Ik ben op zoek naar een nieuwe mp3 speler. Hij moet vrij klein zijn en tussen 2 en 4 gb opslagcapaciteit hebben. Nu ben ik driftig aan het vergelijken geweest tussen verschillende modellen en de volgende 3 sprongen er toch wel uit voor mij.
- Creative Zen V Plus
- Cowon iAudio F2
- Apple Ipod Nano
Natuurlijk heb ik al verder gekeken en heb ik de volgende plus en minpunten per apparaat gevonden.
Creative Zen V Plus
+ Goedkoopste van het stel
+ Radio
+ Goed geluid
- Klein joystickje
Cowon iAudio
+ Radio met opnamefunctie
+ Lange batterijduur
+ Superieure geluidskwaliteit
- Lastige volumeknop? (gelezen in een review)
Apple Ipod Nano
+ Mooi design
+ Plat
+ Handige bediening
- geen radio
- duurste van de 3
Welke van de 3 zouden jullie mij aan kunnen raden en waarom? Ik heb van elke speler reviews bekeken en volgens de reviews zijn het gewoon allemaal top spelers. Zowel qua batterijduur en geluidskwaliteit. De keuze is dus lastig, ik ben helemaal geen audiofiel ofzo, ik wil gewoon goed degelijk geluid met mijn Creative in-ear dopjes. Helaas stond er op internet geen review waarin meerdere mp3 spelers met elkaar vergeleken werden vandaar dat ik maar een nieuw topic heb geopend. Kan me voorstellen dat dit ook wel een topic is waar meer mensen baat bij hebben aangezien dit toch wel 3 populaire vergelijkbare spelers zijn. Alvast bedankt
- Creative Zen V Plus
- Cowon iAudio F2
- Apple Ipod Nano
Natuurlijk heb ik al verder gekeken en heb ik de volgende plus en minpunten per apparaat gevonden.
Creative Zen V Plus
+ Goedkoopste van het stel
+ Radio
+ Goed geluid
- Klein joystickje
Cowon iAudio
+ Radio met opnamefunctie
+ Lange batterijduur
+ Superieure geluidskwaliteit
- Lastige volumeknop? (gelezen in een review)
Apple Ipod Nano
+ Mooi design
+ Plat
+ Handige bediening
- geen radio
- duurste van de 3
Welke van de 3 zouden jullie mij aan kunnen raden en waarom? Ik heb van elke speler reviews bekeken en volgens de reviews zijn het gewoon allemaal top spelers. Zowel qua batterijduur en geluidskwaliteit. De keuze is dus lastig, ik ben helemaal geen audiofiel ofzo, ik wil gewoon goed degelijk geluid met mijn Creative in-ear dopjes. Helaas stond er op internet geen review waarin meerdere mp3 spelers met elkaar vergeleken werden vandaar dat ik maar een nieuw topic heb geopend. Kan me voorstellen dat dit ook wel een topic is waar meer mensen baat bij hebben aangezien dit toch wel 3 populaire vergelijkbare spelers zijn. Alvast bedankt
[ Voor 6% gewijzigd door janklp op 17-03-2007 16:53 ]