Hey Duke, je bent geobsedeerd door de 360 als ik het zo lees. [1] Je weet niet of de 7800gtx SLI de 360 nu al voorbijgaat of niet. [2] Die demo's waar jij het over hebt zijn hype demo's ja. En speelbaar op andere hardware? Zijn pc's dus. Je moet eens meer kijken naar de pc spellen, want een hoop spellen die op de 360 gaan komen, komen ook op de pc en draaien al heel soepel (en sommigen zijn al zelfs eerder uitgekomen). Over het goed uitzien van pc demo's: speel eens Lost Coast: Half-Life 2 demo. Dat ziet er erg goed en laat HDR (high dynamic range lighting) zien en is een spel wat NIET op de 360 komt. En last but not least zou ik zeggen: wake up, er is meer dan de 360 (spellen).Anoniem: 86475 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 01:10:
[...]
Ik heb het over dat gamedevelopers veel effectiever kunnen programmeren voor consoles dan voor de PC, omdat iedere Xbox 360 tenslotte precies hetzelfde is en er dus het maximale uit kunnen halen. Bij een pc game moet je rekening houden met een oerwoud aan verschillende configuraties. Overigens heeft een PC ook een veel uitgebreider besturingssysteem en vaak ook andere applicaties op de achtergrond draaien, daar heeft een console geen last van. Die 2-3 jaar is natuurlijk een schatting. Als het ongeveer een jaar duurt voordat er nieuwe videokaarten en cpu's voor de PC komen, dan duurt het dus zoiezo een jaar voordat de PC de Xbox 360 hardwarematig voorbij gaat.[1] Aangezien men tegen die tijd veel meer uit de Xbox 360 hardware kan halen(veel meer dan gamedevelopers ooit uit PC hardware kunnen halen) duurt het daarna ook nog 1-2 jaar voordat de graphics die van de Xbox 360 daadwerkelijk voorbij zullen gaan. En Microsoft heeft helemaal gen hype demo's gemaakt [2] en bijna alle launch games zijn op verschillende evenementen speelbaar geweest. Echter dit waren juist minder goed uitziende beta versies die in eerste instantie zelfs op minder krachtige hardware draaiden.
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244