Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176663

bunnyhoppen?
moet je UT2004 eens zien.. je kan bunnyhoppen en je hebt ook nog is een double jump, dus kan je ook nog is double jump bunnyhoppen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-06 21:14
Maar bij UT2004 hoort springen en ontwijken, in spellen zoals FEAR en CoD2 (die dus wat realistischer proberen te zijn) hoort bunnyhoppen niet, want in het echt ga je ook niet 'bunnyhoppen' om kogels te ontwijken :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb net weer lekker gespeeld, en het is toch wel leuk, al die indoor/klein-terrein maps _O_

Maar dat bunnyhoppen in F.E.A.R. is niets man, het gaat veel te langzaam, wat eigenlijk maar goed is ook. Wel ging iemand voor me even op z'n knietjes, wat wel slim was; moet ik volgende keer ook doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107327

ik snap sowieso niet dat mensen springen, daar krijg je ontzettende spread van. Ik crouch vaak bij een gevecht omdat m'n acc dan beter wordt en het (nog) niet verwacht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Anoniem: 176663 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:54:
bunnyhoppen?
moet je UT2004 eens zien.. je kan bunnyhoppen en je hebt ook nog is een double jump, dus kan je ook nog is double jump bunnyhoppen -.-
fyi
bunnyhop = quake engine only.
spastishe rond springen kan je wel in elk spel.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Anoniem: 107327 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 17:36:
ik snap sowieso niet dat mensen springen, daar krijg je ontzettende spread van. Ik crouch vaak bij een gevecht omdat m'n acc dan beter wordt en het (nog) niet verwacht wordt.
Als je weg vlucht omdat een gevecht alleen maar kansloos zou zijn, dan is bunny hopping een interessante optie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Als je echt stoer bent ontwijk je de kogels door de 'peak'buttons te gebruiken: Q en E :P. Dat heeft een keer mijn leven gered; gast probeerde op mijn hoofd te aimen :D

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dan was het wel een dikke n00b, want op het moment dat mijn muis bíjna z'n hoofd aan wijst schiet ik al, en als je dat wilt ontwijken moet je toch wel een zwarte zonnebril en jas dragen, en 'Neo' heten.. :+

Als er iemand 'gewoon' voor je staat kun je het wel doen ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn er hier ook mensen bij wie de game na een tijdje je hele pc afsluit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Anoniem: 176663 schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 19:18:
zijn er hier ook mensen bij wie de game na een tijdje je hele pc afsluit ?
Je PC crasht dan gewoon. Zet even aan dat je pc niet opnieuw start als hij crashed, maar gewoon het blauwe scherm laat zien. Kan bij start -> settings -> control panel -> system -> even verdre zoeken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja maar waarom crashed me pc dan? is dat een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Mijn glazenbol is helaas stuk. Maar als jij er nu voor zorgt dat je het blauwe scherm kan zien, dan weet je ook de error die je krijgt. Daarna zoek je even op wat de error betekent en op die manier weet je het antwoord op je vraag.

[ Voor 30% gewijzigd door dr snuggles op 21-08-2006 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:35
wwillem schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 20:42:
[...]

Je PC crasht dan gewoon. Zet even aan dat je pc niet opnieuw start als hij crashed, maar gewoon het blauwe scherm laat zien. Kan bij start -> settings -> control panel -> system -> even verdre zoeken :).
Zeg dan rest ook effe erbij als je toch bezig bent. :P

start -> settings -> control panel -> system -> Advanced -> Startup and Recovery Settings -> En automatically shutdown uitzetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-06 15:40

Pubbert

random gestoord

Ik heb problemen met updaten van FEAR naar de 1.07

Ik heb de fear_update_en_100-106_107.exe gedownload, en hij zegt dat ik verkeerde versie heb.

Ik heb FEAR gekocht bij Free Record Shop, gewoon in NL dus, welke versie zou ik dan hebben?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Thund3r schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:55:

Ik heb de fear_update_en_100-106_107.exe gedownload, en hij zegt dat ik verkeerde versie heb.

Ik heb FEAR gekocht bij Free Record Shop, gewoon in NL dus, welke versie zou ik dan hebben?
Rechtermuisklik fear.exe en zoek ff de versienummer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:55
Thund3r schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:55:

Je hebt de UK versie en de patch die nu beschikbaar is is voor de US versie. Een UK patch zal binnenkort gereleased worden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-06 15:40

Pubbert

random gestoord

Versie 1.0.0.0 heb ik, verderop staat: Engels (Verenigde Staten) bij Taal.

Ik probeer eerst even een nieuwe installatie, want ik vind het wel vaag eigenlijk.

[ Voor 36% gewijzigd door Pubbert op 22-08-2006 12:18 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Damn, multiplayer heel vet, dus ik dacht laat ik Singleplayer ff proberen, maar brrrrr :P
Tis dus niet echt het spel wat je op dit tijdstip moet spelen, iedereen slaapt al, geluid niet te hard, kamer donker. Nah, ik ga morgenochtend wel verder...

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107626

wwillem schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 21:54:
Mijn glazenbol is helaas stuk.
..
_/-\o_

Geweldig spel Fear. Een tijdje al geleden uitgespeeld. Het is alleen jammer dat zo'n spel echt tot zijn recht komt met high-end hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smimic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-06 11:34
@The_Zeroorez

ik las je post net over het F.E.A.R. niveau, het is een nieuw spel, er zijn nog steeds een heleboel mensen die voor het eerst inloggen en het spel nog onder de knie moeten krijgen. op eenzame hoogte 3:1 k/d ratio staan is dus weinig uitzonderlijk =), en een kwestie van tijd voor dat het moeilijker wordt.

al moet ik zonder meer toegeven dat je op mijn server zeer ok gespeeld hebt met je at-14's =)
[ASS]mic

i5-2500k /MSI GTX 1080 8 GB X Gaming / 8GB Mem / 6TB storage/ B&Q 32 inch WQHD/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Nou ik heb het gisteren even gespeeld en moet zeggen dat het me voor 1.8 gig aan data toch wel tegenvalt. Ik had eigenlijk toch wel wat meer eyecandy verwacht.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:56
het niveau zit inderdaad nog niet egt hoog.. gister ff 2 rondjes gespeeld van 79-31 en 85 - 36 en de nr2 stond op 40 fzo..

Wel vette game.. jammer dat er geen rankings in zitten.. daar geil ik op :P gewoon heoveel kills je hebt in totaal dat mag bij elke mp game van mij wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smimic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-06 11:34
meer eye-candy ???
had je je bril niet op??? of mischien moet je de performance settings eens wat beter instellen ??.

Fear ziet er aanzienlijk beter uit dan bijvoorbeeld COD2, of CS-source. Rag-doll models zijn geweldig en special effects zoals explosies, vuur en special weapons kunnen er ook goed mee door.

of iets er "mooi" uitziet is natuurlijk persoonlijk, maar dat je het vindt tegenvallen verbaast me toch echt.

i5-2500k /MSI GTX 1080 8 GB X Gaming / 8GB Mem / 6TB storage/ B&Q 32 inch WQHD/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-06 17:34

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Ik heb F.E.A.R. combat ook sinds gisteren , wat een prachtig game _/-\o_ . Het draait nog redelijk goed op mijn 6800gt met 1Gb ram. Grafische kaart en PC bij options , staan beide op high en mijn fps komt niet onder de 25-30 dus meer als goed genoeg :) .

Is er eigenlijk een tweakers server voor dit spel ? En zijn de servers van de originele F.E.A.R. hetzelfde als deze combat ? (dit vroeg ik me af , omdat op clanbase staat alleen nog maar de oude FEAR ....).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
M'n broertje wilde het spel ook spelen, dus ik FEAR combat downloaden en installeren. Tot mijn verbazing trekt die pc het ook nog wel goed 1024x768 en minimum/medium (Athlon XP 2000+, 1GB intern, GeForce 4TI 4200). Nu moet ik alleen zelf nog wachten op de 1.07 patch... Er zijn voor mij geen bekenden meer online waar ik eerder tegen/met speelde, dat is wel jammer.

[ Voor 3% gewijzigd door matel op 23-08-2006 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafk33s
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-06 19:47
http://www.gofear.com/news/224

voor de mensen die niet naar 1.07 kunnen updaten

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik heb het net uit zitten proberen...

Wat een ónwaarschijnlijk slecht spel vind ik het...
1. de graphics zijn 10x niks (ik vind het lelijk), je hebt niet eens HDR tot je beschikking.
Halflife 2 ziet er 3x zo strak uit en heeft tenminste sfeer met dito duistere plekjes, en het lóópt ook nog eens 10x zo goed zonder hickups en framedrops...
2. de gameplay zuigt, krappe levels zonder veel mogelijkheden behalve als een gek door de gangen stormen en elkaar afraggen. Soms is dat wel leuk maar ik mis de variatie.
3. de balans tussen de verschillende wapens is ook slecht te noemen. Iedereen pakt 1 type geweer omdat dat met kop en schouders boven de rest uitsteekt, dat AK-47 achtige ding. Ik probeerde nog wel eens wat met andere wapens maar ze doen óf te weinig damage óf de accuratesse is om te huilen.

Mijn persoonlijke conclusie is dat ik hoop dat Sierra nog eens met een goede titel uitkomt want dit is drie keer niks. * Jejking has spoken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Sorry hoor, maar ik moest wel lachen om punt 1. Dat je een ander spel mooier vindt, kan best, maar dat maakt Fear nog niet lelijk. Punt 2 moet je gewoon van houden, en punt 3 heb je wel een gelijk in.

[ Voor 32% gewijzigd door Hahn op 23-08-2006 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:59

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Jejking schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 13:04:

1. de graphics zijn 10x niks (ik vind het lelijk), je hebt niet eens HDR tot je beschikking.
Halflife 2 ziet er 3x zo strak uit en heeft tenminste sfeer met dito duistere plekjes, en het lóópt ook nog eens 10x zo goed zonder hickups en framedrops...
2. de gameplay zuigt, krappe levels zonder veel mogelijkheden behalve als een gek door de gangen stormen en elkaar afraggen. Soms is dat wel leuk maar ik mis de variatie.
3. de balans tussen de verschillende wapens is ook slecht te noemen. Iedereen pakt 1 type geweer omdat dat met kop en schouders boven de rest uitsteekt, dat AK-47 achtige ding. Ik probeerde nog wel eens wat met andere wapens maar ze doen óf te weinig damage óf de accuratesse is om te huilen.

Mijn persoonlijke conclusie is dat ik hoop dat Sierra nog eens met een goede titel uitkomt want dit is drie keer niks. * Jejking has spoken :/
De shotgun werkt anders ook aardig hoor!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33599

Mwaa ik heb alles nu op maximum staan, en ben niet ech te spreken over het design van de maps. Verder ziet alles er piekfijn uit.

Counterstrike is veel te langzame actie man, zit ook veel meer lame in.
Wapens valt wel mee, ik schiet met een shotgun toch aardig wat af tov die ak-47. Je moet alleen zorgen dat je sneller dichtbij je tegenstanders staat, dus vermijd de lange afstanden zoals gangen.
Counterstrike is iets mooier vind ik, maar enkel de maps en levels.

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 33599 op 23-08-2006 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan20
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-06 20:39

Jan20

CMJJKFE

Ik speel vaak fear op de Tweakgaming servers spelen erg fijn op andere servers vaak lag

ip: 82.197.223.122:27888

CMJJKFE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
ultratrottell schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 09:31:
@The_Zeroorez

ik las je post net over het F.E.A.R. niveau, het is een nieuw spel, er zijn nog steeds een heleboel mensen die voor het eerst inloggen en het spel nog onder de knie moeten krijgen. op eenzame hoogte 3:1 k/d ratio staan is dus weinig uitzonderlijk =), en een kwestie van tijd voor dat het moeilijker wordt.

al moet ik zonder meer toegeven dat je op mijn server zeer ok gespeeld hebt met je at-14's =)
[ASS]mic
Ja, maar ik heb bij elkaar ook nog geen 3 uurtjes gespeeld :X

Maar hoe heet jouw server precies/wat is de IP? Ik moet namelijk zeggen dat ik eenofandere mic mij wel kan herinneren ja, en volgens mij was die server ook wel OK, in veel servers krijg ik namelijk ineens een ping van 2000 soms, dus dan sta ik iemand 10 headshots te geven en is 'ie nog niet dood 8)7

Erg jammer trouwens dat er nu al veel mensen zijn die via een DL limiter hun ping hoog fixen, en zo iedereen ownen, er is echt geen hol meer aan zo. Ik hoop dat er snel verbetering in komt, anders kap ik er nu al mee. Ik word er strontziek van dat mensen teleporteren, in plaats van lopen, en tegelijkertijd godmode aan hebben staan :/

[ Voor 15% gewijzigd door TheZeroorez op 23-08-2006 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-06 00:20

NeHoX

Gamer + PV

Mensen die even mijn [GoT] server willen testen?

80.57.69.172:27888

nehoxlaptop (at) hotmail (punt) com

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:00

Ja over smaak valt niet te twisten, maar enkele punten moeten recht gezet worden
Beginnend met 1
Het spel is niet lelijk. Het ziet er anders uit als HL2. Maar het behoort zeker tot de top qua graphics.
Dat de stijl je niet aan spreekt is wat anders.
2:
Het spel heeft de beste AI van de tot nu toe gemaakte spellen. Als je het spel verder speelt kom je van zelf binnen terreinen tegen die vrij wijds zijn. Het level designs is niet super gevarieerd dat moet ik toegeven
3
Ik weet niet hoe lang jij met de wapens hebt gespeeld maar met ieder wapen kan je veel kills maken hoor. Zo imba zijn de wapens niet. Met het pistool, de shotgun, de penetrator en dat ak74 ding kan je met gemak boven aankomen te staan.

[ Voor 25% gewijzigd door Tijs_a op 23-08-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htf99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:22
NeHoX schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 19:53:
Mensen die even mijn [GoT] server willen testen?

80.57.69.172:27888

nehoxlaptop (at) hotmail (punt) com
Hij is nu leeg maar ik hou 'm in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

htf99 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:29:
[...]

Hij is nu leeg maar ik hou 'm in de gaten.
Toppie!!! ik ga zo spelen moet even een nieuwe Netwerkkaart in de server gooien... kvind de ping beetje te hoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
Ik ben hiervan al een paar dagen op de hoogte, maar er kunnen ook problemen door komen. Sommige mensen kunnen na dit te hebben toegepast helemaal niet meer gamen zonder gekickt te worden via punkbuster. Ik wacht liever op de officiele patch.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
NeHoX
Zie SP :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

F.E.A.R. Combat?
2 woorden:

Te Makkelijk :P

Echt! Ik heb het net 2 uurtjes gespeeld en word al bij een DM de eerste!
Ik had 500 kills en nr. 2 had er 440 o.0
Al is het wel leuk om te doen en ziet het er goed uit.

Greyh0und

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Relax!!!!! Mensen die vanavond zin hebben om op de GoT server te spelen?

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:34
NeHoX schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 17:50:
[...]

Relax!!!!! Mensen die vanavond zin hebben om op de GoT server te spelen?
Ik zal es langs komen ;) heb hem nog niet gezien in de serverlijst, maar ik zal nog eens kijken

• TheZeroorez
  • Niet online
Nou.. ik heb dus ook m'n eerste *-bui in FEAR mee gemaakt.. :/ Ik had eigenlijk niet zo'n zin om FEAR te spelen, maar toen ik las dat iedereen naar de GoT-server ging natuurlijk wel..

Gelukkig ligt het niveau daar wel goed, niet te moeilijk, niet te makkelijk.. na 10 minuten spelen ofzo, begon ik alleen onwijs slecht te spelen.. :X

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Als er meer dan tien man in de server zit begint het toch wel erg te stotteren. Verder wel leuk, flink hoog niveau.

Ik heet ingame trouwens SloughMonkey... die ene die steeds negatief stond dus :P

TabCinema : NiftySplit

• TheZeroorez
  • Niet online
Ja, ik ook, voor 't eerst geloof ik.. 8)7 (op die 1,5 potje die ik in dat 'bos' gespeeld heb na dan..) Ik speelde als een lamme zak :X Eraser speelt ook goed trouwens _O_

• -Eraser-
Bozozo schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 19:56:
Als er meer dan tien man in de server zit begint het toch wel erg te stotteren. Verder wel leuk, flink hoog niveau.

Ik heet ingame trouwens SloughMonkey... die ene die steeds negatief stond dus :P
hmm inderdaad in het begin best wel veel lag, maar na een tijdje ging het wel weer .. zou dat aan de server kunnen liggen?

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik kreeg in deze server tenminste niet ping 2000, wat ik soms wel heb.. :p

Anoniem: 22651

handige link voor f.e.a.r. combat en de bijbehorende XS4ALL publics :)
o.a. de 'echte' fix voor het "security module" probleem :)

http://games.xs4all.nl/forums/viewforum.php?f=8

let niet op de subforumnaam.. moet nog gerenamed worden maar de fa is er even niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-06 03:39
Ik heb Fear:Combat ook geprobeert, en ik kom maar tot 1 concluse:
Wat een verschrikkelijke unbalanced meuk!
de G2A2 machine gun heeft genoeg power om van elke range iemand overhoop te krijgen, terwijl je met met een penetrator met 4-5 kogels nog niet aan een kill komt. De pistooltjes zijn beter dan een shotgun van close range, omdat je als een gek om hem heen kan springen. Ook die unarmed ninja aanvallen zijn ziek goed.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
De wapens zijn inderdaad niet allemaal even goed gebalanceerd (zacht uitgedrukt), maar ik kan me er niet aan storen. Ik vind Fear Combat heerlijk om even op te starten, een half uurtje knallen en dan weer wat anders te gaan doen :)

Het enige wat ik anders zou willen zien zijn de unarmed attacks, die zooi is te overdreven sterk. Gelukkig komen unarmed kills nu niet zoveel meer voor, de eerste paar dagen was echt iets van 80% van de kills met unarmed attacks gedaan en dat was nogal irritant.

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 26-08-2006 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:33

Polycom

Poes van goud

F.E.A.R moest het toch al hebben van de singleplayer (die is gelukkig wel goed) maar de multiplayer is nooit echt leuk geweest. Leuk dat combat gratis is, maar ik blijf wel kritisch.. ik vind het vaak veel te chaotisch en te unbalanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik speel inderdaad ook nog maar 'even' om op te warmen voor ET ofzo. Die unarmed attack is inderdaad heel hinderlijk, vooral als ze daar nog eens bij springen ook, dan is het gewoon 100% dood voor jou. Nog iets wat héél vervelend is: Die granaten, die laten zó sloom los.. als je even snel iets anders moet doen, en je granaat noodgedwongen moet weggooien, ben je al te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Hahn schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 19:34:
De wapens zijn inderdaad niet allemaal even goed gebalanceerd (zacht uitgedrukt), maar ik kan me er niet aan storen. Ik vind Fear Combat heerlijk om even op te starten, een half uurtje knallen en dan weer wat anders te gaan doen :)
Welk wapen vind je dan zo extreem goed dat jij die altijd neemt? Ik zweer zelf bij de penetrator in alle maps behalve het bos. Terwijl ik andere mensen prima zie spelen met een G2iets of de ASP rifle. Als ik daar naar kijk lijkt het redelijk te zijn gebalanceerd. Als jij een ander wapen neemt dan ik, dan heb je daar mee mijn stelling bewezen.

Fear even een half uurtje doen is idd heerlijk. Even lekker raggen :P.

Alleen de maps zijn een tikje saai. In de jaren negentig kwam je prima weg met wat kratten en blikken, maar nu zou dat toch wel over moeten zijn. Wie heeft er trouwens verzonnen om in een kantoorgebouw blikken met explosieve benzine op random plekken te zetten? Ik ben deze zelf nog niet tegen gekomen in een real life kantoor volgens mij :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
Zo heeft elk wapen wel wat.

G2A2: goed allround wapen, wel wat traag met herladen en slechts 30 kogels in magazijn (net te weinig, hadden er 45 moeten zijn)
Submachine: schiet zeer snel, maar doet weinig schade. Herladen gaat zeer snel.
HV penetrator: goed van dichtbij en geweldig op afstand. 3 of 4x raak = absoluut een kill. Ik ken iemand die zeer zwaar owned met deze gun.
AT14 pistols: lage rate of fire, maar doet vrij veel schade per hit. Op afstand doen ze niet zoveel schade.
ASP: ultiem op afstand, echter eigenlijk alleen goed te gebruiken uit stilstand. Met 12 kogels in een clip en trage reload kun je je kogels maar beter goed besteden.
Shotgun: ultiem raggen, one shot one kill mits dichtbij. Op afstand echter waardeloos.
Unarmed: ideaal om mensen te verassen in de rug of om de hoek. Echter waardeloos als je het aan ziet komen en weet hoe je het moet ontwijken. Handig wel om tussen het herladen door wat aan verdediging te hebben.

Kortom, leer gewoon goed omgaan en ervaring op te doen met je wapen. Vermijd de zwakke plekken (zorg dus dat je met een shotgun nooit iemand op afstand tegenkomt) en je kunt met elk wapen wel bovenaan de lijst eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
wwillem schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:38:
[...]

Welk wapen vind je dan zo extreem goed dat jij die altijd neemt? Ik zweer zelf bij de penetrator in alle maps behalve het bos. Terwijl ik andere mensen prima zie spelen met een G2iets of de ASP rifle. Als ik daar naar kijk lijkt het redelijk te zijn gebalanceerd. Als jij een ander wapen neemt dan ik, dan heb je daar mee mijn stelling bewezen.
In het begin nam ik altijd de penetrator, want die geeft leuke effecten (ventjes die aan de muur blijven hangen enzo) en een paar goede hits en de vijand is dood. Maar nu neem ik altijd de G2A2, omdat ie sneller schiet.

Maar zowel de penetrator als de G2A2 zijn allebei erg effectief, dus het is niet zo dat de hele server één wapen gebruikt. Meestal is het iets van 40% neemt de G2A2, 30% penetrator en dan overige 30% de andere wapens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Matel schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:03:
AT14 pistols: lage rate of fire, maar doet vrij veel schade per hit. Op afstand doen ze niet zoveel schade.
/me *kuch

Dit is het enige wapen waar ik veel ervaring mee heb, maar ik moet zeggen dat je, als je een lage fire rate hebt, toch wel klikt als een omaatje :X En op afstand is er ook goed mee te killen, je moet alleen je rechtermuisknop even indrukken en netjes richten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Hahn schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 23:57:
[...]
In het begin nam ik altijd de penetrator, want die geeft leuke effecten (ventjes die aan de muur blijven hangen enzo) en een paar goede hits en de vijand is dood. Maar nu neem ik altijd de G2A2, omdat ie sneller schiet.

Maar zowel de penetrator als de G2A2 zijn allebei erg effectief, dus het is niet zo dat de hele server één wapen gebruikt. Meestal is het iets van 40% neemt de G2A2, 30% penetrator en dan overige 30% de andere wapens :P
Nadat je dit gepost hebt ben ik even met de G2A2 gaan spelen en ik moet zeggen dat het een erg interessant wapen is. Hiermee hoef je niet eens meer op het hoofd te richten zoals bij de penetrator om mensen kapot te maken (aangezien de rate of fire zo hoog is) :P. Zelfs op afstand is dit wapen nog best redelijk, zolang je maar hurkt als je schiet.

Beide wapens vind ik nu even goed :).
TheZeroorez schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 09:05:
Dit is het enige wapen waar ik veel ervaring mee heb, maar ik moet zeggen dat je, als je een lage fire rate hebt, toch wel klikt als een omaatje :X En op afstand is er ook goed mee te killen, je moet alleen je rechtermuisknop even indrukken en netjes richten ;)
In de tijd dat je moet richten door te zoomen ben je meestal al dood :D.

[ Voor 19% gewijzigd door dr snuggles op 27-08-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
wwillem schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 11:26:
In de tijd dat je moet richten door te zoomen ben je meestal al dood :D.
Dan doe jij toch echt iets fout, dat zoomen duurt zo'n halve seconde, als het niet minder is. Dat aimen kan ook wel binnen een seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
TheZeroorez schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 11:33:
[...]

Dan doe jij toch echt iets fout, dat zoomen duurt zo'n halve seconde, als het niet minder is. Dat aimen kan ook wel binnen een seconde.
Anders moeten we gewoon een keertje tegen elkaar gaan spelen, dan weten we snel genoeg het antwoord :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik zeg niet dat het het beste wapen voor veraf is, maar het is te doen hoor, vooral als je in die map speelt op dat dak van zo'n gebouw, bijvoorbeeld, staan mensen vaak ergens anders naar te kijken... Headshot! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 22-06 09:28

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Is d'r een mogelijkheid om tijdens het spelen je FPS in beeld te zien?

Ik heb gister FearCombat op m'n laptop geinstalleerd, het draait niet eens slecht maar af en toe kan ik volgens mij wel wat meer FPS gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Fraps gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Laatst online: 24-06 21:01
Hoe kan ik er nou voor zorgen dat ik F.E.A.R. kan spelen op 1680x1050 ? ik moet een .ini file hebben oid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dubbel Fristie schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 22:31:
Hoe kan ik er nou voor zorgen dat ik F.E.A.R. kan spelen op 1680x1050 ? ik moet een .ini file hebben oid :?
Ja, Shared Documents\Monolith\Config.ini

• Dubbel Fristie
YellowNeck schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 22:41:
[...]

Ja, Shared Documents\Monolith\Config.ini
Kan je het misschien iets duidelijker uitleggen ? bij mij staat er alleen de map F.E.A.R. :?
En in de map F.E.A.R. staat ook geen settings.cfg :'(

ik gebruik btw de gratis multiplayer versie _/-\o_

[ Voor 29% gewijzigd door Dubbel Fristie op 31-08-2006 19:55 ]

• Hahn
Dubbel Fristie schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:52:
[...]

Kan je het misschien iets duidelijker uitleggen ? bij mij staat er alleen de map F.E.A.R. :?
En in de map F.E.A.R. staat ook geen settings.cfg :'(

ik gebruik btw de gratis multiplayer versie _/-\o_
Documents and Settings\All Users\Documenten\Monolith Productions en dan settings.cfg.

• Dubbel Fristie
Hahn schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 19:57:
[...]

Documents and Settings\All Users\Documenten\Monolith Productions en dan settings.cfg.
Nee dit werk niet :'(
Zie deze 2 screenshots. hier staat de settings.cfg niet bij |:(

http://img308.imageshack.us/my.php?image=weirdwu5.jpg

http://img326.imageshack.us/my.php?image=weird2uq9.jpg

• Hahn
Bij mij staat het dan ook in de FEARCombat map, blijkbaar heb je die dus niet bij FEAR zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firex
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-03-2024
Ik had gister FEAR combat gedownload en ik vond het spel vet. Dus ging ik ff kijken ofdat er een topic over FEAR op GoT was en dus na een paar replies lezen enzo. Leek mij de single player versie ook wel vet en ga ik die dus binnenkort ook ff kopen d:)b . Dit word btw ook de eerste keer dat ik een spel ga kopen vanwege het verhaal en niet vanwege de gameplay (aangezien die volgens mij ook wel vet is).

[ Voor 22% gewijzigd door Firex op 01-09-2006 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

de rocketlauncher en de m50 cannon zijn zo fvcking overpowered 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Daarom zijn ze ook zo schaars ;) Maar da's toch juist leuk, een klein aantal overpowered wapens die je gewoon moeilijk kunt krijgen? Een ligt bijvoorbeeld midden in een loods op een kist, maar er zijn 4 deuren daar beneden, boven is een kantoor, en aan 2 zijden is een stalen stelling/trap waarop je kunt staan. Als je dat ding pakken wilt ben je dus een vrij gemakkelijk doelwit.

Maar ik moet zeggen dat ik het bijna niet meer speel de laatste tijd.. misschien over een tijdje weer.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Er is ook één overpowered wapen wat iedereen heeft: unarmed combat. Je loopt er ook nog eens sneller mee :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22651

misschien handig voor in de 1st post:

http://www.fragvalley.nl/users/schaap2k/FearServerHowto/

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:11

-tom-562

Oliesjeik

Vraagje tussendoor, ligt 't aan mij pc (lijkt me sterk btw), of ligt de FEAR site eruit? Ook de FEAR Combat site ligt er volgens mij uit...

Vaak bu'j te bang!

• matel
Joinfear.com ligt er idd uit. Maar FEARfans doet het wel.

• -Eraser-
http://whatisfear.com werkt ook nog, joinfear.com niet bij mij ... en dit las ik toevallig op fearfans.com, misschien wel interessant:
F.E.A.R.™ EXTRACTION POINT DEMO TOMORROW!
09-12-2006 - Sierra Entertainment, a division of Vivendi Games, is pleased to announce that the demo for F.E.A.R. Extraction Point, the first expansion pack for one of the most critically acclaimed titles of 2005, will be released for download tomorrow (Wed, September 13th) at 10 a.m. PST.

F.E.A.R. is a paranormal action thriller presented entirely in first person, an unprecedented adrenaline rush of close quarters combat seamlessly melded with the spine-tingling, shocking intensity ... FULL STORY

• -tom-562
  • Laatst online: 08:11

-tom-562

Oliesjeik

Matel schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:16:
Joinfear.com ligt er idd uit. Maar FEARfans doet het wel.
hmm, k*t, ik wilde eigenlijk zo'n serial genereren voor FEAR combat, dat kan alleen via Joinfear.com toch?
edit:
lama, hij werkt nu wel weer (af en toe) 8)7 , heb inmiddels cd-key

[ Voor 10% gewijzigd door -tom-562 op 13-09-2006 17:09 ]

Vaak bu'j te bang!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:56

Tortelli

mixing gas and haulin ass

FEAR Extraction Point Demo - http://www.gamershell.com/download_15481.shtml

>:)

• dr snuggles
  • Niet online
Bij mij valt de laatste tijd wel eens half het geluid weg. Half, want het zijn alleen de schiet- en granaatgeluiden die ik enkele seconden niet hoor. Alsof er teveel geluiden tegelijk worden afgespeeld.

Iemand enig idee hoe dit kan en wat een oplossing zou kunnen zijn :?

[ Voor 29% gewijzigd door dr snuggles op 13-09-2006 20:21 ]

• matel
Dat ligt niet aan jou, maar aan de server waar je op zit. Bij sommige servers valt het geluid helemaal weg na ongeveer 15 minuten per map.

• Tortelli

Tortelli

Net die nieuwe demo even gespeeld, ik kan niet anders zeggen dat ik me er weer goed mee vermaakt hebt :9.
Je krijgt na een paar minuutjes spelen al meteen een nieuw (en erg vet) wapen.

Afbeeldingslocatie: http://sjaap.org/~rudy/pics/fear/thumbnails/FEARXP-SPDemo%202006-09-13%2021-40-00-03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sjaap.org/~rudy/pics/fear/thumbnails/FEARXP-SPDemo%202006-09-13%2021-48-41-50.jpg

Qua grafics is de game volgens mij niets beter als de vorige.

• -Eraser-
hm jammer van de trage link, iemand een snellere? ik download nu van fileshack met ongeveer 40kb/s ... :O

• dr snuggles
  • Niet online
Matel schreef op woensdag 13 september 2006 @ 21:53:
Dat ligt niet aan jou, maar aan de server waar je op zit. Bij sommige servers valt het geluid helemaal weg na ongeveer 15 minuten per map.
Meen je dat nu? Andere mensen op de server schijnen hier geen last van te hebben. Maar dan alsnog kun je gelijk hebben.

• JSTPS
  • Laatst online: 01:13
Het is weer een prachtig spel geworden. Ik ben meerdere malen geschrokken in de demo, en kreeg in sommige gangetjes (met al die geluiden en onzichtbare dingen die om je heen bewegen ) zelfs kippevel _/-\o_ Dit vind ik echt de beste angstaanjagende shooter die er is. >:)

De shootouts zijn ook erg vet en volgens mij zag het er net iets beter uit dan de vorige versie. Wel jammer van die resolutie: 1280x960 (volgens mij) Van mij mochten ze 1280x1024 er namelijk wel implanteren.

Voor mensen die dit niet snappen: Mijn monitor heeft bv 1280x1024 als native resolution, en als ik dus een andere resolutie moet instellen dan deze, wordt het scherm ietswat wazig.

[ Voor 15% gewijzigd door JSTPS op 13-09-2006 22:42 ]

• Tortelli

Tortelli

wwillem schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:15:
[...]

Meen je dat nu? Andere mensen op de server schijnen hier geen last van te hebben. Maar dan alsnog kun je gelijk hebben.
Ik heb er nog nooit geen problemen mee gehad
SOEDARKMASTER schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:39:
Het is weer een prachtig spel geworden. Ik ben meerdere malen geschrokken in de demo, en kreeg in sommige gangetjes (met al die geluiden en onzichtbare dingen die om je heen bewegen ) zelfs kippevel _/-\o_ Dit vind ik echt de beste angstaanjagende shooter die er is. >:)

De shootouts zijn ook erg vet en volgens mij zag het er net iets beter uit dan de vorige versie. Wel jammer van die resolutie: 1280x960 (volgens mij) Van mij mochten ze 1280x1024 er namelijk wel implanteren.

Voor mensen die dit niet snappen: Mijn monitor heeft bv 1280x1024 als native resolution, en als ik dus een andere resolutie moet instellen dan deze, wordt het scherm ietswat wazig.
Resolutie probleem heb ik ook nog steeds, maar ik mag hopen dat dit met de final versie toch opgelost wordt.....

[ Voor 61% gewijzigd door Tortelli op 13-09-2006 22:56 ]

• matel
wwillem schreef op woensdag 13 september 2006 @ 22:15:
[...]

Ja, maar dan heeft wel iedereen op de server er last van. Het komt vooral voor op modded servers (waar ik vaak op speel), maar het is een 'bug' wat al vanaf de eerste versie bestaat.

Ben nu ook de demo aan het downloaden, gaat best snel via de UK @ 386KB/s.

...even later: Zo dat ziet er weer vet uit zeg :*) Jammer dat de demo zo kort is, maar ik weet nu al dat ik de uitbreiding moet hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door matel op 14-09-2006 11:29 ]

• MrVegeta
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hihi had um op 890 KB's.

Anyway, het was idd weer super, die grote gun! Toen ik hem voor het eerst zag/gebruikte knalde ik meteen dat ding leeg om alles aan de klote te schieten.

Nog een wow moment als je voor het eerst weer zo een robot tegen komt, op een gegeven moment schoot die een paal kapot en storte er iets in :o. Dat was cool!

Alleen de vent schachten vind ik niet veel aan :(.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:33

Polycom

Poes van goud

Kunnen jullie geen spoilers gebruiken? Ik moet de demo nog spelen namelijk.

• MrVegeta
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ach het is maar een demo, en zoveel spoiler ik niet :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Widescreen wordt ook niet ondersteund :( Nu heb ik ook last van wazig beeld :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Wat een ini-mini demo zeg. Er zit wel één heel nieuw wapen in.

Ik dacht dat ik dement aan het worden was toen ik na enkele minuten "coming soon" zag staan. Sterker nog, die demo heb ik net binnen 7 minuten uitgespeeld, waarbij iedereen dood was (behalve die robot) zonder ook maar één kogel te hoeven schieten. Dit alles op de hoogste moeilijkheidsgraad, terwijl ik toch echt geen super speler ben. Top... :?

Edit: Als je de demo wat rustiger speelt en net doet alsof iedereen dood moet vanaf afstand met een kogel, dan is het wel grappig en zitten er goede schrikmomenten in :).
VonFoX schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 08:03:
Zoek eens met Google op fear en widescreen, als ik zoek is het de eerste link dus lastig is het niet.

[ Voor 52% gewijzigd door dr snuggles op 17-09-2006 09:45 ]

• JSTPS
VonFoX schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 08:03:
Je hoeft alleen maar in de game instellingen bij documenten en settings enz de resolutie te veranderen. Bij fear kon het wel, ik heb het nog niet gevonden bij de uitbreiding. Bij fear1 kan ik namelijk wel op 1280x1024 spelen :P

EDIT: Ik heb het gevonden en nu speel ik fear XP ook prachtig! _/-\o_ Het is een stuk scherper met 1280x1024. Probeer het zelf maar.

C:\Documents and Settings\All Users\Documenten\TimeGate Studios\FEARXP-SPDemo

Dan de settings openen met kladblok en daar de screen hight enzo veranderen ;)

[ Voor 25% gewijzigd door JSTPS op 16-09-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
ik heb fear orgineel en since de 1.7 update freezed fear regelmatig ingame tijdens het spelen.

ik wou ook de nieuwe demo spelen extraction point die freezed al voordta ik de 2e deur open heb.

lijkt me beetje logische want die is natuurlijk gebassed op versie 1.7

geen ene andere game heeft problemen.

heb al 4 video drivers geprobeert maar weet het niet meer.

ik moet dus ingame ctrl alt del doen dan taak beeindigen en opneiuw fear starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-03-2023

L3TUC3

GoT vegetable?

SOEDARKMASTER schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 14:04:
[...]

Je hoeft alleen maar in de game instellingen bij documenten en settings enz de resolutie te veranderen. Bij fear kon het wel, ik heb het nog niet gevonden bij de uitbreiding. Bij fear1 kan ik namelijk wel op 1280x1024 spelen :P

EDIT: Ik heb het gevonden en nu speel ik fear XP ook prachtig! _/-\o_ Het is een stuk scherper met 1280x1024. Probeer het zelf maar.

C:\Documents and Settings\All Users\Documenten\TimeGate Studios\FEARXP-SPDemo

Dan de settings openen met kladblok en daar de screen hight enzo veranderen ;)
Hee bedankt!

Ik heb nu een 20"1 scherm en wil eigenlijk wel op de native 1680x1050 spelen. Zo ff proberen.

Wel mager van Monolith dat ze WS niet standaard ondersteunen. Het is dacht ik niet zo bijster veel werk als ik alle workarounds en console commands zie om deze dingen aan te passen.

Edit:

Oeps, natuurlijk werkt 1600x1050 niet. Is uiteraard 1680x1050. In ieder geval de truuk werkt!

* L3TUC3 voelt zich een beetje dom.

[ Voor 17% gewijzigd door L3TUC3 op 18-09-2006 00:00 ]

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
jorisw86 schreef op zondag 17 september 2006 @ 23:22:
ik heb fear orgineel en since de 1.7 update freezed fear regelmatig ingame tijdens het spelen.

ik wou ook de nieuwe demo spelen extraction point die freezed al voordta ik de 2e deur open heb.

lijkt me beetje logische want die is natuurlijk gebassed op versie 1.7

geen ene andere game heeft problemen.

heb al 4 video drivers geprobeert maar weet het niet meer.

ik moet dus ingame ctrl alt del doen dan taak beeindigen en opneiuw fear starten.
het probleem blijkt dus in advanced hd audio te zitten als ik deze optie aanzet loopt fear fast bij mij.

raar heb een creative x-fi fatality fps en deze ondersteund dat gewoon.

dit is pas since de 1.7 patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Praat dan echt niemand over dit spel? (Uitbreiding) Ik heb hem namelijk al, maar hij vliegt er telkens uit bij het eerste level. Hij blijft hangen, en dan start de pc opnieuw op. Niks overclocked en gewoon de resoluties 2560x1024, 1280x1024, en 1024x768 geprobeert. Waar kan dit door komen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

Vraagje over extraction point, heb je het orgineel nodig om dit te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:55
Anoniem: 148409 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:35:
Vraagje over extraction point, heb je het orgineel nodig om dit te kunnen spelen?
Ja !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

Ik heb hem al uitgespeeld EP en ik vind dit toch wel weer een erg gaaf spelletje alleen het verhaal is niet 100% maar who cares.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-06 15:40
even een vraagje over de normale fear: kan je ook kruipen? ik zit vast, moet ergens onderdoor, maar lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:34

Angeloonie

Cheeseburger Addict

superpolm schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:08:
even een vraagje over de normale fear: kan je ook kruipen? ik zit vast, moet ergens onderdoor, maar lukt niet.
8)7 Kijk eens bij controls?

Was geloof ik C of Ctrl

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Let op:
Hou het ontopic en nuttig voor anderen!
Begeef je niet op 'grijs' gebied en hou het legaal!
Techvragen over dit spel of vragen ivm problemen met dit spel horen niet in dit topic thuis!