Apart dat het klepje verschil maakt, zit niet eens aan dezelfde kant toch? Als je in de behuizing knijpt op verschillende plekken, helpt dat?
Dan heb je een kapotte hoofdtelefoonaansluiting en moet je hem (laten) repareren. Bij mij staat het weer op het punt te gebeuren (gelukkig wel in garantietermijn)
Net de F2 binnengekregen
het ziet er weer goed uit dit Iaudio spul. 1 minpuntje wat ik gelijk zie is het usb rubbertje en de open line-in, bij de g3 zat dat netjes achter een mooi klepje. Ook leuk dat de prijzen vergeleken met jaren terug zeer goedkoop te noemen zijn
De 1gb is voor mij inprincipe voldoende en voor 98 euro + lader is een koopje (geen zin om meer uit te geven). Ik herinner me de topics hier nog over 1 of andere hatsiflatsji merk met 128mb voor de spotprijs van 115 euro
Een leuke vervanger voor mijn G3, wel zonde dat die nog zo goed als nieuw is maar ik wilde Flac hebben
Ik begin een beetje een Iaudio fanboy te worden
Een leuke vervanger voor mijn G3, wel zonde dat die nog zo goed als nieuw is maar ik wilde Flac hebben
En terecht!
Ik zit te denken om mijn trouwe G3 over een tijdje te gaan vervangen door een D2, wat toch wel een erg aantrekkelijk spelertje is met een batterijduur vergelijkbaar met de G3 (toch?).
De D2 is inderdaad mooi alleen ben ik het laatste jaar afgestapt om het duurste op gsm/mp3 etc. gebied te kopen
Het zijn vooral onnodige foefjes die de prijs tegenwoordig omhoog gooien terwijl ik alleen maar muziek wil luisteren
Ook is een D2 een vrij forse speler, ik wil het graag klein en licht houden. Wat ik voor die G3 heb betaald 2 jaar terug zou ik nu bijna een D2 voor kunnen halen, ook ooit 500 euro voor een ipod neergelapt
dat soort supersnelle waardevermindering met de huidige techniek doet mij zuinig worden
Over 2 jaar haal ik wel een D2 achtig iets voor een spotprijs

Over 2 jaar haal ik wel een D2 achtig iets voor een spotprijs
[ Voor 4% gewijzigd door BARACUS op 14-03-2007 16:05 ]
D2 fors? Vind ik niet. Handzaam formaat en licht genoeg imo. Misschien niet zo handzaam als sommige andere kleine mp3spelers, maar voor de features die de speler biedt vind ik het apparaat bijzonder compact.
Tja fors, het is geen HDD speler van 4 jaar terug, dat was forsRoD schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:54:
D2 fors? Vind ik niet. Handzaam formaat en licht genoeg imo. Misschien niet zo handzaam als sommige andere kleine mp3spelers, maar voor de features die de speler biedt vind ik het apparaat bijzonder compact.
Ik heb het alleen graag "zo klein en licht mogelijk" en vergeleken met een F2 is het vrij fors.
Een D2 is wellicht een beter formaat om makkelijk te besturen en de batterijduur moet ook ergens vandaan komen, het is gewoon een ander soort klasse. Ik wil het niet classificeren als beter of slechter, gewoon een keuze. Mijn ervaringen leren dat ik grotere apparaten niet erg trek
Ik moet wel zeggen dat ik een beetje met open bek zit te luisteren nu, het geluidsniveau vergeleken met een G3 is duidelijk te merken. Een G3 zakt van een 10 naar een 8 en de F2 is nu 10
Het klinkt een stuk helderder en meer gecontroleerd, dit is slecht voor mijn oren
Verwijderd
Ik had een week geleden een D2 besteld, en die is vandaag aangekomen! Meteen de firmware geüpdatet naar v3.41b, welke perfect werkt.
En dat geluid! Amazing! Echt heel mooi apparaatje voor zover ik hem nu heb gebruikt!
En dat geluid! Amazing! Echt heel mooi apparaatje voor zover ik hem nu heb gebruikt!
Verwijderd
Inderdaad, dat klepje zit aan de andere kant.BARACUS schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:40:
Apart dat het klepje verschil maakt, zit niet eens aan dezelfde kant toch? Als je in de behuizing knijpt op verschillende plekken, helpt dat?
Ik vond het ook echt super raar, maar kwam er opeens achter.
Ik ga het zaterdag (vroeger kan niet) eens proberen uitblazen.
Is de garantietermijn 1 of 2 jaar? Ik dacht altijd 2, klopt dit?
Verwijderd
Geweldig topic! 
Zelf heb ik bijna 2jr de G3 waar ik erg tevreden mee ben.
Voor de lol eensgaan kijken wat er zoal wordt aangeboden, maar die mp3 spelers op accu basis lijkt me echt niets.
Ik heb altijd een paar batterijen bij me, met een accu heb je echt een 'probleem' wanneer deze onverwacht es leeg gaat.
Moet ik overigens vrezen dat de mp3 spelers op batterij uiteindelijk verdreven worden door de mp3 op basis van accu's?
Voor de lol eensgaan kijken wat er zoal wordt aangeboden, maar die mp3 spelers op accu basis lijkt me echt niets.
Ik heb altijd een paar batterijen bij me, met een accu heb je echt een 'probleem' wanneer deze onverwacht es leeg gaat.
Moet ik overigens vrezen dat de mp3 spelers op batterij uiteindelijk verdreven worden door de mp3 op basis van accu's?
Ik denk het wel ja. Je ziet steeds minder spelers met een AA batterij oid. Wellicht dat er zo nu en dan nog een speler met AA/AAA batterijen uitkomt, maar verreweg de meeste zijn nu al accu-spelers.
Het is een beetje een vage boel maar Nederland/Europa is 2 jaar denk ik. In mijn gebruiksaanwijzing stond 1 jaar maar dat was Amerikaanse tekst. Op de website eens de gebruiksaanwijzingen gedownload en in de Nederlandse versie zijn er pagina's verdwenen waar het moet staan. Kijk je bij de Duitse of Zweedse staat het er wel bij in het Engels. Een printje meegenomen naar de Dixons en de boel is opgestuurd net voor de 2 jaarVerwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 18:52:
[...]
Inderdaad, dat klepje zit aan de andere kant.
Ik vond het ook echt super raar, maar kwam er opeens achter.
Ik ga het zaterdag (vroeger kan niet) eens proberen uitblazen.
Is de garantietermijn 1 of 2 jaar? Ik dacht altijd 2, klopt dit?
Ik heb hetzelfde maar er is geen andere keus, ook een reden om de goedkoopste 1GB te halen.Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 18:54:
Geweldig topic!
Een voordeel is wel dat je de accu uit kunt zetten als je hem in de usb plugt, dat verziekt volgens mij zo enorm je accu van die kleine oplaadsessies. Zoals ik al zei is het geluidskwaliteit echt veel beter dan bij een G3, beetje zonde om een reservemodel te kopen. Elke avond in de lader is wel een oplossing, na 2 jaar is er toch weer iets beters te koop.
[ Voor 34% gewijzigd door BARACUS op 14-03-2007 19:33 ]
Cowon geeft inderdaad 2 jaar fabrieksgarantie.
Verwijderd
Maar je accu halverwege opladen, maak je daar je accu niet kleiner mee?BARACUS schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:26:
[...]
[...]
Ik heb hetzelfde maar er is geen andere keus, ook een reden om de goedkoopste 1GB te halen.
Een voordeel is wel dat je de accu uit kunt zetten als je hem in de usb plugt, dat verziekt volgens mij zo enorm je accu van die kleine oplaadsessies. Zoals ik al zei is het geluidskwaliteit echt veel beter dan bij een G3, beetje zonde om een reservemodel te kopen. Elke avond in de lader is wel een oplossing, na 2 jaar is er toch weer iets beters te koop.
Je hebt het al over verzieken van je accu, het gaat mij waarschijnlijk niet altijd lukken om de accu elke dag helemaal leeg te maken....
Dus, nee ik blijf wel bij de batterij.
Het zou mooier zijn wanneer je een accu eruit kon halen om zo een 2e reserve accu bij je te kunnen dragen...
Ik blijf wel bij de batterij!
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 20:39 ]
Nee hoor, dat maakt bij een lithium-ion accu niet uit. Die kun je opladen wanneer je wil. Echter, de batterij volledig leeg laten lopen is niet gezond.
Verwijderd
Okee, thnx...
Sta er van te kijken, dacht dat die accu's nogal kwetsbaar waren.
Voor mijn G3 heb ik altijd 2 reserve batterijen bij me aangezien ik het echt niet wil meemaken dat ik zonder muziek loop.
Hoe zit dat met die accu's vanaf hoeveel uur loop ik het minste risico om zonder muziek te komen zitten? 20 uur lijkt me haast een beetje de standaard, tenzij je voor bv de iAudio X5L gaat, maar die is me echt te groot.
Sta er van te kijken, dacht dat die accu's nogal kwetsbaar waren.
Voor mijn G3 heb ik altijd 2 reserve batterijen bij me aangezien ik het echt niet wil meemaken dat ik zonder muziek loop.
Hoe zit dat met die accu's vanaf hoeveel uur loop ik het minste risico om zonder muziek te komen zitten? 20 uur lijkt me haast een beetje de standaard, tenzij je voor bv de iAudio X5L gaat, maar die is me echt te groot.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 20:57 ]
Theoretisch moet zo'n accu 500 laadsessies megaan met 100% vermogen, daarna neemt het af tot 1000 = kapot. Inprincipe kun je dus 2 jaar lang elke dag opladen zonder problemen, zal ook wel onder de garantie vallen. Een accu is ook vrij snel vol, 2 uurtjes ofzo waarvan het eerste 90% is.
ROD....Tot hoever zijn kleine laadsessies schadelijk, even dat ding erin pluggen voor bestandjes en ondertussen laden? Telt dat als 1 laadsessie? Dat je het in het menu kunt uitzetten lijkt mij niet voor niks. Ipod heeft het dan weer niet maar daar hoor je wel vaak over batterijklachten na 1 jaar.
NOAX... lijkt me sterk dat je meer als 1 batterij per dag nodig hebt? 20 uur moet toch wel voldoende zijn, dat is met frutten minstens 10 uur luisteren, waarschijnlijk eerder 15 uur.
ROD....Tot hoever zijn kleine laadsessies schadelijk, even dat ding erin pluggen voor bestandjes en ondertussen laden? Telt dat als 1 laadsessie? Dat je het in het menu kunt uitzetten lijkt mij niet voor niks. Ipod heeft het dan weer niet maar daar hoor je wel vaak over batterijklachten na 1 jaar.
NOAX... lijkt me sterk dat je meer als 1 batterij per dag nodig hebt? 20 uur moet toch wel voldoende zijn, dat is met frutten minstens 10 uur luisteren, waarschijnlijk eerder 15 uur.
[ Voor 13% gewijzigd door BARACUS op 14-03-2007 21:03 ]
Ik weet er het fijne niet van, maar het ding gaat dus (zoals je zegt) x aantal cycli mee. Lijkt mij dat dat volledige cycli zijn en niet een klein stukje opladen. Tenminste, dat lijkt mij niet logisch.
En hij is inderdaad vrij snel vol, behalve het laatste stukje. Dan gaat het over op "druppellading" meen ik, wat een stuk trager gaat.
En hij is inderdaad vrij snel vol, behalve het laatste stukje. Dan gaat het over op "druppellading" meen ik, wat een stuk trager gaat.
Verwijderd
Ik maak ze ook niet allemaal leeg hoor, het is puur voor mijn gevoel.BARACUS schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:00:
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 21:25 ]
Niet juist!RoD schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:29:
Cowon geeft inderdaad 2 jaar fabrieksgarantie.
Zie mijn bericht hieronder. Dit had ik enige tijd geleden aan de importeur gevraagd.
Individuele webshops MOGEN langer garantie geven. Dat is hun eigen beleid.
MMport doet dat bijvoorbeeld.
Geachte heer HoppyF,
Bedankt voor uw aanvraag.
De officiële fabrieksgarantie op Cowon iAudio is 12 maanden (vanaf 2006), te vinden in de verpakking, aangegeven op het garantiecertificaat.
Webshops die een langere garantietermijn afgeven, doen dit op geheel eigen risico. U dient dus uiteindelijk bij de webshop te zijn voor de garantie. Wij kunnen uiteraard de service verlenen na de garantie, het is echter niet kosteloos.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.
Best regards,
Met vriendelijke groeten,
Tu & Tu Public Relations
Dat is wel juist.RoD schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 21:12:
Ik weet er het fijne niet van, maar het ding gaat dus (zoals je zegt) x aantal cycli mee. Lijkt mij dat dat volledige cycli zijn en niet een klein stukje opladen. Tenminste, dat lijkt mij niet logisch.
Opnieuw laden ook al is de batterij nog niet leeg kan gewoon.
Lion accu's e.d. kunnen daar goed tegen. Alleen oude NiCad accu's kunnen daar niet tegen maar die zijn zo langzamerhand wel van de markt verdwenen.
hey ik heb hem ook bij de dixons gehaald en mn hoofdtelefoonaansluiting gaat stuk, kun je mij dat printje ook ff sturen. Dan laat ik het de Dixons even rekenen.BARACUS schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 19:26:
[...]
Het is een beetje een vage boel maar Nederland/Europa is 2 jaar denk ik. In mijn gebruiksaanwijzing stond 1 jaar maar dat was Amerikaanse tekst. Op de website eens de gebruiksaanwijzingen gedownload en in de Nederlandse versie zijn er pagina's verdwenen waar het moet staan. Kijk je bij de Duitse of Zweedse staat het er wel bij in het Engels. Een printje meegenomen naar de Dixons en de boel is opgestuurd net voor de 2 jaarDie gozer begon op de computer te tikken en ineens van "ahhh jaaa deze is ouder dan 1 jaar meneer", hoppa printje uit mijn zak gehaald
[...]
Ik heb hetzelfde maar er is geen andere keus, ook een reden om de goedkoopste 1GB te halen.
Van pdf bladzijde 38 even een printje maken
Natuurlijk alleen de rechterkant
De Nederlandse handleiding verwijst er wel naar maar de laatste bladzijden ontbreken gewoon
Engels
http://www.cowonglobal.co...IOG3/iAUDIOG3_Swedish.pdf
Duits
http://www.cowonglobal.co...DIOG3/iAUDIOG3_German.pdf
Spaans
http://www.cowonglobal.co...IOG3/iAUDIOG3_Spanish.pdf
De Nederlandse handleiding verwijst er wel naar maar de laatste bladzijden ontbreken gewoon

Engels
Duits
Spaans
[ Voor 12% gewijzigd door BARACUS op 14-03-2007 23:32 ]
Ik volg dit topic sinds kort en wil nu een U3 aan gaan schaffen. Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden of die in praktijk handig zijn gebleken en er eventueel extra bij moet bestellen? En hoe bevallen de standaard bijgeleverde oordopjes (ivm het grote oordopjes topic dat ik nog volg).
Of kan ik dat geld beter in een andere steken?
[ Voor 17% gewijzigd door PaulZ op 15-03-2007 09:17 ]
Vlinders moet je volgen, niet vangen...
Verwijderd
Thnx BARACUS!BARACUS schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 23:14:
Van pdf bladzijde 38 even een printje makenNatuurlijk alleen de rechterkant
![]()
De Nederlandse handleiding verwijst er wel naar maar de laatste bladzijden ontbreken gewoon![]()
Engels
Duits
Spaans
Ik kijk bijna elke middag op rtl4 naar je...
Om mijn busje zekerVerwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:34:
[...]
Thnx BARACUS!
Ik kijk bijna elke middag op rtl4 naar je...
Laat even weten hoe het afloopt bij de Dixons, de mijne is morgen precies 1 maand onderweg. Hoe langer je wacht hoe groter de kans dat hij verdwijnt
Verwijderd
Uitstekende keuze! De bijgeleverde oordopjes bij iAudio zijn normaal gezien wel oké, maar er is voor enkele tientallen eurootjes wel wat beters te vinden. De Sennheiser CX 300 is zeer populair op dit ogenblik. Wat koptelefoons betreft kan ik je alleszins de Sennheiser PX 100 van harte aanbevelen.PaulZ schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 09:00:
Ik volg dit topic sinds kort en wil nu een U3 aan gaan schaffen. Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden of die in praktijk handig zijn gebleken en er eventueel extra bij moet bestellen? En hoe bevallen de standaard bijgeleverde oordopjes (ivm het grote oordopjes topic dat ik nog volg).
Ik zou gewoon even de standaard doppen gebruiken en kijk daarna wat je wilt. Het zal zeker positief zijn om wat andere doppen te halen maar misschien vindt je het niet nodig. Je zal ook beter het verschil kunnen horen als je de standaard doppen gewend bent
Zo'n 30 euro uitgeven voor wat andere doppen is wat mij betreft zeker je geld waard, daarboven begint het wel voor de puristen te worden.
[ Voor 20% gewijzigd door BARACUS op 15-03-2007 17:30 ]
Verwijderd
Het busje is idd geweldig, lol!BARACUS schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 16:26:
[...]
Om mijn busje zekerje kunt ook gewoon alle afleveringen downloaden
![]()
Laat even weten hoe het afloopt bij de Dixons, de mijne is morgen precies 1 maand onderweg. Hoe langer je wacht hoe groter de kans dat hij verdwijntiets anders uitkiezen.
Ik heb seizoen (1) gekocht, denk dat ik het daarbij laat, gewoon voor de heb.
Mijn mp3-speler is nog niet kapot, maar mocht dat gebeuren (afkloppen) dan zal ik zeker gebruik maken van dat stukje garantie wat in de ned. handleiding vreemd genoeg ontbreekt.
Overigens, ik denk er nooit om om mijn fw te updaten, pas wanneer mijn mp3-speler kuren krijgt grijp ik in.
Probleem is dat je dan niet altijd aan een fw-update denkt, ik dacht eerder dat het tijd was om mijn mp3-speler te gaan vervangen.
Soms heb je namelijk muziek, soms weer niet, dan heb je echt het idee dat er iets mis is met de contactjes of dat je batterij kuren heeft.... vaker dit topic of deze
site in de gaten houden.
Zo, de U3 is binnen en opgeladen. Wat een licht en klein dingetje zeg (ongeveer even lang als mn duim)!!! Maar wat een supergeluid. Ben zelf muzikant, dus wel een beetje kritisch, maar geen audiofiel. Heb nu een CD als flac eropgezet en hoor zoveel meer!! En dat dus met de standaard oordopjes.
Als ik de aanbevelingen hoor kan t met betere alleen nog maar meer genieten worden!
Tot nu toe de handleiding nog niet nodig gehad trouwens... Alles wijst zich aardig vanzelf en dat tref je wel eens anders aan!
Als ik de aanbevelingen hoor kan t met betere alleen nog maar meer genieten worden!
Tot nu toe de handleiding nog niet nodig gehad trouwens... Alles wijst zich aardig vanzelf en dat tref je wel eens anders aan!
Vlinders moet je volgen, niet vangen...
De oordopjes met flinke volume 24 uur laten inspelen met stevige muziek helpt gigantischPaulZ schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:06:
Zo, de U3 is binnen en opgeladen. Wat een licht en klein dingetje zeg (ongeveer even lang als mn duim)!!! Maar wat een supergeluid. Ben zelf muzikant, dus wel een beetje kritisch, maar geen audiofiel. Heb nu een CD als flac eropgezet en hoor zoveel meer!! En dat dus met de standaard oordopjes.
Verwijderd
Heeft er iemand ervaring met 'screenprotectors' voor de D2?
Ik zag op iAudiophiles dit topic en wil ook graag zoiets. Moet je het echter wel uit amerika laten komen..
Weet iemand een nederlandse winkel / site?
En iets anders, heeft er al iemand een AV kabel gekocht voor aansluiting op de TV?
Ik heb tot nu toe maar 1 aanbieder gezien: mp3spelers.nl voor 13 euro.
Ik zag op iAudiophiles dit topic en wil ook graag zoiets. Moet je het echter wel uit amerika laten komen..
En iets anders, heeft er al iemand een AV kabel gekocht voor aansluiting op de TV?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2007 18:08 ]
Verwijderd
Ik ben ook nog op zoek naar een stel goede screenprotectors.Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 17:56:
Heeft er iemand ervaring met 'screenprotectors' voor de D2?
Ik zag op iAudiophiles dit topic en wil ook graag zoiets. Moet je het echter wel uit amerika laten komen..Weet iemand een nederlandse winkel / site?
En ik heb de AV kabels/ line in converter bij mp3spelers.nl besteld.. de line in conv heb ik al maar de AV kabels waren uitverkocht. Als het goed is krijg ik die volgende week binnen.
D2 is echt een prachtig apparaatje! (net 2 dagen in huis)
Ik zag dat er nu ook een iAudio D2 "limited edition" is.
Weet iemand wat er zo speciaal aan is?
Behalve de kleur (goud of zilver) zie ik weinig verschillen.

Verwijderd
Volgens mij zijn er ook stickers te koop voor de d2 (in korea). Daar lijkt je plaatje wel wat op.HoppyF schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 20:52:
Ik zag dat er nu ook een iAudio D2 "limited edition" is.
[afbeelding]
http://iaudiophile.net/forums/showthread.php?t=13390
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2007 20:57 ]
Naar aanleiding van dit topic:Creative Zen V Plus vs. Cowon iAudio F2 vs Ipod Nano heb ik besloten de Cowon iAudio F2 aan te schaffen. Maar uiteraard heb ik daar nog een aantal vragen over waar ik geen duidelijk antwoord op vond in dit topic.
1. Hoe snel leer je de toetsen bedienen? Ik las dat het volume vrij lastig te bedienen was enzo, hoe is dat in de praktijk? Zit er wel een shuffle op?
2. Hoe goed doet de radio het (bijvoorbeeld in de trein)?
3. Werkt de F2 met een gewone standaard mini-usb aansluiting?
Dat was het dan weer
Hopelijk binnenkort bestellen, al twijfel ik nog een klein beetje over de Zen v Plus van creative die 20 euro goedkoper is.
Stiekem ben ik ook aan het kijken naar de U3. 118 euro online, ost hetzelfde als de F2. Misschien dat deze wat makkelijker te bedienen is. Specificaties zijn verder wel gelijk. Toch nog 2 vragen:
1. Hoe makkelijk is de speler te bedienen? Zit er bijvoorbeeld wel en shuffle functie op?
2. Hoe is de radiokwaliteit?
1. Hoe snel leer je de toetsen bedienen? Ik las dat het volume vrij lastig te bedienen was enzo, hoe is dat in de praktijk? Zit er wel een shuffle op?
Dat was het dan weer
Stiekem ben ik ook aan het kijken naar de U3. 118 euro online, ost hetzelfde als de F2. Misschien dat deze wat makkelijker te bedienen is. Specificaties zijn verder wel gelijk. Toch nog 2 vragen:
1. Hoe makkelijk is de speler te bedienen? Zit er bijvoorbeeld wel en shuffle functie op?
2. Hoe is de radiokwaliteit?
[ Voor 20% gewijzigd door janklp op 17-03-2007 23:54 ]
Ze zijn nu ook te koop bij mp3spelers.nl (gold en silver) voor 9,99.Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 20:56:
[...]
Volgens mij zijn er ook stickers te koop voor de d2 (in korea). Daar lijkt je plaatje wel wat op.
http://iaudiophile.net/forums/showthread.php?t=13390
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Heb zelf sinds een week de F2, als kleine speler naast mijn Iaudio X5L. Toetsenbediening is prima te doen, wel een een beetje klein, maar daaarom heb ik hem ook gekocht. In je broekzak bedienen is wel wat lastig, het is handig om te toetsen te kunnen zien terwijl je ze gebruikt.Janusz schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 22:25:
Naar aanleiding van dit topic:Creative Zen V Plus vs. Cowon iAudio F2 vs Ipod Nano heb ik besloten de Cowon iAudio F2 aan te schaffen. Maar uiteraard heb ik daar nog een aantal vragen over waar ik geen duidelijk antwoord op vond in dit topic.
Shuffle is goed, mijn reden voor een cowon is oa. dat je gewoon folder navigatie kunt doen (zoals op de X5L). De shuffle functie kun je dan op de gekozen folder laten uitvoeren, dus al je muziek, een bepaalde artist of een bepaald album.
Radio gebruik ik nooit, geen idee dus.
Behalve de standaard kabel zit er ook nog een keychain mini USB adapter bij, is gewoon een standaard aansluiting allemaal.
Ik vind het een superspelertje, denk niet dat hij je tegenvallen zal. UMS is gewoon een stuk handiger dan MTP, heb hier ook nog een Creative Zen Vision, maar zal niet gauw nog een MTP speler kopen.
Okee, bedankt! Volgens mij is het grote voordeel van fr F2 ten opzichte van de U3 dat je gewoon mappen kan selecteren per artiest en per album. Dat kan geloof ik niet met de U3. Vind dat toch wel een heel groot voodeel hoor. Ik denk dat ik gewoon de F2 bestel en wanneer deze tegenvalt kan ik hem altijd nog ruilen.
Bij mp3spelers.nl zijn de F2 en de U3 beide 118 euro inclusief verzenden. Scheelt toch weer met mp3shop.nl. En je krijgt er nog een gratis lader bij
Bij mp3spelers.nl zijn de F2 en de U3 beide 118 euro inclusief verzenden. Scheelt toch weer met mp3shop.nl. En je krijgt er nog een gratis lader bij
Met de U3 navigeer je ook gewoon in de folderstructuur die je zelf hebt aangebracht.
Life is not about specs, it is about joy!
Bij de u3 kan je ook mappen selecteren per artiest en album hoor. Of bedoel je wat anders?Janusz schreef op zondag 18 maart 2007 @ 09:51:
Okee, bedankt! Volgens mij is het grote voordeel van fr F2 ten opzichte van de U3 dat je gewoon mappen kan selecteren per artiest en per album. Dat kan geloof ik niet met de U3. Vind dat toch wel een heel groot voodeel hoor. Ik denk dat ik gewoon de F2 bestel en wanneer deze tegenvalt kan ik hem altijd nog ruilen.
Ik dacht dat een review als grootste nadeel van deze speler opgaf dat je niet per artiest nummers kan afspelen. Maar kennelijk is dat dus niet zo. Dan wordt de keuze weer wat lastiger tussen de 2. Eigenlijk verschillen ze niet/nauwelijks van elkaar alleen in uiterlijk. Vind dan de F2 wel iets mooier, maar twijfel gewoon sterk over de bediening, vraag me echt af of dit wel praktisch werkt. Vooral even het volume harder of zachter zetten, bij de u3 is het dan gewoon hand in de broekzak, speler van hold en met het knuppeltje paar keer naar onderen bewegen. Denk dat zoiets bij de F2 lastiger is, of heb ik dat mis?Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 10:45:
[...]
Bij de u3 kan je ook mappen selecteren per artiest en album hoor. Of bedoel je wat anders?
Edit: heb net de F2 besteld. Hopelijk dinsdag in huis
[ Voor 3% gewijzigd door janklp op 18-03-2007 19:01 ]
Verwijderd
Net een 8 GB SD kaartje besteld voor m'n D2, was maar 56,24 inclusief verzending bij Wikosystems.nl!
Misschien een aanrader voor anderen?
Bedankt joh, nu weet ik dat mijn 3 dagen oude F2 een tientje goedkoper isJanusz schreef op zondag 18 maart 2007 @ 10:50:
[...]
Ik dacht dat een review als grootste nadeel van deze speler opgaf dat je niet per artiest nummers kan afspelen. Maar kennelijk is dat dus niet zo. Dan wordt de keuze weer wat lastiger tussen de 2. Eigenlijk verschillen ze niet/nauwelijks van elkaar alleen in uiterlijk. Vind dan de F2 wel iets mooier, maar twijfel gewoon sterk over de bediening, vraag me echt af of dit wel praktisch werkt. Vooral even het volume harder of zachter zetten, bij de u3 is het dan gewoon hand in de broekzak, speler van hold en met het knuppeltje paar keer naar onderen bewegen. Denk dat zoiets bij de F2 lastiger is, of heb ik dat mis?
Edit: heb net de F2 besteld. Hopelijk dinsdag in huis
Ik zie dat je hem al besteld hebt maar inderdaad is de bediening blind nogal lastig De knopjes zijn allemaal glad, hebben dezelfde hoogte en sluiten tegen elkaar aan, je voelt dus erg weinig. Dat hebben ze dus niet zo slim ontworpen, heb ik bij gsm's wel beter gezien. Een stickje werkt toch wat makkelijker maar de F2 ziet er wel heel gelikt uit en een betere batterij. Op 1 of andere manier kan het nooit perfect
+ een lader erbij he voor dat tientje goedkoper 
Afijn, denk dat hij morgen wel binnenkomt en dan zal ik hem eens even fijntjes testen.
Afijn, denk dat hij morgen wel binnenkomt en dan zal ik hem eens even fijntjes testen.
Ik heb die lader natuurlijk ook
Heeft iemand nog de mp3 van de officiele iaudio tune die op de speler staat geinstalleerd?
Ik was iets te snel met gelijk firmware updaten, foetsie
Zoniet, Janusz hint hint
Heeft iemand nog de mp3 van de officiele iaudio tune die op de speler staat geinstalleerd?
Ik was iets te snel met gelijk firmware updaten, foetsie
Zoniet, Janusz hint hint
al plaats je even een link? op de site staat hij trouwens duurder?!Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:10:
Net een 8 GB SD kaartje besteld voor m'n D2, was maar 56,24 inclusief verzending bij Wikosystems.nl!
Misschien dagprijzen?
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Verwijderd
Zie nu alleen deze staan... jammer, dan hebben ze de prijs zeker net verhoogd.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:58:
[...]
al plaats je even een link? op de site staat hij trouwens duurder?!
Bij mij had ik ook gratis verzendig volgens de site, maar kreeg ze vandaag aan de telefoon dat er dan waarschijnlijk iets fout is gegaan. Moet alsnog 6 euro verzendkosten betalen
Verwijderd
de d2 ondersteund toch maar een max 4gb kaartje?Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 13:58:
[...]
al plaats je even een link? op de site staat hij trouwens duurder?!
nopes, met de nieuwste FW ook kaartjes up to 32GB (moesten die bestaan :-) )
Wow
Wat een prachtige speler de F2! Schitterend geluid, meteen toen ik mn spelertje aanzette met het proefnummer was ik verkocht! Echt heel fijn dit geluid. Speler bediend ook goed moet ik zeggen, geen last van te kleine knoppen ondanks mijn grote handen. Op de plaatjes lijkt het net een mobiel maar in het echt is dat totaal niet te zien. Hij is wel kleiner dan ik had gedacht.
Net meteen een concert van Phil Collins erop gezet, niet omdat ik het wil zien maar omdat hij daar schitterend zingt. Het is nog best kijkbaar opzich voor zo'n 5 minuten het scherm.
Alleen nog een vraag: op welke waardes hebben jullie de Jetplay en eaqualizer ingesteld. Daar kom ik nog niet lekker uit.
Net meteen een concert van Phil Collins erop gezet, niet omdat ik het wil zien maar omdat hij daar schitterend zingt. Het is nog best kijkbaar opzich voor zo'n 5 minuten het scherm.
Alleen nog een vraag: op welke waardes hebben jullie de Jetplay en eaqualizer ingesteld. Daar kom ik nog niet lekker uit.
Verwijderd
ow dat is beter, wilde een 4gb kopen omdat je dan max 8gb player kon maken. maarja dat is dus niet meer nodig. gewoon groter kaartje kopen
Ik heb laatst een D2 te leen gehad van importeur Tu&Tu voor een review. Deze heb ik ook maar eens online gezet voor de geinteresseerden.
http://tweakers.net/productsurvey/survey/4199
http://www.mp3spelers.nl/index/product?id=239
bij mp3spelers.nl kun je er nu een jaar cowon garantie bijkopen voor 25(!) euro, die je er bij mmport standaard bijkrijgt.
bij mp3spelers.nl kun je er nu een jaar cowon garantie bijkopen voor 25(!) euro, die je er bij mmport standaard bijkrijgt.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2007 16:54 ]
Zeer nette reviewPiggen schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 15:51:
Ik heb laatst een D2 te leen gehad van importeur Tu&Tu voor een review. Deze heb ik ook maar eens online gezet voor de geinteresseerden.
Heb je dan in totaal 3 jaar? Of 2 jaar? In het laatste geval is het nogal diefstal aangezien Cowon standaard 2 jaar garantie geeft.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:53:
Verwijderd
volgens mij is het tegenwoordig 1 jaar garantie van cowon. Staat een paar blz terug in dit topic..RoD schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 17:35:
[...]
Zeer nette review
[...]
Heb je dan in totaal 3 jaar? Of 2 jaar? In het laatste geval is het nogal diefstal aangezien Cowon standaard 2 jaar garantie geeft.
Ah ja, je hebt gelijk. Dan hebben ze dat zeker veranderd. Niet erg netjes aangezien je sowieso 2 jaar garantie hoort te krijgen volgens de Europese richtlijnen.
Hehe kun je die mp3 misschien beschikbaar maken voor mij, ik ben hem kwijtJanusz schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 14:38:
WowWat een prachtige speler de F2! Schitterend geluid, meteen toen ik mn spelertje aanzette met het proefnummer was ik verkocht! Echt heel fijn dit geluid. Speler bediend ook goed moet ik zeggen, geen last van te kleine knoppen ondanks mijn grote handen. Op de plaatjes lijkt het net een mobiel maar in het echt is dat totaal niet te zien. Hij is wel kleiner dan ik had gedacht.
Grote films spelen bij mij moeilijk af, ze schokken enorm. Bij de Iaudio site kun je wel hele dope reclames downloaden, als ik die omzet dan speelt het prima af. Komt dit gewoon omdat grote films te groot zijn??? Hoe groot is dat concert van Phil?
Niet dat ik films wil kijken maar documentaires of speeches zijn erg leuk, vaak hoef je daar amper naar te kijken
De equalizer staat hier op standaard instelling, dat is geloof ik rock? Met mijn sennheiser mx400 klinkt het heel goed. De orginele doppen (ingespeeld) vind ik nog basseriger klinken als de Sennheiser, daar klinkt de instelling slecht. Ik moet het ook nog even uitproberen wat het beste klinkt, nog helemaal geen zin in gehad
[ Voor 15% gewijzigd door BARACUS op 20-03-2007 19:21 ]
PM je mailadres maar dan mail ik dat nummerke wel. Concert van Phil is 2:40 uur en gaat echt perfect, in ieder geval het geluid en daar ging het me om.BARACUS schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:15:
[...]
Hehe kun je die mp3 misschien beschikbaar maken voor mij, ik ben hem kwijtIk neem aan dat hier geen copyrights op zitten.
Grote films spelen bij mij moeilijk af, ze schokken enorm. Bij de Iaudio site kun je wel hele dope reclames downloaden, als ik die omzet dan speelt het prima af. Komt dit gewoon omdat grote films te groot zijn??? Hoe groot is dat concert van Phil?
Niet dat ik films wil kijken maar documentaires of speeches zijn erg leuk, vaak hoef je daar amper naar te kijken
De equalizer staat hier op standaard instelling, dat is geloof ik rock? Met mijn sennheiser mx400 klinkt het heel goed. De orginele doppen (ingespeeld) vind ik nog basseriger klinken als de Sennheiser, daar klinkt de instelling slecht. Ik moet het ook nog even uitproberen wat het beste klinkt, nog helemaal geen zin in gehad
Dat is inderdaad nogal wat ...Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 16:53:
Het is echter wel zo dat er standaard 1 jaar garantie wordt gegeven en niet 2 jaar zoals wel eens wordt gedacht. Dit staat in eerdere topics uitgelegd.
MMport geeft wel 2 jaar garantie en dit heeft dus een "waarde" van ongeveer € 25 als ik MP3spelers moet geloven.
MP3spelers:
"Alle kosten en verzekering voor retour sturen komen voor eigen rekening."
Dit is wel raar.
Normaal gesproken vallen de verzendkosten van het naar de klant sturen onder de garantie!!!
Volgens de wet moet dat ook. Al weet ik niet hoe het zit als je er garantie bijkoopt... Dat zal dan wel volgens de voorwaarden van de shop zijn.
Verwijderd
Enkele bladeren terug heb ik gesproken over mijn kapotte oordopjes aansluiting van cowon G3.
Ik heb gemaild naar mijn winkel (mp3man.nl) en mocht hem na meer dan een jaar gewoon terugsturen zonder problemen
Ik heb gemaild naar mijn winkel (mp3man.nl) en mocht hem na meer dan een jaar gewoon terugsturen zonder problemen
Verwijderd
Heeft er iemand ervaring met dit produkt / bedrijf?
Lijken me wel aardige display beschermers voor de D2... en ze zitten in Duitsland wat voor de verzending wat handiger is.
Lijken me wel aardige display beschermers voor de D2... en ze zitten in Duitsland wat voor de verzending wat handiger is.
Verwijderd
ik heb momenteel een psp in gebruik als mp3 speler,maar ik vind hem nu langzaam aan tog aan de grote kant, voor de video/games is die prima, maar ik ben toch op zoek naar iets kleiners, en iets wat beter klinkt, nu vroeg ik me af of er echt zo veel verschil zit tussen bijv. de psp en de cowon iaudio d2, ik ben dus misschien niet veel beter gewend.(heb ook nog een sony mp3discman gehad)
ben namelijk erg gecharmeerd van dat apparaatje.
de sd uitbreiding en kwaliteit vind ik vooral de pluspunten, en ook het formaat/scherm.
ben namelijk erg gecharmeerd van dat apparaatje.
de sd uitbreiding en kwaliteit vind ik vooral de pluspunten, en ook het formaat/scherm.
Even wat duidelijkheid over garantie in de EURoD schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 21:29:
Volgens de wet moet dat ook. Al weet ik niet hoe het zit als je er garantie bijkoopt... Dat zal dan wel volgens de voorwaarden van de shop zijn.
Brochure van de website van de ECC: wettelijke garantie in EU
Het is vrij bekend dat webshops zich hier niet aan houden. Zie ook Algemene voorwaarden van (web)winkels en de wet
Weet iemand of een van deze spelers Line in recording heeft waarbij zowel record level als bitrate in te stellen is? het maakt me dan niet zoveel uit in bestandsformaat als het maar in meer dan 192kbps is.
G3 heeft wel line in recording met record level en een in te stellen bitrate, alleen is deze bitrate 128 kbit/s MP3 of maximaal .wav 32 khz
Life is not about specs, it is about joy!
Klopt inderdaad, bovendien is de wav nog als adpcm gecomprimeerd en is de kwaliteit van de ingebouwde mp3 encoder bedroevend laag. Nog slechter dan een fatsoenlijke codec op 128 kbps dus. Conclusie is dat de line in recording optie onbruikbaar is voor muziek. Hooguit voor gesproken woord of andere geluidsopnamen waarbij geen eisen aan de kwaliteit worden gesteld.bartvl schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:19:
G3 heeft wel line in recording met record level en een in te stellen bitrate, alleen is deze bitrate 128 kbit/s MP3 of maximaal .wav 32 khz
Iemand een tip voor een MP3 speler die dit wel kan, wellicht een ander merk (ik weet dat dit topic over een ander merk gaat, maar heb geen zin om er een heel topic aan te wijden)
Wat ik eigenlijk wil doen is mijn platen overzetten naar MP3 of evt OGG maar zonder tussenkomst van PC omdat deze nogal uit de richting van mijn mengpaneel staat en ik geen lange kabels door mijn huis wil trekken hiervoor.
Wat ik eigenlijk wil doen is mijn platen overzetten naar MP3 of evt OGG maar zonder tussenkomst van PC omdat deze nogal uit de richting van mijn mengpaneel staat en ik geen lange kabels door mijn huis wil trekken hiervoor.
Kun je ook nog kiezen tussen een zwarte of witte iaudio u3 of krijg je standaard een zwarte? Ik ben namelijk van plan een u3 te kopen, maar er staat nergens aangegeven in welke kleur hij geleverd wordt.
Is een fatsoenlijke 2ehandse platenspeler van een paar tientjes niet een beter idee? Die oude loeizware dingen van topkwaliteit zie je overal liggen. Dan zet je die zolang naast de computer en als je klaar bent verkoop je hem weer. De computer geeft gewoon veel meer flexibiliteit en volgens mij ook veel betere kwaliteit. Dan kun je ook non-stop de zooi overzetten terwijl je andere plaatjes luistert via je mengpaneel. Zo te horen hecht je waarde aan kwaliteit, sla het dan lossless op ipv mp3 dan kun je altijd alle kanten op.bapemania schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:56:
Iemand een tip voor een MP3 speler die dit wel kan, wellicht een ander merk (ik weet dat dit topic over een ander merk gaat, maar heb geen zin om er een heel topic aan te wijden)
@janusz, mailtje gisteren ontvangen?
[ Voor 7% gewijzigd door BARACUS op 21-03-2007 19:00 ]
Zou de iRiver X20 4 GB nog een goed alternatief zijn voor de D2?
[ Voor 9% gewijzigd door Toin op 21-03-2007 22:16 ]
Het zijn vergelijkbare spelers met lichte verschillen in features. Beide merken staan hoog aangeschreven in kwaliteit. Dus ja, het is een alternatief. Welke je het liefste hebt is aan jou.
Binnenkort maak ik een topic over de X20/S10
Binnenkort maak ik een topic over de X20/S10
Verwijderd
Check this out: http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=4578Drosera schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 07:58:
[...]
Even wat duidelijkheid over garantie in de EU. Misschien kan dit ook in de topicstart? Kan handig zijn....
Brochure van de website van de ECC: wettelijke garantie in EU
Begrijpt iemand het nog?

Goed je hebt dus geen garantie, maar de verkoper is wel 2 jaar aansprakelijk voor gebreken.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 23:15:
[...]
Check this out: http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=4578
Begrijpt iemand het nog?
Maf. Maar het lijkt er dus op dat het gewoon 2 jaar garantie is.De vervaltermijn houdt in dat de verkoper niet aansprakelijk is voor gebreken die zich pas na twee jaar openbaren. Dit betekent dat de consument met gebreken aan een duurzaam product na twee jaar niet meer bij de verkoper terecht kan.
@ BARACUS
Op zich goed idee om een losse platenspeler aan mijn pc te knopen, maar dan moet ik er nog wel een versterker bij hebben, dan loopt het toch aardig in de papieren.
En wat lossless betreft zijn er standalone spelers die lossless line-in kunnen opnemen?
Op zich goed idee om een losse platenspeler aan mijn pc te knopen, maar dan moet ik er nog wel een versterker bij hebben, dan loopt het toch aardig in de papieren.
En wat lossless betreft zijn er standalone spelers die lossless line-in kunnen opnemen?
Ja wat betekend dat de verkoper het artikel bij de fabrikant MOET aanbieden ter reparatie, wat NIET betekent dat deze reparatie kostenloos is.RoD schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 23:27:
[...]
Goed je hebt dus geen garantie, maar de verkoper is wel 2 jaar aansprakelijk voor gebreken.
bapemania schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:55:
[...]
Ja wat betekend dat de verkoper het artikel bij de fabrikant MOET aanbieden ter reparatie, wat NIET betekent dat deze reparatie kostenloos is.
Hmm hebben sommige platenspelers geen ingebouwde signaalversterker dan? Maar goed als je een mp3speler wilt kopen dan ben je minstens 90 euro kwijt en dat doet ook niet wat je wilt. Daar moet je toch wel een platenspeler en versterker voor kunnen vinden?bapemania schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:52:
@ BARACUS
Ik vrees toch dat ALS er een goede line-in speler is dat je flink moet betalen. Ik las ergens dat 1 van de iaudio harddisk spelers een hele goede line-in heeft. Je kunt even in dat topic gaan rondvragen, maar dat zal ook wel 128 bitrate zijn.
Je kunt ook wat apparatuur van een bekende lenen als deze 2 weken op vakantie gaat
Waarom versterker nodig?
De platenspeler levert een line-in signaal dat je toch gewoon in de geluidskaart kan voeden?
De platenspeler levert een line-in signaal dat je toch gewoon in de geluidskaart kan voeden?
Nope, een signaal van een platenspeler moet eerst nog door een phono preamp, die meer doet dan alleen versterken. Er zit ook een filter in. Ze zijn overigens ook los te koop, bijvoorbeeld Terratec Phono preAmp, Engelstalig linkjeDieterVDW schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:19:
Waarom versterker nodig?
Overigens heeft dit weinig meer met Cowon iAudio flash players te maken
[ Voor 15% gewijzigd door Henk007 op 22-03-2007 16:21 ]
Ik heb de tv-out kabel voor de cowon d2 binnen. Ik moet zeggen dat het beeld op een NORMALE tv wel ok is, verwacht natuurlijk geen dvd kwaliteit. Anime is goed te doen, een klein stukje van het beeld valt echter wel weg.
Kun je de aspect ratio aanpassen? Dan zou ik dat eens proberen, zodat er niks wegvalt op je tv.
Ben beniewd naar de tv weergave op een lcd tv, heb je de mogelijkheid om te testen?Evolutionz schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:17:
Ik heb de tv-out kabel voor de cowon d2 binnen. Ik moet zeggen dat het beeld op een NORMALE tv wel ok is, verwacht natuurlijk geen dvd kwaliteit. Anime is goed te doen, een klein stukje van het beeld valt echter wel weg.
Het schermpje met een resolutie van 320 x 240 pixels is al 4:3..RoD schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:29:
Kun je de aspect ratio aanpassen? Dan zou ik dat eens proberen, zodat er niks wegvalt op je tv.
Aangezien ik nog een oude tv heb (dus geen breedbeeld) vind ik het dus raar dat een stukje beeld wegvalt..ik heb zowel de ntsc als pal functie geprobeerd, zonder positief resultaat
helaas nietprozak schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 15:25:
[...]
Ben beniewd naar de tv weergave op een lcd tv, heb je de mogelijkheid om te testen?
Het schermpje mag dan 4:3 zijn, de videofile hoeft dat niet persé te zijn. Heb je gechecked of de videofile ook aan die ratio voldoet?Evolutionz schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 19:34:
[...]
Het schermpje met een resolutie van 320 x 240 pixels is al 4:3..
Aangezien ik nog een oude tv heb (dus geen breedbeeld) vind ik het dus raar dat een stukje beeld wegvalt..ik heb zowel de ntsc als pal functie geprobeerd, zonder positief resultaat
[...]
helaas niet
Verwijderd
heb net mijn cowon iaudio d2 binnen, wat een geluid zeg.
heeft er iemand trouwens ervaring met die fw 2.41 beta?
ik heb em er nog maar niet op gezet aangezien die nog beta is.
heeft er iemand trouwens ervaring met die fw 2.41 beta?
ik heb em er nog maar niet op gezet aangezien die nog beta is.
Vandaag mijn D2 binnen gekregen, geluid is goed (alle bass/jetaudio etc settings op 0 gezet). Scherm is niet altijd even gemakkelijk te lezen (vooral als je een eigen achtergrond gebruikt -vrij logisch). Touchscreen is vrij goed te bedienen maar user interface is niet te vergelijken met bijvoorbeeld een ipod maar okay dit ding kan ook meer en heeft geen plaats voor een clickwheel.
Maar wat ik me afvraag is of het niet mogelijk is om nummers toe te voegen aan de dynamic playlist zonder ze te beluisteren. Ik wil gewoon een playlist creëren terwijl ik ergens naar luister en door de mappen blader. Tot nu kan ik alleen nummers toevoegen wanneer ik ook daadwerkelijk op het nummer heb geklikt (waardoor het nummer ook gaat afspelen). Super irritant imo. Als ik een playlist creëer wil ik niet nu naar die nummers luisteren maar pas wanneer ik de playlist ga gebruiken.
Zie ik iets over het hoofd?
Ja dus; Settings wordt de manager van de dpl wanneer je door je muzieklijst scrollt.
Maar wat ik me afvraag is of het niet mogelijk is om nummers toe te voegen aan de dynamic playlist zonder ze te beluisteren. Ik wil gewoon een playlist creëren terwijl ik ergens naar luister en door de mappen blader. Tot nu kan ik alleen nummers toevoegen wanneer ik ook daadwerkelijk op het nummer heb geklikt (waardoor het nummer ook gaat afspelen). Super irritant imo. Als ik een playlist creëer wil ik niet nu naar die nummers luisteren maar pas wanneer ik de playlist ga gebruiken.
Zie ik iets over het hoofd?
Ja dus; Settings wordt de manager van de dpl wanneer je door je muzieklijst scrollt.
[ Voor 4% gewijzigd door prozak op 24-03-2007 04:13 ]
het filmpje is geconverteerd naar het formaat van het scherm, dus ook 320 bij 240 = 4:3RoD schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 19:39:
[...]
Het schermpje mag dan 4:3 zijn, de videofile hoeft dat niet persé te zijn. Heb je gechecked of de videofile ook aan die ratio voldoet?
edit: foutje!
[ Voor 93% gewijzigd door Hartox op 24-03-2007 15:44 ]
òÓ - MHI SRK-35-ZSX
Verwijderd
Ik heb ze besteld, zie wel wat t wordt..voor die 5e vind ik t de moeite van t proberen waard..Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 22:25:
Heeft er iemand ervaring met dit produkt / bedrijf?
Ik zit ook te denken om een D2 te kopen. Ik zie een 2GB staan voor EUR 188. Dit icm een Transcent 4GB kaartje (EUR 44,99), totaal dus 6GB voor EUR 233.
Voor EUR 244 heb je een D2 van 4GB, eventueel aangevuld met een 2GB kaartje voor EUR 17,99 = EUR 262.
De eerste optie is dus zo'n EUR 30 euro goedkoper.
Mijn vraag is nu: wat is het voordeel van een groter intern geheugen of maakt dit allemaal niets uit en is het enige probleem dat je je geheugenkaart kwijt zou kunnen raken?
En wat zijn de ervaringen van het Transcent merk, is dit aan te raden of niet?
Voor EUR 244 heb je een D2 van 4GB, eventueel aangevuld met een 2GB kaartje voor EUR 17,99 = EUR 262.
De eerste optie is dus zo'n EUR 30 euro goedkoper.
Mijn vraag is nu: wat is het voordeel van een groter intern geheugen of maakt dit allemaal niets uit en is het enige probleem dat je je geheugenkaart kwijt zou kunnen raken?
Ik zie ook het voordeel van veel intern geheugen niet zo. Verder zou ik voor een 8GB kaartje gaan, die kosten niet veel meer, maar dan heb je wel dubbele opslag.
1. bij gebruik van het interne geheugen gaat de gebruiksduur langer mee dan bij het lezen van een SD kaart. Er is een topic op het forum van iaudiophile.com hierover. Ben op m'n werk. heb dus ff geen linkDalsium schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:20:
2. Transcend gebruik ik ook voor mijn digicam en nu voor de D2 - 4 GB, werkt goed, geen problemen ermee.
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Is die 8GB al mogelijk dan? Ik had gelezen dat je dan een nieuwe firmware moet gebruiken, maar dat deze nog beta is?
En ik zal eens zoeken op het andere forum, tnx! Maar ik neem aan dat de gebruiksduur lang genoeg is van een los kaartje...
En ik zal eens zoeken op het andere forum, tnx! Maar ik neem aan dat de gebruiksduur lang genoeg is van een los kaartje...
Het is inderdaad nog een beta, maar ik heb er eigenlijk nog geen negatieve klanken over gehoord. Ik zou het persoonlijk dan toch zonde vinden om voor "slechts" 4GB te gaan
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast