Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 2 vraagjes over Bluetooth:

a) als ik mijn E70 op de Nokia carkit gebruikt heb en het gesprek wordt beëindigd, dan blijft mijn radio in "mute" staan. De enige oplossing is de Bluetooth op de telefoon even uitschakelen en daarna terug aanzetten
--> heeft er iemand hetzelfde probleem ?
de installateur van de carkit zegt dat de fout niet bij hem ligt, zou dus aan de E70 moeten liggen ?

b) weet iemand of er een snelkoppeling bestaat om Bluetooth aan/uit te zetten ?
Op de E61 is die er namelijk maar op de E70 vind ik ze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi Guys,

ik zoek naar een app. om pdf te kunnen openen op mijn e60. De site van adobe heeft alleen een reader voor de nokia 9310. Weet iemand hoe (en of het kan) op de e60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fb_slim schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 17:20:
Ik vroeg me af of iemand een mooi overzicht weet met werkende GPS ontvangers icm de E61? Ik ben geinteresseerd in de SIRF III ontvangers. Werkt de TomTom Bluetooth GPS ontvanger beter dan de LD-3W (LD-3W ipv LD-W3)? Iemand ervaring?
Ik heb zelf de TomTom GPS ontvanger en die werkt prima icm Route66 en de E61. Af en toe duurt een fix iets langer, maar dat komt omdat ik de ontvanger in het handschoenenkastje heb liggen. Als ik hem eruit haal heb ik na 10 sec wel een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2021
Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:35:
[...]

Ik heb zelf de TomTom GPS ontvanger en die werkt prima icm Route66 en de E61. Af en toe duurt een fix iets langer, maar dat komt omdat ik de ontvanger in het handschoenenkastje heb liggen. Als ik hem eruit haal heb ik na 10 sec wel een fix.
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:52:
ik heb 2 vraagjes over Bluetooth:

a) als ik mijn E70 op de Nokia carkit gebruikt heb en het gesprek wordt beëindigd, dan blijft mijn radio in "mute" staan. De enige oplossing is de Bluetooth op de telefoon even uitschakelen en daarna terug aanzetten
--> heeft er iemand hetzelfde probleem ?
de installateur van de carkit zegt dat de fout niet bij hem ligt, zou dus aan de E70 moeten liggen ?

b) weet iemand of er een snelkoppeling bestaat om Bluetooth aan/uit te zetten ?
Op de E61 is die er namelijk maar op de E70 vind ik ze niet
Ik heb de nokia ck7e carkit+ e70 en dat werkt perfect. klein nadeel dat is wanneer ik het gesprek heb beeindigd, de grps verbinding (voor push email) weer actief gaat worden en dat geeft ook even een mute signaal (2 sec). Voor de rest prima setje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon geeft aan nadat ik aanvraag om een nummer te bellen met internetbellen dat hij geen WLAN BEREIK HEEFT VOOR INTERNETOPROEPEN, alhoewel ik wel kan internetten en email kan lezen.

Ik heb dit probleem met mijn E70.

Wat staat er in dit geval verkeerd?

Mvg Satkijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
janzeeschuimers schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 12:34:
Nokia gaat in de toekomst alle nieuwe toestellen voorzien van micro-sd , dit heb ik tenminste gelezen op een duitse web-pagina (welke pagina weet ik zo niet meer).
Hoevaak zijn dergelijke aannames en plannen al niet gemaakt? Ik bedoel, mijn eerste telefoon met uitbreidbaar geheugen (Siemens SL45) had MMC geheugen en dat was destijds, en ook nog best lang ook, de standaard geweest. Daarna zijn er bedrijven gekomen die meer geloofden in MMC plus, MMC Mobile, RS-MMC, RS-MMC DV, Mini SD, Transflash, MicroSD etc.. Iedere paar maanden/jaar komt er wel weer wat nieuws uit wat fabrikanten mooi kunnen gebruiken voor een nieuwe release :)

[ Voor 23% gewijzigd door J0YR1D3R op 10-10-2006 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surf_dude
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 14:35
Heeft iemand al eens een java game op zijn E60 gezet? Bij mij worden de meeste games op slechts 10% van het scherm weergegeven. Is daar wat aan te dioen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de E60 dan eindelijk gekocht. Echter heb ik een probleem met Wifi. Ik heb alles keurig ingesteld m.b.v. een nieuw toegangspunt. Eenmaal bij het menu waar toegangspunten staat, staat uiteraard ook mijn router bij. Hoe kan ik deze nou laten verbinden en op internet gaan surfen? Misschien een domme vraag, maar dit is mijn eerste symbian phone en tevens mijn eerste telefoon met Wifi. :)

Edit: opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Ik heb inmiddels de Adapt AD-750 i.c.m. de E61 en Tomtom 6, perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Ik ben vandaag ook gaan kijken voor een E60. Ik ben eigenlijk aan het twijfelen tussen de Qtek 8300 en de E60. Ik vindt de E60 strakker dan de Qtek.
Heb vandaag in de winkel met de E60 gespeeld. De enige reden om hem (nog) niet te kopen is de grootte van de lettertypes. Wanneer er een sms bericht wordt geschreven kan ik dit bijna tot niet lezen. Mede door mijn redelijk slechte ogen. Weet iemand of de lettertypes aan zijn te passen. Wanneer dit kan ben ik helemaal voor de E60. Wanneer dit niet kan moet ik toch voor de WIndows Mobile gaan.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Voipdiscount op E61, dit werkt!

Profile name: Voipdiscount
Service Profile: IETF
Default Access point: *your access point identifier*
Public user name: sip:*user name*@voipbuster.com
Use compression: No
Registration: Always On
Use security: No
-Proxy server
--Proxy server address: *leave empty*
--Realm: *leave empty*
--User name: *leave empty*
--Password: *leave empty*
--Allow loose routing: Yes
--Transport Type: UDP
--Port:5060

-Registrar Server
--Registrat serv. addr.: sip:sip.voipbuster.com
--Realm: voipbuster.com
--User name: * user name*
--Password: *password*
--Transport Type: UDP
--Port:5060

Bron: http://my-symbian.com/forum/viewtopic.php?p=245762

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, printen doet dus blijkbaar niemand met dit ding :S

Ik snap niet wat ik bij host, gebruiker en wachtrij moet invullen en de help in het toestel kan me er ook al niet bij helpen ... :|

Maar dan proberen we nog een ander vraagje, is er een programma dat snel kan schakelen tussen wifi verbindingen met bijbehorende instellingen? Want ik heb thuis vaste ip's en beveiliging etc en wil niet telkens mijn ip settings veranderen als ik ergens een open netwerk heb om via voipbuster te bellen ...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2006 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 15:16:
Na veel geknoei heb ik eindelijk de Blackberry connect aan de praat op mijn E60, hier is de procedure die ik heb gevolgd;

voorbereidingen
- connect nokia aan je pc
- connect E60 aan power
- zorgt dat je mail client op je pc al correct is ingericht
- zorg dat je de blackberry server kan benaderen (ik gebruikte hiervoor vpn)

* Upgrade je firmware vanaf deze site naar versie: 2.0618.06.05
http://europe.nokia.com/softwareupdate

* Installeer deze blackberry software vanaf de nokia site
http://www.businesssoftwa.../blackberry_downloads.php

1) de Blackberry connect desktop
2) de Blackberry connect software voor je E60

*Ga in je E60 naar Menu\Berichten\opties\instellingen\e-mail
Hier staat nu een optie voor blackberry bij, als je deze opend moet je de instellingen op de 3 tabbladen invullen en de dienst aanzetten.

* Open nu de Connect desktop
Volg de wizard en vul je juiste profiel in, als je klaar bent klik je op 'Connect', dan zal hij
encryptie keys gaan aanmaken en uiteindelijk werkt de configuratie.

Success.
Ik heb het gevonden, bedankt, maar mijn Blackberry connect desktop wil mijn outlook profiel niet openen. En wat wordt bedoeld met het email client op de pc correct instellen. Ik heb een werkend email adres via mijn outlook. Kan iemand me hiermee helpen.
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:15:
Nou, printen doet dus blijkbaar niemand met dit ding :S

Ik snap niet wat ik bij host, gebruiker en wachtrij moet invullen en de help in het toestel kan me er ook al niet bij helpen ... :|

Maar dan proberen we nog een ander vraagje, is er een programma dat snel kan schakelen tussen wifi verbindingen met bijbehorende instellingen? Want ik heb thuis vaste ip's en beveiliging etc en wil niet telkens mijn ip settings veranderen als ik ergens een open netwerk heb om via voipbuster te bellen ...
Om even op je eerste vraag terug te komen:

Op http://www.e-series.org/archives/106 vind je een PDFje waar wat meer uitleg staat over de print options. Ik kan nu printen vanaf mijn E61 naar mijn Brother HL-1430 (helaas nog niet direct naar mijn printserver, maar via een andere client in mijn netwerk die toch altijd aan staat). Succes.

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het printen lukt bij mij niet, waar haal je de info om in te vullen in de gevraagde velden (host, queue, user) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0p
  • Laatst online: 14-07 22:21

b0p

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:44:
het printen lukt bij mij niet, waar haal je de info om in te vullen in de gevraagde velden (host, queue, user) ?
Heb zelf bij host het IP-adres van mijn printserver (Mac met Printer Sharing) ingevuld. Queue heb ik leeg en user kun je naar eigen inzicht invullen geloof ik (in eerste instantie had ik E61, later gerenamed en alles werkt nog).

De naam van mijn Queue is "Brother_HL_1430_series" en dus te lang om in te vullen in het veld op mijn telefoon. Zoals gezegd werkt het bij mij ook als ik niets invul en alleen Host specificeer.

Specs: 1,98 m | 83 kg | mt 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:54
De E50, E61 en E70 hebben hun eigen topic.

Wordt het niet eens tijd voor een E60 topic? ;)

Ik neem 'm over een maand, dan kan ik verlengen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:48

Mex

buddow schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 22:48:
De E50, E61 en E70 hebben hun eigen topic.

Ik neem 'm over een maand, dan kan ik verlengen. _/-\o_
Wat let je om een topic aan te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Ik heb niet de tijd en capaciteiten een goeie startpost te maken. Kan dit topic niet veranderd worden in het e60 topic? D rest heeft toch al z'n eigen. Anders heeft dit topic geen functie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Laatst online: 16:13
buddow schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 22:48:
<off-topic grappig modus>
en waarom zou die er nog niet zijn dan??? >:)
misschien heeft niemand er een O-)
<\off-topic grappig modus>

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Heeft er iemand misschien een antwoord op mijn vraag of de letters op de een of andere manier groter gezet kunnen worden. Ik heb de handleiding van de E60 volledig uit. Hier staat het niet in gemeld. Dit voorval wordt tevens aangegeven op het Nokia Support Forum, maar ook hier is er geen antwoord op.
Wanneer dit zou kunnen zou ik ermee geholpen zijn..

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BEAUXSITES.com
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10-2022
Wie kan er me vertellen of je een extra taal als schrijftaal kan gebruiken? MAW woorden mijn telefoon heeft enkel FR ES PO EN als talen en bijgevolg kan ik dus niet het woordenboek in NL gebruiken bij sms'en en of mailen. Mijn telefoon hoeft niet helemaal in het NL maar enkel dus een extra schrijftaal... iemand raad?!

BEAUXSITES.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 15:22
Dat is ook wat ik zoek, ik zou alleen graag russisch kunnen typen. Die optie heeft mn E 70 nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

hoe kan ik eigenlijk internetten met die e60?
mijn vodafone branded heeft 3 profielen (office,mms,pushmail) standaard, maar daarmee wil het niet.

wlan werkt ok, maar over umts bijvoorbeeld?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om in de browser plaatjes op te slaan (op de E61)?
Ik kan dat echt niet vinden en zou het wel jammer vinden als het er niet op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

ik kan als het toestel in dual mode staat niet bellen?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Ik heb zojuist een mail teruggekregen van Nokia. Het is met de E60 helaas niet mogelijk om de letters van SMS standaard te vergroten. Ik weet niet dat er iemand een optie heeft of dat er programma's zijn die deze versie, Symbian besturingssysteem OS 9.1 Series 60, 3e editie, toch van een groter lettertype kunnen voorzien?

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie gebruikt er een stereo headset? Wat zijn goede headsets voor de E-series?

Kan de E61 overweg met 2GB MINI-SD of zit hier een limiet aan van bijvoorbeeld 1GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:49

Sick Nick

Drop the top!

Ik gebruik de AD-41 / HS-20 combo met m'n E50, dat is een set met een afstandsbediening (AD-41) voor de mediaplayer in het snoer met daarin een 3.5mm plug. Je krijgt er standaard dus de HS-20 oordoppen bij, dat zijn in-ear oordopjes met 3 setjes hoesjes (in 3 maten dus). Klinkt prima, hetzelfde als de HPM-80 van sony-ericsson die ik bij m'n K750i had.

De remote is ideaal, gewoon je telefoon in je broekzak laten zitten en toch kunnen bedienen: play, pauze, stop, next, previous, vooruit/achteruit spoelen, harder, zachter en ook een knop om mee op te nemen, ophangen en voice commands te activeren. Er zit ook een lock-schuifje op. Gewoon helemaal compleet dus, goede kwaliteit, goed geluid en niet eens zo gek duur. 25 euro ofzo.

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.ie/file?id=1037

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Goede tip! Waar heb je 'm gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er toevallig ook iemand een Nokia HS-2R headset? Op de Nokia E60 zit geen FM radio, terwijl ik het wel handig vind. Wat zijn jullie ervaringen met deze headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Sick Nick schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:51:
Ik gebruik de AD-41 / HS-20 combo met m'n E50, dat is een set met een afstandsbediening (AD-41) voor de mediaplayer in het snoer met daarin een 3.5mm plug. Je krijgt er standaard dus de HS-20 oordoppen bij, dat zijn in-ear oordopjes met 3 setjes hoesjes (in 3 maten dus). Klinkt prima, hetzelfde als de HPM-80 van sony-ericsson die ik bij m'n K750i had.

De remote is ideaal, gewoon je telefoon in je broekzak laten zitten en toch kunnen bedienen: play, pauze, stop, next, previous, vooruit/achteruit spoelen, harder, zachter en ook een knop om mee op te nemen, ophangen en voice commands te activeren. Er zit ook een lock-schuifje op. Gewoon helemaal compleet dus, goede kwaliteit, goed geluid en niet eens zo gek duur. 25 euro ofzo.

[afbeelding]
Ik heb die ook icm mijn E60, maar bij mij werkt de remote niet. Moet je daar nog software voor installeren ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Laatst online: 16:13
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:28:
Wie gebruikt er een stereo headset? Wat zijn goede headsets voor de E-series?

Kan de E61 overweg met 2GB MINI-SD of zit hier een limiet aan van bijvoorbeeld 1GB?
ja de e61 kan daarmee overweg :)

overigens als je een specifieke e61 vraag hebt, waarom stel je die dan niet in het e61 forum? ;)

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-08 17:17
Calitomnication schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:21:
Ik heb zojuist een mail teruggekregen van Nokia. Het is met de E60 helaas niet mogelijk om de letters van SMS standaard te vergroten. Ik weet niet dat er iemand een optie heeft of dat er programma's zijn die deze versie, Symbian besturingssysteem OS 9.1 Series 60, 3e editie, toch van een groter lettertype kunnen voorzien?
Ik weet niet welke versie van de Nokia E60 je gezien hebt, maar bij mij is sinds mijn firmware-update het lettertype van de smsjes vergroot. Het lijkt even groot, maar dan dikgedrukt, ofwel bold. Daardoor is het wellicht toch beter voor je te lezen? Moet je anders maar eens kijken op de recente modellen. Volgens mij was bij de oude modellen een letter steeds een pixel dik en nu dus wat dikker.

Ik vind het zelf overigens maar niks, ziet er beetje kinderlijk uit. Dus als iemand een idee heeft hoe ik het terug kan veranderen naar de dunne letters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:49

Sick Nick

Drop the top!

Spits schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 11:57:
[...]

Ik heb die ook icm mijn E60, maar bij mij werkt de remote niet. Moet je daar nog software voor installeren ofzo??
Nee, gewoon eraan hangen en klaar, hij herkent dat er een headset aanhangt en de standaard mediaplayer kan ik er prima mee bedienen. Die moet je wel zelf eerst opstarten, dat wel.

Deze mediaplayer dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/nokia/3250/scr01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Sick Nick schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 23:27:
[...]

Nee, gewoon eraan hangen en klaar, hij herkent dat er een headset aanhangt en de standaard mediaplayer kan ik er prima mee bedienen. Die moet je wel zelf eerst opstarten, dat wel.

Deze mediaplayer dus:
[afbeelding]
Vreemd bij mij wil het niet werken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Laatst online: 16:11
vidn het nog steeds irri dat ik niet mijn E60 kan updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Gregoor schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 23:23:
[...]

Ik weet niet welke versie van de Nokia E60 je gezien hebt, maar bij mij is sinds mijn firmware-update het lettertype van de smsjes vergroot. Het lijkt even groot, maar dan dikgedrukt, ofwel bold. Daardoor is het wellicht toch beter voor je te lezen? Moet je anders maar eens kijken op de recente modellen. Volgens mij was bij de oude modellen een letter steeds een pixel dik en nu dus wat dikker.

Ik vind het zelf overigens maar niks, ziet er beetje kinderlijk uit. Dus als iemand een idee heeft hoe ik het terug kan veranderen naar de dunne letters?
Ik had een E60 gezien bij de Debitel in Venlo. Maar deze letters van deze waren inderdaad erg klein. Volgens mij de 1pixel waar jij het over hebt. Als het waar is dat de update grotere letters meeneemt, dan wil ik er nog eens over denken. Misschien een vage vraag. Maar zou je een screen van je scherm met een of andere vage tekst kunnen posten of mailen naar mijn adres (@profiel).

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noachdehaas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-11-2024
Een tijd geleden ben ik terug gegaan naar de fabrieksinstellingen. Daarna weer mijn backup teruggezet. Niet alles kon terug gezet worden. Alleen een paar programma's konden niet opnieuw geïnstaleerd worden. Die heb ik opnieuw gedownload dus geen probleem. Het is echter wel irritant dat als ik de telefoon start of mijn geheugenkaart verwissel de telefoon steeds de installatie probeert te voltooien (wat steeds niet lukt.) Weet iemand hoe ik de zelfinstallatie kan uitzetten of welke bestanden ik moet verwijderen?

Ik heb al geprobeerd een nieuwe backup te maken om de oude te overschrijven. Maar ook deze nieuwe backup geeft dit probleem. De installatiebestanden kan ik niet vinden met y-browser. Misschien heeft iemand anders wel de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-08 17:17
Calitomnication schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 09:49:
[...]Ik had een E60 gezien bij de Debitel in Venlo. Maar deze letters van deze waren inderdaad erg klein. Volgens mij de 1pixel waar jij het over hebt. Als het waar is dat de update grotere letters meeneemt, dan wil ik er nog eens over denken. Misschien een vage vraag. Maar zou je een screen van je scherm met een of andere vage tekst kunnen posten of mailen naar mijn adres (@profiel).
De lettergrootte is nu als volgt (klik op de pic voor de werkelijke grootte):

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gregoorp/Screenshot0001.png

Heb maar even een zo algemeen mogelijke sms gepakt, maar zo is het vast wel duidelijk :p

Ik vind het zelf overigens steeds minder irritant worden. Eerst vond ik het nogal kinderlijk, maar het went snel.

[ Voor 6% gewijzigd door Gregoor op 30-10-2006 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Thanks, dat ziet er al een stuk beter uit.. Ik denk dat ik toch maar eens naar Belcompany ga en voor deze foon kies.. De letters zien er er een stuk beter uit.. en zo kinderachtig is het eigenlijk niet.... mijn mening..

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Net nog es gebeld naar Nokia (Care) ivm de echo problemen na het gebruik van een bluetooth headset of carkit (niet-nokia). Maar echt serieus nemen ze het daar niet ..
Maar ja .. hier ook niet volgens mij, want volgens mij ben ik de enige die erover klaagt bij Nokia zélf ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu al twee avonden bezig op mijn Easypabx-account i.c.m. Voipstunt werkend te krijgen op mijn E70. Helaas is het nog steed niet gelukt. Iedere keer krijg ik de melding "registratie mislukt".

Voipstunt-account werkt. Hoe kan ik het Easypax-account controleren.

HelpHelp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noachdehaas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:10:
Ik ben nu al twee avonden bezig op mijn Easypabx-account i.c.m. Voipstunt werkend te krijgen op mijn E70. Helaas is het nog steed niet gelukt. Iedere keer krijg ik de melding "registratie mislukt".

HelpHelp
Misschien kan je eens testen of het wel met een ander modem werkt. In mijn geval werkt het niet met mijn eigen moden (smc) en wel via de verbinding van de buren. De druk is niet zo groot om te sleutelen aan de instellingen van mijn modem. Maar soms ligt het hier dus aan. Weet je dat je via een andere verbinding wel kan registreren dan weet je waar het probleem ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatshark
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 21:44

fatshark

fat to da bone

Probleem van trage E60 is opgelost .
Cause: SD kaartje was los geschoten 8)7

2nd probleem: opgelost SD formatted

[ Voor 146% gewijzigd door fatshark op 01-11-2006 14:29 ]

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:10:

HelpHelp
Ik heb de E70 nu al enige tijd en ben ook direct aan de slag gegaan met Voipstunt en Easypabx. Tot op heden nooit gelukt, elke keer dezelfde melding als die jij krijgt. Ik weet het echt niet meer. Wie helpt ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 15:22
Iemand al een mogelijkheid gevonden om een language pack te instaleren op de E- Serie ? weet iemand of zoiets uberhaupt bestaat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoXie schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:27:
Net nog es gebeld naar Nokia (Care) ivm de echo problemen na het gebruik van een bluetooth headset of carkit (niet-nokia). Maar echt serieus nemen ze het daar niet ..
Maar ja .. hier ook niet volgens mij, want volgens mij ben ik de enige die erover klaagt bij Nokia zélf ;(
Ik had hetzelfde probleem, maar dit is bij mij verholpen door een upgrade te doen van de firmware. Dat was hetgene men aan de telefoon zei en het heeft ook geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Hmm ik heb ook mijn E60 geupdate naar nieuwe firmware. Maar heeft hier niet mogen baten. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Het begint wel erg irritant te worden dat ik mijn E60 nog steeds niet kan updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
Even een vraagje m.b.t. e-mail. Ik zou graag willen dat mijn e60 elk half uur automatisch mijn e-mail binnenhaalt. Ik heb dus dit ook ingesteld in mijn telefoon. Alleen het probleem is dat er niets gebeurt. Hij verbindt dus niet automatisch elke keer. Alleen als ik daadwerkelijk naar mijn inbox ga en dan verbinding maak krijg ik de nieuwe berichten. Iemand enig idee hoe dit wel gaat werken?

p.s. gebruik gmail en studentmail
Hotmail is zo ver ik weet nog niet mogelijk via de ingebouwde mail client?

edit: Als ik de instellingen, bij netwerken, zet op altijd en niet op eigen netwerk dan werkt het wel. Alleen is dit wel gevaarlijk bij vakanties e.d.

[ Voor 13% gewijzigd door philippevk op 17-11-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philippevk schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:00:
p.s. gebruik gmail en studentmail
Hotmail is zo ver ik weet nog niet mogelijk via de ingebouwde mail client?
Ik heb zelf een simpel windows servertje waar ik dit programmatje op heb gezet. Die kijkt op ingestelde tijden (bv om de 5 minuten) in je hormail inbox en stuurt deze door naar een ander willekeurig mail adresje zodat je er met je telefoon bij kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heb sinds kort een Nokia E60, en heb al een tijdje de Holux GR-230xx liggen.

Nu heb ik een probleem, ik kan wel via bluetooth connecten met de GPS ontvanger. maar als ik dan naar een sataliet ga zoeken zegt mijn telefoon GPS sataliet niet gevonden. terwijl de ontvanger wel gewoon aanstaat en connect staat met bluetooth.

Wie kan mij helpen??

Reinoud

heb al veel gezocht op internet maar heb het niet kunnen vinden boekje van de GPS ontvanger staat het ook niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bericht verwijderd.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben momenteel m'n Vodafone branded E60 aan het updaten (productcode 0534583)
Via de Nokia updater eindelijk beschikbaar.

Software versie is geworden: 2.0618.06.05

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2006 19:32 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_beast98
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-07 21:47
Ik heb sinds kort zelf een E60, en heb deze met name (zoals velen) gekocht voor het Voip-gebruik..
Ik heb hier op 't forum een beetje rondgekeken om Voip aan de praat te krijgen, maar vond alleen maar oplossingen dmv PABx etc..
Ik heb Voip nu direct werkend op de E60 dus plaats hier de instellignen maar , misschien dat anderen er wat aan hebben

Ik heb 2 accounts ingesteld..:
  1. Budgetphone, hier heb ik een startpakketje van gekocht zodat ik voor €10 per jaar een vast Voip-in nummer heb. Je kunt deze account natuurlijk ook gebruiken om outbound te bellen maar daar zijn goedkopere alternatieven voor
  2. Voipcheap, een van de voipaanbieders van Betamax GmbH, ik heb voor deze gekozen omdat zij de laagste tarieven hebben voor het bellen naar NL mob. en een hoop landen kun je op vaste nummers gratis bellen
Om het geheel goed aan de gang te krijgen moet je eerst de sip-accounts invoeren:
Dit doe je in instrumenten/instell./verbinding/Sip-instellingen

Maak 2 profielen aan met de volgende instellingen:

Profielnaam: voipcheap
  • Dienstprofiel: IETF
  • Std. Toegangspunt: [maak een keuze..]
  • Openb. Gebr.nm.: sip:[gebr.naam]@voipcheap.com
  • Compressie: Nee
  • Reg.: Altijd aan
  • Beveiliging: nee
  • Proxy Niks wijzigen
  • Registrar
  • Registrar-serveradres.: sip:sip.voipcheap.com
  • Bev.domein: voipcheap.com
  • Gebruikersnaam: [bijv.: jantje888)
  • Wachtwoord: [Je voipchep wachtwoord]
  • Opdr.typ.: UDP
  • Poort: 5060
Profielnaam: Budgetphone
  • Dienstprofiel: IETF
  • Std. toeg.punt: [maak een keuze..]
  • Compressie: Nee
  • Registratie: Altijd aan
  • Beveiliging: nee
  • Proxy-server niks wijigen
  • Registrar-server
  • Registrar-serveradres: sip:sip.budgetphone.nl
  • Beveiligingsdomein: budgetphone.nl
  • Gebruikersnaam: [je telefoonnummer, bijv.: 31201234567]
  • Wachtwoord: [je budgetphone wachtwoord]
  • Opdrachtstype: UDP
  • Poort: 5060
Na het aanmaken van de sip-profielen moet je ze eerst invullen bij Instellingen/verbinding/instell.internettelefoon.

Voeg een nieuw profiel toe, kies zelf een naam.
Doe dit eerst voor je uitgaande sip-profiel en daarna voor je uitgaande, in omgekeerde volgorde werkt het bij mij niet!!

Het werkt tot nu toe perfect, goede geluidskwaliteit etc. allen een paar vage dingen, misschien heeft iemand hier een oplossing voor?
Het gebeurt regelmatig dat de persoon die ik heb gebeld na een paar minuten nog een keer wordt gebeld, als ze dan opnemen horen ze niks...
Als ik wordt gebeld op m'n voipnummer zie ik wel het nummer staan maar m'n E60 koppelt het op een of andere manier niet met de namen in mn telefoonboek...
Als je ergens anders als bij je standaardtoegangspunt via voip wilt bellen moet dit vrij omslachtig, je moet eerst een toegangsputn aanmaken, vervolgens stel je deze in als standaard toegangspunt en daarn ff je telfoon resetten...

Verder ideaal voor mij omdat ik binnekort voor een paar maanden in het buitenland ben en zo toch lekker goedkoop met Nederland in contact kan blijven!!

Hopenlijk hebben jullie er wat aan! anders is al t getik voor niks :-S

mzzls

Boy

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
da_beast98 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:58:[...]

Het gebeurt regelmatig dat de persoon die ik heb gebeld na een paar minuten nog een keer wordt gebeld, als ze dan opnemen horen ze niks...
Als ik wordt gebeld op m'n voipnummer zie ik wel het nummer staan maar m'n E60 koppelt het op een of andere manier niet met de namen in mn telefoonboek...
Als je ergens anders als bij je standaardtoegangspunt via voip wilt bellen moet dit vrij omslachtig, je moet eerst een toegangsputn aanmaken, vervolgens stel je deze in als standaard toegangspunt en daarn ff je telfoon resetten...
Klopt, budgetphone werkt ook bij mij op de E60 gelukkig zonder gedoe met pbxes.net. Echt veel handiger zo! Ik gebruik dezelfde instellingen als jij. Ik heb alleen de 'proxy' instellingen ook ingesteld (net zoals de registratie server). Ik heb zelfs ook een vaste IP telefoon op hetzelfde account, dat werkte tot mijn verbazing ook goed :) Tegelijk zelfs!

Ik heb alleen niet dat wat jij zegt dat de andere persoon na een paar minuten weer wordt gebeld. Tenminste, niet dat ik weet. Ik zal het eens navragen. Heel vreemd!

Het niet koppelen van binnenkomende nummers klopt, dit komt doordat ze binnenkomen als '020xxxxxxx@budgetphone.nl' en niet alleen 020xxxxxx. Ik erger me er niet zo aan maar ik denk dat het wel helpt als je per persoon een 'internet-telefoon' item toevoegt aan hun adresboek record met deze gegevens (precies zoals ze binnenkomen), dan zou het denk ik wel moeten werken.

Als je vaak via een ander toegangspunt belt kan je trouwens ook een tweede SIP provider instellen met dezelfde gegevens en login details en alleen een ander WLAN access punt, dat zou moeten werken. Dan logt hij ook meteen in als je in het bereik van het andere accesspoint binnen loopt.

[ Voor 6% gewijzigd door GekkePrutser op 23-11-2006 15:37 . Reden: was nog niet af, per ongeluk gesaved. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een alternatief voor de headset Nokia HS-2R voor de E60? Ik wil graag een headset met FM Radio, aangezien de E60 geen FM Radio heeft. De HS-2R bevalt mij eigenlijk zeer matig en ik kan geen alternatief vinden. Bestaan er eigenlijk wel meer headsets met FM Radio, die de E60 ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

ik zou ook niet weten, maar ben ook wel benieuwd.

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Laatst online: 12:59

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Ik zou graag WMA files willen afspelen op m'n nokia E60, maar deze worden niet herkend (wel MP3/ACC)... Een Nokia N73, ook Symb60v3, kan het wel, dus het zal aan de mediaplayer liggen.

Weet iemand een geschikte mediaplayer (voor WMA) welke werkt op Symbian S60 v3 ?

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
updaten is eindelijk geluky, morgen voipbuster zonder pbxes proberen

edit: het werkt en de geluidskwaliteit is ENORM verbetert

[ Voor 30% gewijzigd door Chillmeister op 28-11-2006 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien het hier eigenlijk alleen maar over de Nokia E60 gaat even een titelchange: Nokia E-series (zakelijke toestellen) => Het Nokia E60 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Laatst online: 11-09 12:47
Ik heb zo juist mijn E60 (drool, hij's zo mooooi ;P)
maar nu heb ik 1 gekkigheidje..
ik ging hem opladen en er zit speling in de oplading aansluiting... hij kan zeg maar een beetje heen en weer bewegen enzo...

iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met het profiel 'Stil' luister ik weleens muziek. Echter gaat mijn headset soms los. De muziek speelt zich dan af met geluid. Is het mogelijk om de muziek zonder geluid af te laten spelen als er geen headset is aangesloten? Het is namelijk nogal storend voor anderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Laatst online: 12:59

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Buzz_Lightyear schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:33:
Ik zou graag WMA files willen afspelen op m'n nokia E60, maar deze worden niet herkend (wel MP3/ACC)... Een Nokia N73, ook Symb60v3, kan het wel, dus het zal aan de mediaplayer liggen.

Weet iemand een geschikte mediaplayer (voor WMA) welke werkt op Symbian S60 v3 ?
Anyone?

An Explanation of l33t Speak

• GekkePrutser
  • Niet online
Lordsauron schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:26:ik ging hem opladen en er zit speling in de oplading aansluiting... hij kan zeg maar een beetje heen en weer bewegen enzo...
iemand anders hier ook last van?
Je bedoelt dat de plug van de oplader een beetje heen en weer kan bewegen als hij in de telefoon is gestoken? Dat heb ik ook, en ook bij de vorige Nokia's die ik gehad heb. Dat hoort kennelijk zo. Als hij niet steeds van laden naar niet laden springt terwijl je hem gebruikt, lijkt het me geen probleem. Ik ben juist blij dat de E60 de oude plug heeft en niet het nieuwe kleine plugje dat de E61 heeft want ik heb nog 4 van die opladers liggen die ik nu kan gebruiken.

Als het zwarte blokje met de lader aansluiting op de telefoon zelf kan bewegen dan klopt het inderdaad niet. Dat zit hier wel muurvast.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 20:50:
Hallo,

Heb sinds kort een Nokia E60, en heb al een tijdje de Holux GR-230xx liggen.

Nu heb ik een probleem, ik kan wel via bluetooth connecten met de GPS ontvanger. maar als ik dan naar een sataliet ga zoeken zegt mijn telefoon GPS sataliet niet gevonden. terwijl de ontvanger wel gewoon aanstaat en connect staat met bluetooth.

Wie kan mij helpen??

Reinoud

heb al veel gezocht op internet maar heb het niet kunnen vinden boekje van de GPS ontvanger staat het ook niet in
Niemand een oplossing??

• djack
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11-2024
Heeft er al iemand een idee of de E61 overweg kan met een Nokia Checkpoint Firewall VPN Client?

Because Great minds Think alike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Mijn E60 gaat vandaag terug, de speaker werkt niet meer, software update haalde helaas niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heb vandaag een andere GPS ontvanger gekocht de Keomo 16 chanels.
Alleen nu heb ik het probleem dat als ik een connectie wil maken via bluetooth dat mijn telefoon wel met de GPS kan connecten dus ik moet een wachtwoord invoeren om verbinding te maken...en paar tellen later krijg ik de melding kan geen paar vormen.
Het lijkt er op dat de GPS ontvanger geen connectie kan krijgen naar mijn Nokia N 60 toe....

Nu is mijn vraag

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben gehad, en daar een oplossing voor hebben????

Reinoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
instellingen Orange UMTS voor bekijken streaming video :)

Druk op: Menu
1. Selecteer: Media
2. Selecteer: Realplayer
3. Selecteer: Opties
4. Selecteer: Instellingen
5. Selecteer: Overbinding
6. Selecteer: Proxy
7. Selecteer: Proxygebruiken
8. Toets in: Ja
9. Selecteer: Proxyadres
10. Toets in: 10.160.129.210
11. Selecteer: Proxypoort
12. Toest in: 554
13. Selecteer: Terug
14. Selecteer: Netwerk
15. Selecteer: Stand.toegangspunt
16. Selecteer: Orange Wolrd
17. Toest in: 554
18. Selecteer: Onlinetijd
19. Selecteer: Onbeperkt
20. Selecteer: Laagste UDP-poort
21. Selecteer: 6970
22. Selecteer: hoogste UDP-poort
23. Selecteer: 32000
24. Selecteer: Terug

redelijke beeldkwaliteit van publieke netten en de prijs is gratisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:49:
Hallo,

Heb vandaag een andere GPS ontvanger gekocht de Keomo 16 chanels.
Alleen nu heb ik het probleem dat als ik een connectie wil maken via bluetooth dat mijn telefoon wel met de GPS kan connecten dus ik moet een wachtwoord invoeren om verbinding te maken...en paar tellen later krijg ik de melding kan geen paar vormen.
Het lijkt er op dat de GPS ontvanger geen connectie kan krijgen naar mijn Nokia N 60 toe....

Nu is mijn vraag

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben gehad, en daar een oplossing voor hebben????

Reinoud
Ik bedoel natuurlijk de E60..maar dat begrepen jullie wel denk ik:P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
Iemand is zo vriendelijk geweest om mijn toestel op een harde vloer te laten stuiteren. Het gevolg: een barst bij de aan/uit knop. Ik wil dus graag een nieuwe achterkant plaatsen, maar weet dus niet hoe je het frontje er af kan halen. Heeft iemand hier een voorbeeld van?

edit:
Heeft iemand ook nog last van een slechte verbinding als je bij het netwerk dual aanzet (dus zowel gsm als 3g). Vaak is de eerste keer overgaan belabberd en wordt de geluidskwaliteit daarna beter, maar soms kan je niemand verstaan aan de ander kant. Dus meer mensen hier last van?

[ Voor 34% gewijzigd door philippevk op 07-12-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een beetje bezig met de dictafoon...mijn doel is het integraal opnemen van gesprekken. Ik loop nu tegen 2 beperkingen aan.
De eerste:
met de dictafoon kan je maar bepaalde tijd opnemen (erg kort). Miss dat dit verdwijnt als je er een grote geheugenkaart in doet??

2:
Ik krijg alleen maar mijn eigen stem opgenomen en niet wat de 'tegenpartij' zegt.

Zijn er mensen die hier ook mee bezig zijn en een oplossing hebben?? Of een ander proggie ofzo, dat wel ook het inkomende geluid opneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Laatst online: 11:39
koen schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:10:
instellingen Orange UMTS voor bekijken streaming video :)

Druk op: Menu
1. Selecteer: Media
2. Selecteer: Realplayer
3. Selecteer: Opties
4. Selecteer: Instellingen
5. Selecteer: Overbinding
6. Selecteer: Proxy
7. Selecteer: Proxygebruiken
8. Toets in: Ja
9. Selecteer: Proxyadres
10. Toets in: 10.160.129.210
11. Selecteer: Proxypoort
12. Toest in: 554
13. Selecteer: Terug
14. Selecteer: Netwerk
15. Selecteer: Stand.toegangspunt
16. Selecteer: Orange Wolrd
17. Toest in: 554
18. Selecteer: Onlinetijd
19. Selecteer: Onbeperkt
20. Selecteer: Laagste UDP-poort
21. Selecteer: 6970
22. Selecteer: hoogste UDP-poort
23. Selecteer: 32000
24. Selecteer: Terug

redelijke beeldkwaliteit van publieke netten en de prijs is gratisch :P
Ik heb deze instellingen nu net even in mn e70 gezet, maar hoe krijg ik vervolgens ook beeld?

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:34

amphora

Websites & Fotografie

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:48:
met de dictafoon kan je maar bepaalde tijd opnemen (erg kort).

2:
Ik krijg alleen maar mijn eigen stem opgenomen en niet wat de 'tegenpartij' zegt.
Volgens mij zijn dat beperkingen ivm privacy wetgeving.
Zelf ben ik eigenlijk op zoek naar iets om die functie uit te zetten. Ik druk die knop te vaak per ongeluk in en begint ie op te nemen en te piepen :(

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
philippevk schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:02:
Iemand is zo vriendelijk geweest om mijn toestel op een harde vloer te laten stuiteren. Het gevolg: een barst bij de aan/uit knop. Ik wil dus graag een nieuwe achterkant plaatsen, maar weet dus niet hoe je het frontje er af kan halen. Heeft iemand hier een voorbeeld van?

edit:
Heeft iemand ook nog last van een slechte verbinding als je bij het netwerk dual aanzet (dus zowel gsm als 3g). Vaak is de eerste keer overgaan belabberd en wordt de geluidskwaliteit daarna beter, maar soms kan je niemand verstaan aan de ander kant. Dus meer mensen hier last van?
even een schopje, iemand die een antwoord heeft op mijn vraag?

Verwijderd

MeIsTwisted schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:25:
[...]

ik zou ook niet weten, maar ben ook wel benieuwd.
Ik heb Nokia een mail gestuurd:

''De Nokia E60 heeft geen FM Radio. Echter wil ik wel radio kunnen luisteren. Ik
heb de Nokia HS-2R headset geprobeerd, maar deze bevalt mij niet. Zijn er nog
alternatieven?''

Antwoord die ik kreeg:

''Bedankt voor het contacteren van de Nokia Helpline.

U kan nog gebruik maken van de Nokia radioheadset HS-20 voor uw Nokia E60.

Indien u nog verdere informatie wenst , aarzel dan niet om ons opnieuw te
contacteren.''

Weet iemand of dit echt waar is of dat zij mijn vraag verkeerd begrepen hebben? Ik kan namelijk op verschillende sites niet vinden dat de HS-20 een FM-Radio functie bezit.

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ik heb zelf de HS20, maar die bied geen extra mogelijkheid om radio te luisteren. Het fungeert slechts als ontvanger. De telefoon zelf moet het dus ondersteunen en dat doet hij niet. Je kan dus niet doormiddel van deze headset radio luisteren.

Volgens mij hebben ze de vraag verkeerd begrepen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amphora schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:45:
[...]

Volgens mij zijn dat beperkingen ivm privacy wetgeving.
Zelf ben ik eigenlijk op zoek naar iets om die functie uit te zetten. Ik druk die knop te vaak per ongeluk in en begint ie op te nemen en te piepen :(
Zet m gewoon op de Speaker, dan heb je daar geen last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:34

amphora

Websites & Fotografie

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:16:
[...]

Zet m gewoon op de Speaker, dan heb je daar geen last van!
Op de speaker zetten is geen optie in 9 van de 10 gevallen.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Verwijderd

Toestel vandaag binnengekregen maar toch maar teruggestuurd voor een N73. Ik had anders vast een camera gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die een google kalender hebben:

http://www.gcalsync.com/

Kan je direct syncen met je calendar. Het werkt nog niet optimaal, maar het werkt wel :)
Nu Yahoo calendar nog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:46
Ik heb sinds een week nu de E60
Prachtig toestel 8) alleen stoor ik me aan het feit dat als je een sms aan het tiepen bent en drukt ‘per ongeluk’ op sluiten
(of omdat iemand belt of je een ander bericht krijgt) dat dan je complete getiepte sms weg is.
Voorheen kon je gewoon verder gaan.. :X

Ook ontvang ik geen rapporten via KPN stop ik het simmetje van T-mobile erin dan wel.

Is een E60 ook te syncen via Kerio of andere tool met Outlook thuis (non Exchange server)
(lieft wil ik me agenda syncen omdat ik maar weinig thuis ben) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carpcatcher schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:36:
Ik heb sinds een week nu de E60
Prachtig toestel 8) alleen stoor ik me aan het feit dat als je een sms aan het tiepen bent en drukt ‘per ongeluk’ op sluiten
(of omdat iemand belt of je een ander bericht krijgt) dat dan je complete getiepte sms weg is.
Voorheen kon je gewoon verder gaan.. :X

Ook ontvang ik geen rapporten via KPN stop ik het simmetje van T-mobile erin dan wel.

Is een E60 ook te syncen via Kerio of andere tool met Outlook thuis (non Exchange server)
(lieft wil ik me agenda syncen omdat ik maar weinig thuis ben) :D
Kijk eens in de "Ontwerpen" sms map.
Daar wordt een sms opgeslagen als je hem wegdrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

carpcatcher schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:36:

KPN ondersteund dat niet, maar met een trucje kan je het toch regelen.

Voor het bericht:

code:
1
*0#

Daarna 'spatie' en het bericht.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:46
Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:49:
[...]

Kijk eens in de "Ontwerpen" sms map.
Daar wordt een sms opgeslagen als je hem wegdrukt.
geweldig _/-\o_
vreemde is dat ik daar vaker in heb gekeken via de knop 'nieuwe email' op standby-modus.
Ginz schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 14:02:
[...]

KPN ondersteund dat niet, maar met een trucje kan je het toch regelen.

Voor het bericht:

code:
1
*0#

Daarna 'spatie' en het bericht.
hmm op zich niet zo lastig, hoeft niet altijd een bevestiging, dus die is ook best handig :9

edit:
Trouwens in m'n outlook en in de lijst van contact personen op me telefoon staan de namen goed.
(voornaam achternaam)
maar als ik een sms ontvang is het weer (achternaam voornaam) 8)7 :D :D

[ Voor 13% gewijzigd door carpcatcher op 26-12-2006 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Is het mogelijk om met een e60 of e61 als je met internet bent verbonden via w-lan om dan video streams te bekijken ?
Mij lukt het niet , of moet ik hiervoor third part. software aanschaffen ?
Met een windows mobile 5 ppc device kun je wel video streams zoals "uitzendinggemist.nl" (narrow band) bekijken via w-lan , zou dit op een symbian toesel (e60 of e61) ook mogelijk zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janzeeschuimers schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 18:58:
Is het mogelijk om met een e60 of e61 als je met internet bent verbonden via w-lan om dan video streams te bekijken ?
Mij lukt het niet , of moet ik hiervoor third part. software aanschaffen ?
Met een windows mobile 5 ppc device kun je wel video streams zoals "uitzendinggemist.nl" (narrow band) bekijken via w-lan , zou dit op een symbian toesel (e60 of e61) ook mogelijk zijn ?
Er zit toch gewoon Realplayer op je telefoon?
Waarom zou het niet kunnen?
En waarom narrow band? Waar heb je die 320x240 resolutie dan voor?

Vertel eens wat je doet en wat er dan gebeurd.
Je kan in de Gallery ook snelkoppelingen maken voor streams.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2006 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 19:04:
[...]

Er zit toch gewoon Realplayer op je telefoon?
Waarom zou het niet kunnen?
En waarom narrow band? Waar heb je die 320x240 resolutie dan voor?

Vertel eens wat je doet en wat er dan gebeurd.
Je kan in de Gallery ook snelkoppelingen maken voor streams.
Als ik op uitzendinggemist.nl een uitzending wil bekijken krijg ik een scriptmelding http error for xml/metaplayer.xml.php?aflID=3677287&md5= etc....................................
Ik kan zoals op tiny tube wel eerst streams downloaden en dan bekijken maar niet gelijk de stream bekijken.
Verder krijg ik vaak een icoontje op mijn scherm wat eruit ziet als een gebroken icoon , wat volgens mij betekend dat deze stream/toepassing niet wordt ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janzeeschuimers schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 19:22:
[...]

Als ik op uitzendinggemist.nl een uitzending wil bekijken krijg ik een scriptmelding http error for xml/metaplayer.xml.php?aflID=3677287&md5= etc....................................
Ik kan zoals op tiny tube wel eerst streams downloaden en dan bekijken maar niet gelijk de stream bekijken.
Verder krijg ik vaak een icoontje op mijn scherm wat eruit ziet als een gebroken icoon , wat volgens mij betekend dat deze stream/toepassing niet wordt ondersteund.
Dat is vrij logisch he, de browser van je Nokia heeft geen ingebouwde mediaplayer ofzo.
Je moet in de Galerij een URL toevoegen onder "Streaming koppelingen", in rtsp:// formaat.

Ik kan het op deze pc niet checken, maar die URLs zien eruit als bijvoorbeeld:
rtsp://streams.omroep.nl/tv/nos/journaal/bb.laatste.rm

Open dus gewoon even op een normale pc uitzending gemist, start de player en zet hem op Realmedia formaat. Dan even kijken wat de URL van de stream is.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2006 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 22:49:
[...]

Dat is vrij logisch he, de browser van je Nokia heeft geen ingebouwde mediaplayer ofzo.
Je moet in de Galerij een URL toevoegen onder "Streaming koppelingen", in rtsp:// formaat.

Ik kan het op deze pc niet checken, maar die URLs zien eruit als bijvoorbeeld:
rtsp://streams.omroep.nl/tv/nos/journaal/bb.laatste.rm

Open dus gewoon even op een normale pc uitzending gemist, start de player en zet hem op Realmedia formaat. Dan even kijken wat de URL van de stream is.
Uitzending gemist doet het bij mij niet, tenminste het beeld niet. Het geluid werkt wel. Hij mist een codec ofzo, het klinkt alsof ze een nieuwere versie van realplayer gebruiken dan in de E60 zit. Maar andere filmpjes werken vaak wel!

Even iets anders: Ik hoor net dat er inmiddels alweer firmware versie 3 beschikbaar is op internet! Ik heb hem zelf nog niet geprobeerd maar het schijnt goed te werken. Ik zal het laten weten als ik hem zelf heb geupgrade. Edit: Hij is alleen nog beschikbaar voor de E61 hoor ik nu, zal wel snel komen voor de E60 denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door GekkePrutser op 27-12-2006 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Mijn E60 is vandaag terug gekomen van reparatie, de echo is verdwenen! Ik heb alleen geen reparatierapport erbij gekregen, dus wat ze exact gedaan hebben weet ik niet. De softwareversie is iig gelijk gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Aaaargh!! De WLAN van mijn E60 heeft het opeens begeven. Zomaar van de ene op de andere dag, ziet hij geen enkel netwerk meer :( Hij is niet gevallen ofzo, alleen de accu was helemaal leeggelopen 's nachts. Toen ik hem 's morgen weer oplaadde, deed de WLAN het niet meer.

Ik heb al alle instellingen veranderd, inclusief de Advanced Settings, de telefoon naast het access point gehouden (ivm een kapotte interne antenne ofzo) maar ook dat werkte niet. Toen zelfs de telefoon een factory reset gegeven en uiteindelijk zelfs de firmware opnieuw geinstalleerd. Mocht allemaal niet baten :(

Nu heb ik er dus weinig aan want ik bel (veel) meer via SIP dan via GSM. Ik zal dus maar naar zo'n Nokia Care center moeten. Heeft iemand misschien ervaring met de verschillende care centres op het gebied van hardware reparaties? Voor mij komen qua afstand Reitsma in Alkmaar en Multicom en Teleworld in Amsterdam in aanmerking. Ik hoorde dat sommige service centres er ook weinig van af weten en ik heb geen zin om mijn telefoon maanden kwijt te zijn...

Edit: Ik zie net op de Nokia site dat Reitsma als enige in Noord-Holland een premium service aanbiedt, ik neem aan dat dat betekent dat ze zelf een reparateur rond hebben lopen. Dus ik breng hem daar wel naartoe. Ik laat het wel weten hoe het gaat, misschien heeft iemand anders er ook wat aan.

[ Voor 12% gewijzigd door GekkePrutser op 02-01-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige weken geleden werd bijgaande vraag gesteld.
Ik heb hetzelfde probleem. Is er een reactie?

Een tijd geleden ben ik terug gegaan naar de fabrieksinstellingen. Daarna weer mijn backup teruggezet. Niet alles kon terug gezet worden. Alleen een paar programma's konden niet opnieuw geïnstaleerd worden. Die heb ik opnieuw gedownload dus geen probleem. Het is echter wel irritant dat als ik de telefoon start of mijn geheugenkaart verwissel de telefoon steeds de installatie probeert te voltooien (wat steeds niet lukt.) Weet iemand hoe ik de zelfinstallatie kan uitzetten of welke bestanden ik moet verwijderen?
Ik heb al geprobeerd een nieuwe backup te maken om de oude te overschrijven. Maar ook deze nieuwe backup geeft dit probleem. De installatiebestanden kan ik niet vinden met y-browser. Misschien heeft iemand anders wel de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had INTERNETBELLEN op mijn E61 prima werkend.
Gisterenavond nieuwe firmware gedownload.
Alle instellingen werken ALLEEN nadat de internettoevoeging aan het nummer is toegevoegd dus bv 0383777338@pbx.org gebeurt er niets. Er wordt geen oproep geplaatst. Geen melding. Helemaal niets dus.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dream0r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb gisteren de firmware van mijn telefoon geupdate nadat ik met de Nokia PC Suite een volledige backup van het toestel had gemaakt. Deze firmware update verliep volgens de software prima waarna ik de backup via de Nokia PC Suite weer heb teruggekopieerd. Nu is alles keurig hersteld, maar ik kan de SMS berichten uit de backup absoluut niet meer openen op de telefoon. Ik kan mijn inbox wel bekijken, maar als ik vervolgens een bericht wil openen gebeurd er niets. Dit is echter niet het geval bij nieuwe SMS berichten, deze zijn prima te openen. Iemand die dit probleem bekend voorkomt? (Ik heb ook Nokia gemaild, en Google leverde geen relevante topics.)
Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste