Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:19:
Ik had INTERNETBELLEN op mijn E61 prima werkend.
Gisterenavond nieuwe firmware gedownload.
Alle instellingen werken ALLEEN nadat de internettoevoeging aan het nummer is toegevoegd dus bv 0383777338@pbx.org gebeurt er niets. Er wordt geen oproep geplaatst. Geen melding. Helemaal niets dus.
Iemand een idee?
Heb je al Options -> Call -> Internet geprobeerd in plaats van op de groene toets te drukken? Misschien staat internet niet meer als standaard oproep sinds de upgrade. Helaas is de nieuwe firmware nog niet beschikbaar voor de E60 (en is de mijne kapot) dus ik heb hem nog niet geprobeerd.

(Dit is trouwens tegenwoordig het E60 topic, het E61 topic is hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:10:
Enige weken geleden werd bijgaande vraag gesteld.
Ik heb hetzelfde probleem. Is er een reactie?
[...]
Omdat niemand het weet geef ik maar een suggestie waar ik net aan denk, het enige waar ik aan kan denken is de telefoon een koude reset geven door middel van *#7370# (*#res0#). Dan wordt hij helemaal in de fabrieksstand terug gezet, veel grondiger dan door de fabrieks reset in het menu. Maar let wel op: je raakt al je gegevens kwijt dus doe eerst een backup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:46
GekkePrutser schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 04:26:
Aaaargh!! De WLAN van mijn E60 heeft het opeens begeven. Zomaar van de ene op de andere dag, ziet hij geen enkel netwerk meer :( Hij is niet gevallen ofzo, alleen de accu was helemaal leeggelopen 's nachts. Toen ik hem 's morgen weer oplaadde, deed de WLAN het niet meer.

Ik heb al alle instellingen veranderd, inclusief de Advanced Settings, de telefoon naast het access point gehouden (ivm een kapotte interne antenne ofzo) maar ook dat werkte niet. Toen zelfs de telefoon een factory reset gegeven en uiteindelijk zelfs de firmware opnieuw geinstalleerd. Mocht allemaal niet baten :(

Nu heb ik er dus weinig aan want ik bel (veel) meer via SIP dan via GSM. Ik zal dus maar naar zo'n Nokia Care center moeten. Heeft iemand misschien ervaring met de verschillende care centres op het gebied van hardware reparaties? Voor mij komen qua afstand Reitsma in Alkmaar en Multicom en Teleworld in Amsterdam in aanmerking. Ik hoorde dat sommige service centres er ook weinig van af weten en ik heb geen zin om mijn telefoon maanden kwijt te zijn...

Edit: Ik zie net op de Nokia site dat Reitsma als enige in Noord-Holland een premium service aanbiedt, ik neem aan dat dat betekent dat ze zelf een reparateur rond hebben lopen. Dus ik breng hem daar wel naartoe. Ik laat het wel weten hoe het gaat, misschien heeft iemand anders er ook wat aan.
Heb ik ook gehad bleek toch software probleem.

Zet telefoon in offline profiel!
Dan uitzetten.
Aanzetten en op de vraag of je offline wil werken zeg je nee! En voila je wlan werkt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
Parera schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:10:
Enige weken geleden werd bijgaande vraag gesteld.
Ik heb hetzelfde probleem. Is er een reactie?
[...]
Omdat niemand het weet geef ik maar een suggestie waar ik net aan denk, het enige waar ik aan kan denken is de telefoon een koude reset geven door middel van *#7370# (*#res0#). Dan wordt hij helemaal in de fabrieksstand terug gezet, veel grondiger dan door de fabrieks reset in het menu. Maar let wel op: je raakt al je gegevens kwijt dus doe eerst een backup![/center][/quote]

Bedankt voor je reactie GekkePrutser maar helaas. Na opstarten van de RESTORE blijft de E61 komen met een INSTALLATIE aktie. Maakt dat echter niet af en het lukt mij ook nu zelf de installatie af te maken. Er zit blijkbaar een fout in het bestand van de GOLFGAME. Ik kan deze installatie bestanden ook niet verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GekkePrutser schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:18:
[...]

Heb je al Options -> Call -> Internet geprobeerd in plaats van op de groene toets te drukken? Misschien staat internet niet meer als standaard oproep sinds de upgrade. Helaas is de nieuwe firmware nog niet beschikbaar voor de E60 (en is de mijne kapot) dus ik heb hem nog niet geprobeerd.

(Dit is trouwens tegenwoordig het E60 topic, het E61 topic is hier)
Mag ik de TOPIC hier wel afmaken?
En ja ik heb OPTIES BELLEN INTERNET natuurlijk uitgevoerd. Echter er lijkt niets te gebeuren. In uitgaande bellijst staat wel het "adres" maar meer niet. De E61 lijkt de invoer niet te accepteren alsof er nog iets ontbreekt. De WLAN groep is actief, PBXes staat als geregistreerd. VOIP zou moeten werken maar niet dus. Wat doe ik fout? De E61 heb ik terug gezet naar oorspronkelijke fabrieksinstellingen dus kan het niet meer aan de nieuwe firmware liggen (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 11:18:
[...]
Mag ik de TOPIC hier wel afmaken?
En ja ik heb OPTIES BELLEN INTERNET natuurlijk uitgevoerd. Echter er lijkt niets te gebeuren. In uitgaande bellijst staat wel het "adres" maar meer niet. De E61 lijkt de invoer niet te accepteren alsof er nog iets ontbreekt. De WLAN groep is actief, PBXes staat als geregistreerd. VOIP zou moeten werken maar niet dus. Wat doe ik fout? De E61 heb ik terug gezet naar oorspronkelijke fabrieksinstellingen dus kan het niet meer aan de nieuwe firmware liggen (?)
Jammer dat het niet lukt! Of je het hier kan afmaken ligt aan de moderators. Op zich is het ook een interessant onderwerp voor de E60 gebruikers omdat wij nog niet de nieuwe firmware kunnen krijgen die jij hebt en zich als die wel uitkomt zullen we ons wel afvragen of er problemen mee zijn. Ik zal in elk geval niet meer zo 1 2 3 upgraden nu ik dit hoor.

Maargoed, als je een factory reset doet, dan heb je nog wel dezelfde firmware! Die wordt niet terug gezet. Alleen alle persoonlijke gegevens worden gewist. Kan je trouwens zien met *#0000#. Als je 3.nogwat hebt dan heb je dus nog steeds de nieuwe. 1.nogwat is de originele. Ook via de Nokia Software Updater kan je niet downgraden. Als je terug wil naar de oude is de enige mogelijkheid naar een Nokia Care partner te gaan en vragen of zij het willen doen. Die kunnen waarschijnlijk ook dat probleem met die golfgame wel oplossen. En omdat de telefoons zo nieuw zijn, zijn ze zeker nog binnen de garantie.

[ Voor 10% gewijzigd door GekkePrutser op 05-01-2007 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
jjbstolk schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:07:
[...]

Heb ik ook gehad bleek toch software probleem.

Zet telefoon in offline profiel!
Dan uitzetten.
Aanzetten en op de vraag of je offline wil werken zeg je nee! En voila je wlan werkt weer!
Hee, heel erg bedankt voor de tip!! Misschien had dat wel gewerkt bij mij. Helaas heb ik hem net op laten sturen naar Nokia door Reitsma :'( Hun reparateur heeft er ook van alles op geprobeerd en hij kon het ook niet oplossen. Zij hebben zelfs de originele firmware terug gezet. Goed om te weten in elk geval voor als het weer gebeurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
Weet toevallig iemand welk videoformaat ondersteund wordt door de e60? Alleen real video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Speciaal hiervoor hebben we Vraag & Aanbod :)

[ Voor 91% gewijzigd door Eggy op 05-01-2007 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eejj,

ik heb nu 2 maanden van mijn e60 mogen genieten... maar het is nu algelopen!!!

Mijn toetsenboard doet het niet meer!! Als ik hm aan zet lijkt alles te werken, maar als ik mn pin wil intoetsen gebeurt er niets. Heeft iemand hier ervaring mee?? Als ik terug ga naar de winkel, ben ik hm dan een tijd kwijt?? Kan je niet 'gewoon' een nieuwe krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:59

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

:P
Mijn toetsenboard doet het niet meer!! Als ik hm aan zet lijkt alles te werken, maar als ik mn pin wil intoetsen gebeurt er niets.
Misschien even batterij eraf en daarna pas weer aanzetten?
Als ik terug ga naar de winkel, ben ik hm dan een tijd kwijt??
Yep
Kan je niet 'gewoon' een nieuwe krijgen??
:X

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, de truc van de accu heb ik geprobeerd... helaas geen succes.

Vandaag terug gebracht naar de winkel, 3 weken wachten!!! Had ik maar een verzekering erbij genomen... dan kreeg ik iig de zelfde als leentoestel, nu maar mijn 6230 opgediept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_beast98 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:58:

Ik heb 2 accounts ingesteld..:
......
  1. Budgetphone,
Voeg een nieuw profiel toe, kies zelf een naam.
]Doe dit eerst voor je uitgaande sip-profiel en daarna voor je uitgaande, in omgekeerde volgorde werkt het bij mij niet!!
Boy, Ik zit me echt af te vragen wat ik nu fout doe, want ik blijf de melding krijgen dat registratie mislukt is. kan via mijn Wlan wel surfen, heb signaal sterkte 100% (logisch afstand tot access point is 1 meter. :|
Als ik in de log van mijn access point kijk dan zie ik niet eens registratie voorbij komen.
Maar misschien dat ik de zin die ik gequote heb dan ook verkeerd interpreteer.
Als ik wil bellen krijg ik de melding dat beschibare bandbreedte niet voldoende is. )hoveel meer dan 17 MB heb je dan nog nodig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Vandaag zo'n headsetje binnengekregen de HS-20, AD41 combi. Klinkt ook voor geen meter eigenlijk. Weet iemand hoe je het volume kan hacken zodat het iets harder gaat? De output is nogal zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 22:33:
[...]
Boy, Ik zit me echt af te vragen wat ik nu fout doe, want ik blijf de melding krijgen dat registratie mislukt is. kan via mijn Wlan wel surfen, heb signaal sterkte 100% (logisch afstand tot access point is 1 meter. :|
Als ik in de log van mijn access point kijk dan zie ik niet eens registratie voorbij komen.
Maar misschien dat ik de zin die ik gequote heb dan ook verkeerd interpreteer.
Als ik wil bellen krijg ik de melding dat beschibare bandbreedte niet voldoende is. )hoveel meer dan 17 MB heb je dan nog nodig :?
Nee, de bandbreedte moet voldoende zijn. Hij werkte hier perfect op een 3mbit met Budgetphone.

Heb je 1 of 2 providers ingesteld? (Het voorbeeld wat je aanhaalde had het over voipbuster en budgetphone gezamenlijk). Ik zou proberen om er eerst met 1 te beginnen.

Het moet lukken in elk geval, en het mooie met budgetphone is dat zij zelf de NAT vertaling doen (ze kijken niet naar de interne IP adressen die worden meegestuurd door je E60) zodat je zelfs achter een router gewoon zonder pbxes.net met je provider kan bellen. het werkte echt uit de kunst voor mij.

Helaas kan ik je mijn instellingen niet doorgeven omdat mijn telefoon ter reparatie ligt, kapotte wlan module. Maar het moet in elk geval kunnen als je budgetphone gebruikt. Andere providers werken meestal niet direct en dan moet je via pbxes.net. Instructies zijn eerder in deze thread te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:31
Weet iemand hoe je een Nokia E60 uitelkaar haalt?
Ik heb vuil ergens onder zitten wat ik eruit wil hebben, maar ik krijg dat ding niet open.
Wellicht is er ergens een handleiding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Had een vraag over de calendar optie. Ik heb momenteel een Vario II en als ik een herinnering in mijn calendar aanmaak dan krijg ik bij snooze altijd meerdere opties (30min, 1 uur, 1 dag). Echter ik heb ook een 7610 gehad en daar had ik alleen de optie snooze en dan werd hij 10 minuten uitgesteld. Dat vond ik nooit echt handig. Is dit bij de E60 hetzelfde gebleven of is dat ook aangepast.

Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:26
Ik heb sinds gister ook de E60. Super phone so far. Ik heb ook meteen VoIP ingesteld i.s.m. VoIPbuster. Dit werkt goed, alleen één dingetje. Als ik iemand bel en ik verbreek de verbinding wordt diegene na een tijdje opnieuw gebeld en dan horen ze niets. Ik heb even snel het topic doorgelopen en heb één post gezien met hetzelfde probleem alleen niemand die echt wist waar het nu aan lag.

Is er iemand die hier al iets meer over weet?

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
Ik heb mij een E60 gekocht. Ik heb deze 2de hands gekocht en volgens mij kwam u uit Nederland (ik ben van Belgie) en is hij simlock geweest. Ik kan er geen nieuwe firmware opzetten, want dan verbreekt hij net voor hij moet beginnen de verbinding en ik heb al een de melding gekregen simregistratie mislukt en geen netwerk meer (tijdens het klooien zullen we maar zeggen). Gelukkig had ik terug netwerk toen ik hem uit en aanzette en kan ik ook gewoon bellen en gebeld worden.
Weet iemand hoe dit kan? Zou het kunnen dat een of andere prutser het toestel slecht geunlockt heeft of is er een ander probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

inmiddels al nieuws over de zwarte uitvoering van de E60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 22:19:
Had een vraag over de calendar optie. Ik heb momenteel een Vario II en als ik een herinnering in mijn calendar aanmaak dan krijg ik bij snooze altijd meerdere opties (30min, 1 uur, 1 dag). Echter ik heb ook een 7610 gehad en daar had ik alleen de optie snooze en dan werd hij 10 minuten uitgesteld. Dat vond ik nooit echt handig. Is dit bij de E60 hetzelfde gebleven of is dat ook aangepast.
Nee, de snooze is helaas vast. 10 minuten, als ik me niet vergis, maar het kunnen er ook 5 zijn. (Ik heb de mijne nog niet terug van reparatie). En als je hetzelfde alarm heel vaak snooze'd dan houdt hij er op een gegeven moment zomaar zonder melding mee op. Lastig als je hem als wekker gebruikt :)

[ Voor 10% gewijzigd door GekkePrutser op 14-01-2007 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

is er al een opvolger van de e60 bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Ik zit nog steeds met het probleem dat ik geen software update kan doen. Ik verbind de tel met data-kabel aan de pc en start pc-suite. Dan kies ik telefoonsoftware bijwerken, ik overloop alle stappen, als hij dan gaat zoeken naar aangesloten toestellen verbreekt plotseling de verbinding?!
Ik heb mijn probleem ook al eens aan Nokia gesteld, het enige wat zij doen is mij naar een servicepunt sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HI JONGENS,

Ben al een tijdje aan surfen, maar kan toch niet echt een antwoord vinden op mijn vraag.
Ik heb van iemand TOMTOM 6 gekregen op dvd en deze zou ik (wat ik heb gelezen) op een E60 moeten kunnen installeren. HELAAS LUKT DIT ME NIET!!

Ik krijg elke keer te zien dat hij het bestand (cab. bestand) niet kan lezen.
Heb ik de verkeerde software of is er een klein foefje wat ik nog niet weet?

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Laatst online: 15:46
Gewoon netjes kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:59

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Probeer ik de SW te updaten van m'n E60, raakt die op de helft (zonder aantoonbare reden: accu was vol, kabel zat goed, enige app. op PC die draaide was PC Suite) alle verbinding met het update programma kwijt.... :( en dan heb je een halve update = geen update = dode telefoon...
Doet helemaal niks meer, gaat niet eens aan.

Dus maar opgestuurd naar Nokia (via Multicom BV)

Ik neem aan dat zoiets wel onder de garantie valt...toch? :P

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:18:
HI JONGENS,

Ben al een tijdje aan surfen, maar kan toch niet echt een antwoord vinden op mijn vraag.
Ik heb van iemand TOMTOM 6 gekregen op dvd en deze zou ik (wat ik heb gelezen) op een E60 moeten kunnen installeren. HELAAS LUKT DIT ME NIET!!

Ik krijg elke keer te zien dat hij het bestand (cab. bestand) niet kan lezen.
Heb ik de verkeerde software of is er een klein foefje wat ik nog niet weet?

Alvast bedankt!!
Ja of je hebt een TOMTOM voor Windows Mobile... .cab is een Windows formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Buzz_Lightyear schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 10:55:
[...]
Ik neem aan dat zoiets wel onder de garantie valt...toch? :P
Lijkt me ook, het updaten van je firmware is nu een handeling die Nokia door de gebruiker zelf laat doen. Dus als je die volgens de instructies uitvoert, kan je er nooit problemen mee krijgen lijkt me. Anders hadden ze wel waarschuwingen in de software gezet dat je garantie vervalt ofzo. Ik kan me niet voorstellen dat dat zo is!

[ Voor 27% gewijzigd door GekkePrutser op 20-01-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort ook een E60 :)

Kapot, maar dat is te fixxe :9

Scherm is aan gruzelementen. Zit alleen even te kijken waar ik het beste een nieuw LCD Display'tje kan kopen? :)

Iemand suggesties wellicht? :D

Telefoon ligt al uit mekaar, eitje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:56:[...]
Scherm is aan gruzelementen. Zit alleen even te kijken waar ik het beste een nieuw LCD Display'tje kan kopen? :)
Iemand suggesties wellicht? :D
Kijk eens op ebay, ik had er in een halve minuut al 1 gevonden: Link

Als je een paar dagen in de LCD Screens categorie van ebay blijft kijken dan vind je misschien wel nog wat goedkopers want deze is rond de 60 euro (vergeet bij het vergelijken de verzendkosten niet want die verschillen enorm). Maar het is wel een heel erg hi-res scherm dat alleen in dure telefoons gebruikt wordt dus het zal ook wel wat kosten.

[ Voor 11% gewijzigd door GekkePrutser op 23-01-2007 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister besteld @ ebay duitsland :)

57,99 incl porto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chielos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-08 10:38

Chielos

Inno Mini Cooper

Is het mogelijk om VOIP in te stellen via een casema modem?

Opstelling is nu motorola modem <-> linksys wifi router <-> E60.

Wat zouden de instellingen dan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:38
iemand enig idee hoe ik mijn agenda kan syncen met me outlook (server thuis)

ik heb kerio draaien wat voorheen met de pda 'over the air' probleemloos werkte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

heeft de E60 geen verwisselbare frontjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
j-w schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 14:26:
heeft de E60 geen verwisselbare frontjes?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekend over de release-datum van de nieuwe firmware voor de e60? Ik zit er al een tijdje op te wachten, aangezien de e61 gebruikers al geruime tijd kunnen updaten. Heb wat fora afgestruind recentelijk, maar niets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik de firmware van m'n E60 heb ge-upgrade naar versie 2 werkt Mobiel bankieren van de Rabobank via Orange niet meer. Daarvoor werkte het perfect, hoewel deze telefoon niet in de Rabobanklijst staat. Ik krijg nu de melding dat de telefoon niet geschikt is.
Ik kan verder wel beveiligde verbindingen opzetten (bijvoorbeeld met Gmail).
Weet iemand wat de oorzaak kan zijn en/of wat de telefoon tot een geschikte maakt voor deze toepassing.
En waarom werkte firmware versie 1 wel en versie 2 niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 17:53:
Nadat ik de firmware van m'n E60 heb ge-upgrade naar versie 2 werkt Mobiel bankieren van de Rabobank via Orange niet meer. Daarvoor werkte het perfect, hoewel deze telefoon niet in de Rabobanklijst staat. Ik krijg nu de melding dat de telefoon niet geschikt is.
Ik kan verder wel beveiligde verbindingen opzetten (bijvoorbeeld met Gmail).
Weet iemand wat de oorzaak kan zijn en/of wat de telefoon tot een geschikte maakt voor deze toepassing.
En waarom werkte firmware versie 1 wel en versie 2 niet?
Waardoor dit niet meer werkt weet ik niet precies, zal wel een kleine aanpassing zijn aan de identificatie string waarmee deze zich aan de webbrowser meldt. Normaal is deze bijna gelijk aan die van Internet Explorer zodat je niet van die suffe 'pocket' versies krijgt van websites.

Maar, het mooie van de E60 is dat je er allerlei andere browsers op kan installeren. Probeer eens Opera mobile bijvoorbeeld, of Netfront. Beiden kosten wel geld maar ze hebben trial versies waarmee je kan uitproberen of het daarmee wel werkt.

Wel jammer dat het niet meer met de Nokia browser kan natuurlijk want dat is een prima browser. Als je echt per se de oude versie terug wil dan zou je naar een Nokia Care centre kunnen gaan en vragen of ze de oude firmware terug zetten. Zelf kan je dit helaas niet doen, want versie 2 is de eerste die op de online tool staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om de e60 te kopen(los toestel). Ik kan een mooie tweede hands kopen met simlock van vodafone. Nu is mijn vraag: kan ik met dit toestel meer of minder dingen dan wanneer ik bijvoorbeeld een toestel van kpn koop? Zijn er programma's of andere dingen die niet (goed) werken wanneer het toestel gelocked is door vodafone?

Gr Tjerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GekkePrutser schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:57:

Maar, het mooie van de E60 is dat je er allerlei andere browsers op kan installeren. Probeer eens Opera mobile bijvoorbeeld, of Netfront. Beiden kosten wel geld maar ze hebben trial versies waarmee je kan uitproberen of het daarmee wel werkt.
Bedankt voor de reactie. Ik heb Opera geprobeerd. Maar met hetzelfde resultaat: telefoon niet geschikt. En dat er geen beveilgde verbinding mee gemaakt kan worden.
Ik heb contact gehad met de Orange helpdesk. Ze vertelden dat ze van dit probleem gehoord hadden. Ze werken wel aan een oplossing, maar het kan wel enkele weken duren.
Ik wacht dus nog maar even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Aangezien er geen start post is: Is het met deze telefoon makkelijk om MSN op te draaien? En zo ja waar kan je die downloaden?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Slasher schreef op maandag 12 februari 2007 @ 12:05:
Aangezien er geen start post is: Is het met deze telefoon makkelijk om MSN op te draaien? En zo ja waar kan je die downloaden?
Ik gebruik zelf een trial van IM+ :) (Shape Services)

Het werkt naar behoren en mijn ervaring is dan ook overwegend positief.
Alleen blijft het tikken op een mobiel natuurlijk niet zo makkelijk als op een laptop/pc.

Het gebruik van een BT toetsenbord lost dat wel weer op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Tr1gg3R schreef op maandag 12 februari 2007 @ 14:52:
[...]

Ik gebruik zelf een trial van IM+ :) (Shape Services)

Het werkt naar behoren en mijn ervaring is dan ook overwegend positief.
Alleen blijft het tikken op een mobiel natuurlijk niet zo makkelijk als op een laptop/pc.

Het gebruik van een BT toetsenbord lost dat wel weer op ;)
Thanks, zit nog te twijfelen tussen een N73 en de E60..... Any thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die graag willen skypen of googletalken of msn'en met de e60 een interessant programma

http://www.fring.com

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Inderdaad. Leuk proggie dat Fring. Geluidskwaliteit is wel redelijk bagger (ook over Wifi) en bij mij klinken msn calls beter dan die van Skype.

Maar om te chatten sowieso een leuk gratis alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Weet iemand hoe het zit met de nieuwe firmware voor de E60 ? Ik hoorde hier en daar dat ie eind januari zou komen, maar nog niks vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Beetje een nOOb vraagje wellicht :)

Maar hoe installeer je die themes op de e60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2021
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 10:43:
Voor de mensen die graag willen skypen of googletalken of msn'en met de e60 een interessant programma

Ik kan maar niet inloggen op Skype met mijn E61, terwijl mijn password wel klopt (in official skype proggie getest)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 16:31
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 10:43:

Tja ik begin nu te twijfelen of ik toch niet voor een e60 moet gaan. Werkt dat fring ook met bijvoorbeeld voip buster of dergelijke providers? Het lijkt van wel yet..... I don't know for sure.

Verwijderd

swiebert schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 23:40:
[...]

Tja ik begin nu te twijfelen of ik toch niet voor een e60 moet gaan. Werkt dat fring ook met bijvoorbeeld voip buster of dergelijke providers? Het lijkt van wel yet..... I don't know for sure.
De E60 werkt uitstekend met voipbuster. Laatst zelfs vanaf Hong Kong airport (open WiFi zone) mee naar Nederland gebeld. Geen vertraging, geen ruis, helemaal niets.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 00:20:
[...]

De E60 werkt uitstekend met voipbuster. Laatst zelfs vanaf Hong Kong airport (open WiFi zone) mee naar Nederland gebeld. Geen vertraging, geen ruis, helemaal niets.
Ik gebruik ook VoipBuster via WLAN, maar ik vind het volume toch wel heel erg laag hoor, tenzij je de E60 op de speaker zet. Maar als ik bel via de handset zelf dan is het volume via Voipbuster nog lager dan de volume als ik bel via het GSM netwerk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 06:08:
[...]

Ik gebruik ook VoipBuster via WLAN, maar ik vind het volume toch wel heel erg laag hoor, tenzij je de E60 op de speaker zet. Maar als ik bel via de handset zelf dan is het volume via Voipbuster nog lager dan de volume als ik bel via het GSM netwerk.
Wat bizar. Bij mij staat ie juist loei hard en kraak helder wanneer ik bel over voipbuster. Wat voor settings gebruik je? Ik deze:

Profile name: Voipbuster

Service Profile: IETF

Default Access point:<your preferred access point>

Public user name: sip:<your voipbuster name>@voipbuster.com

Use compression: No

Registration: Always On/When Needed

Use security: No

Proxy server

Proxy server address: sip:sip.voipbuster.com

Realm: voipbuster.com

User name: <your voipbuster name>

Password: <your voipbuster password>

Allow loose routing: Yes

Transport Type: UDP

Port:5060

Registrar Server

Registrat serv. addr.: sip:sip.voipbuster.com

Realm: voipbuster.com

User name: <your voipbuster name>

Password: <your voipbuster password>

Transport Type: UDP

Port:5060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik wil graag een geheugenkaart in mijn e60. Nu ben ik deze tegen gekomen: http://www.geheugen.com/m...C4/1GB-High-Speed-MMC.htm

Past deze?

Gr Tjerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 13:08:
Hallo,

Ik wil graag een geheugenkaart in mijn e60. Nu ben ik deze tegen gekomen: http://www.geheugen.com/m...C4/1GB-High-Speed-MMC.htm

Past deze?

Gr Tjerk
Die gaat niet passen. Je moet MMC Mobile hebben, ofwel MMC Reduced Size Dual Voltage. Kijk eens ter vergelijking op http://www.interngeheugen....odb?select=%5ETSFLASH%5E

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2007 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GekkePrutser schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 01:33:
[...]

Als je een paar dagen in de LCD Screens categorie van ebay blijft kijken dan vind je misschien wel nog wat goedkopers want deze is rond de 60 euro (vergeet bij het vergelijken de verzendkosten niet want die verschillen enorm). Maar het is wel een heel erg hi-res scherm dat alleen in dure telefoons gebruikt wordt dus het zal ook wel wat kosten.
Bij Nokia care point Arnhem kost een E60 scherm €81,- incl. inzetten en je kan er op wachten.
Als je de reparatie (geen garantie) laat uitvoeren valt je toestel daarna nog steeds onder de Nokia garantie. Ga je er zelf aan klooien en dat wordt door een Nokia Care of Dynafix altijd wel gezien, dan is de garantie vervallen... Doe je Screenname geen eer aan, neem de moeite of de trein en ga er niet zelf aan sleutelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik heb nu een E60 zonder mmc kaart nog, en ben aan het klooien met theme's enzo, als ik de mmc kaart heb, kan je neem ik aan ook de theme's op de MMC kaart zetten toch? Dat het verder niet op je telefoongeheugen geinstalleerd word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 15:34:
Ik heb nu een E60 zonder mmc kaart nog, en ben aan het klooien met theme's enzo, als ik de mmc kaart heb, kan je neem ik aan ook de theme's op de MMC kaart zetten toch? Dat het verder niet op je telefoongeheugen geinstalleerd word?
Volgens mij kan dat niet, hij installed de theme gewoon als theme, op je telefoongeheugen, je krijgt niet zoals bij een programma de vraag waar je hem wilt installen.

Maar zo'n theme is een paar 100 KB in de ergste gevallen, dus zo'n ramp is dat toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 15:49:
[...]

Volgens mij kan dat niet, hij installed de theme gewoon als theme, op je telefoongeheugen, je krijgt niet zoals bij een programma de vraag waar je hem wilt installen.

Maar zo'n theme is een paar 100 KB in de ergste gevallen, dus zo'n ramp is dat toch niet?
Bedankt voor je reply, maar sommigen zijn toch wel 1.5mb ofzo dus dan tikt het snel aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Een grote noob vraag misschien maar hoe kan je die 6 iconen op het beginscherm veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 15:49:
[...]

Merkwaardig }:O

Mijn E60 vraagt dat wel ?

Tenminste, als er een MMC-kaart in zit. Anders gaan je themes inderdaad automatisch in het telefoongeheugen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dollyking
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:58

dollyking

duck tape

Slasher schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 17:19:
Een grote noob vraag misschien maar hoe kan je die 6 iconen op het beginscherm veranderen?
instrum.-instell.-telefoon-standby modus-toep.actief standby. daar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Slasher schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 15:34:
Ik heb al mion theme's op de mmc kaart staan. enige nadeel is dat als je het sleufje, open doet, automatisch het standaard theme wordt geactiveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

chundo schreef op zondag 18 februari 2007 @ 00:55:
[...]

Ik heb al mion theme's op de mmc kaart staan. enige nadeel is dat als je het sleufje, open doet, automatisch het standaard theme wordt geactiveerd
Ok, nou dan zou het moeten lukken. Installeer jij vanaf de telefoon of vanuit windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Rare vraag wellicht maar bij mij gaat de toetsenbord verlichting niet aan als je de telefoon gebruikt. zag het net wel even aangaan maar weet dus absoluut niet hoe ik dar voor elkaar gekregen heb.

Vreemd?

Verlichtingssensor dus O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Slasher op 20-02-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
iemand enig idee of het mogelijk is om de agenda via het internet te syncen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carpcatcher schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 14:31:
iemand enig idee of het mogelijk is om de agenda via het internet te syncen is?
Google calender kan wel, heb nu de link ff snel niet, lees wel als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
nee gaat echt om outlook i.v.m sharen van diverse agenda's
(kerio)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MintyDoerak
  • Laatst online: 10-09 23:54
heeft er hier niemand zelf-gemaakte e60 foto;s ipv al die opgeleukte foto;s op internet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MintyDoerak schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 21:12:
heeft er hier niemand zelf-gemaakte e60 foto;s ipv al die opgeleukte foto;s op internet??
http://www.nokia.com/A4138060?category=e60

Beter dan deze kan je ze niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carpcatcher schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 19:07:
nee gaat echt om outlook i.v.m sharen van diverse agenda's
(kerio)
Mhh dat weet ik niet, je kan natuurlijk je outlook met google calendar syncen en dan via google calendar naar je e60 via inet :)

Wel een omweggetje maar werkt wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MintyDoerak
  • Laatst online: 10-09 23:54
kan je niet lezen ofzo..? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
het zijn wel de duidelijkste foto's..................
check anders eens via google.
misschien zie je dan wat minder 'opgeleukte' fotos 8)7
http://images.google.com/...lr=&start=20&sa=N&ndsp=20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roog1317
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:22
Ik heb een aantal SMS berichten uit mijn Nokia 6021 bewaard op de PC. Hoe kan ik die overzetten naar mijn nieuwe E60, aangezien blijkbaar het bestandsformaat anders is geworden? Iemand die een idee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Slasher schreef op maandag 19 februari 2007 @ 09:11:
[...]

Ok, nou dan zou het moeten lukken. Installeer jij vanaf de telefoon of vanuit windows?
sorry voor de wat late reactie... Ik installeer ze via PC suite, als je wil kan ik wel wat thema's door te mailen (het zijn zelfgemaakte thema's die ik eens op ben tegengekomen op een site)

hier is een site voor gratis thema's

http://gallery.mobile9.com/c/nokia-e60-themes/1/

[ Voor 10% gewijzigd door chundo op 25-02-2007 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scary Gil
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:26
@dodew83:

Als je met je 6021 het SMSje opslaat op sim kun je hem openen op je E60 als je gaat naar berichten en dan kiest voor opties. Daar zie je berichten op SIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:49
Komt er binnenkort een opvolger van de E60 uit? Ik kan op bijna geen enkele plek de E60 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opvolger, opvolger... :?
Er is wel net een nieuwe telg in de E-serie

Prettig en degelijk aanvoelend toestel, vind hem lekkerder in de hand liggen dan bijv. de N80.

edit: link toegevoegd

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Het valt me trouwens op dat als er een SMS binnenkomt hij weergegeven wordt als Achternaam, Voornaam, terwijl de contacten wel goed ingesteld staan ( Voornaam Achternaam )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpcatcher
klopt best irritant.. heb ook al lopen zoeken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

carpcatcher schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:44:
klopt best irritant.. heb ook al lopen zoeken. :(
Mooi ben ik niet de enige :)

Als je de volledige naam in de "Achternaam" zet zie je het wel goed in het scherm, heel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:17

amphora

Websites & Fotografie

Slasher schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:58:
Als je de volledige naam in de "Achternaam" zet zie je het wel goed in het scherm, heel vreemd
Daar is niets vreemds aan hoor. Hij laat nog steeds achternaam,voornaam zien maar als je voornaam niet invult en alles in achternaam zet dan komt het 'correct' in beeld.

Er is weinig aan te doen denk ik behalve nokia support spammen zodat ze het misschien in een volgende firmware update meenemen.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amphora schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:56:
[...]

Daar is niets vreemds aan hoor. Hij laat nog steeds achternaam,voornaam zien maar als je voornaam niet invult en alles in achternaam zet dan komt het 'correct' in beeld.

Er is weinig aan te doen denk ik behalve nokia support spammen zodat ze het misschien in een volgende firmware update meenemen.
helaas gaan we nog lang op de eerstvolgende firmware update wachten. Laatst weer een vaag nietszeggend antwoord van Nokia gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen met IPB (internetplusbellen), zij kunnen nu inloggen op experiabox (siemens).

accountnummer gebruik ik nu 102. Maar je kunt 101 t/m 109 en 120 gebruiken.

aan de poorten 101 en 102 kun je via via http://192.168.2.1/advanced_sip_proxy_ext.stm een telefoonnummer koppelen. Let wel op 101 en 102 worden ook gebruikt door de telefonie poorten op de box. Ik gebruik 102 en kan dus poort tel2 niet gebruiken.

Intern bellen doe je door he textensienummer (101 bv) te draaien.

Dienstprofiel : IETF
Openbare gebruikersnaam : 102@192.168.2.1
Compresie : nee
Registratie : altijd aan
Beveiliging : nee

Proxyserver

serveradres : 192.168.2.1
beveiligingdomein : 192.168.2.1
gebruikersnaam : 102
wachtwoord : kpn of 102 hangt er vanaf
vrij routing toestaan : ja
poort : 5060

registar server

serveradres : 192.168.2.1
beveiligingdomein : 192.168.2.1
gebruikersnaam : 102
wachtwoord : kpn of 102 hangt er vanaf
vrij routing toestaan : ja
poort : 5060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil een andere sterkere accu erin zetten, weet iemand welke ik dan moet hebben?

er zit nu de BL-5C in van nokia.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2007 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- kuch -
heb sinds vanmiddag een E60, weet iemand waar ik het mac-address kan achterhalen ??

ah:
Q: I need to resolve my Nokia device's WLAN MAC address, how can I do that?

A: To check the WLAN MAC address type *#62209526# while the phone is in the idle mode.

--------------------------------------------------------------------------------

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Klopt! Die nummers staan trouwens voor MAC0WLAN, is wat makkelijker te onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je met een nokia E60 een gesprek opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
ik heb een vraag. Ik heb sindskort een Nokia E60 met een DebitelOne abo.
Nu had ik nog een Speedtouch 580 Wifi maar ik krijg de Security Level 2 - WPA-PSK (WPA Personal) niet aan de praat. Iemand hier een oplossing voor? Nu staat die over de WEP en dat
gaat wel. Over een aantal weken krijg ik een ander modem vanwege mijn overgang naar ADSL
direkt zonder telefoonlijn , zal dus wel een Speedtouch ST780 worden.

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:49
Heb je ook al gekeken naar een firmware upgrade voor je ST580? Mijn WPA2 wilde ook in eerste instantie niet werken, maar na een firmware upgrade deed tie het goed :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Ik kan mijn E60 nog steeds niet verbinden over WPA met het Speedtouch 580 modem! In de telefoon herkent hij wel de verbinding en dat hij WPA versleuteld is maar ik kan geen verbinding maken. Wel via WEP maar dan heb ik geen hangslotje in het display. VOIP werkt wel! Ik snap er helemaal niets van misschien dat iemand hier een oplossing weet??
( in allebei zit de nieuwste software )

[ Voor 5% gewijzigd door marcellux op 24-03-2007 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

het instaleren van Themes lukt niet op me Nokia e60 met de laatste firmware versie.
haal de themes hier vanaf: http://symbian.mobilethemes.com

wanneer ik via de PC suite het installeer gaat alles goed, komt er op de telefoon te staan installeren druk ik ja, dan ineens krijg ik een fout melding over een certificaat dat dit niet goed is.

Wat gaat hier mis en hebben hier meer mensen last van??

Thanx

Pjwl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die al de "stun" settings heeft teruggevonden nadat ze de nieuwe E60 firmware geinstalleerd hebben afgelopen weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:48

Mex

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:51:
iemand die al de "stun" settings heeft teruggevonden nadat ze de nieuwe E60 firmware geinstalleerd hebben afgelopen weekend?
Als ik met de softwareupdates ga kijken dan geeft deze aan dat er nog geen nieuwe firmware is, welke versie heb je het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:17

amphora

Websites & Fotografie

Ik heb zojuist m'n E60 (RM-49) geupdate van 2.0618.06.05 naar 3.0633.09.04. Geen idee wat er nieuw is nog :)

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 23:10:

wanneer ik via de PC suite het installeer gaat alles goed, komt er op de telefoon te staan installeren druk ik ja, dan ineens krijg ik een fout melding over een certificaat dat dit niet goed is.

Wat gaat hier mis en hebben hier meer mensen last van??
Go to - Menu/Application Manager/Options/Settings

Software installation = ON
Online certificate check = OFF

Dit is voor 3rd party bestanden te installeren op telefoons

[ Voor 13% gewijzigd door Slasher op 02-04-2007 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:48

Mex

amphora schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:52:
Ik heb zojuist m'n E60 (RM-49) geupdate van 2.0618.06.05 naar 3.0633.09.04. Geen idee wat er nieuw is nog :)
Het is al gelukt, nu maar hopen dat het echo probleem is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik heb een aantal woorden in mijn T9 woordenboek waarschijnlijk niet goed ingevoerd en nu zijn de standaard woorden niet "standaard" meer

Als ik bijvoorbeeld "je" intikt krijg je eerst 2 andere letters en dan als je volgende doet krijg je het goede woord.

Als ik de fabrieksinstellingen terugzet, is dan het t9 woordenboek weer standaard?

Wat ben ik nog meer kwijt als ik de instellingen terugzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amphora schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:52:
In deze update is met name de VoIP (release 2.0 zoals ook in de Nokia N80ie) client geintegreerd. Hier zaten velen op te wachten omdat de voorgaande firmware geen NAT ondersteund. Dus een update voor met name gebruikers die VoIP (willen gaan) gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:11
met 2.0618.06.05 wordt NAT gewoon ondersteund want voipbuster werkt gewoon bij mij. De firmware voor 2.0618.06.05 ondersteunde geen NAT want toen moest ik iets gebruiken zoals pbxes.org.

Dus de update moet toch iets anders bevattten denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Ik had dus een werkende voip dmv een speedtouch en daaraan gekoppeld een fonera router. Alles ging uitstekend tot de nieuwe update van Nokia op de telefoon kwam en nu wil die niet meer. Wel via de speedtouch op WEP maar niet meer via de Fonera. Maar het gekke is dat hij wel via internet naar mijn andere mobiel kon bellen maar niet lokaal via internet naar mijn zus? Wat is er veranderd in deze update?? En waarom kan ik wel naar mijn mobiel bellen via internet maar niet naar andere mensen?

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste