Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FvH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-01 13:55

FvH

Aan het typen...

Dat zou niets uit mogen maken. Ik heb zelf ook mijn nokia op mijn wlan zitten (WPA beveiliging aan staan.) Sowieso geen problemen gehad. Ik heb het MAC address van de nokia in mijn accept list toegevoegd.

Misschien heb je dat ook? Je kan een WLAN wel zien als de SSID broadcast aan staat. Dan kan ie wel connecten, maar als je MAC filtering op het access point aanstaat, dan kan het zijn dat ie je nokia blokt.

Dat het gisteren dan wel werkte... dat zou hier niet in passen, maar check deze dingen eens.

Meeste access points kunnen tot 64 active connections aan, dus lijkt me stug dat je daar overheen komt.

What are clouds made of? Linux servers mostly!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:59

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Chillmeister schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:22:
ik heb de ene keer wel echo de ander keer niet, dus bij mij licht het eerder aan de verbinding denk ik
Dat is bij ook ook het enige waar ik me aan stoor bij deze telefoon. Vaak hoor ik van andere dat ze zichzelf in een echo horen, terwijl het aan mijn kant allemaal prima klinkt...en idd ook vooral bij mensen die ik mobiel bel.
Als de speaker of mic defect zou zijn, lijkt het me logisch dat dit probleem bij elk gesprek (vast/mobiel) zou optreden, maar dat is dus niet zo.
Zal eens informeren bij Nokia of een SW update hier een oplossing voor is...

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb al een tijdje dat internet bellen aan de praat met voipbuster via pbxes.com. Nu heb ik vanmorgen nog 3 belletjes gedaan en nu ineens werkt het niet meer. Ik krijg dat vrouwtje dat zegt "we are busy now, please try your call later". Heb al een aantal keren opnieuw de telefoon gestart maar dat werkt allemaal niet. Ook mijn acount op pbxes.com heb ik niets aan veranderd.
Kan iemand me helpen of vertellen wat het is?
Alvast bedankt.

Jasper

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-03 11:29

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:38:
Hallo,

Ik heb al een tijdje dat internet bellen aan de praat met voipbuster via pbxes.com. Nu heb ik vanmorgen nog 3 belletjes gedaan en nu ineens werkt het niet meer. Ik krijg dat vrouwtje dat zegt "we are busy now, please try your call later". Heb al een aantal keren opnieuw de telefoon gestart maar dat werkt allemaal niet. Ook mijn acount op pbxes.com heb ik niets aan veranderd.
Kan iemand me helpen of vertellen wat het is?
Alvast bedankt.

Jasper
Waarschijnlijk is het druk bij voipbuster :) ik zou het zoals ze al zeiden, later nog eens proberen :)

"Luie mensen worden ook moe!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yepaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 17:52
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 09:51:
foto's van de e50:
http://damzkps.free.fr/tel/Reviews/Nokia/E50/

Iemand al info over de beschikbaarheid van deze GSM? Vertrek in September naar Amerika, en wil dus zo snel mogelijk een quadband!
Van het weekend de E50 gehaald :) (jawel hij is al mondjesmaat leverbaar) eerste indruk is een geweldig toetsel, zeker qua formaat. Maar wat wil je na 4 jaar een 6310 te hebben gehad.... _/-\o_ . Iemand al ervaring met een GPS module op dit toestel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pindkaas schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:59:
[...]

Waarschijnlijk is het druk bij voipbuster :) ik zou het zoals ze al zeiden, later nog eens proberen :)
Het werkt alweer, ik had mijn maximun free calls bereikt, had niet betaald :9
Nu mijn account van voipstunt erin gezet, kan er weer even tegenaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:39
Yepaap schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:11:
[...]

Van het weekend de E50 gehaald :) (jawel hij is al mondjesmaat leverbaar) eerste indruk is een geweldig toetsel, zeker qua formaat. Maar wat wil je na 4 jaar een 6310 te hebben gehad.... _/-\o_ . Iemand al ervaring met een GPS module op dit toestel ?
Zou je wat pics en een korte review willen geven? Ik zit op dit moment te twijfelen tussen de E50 en de 6233.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K*t, net een E61 gekocht en nu is de E50 leverbaar...
Iemand een E61 kopen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Hallo,

Ik heb een groot probleem met mijn Nokia E60 :
Elke keer als ik gebruik heb gemaakt van het handsfree bluetooth profiel (in mijn geval via een Pioneer Bluetooth autoradio) heeft mijn telefoon een flinke echo, de gebelde persoon of degene die mij belt hoort zichzelf erg goed terug.

Het enige wat ik er tegen kan doen is de telefoon uit en aan zetten ... daarna is de echo weer compleet verdwenen, totdat ik opnieuw mijn auto in en uit ga.

Hebben meer mensen hier last van i.c.m. handsfree ?
Zo ja, dit is een duidelijk firmware probleem ... ik heb het reeds aangemeld bij Nokia .. alleen hoe meer zielen hoe sneller het probleem wordt opgelost ! Dus mensen die ook last van echo;s hebben na het gebruik van het handsfree bluetooth profiel .. MELD HET bij Nokia Care: tel. 0900/202.60.55. Zij maken dan een ticket aan naar Finland.

Alleen DAN kunnen we hopen op nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Laatst online: 11-09 22:11
Ik zat eerst te kijken naar een E60, maar eigenlijk heb ik niet zoveel functies nodig. Dan is de E50 een geweldig alternatief. :) Bovendien is dit voor mij een soort van flashback naar de 6210 die ik altijd erg fijn heb gevonden. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Tackleberry op 30-08-2006 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Miki schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 18:35:
[...]

Zou je wat pics en een korte review willen geven? Ik zit op dit moment te twijfelen tussen de E50 en de 6233.
Ligt eraan wat je wilt he. De enige reden die ik kan verzinnen om de E50 te kopen is door het OS. Je hebt dan een echte smartphone. De mogelijkheden bij de 6233 zullen beperkt zijn mbt eigen software erop zetten en draaien. De 1.3MP camera van de E50 is goed voor foto's, video's hoef je er niet mee te maken. Dus het ligt eraan wat je wil.

@Tackleberry: wat bedoel je met zoveel functies, daarin ontlopen de E60 en 50 elkaar niet veel. Enkel mis je wlan en het hogere resolutie scherm bij de E50.

[ Voor 12% gewijzigd door REDFISH op 30-08-2006 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Laatst online: 11-09 22:11
REDFISH schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 12:04:
@Tackleberry: wat bedoel je met zoveel functies, daarin ontlopen de E60 en 50 elkaar niet veel. Enkel mis je wlan en het hogere resolutie scherm bij de E50.
Hmmm, dan heb ik nog niet goed naar de specs gekeken. Maar voornamelijk dat WLAN is iets wat ik niet echt nodig heb... Ook die hogere resolutie is iets wat me niet echt intrigeert. De E60 vind ik bovendien net iets te dik, ik heb nu een 6100, dus is een E60 ineens gigantisch dik. De E50 is qua dikte een mooie opvolger van mijn oude vertrouwde 6100. :)

• Miki
REDFISH schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 12:04:
[...]

Ligt eraan wat je wilt he. De enige reden die ik kan verzinnen om de E50 te kopen is door het OS. Je hebt dan een echte smartphone. De mogelijkheden bij de 6233 zullen beperkt zijn mbt eigen software erop zetten en draaien. De 1.3MP camera van de E50 is goed voor foto's, video's hoef je er niet mee te maken. Dus het ligt eraan wat je wil.

De software is het enige verschil, maar houdt het eigenlijk bij op. Wat ik bijvoorbeeld interessant vind om te weten is:
hoe goed is de speakerfunctie (handsfree) tijdens telefoongesprekken
hoe goed is het scherm (denk hierbij ook met inval zonlicht)
kwaliteit behuizing
baterij duur
wat zijn de bijgeleverde acessoires

Of het wel of geen smartphone is boeit me geen ene donder. Ik heb een palm pda en die is veel geschikter voor pimfuncties. Ik ben op zoek naar een goede zakelijke telefoon.

• Yepaap
Miki schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:56:
[...]

De software is het enige verschil, maar houdt het eigenlijk bij op. Wat ik bijvoorbeeld interessant vind om te weten is:
hoe goed is de speakerfunctie (handsfree) tijdens telefoongesprekken
hoe goed is het scherm (denk hierbij ook met inval zonlicht)
kwaliteit behuizing
baterij duur
wat zijn de bijgeleverde acessoires

Of het wel of geen smartphone is boeit me geen ene donder. Ik heb een palm pda en die is veel geschikter voor pimfuncties. Ik ben op zoek naar een goede zakelijke telefoon.
Even snel de eerste bevindingen van de E50:

- Speakerfunctie werkt prima, goed verstaanbaar aan beide kanten

- Scherm is echt mooi en scherp, zonlicht nog niet veel gehad dus niet getest

- Behuizing voelt degelijk en goed aan. Toetsjes zitten vrij dicht bij elkaar maar went snel

- Batterijduur: kan erg hard gaan, zeker met bluetooth (navigatie) en als je veel aan het spelen bent etc, binnen 2 dagen was ie leeg. Bij normaal gebruik houdt hij het wel een dag of 5 vol denk ik

- acesoires: handleiding, pc suite CD, oplader, verloopplugje voor oude nokia oplader, oordopje met handsfreefuntie (nog niet geprobeerd), nokia datakabel CA-53

- Camera: eenvoudig maar maakt nog behoorlijke foto's, ook de "nachtmodus" doet het niet slecht maar zal niet werken bij bewegende beelden

- Geheugen, werkt prima met de 1GB Micro SD kaart van Dane Elec

Het formaat is echt goed stuk kleiner en platter dan de E60 wat mij erg aansprak. Ben er tot nu toe erg tevreden over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Live foto's pls :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand de e50 al bij 2call besteld?, daar is ie € 232,- met camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatshark
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 21:44

fatshark

fat to da bone

ik heb de e60 met standaard theme nu staat er bovenin het scherm in het groot de tijd maar is het ook mogelijk naast de tijd of eronder de datum/dag te laten verschijnen?

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

fatshark schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 18:12:
ik heb de e60 met standaard theme nu staat er bovenin het scherm in het groot de tijd maar is het ook mogelijk naast de tijd of eronder de datum/dag te laten verschijnen?
Waarschijnlijk heb je een ander Profiel geselecteerd. Als je het Standaard profiel selecteert komt de datum netjes in beeld onder het operator logo. Bij een ander profiel valt de datum weg en komt de naam van het profiel ervoor in de plaats

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatshark
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 21:44

fatshark

fat to da bone

Buzz_Lightyear schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 13:59:
[...]

Waarschijnlijk heb je een ander Profiel geselecteerd. Als je het Standaard profiel selecteert komt de datum netjes in beeld onder het operator logo. Bij een ander profiel valt de datum weg en komt de naam van het profiel ervoor in de plaats

:)
dat was het idd ik heb altijd "stil" en dat stond er ook ipv de datum.
dus ik ga het std. profiel maar een "stil" maken ;)

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 08:48

Mex

Is er al een software update voor de E60? (ivm verhelpen eerder genoemd echo-probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
Yepaap schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 21:28:
[...]

Even snel de eerste bevindingen van de E50:

- Speakerfunctie werkt prima, goed verstaanbaar aan beide kanten

- Scherm is echt mooi en scherp, zonlicht nog niet veel gehad dus niet getest

- Behuizing voelt degelijk en goed aan. Toetsjes zitten vrij dicht bij elkaar maar went snel

- Batterijduur: kan erg hard gaan, zeker met bluetooth (navigatie) en als je veel aan het spelen bent etc, binnen 2 dagen was ie leeg. Bij normaal gebruik houdt hij het wel een dag of 5 vol denk ik

- acesoires: handleiding, pc suite CD, oplader, verloopplugje voor oude nokia oplader, oordopje met handsfreefuntie (nog niet geprobeerd), nokia datakabel CA-53

- Camera: eenvoudig maar maakt nog behoorlijke foto's, ook de "nachtmodus" doet het niet slecht maar zal niet werken bij bewegende beelden

- Geheugen, werkt prima met de 1GB Micro SD kaart van Dane Elec

Het formaat is echt goed stuk kleiner en platter dan de E60 wat mij erg aansprak. Ben er tot nu toe erg tevreden over :)
Hoe zit dat nu met die "dual sim" optie? Ik meende opgevangen te hebben dat je twee sims tegelijk kan gebruiken? of was dat alleen maar hype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:59

Zym0tiC

^_^

Even over het sip gebeuren. Ik ben er achter gekomen dat linksys routers (iig de wrt54g) met de default firmware wel werkt. Echter met dd-wrt (mijn persoonlijke favoriet) en openwrt werkt het niet. Iemand die dit bekend voorkomt en eventueel een fix weet voor dd-wrt?

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend mijn nieuwe E50 aangeschaft.....een grote vooruitgang i.v.m. mijn eerdere 6610.

Eerste indruk; Rielekst!
Tweede indruk; Symbian rules niet...... althans, ik moet er nog aan wennen.

Ik vindt de algehele menustructuur vrij complex en niet altijd even logisch.

Hierom aan andere EXX gebruikers de volgende vragen;

1. Ik heb enkele thema's gedownload en deze worden niet altijd correct weergegeven.
Waar zou dit aan kunnen liggen?

2. Hoe kan ik de automatische toetsblokkering aanzetten. Ik kan dit nergens vinden.

3. Bij het opvragen van agenda items wordt een 'balkje' met samenvatting OVER de datum en tijd getoond..... beetje onlogisch en stoort grafisch. Klopt dit?

4. Bij het selecteren van menu items word het scherm steeds opnieuw opgebouwd. Je ziet dan als het ware een soort witte flits. Hoort dit?

Nou, tot zover ff mijn eerste vraagjes.
Later volgt meer en een uitgebreider verslag van mijn eerste ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:59

Zym0tiC

^_^

Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 17:36:
Vanochtend mijn nieuwe E50 aangeschaft.....een grote vooruitgang i.v.m. mijn eerdere 6610.

Eerste indruk; Rielekst!
Tweede indruk; Symbian rules niet...... althans, ik moet er nog aan wennen.

Ik vindt de algehele menustructuur vrij complex en niet altijd even logisch.

Hierom aan andere EXX gebruikers de volgende vragen;

1. Ik heb enkele thema's gedownload en deze worden niet altijd correct weergegeven.
Waar zou dit aan kunnen liggen?
Thema niet geschikt voor e50 lijkt me het meest logische.

2. Hoe kan ik de automatische toetsblokkering aanzetten. Ik kan dit nergens vinden.
Even autolock installeren

3. Bij het opvragen van agenda items wordt een 'balkje' met samenvatting OVER de datum en tijd getoond..... beetje onlogisch en stoort grafisch. Klopt dit?
Weet niet zeker of we het over hetzelfde hebben maar als ik op een datum ga staan krijg ik boven in beeld een balkje met tijd en agenda item. Dit hoort idd zo

4. Bij het selecteren van menu items word het scherm steeds opnieuw opgebouwd. Je ziet dan als het ware een soort witte flits. Hoort dit?
Dat scherm opbouw heb ik alleen als ik bijv. een berichtje open heb staan en ik blader door naar het volgende berichtje zonder terug te gaan. Met menu items heb ik dit niet. Witte flits helemaal geen last van

Nou, tot zover ff mijn eerste vraagjes.
Later volgt meer en een uitgebreider verslag van mijn eerste ervaring.
Gaat hier trouwens over een e70

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan3128
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-04 20:16
Ik ben heel erg tevreden over mijn E60. Vooral de WLAN functie vind ik erg handig. Telefoon werkt perfect met de Nokia Carkit zowel Bluetooth als Kabel.

Ik heb twee vragen:
  1. Weet iemand hoe je een printer op de telefoon kan instellen die achter een Linux server zit? Hier draait Samba op. Moet je kiezen voor Socket of LPR? Indien Soket dan via welke poort?
  2. Heeft iemand ook al een programma gevonden waarin je de netwerkstations van de lokale netwerk mee kunt benaderen?
Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door daan3128 op 06-09-2006 20:01 ]

• BoXie
Mex schreef op maandag 04 september 2006 @ 13:47:
Is er al een software update voor de E60? (ivm verhelpen eerder genoemd echo-probleem)
Nee die is er nog niet .. en zal ook wel niet komen als niemand het echo probleem aankaart bij (Club) Nokia.
Na communicatie met Nokia Finland kreeg ik te horen dat het aan de Pioneer carkit zou liggen. We leven helaas in een 'afschuif economie' als het om problemen gaat.

Dus iedereen met echo problemen : bellen en aanmelden die problemen.

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:11
zonder iets te wijzigen heb ik de laatste paar weken geen echo problemen meer.. Super, want ik zit gewoon lekker uit de VK naar NL te bellen voor niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 11:30:
heeft iemand de e50 al bij 2call besteld?, daar is ie € 232,- met camera.
Yes, afgelopen zondag (3/9) bij die gasten besteld en dinsdag (5/9) in huis!! 8)
Ik heb alleen het idee dat het een Duits model is, zit namelijk alleen een Duitstalige handleiding in de doos. De software en dergelijken is gewoon beschikbaar in het Engels en Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 12:58:
[...]

Yes, afgelopen zondag (3/9) bij die gasten besteld en dinsdag (5/9) in huis!! 8)
Ik heb alleen het idee dat het een Duits model is, zit namelijk alleen een Duitstalige handleiding in de doos. De software en dergelijken is gewoon beschikbaar in het Engels en Nederlands.
Ik heb mijn E50 mij de PhoneHouse in Den Haag gehaald. Deze werken samen met 2Call.
Ook voor € 232 :)

Volgens velen een buitengewone prijs voor dit toestel!

Edit-
Overigens wel een Nederlands toestel.... NL'se handleiding e.d.
Wel een kleine tegenvaller was het ontbreken van een Stereo Headset.
Deze heb ik dus zelf maar aangeschaft (Type HS23) en ook een 1 Gig MicroSD kaartje.
Totaal som was € 300.... Soort Ipod heb ik nu, alleen wel een waarmee je kunt bellen :D

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Specifiek vraagje, als je je mobiel aan je pc hangt (met usb kabel). Vervolgens wil je op je PC via de Mobiel contact maken met het internet, hoe voorkom je dan dat hij het UMTS netwerk gebruikt?

Verbinding maken met het internet doet hij als een trein, alleen UMTS is zo rete duur en heb Web&Walk abootje dus wil liever op mijn laptop gprs gebruiken als ik mobiel ben.

Ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het betreft trouwens een E60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:19:
Specifiek vraagje, als je je mobiel aan je pc hangt (met usb kabel). Vervolgens wil je op je PC via de Mobiel contact maken met het internet, hoe voorkom je dan dat hij het UMTS netwerk gebruikt?

Verbinding maken met het internet doet hij als een trein, alleen UMTS is zo rete duur en heb Web&Walk abootje dus wil liever op mijn laptop gprs gebruiken als ik mobiel ben.

Ideeen?
UMTS is even duur als GPRS...alleen de snelheid ligt hoger waardoor de gebruikersevaring hoger ligt....gevolg is dat er langer en intensiever mee op het internet gesurft wordt ... en DAT is duurder...

Je kunt natuurlijk ook in je manual kijken en ontdekken hoe je van Dual mode (GSM/UMTS) naar GSM/GPRS 900/1800 kunt switchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:29
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 19:19:

Ideeen?
Pocket internet totaal er bijnemen? Kun je voor 9,50 per maand onbeperkt surfen via UMTS (of GPRS als er geen UMTS dekking is).

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
even voor de informatie: nokia e60 is nu te updaten met de nieuwste software via het update programma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:23

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

philippevk schreef op maandag 11 september 2006 @ 12:43:
even voor de informatie: nokia e60 is nu te updaten met de nieuwste software via het update programma
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Dit is de software update site:

http://www.nokia.co.uk/no...html?orig=/softwareupdate

maar ik zie daar geen E-series toestellen bij staan?

edit:

Hmm:
http://discussions.europe...d=swupdate&message.id=764

Misschien toch maar eens een windows PC aanzwengelen.

[ Voor 35% gewijzigd door bartvb op 11-09-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
  • Laatst online: 10-02-2024
http://europe.nokia.com/A4143002 als je naar de volgende site gaat en daar je Exx kiest en naar software updates gaat. staat hij er gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
is er iemand die de changelog weet van de nieuwe e60 software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yepaap
Verwijderd schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 15:40:
[...]

Ik heb mijn E50 mij de PhoneHouse in Den Haag gehaald. Deze werken samen met 2Call.
Ook voor € 232 :)

Volgens velen een buitengewone prijs voor dit toestel!

Edit-
Overigens wel een Nederlands toestel.... NL'se handleiding e.d.
Wel een kleine tegenvaller was het ontbreken van een Stereo Headset.
Deze heb ik dus zelf maar aangeschaft (Type HS23) en ook een 1 Gig MicroSD kaartje.
Totaal som was € 300.... Soort Ipod heb ik nu, alleen wel een waarmee je kunt bellen :D
Welke phonehousevestiging in den haag heb je hem gehaald ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
philippevk schreef op maandag 11 september 2006 @ 16:10:
is er iemand die de changelog weet van de nieuwe e60 software?
http://www.e61addicted.de/changelog.html

dit is de changelog van de e61 waarschijnlijk het zelfde als die van de e60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Van de E61 is al een aantal weken een nieuwe firmware in omloop. Geen idee of die update overeenkomt met de nieuwe update? Je zou iig aan mogen nemen dat er iig de verberingen uit de oude E61 update in zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Overigens lijkt het er op dat er problemen zijn met iig de E70 update. Machine wil dan niet meer door booten.

* bartvb wacht nog even :)

edit:

Meer mensen met problemen:
http://discussions.europe...d=swupdate&message.id=791
Lijkt alleen bij de E70 te zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door bartvb op 11-09-2006 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

mijn e60 zegt dat ie de laatste versie al heeft.....

(en dat is niet zo uiteraard :( )

[ Voor 27% gewijzigd door D2k op 12-09-2006 08:43 ]

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

wacht maar ff met updaten, mijn e60 is ook dood nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Ik heb nog niets gehoord over dode E60s. Wel iemand met een probleem met updaten. Was opgelost nadat hij de update nog een keer gedraaid had zonder SIM en met het profile op General. Met een beetje geluk is het op te lossen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
Mijn E60 is gewoon zonder problemen geupdate. Zorg er wel voor dat je al je telefoon nummers backupped en dat je het profiel op general zet. Telefoon in oplader stoppen is ook handig mocht de batterij leeg zijn tijdens het updaten.

Ik heb wel ergens gelezen dat deze update alleen voor de standaard firmware is, het kan zijn dat je provider een aangepaste firmware erop heeft zitten, dan gaat het niet werken, maar dit weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Laatst online: 16:11
zirus schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 14:45:
Mijn E60 is gewoon zonder problemen geupdate. Zorg er wel voor dat je al je telefoon nummers backupped en dat je het profiel op general zet. Telefoon in oplader stoppen is ook handig mocht de batterij leeg zijn tijdens het updaten.

Ik heb wel ergens gelezen dat deze update alleen voor de standaard firmware is, het kan zijn dat je provider een aangepaste firmware erop heeft zitten, dan gaat het niet werken, maar dit weet ik niet zeker.
beschikt de update over betere VOIP implementatie? zodat je niet via pbxes.org hoeft te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 15:29
Hoera mijn nokia e60 is dood :(
via de software update van nokia.
stelletje sukkels bij nokia
ze maken mooie hardware, maar software hebben ze nog geen kaas gegeten.

morgen maar even naar het servicepunt.
hopelijk is het garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Chillmeister schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 15:01:
[...]beschikt de update over betere VOIP implementatie? zodat je niet via pbxes.org hoeft te gaan
Voor zover ik gelezen heb, komt er pas in een volgend feature pack van het Symbian Series 60 OS ondersteuning voor het werken door NAT gateways (meestal het probleem met VoIP). Helaas las ik ook dat dat feature pack niet voor de bestaande toestellen uit komt, je moet dat weer een nieuw toestel kopen (de opvolgers van de huidige E-series neem ik aan).

Ik denk dus niet dat deze update dat zal oplossen. Ik hoop wel dat ze het crash-probleem tijdens VoIP gesprekken hebben opgelost. Ik wacht er zelf op tot het VoIP gedeelte wat volwassener wordt voor ik een E-series ga kopen, vandaar dat ik het zo precies heb uitgezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Ik heb een E60 met firmware 1.0610.02.15 (RM-49).
En Symbian staat op Nederlands ....

De upgrader zegt dat er een nieuwe versie is (helaas geen versienr en changelog).

Is die nieuwe firmware multi-language ? Of zit ik dadelijk met een Engels systeem als ik ga updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Heb de mijne naar een service point gebracht
zij gingen um opsturen naar nokia
konden um zelf niet restoren, hadden ze nog geen spullen voor

• Mex

Mex

BoXie schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 16:25:
Ik heb een E60 met firmware 1.0610.02.15 (RM-49).
En Symbian staat op Nederlands ....

De upgrader zegt dat er een nieuwe versie is (helaas geen versienr en changelog).

Is die nieuwe firmware multi-language ? Of zit ik dadelijk met een Engels systeem als ik ga updaten?
Welke upgrader..?

• dollyking
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:58

dollyking

duck tape

nou deze,
http://www.nokia.co.uk/no...html?orig=/softwareupdate

Als je even terugleest, en op andere topics kijkt, lijkt het me raadzaam om er nog even mee te wachten

• bartvb
Upgrade werkt prima behalve voor de Nokia E70.

Officiele URL is trouwens:

http://europe.nokia.com/softwareupdate

• Mex

Mex

bartvb schreef op woensdag 13 september 2006 @ 10:42:
Upgrade werkt prima behalve voor de Nokia E70.

Officiele URL is trouwens:

Ben nu de update aan het downloaden maar dat gaat gruwelijk traag, voor de E60 dus..

Hier is hij al 10 minuten mee bezig..

Afbeeldingslocatie: http://i7.tinypic.com/4dqwjli.jpg

Kan ook aan de trage verbinding op mijn werk liggen :|

[ Voor 18% gewijzigd door Mex op 13-09-2006 11:31 ]

• REDFISH

REDFISH

232E vind ik inderdaad een gruwelijke prijs voor E50. Bijna absurd. Sta op het punt om hem te halen als ik zoiets zie. Kan iemand even een fotootjes plaatsen van het toetsenbord van hun eigen telefoon (dus niet van een site op internet). Ik had namelijk een prerelease versie in mijn handen, en had gehoord dat het toetsenbord nog wat veranderd zou worden. De C toets enzo waren namelijk heel erg klein.

Verwijderd

c-toets en menutoets zijn klein, maar na enkele keren oefenen werken ze zonder probleem!

• Mex

Mex

Update staat erop, is gewoon in het nederlands, versie 2.0618.06.05 - 14-07-06

http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=28370&sid=33

[ Voor 27% gewijzigd door Mex op 13-09-2006 13:22 ]

• Miki
REDFISH schreef op woensdag 13 september 2006 @ 11:42:
232E vind ik inderdaad een gruwelijke prijs voor E50. Bijna absurd. Sta op het punt om hem te halen als ik zoiets zie. Kan iemand even een fotootjes plaatsen van het toetsenbord van hun eigen telefoon (dus niet van een site op internet). Ik had namelijk een prerelease versie in mijn handen, en had gehoord dat het toetsenbord nog wat veranderd zou worden. De C toets enzo waren namelijk heel erg klein.
Ik zou graag willen weten waar en bij welke Phonehouse de E50 voor 232euro te koop is. Ik heb zojuist Phonehouse Kalverstraat in Amsterdam gebeld en die weet mij te melden dat dit toestel 340euro kost en dat ze er nog 2 hebben liggen. In iedergeval is dit toestel in de pricewatch veel goedkoper te krijgen.

• Artcore
  • Niet online
Hier kost de E50 iig 232. Is het toetsenbord van de E50 nu van dat zachte plastic gemaakt of lijkt dat maar zo? Het ziet er zo goedkoop uit.

• REDFISH

REDFISH

Ik vond het niet zacht toen ik het gebruikte, voelt gewoon solide aan. Bij mijn prerelease versie was het wel half doorzichtig, misschien dat je het daarom denkt.

Ksnap niet waarom 2call er niet bij staat in de pricewatch. Is toch flink goedkoper. Zou jammer zijn als mensen hem te duur kochten.

[ Voor 29% gewijzigd door REDFISH op 13-09-2006 17:18 ]

• Artcore
  • Niet online
Kijk nog 'ns goed ;)

Verwijderd

Yepaap schreef op maandag 11 september 2006 @ 16:56:
[...]

Welke phonehousevestiging in den haag heb je hem gehaald ?
In de Spuistraat naast de Halfords :)
Ik heb eerst een mail verstuurd naar 2call en toen deze info gehad. Zij werken samen.
Artcore schreef op woensdag 13 september 2006 @ 16:33:
Hier kost de E50 iig 232. Is het toetsenbord van de E50 nu van dat zachte plastic gemaakt of lijkt dat maar zo? Het ziet er zo goedkoop uit.
Het toetesenbord is NIET van zacht plastic. Het is keurig verzorgd en solide.
Behuizing van het toestel is zowiezo perfect. Degelijk, geen speling o.i.d. en een deel van de behuizing is van metaal (lijkt wel magnesium)

Zoals op deze foto's
en deze demo ziet ie er echt uit.
Owja, vergeet de blauwe achtergrond verlichting niet!

• Mex

Mex

Mex schreef op woensdag 13 september 2006 @ 12:57:
Update staat erop, is gewoon in het nederlands, versie 2.0618.06.05 - 14-07-06

http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=28370&sid=33
Wat ze schrijven in het topic over batterijverbruik bij gebruik van WLAN met de nieuwe update klopt inderdaad :)

• BoXie
Is er niet ergens een changelog voor de nieuwe E60 firmware ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

BoXie schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:47:
Is er niet ergens een changelog voor de nieuwe E60 firmware ?
Ik heb 'm nog niet kunnen vinden, accu is nog steeds helemaal vol, na redelijk wat gebeld te hebben en een aantal keer wifi gebruikt te hebben. Normaal was de accu nu nog maar half vol, na 48 uur ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Nokia heeft een policy van niet vrijgeven van changelogs schijnbaar ;( Bummer.

BTW weet iemand of de E-series H.264 doen? Volgens deze pagina doen alleen de N-series dat:

http://forum.nokia.com/ma.../technologies/audiovideo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met Nimbuzz op een nokia e60?

www.nimbuzz.com

ziet er wel intressant uit namelijk (gratis?)
mobiel chatten en in de toemomst? voip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 15:22
Iemand al een goede (gratis) vervanger gevonden voor Agile messenger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Acroach schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:43:
Kost dat Agile Messenger ? 10 euro ofzo ? Dat heb ik graag over voor een Messenger die met kop en schouders uitsteekt boven alternatieven qua looks en usability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoXie schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:17:
[...]

Kost dat Agile Messenger ? 10 euro ofzo ? Dat heb ik graag over voor een Messenger die met kop en schouders uitsteekt boven alternatieven qua looks en usability.
3 euro per week, pers sms afgerekend:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
Of 1 keer 10 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acroach schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:43:
Mischien is Nimbuzz wat? zie hun site www.nimbuzz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
Ik krijg Agile niet aan de praat met een Jabber account :\ Moet idd maar eens gaan kijken naar dat Nimbuzz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb onder de toets van voicemail een verkeerd nummer gezet..........weet iemand toevallig hoe ik dat eenvoudig kan wijzigen.............euh moeilijk mag ook hoor:P als ik het maar kan wijzigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:12

kraats

Ik rol

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:31:
Heb onder de toets van voicemail een verkeerd nummer gezet..........weet iemand toevallig hoe ik dat eenvoudig kan wijzigen.............euh moeilijk mag ook hoor:P als ik het maar kan wijzigen
Damn.. is elke keer weer zoeken.. zelfs boekje erbij gepakt :X
Menu > Organiser > Voice mail

Meest onlogische plaats denkbaar ;)

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kraats schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:59:
[...]
Damn.. is elke keer weer zoeken.. zelfs boekje erbij gepakt :X
Menu > Organiser > Voice mail

Meest onlogische plaats denkbaar ;)
Maar als je het weet wel gemakkelijk te veranderen..........erg bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal tomtom draaien op de E50? Of is dit in de planning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

@Pumba ben ik wel benieuwd naar. Ben van plan om een Nokia E-50 te nemen. Deze heeft alle opties die ik nodig heb en ziet er ook nog wel beetje stylish uit :)
Mijn Samsung D500 abbo loopt bijna af en ik mis toch een aantal goede agenda/mail synchronisatie opties. Zijn er al mensen die deze telefoon net binnen hebben?

[ Voor 14% gewijzigd door GandalfTheGrey op 15-09-2006 17:56 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:38:
Zal tomtom draaien op de E50? Of is dit in de planning?
Er is nog geen TT voor S60 v3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

@Mex Zijn er wel vergelijkbare programma's die wel S60v3 ondersteunen?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

GandalfTheGrey schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 18:13:
@Mex Zijn er wel vergelijkbare programma's die wel S60v3 ondersteunen?
Route66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is TomTom niet in staat een softwarepakket te maken dat breder compatible is, net zoals route 66? Ik vind TomTom namelijk nog steeds het prettigst in gebruik. Maar als Tomtom eraan komt met een versie voor de e50 wil ik best geduldig zijn, is hier enig zicht op?

Ik twijfel een beetje tussen deze telefoon en de qtek 8300. Beetje dezelfde prijscategorie. De qtek kan iig tomtom draaien, maar ik vind de nokia wat degelijker en strakker overkomen (op de plaatjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

De camera van de E50 is wel erg slecht als ik de voorbeeldfoto's bekijk. Jammer ook dat die geen wifi heeft het lijkt me de meest bruikbare. Klein, wel een camera en geen openklapmechanisme.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Camera gebruik ik toch amper. Gaat mij om design + business functies

Computer Specs

Verwijderd

Marzman schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 19:03:
De camera van de E50 is wel erg slecht als ik de voorbeeldfoto's bekijk. Jammer ook dat die geen wifi heeft het lijkt me de meest bruikbare. Klein, wel een camera en geen openklapmechanisme.
Hier ben ik het niet mee eens. Voor een 1.3 MP camera doet hij zijn werk goed. Goede witbalans en ook de scherpte en kleuren zijn realistisch weergegeven. In zijn klasse is dit een goede camera. Kijk maar op nieuwemobiel.nl naar de voorbeeldfoto's...
Wat is wel mis is een lampje om 's nachts het sleutelgat te kunnen vinden :) maar dan doe ik wel een lampje aan m'n sleutelbos (is misschien nog wel slimmer ook).

Eigenlijk ben ik best gecharmeerd van dit toestel. Het is een volwaardige smartphone met het nieuwste symbian besturingssysteem, maar wat ontbreekt zijn de (voor mij) overbodige functies zoals WLAN en ... euhm .... en... tja dat is eigenlijk het enige dat ontbreekt O-) . Oja tomtom ondersteuning (maar dat licht meer aan die slome ****** bij Tomtom).

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 00:18 ]

• Mex

Mex

Hmmz, vaag:
Met de introductie van TomTom NAVIGATOR 6 is trouwens de aparte productlijn TomTom MOBILE voor smartphones verdwenen. De navigatiesoftware voor alle ondersteunde apparaten (Windows Mobile Pocket PC en Smartphone, PalmOS en Symbian) heet nu kortweg TomTom NAVIGATOR 6.
http://www.pocketinfo.nl/artikel/6401

[ Voor 78% gewijzigd door Mex op 16-09-2006 08:39 ]

Verwijderd

Ik heb net bij de Mediamarkt een Nokia E50 gehaald voor €329,- euro ;(.
Wel vrij prijzig maar ik had hem vandaag nodig. Maar dat kom ik wel weer teboven :).
Eerste indruk (heel erg subjectief dus, na 10 minuten gebruik):
- Bij het witte opstartscherm zie je het 'schijnsel' van de 3 ledjes die het scherm verlichten bovenaan in het scherm. Bij een 'kleurig' scherm zie je dit echter niet terug.
- Erg scherp en duidelijke display
- Degelijke feel en een echte 'Nokia look'.
- Bediening zal vermoedelijk na een aantal dagen gebruik gemakkelijker worden, het is nog even wennen.
- Mooie foto's (voor een 1.3MP camera dan)

Misschien dat er animo is voor een E50 Topic. Ik wil wel wat tijd steken in een topicstart met een review, maar alleen als er genoeg mensen zijn die daar behoefte aan hebben?

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik iig geval Pumba. Ga hem zo ook ophalen denk ik :) Heb je al geprobeerd te synchroniseren met PC?

Computer Specs

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 13:23:
Ik iig geval Pumba. Ga hem zo ook ophalen denk ik :) Heb je al geprobeerd te synchroniseren met PC?
Nee ga ik zometeen proberen. Ik ben bekend met de t-mobile vario dus Symbian is nog allemaal wat nieuw voor mij.
Het eerste dat ik ga proberen is de compabiliteit met mijn Oasis Media Bluetooth GPS icm met Route 66.

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Oké ben benieuwd, hou ons op de hoogte! En natuurlijk even bijhouden hoe de batterij het doet :)
kan je je msn adres geven?

[ Voor 12% gewijzigd door GandalfTheGrey op 16-09-2006 13:50 ]

Computer Specs

Verwijderd

Batterij:
Uit de doos aan de lader: 13:00h
Volledig opgeladen: 14:00h
Tien foto's en vijf minuten bellen: 14:30
Nog alle streepjes (zou ook niet best zijn als er nu al een af was :))

Bereik:
Constant vol tot nu toe (in het verre Oosten van het land, T-Mobile)

Verwijderd

Na veel geknoei heb ik eindelijk de Blackberry connect aan de praat op mijn E60, hier is de procedure die ik heb gevolgd;

voorbereidingen
- connect nokia aan je pc
- connect E60 aan power
- zorgt dat je mail client op je pc al correct is ingericht
- zorg dat je de blackberry server kan benaderen (ik gebruikte hiervoor vpn)

* Upgrade je firmware vanaf deze site naar versie: 2.0618.06.05

* Installeer deze blackberry software vanaf de nokia site
http://www.businesssoftwa.../blackberry_downloads.php

1) de Blackberry connect desktop
2) de Blackberry connect software voor je E60

*Ga in je E60 naar Menu\Berichten\opties\instellingen\e-mail
Hier staat nu een optie voor blackberry bij, als je deze opend moet je de instellingen op de 3 tabbladen invullen en de dienst aanzetten.

* Open nu de Connect desktop
Volg de wizard en vul je juiste profiel in, als je klaar bent klik je op 'Connect', dan zal hij
encryptie keys gaan aanmaken en uiteindelijk werkt de configuratie.

Success.

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40
Ik ben zeer geinteresseerd in de E50, maar heb gisteren even gespeeld met de E60 en deze viel mij tegen qua snelheid. Een nieuw smsbericht maken duurde namelijk even (scherm zag je gewoon opbouwen). Aangezien ik dat het meeste doe wil ik toch dat dat snel gaat (ik heb nu een samsung en daar ben ik na 1 toets al onmiddelijk aan het typen), iemand ervaringen met de E50?

En toevallig nog iemand die deze telefoon synchroniseert met iCal op een Apple? Worden alle kalender-notities goed mee overgenomen? Is de kalender handig om mee te werken?

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Heb de E50 binnen, bevalt me me prima! Apart topic lijkt me handig :)

Dat opbouwen ligt meer aan Symbian OS dan aan de nokia phone denk ik!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

In die screensaver zie je heel klein de tijd en de datum, Zijn er andere screensavers en/of is de tijd veel groter in te stellen?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op zondag 17 september 2006 @ 00:02:
In die screensaver zie je heel klein de tijd en de datum, Zijn er andere screensavers en/of is de tijd veel groter in te stellen?
Ja dat was ook het eerste dat mij opviel. Net als dat ik geen automatische toetsenblokkering meer kan instellen :?
En... hoewel ik geen spelletjesfanaat ben, had er van mij tenminste toch wel minstens 1 spelletje op mogen staan (snake?).

ik zie trouwens bij de specificaties dat er pro tour golf op zou moeten zitten, nog niet gezien???

Edit:
Ik ben trouwens bezig met een topicstart maken voor de Nokia E50. Gaat nog wel een paar daagjes inzitten, maar het begin is er

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 14:23:
Batterij:
Uit de doos aan de lader: 13:00h
Volledig opgeladen: 14:00h
Tien foto's en vijf minuten bellen: 14:30
Nog alle streepjes (zou ook niet best zijn als er nu al een af was :))
[...]
Nog even een batterij update:
+ 15 minuten bellen + 10 minuten muziek op de speakers + 5 minuten bluetooth + 2 uurtjes prutsen met de instellingen, foto's maken etc.

batterijindicator = nog steeds vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik heb er zelf Rayman 3 op gegooid. Is wel heel makkelijk als je .jar hebt kan je hem zo erop installeren.
Pro Tour ook niet kunnen vinden.. Batterij is bij mij idd ook nog helemaal vol na intensief gebruik afgelopen dag :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:02

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 13:06:
[...]

Nog even een batterij update:
+ 15 minuten bellen + 10 minuten muziek op de speakers + 5 minuten bluetooth + 2 uurtjes prutsen met de instellingen, foto's maken etc.

batterijindicator = nog steeds vol
Leuk dat je ons op de hoogte houdt maar imho is dit niet echt nuttige informatie. Doe gewoon een melding als je accu leeg is en vertel dan hoelang je er mee hebt gedaan.

Zo doe ik doorgaans 4 dagen met de accu van mn e61. Heb ik een kwartiertje de speaker opstaan tijdens het koken met muziek. Doe ik een klein beetje internetten via wlan. Sms ik redelijk veel en bel ik ook zo'n 15 minuten per dag. Dik tevreden met mijn batterij :)

Heb ik het over de e61 :)
Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste