Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.303 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

ImdaMned schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:26:
HS = Hearstone ff mierenneuken miereneuken W/E! heartstone

heartHstone

haardsteen, 't heeft niets met hart te maken : P
OMG wat slecht, maak ik daar nog een tik fout :S dammit!
ik wist dat het hearthstone was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:20
Gohan-san schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:25:
dit is nu wel vervelden, het is onderhoud op woensdag , en op woensdag is net mijn vrije dag :(

is er nog een manier om te zien in welke realm ik zat? want ik kan mijn charc niet meers vinden :(
Als je de realmlist opend zie je hoeveel chars je er hebt

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-05 17:15
HTT-Thalan schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:30:
[...]

Het maken van leuke termen en constant lol hebben om de domste dingen maakt dat we ondanks dat we niet groot genoeg zijn voor UBRS en MC runs, welk ontzettend veel lol hebben, zo veel dat we niet eens andere guilds overwegen. We zullen in de toekomst wel meer samen gaan werken met Epic, sirdalords guild, welke al die runs wel doet. Warrior Nation is gewoon meer de Loltroll versie van een WoW guild :P
Hrmz niet genoeg voor ubrs runs??? daar heb je iets van 12 man maar voor nodig, of 15 als je het eenvoudig wilt houden :)

MC heb je gewoon 30+ nodig...

je bedoelde misschien ZG (20 nodig) ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:28

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

reddevil schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:50:
[...]

Hrmz niet genoeg voor ubrs runs??? daar heb je iets van 12 man maar voor nodig, of 15 als je het eenvoudig wilt houden :)

MC heb je gewoon 30+ nodig...

je bedoelde misschien ZG (20 nodig) ? :)
Nee, echt UBRS runs :P We hebben 50 man in deze sectie (WN strekt zich uit over meer dan 30 games) en dat is klein. Daarvan zijn er misschien 5 level 60, mijzelf inclusief :P

De rest van de guild heeft ook wel een level 60, maar die zitten allemaal op Twilight hammer, er hopen al sinds jaar en dag op een betaalde transfer. Pas als dat gebeurt, of ze de huidige chars op 60 hebben, kunnen we los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:44
HTT-Thalan schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:56:
Sommige mensen trekken het echter wel naar het extreme. Shadowcraft belt werd door iemand op Vashj voor 100g op de veilig gezet. Ik whisperde hem dat hij hem daar van zijn leven lang niet voor zou verkopen, en dat ik 50g bood (wat nog heel veel is) maar 80g was zijn laagste bod. Gisteren stond hij er weer op, na 0 keer bieden, deze keer voor 80g en hij gaat hem weer niet verkopen, dat weet ik zeker :9
SC belt gaat op mijn server voor 25G, en dan staan er gewoon 15 tegelijk op ROFL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
HTT-Thalan schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:03:
[...]

Nee, echt UBRS runs :P We hebben 50 man in deze sectie (WN strekt zich uit over meer dan 30 games) en dat is klein. Daarvan zijn er misschien 5 level 60, mijzelf inclusief :P

De rest van de guild heeft ook wel een level 60, maar die zitten allemaal op Twilight hammer, er hopen al sinds jaar en dag op een betaalde transfer. Pas als dat gebeurt, of ze de huidige chars op 60 hebben, kunnen we los.
Kan je wel mooi DM runs doen :) En af en toe scholo/strat... en als je dat zat bent lbrs/brd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik heb een UI vraag. Ik gebruik de basic hotbars van WoW. Dus bottombar, left en right bottombar erboven ook. Daarbovenop mijn 2 chatvensters.

Nu wil ik eigenlijk die bars slopen en net zoals heel veel lui aan de zijkant al die buttons op elkaar stapelen.

Maar met welke UI doe je dat nu eigenlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

bibmod is een makkelijke,

Kan je al je balken sizen zoals je wil en je hebt er iets van 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:16

On_E

Housemusic

Kaap schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:18:
Ik heb een UI vraag. Ik gebruik de basic hotbars van WoW. Dus bottombar, left en right bottombar erboven ook. Daarbovenop mijn 2 chatvensters.

Nu wil ik eigenlijk die bars slopen en net zoals heel veel lui aan de zijkant al die buttons op elkaar stapelen.

Flexbar

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-05 11:03

RaseriaN

So much choices..

Kaap schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:18:

Nurfed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:39

Gem

Een tijdje geleden heb ik deze dagger mogen ontvangen : Fang of Venoxis maar ik twijfel wat voor enchant ik erop moet gooien. Ik heb keuze uit 22 intel , 20 spirit of 55 healing power . Ik ben een holy/disc specced priest die regelmatig naar MC gaat.
Iemand advies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gem schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:27:
Een tijdje geleden heb ik deze dagger mogen ontvangen : Fang of Venoxis maar ik twijfel wat voor enchant ik erop moet gooien. Ik heb keuze uit 22 intel , 20 spirit of 55 healing power . Ik ben een holy/disc specced priest die regelmatig naar MC gaat.
Iemand advies ?
+22 int no doubt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Iemand advies ?
kom je wel eens mana tekort? -> Int
sneller regennen? > spirit

edit:
bedenk net dat healingpower ook voor extra hate zorgt :P dus doe maar niet

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 19-10-2005 12:33 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:31:
[...]

kom je wel eens mana tekort? -> Int
sneller regennen? > spirit

edit:
bedenk net dat healingpower ook voor extra hate zorgt :P dus doe maar niet
Ik dacht altijd dat die spirit verwaarloosbaar was, omdat een rogue daar geen talents in heeft, maar ik moet toegeven dat ik die +spirit op mijn shadowcraft set wél merk, ik regen veel sneller tussen mobs in, tijdens het grinden. Als ik de set compleet heb hoef ik misschien wel helemaal nooit meer te bandagen/eten als ik non-elites grind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
HTT-Thalan schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:46:
[...]

Ik dacht altijd dat die spirit verwaarloosbaar was, omdat een rogue daar geen talents in heeft, maar ik moet toegeven dat ik die +spirit op mijn shadowcraft set wél merk, ik regen veel sneller tussen mobs in, tijdens het grinden. Als ik de set compleet heb hoef ik misschien wel helemaal nooit meer te bandagen/eten als ik non-elites grind :P
dan wordt je net als een feral druid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

meh, die paar puntjes spirit die jij nu heeft dat zal je niet extreem merken.

tuurlijk het helpt wel wat, maar hoeveel +spirit heb jij nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Als ik op mijn spirit moet rekenen om 5.2K HP te regennen pfff...

Ik bandage wel nadat ik 3 tyr hand elites gesloopt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:27
HTT-Thalan schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:46:
Priests regennen vrij veel mana op spirit, health regen op spirit is verwaarloosbaar. Je kunt classes wat dat betreft niet 1 op 1 vergelijken. IMHO is spi voor een Rogue echt waardeloos, kun je veel beter voor sta gaan.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:02
Iemand advies ?
Wat is de rest van je gear? als je +healing betn kan je er beter +55healing op gooien, heb je veel regen items kan je beter +spi, ben je manaholic gooi je er +22int op.

Wat ook nog wel handig is voor priests is de eerste minuut van het gevecht met een wapen+wand met veel Int te healen, en daarna over te schakelen op een combo van +healing en als je bijna OOM bent of ge innervated word over et schakelen op een +spi combo

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:19
Al een tijdje ben ik aan het klooien met een mooie build voor mijn paladin.
Tot zo ver heb ik het volgende: http://www.worldofwarcraf...0500000000005050551003150

Mijn had al geopperd om één "Toughness" talent minder te denk zodat ik "Blessing of Kings" kan nemen. Iemand andere suggesties?
Ow'ja: Ik ga mijn paladin gebruiken voor guild raids, natuurlijk wil ik in mijn uppie ook normaal kunnen blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:05:
[...]

Priests regennen vrij veel mana op spirit, health regen op spirit is verwaarloosbaar. Je kunt classes wat dat betreft niet 1 op 1 vergelijken. IMHO is spi voor een Rogue echt waardeloos, kun je veel beter voor sta gaan.
Mja, het zit nu eenmaal op Shadowcraft he, die extra spirit. Ik krijg echter wel een bonus, Human Racial, genaamd Human spirit. Misschien dat dat net dat verschilletje maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Nou aangezien 5 spirit 1 mana per seconde is voor een caster class en HP regen een stuk lager dan mana regen is denk ik dat het niet veel uitmaakt ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:29:
Mja, het zit nu eenmaal op Shadowcraft he, die extra spirit. Ik krijg echter wel een bonus, Human Racial, genaamd Human spirit. Misschien dat dat net dat verschilletje maakt.
Is en blijft behoorlijk nutteloos. Op beaststalker zit het ook, geef mij maar sta of agi. Mana regen ik wel met water, en health verliezen doe ik haast nooit, en als ik het al doe gebruik ik een bandage.

Spi is _useless_ voor rogues, je kunt veel beter sta gear nemen. Helemaal als je op PvP speelt.

Shadowpriests en druids bijvoorbeeld zijn een heel ander verhaal, voor grinden is spi voor een shadowpriest 'beter' dan extreem veel int omdat je tussen de fights op basis van je spi * 2 mana regenned, mijn priest heeft danook ongeveer even veel spi als int. Maar wederom, dit is behoorlijk priest eigen en gaat niet op voor veel andere classes.
M1lamb3r schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:34:
Nou aangezien 5 spirit 1 mana per seconde is voor een caster class en HP regen een stuk lager dan mana regen is denk ik dat het niet veel uitmaakt ^_^
Ik geloof dat 't voor priests meer is dan 5 spi = 1 mana/sec, en bovendien heb ik 15 seconden spirit tap na elke fight. Daarnaast is spi / mana regen gear belangrijk in end-game instances als je healer rotation opzet. Hoe groot je mana pool is, in dergelijke eindeloze fights raak je een keer leeg.

Edit: Heb het even opgezocht: mana regen voor priests is 13 + spi / 4 mana sec. 100 spi = dus 13 + 100 / 4 = 38 mana/sec. Ik heb op dit moment rond de 160 spi, na het gevecht heb ik dus 15 seconden lang een mana regen van 13 + 320 / 4 = 93 mana sec.

[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 19-10-2005 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-05 13:16
HTT-Thalan schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:30:
Och, tijdens een telefoongesprek met een klant moet je vaak wachten (leken zijn door de band genomen niet zo snel met het opvolgen van instructies) en kun je best nog wat tikken.
goh, jij ook al aan de lijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:21
ik zie wel vaker : + increase healing done by spells by 14 ofzo..

wanneer moet je daarvoor kiezen, en wanneer voor de +int..? waar ligt die verhouding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Hydra schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:35:
[...]
Ik geloof dat 't voor priests meer is dan 5 spi = 1 mana/sec, en bovendien heb ik 15 seconden spirit tap na elke fight. Daarnaast is spi / mana regen gear belangrijk in end-game instances als je healer rotation opzet. Hoe groot je mana pool is, in dergelijke eindeloze fights raak je een keer leeg.
Voor alle caster classes is het zo dat 1spi/0.2mana regen/s is, hybrid classes als druid/pally/sham hebben d8 ik 1spi/0.15m/s is.

overigens is de berkening voor regen voor mages/locks/priest op lvl 60 alsvolgt: (Spirit/5)+25 is mana regen/s

1spirit is dan ook precies hetzelfde als de 1mana/5s stat zolang je niet casts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
M1lamb3r schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:42:
overigens is de berkening voor regen voor mages/locks/priest op lvl 60 alsvolgt: (Spirit/5)+25 is mana regen/s
Sorry, maar voor priest is het toch echt 13 + spi / 4.
BootVluchteling schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:42:
ik zie wel vaker : + increase healing done by spells by 14 ofzo..

wanneer moet je daarvoor kiezen, en wanneer voor de +int..? waar ligt die verhouding?
Pre-MC maakt het niet bijster veel uit als het om alleen +healing gaat, omdat je dan niet erg snel zonder mana komt te zitten. +healing is bovendien niet 'nuttig' als het om damage gaat, +healing/damage of +int weer wel.

Ik heb zelf een mix van +int, +spi en +damage/healing gear. Voorbeeldje:
http://www.thottbot.com/?i=2967

Ik heb zelf liever meer +dam/healing dan alleen +healing. Dat laatste helpt me niet bij 't grinden. Ik heb wel wat instance gear met alleen +healing maar ik kan niet zeggen dat ik dat nu (level 43 met m'n priest) echt nodig heb.

[ Voor 60% gewijzigd door Hydra op 19-10-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:35:
[...]

Is en blijft behoorlijk nutteloos. Op beaststalker zit het ook, geef mij maar sta of agi. Mana regen ik wel met water, en health verliezen doe ik haast nooit, en als ik het al doe gebruik ik een bandage.

Spi is _useless_ voor rogues, je kunt veel beter sta gear nemen. Helemaal als je op PvP speelt.
... Maar je zult je vast wel herinneren dat ik al honderd keer heb aangegeven geen PvP rogue te zijn :)

De shadowcraft set is blauw, en dus al per definitie beter dan de groene troep die ik eerst had, op de devilsaur set na dan. Dat, plus dat het voor mij een van de meer bereikbare sets is, maakt dat ik hem nu verzamel en er dus ook flink op vooruit ga.

En dan is het natuurlijk niet leuk als je eindelijk, na al die weken de eerste beetjes fatsoenlijke gear ziet binnendruppelen, en iemand je nieuwe aanwinst als "waardeloos" bestempelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
M1lamb3r schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:42:
[...]

Voor alle caster classes is het zo dat 1spi/0.2mana regen/s is, hybrid classes als druid/pally/sham hebben d8 ik 1spi/0.15m/s is.

1spirit is dan ook precies hetzelfde als de 1mana/5s stat zolang je niet casts.
de extra sprit gaat voornamelijk parten spelen bij regen skills (evocation en die priest ding als er 1 doodgaat dacht ik)

mijn evo regent maar tot ongeveer 70% met mijn dmg gear, terwijl als ik mijn int/spi gear aan hebt regent hij tot 100% met gemak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:49:
En dan is het natuurlijk niet leuk als je eindelijk, na al die weken de eerste beetjes fatsoenlijke gear ziet binnendruppelen, en iemand je nieuwe aanwinst als "waardeloos" bestempelt.
Err, ik zeg niet dat shadowcraft waardeloos is. Devout voor een shadow priest, da's pas waardeloos :) Ik zeg alleen dat je als rogue niet specifiek voor +spi gear moet gaan, die stat is niet meer dan een leuke bijkomstigheid.
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:49:
de extra sprit gaat voornamelijk parten spelen bij regen skills (evocation en die priest ding als er 1 doodgaat dacht ik)
Yup. Spirit tap heet die, is een tier 1 shadow talent. Je priest levelen wordt een stuk minder pijnlijk als je daar 5 punten in hebt :) Spirit tap verdubbeld je spirit voor 15 seconden, en bovendien blijft de helft van je mana regen actief als je aan het casten bent in die periode.

[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 19-10-2005 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Iets wat ik mij weer herinnerde ooit gelezen te hebben.
Gevonden op de U.S Priest forum.
For casters, the choice is always: Do I want more spi, int, or +heal/dmg? Many people used to think spirit was useless, tho now that we are in the high end game, I think the healers are definitely learning the value of spirit. Likewise, +healing/dmg is often overlooked as worthless, but the impact of these items can be quite big.

Spi vs int.

Many people say, int. In a way it's true, for short fights, int is much better, but in the longer fights, spirit becomes much more useful.

1 int = 15 mana
1 spi = 0.25 mana / tick
1 tick = 2 seconds

So, for 1 spirit to regen 15 mana, it takes 2 full minutes.

Of course, we're often under the 5 second rule, which means spirit isn't always working. Using a common 2 man rotation, we can say that we'll prolly be under the 5 second rule about half the time. Sure, sometimes heals overlap (for example, when you a toss a heal out of fear the tank will die), but you also have times where mana regen kicks in for a few ticks, even if it's your turn, because you don't need to heal constantly/mana conserve keeps interupting heals. Overall, I think we are actually regaining mana more often than half the time, but let's say it's half the time.

So that would mean that it takes 4 minutes to regen 15 mana from 1 spirit. So if a fight lasts longer than 4 minutes, and uses rotations (which is just about every boss fight in the high end game right now), 1 spirit is better than 1 int after 4 minutes...

Four minutes might sound like it's fairly long, but in boss fights it's nothing. Onyxia usually lasts 20-30 mins, for example. I haven't timed most boss fights, but I would guess that are around 10-15 mins in many cases.

Of course mental strenght (+10% max mana) and meditation change things a bit.

Mental strenght makes every point of int give 16.5 mana, which adds 12 more seconds to the mana regen before 1 spi = 1 int. With mental strenght, it takes 4 minutes and 24 seconds for 1 spi = 1 int (assuming half the time you are under the 5 second rule).

Likewise, meditation changes things a bit too. Since I assumed you would be under the 5 second rule half the time in this comparison, you will only get any effect from meditation half the fight. So, in 2 minutes, you have 60 ticks. So 60 * 0.25 * 0.15 (only 15% from meditation) = 2.25. Meditation adds 2.25 more mana over those 4 minutes (of which you spent half under the 5 second rule).

Comparing the two. Mental strenght gives a boost of 1.5 mana per int. Meditation gives a boost of 2.25 mana for every 4 minutes of fighting per 1 spirit. Of course, meditation is a higher tier talent, but if the choice is between mental strenght and meditation, for those boss fights, meditation is gonna be better in most cases.

Conclusion about spi vs int? Well, spi is almost always better for boss fights. There are few fights were int is actually superior (rag spam fest, since you regen little mana, and kazzak, since it ends quick). Of course you want enough int to have a good mana buffer, but other than that, spirit rocks for boss fights.

mana / 5 seconds vs spi

How do the mana / 5 seconds items compare? Well 0.625 mana / 5 seconds = 1 spirit. Which means that 3 mana / 5 seconds is about equal to 5 spirit (3 mana / 5 seconds is slightly better).

However, that is ignoring the 5 second rule again. So if we assume the 5 second rule applies half the time, it would be 3 mana / 5 seconds = ~10-11 spi.

Worth noting is that mana / 5 seconds doesn't boost innervate, so spirit has a slight edge for that, tho overall I would say mana / 5 seconds is a very nice bonus.

+healing vs int

+Healing, considered totally worthless by many. Tho often it's for a good reason, the items that carry these bonusses often have the most horrible stats ever imagined. Now bliz finally seems to be making some items with +healing and worthwhile stats too.

First off, the effect of +healing depends on the spell. Any spell with a cast time under 3 seconds is penalized. Spells of which the cast time gets reduced below 3 seconds by talents (like frost bolt) should receive full effect still (according to bliz). HoT's like renew get the full effect too, since they last 15 seconds (based on personal experience).

For this comparison, I'm only looking at flash heal, because it's by far the most common spell we cast in raids.

Flash heal heals for about 885 hp's on average, for 380 mana. That's 2.33 hp's per mana.

Flash heal only gets a 44% boost from +heal effects (according to bliz).

For these calculations, I'm going to assume you cast 20 flash heals in a fight, in most cases, it will be more than that.

1 int = 15 mana. So 1 int = 15 * 2.33 = 34.95 hp's. With 1 int, we have enough mana to heal another ~35 hp's.

For +healing effects to heal 35 hp's, with 20 flash heals we need a 35/20 = 1.75 heal boost to every flash heal cast. Considering the penalty flash gets to +healing, that means 1.75 / 0.44 = ~ 4. So, and I found this very surprising, a mere +4 to healing is actually equal to 1 int in terms of healing.

Now, doing the same calculations, but including heal crit chances and holy talents, which I feel is a more fair way of comparing it (note this assumes none of the heal crits are overhealed).

I took an average of 10% crit chance. That's not that high, but I don't think most priests go for spell crits. Spell crits aren't that great at boosting your healing. Crits are unreliable, can overheal often, and +healing is almost always superior for increased mana efficiency.

Flash heal average: 885 * 1.1 (spiritual healing) * 1.05 (10% heal crit chance for 50% more healing) = 1022. 1022 / 380 = ~2.7 hp's per point of mana.

15 * 2.7 = ~40

40/20 = 2

2/0.44 = ~4.5

Realistically, about +4-5 healing is equal to 1 int, assuming 20 flash heals are cast during the course of the fight.

I found that quite surprising. Now obviously you need enough int still. If you have virtually no mana, all the +heal in the world won't do any good, because you can only cast like 5 heals before running out of mana, so you need a good balance. However, I feel I seriously undervalued +healing, and how it compares to more int.

My conclusion

I feel I didn't give spirit and +healing as much credit as it deserves. Obviously I'm not going to ditch all my int gear for spi and +healing, but I definitely think I should get more spi and +healing gear. 1 int isn't anywhere near as good as I thought it was, and in most cases, 1 spi and even a weak +4 healing are superior.

Also worth noting is that both spirit and +healing have other bonusses related to them. Spirit also increases the mana recovered from innervate, which is great. +Healing quite simply improves mana efficiency. I compared it simply to 1 int in terms of the amount of mana gained from 1 int vs the amount of mana saved from +healing's mana effiency. However, if you consider mana from other sources, such as natural mana regen (spirit), innervate, mana consumables, etc, you realize that, unlike int, +healing also makes all that extra "outside" mana much better. The more heal spells we cast during a fight, the bigger the difference becomes.

Recap

* 1 spirit is better than 1 int after 4 minutes, if you're under the 5 second rule about half the time.

* 3 mana / 5 seconds = ~10-11 spi, if you're under the 5 second rule about half the time

* About +4-5 healing is equal to 1 int, assuming 20 flash heals are cast during the course of the fight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
HTT-Thalan schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:49:
[...]

... Maar je zult je vast wel herinneren dat ik al honderd keer heb aangegeven geen PvP rogue te zijn :)

De shadowcraft set is blauw, en dus al per definitie beter dan de groene troep die ik eerst had, op de devilsaur set na dan. Dat, plus dat het voor mij een van de meer bereikbare sets is, maakt dat ik hem nu verzamel en er dus ook flink op vooruit ga.

Ik zou als ik jou was eens checken wat er voor rogues te krijgen is in DM. Er is echt wel betere blue gear voor rogues dan SC. In ieder geval een leuke combinatie.

Maar wat hydra zegt, spirit is voor melee classes donkeyballs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ik heb die ometh pack.. hierbij zit geloof ik een programmaatje, dat je geldstromen bijhoud.. wat je koopt, verkoopt, wat het opbracht etc.

hoe krijg ik dat scherm naar voren..? weet de naam van de mod ook niet, zat in ometh pack..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Hydra schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:47:
[...]

Sorry, maar voor priest is het toch echt 13 + spi / 4.

[...]
Dit is correct. Zie de druid forums op wow-europe.com, daar is het ooit eens uitgebreid neergezet, omdat men toen wilde weten wat het effect van +spirit voor een druide is.

Formula voor druid is overigens: 15+(spi/5). Mage/warlock hebben ook (spi/4)+x, maar x is hierbij lager dan 13 (geen idee hoeveel precies eigenlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Volgens mij heb ik gisteren de eerste chinese farmer gezien.

http://www.warcraftrealms.com/charsheet/16437666

Hij was bezig in burning steppes met het minen en rondrennen waar hij zijn pet de mobs liet agrooen en dan snel zelf de kistjes looten.

De eerste keer dat ik hem whisperde met.
Hi?
geen reactie
Hi can i ask you something?
geen reactie.
Hi?
reactie
quest?/
I wanted to ask you if you are a miner.
reactie
I died! stop whispering me.

volgende whisper van mij stond ik op zijn ignore.
Als ik kijk naar zijn level history is dat allemaal wel erg hard gegaan of niet?

Ben ik nou fout als ik hem er van verdenk foutief bezig te zijn?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
History  
 Level Guild Name Date  
 14 Unguilded Oct 09, 05  
 15 Unguilded Oct 09, 05  
 27 Unguilded Oct 10, 05  
 33 Unguilded Oct 11, 05  
 35 Unguilded Oct 12, 05  
 47 Unguilded Oct 15, 05  
 48 Unguilded Oct 15, 05  
 53 Unguilded Oct 17, 05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
sodeknetters. in 8 dagen lvl 53 :| die gast heeft geen leven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashbjorn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04-2019

Ashbjorn

Who's your daddy! WHUZAAA

bump!

[ Voor 113% gewijzigd door Ashbjorn op 19-10-2005 16:00 ]

Athlon 64 3500+ || MSI Neo2 Platinum || 1GB PC3200 Corsair XLPRO 2-2-2-5@1T || Hitachi SATA 250GB@7200 8MB || WD Raptor 73GB@10000 8MB || AOpen GF 6800 GT 256MB || SB Audigy2 Platinum || Logitech Laser G5 || 19" Iiyama HM903DT || 1280@100Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
BootVluchteling schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:33:
sodeknetters. in 8 dagen lvl 53 :| die gast heeft geen leven..
Die char wordt 24 uur/dag gespeeld door verschillende mensen waarschijnlijk.

Niet dat mobs aggroen met je pet en dan een kist looten perse verkeerd is, doe ik met m'n Hunter ook continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

natuurlijk niet.
Dat snap ik ook wel hydra.

De volgende zaken som ik even op
- ik zie hem de hele tijd door hetzelfde doen.
- reageerd erg raar op mijn vragen
- ik sta nu op zijn ignore list. (desondanks ik normale vragen stelde)
- Hij is lvl 54 dus net genoeg om daar normaal rond te lopen.
- Hij heeft geen guild
- Hij heeft zijn character in nood tempo tot dit level gekregen

Dat alles bij mekaar opgetelt maakt hem in mijn ogen verdacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-05 19:37
Tpn schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:44:
natuurlijk niet.

- Hij heeft geen guild

Een kistje pakken is geen farmen :)

Snel levelen ook niet, en wat versta je onder de hele tijd hetzelfde doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:39:
[...]

Die char wordt 24 uur/dag gespeeld door verschillende mensen waarschijnlijk.

Niet dat mobs aggroen met je pet en dan een kist looten perse verkeerd is, doe ik met m'n Hunter ook continue.
Hydra is een farmer, ik wist het wel :+ :P

Hunter lijkt me echt uberleuk om te maken, maar ik twijfel nog steeds over wat me 3e char gaat worden, heb ook nog een lvl 28 undead priest staan namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

ik zeg ook niet DAT het een gold farmer is.
Zeg alleen wat mijn indruk is.

Zelfde doen is dat hij alleen rondjes loopt waar de veins/kistjes spawnen.
Het is gewoon een optel som van dingetjes
Tuurlijk heb ik geen harde bewijzen.
Maar vroeg me af wat jullie er van zouden vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
BootVluchteling schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:15:
ik heb die ometh pack.. hierbij zit geloof ik een programmaatje, dat je geldstromen bijhoud.. wat je koopt, verkoopt, wat het opbracht etc.

hoe krijg ik dat scherm naar voren..? weet de naam van de mod ook niet, zat in ometh pack..
nog wat anders.. ff gerespecced naar 31/5/15.. gelijk 17,75 % crit chance :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Tpn schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:31:
KNIP over erg hard levellen

[/code]
Mogelijkerwijs de G***** bot.

("Weggesterd" om mensen niet op ideeen te brengen)

Enige bot voor Wow welke wel schijnt te werken, zonder dat Blizz er achter komt.
"Garandeert" loot en XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 24-05 14:39

admiral866

The King Personality Disorder

Tpn schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:07:
Iets wat ik mij weer herinnerde ooit gelezen te hebben.
Gevonden op de U.S Priest forum.

[...]
yep regen rules.
Ik ga nu een beetje meer kijken naar +healing. Gister halo of transcendence :D +48 healing.
dan binnenkort nog benediction, hide of the wild en de ZG ring set.
Beetje +healing heb ik altijd opgegeven voor regen, maar ben nu toch van plan rond de +300 healing te gaan halen.
Op het moment heb ik iets van 70mana/5 sec (meditation omgerekend erbij)
En 390 spirit met druid en divine spirit buff.
Heb gister maar m'n dancing sliver laten enchanten met +20 spirit :)
Argent crusader nog +22 intel en dan nog een benediction met +healing power. Ben ik wel weer ff zoet mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:56
Tpn schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:44:
natuurlijk niet.

- Hij heeft geen guild

Lijkt me meer op een powerlvl-er dan een goldfarmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

gold farmen lijkt me ook alleen nuttig op hoger level ;)

Aangezien ik hem nu alleen alles zie mijnen en alle kistjes zie pakken.
Kan het ook heel erg goed mis hebben hoor. ik beschuldig hem dan ook niet. Ik verdenk hem alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146357

lol thalan

Ik kan je gerust eens meenemen naar ubrs, maar zul'gurrub wordt lastiger. En MC helemaal :D. en zelfs al zal ik je meenemen, je kant nooit loot krijgen.

Deze instances zijn guidlonly. En epic wilt dat graag houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Je kan em toch een keer menemen naar Ony als al jullie rogues hun items daar al hebben :p (en dan als dat item dropt het verkopen aan hem :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling

kan het niet in de content list vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:12:
Je kan em toch een keer menemen naar Ony als al jullie rogues hun items daar al hebben :p (en dan als dat item dropt het verkopen aan hem :p)
Ja, dat kan, ware het niet dat:

A: we nog lang niet alle items hebben
B: Thalan teveel mensen beledigd heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Punt b toverde een glimlach op mijn gelaat :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tpn op 19-10-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
BootVluchteling schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:15:

BootVluchteling schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:15:

kan het niet in de content list vinden...
Waarom dit 2x vragen?

[ Voor 30% gewijzigd door Bulligan op 19-10-2005 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Anoniem: 146357 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:17:
[...]
:D

ach ja je weet het he, als zijn HP rond de 20% zit zegtie dat het zijn tijd nog niet is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 146357 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:11:
lol thalan

Ik kan je gerust eens meenemen naar ubrs, maar zul'gurrub wordt lastiger. En MC helemaal :D. en zelfs al zal ik je meenemen, je kant nooit loot krijgen.

Deze instances zijn guidlonly. En epic wilt dat graag houden ;)
Dat begrijp ik, maar als Epic versterking krijgt van een tiental ervaren level 60'ers dit goed met elkaar en met epic samenwerken, moet dat toch geen probleem zijn, gewoon af en toe een WN/Epic run tussen de Epic runs :P

Meegaan en de guildbank van epic spekken met mijn geld voor dingen die normaal een gratis drop zijn, vind ik principieel wat te ver gaan. Ik denk ook niet dat dat zou stroken met Sirdalords eigen instelling, we zijn buiten het spel wel gewoon vrienden (ingame schelden we mekaar natuurlijk de huid vol, want dat is veel leuker :9 ) en dan ga je geen ladingen geld vragen.

Ik ben het er wel mee eens dat de members natuurlijk inspraak hebben, en dat zij voorrang hebben op de items. Maar mocht er iets droppen wat ze niet nodig hebben/al bezitten, zou ik er heel blij mee zijn te mogen rollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

Ja, dat kan, ware het niet dat:

A: we nog lang niet alle items hebben
:?

Ik teveel mensen beledigd? Behalve Fury en Carey zijn er geen mensen aan wie ik een hekel heb oid. Ik denk eerder dat het de attitude van een aantal rogue's bij jullie in de guild is, want ik heb er nog geen rotte appel in kunnen ontdekken :)

Maar dat is niet voorbehouden aan Epic, elke guild heeft kutrogues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:25:
[...]

:?

Ik teveel mensen beledigd? Behalve Fury en Carey zijn er geen mensen aan wie ik een hekel heb oid. Ik denk eerder dat het de attitude van een aantal rogue's bij jullie in de guild is, want ik heb er nog geen rotte appel in kunnen ontdekken :)

vamp (wie kent hem nog :P ) heeft erg veel invloed in de guild :D

Maar ach, vriendje van de GM is voor vele toch een overtuigende factor je mee te nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

[...]

Dit wordt de 2e keer in de geschiedenis van WoW en deze topics dat Hydra het met je eens is :+

[ Voor 7% gewijzigd door Azqi op 19-10-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]
Ik......kan....me....er iets bij voorstellen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 146357 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:27:
[...]

vamp (wie kent hem nog :P ) heeft erg veel invloed in de guild :D

Maar ach, vriendje van de GM is voor vele toch een overtuigende factor je mee te nemen :P
Ach, Vamp ja, nou je het zegt, de Ex Verve Anchorman. Die heb ik niet persoonlijk beledigd, maar heb wel een felle discussie met hem gehad over dat pact van ze met legerity. Overigens is die discussie nog steeds gaande, maar ben ik er allang niet meer bij aanwezig. Die voert nu tussen Legerity zelf en enkele anderen. Ze geven nu weer wel toe dat het er is, (sommigen blijven ontkennen) maar proberen andere te overtuigen dat er niks mis mee is :P

Terwijl Vamp altijd riep dat het bullshit was :P

Niet dat die overigens voor rede vatbaar was, hij zei gewoon dat ik maar te doen had wat hij zei, want anders zou hij me wel even een paar dagen laten corpsecampen door hun "pact" guild. (is overigens nooit gebeurd)

Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n hoge dunk van hem idd, maar je zult wel zo je redenen hebben om hem in de guild te hebben :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

[...]
Nee hoor, bij ons heb ik die er allemaal al uit gewerkt :o
Alleenrecht noemen ze dat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Azqi schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:28:
Dit wordt de 2e keer in de geschiedenis van WoW en deze topics dat Hydra het met je eens is :+
:D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05-2024
Ik weet niet of dit al iemand gezien heeft:

http://www.wowguru.com/ga...screenshotID=580&typeID=3

Twee nieuwe rassen, blood elves en Pandaberen (??!?!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 09:56
Hier de patchnotes voor 1.9

1.9 Patch notes

-----

Rogue changes:

-Daggers have been replaced with spoons, rogues waste a lot of energy running around stealthed so now they can eat dirt to make up for the energy lost, additionally stealth has been removed.
-Backstab now causes no damage and raises your threat level by 100% while causing your armor to fall off.
-Rogues have received two new skills, Frontstab and Rangestab.

-----

Priest changes:

-Priests can no longer heal. They were never ment to heal this was a bug and has been fixed by the devs.

-----

Paladin changes:

-Paladins can no longer wield weapons of any kind only books with which they can smite enemies with. Books cause no damage but do a minimal debuff of -1 str.
-All Blessings have been replaced with various donuts.

-----

Mage changes:

-Sheep has been reworked, the enemy being sheeped now has the option to explode just like in earlier WarCraft games. Cause 100% damage to the mage and giving the enemy player free gold.

-----

Hunter changes:

***Due to the "O RLY" craze, Hunters have been nerfed.***

-Hunters can no longer shoot things, they were never intended to be able to shoot stuff this was a bug.
-Hunters pets can no longer attack and run away during a fight.
-Many "Hunters lodges" have been added to the world, Hunters can now enjoy the company of other hunters at these clubs and can avoid doing house work while hanging out with 'the guys' drinking cherry grog and making fart jokes. Additionally, cherry grog has been removed from the game.

-----

Warlock changes:

-Warlocks FelHunter is now sexually attracted to fire.
-Warlocks can no longer walk without the use of shards that take up 8 inventory slots and cause an AoE Debuff of 800 sta affecting all friendly units.

-----

Shaman changes:

-Fixed a bug where Shamans sometimes died while in combat.
-Shaman's can now wear plate.

-----

Druid changes:

-Druids will from this point on be called Rogues and are unable to heal anyone but enemy units.
-Bear form has been replaced with Fish Form allowing the Druid to talk to Aquaman.

-----

Warrior changes:

-All warrior weapons will now do 30% less damage and shards of armor shipped from their enemies as they hack at them will cause temporary blindness on every melee attack.
-OverPower has been buffed to oneshot rogues 100% of the time, however rogues have been removed from the game.
-Warriors can now used 3-handed weapons.

-----

Item/Profession changes:

-Swords were fun to hit stuff with, they have been removed from the game.
-Armor can no longer be obtained. It was never ment to be given to players the devs have fixed this.
-All mana pots have been replaced with Koolaid, you no longer gain mana from drinking them, but you get a cool "Koolaid man" effect that makes your character run around going OOOOYEAAAH!

-----

General changes:

-Rabbits are now spunkier!
-Hugbots have been added to IF/ORG/SW/UC and will now hug you as you walk by.
-A new quest has been added for lvl 60's which gives lvl 50 rewards for killing 100's of rare mobs to obtain even rarer drops from said mobs.
-You are still unable to mount in UC this is by design, we really hate UC.
-Darnassus is now under water.
-Every 2 handed axe/sword has been changed to "Hunter Only", regardless of stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Av3ng3rtje schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:36:
Ik weet niet of dit al iemand gezien heeft:

http://www.wowguru.com/ga...screenshotID=580&typeID=3

Twee nieuwe rassen, blood elves en Pandaberen (??!?!)
oud.... hoax :9

edit/

Druid changes:

-Druids will from this point on be called Rogues and are unable to heal anyone but enemy units.
-Bear form has been replaced with Fish Form allowing the Druid to talk to Aquaman

Warrior changes:

-All warrior weapons will now do 30% less damage and shards of armor shipped from their enemies as they hack at them will cause temporary blindness on every melee attack.
-OverPower has been buffed to oneshot rogues 100% of the time, however rogues have been removed from the game.
-Warriors can now used 3-handed weapons.

de rest van die changes heb ik niet gelezen, maar dit hierboven lijkt me toch wel klinklare onzin 8)7
nieuwe vorm van humor?

[ Voor 61% gewijzigd door Thrilled op 19-10-2005 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
On_E in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."

pandaran heten die panda beertjes en ik durf met 99% te zeggen dat die screens nep zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Thrilled schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:39:
de rest van die changes heb ik niet gelezen, maar dit hierboven lijkt me toch wel klinklare onzin 8)7
Is het ook. En deze hoax is gewoon nieteens grappig.

Da's het jammere. Te veel mensen die grappig willen wezen door oude concepten te herhalen. Een grap is alleen de eerste keer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HTT-Thalan schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:33:
[...]

Ach, Vamp ja, nou je het zegt, de Ex Verve Anchorman. Die heb ik niet persoonlijk beledigd, maar heb wel een felle discussie met hem gehad over dat pact van ze met legerity. Overigens is die discussie nog steeds gaande, maar ben ik er allang niet meer bij aanwezig. Die voert nu tussen Legerity zelf en enkele anderen. Ze geven nu weer wel toe dat het er is, (sommigen blijven ontkennen) maar proberen andere te overtuigen dat er niks mis mee is :P

Terwijl Vamp altijd riep dat het bullshit was :P

Niet dat die overigens voor rede vatbaar was, hij zei gewoon dat ik maar te doen had wat hij zei, want anders zou hij me wel even een paar dagen laten corpsecampen door hun "pact" guild. (is overigens nooit gebeurd)

Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n hoge dunk van hem idd, maar je zult wel zo je redenen hebben om hem in de guild te hebben :>
nee, jij beweerde destijds dat er een 'honor farming' pact was. Vamp heeft nooit onkent dat er een non-agression pact was en staat nog steeds achter die beslissing.

wij hebben ook een dergelijk pact. Maar dan alleen bij out door bosses. We vallen elkaar niet als een guild een gevecht is aangegaan. En als hun er niet in slagen, nemen wij het over zonder gestoord te worden.

In BRM is het nog steeds een groot slachtveld. Wel leuk dat om een verdwaalde shaman die komt uit BRD 1 van ons aan te zien vallen, hem achterna rent om er achter te komen dat om de hoek 39 man staan te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
ik kon er ook niet om lachen ofzo.. :/

edit/ om die zogenaamde hoax... die 39 man om het hoekje vond ik wel vermakelijk..

doet me denken aan het filmpje van BF2 genaamd: Mine... (stukje uit finding nemo van de lepelaars..) iedereen door elkaar rent en steeds mine.. mine... mine mine mine... roept.! hilarisch.... _/-\o_

[ Voor 79% gewijzigd door Thrilled op 19-10-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Ik vind patchnotes die ik niet van de wow site afhaal of die niet gelinked zijn van de wowsite maar nep. Heb al eens eerder gelezen dat rogue's een betere rank eviscrate zouden krijgen in deze patch. Leuk is dat als je later ineens een nerf krijgt in de echte notes ;)

Kan je zeggen, dat is een koude kermis :Y)
Probleem is, nu komen alle grappen nog eens terug met een ander smaakje.. zelfde met die uil met O Rly, Yes Rly enzo.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
heb het al een paar keer voorbij zien komen, nerf.. maar wat is dit??

mijn vermoeden zegt iets met bug exploits ofzo.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashbjorn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04-2019

Ashbjorn

Who's your daddy! WHUZAAA

FORK YEAH!

Afbeeldingslocatie: http://www.manders.nl/images/misc/OGNefarion.gif
(Tip: Klik voor een grotere afbeelding!)

Afbeeldingslocatie: http://www.manders.nl/images/misc/chromaggus.gif
(Tip: Klik voor een grotere afbeelding!)

En de bling-bling van Chromaggus:

Bloodfang Spaulders
Bloodfang Spaulders
Shimmering Geta
Angelista's Grasp

Al met al een erg spannend gevecht, gelukkig geen freeze breath dit keer! WOohooO \o/

Athlon 64 3500+ || MSI Neo2 Platinum || 1GB PC3200 Corsair XLPRO 2-2-2-5@1T || Hitachi SATA 250GB@7200 8MB || WD Raptor 73GB@10000 8MB || AOpen GF 6800 GT 256MB || SB Audigy2 Platinum || Logitech Laser G5 || 19" Iiyama HM903DT || 1280@100Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

een nerf houd eigenlijk in dat je class gegimped word. :P

neej even uitleggen

Nerfen - een verandering door blizzard welke nadelig is in enig opzicht voor jou tijdens het spelen met wow

Voorbeelden.
Een spell heeft eerst een cooldown van 5 seconden. blizzard maakt dit 10.
Wapen damage uitgevoerd door instant attacks worden verlaagd.

Gimpen heeft eigenlijk dezelfde betekenis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Er is dus vanaf 16:15 extended maintenance voor een x aantal servers.
Investigations into the technical issues affecting one of our data centers these last days revealed a load balancing issue in our provider’s network. They have made the necessary corrections on their side, but these changes mean we also need to make some modifications on our end. We will thus have an additional maintenance period for this data center today starting at 16:15 CEST. The maintenance should last no longer than four hours and we will do our best to have the realms available again as soon as possible. We apologise for the inconvenience and thank you for your understanding.

The following English realms are affected: Balnazzar, Bloodfeather, Darksorrow, Defias Brotherhood, Frostwhisper, Genjuros, Haumarush, Hellscream, Kor'gall, Laughing Skull, Lightning's Blade, Magtheridon, Neptulon, Nordrassil, Ragnaros, Sylvanas, The Maelstrom, The Venture Co., Twisting Nether, Vashj.

The realm lists for French and German
French: Conseil des Ombres, Drek'Thar, Khaz Modan, Les Sentinelles, Rashgarroth, Throk'Feroth, Varimathras

German: Aman'Thul, Anub'arak, Das Syndikat, Der Rat von Dalaran, Dun Morogh, Krag'jin, Kult der Verdammten, Nera'thor, Onyxia, Sen'jin, Terrodar, Wrathbringer
Blij dat mijn server er niet tussen zit, moet er niet aan denken dat ik vanavond niet kan spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Godver is dat soms populair ineens om je post 2x te plaatse?
@Tomvdburg : check je interface map en kijk naar een logische mapnaam die het zouzijn
@Atlantez : o wauwie! you are my hero, can i have your babies?

Christ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
ik zou ook zweren dat ik die 2 pics eerder voorbij heb zien komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Anoniem: 146357 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:49:
[...]

nee, jij beweerde destijds dat er een 'honor farming' pact was. Vamp heeft nooit onkent dat er een non-agression pact was en staat nog steeds achter die beslissing.

wij hebben ook een dergelijk pact. Maar dan alleen bij out door bosses. We vallen elkaar niet als een guild een gevecht is
Ik vind het van den zotte dat zoiets nodig is, dat moet gewoon common courtesy zijn, zonder bespreken heen en weer :{

Ik kreeg pas nog een compliment van een hordie, UD priest, omdat hij het honourable vond dat ik toen ik in mijn eentje Splintertree kwam raiden, ik alleen guards en alles boven de 50 afmaakte, en alles onder de 50 alleen een Sap en een /rofl gaf. Ik zou uit courtesy zowieso geen raid proberen te vernaaien waar ze keilang mee bezig zijn, tenzij het een guild/party betreft die er zelf om bekend staan, en dan nog moeten ze wel op mijn KOS staan, ergo, ik moet ze er zelf op betrapt hebben.

Neemt niet weg dat een gank hier en daar wel leuk kan zijn :P maar een heleboel mensen trekken het naar het extreme. Men campt en kliert maar een eind weg, en vooral bij de rogue's waar mensen toch al geen hoge dunk van hebben pakt met dat snel als reden aan om je maar weer af te zeiken. En sommigen geven er ook gewoon geen klap om. Ik kom nog steeds rogues tegen (in Strat dit weekend ook weer 1) die zonder een woord te zeggen alle kistjes met Holy water leegloot. Op mijn commentaar waarom hij die, en de manapots, niet aan de healers geeft, (die aangaven er een quest voor te hebben) kwam er als antwoord "die zijn bedoeld voor mijn mage alt" :{

Het leven word ons alleen maar zuur gemaakt, en dan niet alleen door andere, maar ook onze eigen class :P

Ik ben samen met Corpsehugger de enige 2 High level rogues in WN (hij 54, ik 60) en zijn beide erg redelijk. Als wij met dalord mee kunnen naar UBRS zullen we netjes onze beurt afwachten en/of dkp sparen als dat nodig is. Ik heb de hele groep toen ook een bedankje gegeven omdat ik de shadowcraft chestpiece kreeg nadat de rest deze niet nodig bleek te hebben :)

Guild only is te begrijpen, maar het moet niet naar een te groot onderscheid gaan leiden. Wij van WN zijn een klein hecht groepje vrienden, en dat blijven we ook. Andere guilds zijn niets voor ons. Maar dat betekent niet dat we niet heel goed kunnen functioneren als we met iemand anders' zijn raid meegaan en DKP meesparen met jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Atlantez schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:01:
FORK YEAH!

Al met al een erg spannend gevecht, gelukkig geen freeze breath dit keer! WOohooO \o/
We zagen het de eerste keer op de volgende pagina ook wel hoor, niet nodig het twee keer te posten. Beetje sneu de post op de vorige pagina weg te editten en het hier te herhalen...
Tpn schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:01:

Niet helemaal. Gimpen wordt meestal in een andere context gebruikt, gimpen doe je meestal zelf door slechte gear or talents, nerfen doet Blizzard :) Maargoed, tegenwoordig wordt het door al die niet-puristen sowieso op belachelijke manieren gebruikt, net zoals 'LOL'.

[ Voor 39% gewijzigd door Hydra op 19-10-2005 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HTT-Thalan schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:07:
[...]

Ik vind het van den zotte dat zoiets nodig is, dat moet gewoon common courtesy zijn, zonder bespreken heen en weer :{

Ik kreeg pas nog een compliment van een hordie, UD priest, omdat hij het honourable vond dat ik toen ik in mijn eentje Splintertree kwam raiden, ik alleen guards en alles boven de 50 afmaakte, en alles onder de 50 alleen een Sap en een /rofl gaf. Ik zou uit courtesy zowieso geen raid proberen te vernaaien waar ze keilang mee bezig zijn, tenzij het een guild/party betreft die er zelf om bekend staan, en dan nog moeten ze wel op mijn KOS staan, ergo, ik moet ze er zelf op betrapt hebben.

Neemt niet weg dat een gank hier en daar wel leuk kan zijn :P maar een heleboel mensen trekken het naar het extreme. Men campt en kliert maar een eind weg, en vooral bij de rogue's waar mensen toch al geen hoge dunk van hebben pakt met dat snel als reden aan om je maar weer af te zeiken. En sommigen geven er ook gewoon geen klap om. Ik kom nog steeds rogues tegen (in Strat dit weekend ook weer 1) die zonder een woord te zeggen alle kistjes met Holy water leegloot. Op mijn commentaar waarom hij die, en de manapots, niet aan de healers geeft, (die aangaven er een quest voor te hebben) kwam er als antwoord "die zijn bedoeld voor mijn mage alt" :{

Het leven word ons alleen maar zuur gemaakt, en dan niet alleen door andere, maar ook onze eigen class :P
Reroll PvE server man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
Ragnaros wel... Vanavond dus geen MC..
Als ze die lag maar fixen!! We zijn deze week gewoon te vaak gewiped door die lag in mc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Rot op met je PvE, ik wil spanning :P
( en op PvE kan ik niet meer ganken :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Janspj schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:12:
Ragnaros wel... Vanavond dus geen MC..
Als ze die lag maar fixen!! We zijn deze week gewoon te vaak gewiped door die lag in mc..
reroll US. :) Iemand van onze EX-EU guild heeft zijn sub nog eens verlengd op de EU server en zei meteen, god wat een lag hier! Blij dat ik op US speel nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Tpn schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:01:

neej even uitleggen

Nerfen - een verandering door blizzard welke nadelig is in enig opzicht voor jou tijdens het spelen met wow

Voorbeelden.
Een spell heeft eerst een cooldown van 5 seconden. blizzard maakt dit 10.
Wapen damage uitgevoerd door instant attacks worden verlaagd.

Gimpen wil zeggen dat je iets tekort komt, dat hoeft niet altijd een gevolg te zijn van een nerf. Melee wapens zijn generfed, maar rogues, warriors, pallies en hunters zijn nog steeds niet gimped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:16
HTT-Thalan schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:15:
[...]

Rot op met je PvE, ik wil spanning :P
( en op PvE kan ik niet meer ganken :9 )
Aldus de knuffelrogue van tweakers ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ImdaMned schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:18:
Aldus de knuffelrogue van tweakers ;x
Haha :D /grouphug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
RaseriaN schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:03:
@Tomvdburg : check je interface map en kijk naar een logische mapnaam die het zouzijn

kan wel een screeniej posten. ik weet niet welke het nou is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

BootVluchteling schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:35:
[...]

Heb je die video tutorial nou bekeken of niet ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
nee nog niet.. hoe groot is die, en hoelang duurt ie..? is het de moeite waarD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:41
Heeft iemand deze trinket equipped per toeval?
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19289
Deze is afkomstig van het elementals deck dat je moet bij elkaar sparen voor de Darkmoon Faire.
Zelf heb ik mijn 'deck' bijna volledig.

Nu vroeg ik mij af of het uberhaupt wel de moeite is om deze trinket te gebruiken
(op AH kan je er schandalig veel geld voor vangen) als arms/fury warrior?
Op thottbot zag ik een screenshot met een crit van meer dan 8000, maar of deze
echt is kan ik natuurlijk niet verifiëren.

Heeft er iemand ervaringen met deze trinket?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecto2002
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-03 15:32
BootVluchteling schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:35:
[...]
Als ik het goed voor heb, is het de AuctionIt Addon, maar die is met versie 8.1 uit het Ometh Pack verwijderd zoals je hier kan lezen.

[ Voor 1% gewijzigd door Ecto2002 op 19-10-2005 16:53 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

Hydra schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:43:
[...]

Is het ook. En deze hoax is gewoon nieteens grappig.

Da's het jammere. Te veel mensen die grappig willen wezen door oude concepten te herhalen. Een grap is alleen de eerste keer leuk.
Ik vond deze wel grappig eigenlijk :)

Warlock changes:
-Warlocks FelHunter is now sexually attracted to fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
RaseriaN schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:03:

Lol, dacht precies hetzelfde. Als je geen reactie krijgt post je het toch gewoon nog een keer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

Lol ik heb een lvl 16 Undead mage die nu bijna Sergeant is .... Verder : defias brotherhood is helemaal gesloten gvd. Enige probleem is dat die grunt trinket vrijwel onbetaalbaar is voor mij op het moment... Dure mage dingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:14

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 147287 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:16:
Lol ik heb een lvl 16 Undead mage die nu bijna Sergeant is .... Verder : defias brotherhood is helemaal gesloten gvd. Enige probleem is dat die grunt trinket vrijwel onbetaalbaar is voor mij op het moment... Dure mage dingen..
Toen het honor systeem gelaunched werd, waren de meeste mensen die aan PVP deel gingen nemen al level 60, die zeurden niet over een paar gold meer of minder. :P

Een lvl 16 die actief deelneemt aan PvP vind ik ook vrij uniek. :P Ga levellen.. ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Anoniem: 147287 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:16:
Eehm wat is een grunt trinket ???? |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-05 13:20
Ik vond deze wel grappig eigenlijk
hehe, deze is natuurlijk ook mooi:

-Fixed a bug where Shamans sometimes died while in combat.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:34
Anoniem: 61797 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:24:
[...]

Dezelfde trinket die je ook krijgt als corporal rank vd alliance, maar omdat grunt pvp rank 2 van de horde is heet ie "grunt" ;)

[ Voor 6% gewijzigd door enira op 19-10-2005 17:31 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PromWarMachine schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:17:
[...]

Toen het honor systeem gelaunched werd, waren de meeste mensen die aan PVP deel gingen nemen al level 60, die zeurden niet over een paar gold meer of minder. :P

Een lvl 16 die actief deelneemt aan PvP vind ik ook vrij uniek. :P Ga levellen.. ;)
Hehe wou ik ook wel , maar moet met een vriend op wat andere vrienden wachten.. Wat doe je dan... BG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:24:
[...]

Het trinket dat je kan kopen als je grunt haalt : http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18850

Iemand hier die me 1g wil lenen op de Defias Brotherhood??? Mijn naam is Vragath :P

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 147287 op 19-10-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
mmh The Maelstrom ligt plat dus ik struin de forums maar weer eens af.

vraagje: mijn char was sergeant maar is nu na de maintenance weer corporal (gaat ook snel trouwens). ik heb echter nog steeds de sergeants cape geequipt, dat had ik niet verwacht?

krijg ik nu wel de bonus en kan ik hem blijven dragen zolang ik hem niet de-equip, lijkt me niet toch?
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.