Dankjewel voor je antwoord!
Mijn eerste bevindingen:
+veel kleiner dan ik had verwacht!
+veel mooier dan ik had had gedacht
+als je het geluid voor het eerst aanzet, zonder de equalizer te veranderen en met de standaard dopjes WAT een geluid !
+radio ontvangst was wel goed gister
Inmiddels heb ik een foto van mijn camera erop gezet maar hij heet x.JPG (grote letters?) en nu zegt ij dat hij hem niet herkent
zijn er negatieve punten?
mwa, ik snap nog niet helemaal precies met dat ding dat je onderaan moet plakken, want die ene keer charged hij en dan weer is hij connected met de pc, maar geen nood komt wel goed.
ook gaat het scherm (standaard) te snel uit, maar dat valt wel in te stellen.
Ik ga er trouwens vanuit dat ik een x5L, alhoewel hij wel na ong 3 uur was opgeladen
.
Ik zette hem aan om 21.00/22.00 en ik ben er per ongeluk mee gaan slapen (gelukkig niet gevallen van bed
) en nu is de batterij op de helft, 9.00/10.00 , dus dat is 12 u, gelukkig, want dat betekent dat het ong 24 uur is en het is zeer waarschijnlijk wel een x5L (zo ook op de achterkant staat:D)
Mijn eerste bevindingen:
+veel kleiner dan ik had verwacht!
+veel mooier dan ik had had gedacht
+als je het geluid voor het eerst aanzet, zonder de equalizer te veranderen en met de standaard dopjes WAT een geluid !
+radio ontvangst was wel goed gister
Inmiddels heb ik een foto van mijn camera erop gezet maar hij heet x.JPG (grote letters?) en nu zegt ij dat hij hem niet herkent

zijn er negatieve punten?
mwa, ik snap nog niet helemaal precies met dat ding dat je onderaan moet plakken, want die ene keer charged hij en dan weer is hij connected met de pc, maar geen nood komt wel goed.
ook gaat het scherm (standaard) te snel uit, maar dat valt wel in te stellen.
Ik ga er trouwens vanuit dat ik een x5L, alhoewel hij wel na ong 3 uur was opgeladen
Ik zette hem aan om 21.00/22.00 en ik ben er per ongeluk mee gaan slapen (gelukkig niet gevallen van bed