[iPod] iPod 5G Ervaringen & Discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.298 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang duurde het bij jullie voordat je hem binnen kreeg?

Ik heb hem 31 oktober besteld (met CC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:56:
Hoelang duurde het bij jullie voordat je hem binnen kreeg?

Ik heb hem 31 oktober besteld (met CC).
Daar is dit topic voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 16:55

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Gelooft iemand hier wat van?
http://www.untenohana.com/archives/videos/ipod_scratch_test/
Want anders vind ik dit duidelijk de meest mooie optie die ik tot nu toe heb gezien om je iPod te beschermen.

[ Voor 39% gewijzigd door LtMarx op 09-11-2005 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ontvangen: iPod White 30GB. Wat een uber mooi staaltje van techniek. Ik was de dagen daarvoor al hard aan het video converteren om wat content te hebben voor op mijn ipod. ik gebruikte PQ DVD to iPod Video Converter omdat dit progje zo mooi de zwarte balken kan weghalen. Het is een trial versie en die neemt niet langer dan 5 minuten op. Je kunt zo een film in meerdere stukken hakken zeg maar. Opzich geen probleem (dit is puur vanwege het feit dat het een trial versie is) maar hij loopt per nieuw bestandje steeds minder synchroon (beeld + geluid) wat dus irritatie opwekt. Iemand dezelfde ervaring met dit programma en ook een eventuele oplossing hiervoor? Want ik wil dit wel eerst goed hebben werken voordat ik het programma ga kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draconis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07-2021

Draconis

The Creator

Ik merk overigens wel iets vreemds op ik heb mijn iPod nu zo ongeveer 4 uur gebruikt en ik zie bij de batterij balk al een rood symbooltje( 10% vol) verschijnen terwijl je iPod ongeveer 14 uur muziek kan afspelen (ik heb de 30GB versie) .Zijn meer mensen die hier last van hebben?

Veni Vidi Vici

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Shi Huangdi schreef op woensdag 09 november 2005 @ 09:21:
Ik merk overigens wel iets vreemds op ik heb mijn iPod nu zo ongeveer 4 uur gebruikt en ik zie bij de batterij balk al een rood symbooltje( 10% vol) verschijnen terwijl je iPod ongeveer 14 uur muziek kan afspelen (ik heb de 30GB versie) .Zijn meer mensen die hier last van hebben?
Probeer je batterij ns een paar keer leeg te laten gaan, en dan weer op te laden. Nieuwe Li-ion batterijen moeten vaak even op gang komen.
Niet te vaak doen, want dat is niet goed voor em.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draconis
  • Laatst online: 04-07-2021

Draconis

The Creator

Ik zal dat eens proberen, bedankt voor de tip. Hopelijk lost dat mijn probleem op :)

Veni Vidi Vici

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThaStealth schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 23:48:
[...]

Dan is het inderdaad een bug, heb zelf geen remote, dus kan dat niet testen.

Welk programma gebruiken jullie voor MP3 naar AAC (M4A) te encoden? Als ik iTunes gebruikt krijg ik op het rechterkanaal een flinke storing. Als ik Nero gebruik dan geeft deze de verkeerde tijd aan op de iPod
hmm, zal wel aan mij liggen, maar waarom zou je naar AAC converten? de iPods spelen ook mp3 af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:36

sjaakaq

It might get loud

Lt. Marx schreef op woensdag 09 november 2005 @ 00:17:
Gelooft iemand hier wat van?
http://www.untenohana.com/archives/videos/ipod_scratch_test/
Want anders vind ik dit duidelijk de meest mooie optie die ik tot nu toe heb gezien om je iPod te beschermen.
Ja, dit geloof ik. Echter, dan zit er dus een plastic ding om je iPod waardoor hij niet meer fatsoenlijk in je broekzak glijdt enzo; je rkijgt een stroef blok rubber zegmaar :P

Je ziet ook op het laatste moment dat dat muntje erop blijft hangen; zonder zo'n shield erop zou dat muntje er zo afglijden.

[ Voor 12% gewijzigd door sjaakaq op 09-11-2005 10:46 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
Shi Huangdi schreef op woensdag 09 november 2005 @ 09:21:
Gewoon blijven gebruiken, de batterijmeter is namelijk in het begin nog niet helemaal lekker gecalibreerd.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op woensdag 09 november 2005 @ 10:48:
[...]

Gewoon blijven gebruiken, de batterijmeter is namelijk in het begin nog niet helemaal lekker gecalibreerd.
Ik heb hem nu ook een dag en merk ook dat de batterij indicator een beetje heen en weer springt... hij stond bij mij ook al heel snel op rood, maar de batterij heeft zijn volledige power blijkbaar nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:12
leokennis schreef op woensdag 09 november 2005 @ 10:44:
[...]

Ja, dit geloof ik. Echter, dan zit er dus een plastic ding om je iPod waardoor hij niet meer fatsoenlijk in je broekzak glijdt enzo; je rkijgt een stroef blok rubber zegmaar :P

Je ziet ook op het laatste moment dat dat muntje erop blijft hangen; zonder zo'n shield erop zou dat muntje er zo afglijden.
Dat lijkt mij juist makkelijk; Glijdt dat ding tenminste niet uit je handen! Ik bestel 'm vandaag ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik vind het er ook mooi uitzien, het rottigste van al die shieldje en skinnetjes is dat je de mooie iPod helemaal niet meer ziet...

@Rick85: Ervaringen als je ze hebt please? Want dan ga ik dat ook bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 10:19
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 10:32:
[...]

hmm, zal wel aan mij liggen, maar waarom zou je naar AAC converten? de iPods spelen ook mp3 af
Audiobooks = AAC = M4A -> Hernoemen naar M4B

Nog een bug:?

Als ik de iPod met de pc verbind en er een 3,5mm jack -> tulip kabel erin duw (en deze verbind met mijn stereo, dan kan ik zeer duidelijk (wat ik denk dat de hd is) horen op de boxen (dus de kop horen bewegen en de motor van de HD toeren horen maken).

Als ik gewoon een koptelefoon erop aansluit heb ik dit niet (heb ook een wireless headphone die ook een 3,5mm jack -> 2x tulip gebruikt en daar hoor ik het niet op.

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:43
Mijn batterij van mn ipod was zo goed als leeg, maar is binnen 5 uur helemaal opgeladen, is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Laatst online: 02:11
Lijkt me niet. Mijn telefoon geeft ook naar 5 min aan dattie vol is, maar dat issie niet hoor. Gewoon dus je iPod lekker een uur of 5 late zitten.

/edit

Als je er 5 uur van maakt, is het ineens wel normaal ja :)
Of ik las niet goed. Staat ook gewoon in de startpost onder specs, en ook op de Apple site...

[ Voor 37% gewijzigd door _eXistenZ_ op 09-11-2005 22:50 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
Lt. Marx schreef op woensdag 09 november 2005 @ 11:54:
Ik vind het er ook mooi uitzien, het rottigste van al die shieldje en skinnetjes is dat je de mooie iPod helemaal niet meer ziet...

@Rick85: Ervaringen als je ze hebt please? Want dan ga ik dat ook bestellen.
Yep zal feedback geven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
Wil ik dus net bestellen... merk ik dat de verzendkosten ook nog 's $5,- zijn... dat wordt een duur grapje dus voor een stukkie plastic :(

Is er al een importeur bekend misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ ik heb al gezocht, maar ik kan geen importeurs vinden...

offtopic:
verzendkosten delen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb em ook besteld, die website is een beetje klote, maar ff goed zoeken en je hoeft geen verzendkosten te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
Hoe zit het precies met de iPod 5G die geen remote meer in het snoertje kan hebben?
Ik hoorde geruchten dat het binnenkort wel weermogelijk is met 3th party stuff, maar waar zou dit dan op worden aangesloten? Ik neem aan dat dit niet meer via de 3,5" jackplug gaat, anders werkte de oude remote-in-je-snoertje ook gewoon.. Aan de andere kant vind ik het ook onlogisch als je een aparte stekker naar de onderkant van je ipod in die grote oplaad-en-bestanden-kopieer-gleuf zou moeten drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

@stuiter79: klopt je hebt dan alleen geen garantie dat je product aankomt volgens de voorwaarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
Lt. Marx schreef op woensdag 09 november 2005 @ 21:06:
^^ ik heb al gezocht, maar ik kan geen importeurs vinden...

offtopic:
verzendkosten delen? :)
Hmm misschien iemand die ervaring heeft met InkoopActies regelen?? Er kan iig een AnimoCheck opgezet worden :)

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:12

Denko

|{ing Øf ßlitz

zeker, ik wil ook een invisible shield :D

PSN & XBL: Denkoyugo

Verwijderd

Heb hem ook binnen.
Erg mooi scherm, erg plat en licht.

Alleen een 'klacht'.
Bij de touchwheel zit aan de linkerkant een heel kleine opening, als de touchwheel iets teveel naar rechts zit. Rechts zit hij dicht op de rand, terwijl ik aan de linkerkant een heel klein spleetje kan zien... (kan er net geen nagel tussendoen...)
Meer mensen hier last van? Zou ik hem kunnen omruilen, want ik vind het toch niet echt fraai.

• Dersan
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:35:
Heb hem ook binnen.

Alleen een 'klacht'.
Bij de touchwheel zit aan de linkerkant een heel kleine opening, als de touchwheel iets teveel naar rechts zit. Rechts zit hij dicht op de rand, terwijl ik aan de linkerkant een heel klein spleetje kan zien... (kan er net geen nagel tussendoen...)
Meer mensen hier last van? Zou ik hem kunnen omruilen, want ik vind het toch niet echt fraai.
Heb ik ook!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 19:18

Nyana

Who?!

Dat heet speling 8)7 anders zou et clickwheel ingedrukt blijven na indrukken.

Als je je hieraan stoort |:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:35:
Heb hem ook binnen.

Alleen een 'klacht'.
ik heb precies hetzelfde bij mijn ipod! vreemd hoor...

Verwijderd

Skype schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:30:
[...]

da´s onzin, het is gewoon een kwestie van dat de clickwheel niet centraal geplaatst is. hij valt er als het ware aan de rechterkant overheen, daardoor ontstaat links een gleuf....

Maargoed... ik vroeg me laatst af in dit topic of iemand ook last heeft van het niet sychroon lopen van audio en video tijdens het gebruik van PQ DVD to Ipod video????

• RoD
  • Niet online

RoD

Probeer je videobestand ns te coderen met een andere geluidscodec (natuurlijk wel een die ondersteund wordt)

• Dersan
Trouwens ik heb met sommige nummers met een zware bass, dat de bass niet meer als bass klinkt. Het klinkt dan echt heel slecht. Op de computer en mn andere mp3speler is er niets aan de hand. Iemand een idee?

• Hoedje
Dersan schreef op donderdag 10 november 2005 @ 20:09:
Trouwens ik heb met sommige nummers met een zware bass, dat de bass niet meer als bass klinkt. Het klinkt dan echt heel slecht. Op de computer en mn andere mp3speler is er niets aan de hand. Iemand een idee?
Dat ligt dan of aan de codering van je muziek of je oordopjes... ik heb namelijk nog nergens anders over dit probleem gelezen. Het punt is dat de bass response verbetert is. Dus het kan best zijn dat als de MP3'tjes ook al geboost zijn, dat het dan teveel wordt, terwijl het op een oude MP3 speler wel goed klinkt. Zo stond er op Head-fi dat de UM2 (dure dual driver IEM) met de nieuwe iPod ook een beetje bloated kan klinken omdat de iPod verbeterde bass heeft en deze IEMs de bas vrij sterk weergeven. Perfect dus voor de 4G, maar iets minder geschikt voor de 5G.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:48:
Probeer je videobestand ns te coderen met een andere geluidscodec (natuurlijk wel een die ondersteund wordt)
Iemand anders die ook met PQ DVD to Ipod Video gewerkt heeft? of gebruiken jullie andere programma's.
Ik zoek een programma die de subtitles ook mee brand in de mp4 bestanden. PQ doet dit dus, maar ik krijg nog steeds die synch problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:30:
[...]

Dat is echt geen speling, want dan moet het aan de andere kant ook zo zijn.
Hij zit gewoon echt scheef ingebouwd... toch jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Laatst online: 10-09 13:39
ik heb het volgende probleem met mijn 5G:

soms gaat mn iPod niet meer uit. en als ik hem dan restart gaat hij ook niet uit. en als ik daarna foto's wil bekijken zijn die opeens weg.. Moeite waard om op te sturen naar Apple of niet? misschien is het software bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik had dit ook met de standaard iPod oordoppen. Met mijn Sony oordoppen klinkt de bass wel zoals het hoort (EQ op Acoustic). Ik vind het heel bizar van Apple dat ze niet fatsoenlijke oordoppen meeleveren.

En over video:
Nero Recode werkt bij mij niet, dat softwareding van PQ is shareware, dus hier is een freeware alternatief: http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/ (al eerder genoemd) + handleiding: http://www.pspvideo9.com/forums/viewtopic.php?t=2232

[ Voor 26% gewijzigd door Blaise op 11-11-2005 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 12:06:
[...]

Dat is echt geen speling, want dan moet het aan de andere kant ook zo zijn.
Hij zit gewoon echt scheef ingebouwd... toch jammer...
Ze komen toch allemaal van dezelfde productie lijn af... naja. Of je je eraan stoort of niet moet je zelf weten. Apple gaat iig geen nieuwe geven omdat bij jou je clickwheel niet 100% maar 99.99% recht zit. en zoals je ziet ben je niet de enige met dit " euvel".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skype schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:09:
[...]

Ze komen toch allemaal van dezelfde productie lijn af... naja. Of je je eraan stoort of niet moet je zelf weten. Apple gaat iig geen nieuwe geven omdat bij jou je clickwheel niet 100% maar 99.99% recht zit. en zoals je ziet ben je niet de enige met dit " euvel".
Hij zit echt niet 99,99% recht, er zit wel degelijk een relatief grote ruimte aan de linkerkant.
Ik heb geen zin/tijd om een foto te maken, maar ik overdrijf echt niet.
Voor een mp3 speler van 330 euro verwacht ik dat hij helemaal perfect is afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-09-2024

GSL

Had ik bij mijn 4G ook hoor. Het valt reuze mee, en bijna alle iPods hebben het. Gewoon wennen of terug brengen en proberen een andere te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:45:
[...]

Hij zit echt niet 99,99% recht, er zit wel degelijk een relatief grote ruimte aan de linkerkant.
Ik heb geen zin/tijd om een foto te maken, maar ik overdrijf echt niet.
Voor een mp3 speler van 330 euro verwacht ik dat hij helemaal perfect is afgewerkt.
Naja. voor 330 euro verwacht je ook niet dat het zo kras gevoelig is. helaas maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Mijn (net binnengekregen) zwarte iPod is helemaal niet krasgevoelig... Misschien heeft Apple iets aan de klachten gedaan. Ik ging met nagels en sleutels een hoekje te lijf om mijn broekzak te simuleren. Ik zag eigenlijk nauwelijks iets als ik het tegen het licht hield. Die vette vingers van mij zijn ernstiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Blaise schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 00:51:
Mijn (net binnengekregen) zwarte iPod is helemaal niet krasgevoelig... Misschien heeft Apple iets aan de klachten gedaan. Ik ging met nagels en sleutels een hoekje te lijf om mijn broekzak te simuleren. Ik zag eigenlijk nauwelijks iets als ik het tegen het licht hield. Die vette vingers van mij zijn ernstiger :P
Ik zou het ns 2 weken aanzien, kijken of het dan nog zo is. Mocht het zo blijven dan is dat wel positief natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blaise schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 15:35:
[...]

En over video:
Nero Recode werkt bij mij niet, dat softwareding van PQ is shareware, dus hier is een freeware alternatief: http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/ (al eerder genoemd) + handleiding: http://www.pspvideo9.com/forums/viewtopic.php?t=2232
werkt het niet om te converten of speelt je iPod de geconverte video niet af?

check dit dan ook http://arstechnica.com/guides/tweaks/ipod-video.ars/5
guide voor nero recode 2 iPod video

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 17:11
Toen ik vanmorgen mijn ipod wilde aan zetten (30gb white) kreeg ik een batterij met een bliksem teken in het scherm. (Dus niet het bekende met uitroepteken)

Weet iemand het verschil tussen de 2, of hebben ze misschien het teken veranderd bij de 5G?

Edit:
Deze dus niet: Afbeeldingslocatie: http://dump.falconey.net/ipod_battery.jpg

Edit2:
For some iPod models, including iPod mini (Second Generation), iPod nano, and Fifth Generation iPod, if your battery has been fully or nearly discharged, a monochrome non-animated version of the battery icon, shown below, appears on the screen when connected to your computer's USB port.
Wel raar, gisteravond was het ding nog 2/3 vol. Hij was volledig geladen en had ongeveer 1.5 uur muziek gespeeld. Daarna op sleep gezet en hold aan gezet.

[ Voor 59% gewijzigd door Falconey op 12-11-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Laatst online: 10-09 13:39

soms gaat mn iPod niet meer uit. en als ik hem dan restart gaat hij ook niet uit. en als ik daarna foto's wil bekijken zijn die opeens weg.. Moeite waard om op te sturen naar Apple of niet? misschien is het software bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dsonnaville schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 15:17:

Denk een software bug.
Het is idd soms lastig om hem uit te krijgen, vooral met foto's bekijken lukt dat af en toe niet, ook bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
werkt het niet om te converten of speelt je iPod de geconverte video niet af?

check dit dan ook http://arstechnica.com/guides/tweaks/ipod-video.ars/5
guide voor nero recode 2 iPod video
Dat converten werkt niet. Het convert niet, het sluit meteen af en ik krijg een vage error.log.

Maar dat maakt niet zoveel uit. Videora iPod Converter werkt wel bij mij, ook al is het iets trager dan Nero Recode volgens de ervaringen in deze topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaag

nero opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FuzzyFocus
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-06 11:23

FuzzyFocus

May the thong be with you...

Falconey schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 14:36:
Toen ik vanmorgen mijn ipod wilde aan zetten (30gb white) kreeg ik een batterij met een bliksem teken in het scherm. (Dus niet het bekende met uitroepteken)

Weet iemand het verschil tussen de 2, of hebben ze misschien het teken veranderd bij de 5G?

Edit:
Deze dus niet: [afbeelding]

Wel raar, gisteravond was het ding nog 2/3 vol. Hij was volledig geladen en had ongeveer 1.5 uur muziek gespeeld. Daarna op sleep gezet en hold aan gezet.
Dit had ik ook, maar mijn 5G 60GB was helemaal leeg gespeeld en moest eerst even aan de USB wat bijladen voordat ie weer aan kon. Dit trad ook op bij een 4G van een vriend van me. Misschien is ie toch aan blijven staan?
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 18:05:
Denk een software bug.
Het is idd soms lastig om hem uit te krijgen, vooral met foto's bekijken lukt dat af en toe niet, ook bij mij...
Dit probleem had ik ook en heb ik opgelost door de sluimerstand te activeren in de setup van de iPod. Ik gebruik nu vanaf het hoofdmenu de sluimerstand ipv. de play/pause knop ingedrukt te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 00:21

Boekster

Naimoholic

Ik heb m'n iPod nu een aantal weken, en hij bevalt prima, op 1 puntje na.Hij gooit namelijk cover-art dwars door elkaar. Het geldt alleen voor bepaalde artiesten schijnt, en het is niet willekeurig. Na hem een keer leeg gehaald te hebben en opnieuw te hebben gesynct zijn namelijk exact dezelfde covers gemixed. Zijn er meer mensen die dit is opgevallen? Misschien is er zelfs al een oplossing voor? Tot zo ver is er 1 iemand geweest die het probleem ook had vond Google, maar daar kwam geen oplossing aan het licht :/ .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hij doet sowieso vaag met de covers vind ik, een groot gedeelte laat ie bij mij helemaal niet zien, terwijl ik als ik in iTunes bij de info van dat nummer kijk ik ze wel gewoon zie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:12

Denko

|{ing Øf ßlitz

ik moet heel eerlijk zijn ik heb dat hele probleem amper gehad, alle covers die het niet deden, klikte ik op converteren naar apple lossless en het probleem was weg

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
Doodnegeer anti-aanval:
eXistenZ_NL schreef op woensdag 09 november 2005 @ 22:49:
Hoe zit het precies met de iPod 5G die geen remote meer in het snoertje kan hebben?
Ik hoorde geruchten dat het binnenkort wel weermogelijk is met 3th party stuff, maar waar zou dit dan op worden aangesloten? Ik neem aan dat dit niet meer via de 3,5" jackplug gaat, anders werkte de oude remote-in-je-snoertje ook gewoon.. Aan de andere kant vind ik het ook onlogisch als je een aparte stekker naar de onderkant van je ipod in die grote oplaad-en-bestanden-kopieer-gleuf zou moeten drukken...

[ Voor 3% gewijzigd door _eXistenZ_ op 14-11-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 22:29
Philips heeft het ook via de jack dus het is best mogelijk dat Apple binnen kort met zoiets komt. En nee de bestaande remotes doen het niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een iPod gekocht. Geluisterd met m'n Shure E4c. Ik moet zeggen: wat een geweldig geluid. Echt een verademing tov mijn oude iPod mini. Het lijkt wel alsof de 5G en E4c voor elkaar gemaakt zijn. Het bass-deficiency probleem is helemaal weg. Mijn dag kan niet meer stuk!

Met dank aan Hoedje voor het delen van zijn positieve ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 19:42:
Net een iPod gekocht. Geluisterd met m'n Shure E4c. Ik moet zeggen: wat een geweldig geluid. Echt een verademing tov mijn oude iPod mini. Het lijkt wel alsof de 5G en E4c voor elkaar gemaakt zijn. Het bass-deficiency probleem is helemaal weg. Mijn dag kan niet meer stuk!

Met dank aan Hoedje voor het delen van zijn positieve ervaringen!
Goed om te horen, veel plezier ermee!
Niemand weet het zeker, het is nog maar de vraag of er uberhaupt nog bedrade afstandsbedieningen komen. Mocht er zoiets komen, dan zul je die alleen via het dock aan kunnen sluiten. Overigens is het ook niet zo vreemd, want de line-out (ook via Dock) is immers variabel, oftewel je zou dan gewoon oordopjes kunnen aansluiten op die ab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:56
Even een paar reacties gemoved naar het "Levertijd Apple producten" topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Ter info: vanmorgen invisibleshield binnen gekregen. donderdag besteld. gratis verstuurd. Netjes ;)

Zo ff secuur erop doen en hij is 100% kasbestendig :+

Edit:

Vergde toch meer tijd als ik verwacht had. Ik heb de iPod eerst met een vochtige doek schoon/vetvrij gemaakt, en daarna met de achterkant begonnen. Ik heb de film in het sopje gedoopt en uit laten druppelen. daarna makkelijk kunnen plaatsen en uit kunnen lijnen. na paar minuutjes met de voorkant verdergegaan. Daarbij heb ik eerst alle 3 de delen, losgehaalt en met de kleinste begonnen. Misschien kan het ook als 1 sticker maar heb het in 3 gedeeltes gedaan. na tijdje (10 min) de laatste randjes omgevouwen en vast geplakt. Nu ziet het er nog niet egaal uit maar beetje bobbelig. Dat is geen lucht maar de film zelf. Morgen is kijken hoe het opgedroogt is. Ziet er tot nu toe goed uit :)

[ Voor 72% gewijzigd door Nyana op 16-11-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste post :Y) .

Zaterdag heb ik bij de Dixons in Haarlem de witte iPod 30 Gb gekocht. Wat is hij mooi... :9~ . Van tevoren had ik al de muziekcollecte overgezet naar iTunes, dus dat leverde geen problemen op. Het verbaast me ook hoe goed video's eruit zien op het toch flinke scherm van de iPod. De batterij valt alleen wel een beetje tegen, kan dit komen omdat hij nog nieuw is? Ik denk niet dat ik anderhalf uur video afspelen heb gehaald... Kan je hem het beste (bijna) helemaal leeg laten lopen? Hoe gaat de batterij het langst mee?
Ook heb ik zelf al films/filmpjes omgezet met Videora, werkt handig en redelijk snel. Alleen heb ik bij één video een probleempje gehad met de audio, die liep namelijk iets achter. Dit leek niet erger te worden naar het eind van de film, kan dit komen omdat de video met zwart beeld begint, en er dan wel al geluid te horen is?
De trailers van King Kong en Monster House die direct van apple.com/trailers in het iPod-formaat gehaald konden worden zijn ook erg handig, weet iemand of er plannen zijn om dat bij meerdere films te doen? En is het al bekend of die TV-series ook in Nederland via iTunes beschikbaar worden?

Iedereen nog bedankt voor alle reacties op dit topic, wat heel handig was in mijn keuze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Welkom op GoT :)
Zaterdag heb ik bij de Dixons in Haarlem de witte iPod 30 Gb gekocht. Wat is hij mooi... :9~ . Van tevoren had ik al de muziekcollecte overgezet naar iTunes, dus dat leverde geen problemen op. Het verbaast me ook hoe goed video's eruit zien op het toch flinke scherm van de iPod. De batterij valt alleen wel een beetje tegen, kan dit komen omdat hij nog nieuw is? Ik denk niet dat ik anderhalf uur video afspelen heb gehaald... Kan je hem het beste (bijna) helemaal leeg laten lopen? Hoe gaat de batterij het langst mee?
In het begin kun je de batterij het best een paar keer leeg laten lopen, en weer opladen om hem tot zn maximale capaciteit te laten komen.
Doe dit niet te vaak, want dit is weer niet goed.
Ook heb ik zelf al films/filmpjes omgezet met Videora, werkt handig en redelijk snel. Alleen heb ik bij één video een probleempje gehad met de audio, die liep namelijk iets achter. Dit leek niet erger te worden naar het eind van de film, kan dit komen omdat de video met zwart beeld begint, en er dan wel al geluid te horen is?
De trailers van King Kong en Monster House die direct van apple.com/trailers in het iPod-formaat gehaald konden worden zijn ook erg handig, weet iemand of er plannen zijn om dat bij meerdere films te doen? En is het al bekend of die TV-series ook in Nederland via iTunes beschikbaar worden?

Iedereen nog bedankt voor alle reacties op dit topic, wat heel handig was in mijn keuze. :)
Heeft het bronbestand wel synchroon lopende audio en video? Zo ja, probeer dan ns een andere audio codec die de iPod accepteert in het videobestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Even een extra opmerking over de batterij. De indicator wordt vrij snel rood, maar probeer maar is door te gaan totdat ie echt leeg is (dus monochrome grote batterij). Dat is namelijk veel langer dan je denkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Skype schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:50:
Ter info: vanmorgen invisibleshield binnen gekregen. donderdag besteld. gratis verstuurd. Netjes ;)

Zo ff secuur erop doen en hij is 100% kasbestendig :+

Edit:

Vergde toch meer tijd als ik verwacht had. Ik heb de iPod eerst met een vochtige doek schoon/vetvrij gemaakt, en daarna met de achterkant begonnen. Ik heb de film in het sopje gedoopt en uit laten druppelen. daarna makkelijk kunnen plaatsen en uit kunnen lijnen. na paar minuutjes met de voorkant verdergegaan. Daarbij heb ik eerst alle 3 de delen, losgehaalt en met de kleinste begonnen. Misschien kan het ook als 1 sticker maar heb het in 3 gedeeltes gedaan. na tijdje (10 min) de laatste randjes omgevouwen en vast geplakt. Nu ziet het er nog niet egaal uit maar beetje bobbelig. Dat is geen lucht maar de film zelf. Morgen is kijken hoe het opgedroogt is. Ziet er tot nu toe goed uit :)
pics? want ik heb mijn iPod nog steeds niet maar ik zit er erg aan te denken om dit ook te bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Lt. Marx schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:36:
[...]

pics? want ik heb mijn iPod nog steeds niet maar ik zit er erg aan te denken om dit ook te bestellen...
Ik heb helaas geen cam. En ik moet zeggen het ziet er nu nog niet erg strak uit. door het schuiven en een aantal keer loshalen van et shield is de lijm zichtbaar geworden. gelukkig trekt dit vanzelf weg naarmate het vocht verdampt. dat kan een paar dagen duren. maar ik kan wel aan raden om dit gelijk erop te doen nog voor je je iPod gaat gebruiken. dus gelijk uit de verpakking als het ff kan. zo weet je cker dat er geen krassen op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check dit http://www.rainydaymagazi...InvisibleShieldCutOut.htm over de invisible shield voor de nano, tis dezelfde soort shield als voor de ipod video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ Ja die had ik gezien al die link. Mooie foto's een goede how-to. Ik was alleen nieuwsgierig naar de bevindingen van een 'normale' gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvcds
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01-2024

basvcds

Multimonitormannetje

Heeft iemand de ipod al aan zn tv gehangen ? Ik heb daar nog helemaal niets over gelezen. Ik heb zelf een jack -> 3xcinch kabeltje van mn digicam en heb die geprobeerd aan te sluiten. Ik kreeg wel beeld, maar dat was een beetje vaag (het moet een stuk scherper kunnen) en bovenal was het beeld zwartwit ! Heel soms een kleurig tintje, maar dat is ook alles. Het ziet er uit als een typisch ntsc-source op pal-tv probleempje, maar met bijde instellingen en ook op meerdere tv's blijft hij dit probleem geven. Misschien dat apple iets aan hun kabeltje heeft aangepast dan een normale kabel, maar ik zou werkelijk niet weten wat. Zou iemand met een tvkabel misschien een hi-res pics van de jack aansluiting willen nemen ?

www.baskoole.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
basss schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:52:
Heeft iemand de ipod al aan zn tv gehangen ? Ik heb daar nog helemaal niets over gelezen. Ik heb zelf een jack -> 3xcinch kabeltje van mn digicam en heb die geprobeerd aan te sluiten. Ik kreeg wel beeld, maar dat was een beetje vaag (het moet een stuk scherper kunnen) en bovenal was het beeld zwartwit ! Heel soms een kleurig tintje, maar dat is ook alles. Het ziet er uit als een typisch ntsc-source op pal-tv probleempje, maar met bijde instellingen en ook op meerdere tv's blijft hij dit probleem geven. Misschien dat apple iets aan hun kabeltje heeft aangepast dan een normale kabel, maar ik zou werkelijk niet weten wat. Zou iemand met een tvkabel misschien een hi-res pics van de jack aansluiting willen nemen ?
Ik denk eerder dat het aan jouw kabeltje ligt dan aan iPod/Apple kabel. Op iLounge heb ik al meerdere keren gelezen dat "normale" minijack naar drie keer tulp gewoon werken. Alleen de kleurcodes komen niet overeen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvcds
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01-2024

basvcds

Multimonitormannetje

Hoedje schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:54:
[...]

Ik denk eerder dat het aan jouw kabeltje ligt dan aan iPod/Apple kabel. Op iLounge heb ik al meerdere keren gelezen dat "normale" minijack naar drie keer tulp gewoon werken. Alleen de kleurcodes komen niet overeen!
Daar was ik inderdaad ook al achter, met mn digicam doet de kabel het echter gewoon goed. Maar ns gaan testen met een nieuw kabeltje, but ill be damned als ik 20 pleuro ga betalen voor een kabeltje omdattie wit is.

www.baskoole.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

most obvious
heb je wel PAL aangezet? of staat ie op NTSC?

je kan nooit weten ey ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boekster schreef op maandag 14 november 2005 @ 02:53:
Ik heb m'n iPod nu een aantal weken, en hij bevalt prima, op 1 puntje na.Hij gooit namelijk cover-art dwars door elkaar. Het geldt alleen voor bepaalde artiesten schijnt, en het is niet willekeurig. Na hem een keer leeg gehaald te hebben en opnieuw te hebben gesynct zijn namelijk exact dezelfde covers gemixed. Zijn er meer mensen die dit is opgevallen? Misschien is er zelfs al een oplossing voor? Tot zo ver is er 1 iemand geweest die het probleem ook had vond Google, maar daar kwam geen oplossing aan het licht :/ .
Ik had ook problemen met de coverart, van sommige albums liet hij in iTunes wel de cover zien maar op mijn iPod niet. Wat bij mij de oplossing was is om mijn hele iPod leeg te halen, de cover art al lokaal op je pc aan de albums/tracks hangen, dan de hele boel naar je iPod kopiëren. Als je klaar hebt moet je de iPod in iTunes ejecten en dus niet iTunes afsluiten en via het USB icoontje in je taskbar je iPod disconnecten. Misschien dat een aantal stappen niet nodig zijn maar dit is de weg die ik gevolgd heb en al mijn albumart werkt nu perfect.

Verwijderd

Ik heb gisteren m'n iPod (30GB) binnengekregen, heb de software geïnstalleerd en toen de iPod aangesloten op m'n pc (windows xp).
Het enige wat ik te zien krijg/kreeg is (zoals eerder genoemd) een batterijtje in het midden van het scherm met een bliksempje aan de linkerkant en de batterij is voor 1/4 gevuld... alles in zwart/grijs (geen kleuren te zien).
Heb em gereset, maar dan zie ik heel even het teken van Apple in zwart/grijs en dan valt ie weg (soms geleidelijk). En het probleem blijft.

Windows herkent em niet en ik heb de iPod de hele nacht opgeladen en het is nog steeds hetzelfde.

Zit nu momenteel achter de 3e pc en bij alle 3 de pc's doet de iPod hetzelfde (doet dus eigenlijk niks).

Ik zat te denken aan een kapotte usb-kabel (van de iPod), maar aan de andere kant, de iPod geeft wel dat tekentje weer, dus er moet wat stroom doorheen gaan.

Iemand die dit ook heeft meegemaakt of iemand die hier een antwoord op weet?

Alvast bedankt,

Wouter

Verwijderd

ik ga een iPod video 30 gyg kopen, maar nu vraag ik eerst naar jullie ervaring wat betref het opladen van de batterij via de adapter. Het lijkt me gemakkelijk de iPod via het stopcontact op te laden.

-is het nodig om als ik de iPod USB Power Adapter (29 euro!) koop per sé de iPod Universal Dock erbij koop? dan wordt het namelijk een duur geintje.

-Doet de iPod USB Power Adapter het sowieso wel voor de ipod video?

of zijn er nog andere mogelijkheden de iPod via het lichtnet op te laden?
BVD!

Verwijderd

De iPod USB Powerd Adapter is niets meer dan een klein vierkant blokje, met aan de ene kant een stekker, en aan de andere kant een female USB-poort.

Je kan dus je huidige USB-kabel gebruiken om hem via de dock op te laden, of je gebruikt je huidige kabel om hem direct op te laden. De dock is (op de line-out na dan) niets meer dan een blokje met een male en female connector :)

Verwijderd

basss schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:52:
Heeft iemand de ipod al aan zn tv gehangen ? ...Zou iemand met een tvkabel misschien een hi-res pics van de jack aansluiting willen nemen ?
Apple iPod AV Cable Jack
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/25/64164678_be3be0c454_m.jpg
hi-res versie

Foto is even snel gemaakt, dus niet echt 100% scherp, maar het is wel duidelijk hoe de jack er uitziet denk ik. Het afspelen op televisie werkt trouwens perfect.

Verwijderd

:P net ook een iPod Video 60gb gehaald. Maarre na 19 pagina`s dit topic doorspitten ben ik er nog steeds niet achter hoe ik een cover van een CD kan toevoegen. Kan me iemand even hierbij helpen?
Staat ook niet in de TS mini-faq.

edit: heb het al voor mekaar! gewoon even "info" opvragen van een nummer,... ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 14:16 ]

Verwijderd

de zwarte60gb lag bij de v&d in Leiden
hadden ze net een weekje
zaten nu al hoop krassen op.
heb em maar laten liggen

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:39:
[...]

Apple iPod AV Cable Jack
[afbeelding]
hi-res versie

Foto is even snel gemaakt, dus niet echt 100% scherp, maar het is wel duidelijk hoe de jack er uitziet denk ik. Het afspelen op televisie werkt trouwens perfect.
Je kan alleen die van Apple gebruiken, geen andere. (echt weer geldtrekkij, ding kost minimaal 19euro!)
Werkt trouwens wel perfect, en tis topkwaliteitkabletje.

Verwijderd

heeft het niet te maken met de polen op het stekkertje? minijack koptelefoon heeft meestal een bandje minder. wellicht andere av-kabels ook. als apple een bandje meer gebruikt lijnen de polen niet goed uit en doet het geintje het dus niet.

mm, beetje vaag verhaal, maar een elektro-guru kan het vast ff verduidelijken

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ klopt, en zo vaag is je verhaal niet hoor ;)

• Hoedje
Ik ga even het één en ander rechtzetten:

Je kunt gewoon een een kabel kopen bij de lokale homeparts/kabelboer, misschien zelfs wel bouwmarkt, daarmee werkt de iPod echt perfect. Ik heb net zo'n kabel gekocht. De minijack bestaat uit 4 ipv 3 gedeelten. Verder is die gewoon gelijk aan een normale minijack aansluiting. Het enige wat anders is, is dat de rode aansluiting in de videoaansluiting gaat en de gele en de witte in de geluidaansluiting. (De verwarring komt waarschijnlijk omdat iemand een speciale kabel van een digitale camera heeft gebruikt oid).

Het beeld valt mij trouwens 100% mee. Ik heb een trailer van kingkong, een aflevering van lost, wat muziekclips en een aflevering van de simpsons uitgeprobeerd. Op een 72 cm Philips breedbeeld TV is het beeld goed! De kwaliteit is beter dan VHS, maar je hebt wel artifacts, iets wat je bij VHS nooit hebt. Verder is het geluid iets beter dan VHS...

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:45:
ik ga een iPod video 30 gyg kopen, maar nu vraag ik eerst naar jullie ervaring wat betref het opladen van de batterij via de adapter. Het lijkt me gemakkelijk de iPod via het stopcontact op te laden.

-is het nodig om als ik de iPod USB Power Adapter (29 euro!) koop per sé de iPod Universal Dock erbij koop? dan wordt het namelijk een duur geintje.

-Doet de iPod USB Power Adapter het sowieso wel voor de ipod video?

of zijn er nog andere mogelijkheden de iPod via het lichtnet op te laden?
BVD!
De oplader werkt prima zonder dock. Een goedkope oplossing is om via eBay/Marktplaats een lader te kopen. Maar bij de mediamarkt hebben ze ook 3rd party opladers met een kabel, dat is wellicht nog handiger, dan hoef je niet de hele tijd de kabel tussen je oplader en computer te wisselen.
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:06:
:P net ook een iPod Video 60gb gehaald. Maarre na 19 pagina`s dit topic doorspitten ben ik er nog steeds niet achter hoe ik een cover van een CD kan toevoegen. Kan me iemand even hierbij helpen?
Staat ook niet in de TS mini-faq.

edit: heb het al voor mekaar! gewoon even "info" opvragen van een nummer,... ;)
Je kunt ook op het pijltje linksonderin drukken, dan krijg je een vakje waar je albumart wordt weergegeven. Daar kun je het ook inslepen. Overigens kan ik iArt aanbevelen, het kost 10$, maar dat progje voegt automatisch lyrics en album art toe aan al je albums. Aanrader!

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

[b]Hoedje schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:59
De oplader werkt prima zonder dock. Een goedkope oplossing is om via eBay/Marktplaats een lader te kopen. Maar bij de mediamarkt hebben ze ook 3rd party opladers met een kabel, dat is wellicht nog handiger, dan hoef je niet de hele tijd de kabel tussen je oplader en computer te wisselen.
kijk hier eens:
http://ipodcarkit.nl/

deze wou ik eigenlijk hebben, maar ik had met mijn stomme kop al een apple usb lader gekocht (en de av cable btw trouwens ook)
Er staat niet bij dat de oplader compatibel is met de 5g maar dat is ie volgens mij wel...

Verwijderd

Ja, in mijn bronbestand was de audio synch. Weet iemand al een manier om ondertitels bij een video voor de iPod te krijgen? VobSub of FFDshow werken niet met Videora, en de subs 'in de film bakken' duurt ook weer zo lang, en levert kwaliteitsverlies op...
Hoedje schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:59:
...Overigens kan ik iArt aanbevelen, het kost 10$, maar dat progje voegt automatisch lyrics en album art toe aan al je albums. Aanrader!
iTunes Art Importer werkt hier perfect, en het is gratis. Aanrader! :) Gewoon nummers selecteren in iTunes, op het vergrootglasje drukken en hij zoekt naar covers op amazon.com.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 18:46 ]

• Hoedje
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:45:
iTunes Art Importer werkt hier perfect, en het is gratis. Aanrader! :) Gewoon nummers selecteren in iTunes, op het vergrootglasje drukken en hij zoekt naar covers op amazon.com.
Het werkt redelijk, het zoekt covers per nummer ipv per album, waardoor je heel vaak de covers krijgt van de singles ipv de covers van de albums. En hij doet ook geen lyrics. Maar hij is idd wel gratis!

Verwijderd

Hoedje schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:47:
...het zoekt covers per nummer ipv per album, waardoor je heel vaak de covers krijgt van de singles ipv de covers van de albums.
Als de namen in de bibliotheek goed zijn, hoeft dat toch geen probleem te zijn?

"It will then query Amazon.com for albums that match."

Ik merk wel dat, als je meerdere nummers selecteert, hij zoekt naar de artiest en het album van het laatste. De cover wordt dan wel in alle geselecteerde nummmers geïmporteerd. Lyrics doet hij inderdaad niet, maar die gebruik ik ook niet zoveel.

Waar gebruiken jullie trouwens die hele dure oortjes voor? Geeft dat zoveel beter geluid? Ik had gelezen dat de Shures E4c net zo duur waren als de iPod zelf... Professionele muzikanten, geld teveel? :P

• Hoedje
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:44:
[...]
Als de namen in de bibliotheek goed zijn, hoeft dat toch geen probleem te zijn?

"It will then query Amazon.com for albums that match."

Ik merk wel dat, als je meerdere nummers selecteert, hij zoekt naar de artiest en het album van het laatste. De cover wordt dan wel in alle geselecteerde nummmers geïmporteerd. Lyrics doet hij
inderdaad niet, maar die gebruik ik ook niet zoveel.
Helaas alleen op de automatische modus doet ie dat wel...
Waar gebruiken jullie trouwens die hele dure oortjes voor? Geeft dat zoveel beter geluid? Ik had gelezen dat de Shures E4c net zo duur waren als de iPod zelf... Professionele muzikanten, geld teveel? :P
Ik ben gewoon een muziek liefhebber. Het grote voordeel van IEMs is dat ze geweldig goed isoleren. Dus als je in een drukke omgeving zit dan kun je nog steeds genieten van je muziek. Tja verder, als je het hoort dan weet je waarom en dan weet je wat je mist... (elke keer als ik ze in doe verschijnt er weer een glimlach op m'n gezicht O+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Laatst online: 03-07 12:24
hoii, ik heb em dus ook, maar bij het omzetten van video krijg ik geen 1 video meer goed :/

Echt heel raar, op de pc speelt ie ze wel af, maar op de iPod is het zwart beeld of pakt ie em niet eens...

heb nu al verschillende programma's gebruikt, maar krijg het maar niet voor elkaar, terwijl het eerst wel, met xvid ipv dvd welliswaar, wel lukte.

Kan iemand mij helpen? ;) videora gebruik ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vind ik nu in mijn Hotmail?

Microsoft geeft samen met Logitech iPodden weg met een of andere webcamwedstrijd. Straks gaan ze nog iMacs weggeven. :Y)

iPodden? iPods? hmm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:47:
Wat vind ik nu in mijn Hotmail?

Microsoft geeft samen met Logitech iPodden weg met een of andere webcamwedstrijd. Straks gaan ze nog iMacs weggeven. :Y)

iPodden? iPods? hmm....
Mjah, niet echt bijzonder, die win je toch niet. Geef het erg weinig kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:48:
[...]

Mjah, niet echt bijzonder, die win je toch niet. Geef het erg weinig kans.
Het gaat erom dat Microsoft een Apple product weggeeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:52:
[...]

Het gaat erom dat Microsoft een Apple product weggeeft ;)
Nou je het zegt, dat is eigenlijk wel grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie oplossing voor de krasgevoeligheid:

Nieuwe cases van Incase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Kan iemand mij helpen? videora gebruik ik..
Op het forum van Videora staat welke settings je moet gebruiken. Misschien heb je iets niet goed ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:53:
[...]

Nou je het zegt, dat is eigenlijk wel grappig :P
Dat was inderdaad de grap :).

Weet iemand al of de Invisible Shield in Nederland te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon bestellen
werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 17:57

HJR

Welke shipping methode hebben jullie geselecteerd voor die shields.... Die van 5 dollar? Komt tie dan wel aan? Ik wil namelijk eerst de shield binnenhebben voordat ik de iPod aan ga schaffen. Dan kan die er namelijk meteen op.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik heb een Ipod Mini sinds juni dit jaar, maar net wil ik hem gebruiken, en hij start niet op! als ik hem in de pc steek zegt de pc dat hij een onbekend usb apparaat heeft. Iemand hier een oplossing voor?

dank u

Sorry ik zie net dat dit et ipod G5 topic is...

[ Voor 11% gewijzigd door RMB op 18-11-2005 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Laatst online: 14-09 10:28
RMB schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 19:25:
Ik heb een Ipod Mini sinds juni dit jaar, maar net wil ik hem gebruiken, en hij start niet op! als ik hem in de pc steek zegt de pc dat hij een onbekend usb apparaat heeft. Iemand hier een oplossing voor?

dank u

Sorry ik zie net dat dit et ipod G5 topic is...
Even een paar seconden de menu knop in houden tezamen met de ronde knop in het midden...
Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Nielsracing schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 20:36:
[...]

Even een paar seconden de menu knop in houden tezamen met de ronde knop in het midden...
Succes.
Ja hij doet et!! :D:D:D
hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu 2? weken, maar die van mij zit al onder de krasjes, echt niet normaal. :(
Doe hem alleen in mijn jaszak en mijn jas is echt wel zacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 23:03:
Heb hem nu 2? weken, maar die van mij zit al onder de krasjes, echt niet normaal. :(
Doe hem alleen in mijn jaszak en mijn jas is echt wel zacht :P
Heb je de witte of de zwarte?
Ik heb een witte, nu bijna een week. Als je hem schuin in het licht houd zie je wel een paar kleine krasjes op de voorkant, en op de achterkant zitten er ook wat. Ik erger me er niet zo aan, maar als ik die krasjes op de voorkant ook zou zien zonder hem schuin tegen het licht te houden, zou ik ook wel :( zijn...
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
iPod besteld? Gefeliciteerd, maar het draagt niets bij; die berichten worden dan ook verwijderd.

Misschien is het jullie nog niet opgevallen, maar het is bijzonder oninteressant om telkens te lezen wie nu weer een iPod besteld heeft, welke kleur die heeft, en in welke stad 'ie is.

Bij deze 't verzoek dit soort opmerkingen achterwege te laten.