Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-10 08:36
Ik heb sinds gisteren VOIP werken op mijn Nokia E60 met Voipbuster in combinatie met easyPABX en met PBXes.org (voor zover ik weet sluit deze niet af bij een maand niet gebruik). Super. Heb even naar (gratis) naar Belgie gebeld en het werkt uitmuntend, kwaliteit prima. Ik merk het verschil niet met een gewoon GSM gesprek.

[ Voor 7% gewijzigd door Schmoove op 18-07-2006 06:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devian schreef op maandag 17 juli 2006 @ 20:33:
Ik kirjg ook nog steeds een registratie mislukt melding, alle instellingen staan goed. Waar kan dit aanliggen? heb me 2-3 uur terug aangemeld bij voipstunt en easypabx.

Moet ik een directe verbinding hebben of anders poorten openzetten op de router? zoja welke poorten zijn dit, en hoe weet ik welk ip me mobiel krijgt
Nope, je hoeft niets open te zetten, anders had ik dat wel vermeld.
Waarom wil je weten watvoor IP je mobiel krijgt toebedeeld, heeft iig niets met het functioneren van VoIP/SIP te maken, meestal kun je dit zien in de log van je router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekend over de release datum en de prijs van de E50? En heeft iemand al reviews kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schmoove schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 06:44:
Ik heb sinds gisteren VOIP werken op mijn Nokia E60 met Voipbuster in combinatie met easyPABX en met PBXes.org (voor zover ik weet sluit deze niet af bij een maand niet gebruik). Super. Heb even naar (gratis) naar Belgie gebeld en het werkt uitmuntend, kwaliteit prima. Ik merk het verschil niet met een gewoon GSM gesprek.
TweakerNick _/-\o_
Schmoove, goed werk! Heb het zelf ook werkend met easyPABX (op E70 met voicestunt) en kon alleen niet helemaal de vertaalslag maken naar de PBXes.org zou je die willen posten??

Tweede vraag die ik heb. Is het iemand gelukt om het standard toegangspunt voor de SIP in "altijd vraag" modus te krijgen (zoals in de browser)?
Wat mij logisch lijkt, is dat als je wilt internet bellen hij even het standaard toegangspunt probeert als dat niet beschikbaar is dat je dan een ander access punt kunt zoeken en die kan gebruiken. Pas dan mobiel. Nu moet je dat met het handje wisselen... :?
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:01

amphora

Websites & Fotografie

Die had je toch voor weinig op ebay? is het geen goedkope namaak troep en doet ie het gewoon niet?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
Dit zijn de instellingen voor VOIP op de Nokia E60 met Voipbuster in combinatie met PBXes.org:

PBXes.org

Extentions
>> Add Extension > SIP
Extension number: 201
Display name: Nokia E60
Outbound CID: <je naam>
Language: english
Password: 1234
Voicemail & directory: disabled

Ring groups
>> Add Ring Group
Ring strategy: ringall
extension list: 201
CID name prefix: <leeg>
ring time: 60
Extension: Nokia E60<201>

Trunks
>> Add Trunk > Add SIP Trunk
Trunk name: E60
Outbound caller id: <leeg>
Max channels: <leeg>
Language: english
Dtmfmode: auto
Audio bypass: no
Context: from-pstn
Username: <voipbuster username>
Password: <voipbuster password>
SIP server: sip.voipbuster.com
Dail Rules: 00++|XX.

Inbound routing
Trunk name: E60
Caller ID number: <leeg>
Privacy manager: no
Extension: Nokia E60 <201>

Outbound routing
Route name: E60
Route password: <leeg>
Extension: <leeg>
Dail paterns: +XX. en XX.
Trunk sequence: SIP/E60

Nokia E60 settings:

Settings > Connection > SIP Settings:
Profile name: PBXes
Service profile: IETF
Default access point: <bv je router>
Public user name: sip:<registratie username pbxes.org>-201@pbxes.org
Use compression: no
Registration: always on
Use security: no

Proxy server
Proxy server address: sip:pbxes.org
Realm: pbxes.org
Username: <registratie username pbxes.org>-201
Allow loose routing: yes
Transport type: UDP
Port: 5060

Registrar server
Registrar server address: sip:pbxes.org
Username: <leeg>
Password: <leeg>

[ Voor 8% gewijzigd door Schmoove op 18-07-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik krijg jammer genoeg steeds registration failed op me E61 :(, hoe lang ik ook wacht.

Overigens zie ik bij Connectivity -> Internet telephone -> Reg. status: no profiles to register :?

Ik heb alles 100% ingesteld volgens de hierboven beschreven instellingen.

[ Voor 69% gewijzigd door dentify op 18-07-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Amphora schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 14:20:
[...]

Die had je toch voor weinig op ebay? is het geen goedkope namaak troep en doet ie het gewoon niet?
Nope het is de originele nokia headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
dentify schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 15:44:
Ik krijg jammer genoeg steeds registration failed op me E61 :(, hoe lang ik ook wacht.

Overigens zie ik bij Connectivity -> Internet telephone -> Reg. status: no profiles to register :?

Je hebt:
a) een werkende voipbuster account?
b) een werkende pbxes.org account?
c) alles exact overgenomen als boven beschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Schmoove schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 16:44:
[...]

Je hebt:
a) een werkende voipbuster account?
b) een werkende pbxes.org account?
c) alles exact overgenomen als boven beschreven?
jup, werkende pbxes.org & voipbuster account en alles 100% exact overgenomen.

Het maakt verbinding met me WLAN maar verbreekt snel weer, hetzelfde met PIT van T-Mobile.

Edit: , telefoon gerestart, nu werkt het :D _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door dentify op 18-07-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
dentify schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 16:45:
[...]

jup, werkende pbxes.org & voipbuster account en alles 100% exact overgenomen.

Het maakt verbinding met me WLAN maar verbreekt snel weer, hetzelfde met PIT van T-Mobile.
belangrijk zijn de volgende zaken:

Proxy server

Dit is dus de username waarmee je op de website van pbxes.org inlogt. Log je bv in onder "keeskist" dan wordt je public username: keeskist-201@pbxes.org (de string "sip:" zet de telefoon er zelf voor... misschien dat je "sip:sip:" krijgt als je het er zelf ook voorzet... kan fout gaan misschien)
en je username voor de proxy: keeskist-201

Let er daarnaast op dat je password hetzelfde is als je extension password op de pbxes.org website.

[ Voor 17% gewijzigd door Schmoove op 18-07-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Alleen nu heb ik het probleem als ik bijv. 0031612345678 bel, dat er niks gebeurd en ik met geen mogelijkheid weer kan ophangen. Alleen door batterij eruit te halen of erg lang te wachten.

Via PIT van T-Mobile werkt het wel, maar is te sloom ervoor :P, ik zit achter een Livebox van Orange met betreffende udp port open.

[ Voor 34% gewijzigd door dentify op 18-07-2006 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik de instellingen van pbxes.org en voipbuster gepakt, deze staan ook op dit forum op deze pagina, maar hij verteld me steeds dat mijn registratie niet lukt. Snap er niet van, op pbxes.org staat voor mijn extension een groen bolletje en mijn trunk staat in het groene vak, en ga er dus van uit dat hij wel geregistreerd is. Maar op mijn telefoon lukt dat nog steeds niet.
iemand een idee

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2006 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Kan iemand mij vertellen of er stereogeluid uit de E60 komt wanneer ik hier een AD-15 audiokabel voor koop ? Ik heb nl. een aux (jack aansluiting) op mijn autoradio .. en dan is het wel leuk om de E60 hier op aan te sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy24
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik ben zelf geïnteresseerd in de E50 en vraag me af:
Zijn standby- / beltijden van de E toestllen realistisch of toch te positief zodat ik beter voor een "oude" K750 kan gaan. :?
Om de haverklap een nieuw toestel laden vind ik irritant. Best wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Laadtijden zijn bij ieder merk en type té positief. Maar mijn E60 gaat bij normaal gebruik toch zo'n 3 dagen mee .. en dat vind ik zeer prima !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy24
  • Niet online
@BoXie
No offence maar euh..
Ik vind 3 dagen, bijv. in het buitenland zonder adapter, niet veel voor business phone.

Ik had gehoopt dat door de sterke bel-tijden de standby-tijden ook wat harder zouden zijn.
Dus 8 dagen standby als je weinig belt of zelf standby bent.

Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Tja ... dat is voor een UMTS smartphone toch niet echt haalbaar met de huidige accu technieken denk ik.

Vergeleken met mijn Samsung E710 die net 1 dag meeging .. en verder niks kon .. vind ik het een prima accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schmoove schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 16:51:
[...]

belangrijk zijn de volgende zaken:

Proxy server

Dit is dus de username waarmee je op de website van pbxes.org inlogt. Log je bv in onder "keeskist" dan wordt je public username: keeskist-201@pbxes.org (de string "sip:" zet de telefoon er zelf voor... misschien dat je "sip:sip:" krijgt als je het er zelf ook voorzet... kan fout gaan misschien)
en je username voor de proxy: keeskist-201

Let er daarnaast op dat je password hetzelfde is als je extension password op de pbxes.org website.
Hallo,

Ik krijg m nu ook geregistreerd maar als ik bijv. mijn thuis nummer wil bellen dan doe ik 00+landcode+kengetal+netnummer en als ik dan op bellen druk, dan zegt hij, "adres wordt niet gebruikt" Als ik dan ga kijken heeft hij achter het nummer @pbxes.org gezet. Wat moet ik doen om te zorgen dat het wel werkt? Ben ik iets vergeten in mijn pbxes account?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:39
Ik zou + gebruiken ipv 00. + is het internationeel teken voor een landcode, 00 geldt toevallig in NL (en veel andere landen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorikc schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 19:36:
Ik zou + gebruiken ipv 00. + is het internationeel teken voor een landcode, 00 geldt toevallig in NL (en veel andere landen).
Ook dat werkt niet, ook dan zegt ie adres wordt niet gebruikt.
Nog een ander idee? Ik denk dat er iets bij in mijn pbxes account niet goed is. Klopt het ook dat de telefoon @pbxes.org achter mijn nummer zet dat ik probeer te bellen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2006 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dentify schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 15:44:

Dentify en anderen met dit "probleem". Volgens mij geeft die deze status aan als je bij je SIP instellingen hebt gekozen "Altijd aan". Ik krijgt dit bericht dan ook als ik gewoon geregistreed ben en internet telefoontjes pleeg! Alleen als je bij SIP hebt gekozen voor "Wanneer nodig" dan krijg je hier de status te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:57:
[...]

Dentify en anderen met dit "probleem". Volgens mij geeft die deze status aan als je bij je SIP instellingen hebt gekozen "Altijd aan". Ik krijgt dit bericht dan ook als ik gewoon geregistreed ben en internet telefoontjes pleeg! Alleen als je bij SIP hebt gekozen voor "Wanneer nodig" dan krijg je hier de status te zien.
VoIP via mijn E61 werkt inmiddels prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VOIP moeite met opnieuw registreren na verbroken verbinding (E70).
In principe gaat registreren van VOIP dienst prima (zit nu bij easypabx icm voipstunt). Ik kan viop gratis bellen etc :9 . Maar als de dienst is geregistreed en ik ga vervolgens uit huis (maw WLAN verbinding verbroken) en ik kom later weer thuis, dan wordt ik niet automatisch weer verbonden.

Ik heb ook geprobeerd om de instelling " wanneer nodig" te gebruiken zodat ik, als ik terugkom, de dienst zelf actief weer kan registreren. Dit lukt echter ook niet! :?

Wat soms helpt is bij de sip instelling "iets" anders instellen opslaan, vervolgens het oude weer instellen en opslaan. Wat zeker helpt is de telefoon telefoon opnieuw opstarten (symbian = windows 8)7??)

Voorzover ik weet moet verbinding krijgen tot het WLAN geen probleem zijn want browsen en mailen na verbreking gaat prima, zit dus echt in het SIP stuk. Kan toch niet de bedoeling zijn dat als ik weg ga, dat ik actief m'n registratie moet verbreken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 12:07:
[...]

Ook dat werkt niet, ook dan zegt ie adres wordt niet gebruikt.
Nog een ander idee? Ik denk dat er iets bij in mijn pbxes account niet goed is. Klopt het ook dat de telefoon @pbxes.org achter mijn nummer zet dat ik probeer te bellen?
Voorbeeldje: Als ik hier vanuit Australie naar mijn ouders in Nederland bel zijn dit de gebruikte codes/nummers:

Landcode: 31
Netnummer: 0251
Telefoonnummer: 000000 (Ik wil niet dat ze platgebeld worden >:))

Dan wordt het nummer: +31251000000. 0 voor het netnummer dus weghalen. Werkt perfect, en dat ie @pbxes.org achter het nummer zet klopt idd. Denk niet dat je telefoon echt dat nummer belt maar dat ie dat weergeeft om aan te geven dat je het nummer via pbxes.org belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 07:09:
[...]
Voorbeeldje: Als ik hier vanuit Australie naar mijn ouders in Nederland bel zijn dit de gebruikte codes/nummers:

Landcode: 31
Netnummer: 0251
Telefoonnummer: 000000 (Ik wil niet dat ze platgebeld worden >:))

Dan wordt het nummer: +31251000000. 0 voor het netnummer dus weghalen. Werkt perfect, en dat ie @pbxes.org achter het nummer zet klopt idd. Denk niet dat je telefoon echt dat nummer belt maar dat ie dat weergeeft om aan te geven dat je het nummer via pbxes.org belt.
Heb het nu aan de praat thuis, in mijn outbound dial pattern heb ik XX gezet, nu bel ik met 0031 + netnummer + tel nummer. Dit werkt, en perfect ook nog. Nu het volgende probleem, jaja ik blijf bezig :*) Dit werkende is bij mij thuis met een wifi router en planet internet. Nu zit ik door de week in soesterberg en delen we internet met een paar personen. degene die het internet heeft heeft een wifi router met ADSL van Tiscali, op het moment dat ik probeer te registreren zegt de telefoon, internet dienst niet beschikbaar! Hoe kan dit, thuis werkt het enorm goed en hier helemaal niet?
Kan iemand mij vertellen of dat aan de router of Tiscali ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6230lover
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-04-2023
Ik heb een nokia E61 met tmobile PIT. En nou probeer ik met mijn ibook verbinding te maken met internet. Dit lukt gewoon met mijn 6230 en 9300i. Allemaal dezelfde instellingen.
Op een of andere manier werkt het niet met de e61 8)7

Instellingen:

inbelnr. *99#
gebr. tmobile
wachtw. tmobile

modemscript; nokia infrarood

Zou iemand weten hoe ik dit wel aan de gang krijg? Dit is zeer vervelend.

Ik gebruik bluetooth. Verbinding probeert hij wel te maken, dat zie ik ook op de telefoon. De comp. zegt bij de identiteitscontrole dat dat niet zou kloppen. Dit terwijl ik de instellingen niet verander als ik tussen telefoons switch! (en waar het dus wel gewoon werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

6230lover schreef op maandag 24 juli 2006 @ 22:23:
Ik heb een nokia E61 met tmobile PIT. En nou probeer ik met mijn ibook verbinding te maken met internet. Dit lukt gewoon met mijn 6230 en 9300i. Allemaal dezelfde instellingen.
Op een of andere manier werkt het niet met de e61 8)7
Ik heb in het begin ook zitten klooien hiermee. Uiteindelijk kwam ik er achter dat je een extra modemstring moest meesturen. Weet 't ff niet uit mijn hoofd maar iets als +CDGCONT plus nogwat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navyseal44
  • Laatst online: 09-08 22:05
IK ben de (blije) bezitter van een E70.
Nu probeer ik hierop route 66 mobile te installeren, maar op de 1 of ander manier lukt dit niet.
Als ik het *.sis bestand aanklik word het "PC gedeelte" van de installatie wel uitgevoerd, maar als ik op mijn mobiel verder moet gaan krijg ik hier de melding "installatie van *****.sis word niet ondersteund"
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik ben evenals mijn voorganger hier de trotse eigenaar van een nieuwe Nokia E70, maar ik krijg als ik alles invul registratie mislukt.

Als ik dan kijk op PBXes.org staat mijn telefoon extension ook greyed out. Oftwel hij is niet geregistreerd. Hoe moet ik dit wel registreren? Als ik telefoon registratie probeer, dan lijkt het een eeuwigheid te duren en volgens mij doet ie dan ook niets.

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 17:22:
[Voorzover ik weet moet verbinding krijgen tot het WLAN geen probleem zijn want browsen en mailen na verbreking gaat prima, zit dus echt in het SIP stuk. Kan toch niet de bedoeling zijn dat als ik weg ga, dat ik actief m'n registratie moet verbreken??
Ook leuk jezelf quoten :9 (Danno zijn hier regels voor?), het is echter meer een update/edit. Ik vermoed dat er misschien toch een WLAN issue speelt. Als de verbinding met het WLAN verbroken is geweest (de E70 is buiten het bereik geweest en niet uit) en ik probeer opnieuw te verbinden (via mail of browser van de E70) dan krijg ik altijd de eerste keer een foutmelding. :? De tweede keer verbinden gaat het dan wel goed.

Iemand enig idee? Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

navyseal44 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 12:24:
IK ben de (blije) bezitter van een E70.
Nu probeer ik hierop route 66 mobile te installeren, maar op de 1 of ander manier lukt dit niet.
Als ik het *.sis bestand aanklik word het "PC gedeelte" van de installatie wel uitgevoerd, maar als ik op mijn mobiel verder moet gaan krijg ik hier de melding "installatie van *****.sis word niet ondersteund"
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Weet je zeker dat je een versie hebt die geschikt is voor S60 v3? De update van de R66 site is ook (nog) niet geschikt voor V3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de E60 nu werkende met de exchange mail client.
Je kunt deze downloaden http://businesssotware.nokia.com
Via wireless LAN of GPRS kan ik nu mail, contactpersonen en agenda synchroniseren met mijn Exchange 2003 SP2 server.
Omdat ik zelf een certificaat het gemaakt is deze niet trusted , vertrouwd
Ik moet dus nu de hele tijd bij het synchen op doorgaan klikken

Is het iemand al gelukt om een zelfgemaakt certificaat te installeren ?
zodat je niet steeds hoeft te kiezen voor "doorgaan"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-10 16:27
Zeg iemand in deze draad meldde dat Tom Tom 6 Mobile uit zou komen op 1 Juli, weinig van gehoord nog...iemand nog nieuws?

* Nasty Nate wil graag tomtom6 op z'n E60 draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hmm... ik heb ook voorgenoemde instellingen ingevoerd om de E60 te gebruiken in combinatie met VoipStunt. Alles lijkt te werken. Bij SIP-instellingen staat easyPABX geregistreerd, Er staat een nieuw icoontje in het display, iets van een wereldbolletje met een telefoon. Als ik een nummer draai (+31 kengetal_zonder_nul telefoonnummer) dan gaat ie ook wat doen. Je ziet het nummer @ sip nogwattes in het scherm en na een tijdje niets doen zegt ie adres bezet en je hoort de bezettoon nog een paar keer. De lijn is niet bezet. Wat gaat er fout!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-10 17:02

Zym0tiC

^_^

Nou ik ben ondertussen al meer dan een uur aan het wachten maar sip wil zich nog steeds niet registreren :(

Alle settings zoals die eerder zijn gepost nu al 10x doorgelopen en iedere keer lukt het maar niet om te registreren. Ik zie hem wel geregeld een WLAN verbinding maken om te checken maar dat loopt iedere keer op niets uit. Het gaat hier om een e70 icm met voipstunt en easypabx

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik probeer voip werkend te krijgen met de instellingen die Schmoove heeft geplaatst maar als ik op de site van pbxes iets wil veranderen krijg ik een foutmelding.

Cannot connect to Asterisk Manager with /

This module requires access to the Asterisk Manager. Please ensure Asterisk is running and access to the manager is available.

Wassup?? Is er iets mis aan hun kant?

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07-2015
Hallo!

Ik heb reeds mijn Nokia E60 gedurende enige tijd werkend met EasyPABX & VoipStunt. Ik heb echter ook een PBXes account i.c.m. VoipBuster, en per ongeluk heb ik op de VoipBuster ipv VoipStunt account geld gestort. De PBXes account werkt momenteel echter niet i.c.m. mijn E60, de registratie is succesvol, maar zodra ik probeer een oproep te plaatsen krijg ik altijd een gesproken melding dat de servers momenteel bezet zijn en dat ik het later nog eens zou moeten proberen. Het lijkt me echter onwaarschijnlijk dat dit gedurende al de keren dat ik probeerde te bellen het geval was. Is er toevallig iemand die enig idee heeft waar dit probleem zou kunnen zitten?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-10 17:13
wolly_a schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 20:04:
Hmm... ik heb ook voorgenoemde instellingen ingevoerd om de E60 te gebruiken in combinatie met VoipStunt. Alles lijkt te werken. Bij SIP-instellingen staat easyPABX geregistreerd, Er staat een nieuw icoontje in het display, iets van een wereldbolletje met een telefoon. Als ik een nummer draai (+31 kengetal_zonder_nul telefoonnummer) dan gaat ie ook wat doen. Je ziet het nummer @ sip nogwattes in het scherm en na een tijdje niets doen zegt ie adres bezet en je hoort de bezettoon nog een paar keer. De lijn is niet bezet. Wat gaat er fout!?
Ik heb hetzelfde, maar dan met de E70, instellingen gemaakt volgens de hier gevonden gegevens voor VoIPbuster en PBXes, maar bij verbinding maken krijg ik de volgende melding:

"ongeldig adres voor internetoproep"

Ik vraag me wel af of het bellen hetzelfde gaat als via de GSM, dus gewoon het nummer intoetsen en dan op de groene knop drukken ... ;) of moet er een landcode voor ...

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hmmm.... ik heb het ondertussen werkend, gewoon met de instelling die eerder gepost zijn hier. Wat ik al wel ontdekt heb, is dat je zowieso even je telefoon een keertje opnieuw moet opstarten, ik tenminste wel, zodra je alles hebt ingesteld.

Een ander ding wat me opviel, is dat je op piektijden, bijvoorbeeld 's avonds, enorm lang moet wachten voordat de verbinding wordt opgebouwd. Als je eenmaal verbinding hebt, is het goed en contstant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
nou ik heb hem ook opnieuw opgestart, maar helaas ... :'(
het vreemde is dat hij achter het nummer @pbxes.org plaatst
dus het nummer ziet er als volgt uit:
0123456789@pbxes.org, is dit oke ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pvdlaan schreef op maandag 31 juli 2006 @ 21:51:
nou ik heb hem ook opnieuw opgestart, maar helaas ... :'(
het vreemde is dat hij achter het nummer @pbxes.org plaatst
dus het nummer ziet er als volgt uit:
0123456789@pbxes.org, is dit oke ?
Ja dit is oke. je moet wel even in de outbound dial rules alleen XX. neerzetten, en bij het bellen 0031 ipv +31. Dit heeft bij mij gewerkt.
succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 22:37:
[...]

Ja dit is oke. je moet wel even in de outbound dial rules alleen XX. neerzetten, en bij het bellen 0031 ipv +31. Dit heeft bij mij gewerkt.
succes ermee.
Ah super, ik denk dat ik eruit ben, ik had geen . achter de XX en +XX gezet.
Volgens mij moet hij het nu doe, al is hij momenteel overbelast :'( maar ik krijg een bandje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Als ik de instellingen van PBxes wil veranderen krijg ik nog steeds:

Cannot connect to Asterisk Manager with /

This module requires access to the Asterisk Manager. Please ensure Asterisk is running and access to the manager is available.

Weet iemand hier iets op? Ik dacht dat het iets tijdelijks was maar dit is al bijna 2 dagen zo.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik heb vandaag toevalligerwijs even mogen spelen met de Nokia E50 met Camera die door iemand via vodafone geëvalueerd werd.

Telefoon lag goed in de hand en is ook vrij dun. Er is wel nog iets aan veranderd want mijn versie had erg kleine menu en c knoppen dus die waren niet al te makkelijk te drukken.

Het scherm maakt echt grote indruk, het is maar 320x240 maar is echt supergoed. De camera zelf schiet ook heel scherpe plaatjes met 1.3MP. De videofunctie zelf is niet geweldig, hiervoor moet je deze telefoon niet kopen. Geluid via de speakers is top.

Moest zelf toch nog erg wennen aan de menu structuur. Is inderdaad superuitgebreid. Heb helaas niet kunnen internetten. Denk dat dit toch best een klapper gaat worden. Tis alleen jammer van het gebrek aan Wlan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Laatst online: 18-08-2023
Eindelijk de internettelefonie een stukje dichter bij de werkelijkheid.
Hij word geregistreerd, maar als ik bel naar een nummer dan krijg ik altijd de melding:
All lines are busy now, please try again later
Poort 5060 staat ook geforward in mijn router etc. Iemand nog een idee?

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Ben ik trouwens de enige die klachten krijgt van mensen die mij bellen dat ze zichzelf horen echoën?
Moet echt het belvolume op z'n laagst zetten. Ik vind dit dus het grootste nadeel van deze telefoon (E60) en bijna zo erg dat ik em weer de deur uit wil doen.
Of is dit een defect wat verholpen kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amphora schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:54:
Ben ik trouwens de enige die klachten krijgt van mensen die mij bellen dat ze zichzelf horen echoën?
Moet echt het belvolume op z'n laagst zetten. Ik vind dit dus het grootste nadeel van deze telefoon (E60) en bijna zo erg dat ik em weer de deur uit wil doen.
Ik heb hem nu dikke 2 maand de E60 en heb totaal geen klachten van echo-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:38
vaag,

ik heb VoIP nu werkend gehad in Egypte bij de Mac waar ze een openbaar gratis wireless netwerk hadden. Het werkte ook bij een vriend thuis... Maar bij mij thuis en bij me moeder thuis blijf ik weer krijgen : registratie mislukt.

Iemand suggesties? Ik heb een Linksys WRT54GS, en beveiligd of onbeveiligd maakt niet uit

update:
als ik registratie op altijd vragen zet dan werkt het wel?

[ Voor 9% gewijzigd door Devian op 04-08-2006 22:04 ]

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de blackberry connect voor de E60 al aan de praat, hij lijkt beschikbaar
te zijn op: http://www.businesssoftwa.../blackberry_downloads.php

Ik kan hem istalleren maar ik kan niks starten of doen, de manuals zijn helaas nog
voor de oudere commnicators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:05
Is er al wat meer bekend over de E50? Op de nokia-site dat deze binnenkort geleverd wordt, maar in duitsland schijnen ze al verkocht te worden.

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-10 15:06
aaaaah, precies de instellingen gedaan zoals Schmoove aangeeft hier om te bellen via pbxes.org / voipbuster, maar werken ho maar :( Iemand suggesties? Mis ik iets?

Verwijderd

Heb sinds een dag een Nokia E60. Alles werkt prima. Ik heb alleen een probleem met het connecten van mijn thuis WLAN netwerk. Hier heb ik namelijk een vast IP adres en gateway ingesteld. De telefoon connect zonder ip adres dus niet. Heb na een aantal searches niet kunnen vinden hoe ik dit aan de praat krijg.
Zou iemand mij hier bij kunnen helpen.

Hartelijk dank voor een reactie

Verwijderd

Ik heb nog iets wat ik niet voor elkaar krijg.

Ik krijg geen waarschuwing waneer er een 2e oproep binnenkomt, ik zie het wel op het scherm (maar ja, die heb je aan je oor of in de carkit) maar geen piepje. Alle vorige Nokia's deden dat wel en dat was erg prettig.

Iemand enig idee of dat wel kan of dat ik iets over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 22:15:
Ik heb de E60 nu werkende met de exchange mail client.
Je kunt deze downloaden http://businesssotware.nokia.com
Via wireless LAN of GPRS kan ik nu mail, contactpersonen en agenda synchroniseren met mijn Exchange 2003 SP2 server.
Omdat ik zelf een certificaat het gemaakt is deze niet trusted , vertrouwd
Ik moet dus nu de hele tijd bij het synchen op doorgaan klikken

Is het iemand al gelukt om een zelfgemaakt certificaat te installeren ?
zodat je niet steeds hoeft te kiezen voor "doorgaan"
Ja, je kan certificaat controle uitschakelen op de telefoon, even zoeken in de handleiding. Moet overigens ook voor illegale software te installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer dat er op mn e60 geen timer en stopwatch zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Laatst online: 12-10 19:41
Heb net mijn E60 binnen ter vervanging mijn MDA compact. Geweldig scherm en ga binnenkort met alles wat ik hier kan lezen voipbuster aan de gang proberen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Wat is de laatste flash versie voor de E60? Mijne geeft 1.0610.02.15 van 12-04-06 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
die heb ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 13:28:
Heeft iemand de blackberry connect voor de E60 al aan de praat, hij lijkt beschikbaar

Ik kan hem istalleren maar ik kan niks starten of doen, de manuals zijn helaas nog
ik krijg hem ook nog niet aan de praat
krijg ook in de logfiles te zien dat de installatiemislukt is :(

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

uit bb_install_log.txt
Install of BlackBerry MTM started
Verifying Platform Compatibility
ProductVersionNotSupported
(heb vodafone btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik heb mijn E61 nu 3 dagen en ik moet zeggen dat ik er heel tevreden over ben.

Mijn voornaamste reden was de wlan en voip functie om hem te kopen, aangezien ik daar gewoon veel meebezig was. Het is dus voor mij de ideale combinatie tussen gsm en voip telefoon. De E61 heb ik zonder problemen aan mijn Asterisk machine kunnen hangen, maar ik merk wel dat er nog wat bugs geplet moeten worden in de client.

- De g729 codec is gewoon slechte kwaliteiti, de andere kant is totaal niet te verstaan.
- Voip client slaat regelmatig vast.
- Niet mogelijk om een group accesspoint te selecteren bij een sip connectie, wat nou juist zoeen handige functie is.

Als je dit toestel wilt kopen puut om de voip functies, dan raad ik je aan om nog even te wachten op een update, want het is gewoon niet stabiel nog.

Voor de mensen die het willen weten, ik heb ook over umts en gprs voip aan het werk. Dus het is met dit toestel mogelijk om icm. een flatfee umts abonnement goedkoop te bellen. Gprs werkt wel, maar er is gewoon teveel lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
heb VOIP met pbxes.org aan de gang gekregen met de instructies in dit forum. Bedankt!! want anders was hij mij nooit gelukt.

Trouwens het duurt wel een dikke minuut voordat er een beltoon komt, dat is gewoon normaal neem ik aan?

edit: vandaag staat er "registration failed", iemand nog tips waarom het gister wel werkte maar vandaag niet?

[ Voor 19% gewijzigd door Chillmeister op 13-08-2006 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-10 09:53

Mex

Mijn E60 komt morgen binnen als het goed is, ben zeer benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Chillmeister schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 00:25:
heb VOIP met pbxes.org aan de gang gekregen met de instructies in dit forum. Bedankt!! want anders was hij mij nooit gelukt.

Trouwens het duurt wel een dikke minuut voordat er een beltoon komt, dat is gewoon normaal neem ik aan?

edit: vandaag staat er "registration failed", iemand nog tips waarom het gister wel werkte maar vandaag niet?
Waarom is iets alspbxes.org nodig als de meeste voipproviders ook met sip werken? Je zou dat toch gewoon met de instellingen van je voipprovider moeten kunnen instellen? Het wordt me op de site van pbxes.org ook niet helemaal duidelijk waar het precies voor is.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Marzman schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 14:23:
[...]

Waarom is iets alspbxes.org nodig als de meeste voipproviders ook met sip werken? Je zou dat toch gewoon met de instellingen van je voipprovider moeten kunnen instellen? Het wordt me op de site van pbxes.org ook niet helemaal duidelijk waar het precies voor is.
heeft iets te maken dat telefoon achter een router zit en dus geen directe ip heeft op het internet. maar dat kan iemand anders beter uitleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Chillmeister schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 15:21:
[...]
heeft iets te maken dat telefoon achter een router zit en dus geen directe ip heeft op het internet. maar dat kan iemand anders beter uitleggen
Thanks, klinkt logisch. Als je dus met poortforwarding werkt is het niet nodig?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:15
Heeft iemand al een goede HOWTO gevonden/gemaakt om muziek te kunnen streamen via WLAN?

Heb een aantal dingen geprobeerd maar t wil nog niet echt lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Smartphonestunts heeft de E50 op 'binnenkort leverbaar' staan met een belachelijke prijs van 495,-. Ergens anders heb ik hem nog niet gevonden, maar de verkoopprijs mag wel dik onder de 300 komen te liggen als het een succes wil worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
trouwens na veel knoeien heb ik weer het Voip aan de gang kunnen krijgen, maar er is wel een kleine echo te horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 06:05
Artcore schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 17:55:
Smartphonestunts heeft de E50 op 'binnenkort leverbaar' staan met een belachelijke prijs van 495,-. Ergens anders heb ik hem nog niet gevonden, maar de verkoopprijs mag wel dik onder de 300 komen te liggen als het een succes wil worden.
Check ook eens de pricewatch, daar is ie tenslotte voor O-) pricewatch Nokia E50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Miki schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 18:28:
[...]

Check ook eens de pricewatch, daar is ie tenslotte voor O-) pricewatch Nokia E50
Daar staat 1 shop, en daar staat de E50 ook op 'binnenkort.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

koen schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:24:
Wat is de laatste flash versie voor de E60? Mijne geeft 1.0610.02.15 van 12-04-06 :)
Deze heb ik ook, iemand al ergens een nieuwere versie tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Chillmeister schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 00:25:

Ik heb dat nu ook sinds gister. Had daarvoor een tijdje niet gebruikt. Nog meer mensen met zelfde probleem?

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-10 20:11
MeIsTwisted schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:38:
[...]

Ik heb dat nu ook sinds gister. Had daarvoor een tijdje niet gebruikt. Nog meer mensen met zelfde probleem?
Ik had daar gisteren last van. Dit bleek er aan te liggen dat mijn PBXES-account was verwijderd. Dat had er waarschijnlijk aan gelegen dat ik geen 'echte' adresgegevens e.d. had opgegeven. Dus lukt het nog wel om via web in te loggen op pbxes.org?
Acroach schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 17:37:
Heeft iemand al een goede HOWTO gevonden/gemaakt om muziek te kunnen streamen via WLAN?

Heb een aantal dingen geprobeerd maar t wil nog niet echt lukken.
Hier heb ik ook zware interesse in. Zelf heb ik al wat geprobeerd met een opensource tooltje van Nokia voor de S60, maar deze kon niet geinstalleerd worden op mijn E70 al hoewel die wel tussen de compatible toestellen staat.
S60 3rd Edition
Nokia 3250, E60, E61, E70, N71, N73, N80, N91, N92, N93
Misschien dat ik dit nog eens zou moeten proberen:
Q: The application did not install. What should I do?
A: The instructions are slightly different for 2nd Edition and 3rd Edition devices.

S60 3rd Edition
Open the Application Manager (AppMngr), select Options->Settings, and verify the following settings:
Install software = on
Online certificate check = off
Om mijn post nog wat langer te maken: Ik heb ook een PBXES-account i.s.m. Voipbuster, werkt wel aardig. Alleen op het moment dat ik via SIP op mijn E70 naar buiten bel, dan wordt het nummer niet mee verzonden (dus ik bel geheim naar buiten).

Ander probleem is dat inkomende nummer worden weergegeven als 0031331234567 ipv +31331234567. Is hier een oplossing voor mogelijk omdat met dubbel nul niet wordt herkend door mijn adresboek in mijn E70.

[ Voor 30% gewijzigd door Klovan op 15-08-2006 13:57 . Reden: Onderste alinea toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
Klovan schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 13:49:
[...]

Hier heb ik ook zware interesse in. Zelf heb ik al wat geprobeerd met een opensource tooltje van Nokia voor de S60, maar deze kon niet geinstalleerd worden op mijn E70 al hoewel die wel tussen de compatible toestellen staat.
Ik heb het inmiddels voor elkaar met dat radio streamen, ik zal zodra ik tijd heb even een howto-tje maken.

Ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Acroach schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:35:
[...]

Ik heb het inmiddels voor elkaar met dat radio streamen, ik zal zodra ik tijd heb even een howto-tje maken.

Ben
Met Internet radio van Nokia heb ik ook voor elkaar via WLAN, maar ik wil graag via umts, want heb nl. PIT. Doet hij bij jou ook via umts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acroach
MeIsTwisted schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:58:
[...]

Met Internet radio van Nokia heb ik ook voor elkaar via WLAN, maar ik wil graag via umts, want heb nl. PIT. Doet hij bij jou ook via umts?
Nope

Helaas kwam ik er pas na het verlengen van mn Vodafone abbo achter dat T-mobile zo'n service heeft. Ik baal dus flink want nu zit ik weer 2 jaar met een klote abbo opgescheept waarbij GPRS hondsduur is. Ik hoop dus maar dat er steeds meer mensen komen met WLAN (het liefst van die onbeveiligde weakspots 8)7 ) Of dat vodafone nog met een onbeperkte (betaalbare) mobiele data oplossing komt.

Ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
Acroach schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:35:
[...]

Ben
Dat zou superzijn, want ik krijg een of andere meldig met "certificate failed" als ik ze will installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-10 20:11
Chillmeister schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 22:12:
[...]

Dat zou superzijn, want ik krijg een of andere meldig met "certificate failed" als ik ze will installeren
try this:
Q: The application did not install. What should I do?
A: The instructions are slightly different for 2nd Edition and 3rd Edition devices.

S60 3rd Edition
Open the Application Manager (AppMngr), select Options->Settings, and verify the following settings:
Install software = on
Online certificate check = off
Menu -> Instrumenten -> Toepassingen beheren -> Opties -> Instellingen:
Software-installatie: Alles
Online certif. controle: Uit

Op dat moment kan je de twee (.SISx) bestanden installeren.

[ Voor 5% gewijzigd door Klovan op 15-08-2006 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Is het mogelijk om op de E60 agenda-items of taken uit te stellen voor een zelf te bepalen tijd. Ik kan ze nu alleen snoozen maar dat vind ik niet bepaald ideaal. Op al mijn vorige Nokia's en Windows Mobile phones kon ik ze gewoon uitstellen en niet snoozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

is er al een nieuwere firmware voor de E60? Heb nu 1.0610.02.15 maar voor blackberry connect heb ik 2.618.06.05 nodig?
http://www.businesssoftwa.../blackberry_downloads.php

* D2k not amused dat ie niet kan blackberry-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer de VOIP functie van de E60 met PBXes en VoipBuster werkend te krijgen. Ik heb de instellingen ingevoerd zoals in dit forum werd beschreven. Heb tevens een werkende PBXes en VoipBuster account.
Mijn telefoon geeft aan nadat ik aanvraag om een nummer te bellen met internetbellen dat hij geen WLAN BEREIK HEEFT VOOR INTERNETOPROEPEN, alhoewel ik wel kan internetten en email kan lezen.
Mijn SIP is ingesteld op mijn thuisrouter.

Heb tevens geprobeerd de telefoon een aantal maal te restarten. Bij manuele registratie vraagt ie of hij mag registreren. Na ja is hij een minuut of 2 aan het registreren en zegt dan dat de internet telefoniedienst niet beschikbaar is.

Kan iemand helpen

Alvast bedankt

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2006 15:30 ]

Verwijderd

foto's van de e50:
http://damzkps.free.fr/tel/Reviews/Nokia/E50/

Iemand al info over de beschikbaarheid van deze GSM? Vertrek in September naar Amerika, en wil dus zo snel mogelijk een quadband!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 09:52 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 09:51:
foto's van de e50:
http://damzkps.free.fr/tel/Reviews/Nokia/E50/

Iemand al info over de beschikbaarheid van deze GSM? Vertrek in September naar Amerika, en wil dus zo snel mogelijk een quadband!
Hier nog wat meer foto's:
http://www.mobilbladet.dk...e&func=showimages&fid=210

En hier nog een review (in het Russisch) met foto's van een witte E50:
http://www.sotovik.ru/catalog/reviews/Nokia_E50-rev.html

Verwijderd

Reviews en foto's genoeg, maar een launchdate is nog nergens bekent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 13:28:

ben net teruggebeld, voorlopig werkt dit niet bij vodafone :(

* D2k baalt van zijn dure bb abo met een toestel terwijl de combi niet werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Mex schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 07:43:
Is het mogelijk om op de E60 agenda-items of taken uit te stellen voor een zelf te bepalen tijd. Ik kan ze nu alleen snoozen maar dat vind ik niet bepaald ideaal. Op al mijn vorige Nokia's en Windows Mobile phones kon ik ze gewoon uitstellen en niet snoozen.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinwerts
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-08 09:37
weet iemand wat het kost om bij een nokia service je software te laten updaten?

ik hoor verhalen van 35 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-03 11:29

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

alwinwerts schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:47:

Wanneer er fouten zijn in jou nokia valt het neem ik aan onder de garantie?

"Luie mensen worden ook moe!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

alwinwerts schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 16:47:

Is er al een update dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinwerts
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-08 09:37
Ik bedoelde eigenlijk in het algemeen, niet specifiek voor de nokia E60 of andere uit de E serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

ik heb wel eens een update laten doen en deden ze gelijk. Kon na klein uurtje weer telefoon ophalen. Geen kosten. Bij mijn weten is het ook gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FvH
  • Laatst online: 07-01 13:55

FvH

Aan het typen...

Ik ben overgestapt van een nokia 6680 naar een E61. Ben erg blij met het toestel, maar het probleem wat ik nu heb is zwaar irritant. Ik heb een backup gemaakt van mijn spullen op de 6680 (contacts etc) met content copier. Nu heb ik die telefoon leeg gemikt en verkocht (heb hem dus niet meer) en nu wil ik de handel restoren naar de E61. (Volgens nokia moet dit mbt contacts etc. geen probleem zijn.)

Nu wil dat ding het dus absoluut niet doen. Hij zegt iedere keer dat als ik wil restoren dat de connectie met mijn telefoon is vervallen en dat ik opnieuw moet connecten. Dit is volgens mij onzin, want alles staat in de nokia manager nog geconnect. Als ik een backup die ik van de E61 zelf (zonder nuttige info erin) restore, gaat alles ok.

Nu is me opgevallen dat de nieuwe backup de extentie .nbu draagt en uit een xml enzo en die nbu file bestaat. Mijn oude backup heeft een gelijke xml file maar een kleine (18kB) .nfc file en een grote (21MB) .nfb file. Ik heb al geprobeerd de 21mb file te renamen naar .nfc (dan ziet content copier hem wel, maar zelfde probleem met restoren). .nbu werkt al helemaal niet. Heb met hex-editor gekeken, maar die file begint ook volslagen anders.

Iemand enig idee? De Nokia CareLine reageert niet op mijn emails en telefonisch zijn ze bijna niet te pakken te krijgen.... dit is echt een groot probleem voor me. Ook al zou ik alleen mijn contacten eruit kunnen krijgen, dan ben ik al gered.

Hoop dat iemand licht kan schijnen op dit hele gebeuren.

What are clouds made of? Linux servers mostly!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Amphora schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 10:54:
Ik heb hier ook last van, maar dit is alleen bij het bellen vanaf een andere mobiele telefoon, vanaf een vaste telefoon is de echo er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FvH
  • Laatst online: 07-01 13:55

FvH

Aan het typen...

Mex schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:12:
[...]

Ik heb hier ook last van, maar dit is alleen bij het bellen vanaf een andere mobiele telefoon, vanaf een vaste telefoon is de echo er niet.
Ik had dit eerst ook met mijn E61. Na een software-upgrade was dit echter helemaal verholpen. Enige waar ik me een klein beetje aan stoor is dat het volume v.d. headset met deze firmware wel zachter is geworden, maar dat is dan ook het enige. Ik heb nu 1.0610.04.04 / 19-04-2006 erin zitten. Volgens mij is er inmiddels nog een nieuwere firmware uit, maar dat weet ik niet zeker. Natuurlijk is de firmware voor de E60 anders, maar je zou eens kunnen vragen bij een service point of er een nieuwere versie is.

What are clouds made of? Linux servers mostly!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
ik heb de ene keer wel echo de ander keer niet, dus bij mij licht het eerder aan de verbinding denk ik

• D2k

D2k

en de software om de E60 aan een Cisco Callmanager te hangen is ook nog niet beschikbaar

*grrr*

-geen BB
-geen voip via cisco

* D2k not amused

• fatshark
  • Laatst online: 19:15

fatshark

fat to da bone

[n00b] welk geheugenmodule merk/type is aan te raden? [/n00b]

[ Voor 255% gewijzigd door fatshark op 24-08-2006 18:55 ]

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nasty Nate schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 23:42:
[...]

Ik heb het internetten via de telefoon aan de praat maar na het invullen van alle gegevens van Mattace Fleet hierboven krijg ik dat helaas nog niet voor elkaar, hij zegt dus 'niet 'geregistreerd' en als ik wil reggen dan krijg ik na een paar seconden aanvragen de melding 'niet beschikbaar'

Misschien domme vraag maar bij de instellingen waar hierboven 'Public username: sip:sipnumber@proxy01.sipphone.com' staat moet dat 'sip' gevolgd door een dubbele punt echt voor mijn sippnummer komen ?

Of lees ik dat verkeerd en moet ik gewoon beginnen met het sip nummer?

Het internetten via mijn wlan gaat trouwens de ene keer vrij rap en vlak daarna weer traag of zelfs gateway niet beschikbaar...

Kennen jullie nog wat leuke (gratis) sites die goed te zien/navigeren zijn op de E60 want het verschil tussen bv nu.nl en die vooraf gebookmarkte Nokia site is levensgroot.
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Sinds gisteren de instellingen goed staan van Wlan. Internetten ging gisteren goed. Ik heb niets veranderd aan de instellingen en vandaag werkt het niet. Hij verbind wel met netwerk maar daarna gebeurt er niks of krijg melding gateway niet beschikbaar. Kan het zijn dat ik vandaag ook mijn draadloze verbinding van de laptop aan heb staan of maakt dat niks uit? Heb jij ook deze problemen nog steeds of weet je een oplossing?

Triplee
Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste