Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.216 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:04
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 09:35:
[...]

dat zeg je verkeerd skaap JIJ bent geen filantropische isntelling
btw stronghold zo duur? kant en klaar neem ik aan?
guildie van me heeft er dacht ik 300 voor betaald in totaal
Ik heet gewoon Kaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04:45

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:15:
[...]

in die 1 a 2 dagen grind ik 2x zoveel bij elkaar als dat ik krijg voor mijn sets

ik ben dragonscaler en ik maak alleen als mensen de mats meeleveren ik ga niet grinden voor iets waarvan ik niet zeker weet dat het verkoopt, bovendien kan ik ubrs niet soloen dus mats grinden werkt niet :P ik verdien dan af en toe 10g door op een knopje te drukken om voor iemand black dragonscale pants te maken of meer als ik straks ook de boots kan maken

hoewel de boots meer zijn omdat ik het gewoon wil kunnen, gezien er daarvoor cores nodig zijn welke alleen uit MC komen en de MC guilds deze binnen houden en ze vast wel een scaler hebben die het zelf kan maken :P

mischien dat ik later nog wat geld kan verdienen met cindercloth cloaks, maar zolang ik daarover nog niets over in /2 heb gezien ga ik geen Essence of fire inslaan om daar productie mee te draaien :P
Ja, dan heb ik natuurlijk een voordeel met mijn Devilsaur armors, die verkopen altijd :P Er zijn altijd weer nieuwe rogue's die altijd goede gear nodig hebben en devilsaur is gewoon zo'n beetje de beste blauwe rogue gear die je buiten een instance kan vinden/krijgen/kopen. En dan zijn de devilsaurs zelf ook nog een eitje als je weet hoe het moet. Helaas lopen er zo weinig rond en zijn ze lastig te vinden. Ook moet je altijd rekening houden met de ruimte, anders krijg je lastige adds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 15:26
Om ene Anakin Skywalker te quoten:
"Nooooooooooooooooo!!!"

:P

Wat betreft die transmute prijzen: het is doodnormaal dat die nu omlaag gaan. Eerst maakten Alchemists winst op arcanite transmutes, en toen kwamen er een paar achter dat je meer met water-> air kunt verdienen. Dus wat doet iedereen: jawel, water grinden en dat transmuten.

Supply and demand.
Anoniem: 98940 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 09:14:
haha, dat doe ik altijd. Iedereen doe Arcanite transmute voor 5g, en dan ik voor 3,5g. Gelijk 20 whispers op me af, dat ik voor 5g moet sellen. prachtig 8)
Ja maar waarom zou je in hemelsnaam voor 3.5 gold die transmute doen als je er 5 gold voor krijgt? Dat is gewoon de standaard geaccepteerde prijs.
Mwoa, niet mee eens. Ik 'betaal' in WoW alleen voor nuttige dingen, en ik vind die 40% extra speed gewoon nuttig.

[ Voor 45% gewijzigd door Hydra op 20-10-2005 10:37 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Was gisteren met wat guildmembers naar stratholme toe voor hun set onderdelen en we hadden een extra priest mee. Ik vond hem persoonlijk al de hele tijd irritant, maar dat heeft er niks mee te maken. Zegt hij ineens tijdens Ramstein, "gotta go, guild run to blackwing lair or i'll lose my DKP, woohoo" en hearthstoned.

Sommige mensen, meh :)

[ Voor 4% gewijzigd door Yellow|A op 20-10-2005 10:29 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gimbooze schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:21:
[...]

Die zijn nodig voor Onyxia Cloaks toch?
Lijkt me dat de meeste raidguilds wel iemand hebben die die dingen kan maken :P
mwoah valt nog wel mee bji ons op de server
zie zelden iemand op dat pattern grinden, staat ook bijna nooit op de ah :)

heb voor de transfer wel eens mensen gezien die dat ding wilde hebben in /2

ben ook al meerdere 'raidguilds' tegengekomen die bijv geen Black Dragonscale Leggings kunnen maken :P
:X excuses lees 2 forums tegelijk en een guildie van me heet Skaap sorry |:(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 12:34
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:37:
[...]

mwoah valt nog wel mee bji ons op de server
zie zelden iemand op dat pattern grinden, staat ook bijna nooit op de ah :)

heb voor de transfer wel eens mensen gezien die dat ding wilde hebben in /2

ben ook al meerdere 'raidguilds' tegengekomen die bijv geen Black Dragonscale Leggings kunnen maken :P

[...]

:X excuses lees 2 forums tegelijk en een guildie van me heet Skaap sorry |:(
Ik kan ze ook bij ons maken (ben alleen wel alliance :p) zal vanavond eens gaan kjiken of er vraag naar is :p

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 09:58:
Hopelijk kan ik nog wat UBRS en andere high levels runnen, met wat lucky blue BoE drops, als ik die op de veiling verkopen en gaat het echt hard. Heb onlangs nog 100goud gevangen voor een Doombringer.
UBRS is geen instance die je doet om geld te verdienen, sorry. Als er al iets leuks dropped heb je een kans van precies 6,66~ % dat jij 'em mee mag nemen.Het is efficienter gewoon mobs in Tyrs Hand ofzo te grinden. Kans op blue BoE drops is in UBRS gewoon niet groot genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113150

Was deze al voorbij gekomen dan?

Afbeeldingslocatie: http://www.vgcats.com/comics/images/050207.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Hydra schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:42:
[...]

UBRS is geen instance die je doet om geld te verdienen, sorry. Als er al iets leuks dropped heb je een kans van precies 6,66~ % dat jij 'em mee mag nemen.Het is efficienter gewoon mobs in Tyrs Hand ofzo te grinden. Kans op blue BoE drops is in UBRS gewoon niet groot genoeg.
Maar het is wel duizend keer leuker dan grinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-04 10:23

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:50:
[...]

Maar het is wel duizend keer leuker dan grinden :)
Bij ons is Silithus erg rustig qua ganking.. in Cenarion Hold zelf ligt dan ook geen 1 lijk en tijdens het grinden passeren mensen je rustig.. op een of andere manier hangt er een soort van vrede.

Terwijl je een stuk verder goed hard gecorpsecamped kan worden hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-04 12:59
Ga gewoon voor brutality blade als rogue zijnde en respec combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Helaas, de respawnrate in Tyr's Hand en Heartglen zijn zogenaamd "gefixed" in 1.9 S'ochtends is het goed te doen maar s'avonds sta je gewoon met een paar man te wachten tot er iets respawned.

Baal ik van he, van die nerfs die Blizzard fixes noemt. Slaat nergens op, wie had daar nou last van? Helemaal niemand. Wie baalt er nu? Iedereen die in Tyr's Hand wil farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Ja en ga voor Hand of Ragnaros als Warrior zijnde en respec Arms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
M1lamb3r schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:57:
Ja en ga voor Hand of Ragnaros als Warrior zijnde en respec Arms.
Geef mij maar Ashkandi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

PacinoAllstars schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:53:
Ga gewoon voor brutality blade als rogue zijnde en respec combat.
Tuurlijk, ik koop er wel even eentje op de AH dan :{

Ik ben combat specced, en gebruik momenteel Assasination Blade mainhand en "The Cruel Hand of Timmy" als offhand. Best geinige proc zit daarop :)

Momenteel maak het me geen klap meer uit welke swords ik te pakken krijg, als de dps maar hoger ligt dan wat ik nu heb. Beetje poison erop, Combo aanswitchen en hakken maar, gegarandeerd fun in elke instance :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:08:
[...]

Tuurlijk, ik koop er wel even eentje op de AH dan :{

Ik ben combat specced, en gebruik momenteel Assasination Blade mainhand en "The Cruel Hand of Timmy" als offhand. Best geinige proc zit daarop :)

Momenteel maak het me geen klap meer uit welke swords ik te pakken krijg, als de dps maar hoger ligt dan wat ik nu heb. Beetje poison erop, Combo aanswitchen en hakken maar, gegarandeerd fun in elke instance :P
Dus een verkapte warrior? :o
Vind dat een rogue meer is dan alleen brute DPS en in instances voor MC/BWL (in ZG ook nog door de humanoids) toch kan helpen met zijn stuns en saps en kick..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132667

Combat rogues ownen, vooral bladeflurry is chill in instances

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:12:
[...]
Dus een verkapte warrior? :o
Vind dat een rogue meer is dan alleen brute DPS en in instances voor MC/BWL (in ZG ook nog door de humanoids) toch kan helpen met zijn stuns en saps en kick..
Kick vond ik helemaal geweldig, maar ben erachter gekomen dat dat toch wel meevalt. 2 Seconden silence is toch wat weinig, en spells onderbreken deed hij zonder imp. kick ook wel. Had ik die misschien toch beter in imp. Eviscerate gestoken :P Bovendien zijn mages meestal sneller met hun counterspell.

Stuns zijn handig bij zware mobs, maar een beetje tank heeft tegenwoordig geen moeite met welke trashmob dan ook, en bosses zijn er altijd immune voor.

Sap blijf handig, al trek ik wel een pietsie aggro omdat ik geen imp.sap meer heb. En dan blijft vaak alleen nog maar dps over. Wel doe ik altijd mijn uiterste best achter de mobs aan te gaan die op de mage of healer(s) zitten, zodat die het overleeft. En wanneer er een (extra) zware trashmob afgemaakt moet worden, (of meerdere) is mijn fury combo een sure winner, ze gaan neer als een mes door boter :P

Je zou kunnen zeggen dat ik een warrior aan het worden ben, en ik bouw inderdaad flink op armor (nu dik 1800 unbuffed, hopelijk word dat nog veel meer) maar toch is het in geen velden of wegen te vergelijken. Ik ben nog steeds enorm lenig, heb dat verrassingseffect en kan mezelf aan het gevecht onttrekken als het misgaat. Het is jammer dat warriors die overpower hebben, anders had ik met mijn build menigeen warrior tot "canned meat" kunnen verpakken :9

[ Voor 17% gewijzigd door HTT-Thalan op 20-10-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Brutality blade is al 2 keer gedropt in twee weken bij ons. Ik was de enige rogue die hem wilde en had laagste dkp :P

Sta steeds top 3 nu met rogue in mc door combat spec. In pvp zijn ze ook beter tegen warriors, maar nog altijd gleuck hebben ermee :(

Ben blij dat ik van mij 30/8/13 build af ben, want dat werd aardig saai. Verder begint heel wow mij te vervelen hebben jullie daar ook geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Yup, gister nog gelachen. Wil mine taggen in AB. Cheapshot. Ik gooi retalliation en mep die rogue neer. Op 15% had ik 60 rage en ik execute hem voor 1900+. Ik was op 45% en wordt weer gecheapshot, volgende rogue maar wat doet die n44b, gooit ie Evasion aan dus ik doe meteen Bllodrage voor extra rage en overpoweren maar whahahaha. En ondertussen maar ROFL macro paar keer aangeklikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:31:
Yup, gister nog gelachen. Wil mine taggen in AB. Cheapshot. Ik gooi retalliation en mep die rogue neer. Op 15% had ik 60 rage en ik execute hem voor 1900+. Ik was op 45% en wordt weer gecheapshot, volgende rogue maar wat doet die n44b, gooit ie Evasion aan dus ik doe meteen Bllodrage voor extra rage en overpoweren maar whahahaha. En ondertussen maar ROFL macro paar keer aangeklikt.
Die gozer heeft nu waarschijnlijk een thread op de fora geopend over dit incident en hoe 'imba' en 'overpowered' Warriors wel niet zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
agh warriors zijn ok, maar rogues moeten wat worden bijgesteld, want op dit moment zijn ze echt de meest nutteloze sucky class die er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:34:
[...]

Die gozer heeft nu waarschijnlijk een thread op de fora geopend over dit incident en hoe 'imba' en 'overpowered' Warriors wel niet zijn ;)
Inderdaad ;)

Maar ik heb hetzelfde met hunters. Argh ik haat hunters in PVP. Ik kan ze maar niet killen 1vs1! N3RF hunt0rz :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
PacinoAllstars schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:35:
agh warriors zijn ok, maar rogues moeten wat worden bijgesteld, want op dit moment zijn ze echt de meest nutteloze sucky class die er is :)
Ja hoor, we gaan stunlock herstellen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Rogue´s nutteloos. uhuh
probeer is een pala op level 60.
Pala´s zijn weinig aan om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Gaan we weer...
Rogues zijn goed in de ogen van de andere classes en de rogues zelf vinden van niet!
Klaar, einde discussie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:36:
[...]
Inderdaad ;)

Maar ik heb hetzelfde met hunters. Argh ik haat hunters in PVP. Ik kan ze maar niet killen 1vs1! N3RF hunt0rz :+
Als je engi hebt moet je gewoon zo'n target dummy neerflikkeren waar ze hun trap hebben neergegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Das idd leuk, zet eens een target dummy in een gnome stad neer bij een hunter/lock :p

als pet niet op pasive staat valtie die dummy aan en word baasje geaggro'ed door de guards

[ Voor 42% gewijzigd door Puc van S. op 20-10-2005 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
M1lamb3r schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:44:
Das idd leuk, zet eens een target dummy in een gnome stad neer bij een hunter/lock :p

als pet niet op pasive staat valtie die dummy aan en word baasje geaggro'ed door de guards
Ik zit op een PVE server dus weenie of dat uberhaupt zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Tpn schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:38:
Rogue´s nutteloos. uhuh
probeer is een pala op level 60.
Pala´s zijn weinig aan om te spelen.
gisteren gank van 3 even koekje van eigen deeg gegeven :P

ben met me mage wat aan het grinden (liep al steeds een lvl 56 huntertje rond haar quest te doen op die ijsdingen)

krijg ik een hammer of justice op me? ik blink eruit, bam frostbolt op me en een autoshot :/

die mage wordt aangevallen door een lvl 57 warrior die me te hulpschiet de dmg van palladin was nogal lachwekkend (4 slagen en ik was nog steeds niet dood ? heb maar 2600hp)

sheep palladin, de mage krijgt een pom-pyro en een fireblast en legt het loodje hunter is inmiddels hard in gevecht met de warrior, schorch blink erin en 2x ae en hunter met pet dood
resheep palladin, warrior en ik healen, en palla dood }>

hunter was de eerste die weer bij ze lijk kwam, die ging maar snel mounten en ervandoor :P rest van me grindsessie ook geen last meer gehad van die andere mage en palladin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Sjah.
Ik ben nu volledig mc specced.

de dmg die ik doe per slag met shadowstrike (crap weapon alla, heb niks beters)
is 300 max per normale slag.

met mijn 1 hander is dat 150 per slag.

Geen enkel punt in de retribution tree.
Als ik mijn decent gear heb dan ga ik weer respeccen :)

eerste item is al binnen.
http://www.thottbot.com/?i=40573

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:50
Gisteren voor het eerst een potje AV van begin tot eind meegemaakt

18.00 begonnen en om 02.00 eindelijk gewonnen..

zerg zerg zerg zerg zerg.... en dat alles voor een loserige 20k honor : /
Heb wel reputatie van 150 naar 4300 gebracht, dus nu nog 8k reputatie tot revered...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Tpn schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:06:
Sjah.

Onslaught girdle op een paladin ;(
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
Gimbooze schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:42:
[...]

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Inderdaad :'(

Daar moeten wel een paar boze warriors tussen hebben gezeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Jup op een paladin.
Had hoogste dkp en wilde um graag.
maar ik ga hier niet de discussie aan met de warriors.
lok um nou niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Tpn schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:44:
Jup op een paladin.
Had hoogste dkp en wilde um graag.
maar ik ga hier niet de discussie aan met de warriors.
lok um nou niet uit.
Nou, waarom niet eigenlijk? :P

Ik bedoel, je bent volledig MC gespecced (voor healen dus), geen enkel puntje in retri, maar toch neem je de onslaught girdle.
Dat ding past toch helemaal niet in de rol die je als paladin hebt alszijnde MC-gespecde pala?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-04 18:27
ik vind dat sommige pala's tank wannabe's zijn, die zichzelf willen kunnen healen.. altijd tof als ze met valor er vandoor gaan :|

een dual wield warrior is ook een rogue wannabee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
BootVluchteling schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:52:
ik vind dat sommige pala's tank wannabe's zijn, die zichzelf willen kunnen healen.. altijd tof als ze met valor er vandoor gaan :|

Nee, een dual wield warrior is nog steeds een gewone warrior die eens wat anders wil dan de standaard cookiecutter 31/20 build..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Kaap schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:36:
Maar ik heb hetzelfde met hunters. Argh ik haat hunters in PVP. Ik kan ze maar niet killen 1vs1! N3RF
hunt0rz :+
O RLY!

I'ts fine. Learn 2 play. :P
Ghostie schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:44:
Inderdaad :'(

Daar moeten wel een paar boze warriors tussen hebben gezeten :P
Ik snap uberhaupt niet waarom werd toegestaan dat hij daarop ging bidden.

[ Voor 35% gewijzigd door Hydra op 20-10-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
BootVluchteling schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:52:

Verschil is alleen dat een dual wield warrior geen wapens zal nemen die voor een rogue nuttig zijn (als die weet waar die mee bezig is)
Fury dual wield warriors hebben het meest aan snelle wapens, rogues aan langzame wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gimbooze schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:42:
[...]

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
Gelukkig wordt er op mijn server ook bij alle non-class specific items gekeken welke classes er voor in aanmerking komen. Onslaught Girdle = retri pala's en warriors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

zelfde is het bij ons, dat ik nu nog niet dmg specced ben wil niet zeggen dat ik er niet op mag rollen.

Ik heb momenteel 26/25 build ALLE talentpoints heb ik gebruikt waar ik DIRECT baat van zou kunnen hebben. hoe minimaal ook aanwezig.

Waar ik gedurende mijn veelzijdige mc runs wel ben achter gekomen is dat maar 2 dingen extreem handig zijn in mc.

1 is blessing of salvation die 15 minuten duurt.
de andere is blessing of protection met een cooldown van 3 minuten in plaats van 5 minuten.

Die talents gebruik ik amper.
Nou jah de 15 minuten salvation dan wel.

Eerst maar is afwachten wat 1.9 mij gaat brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Tpn schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:06:
Sjah.

I laugh at your folly. Als warrior doe ik gelijk /gquit zodra een Paladin dat zou krijgen.

En nu voor wat leuks, want ik heb nog maar heel weinig expansion info voorbij zien komen:
http://www.affliction.co.uk/forum/showthread.php?t=190

ik weet niet of je nog moet reggen om te zien, t zijn m'n guildforums, maar tis het waard, allemaal mogelijke expansion info en het ziet er allemaal errrrg geil uit.

Oh ja Gimbooze, ik ben idd Rane, ben naar m'n warriortje overgestapt nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

World of Warcraft - THE BURNING CRUSADE

The "Burning Crusade"

Illidan has gone insane, and already the alliance between the Draenei, Naga, and Blood Elves has began to crumble. The Naga once again wish to return to the sea, and the Blood Elves' hunger for demonic energies increases day by day... Illidan was tortured by Kil'jaeden after he failed to defeat Arthas - but finally, Kil'jaeden saw another task for Illidan. One that, if he failed, he would be sent into the twisted nether to be consumed by demons... Kil'jaeden then told him everything that had happened since his defeat.

As unexpected as it was, Illidan returned to his three allies and told them of this new plan to destroy not only the Scourge, but all other enemies that would ever oppose them.

Kael'thas and his Blood Elves were to go to the Forsaken for aid. Though they were undead, Illidan explained that their leader was a High Elf - Lady Sylvanas Windrunner, General of Quel'Thalas... or, used to be, anyways. Kael'thas saw this as a great advantage, as he had personally known her in the past. Though their hatred of the Trolls and Orcs was strong, Illidan told them of the new plague they were creating - to kill not only the Alliance, but the Horde as well.

Illidan told the Draenei of the pact with the Alliance they would have to make. He told them that this Alliance would aid in the slaying of the remaining orcs, the Draenei's most hated enemy. Reluctantly, Akama, leader of the Draenei, agreed to this, though only because they were in debt to Illidan for saving them from being destroyed by orcs years ago.

The Naga were to go into the sea of Azeroth, and cripple the Scourge of Northerend by sneaking in, killing groups of Scourge, and fleeing back to the sea before the Scourge's main forces could catch them. Eager to return to the oceans of Azeroth, Lady Vashj and the Naga agreed to this almost immediately.

Blood Elves have made an alliance with the horde by becoming Allies of Sylvanas. The Blood Elves also have claimed to the orcs to want to be rid of the demonic powers corrupting them, and that they wanted to be redeemed of the dark powers they once tried to harness. The orcs, though slowly and unsure, finally accepted the Blood Elves. In turn, the Tauren and Trolls also followed the example of the Undead and the Orcs, and accepted the Blood Elves as part of the new Horde.

Akama went to the Night Elves to plead. They told them of the demonic orcs that had forced them from their homeland, Draenor, and that they wish for an alliance against the Horde. The Alliance, though suspicious of the Draenei true intentions, has accepted the Draenei plead for an alliance.

Soon after Kael, leader of the Blood Elves, Lady Vashj, leader of the Naga, and Akama, leader of the Draenei, had left Outlands, Kil'Jaeden once again imprisoned Illidan within the Black Citadel and closed the Dark Portal to Azeroth... The Blood Elves, Naga and Draenei were meant to never return.

In the Royal Throne Room of Undercity, Sylvanas entered with many of her most powerful guards at her side. She had found out of the betrayal of Varmithras, and that the natherizim Balnazzar still lived. To her surprise, many undeads had already been slaughtered in the Throne Room... and Varmithras was nowhere to be found.

A dark Nightmare has enveloped the Emerald Dream, slowly corrupting it. Rumors have emerged that Archimonde has found his way into the Emerald Dream by using the powers of the World Tree before he died...

Max Level Increased

The max level players may now reach has been increased to 75, and many new max-level raid instances have been added to the game world.

New Races

Horde
Five races compromise the Horde, the brutal orcs, the shadowy undead, the spiritual tauren, the quick-witted trolls, and the reckless blood elves. Beset by enemies on all sides, these outcasts have forged a union tey hope will ensure their mutual survival.

Blood Elves
Serving Illidan to satiate their magical addiction, the blood elves have grown stronger than they ever imagined. But even now, with demonic magic in constant supply, many of the blood elves are hungering for even more magic.

Racial Traits:
Demonic Corruption - Due to their corrupted blood and their hunger for magic, the Blood Elves begin the game with +10 resistances to all types of magic. In Addition, all of their resistances to magical spells and effects, excluding Nature, are increased by 8%.

Available Classes: Warrior, Rogue, Mage, Priest, Warlock, Spellbreaker

Alliance
The Alliance consists of five races: the noble humans, the adventurous dwarves, the enigmatic night elves, the ingenious gnomes, and the mysterious draenei. Bound by a loathing for all things demonic, they fight to restore order in this war-torn world.

Draenei
Nearly wiped out by the Orcs during the early days of the Horde and then faced with the destruction of their entire world, the Draenei have become adept at survival and avoiding danger. Even knowing that the Burning Legion is the ultimate cause for their suffering, the Draenei survivors hope that their pact with the Alliance, and Illidan, will someday grant them a new homeland and, most importantly, help them in the eradication of their most hated enemy, the Orcs.

Racial Traits:
Unseen - Once every ten minutes, the Draenei may go invisible for fifteen seconds. This effect may not be cancelled, and the Draenei cannot attack or cast any spells, and they are also considered to be "in combat" for the entire time of this effect.

Available Classes: Warrior, Rogue, Hunter, Spellbreaker

New Class: Spell Breaker

Spell Breaker - Among the Blood Elves, there are those who show such an amazing aptitude for magic that they can become almost immune to it's effects and can even twist the spells of others to benefit themselves. Called Spellbreakers, they were the elite, holding mastery over all forms of magic. Now, with demonic blood flowing through their veins, these Spellbreakers and their allies among the Naga and Draenei have begun to evolve into demons themselves, with the most powerful able to manipulate the fabric of the Twisting Nether.

Spell breakers begin the game with leather armor but are able to use mail once they reach level fourty.

Examples of Specific Abilities:

Shadow Orbs: Summons several shadowy spheres to circle the caster's body. This spell will increase the player's parry/block rate, with each parry or block causing shadow damage to the attacker. Each attack blocked/parried in this fashion will cause an orb to violently explode, causing minor arcane damage to the attacker and decreasing the number of orbs surrounding the player until all orbs are gone and the effect ends. 30 second cooldown.

Demon Fangs: Fangs are often the first demonic trait evolved by Spellbreaker characters. Using this ability will cause you to attempt to bite your enemy, causing shadow damage and causing a Damage over Time debuff on the opponent, unless resisted. 3 minute cooldown.

Fel Strike: The Spellbreaker's weapon is charged with demonic energy, causing extra shadow damage every hit. Lasts five minutes.

Dark Whispers: Has a 75% chance to temporarily lower nearby enemies' attack power by 10%, lower their hit points by 5%, or lower their mana by 5%. Has a 25% chance to buff nearby enemies' attack power by 10%, hit points by 10%, or mana by 10%. Effect is random on every target. 1 Minute Cooldown.

Fel Concentration: Has a 50% chance to either slow casting time of the target by 10%, or making it 10% faster. May be used on Party Members or enemies. Lasts 5 seconds. 15 second cooldown.

Talent Trees:

Fel Protection - Centered around defensive abilities that allow the Spellbreaker a chance to survive when up against melee classes.

Fel Combat - Talents used to improve offensive spells and abilities used by the Spellbreaker.

Spellbreaking - Talents used to attempt to increase spell the spell resistances of the Spellbreaker.

Example Talents:

Spell Alignment: The caster attempts to align his body with the next spell cast upon him. Once hit by the spell, his body 'aligns' to that spell's school, making him immune to that spell school for 20 seconds. Lasts until a hostile spell is cast on the Spellbreaker. 15 minute cooldown. LEVEL 40 TALENT - Fel Protection.

Spell Reflection: For 20 seconds, all positive and negative spells used on the Spellbreaker are reflected at the caster. 15 minute cooldown. LEVEL 40 TALENT - Fel Combat.

Spell Absorbtion: For 20 seconds, all spells used on the Spellbreaker will cause normal damage, but the mana cost of the spell is added to the Spellbreaker's mana. LEVEL 40 TALENT - Spellbreaking.

Improved Demon Fangs: Damage caused by the bite of the demon fangs does 5%/10%/15% more damage and has its cooldown reduced by 15/30/60 seconds. 3 ranks. FEL COMBAT.

Melee Specialization: Chance to cause shadow damage on hit with a melee weapon is increased by 10%/20%. 2 ranks. FEL COMBAT.Improved Shadow Orbs: Damage caused by the shadow orbs is increased by 10%/20%/30%. 3 ranks. FEL PROTECTION.

Shadow Shield: Increases your chance to block with a shield by 2%/4%/6%/8%/10%. Also gives a chance to cause shadow damage equal to the amount of damage that had been blocked to the attacker by 5%/10%/15%/20%/25%. 5 ranks. FEL PROTECTION.

Fire Resistance: Increases your resistance to fire spells by 2/4/6/8/10. 5 ranks. SPELLBREAKING.

Frost Resistance: Increases your resistance to frost spells by 2/4/6/8/10. 5 ranks. SPELLBREAKING.

Shadow Resistance: Increases your resistance to shadow spells by 2/4/6/8/10. 5 ranks. SPELLBREAKING.

Arcane Resistance: Increases your resistance to arcane spells by 2/4/6/8/10. 5 ranks. SPELLBREAKING.

New Areas

Undermine:
The Goblins have finally accepted to allow the other civilized races of Azeroth onto their home of Undermine.

This is a level 60-65 zone, and is now the main hub of neutral transportation.

Quel'Thalas:
With the aid of the Horde and Argent Dawn, the Blood Elves drove some of the remaining Scourge out of Quel'thalas. The Blood Elves have started to rebuild their cities, and have unexpectedly found that some cities were untouched.

Gnomeregan:
After a long struggle, the Gnomeregan Exiles were finally able to retake their home, with the aid of both, Horde and Alliance adventurers. The Clean Zone is the new starting area for gnomes. Gnomeregan can take the player to about level 12 afterwhich they have to go to other areas.

The New Echo Islands:
Farther south of the Echo Islands was a large chain of many islands, which ended up also being named the "Echo Islands".

Nothing but beasts had lived on these islands when the trolls found them. It is the new starting area for Trolls. These islands can take the player to about level 12.

Northrend:
The Horde and Alliance are now able to reach the continent of Northerend, thanks to the aid of the Goblins of Undermine. A zeppelin will take the players to the town of Valgarde in Northerend, where they will begin many quests to oppose the Scourge. Northerend is a massive level 65-75 zone, and contains many new max-level instances.

The Emerald Dream:
The Emerald Dream is the primal heart of Azeroth. It is an echo of what the world would be like if intelligent beings had not altered its surface. The ethereal layer of the Emerald Dream shares the same space of the Physical layer one on top of the other - a parallel realm overlapping the physical world like an invisible and intangible layer. It is characterized by its green hue and verdant forests. The Emerald Dream, though, is like a perpetual time-frame of creation, back when the Titans reshaped the planet to bring order to chaos. Yet both realms share the same time. Time passes normally within the Emerald Dream as in the Physical world. The Emerald Dream is ruled by Ysera the Dragon Aspect of the Dream, empowered by Eonar the Titan to watch over the Emerald Dream realm. Lately, the Emerald Dream has been affected by the Nightmare. It is not a place. It is an effect that roams the Emerald Dream randomly affecting other dreamers and attacks them during their sleep. The nightmare twists and reshape the dreams corrupting the sleeping dream-form. Those trapped within the Nightmare are known as the Unwaking. Their physical form may die of starvation, not able to wake up as the affected can't escape the Emerald Dream. There are many magical and planar ways to reach the Emerald Dream. Sometimes, Ysera can't detect intruders that enter the Emerald Dream by means of magic plane-shifting. There are rumors that somehow Archimonde was able to affect the Emerald Dream through the World Tree. Since the World Tree was bound to the Emerald Dream, Archimonde might have found a way to infiltrate the Emerald Dream before dying. Only time will tell... The Emerald Dream is a level 70-75 zone which will have players attempt to cleanse the Emerald Dream of the Nightmare - and, if the rumors that are told are true, Archimonde will once again need to be defeated by mortals...

Transportation

All boats from neutral cities, such as Ratchet, and Booty Bay now connect to Undermine. New boats have been added to Steamwheedle Port, Menethil Harbor, and Theramore which will take anyone on it to Undermine. In addition, there is a new zeppelin which will take the player to Undermine. There is also a zeppelin on Undermine which will take the player to the shores of Northerend, to a town called Valgarde. All goblin-owned transportations now have atleast four level 62 Undermine Bruisers on them. Alliance-owned and Horde-owned transportation now force any members of the opposite faction on them into PVP, and are also now guarded by atleast four level 60 guards.

New High-End Instances

Naxxaramas Necropolis:
Within Stratholme, near the Slaughterhouse of Baron Rivendare, is the Naxxaramas Necropolis. Kel'Thuzad reigns the Undead Scourge from the Naxxramas Necropolis. This new 40-player, level sixty raid instance is equal in difficulty to Blackwing Lair, and will send the player to assault the Tower of Medivh.

The Tower of Medivh:
This tower was described by Medivh as an Hourglass. As the sand particles flow slowly through the hourglass clock, time flows in different places of the glass, allowing one to see the past - and future - of Azeroth. This is a 40-player max-level raid instance, much more difficult than Naxxaramas Necropolis.

Caverns of Time:
This is the lair of Nozdormu, one of the five great dragon aspects. Nozdormu, unlike most other dragons in the game, requires the aid of mortals. To repair damage done to the timeline, Nozdormu will send players on large raids into two 40-player, level sixty raid instances, and one 40-player max-level raid instance, the first two being equal in difficulty to Naxxaramas Necropolis, and the final being equal in difficulty to The Tower of Medivh.

Outlands:
The desolate place of Outland emits flashes of light and streams of energy. Outland is currently a way station. Many portals are still active within some of the floating asteroids, leading to other worlds. This new zone is for groups of five or more max level players. Among the creatures that inhabit Outland are Felboars, Phase spiders, Draeni, Fire Elementals, Fungal Horrors, Succubi, Nether Dragons(composed of nether energy, and not related to real dragons).

THE BLACK CITADEL:
Beneath the Black Citadel, there is a very large prison. Rumors have been created that heroes from past wars are still being held within this prison, and that even now the ruler of the Black Citadel tortures these heroes. Other rumors are that Kil'jaeden, the most powerful entity of the Burning Legion, dwells withing this Citadel, plotting the destruction of Azeroth. This is a large, 50-player raid instance.

GRIM BATOL:
Rumors have emerged that Alexstrasza and her dragonflight are keeping anyone from getting near Grim Batol. They are protecting something deep within its walls, a secret power. Some say they are protecting a powerful artifact or creature.

Some have gone as far as to speculate that Deathwing has been held captive and imprisoned within Grim Batol, though, others believe in the possibility that the creature that now holds the essence of the Sunwell might be under protection of the Red Dragonflight. Anyone who dares to venture into this max level 50-player raid instance will find themselves standing against the power of the Red Dragonflight, Alexstasza, herself. This is equal in difficulty to The Black Citadel.

THE LAIR OF MALYGOS:
Malygos lives in Northrend in a deep and complex cavern. He is known to gather relics of arcane power, keeping them locked away from mortals. Frozen Orcs, Nagas, Trolls and Wendigos are many of the victims of the horror of Malygos' power, and to display what happens to those who venture into the Lair of Malygos. This is a 50-player max level raid instance, equal in difficulty to Grim Batol.

ICECROWN MOUNTAIN:
Icecrown mountain is the most difficult instance to ever be in Azeroth, and will challenge anyone to stand against the power of not only the Lich King's armies, and his most trusted lieutenant, Anub'arak, but also the Immortal Lich King himself.

This is a 100-player max level raid instance, and will challenge the Horde and Alliance to work together to defeat the Immortal Lich King. To have the full 100 players, 50 players of max level on Horde and 50 players of max level on Alliance must work together, merging both groups of 50 into one large raid party. Upon Icecrown, Horde and Alliance may not attack eachother at any time, but are instead able to aid eachother. Leaders of the Argent Dawn have also worked together to teach the Alliance and Horde to understand both, Common and Orcish, so they may communicate as they work together to defeat the Immortal Lich King.

THE EYE OF YSERA:
Deep within the Emerald Dream is the Eye of Ysera. The Eye of Ysera is a large golden dome that randomly appears in the Emerald Dream, and the dome in which Ysera dwells. No one has ever been able to enter or penetrate the golden dome. That is, until the Nightmare came... And once again, if the rumors were true, this is where Archimonde will most likely be...
Van http://games.telenet.be/f...hread.php?t=364433&page=5

Is dit verhaal waar of niet waar? *start nerveuze tune, camera's op de bezwete voorhoofden van de kandidaten*

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah kijk, dat stond ook allemaal al in mijn link ;)

En nog wat screenshots :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 23-04 16:54

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Als we gewoon eens wachten tot BlizzCon is geweest dan weten we wat er te wachten staat. De post die we nu doen zijn erg nutteloos aangezien er ng niets bekend is gemaakt en momenteel ook al vele verhalen een hoax zijn gebleken.

Momenteel nog 8 dagen wachten tot Blizzcon

[ Voor 10% gewijzigd door we_are_borg op 20-10-2005 13:21 ]

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Horde
Five races compromise the Horde, the brutal orcs, the shadowy undead, the spiritual tauren, the quick-witted trolls, and the reckless blood elves. Beset by enemies on all sides, these outcasts have forged a union tey hope will ensure their mutual survival.

Alliance
The Alliance consists of five races: the noble humans, the adventurous dwarves, the enigmatic night elves, the ingenious gnomes, and the mysterious draenei. Bound by a loathing for all things demonic, they fight to restore order in this war-torn world.
Zijn de orcs ineens brutal geworden en humans noble?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
EryciusPuteanus schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:11:
Is dit verhaal waar of niet waar? *start nerveuze tune, camera's op de bezwete voorhoofden van de kandidaten*
Lijkt me een hoax, vooral aangezien de info wederom van 'anonieme' sources komt die onbekend willen blijven. Iedereen kan zo iets schrijven. Blizzard heeft bovendien gezegd dat er geen nieuwe classes in de expansion zouden komen. En dat Gnomeregan de nieuwe starting zone wordt lijkt me ook onzin, ze gaan niet zo maar even een hele instance weggooien. De clean zone zit bovendien IN de instance en niet in het gebied er buiten, dus dat zou een hoop nutteloos werk betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
[...]

Nah dat kan niet waar zijn.
Als dit allemaal in de expansion zit released Blizzard zo ongeveer alle upcoming content in 1 expansion, daarna zouden ze niets meer hebben om te releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:22

On_E

Housemusic

[...]

Ik geloof er niets van.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

This is a 100-player max level raid instance.

Dat zie ik al niet meer zitten. mocht het uberhaupt waar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Tpn schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:36:
This is a 100-player max level raid instance.

Dat zie ik al niet meer zitten. mocht het uberhaupt waar zijn.
Best leuk joh, zo'n instance doen met een PUG :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

mc doe je ook al niet meer met een pug :P

btw mijn build.

Holy Talents - 25 points
Improved Lay on Hands rank 1/2
Spiritual Focus rank 2/5
Improved Holy Light rank 3/3
Revelation rank 0/2
Illumination rank 5/5
Improved Blessing of Wisdom rank 5/5
Divine Favor rank 1/1
Improved Seal of Righteousness rank 0/5
Improved Flash of Light rank 3/3
Improved Concentration Aura rank 0/3
Divine Wisdom rank 5/5
Sanctity Aura rank 0/1
Improved Seal of Light rank 0/5
Divine Strength rank 0/5
Holy Shock rank 0/1

Protection Talents - 26 points
Improved Devotion Aura rank 5/5
Redoubt rank 5/5
Improved Blessing of Protection rank 2/2
Toughness rank 5/5
Blessing of Sanctuary rank 1/1
Improved Seal of Fury rank 0/5
Shield Specialization rank 5/5
Improved Blessing of Freedom rank 0/5
Improved Seal of Justice rank 0/5
Reckoning rank 0/5
Holy Shield rank 1/1
Improved Blessing of Salvation rank 2/2

1 punt waar ik wat aan kan hebben in pvp
1 in holy shield

[ Voor 93% gewijzigd door Tpn op 20-10-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

[...]

Mwoah...*neemt korreltje zout*. 'k denk dat sommige dingen het ooit wel zullen halen, maar dit in een keer is wel iets te veel van het goede denk ik. Daarbij ben ik nog steeds van mening dat het huidige maximaal aantal lvls in combinatie met de 51 talentpunten, niet zomaar veranderd gaat worden. Lvl75 zie ik persoonlijk dus niet zo gauw gebeuren. Om nog maar niet te spreken over de horde+alliance raids.

Spellbreaker..ziet er leuk uit, maar lijkt wel heel erg sterk tov de andere classes. Erg anti-caster. Dit is een speelbare Felhunter, maar dan zonder warlock.

Als blizzard verstandig is, dan lossen ze eerst de huidige class problemen op, voordat ze met nieuwe classes aan komen zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:10
[...]

als je nu ergens wil verdienen is het silithius, veel quests die wat geld opleveren, maar de mobs gaan ook snel op en droppen veel (runecloth en groene set items of normale groene items), die set items kan je vervolgens weer gebruiken om elementals te summonen en hoe meer je ervan hebt gedaan hoe grotere elementals kan summonen die uiteindelijk zelfs epic droppen!, de regel is dat de loot naar de summoner gaat.

Ik heb gisteren nog met wat anderen een duke neergehaald en die dropte plate leggings welke de avond ervoor nog op de AH waren verkocht voor 600g! Helaas deed ik niet de summon ;-(
Bovendien is het er nu gewoon fun, alleen nog wel een beetje druk (wel handig met summonen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 22-04 10:22
Kaap schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:31:
maar wat doet die n44b, gooit ie Evasion aan dus ik doe meteen Bllodrage voor extra rage en overpoweren maar whahahaha. En ondertussen maar ROFL macro paar keer aangeklikt.
Ik gebruik ook altijd Evasion tegen melee classes, warriors geen uitzondering. Ik vang liever 1 keer in de 6 seconden een overpower dan rend + hamstring + evt. MS en veel white dmg + uiteindelijk toch wel een keer een overpower.

Mag je mij een n44b vinden, ik vind het meer verstandig. Btw macro's spammen = lame :|

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Ik zie geen datum op die pagina staan.
Zeker een 1 april grap?

Al die info over een eventuele expansion... wacht maar af na BlizzCon.
Vraag me toch af hoe ze het willen doen met mensen die de expansion niet aanschaffen..?
Zal het ook niet meer dan logisch vinden als dit allemaal 'gratis' word gedaan ala patches.
Eerst nog even wachten op de notes van 1.9Paladin patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

porn schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:50:
[...]

Ik gebruik ook altijd Evasion tegen melee classes, warriors geen uitzondering. Ik vang liever 1 keer in de 6 seconden een overpower dan rend + hamstring + evt. MS en veel white dmg + uiteindelijk toch wel een keer een overpower.

Mag je mij een n44b vinden, ik vind het meer verstandig. Btw macro's spammen = lame :|
Is er dan geen enkele rogue die Gouged na een Evade tegen een Warrior ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

btw hoe lang duurt evasion eigenlijk?

wel leuk om te weten voor mijn mage alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:10
Ik moet nog mn talents een keer gaan herschikken, ben hunter en heb op het moment 0/20/31, maar wil misschien toch liever mn scatter weer, was wel erg handig. Wyvern is trouwens ook niet slecht als je veel buiten av pvp'ed (binnen ook nog wel trouwens) en mensen vast zet die er vandoor gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Tpn schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:02:
btw hoe lang duurt evasion eigenlijk?

wel leuk om te weten voor mijn mage alt.
Dit soort info kan je ook zelf vinden. 15 seconden btw, met talents 19 seconden

[ Voor 5% gewijzigd door Crowmeister op 20-10-2005 14:12 ]

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

chrisstructor schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:40:
[...]

Een soort alternatieve bouwfraude dus ;) .

Om maar even te quoten :

[...]

Dat heet nu concurrentie in de markt.
Maar zoals ik het van jou begrijp vind jij het niet erg om je tv voor 8000 pleuries te kopen , omdat alle electronika bedrijven een prijspact hebben gesloten?

Wie is nou de echte dufus......
Ik snap sowieso niet waar hij het over heeft, want als het op basis van markt economie, dus die is toch zo te beinvloeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

Heb zo het idee dat je het verkeerde topic te pakken hebt :PP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

On_E schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:58:
[...]
Omdat een gouge zoveel energy vreet en vaak word geresist/geparried/gedodged dat je er weinig aan hebt. En als je pech hebt zit er een DoT op je tegenstander en dan breekt je gouge meteen...

Tis misschien leuk in World PvP maar in BG heb je er denk ik niks aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thijs schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 07:36:
[...]

En wat betreft die Essences: op AH staan er écht niet zoveel, soms maar 3 ofzo en dan gaat een of andere gek er toch nog ff één gold onder zitten. Of nog erger, dan zet ie er 5 stuks op die allemaal 1 gold goedkoper zijn. Ik snap natuurlijk ook wel dat als er 20 op AH staan je beetje zeker wilt zijn dat je het kwijtraakt, dat is logisch dat dat gebeurt na verloop van tijd als er eenmaal meer aanbod is. Maar aan die mensen die zo bang zijn dat ze het niet meteen verkopen heb ik echt een hekel.
Hoezo 1 of andere gek er 1 goud onderzitten... dat is een slimme gek, want als je het niet verkoopt maak je ook kosten... dus als ik het direct verkoop en jij niet, dan heb ik meer verdient als jij...

Wat wel waar is dat dus markt economie ervoor zorgt dat dit doorloopt en dus de prijs omlaag haalt....
Maar wat houd jou tegen om gewoon alles op te kopen?? Dat heb ik al diverse keren gedaan als ik de prijs te laag vond...
Sterker nog, in het begin heb ik bijvoorbeeld de hele bronze markt op zijn gat gelegd door alles te kopen en daarna opnieuw te verkopen... ik verkocht voor 75s/2.99g op een lege markt... kocht alles op wat goedkoper was en verkocht het direct weer... als je kijkt hoeveel ik daarmee verdient heb of tenminste goede prijzen kreeg... daarna alles verkocht omdat er steeds meer bronze kwam (want iedereen ging bronze maken omdat er goede prijzen voor gegeven werden) en nu is bronze geen fuck meer waard en ik heb genoeg verdient :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:24:
[...]

En als je pech hebt zit er een DoT op je tegenstander en dan breekt je gouge meteen...
Een beetje rogue zou z'n attacks moeten kunnen timen, lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Gimbooze schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:25:
[...]

Een beetje rogue zou z'n attacks moeten kunnen timen, lijkt me ;)
Op mijn Barman Shanker zit een oncontroleerbare DoT op, als die erop zit vergeet je gouge maar :)
Verder is het wel een goed idee alleen als je dodge rate op 20% zit kun je volgens mij blijven gougen en ga je vanzelf wel een keer dood van de whitedmg van de warrior :o

Toch maar eens proberen... als ik het niet vergeet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Gister trouwens lv20 gedinged met m'n mage, joepie :P

Leuke class man, begin hem steeds leuker te vinden :)
Op welk level kan er nou een beetje geAOE-grind worden met een mage? Ik heb nu wel flamestrike, blizzard en AE (met 1.5sec cast nog) maar daarmee hoef ik 't ook niet te proberen meer dan 3 mobs van 2-4 levels lager te pakken.

En wat is nou de beste build om te AOE grinden? Gewoon voor imp flamestrike enzo gaan, of toch frost met CoC enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Het valt me hier wel erg op dat het toch voornamelijk melee classes zijn die hier de klok slaan. Zijn er hier geen warlocks bijvoorbeeld ? :)

Nu ben ik zelf wel erg aanhanger meer van magie en spells enz. dus speel ik geen melee classes vandaar ook dat ik warlock ben priest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ProgrammerX schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:50:
Het valt me hier wel erg op dat het toch voornamelijk melee classes zijn die hier de klok slaan. Zijn er hier geen warlocks bijvoorbeeld ? :)
)
Hunter/Priest/Mage hier :) Melee is voor mensen met een IQ van onder de 100, IC natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Gimbooze schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:45:
Gister trouwens lv20 gedinged met m'n mage, joepie :P

Leuke class man, begin hem steeds leuker te vinden :)
Op welk level kan er nou een beetje geAOE-grind worden met een mage? Ik heb nu wel flamestrike, blizzard en AE (met 1.5sec cast nog) maar daarmee hoef ik 't ook niet te proberen meer dan 3 mobs van 2-4 levels lager te pakken.

En wat is nou de beste build om te AOE grinden? Gewoon voor imp flamestrike enzo gaan, of toch frost met CoC enzo?
AOE grinden is het niet waard, hoewel het heel leuk is, is gewoon single target grinden veel effectiever

als je toch wil, begin pas als je IAE hebt (5 punten in improved arcane exp)
altijd openen met flamestrake -> frostnova -> coc -> iae tot dood
meestal ben je op laag lvl al door je mana heen tegen die tijd

met frost kan je als je tegen de 50 aankomt met de juiste build (alles op slow effects) veel mobs aan, mits het geen casters zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:58:
[...]

Moet je vooral doen. Ik sta toch altijd in Zerk stance tegen melee, Berserker Rage uit je Gouge en dan stance-dance ik wel even naar je overpower terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:52:
AOE grinden is het niet waard, hoewel het heel leuk is, is gewoon single target grinden veel effectiever
In je eentje niet, maar ik heb als priest met een mage geAoE-grind (eat that Dikke van Dale!), en dat gaat wel erg hard, maar dan kun je ook in 1 keer 8-10 gele pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
RaseriaN schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:24:
[...]

Omdat een gouge zoveel energy vreet en vaak word geresist/geparried/gedodged dat je er weinig aan hebt. En als je pech hebt zit er een DoT op je tegenstander en dan breekt je gouge meteen...

Tis misschien leuk in World PvP maar in BG heb je er denk ik niks aan
Psies, sinds de patch is gouge tegen warriors vrijwel zinloos geworden, tenzij je echt een rustig 1-1 battletje treft. Bovendien heeft 't al helemaal geen zin als ze in zerker stance zitten. En dat zitten ze nogal vaak in BG's.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hydra schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:00:
[...]

In je eentje niet, maar ik heb als priest met een mage geAoE-grind (eat that Dikke van Dale!), en dat gaat wel erg hard, maar dan kun je ook in 1 keer 8-10 gele pakken.
met een priest wel ja, maar solo is het niet te doen.
meer het aantal plekken om dit goed te doen is zwaar verminderd, en tegen de tijd dat je er 10-15 tegelijk kan doen loont het eigenlijk de moeite ook al niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-04 14:30

Nu ben ik zelf wel erg aanhanger meer van magie en spells enz. dus speel ik geen melee classes vandaar ook dat ik warlock ben priest ;)
Een Hunter(60), Mage(32), Priest(41) en een Lolladin(52us).
Voor de rest wat low level troep
Vindt het persoonlijk ook leuker om iemand op afstand te houden en die om te leggen zonder ook maar 1 keer geraakt te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:00:
[...]

Wat dacht je van warlock en mage?? Het kost wat mana, dat geef ik toe. Maar het gaat wel HEEL hard... de mage haalt op zijn paard de mobs op (hoeveel maakt in principe niet uit) iced, warlock rain of fire, mage zijn area spells, warlock misschien nog wat hellfire en wat er ook staat en hoeveel het ook is, dat is hartstikke dood

Ik ben Lock en El_Q ook, One_E ook, dus locks genoeg ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 20-10-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

paladin 60
mage 60
hunter 25 (leuk om te spelen btw)
rogue 20
priest 23
rogue 2 (mijn bank :PP)

moet zeggen dat de rogue class mij absoluut niet aanstaat.
Not enough energy aargh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hey !

Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/5074/nix7os.th.jpg

Hoi ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

ik zie dat je in iedergeval niet de moeite neemt om je alts extra snel rested xp te doen vergaren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:05:
[...]

met een priest wel ja, maar solo is het niet te doen.
meer het aantal plekken om dit goed te doen is zwaar verminderd, en tegen de tijd dat je er 10-15 tegelijk kan doen loont het eigenlijk de moeite ook al niet meer
En AOE-farmen (dus voor geld, niet voor exp) is dat het wel waard?
Ik ben deze mage dus aan 't levelen om m'n warrior te kunnen supporten wbt gold (en voor de fun natuurlijk :)) omdat ik toendertijd weleens een guildie zag farmen in WPL bij die lv50 undeads, die pakte er toen echt een hele zooi tegelijk en ze lagen binnen no-time.
Lijkt me dat dit toch wel een behoorlijk stuk efficienter is vergeleken met single-target farming met een warrior of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Tpn schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:12:
moet zeggen dat de rogue class mij absoluut niet aanstaat.
Not enough energy aargh :P

Psst, dat kun je uitzetten ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Wat heb je dan oneindig energy? O-)

@Gimbooze dat en SM graveyard zijn volgens mij ook de enige plekken waar je lekekr kan grinden voor gold @ 60 :p (er zijn geen casters, en ze droppen geld/runecloth)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Tpn schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:14:
ik zie dat je in iedergeval niet de moeite neemt om je alts extra snel rested xp te doen vergaren :D
Ben gestopt met het spelen van alts, kan het niet opbrengen om weer lowbie te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn

Tpn

hehe, ik was bored met mijn pala, daarom een caster begonnen.
Mage lekker veelzijdig veel invloed op een gevecht enz.
Soms speelt het nog niet echt lekker.

Een hunter daarintegen vind ik lekkerder spelen. omdat je instants hebt (naja aimed shot niet)
vind het gewoon wel lekker om een beetje te schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Gimbooze schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:20:
[...]

En AOE-farmen (dus voor geld, niet voor exp) is dat het wel waard?
Ik ben deze mage dus aan 't levelen om m'n warrior te kunnen supporten wbt gold (en voor de fun natuurlijk :)) omdat ik toendertijd weleens een guildie zag farmen in WPL bij die lv50 undeads, die pakte er toen echt een hele zooi tegelijk en ze lagen binnen no-time.
Lijkt me dat dit toch wel een behoorlijk stuk efficienter is vergeleken met single-target farming met een warrior of heb ik het mis?
je kan echt wel lekker grinden met je mage op AoE ik ging pas met mn priest en 2 mages ff AoE grinden heerlijk man das echt genieten zowieso vliegt de xp je om de oren.
Geld weet ik niet zo goed wat wij toen deden was in wetlands die troggs en die spinnen daar gaat het ook aardig hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

MantaMania schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:37:
[...]

je kan echt wel lekker grinden met je mage op AoE ik ging pas met mn priest en 2 mages ff AoE grinden heerlijk man das echt genieten zowieso vliegt de xp je om de oren.
Geld weet ik niet zo goed wat wij toen deden was in wetlands die troggs en die spinnen daar gaat het ook aardig hard
Troggs in de wetlands? Bedoel je dat ene (kleine) kampje met Gnolls? Die spawnen idd net zo hard als ik ze met mijn 32 warrior kan neerhakken, jammer dat je alleen geld verdient en geen XP, anders had ik daar wel een paar uur gebleven. Koele grindspot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132667

Hydra schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:52:
[...]

Hunter/Priest/Mage hier :) Melee is voor mensen met een IQ van onder de 100, IC natuurlijk ;)
ik heb idd maar 35 int ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:26:
Ben gestopt met het spelen van alts, kan het niet opbrengen om weer lowbie te zijn.
Och, ik vind het juist wel leuk. Tot aan level 20 is het kut, maar dan wordt je met iedere 10 levels toch wel een stuk beter, en als je eenmaal level 40 bent heb je gewoon weer een mount en begint het echt leuk te worden. M'n shadowmage van level 43 doet het heel lekker, terwijl ik toen ik level 10/11 was behoorlijk frusty van m'n priest begon te raken omdat ik continue moest drinken en die mobs maar niet dood kreeg. Ik ben toen dus een mage gestart (nu op level 22) maar weer op m'n priest verder gaan spelen toen een guildy me vertelde dat ik nog ff een paar levels door moest bijten. Erg blij dat ik dat gedaan heb! Ik had als eerste character een priest moeten beginnen, IMHO een stukje leuker dan Hunter ook, alleen al omdat je end-game een overpopulaire en onderbespeelde class bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:50:
[...]

Och, ik vind het juist wel leuk. Tot aan level 20 is het kut, maar dan wordt je met iedere 10 levels toch wel een stuk beter, en als je eenmaal level 40 bent heb je gewoon weer een mount en begint het echt leuk te worden. M'n shadowmage van level 43 doet het heel lekker, terwijl ik toen ik level 10/11 was behoorlijk frusty van m'n priest begon te raken omdat ik continue moest drinken en die mobs maar niet dood kreeg. Ik ben toen dus een mage gestart (nu op level 22) maar weer op m'n priest verder gaan spelen toen een guildy me vertelde dat ik nog ff een paar levels door moest bijten. Erg blij dat ik dat gedaan heb! Ik had als eerste character een priest moeten beginnen, IMHO een stukje leuker dan Hunter ook, alleen al omdat je end-game een overpopulaire en onderbespeelde class bent.
Heb een Night Elf Rogue op lvl 16 gekregen voor ik het zat was, en aangezien ik een langzame leveller ben en minimaal 18 days played nodig zal hebben om weer lvl 60 te worden, ga ik het voorlopig niet eens meer proberen.

Nee, ik ga kijken wat voor PvP ranking ik kan halen met mijn Warlock, tussen de Molten Core raids en het soulshard-farmen door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 13:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hey jongens, ik heb hier nu op stage WoW geinstalled, na 2'en ist hier helemaal leeg. Maar ik zit hier op een proxy, 192.168.26.100 / 3128. dus nu kan ik niet conecte. Hoe kan ik dit oplosse of omzeile?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 23-04 16:54

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Aangezien we weer de 999 post naderen gaan we hier Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 53 maar verder.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Een vriend en ik spelen vaak samen, hij is mage ik warrior. Ik zit meer op het tanken te richten. En dit gaat erg goed. Hij doet enorm veel damage en ik hou de aggro (wat soms wel eens fout gaat...) we hebben binnen no-time een veldje leeg met creatures :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-04 11:08
evve vullen hoor ;) Ik ben op dit moment lvl 54 met mijn hunter! Helaas wel een guild die matig samenwerkt :/

[ Voor 72% gewijzigd door MGSNK op 20-10-2005 16:05 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 18:33

Nitai

Live the life you love.

Nog mooie talent trees hiero van Hunters? :) Kan ik wat inspiratie opdoen...

Ben nu lvl42 NE Hunter op Bloodscalp en heb alles in Beast Mastery gestopt.... ik mis toch wel m'n scattershot op bepaalde momenten, en de ranged damage is ook niet echt van ja...leuk. M'n cat...(Humar the Pridelord...had ik toendertijd als NE met veel moeite in The Barrens getamed. Een aantal uur gewacht voordat hij spawnde was toch wel nodig...) is wel oersterk en snel :) dat is wel leuk.

[ Voor 13% gewijzigd door Nitai op 20-10-2005 16:23 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
On_E schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:53:
[...]

Heb een Night Elf Rogue op lvl 16 gekregen voor ik het zat was, en aangezien ik een langzame leveller ben en minimaal 18 days played nodig zal hebben om weer lvl 60 te worden, ga ik het voorlopig niet eens meer proberen.

Nee, ik ga kijken wat voor PvP ranking ik kan halen met mijn Warlock, tussen de Molten Core raids en het soulshard-farmen door.
Tja, af en toe vind ik 't zelf wel leuk hoor.
Met m'n warrior zit ik eigenlijk alleen maar de mailbox in IF te knuffelen terwijl ik aan 't wachten ben totdat we kunnen raiden, dus ga ik lekker met m'n alt spelen :)

Heb zelf nu een lv16 NE hunter en een lv20 mage, hunter is op zich erg leuk, maar ik heb toch een stuk meer plezier met m'n mage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:24:
Wat heb je dan oneindig energy? O-)

@Gimbooze dat en SM graveyard zijn volgens mij ook de enige plekken waar je lekekr kan grinden voor gold @ 60 :p (er zijn geen casters, en ze droppen geld/runecloth)
SM graveyard?? Waar bedoel je precies?? Want waar ik aan denk, daar lopen alleen elites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 22:23
En beter te vroeg dan te laat: Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 53 :)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.