*kuch* We hadden het daarom ook over HDTVmartijn_tje schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:58:
Een TV bijvoorbeeld is van zich zelf al zo wazig dat er helemaal geen AA en AF nodig zijn.
Xbox 1 werd gereleased op 15 November 2001... bij lange na niet begin 2000x-man schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:10:Je hebt het wel over een console die in begin 2000 op de markt is gekomen.
Al die xdoos fans verdraaien ook alle feiten continu
Wil je trouwens de xbox360 met een vga kaart vergelijken moet je wel de normale (399e?) en niet de SKU versie nemen (299e?) ... anders heb je
-geen hdd (voornaamste reden)
-geen hd-av kabel (dus dan gaat je hele hdtv argument meteen ook niet op
-geen ab
-geen wireless controler
Kortom 299 e xbox360 kopers zijn losers *BIG WINK*
Wel maf dat die in dollars hetzelfde bedrag is.. en dus goedkoper!
Iedereen die over de kracht van de xbox360 zit te lullen en op een normale tv gaat spelen... shut up... je resolutie en kwaliteit gaat gewoon vet achteruit want die worden gedownsampled naar 480(i) (standaard tv res's)
Hardware vergelijking: de hele xbox360 is geoptimaliseerd op specifieke resoluties. Iets anders zoals een vga kaart wel kan kan die niet.
Xdoos is dus natuurlijk goedkoper! En daarom is het dus ook oneerlijk te vergelijken, je kan er namelijk ook geen ruk meer mee... ik wil echt niet me emailtjes op een xbox aflezen ofzo... fotoshoppen is ook hopeloos en webdevven... ik wil het niet weten allemaal. Je resolutie veranderen hooooo maar etc. Wat doen al die xbox freaks heir eigenlijk... help... ga lekker naar het games forum... je hoort hier niet te komen!!! Dit is teritorium van de tweakerts die wel wat met hardware willen hebben te maken
Je blijft een pc vergelijken met een console.... een veel veelzijdigere machine met een veel eenzijdigere machine...