[HDD] Cowon iAudio HDD MP3 spelers ervaringentopic

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 20.569 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162681

Dankjewel voor je antwoord!

Mijn eerste bevindingen:

+veel kleiner dan ik had verwacht!
+veel mooier dan ik had had gedacht
+als je het geluid voor het eerst aanzet, zonder de equalizer te veranderen en met de standaard dopjes WAT een geluid !
+radio ontvangst was wel goed gister

Inmiddels heb ik een foto van mijn camera erop gezet maar hij heet x.JPG (grote letters?) en nu zegt ij dat hij hem niet herkent :/

zijn er negatieve punten?
mwa, ik snap nog niet helemaal precies met dat ding dat je onderaan moet plakken, want die ene keer charged hij en dan weer is hij connected met de pc, maar geen nood komt wel goed.

ook gaat het scherm (standaard) te snel uit, maar dat valt wel in te stellen.

Ik ga er trouwens vanuit dat ik een x5L, alhoewel hij wel na ong 3 uur was opgeladen :?.
Ik zette hem aan om 21.00/22.00 en ik ben er per ongeluk mee gaan slapen (gelukkig niet gevallen van bed B)) en nu is de batterij op de helft, 9.00/10.00 , dus dat is 12 u, gelukkig, want dat betekent dat het ong 24 uur is en het is zeer waarschijnlijk wel een x5L (zo ook op de achterkant staat:D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
Ik heb de X5 ook nadat mijn iRiver was gestolen. Heb de X5 voornamelijk na het lezen van dit topic gekocht. Na een aantal maanden van gebruik (ook in vergelijking met iRiver):

+ Formaat
+ Geluidskwaliteit
+ Instelmogelijkheden
+ Design

- Geen accessoires bijgeleverd
- De remote moet aan de zijkant worden aangesloten
- Altijd dat opzet stuk nodig om het apparaat aan te sluiten of op te laden

Het laatste minpunt vind ik dus ook echt een heel erg groot minpunt. Aangezien ik dat opzet stuk niet altijd bij me heb wil het nog wel eens gebeuren dat ik het apparaat bij iemand niet kan aansluiten of niet in mn auto kan gebruiken. Hebben anderen hier een handige tip voor of is zo'n ding appart bij te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-06 22:42

Piggen

Lekker bakkie

Topicstarter
Ik denk dat de importeur je daar wel mee kan helpen.

Maar sinds firmware 2.10 beta 2 is het ook mogelijk om te verbinden via de USB-host, weliswaar op ongeveer USB 1.1 snelheid. Zie daarvoor ook dit artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Zo'n cradle in je portomonee stoppen :+

Ik zag inderdaad ook dat er een nieuwe firmware was voor de A2, hopelijk betekent dat niet dat Cowon de X5 op een lager pitje heeft gezet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Topicstarter
Maak je daar maar geen zorgen over. De A2 heeft momenteel natuurlijk prioriteit, maar de X5 is Cowons goudmijntje. De firmware verkeert ook nog in beta-status en we krijgen nog id3-browsing en betere DRM-ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162681

Ik heb net een voetbal wedstrijd op de x5l gezet, het is best goed te volgen allemaal..

hoe zit het met films, iemand ervaring hiermee? is het goed te doen om een hele film te bekijken op je x5l?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
Ik heb wel eens deze gezien op mn iAudio: http://www.imdb.com/title/tt0385690/ . Opzich wel goed te doen, maar ondervond problemen dat wanneer ik een halfuur door ging spoelen of meer, mijn audio niet meer synchroon liep met het beeld.
Televisie series kijk ik dagelijks in de trein, maar films heb ik niet echt geprobeerd want toen ik een glim had gezien van een Harry Potter op 16:9 werd het goed accomoderen geblazen en was ook lastig, en dat is trouwens bij veel films zo, dat de films donker zijn (helemaal bij nacht scene's) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Topicstarter
Voor de geinteresseerden, er zijn weer 3 reviews van de A2.

Een matige van Good Gear Guide
En een uitgebreide van iAudiophile
En een zeer uitgebreide van DAPreview

[ Voor 17% gewijzigd door Piggen op 12-12-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 162681 schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 19:25:
Ik heb net een voetbal wedstrijd op de x5l gezet, het is best goed te volgen allemaal..

hoe zit het met films, iemand ervaring hiermee? is het goed te doen om een hele film te bekijken op je x5l?
Die vraag is al erg vaak gesteld. Het hangt er maar net af wat je zelf fijn vindt. Als jij het fijn vind om anderhalf uur naar zon schermpje te staren, dan is dat prima. Het is wel zo dat dit niet de meest ideale speler is voor video. Het scherm is redelijk klein, en door de bouw van de speler is het niet erg geschikt om films te kijken. De vorm van de spelers van Archos zijn daar geschikter voor. Zelf kijk ik nooit hele films uit op mijn videospelertje, maar een aflevering van The Simpsons of een videoclip is heel goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Man on Fiya
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-01-2018
Beste iaudio fans,
Modbreak:Inkoopacties en vergelijkbare initiatieven zijn niet (meer) toegestaan op GoT. Je zult je idee dus op een andere manier aan de man moeten brengen...

ik hoor het wel... :7

[ Voor 74% gewijzigd door DeeD2k2 op 13-12-2005 02:03 ]

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-05 20:42
Ik heb de laatste tijd weer veel last van mn M3L dat hij niet meer opstart of gewoon bevriest in een liedje.

Ik heb nieuwe firmware er op staan en heb de firmware laatst weer opnieuw er op gezet. Daar ligt het dus niet aan. Het lijkt net dat het aan mijn seinnheiser mx450 ligt. Zodra ik deze er uit haal doet hij prima opstarten. Maar dat is nu ook weer helaas niet altijd.

Kan het zijn dat het aan de controller ligt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Heb je het al eens met andere oordopjes geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 10:24

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Modbreak:Vragen of commentaar op een slotje mogen via de e-mail en eventueel in Schop een Modje.

Waar ik dus last van heb: de laatste 2x dat mijn M3 vast liep was dat omdat ik overschakelde van spelend liedje naar radio (voor het nieuws). Na het schakelen van functie sloeg het ding gewoon vast, waardoor geen enkele knop nog reageerde, dus terugschakelen of harder/zachter zetten werkte gewoon niet meer. Het enige wat toen hielp was gewoon een paperclip erin en resetten maar.
Volgens mij is het gewoon een keiharde bug, en wilde daarom updaten (out of the box draait het ding 1.35e, laatste versie is 1.38)

Bestand gedownload, uit gepakt, netjes in "FIRMWARE" geplakt en daarna een reboot uitgevoerd. Niets. Het apparaatje start gewoon op en laat zien dat het nog steeds 1.35e draait. Ik weet niet of iemand me hier verder kan helpen, ik weet het iig niet.

[ Voor 44% gewijzigd door DeeD2k2 op 19-12-2005 09:56 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
skullsplitter schreef op maandag 19 december 2005 @ 03:34:
Uit inmiddels gesloten topic:

[...]
Bestand gedownload, uit gepakt, netjes in "FIRMWARE" geplakt en daarna een reboot uitgevoerd. Niets. Het apparaatje start gewoon op en laat zien dat het nog steeds 1.35e draait. Ik weet niet of iemand me hier verder kan helpen, ik weet het iig niet.
moet je eens, wanneer je de .bin in FIRMWARE hebt gezet, de iAudio opnieuw opstarten met de netstroom erop.. Doet wonderen Hier stond een denigrerende smiley

[ Voor 6% gewijzigd door DeeD2k2 op 19-12-2005 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Modbreak:Reageer je frustraties a.u.b niet op andere users af...

[ Voor 87% gewijzigd door DeeD2k2 op 19-12-2005 09:58 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
Sorry, was zeker niet denigrerend bedoeld, eerder cynisch.
excuus daarvoor..

ik bedoelde natuurlijk :>

[ Voor 17% gewijzigd door Ewald ! op 19-12-2005 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Heerlijk, die modbreaks... Wat voor een Gestapo is het hier geworden zeg...

Magoed, nog immer geen oplossing.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Topicstarter
Heb je wel gedaan wat Ewald zei dan? Want dat is de manier om je firmware te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Door de modbreak dus niet meer leesbaar, maar ja, dat had ik al lang en breed gedaan :')

Hij lijkt ook niet direct te laden via de subpack, geen van de ledjes brandt dan. Spanning staat er wel op, maar ik laadt hem tot nu toe steeds gewoon met de cradle...

[ Voor 51% gewijzigd door skullsplitter op 19-12-2005 21:17 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Topicstarter
Misschien zit er stof in je subpack, of is het gewoon defect. Heb je ook al een ander stopcontact geprobeerd of de oplader ondersteboven in het stopcontact gestoken? Bij mijn oude Sony Ericsson wilde hij vaak alleen maar opladen als ik de stekker ondersteboven in het stopcontact stak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31533

Hoe snel waren jullie gewend aan de joystick van de X5? Ik zit te twijfelen tussen een iPod G5 of een iAudio X5 en ben gisteravond bij de media markt wezen kijken. De bediening van zo'n iAudio is echt knullig vergeleken met de iPod, ook het scherm/kleuren zijn een stuk minder 'cool'.

Het gaat echter in de 1e plaats om de geluidskwaliteit en de mogelijkheden, daar schijnt de iAudio een stuk beter in te zijn. Maar bedieningsgemak / uitstraling spelen ook zeker mee.

Hebben jullie goede argumenten waarom ik toch voor de iAudio zou moeten gaan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Topicstarter
Qua geluidskwaliteit maakt het niet meer zo veel uit. Alleen heeft de X5 wel een instelbare equalizer, waar de iPod alleen presets heeft. Daarnaast nog BBE en alles wat daarbij hoort. Verder spreken nog in het voordeel van de X5: USB-host, FM-tuner en -recorder, line-in encoding, voicerecorder, meer ondersteunde audioformaten (met OGG en FLAC als belangrijkste), geen software nodig en een krasvastere behuizing. En in het geval van de X5L nog een lange batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 31533 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 13:24:
Hoe snel waren jullie gewend aan de joystick van de X5? Ik zit te twijfelen tussen een iPod G5 of een iAudio X5 en ben gisteravond bij de media markt wezen kijken. De bediening van zo'n iAudio is echt knullig vergeleken met de iPod, ook het scherm/kleuren zijn een stuk minder 'cool'.

Het gaat echter in de 1e plaats om de geluidskwaliteit en de mogelijkheden, daar schijnt de iAudio een stuk beter in te zijn. Maar bedieningsgemak / uitstraling spelen ook zeker mee.

Hebben jullie goede argumenten waarom ik toch voor de iAudio zou moeten gaan???
Ik vind de joystick van de X5 verschrikkelijk. Heb er een tijdje mee zitten spelen, maar echt handig kan ik het niet noemen. Het geluid viel me ook tegen. Ik vind de hoge tonen absoluut niet mooi. Je kunt wel veel instellen, maar het blijft niet lekker imho.

Qua bedieningsgemak is de iPod imho stukken beter. En ik zeg niet snel wat positiefs over de iPod :P
Het geluid van de iPod schijnt verbeterd te zijn. Maar het blijft een persoonlijk iets, je kunt het beste ns proberen of je beide spelers kunt beluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06 15:11

EgoPro

Time is an illusion.

Als je de bediening verschrikkelijk vindt, je vind de geluidskwaliteit tegevallen en het beeld belangrijk. En je hebt geen interesse in:
- FM-radio
- USB-OTG
- FLAC, Ogg en veel meer codecs
- rete lange batterijtijd (X5L)
- Voice recorder
- P'n'P
- Line in/out
- Geen itunes
- Volgens mij (en vele anderen) betere geluidskwaliteit
Dan zou ik een Ipod kopen, misschien zijn bepaade feature's al in de 5g Ipod, ik heb dat niet allemaal bekeken maar voorheen was het niet zo.
Het geluid van een 5g vindt ik nog steeds minder als een X5 zeker met FLAC.
Verder veel succes met je keuze en 1 advies koop datgene wat je zelf wil hebben!

[ Voor 9% gewijzigd door EgoPro op 30-12-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143941

MPmad schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 16:47:
Qua geluidskwaliteit maakt het niet meer zo veel uit. Alleen heeft de X5 wel een instelbare equalizer, waar de iPod alleen presets heeft. Daarnaast nog BBE en alles wat daarbij hoort. Verder spreken nog in het voordeel van de X5: USB-host, FM-tuner en -recorder, line-in encoding, voicerecorder, meer ondersteunde audioformaten (met OGG en FLAC als belangrijkste), geen software nodig en een krasvastere behuizing. En in het geval van de X5L nog een lange batterijduur.
Het is heel verstandig om een onderscheiding te maken tussen de EQ’s van deze 2 MP3-spelers.
Maar misschien is het nog beter om óók te vermelden dat het bij de iAudio X5 om een bruikbare goedwerkende EQ, terwijl het bij de iPod om een onbruikbare hopeloze EQ gaat. Zodra je bij de iPod een EQ preset kiest, gaat het geluid direct vervormen en verschrikkelijk lelijk klinken.
De muziek is dan zwaar vern*ukt :( .

Naar mijn bescheiden mening, bij gebruik van vele (misschien wel de meeste) oordopjes is een bruikbare goedwerkende EQ geen overbodige luxe, maar is eerdere een MUST. Daarbij speelt individuele muzieksmaak en/of gehoor ook een belangrijke rol, je wilt het waar nodig is toch wel een beetje naar je eigen smaak/gehoor kunnen aanpassen (zonder lelijke vervorming :r ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Cowon introduceert een nieuwe speler. De eerste met een 0.85" hdd :)
Ziet er leuk uit, lekker fris uiterlijk, en hij lijkt me klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Topicstarter
Erg fraai inderdaad.
Ik zal er binnenkort eens ruimte voor inruimen in de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:23

EnnaN

Toys in the attic

Ik heb sinds niet zo heel lang een x5l, en ben er zeer blij mee. Nu heb ik op schiphol net een remote gekocht, om de het op de grond laten pleuren tijdens het fietsen wat tegen te gaan (goeie tip trouwens, als je toevallig gaat vliegen/iemand kent die dat gaat doen, 35 eu voor de remote daar)

anywho: ik heb het idee dat ik de hdd hoor storen. Ten minste, ik weet wel zeker dat ik storing hoor, ik weet alleen niet 100% zeker of het de hdd is. De storing hoor ik NIET als de remote er niet tussen zit. Waarom ik denk dat het de hdd is? simpel: het klinkt zo (duh), en het komt voor op momenten dat je zou verwachten dat de hdd gebruikt wordt (na een paar keer skippen, en er dus "wait" in het schermpje staat bv, en dan eventjes tijdens het bufferen)

heb het ook al op iAudiophiles gevraag,t maar goed, daar zitten ook niet de snuggersten heb ik het idee (no offence, maar het is een iaudio forum, niet een nerd^h^h^h^htechniekforum zoals hier ;) )

iemand dit probleem ook, of random j. ideen over het hoe en wat?

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het kan ook de backlight van de remote zijn. Dit heb ik op mijn mp3speler ook. Als de backlight van de remote aanstaat hoor ik een soort storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

testing this as i type... i mean...after i type...

pff...i dunno what i mean.

edit: no sigar.

Hij doet het ook als de backlight uit is. het is volgens mij duidelijk het vrolijke getikker van een hdd. alleen in het linker kanaal bij de weg

[ Voor 52% gewijzigd door EnnaN op 04-01-2006 22:39 ]

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

de remote van de x5 stoort hier ook als een gek ik gebruik dat ding niet; zonde van mn geld geweest imho

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnnaN

EnnaN

Toys in the attic

maar altijd? of net als bij mij alleen bij hdd.. Ik vind het trouwens nie theel vervelend, zeker als de unit wat harder staat (wind, drukte etc) dan valt het niet eens op. Bij stilte en een rustig begin van een nummer (dan buffered ie vaker i guess) kan het anoyink zijn (zoals vorige week met kerst -> in hotel voor slapen gaan nog ff relaxed wat rustige muziek luisteren..errug irritant)

ik heb cowon er niet over gelezen bij de weg

sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
ik las op iaudiophile.net een review over de x5 van die excity ofzo (een mod op dat forum).
Hij had ook een klacht over storing van het geluid bij gebruik van de remote.

Er jammer, want die remote was wel iets dat ik wilde hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89255

Howdy, ben nu in t bezit een Iriver IHP-140 en ik heb gisteren een X5L besteld ! :*)
Nou vraag ik me alleen af: ik ben, zoals 70% van de wereldbevolking, rechtshandig. Nou valt het me nu pas op dat dat pookje op de X5L aan de rechterkant zit, waardoor je dus (lijkt mij) weinig grip hebt met de muis van je hand.
Hoe gebruiken jullie 'm? Zijn julie allemaal geforceerd om 'm linkshandig te gebruiken? Mag hopen van niet? :/

En is t nog verstandig om een voorversterkertje te gebruiken i.c.m. een Shure E3c ? Ik krijg namelijk het gevoel dat 't allemaal wat beter klinkt met mijn (low-budget) stereosetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik ben links, en ik gebruik em rechtshandig :P Dus het lijkt me dat dat in orde is. Een vriend van mij heeft het ding icm een Shure E3c, en dat klinkt geweldig. Je hebt echt geen versterker oid nodig :) Zou ook wat raar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:22:
Ik ben links, en ik gebruik em rechtshandig :P Dus het lijkt me dat dat in orde is.
Maar eh, waar hou jij je hand dan? Beetje tegen de zijkant ofzo? De IHP kun je echt als een afstandsbediening vasthouden omdat pookje in het midden zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik hou mn hand eronder, en ik bedien em met mn duim.
Dus: 4 vingers onder de speler, en de duim op het pookje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
ik ben ook linkshandig maar houd em rechts (ik knip ook met rechts, mocht je dat willen weten :) )

mijn hand ligt er onderom, en met vingertoppen van pink, ring-, middel- en beetje wijsvinger houd ik em in mijn hand om met een lekker knak in mijn duim beweeg ik de knuppel }) .. Je moet ook niet denken dat je die knuppel beweegt met je vinger erop, maar ik duw em vanaf de tegenoverstelde richting...

[ Voor 3% gewijzigd door Ewald ! op 05-01-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor mensen die toevallig in de omgeving van Amsterdam, Utrecht of het Gooi wonen en op zoek zijn naar iAudio X5L voor een scherpe prijs :9 . Deze speler is bij Raf/Staffhorst in de aanbieding voor 349 Euro, de gewone versie (X5) zag ik voor 299 Euro, althans bij Raf in Amsterdam waar ik vanmiddag even langs ben geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Yupz ook in Kampen bij RAF
iAUDIO 5 256 MB 119
iAUDIO G2 512 MB 79
iAUDIO U 2 512 MB 149
iAUDIO X5L 30 GB 349

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93057

nog iemand 'n idee waar ik een cradle (houder) kan kopen voor m'n M3L?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Topicstarter
http://www.audiolounge.nl/accessoires/10000095f60f9aa26.html
Vergeet niet om de M3L uit het dropdown-menu te kiezen als je wilt bestellen.

Wel redelijk prijzig (€40 incl. verzending). Een X5L-dock past ook en is doorgaans een euro of 5 goedkoper. Dan moet je natuurlijk wel met de zwarte kleur kunnen leven.

edit:
Topicstart opgefrist met informatie over de 6.

[ Voor 10% gewijzigd door Piggen op 07-01-2006 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-06 23:20
Anoniem: 89255 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:20:
Howdy, ben nu in t bezit een Iriver IHP-140 en ik heb gisteren een X5L besteld ! :*)
Verkoop jij je IHP-140 ? O-) heb wel intresse :9

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-06 13:00

Shapeshifter

Get it over with

Gisteren is mijn M5 verstuurd :)

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

roelieboelie schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:14:
[...]

Verkoop jij je IHP-140 ? O-) heb wel intresse :9
Waarschijnlijk niet, misschien dat ik 'm aan mn pa geef O-)
Hij is ook niet meer helemaal okee. Ik heb m eens laten vallen en in paniek aan het draad van mn oordopjes getrokken om de val te breken.. nou geeft ie geen goed geluid meer als de Jack teveel uitsteekt naar rechts. Tis heel jammer maar kan er nog wel mee leven (totdat mn X5L binnekomt :7 )

Maareh, wat geeft de gek tegenwoordig voor een IHP-140 ? Zijn ze nu dan zo slecht te verkrijgen? De 140 is echt een Golden Oldie .. / .. een "Keepertje" voor je assortiment..als ik zo alle reakties lees !

Ik gebruik ook altijd de SRS/WoW. Ben normaal niet zo weg van EQ's die je geluid tweaken. De standaard EQ vind ik teveel een galmende en pompende bas hebben, bij WoW klinkt het "koeler" en strakker en je hebt veel meer het gevoel dat je meer dichterbij de muziek zit, opde eerste rij zullen we maar zeggen.
Nou vraag ik me dus af: Hoe is die BBE/Machbass enz.. van de X5L ? Valt dat enigzins te vergelijken met SRS/Wow ?
Wilde eerst gaan voor de Iriver-h3x0, al was het alleen maar om de SRS/WoW, maar ben toch maar afgehaakt vanwege de vele bugs en te weinig vooruitgang (nog steeds geen fatsoenlijke gapless playback bijvoorbeeld! Rockbox heeft dit wel, en klinkt perfekt! Helemaal naadloos!)

Over Rockbox gesproken, iemand dit al gelezen? _/-\o_
http://www.rockbox.org/twiki/bin/view/Main/IaudioPort

3 hoeraatjes... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears

LightYears

wilt geen iPod

rockbox en de X5 is nog een eind weg helaas :(
Het idee is er maar verder dan het idee en wat documentatie over de gebruikte DAC zijn ze/we nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mwoah gaat rapper dan je denkt hoor.. met die van de IHP zijn ze ook nog niet klaar en de tussentijdse beta's zijn redelijk goed te gebruiken.. mits je geen gekke dingen doet met plugins enz, want crash-gevoelig is dat wel

i.i.g... een naadloze gapless ! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears

LightYears

wilt geen iPod

zit ik net lekker op head-fi te lezen kom ik tegen
http://forums.rockbox.org...0ae58214bd0&topic=2282.15
ze zijn echt echt echt begonnen :) en ik dacht nog aan vorige maand bv toen er iemand werd gezocht met een kapotte x5 zodat iemand misschien zou kunnen overwegen om te gaan beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yay! Maar denk dat de IHP-1xx de Rockbox een stuk harder nodig heeft dan X5L..
Het ging bij mij vooral om de Kleinere font, gapless playback, dircache en lange batterijduur.. die plugins kunnen mij echt gestolen worden

Ik neem aan dat de versie van Rockbox op de IHP vrijwel identiek zal zijn voor de X5L.. wat valt nou nog wezenlijk te veranderen aan dat apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Laatst online: 08-06 14:47

smallboy

N/A

Anoniem: 89255 schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:51:
[...]
Nou vraag ik me dus af: Hoe is die BBE/Machbass enz.. van de X5L ? Valt dat enigzins te vergelijken met SRS/Wow ?
Ik ken zelf de iriver spelers verder niet, maar ik ben zelf wel erg te spreken over BBE & Machbass (bbe niet teveel). Vervorming is zelfs niet te merken bij eq + bbe + machbass (bij enigzins fatsoenlijke oordopjes natuurlijk).
Iig: voor de geluidskwaliteit kan ik je alleen maar aanraden een x5(l) te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Topicstarter
Het zijn vergelijkbare technieken, maar BBE klinkt beter. Dat lees ik althans op diverse fora.

Op mijn M3L heb ik BBE op 1 gezet, dat klinkt net wat lekkerder dan wanneer het uit staat. Voor de rest heb ik m'n muziek het liefst zoals het bedoeld is.

[ Voor 16% gewijzigd door Piggen op 12-01-2006 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears

LightYears

wilt geen iPod

Anoniem: 89255 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 19:35:
Yay! Maar denk dat de IHP-1xx de Rockbox een stuk harder nodig heeft dan X5L..
Het ging bij mij vooral om de Kleinere font, gapless playback, dircache en lange batterijduur.. die plugins kunnen mij echt gestolen worden

Ik neem aan dat de versie van Rockbox op de IHP vrijwel identiek zal zijn voor de X5L.. wat valt nou nog wezenlijk te veranderen aan dat apparaat?
true gapless playback!
met ogg zit er toch een hoorbare stilte in, al is het miniem vergeleken met de H120 (ook gehad).
voor anderen kan de id3 db wel een aangenaam iets zijn, ik die steeds album achter album luistert heeft daar minder aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mn X5L binnen !! :o _/-\o_

Eerste indruk: Hij lijkt een stuk kleiner dan mn huidige Iriver IHP-1xx door de kleine (mooie!) details.. Hij heeft wel wat weg van de laatste generatie walkmans van Sony.
In 't echt is ie toch een stuk mooier. Ben alleen zo bang dat ie uit mn handen glipt, want ik heb minder houvast door het platte design en hogere gewicht dan IHP (en die heb ik al vele malen zien vallen :'( )

Maar,
- kan ik ook de USB-stekker gebruiken van de IHP om te up -en downloaden naar PC ? Hij is t op t uiterlijk hetzelfde.

- Ik heb er direkt uit de verpakking gelijk even mee gespeeld.. ik had 'm eigenlijk moeten opladen.. heeft dit hele erge consequenties voor de accu of eh ? :? Hij was al bijna helemaal opgeladen.

Supergeluid trouwens! Ik heb alleen de demo-mp3 geluisterd, maar ben echt diep onder indruk..
Demo-avi zag er ook heel degelijk uit.. plaatjes nog niet gezien, ik vond de "blokjes" in het begin wel erg opvallen maar later went het wel.. vraag me af of het storend is bij plaatjes
Hoe heten die "blokjes", het zijn geen pixels lijkt me ??

Hij werkt met m'n digicam :D Panasonic DMC-FZ3

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 89255 op 13-01-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Laatst online: 13-06 13:00

Shapeshifter

Get it over with

Ik heb mn X5L binnen !! :o _/-\o_
Gratz :*)
Maar,
- kan ik ook de USB-stekker gebruiken van de IHP om te up -en downloaden naar PC ? Hij is t op t uiterlijk hetzelfde.
Tuurlijk, de kabel is een standaard datakabel, dus dat zou moeten werken...
- Ik heb er direkt uit de verpakking gelijk even mee gespeeld.. ik had 'm eigenlijk moeten opladen.. heeft dit hele erge consequenties voor de accu of eh ? :? Hij was al bijna helemaal opgeladen.
Geen ide, ik heb mijn M5 bij binnenkomst wel direct opgeladen want dat stond in handleiding. Ik denk niet dat het een significant verschil maakt anyway...
Supergeluid trouwens! Ik heb alleen de demo-mp3 geluisterd, maar ben echt diep onder indruk..
Demo-avi zag er ook heel degelijk uit.. plaatjes nog niet gezien, ik vond de "blokjes" in het begin wel erg opvallen maar later went het wel.. vraag me af of het storend is bij plaatjes
Hoe heten die "blokjes", het zijn geen pixels lijkt me ??
Ik weet niet of jouw X5 ook die brakke BBE en M3B functies heeft, maar die heb ik ook gelijk allebei uitgezet, verpesten je bas echt gruwelijk.

Blokken in je video zal wel komen door brakke compressie, daar heb ik voor de rest geen ervaring mee.
Hij werkt met m'n digicam :D Panasonic DMC-FZ3
USB-Host is vet, hadden ze ook op de M5 moeten doen :P

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net ff plaatjes bekeken, valt een beetje tegen.. het waren weliswaar grote JPEGs (3 mp) direkt uit mn Cam, maar het zag er wat onscherp uit, alsof je een verkeerde bril opzet. Zal zo 's kleine pics proberen.
Ik weet niet of jouw X5 ook die brakke BBE en M3B functies heeft, maar die heb ik ook gelijk allebei uitgezet, verpesten je bas echt gruwelijk.
Ben al mn muziek aan het overzetten dus zodadelijk volgt de grote ontmaagding.. lekker spelen met de EQ's !!
USB-Host is vet, hadden ze ook op de M5 moeten doen
M5 is toch zwart/wit? Voorzover ik weet bestaan er geen OTG z/w mp3-spelers.. wel handig tuurlijk als imagetank..

Ik wacht nog even met firmware flashen.. heeft niet echt veel zin als ik zo de release-notes lees :? Ik kom bovendien aardig wat reakties met problemen tegen..

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 89255 op 13-01-2006 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Shapeshifter
Ik heb vroeger ook de iAudio M3L/X5L behoorlijk lang gebruikt en moet zeggen dat M3Bass en BBE wel degelijk positieve eigenschappen hebben, mits dat je ze maar met mate gebruikt.
(het lijkt alcoholische dranken wel :9 )

Bij mijn Etymotic ER6i en Shure E3 is de diepe bass van nature niet zo sterk, maar met M3Bass op 3-4 icm. EQ is ook diepe bass zeer goed te compenseren. BBE maakt het geluidsbeeld wat transparanter maar ook hier gebruik het met mate. Probeer het met kleine stapjes: bijv. eerst uit en dan op stand 1-2, luister dan via een stel goede oordopjes. ;)
De bijgeleverde Cresyn is niet veel soep (die doet het wel, maar…)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 07:38

13art

Moderator Mobile
Anoniem: 143941 schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 10:57:
@Shapeshifter
Ik heb vroeger ook de iAudio M3L/X5L behoorlijk lang gebruikt en moet zeggen dat M3Bass en BBE wel degelijk positieve eigenschappen hebben, mits dat je ze maar met mate gebruikt.
(het lijkt alcoholische dranken wel :9 )

Bij mijn Etymotic ER6i en Shure E3 is de diepe bass van nature niet zo sterk, maar met M3Bass op 3-4 icm. EQ is ook diepe bass zeer goed te compenseren. BBE maakt het geluidsbeeld wat transparanter maar ook hier gebruik het met mate. Probeer het met kleine stapjes: bijv. eerst uit en dan op stand 1-2, luister dan via een stel goede oordopjes. ;)
De bijgeleverde Cresyn is niet veel soep (die doet het wel, maar…)
Hier ben ik het helemaal mee eens. Al moet je eerder oppassen met de BBE dan met de M3Bass. De bass is persoonlijk, dus de ene houdt van hele diepe zware bas, terwijl de andere meer van subtiel houdt. En ja je doppen, koptelefoon, oid moet ook die zware bas dan wel aankunnen.

Zelf heb ik beide altijd aanstaan, icm creative ep-630. Klink fantastisch. Soms echt het idee dat ik zelf bij een concert, oid zit.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik merk dat sinds ik mijn W800i heb, ik mijn X5L niet meer gebruik omdat het toch een extra apparaat is om mee te nemen. Voor iemand die interesse heeft X5l 30GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Artikeltje over de iAudio 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 11:21

HKS-Skyline

Vroooom ?

Ik ben nu al zo'n anderhalve maand de trotse eigenaar van de X5V, en ik ben uitermate tevreden met de kwaliteit van het apparaat op 1 puntje na.
het joystickje voor de navigatie werd al vrij snel een beetje lam, boven onder en rechts gaat prima, maar naar links wil niet heel erg goed, is dit een veel voorkomend probleem?
en valt zo iets onder de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Topicstarter
Uiteraard. Het is ook een probleem waar meerdere X5-eigenaren last van schijnen te hebben.

[ Voor 80% gewijzigd door Piggen op 23-01-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 11:21

HKS-Skyline

Vroooom ?

dan ga ik er maar een keer mee terug

dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 07:38

13art

Moderator Mobile
HKS-Skyline schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:24:
Ik ben nu al zo'n anderhalve maand de trotse eigenaar van de X5V, en ik ben uitermate tevreden met de kwaliteit van het apparaat op 1 puntje na.
het joystickje voor de navigatie werd al vrij snel een beetje lam, boven onder en rechts gaat prima, maar naar links wil niet heel erg goed, is dit een veel voorkomend probleem?
en valt zo iets onder de garantie?
Heb ik ook ja, maar ach, boeit niet zo, gebruik mn afstandsbediening wel. Geen zin om hem terug te moeten sturen :p

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2109

Misschien leuk om te weten de I-Audio Cowon A2 (30GB) is in de states te vinden voor $410 dit maakt het importeren wel heel leuk als je het mij vraagt, maar hoe makkelijk is het om een nieuwe kabel te krijgen om hem van stroom te voorzien ;) ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Topicstarter
Dat is niet nodig, aangezien de adapter van de A2 kan 110-220V aan. Het enige wat je nodig hebt is een opzetstukje zodat hij in het Nederlandse stopcontact kan.

Die prijs is verder wel mooi, maar je moet wel eerst een winkel vinden die naar Nederland wil verzenden. Daar komen dan een hoop verzendkosten bovenop, met als je pech hebt nog invoerkosten. Tel daarbij op dat Cowon geen internationale garantie geeft en je speler dus een kostbare reis naar de VS moet maken als hij kapot is, en het wordt al een stuk minder interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Man on Fiya
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-01-2018
MPmad schreef op maandag 23 januari 2006 @ 19:12:
Daar komen dan een hoop verzendkosten bovenop, met als je pech hebt nog invoerkosten. Tel daarbij op dat Cowon geen internationale garantie geeft en je speler dus een kostbare reis naar de VS moet maken als hij kapot is, en het wordt al een stuk minder interessant.
MPmad heeft helemaal gelijk; kosten zien er zo uit:

- speler laten we zeggen genoemde prijs van 410$ (De Cowon A2 30GB, dat is)
- transport: ±50$
- 25% van aankoopwaarde: ±100$ voor douane (geen grapje)
- vrijstelling van transport internationale goederen plus formulieren: ±40 dollar)
- geen garantie

totaal: 600$ zonder garantie... naah :|

However... ik heb weer een nieuwe prjs gegoogled gezoekmachient:
www.mp3players.co.uk: ±460 Euro geen invoerrechten nodig.. geldt niet binnen EU 8) .
Ook zag ik ergens dat Cowon het garantie beleid vooral vanuit USA > EU voert... niet duidelijk gespecificeerd voor binnen de EU... zou je het recht op kunnen aanspreken >:) (en dan liefst de kantonrechter... anders ben je zoveel advocaat-uur-salarissen kwijt. Ook nog een argument voor het hiervoor genoemde: stond ergens op een forum (niet zeer betrouwbaar dus) dat Nederlandse spelers zijn Engelse met een nederlandse handleiding :P .
Ik ga het zeker doen

PS kan deze prijs worden toegevoegd aan de topicstart?

[ Voor 7% gewijzigd door Man on Fiya op 24-01-2006 22:36 ]

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166304

Ik ben erg geinteresseerd in de M5L en heb een vraag: Als je gewoon al je muziek getagged hebt en je stuurt het naar de speler toe komt het dan gewoon in een nette mappenstructuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126233

Ik heb zelf een sony hd-nw5 gekocht. Fijn apparaat, super geluid, maar wat ik erg mis is de functie om playlists on the fly te maken.

Kan dit wel met een iAudio en welke dan?

Misschien dat ik dan m'n sony terug ga brengen en een iAudio of iRiver (als die dat kan) neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Topicstarter
Anoniem: 166304 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 00:10:
Ik ben erg geinteresseerd in de M5L en heb een vraag: Als je gewoon al je muziek getagged hebt en je stuurt het naar de speler toe komt het dan gewoon in een nette mappenstructuur?
Het komt dan gewoon op de speler te staan zoals het op je PC staat ingedeeld.
Anoniem: 126233 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 00:11:
Ik heb zelf een sony hd-nw5 gekocht. Fijn apparaat, super geluid, maar wat ik erg mis is de functie om playlists on the fly te maken.

Kan dit wel met een iAudio en welke dan?

Misschien dat ik dan m'n sony terug ga brengen en een iAudio of iRiver (als die dat kan) neem.
Elke iAudio ondersteunt on the fly playlists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104626

even een schop en een vraag; ik heb namelijk veel gelezen maar ik weet het nog niet:
Hoe lang gaat de accu van de X5 mee als je nonstop video zou kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Topicstarter
Aangezien men het hier kennelijk niet weet, raad ik je aan om op de X5-fora van iAudiophile.net te kijken. Daar valt het antwoord vast te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MPmad schreef op zondag 05 februari 2006 @ 16:23:
Aangezien men het hier kennelijk niet weet, raad ik je aan om op de X5-fora van iAudiophile.net te kijken. Daar valt het antwoord vast te vinden.
Ik kon me niet inhouden en heb m gewoon maar gekocht :D
Even marktplaats afgezocht, en ik kwam er 1 tegen van iemand die hem had gewonnen oid, en er niets aan had. Speler helemaal nieuw in doos, voor 225 euro incl. verzendskosten!
Ik vind het echt een heerlijke speler zeg! Drag&Drop 2 the max! Heel relaxed als ik het vergelijk met de Sony NW-HD1 die ik had. De geluidskwaliteit is ook dus een stukkie beter. Ik vond het trouwens wel erg vaagh dat er nog van die "plasticjes" in de doos zaten waarvan er standaard 1 op je scherm zit, zo'n beschermlaagje, wat moet je daar dan mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Laatst online: 08-06 14:47

smallboy

N/A

Er op plakken als bescherming, ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

smallboy schreef op zondag 05 februari 2006 @ 18:44:
Er op plakken als bescherming, ofzo :P
Ja dat ziet er echt niet uit gek :P en het is veel minder duidelijk dat scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29452

Paar dagen geleden heb ik ook maar een X5 30 gb aangeschaft (160 euro :| :D)

vraagje, laad dat ding zichzelf nou op als je hem aan een usb poort koppelt? Het charge lampje gaat iig niet branden. Iets met instellingen te maken misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
Na het aansluiten aan de pc moet je hem op de aanzetten dan gaat hij opladen en gaat het lampje aan.

Alleen is het nog de vraag of de X5 opladend via de USB poort zal zeggen of hij vol is. Er zijn meerdere gevallen (waaronder de mijne) waarbij de LED gewoon op rood blijft branden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nevermind doet het al :P

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 29452 op 06-02-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shit... ik heb dus als ik mn equalizer instel op "Rock" last van gekraak aan mn linkerchannel, met zowel de standaard oordopjes als mn Sennheiser MX400.. iemand een idee wat ik hiermee aanmoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Topicstarter
Heb jij dat bij alle muziekbestanden? En wat voor bestanden zijn het?

Ik heb de startpost maar eens een opfrisbeurt gegeven. De specificaties van de 6 zijn nu officieel en een sectie over accessoires is toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Anoniem: 104626 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:49:
Shit... ik heb dus als ik mn equalizer instel op "Rock" last van gekraak aan mn linkerchannel, met zowel de standaard oordopjes als mn Sennheiser MX400.. iemand een idee wat ik hiermee aanmoet?
Heb wel geen iAudio maar bij meeste spelers als je presets gebruikt wil het nog wel eens gaan kraken. Wel raar dat het alleen in je linker dopje is :/

Waarschijnlijk eens zonder EQ proberen. Als het kraak dan weg is licht het iig aan die preset

[ Voor 11% gewijzigd door blmp op 07-02-2006 07:47 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41441

Hoe goed/slecht is de radio in de X5 nou eigenlijk ? Lees nogal verschillende verhalen. Met m'n huidige speler luister ik redelijk veel naar radiozenders, de kwaliteit hiervan is best goed (i-bead 150m). Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja het is alleen bij mp3's als er een flinke bass in zit, en ja alleen met equalizer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Niet online
blmp schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 07:46:
[...]

Heb wel geen iAudio maar bij meeste spelers als je presets gebruikt wil het nog wel eens gaan kraken. Wel raar dat het alleen in je linker dopje is :/

Waarschijnlijk eens zonder EQ proberen. Als het kraak dan weg is licht het iig aan die preset
een bekend probleem als je een afstandsbediening ertussen hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ewald ! schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 18:06:
[...]

een bekend probleem als je een afstandsbediening ertussen hebt...
Ow die heb ik er niet tussen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157478

jo, weet iemand op hoeveel verschillende FM-radiostations kan de speler x5v maximaal afstemmen?
Dit wil ik namelijk weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126488

lol.. vanwege de prijsvraag cker.. :P
ff googelen zou ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuisman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 02:09
Anoniem: 157478 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:19:
jo, weet iemand op hoeveel verschillende FM-radiostations kan de speler x5v maximaal afstemmen?
Dit wil ik namelijk weten.
16 stuks :*) Ruim voldoende dus !

[ Voor 4% gewijzigd door Shuisman op 08-02-2006 16:39 . Reden: Aanvullingkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 13-06 09:38
Verder is ook een X5V, die het zonder radio moet doen.

lezen kan ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blackraid3r schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:54:
Verder is ook een X5V, die het zonder radio moet doen.

lezen kan ook :P
Ik wou net zeggen, x5V dudes :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115178

Zo maak je het wel heel makkelijk..... nou kan iedereen gewoon het antwoord op de prijsvraag lezen...
spoiler:
Naja,, je graaft je eigen graf, je zorgt ervoor dat je zelf minder kans maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168256

De prijsvraag luidt:
'Op hoeveel verschillende FM-radiostations kan de te winnen speler maximaal afstemmen?'
Er staat dus niet hoeveel zenders er kunnen worden opgeslagen. Dus ik ben er niet van overtuigd dat '16' het juiste antwoord is }).
Als dit wel het geval is dan is de vraag niet goed gesteld.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 168256 op 10-02-2006 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

het lijkt er op dat nog niet iedereen de X5V kent, terwijl het al in dit topic is verteld.

Volgens mij net zoveel radiozenders als TV-zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79835

Anoniem: 29452 schreef op zondag 05 februari 2006 @ 20:13:
Paar dagen geleden heb ik ook maar een X5 30 gb aangeschaft (160 euro :| :D)

vraagje, laad dat ding zichzelf nou op als je hem aan een usb poort koppelt? Het charge lampje gaat iig niet branden. Iets met instellingen te maken misschien?
vanwaar heb je hem gehaald voor die prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1 of andere freak had hem in november gekocht en deed er niks mee, verkocht hem voor 160 euro terwijl hij er 390 voor had betaald, gewoon zuiver met aankoopbon

puur mazzel dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Topicstarter
'Preview' van de iAudio 6. Meer dan wat foto's en een paar regeltjes tekst is het niet, maar dit is wel een erg leuke foto. Geeft aan hoe groot zo'n 0.85" harddisk nou is. Ongeveer zo groot als een postzegel dus. Hoe krijgen ze het toch gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.iaudiophile.net/e107_images/newspost_images/iaudio_6_hdd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fuck man, hier liep ik al vet lang op te wachten. ik heb nu maar een iaudio g3 gekocht, alleen ik had liever zoiets.
Nouja, dan verkoop ik me g3 en dan koop ik die maar denk ik. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possstema
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-04 11:50
Wat ik net zag wil ik jullie niet onthouden, je kunt de A2 nu bij ibood voor € 439 krijgen !!! Nieuw.
Zie hier: http://www.ibood.com/site/nl/ibood.php

Dat kan dus alleen vandaag ( 14 - 02 ).

[ Voor 98% gewijzigd door Possstema op 14-02-2006 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben wel heel erg benieuwd naar deze speler.
Misschien een idee, om hem bij de flash-based ook te vermelden, want ik heb niet het idee dat deze speler hier de aandacht krijgt die hij dient te krijgen.
Wie weet bijvoorbeeld al hoe duur hij ongeveer gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Topicstarter
Je hebt het over de 6, neem ik aan? Die aandacht komt vast wel als de eerste reviews verschijnen en de speler leverbaar wordt. Ik houd je niet tegen om hem bij de flash-spelers te zetten, maar ik denk dat dat alleen maar tot verwarring leidt, aangezien het een HDD-speler is. Hoewel een vermelding wel een goed idee is, dan weet men tenminste dat er een opvolger komt. Over de prijs, mp3-player.de had hem eerst voor €249 op de site staan, maar dat hebben ze inmiddels teruggetrokken. Ze verwachten hem in maart.

edit:
Bedankt, Rhettmatic. Link is opgenomen in de startpost.

[ Voor 7% gewijzigd door Piggen op 14-02-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb de A2 alweer een tijdje :) (leuk zo'n 13e maand!)

Heb een reviewtje geschreven op T.net

http://tweakers.net/productsurvey/survey/2132

Als je een multimedia-freak bent (zoals ik) dan zou ik de aanschaf zeker overwegen.

Snel zijn dus met die iBood-aanbieding, ik betaalde er 560 euro voor ;( 440 is een veel netter prijsje.
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast