Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 10:09:
[...]

Ja dat was ook het eerste dat mij opviel. Net als dat ik geen automatische toetsenblokkering meer kan instellen :?
En... hoewel ik geen spelletjesfanaat ben, had er van mij tenminste toch wel minstens 1 spelletje op mogen staan (snake?).

ik zie trouwens bij de specificaties dat er pro tour golf op zou moeten zitten, nog niet gezien???

Edit:
Ik ben trouwens bezig met een topicstart maken voor de Nokia E50. Gaat nog wel een paar daagjes inzitten, maar het begin is er
..Nokia E50 ongeveer 1maand in mijn bezit.

Ik heb er pro golf opgezet van de E60 deze is gratis te downloaden.

http://europe.nokia.com/A4158025

Ik ben tevreden oven mijn Nokia E50.
Batterij ga +- 5 dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2021
Als ik via een Sitecom CN-512 eenbackup van mijn telefoon probeer te maken duurt dan A. erg lang en B. hij loopt vast bij 80%. Hebben anderen dit ook en is er een oplossing voor?
zie ook: fb_slim in "Het Nokia E61 Topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Wel jammer dat hij bij 2call nu ook duurder is. zie hem met camera voor 257 staan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooii,

ik heb een nokia e60 en een xs4all abo. Zij ondersteunen ook Voip, ik vroeg me af of het mogelijk is om dat te gebruiken op mijn e60 of dat het (voor alsnog) alleen via PBXes kan??

Dankkk alvast!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een beetje stomme vraag, maar heeft iemand hier een goede manier gevonden om tussenvoegsels te bewaren bij de contacten. Staat allemaal keurig ingevuld in Outlook, maar gaat niet over naar E61 bij synchronisatie (PC Suite). Heb ook niet geen instellingen knop kunnen vinden om eventueel de mapping van velden aan te passen.

Dan nog een hele andere vraag, heeft iemand hier al een goede VPN client gevonden? Aan de ingebouwde heb je bijzonder weinig als er geen Nokia server draait.. Zou graag op het draadloze netwerk van de TU Delft willen, maar is mij tot op heden niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Iemand al geprobeerd om zijn firmware versie te upgraden? Op de Nokia site kun je een programma downloaden waarmee dit mogelijk is.

Zie ook http://europe.nokia.com/softwareupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik heb de firmwareversie van mijn Nokia E60 geupgrade, zonder problemen! Maar het is wat jammer dat er geen lijst met veranderingen beschikbaar is, ik merk er dan ook niet veel van. Het lijkt wel of het scherm iets brighter is geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:59

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

ging bij mij ook prima (zojuist gedaan)
SW versie: 2.0618.06.05
14-07-06
RM-49
Nokia 60

maar nog niet echt ontdekt wat verbeterd-aangepast is

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:48

Mex

koen schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:06:
Ik heb de firmwareversie van mijn Nokia E60 geupgrade, zonder problemen! Maar het is wat jammer dat er geen lijst met veranderingen beschikbaar is, ik merk er dan ook niet veel van. Het lijkt wel of het scherm iets brighter is geworden :)
Bij mij gaat de accu merkbaar langer mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:37:
[...]

Bij mij gaat de accu merkbaar langer mee :)
En sms-en werkt ook beter en sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 14:38:
[...]

En sms-en werkt ook beter en sneller
Geen idee, daar heb ik een tooltje op m'n laptop/desktop voor :)

http://www.kpn.com/kpn/show/id=856539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Mex schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 14:55:
[...]

Geen idee, daar heb ik een tooltje op m'n laptop/desktop voor :)

http://www.kpn.com/kpn/show/id=856539
Kan ook gewoon met nokia pc suite :)

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

MeIsTwisted schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:08:
[...]

Kan ook gewoon met nokia pc suite :)
Is pc suite ook geïntegreed in outlook?

• fb_slim
Mex schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:24:
[...]

Is pc suite ook geïntegreed in outlook?
PC suite haalt informatie op uit Outlook, ze werken in een symbiose...heerlijk

Heeft iemand deze al in NL gezien, 30 dollar incl. verzenden vind ik een beetje veel....
http://www.semsons.com/noe6decr.html

Verwijderd

Hoi,

ik heb nog even een vraagje over het Voipen. Ik het alles precies zo als op pagina 33 ingesteld. Er waren bij PBXes.org nog wat instel mogelijkheden die niet genoemd werden, die het ik maar niet veranderd.
Op mijn telefoon heb ik ook de instellingen zoals die er stonden over genomen. Ik heb wel nog bij instellingen - instellingen internet telefoon een profiel aangemaakt dat verwijst naar het Sip profiel PBXes. Ik heb verbinden met mijn eigen draadloos netwerk, ik kan gewoon surfen. Als ik probeer te bellen via internet telefoon krijg ik de melding Regisratie mislukt.

Als ik naar de website PBXes.org ga en dan status doe zie ik 2 groene balletjes staan. Ook zegt VoipBuster dat ik al ingelogd ben als ik het opstart!! Wat doe ik verkeerdd????

Verwijderd

------update!!!

Ik ben nu geregistreerd bij Pbxes!!!! Als ik een nummer bel +31201234567 maakt de telefoon er zelf nummer@pbxes.org van, super so far. maar ik krijg vrijwel meteen de melding ongeldig adres voor internet oproep

Hoe kan dit? waar heb ik nog een fout zitten??

Verwijderd

--------------------------UPDATE

Ik las de post van Jasper... en het probleem was zoo simpel, ik was de punt vergeten bij outbound dialing!!
Zijn er al mensen die streaming radio aan de praat hebben??

• fb_slim
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:27:
Zijn er al mensen die streaming radio aan de praat hebben??
Check http://www.e-series.org/archives/115

Verwijderd

Hoi,

Ik heb een nieuwe mini Sd gekocht voor mn E61 wat overigens een geweldig toetsel is.

Het is een 2GB mini SD van kinston.
Maar iedere keer als ik hem erin steek. Dan zegt hij dat ik hem er weer uit moet halen.
Hij werkt niet goed.

ook als ik op mn pc er muziek op zet dan erkend het toestel dit niet. hij kan het niet vinden.

Heeft iemand hier ervaring mee. En zo ja dan ook een oplossing???

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:58

kraats

Ik rol

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:53:
Maar iedere keer als ik hem erin steek. Dan zegt hij dat ik hem er weer uit moet halen.
Hij werkt niet goed.
Kun je hem ook niet formateren in het toestel? Of anders nog een keer opnieuw FAT16 formateren in je PC? Ik heb zelf een SanDisk 2GB in mijn E70 en dat werkt best. Vind 'm alleen een beetje langzaam.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:55
GandalfTheGrey, kun je een link plaatsen waar je rayman vandaan hebt? Op google kan ik hem zo 123 niet vinden...

Verwijderd

Hoi kraats,

Ik kan op mn pc alleen FAT32 en gewoon FAT formateren. Maar misschien dat dat dan het probleem is. Ik zal het ff proberen. Ik laat het weten als ik verder ben gekoemn.

Bedankt alvast voor het advies.

Gr

Verwijderd

Hoi kraats,

bedankt voor het advies.

Probleem opgelost.

Heeeel erg bedankt.!!!

• kraats
  • Laatst online: 16:58

kraats

Ik rol

You're welcome.
Hoor graag van je hoe bij jou een 2GB kaartje bevalt qua (vooral schrijf-)snelheid.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:01:
Ik kan op mn pc alleen FAT32 en gewoon FAT formateren.

Gr
"Gewoon Fat" is dus Fat16 :)

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Welke versie van TomTom 6 hebben jullie geinstalleerd (6.0, 6.10 of 6.50). Hebben jullie dit via Cardreader gedaan of gewoon op de telefoon zelf geinstalleerd?

Computer Specs

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

GandalfTheGrey schreef op donderdag 21 september 2006 @ 14:48:
Welke versie van TomTom 6 hebben jullie geinstalleerd (6.0, 6.10 of 6.50). Hebben jullie dit via Cardreader gedaan of gewoon op de telefoon zelf geinstalleerd?
6.0 = Beta
6.10 = Retail versie
6.50 = is een kaartversie, geen tom tom versie

Ik draai 6.10, deze heb ik gewoon op mijn geheugenkaart gezet via de datakabel.

[ Voor 10% gewijzigd door Bram op 21-09-2006 15:29 ]

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Even wat anders ... weet iemand eigenlijk of het geluid van de E60 stereo is ? (wanneer ik er zo'n stereo headset op zou zetten).

Verder hoor ik graag of/als iemand TOMTOM 6 op een E60 heeft draaien.

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

BoXie schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:44:
Even wat anders ... weet iemand eigenlijk of het geluid van de E60 stereo is ? (wanneer ik er zo'n stereo headset op zou zetten).
Verder hoor ik graag of/als iemand TOMTOM 6 op een E60 heeft draaien.
Vandaag een adapt 750 gps muis gekocht, heb de gps muis opgeladen en laten connecten met mijn telefoon. Ik had binnen 30 sec een fix icm tomtom, hij zit nu op 9 satellieten.

Morgenochtend als ik naar mijn werk moet eens even kijken of alles goed gaat met navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 10:53:Ik heb een nieuwe mini Sd gekocht voor mn E61 wat overigens een geweldig toetsel is.
Hij werkt niet goed.
Moet het niet een RS-DV-MMC zijn? (Restricted-Size Dual Voltage MultiMedia Card). Ik weet niet of er wel een mini-SD in kan eerlijk gezegd. Ik heb hier geen mini-SD om te proberen. Dat het past zegt niet zo veel, ik had vroeger een 3650 en daar pasten ook gewone SD's in maar er werkte alleen MMC's op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Bram schreef op donderdag 21 september 2006 @ 23:12:
[...]

Vandaag een adapt 750 gps muis gekocht, heb de gps muis opgeladen en laten connecten met mijn telefoon. Ik had binnen 30 sec een fix icm tomtom, hij zit nu op 9 satellieten.

Morgenochtend als ik naar mijn werk moet eens even kijken of alles goed gaat met navigeren.
Dus jij hebt TomTom 6 op een E60 draaien? (dus niet de E61?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

BoXie schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:42:
[...]

Ik ben er nu ook mee bezig, TT6 lijkt het te doen, nu de kaarten nog..

edit, werkt :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Mex op 22-09-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je gewoon de kaarten uit een oudere versie van TomTom halen?

Heb je alles op een memory card staan? of ook een deel in je telefoon geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

BoXie schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:42:
Ja dat klopt, en het werkt perfect. Ik heb vanochtend 60 km mee naar mijn werk gereden, en ik moet zeggen dat het er goed uitziet.

Alleen wanneer ik onder een brug of viaduct rijdt dan loopt de navigatie iets achter. Wanneer ik onder een viaduct doorrijdt dan zit ik er met tom tom nog net voor. Ik weet niet of dit normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 14:34:
Kan je gewoon de kaarten uit een oudere versie van TomTom halen?

Heb je alles op een memory card staan? of ook een deel in je telefoon geheugen?
Alles staat op de memorycard, niks in het telefoongeheugen.

Afbeeldingslocatie: http://i9.tinypic.com/3yfpc46.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i9.tinypic.com/33wbndd.jpg

Ik heb er alleen Benelux op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Net ook even mijn E60 geflashed naar nieuwste firmware. Ging allemaal prima. Zolang je je profiel maar op General / Algemeen zet, mobiel op oplader zet .. en een USB ingang gebruikt die genoeg power levert (meestal aan achterkant van pc's).

Helaas heb ik nog steeds last (of althans degene die mij bellen) van een irritante echo zodra ik de bluetooth verbinding verbreek met mijn carkit (alleen reboot doet de echo dan weer weggaan).

• CyberTijn
  • Laatst online: 11:34
Mex schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 15:54:
[...]

Alles staat op de memorycard, niks in het telefoongeheugen.

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik heb er alleen Benelux op staan.
Werkt TomTom wel een beetje soepeltjes op de E60 ? Ik ben ook erg benieuwd of het een beetje goed te zien is als je hem in een auto houder hangt.. Of is een PDA dan een betere oplossing ? (in verband met het grotere scherm)

• GekkePrutser
  • Niet online
Zo, eindelijk een tweedehands E60 gevonden! Dus ik heb er nu ook een. Ik heb hem dezelfde avond nog een firmware upgrade gegeven en aan mijn asterisk VoIP server gekoppeld en het werkt uit de kunst.

Ik had alleen een vraagje: Het valt me op dat het toetsenbord zo zwaar gaat, vooral met het sturen van tekstberichten is dat vervelend. Ik had hiervoor een 3650 (Nokia's tweede model met Symbian) en die typte veel lichter. Heel vaak mis ik zelfs toetsaanslagen omdat ik ze niet hard genoeg indruk.

Dus ik wou vragen of jullie E60's ook zo'n zware toetsaanslag hebben. Zo niet zal ik eens kijken of er stof tussen zit ofzo, want het is natuurlijk wel een tweedehandsje. Hij is ook redelijk bekrast enzo dus hij heeft al een drukke tijd achter de rug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surf_dude
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 14:35
Heeft iemand ook dit probleem met zijn E60?:
Soms lukt het niet meer om zelf geinstalleerde applicaties op te starten. de icoontjes zijn zichtbaar, maar klikken of 'openen' doet niets. De enige oplossing is dan om een volstrekt willekeurig programma te installeren of te deinstalleren.
Oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

GekkePrutser schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 21:28:
Zo, eindelijk een tweedehands E60 gevonden! Dus ik heb er nu ook een. Ik heb hem dezelfde avond nog een firmware upgrade gegeven en aan mijn asterisk VoIP server gekoppeld en het werkt uit de kunst.

Ik had alleen een vraagje: Het valt me op dat het toetsenbord zo zwaar gaat, vooral met het sturen van tekstberichten is dat vervelend. Ik had hiervoor een 3650 (Nokia's tweede model met Symbian) en die typte veel lichter. Heel vaak mis ik zelfs toetsaanslagen omdat ik ze niet hard genoeg indruk.

Dus ik wou vragen of jullie E60's ook zo'n zware toetsaanslag hebben. Zo niet zal ik eens kijken of er stof tussen zit ofzo, want het is natuurlijk wel een tweedehandsje. Hij is ook redelijk bekrast enzo dus hij heeft al een drukke tijd achter de rug :)
Mijn toetsenbord gaat niet super licht maar voelt gewoon erg degelijk aan, typen gaat iig gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:11
D2k schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 08:41:
mijn e60 zegt dat ie de laatste versie al heeft.....

(en dat is niet zo uiteraard :( )
Dat heb ik nu ook :(
Hij geeft de melding "no software updates available for you phone"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07-2015
Hebben de mensen die wel konden updaten wellicht geen Nederlandse firmware?

[edit]
bij nader inzicht hebben blijkbaar ook al genoeg mensen met nederlandse versie geupdate, hebben jullie toestel los gekocht of icm abbonement van bijv Vodafone (zoals ik)

[ Voor 54% gewijzigd door Mickos op 24-09-2006 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
ik kan niet updaten en heb engelse firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Heb op mijn telefoon een nieuwe firmwhare gezet :)

Maar als ik nu de telefoon een harde reset geef, gaat hij dan terug op de oude versie? of blijft de nieuwe firmwhare behouden?

Het gaat om de nokia e60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:02:
Vraagje:

Heb op mijn telefoon een nieuwe firmwhare gezet :)

Maar als ik nu de telefoon een harde reset geef, gaat hij dan terug op de oude versie? of blijft de nieuwe firmwhare behouden?

Het gaat om de nokia e60
De nieuwe firmware blijft er gewoon op staan na een harde reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:03:
[...]

De nieuwe firmware blijft er gewoon op staan na een harde reset.
En wat als ik de nieuwe firma er op nieuw op wil zetten?.........kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Heeft iemand dit kaartje al geprobeerd in de E60?

pricewatch: MultiMedia Card RS DV 2GB (Kingston, Mobile)

voor 40 euro niet te versmaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Mickos schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:57:

[edit]
bij nader inzicht hebben blijkbaar ook al genoeg mensen met nederlandse versie geupdate, hebben jullie toestel los gekocht of icm abbonement van bijv Vodafone (zoals ik)
Ik heb hem los gekocht (geen branded Vodafone ding in ieder geval) en update naar nieuwe NL firmware ging prima. Voglens mij is de firmware overigens multilanguage (of hij download gewoon de goeie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Laatst online: 08-09 13:47
Kingston kaartje niet geprobeerd. Wel de Transcend (enige waar ik wat fatsoenlijke snelheids specificaties van kon vinden) en die bevalt prima. Is ook redelijk snel in de praktijk:

pricewatch: Secure Digital Card Mini 2GB (Transscend, 80x)

33 euro in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op maandag 25 september 2006 @ 11:40:
Heeft iemand dit kaartje al geprobeerd in de E60?

pricewatch: MultiMedia Card RS DV 2GB (Kingston, Mobile)

voor 40 euro niet te versmaden.
Ja, deze gebruik ik ook sinds een week. Gaat prima, +tomtom6 werkend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn VoIP account al een tijdje aan de praat op mijn E60 (met PBXes) maar nu zou ik graag mijn VoIP telefoonnummer toe willen voegen aan dit geheel zodat ik ook gebeld kan worden vanaf normale toestellen (en t zou eventueel ook leuk zijn als de mensen die ik bel dit nummer te zien zouden krijgen).

Iemand enig idee hoe/waar ik dit alles in moet stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook leker aan het bellen met voipbuster. Alleen ervaar ik een downside. Het is me nog nooit gelukt een mobiel telefoonnummer te bellen!! Altijd als ik dat probeer krijg ik dat bandje van "lines are busy, please try again later". Bellen naar vaste nummers lukt wel. Ik vroeg me af of ik een soort van voorrang krijg als ik tegoed stort?? Want voor bellen naar mobiel moet je na 1 minuut betalen. Weet iemand dit?? of zijn er mensen met het zelfde probleem?
Ik neem aan dat het bandje van voipBuster is en niet van PBXes.org......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:02:
Ik ben ook leker aan het bellen met voipbuster. Alleen ervaar ik een downside. Het is me nog nooit gelukt een mobiel telefoonnummer te bellen!! Altijd als ik dat probeer krijg ik dat bandje van "lines are busy, please try again later". Bellen naar vaste nummers lukt wel. Ik vroeg me af of ik een soort van voorrang krijg als ik tegoed stort?? Want voor bellen naar mobiel moet je na 1 minuut betalen. Weet iemand dit?? of zijn er mensen met het zelfde probleem?
GSM nummers in nederland zijn in tegenstelling tot vaste nummers niet gratis, dus je moet sowieso tegoed hebben om die te kunnen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Laatst online: 10:31
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:02:
Het gratis bellen met Voipbuster geld maar voor 30 (dacht ik) telefoontjes. Daarna moet je geld storten op je account. Je krijgt dat bandje als je niet kan bellen, dus als je 30 gratis gesprekken op zijn of als je tegoed op je account op is.
Ik heb 10 euro gestort en kan daarmee onbeperkt bellen naar de gratis nummers. Aangezien het tegoed onbeperkt geldig is blijft je 10 euro gewoon intact... tenzij je natuurlijk naar nummers gaat bellen waar wel een (laag) tarief voor geldt.

• GekkePrutser
  • Niet online
Schmoove schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 21:26:
[...]

Het gratis bellen met Voipbuster geld maar voor 30 (dacht ik) telefoontjes. Daarna moet je geld storten op je account. Je krijgt dat bandje als je niet kan bellen, dus als je 30 gratis gesprekken op zijn of als je tegoed op je account op is.
Voipbuster is gratis voor maximaal 300 minuten per week. Er is geen limiet voor het aantal telefoontjes. Je moet wel elke 4 maanden (120 dagen) minimaal 10 euro storten om gratis te kunnen blijven bellen.

Edit: oeps het is nu 4 maanden in plaats van 3. Zie de www.voipbuster.com website voor meer informatie.

[ Voor 17% gewijzigd door GekkePrutser op 27-09-2006 12:09 ]

• fatshark
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 21:44

fatshark

fat to da bone

Aangezien ik ook moest gaan betalen voor Agile Messenger (per credit card of sms) heb ik enigzins een alternatief gevonden wat ik nog moet gaan testen.
Het alternatief is te downloaden vanaf:
http://thinkabdul.com/index.php?tag=msn

Zoals te lezen is de site in chinees maar de app. wel in het engels.
Ga hem vd week testen.

[ Voor 12% gewijzigd door fatshark op 28-09-2006 12:26 ]

fat to da bone

• GekkePrutser
  • Niet online
fatshark schreef op woensdag 27 september 2006 @ 15:25:
Aangezien ik ook moest gaan betalen voor Agile Messenger (per credit card of sms) heb ik enigzins een alternatief gevonden wat ik nog moet gaan testen.
IM+ is ook een alternatief, bestaat al langer voor Symbian en er is nu ook een S60v3 versie van (voor onder andere de E-serie).Helaas is het wel een duur programma, 30 dollar. http://www.shapeservices....product=im&platform=s60v3

Ik heb hem alleen nog niet geprobeerd, ik gebruik toch meestal mijn PC voor MSN omdat dat lekkerder typt.

Edit: @fatshark: Ah, ik wist niet dat die gratis was, zal hem eens bekijken!

[ Voor 5% gewijzigd door GekkePrutser op 28-09-2006 14:24 ]

• fatshark
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 21:44

fatshark

fat to da bone

GekkePrutser schreef op woensdag 27 september 2006 @ 16:20:
[...]

IM+ is ook een alternatief, bestaat al langer voor Symbian en er is nu ook een S60v3 versie van (voor onder andere de E-serie).Helaas is het wel een duur programma, 30 dollar. http://www.shapeservices....product=im&platform=s60v3

Ik heb hem alleen nog niet geprobeerd, ik gebruik toch meestal mijn PC voor MSN omdat dat lekkerder typt.
Ja IM+ is een alternatief maar wel een alternatief waar betaald voor moet worden.
PPsay is daarentegen FREEWARE te downloaden vanaf http://thinkabdul.com/index.php?tag=msn

fat to da bone

Verwijderd

BoXie schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:14:
Helaas heb ik nog steeds last (of althans degene die mij bellen) van een irritante echo zodra ik de bluetooth verbinding verbreek met mijn carkit (alleen reboot doet de echo dan weer weggaan).
Ik heb hetzelfde probleem, mensen spreken me er vaak over aan, zeer stomme bug.

• BoXie
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 17:03:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, mensen spreken me er vaak over aan, zeer stomme bug.
Doe mij een lol en bel dan even naar Club Nokia Careline (0900/202.60.55 (lokaal gesprek))
Kost je 5 minuten, maar dan maken ze een support ticket voor je aan. Ik heb deze fout ook gemeld .. maar in eerste instantie werd het afgedaan als 'zal wel aan Pioneer liggen'... maar omdat Parrot Carkits er ook last van hebben ligt het wel degelijk aan de Nokia en heb ik het nogmaals aangemeld.

Hoe meer meldingen hoe beter ... dus neem even de moeite aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:05:
Heb zelf IPB(internetplusbellen) en daar zit ook een sip account bij met een zgn. persoonlijk nummer. Kan ik thuis en op school(wifi) lekker goedkoop bellen en hoef ik niet steeds mijn handset te zoeken. Je kunt de sip gegevens bekijken op mijnKPN (telefoniebeheer -> Beveiliging telefonie).

username = je telefoonnummer(084 etc)
password = mag je zelf instellen bij mij kpn
server = staat ook bij mijn kpn. In mijn geval (213.75.12.216:5075)

mijn e60 komt deze week binnen, dan kan ik ook mijn bevindingen posten ;-)
Hoe heb je dat voor mekaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:42:
[...]

Hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
Je kunt niet met je e60 direct inloggen bij kpn. De enigste manier om dit wel te doen gelukken is om zelf een asterisk / trixbox server neer te zetten. dus E60 -> asterisk -> IPB. Dit heeft er mee te maken dat de SIP functie op de e60 geen NAT netwerken ondersteunt.

Je zou hiervoor ook sites als Voxalot.com pbxes.com gebruiken. Alleen ondersteunen deze IPB weer niet. Heeft er mee te maken dat IPB poort 5075 gebruikt. En deze sites ondersteunen alleen maar poort 5060.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2006 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Sindskort werkt VoipBuster op mijn E61 zonder PBXes.org etc. te gebruiken. :) Kan zonder problemen bellen en gebeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickos
dentify schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 15:46:
Sindskort werkt VoipBuster op mijn E61 zonder PBXes.org etc. te gebruiken. :) Kan zonder problemen bellen en gebeld worden.
Zie http://www.my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=28875 voor meer informatie over instellingen.

Overigens ik kan nog steeds niet updaten naar de laatste firmware met Code 0534583.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
mensen nog tips om hun E60 te updaten? want ik krijg steeds de melding "there are no updates available" terwijl ik niet de nieuwste firmware heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-03 11:29

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Ik neem aan dat je via Wlan connect?
Ik heb het ook ingesteld en er gaat nu wel iets over, ik hoor weliswaar geen toon wanneer hij overgaat. en ik hoor ook niemand praten, idem met de andere kant.

Iemand een idee?

edit:
Wanneer ik via T-mobile Internet probeer, doet hij het wel.. hoewel je merkt dat hij te weinig bandbreedte heeft. via mijn Wifi/Router gaat hij wel over, maar hoor je niets.

[ Voor 16% gewijzigd door Pindkaas op 01-10-2006 19:50 ]

"Luie mensen worden ook moe!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillmeister schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 18:37:
mensen nog tips om hun E60 te updaten? want ik krijg steeds de melding "there are no updates available" terwijl ik niet de nieuwste firmware heb
Ik heb hetzelfde probleem
Heb firmwae 1.0610.02.15 12-04-06

Nadat ik een connectie heb gehad met mijn Parrot 3200 carkit hebben de mensen die mij bellen last van een hele irritante echo..
Ik hoop dat dit met een nieuwe firmware ook opgelost is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Ik hoor steeds vaker dat hier mensen last hebben van die echo's ... maar ik wil nogmaals benadrukken ... BEL DAN naar Nokia Care. Klagen op dit forum heeft geen zin ... ik heb zelf al gebeld .. en de zaak loopt, maar in mijn eentje nemen ze me vast niet serieus ... dus BELLEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:20:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem
Heb firmwae 1.0610.02.15 12-04-06
heb zo zitten zoeken op het net en iedereen met dit probleem heeft een E60 met regio code 0538173 (te vinden in de behuizing onder de accu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillmeister schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 21:25:
[...]

heb zo zitten zoeken op het net en iedereen met dit probleem heeft een E60 met regio code 0538173 (te vinden in de behuizing onder de accu)
Ik heb regio code 0534583.
Heb nog steeds geen oplossing gevonden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Laatst online: 10:31
Yes, het werkt inderdaad sinds de firmware update zonder PBXes.org.
Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 21:52:
[...]

Ik heb regio code 0534583.
Heb nog steeds geen oplossing gevonden ...
jammer, ik dacht dat ik eindelijk een reden had gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht het niet lukken om de nieuwste firmware er op te zetten. Dan wil het wel eens helpen om je taal op Engels te zetten. Na de update kun je gewoon je taal weer op nederlands zetten. Download ook de nieuwste versie van de Nokia Software Updater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
bedankt voor de tip en hopelijkt helpt dat bij een paar mensen. Jammer dat mijn menu al op engels staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Eindelijk is er de oplossing! Heb de firmware van mijn router geupdate (na een hoop gezeik) en nu werkt het! :)

Ben nu maar gelijk mijn moeder :+ aan het bellen, altijd handig zo gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er veel mensen hier die onbeperkt mogen GPRS-en en en dan altijd zich aanmelden bij VoipBuster? Dat is wel ideaal.

Nog een vraagje...
Als je al connect bent met een wlan.. (bijvoorbeeld door je voip profiel). En je wil iets op internet opzoeken op je phone. Als ik dan naar 'web' ga vraagt hij een toegangspunt. Maar ik ben al connect!! Kan je die vraag voorkomen (een instelling)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:49

Sick Nick

Drop the top!

voip via gprs gaat denk ik niet werken, te weinig bandbreedte. Als je UMTS gebruikt moet het wel lukken. Ik heb PIT van t-mobile en daar werkt het in ieder geval niet goed op via het gprs gedeelte. M'n E50 heeft geen UMTS dus daar kan ik het niet mee testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuiop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07 14:20
Ik heb een Nokia E60 i.c.m. een Nokia CK-7W Car Kit. Als TomTom iets gezegd heeft blijft de radio voor een seconde of vijf in de mute stand, het is dus stil. Iemand ervaring mee of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Hmm geen idee .. misschien de 'mute' functie van de radio uitzetten? Of de mute kabel unpluggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mickos schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 16:15:
[...]

Zie http://www.my-symbian.com/forum/viewtopic.php?t=28875 voor meer informatie over instellingen.

Overigens ik kan nog steeds niet updaten naar de laatste firmware met Code 0534583.
Ik kan wel updaten en m'n code is 0524383 maar kan nog steeds niet bellen via voipbuster. Met bovenstaande instellingen lukt het registreren niet eens... De sipphone optie biedt voor mij hetzelfde; ook daar mislukt de registratie. Alleen voipbuster icm met PBXes lukt wel; alleen heb daar telkens dat all lines busy zijn... Hebben jullie bij bovenstaande instellingen ook betaald voor voipbuster? Want ik denk dat daar het probleem zit... Gewoon 1 keer 10 euro betalen en dan werkt het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

Sick Nick schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:20:
voip via gprs gaat denk ik niet werken, te weinig bandbreedte. Als je UMTS gebruikt moet het wel lukken. Ik heb PIT van t-mobile en daar werkt het in ieder geval niet goed op via het gprs gedeelte. M'n E50 heeft geen UMTS dus daar kan ik het niet mee testen.
Mijn E61 heeft wel UMTS, maar daar gaat het niet goed via voipbuster.. alles is te traag. Misschien slechte verbinding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEAUXSITES.com
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10-2022
Sinds de software update via http://europe.nokia.com/softwareupdate kan ik nu geen NL meer kiezen als de standaard taal van mijn E60 telefoon, iemand een idee hoe ik weer een NL telefoon kan hebben??!

BEAUXSITES.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

Heb de mijne net weer terug van reparatie, met de oude firmware *grrr*

Ik ga eerst es ff een dag of wat verzinnen of ik een nieuwe poging tot flashen ga ondernemen....

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Mickos schreef op zondag 24 september 2006 @ 21:57:

[edit]
icm abo bij vodafone

is de jouwe wel geupdate al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickos
Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:37:
[...]

Ik kan wel updaten en m'n code is 0524383 maar kan nog steeds niet bellen via voipbuster. Met bovenstaande instellingen lukt het registreren niet eens... De sipphone optie biedt voor mij hetzelfde; ook daar mislukt de registratie. Alleen voipbuster icm met PBXes lukt wel; alleen heb daar telkens dat all lines busy zijn... Hebben jullie bij bovenstaande instellingen ook betaald voor voipbuster? Want ik denk dat daar het probleem zit... Gewoon 1 keer 10 euro betalen en dan werkt het wel...
Ik weet niet of het helpt, maar het is een poging waard. In eerste instantie werkte registratie bij mij ook niet na verscheidene pogingen, toen ik echter bij de instellingen het "sip:" voor sip.voipbuster.com weghaalde en opnieuw probeerde deed hij het wel in een keer. Mogelijk puur toeval, wie weet.
D2k schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 08:41:
[...]

icm abo bij vodafone

is de jouwe wel geupdate al?
Kreeg afgelopen zaterdag nog steeds de melding dat er geen firmware beschikbaar was. Ik moet de suggestie om taal op engels te zetten nog uit proberen. Momenteel geen usb nokia kabel hier beschikbaar tot dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
ik heb tevens engelse firmware en kan niet updaten (heb niet eens de mogelijkheid om nederlands te selecteren). Misschien kunnen ze helpen bij de nokia centre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Mickos schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:37:
Kreeg afgelopen zaterdag nog steeds de melding dat er geen firmware beschikbaar was. Ik moet de suggestie om taal op engels te zetten nog uit proberen. Momenteel geen usb nokia kabel hier beschikbaar tot dit weekend.
geprobeerd (ben zelf fan van de engelse versie van dingen). helpt niet

Ik kan nu btw wel blackberry-en met mijn e60!! der is nu ook een client voor mijn oude firmware _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HHoltman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik ben niet nieuw hier en heb wel degelijk gezocht maar past dit kaartje nou in de Nokia e60 of niet.
Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/site/pics/products/other/king01Large.jpg
Door al die termen (Sd, Rs-MMC, MiniSd en weet ik veel wat nog meer) snap ik het niet meer, kan iemand het één en ander duidelijker maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
HHoltman schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 15:53:
Ik ben niet nieuw hier en heb wel degelijk gezocht maar past dit kaartje nou in de Nokia e60 of niet.
[afbeelding]
Door al die termen (Sd, Rs-MMC, MiniSd en weet ik veel wat nog meer) snap ik het niet meer, kan iemand het één en ander duidelijker maken?
Het is best wel makkelijk...

SD - MiniSD - MicroSD
MMC - RS-MMC (DV)
Sony Memory Stick - Memory stick Duo (pro) - M2

De eerste in de lijst is de grootste kwa formaat. Alles wat daarna komt is kleiner en kleiner. Een grote kaar kan je dus niet in een kleinere poort stoppen. Andersom kan wel met behulp van een adaptor die vaak is meegeleverd.
Alle E series gebruiken MiniSD

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Alpha-sphere schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:05:
[...]

Het is best wel makkelijk...

SD - MiniSD - MicroSD
MMC - RS-MMC (DV)
Sony Memory Stick - Memory stick Duo (pro) - M2

De eerste in de lijst is de grootste kwa formaat. Alles wat daarna komt is kleiner en kleiner. Een grote kaar kan je dus niet in een kleinere poort stoppen. Andersom kan wel met behulp van een adaptor die vaak is meegeleverd.
Alle E series gebruiken MiniSD
ik dacht rs-mmc? of kan het beide dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Je kan niet beide gebruiken. Alleen MiniSD. Check nieuwemobiel of gsmarena maar.

Nokia maakt gebruik van RS-MMC, MiniSD en MicroSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickos
Alpha-sphere schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:31:
Je kan niet beide gebruiken. Alleen MiniSD. Check nieuwemobiel of gsmarena maar.

Nokia maakt gebruik van RS-MMC, MiniSD en MicroSD
Gezien het feit dat ik hier zelf een E60 heb liggen, kan ik je 100% zeker zeggen dat er RS-MMC ingaat en geen MiniSD. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook alweer een paar weekjes de gelukkige eigennaar van een e60 maar heb wel en paar vragen...

* Hoe krijg ik de printfunctie aan de gang? Ik heb een asus WL-500G router met daaraan via de USB een canon printer. Wat zijn nou precies de instellingen in mijn nokia?
* Waarom krijg in Outlook als ik mijn agenda synchroniseer en een afspraak in mijn gsm gewijzigd heb in Outlook opnieuwe diezelfde afspraak met de nieuwe tijd ipv dat hij de bestaande info wijzigd? Dat deed mijn smartphone (MS) wel altijd netjes

En voor de rest werkt alles perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Mickos schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 21:38:
[...]

Gezien het feit dat ik hier zelf een E60 heb liggen, kan ik je 100% zeker zeggen dat er RS-MMC ingaat en geen MiniSD. :)
sry my bad.
E70 - MiniSD
E61 - MiniSD
E60 - RS-MMC DV <-- rare eend :P
E50 - MiniSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E50 is Micro SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Nokia gaat in de toekomst alle nieuwe toestellen voorzien van micro-sd , dit heb ik tenminste gelezen op een duitse web-pagina (welke pagina weet ik zo niet meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Ik vroeg me af of iemand een mooi overzicht weet met werkende GPS ontvangers icm de E61? Ik ben geinteresseerd in de SIRF III ontvangers. Werkt de TomTom Bluetooth GPS ontvanger beter dan de LD-3W (LD-3W ipv LD-W3)? Iemand ervaring?

[ Voor 6% gewijzigd door fb_slim op 08-10-2006 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

fb_slim schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 17:20:
Ik vroeg me af of iemand een mooi overzicht weet met werkende GPS ontvangers icm de E61? Ik ben geinteresseerd in de SIRF III ontvangers. Werkt de TomTom Bluetooth GPS ontvanger beter dan de LD-W3? Iemand ervaring?
In principe werken alle Sirfstar III chipset huishoudende GPS-ontvangers hetzelfde. Enkel de afmetingen en accuprestaties kunnen verschil geven.

(puur theoretisch gezien dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Pindkaas schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 18:07:
[...]

In principe werken alle Sirfstar III chipset huishoudende GPS-ontvangers hetzelfde. Enkel de afmetingen en accuprestaties kunnen verschil geven.

(puur theoretisch gezien dus)
En elke GPS ontvanger werkt met de E61?
Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste