Vandaag heb ik ontdekt dat mijn iAudio 4 defect is gegaan. Weer bij de koptelefoon aansluiting, en de garantie is inmiddels nu wel verlopen. Dit is de 2e dus). Groot was mijn verwondering toen ik zag dat er een iAudio 6 komt, en wat voor een! Hij ziet er echt hartstikke goed uit! Ik begin alvast met sparen en houdt het goed in de gaten. Muziek en videos afspelen, fotos maken, zou hij ook nog kunnen gaan bellen ? 
Maar las ik nou dat hij USB 1.1 heeft? Hebben ze nu nog niet begrepen dat dat veel te langzaam is voor 4 GB?
Verder hoop ik dat de batterij het goed lang blijft uithouden. Zelf heb ik liever wat extra oplaadbare AAA batterijen bij me zodat ik nooit zonder muziek zit(zeker handig op vakantie).
Maar het blijft een geil dingetje:)
Die prijs van 249 lijkt me veel te voorbarig aangezien de iAudio 5 2 GB nog steeds 275 euro kost, gooi er maar 100 bovenop.
Maar las ik nou dat hij USB 1.1 heeft? Hebben ze nu nog niet begrepen dat dat veel te langzaam is voor 4 GB?
Verder hoop ik dat de batterij het goed lang blijft uithouden. Zelf heb ik liever wat extra oplaadbare AAA batterijen bij me zodat ik nooit zonder muziek zit(zeker handig op vakantie).
Maar het blijft een geil dingetje:)
Die prijs van 249 lijkt me veel te voorbarig aangezien de iAudio 5 2 GB nog steeds 275 euro kost, gooi er maar 100 bovenop.
[ Voor 27% gewijzigd door koenderks op 14-02-2006 18:04 ]