Hidde schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:13:
Ik gaf wat advies over mensen die nu de iPod 5G wilden bestellen :
-geen gravering
-neem de witte
-geen extra accesoires bij be bestelling nemen (ze sturen pas op als ze alles hebben)
Dan heb je em het snelst thuis.
Ik liep afgelopen vrijdag het Apple Centre in R'dam (MacHouse) binnen, voelde m'n pinpas branden in mijn zak... binnen 10 min had ik 'm

Zo moeilijk is het dus überhaupt niet.
En graveren - ik moet er niet aan denken.
Gekocht: de 30GB - wit. Ik heb er wel een adapter en een camera-adapter bijgenomen. Kassa!
Opvallend (geven ze ook grif toe bij AC): prijs iPod's omlaag, nagenoeg niets is meer standaard. Zelfs een oplader €29,- !
Maar: toegegeven, het is een prachtding. beetje dodgy dun hoesje zit er standaard bij, door je jas heen floept-ie weleens spontaan aan wegens ergens tegenaan duwen op het clickwheel. Dat valt mee als enige item een klein beetje tegen.
En het feit dat je geen 'headphone-AB' meer hebt. Verder is het een super-intuïtief ding. Alles wijst zichzelf. Drag 'n drop, etc. Wel heb ik voor de zekerheid yamipod gedownload om eventueel muziek die ik kwijt ben weer van m'n iPod terug te halen.
O, ja. Het is ronduit debiel dat er nog nauwlijks accessoires voor de 5G beschikbaar zijn. Organiseer dat dan eens! Je verkoopt er tóch genoeg? Niet eens een iSkin... alleen dat slappe hoesje
[
Voor 14% gewijzigd door
Ramzzz op 30-11-2005 15:38
]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan