[Flash] Cowon iAudio Flash MP3 spelers ervaringentopic

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste
Acties:
  • 28.798 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalsium
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-04-2024
Ja, dat is ook wel weer waar :)

Ok, laatste vraagjes:

- raden jullie toch een beschermhoes/schermprotector aan ivm krassen ed? Dit zit er niet standaard bij voor zover ik heb gelezen?

- ik neem aan dat ik het geheugenkaartje gewoon in de speler kan laten zitten om er nummers op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlugge Japie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-05-2023
Ik heb afgelopen zaterdag ook de 4GB D2 gekocht bij mp3spelers.nl Ik hoop hem morgen binnen te krijgen. Na lang twijfelen leek me deze beter dan een iPod nano. Vooral de positieve berichten over de geluidskwaliteit sprak mij erg aan.

De lange afspeeltijd voor muziek, van 52 uur, is ook een erg sterk punt, maar klopt dat wel? Het lijkt me nogal sterk. Kan iemand dit bevestigen? Of kan je alleen 52 uur halen als je het schermpje helemaal uitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
52 uur is het maximum net zoals het bij Iriver en Apple Ipod wordt vermeld. Hierbij staat alles op minimaal.

Mijn Iaudio g3 hoofdtelefooningang heeft het begeven. Ik kan hem nog laten opsturen, ik kan ook proberen hem zelf te repareren. Het lijkt me namelijk niet zo moeilijk en ik heb geen zin om mn mp3-speler 3-6 weken kwijt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Vlugge Japie schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:27:
Of kan je alleen 52 uur halen als je het schermpje helemaal uitzet?
En bij gebruik van alleen het interne geheugen, bij gebruik van SD kaart neemt het af. Denk dat 40 - 50 wel haalbaar moet zijn. De brightness van het LCD schermpje kun je prima op 5 zetten.

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 20:05

BHQ

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:08:
Mijn Iaudio g3 hoofdtelefooningang heeft het begeven.
Alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus niemand hier die firmware 2.41 beta al heeft?
en als iemand deze heeft post aub de ervaringen ;)
verder echt een prima ding, heb nog maar weinig minpuntjes kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ff vraag over me g3. In het config menu kun je aangeven of er een alkaline of een oplaadbare batterij inzit.... Wat voor invloed heeft die instelling eigenlijk?

ben overigens overgestapt van cheapass duracell naar (oplaadbare) ansmann 2700mah-tjes, es kijken of ik nu wél bij de 50u speeltijd in de buurt kom 8)

[ Voor 34% gewijzigd door Raven op 26-03-2007 20:22 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
bartgrefte schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:20:
ff vraag over me g3. In het config menu kun je aangeven of er een alkaline of een oplaadbare batterij inzit.... Wat voor invloed heeft die instelling eigenlijk?

ben overigens overgestapt van cheapass duracell naar (oplaadbare) ansmann 2700mah-tjes, es kijken of ik nu wél bij de 50u speeltijd in de buurt kom 8)
Die instelling heeft alleen invloed op de batterij-indicator (welke voltages beschouwd worden als vol en leeg).

offtopic:
Waar heb je die Ansmann batterijen vandaan trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Laatst online: 20:44
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:06:
dus niemand hier die firmware 2.41 beta al heeft?
en als iemand deze heeft post aub de ervaringen ;)
verder echt een prima ding, heb nog maar weinig minpuntjes kunnen ontdekken.
Er is een nieuwe non-beta firmware uit: zie iaudiophile forum! :)

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-08 21:01
Zou iemand de record functie van de d2 eens kunnen testen? Dan met name of de opname redelijk helder is, of dat deze functie niets voor stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:37

janklp

FortyTwo Capital

Nu ik mn F2 al wat langer heb ben ik eens met de radiofunctie aan de slag gegaan en ik moet zeggen dat deze niet echt best is. Automatisch vind de speler bijna geen zenders en ook met de hand is het maar brak. Zenders die eenmaal goed ontvangen worden klinken wel goed maar het is bijna onmogelijk om een zender fatsoenlijk te vinden. 3fm enzo heb ik allemaal nog niet kunnen vinden. Iemand hier een oplossing of truukje voor of zou dit een defecte ontvanger zijn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Hier is de radio ook niet zo fantastisch, enkele zenders komen door. Ik heb eigenlijk nooit een portable speler gehad die echt goed radio kan ontvangen ala autoradio. Ik geloof dat bij de nieuwe firmware erbij stond dat het iets scherper staat afgesteld. Het ligt soms ook of je horizontaal of vertikaal zit, draad strak trekt of niet. Ik denk dat het voornamelijk een antenne probleem is, een beetje bagger oplossing in je koptelefoon draad? 100 jaar geleden konden ze het immers al opvangen in een houten doosje, het zal dus niet aan de electronica liggen.

heb je mijn email ontvangen Janusz???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Mmm, klote dan. Want er stond in de reviews dat de radio super was. Maarja, volgens mij zit de nieuwste firmware er ook al op. Helaas.

E-mail op mijn got adres check ik nooit, stuur anders berichtje naar janklp apestaartje hotmail punt com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Ik vroeg me nog wel af of je de AM/PM klok ook normaal kunt instellen, dus 17:00 etc.
Mijn gare video playback lag trouwens aan mijn divx codecs in de computer, zijn die fout dan zet ie het niet goed om. De films spelen lekker af en het vreet ook niet veel stroom, kunt zeker wel 6 uur aan de slag volgens mij. Zijn er nog ervaring wat de beste instelling is? Ik zie bij alle instellingen blokken vooral als het donker is, het enigste verschil lijkt de grootte van het bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de radio functie op mijn D2 is vrij goed, vooral de kwaliteit van opnemen is erg goed, alleen heb je idd soms wel dat je wat lastig de zenders kan vinden, of dat je draadje van je oortjes niet helemaal goed liggen zodat je teveel ruis hebt.
maar als je oortjes een beetje in redelijke positie liggen/hangen heb je daar weinig last van.
ik heb net een stukje Qmusic opgenomen en het klonk echt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:55:
de radio functie op mijn D2 is vrij goed, vooral de kwaliteit van opnemen is erg goed, alleen heb je idd soms wel dat je wat lastig de zenders kan vinden, of dat je draadje van je oortjes niet helemaal goed liggen zodat je teveel ruis hebt.
maar als je oortjes een beetje in redelijke positie liggen/hangen heb je daar weinig last van.
ik heb net een stukje Qmusic opgenomen en het klonk echt prima.
Ahh :) Mooi.

En als je geluid opneemt van bijvoorbeeld een conversatie? Dus niet via de radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaring met de tv-out van de D2? is dit goed te bekijken op tv (divx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:46:
iemand ervaring met de tv-out van de D2? is dit goed te bekijken op tv (divx)
Evolutionz in "[Flash] Cowon iAudio Flash MP3 spelers"

Meer ervaringen zijn er nog niet. Waarom proberen zo weinig mensen dit uit? Lijkt me toch een interessante feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Kan iemand me advies geven welke het beste is?
De iAudio D2 of de Creative Zen V plus (8gb)?

Groetjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:28:
Hoi,

Kan iemand me advies geven welke het beste is?
De iAudio D2 of de Creative Zen V plus (8gb)?

Groetjes ;)
RoD in "[Flash] Creative Zen V (Plus)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-Alph schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:27:
[...]

Ahh :) Mooi.

En als je geluid opneemt van bijvoorbeeld een conversatie? Dus niet via de radio?
dat heb ik ook al getest en ook dat vind ik goed klinken.
ik heb het opgenomen bestand op mn pc afgespeeld en daar klonk het ook goed.
ik heb in ieder geval niet de indruk dat dit op de D2 een feature is die ze er maar voor de mooie specs lijst hebben bij gefrot.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zou je anders eens een paar copyright-vrije samples kunnen uploaden? Nu ben ik wel benieuwd namelijk. Vaak zie je juist wel dat die features er gewoon bijgevoegd worden om maar leuk te laten lijken in het lijstje met specs. Zelfs in de beste spelers kom je nog brakke radio en voicerecorder tegen. Vandaar dat ik wel eens wil horen hoe goed de D2 het nu doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 18:06:
[...]

Ik heb ze besteld, zie wel wat t wordt..voor die 5e vind ik t de moeite van t proberen waard..
Als je ze binnen hebt hoor ik graag wat je ervaringen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:19:
Zou je anders eens een paar copyright-vrije samples kunnen uploaden? Nu ben ik wel benieuwd namelijk. Vaak zie je juist wel dat die features er gewoon bijgevoegd worden om maar leuk te laten lijken in het lijstje met specs. Zelfs in de beste spelers kom je nog brakke radio en voicerecorder tegen. Vandaar dat ik wel eens wil horen hoe goed de D2 het nu doet.
Ik zal morgen wel een stukje nieuws van de radio ofzo opnemen en ergens online gooien,
wat ook wel fijn is is dat je bij de D2 kan kiezen in welke bitrate je wilt opnemen, van 32 tot 256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit een hele intressante mp3 speler(de iAudio D2 that is), alleen heb ik 1 vraag aan de bezitters van dit kleinood :

#1 Is dat touchscreen niet vreselijk irritant? Als je bijvoorbeeld gewoon ff van nummer wilt wisselen, moet je dan dat pennetje dr weer bij halen etc?

#2 Durf het bijna niet te vragen maar: heeft deze mp3speler een goede shufflefunctie? Op m'n huidige speler, iRiver IGP100, valt dit namelijk erg tegen, en dat is best wel vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:18:
Ik vind dit een hele intressante mp3 speler(de iAudio D2 that is), alleen heb ik 1 vraag aan de bezitters van dit kleinood :

#1 Is dat touchscreen niet vreselijk irritant? Als je bijvoorbeeld gewoon ff van nummer wilt wisselen, moet je dan dat pennetje dr weer bij halen etc?
Met je vingers wil prima :) Of je programmeert natuurlijk de knoppen zo dat je met een druk op de knop van nummer verwisselt natuurlijk...
#2 Durf het bijna niet te vragen maar: heeft deze mp3speler een goede shufflefunctie? Op m'n huidige speler, iRiver IGP100, valt dit namelijk erg tegen, en dat is best wel vervelend
Ik weet niks van de shufflefunctie, maar lijkt me dat ie gewoon goed is. De laatste keer dat ik een speler zag waarbij de shuffle functie niet helemaal lekker werkte was jaren geleden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:18:

je kan makkelijk met je vingers nummers skippen als je wilt, alleen word je schermpje dan vies ;)
en er zit een goede shuffle functie op, je kan shuffle in een bepaalde map, maar ook shuffle door je hele muziekcollectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalsium schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:24:
Is die 8GB al mogelijk dan? Ik had gelezen dat je dan een nieuwe firmware moet gebruiken, maar dat deze nog beta is?

En ik zal eens zoeken op het andere forum, tnx! Maar ik neem aan dat de gebruiksduur lang genoeg is van een los kaartje...
Ik heb zelf nu 2 weken een D2 gb en een 8gb toramkaartje gescoort voor iets van 50 incl verzenden en idd met de orginele firmware deed hij bij mij helemaal niks ,maar ik zit nu op de nieuwste beta en ben nu toch erg blij met mn 10 gig spelertje.

Alleen het opstarten duurt nu iets van 15 sec.

Er is ondertussen wel een nieuwe officiele firmware uit die sdhc ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalsium schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:24:
Is die 8GB al mogelijk dan? Ik had gelezen dat je dan een nieuwe firmware moet gebruiken, maar dat deze nog beta is?
De 8 Gigabyte SD-kaart doet het prima, wel ff de nieuwe firmware (2.41) erop zetten :)
Heb trouwens net de TV-out kabel aangesloten geeft een redelijk beeld, zal eens eens filmpje met een hogere kwaliteit converteren.
jammer genoeg werkt de TV-out niet met de fotobrowser.
Ohja, ik heb een D2 met 4 gigabyte intern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben benieuwd of Cowon bij de D2 de hoofdtelefoonaansluiting wat steviger heeft gemaakt. Weet iemand dit. Miss ander systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik merk trouwens wel dat dit topic sinds de komst van de D2 steeds drukbezochter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:55:
Ik ben benieuwd of Cowon bij de D2 de hoofdtelefoonaansluiting wat steviger heeft gemaakt. Weet iemand dit. Miss ander systeem?
De telefoonaansluiting is steviger.. steviger dan mijne vorige iaudio x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 21:42:
[...]

Ik heb zelf nu 2 weken een D2 gb en een 8gb toramkaartje gescoort voor iets van 50 incl verzenden en idd met de orginele firmware deed hij bij mij helemaal niks ,maar ik zit nu op de nieuwste beta en ben nu toch erg blij met mn 10 gig spelertje.

Alleen het opstarten duurt nu iets van 15 sec.

Er is ondertussen wel een nieuwe officiele firmware uit die sdhc ondersteunt.
War heb je dat 8gb kaartje vandaan voor 50 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Gisteren een brief ontvangen, mijn G3 is klaar bij de Dixons. Ze zullen wel een hoop gedaan hebben dacht ik, sinds 16 Feb is dat ding weg (Korea?). De verkoper leest even het reparatiebriefje voor, firmware recovery gedaan en alles is weer prima 8)7 Het is niet de eerste keer dat ik dit soort lompe "reparaties" meemaak dus eigenlijk was ik niet verbaasd. Even meegedeeld dat ik dat zelf ook al had gedaan, testen ging helaas niet omdat ik de kabel niet bij me had. Thuisgekomen blijkt dus niks verholpen te zijn, hebben ze zelfs een oude firmware erop gezet |:( Ik had al gezegd dat ik terug zou komen omdat ik vrees dat er niks is gedaan aan het ding ;) Morgen ofzo maar weer even gaan klagen, meestal lossen ze dat wel goed op bij de Dixons. Ik stop gewoon een hamer in mijn tas en als ze moeilijk doen tik ik wel even een raampje in om zelf een oplossing te pakken :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat was er stuk aan je g3 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalsium
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-04-2024
Ik heb na veel wikken en wegen toch besloten om een F2 te kopen.

Misschien een stomme vraag, maar ik zie dat standaard er mappen aangemaakt zijn voor pictures, movies etc. Moeten deze mappen erop blijven staan en kan ik mijn eigen indeling maken of moet ik die mappen laten staan en hierbinnen alles inrichten naar eigen smaak? Of kan ik alles gewoon wissen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Aham brahmasmi schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:36:
[...]
Die instelling heeft alleen invloed op de batterij-indicator (welke voltages beschouwd worden als vol en leeg).

offtopic:
Waar heb je die Ansmann batterijen vandaan trouwens?
okeej!

http://www.ansmann.nl/ , 'k laad ze op met een energy 16

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 28-03-2007 18:36 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hartox
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 12:55
Dalsium schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 18:29:
Ik heb na veel wikken en wegen toch besloten om een F2 te kopen.

Misschien een stomme vraag, maar ik zie dat standaard er mappen aangemaakt zijn voor pictures, movies etc. Moeten deze mappen erop blijven staan en kan ik mijn eigen indeling maken of moet ik die mappen laten staan en hierbinnen alles inrichten naar eigen smaak? Of kan ik alles gewoon wissen?
Die moet je laten staan (voor pictures iig, voor movie en music heb ik het nog niet uitgeprobeerd).. Maar je kan in de MUSIC map wel gewoon submappen aanmaken.

òÓ - MHI SRK-35-ZSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Ik heb een aantal keer gehad dat hij gewoon vanzelf uitging en de line-in ruist verschrikkelijk.
Dat laatste doet hij nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

Meer mensen met de U3 het probleem dat de knoppen niet echt 'goed' reageren? Bij het ophogen van het volume 'schiet' ie soms terug of blijft ie gewoon hangen of gebeurt er niets, en als ik in de mappen zit te bladeren komt het wel eens voor dat hij niet 'doorschuift' naar de rest van de mapjes die erop staan. Reset al geprobeerd, helpt helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
Bol.com heeft nu een aanbieding voor de D2.

€ 249,00 incl verzendkosten en een 2GB kaartje.

Best netjes. Alleen vraag ik me af hoelang de garantie dan is? Is dat 2 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan net zo goed voor 199 euro een 2 gig cowon D2 kopen en dan voor 30 euro een 4gb sd kaart erbij kopen.
scheelt je toch weer 2 tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Of voor 55 euro een 8GB SDHC kaart :) Imo de beste investering, behalve als je zoveel opslag niet nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de nieuwe firmware (2.41) erop gezet, en vandaag net m'n 8GB kaartje binnen gekregen. Werkt perfect!

Wat ook erg fijn aan de firmware is, is dat ie nu de folder.jpg files herkent als de album covers! T zijn de kleine dingen die het leuk maken tenslotte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat de radio van de D2 slechte kanaalscheiding heeft, de zender moet wel heel sterk doorkomen voordat je stereo hoort, is dat bij jullie ook zo?
De timer werkt perfect, ik heb al een radio-uitzending opgenomen.
Heeft iemand al ervaring met het stroomverbruik met de SD-kaart (8 gb) ?
De accu is geweldig, heb hem een week intensief gebruikt (veel gepruts met het scherm aan en video gekeken) en is nog niet leeg, er staan nog 2 streepjes op de batterij-indicator. Alleen opgeladen toen ik hem gekocht had.
Ik heb de Line-in kabel ook binnen gekregen, vanmiddag maar eens uitproberen hoe van analoog naar digitaal klinkt.
Nog geen tijd gehad om de TV-out verder te proberen.
Ik heb een D2 met een 8 gb sd FW 2.41.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gezien, de firmwarme 2.41 voor de D2 is officieel, geen beta versie meer :) Ga gelijk ff downloaden en flashen :)
http://www.cowonglobal.co...php?id=C08&bmenu=download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Laatst online: 06-04 00:29
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 11:23:
Net gezien, de firmwarme 2.41 voor de D2 is officieel, geen beta versie meer :) Ga gelijk ff downloaden en flashen :)
http://www.cowonglobal.co...php?id=C08&bmenu=download
duh, die is al een dag of 5 beschikbaar hoor ;), zie :
Mr_Blobby in "[Flash] Cowon iAudio Flash MP3 spelers"

[ Voor 12% gewijzigd door Henk007 op 31-03-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, zal ik de knoop dan toch maar doorhakken en de U3 halen? Ik verwacht eigenlijk wel dat ie binnenkort goedkoper wordt (4GB, zie de F2) of dat er een opvolger van de U3 oid uitkomt. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:22:
[...]

Als je ze binnen hebt hoor ik graag wat je ervaringen zijn!
heb ze binnen en ze zijn volgens mij prima. Het kostte me wel 1vd5 om te proberen hoe t moet, die ging niet helemaal lekker en kon ik vervolgens weggooien. verder is t best lastig om t scherm echt héél goed schoon te krijgen voordat je zo'n ding er op plakt. vooralsnog vind ik t voor die 5.70euro een prima investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 18:27:
[...]

heb ze binnen en ze zijn volgens mij prima. Het kostte me wel 1vd5 om te proberen hoe t moet, die ging niet helemaal lekker en kon ik vervolgens weggooien. verder is t best lastig om t scherm echt héél goed schoon te krijgen voordat je zo'n ding er op plakt. vooralsnog vind ik t voor die 5.70euro een prima investering.
Klinkt goed, ik heb ze ook besteld.
Nog tips on ze aan te brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 21:44:
Of voor 55 euro een 8GB SDHC kaart :) Imo de beste investering, behalve als je zoveel opslag niet nodig hebt.
waar kopen jullie 8GB sd kaartjes voor 50-55 euro ? :-s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Yapser schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 22:59:
Meer mensen met de U3 het probleem dat de knoppen niet echt 'goed' reageren? Bij het ophogen van het volume 'schiet' ie soms terug of blijft ie gewoon hangen of gebeurt er niets, en als ik in de mappen zit te bladeren komt het wel eens voor dat hij niet 'doorschuift' naar de rest van de mapjes die erop staan. Reset al geprobeerd, helpt helaas niet.
Geen last van eigenlijk. Ik zit wel op de nieuwste firmware inmiddels dus of het daar aan ligt weet ik niet. 't Ding werkt gewoon super en zonder problemen!!!

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:42:
[...]

waar kopen jullie 8GB sd kaartjes voor 50-55 euro ? :-s
Dat vraag ik me ook af!
In de Pricewatch kan ik er alleen eentje vinden van € 61.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat was ook degene die ik bedoelde eigenlijk. Maar die is in prijs gestegen :/ Zal ook wel populair zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:11:
[...]
Klinkt goed, ik heb ze ook besteld.
Nog tips on ze aan te brengen?
Goed aanbrengen is een kunst, helemaal stofloos gaat haast niet. De badkamer is misschien de meest geschikte plek (minder stof). Dan zijn er nog de luchtbellen..... Ik begin altijd (bij mij PDA dan) in de bovenhoek en dan heel langzaam naar beneden en steeds een stukje aandrukken.

Ik wil ze ook wel bestellen maar zit nog te twijfelen tussen de dure en de goedkope.
Die van € 1 per stuk gaan minder lang mee en je blijft dan nieuwe protectors op je scherm plakken (het is al zo moeilijk :/ .

De verschillen tussen de twee soorten folie:
DuraSec ClearTec:
- Inhoud per pak: 5 stuks
- flinterdun en hoogst transparant
- 0,05 mm dikte
- Levensduur op het toestel: ca. 5-6 weken
- Kosten per pak: 4,99 EUR

DuraSec HighTec:
- Inhoud per pak: 1 stuks
- duurzaam en zelf-regenererend bij kleinere krasjes
- 0,35 mm dikte
- Levensduur op het toestel: meerdere jaren bij normaal gebruik
- Kosten per pak: 9,95 EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom plakken jullie uberhaupt van die plasticjes over jullie bloedmooie D2? Je verkracht heel die speler ermee! Wees gewoon voorzichtig en behulpzaam! Heb je totaal geen plakfolie nodig. Daarnaast, hoe je het ook wend of keert, met of zonder folie, bij intensief gebruik zal je speler altijd gebruikssporen tonen. Persoonlijk heb ik dan liever een mooie speler zonder folie dan dat ik er een heb met folie, die een paar weken langer krasvrij blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:23:
Waarom plakken jullie uberhaupt van die plasticjes over jullie bloedmooie D2? Je verkracht heel die speler ermee! Wees gewoon voorzichtig en behulpzaam! Heb je totaal geen plakfolie nodig. Daarnaast, hoe je het ook wend of keert, met of zonder folie, bij intensief gebruik zal je speler altijd gebruikssporen tonen. Persoonlijk heb ik dan liever een mooie speler zonder folie dan dat ik er een heb met folie, die een paar weken langer krasvrij blijft...
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar voor 5 euro wil ik het graag eens proberen. Het lijkt me sterk dat je 'heel de speler ermee verkracht', maargoed we zullen zien.

Voorzichtig (en behulpzaam??) zijn is helaas niet mijn sterkste punt, het is toch iets wat je dagelijks gebruikt. :)
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:18:
[...]
Ik wil ze ook wel bestellen maar zit nog te twijfelen tussen de dure en de goedkope.
Ik zat ook even te twijfelen, maar ik geloof niet zo in dat "zelf-regenererend bij kleinere krasjes". Bovendien is het risico me wat te groot dat ik dan het enige exemplaar verknal in een poging het aan te brengen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom hoor ik zo weinig meer over de F1? Misschien inmiddels een achterhaald type, maar het design vind ik dus wel om op te vreten. Veruit het beste van alle iAudio's! Iemand nog tips oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:44:
Waarom hoor ik zo weinig meer over de F1? Misschien inmiddels een achterhaald type, maar het design vind ik dus wel om op te vreten. Veruit het beste van alle iAudio's! Iemand nog tips oid?
Tsja, dat jij het het beste design vind, zegt natuurlijk nog niks. Persoonlijk vind ik het maar niks, een dergelijk design. En blijkbaar zijn er dus veel mensen die er zo over denken, anders werd ie wel beter verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was de F1 niet dood gegaan omdat ie net zo "lelijk" was volgens veel mensen? :/
anyway , kheb de F1 nog gevonden vorige week op een webshop , maar het was toch "niet leverbaar" , dus heb je ook niet veel aan :+

heb mezelf ondertussen net een F2 besteld op mp3shop , hopelijk volgende week hier ( bankoverschrijving en paasmaandag :( )

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe het werkt als je je Iaudio D2 wilt opladen in de USA.
Dit in verband met de andere netspanning. Weet iemand of de travelcharger ook op deze stopcontacten werkt of moet ik hier een andere adapter voor aanschaffen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:16:
anyway , kheb de F1 nog gevonden vorige week op een webshop , maar het was toch "niet leverbaar" , dus heb je ook niet veel aan :+

heb mezelf ondertussen net een F2 besteld op mp3shop , hopelijk volgende week hier ( bankoverschrijving en paasmaandag :( )
Waarom heb je hem daar besteld terwijl de F2 bij mp3spelers.nl 11 euro goedkoper is en je daar nog een travelcharger bij cadeau krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janusz schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:13:
[...]

Waarom heb je hem daar besteld terwijl de F2 bij mp3spelers.nl 11 euro goedkoper is en je daar nog een travelcharger bij cadeau krijgt?
omdat ik in Belgie woon en mp3shop heeft voor belgische klanten een BE bankrekening nummer , gaat toch meestal 2 dagen sneller voor mij dan overschrijven naar nederland wat soms 5 dagen duurt

travelcharger hebk nie nodig omda ik hem toch maar op de bus of in stad gebruik , en als ik bij vrienden zit kan het gerust via de mini USB die bij de F2 zit , en over 11 euro ga ik ook niet vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:53:
Weet iemand hoe het werkt als je je Iaudio D2 wilt opladen in de USA.
Dit in verband met de andere netspanning. Weet iemand of de travelcharger ook op deze stopcontacten werkt of moet ik hier een andere adapter voor aanschaffen? :?
Volgens het typeplaatje werkt de adapter tussen de 100 - 240 Volt, 50/60 hertz.
In de USA is de netspanning 110 Volt en de -frequentie 60 hertz(Europa 230 V / 50 Hz)
De verloop naar een Amerikaanse stopcontact zit zelfs al op de adapter.
Ik heb het dus over de bijgeleverde adapter, neem je die toch mee.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:16:
Toch jammer, het is dat de F1 achterhaald is qua specificaties, maar anders had ik 'm zeker gekocht. Nu ligt de U3 op de loer, maar het design daarvan vind ik beslist niet bijzonder, dat is juist erg degelijk, zonder poespas. Maar ook omdat de U3 er al weer een tijdje is, verwacht ik toch dat er binnenkort iets nieuws komt. Of zou met de komst van de D2 het weer een poos duren? Zou ik toch jammer vinden, want de D2 vind ik veel te groot en een touchscreen lijkt me zeer onhandig, aangezien dat blinde bediening onmogelijk maakt. Ook verwacht ik dat de U3 snel goedkoper zal worden.

Wat zijn jullie speculaties op de komst van nieuwkomers van de flash iAudio's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Er komen eerst nog een stel nieuwe hdd-spelers uit. De Q5, A3, ed... dus ik verwacht eerst nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat er binnen fzienbare tijd een flashspeler van iaudio op de markt komt met niet te veel poespas. Een soort verbeterde versie van de U3 met langere accu. Ik denk echter dat deze spelers pas na de release van de nieuwe harddisk-spelers komen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal dus dan nog wel een tijdje duren voordat er weer iets nieuws à la U3 op de markt komt. Jammer, dan ga maar dan ga ik binnenkort toch maar de U3 aanschaffen denk ik. Maar eigenlijk zijn we gewoon verwend, want de U3 is al het neusje van de zalm :9~ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of de D2 een line out uitgang heeft. Dit ivm het mogelijk aansluiten op een versterker >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 11:26:
Weet iemand of de D2 een line out uitgang heeft. Dit ivm het mogelijk aansluiten op een versterker >:)
Geen line-out alleen maar line-in (versterker of een externe microfoon), of de koptelefooningang (=uitgang ;) ) gebruiken.
Ik heb wel een line-in kabeltje, zal daar es een keer een signaal opzetten, misschien dat het dan toch wel werkt, je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 11:26:
Gelijk maar geprobeerd, line (audio) uit werkt alleen met de TV-uit kabel en dan alleen als je video kijkt en naar TV-uit schakelt. Jammer maar helaas. Hopelijk dat ze dat fixen bij de volgende firmware update, zou het ook wel gemakkelijk vinden een aparte line-uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moet je je mp3 dan aansluiten op je versterker zonder kwaliteitsverlies als je line in ingang het niet doet ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Waarom kan je niet gewoon inpluggen op de koptelefoon uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat is wel vrij apart, dat dat niet kan. Heb er eigenlijk nog nooit van gehoord. Dat moet zeker gefixed worden met een firmware upgrade... je moet toch gewoon je speler op een versterker/speakers aan kunnen sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:13:
Hoe moet je je mp3 dan aansluiten op je versterker zonder kwaliteitsverlies als je line in ingang het niet doet ? :?
Line-in doet het wel, line-out is niet aanwezig, aansluiten op de line-in van een versterker kan dus alleen via de koptelefoonuitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ

BHQ

Dat moet toch niet zo'n probleem zijn? Gewoon de evt. effects uit en het volume redelijk houden, kwaliteitsverschil ga je wrs. niet merken. of je merkt het ook dat een dikke kabel van Monster 'een veel betere plaatsing van instrumenten', 'een veel breder geluidssprectrum', 'betere geluidsdiepte' geven :X

[ Voor 38% gewijzigd door BHQ op 08-04-2007 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
welke mp3 heeft wel een line out gat? Dan koop ik wrs die speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pauper TNT/DPD mag wel eens opschieten met mn F2... :(

of ik wil gwn weer teveel om 11u13 en moet rustig wachten tot hij komt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Vraagje over de F2: kun je blind (in je broekzak ofzo) voelen waar de middelste knop zit, zodat je weet wat volume up/down is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het mp3shop beleid over pakjes die niet aankomen? kheb nog steeds niets gehad vandaag en het is bijna vier uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:53:
wat is het mp3shop beleid over pakjes die niet aankomen? kheb nog steeds niets gehad vandaag en het is bijna vier uur...
Het is Pasen geweest slimmerik, dus hebben ze 1 dag om 2 dagen af te werken. Dan wilt het weleens een dag langer duren. Hier komen ze trouwens vrijwel altijd na 16:00 met pakjes.
Aham brahmasmi schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:24:
Vraagje over de F2: kun je blind (in je broekzak ofzo) voelen waar de middelste knop zit, zodat je weet wat volume up/down is?
Niet echt, je zult eerst even met je vinger over het toetsenbordje moeten wrijven zodat je de knoppjes kunt localiseren. Ze hadden er beter een hogere knop van kunnen maken of een bultje erop kunnen zetten. Je kunt het dus wel blind doen maar niet super makkelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door BARACUS op 10-04-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BARACUS schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:07:
[...]

Het is Pasen geweest slimmerik, dus hebben ze 1 dag om 2 dagen af te werken. Dan wilt het weleens een dag langer duren. Hier komen ze trouwens vrijwel altijd na 16:00 met pakjes.
en mensen maar zeggen dat Pasen geen kwaad doet :P , bon dan zal het morgen wel zijn O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:31:
[...]

en mensen maar zeggen dat Pasen geen kwaad doet :P , bon dan zal het morgen wel zijn O+
De Coolblue shops sturen altijd netjes een verzendbevestiging inclusief tracking nummer. Als je die gehad hebt kun je rustig zelf zien wat er aan de hand is en hoeft je ons ook niet zo regelmatig op de hoogte te houden ;)

.be zie ik nu, neem aan dat die ook een verzendbevestiging sturen?

[ Voor 7% gewijzigd door troftnom op 10-04-2007 23:57 . Reden: .be ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:48
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:07:
welke mp3 heeft wel een line out gat? Dan koop ik wrs die speler.
Geen Cowon, maar in het menu van mijn Sony A3000 kan ik kiezen tussen headphones of line-out.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

troftnom schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 23:54:
[...]

De Coolblue shops sturen altijd netjes een verzendbevestiging inclusief tracking nummer. Als je die gehad hebt kun je rustig zelf zien wat er aan de hand is en hoeft je ons ook niet zo regelmatig op de hoogte te houden ;)

.be zie ik nu, neem aan dat die ook een verzendbevestiging sturen?
kan iemand me helpen???

ik heb mn tracking nummer nog eens geprobeerd en het zegt deze 3 dingen

"zending verzonden naar land van bestemming"

"zending ontvangen in land bestemming"

"zending zit in afleverroute"

dus , wat betekent dit in noobtaal? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Hou eens op met dat continue geupdate van je order |:( . Gewoon rustig afwachten, komt vanzelf. En het betekend dat je order vandaag wordt bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
@BARACUS: hoe zit het met het formaat van de speler, vergeleken bij de G3? Hij lijkt op de foto's alleen een stukje smaller maar wel iets langer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparda
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08-2019
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:45:
[...]

kan iemand me helpen???

ik heb mn tracking nummer nog eens geprobeerd en het zegt deze 3 dingen

"zending verzonden naar land van bestemming" ----1

"zending ontvangen in land bestemming" -----2

"zending zit in afleverroute" ---------------3

dus , wat betekent dit in noobtaal? :P
1) Je product is verzonden naar Nederland
2) Je Product is aangekomen in Nederland
3) Je product wordt momenteel naar je thuis verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Aham brahmasmi schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:55:
@BARACUS: hoe zit het met het formaat van de speler, vergeleken bij de G3? Hij lijkt op de foto's alleen een stukje smaller maar wel iets langer...
Klopt, bij elkaar genomen is het wel een kleinere speler maar het scheelt niet super veel. Het gewicht is wel veel minder natuurlijk. Je wilt het trouwens ook niet kleiner hebben, dan kun je het niet meer bedienen.

Alle vooroordelen over Belgen worden wel weer bevestigd overigens :+

[ Voor 7% gewijzigd door BARACUS op 11-04-2007 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparda
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08-2019
Ho sorry dacht dat ie Belgisch was! Even postje aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

die D2... kan die naast ape en flac ook wavpack aan toevallig?

En RDS toevallig ook aanwezig?

[ Voor 21% gewijzigd door Raven op 11-04-2007 16:02 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Laatst online: 14-04 14:49
bartgrefte schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:57:
die D2... kan die naast ape en flac ook wavpack aan toevallig?

En RDS toevallig ook aanwezig?
RDS, like file/zender informatie? Nee, dat zit er niet op :)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Heeft het eindelijk zin om een SD 150X speed kaartje te kopen ipv een normale? (33x bijv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

ck2000nl schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:15:
[...]

RDS, like file/zender informatie? Nee, dat zit er niet op :)
RDS is toch gewoon dat ie automatisch zenders op kan zoeken?
Chuckiej schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:16:
Heeft het eindelijk zin om een SD 150X speed kaartje te kopen ipv een normale? (33x bijv.)
Als jij veel data heen en weer wilt pompen kan het handig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

RoD schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:18:
[...]

RDS is toch gewoon dat ie automatisch zenders op kan zoeken?

[...]

Als jij veel data heen en weer wilt pompen kan het handig zijn...
nee, RDS is zo'n extra informatiestroom waar o.a. de naam van de radiozender, naam vh draaiende nummer, nieuws etc meegestuurd kan worden en op de radio weergegeven, op het display, kan worden.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gister de U3 in huis. Alleen maar lof.

Hoe hebben jullie de equalizer ingesteld? Wat vinden jullie het mooist klinken? Welke functies hebben jullie aan/uit staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 23:24:
Sinds gister de U3 in huis. Alleen maar lof.

Hoe hebben jullie de equalizer ingesteld? Wat vinden jullie het mooist klinken? Welke functies hebben jullie aan/uit staan?
Classic
bbe 2
mach 8
mp3 enhance

Dan heb je niet overdreven veel bass, ik hoor graag alle instrumenten ;) Ligt natuurlijk ook aan je koptelefoon en dit speelt ALLES prima af. Je kunt het natuurlijk bij elk nummer perfect gaan afstellen maar dat is nogal extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Review van de D2 door Anything But iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Ik heb toch maar even de 1.58 (final) firmware op m'n G3 gezet. Dat is toch een flinke verbetering (t.o.v. de 1.58 beta)! :) Het vervelende geluid dat er altijd was bij het aanzetten van de spelen of het pauzeren van een OGG nummer lijkt nu weg te zijn (alleen als ik naar volume 40 ga is het nog heel zacht hoorbaar). Het lijkt er ook op dat de ruis minder is geworden, maar dat kan ik hier met suizende computers op de achtergrond niet zo goed beoordelen.

De ruis is hetzelfde gebleven, maar dat 'idle geluid' is iig helemaal weg! _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Aham brahmasmi op 22-04-2007 10:46 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast