Dat komt door verschillende dingen. Niet iedereen is even zuinig op z'n spullen, niet iedereen vind krassen even erg. Daarnaast zie je de krassen op de witte versie heel veel moeilijker dan op de zwarte.
-Kan ik in theorie met het invisible shield hem gewoon altijd bij me dragen zonder dat er krassen opkomen?, dus ook niet op het laagje zelf. In hoeverre beschermd dat laagje de iPod?
Ja en nee, de invisishield is veel minder gevoelig voor krassen dan de iPod. Dus het beschermt beter, maar je kan er niet alles mee doen, ook dat laagje kan krassen. Maar het beschermt je iPod heel goed! Voor het beste resultaat zul je het eigenlijk voor je iPod moeten kopen, zodat je het na het uitpakken van je iPod het er meteen op kan plakken.
-Met de standaard accesoires (die mee worden geleverd) kan ik me iPod toch gewoon opladen (danwel via usb)?.
Ja, natuurlijk
via USB!
-iArt : Is het het geld waard om aan te schaffen?
Ja en nee. Het hangt ervanaf. Het geeft veruit de beste resultaten voor albumart, omdat het de verschillende nummers van een album analyseerd en dan per album art toevoegd, itt zo'n beetje alle concurenten die per nummer toevoegen (waardoor je dus vaak de artwork krijgt van de single). Daarnaast is het voorzover ik weet het enige programma wat lyrics kan zoeken en werkt onder Windows.
-Gopod : Is het "gehackte" firmware, of een geunlockte optie in Itunes?
Geunlockte optie in de firmware van je iPod.
Daarnaast wil ik je complimenteren dat je het hele topic doorgelezen hebt en dat je inhoudelijk goede vragen hebt!
[
Voor 7% gewijzigd door
Hoedje op 20-12-2005 14:52
]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."