Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.268 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
verdomme mn key werkt niet :(

ik had een guest-account key gekregen van een maat van me die wow wel heeft.. maar hij kent die key dus niet :(

misschien registreer ik me op de verkeerde plek..

ik registreer me hier:
https://signup.worldofwar...4DD9D6517B5D49CEF7D.app05

en dan probeer ik boven op dat hoofd én op de knop Create Account zelf (beide knopjes dus...) en dan accept agreement, key invoeren, security code getypt... en hij zegt dus dat die key fout is :(

nu kan ik nog niet WoWen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Thrilled schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:20:
verdomme mn key werkt niet :(

ik had een guest-account key gekregen van een maat van me die wow wel heeft.. maar hij kent die key dus niet :(

misschien registreer ik me op de verkeerde plek..

ik registreer me hier:
https://signup.worldofwar...4DD9D6517B5D49CEF7D.app05

en dan probeer ik boven op dat hoofd én op de knop Create Account zelf (beide knopjes dus...) en dan accept agreement, key invoeren, security code getypt... en hij zegt dus dat die key fout is :(

nu kan ik nog niet WoWen...
je moet naar wow-europe.com :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
okeej, maar daar krijg ik een interne server fout

dit is de sign up link: https://signup.wow-europe.com/menu.html

dit is de algemene site toch?: http://www.wow-europe.com/en/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125063

Ik heb WoW nu een weekje en het ziet er allemaal leuk uit, maar waarom is het overal zo rustig?? Ik ben vandaag van realm geswitcht (naar Ravencrest PVP), omdat daar bij population "full" staat. Ik moest zelfs even wachten voordat ik op de server kon. Kom ik echter in Darnassus, kom ik al lopend maar een mannetje of 5 tegen?? En dit om 20.00??? :'( Is het zo dat het in deze realm stikt van de mensen in andere steden, of is het altijd zo leeg in Wow?? Ik stelde mij bij een MMORPG gigantische metropolen voor waar het krioelt van de mensen... :| Hoeveel mensen gaan er eigenlijk in een realm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-05 12:21
Anoniem: 125063 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:38:
Ik heb WoW nu een weekje en het ziet er allemaal leuk uit, maar waarom is het overal zo rustig?? Ik ben vandaag van realm geswitcht (naar Ravencrest PVP), omdat daar bij population "full" staat. Ik moest zelfs even wachten voordat ik op de server kon. Kom ik echter in Darnassus, kom ik al lopend maar een mannetje of 5 tegen?? En dit om 20.00??? :'( Is het zo dat het in deze realm stikt van de mensen in andere steden, of is het altijd zo leeg in Wow?? Ik stelde mij bij een MMORPG gigantische metropolen voor waar het krioelt van de mensen... :| Hoeveel mensen gaan er eigenlijk in een realm?
kom voor de grap eens in IF. dan zal je de menigte zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
umm misschien ben ik de enige met die fout

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
HTTP Status 500 -

type Exception report

description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.

exception

org.springframework.jdbc.UncategorizedSQLException: (executing CallableStatementCallback [CallableStatementCreatorFactory.CallableStatementCreatorImpl: sql=[{? = call auth.eu_manage.getMaintenanceFlagAC()}]: params=[{}]]): encountered SQLException [ORA-04031: unable to allocate 1036 bytes of shared memory ("large pool","unknown object","koh-kghu sessi","pliost struct")
]; nested exception is java.sql.SQLException: ORA-04031: unable to allocate 1036 bytes of shared memory ("large pool","unknown object","koh-kghu sessi","pliost struct")

org.springframework.jdbc.support.SQLStateSQLExceptionTranslator.translate(SQLStateSQLExceptionTranslator.java:94)
    org.springframework.jdbc.support.SQLErrorCodeSQLExceptionTranslator.translate(SQLErrorCodeSQLExceptionTranslator.java:281)
    org.springframework.jdbc.core.JdbcTemplate.execute(JdbcTemplate.java:636)
    org.springframework.jdbc.core.JdbcTemplate.call(JdbcTemplate.java:653)
    org.springframework.jdbc.object.StoredProcedure.execute(StoredProcedure.java:100)
    com.blizzard.account.db.procedures.AccDBIStoredProcedure.safeExecute(AccDBIStoredProcedure.java:33)
    com.blizzard.account.db.procedures.billing.eu.BillEUGetMaintenanceFlagACF.execute(BillEUGetMaintenanceFlagACF.java:48)
    com.blizzard.account.db.BillingEUManager.getMaintenanceFlagAC(BillingEUManager.java:829)
    com.blizzard.wow.web.accountCreation.action.Maintenance.doFilter(Maintenance.java:31)
    org.springframework.web.filter.CharacterEncodingFilter.doFilterInternal(CharacterEncodingFilter.java:73)
    org.springframework.web.filter.OncePerRequestFilter.doFilter(OncePerRequestFilter.java:73)

note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/5.0.27 logs.
Apache Tomcat/5.0.27

dat is dus de "fout" / pagina die ik tevoorschijn krijg ik als ik op deze link klik: https://signup.wow-europe.com/menu.html

heeft iedereen dit? of heeft mn pc weer kuren ?

[ Voor 4% gewijzigd door Thrilled op 19-10-2005 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thrilled schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:41:
umm misschien ben ik de enige met die fout

....

dat is dus de "fout" / pagina die ik tevoorschijn krijg ik als ik op deze link klik: https://signup.wow-europe.com/menu.html

heeft iedereen dit? of heeft mn pc weer kuren ?
Wees gerust, dit heeft iedereen. probleempjes bij Blizzard met de balance load server ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-04 18:33
Anoniem: 125063 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:38:
Darnassus is altijd uitgestorven, Ironforge is altijd druk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Anoniem: 125063 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:43:
[...]

Wees gerust, dit heeft iedereen. probleempjes bij Blizzard met de balance load server ofzo...
wees gerust? ik heb welgeteld 5 dagen moeten wachten voordat ik wow kon installen :D nu geinstalled, wil ik reggen, krijg ik dit...

hoe lang duurt dit gemiddeld? en dit is dus een normaal probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maegrim schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:47:
[...]

Darnassus is altijd uitgestorven, Ironforge is altijd druk :)
Ok, maarrr, hoe kom ik daar zo snel. Ik ben nog maar een beginner, snap je... (level 4). Of kan ik beter een ander charachter aanmaken met als startstad IronForge. Volgens mij is het nog een hele onderneming om vanaf Tessedril (of hoe dat eiland ook mag heten) in IF te komen... 8) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Laatst online: 17:07
Anoniem: 125063 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:50:
[...]

Ok, maarrr, hoe kom ik daar zo snel. Ik ben nog maar een beginner, snap je... (level 4). Of kan ik beter een ander charachter aanmaken met als startstad IronForge. Volgens mij is het nog een hele onderneming om vanaf Tessedril (of hoe dat eiland ook mag heten) in IF te komen... 8) :D
Teldrassil is dus de startplaats van de Night Elfs, je zal hier dus in principe nooit veel hogere lvl spelers tegenkomen.
En over je 2e punt, dat een lvl 4 niet in Ironforge kan komen.
Afgelopen week was er op mijn server een Marathon vanaf startplaats van de Night Elfs -> Elwynn Forest.
Iedereen die mee wilde doen, moest een lvl 1 NE hebben zonder speed-buffs, snelle schoenen etc. etc.
Je mocht geen portals gebruiken, geen Heartstone en ook geen gryph's.
Nou kan je die laatste 2 als het goed is niet hebben, aangezien je eerst te voet ergens moest zijn geweest.
Op het moment dat we dus door Ironforge heen liepen (om de tram te nemen), waren we al lvl 2.
Ja, we zijn allemaal een stuk of 10 keer doodgegaan, maar was wel lache om als lvl 2 aan te komen in Ironforge en Stormwind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
kan iemand even zeggen hoelang die problemen meestal aanhouden bij deze link
https://signup.wow-europe.com/

ik weet dat ik opdringerig ben, maar wil zoow graag antwoord :'( zoow graag WoWen.. :'(

ik ben al verslaafd terwijl ik niet eens speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:41

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Heeft iemand al een Flimsy Tauren female mask? Of de female dwarf versie? :P
Thrilled schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 19:03:
kan iemand even zeggen hoelang die problemen meestal aanhouden bij deze link
https://signup.wow-europe.com/

ik weet dat ik opdringerig ben, maar wil zoow graag antwoord :'( zoow graag WoWen.. :'(

ik ben al verslaafd terwijl ik niet eens speel :P
Ik weet dat dit heel vervelend is... en ik krijg ook de melding. Er zit niks anders op dan te wachten en regelmatig te kijken of de boel weer online is. Meestal zijn dit soort issues redelijk snel opgelost, dus blijf gewoon kijken vanavond :)

[ Voor 80% gewijzigd door Nyarlathotep op 19-10-2005 19:05 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Nyarlathotep schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 19:03:
Heeft iemand al een Flimsy Tauren female mask? Of de female dwarf versie? :P

[...]

Ik weet dat dit heel vervelend is... en ik krijg ook de melding. Er zit niks anders op dan te wachten en regelmatig te kijken of de boel weer online is. Meestal zijn dit soort issues redelijk snel opgelost, dus blijf gewoon kijken vanavond :)
ik doe mn best, ik zweer het je.. maar mn verlangens zijn zooo groooot :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Fokking hell. Defias is down en de lui die op Argent Dawn hun main hebben loggen maar weer eens in. Dikke queue weer. Denk je er vanaf te zijn door nieuwe RP servers zijn die weer down :D

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 16:29
RollieBollie schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:57:
En over je 2e punt, dat een lvl 4 niet in Ironforge kan komen.
Oh jawel hoor :) Afgezien van een vriendelijke warlock kun je ook altijd gaan lopen, is me met m'n level 5 ook gelukt :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er eigenlijk clans (of guilds moet ik zeggen he) waarin veel gotters zitten?? Het fijne van een guild is dat iedereen een newbie zoals ik op weg kan helpen... GOT-Guilds meld u zich! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Anoniem: 125063 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 19:48:
Zijn er eigenlijk clans (of guilds moet ik zeggen he) waarin veel gotters zitten?? Het fijne van een guild is dat iedereen een newbie zoals ik op weg kan helpen... GOT-Guilds meld u zich! :9
Op pagina 1 van dit topic staan een hele reeks guilds op verschillende servers die geheel of gedeeltelijk Nederlandstalig zijn.

offtopic:
Wel eerst even de startpost checken, staat meer waardevolle info in!

Er is trouwens wel een manier om, zonder dood te gaan, van IF naar Darnassus (of andersom), te reizen. Als lvl 1 dan wel te verstaan! Deze manier is alleen niet geheel volgens de regels dus wat ik zelf doe is een mage vragen om een teleport. Je hebt dan alleen wel iets aan geld nodig, want die porting stones kosten 20s per stuk en je kan niet verwachten dat de mage in kwestie dat geld voor je ophoest.
Of je vraagt een voorbijganger om je te beschermen tijdens je tocht door de Wetlands natuurlijk!

[ Voor 35% gewijzigd door Viper2k1 op 19-10-2005 20:00 ]

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:33
En dat is de 4e avond op rij dat spelen op Stormscale onmogelijk is.... En deze server staat niet eens bij de serverlijst die een extra onderhoud gehad hebben...

Begin er nu toch hard over na te denken om mijn account te cancelen, alleen heb ik al voor 3 maanden betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 11-04 18:33
Anoniem: 125063 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:50:
[...]

ik heb een Human level 2 in orgrimmar, ik log af en toe in om een beetje te dansen in de AH enzo :+
prima te doen, niet doodgaan is lastig tho :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
YESS!!! account geregistreerd, wow opgestart.. update van 250 mb downloaden... nog langer wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:13
Sjoan schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:31:
En dat is de 4e avond op rij dat spelen op Stormscale onmogelijk is.... En deze server staat niet eens bij de serverlijst die een extra onderhoud gehad hebben...

Begin er nu toch hard over na te denken om mijn account te cancelen, alleen heb ik al voor 3 maanden betaald.
andere realm?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Twisting Nether lagged nog steeds GG blizzard :( :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:33
Op een andere realm heb ik geen lvl 60er ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:45

heuveltje

KoelkastFilosoof

Thrilled schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:46:
YESS!!! account geregistreerd, wow opgestart.. update van 250 mb downloaden... nog langer wachten :P
Der staat ergens in dit topic een link naar een ftp met updates.
misschien de moeite om op te zoeken. bij mij gaat die uploader met 8kb/s :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
oh het viel dit keer wel mee, hij is hem nu aan het installeren (73 procent) , als ik weer moet updaten zal ik die ftp zoeken..

umm als ik na die 10 dagen klaar ben met spelen he (guest version) moet ik dan WoW kopen? of alleen een gamecard om verder te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Thrilled schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:07:
oh het viel dit keer wel mee, hij is hem nu aan het installeren (73 procent) , als ik weer moet updaten zal ik die ftp zoeken..

umm als ik na die 10 dagen klaar ben met spelen he (guest version) moet ik dan WoW kopen? of alleen een gamecard om verder te spelen?
Dan moet je wow kopen, maar om te kunnen spelen moet je een ook een creditcard of gamecard hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
ok dan weet ik dat..

verdorie, heb blijkbaar een us versie van WoW "verkregen" met een EU key... ff mn andere versie proberen :(

kutje, andere was óók US versie.. nu kan ik alsnog géén WoW spelen :(

[ Voor 26% gewijzigd door Thrilled op 19-10-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

probeer realmlist.wtf te veranderen. staat in de WoW map.
dit moet er staat voor de EU versie: set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com
volgens mij moet het dan werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-05 14:39

Upke dupke

Oompa Loompa

Dat deed het eerst ook, in de beta tijd. Toen waren de clients nog identiek, en kon je nog mixen (heb een hele tijd met een US client op Euro gespeeld) Maar dat gaat nu voor zover ik weet niet meer. Er zijn gewoon code verschillen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
naja, ik probeer het toch maar, kheb toch geen ene fuck anders te doen :(

had me hier zo op verheugd he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10822

Sjoan schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:31:
Net als Stormreaver. Ik ben er dus hard over aan het denken al mijn char's over te laten schrijven. Ik weet alleen niet hoe het dan zit met guilds (als je guild master bent, neem je je guild naam en rechten etc, dan mee. En als guildies meegaan zitten die dan gelijk weer in je guild??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:47
EINDELIJK!!! Sorry van de caps maar....EINDELIJK!!!!

Na zo veel attempts heeft Illuminati (Horde @ Daggerspine) Onyxia down! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Zoveel wipes deze avond, zoveel mensen hadden iets van, fuck it dit gaat niet meer lukken. 5 minuutjes geleden ging ze plat! Met nog veel mensen levend...schitterend die guildchat en Ventrilo op dat moment.

One happy me! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 16-05 21:11

admiral866

The King Personality Disorder

The Realone schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:22:
EINDELIJK!!! Sorry van de caps maar....EINDELIJK!!!!

Na zo veel attempts heeft Illuminati (Horde @ Daggerspine) Onyxia down! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Zoveel wipes deze avond, zoveel mensen hadden iets van, fuck it dit gaat niet meer lukken. 5 minuutjes geleden ging ze plat! Met nog veel mensen levend...schitterend die guildchat en Ventrilo op dat moment.

One happy me! >:)
hehe bij ons gister voor de eerste keer :D (skullcrusher, horde-MO)
echt fantastisch die ontlading op ventrilo ja. laatste procen, anderhalve minuut met ventrilo geluid. http://www.telebyte.nl/~admiral/onyxia.avi

[ Voor 3% gewijzigd door admiral866 op 19-10-2005 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Beste mensen,

ik las zojuist opn gamert.nl een stukje over 'the warden'. Dit zou een stukje software zijn dat met wow mee wordt geleverd waarmee alle achtergrondprocessen worden afgescand om er zodoende cheaters mee te pakken te krijgen.

Nu is er een programma ( the governer ) dat dit gedrag blootstelt en dat the warden dus verwijdert. Wie kan mij vertellen of dat dit echt waar is of dat dit the governer zelf een lame actie is om spyware te installeren?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarom zou je de anticheatsoftware willen verwijderen?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Webgnome schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:32:
Beste mensen,

ik las zojuist opn gamert.nl een stukje over 'the warden'. Dit zou een stukje software zijn dat met wow mee wordt geleverd waarmee alle achtergrondprocessen worden afgescand om er zodoende cheaters mee te pakken te krijgen.

Nu is er een programma ( the governer ) dat dit gedrag blootstelt en dat the warden dus verwijdert. Wie kan mij vertellen of dat dit echt waar is of dat dit the governer zelf een lame actie is om spyware te installeren?
Uh je wil een programma weghalen wat cheaten verhinderderd?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Ik kan sinds kort op de realm stormreaver the robe of winter night maken.
Ik vond zelf een prijs van 75 en buyout van 90 een redelijke prijs.
Als ik em verkoop voor 75 heb ik zo ongeveer 10 g winst, een hogere prijs is dan mooi meegenomen.
Volgens mij zijn er niet echt veel op stormreaver die deze robe craften , ze zijn nauwelijks op ah.
Ik vind het raar om achterlijke prijzen te vragen, 10 g is erg netjes voor niksdoen ;) .

Word ik vandaag echter gewhispered door ene priest, genaamd blu, die zegt dat ik een demente klootzak ben, omdat ik de robes te goedkoop verkoop op ah.......

Blijkt eens te meer dat mensen zich op een realm precies hetzelfde gedragen als in real life.. |:( .
Deze gast maar effe snel op de ignore list gegooid.....
Zit er nu sterk over te denken om de volgende 10 robes tegen reagents kosten te verkopen ;)

Zo, dat moest ik even kwijt ;)

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het is wel zo.. Bepaalde items kunnen voor een aso hoge prijs worden verkocht, helaas zijn er bepaalde mensen die het item ineens voor de helft van de prijs erop zetten. Soms wel vervelend :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86671

Vandaag was het dan weer eens raak, net als de hele afgelopen week....eigenlijk sinds patch 1.8....LAG bij het leven op Emerald Dream!!...als Mage zijnde is het niets zo erg om connection problemen te hebben, want iedereen heeft daar over het algemeen last van....maar de Servers laggen, dat betekend dat mijn spells niet goed gecast worden, maar dat melee wel gewoon doorgaat. Dat betekend dat ik nu 100% neer ga tegen warriors......ja tegen warriors...het zwakste ras van mijn tegenstanders....NOOIT ga ik er tegen 1 neer. En vandaag al 10 keer omdat ik simpelweg niet eens normaal een scorch kan casten....

Blizzard schijnt het weinig te boeien want berichten hierover worden gewoon op het forum verwijderd. Ze weten dus dat er te veel spelers op te weinig resources willen spelen. Wat een stelletje staatsmongolen zijn die gasten toch. En als je een GM hierover vraagt wat eraan gebeurd krijg je die standaar slappe ouwerhoeren bullshit te horen. Het komt mij echt mijn strot uit dat Emerald Dream steeds down is of dat dingen niet naar behoren werken. Bij een ISP krijg je uptime garantie, maar bij Blizzard mag je blij zijn als ze minder dan 15% downtime hebben op ED.

Ik vraag me af of er meerdere servers zijn waar dit gezeik steeds plaatsvind want ik begin hier echt ziek van te worden. PVP is niet te doen voor een caster als de Server lagged....(130ms latency volgens het spel, maar duidelijk te merken dat spells veel vertraging hebben terwijl je wel de klappen na de spike krijgt...)

Greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Datafeest schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:14:
Waarom zou je de anticheatsoftware willen verwijderen?
Als je op de site kijkt van the governer staat er duidelijk dat er nergens in overeenkomsten oid een woord wordt gesproken over deze 'the warden'. Dit kan opgevat worden als spyware. Tevens leest het programma geheugen blocks uit van programma's die niks met wow te maken hebben en dat kan ook vrij gevaarlijk zijn.

ik zeg niet dat ik het er niet op wil hebben maar tot op heden wist ik dus niet van het bestaan van die the warden af (en dat ie met wow mee wordt geleverd)

@MirakelMan:

Al een andere server geprobeert ?
Aangedacht dat bepaalde lag die je krijgt ook wel eens dor je eigen systeem kan worden veroorzaakt?

@Datafeest

dat bepaalde items tegen hoge prijzen kunnen worden verkocht wil toch niet zeggen dat je dat dan ook maar meteen moet doen omdat de rest dat doet? Ok het is natuurljk altijd gevaarlijjk om heel ver onder een bepaalde prijs te gaan zitten omdat je zo de economie kunt laten crashen ( meermalen gebeurt @ doomhammer ) voor bepaalde goods maar echt heel slecht is het niet. Zooi van boven de 200g koop ik al niet eens meer.

[ Voor 36% gewijzigd door Webgnome op 19-10-2005 23:37 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 13-05 11:05
Datafeest schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:25:
Het is wel zo.. Bepaalde items kunnen voor een aso hoge prijs worden verkocht, helaas zijn er bepaalde mensen die het item ineens voor de helft van de prijs erop zetten. Soms wel vervelend :P
Echt zo'n hekel aan mensen die dat doen. Ben ik lekker aan het cashen door Essence of Water in te kopen voor 8g, het te transmuten en het er weer terug op te zetten voor 22g (14g per dag dus), gaan er opeens mensen steeds nét ietsje onder de prijs zitten omdat ze zeker willen zijn dat het verkoopt. Gevolg: nu is Essence of Air nog maar 14g waard op onze server (zag vandaag zelfs al 13g staan) en verdien ik nog maar 6g per dag. Echt verschrikkelijk irritant. Ik spaar ze nu allemaal op tot de prijs weer even rond de 16g ligt en dan verpats ik ze allemaal in 1 keer, maar toch zo jammer. :'(

Arcanite Transmute net zo. Eén of andere dufus heeft ooit eens bedacht daar 5g voor te vragen. Je kunt er net zo goed 20g voor vragen als iedereen het zou doen. Bedoel; Arcane Crystals moeten toch getransmute worden wil je er wat aan hebben. Enige manier is via alchemy. Maar omdat 5g nu gangbaar is, wordt dat gebruikt. Als iedereen nou gewoon standaard 20g oid zou vragen is er geen hond die er wat tegen kan gaan beginnnen en kan je mooi makkelijk geld verdienen. Maarja, daarvoor is het nu al te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Thrilled schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:46:
je kan beter op google naar die updates zoeken. das sneller dan die p2p shit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:59
Haha, tja dat is nou normale marktwerking :), anderen nemen met minder genoegen...

Ik heb nu eindelijk mn bloodsoul gauntlets, gecraft door een guildie, perfect voor hunters:
http://www.thottbot.com/?i=51362

Tevens heb ik de zuilian stone axe uit zul gurrub: http://www.thottbot.com/?i=51337
En ook uit ZG, de Bloodstained Greaves: http://www.thottbot.com/?i=51257

En dat allemaal in een dagje spelen :), ben ik best blij mee...

Allemaal erg mooie hunterloot, mn totale set wordt steeds completer, nu nog even warpwood bindings en blackwind breath

[ Voor 13% gewijzigd door DarkShadow op 19-10-2005 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 86671 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:32:
Vandaag was het dan weer eens raak, net als de hele afgelopen week....eigenlijk sinds patch 1.8....LAG bij het leven op Emerald Dream!!...als Mage zijnde is het niets zo erg om connection problemen te hebben, want iedereen heeft daar over het algemeen last van....maar de Servers laggen, dat betekend dat mijn spells niet goed gecast worden, maar dat melee wel gewoon doorgaat. Dat betekend dat ik nu 100% neer ga tegen warriors......ja tegen warriors...het zwakste ras van mijn tegenstanders....NOOIT ga ik er tegen 1 neer. En vandaag al 10 keer omdat ik simpelweg niet eens normaal een scorch kan casten....

Blizzard schijnt het weinig te boeien want berichten hierover worden gewoon op het forum verwijderd. Ze weten dus dat er te veel spelers op te weinig resources willen spelen. Wat een stelletje staatsmongolen zijn die gasten toch. En als je een GM hierover vraagt wat eraan gebeurd krijg je die standaar slappe ouwerhoeren bullshit te horen. Het komt mij echt mijn strot uit dat Emerald Dream steeds down is of dat dingen niet naar behoren werken. Bij een ISP krijg je uptime garantie, maar bij Blizzard mag je blij zijn als ze minder dan 15% downtime hebben op ED.

Ik vraag me af of er meerdere servers zijn waar dit gezeik steeds plaatsvind want ik begin hier echt ziek van te worden. PVP is niet te doen voor een caster als de Server lagged....(130ms latency volgens het spel, maar duidelijk te merken dat spells veel vertraging hebben terwijl je wel de klappen na de spike krijgt...)

Greets
wat is je ingame naam..? neem aan dat je alliance ben..? contact bootje/ blondje voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Anoniem: 61283 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:55:
probeer realmlist.wtf te veranderen. staat in de WoW map.
dit moet er staat voor de EU versie: set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com
volgens mij moet het dan werken
THNX MAN DIT WERKTE (sorry van de caps maar moest mn enthousiasme kwijt)

nu kan ik 10 dagen lang WoWen!!! woohoo!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Thijs schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:36:
[...]

Echt zo'n hekel aan mensen die dat doen. Ben ik lekker aan het cashen door Essence of Water in te kopen voor 8g, het te transmuten en het er weer terug op te zetten voor 22g (14g per dag dus), gaan er opeens mensen steeds nét ietsje onder de prijs zitten omdat ze zeker willen zijn dat het verkoopt. Gevolg: nu is Essence of Air nog maar 14g waard op onze server (zag vandaag zelfs al 13g staan) en verdien ik nog maar 6g per dag. Echt verschrikkelijk irritant. Ik spaar ze nu allemaal op tot de prijs weer even rond de 16g ligt en dan verpats ik ze allemaal in 1 keer, maar toch zo jammer. :'(

Arcanite Transmute net zo. Eén of andere dufus heeft ooit eens bedacht daar 5g voor te vragen. Je kunt er net zo goed 20g voor vragen als iedereen het zou doen. Bedoel; Arcane Crystals moeten toch getransmute worden wil je er wat aan hebben. Enige manier is via alchemy. Maar omdat 5g nu gangbaar is, wordt dat gebruikt. Als iedereen nou gewoon standaard 20g oid zou vragen is er geen hond die er wat tegen kan gaan beginnnen en kan je mooi makkelijk geld verdienen. Maarja, daarvoor is het nu al te laat.
er zijn nog steeds 1039384893 andere manieren om je geld te verdienen, en de situatie die jij schetst is als een product schaars is, kijk naar de prijs van diamonds. Je kan proberen om ze nog steeds voor 100g+ te verkopen, maar je zal ze niet meer verkopen als ze voor 15g bij de concurrent staan. Leer ermee leven en ga 'echt' werken voor je geld anders :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
net mn eerste quest klaar, level 2 tauren druide _/-\o_ ik vind hem nu al vet... ik ga hem kopen , 100% zeker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:57
Thrilled schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:00:
net mn eerste quest klaar, level 2 tauren druide _/-\o_ ik vind hem nu al vet... ik ga hem kopen , 100% zeker 8)
Wacht maar totdat je in de contested gebieden komt, dat vind je het al vast minder leuk :+

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Kan iemand met een gnomish deathray confirmen of je ook echt engineering nodig hebt om em te blijven gebruiken? Ik kan het nergens terugvinden, en dat heb je wel eens dat je het moet blijven houden.

Anders wil ik wel eens een gnomish deathray voor mezelf maken, en dan weer teruggaan naar andere proff :)
Ik denk haast wel dat het kan, maar moet ff iemand hebben die het zeker weet.
Dat ding schopt kont heb ik al gezien, 4000 crit, WOW!

Edit, dit had natuurlijk in me vorige post gemoeten, shit ;(

[ Voor 8% gewijzigd door enira op 20-10-2005 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Thrilled schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:00:
We hebben een nieuwe Thalan \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisstructor
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

[...]

Een soort alternatieve bouwfraude dus ;) .

Om maar even te quoten :
chrisstructor schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:21:
Blijkt eens te meer dat mensen zich op een realm precies hetzelfde gedragen als in real life.. |:( .
Dat heet nu concurrentie in de markt.
Maar zoals ik het van jou begrijp vind jij het niet erg om je tv voor 8000 pleuries te kopen , omdat alle electronika bedrijven een prijspact hebben gesloten?

Wie is nou de echte dufus......

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
level 4 rofl !!1111!oneone! _/-\o_

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Pff...
:P

Wacht maar totdat je lvl 40+ bent, dan juich je niet meer. Dat gaat het tergend langzaam.

En vanaf 55+ ben je helemaal de sjaak, 10hr playtime voor 1 lvl ongv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
haha laat me even in mn waan ja, nog 9,9 dagen en ik kan niet meer spelen , dus zo ver kom ik nog niet :P

alleen ik weet niet of ik de goede dingen doe nu als tauren druid :P

ik ben die 3 rituelen quest aan het doen van die grootmoeder ofzo ?

bij derde deel van die quest (2 well stones + 2 ambercorn) wordt ik ge0wnd door lvl 5 hireling nog wat :P

|:(

[ Voor 20% gewijzigd door Thrilled op 20-10-2005 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

dat heet martkwerking mede oorzaak is verzadiging

Zeker sinds 1.8 is de vraag naar arcanite drastisch gezakt, thorium is nu vraag naar (widgets) evenals Dark Iron (ore)

De [Travelers Bagpack] prijs is gekelderd van 20/25g naar 15g heb ze zelfs als voor 12 gezien

evenals als essences, als al die meuk zo duur zou zijn, zou iedereen je de vinger geven, dan maar geen AR/Robe of Archmage

af en toe is er een gek die ergens een belachelijk hoge prijs voor geeft, voor de rest doet de ingame economie goed zijn best, als ergens veel geld mee te verdienen is, moet je geluk hebben dat je bij de eerste zit die het ontdekken en kunnen uitbuiten, want daarna zal de markt inzakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
chrisstructor schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:40:
[...]

Een soort alternatieve bouwfraude dus ;) .

Om maar even te quoten :

[...]

Dat heet nu concurrentie in de markt.
Maar zoals ik het van jou begrijp vind jij het niet erg om je tv voor 8000 pleuries te kopen , omdat alle electronika bedrijven een prijspact hebben gesloten?

Wie is nou de echte dufus......
Haha, tuurlijk niet. WoW != real life om zoveel redenen. Maar Arcane Crystals staan gewoon voor 20g op de AH en een transmute kost maar 5g. Dit had net zo goed andersom kunnen zijn. Voor een transmute heb je namelijk geen Arcane Crystal nodig, maar als je iets aan je Arcane Crystal wilt hebben, heb je wel een transmute nodig. Toch best raar als je daar over nadenkt? Punt dat het zo cheap is, is omdat het pattern al zeer vroeg te verkrijgen is en mensen op lvl 40 al arcanite gaan transmuten, omdat ze nog geen Essence-transmute hebben (die krijg je pas op skill 300 volgens mij). En tja, als je lvl 40 bent, ben je al snel blij met 5g eens in de 2 dagen. Goed, mij hoor je niet klagen gezien ik toch helemaal in de 'essence business' zit en het gewoon easy money blijft. :P

En wat betreft die Essences: op AH staan er écht niet zoveel, soms maar 3 ofzo en dan gaat een of andere gek er toch nog ff één gold onder zitten. Of nog erger, dan zet ie er 5 stuks op die allemaal 1 gold goedkoper zijn. Ik snap natuurlijk ook wel dat als er 20 op AH staan je beetje zeker wilt zijn dat je het kwijtraakt, dat is logisch dat dat gebeurt na verloop van tijd als er eenmaal meer aanbod is. Maar aan die mensen die zo bang zijn dat ze het niet meteen verkopen heb ik echt een hekel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:59
yup, en je moet erg veel geduld hebben, ik had robe of the void gekocht op de ah voor 20g omdat me dat erg goedkoop leek, het was immers een epic recipe. Bleek dat ze ook echt zoveel waren, pas na een week kreeg ik iemand zo gek om het dubbele ervoor te geven.

Bij ons is travelers bagpack ook gezakt naar de 15g, zelfs voor minder, toch kunnen ook dit tijdelijke effecten zijn, gisteren zag ik ze alweer voor minimaal 20, maar morgen kan dat weer anders zijn. Van thorium widgets etc heb ik niet veel gemerkt, maar ik zou ook wat meer moeten gaan minen, dan kan ik er nog wat geld aan verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

jarnotjuh schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:22:
Kan iemand met een gnomish deathray confirmen of je ook echt engineering nodig hebt om em te blijven gebruiken? Ik kan het nergens terugvinden, en dat heb je wel eens dat je het moet blijven houden.

Anders wil ik wel eens een gnomish deathray voor mezelf maken, en dan weer teruggaan naar andere proff :)
Ik denk haast wel dat het kan, maar moet ff iemand hebben die het zeker weet.
Dat ding schopt kont heb ik al gezien, 4000 crit, WOW!

Edit, dit had natuurlijk in me vorige post gemoeten, shit ;(
dat kan ik heb als priest skinning/mining nog steeds mijn deathray in gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Thijs schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 07:36:
[...]

En wat betreft die Essences: op AH staan er écht niet zoveel, soms maar 3 ofzo en dan gaat een of andere gek er toch nog ff één gold onder zitten. Of nog erger, dan zet ie er 5 stuks op die allemaal 1 gold goedkoper zijn. Ik snap natuurlijk ook wel dat als er 20 op AH staan je beetje zeker wilt zijn dat je het kwijtraakt, dat is logisch dat dat gebeurt na verloop van tijd als er eenmaal meer aanbod is. Maar aan die mensen die zo bang zijn dat ze het niet meteen verkopen heb ik echt een hekel.
Bloodscalp AH staat vol met essences, you name it en er staan er minimaal 10 op
undeath wordt vaak snel cheap gekocht voor transmute inderdaad maar voor de rest zat essence te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 07:54:
[...]

Bloodscalp AH staat vol met essences, you name it en er staan er minimaal 10 op
undeath wordt vaak snel cheap gekocht voor transmute inderdaad maar voor de rest zat essence te krijgen
Bij ons verschilt dat nogal. Soms staan er idd vet veel op en dan zie je ook echt lage prijzen, zoals laatst maar 13g voor een Air, maar soms ook maar 1 ofzo (en als die vet cheap is koop ik hem zelf gewoon) en dan zet ik ze er vaak ook meteen op voor een wat hogere prijs in de hoop dat de rest volgt. Maar ik vind de manier waarop sommige mensen AH'en gewoon zwaar irritant, en ik ben niet de enige die dat vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:54
dubbelpost

[ Voor 99% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-10-2005 08:20 . Reden: double ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Webgnome schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:32:
Beste mensen,

Ik heb dat stuk ook gelezen. Ik vind anti-cheat software helemaal niet erg. Echter blijkt dat dit programma van Blizz ook de volgende dingen bekijkt:
  • IE history
  • MSN contactlist
  • Outlook adresbook
  • Checkt welke andere vensters van applicaties actief zijn
Vind ik wel erg ver gaan van Blizzard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

Greets
Ik heb gisteren sinds 16:45 non-stop op Emerald Dream gespeeld. En tussen 19:00 en 20:00 was er inderdaad dikke lag. Daarna was deze gewoon weer weg en heb ik naar hartelust gePVP'd en ben ik gewoon gesloopt door mages.

Maar speel je horde of ally op ED?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Thijs schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 08:01:
[...]

Bij ons verschilt dat nogal. Soms staan er idd vet veel op en dan zie je ook echt lage prijzen, zoals laatst maar 13g voor een Air, maar soms ook maar 1 ofzo (en als die vet cheap is koop ik hem zelf gewoon) en dan zet ik ze er vaak ook meteen op voor een wat hogere prijs in de hoop dat de rest volgt. Maar ik vind de manier waarop sommige mensen AH'en gewoon zwaar irritant, en ik ben niet de enige die dat vindt.
iedereen speelt anders en sommige mensen nemen nou eenmaal genoegen met minder, omdat ze geen zin hebben om 10x iet sop ah te gooien voordat het verkoopt

ik heb gisteren mijn helm of Narv voor 125g verkocht aan een of andere AH freak, nadat ik hem een week op AH heb gezet steeds en hij niet verkocht, simpelweg omdat ik dus geen zin meer had om hem steeds op ah te moeten zetten

wat ik wel irritant vind zijn die mensen die vragen hoeveel je ergens voor moet hebben als je in /2 adverteert en na het noemen van de prijs niets meer terugzeggen, flikker dan een end op en doe niet alsof je geintereseerd bent :O

Als mensen het leuk vinden om 3/4 van hun gametime in ah te zitten moeten hun weten :P

ik ram het meeste at ik op ah gooi erop voor de op dat moment gangbare prijs, tenzij ik echt weet dat ik er heel makkelijk meer voor kan vangen

greens gooi ik niet eens op de ah, maar die vendor ik gewoon, ik verdien meer aan het nonstop grinden/vendoren dan door steeds terug naar de AH te reizen, kost me veel te veel tijd :P

voor de effort die ik er nu in steek vind ik dat ik een prima steady income heb :P dan doe ik maar wat langer over me epic mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 08:38:
voor de effort die ik er nu in steek vind ik dat ik een prima steady income heb :P dan doe ik maar wat langer over me epic mount
Same, de AH prijs van veel greens weegt amper op tegen de prijs die je betaalt om het erop te zetten of als het verkoopt.

Ik vendor ook alle green shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

[...]

"Lekker aan het cashen" is misschien wel leuk, maar ik probeer altijd wel een beetje aan de "andere kant" van de AH te denken als ik er iets op zet. Jij vind het prachtig dat je 20g kreeg voor een transmute, maar ik vind het belachelijk dat iemand mij 20g uit de zak perst omdat hij nu eenmaal iets kan wat ik niet kan.

Vooral mensen die een leuk set item hebben gevonden of een diamant of quest-onderdeel, ze smijten het op de ah voor mega bedragen. Krol Blade - 1000 goud. Is het gewoon niet waard.

Vind het arrogant gedrag en ik vind dat de algehele prijs wel mag zakken, daarom kijk ik alttijd eerst of "mijn item" er al op staat, en zo ja, verkoop ik het onder die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 09:00:
[...]
Vooral mensen die een leuk set item hebben gevonden of een diamant of quest-onderdeel, ze smijten het op de ah voor mega bedragen. Krol Blade - 1000 goud. Is het gewoon niet waard.
de reden waarom is omdat er altijd wel iemand gek genoeg is die het ervoor neerlegd :P

Als rogue zou ik niet eens voor kroll gaan, maar voor dal rend's :P

anyway de prijzen zullen alleen zakken als NIEMAND het koopt, zolang er maar 1 persoon is die gek genoeg is om het te kopen zal het blijven bestaan.

hetzelfde als de ah monopolies, die kunnen alleen blijven bestaan als andere ze helpen met in stand te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

"Lekker aan het cashen" is misschien wel leuk, maar ik probeer altijd wel een beetje aan de "andere kant" van de AH te denken als ik er iets op zet. Jij vind het prachtig dat je 20g kreeg voor een transmute, maar ik vind het belachelijk dat iemand mij 20g uit de zak perst omdat hij nu eenmaal iets kan wat ik niet kan.

Vind het arrogant gedrag en ik vind dat de algehele prijs wel mag zakken, daarom kijk ik alttijd eerst of "mijn item" er al op staat, en zo ja, verkoop ik het onder die prijs.
Sorry maar WoW is nou eenmaal geen filantropische instelling. Mijn Epic mount kost 800G, mijn Arcanite Reaper 475G, mijn Stronghold Gauntlets ongeveer 550G. Als Ik krol Blade kan sellen voor 850G, oh hell yeah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98940

[...]

haha, dat doe ik altijd. Iedereen doe Arcanite transmute voor 5g, en dan ik voor 3,5g. Gelijk 20 whispers op me af, dat ik voor 5g moet sellen. prachtig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 16-05 23:15
[...]

Ach zo moet je het niet zien. Die 20g is een extreem voorbeeld, maar als ik door iemand anders wat laat enchanten kost me dat ook veel meer. Kwestie van vraag - aanbod. Als er weinig mensen kunnen/willen transmuten op een gegeven moment (ik doe het bijv. niet meer, 2 dagen cooldown en het verdient haast niets), zal de prijs vanzelf stijgen.

Krol is op onze server bijv al 250g te koop gezet, 400 buyout (meende gisteren zelfs 350 BO gezien te hebben). Zeker de moeite waard, Rend's mainhand dropt nou ook weer niet zo vaak en er is veel concurrentie. Maar Rend is net iets beter dat is zo.

M.a.w. spullen zijn net zo duur als de gek er voor geeft, maar niet meer. Bij ons beginnen de gekken op te raken... ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 14:25

On_E

Housemusic

Leuk, mijn 2e golden pearl gevonden in 1 week, en dat met soulshards farmen :D

En GVD 1% af van Stone Guard, bah, nog meer PvPen dus aangezien ik zeker Legionnaire wil worden voor de chest en de leggings.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 16-05 23:15
Gisteren een Pumpkin bag (16s) gevonden erg vet, zeker speciale Halloween drop ofzo?

Btw iemand wel eens een zgn. "Nubless pacifier" gevonden? Even nutteloos als de "Broken I.W.I.N." button gok ik zo maar vroeg het me af...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
DarkShadow schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 07:39:
yup, en je moet erg veel geduld hebben, ik had robe of the void gekocht op de ah voor 20g omdat me dat erg goedkoop leek, het was immers een epic recipe. Bleek dat ze ook echt zoveel waren, pas na een week kreeg ik iemand zo gek om het dubbele ervoor te geven.

Bij ons is travelers bagpack ook gezakt naar de 15g, zelfs voor minder, toch kunnen ook dit tijdelijke effecten zijn, gisteren zag ik ze alweer voor minimaal 20, maar morgen kan dat weer anders zijn. Van thorium widgets etc heb ik niet veel gemerkt, maar ik zou ook wat meer moeten gaan minen, dan kan ik er nog wat geld aan verdienen :)
Hehe, dat pattern voor Robe of the Void kost op Terenas (Alliance iig) bijna 200g :D
En die travelers dingen, die verneuken de markt voor mooncloth bags, erg jammer. Wel grappig is dat toen ik golden pearls voor mn Mooncloth Robe nodig had, stonden ze voor ca 15g op de AH (ik had dan weer het geluk dat iemand een stack van 2 voor 15g op de AH had gezet :P ), terwijl ze nu zo rond de 20-25g zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 09:13:
[...]
Sorry maar WoW is nou eenmaal geen filantropische instelling. Mijn Epic mount kost 800G, mijn Arcanite Reaper 475G, mijn Stronghold Gauntlets ongeveer 550G. Als Ik krol Blade kan sellen voor 850G, oh hell yeah!
dat zeg je verkeerd skaap JIJ bent geen filantropische isntelling

in wow is een vrije economie, al sik kroll kan zellenm voor 850 zou ik ook geen nee zeggen :P ik heb alleen geen zin om dat ding 2 weken lang elke dag op de ah te prakken :P

Epic mount = status symbool

btw stronghold zo duur? kant en klaar neem ik aan?
guildie van me heeft er dacht ik 300 voor betaald in totaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
Veel guildies van me klagen ook geregeld over flinke lag na 1.8. Heb zelf sinds m'n geheugenuitbreiding naar 1024 MB (op de dag dat 1.8 uitkwam :P) nergens last meer van, kan zelfs om acht uur zonder lag in IF rondwandelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 09:11:
[...]

de reden waarom is omdat er altijd wel iemand gek genoeg is die het ervoor neerlegd :P

Als rogue zou ik niet eens voor kroll gaan, maar voor dal rend's :P

anyway de prijzen zullen alleen zakken als NIEMAND het koopt, zolang er maar 1 persoon is die gek genoeg is om het te kopen zal het blijven bestaan.

hetzelfde als de ah monopolies, die kunnen alleen blijven bestaan als andere ze helpen met in stand te houden
Oh, maar met die ene gek die af en toe het driedubbele vraagt hem ik ook geen moeite,die is gewoon zijn AH inleg kwijt, klaar. Wat ik wel vervelend vind, is dat mensen "met zijn allen" de prijs hoog willen houden, door anderen te bewegen dezelfde (hoge) prijzen te vragen. Als iemand voor minder wil verkopen, so be it, en graag!

Als een bepaald item in waarde valt hierdoor, zullen mensen naar andere manieren zoeken om geld te maken, net zolang tot er weer te weinig mensen zijn die dit bepaalde product aanbieden zodat de prijs weer stijgt. Als je prijzen kunstmatig hoog houd en opdrijft, loop je volgens mij ook het risico dat het foutloopt en alles in elkaar zakt, plus dat (te) hoge prijzen ook een drijfveer kunnen zijn voor andere om geld "dan maar" te kopen omdat ze het niet bij elkaar gegrind krijgen.

De beste manier om geld te maken is door mooie items te craften en die als set te verkopen. Ik vang geregeld 80 a 90 goud voor iemand die de complete Devilsaur set wil hebben. Die bestellen ze, ik ga eropuit in Ungoro, en ik lever die dan 1 of 2 dagen later uit. Daarnaast grind ik Sky Shadows in Deadwind Pass voor de vendor trash en hier en daar een green item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-05 09:02

RaseriaN

So much choices..

Wil je snel cashen? Grind die stomme mobs in Silithus... man die droppen echt elke kill vendor trash.. en soms nog leuk Silk van de spiders! Tevens rennen er Dust Stormers rond en iedereen weet wel wat die droppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 14:25

On_E

Housemusic

Ok dan, als dit niet echt is weet ik het ook niet meer.

Afbeeldingslocatie: http://patchtimer.org/images/charscreen.jpg

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
ahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 09:49:
Wil je snel cashen? Grind die stomme mobs in Silithus... man die droppen echt elke kill vendor trash.. en soms nog leuk Silk van de spiders! Tevens rennen er Dust Stormers rond en iedereen weet wel wat die droppen :P
Bij ons is het Gankers Galore in Silithius, Zo veel horde dat het lijkt of er een 2e Ogrimmar gebouwd word. Nee, ik heb liever een rustige plek :P

Bovendien kan ik met de ironfeathers die in Deadwind pass vrij veelvuldig droppen, ook weer Ironfeather Armor maken, voor dr00ds :P

Hopelijk kan ik nog wat UBRS en andere high levels runnen, met wat lucky blue BoE drops, als ik die op de veiling verkopen en gaat het echt hard. Heb onlangs nog 100goud gevangen voor een Doombringer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 09:46:
[...]

De beste manier om geld te maken is door mooie items te craften en die als set te verkopen. Ik vang geregeld 80 a 90 goud voor iemand die de complete Devilsaur set wil hebben. Die bestellen ze, ik ga eropuit in Ungoro, en ik lever die dan 1 of 2 dagen later uit. Daarnaast grind ik Sky Shadows in Deadwind Pass voor de vendor trash en hier en daar een green item.
in die 1 a 2 dagen grind ik 2x zoveel bij elkaar als dat ik krijg voor mijn sets

ik ben dragonscaler en ik maak alleen als mensen de mats meeleveren ik ga niet grinden voor iets waarvan ik niet zeker weet dat het verkoopt, bovendien kan ik ubrs niet soloen dus mats grinden werkt niet :P ik verdien dan af en toe 10g door op een knopje te drukken om voor iemand black dragonscale pants te maken of meer als ik straks ook de boots kan maken

hoewel de boots meer zijn omdat ik het gewoon wil kunnen, gezien er daarvoor cores nodig zijn welke alleen uit MC komen en de MC guilds deze binnen houden en ze vast wel een scaler hebben die het zelf kan maken :P

mischien dat ik later nog wat geld kan verdienen met cindercloth cloaks, maar zolang ik daarover nog niets over in /2 heb gezien ga ik geen Essence of fire inslaan om daar productie mee te draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:15:
[...]

mischien dat ik later nog wat geld kan verdienen met cindercloth cloaks, maar zolang ik daarover nog niets over in /2 heb gezien ga ik geen Essence of fire inslaan om daar productie mee te draaien :P
Die zijn nodig voor Onyxia Cloaks toch?
Lijkt me dat de meeste raidguilds wel iemand hebben die die dingen kan maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 09:35:
[...]

dat zeg je verkeerd skaap JIJ bent geen filantropische isntelling
btw stronghold zo duur? kant en klaar neem ik aan?
guildie van me heeft er dacht ik 300 voor betaald in totaal
Ik heet gewoon Kaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:15:
[...]

in die 1 a 2 dagen grind ik 2x zoveel bij elkaar als dat ik krijg voor mijn sets

ik ben dragonscaler en ik maak alleen als mensen de mats meeleveren ik ga niet grinden voor iets waarvan ik niet zeker weet dat het verkoopt, bovendien kan ik ubrs niet soloen dus mats grinden werkt niet :P ik verdien dan af en toe 10g door op een knopje te drukken om voor iemand black dragonscale pants te maken of meer als ik straks ook de boots kan maken

hoewel de boots meer zijn omdat ik het gewoon wil kunnen, gezien er daarvoor cores nodig zijn welke alleen uit MC komen en de MC guilds deze binnen houden en ze vast wel een scaler hebben die het zelf kan maken :P

Ja, dan heb ik natuurlijk een voordeel met mijn Devilsaur armors, die verkopen altijd :P Er zijn altijd weer nieuwe rogue's die altijd goede gear nodig hebben en devilsaur is gewoon zo'n beetje de beste blauwe rogue gear die je buiten een instance kan vinden/krijgen/kopen. En dan zijn de devilsaurs zelf ook nog een eitje als je weet hoe het moet. Helaas lopen er zo weinig rond en zijn ze lastig te vinden. Ook moet je altijd rekening houden met de ruimte, anders krijg je lastige adds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Om ene Anakin Skywalker te quoten:
"Nooooooooooooooooo!!!"

:P

Wat betreft die transmute prijzen: het is doodnormaal dat die nu omlaag gaan. Eerst maakten Alchemists winst op arcanite transmutes, en toen kwamen er een paar achter dat je meer met water-> air kunt verdienen. Dus wat doet iedereen: jawel, water grinden en dat transmuten.

Supply and demand.
Anoniem: 98940 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 09:14:
haha, dat doe ik altijd. Iedereen doe Arcanite transmute voor 5g, en dan ik voor 3,5g. Gelijk 20 whispers op me af, dat ik voor 5g moet sellen. prachtig 8)
Ja maar waarom zou je in hemelsnaam voor 3.5 gold die transmute doen als je er 5 gold voor krijgt? Dat is gewoon de standaard geaccepteerde prijs.
Mwoa, niet mee eens. Ik 'betaal' in WoW alleen voor nuttige dingen, en ik vind die 40% extra speed gewoon nuttig.

[ Voor 45% gewijzigd door Hydra op 20-10-2005 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Was gisteren met wat guildmembers naar stratholme toe voor hun set onderdelen en we hadden een extra priest mee. Ik vond hem persoonlijk al de hele tijd irritant, maar dat heeft er niks mee te maken. Zegt hij ineens tijdens Ramstein, "gotta go, guild run to blackwing lair or i'll lose my DKP, woohoo" en hearthstoned.

Sommige mensen, meh :)

[ Voor 4% gewijzigd door Yellow|A op 20-10-2005 10:29 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Gimbooze schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:21:
[...]

Die zijn nodig voor Onyxia Cloaks toch?
Lijkt me dat de meeste raidguilds wel iemand hebben die die dingen kan maken :P
mwoah valt nog wel mee bji ons op de server
zie zelden iemand op dat pattern grinden, staat ook bijna nooit op de ah :)

heb voor de transfer wel eens mensen gezien die dat ding wilde hebben in /2

ben ook al meerdere 'raidguilds' tegengekomen die bijv geen Black Dragonscale Leggings kunnen maken :P
:X excuses lees 2 forums tegelijk en een guildie van me heet Skaap sorry |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:36
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:37:
[...]

mwoah valt nog wel mee bji ons op de server
zie zelden iemand op dat pattern grinden, staat ook bijna nooit op de ah :)

heb voor de transfer wel eens mensen gezien die dat ding wilde hebben in /2

ben ook al meerdere 'raidguilds' tegengekomen die bijv geen Black Dragonscale Leggings kunnen maken :P

[...]

:X excuses lees 2 forums tegelijk en een guildie van me heet Skaap sorry |:(
Ik kan ze ook bij ons maken (ben alleen wel alliance :p) zal vanavond eens gaan kjiken of er vraag naar is :p

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
HTT-Thalan schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 09:58:
Hopelijk kan ik nog wat UBRS en andere high levels runnen, met wat lucky blue BoE drops, als ik die op de veiling verkopen en gaat het echt hard. Heb onlangs nog 100goud gevangen voor een Doombringer.
UBRS is geen instance die je doet om geld te verdienen, sorry. Als er al iets leuks dropped heb je een kans van precies 6,66~ % dat jij 'em mee mag nemen.Het is efficienter gewoon mobs in Tyrs Hand ofzo te grinden. Kans op blue BoE drops is in UBRS gewoon niet groot genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113150

Was deze al voorbij gekomen dan?

Afbeeldingslocatie: http://www.vgcats.com/comics/images/050207.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

Hydra schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:42:
[...]

UBRS is geen instance die je doet om geld te verdienen, sorry. Als er al iets leuks dropped heb je een kans van precies 6,66~ % dat jij 'em mee mag nemen.Het is efficienter gewoon mobs in Tyrs Hand ofzo te grinden. Kans op blue BoE drops is in UBRS gewoon niet groot genoeg.
Maar het is wel duizend keer leuker dan grinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:50:
[...]

Maar het is wel duizend keer leuker dan grinden :)
Bij ons is Silithus erg rustig qua ganking.. in Cenarion Hold zelf ligt dan ook geen 1 lijk en tijdens het grinden passeren mensen je rustig.. op een of andere manier hangt er een soort van vrede.

Terwijl je een stuk verder goed hard gecorpsecamped kan worden hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-05 16:36
Ga gewoon voor brutality blade als rogue zijnde en respec combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hydra schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:42:
[...]

Helaas, de respawnrate in Tyr's Hand en Heartglen zijn zogenaamd "gefixed" in 1.9 S'ochtends is het goed te doen maar s'avonds sta je gewoon met een paar man te wachten tot er iets respawned.

Baal ik van he, van die nerfs die Blizzard fixes noemt. Slaat nergens op, wie had daar nou last van? Helemaal niemand. Wie baalt er nu? Iedereen die in Tyr's Hand wil farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:36
Ja en ga voor Hand of Ragnaros als Warrior zijnde en respec Arms.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
M1lamb3r schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:57:
Ja en ga voor Hand of Ragnaros als Warrior zijnde en respec Arms.
Geef mij maar Ashkandi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Nu online

HTT-Thalan

PacinoAllstars schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:53:
Ga gewoon voor brutality blade als rogue zijnde en respec combat.
Tuurlijk, ik koop er wel even eentje op de AH dan :{

Ik ben combat specced, en gebruik momenteel Assasination Blade mainhand en "The Cruel Hand of Timmy" als offhand. Best geinige proc zit daarop :)

Momenteel maak het me geen klap meer uit welke swords ik te pakken krijg, als de dps maar hoger ligt dan wat ik nu heb. Beetje poison erop, Combo aanswitchen en hakken maar, gegarandeerd fun in elke instance :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:08:
[...]

Tuurlijk, ik koop er wel even eentje op de AH dan :{

Ik ben combat specced, en gebruik momenteel Assasination Blade mainhand en "The Cruel Hand of Timmy" als offhand. Best geinige proc zit daarop :)

Momenteel maak het me geen klap meer uit welke swords ik te pakken krijg, als de dps maar hoger ligt dan wat ik nu heb. Beetje poison erop, Combo aanswitchen en hakken maar, gegarandeerd fun in elke instance :P
Dus een verkapte warrior? :o
Vind dat een rogue meer is dan alleen brute DPS en in instances voor MC/BWL (in ZG ook nog door de humanoids) toch kan helpen met zijn stuns en saps en kick..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132667

Combat rogues ownen, vooral bladeflurry is chill in instances
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.