Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.306 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-05 13:41
Ik denk niet dat het bericht over die addon waar is. Op deze manier krijg je een veel te grote imba tussen mensen die de addon wel hebben, en die hem niet hebben. Ook is het simpelweg niet meer speelbaar voor mensen die de addon niet hebben (bijv. weathereffect zoals -20% speed, hoe word dat opgelost voor de mensen die de addon niet hebben, deze mensen hebben dan een voordeel ten opzichte van de mensen die de addon wel hebben).

Zo, daarnet ging voor de 3e x vanavond de Stormscale server eruit. Ik begin er een beetje van te balen dat ik 2 weken geleden voor 3 maanden betaald heb...

[ Voor 16% gewijzigd door Sjoan op 18-10-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125063

Ja, en nu breekt mijn klomp. Een expension?! :r Dat betekent dat ik weer de nodige € mag neerleggen. Ik koop om de 2 maanden trouw een prepay card, ik mag toch wel verwachten dat hierbij kosten van de uitbreiding inbegrepen zijn! Ik vond het spel sowieso al duur, maar als daar ook nog eens expensions bovenop komen, dan ben ik helemaal belut (aanschafprijs van €40 was ook al niet mals). Ik ben ook maar een simpele 16-jarige scholier die zich kantinesnacks uit de mond spaart voor het kopen van WoW kaarten! ;)

Enne, hier kan ik ook al niet inloggen. Erg jammer, ik had me er zo op verheugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:34

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Klinkt allemaal geinig die expension, maar lijkt me allemaal te veel vant goeie...

zag ook ergens een screenie van een itiliaans tijdschrift dat het over lvl 70 max had...

de expension die hier boven gegeven word lijkt meer op een deel 2 van wow dan een uitbreiding...
over het algemeen worden er namelijk niet zoveel nieuwe echt COMPLEET nieuwe dingen in gegooit (weight, zweet, drijfzand, weer(sinvloeden) etc).

Ik zelf denk/hoop dat de expension wel wat met lvl cap gaat doen en nieuwe gebieden open gooit.
moeten ze wel de end game instances mee laten scalen met de lvls van de players...
ander idee is om nieuwe wereld te openen waar jij dan alleen in kan, en niet meer terug naar de normala 1-60lvl wereld. lijkt me alleen niet leuk maar is toch oplossing..

Belangrijkste vraag blijft toch: Wanneer komt die expension dan!?

ennuh, eerst zien dan geloven ;)

ennuh, word gewoon dokken voor expension ja ;)

[ Voor 3% gewijzigd door TepelStreeltje op 18-10-2005 21:34 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:47
Ik heb even niet gespeeld en ik zie net na het inloggen dat het feest is; Hallow's End / Halloween. Waar staat ergens wat dit concreet allemaal betekent, behalve de pompoenen overal?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:03
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:12:
Ik heb even niet gespeeld en ik zie net na het inloggen dat het feest is; Hallow's End / Halloween. Waar staat ergens wat dit concreet allemaal betekent, behalve de pompoenen overal?
Voor Horde heb je aan de westkant van Uc (richting silverpine dus) een of ander groot kampvuur en een npc die 2 quests geeft. Hier en daar kan je ook gratis appels krijgen :). Verder moet je maar eens spreken met een innkeeper (eender welke) en kiezen voor 'trick of treat'. Oftewel verander je dan in 1 of ander wezen, oftewel krijg je een halfgaar halloween item :D (ik verklap niks, zoek het zelf maar uit ;) ).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kareltje21
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-04 10:23
Die eerste.. die heb ik wel zien langskomen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Oh dank u wel hier voor. Ziet er erg erg goed uit... als het waar is. Blood Elfs in de Horde, klinkt mogelijk. Kan niet wachten op BlizzCon

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:40
Avondje mc begon weer goed door de lag, 45 min later gestart dan gepland, 3/4 van de raid was geDC'ed

Anyway, ik blij. Elemental mage staff gekregen. Kostte wel al mijn dkp, en sta nu in de min, maargoed, we komen er wel bovenop.
Tijdens de raid werd mij gewhisperd over farq, een gnome killer, zelf een orc warrior. Dat ik in 1 van zijn strips voorkwam :D. Ik geloofde er niets van maar:
http://www.farqtheorc.com/wowcomic_prelude.html

Afbeeldingslocatie: http://www.farqtheorc.com/prelude/kill6.jpg
Yay!
De overige comics zijn ook grappig wel...

Vandaag stond domo op het menu. 3 tries gedaan, bij de laatste try nog maar 1 add over. Die stomme @%@#$^% uit de raid dachten dat ze de laatste adds moesten nuken, dus 1 ging er down, ander weer naar 100% LOL! Toen was het dus een whipe, en zijn we maar gekapt.

Ik denk niet dat we em nog een keer proberen voor de reset, maar we zullen zien, dan wil ik er zeker weer bijzijn.
Yay, I'm gonna love it!

[ Voor 5% gewijzigd door enira op 19-10-2005 00:57 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-05 14:29

Ace

Happy Happy Joy Joy

Anoniem: 125063 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:27:
Ja, en nu breekt mijn klomp. Een expension?! :r Dat betekent dat ik weer de nodige € mag neerleggen. Ik koop om de 2 maanden trouw een prepay card, ik mag toch wel verwachten dat hierbij kosten van de uitbreiding inbegrepen zijn! Ik vond het spel sowieso al duur, maar als daar ook nog eens expensions bovenop komen, dan ben ik helemaal belut (aanschafprijs van €40 was ook al niet mals). Ik ben ook maar een simpele 16-jarige scholier die zich kantinesnacks uit de mond spaart voor het kopen van WoW kaarten! ;)

Enne, hier kan ik ook al niet inloggen. Erg jammer, ik had me er zo op verheugd.
keldon in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."
Niemand dwingt je om WoW te spelen en er zijn nog zat andere MMORPG"s te spelen. En sowieso hebben we in WoW tot nu toe qua gratis content patches weinig te klagen sinds launch;

- Dire Maul
- Blackwing Lair
- Zul Gurub
- Alterac Valley
- Warsong Gulch
- Arathi Basin
- Silithius (in 1.8 komt daar een quest hub met veel solo 60 content)
- Four Green Dragons (4 outdoor raid bosses eveneens in 1.8)

Allemaal extragraties en er komt nog veel meer aan in deze vorm. Enige die er een beetje mee te vergelijken is is Lineage 2 maar daar zijn nieuwe Chronicles elke 6-8 maanden ipv zoals bij WoW om de 2.

Dus imho heb je geen enkel recht om te gaan zitten zaniken over een betaalde add-on en wederom er is niemand die je dwingt om de add-on te kopen. Waar Blizzard alleen wel voor op moet passen is dat de add-on niet het spel verpest voor mensen die hem niet aanschaffen (zoals in DAoC gebeurde, hele spel volledig om zeep gehopen door 1 betaalde add-on).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:30
Eindelijk maintenanceday. Heb deze week 55K honour bij elkaar gesprokkeld. Dat is mijn server als Alliance erg veel aangezien AB altijd een que heeft van 45 tot 1H+15 en er altijd maar 1 instance up is. Ik ben nu 36% into rank 5, hopelijk dat deze boost me in 1 keer naar 6 brengt.

En ben inmiddels, na mijn Epic Mount en Arcanite Reaper wederom gaan grinden/farmen voor Stronghold Gauntlets. 15 Arc bars, essences of earth en nog wat crap, 500G aan materials. Maar ja, je moet wat als casual gamer, ik kan niet naar MC of BWL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-05 15:41
Als casual gamer niet MC in kunnen gaan.... ligt er net helemaal aan in wat voor guild je zit. Bij ons zijn er een paar die door de week een paar uurtjes spelen en reserveren voor de donderdag en/of maandag 3 a 4 uur en gewoon meegaan.

Zo is er een die met 2 stuks earthfury rondloopt terwijl hij werk + vrouw + kids heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door ImdaMned op 19-10-2005 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:03
Kaap schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 06:45:
Eindelijk maintenanceday. Heb deze week 55K honour bij elkaar gesprokkeld. Dat is mijn server als Alliance erg veel aangezien AB altijd een que heeft van 45 tot 1H+15 en er altijd maar 1 instance up is. Ik ben nu 36% into rank 5, hopelijk dat deze boost me in 1 keer naar 6 brengt.

En ben inmiddels, na mijn Epic Mount en Arcanite Reaper wederom gaan grinden/farmen voor Stronghold Gauntlets. 15 Arc bars, essences of earth en nog wat crap, 500G aan materials. Maar ja, je moet wat als casual gamer, ik kan niet naar MC of BWL.
Vraagje over je Arcanite Reaper: is dat ding nu ook generfed zoals de andere blauwe wapens met een snelheid van 3.80? Als het zo is vind het ik best wel jammer voor degenen die een hoop geïnvesteerd hebben om al de materialen (of zelfs het plan) vast te krijgen.

Voor mijn warrior probeer ik nu een ice barbed spear vast te krijgen (weliswaar ook nerfed) en daarna zien we wel, misschien ga ik door met alterac valley voor een TUF of heb ik geluk met drops in ZG,MC,... :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Kapoen schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 07:53:
[...]

Vraagje over je Arcanite Reaper: is dat ding nu ook generfed zoals de andere blauwe wapens met een snelheid van 3.80? Als het zo is vind het ik best wel jammer voor degenen die een hoop geïnvesteerd hebben om al de materialen (of zelfs het plan) vast te krijgen.

Voor mijn warrior probeer ik nu een ice barbed spear vast te krijgen (weliswaar ook nerfed) en daarna zien we wel, misschien ga ik door met alterac valley voor een TUF of heb ik geluk met drops in ZG,MC,... :)
Ik zie bij Overpower en MS een verschil van ongeveer 100-250 dmg op non-crits.

Als je IBS kan krijgen dan zou ik zeker voor IBS gaan. Kwa dmg en stats is deze gelijk maar hij is gratis. Enigste wat je mist is je 5% crit chance uit talents, ik neem aan dat je geen pole spec zult doen.

Als je TUF ook kunt krijgen dan zou ik zeker voor TUF gaan, alleen de looks zijn al :9~

By the way, de wapens zijn niet generfed, de instant attacks zoals overpower en MS zijn generfed.

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-10-2005 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ImdaMned schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 07:53:
Als casual gamer niet MC in kunnen gaan.... ligt er net helemaal aan in wat voor guild je zit. Bij ons zijn er een paar die door de week een paar uurtjes spelen en reserveren voor de donderdag en/of maandag 3 a 4 uur en gewoon meegaan.

Zo is er een die met 2 stuks earthfury rondloopt terwijl hij werk + vrouw + kids heeft.
Ik moet genoeg slaap hebben en dus ga ik tussen 22:00 en 22:30 offline. Op mijn server raiden de meeste guilds vanaf 20:00 tm 00:00. No way dat een guild me na 2 uur laat gaan en ze zodoende een rep moeten ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Anoniem: 97943 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:19:
[...]

Badlands, flightpath om de hoek en quests voor alliance.
Swamp of sorrows, hehe eindelijk een zone waar alliance geen snelle toegang heeft.
STV, flightpath in BB en quests voor alliance.
Thousend needles, laat me niet lachen. Er is gewoon een flightpath in thousend needles voor alliance er zijn zelfs quests.

Zijn er nog altijd 3 alliance zones waar horde niets heeft tegenover tada 1 voor de horde.
Wat is het verschil?
Alliance heeft redridge/duskwood voor 16-25 ongeveer.

De Horde kan tot level 25 in de barrens rondhangen met alle quests. daarna door naar stonetalon/thousand needles/desolace.

In die laatse gebieden zijn er volgens mij ook amper quests voor alliance. Ik kom namelijk alleen maar in desolace als ik level. en dan ook alleen maar noodzakelijk omdat ik niet in STV wil levelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 28-05 15:06
omg gisteren rond 22 uur een AV gewonnen eindelijk... begon er meteen nog 1, met een paar van de guild erin en om 1 uur vanacht gewonnen, en dat als alliance!

Guildparties pwnen zo hard en moonkin form ftw! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

Tpn schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 08:32:
[...]
Wat is het verschil?

De Horde kan tot level 25 in de barrens rondhangen met alle quests. daarna door naar stonetalon/thousand needles/desolace.

In die laatse gebieden zijn er volgens mij ook amper quests voor alliance. Ik kom namelijk alleen maar in desolace als ik level. en dan ook alleen maar noodzakelijk omdat ik niet in STV wil levelen ;)
Ok dat is de eerste goede reden die ik hoor. :)

Ik wil er wel even bij zeggen dat lang niet alle horde tot 25 in barrens blijven. Na level 20 beginnen de quests aardig op te raken en gaan de meeste door naar stonetalon mountains of ashenvale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Kaap schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 08:26:
[...]
Ik moet genoeg slaap hebben en dus ga ik tussen 22:00 en 22:30 offline. Op mijn server raiden de meeste guilds vanaf 20:00 tm 00:00. No way dat een guild me na 2 uur laat gaan en ze zodoende een rep moeten ophalen.
Dat is dan wel kut idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
gisteren MC
zelf tot aan shazzrah aanwezig geweest, helaas roll op EF helm verloren ;(

en weer fokking veel felheart gisteravond :( gewoon niet leuk meer

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

-=BoKKiE=- schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 08:52:
gisteren MC

rollen in MC? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:19
Ja als mensen misschien evenveel dkp hebben?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-05 08:20
-knip- (klote proxy, geen zin meer om het hele verhaal nogmaals te typen :P)

[ Voor 82% gewijzigd door Monsie op 19-10-2005 09:05 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 08:52:
gisteren MC

Ey, zeg eens tegen die skaap van jullie dat ie 10 dark iron ore niet voor 15g starting 20g buyout op de AH zet, AFZETTER !

: )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
bid bedoel ik :P

had maar 32 dkp, alles geboden, maar helaas andere shaman had 60 en bood dus minimaal 33 :P

en er zijn nog 2 shamans met beide meer dan 100 :/ dus tenzij die volgende keer niet meegaan vis ik voorlopig naast het net, hoop maar dat finkles dropt vanavond, dan gaat er 1 shaman iig door 80% van zijn DKP heen }>
ImdaMned schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:12:
[...]

Ey, zeg eens tegen die skaap van jullie dat ie 10 dark iron ore niet voor 15g starting 20g buyout op de AH zet, AFZETTER !

: )
hmmz gaat dat voor zoveel dan? :P zet mijn batch ook wel voor die prijs erop dan van het weekend }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Tpn schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 08:32:
[...]

Wat is het verschil?

deso kan je JUIST leuk questen en genoeg voor paar lvls als alliance, leuke centaur chainquest ook

in swamp ben je als alli ook zeer snel: via duskwood of blasted lands, dat zit om de hoek letterlijk

maar goed iedereen weet dat blizzard van hordes houdt en minder van alli :P
neem bv een AV... horde base is 10 keer beter verdedigt en nu helemaal sinds IB gy versterkt is.
Ook de spawnrate van de guards/npc's in de horde base is echt aso geworden

[ Voor 15% gewijzigd door reddevil op 19-10-2005 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Niet alle DKP systemen gebruiken bieden voor een item.

Bij ons is het zo dat je DKP vergaard voor het killen van dragons (doh) op tijd aanwezig zijn, gedurende de raid op bepaalde punten, en voor het blijven tot het eind.

Bij ons hebben alle items een vaste waarde.
Verder word er dan gekeken wie het hoogste aantal punten heeft.

Stel. Lawbringer leggings vallen van magmadar.
Er word gekeken welke pala het hoogste aantal punten heeft.
Pala 1 350pt
Pala 2 341pt
Pala 3 329pt

In dit geval mogen Pala 1 en 2 rollen voor het item. Iedereen die binnen een 20pt range van de pointleader zit mag dan rollen.

Kan zeggen dat het dan heel irritant is als jij pala 3 bent, en pala 2 wint de roll.
Wat dus inhoud als een volgend item dropped deze voor pala 1 is als die het nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
idd, net zo dicht bij als STV voor duskwood, en Burning Steppes voor Redridge en natuurlijk arathi voor Wetlands

@Tpn zo werken wij ook ongeveer alleen dan met 5%

[ Voor 20% gewijzigd door Puc van S. op 19-10-2005 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-05 11:03

RaseriaN

So much choices..

Wij werken bijna hetzelfde, alleen degene met de hoogste DKP mag kiezen of hij het wilt of niet, dan de volgende met hoogste DKP enz enz..

En over Horde/Alliance startgebieden : Is het niet zo dat Redridge en Westfall ( Onze gebieden voor 10-25) allemaal contested zone is? En dat de Barrens (De horde tot ~20-25) allemaal uncontested is?

[ Voor 43% gewijzigd door RaseriaN op 19-10-2005 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
RaseriaN schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:27:
Wij werken bijna hetzelfde, alleen degene met de hoogste DKP mag kiezen of hij het wilt of niet, dan de volgende met hoogste DKP enz enz..

En over Horde/Alliance startgebieden : Is het niet zo dat Redridge en Westfall ( Onze gebieden voor 10-25) allemaal contested zone is? En dat de Barrens (De horde tot ~20-25) allemaal uncontested is?
nopes, westfall is gewoon alli zone, barrens is horde zone

redrigde, dunno kom ik niet zo vaak :P

[ Voor 6% gewijzigd door reddevil op 19-10-2005 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Redridge is wel contested net als duskwood, (bijde 15/20+) westfall niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135836

reddevil schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:20:
[...]
maar goed iedereen weet dat blizzard van hordes houdt en minder van alli :P
neem bv een AV... horde base is 10 keer beter verdedigt en nu helemaal sinds IB gy versterkt is.
Ook de spawnrate van de guards/npc's in de horde base is echt aso geworden
ik had juist het idee dat blizz meer van allys hield :d
Na een lange tijd Allied hebben gespeeld speel ik nu horde(inmiddels 54). Maar ik heb het idee dat de beginquests bij Allied veel beter zijn uitgewerkt dan bij Horde.
Bij horde is het een beetje een wirwar, waar er bij allied meer een verhaal in lijkt te zitten. (en ook leukere quests).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Daar staat tegenover dat de alliance een heerlijke bottleneck heeft bij de brug met de 2 torens, ook daar is de spawntime van guard verlaagt, bijna niet doorheen te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

Productief avondje gisteren. Lekker farmen in DM West bij de eerste twee bazen, Tendris en Magister Kalendris. De arena spawn omgelegd met zijn vieren en later doorgegaan in west met zijn drieeen. Zelf twee mindtap talismans kunnen looten, een hoop shards, dusts en essences.

En uiteindelijk op onze laatste run..........

het epic warrior book!!

Nu nog onyxia down krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-05 13:16
wij gebruiken het Nurfed DKP systeem. Items worden automatisch berekent op punten. Degene met de meeste punten krijgt het item (als hij het nog niet had natuurlijk). de raid krijgt punten als er een item wordt "gekocht" met DKP. als ze worden gedisenchant of gegeven worden als backup worden er geen punten berekend en krijgt de raid ook geen punten. Duidelijk te zien op onze DKP site : www.rooar.dk/dkp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
ImdaMned schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:44:
Daar staat tegenover dat de alliance een heerlijke bottleneck heeft bij de brug met de 2 torens, ook daar is de spawntime van guard verlaagt, bijna niet doorheen te komen
behalve dat er nog steeds de bug is dat je zo langs de toren kan rijden en op de bovenste verdieping kan springen vanaf de berg ernaast... mooie bug die nog niet weggehaald is steeds, zo zijn er nog een paar...

daarnaast is IB 10 keer beter verdedigt dan SH, wat nogal te open is. Ook heeft horde het veel makkelijker om een wing commander te rescuen dan alli... maar goed, een goeie guildgroep doet wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
nog 8 uurtjes mensen, dan kan ik vele malen het woordje n00b naar mn hoofd verwachten, maar dan is mijn tauren druid werkelijkheid! alleen benieuwd of ik dan wel in kan loggen enzo :D

counting down :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Thrilled schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:50:
nog 8 uurtjes mensen, dan kan ik vele malen het woordje n00b naar mn hoofd verwachten, maar dan is mijn tauren druid werkelijkheid! alleen benieuwd of ik dan wel in kan loggen enzo :D

moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

dr00000000000000000000000000000000000000000000d

ga je resto/feral/moonkin of nog geen idee ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
8 urtjes moet lukken met inloggen, hou er wel rekening mee dat er iedere woensdag maintance is tussen 07:00 en 11:00 en dat het op patchdays vaak uitloopt + laggy is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:20:
[...]

hmmz gaat dat voor zoveel dan? :P zet mijn batch ook wel voor die prijs erop dan van het weekend }>
Mag iedereen gewoon dark iron ore minen in MC en dat ook nog verkopen? Het is aan te raden om dat allemaal op te sparen zodat je FR gear voor je tanks kan maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
En om daarna aan de guild tailor tegeven voor rep zodattie de beste +dmg legs kan maken :p (flarecore leggins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:54

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Heb al dik 200 goud te pakken, na veel Un'goro Soil op de AH te verkopen en wat crafted items. Tis veel geld, maar helaas nog maar 1/4 van de mount ;(

Word ook steeds moeilijk om in je zak te houden, omdat hoe meer geld je hebt, hoe meer leuke items er binnen je prijsbereik komen op de AH :P

Sommige mensen trekken het echter wel naar het extreme. Shadowcraft belt werd door iemand op Vashj voor 100g op de veilig gezet. Ik whisperde hem dat hij hem daar van zijn leven lang niet voor zou verkopen, en dat ik 50g bood (wat nog heel veel is) maar 80g was zijn laagste bod. Gisteren stond hij er weer op, na 0 keer bieden, deze keer voor 80g en hij gaat hem weer niet verkopen, dat weet ik zeker :9

Ik wacht wel geduldig tot hij dropt, of tot ik in ieder geval eerst mijn Mount gekocht heb. Meerendeel van het geld zal ik nu bij elkaar moeten gaan grinden, ik denk dat ik dat dan weer in deadwind pass doe. Jammer dat je die birds niet ook nog kan skinnen, dan haalde ik met een avond grinden tenminste nog een stuk of wat Ironfeather breastplates binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
reddevil schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:52:
[...]

moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

dr00000000000000000000000000000000000000000000d

ga je resto/feral/moonkin of nog geen idee ?:)
neeej he 8)7

[noob modus]
resto/feral/moonkin??? :X :X
[/noob modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Thrilled schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:50:

we willen je best hier ook wel al n00b noemen hoor als je daar zo naar uitkijkt :+

Tauren FTW :)
Ghostie schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:53:
[...]
Mag iedereen gewoon dark iron ore minen in MC en dat ook nog verkopen? Het is aan te raden om dat allemaal op te sparen zodat je FR gear voor je tanks kan maken..
DI kan je ook buiten MC minen :) alle DI die in MC gemined wordt gaat naar de guildbank

al onze MT's (3) hebben al 300+ FR zonder buffs :9

dus nu zijn de non mt warriors aan de beurt voor een paar deeltjes, wat ook al opschiet

veel mensen doneren regelmatig DI aan de guildbank, Skaap heeft ook regelmatig veel van zijn DI aan de guildbank gegeven, wat ie solo grind mag ie mee doen wat ie wil :)

[ Voor 45% gewijzigd door Bokkie op 19-10-2005 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
DIO dropped ook in BRD en de 2 gebieden rond Black Rock Montain

En blackraven heeft allang hun tanks in Dark Iron rondlopen

*wij als guild jaloers zijn*

@thalan

Reken er niet al teveel op. Shadowcraft en Magister zijn het duurst van allemaal, niet alleen omdat er veel mages/rogues zijn, maar ook omdat ze het snelst geld kunnen farmen.

[ Voor 38% gewijzigd door ImdaMned op 19-10-2005 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Gisteravond was het zover, nadat vorige week een deel van de guild al ff in ony's lair was wezen kijken (30 man die toen de drakifire amu hadden) en haar op 32% hadden gezet hebben we gisteravond een 2de bezoek aan de dame gebracht met een full raid van 40man.

Na 2keer een wipe rond 38% ging ze bij de 3de poging down down down.....

Zijn wat mooie drops geweest en onze tank heeft voor bewezen diensten het hoofd van ony mogen inleveren voor zijn trinket.

Zowiezo een goede week deze week op het endgame gebied, na zondag een beetje moeizame start in MC 3 bazen kunnen doen, Maandag de andere bazen tot aan Domo gedaan zonder 1 enkele wipe (waren tevens firstkills voor onze guild).

Nu moeten mensen ff snel de Domo questline doen zodat we genoeg waterdragers bij ons hebben als we vandeweek verder gaan...

Ik weet niet precies welk dkp systeem wij gebruiken maar je krijgt idd DKP voor optijd zijn, per uur dat geraid wordt, einde van de raid aanwezig zijn, en voor bosskils (waarbij dubbele dkp voor first kills).
Als er wat dropt bepaald de raid leader welke classes er mogen bieden, hierbij whispen de mensen die intresse hebben de leader. Deze kijkt vervolgens wie de meeste DKP heeft van de bieders en die krijgt dan het item.

DKP wordt dan vervolgens in mindering gebracht

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:58:
[...]

we willen je best hier ook wel al n00b noemen hoor als je daar zo naar uitkijkt :+

Tauren FTW :)
als jij je daar beter van gaat voelen, mag je hoor 8)

maar uhm, FTW?

is het mogelijk om ergens een lijstje met afkortingen te vinden enzo die in WoW gebruikt worden?

ik wil niet mijn AFAIK avontuur herbeleven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

FTW, For The Win. De lijstjes van afkortingen zijn al een paar keer langsgekomen. Heb helaas geen idee waar ze te vinden zijn ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
Thrilled schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:01:
[...]

maar uhm, FTW?

is het mogelijk om ergens een lijstje met afkortingen te vinden enzo die in WoW gebruikt worden?

FTW: For The Win.
Ow en een andere die je vaak gaat zien/nodig hebben

LFG: Looking For Group.

Meestal gevolgd door of een instancenaam in afkortingen
(in jouw geval)

WC: Wailing Caverns
SFK: Shadow Fang Keep
BFD: Black Fan... Deep
RFK: Razor Fen Kraul (oid)

Dit zijn instances die je in de eerste 25lvl zo beetje gaat tegen komen
Als je daar doorheen bent snap je de meeste afkortingen ook wel ondertussen die er gebruikt worden.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

n00b schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:01:
[...]

maar uhm, FTW?

FTW = For the Win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
volgens mij is ftw, for the win gok ik .. :D

bedankt btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Thrilled schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:57:
[...]

neeej he 8)7

[noob modus]
resto/feral/moonkin??? :X :X
[/noob modus]
;)

ff kort over de dr00d:

feral = dps dealer, melee combat, nuttig sinds 1.8
moonkin = caster, kan behoorlijk veel dam doen, redelijk nuttig sinds 1.8
resto = old style druid, voor 1.8 was "iedereen" resto.. je bent dan healer en nog steeds verwacht 99% van de parties waarmee je gaat groupen dat je healt en geen damage doet.

Voor levellen is feral eigenlijk het beste...

voor meer info, zie forums van wow-europe.com en worldofwarcraft.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Thrilled schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:01:
[...]

Die moet ik nog een keer beleven dan :) (geen idee wat het betekend :P)

en dan ook nog:
WTS: Willing to Sell
WTB: Willing to buy
Deze zie je in de tradechannels

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
je kan toch alledrie zijn? (vond ik juist zo vet aan de druid)
dat je zelf kiest wat je wilt zijn op dat moment... hoe je je voelt ... vandaag ben ik lui dus ga ik maar healen... andere dag wil je flink levelen dus fero en als je andere mensen wilt pwnen moonkin?

wéér een keuze erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Routed schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:05:
[...]

FTW: For The Win.
Ow en een andere die je vaak gaat zien/nodig hebben

LFG: Looking For Group.

Meestal gevolgd door of een instancenaam in afkortingen
(in jouw geval)

WC: Wailing Caverns
SFK: Shadow Fang Keep
BFD: Black Fan... Deep
RFK: Razor Fen Kraul (oid)

Dit zijn instances die je in de eerste 25lvl zo beetje gaat tegen komen
Als je daar doorheen bent snap je de meeste afkortingen ook wel ondertussen die er gebruikt worden.
LFM = looking for more :)

DM = Dire Maul Of Deadmines... deadmines = low lvl instance ook, Dire Maul is high lvl instance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Monsie schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:11:
[...]

Die moet ik nog een keer beleven dan :) (geen idee wat het betekend :P)

en dan ook nog:
WTS: Willing to Sell
WTB: Willing to buy
Deze zie je in de tradechannels
ik was wat rond aan het vragen over realms, welke ik moest kiezen... dus iemand had het over Afaik... ik zoeken in het lijstje met realms, maar stond er niet tussen, dus ik meld dat weer hier... blijkt afaik = As Far As I Know... logisch dat ie niet bij de realms staat hehe :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Thrilled schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:12:
dat je zelf kiest wat je wilt zijn op dat moment... hoe je je voelt ... vandaag ben ik lui dus ga ik maar healen... andere dag wil je flink levelen dus fero en als je andere mensen wilt pwnen moonkin?

wéér een keuze erbij?
Tuurlijk kan je alles doen wat je wilt, maar je krijgt Talentpoints vanaf lvl 10, zo kan je dus je build verbeteren

(een moonkinform krijg je pas aan het eind van de Balance Talent Tree :) (Bear/Dire Bear, cat en travelform krijg je dmv quests/trainer)

[ Voor 12% gewijzigd door Monsie op 19-10-2005 10:16 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 15:52
Anoniem: 125063 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:27:
Ja, en nu breekt mijn klomp. Een expension?! :r Dat betekent dat ik weer de nodige € mag neerleggen. Ik koop om de 2 maanden trouw een prepay card, ik mag toch wel verwachten dat hierbij kosten van de uitbreiding inbegrepen zijn!
De subscription fee geeft je het recht om op de servers te mogen inloggen, dat staat los van de software zelf. Je moet de expansion eigenlijk als een nieuw game beschouwen (alhoewel de inhoud ervan nog niet bekend is), dus is het niet meer dan logisch dat je ervoor betaalt. Dat is nu eenmaal het hele concept van een MMORPG... Er wordt trouwens ook regelmatig gratis nieuwe content toegevoegd, alhoewel ik vind dat ze zich iets teveel richten op high-end content.

Ik speel nu zelf al bijna vier jaar DAoC (WoW is voor mij een bij-project ;-) ) en ik heb in die periode bijna geen andere spellen gekocht. Zelfs als ik de subscription en alle expansions bij elkaar optel kom ik nog steeds goedkoper uit dan als ik elke twee maanden een standalone game met beperkte levensduur zou moeten kopen, want die kosten gewoon even veel...

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Thrilled schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:12:

wéér een keuze erbij?
Nou, je hebt 51 talent points... als je dus echt feral wilt zijn, heb je niet veel meer over voor andere talents :)

Ik had in pre-1.8 en standaard resto build (nu niet meer zo mogelijk aangezien talents gewijzigd zijn)

In 1.8 had ik eerst deze volledige feral spec:
http://www.worldofwarcraf...1303202151050000000000000

Maar melee vond ik toch iets minder, dus nu moonkin:

http://www.worldofwarcraf...0000000000500503100000000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
reddevil schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:19:
[...]

Nou, je hebt 51 talent points... als je dus echt feral wilt zijn, heb je niet veel meer over voor andere talents :)

Ik had in pre-1.8 en standaard resto build (nu niet meer zo mogelijk aangezien talents gewijzigd zijn)

In 1.8 had ik eerst deze volledige feral spec:
http://www.worldofwarcraf...1303202151050000000000000

Maar melee vond ik toch iets minder, dus nu moonkin:

http://www.worldofwarcraf...0000000000500503100000000
Ik was pre 1.8 altijd Balance geweest, maar die moonkinform zuigt grondig (naar mijn mening) Dus nu ben ik resto.

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
die tree's zeggen mij dus helemaal niks :P

wat raden jullie aan waar ik mee kan gaan beginnen als klein noobje in de grote wereld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
Monsie schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:21:
[...]

Ik was pre 1.8 altijd Balance geweest, maar die moonkinform zuigt grondig (naar mijn mening) Dus nu ben ik resto.
kvind moonkin juist leuk, beetje origineel omdat niemand wilt en een moonfire van 600+ crit en starfires van 1500+ crit vind ik leuk... en dan heb ik nog zooi als equipment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 27-05 10:27
Anoniem: 61797 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:18:
Als die expansion notes kloppen tenminste :*)
Hardstikke fake.
Kaap schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 08:26:
Da's klote. Gelukkig maakt het voor mij weinig uit hoe laat ik binnenkom, als het maar voor 10 uur is. Betekend dat ik tot 9 uur ofzo in m'n nest kan blijven liggen :)

[ Voor 59% gewijzigd door Hydra op 19-10-2005 10:27 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Thrilled schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:22:
die tree's zeggen mij dus helemaal niks :P

wat raden jullie aan waar ik mee kan gaan beginnen als klein noobje in de grote wereld :P
Als je solo gaat is balance build erg makkelijk (meer spelldmg) Maar in groepen is resto toch wel een must, aangezien er van droods verwacht word dat ze healen.

Maar het is vooral wat je zelf wilt, je moet doen wat JIJ leuk vind en je niet laten beïnvloeden wat andere willen.

Ik ben altijd Balance build geweest omdat IK dat leuk vond :) En nu dan resto, omdat ik vind dat ze de balance tree vern**kt hebben.

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

FTL = For Teh Lose
FTP = For Teh Pwn
Fr00b = Freaking Noob
Nooblet = Noob in Spé :D
-Zor = te plaatsen achter ieder ander woord om aan te geven dat je je 1337 voelt (Ftwzor, Pwnzor)
OMGWTFPWNDBBQSAUCE =
Omg - O My God / WTF What the Fuck / PWND - Zeer stevig ge-0wnd of te grazen genomen / BBQSAUCE Saus voor over vlees bij het Barbeque'en.
-_- = :( Nee he :( of "Omfg"
>.< = Ongeveer als hierboven / "Nee he, domkop"
LFG = Looking for Group
LFM = Looking for Men
LF1M/LF2M etc. = Looking for 1/2/etc men (word meestal gevolgd door "healer" of "tank")
WTS = Want to Sell
WTB = Want to Buy
GM = Guildmaster / Game Master
Plz = Please (vaak gebruikt door bedelaars)
KK = Ok
Need = Ik heb dat item nodig! (ga het gebruiken/equippen)
Greed = Niet nodig, maar wil het wel hebben om te verpatsen
HS = Hearstone
IF = Ironforge (dwarf hoofdstad, heeft tevens de veiling)
SW = Stormwind (human hoofdstad)
AH = Auction House (veiling in IF)
Lowbie = Iemand die laaglevel is, eventueel ivm jijzelf
BG = Battlegrounds
Gank = Afgeleid van Gang Kill maar word gebruikt als term dat je bent afgemaakt door de tegenpartij (just got ganked in IF!)
CC = Corpse Camp (iemand heeft je afgemaakt en wacht tot je er weer bent, om het nog es te doen)
FP = Flight point (punt waar vluchten aankomen en vertrekken)
FM = Flightmaster (persoon die jou die vluchten verkoopt)
NPC = Non Playable Character (alle figuren in het spel die geen "echte" speler zijn dus)
MOB = Mobile, oftewel een beest/vijand/baas, in het kort zijn alle vijanden die geen spelers zijn een "mob"
Vendor = NPC die je iets verkoopt/repareert
HK = Honour Kill (iemand vermoorden binnen jouw level range en daar punten voor krijgen)
DK = Dishounourable Kill (iemand oneervol afmaken, geld tot nu toe alleen voor civilians)
Civi = Civilian (NPC die jou nooit uit zichzelf aanvalt en (te) ver onder jouw level range ligt, als je die afmaakt is dat oneervol en kost het je Honour Points
Drop = Een item of wapen dat "valt" na het afmaken van een "mob"
Loot = Opbrengst in het algemeen (items, geld)
Ninja = Iemand die probeert de loot te jatten
Rep = Reputation, kun je opbouwen bij andere facties om daar in de gunst te komen en meer opties te krijgen (spullen, berijdbare dieren)
Mount = Berijdbaar dier om sneller te reizen (paarden, tijgers)
Green's = Items met matige kwaliteit/bonussen
Blue's = Items met goede kwaliteit/bonussen
Epic's = Items met uitzonderlijk goede kwaliteit/bonussen
Stats = Statestieken (van een item of persoon, zijn kracht of intellect)
DPS = Damage per seconde
Tank = Persoon die de klappen vangt voor de groep
DD = Damage Dealer
Rezzer / Ress = Iemand die kan ressurecten / tot leven wekken, je kan om een "ress" vragen
Buff = Positief magisch effect dat je op je character kan hebben, sommige mensen kunnen deze over jou uitspreken voor een bepaalde tijd (meer kracht, level of magie)
Debuff (negatief effect, zelfde manier)
DoT = Damage over Time = Een Debuff die langzaam schade doet, het vreet aan je voor een bepaalde tijd

Dit was alles wat ik zo even los uit het hoofd kon verzinnen, heb je vragen roep maar :P

[ Voor 16% gewijzigd door HTT-Thalan op 19-10-2005 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
reddevil schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:24:
[...]

kvind moonkin juist leuk, beetje origineel omdat niemand wilt en een moonfire van 600+ crit en starfires van 1500+ crit vind ik leuk... en dan heb ik nog zooi als equipment :)
Ik weet dat je hele leuke damage doet als balance drood, maarja ik vond de oude balance tree leuker (smaken verschillen ofc)
Ik vond healen ook altijd maar niets, maar ik begin er in de high lvl instances veel plezier in te krijgen. (misschien omdat ik het ook iets beter kan nu :P)

Voor Thrilled:

Kijk hier ffies, dan kan je spelen met de talents

[ Voor 12% gewijzigd door Monsie op 19-10-2005 10:31 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
reddevil schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:20:
deso kan je JUIST leuk questen en genoeg voor paar lvls als alliance, leuke centaur chainquest ook
Ik kap altijd met Desolace als ik alles behalve die Ongeku quest gedaan heb. No way dat ik door die k*tzone (Swamp of Sorrows) ga sjouwen om die mob te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
en vergeet de '1oneevelen' niet :)

bv.

WTFPWN!!!1111oneeleven

om nog meer uitroeptekens aan te geven :)
Monsie schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:29:
[...]

Ik weet dat je hele leuke damage doet als balance drood, maarja ik vond de oude balance tree leuker (smaken verschillen ofc)
Ik vond healen ook altijd maar niets, maar ik begin er in de high lvl instances veel plezier in te krijgen. (misschien omdat ik het ook iets beter kan nu :P)
sja da's persoonlijk he... maar goed je moet doen wat je leukt vindt en niet wat een ander leuk vindt :)

[ Voor 71% gewijzigd door reddevil op 19-10-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 14:44
Hydra schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:25:
[...]

Hardstikke fake.

[...]

Da's klote. Gelukkig maakt het voor mij weinig uit hoe laat ik binnenkom, als het maar voor 10 uur is. Betekend dat ik tot 9 uur ofzo in m'n nest kan blijven liggen :)
gelukkig kan ik deze week tot minimaal 9 uur in mn nest blijven rotten, en volgende week rond een uurtje of 10..

rotleven hoor.. student zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Monsie schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:27:
Als je solo gaat is balance build erg makkelijk (meer spelldmg) Maar in groepen is resto toch wel een must, aangezien er van droods verwacht word dat ze healen.
Alsof je zonder een resto build niet zou kunnen healen zeg, net zo'n onzin als een Shadowmage vertellen dat 'ie niet kan healen. Sowieso als ik in een 5-man groep zit met een Druid mag 'ie fijn gaan DPS-en/offtanken, 1 healer is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

HTT-Thalan schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:27:

Gank = Afgeleid van Gang Kill maar word gebruikt als term dat je bent afgemaakt door de tegenpartij (just got ganked in IF!)
Dacht toch dat een gank stond voor een "oneerlijke" kill. Dus 2 vs 1 of high-lvl versus low-lvl.

Als je, ook in IF, gewoon gehakt wordt door een gelijk level is dat gewoon een kill (en een goeie ook nog imo ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Ga Thalans lijstje even iets aanpassen :P
FTL = For Teh Lose
FTP = For Teh Pwn Nog nooit gezien
Fr00b = Freaking Noob Zelf bedacht?
Nooblet = Noob in Spé
-Zor = te plaatsen achter ieder ander woord om aan te geven dat je je 1337 voelt (Ftwzor, Pwnzor)
OMGWTFPWNDBBQSAUCE =
Omg - O My God / WTF What the Fuck / PWND - Zeer stevig ge-0wnd of te grazen genomen / BBQSAUCE Saus voor over vlees bij het Barbeque'en. :S erm is vashj zo´n kiddie server?
-_- = Nee he of "Omfg"
>.< = Ongeveer als hierboven / "Nee he, domkop"
LFG = Looking for Group
LFM = Looking for Men More is het eigenlijk
LF1M/LF2M etc. = Looking for 1/2/etc men (word meestal gevolgd door "healer" of "tank") Same LFM is Looking For more (komt op zelfde neer maar wanneer het toch word uitgelegd dan maar meteen goed)
WTS = Want to Sell
WTB = Want to Buy
GM = Guildmaster / Game Master
Plz = Please (vaak gebruikt door bedelaars) Algemene afkorting :P
KK = Ok Zoek voor deze term even op "loltroll" met google
Need = Ik heb dat item nodig! (ga het gebruiken/equippen)
Greed = Niet nodig, maar wil het wel hebben om te verpatsen
HS = Hearstone ff mierenneuken miereneuken W/E! heartstone ;)
IF = Ironforge (dwarf hoofdstad, heeft tevens de veiling)
SW = Stormwind (human hoofdstad)
AH = Auction House (veilig in IF)
Lowbie = Iemand die laaglevel is, eventueel ivm jijzelf
BG = Battlegrounds
CC = Corpse Camp (iemand heeft je afgemaakt en wacht tot je er weer bent, om het nog es te doen) Deze is ook nieuw voor mij, zelf bedacht?
FP = Flight point (punt waar vluchten aankomen en vertrekken) Bij mijn weten nog steeds flightpath
FM = Flightmaster (persoon die jou die vluchten verkoopt)
NPC = Non Playable Character (alle figuren in het spel die geen "echte" speler zijn dus)
MOB = Mobile, oftewel een beest/vijand/baas, in het kort zijn alle vijanden die geen spelers zijn een "mob"
Vendor = NPC die je iets verkoopt/repareert
HK = Honour Kill (iemand vermoorden binnen jouw level range en daar punten voor krijgen)
DK = Dishounourable Kill (iemand oneervol afmaken, geld tot nu toe alleen voor civilians)
Civi = Civilian (NPC die jou nooit uit zichzelf aanvalt en (te) ver onder jouw level range ligt, als je die afmaakt is dat oneervol en kost het je Honour Points Ook weer een nieuwe :P
Drop = Een item of wapen dat "valt" na het afmaken van een "mob" ie
Loot = Opbrengst in het algemeen (items, geld)
Ninja = Iemand die probeert de loot te jatten
Rep = Reputation, kun je opbouwen bij andere facties om daar in de gunst te komen en meer opties te krijgen (spullen, berijdbare dieren)
Mount = Berijdbaar dier om sneller te reizen (paarden, tijgers)
Green's = Items met matige kwaliteit/bonussen
Blue's = Items met goede kwaliteit/bonussen
Epic's = Items met uitzonderlijk goede kwaliteit/bonussen
Verder is het wel een mooi lijstje van HTT-Thalan.
Ook weer is tijd teveel op je werk? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
BootVluchteling schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:35:
[...]

gelukkig kan ik deze week tot minimaal 9 uur in mn nest blijven rotten, en volgende week rond een uurtje of 10..

rotleven hoor.. student zijn :+

tenzij je stage loopt |:(
Hydra schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:36:
[...]

Alsof je zonder een resto build niet zou kunnen healen zeg, net zo'n onzin als een Shadowmage vertellen dat 'ie niet kan healen. Sowieso als ik in een 5-man groep zit met een Druid mag 'ie fijn gaan DPS-en/offtanken, 1 healer is genoeg.
Ik snap ook wel dat je kan healen als je feral/balance bent, maar het geeft net even wat extra's als je resto bent.
En 1 healer is idd genoeg in een 5man group. :) in een 7/8 man ook nog wel :D
Anoniem: 27963 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:36:
[...]

Dacht toch dat een gank stond voor een "oneerlijke" kill. Dus 2 vs 1 of high-lvl versus low-lvl.

Als je, ook in IF, gewoon gehakt wordt door een gelijk level is dat gewoon een kill (en een goeie ook nog imo ^^)
Ik d8 dat Ganken inhoud dat je iemand killed die aan het questen is/net met eem mob gevochten heeft en dus op half leven zit bijv. (ooneerlijke kill dus)

En _/-\o_ als je in IF iemand killed en het er levend vanaf brengt :D

edit: D'oh, doe ik het weer, mezelf niet editen :D

Ik dacht trouwens dat LFM Looking For Members is (waar zeuren we ook over, het komt allemaal op hetzelde neer :))

[ Voor 37% gewijzigd door Monsie op 19-10-2005 10:47 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
-knip- (sorry moet mezlef editen :D)

[ Voor 100% gewijzigd door Monsie op 19-10-2005 10:44 ]

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
maak van die CC niet Corpse Camp maar Crowd Control, past er wat beter bij vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

@Tpn, WTFPWNBBQSAUCED is gewoon een grappige zin/woord :)
Bij ons op Dragonmaw heet zelfs een guild OMGLAZERGUNPZEWPZEW! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112

[...]

<mierencopuleer-modus> Shadowpriest bedoel je neem ik aan... ;) </mierencopuleer-modus>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-05 11:11

On_E

Housemusic

Afbeeldingslocatie: http://www.cesspit.net/drupal/storeroom/wow-repository/blood3.jpg

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmmm perhaps rare vraag maar ik heb op moment 2 accounts (heb er 1 van vriend van me overgenomen) maar vroeg me af of het mogelijk is om door blizzard een account te laten mergen. Maar dat andere account wel actief blijft. Vriend van me gaat weer gamen, maar ik zou me lvl 60 rogue en wat andere chars graag mee willen nemen zitten allemaal op alliance op alle 2 de accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
[...]

healen zozeer is niet zo'n probleem, maar meer NS en innervate :)

Wij doen altijd 2 healers, naja 1.5 nu ik moonkin ben, priest en druid healen en geen tank... warriors kunnen dan alles wel 2h hakken, gaat veel sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

CC = Crowd Control idd
LFM = Looking For More

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monsie
Bah, een coole Bloodelf voor de Horde... en een pandabeer voor de alliance :P

Sign here please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
cool. mocht het idd zo zijn dan wordt dat med volgende char die ik gaat lvlen:)

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81112

Omg, waar heb je die vandaan getoverd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
WeAreLegion schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:50:
Hmmmm perhaps rare vraag maar ik heb op moment 2 accounts (heb er 1 van vriend van me overgenomen) maar vroeg me af of het mogelijk is om door blizzard een account te laten mergen. Maar dat andere account wel actief blijft. Vriend van me gaat weer gamen, maar ik zou me lvl 60 rogue en wat andere chars graag mee willen nemen zitten allemaal op alliance op alle 2 de accounts.
ik weet dat Blizzard de mogelijkheid gaat geven in de toekomst om characters van accounts te laten switchen. Wanneer dit komt, weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmm hoop het :) tis me beste vriend maar wil wel me rogue terug lol :) maar goed ik mail blizzard wel even perhaps dat ze me kennen helpen. Bedoel betaal gewoon netjes voor die 2 accounts en ze blijven alle 2 bestaan tis niet dat ze geld missen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-05 11:11

On_E

Housemusic

Anoniem: 81112 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:53:
[...]

Omg, waar heb je die vandaan getoverd? :)
Stond op het US general forum, waar wordt geclaimed dat ie fake is.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:59:
[...]

Lijkt me ook apart, een Bloodelf Mage...
Achja we zien wel wat er echt en fake is :)
Desalniettemin (:P) ziet het er wel stoer uit :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

nog een belangrijke
AoE = area of effect
dus niet age of empires ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Monsie schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:52:
Bah, een coole Bloodelf voor de Horde... en een pandabeer voor de alliance :P
Cool! Eindelijk een horde race die niet butlelijk is :D

Zal wel fake zijn, maar is toch cool :)

[ Voor 9% gewijzigd door Hydra op 19-10-2005 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
On_E schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:59:
[...]

Ik zeg ook dattie fake is :p ten eerste: gear ziet er te netjes uit voor een lvl 1 char
ten 2e als je een char kiest zie je een begin plaatje erachter (dit zou er idd nog niet in hoeven te ziiten)
Bliz heeft gezegd dat Pandaran nooit een playable race word.
De char is wel erg gedetaileerd ivm met wat je nu ziet.

ook zien de elves op de eerste 2 screens hier: http://www.cesspit.net/drupal/taxonomy/term/2 er anders uit dan op de 3e :p

Tevens: wel 2 nieuwe races maar geen nieuwe classes?

[ Voor 17% gewijzigd door Puc van S. op 19-10-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-02 11:20
Iemand nog tips waar je het beste golden pearls kan farmen? Die dingen gaan gewoon voor 30/40g in ah..
Heb die turtles in hinterlands al geprobeert maar naar een paar dagen farmen pas 1 golden pearl gezien. Wel stuk of 15 black pearls en een zooi isidescent pearls :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Janspj schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:08:
Iemand nog tips waar je het beste golden pearls kan farmen? Die dingen gaan gewoon voor 30/40g in ah..
Heb die turtles in hinterlands al geprobeert maar naar een paar dagen farmen pas 1 golden pearl gezien. Wel stuk of 15 black pearls en een zooi isidescent pearls :'(
Aszhera beach

Fishpeople genocide }>
twijfel nog steeds om een mooncloth robe te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

Maintenance Extended

We have encountered difficulties during the maintenance with some realms, and have had to keep these realms down for further testing. All other realms should be open as planned. The realms affected are:

Balnazzar
Bloodfeather
Darksorrow
Defias Brotherhood
Frostwhisper
Genjuros
Haumarush
Hellscream
Laughing Skull
Lightning's Blade
Magtheridon
Neptulon
Nordrassil
Kor'gall
Ragnaros
Sylvanas
The Maelstrom
The Venture Co.
Twisting Nether
Vashj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
over die screen van net, een beetje lore over blood elves

"Outside of Outland, there are few allies that the Blood Elves can count on aside from the Naga; they are bent solely on the destruction of the Scourge that destroyed their homeland and the dismantling of the Alliance which they feel had failed them. They scorn the shamanistic and druidic societies of the Orcs, Tauren and Night Elves and make no distinction between the Forsaken and the Scourge. Due to their history of warfare with the Forest Trolls of Zul'Aman, they hate the Jungle Trolls, who are allied with the Horde, by association.

The Blood Elves are despised by most, Alliance and Horde alike. The Humans, Dwarves and Gnomes see them as traitors, while the Night Elves, who can sense their addiction on a mystical level, abhor them even more than they do the High Elves. The Tauren are likewise repulsed. The Orcs are horrified by the Blood Elves' use of warlock magic, which reminds them of their own enslavement to demons and bloodlust. Most High Elves grieve for their bretheren but agree that they are too far gone to be cured and too dangerous to be left alive. However, many have given into the despair of their addiction and joined the Blood Elves.

The Blood Elves have three main goals: the destruction of all Undead, whether Scourge or Forsaken; the reclamation of Kalimdor as their new homeland; and the downfall of the Alliance, particularly the Night Elves."

en vinden jullie niet dat die screen heel erg op http://upload.wikimedia.o...d8/Warcraft_Blood_elf.jpg lijkt? en deze is op 25 Augustus daar toegevoegd ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Puc van S. op 19-10-2005 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:44

Valkyre

Kitesurf FTW!

dit is nu wel vervelden, het is onderhoud op woensdag , en op woensdag is net mijn vrije dag :(

is er nog een manier om te zien in welke realm ik zat? want ik kan mijn charc niet meers vinden :(

[ Voor 36% gewijzigd door Valkyre op 19-10-2005 11:26 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik ben een tijdje bezig geweest met onze fishpeople vrienden te doden, maar uiteindelijk maar een pearl. Gelukkig waren ze in de AH maar 20 gold, dus dat viel wel mee. Helaas heb ik mijn mooncloth robe maar iets van een dag gebruikt totdat er wat beters viel. Het is wel een leuke/mooie robe om eventjes te hebben.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
HS = Hearstone ff mierenneuken miereneuken W/E! heartstone

heartHstone

haardsteen, 't heeft niets met hart te maken : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Tpn schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:41:
Ga Thalans lijstje even iets aanpassen :P

[...]

Verder is het wel een mooi lijstje van HTT-Thalan.
Ook weer is tijd teveel op je werk? :P
Och, tijdens een telefoongesprek met een klant moet je vaak wachten (leken zijn door de band genomen niet zo snel met het opvolgen van instructies) en kun je best nog wat tikken.

Er is niks zelfverzonnen bij, al vermoed ik dat ik die term civi overgenomen heb van Command and Conquer. For Teh Pwn and Fr00b zijn termen die in onze guild vrij bekend zijn, waar ook vooral denen en engelsen in zitten.

Het maken van leuke termen en constant lol hebben om de domste dingen maakt dat we ondanks dat we niet groot genoeg zijn voor UBRS en MC runs, welk ontzettend veel lol hebben, zo veel dat we niet eens andere guilds overwegen. We zullen in de toekomst wel meer samen gaan werken met Epic, sirdalords guild, welke al die runs wel doet. Warrior Nation is gewoon meer de Loltroll versie van een WoW guild :P

Voor de rest leiden wij ook veel lowbies op, we trekken ze en masse door instances heen, geven ze veel free gear en wat backup in lastige gebieden. Ergens in de toekomst zullen we genoeg high levels hebben maar tot die tijd blijven we genoeg hebben aan de lol die we trappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Yellow|A schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:26:
Ik ben een tijdje bezig geweest met onze fishpeople vrienden te doden, maar uiteindelijk maar een pearl. Gelukkig waren ze in de AH maar 20 gold, dus dat viel wel mee. Helaas heb ik mijn mooncloth robe maar iets van een dag gebruikt totdat er wat beters viel. Het is wel een leuke/mooie robe om eventjes te hebben.
mja hij is mooi, veel int/spirit

maar ik ben een dmg geile undead vuurballen gooiende chick :P (heb ook maar 2600 hp unbuffed :+ )
dus ben blij dat ik hem nog steeds niet gemaakt heb :)

Heathstone hearthstone, who cares, echte bikkels gebruiken Astral Recall :P

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 19-10-2005 11:47 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.