[iPod] iPod 5G Ervaringen & Discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.302 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Triple X schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:46:
Past die ook op de iPod 5G?? Op ebay zie ik alleen aansluitingen voor erdere iPods
Oeps! Vergeten..
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:41:
die FM-zenders zijn nog steeds illegaal ey ;)
dus online kopen is primaatje
maar in ene winkel zou niet mogelijk moeten zijn

maar ik zoek dus een ontvanger, geen zender
In Amsterdam zit dacht ik een reseller die ondermeer FM-transmitters verkocht. Om radio te ontvangen op je 5G:
http://www.griffintechnology.com/products/ifmdock/

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zover was ik al ey ;)
wel bijblijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Weet er misschien iemand of het programma Ehpod werkt in combinatie met de iPod G5?

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:20
_Supreme schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:51:
Weet er misschien iemand of het programma Ehpod werkt in combinatie met de iPod G5?
Jahoor tuurlijk, waarom niet?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Lt. Marx schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:43:
[...]

kijk hier eens:
http://ipodcarkit.nl/

deze wou ik eigenlijk hebben, maar ik had met mijn stomme kop al een apple usb lader gekocht (en de av cable btw trouwens ook)
Er staat niet bij dat de oplader compatibel is met de 5g maar dat is ie volgens mij wel...
Iemand dit handige ding al in bezit ? (carkit dus)
Lijkt mij echt ideaal.

Die reislader is ook erg cheap (ziet er ook een beetje zo uit, maar als ’ie werkt dan maakt dat niet uit natuurlijk) Bestellen ? Kan geen kwaad voor mijn Podje toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
.KeN. schreef op donderdag 08 december 2005 @ 05:24:
[...]

Iemand dit handige ding al in bezit ? (carkit dus)
Lijkt mij echt ideaal.

Die reislader is ook erg cheap (ziet er ook een beetje zo uit, maar als ’ie werkt dan maakt dat niet uit natuurlijk) Bestellen ? Kan geen kwaad voor mijn Podje toch ?
offtopic:
Gek :P Wie gaat er nou om 5:24 uur nou opstaan/wakker gebleven ;)

Ik had aan 1 van de medewerkers gevraagd of the invisible shield nog in de winkels komt te liggen, en ik had van hem gehoord dat hij eind december in de schappen komt te liggen bij de media markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ dat zou wel heel relaxed zijn, hou me even op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Na de Sinterklaasviering met een lading kids - en dus fotos 8)7 - maar eens gecheckt of m'n camera-adapter lekker werkt. En dat doet-ie! Simpel, camera (in mijn geval EOS 300D) of kaartlezer aankoppelen en gaan met die banaan. En meteen bekijken.

Ik ben niet de eerste schat ik zo ;) maar ik krijg het gevoel dat de batterijduur van de 5G niet echt super is... na 2x heen en weer naar mijn werk (= 4x ong. 45 min) zat ik al diep in het 'rood'. Lijkt me niet OK. :/

[ Voor 5% gewijzigd door Ramzzz op 08-12-2005 10:33 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik ben op dit moment aan het luisteren naar mijn iPod. Ik heb nu al twee dagen zonder opladen een hele werkdag geluisterd (incl reizen minimaal 8 uur per dag) en dat is met het nodige geshuffle en geklooi met dat ding. Bij mij valt het dus wel mee :)

Bij mij werkte wat al meer mensen hebben opgemerkt: laat de batterij een aantal keer leegspelen. Bij mij verbeterde niet alleen de indicator, maar ik heb zelfs het gevoel dat de batterij langer meegaat maar dat kan natuurlijk gewoon zelfbedrog zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door LtMarx op 08-12-2005 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gister een ipod video maar ik zit nu met een probleem waneer
ikhem aansluit op mijn pc gaat de ipod een ratelend en tikkend geluid maken(waarschijnlijk de
hardeschijf) Is dit normaal?

En waneer ik dus muziek er op wil zetten lukt dit niet de pc geeft aan dat er
iets beschadigt is en ik moet het programma CHKDSK gebruiken waneer ik dit
hebgedaan veranderd er niks

Heeft iemand het zelfde probleem gehad en het weten te kunnen oplossen laat
hetdan graag horen of als je het misschien gewoon weet waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ramzzz schreef op donderdag 08 december 2005 @ 10:33:
Ik ben niet de eerste schat ik zo ;) maar ik krijg het gevoel dat de batterijduur van de 5G niet echt super is... na 2x heen en weer naar mijn werk (= 4x ong. 45 min) zat ik al diep in het 'rood'. Lijkt me niet OK. :/
Ik ben het helemaal eens met Marx. De batterijindicator is zeker in het begin nog niet al te betrouwbaar. Als je hem een stuk of wat keer hebt gebruikt, dan klopt het wel aardig. Maar als je bijv. video gaat kijken, dan staat ie meteen op rood, terwijl als je dan weer muziek gaat luisteren is ie bijna vol 8)7 . Je moet er daarnaast rekening mee houden dat als je hem niet gebruikt, de batterij wel leeg gaat. De clock/timer etc. lopen gewoon door.
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:03:
Ik heb sinds gister een ipod video maar ik zit nu met een probleem waneer
ikhem aansluit op mijn pc gaat de ipod een ratelend en tikkend geluid maken(waarschijnlijk de
hardeschijf) Is dit normaal?

En waneer ik dus muziek er op wil zetten lukt dit niet de pc geeft aan dat er
iets beschadigt is en ik moet het programma CHKDSK gebruiken waneer ik dit
hebgedaan veranderd er niks

Heeft iemand het zelfde probleem gehad en het weten te kunnen oplossen laat
hetdan graag horen of als je het misschien gewoon weet waar het aan ligt.
Ehm, zo nu en dan een tikkend geluid kan, omdat de koppen steeds weggestopt worden als een soort extra bescherming bij G krachten (bijv. vallen :P). Maar als de PC aangeeft dat er iets beschadigd is en hij ratelt en tikt, dan zou ik Apple maar ff bellen...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Hoedje schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:32:
[...]

Ik ben het helemaal eens met Marx. De batterijindicator is zeker in het begin nog niet al te betrouwbaar. Als je hem een stuk of wat keer hebt gebruikt, dan klopt het wel aardig. Maar als je bijv. video gaat kijken, dan staat ie meteen op rood, terwijl als je dan weer muziek gaat luisteren is ie bijna vol 8)7 . Je moet er daarnaast rekening mee houden dat als je hem niet gebruikt, de batterij wel leeg gaat. De clock/timer etc. lopen gewoon door.
Ik heb 'm morgen net 2 weken... dan zal dat wel een flinke klok wezen ;)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb em vandaag gekocht, alles klopt. Hoe kan ik alleen de illustraties bij nummers werkende krijgen? heb de afbeeldingen toegevoegd en aangevinkt dat de ipod ze laat zien maar toch zie ik ze niet :/ :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basket Kees
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Het verbaasd me dat velen het hebben over de invisibleshield, maar dat niemand deze nog genoemd heeft: http://www.bestskinsever.com/servlet/StoreFront

Is precies hetzelfde (het is een folie van 3M), maar dan een heel stuk goedkoper. Alleen de levertijd is wat langer heb ik het idee (bij mij anderhalve week), maar dat mag voor dat geld de pret niet drukken dacht ik zo :)

Verder heb ik nog een klein probleem; iTunes synched m'n video's niet met m'n iPod. Ik kan ze er wel 'met de hand' in iTunes op slepen. Het tabblad 'videos' in de preferences voor de iPod blijft bij mij ook grijs (kan de instellingen niet aanpassen). Iemand anders met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Laatste versie iTunes al gedowned? Ik heb video nog niet geprobeerd. Ga ik maar 'es doen om te kijken of dat lukt...
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:51:
ik heb em vandaag gekocht, alles klopt. Hoe kan ik alleen de illustraties bij nummers werkende krijgen? heb de afbeeldingen toegevoegd en aangevinkt dat de ipod ze laat zien maar toch zie ik ze niet :/ :O
Kloppen de afbeeldingen op je iTunes-map wel op je PC/Mac? Bij mijn synct hij ze wel namelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Ramzzz op 08-12-2005 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik Keessie schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:59:
Het verbaasd me dat velen het hebben over de invisibleshield, maar dat niemand deze nog genoemd heeft: http://www.bestskinsever.com/servlet/StoreFront

Is precies hetzelfde (het is een folie van 3M), maar dan een heel stuk goedkoper. Alleen de levertijd is wat langer heb ik het idee (bij mij anderhalve week), maar dat mag voor dat geld de pret niet drukken dacht ik zo :)

Verder heb ik nog een klein probleem; iTunes synched m'n video's niet met m'n iPod. Ik kan ze er wel 'met de hand' in iTunes op slepen. Het tabblad 'videos' in de preferences voor de iPod blijft bij mij ook grijs (kan de instellingen niet aanpassen). Iemand anders met hetzelfde probleem?
Goedkoop is duurkoop, deze skin is namelijk lang niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Chuckiej schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:25:
[...]

offtopic:
Gek :P Wie gaat er nou om 5:24 uur nou opstaan/wakker gebleven ;)
offtopic:
ehh ja, heb momenteel een omgekeerd ritme hehe.. ben nu net wakker :p
Leuk dat flexibel thuiswerken :X

Maarruh.. niemand ervaring met www.ipodcarkit.nl ?
Lijkt me stug.. Tweakers willen toch altijd zoveel mogelijk besparen op zut, nou hier dan ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kloppen de afbeeldingen op je iTunes-map wel op je PC/Mac? Bij mijn synct hij ze wel namelijk.
zover ik het weet wel, ik zie ook in iTunes verschijnen als ik een nummer selecteer, selecteer ik het nummer op m'n ipod dan zie ik ze echter weer niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:30
.KeN. schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:23:
[...]

offtopic:
ehh ja, heb momenteel een omgekeerd ritme hehe.. ben nu net wakker :p
Leuk dat flexibel thuiswerken :X

Maarruh.. niemand ervaring met www.ipodcarkit.nl ?
Lijkt me stug.. Tweakers willen toch altijd zoveel mogelijk besparen op zut, nou hier dan ! ;)
Die kerel is wel te vertrouwen van die website, als je dat soms bedoelt? Hij heeft ook een inkoopactie, waarbij ik 2 speakersetjes en 2 afstandsbedieningen heb besteld. Dingen waren na 2 dagen of zo binnen, echt perfect. Wanneer je apparaat defect is zonder toedoen van jou, kun je 'm opsturen (wel zelf heen en terugreis dokken, tis namelijk carry in) en heb je binnen een paar dagen een nieuwe thuis. Dat is in ieder geval mijn ervaring met die winkel, met de carkit heb ik geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:38:
[...]

zover ik het weet wel, ik zie ook in iTunes verschijnen als ik een nummer selecteer, selecteer ik het nummer op m'n ipod dan zie ik ze echter weer niet :X
Opnieuw syncen na je iPod of desbetreffende mapje te hebben geleegd helpt ook niet? Als hij namelijk de bestanden al ziet staan, zet-ie ze d'r natuurlijk niet nog een keer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basket Kees
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:13:
[...]

Waar haal je dat vandaan? Dit is niet hetzelfde als die ebay rotzooi. Ik heb 'm er zelf deze week op aangebracht en ben heel erg te spreken over de kwaliteit. En ik ben zeikerig. Het heeft precies dezelfde net-niet-glad-maar-net-een-beetje-bobbelige structuur als de invisibleshield. Het maakt de iPod ook was stroever, net of er een rubber coating op zit. Datzelfde hoor ik ook van de shield gebruikers. En ervaringen van mensen die beide besteld hebben (ben tegengekomen in google rondje, heb link niet meer bij de hand) zeggen dat het precies hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvleeuwen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-04 13:02
weet iemand of en zo ja wanneer er een iskin uitkomt? heb hem nl. hard nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:13:
[...]

Dat weet je niet eens zeker.

Ik gebruik hem nu iets meer dan een week al en er zit nog geen 1 krasje op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

robvleeuwen schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:58:
weet iemand of en zo ja wanneer er een iskin uitkomt? heb hem nl. hard nodig :D
I second that!!! Ik baal echt van het gebrek aan fatsoenlijke skin... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramzzz schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:08:
[...]

I second that!!! Ik baal echt van het gebrek aan fatsoenlijke skin... :/
als het goed is is hij beschikbaar vanaf 8 december
dus nog een paar uurtjes en dan is amerika ook bij ;)

maar dan zal het nog wel even duren voordat je em in de winkel kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Poekoek schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:44:
[...]

Die kerel is wel te vertrouwen van die website, als je dat soms bedoelt? Hij heeft ook een inkoopactie, waarbij ik 2 speakersetjes en 2 afstandsbedieningen heb besteld. Dingen waren na 2 dagen of zo binnen, echt perfect. Wanneer je apparaat defect is zonder toedoen van jou, kun je 'm opsturen (wel zelf heen en terugreis dokken, tis namelijk carry in) en heb je binnen een paar dagen een nieuwe thuis. Dat is in ieder geval mijn ervaring met die winkel, met de carkit heb ik geen ervaring.
Ha kijk. Dat wou ik even weten ja.
Bedankt :)

Merk ik vanzelf wel hoe de carkit + reislader zijn hehe.

[ Voor 5% gewijzigd door Ken. op 08-12-2005 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 17:57

HJR

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:59:
[...]

Dat weet je niet eens zeker.

Ik gebruik hem nu iets meer dan een week al en er zit nog geen 1 krasje op. :)
Ik heb eerst de invisible shield erop gehad en nu de bestskinever, omdat de invisibleshield er niet helemaal top opzat. nu die ander erop en ik merk nog niet dat de kwaliteit minder is. inderdaad dezelfde structuur en volgens mij is de dikte ook gelijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iSkin evo3 is available people
dat men het ff weet ey ;)

wat anders
heb de apple camera connecter. sluit me canon s2 is aan en kan foto's importeren. ze importeren gewoon allemaal.
maar
dan issie klaar, finished. kan ik die geimporteerde foto's nergens terugvinden...
er staan wel wat foto's in de foto library, dus het doet het wel

iemand een idee waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 23:34:
Even erbij vermelden waar is misschien geen overbodige luxe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 23:34:

wat anders
heb de apple camera connecter. sluit me canon s2 is aan en kan foto's importeren. ze importeren gewoon allemaal.
maar
dan issie klaar, finished. kan ik die geimporteerde foto's nergens terugvinden...
er staan wel wat foto's in de foto library, dus het doet het wel

iemand een idee waar het aan kan liggen?
Waar, man waar!!!!! Ik wil... ik wil.... :P

Camera-kwestie? Bij mij (EOS300D) heb ik ze vanaf het kaartje 'getankt' met mijn card-reader, met als voordeel USB2.0-snelheid :) . Daarna stonden ze allemaal in het fotomapje.

[ Voor 7% gewijzigd door Ramzzz op 09-12-2005 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

|:( www.iSkin.com uiteraard
gjeez

vraagje
als je foto's over zijn gezet, hoor je ze dan te kunnen bekijken op je iPod? of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Volgens mij niet, maar ik heb dus zelf die photoconnector in ik kan gewoon alle foto's zien en afspelen en slide shows geven etc. Bij mij ontstaat er een extra menu in het foto menuutje wat geimporteerde foto's heet. Hierin staan dan weer menu's per keer dat je foto's heb geimporteerd (rol1, rol2, etc.) en deze kan ik gewoon bekijken alsof ik alle andere foto's bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

OK, thanx, wist niet dat je zo graag tegen een muur liep :P
vraagje
als je foto's over zijn gezet, hoor je ze dan te kunnen bekijken op je iPod? of niet?
Zeker. Het is immers de opvolger van de iPod Photo: :?
Lt. Marx schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 09:38:
Volgens mij niet, maar ik heb dus zelf die photoconnector in ik kan gewoon alle foto's zien en afspelen en slide shows geven etc. Bij mij ontstaat er een extra menu in het foto menuutje wat geimporteerde foto's heet. Hierin staan dan weer menu's per keer dat je foto's heb geimporteerd (rol1, rol2, etc.) en deze kan ik gewoon bekijken alsof ik alle andere foto's bekijk.
Wat hij zegt.

[ Voor 8% gewijzigd door Ramzzz op 09-12-2005 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

http://developer.apple.com/hardware/ipod/ipodselfcert.pdf
dit pdf'je is van apple en bedoeld om bedrijven zelf hun camera's te laten te testen. Er staat een soort een aantal criteria in waaraan het proces moet voldoen. Als je op pagina 3 kijkt dan zie je onder andere het volgende staan:
Browse the photos in full-screen mode and verify appearance.
Dus met een echte compatible camera moet je de foto's kunnen zien net zoals je alle andere foto's kan zien.

[ Voor 12% gewijzigd door LtMarx op 09-12-2005 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Elke camera die een DCIM-mapje aanmaakt op je CF/SD/MD-kaart zou moeten werken... anders gebruik je toch een kaartlezer samen met je iPod? Kost haast niks, is klein, en is nog sneller ook...

[ Voor 8% gewijzigd door Ramzzz op 09-12-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
[b][message=24772037,noline]

Camera-kwestie? Bij mij (EOS300D) heb ik ze vanaf het kaartje 'getankt' met mijn card-reader, met als voordeel USB2.0-snelheid :) . Daarna stonden ze allemaal in het fotomapje.
Ik heb ergens gelezen dat de iPod zelf de bestanden een eigennaam geeft? Dus niet meer de orginele Canon nummering. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm

die rolls komen erop

maar ik kan de foto's niet bekijken
er staat alleen dat er x-aantal foto's inzitten en dat deze y-mb's groot zijn.

damn
en met een kaartlezer eraan werkt het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teveel megapixels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

RAW / Tiff geschoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope, 5mp, gewoon jpg
dezelfde foto's eerst op me pc zetten en dan in de standaard photo library zetten werkt wel

tijdens uploaden met camera connecter zie je ook previews van de foto's
maar daarna

me iPod wordt er geheel onbetrouwbaar van
als er rolls opstaan kan ik de normale library niet meer zien.
alles hangt
grr

gereset, alles eraf gehaald
en nu doet alles het weer
vaag

denk dat mijn camera helaas niet geschikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:30

Gamo

Research Before You Buy

omfg ik heb mijn dure (euro 45)Apple In-Ear oordopjes gemold door mijn 5G op voluit te zetten... zucht, niet echt een 'compatible iPod accesoire' zo te merken.... gaddammit.... wat vinden jullie wat ik kan doen kwa garantie? Het komt echt alleen door de iPod.... en het is een offi. accessoire :P

Verder: als iemand een Shield overheeft, wil je mij dan even mailen? Ik wordt echt helemaal ziek en diep ongelukkig van die krasjes...

Bedankt...

[ Voor 8% gewijzigd door Gamo op 09-12-2005 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvleeuwen
he zijn dit de originele van apple?......zo ja...kan ik ze dan ook binnenkort bij apple.nl bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dude bij de Media Markt zei dat ze een dezer dagen die iSkins ook zouden binnenkrijgen.
Ik wacht daar wel gewoon lekker even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamo schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:36:
omfg ik heb mijn dure (euro 45)Apple In-Ear oordopjes gemold door mijn 5G op voluit te zetten... zucht, niet echt een 'compatible iPod accesoire' zo te merken.... gaddammit.... wat vinden jullie wat ik kan doen kwa garantie? Het komt echt alleen door de iPod.... en het is een offi. accessoire :P

Verder: als iemand een Shield overheeft, wil je mij dan even mailen? Ik wordt echt helemaal ziek en diep ongelukkig van die krasjes...

Bedankt...
luisteren op maximaal volume is voor geen enkele oordopjes goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robvleeuwen schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:37:
[...]

he zijn dit de originele van apple?......zo ja...kan ik ze dan ook binnenkort bij apple.nl bestellen?
zover ik weet bedoel jij deen apple tubes
de iSkins zijn stukken beter (maar dan ook duurder)

iSkins kan je normaal gesproken bij apple stores, mac houses en mediamarkten krijgen. alleen deze voor de 5G is er op dit moment nog niet gearriveert dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 16:59:
Dude bij de Media Markt zei dat ze een dezer dagen die iSkins ook zouden binnenkrijgen.
Ik wacht daar wel gewoon lekker even op.
zei die dude voor of na de kerstdagen?
ik ga 1jan op wintersport, wil iPod dan in een iSkin hebben zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:30

Gamo

Research Before You Buy

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 17:20:
[...]

luisteren op maximaal volume is voor geen enkele oordopjes goed
Moeten ze er even bijzetten, dan wist ik het van te voren ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 17:28:
[...]

zei die dude voor of na de kerstdagen?
ik ga 1jan op wintersport, wil iPod dan in een iSkin hebben zitten
Hij zei letterlijk 'een dezer dagen'.
Hij had ze al een tijdje besteld en verwachtte ze al binnen eigenlijk.
Ik denk dat voor 1 januari wel moet lukken als ik die gast moet geloven iig.
Volgende week ga ik er weer even langs, wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turrrbothijs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-03-2023
ik vraag me af of de witte die ik waarschijnlijk neem nou ook zoveel last van krasjes heeft
ik lees hier al die klagten maar heeft iedereen een zwarte of ook witte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

turrrbothijs schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 21:33:
ik vraag me af of de witte die ik waarschijnlijk neem nou ook zoveel last van krasjes heeft
ik vermoed dat alleen de zwarte "last" heeft van krasjes:
1: kijk maar in [rml][ iPod nano] krasgevoeligheid tussen zwart en wit vergeleken[/rml]
2: apple claimt hetzelfde materiaal in de nano en 5G te hebben gebruikt als in voorgaande iPods (waarvan er geen zwarte versie bestond)
3: ik heb zelf een witte 5G en heb totaal geen last van krasjes

uitzondering op #2 is natuurlijk de iPod U2 maar daar hebben we weinig van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvleeuwen
turrrbothijs schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 21:33:
ik heb een witte en ik heb ook al een enorme kras van links naar rechts op me beeldscherm zitten, terwijl ik hem altijd in het hoesje heb gedaan. Gelukkig zie je hem alleen maar als je hem vanaf een bepaalde positie bekijkt.

iSkins maakt apple dus niet zelf begrijp ik? (weer wat geleerd)
Nou dan hoop ik dat ze hem snel bij mediamarkt o.i.d. hebben......kmoet echt zo'n witte hebben :P kan niet wachten

als iemand weet dat ze er zijn.....please inform us

[ Voor 6% gewijzigd door robvleeuwen op 09-12-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om met iTunes dat wanneer hij synct naar de iPod de bitrate veranderd? ik heb behoorlijk wat mp3's met een bitrate van 320kbps. Dit neemt behoorlijk wat ruimte in op mijn kleine fragiele 2gb nano. Ik zou graag willen dat iTunes er 192kbps mp3's van maakt. Of moet ik hier toch een aparte applicatie voor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mp3 convert progje zoeken lijkt me handiger

zover ik weet maakt apple idd niet de iSkins, maar wel de Apple Tubes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 00:26:
Is het mogelijk om met iTunes dat wanneer hij synct naar de iPod de bitrate veranderd? ik heb behoorlijk wat mp3's met een bitrate van 320kbps. Dit neemt behoorlijk wat ruimte in op mijn kleine fragiele 2gb nano. Ik zou graag willen dat iTunes er 192kbps mp3's van maakt. Of moet ik hier toch een aparte applicatie voor gebruiken?
Als je genoeg harddisk ruimte hebt zou je van elk nummer een iPod kopie in je library kunnen plaatsen. Stel in je iTunes preferences in welke bitrate je wil hebben, selecteer je library, kies vervolgens de optie 'converteer selectie naar mp3'.
Wat je vervolgens zou kunnen doen, is dat je al je mp3'tjes met de lage bitrate een attribuut meegeeft in de ID3-tag zodat je een Smart Playlist kan maken die automatisch al die nummers bij elkaar zet, en die dan weer synct met je iPod. Je kan die Smart Playlist ook direct laten sorteren op bitrate btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

robvleeuwen schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 22:42:
[...]

ik heb een witte en ik heb ook al een enorme kras van links naar rechts op me beeldscherm zitten, terwijl ik hem altijd in het hoesje heb gedaan. Gelukkig zie je hem alleen maar als je hem vanaf een bepaalde positie bekijkt.
Eh, hij doelde meer op de body denk ik..
De schermpjes van de zwarte en de witte versies zijn, naar ik mag aannemen gewoon hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 02:25:
[...]

Eh, hij doelde meer op de body denk ik..
De schermpjes van de zwarte en de witte versies zijn, naar ik mag aannemen gewoon hetzelfde ;)
Volgens mij is de krasgevoeligheid tussen zwart en wit hetzelfde. Ik heb het nu over de gehele Ipod (Body en Scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 10:12:
[...]

Volgens mij is de krasgevoeligheid tussen zwart en wit hetzelfde. Ik heb het nu over de gehele Ipod (Body en Scherm)
Ja dat klopt, maar op het wit zie je de krasjes echt veel moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Precies.. dat bedoel ik idd.
De display kun je buiten beschouwing laten.
Dat heeft niets met de kleurverschillen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Heb vandaag een universal dock gekocht.. laadt ’ie mijn Podje niet op ?! :X
Hij zet ’m wel op stroom, maar er komt niets bij..
Moet je je dock dus weer loshalen en je iPod direct aan het kabel verbinden.

Lekker nutteloos dan.
Die gaat mooi terug dus ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
Ik heb dus nu ook een vette kras precies over op het scherm gedeelte. Hoe coulant is de service afdeling van Apple om de iPod te vervangen of iets dergelijks? Want het is niet normaal dat je zo makkelijk een diepe kras kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

De afstandbediening erbij gekocht. Altijd handig om 60 gig mee aan te sturen, maar wat een oplichterij is dat zeg! Die hele menu knop is een grote misleiding. Dat werkt alleen op een mac geloof ik. Je kunt dus alleen als ie aanstaat vooruit achteruit en volume aanpassen.

Maar goed, zelfs de afstandbediening ziet er lekker uit. De pod zit zelf in een sok dus ik hoop dat de krassen wegblijven.

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht jij dan, dat je heel je iPod + Menu's kon bedienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

Als er een knop 'menu' op zit dan ga je dat wel denken ja.

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:49
Wat zijn eigenlijk de mogelijkheden om de video's te converteren. Ik heb nero recode maar daar is nu de trail periode van afgelopen. Is er nog niks van apple zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

.KeN. schreef op zondag 11 december 2005 @ 02:55:
Heb vandaag een universal dock gekocht.. laadt ’ie mijn Podje niet op ?! :X
Hij zet ’m wel op stroom, maar er komt niets bij..
Moet je je dock dus weer loshalen en je iPod direct aan het kabel verbinden.

Lekker nutteloos dan.
Die gaat mooi terug dus ;(
Dat zou ik toch f nalaten kijken. Die van mij laadt de iPod gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:35:
Wat zijn eigenlijk de mogelijkheden om de video's te converteren. Ik heb nero recode maar daar is nu de trail periode van afgelopen. Is er nog niks van apple zelf?
Je behoor het met Quicktime Pro te doen, maar dat gaat je geld kosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij heb ik de iskin evo3 bij de mediamarkt in zoetermeer gezien
maar dan alleen maar in te blije kleuren; dus nie de standaard transparante die ik wou,
tis vandaag koop zondag bij de mediamarkt in zoetermeer; dus ik ga wel ff checken
of ik me nou vergist heb of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 17:18:
maar dan alleen maar in te blije kleuren; dus nie de standaard transparante die ik wou,
tis vandaag koop zondag bij de mediamarkt in zoetermeer; dus ik ga wel ff checken
volgens mij komt de evo3 niet in tarnsparant.
dacht op de site wel wit te zien
maar dat kan aan mij liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 17:18:
Ik ben gisteren (zaterdag) nog wezen kijken bij de Mediamarkt in Zoetermeer, ik weet zeker dat die er toen nog niet was. Mocht dit vandaag wel het geval zijn, zou ik het graag horen :)
Ik zou graag de Evo3 voor kerst willen aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

O.D.Smolik schreef op zondag 11 december 2005 @ 11:46:
[...]

Dat zou ik toch f nalaten kijken. Die van mij laadt de iPod gewoon op.
...omdat je je externe adapter erin hebt ?

Weet je het heel zeker ?
Er komt bij mij idd wel een bliksemding in mijn batterijstatus-indicator, maar al laat ik ’m er 10 uur inzitten, hij blijft even vol (of leeg dus) dan wanneer ik ’m erin heb gestopt.

Hmm nu ga ik twijfelen.
Toch weer even uit de doos halen en kijken dan maar.

Even voor de duidelijkheid: 5G + USB2 kabel naar je PC en dock. Geen andere kabels of dingen ?

EDIT: Hmmmmmm volgens mij doet ’ie het toch idd :o
Nice ! Morgenochtend even kijken of ’ie vol is.

[ Voor 9% gewijzigd door Ken. op 11-12-2005 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2005 @ 22:07:
[...]

Ik ben gisteren (zaterdag) nog wezen kijken bij de Mediamarkt in Zoetermeer, ik weet zeker dat die er toen nog niet was. Mocht dit vandaag wel het geval zijn, zou ik het graag horen :)
Ik zou graag de Evo3 voor kerst willen aanschaffen.
oepsie, het was de evo2 die ik in mediamarkt zoetermeer zag, foutje...
hehehe, maar toen ik daar was kwam ik ook voor een usb-net adapter
en zag ik toevallig iets van evo staan en ik meende dat er evo3 stond :P
niet dus :P
volgens mij komt de evo3 niet in tarnsparant.
dacht op de site wel wit te zien
maar dat kan aan mij liggen
http://www.iskin.com/eVo3...ges/features/feature2.jpg
dis toch transparant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:50
Da's alleen de screenprotector ;)

Hij is er in deze kleuren: Atomic (Vibrant Green) ,
Sonic (Vibrant Blue), Blaze (Exciting Red),
Arctic (Clear frosted), Eclipse (Solid black)
and Blush (Fashion Pink).

Wil je de originele kleur van je iPod behouden dan moet je dus oftewel Arctic of Eclipse nemen.

[ Voor 38% gewijzigd door Dude86 op 12-12-2005 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga ervan uit dt de screenprotecter bij de andere kleuren ook mee is gekleurt
dus een rooie evo3 heeft een rooie protecter?

klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 07:12

Denko

|{ing Øf ßlitz

ik denk het niet aangezien dat je je schem minder zichtbaar maakt

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denko schreef op maandag 12 december 2005 @ 12:05:
ik denk het niet aangezien dat je je schem minder zichtbaar maakt
hoe werkt dit dan?
Afbeeldingslocatie: http://www.iskin.com/eVo3gallery/images/features/feature1.jpg

of zit er een gekleurt stuk rubber onder de clear screenprotecter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 01:25

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Ik krijg hoogstwaarschijnlijk morgen mijn iPod :D Ik wil nu vast films om gaan zetten zodat ze er morgen meteen op kunnen, alleen nu las ik dat je daar Quicktime Pro voor nodig hebt. Om nou voor alleen het converteren van video's meteen QT Pro te gaan kopen gaat me wat ver, dus mijn vraag aan jullie: welk programma gebruiken jullie om je film(pje(s)) mee te converteren naar dat formaat dat geschikt is voor de iPod ?

Ik heb zelf Total Video Converter gevonden, die is echter shareware en heeft alleen een trial van 15 dagen. Bovendien komt er dan een watermerk linksboven in de hoek te staan (wellicht op de iPod niet te zien, maar ik wil graag perfectie :P). Iemand anders die een freeware programma gebruikt ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 07:31
Ik gebruik AutoGK voor het omzetten van dvd naar xvid (met ingebakken subs) en daarna psp video9 voor het omzetten van de avi naar mp4...

Beide freeware

[ Voor 22% gewijzigd door ThomasW op 12-12-2005 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Triple X schreef op maandag 12 december 2005 @ 22:36:
Ik gebruik AutoGK voor het omzetten van dvd naar xvid (met ingebakken subs) en daarna psp video9 voor het omzetten van de avi naar mp4...

Beide freeware
Bedankt, toppie! Zijn die ondertitels ook goed te lezen (kan me zo voorstellen dat dat op zo'n klein scherm niet echt makkelijk is) ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik kijk en gebruik de ondertiteling alleen maar met de TV out van de iPod. Anders is de ondertiteling slecht te lezen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me alleen wel af wat er mis is met de standaard DVD-import functie van iTunes. Is dit niet snel genoeg? Ik neem aan dat het een questie is van DVD erin, paar minuutjes wachten tot hij in je iTunes library staat, de ID3-tags goedzetten en automatisch syncen met je iPod? Zo gaat het toch ook met muziek-cd's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:42:
Ik vraag me alleen wel af wat er mis is met de standaard DVD-import functie van iTunes. Is dit niet snel genoeg? Ik neem aan dat het een questie is van DVD erin, paar minuutjes wachten tot hij in je iTunes library staat, de ID3-tags goedzetten en automatisch syncen met je iPod? Zo gaat het toch ook met muziek-cd's?
Welke standaard DVD-import functie van iTunes? En een paar minuutjes? Dat zou wel heel cool zijn. Daar kan Apple veel geld mee verdienen!

Serieus. Er zit geen DVD import functie in iTunes, je kunt wel Quicktime kopen en het daarmee doen. Maar zoals je in dit draadje ziet, zijn er meer dan genoeg gratis alternatieven. Daarnaast duurt het importeren van een DVD veel langer. Het "binnenhalen" kost veel tijd, maar vooral het converteren kost heel veel tijd. Dit hangt overigens sterk af van de kracht van je computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er eigelijk een maximum file size voor movies?
want ik had een iaudio X5L en die liep vast zodra je movies groter dan 100mb erop zetten
en probeerde af te spelen...

w8 nog steeds op iskin evo3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:55:
[...]

Welke standaard DVD-import functie van iTunes? En een paar minuutjes? Dat zou wel heel cool zijn. Daar kan Apple veel geld mee verdienen!

Serieus. Er zit geen DVD import functie in iTunes, je kunt wel Quicktime kopen en het daarmee doen. Maar zoals je in dit draadje ziet, zijn er meer dan genoeg gratis alternatieven. Daarnaast duurt het importeren van een DVD veel langer. Het "binnenhalen" kost veel tijd, maar vooral het converteren kost heel veel tijd. Dit hangt overigens sterk af van de kracht van je computer.
Dus stel, ik koop een iPod 5G voor ongeveeer 330 euro, en dan kan ik niet eens fatsoenlijk mijn vakantiefilmpjes erop zetten? Dat is toch duidelijk iets waar Apple zelf mee adverteerd, of wil je zeggen dat je je eigen vakantiefilmpjes via de store moet kopen?

Weet je het echt 100% zeker dat die functie er niet op zit? Ik gebruik iTunes voor mijn Audio-CD's, en dat werkt heerlijk. Alles gaat zo goed als automatisch. Het is voor een groot bedrijf als Apple toch niet zo moeilijk dit stukje programmeer-werk naar DVD-films om te zetten?

Wat ik mij nog meer afvroeg, is hoe je met het scrollwheel door de DVD-menu's kan bladeren. Zelf merk ik dat ik af en toe naar links en naar rechts moet in een DVD-menu, maar het clickwheel kan toch alleen maar omhoog en omlaag? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:59:
is er eigelijk een maximum file size voor movies?
want ik had een iaudio X5L en die liep vast zodra je movies groter dan 100mb erop zetten
en probeerde af te spelen...

w8 nog steeds op iskin evo3 :P
Nee er is geen maximum file size (tenminste die heb ik nog niet gevonden).
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 10:12:
[...]
Dus stel, ik koop een iPod 5G voor ongeveeer 330 euro, en dan kan ik niet eens fatsoenlijk mijn vakantiefilmpjes erop zetten? Dat is toch duidelijk iets waar Apple zelf mee adverteerd, of wil je zeggen dat je je eigen vakantiefilmpjes via de store moet kopen?

Weet je het echt 100% zeker dat die functie er niet op zit? Ik gebruik iTunes voor mijn Audio-CD's, en dat werkt heerlijk. Alles gaat zo goed als automatisch. Het is voor een groot bedrijf als Apple toch niet zo moeilijk dit stukje programmeer-werk naar DVD-films om te zetten?
Hoedje schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 09:55:
[...]
Misschien kon Jan Sloot het wel, maar Apple dus niet :P.
Wat ik mij nog meer afvroeg, is hoe je met het scrollwheel door de DVD-menu's kan bladeren. Zelf merk ik dat ik af en toe naar links en naar rechts moet in een DVD-menu, maar het clickwheel kan toch alleen maar omhoog en omlaag? :?
Wellicht ter overvloede, maar je kunt dus geen menu's kopieren etc. Ik zou je willen voorstellen om de apple pagina over de iPod even door te lezen, daar staat duidelijk wat wel en niet kan (http://www.apple.com/nl/ipod/ipod.html).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol
het zou wat zijn
een iPod DVD-speler

dan is 60gb niet zoveel ey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:47
Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/img222/1730/pict14082cp.jpg

Hij is fijn :) :7 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al de iSkin evo3 ergens gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nopez :(
ik ga hem denk ik maar online bestellen, dit duurd me te lang...
gebruik me ipod namelijk nie, tot ik die iskin heb :P
had namelijk een nieuwe gekregen, nadat ik over de batterij had geklaagd!! :D
en hoe zuinig ik ook er mee omging hij zag er na 1,5week uit als een wrak
en wil nie dat dat weer gebeurd :P dus eerst maar een iskin :D

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engelsejan
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-07-2013
Sorry beginnersfout, eerst in verkeerde topic geplaatst

Kan iemand me vertellen hoe ik foto's op een door mij gewenste volgorde op m'n iPod krijg.
Hier http://www.ilounge.com/in...de-to-ipod-photo-pictures is te lezen dat ze gronologisch worden geplaatst maar als ik de timestamp van de foto's aanpas blijven ze toch in de oorspronkelijk volgorde staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Misschien een beetje een offtopic vraag he... maar wat voor prijs kan ik verwachten als ik een iPod Video verkoop? Als ik sites als marktplaats moet geloven gaan ze voor 300€ de deur uit. Maar dat vind ik nogal weinig voor een iPod Video 60GB wit. Hij is zaterdag gekregen op de verjaardag van me broertje. Die had echter een iPod nano gevraagd, en nu wil hij deze verkopen. De verpakking is nog altijd gesealed, en hij is 4 dagen oud nu dus. Zelf had ik als richtlijn in gedachten ongeveer 350€, dan is hij in 4 dagen 20% in waarde gedaald. Dat vind ik op zich al vrij veel. Wat is jullie mening hierover?

Ik heb nog getwijfeld of dit in een los topic moest, of in het Audio gedeelte, maar dit leek me het meest geschikt.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik zou nog wat meer vragen en duidelijk zeggen dat die nog gesealed is, dan kun je er makkelijk nog 375 voor krijgen (maar wel een paar dagen geduld hebben). Maar waarom kun je hem niet terugbrengen of ruilen?

[ Voor 26% gewijzigd door Hoedje op 13-12-2005 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

De 60GB versie is 440 euro, dan zou ik hem er voor minstens 400 opzetten hoor, zeker als hij nog gesealed en alles is. De koper heeft dan 40 euro "winst" en jij toch een mooi bedrag :) En wellicht wordt het met het bieden nog wel verhoogd ook.

Houd wel rekening met het feit dat er ook nog andere iPod's kunnen staan voor minder en dat je daar dus je prijs ook op afstemt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Scott op 13-12-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Onze oom woont in Noord-Holland helaas, wijzelf in het zuiden van limburg... als ik dus het bonnetje moet gaan ophalen bij mijn oom, en hem daar moet ruilen ben ik +/- 60/70€ benzine kwijt, en dat zie ik nou ook niet echt zitten. Dan kan ik beter iemand anders er gelukkig mee maken, die persoon heeft dan de iPod goedkoper, en het kost mij minder tijd dan ff op en neer rijden (6 uur onderweg, exclusief ruilen is me ook wel wat waard ;)).

Indien iemand dit topic leest, en interesse heeft laat maar weten. En als de mods dit niet goedkeuren wil ik in vraag en aanbod nog wel een stukkie neerzetten.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
F-Tim schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:47:
Onze oom woont in Noord-Holland helaas, wijzelf in het zuiden van limburg... als ik dus het bonnetje moet gaan ophalen bij mijn oom, en hem daar moet ruilen ben ik +/- 60/70€ benzine kwijt, en dat zie ik nou ook niet echt zitten. Dan kan ik beter iemand anders er gelukkig mee maken, die persoon heeft dan de iPod goedkoper, en het kost mij minder tijd dan ff op en neer rijden (6 uur onderweg, exclusief ruilen is me ook wel wat waard ;)).

Indien iemand dit topic leest, en interesse heeft laat maar weten. En als de mods dit niet goedkeuren wil ik in vraag en aanbod nog wel een stukkie neerzetten.
dan stuur je het verzekerd op, kost 8 euro en dan kan je oom de iPod ruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
dsonnaville schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:55:
[...]

dan stuur je het verzekerd op, kost 8 euro en dan kan je oom de iPod ruilen
Er zit nog een voordeel aan als ik hem zelf verkoop hoor. De Video is van meer waarde dan de Nano, het verschil zou m'n broertje met me delen ;) Als m'n oom hem ruilt is het verschil echter voor hem. Als ik dus 40/50€ kan verdienen omdat ik mijn broertje help... lijkt het me niet zo'n lastige keuze he. Zeker nu met de kerst voor de deur.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Als je oom nou ff dat bonnetje met de ouderwetse analoge post opstuurt ? 8)7

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-Tim schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 22:39:
Misschien een beetje een offtopic vraag he... maar wat voor prijs kan ik verwachten als ik een iPod Video verkoop? Als ik sites als marktplaats moet geloven gaan ze voor 300€ de deur uit. Maar dat vind ik nogal weinig voor een iPod Video 60GB wit. Hij is zaterdag gekregen op de verjaardag van me broertje. Die had echter een iPod nano gevraagd, en nu wil hij deze verkopen. De verpakking is nog altijd gesealed, en hij is 4 dagen oud nu dus. Zelf had ik als richtlijn in gedachten ongeveer 350€, dan is hij in 4 dagen 20% in waarde gedaald. Dat vind ik op zich al vrij veel. Wat is jullie mening hierover?

Ik heb nog getwijfeld of dit in een los topic moest, of in het Audio gedeelte, maar dit leek me het meest geschikt.
Weet hij al dat een iPod 60GB 15 tot 20 maal beter is dan een iPod Nano 4GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Was ook het eerste waar ik aan dacht...
Fak die Nano als je al een 60GB 5G hebt ! :?

"Ja, eh.. heel leuk die Ferrari, maar ik wilde verdomme een Fiat Panda ja !! :/"

8|7
Koffie schreef op woensdag 14 december 2005 @ 09:10:
Als je oom nou ff dat bonnetje met de ouderwetse analoge post opstuurt ? 8)7
LoLz.. hoe moeilijk kun je doen inderdaad :D
Als ik die dude was (dat broertje) zou ik ’m lekker houden en me de moeite (voor 40 euro ?!) besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Ik geloof dat ik bestempeld kan worden met noob van het jaar, want ik heb hem na een halfuur al laten crashen. Probleem is alleen dat ik hier geen oplossing voor heb. Hij reageert op niks: uitzetten lukt niet, hold schuifje maakt niets uit, aansluiten op de computer werkt ook niet (ook niet weer afsluiten van de computer). Heb eigenlijk geen zin om te wachten tot de accu leeg is, dan kan ik er nu nog niks mee doen :{ Iemand hier een idee ?

edit:

De handleiding lezen is misschien wel handig :X

[ Voor 8% gewijzigd door Scott op 14-12-2005 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hold knop heen en weer (uit -> aan -> uit) en dan play en menu tegelijk indrukken.
Geen dank ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
iPod besteld? Gefeliciteerd, maar het draagt niets bij; die berichten worden dan ook verwijderd.

Misschien is het jullie nog niet opgevallen, maar het is bijzonder oninteressant om telkens te lezen wie nu weer een iPod besteld heeft, welke kleur die heeft, en in welke stad 'ie is.

Bij deze 't verzoek dit soort opmerkingen achterwege te laten.