nee C bedoel ik niet, dat is bukken. kijk wel ff verder.Angeloonie schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:12:
[...]
Kijk eens bij controls?
Was geloof ik C of Ctrl
kruipen = gebukt lopen
krupen = op je buik liggend voortbewegen

Maargoed, jij wilt dus die laatste... Staat ook vast wel bij je controls, onder de naam 'crouch' oid
krupen = op je buik liggend voortbewegen
Maargoed, jij wilt dus die laatste... Staat ook vast wel bij je controls, onder de naam 'crouch' oid
Wat ben ik blij dat het "probleem" met de grote letters in FEAR met patch 1.07 nu is opgelost met 1.08.
Van de week ben ik met dit spel begonnen en ook gelijk uitgespeelt in een dag of 3. De reden dat ik het spel nu pas gespeelt heb ik dat ik nu een PC heb die het goed aan kan.
Ik vond het wel een erg vet spel om te spelen. Wat ik wel vreemd vind is dat het redelijk loopt op 1280x1024 met alles hoog, maar zodra ik dan AA aanzet daalt de framerate zo zwaar dat het niet meer te spelen is. Ik heb het spel dus maar zonder AA gespeelt.
Ik vond het wel een erg vet spel om te spelen. Wat ik wel vreemd vind is dat het redelijk loopt op 1280x1024 met alles hoog, maar zodra ik dan AA aanzet daalt de framerate zo zwaar dat het niet meer te spelen is. Ik heb het spel dus maar zonder AA gespeelt.
Welke update moeten wij eigenlijk downloaden? Ik heb de US update gedownload, maar die werkt niet. En de UK update zal het wel niet zijn, aangezien op de DVD case van FEAR letterlijk staat "not to be distributed in the UK".matel schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:31:
Wat ben ik blij dat het "probleem" met de grote letters in FEAR met patch 1.07 nu is opgelost met 1.08.
Ik heb de versie gedownload met engb in de filename. Die werkt wel (heb ook de DVD versie).
Da's de UK update. Vreemd, want op de DVD-case van FEAR staat dat deze niet voor de UK bestemd is...matel schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:48:
Ik heb de versie gedownload met engb in de filename. Die werkt wel (heb ook de DVD versie).
Maar goed, de download is bezig. En dan daarna installeren, gevolgd door FEAR: Extraction Point.
-- Edit: maf trouwens, de US update was bijna 600 megabyte. De UK update daarentegen zit tegen de 300 megabyte. Waar komt die 300 meg verschil vandaan?
[ Voor 15% gewijzigd door Wildfire op 28-10-2006 17:52 ]
Waarschijnlijk zijn er bij de UK versie dingen weggelaten omdat ze 'te erg' zijn, was er al het een en ander veranderd, etc.Wildfire schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:51:
[...]
Da's de UK update. Vreemd, want op de DVD-case van FEAR staat dat deze niet voor de UK bestemd is...
Maar goed, de download is bezig. En dan daarna installeren, gevolgd door FEAR: Extraction Point.
-- Edit: maf trouwens, de US update was bijna 600 megabyte. De UK update daarentegen zit tegen de 300 megabyte. Waar komt die 300 meg verschil vandaan?
Verwijderd
Ik heb sinds Gister en F.E.A.R Combat 1.07 Server opgezet.
Het is een Deathmatch server die elke 20 minuten van map wisselt
Name: Gathering.Tweaker.net
IP: 83.118.151.180:27888
Veel plezier met spelen...
En als dit spam is haal ik het wel weer weg
En als dit spam is haal ik het wel weer weg
Ik wilde 'm weer gaan spelen --> Zag net review op GameKings van Extraction Point!
Naja DVD'tje gepakt hoppatee moet ik 'n update installen van 480 MB
Gaat trouwens over de patches 1.06 en 1.07 ofzo. Naja ik download 't wel en zie 't dan wel weer!
Naja DVD'tje gepakt hoppatee moet ik 'n update installen van 480 MB
Gaat trouwens over de patches 1.06 en 1.07 ofzo. Naja ik download 't wel en zie 't dan wel weer!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Klopt het dat Extraction Point wat zwaarder is dan de eerste F.e.a.r. Ik speelde hem op 1024x768 alles maxxed , maar ging toch happeren op bepaalde momenten. Daar had ik geen last van de normale F.e.a.r.
jammer van de hoge ping, ik was er net even en iedereen had een ping van ~1800Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:28:
Ik heb sinds Gister en F.E.A.R Combat 1.07 Server opgezet.
En als dit spam is haal ik het wel weer weg![]()
Verwijderd
Ja klopt...ik heb net even het player aantal van 16 naar 8 vermindert...dus het zou nu wel een stuk minder zijn-Eraser- schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:31:
[...]
jammer van de hoge ping, ik was er net even en iedereen had een ping van ~1800
Ook heb ik m'n GTA-SA server tijdelijk even uit gezet zodat ik dit even kan testen...
Als je een beperkte bandwitch hebt moet je soms inproviseren he
Ik denk iig dat het zo een stuk beter is!
inderdaad de ping is een stuk beter nuVerwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:38:
[...]
Ja klopt...ik heb net even het player aantal van 16 naar 8 vermindert...dus het zou nu wel een stuk minder zijn![]()
Ook heb ik m'n GTA-SA server tijdelijk even uit gezet zodat ik dit even kan testen...
Als je een beperkte bandwitch hebt moet je soms inproviseren he![]()
Ik denk iig dat het zo een stuk beter is!
Hoe is de uitbreiding? Ik had de eerste fear gespeeld, maar de enge stukjes kwamen amper voor, had meer verwacht.
En op het eind had ik alles wel 5 x gezien, was op een gegeven moment blij dat het afgelopen was. Niet zioals met halflife nog eens 3 x overnieuw gespeeld. Is de uitbreiding beter?
En op het eind had ik alles wel 5 x gezien, was op een gegeven moment blij dat het afgelopen was. Niet zioals met halflife nog eens 3 x overnieuw gespeeld. Is de uitbreiding beter?
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
De game zelf is niets voor mij (ik kom al nauwelijks door Resident Evil 4 heen, dan zit ik niet te wachten op spook-meisjes
), maar Fear Combat is wel leuk zeg! Gratis online knallen. Erg netjes dat ze het zo beschikbaar stellen.
Overigens vond ik de "kleine letter"-update een beetje jammer, nu moet ik echt even zoeken of ik, of iemand anders een kill heeft
Overigens vond ik de "kleine letter"-update een beetje jammer, nu moet ik echt even zoeken of ik, of iemand anders een kill heeft
Flickr PSN ID= cheironnl
Zojuist wat Extraction Point gespeeld... met wegvallend geluid van m'n wapens. Niet leuk om je geknal niet te kunnen horen.
Is wel leuk om te zien. Eerst klaagt iedereen dat de letters zo groot zijn en nu ze eindelijk weer normaal zijn klagen mensen weer dat ze het niet goed kunnen lezencheiron schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 20:48:
Verwijderd
Afgelopen vrijdag heb ik eindelijk maar eens F.E.A.R. gekocht (de eerste, niet de uitbreiding). Echt een geweldig spel zeg
Ik had de demo een hele tijd geleden al gespeeld, dus ik dacht al enigszins te zijn voorbereid op wat me te wachten stond. Ik was al een beetje gewend aan de plotse verschijningen van dat meisje en die Paxton Fettel, dus telkens als een van de twee weer eens verscheen was het half schrikken half lachen. Ik dacht dat het wel niet veel enger zou worden, tot ik gisteravond het level bereikte in dat Armacham gebouw
Schrok me telkens bijna dood als er ineens zo'n vage kerel voor je neus opduikt en dan weer verdwijnt
Ik hoop nu het spel uit te spelen zonder mn broek vol te schijten 
Alleen de melee-aanvallen vind ik een beetje overbodig, heb ze tot nu toe geen enkele keer gebruikt

Alleen de melee-aanvallen vind ik een beetje overbodig, heb ze tot nu toe geen enkele keer gebruikt

Verwijderd
Zo...heb m'n Server geupdate naar Versie 1.08!
IP= 83.118.151.180:27888
Players: 0/8
Deathmatch!
IP= 83.118.151.180:27888
Players: 0/8
Deathmatch!
Waarom zit FEAR altijd zo te zeiken met die klote updates. Heb gewoon alles legaal en krijg altijd het gezeik met UK gezeur. Nu dus FEAR 2 gekocht, wil die een update installeren krijg ik weer gezeik met UK/US, pfffffffffff koop je eens iets legaals
Heb jij FEAR 2?! 
Maareh update problemen waren idd vrij klote ja. Ik heb gewoon geupdate 1.0 - 1.1 etc etc. Toen deed die het wel goed.
fear_update_en_100_101.exe
fear_update_en_100-101_102.exe
fear_update_engb_102_103.exe
fear_update_103_104.exe
fear_update_engb_104_105.exe
fear_update_en_105_106.exe
fear_update_engb_106_107.exe
fear_update_engb_107_108.exe
Dat zijn mijn updates misschien kan je daar op zoeken oid? Succes iig.
Over het spel, wel tof! Alleen een beetje snel uitgespeeld. Zaten niet heel veel enge stukjes in, het is toch die constante creepy sfeer die helemaal onder je huid gaat zitten. Als je rond loopt met de houden van "tralala, schieten hier daar PANG!! BOE ARRGH!" dan is het spel een stuk minder eng/leuk dan dat je steeds rondloopt met de gedachte dat Alma (of zo iemand) opeens voor je kan springen waardoor je je de rambam schrikt!
Geweldig stukje met Holiday trouwens
mijn mond viel echt open.
Wat ik nog even kwijt wil, ik vondt wel dat de game weinig prijs geeft. Iets over een gekkenhuis, daar loop je rond als je aan het halucineren bent, maar echt veel duidelijker wordt het niet.
F.E.A.R 2 gaat over een "oorlog".. ben benieuwd
.
Maareh update problemen waren idd vrij klote ja. Ik heb gewoon geupdate 1.0 - 1.1 etc etc. Toen deed die het wel goed.
fear_update_en_100_101.exe
fear_update_en_100-101_102.exe
fear_update_engb_102_103.exe
fear_update_103_104.exe
fear_update_engb_104_105.exe
fear_update_en_105_106.exe
fear_update_engb_106_107.exe
fear_update_engb_107_108.exe
Dat zijn mijn updates misschien kan je daar op zoeken oid? Succes iig.
Over het spel, wel tof! Alleen een beetje snel uitgespeeld. Zaten niet heel veel enge stukjes in, het is toch die constante creepy sfeer die helemaal onder je huid gaat zitten. Als je rond loopt met de houden van "tralala, schieten hier daar PANG!! BOE ARRGH!" dan is het spel een stuk minder eng/leuk dan dat je steeds rondloopt met de gedachte dat Alma (of zo iemand) opeens voor je kan springen waardoor je je de rambam schrikt!
Geweldig stukje met Holiday trouwens
Wat ik nog even kwijt wil, ik vondt wel dat de game weinig prijs geeft. Iets over een gekkenhuis, daar loop je rond als je aan het halucineren bent, maar echt veel duidelijker wordt het niet.
spoiler:
Op het feit na dat Fettel je broer is en Alma je moeder dan..
F.E.A.R 2 gaat over een "oorlog".. ben benieuwd
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Bedankt het is nu wel gelukt met fear_update_engb_106_107.exe
Wat een spel zo vet! Ben weer gamen
Wat een spel zo vet! Ben weer gamen

vond het wel mooi plaatjes
wat een heerlijk spel is het toch, ben net Holiday verloren.... hoe??? op ziekelijke wijze
[ Voor 27% gewijzigd door TimmieVelthuis op 03-11-2006 14:31 ]
Dell heeft wel meer reclame door de game heen
.
Dat met Holiday was idd heel gaaf
. Maar ook 1 van de mindere punten van de game. Hier werd mij "duidelijk" dat de geesten (alma&co) jou niet heel veel kwaad willen doen... daar ging opzich een vrij groot deel van de spanning weg.
@Versteegrob. Mooi dat het nu wel werkt
Dat met Holiday was idd heel gaaf
@Versteegrob. Mooi dat het nu wel werkt
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Die volgende expension gaat door waar het verhaal geëindigd is he? Ik heb het spel alleen een hele poos geleden al verwijderd, heb je een savegame nodig waarin je het spel hebt uitgespeeld of kun je ook zo verder spelen? Ik vind het nogal zonde om er anders weer € 30 aan uit te geven.
De volgende expansion? Je bedoelt F.E.A.R 2? Die gaat verder op het verhaal van Extraction point ja. Maar daar zal je F.E.A.R + Extraction Point niet voor nodig hebben.
Voor F.E.A.R Extraction Point heb je wel de orginele F.E.A.R nodig (het is een addon). Maar je hoeft niet F.E.A.R helemaal opnieuw uit te spelen, je kan meteen met XP beginnen.
Voor F.E.A.R Extraction Point heb je wel de orginele F.E.A.R nodig (het is een addon). Maar je hoeft niet F.E.A.R helemaal opnieuw uit te spelen, je kan meteen met XP beginnen.
Aah geweldig, ik bedoelde inderdaad de huidige nieuwe expansion. Dat is fijn om te horen want ik wil niet nog een keer alles doen. Bedankt!
Wat "ruk" is die UPDATE 1.08 kan hem niet installen ...... hij zegt dat de game niet ge-installed is
Begrijpen ze bij SIERRA niet dat je FEAR ook wel eens op een andere partitie gezet kan hebben

Begrijpen ze bij SIERRA niet dat je FEAR ook wel eens op een andere partitie gezet kan hebben

Ik denk dat je gewoon een andere taal moet proberen
Dus als je nu UK had, moet je US eens proberen en andersom. Je bent niet de enige die dit verkeerd doet.
[ Voor 49% gewijzigd door matel op 04-11-2006 20:09 ]
Zou je dat mischien willen uitleggen....matel schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 20:08:
Ik denk dat je gewoon een andere taal moet proberenDus als je nu UK had, moet je US eens proberen en andersom. Je bent niet de enige die dit verkeerd doet.
UK patch US Patch ? ... neem aan dat je de patch bedoeld.
Dat bedoelt 'ie ook. Er zijn specifieke patches voor de Amerikaanse release van FEAR en de UK release van FEAR.RoaDHouse schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 22:47:
[...]
Zou je dat mischien willen uitleggen....![]()
UK patch US Patch ? ... neem aan dat je de patch bedoeld.
Dank U ....Wildfire schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 23:13:
[...]
Dat bedoelt 'ie ook. Er zijn specifieke patches voor de Amerikaanse release van FEAR en de UK release van FEAR.
Verwijderd
Ik neem aan dat jullie allemaal op de hoogte zijn van de gratis multiplayer FEAR download!
http://www.google.nl/search?q=fear+free+multiplayer
en de torrent voor de bittorent liefhebbers:
http://snarf-it.org/viewT...earcombat_en_107.exe.html
Anders lees je gewoon even het topic door voordat je slim denkt te zijn..Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:13:
Ik neem aan dat jullie allemaal op de hoogte zijn van de gratis multiplayer FEAR download!

Ongeveer de helft van dit topic gaat enkel en alleen over de release van de gratis versie, en de eerste indrukken ervan enzo..
Verwijderd
Oh sorry,TheZeroorez schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:39:
[...]
Anders lees je gewoon even het topic door voordat je slim denkt te zijn..
Ongeveer de helft van dit topic gaat enkel en alleen over de release van de gratis versie, en de eerste indrukken ervan enzo..
Ik had nog gezocht op multiplayer in dit topic, maar vond daar niks op.
Maar dit heeft niks te maken met slim proberen te zijn, slechts anderen een gratis game gunnen.

Zit nu al een paar dagen op een server die duke nukem 3d maps nagemaakt heeft, geweldig. Maps heten redlightdistrict en rabbit*** (laatste weet ik niet meer)
Flickr PSN ID= cheironnl
Kan de add-on Extraction Point werken met zowel de US als UK versie? Dus zijn er ook twee add-on versies?
Als je FEAR op een andere partitie zet dan kloppen de registersleutels niet meer... Ook heb je een prive directory voor FEAR in "My Documents" of ergens (anders) in "Documents and Settings". Daar zouden ook wel eens verwijzingen in kunnen staan naar FEAR. Hoewel het spel zelf nog prima werkt als je de partitie veranderd of windows eens opnieuw installeert, kloppen bovenstaande zaken niet helemaal meer. Het is echter heel eenvoudig op te lossen. Stop de FEAR dvd in de pc... installeer en binnen 10 seconden is de installatie klaar. Tijdens de installatie worden namelijk niet alle bestanden opnieuw gekopieerd. Mits je de oude FEAR directory opgeeft (dus daar waar op dat moment de FEAR bestanden staan). Succes!
De xp lijkt niet echt soepel te lopen, in de test haal ik een average fps van 100 met alleen 2% onder de 40 fps, maar in game zakt de fps erg in. Ben nog niet ver though
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Die zijn inderdaad goed. Alleen jammer dat er geen dansende strippers in zitten die je geld kunt gevencheiron schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:10:
Zit nu al een paar dagen op een server die duke nukem 3d maps nagemaakt heeft, geweldig. Maps heten redlightdistrict en rabbit*** (laatste weet ik niet meer)
Wat een wrede shooter is fear toch, de horror sfeer is wel leuk enzo maar je weet gewoon altijd weer wat er ongeveer gaat gebeuren als je ruis hoort, staat ze weer ergens achter een raam te kijken of er gebeurts iets anders vaag maar niet iets spectaculairs ofzo. Ze hadden er gewoon een bikkelharde shooter van moeten maken en die "horror" scenes lekker deleten of iets orgineels bedenken. (heb het over de xp, in het orgineel digte ik die horror scenes nog wel)
Ik wil schieten in dit spel want dat is en blijft echt zooo vet. Vooral die laser, heerlijk
performence valt op sommige punten ook erg tegen, terwijl die op andere momenten weer super smooth draait.
Ik wil schieten in dit spel want dat is en blijft echt zooo vet. Vooral die laser, heerlijk
performence valt op sommige punten ook erg tegen, terwijl die op andere momenten weer super smooth draait.
[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 21-11-2006 11:32 ]
Als je het horror er uit haalt.. wat blijft er dan over?
Serious Sam maar dan realistisch?
Ik vond het erg spannend, je weet dat er wat gebeuren maar je weet nog niet wat... soms iets kleins soms iets groots.
Ik vond het erg spannend, je weet dat er wat gebeuren maar je weet nog niet wat... soms iets kleins soms iets groots.
een actie volle fps?MrVegeta schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:28:
Als je het horror er uit haalt.. wat blijft er dan over?
iets groots = dat er allemaal van die neppe geesten op je af komen?
ik vindt het zo jammer je loopt door al die lege gangen maar er niks om af te knallen, maar het spel geeft wel een speciale feel dat weer wel. Maar toch, ik wil schieten en die kleine aantal vijanden die om de zoveel tijd vindt is naar mening echt veeeel te weinig.
[ Voor 24% gewijzigd door evilpin0 op 21-11-2006 13:10 ]
Daar heb je gelijk in. Het was toch vaak deur openen, gangetje rennen en dan af en toe wat lui neer schieten. Maar zodra je een goede battle tegenkwam was het ook knallen geblazen
. Maar net wat te weinig ja.
Ik ben blij dat Alma er in zit, maakt het allemaal wat spannender, het bovennatuurlijke.
Ik ben blij dat Alma er in zit, maakt het allemaal wat spannender, het bovennatuurlijke.
uitgespeeld, beetje wazig einde zat ook niet helemaal op te letten. Beter gezegt, ik heb geen eens een einde meekregen ? Op het laast wordt je door een explosie een gang ingeblazen en dat was het dan. Achja, het was weer leuk.
vraagje,
ik heb een 2600+procesor en 512mb ram, kan hiermee het spel fear spelen? of kan my pc het spel niet aan ?
ik heb een 2600+procesor en 512mb ram, kan hiermee het spel fear spelen? of kan my pc het spel niet aan ?
Kijk even naar de system requirements, of download de gratis multiplayerkardox schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 22:29:
vraagje,
Je kunt het spelen. Minimum is P4 1,7 ghz 512mb, 64mb Geforce 4 Ti of radeon 9000kardox schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 22:29:
vraagje,
Neem maar van mij aan dat je dat niet wil proberen met 512MB geheugen. Je kunt letterlijk koffie zetten en opdrinken voordat één level geladen is... Met 1GB gaat het pas soepel en snel.
Ja inderdaad, het gaat zeker weten niet lekker lopen, of heeel erg lage settings !
Ikzelf heb amd 2400 @ 2200Ghz, met 2GB ram, en ati xl1600 nog wat .. maar zelfs nu vind ik het nog niet goed lopen. Het spel is ook echt wel PCU afhankelijk. Erg jammer, maar deze engine vind ik gewoon niet een optimale. Far cry loopt als een tiet, en ziet er supermooi uit, volgens mij wel met een hoop dingen vergelijkbaar. Ik wacht wel met spelen tot ik weer een beest van pc heb, want wil hem toch echt wel met (zover mogelijk vrijwel) alle eyecandy kunnen spelen ... Ook al gaat het om de gameplay, het heeft voor mij toch echt veel toegevoegde waarde als ik bijv alle shadows op high etc kan zetten. Had hem paar keer geprobeerd, maar loopt gewoon niet lekker, of moest hem zoo laag zetten, dat ik het gevoel had alsof ik een oud spel aan het spelen was. (beetje overdreven .. maar you get my point).
Dus 512mb ram is way too low !
Ikzelf heb amd 2400 @ 2200Ghz, met 2GB ram, en ati xl1600 nog wat .. maar zelfs nu vind ik het nog niet goed lopen. Het spel is ook echt wel PCU afhankelijk. Erg jammer, maar deze engine vind ik gewoon niet een optimale. Far cry loopt als een tiet, en ziet er supermooi uit, volgens mij wel met een hoop dingen vergelijkbaar. Ik wacht wel met spelen tot ik weer een beest van pc heb, want wil hem toch echt wel met (zover mogelijk vrijwel) alle eyecandy kunnen spelen ... Ook al gaat het om de gameplay, het heeft voor mij toch echt veel toegevoegde waarde als ik bijv alle shadows op high etc kan zetten. Had hem paar keer geprobeerd, maar loopt gewoon niet lekker, of moest hem zoo laag zetten, dat ik het gevoel had alsof ik een oud spel aan het spelen was. (beetje overdreven .. maar you get my point).
[ Voor 9% gewijzigd door JediUberknaft op 08-02-2007 16:16 ]
Heeft over het algemeen weinig met RAM te maken.. Vaak duurt het laden van de textures en models gewoon heeeeel lang met weinig geheugen.JediUberknaft schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:12:
Ja inderdaad, het gaat zeker weten niet lekker lopen, of heeel erg lage settings !
Verder helpt meer geheugen vast wel met de gameplay, maar niet extreem..
Ook is die videokaart + geheugen van jou (in games) gewoon gebottlenecked door je CPU

In F.E.A.R merk je wel degelijk veel verschil qua gameplay wanneer je van 512MB naar 1GB gebeugen gaat. Het schokken is minder, het laden gaat sneller.
Jullie hebben allebei gelijk. En ik weet ook opcker dat ik veel meer uit mun pc kan trekken als ik een snellere proccie zou hebben. Is idd een combinatie van alledrie (VGA, CPU en RAM). Maar ik wilde alleen maar zeggen dat meer dan 512 ram toch echt wel al zou schelen. Zo noem ik als voorbeeld, dat Far Cry bij mij echt niet lekker liep op 512, maar toen ik naar 1GB ging, liep ie wel smooth en hogere settings ook.
Dus ram maakt zeker wel uit, zeker in zijn geval dus ook. Anyway, vind ik nog steeds de engine van FEAR niet 1 van mijn favorieten. Veel meer pc configuraties zouden deze game soepeler moeten kunnen draaien. Als ik kijk naar HL2, D3 Ressurection Of Evil en Far Cry, lopen deze wel allemaal als n trein op mijn pc, met erg mooie graphics en effecten, waarom dan niet ook FEAR ? In mijn ogen is dat dus het 'engine' verhaal, voor een groot deel. En dat vind ik gewoon jammer, want vond het sfeertje best wel ok in het spel. Werd soms ook wel weer wat saai ergens. Maar had hem zeker proberen uit te spelen als ie beter liep. Nu staat de dvd ergens tussen games die ik wel weer eens wil spelen ...
En dat ga ik zeker wel proberen, mits ik dan ook wel (vrijwel) zeker de game op hogere settings kan spelen enzovoorts .. Maar nog effe nie dus ... toch weer 50 eurie die daar ligt
Al met al, als ik weer vette pc heb ( echt bijna te erg voor woorden dat we dit om het jaar zowat kunnen zeggen .. hihii ), ga ik deze nog niet verbruikte 50 eurie de kans geven uiteraard als de tijd rijp is!
Dus ram maakt zeker wel uit, zeker in zijn geval dus ook. Anyway, vind ik nog steeds de engine van FEAR niet 1 van mijn favorieten. Veel meer pc configuraties zouden deze game soepeler moeten kunnen draaien. Als ik kijk naar HL2, D3 Ressurection Of Evil en Far Cry, lopen deze wel allemaal als n trein op mijn pc, met erg mooie graphics en effecten, waarom dan niet ook FEAR ? In mijn ogen is dat dus het 'engine' verhaal, voor een groot deel. En dat vind ik gewoon jammer, want vond het sfeertje best wel ok in het spel. Werd soms ook wel weer wat saai ergens. Maar had hem zeker proberen uit te spelen als ie beter liep. Nu staat de dvd ergens tussen games die ik wel weer eens wil spelen ...
En dat ga ik zeker wel proberen, mits ik dan ook wel (vrijwel) zeker de game op hogere settings kan spelen enzovoorts .. Maar nog effe nie dus ... toch weer 50 eurie die daar ligt
Al met al, als ik weer vette pc heb ( echt bijna te erg voor woorden dat we dit om het jaar zowat kunnen zeggen .. hihii ), ga ik deze nog niet verbruikte 50 eurie de kans geven uiteraard als de tijd rijp is!
dat is inderdaad aan de lage kant voor een spel als FEAR, heb zelf een 3,2 Ghz Pentium 4 met 1GB ram en een GF7900GS, loopt heerlijk met alle instellingen op het hoogst, ik weet trouwens niet hoe die XL1600 hoort te presteren maar volgens mij zijn dat niet echt GPU's om zware games mee te spelen?JediUberknaft schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:12:
ik zit nu trouwens achter een 17 inch crt uit het stenen tijdperk en dus met een bolle beeldbuis, iemand al ervaring met een 24" inch TFT? lijkt me echt geweldig om FEAR op zo'n grote breedbeeld TFT te spelen
The number one enemy of progress is question
De grote schermen hebben volgens mij allemaal last van diverse problemen waaronder inputlag. Dat wil je zeker niet hebben tijdens het gamen. Ik heb ook nog een 17" CRT (LG F700P flatron). Daar komt voorlopig geen andere monitor voor in de plaats.
Ik maak de laatste tijd steeds vaker mee dat mensen mij willen bannen / kicken op een server omdat ik wel moet cheaten vanwege de hoge scores. Dus nu kom ik alleen nog maar op servers waar het niveau hoog genoeg is
Ik maak de laatste tijd steeds vaker mee dat mensen mij willen bannen / kicken op een server omdat ik wel moet cheaten vanwege de hoge scores. Dus nu kom ik alleen nog maar op servers waar het niveau hoog genoeg is
Verwijderd
Ik trek de stoute schoenen aan en schop eens een al iets ouder topic opnieuw de hoogte in 
Waarom? nou ik speel dit spel nog altijd en ben erg actief in de F.E.A.R. Community en denk dat mensen niet veel verder kijken als de singleplayer omdat de standaard multiplayer inderdaad alsnel minder word.
Echter is er een enorm mooie multiplayer mod gemaakt genaamd Coop-Warfare.
Deze mod Voegt een aantal nieuwe speltype's, characters, wapens en maps toe. maar het mooiste is nog, dat je hiermee de singleplayer missies gezamelijk kunt spelen! dus in Cooperative gameplay je weg banen door de Singleplayer campaign's of de meegeleverde custom cooperative missies spelen. de website van deze mod vind je op http://coopwarfare.fearmaps.com en is geheel compatible met de gratis Combat versie echter kun je dan niet de retail levels spelen ivm de rechten erop.
Een aantal filmpjes die deze speltype's laten zien vind je hier:
Cooperative gameplay on Asylum (AVI)
Co-op SinglePlayer Demo map(WMV)
CoopWarfare Compilatie Custom Maps (YouTube)
Ook zijn er leuke maps die de gameplay kunnen opleuken zoals de recentelijk uitgebrachte F.E.A.R. Ball arena, waarvoor je geen mod nodig hebt.. enkel even wachten tot de map gedownload is en spelen maar:
F.E.A.R. Ball compilatie (WMV)
en er zijn een hoop servers met voorhoogde spelersaantallen 24, 32, 40, 64 met grotere custom maps.
Ik hoop natuurlijk dat de XS4ALL gameservers hiervoor een goede toevoeging zijn maar daar ik niet wil spammen houd ik het bij deze hint
Waarom? nou ik speel dit spel nog altijd en ben erg actief in de F.E.A.R. Community en denk dat mensen niet veel verder kijken als de singleplayer omdat de standaard multiplayer inderdaad alsnel minder word.
Echter is er een enorm mooie multiplayer mod gemaakt genaamd Coop-Warfare.
Deze mod Voegt een aantal nieuwe speltype's, characters, wapens en maps toe. maar het mooiste is nog, dat je hiermee de singleplayer missies gezamelijk kunt spelen! dus in Cooperative gameplay je weg banen door de Singleplayer campaign's of de meegeleverde custom cooperative missies spelen. de website van deze mod vind je op http://coopwarfare.fearmaps.com en is geheel compatible met de gratis Combat versie echter kun je dan niet de retail levels spelen ivm de rechten erop.
Een aantal filmpjes die deze speltype's laten zien vind je hier:
Cooperative gameplay on Asylum (AVI)
Co-op SinglePlayer Demo map(WMV)
CoopWarfare Compilatie Custom Maps (YouTube)
Ook zijn er leuke maps die de gameplay kunnen opleuken zoals de recentelijk uitgebrachte F.E.A.R. Ball arena, waarvoor je geen mod nodig hebt.. enkel even wachten tot de map gedownload is en spelen maar:
F.E.A.R. Ball compilatie (WMV)
en er zijn een hoop servers met voorhoogde spelersaantallen 24, 32, 40, 64 met grotere custom maps.
Ik hoop natuurlijk dat de XS4ALL gameservers hiervoor een goede toevoeging zijn maar daar ik niet wil spammen houd ik het bij deze hint
Cool, bedankt voor de links.
Co-op heb ik inderdaad een van de eerste versies van gespeeld, toen nog veel bugs, hoop nu dat het een stuk beter gaat.
Even een beetje level in onze FEAR squad blazen in ieder geval.
Co-op heb ik inderdaad een van de eerste versies van gespeeld, toen nog veel bugs, hoop nu dat het een stuk beter gaat.
Even een beetje level in onze FEAR squad blazen in ieder geval.
Dat wil ik wel eens proberen
Ik vind het jammer dat er tegenwoordig geen (goede) aangepaste CTF servers meer zijn met aangepaste maps als Blizzard, Hollywood, etc.
Verwijderd
als de XS4ALL fear-tdm 01nog langer leeg blijft word dat een CTF server met custom maps (oa ook hollywood)
Ik speelde voordat de hardware dood ging ook nog steeds veel hoor.. 
Ben van plan dat ook weer te gaan doen wanneer ik tijd en PC heb
Leuk feitje, de 3e en tevens laatste keer ooit dat de A8N-SLi Premium + 3700+ uitvielen was tijdens een enorm_goed potje FEAR met de.. Dual Pistols
(gebruik trouwens best veel andere wapens nu toch, maar val op de medium/kleine maps (vooral wanneer het niet leeg is) enorm snel terug
Ben van plan dat ook weer te gaan doen wanneer ik tijd en PC heb
Leuk feitje, de 3e en tevens laatste keer ooit dat de A8N-SLi Premium + 3700+ uitvielen was tijdens een enorm_goed potje FEAR met de.. Dual Pistols
Iemand eigenlijk een idee waarom die server die altijd Duke3d Maps had weg is? Was een zeer relaxte server met leuke maps
Flickr PSN ID= cheironnl
Ja klopt, daar ging ik altijd heencheiron schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 19:19:
Iemand eigenlijk een idee waarom die server die altijd Duke3d Maps had weg is? Was een zeer relaxte server met leuke maps
Verwijderd
er is er weer eentjematel schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 19:52:
[...]
Ja klopt, daar ging ik altijd heenDat was een van de beste servers toen. En als ik zin had ik om te gamen ala quake3 (qua snelheid) dan was het de TOC server.
zie http://games.xs4all.nl voor meer info
Pff net uitgespeeld, hele poos niet gespeeld was halverwege.
Goddamn die explosie waar je in terrecht komt!
Goddamn die explosie waar je in terrecht komt!
hmjah, is onderweg om t zo ff uit te drukken
Verwijderd
ik heb hier FEAR Gold (voor 40 euri) zit FEAR zelf en FEAR extraction point op, geen gekke deal.
maar heb FEAR alleen geinstalleerd en patch 8 erachter (307mb) er achter aan geknald.
kan ik nu extration point ook installeren, zonder dat ik uit het orginele verhaal geschopt wordt ofzo?
of gewoon effe wachten tot ik het uit heb?
ook heb ik tijdens het spelen af en toe een soort witte flitsen door het beeld (soort artifacts)
is dat bekend?
tijdens de test (alles op max) had ik min 48 av 59 en max 152 FPS, dus aan me systeem zal het
niet liggen toch?
het liefst speel ik FEAR uit,
maar als dat hindelijke gestotter er uit is na bij het expantion point, dan knal ik die er toch extra
overheen...
maar heb FEAR alleen geinstalleerd en patch 8 erachter (307mb) er achter aan geknald.
kan ik nu extration point ook installeren, zonder dat ik uit het orginele verhaal geschopt wordt ofzo?
ook heb ik tijdens het spelen af en toe een soort witte flitsen door het beeld (soort artifacts)
is dat bekend?
tijdens de test (alles op max) had ik min 48 av 59 en max 152 FPS, dus aan me systeem zal het
niet liggen toch?
het liefst speel ik FEAR uit,
maar als dat hindelijke gestotter er uit is na bij het expantion point, dan knal ik die er toch extra
overheen...
Verwijderd
Extraction point is een Addon dus gewoon een extra content bestandje met nieuwe missies, models wapens enz. Deze overschrijft geen retail game bestanden.Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 21:24:
ik heb hier FEAR Gold (voor 40 euri) zit FEAR zelf en FEAR extraction point op, geen gekke deal.
Kijk even op deze forums (de zoekfunctie werkt er erg goedook heb ik tijdens het spelen af en toe een soort witte flitsen door het beeld (soort artifacts)
is dat bekend?
niet liggen toch?
http://forums.vugames.com/forum.jspa?forumID=168
Extraction point is geen patch, gewoon een soort van missionpack om het zo maar te noemenhet liefst speel ik FEAR uit,
overheen...
Voor eind oktober staat een nieuwe mission pack voor F.E.A.R. in de planning:
F.E.A.R. Perseus Mandate
Is hier al meer over bekend? Het wordt in ieder geval uitgegeven door Vivendi/Sierra.
F.E.A.R. Perseus Mandate
Is hier al meer over bekend? Het wordt in ieder geval uitgegeven door Vivendi/Sierra.
Ik hoop dat er multiplayer uitbreidingen in zitten
Ik hoop dat er eens een goede co-op optie in komt!
Verwijderd
BigBadT heb je coopwarfare nog niet geprobeerd dan.. erg verslavend hoor!
http://coopwarfare.fearmaps.com
snelle mirror @ http://games.xs4all.nl/downloads.php
http://coopwarfare.fearmaps.com
snelle mirror @ http://games.xs4all.nl/downloads.php
Ja zeker wel, maar met co-op bedoel ik dat je echt de verhaallijn volgt, en het spel dus met meerdere personen uit spelen.
Co-op warfare is erg leuk inderdaad
Co-op warfare is erg leuk inderdaad
Verwijderd
overigens is er al een tijdje een unofficial serverside fix uit voor fear
http://games.xs4all.nl/news.php
meer info in dit reeds gesloten topic:
[PC]\[F.E.A.R.] Unofficial F.E.A.R. Serverside Patch
http://games.xs4all.nl/news.php
meer info in dit reeds gesloten topic:
[PC]\[F.E.A.R.] Unofficial F.E.A.R. Serverside Patch
Verwijderd

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2007 03:08 ]
Verwijderd
Versie 1.1 van de unofficial serverside patch is uit!
bron: http://games.xs4all.nl/news.php
bron: http://games.xs4all.nl/news.php
Hack and cheat fixesNon hack additions and fixes
- Fixes Non Admins Modifying Server Settings
- Fixes Non Admins Pausing Servers
- Fixed two bugs that could allow a player to force another player to commit suicide.
- Fixes 5 Exploits that allows players to instantly kill every player in the server.
- Fixes a bug that would allow someone to control other players guns.
- Fixed a bug that allowed a player to spawn ANY weapon or item.
- Fixed 2 Infinite Health Bugs There is one more, that I can see.
- Fixed some server crash exploits.
- Fixed Teleportation Hack
- Fixed a Logic issue that could allow a player to forcibly kick another player from a server.
- Fixed a bug that could allow a player to play animations on other players screens.
- Fixed a bug that could allow a player to make other players walk at very slow speeds.
- Fixed a bug that could allow a player to become invisible.
- Fixed a bug that could allow a player to go into god'ish mode.
- Added Speed Hack Detection
- Added a few checks for spread modifications.
- Added detection of a bug that if exploited could allow a player to fire faster than he is supposed to.
- Added code that will prevent vote spamming.
- Added code to detect and prevent a player from picking up an item from anywhere on the map. Flags/Armor/Health/Ammo/Weapons etc.
- Some cheats if detected will auto add an ip ban to the server for the offending player.
- Other cheats will result in a 5 minute temporary ban.
[b]NOTE![/b]
- Added admin command to pause and unpause server.
- Added admin command to teamswitch or slay players.
- Added admin command to set spawnprotectiontime.
- Added admin command to enable/disable HyperPunching.
- Added admin command to disable kickban on detection (for matches).
- Incorporates Botz3000 64 Player Addon (windows version only)
Does not add any downloads to the server! This includes the Botz3000 64 Player Addon (windows version only), and players will not receive a "Invalid Assets" message if they join another server after yours.
DOWNLOADS!
CLICK HERE TO DOWNLOAD v1.1
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2007 18:14 ]
Verwijderd
Jippie, de demo van Fear Perseus Mandate is vrijgegeven!
Iemand al ervaring (ben m nu aan het downloaden)?
Gaaf hoor, ben benieuwd.
Iemand al ervaring (ben m nu aan het downloaden)?
Gaaf hoor, ben benieuwd.
Heb um net ff gespeeld, de oude FEAR gevoel is weer aardig terug maar helaas ziet het vergeleken met Bioshock een stuk minder out, vooral de textures van bv de muren.
Maar ook in deze game is de sfeer erg goed!
Heb alweer een paar keer van schrik op me schaduw geschoten
.
Heb alweer een paar keer van schrik op me schaduw geschoten
[ Voor 13% gewijzigd door MrVegeta op 11-10-2007 01:37 ]
Het is hier een soort van stil geweest om FEAR.
Om niet te zeggen opvallend stil. Is er dan zó weinig ruchtbaarheid aan FEAR PM gegeven?
Om niet te zeggen opvallend stil. Is er dan zó weinig ruchtbaarheid aan FEAR PM gegeven?
Speelt idd net zo fijn als vorige versies, lekkere shooter. Graphics zijn idd hetzelfde gebleven, jammer dat ze niet iets a la dx10 erin hadden kunnen duwen. Als je dan van die vlammen ziet denk je ook van, dit kan veel mooier...MrVegeta schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 01:37:
Heb um net ff gespeeld, de oude FEAR gevoel is weer aardig terug maar helaas ziet het vergeleken met Bioshock een stuk minder out, vooral de textures van bv de muren.
Heb alweer een paar keer van schrik op me schaduw geschoten.
Draait wel lekker @ maxed out + soft shadows, 1920x1200 (4xAA 16xAF). Ga deze zeker kopen!
Die demo is wel goed ja, maar zoals elke demo, te kort
Er zullen wel geen multiplayer extra's in zitten? Dat is wel jammer dan.
Draait ook wel lekker @ Max/Medium 1024x768 geen AA en AF
Draait ook wel lekker @ Max/Medium 1024x768 geen AA en AF
Heb de demo gisteren 2 keer uitgespeeld en ik moet zeggen dat het gewoon weer super vet is.
De graphics vielen mij eingelijk helemaal niet tegen, alleen lijkt het lopen van andere characters er zo "oud" uit zien. De oude vertrouwde shoot-outs zijn er nog steeds, wat een geweldige shooter.
De graphics vielen mij eingelijk helemaal niet tegen, alleen lijkt het lopen van andere characters er zo "oud" uit zien. De oude vertrouwde shoot-outs zijn er nog steeds, wat een geweldige shooter.
Ik probeer Perseus Mandate te installeren, maar ik blijf krijgen dat er niet genoeg diskruimte is, terwijl dit wel het geval is. Ik heb al gezocht naar een manier om de disk-ruimte-check te omzeilen, maar helaas zonder resultaat.
Instaleer je op een fat32 schijf? Als er namelijk bestanden groter dan 2 gig neergezet worden dan krijg je vaak die meldingsmeerbartje schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:43:
Ik probeer Perseus Mandate te installeren, maar ik blijf krijgen dat er niet genoeg diskruimte is, terwijl dit wel het geval is. Ik heb al gezocht naar een manier om de disk-ruimte-check te omzeilen, maar helaas zonder resultaat.
Hij begint niet eens met installeren en de partitie waarop ik het geprobeerd heb is NTFS en bevat meer dan 60 gb aan vrije ruimte. Ik snap er geen zak van. Een andere partitie proberen is geen optie, aangezien die er niet is. Is er geen mogelijkheid om de disk-space-check te omzijlen ofzo?
Is Perseus Mandate een volledig nieuw spel? Standalone te draaien? Een doorontwikkelde engine?
Mag ik nieuwe grafische features verwachten?
Iemand die daar iets over kan zeggen?
Als je zelf een heel klein beetje had gezocht, had je gevonden dat het een stand-alone uitbreiding is. Qua engine zal er niet veel veranderd zijn.vosss schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:46:
Is Perseus Mandate een volledig nieuw spel? Standalone te draaien? Een doorontwikkelde engine?
ik heb hier hetzelfde probleem.. het ziet ernaar uit dat de installer de ruimte op de C schijf controleerd. als je dan een andere schijf/partitie kiest zegt ie ook dat er 0KB nodig is op die schijf. als je dan op installeren klikt en op je C is niet genoeg ruimte over dan installeerd ie niet. HEEL irritant aangezien ik al een tijdje op dit spel heb gewacht....smeerbartje schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:45:
Hij begint niet eens met installeren en de partitie waarop ik het geprobeerd heb is NTFS en bevat meer dan 60 gb aan vrije ruimte. Ik snap er geen zak van. Een andere partitie proberen is geen optie, aangezien die er niet is. Is er geen mogelijkheid om de disk-space-check te omzijlen ofzo?
ik heb ook al overal gezocht of er iemand een oplossing voor weet maar zo te zien zijn er heel weinig mensen die er last van hebben want nergens staat een oplossing. de enige plek waar ik ook maar een klacht erover gevonden heb is hier.
Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh
Heb hem al gespeeld. Er is helemaal niets veranderd. Geen nieuwe eninge, gewoon een standallone pack. Er zijn wat nieuwe vijanden bij gekomen en je hebt nu vier a vijf nieuwe wapens. Waarvan er al twee, in de vorige expansion packs zaten.vosss schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:46:
Interessant, welke hardware heb je? Draai je ook Vista? Fuck man... hoe kunnen we dit fantastische spel nu spelen?Diamond4ever schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:54:
[...]
ik heb hier hetzelfde probleem.. het ziet ernaar uit dat de installer de ruimte op de C schijf controleerd. als je dan een andere schijf/partitie kiest zegt ie ook dat er 0KB nodig is op die schijf. als je dan op installeren klikt en op je C is niet genoeg ruimte over dan installeerd ie niet. HEEL irritant aangezien ik al een tijdje op dit spel heb gewacht....
ik heb ook al overal gezocht of er iemand een oplossing voor weet maar zo te zien zijn er heel weinig mensen die er last van hebben want nergens staat een oplossing. de enige plek waar ik ook maar een klacht erover gevonden heb is hier.
Ik kon hem gewoon installeren onder Vista. lekker aan het knallen geweest gisteravond/nacht 
Ik heb trouwens niet de Autorun geprobeerd maar vanaf de dvd setup.exe
Ik heb trouwens niet de Autorun geprobeerd maar vanaf de dvd setup.exe
Ja hoor, uitgekomen op dezelfde dag als Cod4.
Waarom doen ze dat
Waarom doen ze dat
Yo.
ik heb nog oud pctje met 2800+ en x1600pro... en draai geen vista. me C is totaal maar 7gig. wat bijna netzoveel is als het spel nodig heeftsmeerbartje schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:56:
[...]
Interessant, welke hardware heb je? Draai je ook Vista? Fuck man... hoe kunnen we dit fantastische spel nu spelen?
Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh
Die andere schijf waar je het op wilt zetten ergens mounten, dan FEAR opgeven te schrijven naar C:\Mountmap\Program files\.....smeerbartje schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:56:
[...]
Interessant, welke hardware heb je? Draai je ook Vista? Fuck man... hoe kunnen we dit fantastische spel nu spelen?
Misschien werkt dat wel?
Nou ik vind het heel jammer om te zeggen maar ik vind het echt weer meer van hetzelfde terwijl ik een hele groote FEAR fan ben maar dit deel kan me na 2 uur echt niet zo trekken!
baal er wel een beetje van! gelukkig kan ik nu vandaag de volledige versie van crysis spelen.
baal er wel een beetje van! gelukkig kan ik nu vandaag de volledige versie van crysis spelen.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Verwijderd
F.E.A.R. Perseus Mandate 17,25 euro bij play-asia
En F.E.A.R the complete collection 24 euro
En F.E.A.R the complete collection 24 euro
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 19:10 ]
Let op:
Hou het ontopic en nuttig voor anderen!
Begeef je niet op 'grijs' gebied en hou het legaal!
Techvragen over dit spel of vragen ivm problemen met dit spel horen niet in dit topic thuis!
Begeef je niet op 'grijs' gebied en hou het legaal!
Techvragen over dit spel of vragen ivm problemen met dit spel horen niet in dit topic thuis!