Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dollyking
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

dollyking

duck tape

Ik heb deze vraag tevens in het E61 topic gesteld

Is misschien een topic over Symbian S60 3rd een idee?
Ik merk dat er weinig software is en dat er veel vragen zijn of iets werkt.
Daarbij komen er nogal veel topics over verschillende toestellen die de zeldfe besturing software hebben.
Maar ik ben zelf nogal fris hier. Voelt zich iemand geroepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:34

amphora

Websites & Fotografie

dollyking schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:19:Is misschien een topic over Symbian S60 3rd een idee?
Ben ik zelf ook een groot voorstander van!

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Amphora schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:23:
[...]

Ben ik zelf ook een groot voorstander van!
hier ook. Alleen wie heeft er zin?

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dollyking
  • Nu online

dollyking

duck tape

MeIsTwisted schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:19:
[...]

hier ook. Alleen wie heeft er zin?
Ik hoop eigenlijk dat DaannO het op zich wil nemen. hij heeft ook N91 N80 en E61 topic opgestart. en ook daar staat al behoorlijk wat info over Symbian S60 3rd. maar dat zijn geloof ik niet versie OS v. 9.1 die voor de E series zijn.
Ik bedoel maar, ik heb er ook bijna geen verstand van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens waar dat symbooltje voor staat met een pijltje omhoog in een opvangbakje? :)

Die staat bij mij altijd aan maar kan er zo niks voor verzinnen. Hij staat volgens mij trouwens ook niet in de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 07:58:
Weet iemand trouwens waar dat symbooltje voor staat met een pijltje omhoog in een opvangbakje? :)

Die staat bij mij altijd aan maar kan er zo niks voor verzinnen. Hij staat volgens mij trouwens ook niet in de handleiding.
volgens mij gemiste oproep

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2006 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 07:58:

Dat er iets in je outbox staat (nog niet verzonden sms/email)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Ik weet niet of die al voorbij is gekomen. Ik zag alleen op my-symbian dat er een freeware auto-lock is uitgekomen voor S60 3rd Edition.

Hier staat ie:

http://my-symbian.com/s60...ions.php?fldAuto=70&faq=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 23:25:
Ik weet niet of die al voorbij is gekomen. Ik zag alleen op my-symbian dat er een freeware auto-lock is uitgekomen voor S60 3rd Edition.

Hier staat ie:

http://my-symbian.com/s60...ions.php?fldAuto=70&faq=1
Werkt perfect tnxs:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:23

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Volgens my zit die autolock gewoon in de E60 hoor, enig nadeel is dat je elke keer bij het un-locken een code moet invoeren.....

:Z

*slaapt nog*

S60

[ Voor 18% gewijzigd door i2Paq op 22-06-2006 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dollyking
  • Nu online

dollyking

duck tape

Ook al is de E70 op de nl markt een schaars goed, er is hier al wel een nieuwe update voor.
1.0610.05.07 een change log heb ik nog niet gevonden.
bron: telefon-treff.de en symbian-freak.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed bericht.... izk E70

Midden volgende week zal de eerste voorraad bij de distributeurs gaan binnenkomen. Aantallen zijn nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is goed nieuws. Hoop dat iemand een E70 topic zal starten. Ik verwacht een grote discussie omtrent dit toestel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
dollyking schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:34:
Ook al is de E70 op de nl markt een schaars goed, er is hier al wel een nieuwe update voor.
1.0610.05.07 een change log heb ik nog niet gevonden.
bron: telefon-treff.de en symbian-freak.com
Hoe weet jij dit? Ik heb nl. een E60 en wil graag ergens kunnen zien wanneer er nieuwe firmware is voor dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat een bron bij hoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien hoe de nokie E70 kan omgaan met 2 emailaccount, kun je makkelijk tussen de verschillende account schakelen, of is het even omslachtig als ik de 6230.

Bedankt alvast! Ik kijk ernaar uit tot hij komt want heb hem al besteld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 12:01:
Weet iemand misschien hoe de nokie E70 kan omgaan met 2 emailaccount, kun je makkelijk tussen de verschillende account schakelen, of is het even omslachtig als ik de 6230.

Bedankt alvast! Ik kijk ernaar uit tot hij komt want heb hem al besteld :D
je kan gewoon meerdere mailboxen aanmaken, zijn eik gewoon verschillende mappen zoals inbox sms, outbox etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, bij de 6230 moet ik eerst een mailbox activeren, via emailinstellingen, dan kan ik naar mail gaan, en haalt hij voor de betreffende box de mails op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 14:54:
Oke, bij de 6230 moet ik eerst een mailbox activeren, via emailinstellingen, dan kan ik naar mail gaan, en haalt hij voor de betreffende box de mails op...
maar de e-series is symbian en symbian weer wat beter uigedacht vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Werkt voice dialling ook niet goed bij jullie? Hij lijkt wel de naam te herkennen, maar er niets mee te doen. Ik kan ook daarna niet gelijk opnieuw voice dial gebruiken, maar moet eerst de rode toets induwen.
Wat ik ook erg irritant vind is dat als je headsetkabel eruit floept hij gelijk over gaat naar speaker als je naar muziek aan het luisteren bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, ik heb de telefoon (incl. verlengen van abbonement) bij phoneshop besteld (94 Euro) en wat zie ik bij Gsmtrend.nl heb ik hem voor 10 euro! Daar zakt me broek echt vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartvb schreef op zondag 18 juni 2006 @ 00:35:
Zijn er al wat mensen met betrouwbare, real life, accu tijd schattingen? Dat ie leeg is na een dag volop spelen snap ik, ik ben vooral benieuwd naar de maximale standby tijd. Wifi uit, BT uit, UMTS uit, GPRS uit. Ding gewoon heel de dag in je koffer en maar af en toe een keer bellen of iets in je agenda opzoeken. Hoe lang gaat die E60 (of liever nog E70) dan mee?
Als ik de e60 alleen gebruik voor wat bellen en sms-en dan kan ik ruim er 3 dagen zonder op te laden mee werken.

Ps. hoe gaat het met die sterkere accu die iemand aan het testen is (kan het bericht ff niet zo snel vinden), is daar al wat bekend over?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Spits schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 17:11:
Werkt voice dialling ook niet goed bij jullie? Hij lijkt wel de naam te herkennen, maar er niets mee te doen. Ik kan ook daarna niet gelijk opnieuw voice dial gebruiken, maar moet eerst de rode toets induwen.
Wat ik ook erg irritant vind is dat als je headsetkabel eruit floept hij gelijk over gaat naar speaker als je naar muziek aan het luisteren bent.
werkt hier met mijn E70 perfect. Vind wel cool dat je niet allemaal moet trainen maar dat het gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
MeIsTwisted schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:29:
[...]

werkt hier met mijn E70 perfect. Vind wel cool dat je niet allemaal moet trainen maar dat het gewoon werkt.
Hm vreemd, bij mij lijkt het niet te werken. Misschien dat het een probleem van de E60 is. Zijn er anderen met een E60 waarbij het wel werkt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 11:02:
Goed bericht.... izk E70

Midden volgende week zal de eerste voorraad bij de distributeurs gaan binnenkomen. Aantallen zijn nog niet bekend.
Het is bííjna "midden volgende week", ze noemen het ook wel maandag :p Staat deze aankondiging nog steeds, is er al een datum bekend? etc etc. Of kom ik nu heel ongeduldig over?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 14:45:
[...]

Het is bííjna "midden volgende week", ze noemen het ook wel maandag :p Staat deze aankondiging nog steeds, is er al een datum bekend? etc etc. Of kom ik nu heel ongeduldig over?

Thanks
midden van de week is woensdag/domderdag (maandag + zondag / 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Ik ben nog aan het overwegen of ik de N73 of de E60 neem. De camera intresseert me niets, heb een digitale camera en de camera op mijn telefoon gebruik ik vrij wel niet. Wat voor mij doorslaggevend zou kunnen zijn is de werking VoIP op de E60.

Kun je gratis bellen via VoIP naar alle (nationale) nummers?
En werkt het een beetje goed?

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
even een vraagje aan de e60 bezitters, zijn er meer van jullie waarbij het joystickje al iets losser aanvoelt dan in het begin? alles werkt wel, maar voelt een tikkie losser. iemand zelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrainedFTW
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-09 07:44
Ik heb een paar vraagjes over de nokia E60 :) .

Heeft de telefoon een wekker functie?

Heeft de telefoon de mogelijkheid om afbeeldingen (jpeg) als achtergrond in te stellen?

Kunnen er mp3's als ringtone worden ingesteld?

DankU _/-\o_

AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtreme-BH6 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 07:53:
Ik heb een paar vraagjes over de nokia E60 :) .

Heeft de telefoon een wekker functie?

Heeft de telefoon de mogelijkheid om afbeeldingen (jpeg) als achtergrond in te stellen?

Kunnen er mp3's als ringtone worden ingesteld?

DankU _/-\o_
ja, ja, ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

midden van de week is woensdag/domderdag (maandag + zondag / 2)
Uhhhh..... Ik heb vandaag meneer van daalen gesproken (je weet wel, die meneer die op antwoord wacht) en die vertelde mij dat het ( (maandag + zondag) / 2 ) moest zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:06:
[...]

Uhhhh..... Ik heb vandaag meneer van daalen gesproken (je weet wel, die meneer die op antwoord wacht) en die vertelde mij dat het ( (maandag + zondag) / 2 ) moest zijn.
helemaal goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:32
Iemand al iets gehoord over TomTom6 Mobile die het wel zou gaan doen op m'n E60?
Kan geen nieuws vinden op internet.

En proggies waarmee ik .avi en .mov filmpjes kan afspelen op de E60...zijn die ergens te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Nasty Nate schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:34:
Iemand al iets gehoord over TomTom6 Mobile die het wel zou gaan doen op m'n E60?
Kan geen nieuws vinden op internet.

En proggies waarmee ik .avi en .mov filmpjes kan afspelen op de E60...zijn die ergens te vinden?
voor filmpjes heb je smartmovie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:06:
[...]

Zelf heb ik net meneer Zaagmans gezien (je weet wel die meneer die de week in tweeen zaagt 8)7)... maar em hij had nog geen E70 bij zich... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Kwam er net achter dat de E60 zo'n prulformaat RS MMC DV voor geheugen gebruikt. Gaat deze dan bijvoorbeeld niet werken? http://www.interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=32595 staat geen RS voor. Ik vind op ebay en andere sites allerhande verwijzingen naar de E60, maar kan geen gebruikservaring vinden.

Als ik niet minimaal 2GB in mijn nieuwe phone kan stoppen dan hoef ik hem niet :P

[ Voor 18% gewijzigd door REDFISH op 28-06-2006 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrainedFTW
Sind gister ben ik een trotse bezitter van de Nokia E60. :)

Wat een telefoon!! _/-\o_

En dan nu mijn vragen... :P ...

-Als je via WLAN op internet gaat kun je dan geen virussen tijdens het surfen op je telefoon krijgen?
En..
-Waar kan je de gedownloade afbeeldingen bekijken en verwijderen want na een tijdje surfen en afbeeldingen openen (bij google) krijg ik het bericht dat het afbeelding geheugen vol zit en dat ik enkele applicaties moet sluiten. Maar dan ga ik naar bestandsbeheer-->afbeeldingen en is die map gewoon leeg. Ook heb ik al de internet cache gewist maar dit helpt ook niet. Wat wel helpt is de telefoon uitzetten en dan weeer aanzetten, maar dit is toch een beetje raar?!
-Weet iemand waar je mooie themes voor deze mobiel vandaan kan halen?

[ Voor 8% gewijzigd door TrainedFTW op 29-06-2006 08:27 ]

AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus volgende week (week 27) worden de E70's geleverd? Ben benieuwd naar een review :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noachdehaas
  • Registratie: Juni 2006
Zijn er al mensen die ervaring hebben met een geheugenkaart voor hun e60? Na een week spelen begin ik er wel een nodig te hebben.
Ik kan me herinneren dat er voor de e60 een maximum is van 512mb. Heeft iemand toevallig al geprobeerd wat er gebeurt met een 1gig kaart. Ook voor een goed merk geheugenkaart hou ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrainedFTW
Ik ben er vvandaag achtergekomen dat de verf van de nokia E60 afgeeft!! :o Ben ik de enige die naar een uurtje prutsen met de telefoon zilvere vingers heeft? Ook als ik met een witte zakdoek hard en snel over de achterkant van de telefoon wrijf wordt deze zilver 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Power
  • Niet online
MeIsTwisted schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:54:
[...]

voor filmpjes heb je smartmovie.
Dan moet je eerst alles gaan converteren?

irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:31
Noachdehaas schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:11:
Zijn er al mensen die ervaring hebben met een geheugenkaart voor hun e60? Na een week spelen begin ik er wel een nodig te hebben.
Ik kan me herinneren dat er voor de e60 een maximum is van 512mb. Heeft iemand toevallig al geprobeerd wat er gebeurt met een 1gig kaart. Ook voor een goed merk geheugenkaart hou ik me aanbevolen.
Ik heb zelf een Kingston 1 gb kaartje erin zitten en dat werkt prima.
Deze: http://www.azerty.nl/prod...-card-mobile-1024-mb.html
Heb hem ook bij Azerty gekocht. Ze leverden in 2 dagen.
Xtreme-BH6 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:22:
Ik ben er vvandaag achtergekomen dat de verf van de nokia E60 afgeeft!! :o Ben ik de enige die naar een uurtje prutsen met de telefoon zilvere vingers heeft? Ook als ik met een witte zakdoek hard en snel over de achterkant van de telefoon wrijf wordt deze zilver 8)7
Geen last van.

[ Voor 38% gewijzigd door Schmoove op 29-06-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrainedFTW
[DOM!!!]
Xtreme-BH6 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:22:
[/DOM!!!]

Na grondig onderzoek is gebleken dat niet de telefoon heeft afgegeven maar een 200 vel collegeblok (hema) die ik ook nog even in handen heb gehad! :+

Sorry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noachdehaas schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:11:
ik heb een 1 gig kaartje erin zitten en werkt perfect, hier worden ook al mijn sms berichten op bewaard.

ik heb hem besteld bij www.geheugen.com en ik had hem binnen 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:31
Heb wat vragen over de E60.

1) Gisteren bij T-Mobile langs geweest om Pocket Internet Totaal aan te vragen... weigeren ze met de E60. Nu heeft mijn broertje een Orange pda-ding wat wel ondersteund wordt, dus ik zou zijn IMEI op kunnen geven. Iemand dit al gedaan? Ervaringen? Nadelen?

2) Hoe werkt dat voice-dialing? Ik kan bij een contact wel 'play tag' aanklikken en dan speelt hij een stemmetje af wat de naam van mijn contact moet voorstellen. Maar als ik het zelf probeer gebeurt er niets. Iemand die mij uit kan leggen hoe dit werkt?

3) Iemand al iets met VOIP gedaan? Zo ja via welke provider etc. Ook hier snap ik bar weinig van.

(geen E60 topic?)

[ Voor 3% gewijzigd door Schmoove op 29-06-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Schmoove schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:58:
....
3) Iemand al iets met VOIP gedaan? Zo ja via welke provider etc. Ook hier snap ik bar weinig van.

(geen E60 topic?)
Dat wilde ik ook even weten! Want dat is toch waar je deze telefoon grotendeels voor koopt lijkt me?
vegterb schreef op maandag 26 juni 2006 @ 20:12:
Ik ben nog aan het overwegen of ik de N73 of de E60 neem. De camera intresseert me niets, heb een digitale camera en de camera op mijn telefoon gebruik ik vrij wel niet. Wat voor mij doorslaggevend zou kunnen zijn is de werking VoIP op de E60.

Kun je gratis bellen via VoIP naar alle (nationale) nummers?
En werkt het een beetje goed?

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
vegterb schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:02:
Dat wilde ik ook even weten! Want dat is toch waar je deze telefoon grotendeels voor koopt lijkt me?
Zoek even in dit topic (en in dat over de E61 specifiek, het VoIP gedeelte is hetzelfde) naar de term SIP voor de details. Maar in het kort zit het zo: Verschillende mensen hebben het aan de praat gekregen, en hebben ook instellings-voorbeelden gegeven.

Helaas werkt het in de E-serie alleen als je een open netwerk hebt tussen de SIP (VoIP) server en je telefoon. Dus als je achter een NAT router zit, werkt het meestal niet. Als je zelf een eigen VoIP server hebt die het verkeer naar buiten kan sturen dan wel.

Er zijn ook nog diverse problemen zoals het crashen van de telefoon tijdens een VoIP gesprek, er is nog geen firmware uit die dat oplost geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Schmoove schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:58:

1) Gisteren bij T-Mobile langs geweest om Pocket Internet Totaal aan te vragen... weigeren ze met de E60. Nu heeft mijn broertje een Orange pda-ding wat wel ondersteund wordt, dus ik zou zijn IMEI op kunnen geven. Iemand dit al gedaan? Ervaringen? Nadelen?

2) Hoe werkt dat voice-dialing? Ik kan bij een contact wel 'play tag' aanklikken en dan speelt hij een stemmetje af wat de naam van mijn contact moet voorstellen. Maar als ik het zelf probeer gebeurt er niets. Iemand die mij uit kan leggen hoe dit werkt?

(geen E60 topic?)
over punt 1.
E60 zal vast wel tot die lijst gaan behoren. Je zou natuurlijk een ander IMEI nummer kunnen opgeven.

Zie hier voor meer info over PIT:
T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philippevk schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 00:26:
Ik merkte dat er veel problemen zijn met het opvragen van hotmail email met een pop3 account (heg ik zelf ondervonden) maar bij nokia op de site kan je gratis een configuratiebericht naar je telefoon laten sturen zodat het wel werkt.
Als mensen het willen kan ik ook wel de juiste configuratie, zoals die in mijn e60 staat, posten.
Als je dit ff wilt posten, heel graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnaeff
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-07 15:03
Weet iemand hoe je themes weer kan verwijderen. Het is mij helaas nog niet gelukt. Ik weet niet waar de telefoon hem opslaat.

Wat nu wel goed blijkt te werken is voip met behulp van Asterisk. Ik ben het af toe aan het testen op de betrouwbaarheid. Maar het lijkt of mijn telefoon niet meer vastloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:14
MeIsTwisted schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 19:22:
[...]

over punt 1.
E60 zal vast wel tot die lijst gaan behoren. Je zou natuurlijk een ander IMEI nummer kunnen opgeven.

Zie hier voor meer info over PIT:
T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten
Vanaf as. maandag even proberen dan vervalt de exclusiviteit voor "smartphones" ;)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Misschien dat ik het e60 topic nog voor het weekend er doorheen kan pompen :)
Anders wordt het wat lastiger voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

vegterb schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 18:02:
[...]
[...]
Nee, ik heb em gekocht voor het scherm en de browser. En omdat het een telefoon was zonder camera. VOIP intereseert me echt helemaal niets. Maar dat kan nog veranderen (als het goed via NAT/Router zou werken enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:47:
Misschien dat ik het e60 topic nog voor het weekend er doorheen kan pompen :)
Anders wordt het wat lastiger voor me.
Geweldig DaannO :D

Ik hoop dat jij of iemand anders ook een E70 en Symbian S3 zal starten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 02:51:
[...]

Geweldig DaannO :D

Ik hoop dat jij of iemand anders ook een E70 en Symbian S3 zal starten _/-\o_
Zie nog steeds het nut niet van een E60 only topic. En S60 3.0 topic is veel zinvoller imho. Maar goed doe lekker je ding zou ik zeggen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

jnaeff schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:28:
Weet iemand hoe je themes weer kan verwijderen. Het is mij helaas nog niet gelukt. Ik weet niet waar de telefoon hem opslaat.

Wat nu wel goed blijkt te werken is voip met behulp van Asterisk. Ik ben het af toe aan het testen op de betrouwbaarheid. Maar het lijkt of mijn telefoon niet meer vastloopt.
Bij toepassingbeheer in menu Instrumenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
krijg zojuist een mail binnen van gsmtrack, dat de E70 vanaf nu verkrijgbaar is _/-\o_

gaat het toch eindelijk gebeuren ...
heb hem nog niet besteld, maar sta wel op het punt dat te gaan doen,
wil eerst ff weten welke kleur er geleverd wordt.

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Amphora schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:09:
[...]

Zie nog steeds het nut niet van een E60 only topic. En S60 3.0 topic is veel zinvoller imho. Maar goed doe lekker je ding zou ik zeggen :-)
Met het symbian topic zit ik met een klein probleempje. Ik heb onlangs canaria gemaild, maar nooit een replay op gehad. Ik zal even de andere mod mailen of hij het wel goed vindt.

Dit topic kan trouwens omgezet worden naar het e60 topic. Dan maak ik volgende week wel het e70 topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dollyking
  • Nu online

dollyking

duck tape

pvdlaan schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:22:
krijg zojuist een mail binnen van gsmtrack, dat de E70 vanaf nu verkrijgbaar is _/-\o_

gaat het toch eindelijk gebeuren ...
heb hem nog niet besteld, maar sta wel op het punt dat te gaan doen,
wil eerst ff weten welke kleur er geleverd wordt.
uitvoering in Duitsland en Engeland zijn zilver. zwart is nog schaars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
dollyking schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:28:
[...]

uitvoering in Duitsland en Engeland zijn zilver. zwart is nog schaars
dan wacht ik nog wel op de zwarte uitvoering, als deze toch in nederland leverbaar wordt.
Mijn abo is toch nog niet afgelopen.

inderdaad is de zilveren bij gsmtrack leverbaar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hee, even een vraagje. Ik wilde eens wat gaan spelen met de mogelijkheden van mijn E60. Nu leek het me handig om via VPN met mijn thuisnetwerkje te kunnen verbinden zodat ik overal ter wereld via VPN op een veilige manier mijn mail kan ophalen. In WindowsXP Professional, hetgeen draait op mijn hobbymailservertje, is het mogelijk om via Netwerkverbindingen een VPN verbinding toe te staan, zodat andere pc's verbinding kunnen maken. Dit lukt me wel met een andere pc, zowel via lokaal netwerk alsook via internet, maar de dingen die ik kan instellen op de E60 zeggen me helemaal niets en ik krijg dat dus ook niet werkend. Iemand dat dat wat kan verduidelijken voor mij!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dollyking
  • Nu online

dollyking

duck tape

wolly_a schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:53:
Hee, even een vraagje. Ik wilde eens wat gaan spelen met de mogelijkheden van mijn E60. Nu leek het me handig om via VPN met mijn thuisnetwerkje te kunnen verbinden zodat ik overal ter wereld via VPN op een veilige manier mijn mail kan ophalen. In WindowsXP Professional, hetgeen draait op mijn hobbymailservertje, is het mogelijk om via Netwerkverbindingen een VPN verbinding toe te staan, zodat andere pc's verbinding kunnen maken. Dit lukt me wel met een andere pc, zowel via lokaal netwerk alsook via internet, maar de dingen die ik kan instellen op de E60 zeggen me helemaal niets en ik krijg dat dus ook niet werkend. Iemand dat dat wat kan verduidelijken voor mij!?
Enhandleiding bracht je niet verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Bij deze dus :)

Het Nokia E70 Topic

offtopic:
Heb nog geen mail terug gehad van een mod over het symbian topic. Dit laat dus nog even opzich wachten

[ Voor 49% gewijzigd door DaannO op 01-07-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het toevoegen van foto's bij je contacten krijg ik steeds een klein wit randje rechts en onder, ik heb reeds verschillende formaten van hoogtes en breedtes getest maar die witte randjes blijven.

Is er een bepaald formaat y op z , waarin in moet importeren ofzo ? Iemand hier nog last van ?

Voor de rest, schitterende telefoon !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Hoe is battery life van de E60 nu? Als ik het topic bekijk hebben toch al veel mensen hem, dus moet toch wel iets over bekend zijn. Hoe langt houdt hij het uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 21:14
pvdlaan schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:38:
[...]
dan wacht ik nog wel op de zwarte uitvoering, als deze toch in nederland leverbaar wordt.
Mijn abo is toch nog niet afgelopen.

inderdaad is de zilveren bij gsmtrack leverbaar 8)
bij smartphoneshop heb je de zwarte... nu leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 18:47:
Hoe is battery life van de E60 nu? Als ik het topic bekijk hebben toch al veel mensen hem, dus moet toch wel iets over bekend zijn. Hoe langt houdt hij het uit?
normaal gebruik bij mij 3 dagen...

Als een geheugenkaart in het toestel wordt gestopt, dan moet deze toch meteen zichtbaar zijn? Volgens mij is die van mij stuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
REDFISH schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 18:47:
Ik ben erg tevreden over het batterijverbruik .
3 dagen bij normaal gebruik is prima haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een afbeelding van de zwarte E60?

Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 15:37:
Heeft iemand een afbeelding van de zwarte E60?

Thanx!
Volgens mij bestaat die niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
jpvk007 schreef op zondag 02 juli 2006 @ 09:55:
[...]

bij smartphoneshop heb je de zwarte... nu leverbaar
heb je daar misschien een linkje van, want ik kan hem op de site niet vinden ... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:36

ScSi

Belg.

Weet iemand wanneer de E50 verwacht wordt in de Benelux? Ik kan er zo snel niets over vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
wolly_a schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 14:53:
Ja, goede vraag. Ik zat er ook naar te kijken, ik heb nog geen E60 maar ik denk er over. Ik zou VPN wel leuk vinden. En de handleiding zoals iemand suggereerde, is ook erg vaag op dit punt. Dus ik heb even lopen googlen en wat blijkt: De VPN ondersteuning in de E60 is helaas nogal brak..

Het schijnt dat hij wel gewoon een IPSEC VPN ondersteunt, dat is redelijk standaard. Hij doet geen PPTP maar de meeste VPN software doet toch beide. Maar helaas kan je de instellingen voor je VPN server niet gewoon invoeren op de telefoon. Je moet daarvoor een zogenaamde 'policy file' hebben, die de juiste instellingen bevat. Die kan je dan in de telefoon inladen. Vandaar dat je in de handleiding alleen stukjes over policy's kan vinden en geen daadwerkelijke instellingen.

Helaas kan je die policy file alleen aanmaken met een ontzettend dure VPN gateway van Nokia. Kortom, totdat iemand anders uitzoekt hoe zo'n policy file in elkaar zit en hoe je die zelf aan kan maken zonder dure Nokia software te kopen, heb je niets aan de VPN functionaliteit. Ik heb verder niets over die policy files gevonden, misschien is het een gewone tekstfile of misschien zit er een speciale crypto handtekening op ofzo.. Geen idee.

Bron: http://discussions.europe...=1920&query.id=1178#M1920

Wel jammer, ik zag de E60 helemaal zitten, maar eerst blijkt de SIP ondersteuning niet via een NAT gateway te kunnen en nu kan je de VPN functionaliteit daar ook al niet voor gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
wie o wie kan mij vertellen hoe ik mijn PIT (web 'n walk) t-mobile aan de praat krijg? heb de instellingen al via de nokia site alleen kan ik niet verder komen dan een leeg wit scherm. en verder niks.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Nog even over dat VPN verhaal: Ik vind nu toch hier en daar voorbeelden van hoe die policy files er uit moeten zijn. Schijnbaar is het bijna hetzelfde als bij de Nokia 9300/9500. Er zijn zelfs mensen die zelfs die files zelf aangemaakt hebben met behulp van een tooltje. Die kan je in de SDK van Nokia vinden. Maar ze schijnen nog niet op de E60 te werken, al worden ze wel ingelezen. Dus het zal wel niet lang duren voor iemand het aan de praat krijgt en instructies post.

Links:

http://discussion.forum.n...um/showthread.php?t=80837
http://groups.google.nl/g...d/thread/86139e1a50ddfec9

Ik laat het wel weten als ik meer vind over de VPN functie van de E60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even weer iets over de E60 (waar blijft het grote E60 Topic??)

Batterij is wat mij betreft prima. Ik heb een luisterboek op mijn 1gb kingston kaartje staan en ik kan een uur of 2-3 luisteren en dan is mijn batterij nog 2-3 streepjes

Wat ik wel giga K vindt is als dat ik na het lezen van 3 pagina's de Telegraaf.nl een melding krijg dat het geheugen vol is (62mb intern en 1 gb extern???) alleen wissen van cache helpt dan voor 3 pagina;s.
Daarnaast is de wlan niet super stabiel, maar er valt mee te leven..... heerlijk om overal tijdens mijn vakantie dankzij open netwerkjes te kunnen emaile,. surfen etc.

Nu nog sip werkend en ik ben helemaal happy.

WAAR BLIJFT DE UPDATE???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, deze post even in het algemene E-series topic omdat waarschijnlijk meerdere E-gebruikers met VoIP op E60/E61/E70 zitten te worstelen.
Zoals bekend ondersteunen de toestelllen nog geen NAT traversel, maar via een PBX server op het net zou je alsnog overal moeten kunnen VoIP'en.

Iemand die onderstaande settings geconverteerd en werkend krijgt voor Voipbuster?

Nokia E60/E61/E70 SIP Account Setup using easyPABX (NAT support)

Prerequisites
  • Nokia E60/E61/E70
  • SIP account (example using musimi.dk)
  • Tested with Linksys WRT54GS

PROCEDURE:

Free easyPABX account

Goto http://www.easypabx.com
Create an account (It's free. Just be sure to use it once a month or it will be gone.)

Extension

Select Extensions and click the New Extension icon then click the Edit icon of the new extension
Extension: 201
Name: 201
Password: e.g. 1234
VM: disabled
Email: <your_email> (blank will yield "Address not in use" on phone)
Click the Save icon

Direct Dial In
Select Direct Dial In and click the New Direct Dial In icon then click the Edit icon of the new Direct Dial In
DDI: <musimi_account_number> (8-digit phone number)
UserName: <musimi_account_number>
Password: <musimi_account_password>
Host: musimi.dk
isDefaultTrunk: Checked
Click the Save icon
Click the Submit Changes link in the left menu

Company ID
Obtain your Company ID by selecting Companies in the left menu, and observing the ID table field, e.g. 4200

Nokia E60/E61/E70 SIP Settings
Profile Name: easyPABX
Service Profile: IETF
Default Access Point: <nokia_E60/E61/E70_data_access> (e.g. WLAN)
Public user name: sip:201_4200@s1.easypabx.com
Use Compression: No
Registration: Always on
Use Security: No

Proxy Server
Proxy Server Address: sip:s1.easypabx.com
Realm: asterisk
Username: 201_4200
Password: e.g. 1234
Allow Loose Routing: Yes
Transport Type: UDP
Port: 5060

Registrar Server
Registrar Server Address: sip:s1.easypabx.com
Realm: None
Username:
Password:
Transport Type: UDP
Port: 5060

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
Ik heb een nokia E60 en heb laatst een HS-20 headset gekocht. De E60 staat bij compatible devices, maar de knopjes op de remote werken niet :s Heeft iemand anders ervaring met deze headset (of een andere remote)? En werken bij degene wel de knopjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

Spits schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:21:
Ik heb een nokia E60 en heb laatst een HS-20 headset gekocht. De E60 staat bij compatible devices, maar de knopjes op de remote werken niet :s Heeft iemand anders ervaring met deze headset (of een andere remote)? En werken bij degene wel de knopjes?
Hhmm.. deze wilde ik ook kopen voor mijn E70, maar volgens mij leverancier waren ze (nog) niet leverbaar en de prijs nog niet bekend. Waar heb jij 'm vandaan?

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
Van ebay voor iets meer dan 20 euro inclusief verzending vanuit de VS :*)
Van deze ebayer.
Maar iemand wel ervaring met deze headset? ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Spits op 12-07-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk, ik heb SIP werkend met Voipstunt.com en kan nu dus overal gratis bellen waar ik met wifi (WLAN) verbonden ben. Indien iemand de settings wil post ik ze wel ff :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:28:
Eindelijk, ik heb SIP werkend met Voipstunt.com en kan nu dus overal gratis bellen waar ik met wifi (WLAN) verbonden ben. Indien iemand de settings wil post ik ze wel ff :D
Zou je ze even willen posten? :-) thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:40:
Zou je ze even willen posten? :-) thanks
Surf naar http://www.easypabx.com
Maak een gratis account aan.

Kies links Extentions
Klik op het New Extension icoontje en daarna op het Edit icoontje.
Vul in:
Password: 3333
VM: geen vinkje
Email: je e-mailadres gebruikt bij registratie van Easypabx
Klik op het Save icoontje

Kies links Direct Dial In
Klik op het New Direct Dial icoontje en daarna op het Edit icoontje.
Vul in:
DDI: je Voipstunt accountnaam
UserName: je Voipstunt accountnaam
Password: je Voipstunt wachtwoord
Host: sip.voipstunt.com
isDefaultTrunk: aanvinken
Klik linksonderin op Submit Changes

Klik op Companies
Schijf het viercijferige nummer op wat je ziet staan onder ID, dit noemen we je CompanieID

Pak je mobiel en kies Menu -> Instrum. -> Instell. -> SIP-instellingen
Klik op Opties, Nieuwe toevoegen, Std.profiel gebrkn
Vul in:
Profielnaam: easyPABX
Dienstprofiel: IETF
Stndrdtoegangspunt: kies hier je WLAN verbinding die je eerder hebt vastgelegd
Openb. gebr.naam: sip:201_xxxx@s1.easypabx.com (waarbij xxxx staat voor je CompanieID)
Compressie gebruiken: Nee
Registratie: Altijd aan
Beveiliging gebruiken: Nee

Klik Proxy-server
Vul in:
Proxy-serveradres: sip:s1.easypabx.com
Beveiligingsdomein: asterisk
Gebruikersnaam: 201_xxxx (waarbij xxxx staat voor je CompanieID)
Wachtwoord: 3333
Vrije routing toestaan: Ja
Overdrachtstype: UDP
Poort: 5060

Klik Terug
Klik Registrar-server
Vul in:
Registrar-serveradres: sip:s1.easypabx.com
Beveiligingsdomein: Geen
Gebruikersnaam: leeg laten
Wachtwoord: leeg laten
Overdrachtsstype: UDP

Klik Terug
Klik Terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:26
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:20:
[...]

Surf naar http://www.easypabx.com
Maak een gratis account aan.

Kies links Extentions
Klik op het New Extension icoontje en daarna op het Edit icoontje.
Vul in:
Password: 3333
VM: geen vinkje
Email: je e-mailadres gebruikt bij registratie van Easypabx

Kies links Direct Dial In
Klik op het New Direct Dial icoontje en daarna op het Edit icoontje.
Vul in:
DDI: je Voipstunt accountnaam
UserName: je Voipstunt accountnaam
Password: je Voipstunt wachtwoord
Host: sip.voipstunt.com
isDefaultTrunk: aanvinken
Klik linksonderin op Submit Changes

Klik op Companies
Schijf het viercijferige nummer op wat je ziet staan onder ID, dit noemen we je CompanieID

Pak je mobiel en kies Menu -> Instrum. -> Instell. -> SIP-instellingen
Klik op Opties, Nieuwe toevoegen, Std.profiel gebrkn
Vul in:
Profielnaam: easyPABX
Dienstprofiel: IETF
Stndrdtoegangspunt: kies hier je WLAN verbinding die je eerder hebt vastgelegd
Openb. gebr.naam: sip:201_xxxx@s1.easypabx.com (waarbij xxxx staat voor je CompanieID)
Compressie gebruiken: Nee
Registratie: Altijd aan
Beveiliging gebruiken: Nee

Klik Proxy-server
Vul in:
Proxy-serveradres: sip:s1.easypabx.com
Beveiligingsdomein: asterisk
Gebruikersnaam: 201_xxxx (waarbij xxxx staat voor je CompanieID)
Wachtwoord: 3333
Vrije routing toestaan: Ja
Overdrachtstype: UDP

Klik Terug
Klik Registrar-server
Vul in:
Registrar-serveradres: sip:s1.easypabx.com
Beveiligingsdomein: Geen
Gebruikersnaam: leeg laten
Wachtwoord: leeg laten
Overdrachtsstype: UDP

Klik Terug
Klik Terug
oeh, ga het vanavond meteen ff proberen :+

edit
Als ik hem als standaard profiel wil activeren zegt hij eronder in kleine lettertjes "registratie mislukt"

[ Voor 4% gewijzigd door Maverick op 14-07-2006 11:23 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Ik heb gedaan wat je hebt gepost, maar blijf krijgen registratie mislukt. Heb de instellingen al gedubbelcheckt

edit: Hij doet het nu wel. Moest kennelijk ff wachten totdat account helemaal goed was opgeslagen

HET WERKT! Vet cool dit. Het werkt ook via PIT van t-mobile :P Jammer dat mobiele nummers nog niet gratis zijn, maar ben hier iig al heel erg blij mee. Zo verdient dit toestel zich al snel weer terug

Ik heb ingesteld dat hij verbinding moet maken wanneer nodig, maar dan blijft hij een verbinding houden. Dit vind ik zonde van mijn batterij. Hoe kan ik dan internettelefonie weer laten stoppen als ik klaar ben met bellen. Als ik packetverbinding verbreek dan maakt hij automatisch binnen een paar sec weer verbinding

edit: kan dus bij verbindingen en dan bij internettelefoon en dan registratiestatus

[ Voor 67% gewijzigd door MeIsTwisted op 14-07-2006 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:28:
Hey tweakernick,

Ik ben niet zo technisch, wellicht wil je wat uitleg geven over hoe je met de e60 en voipstunt kunt bellen, dan bedoel ik; wat moet je op de telefoon kiezen om internet oproepen te doen.

thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:26
MeIsTwisted schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:14:
[...]

Ik heb gedaan wat je hebt gepost, maar blijf krijgen registratie mislukt. Heb de instellingen al gedubbelcheckt

edit: Hij doet het nu wel. Moest kennelijk ff wachten totdat account helemaal goed was opgeslagen

HET WERKT! Vet cool dit. Het werkt ook via PIT van t-mobile :P Jammer dat mobiele nummers nog niet gratis zijn, maar ben hier iig al heel erg blij mee. Zo verdient dit toestel zich al snel weer terug
Hoe lang heb je moeten wachten? (en hoe bel je vervolgens via Wlan?)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Maverick schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:44:
[...]

Hoe lang heb je moeten wachten? (en hoe bel je vervolgens via Wlan?)
Ik heb ongeveer half uur moeten wachten.
Je moet bij verbindingsinstellingen bij internettelefonie ook ff een profiel maken. Als je dan naar een contact gaat en dan erop klikt en dan bellen en dan moet je internetoproep kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
MeIsTwisted schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 11:14:
[...]

Ik heb ingesteld dat hij verbinding moet maken wanneer nodig, maar dan blijft hij een verbinding houden. Dit vind ik zonde van mijn batterij. Hoe kan ik dan internettelefonie weer laten stoppen als ik klaar ben met bellen. Als ik packetverbinding verbreek dan maakt hij automatisch binnen een paar sec weer verbinding

edit: kan dus bij verbindingen en dan bij internettelefoon en dan registratiestatus
Hoe is de kwalitiet te noemen, vergelijkbaar met de kwaliteit van GSM ...
en is het gratis naar alle nummers bellen, zowel vast als mobiel 8)7

Klinkt erg interessant, nu nog ff het toestel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pvdlaan schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:46:
[...]

Hoe is de kwalitiet te noemen, vergelijkbaar met de kwaliteit van GSM ...
en is het gratis naar alle nummers bellen, zowel vast als mobiel 8)7

Klinkt erg interessant, nu nog ff het toestel :9
Kwaliteit is bij mij prima, vergelijkbaar met GSM.
Voor de prijzen verwijs ik je naar www.voipstunt.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm ben nu al een uur of 2 aan het wachten, maar niets schijnt te werken (registratie mislukt steeds).
Ik gebruik wel voipbuster ipv voipstunt, maar dat moet geen probleem zijn, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Zou de Nokia E60 werken met de handsfree functie (bluetooth ) in de TOM TOM 510/710's ?? Iemand ervaring mee ? Werken die TOMTOM handsfree functies goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:22:
hmmm ben nu al een uur of 2 aan het wachten, maar niets schijnt te werken (registratie mislukt steeds).
Ik gebruik wel voipbuster ipv voipstunt, maar dat moet geen probleem zijn, toch?
Jawel, dat is het probleem. Easypabx connect niet met Voipbuster. Vraag me niet waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Ik kirjg ook nog steeds een registratie mislukt melding, alle instellingen staan goed. Waar kan dit aanliggen? heb me 2-3 uur terug aangemeld bij voipstunt en easypabx.

Moet ik een directe verbinding hebben of anders poorten openzetten op de router? zoja welke poorten zijn dit, en hoe weet ik welk ip me mobiel krijgt

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

BoXie schreef op maandag 17 juli 2006 @ 15:46:
Zou de Nokia E60 werken met de handsfree functie (bluetooth ) in de TOM TOM 510/710's ?? Iemand ervaring mee ? Werken die TOMTOM handsfree functies goed ?
Ik heb toevallig een week geleden met een 710 gespeeld icm mijn E60. Ik had de E60 gepaired met de 710 en kon daarna heel makkelijk bellen, ook zag ik mijn adresboek op de 710. De kwaliteit van de handsfree functie was goed, het blijft natuurlijk wel een klein speakertje.

Ik moet wel zeggen dat het allemaal binnen 5 minuten werkte. Bij de 710 wordt ook een apart kabeltje meegeleverd zodat je je Ipod op de 710 kunt aansluiten, de muziek komt dan door de speaker van de 710. Dit heb ik overigens niet zelf getest, maar zag wel dat die funtie erin zat.

[ Voor 22% gewijzigd door Bram op 17-07-2006 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeIsTwisted schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:03:
[...]

Je moet bij verbindingsinstellingen bij internettelefonie ook ff een profiel maken. Als je dan naar een contact gaat en dan erop klikt en dan bellen en dan moet je internetoproep kiezen
Ik heb alle instellingen gebruikt zoals aangegeven en als ik dan wil bellen via internet zegt ie " geen WLAN bereik voor het plaatsen van internetoproepen, Mobiele oproep plaatsen?" hoewel ik wel WLAN bereik heb en zelfs kan internetten op dat moment. Moet ik ergens nog iets instellen of wat?
Zou iemand mij hier antwoord op kunnen geven? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
als je bij je sip instellingen kijkt, is hij dan wel geregistreerd?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devian schreef op maandag 17 juli 2006 @ 22:08:
als je bij je sip instellingen kijkt, is hij dan wel geregistreerd?
Nee ook niet, dat is het vreemde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
Spits schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 17:21:
Niemand O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De voipstunt configuratie van tweakernick werkt ook perfect bij mij, idd een half uurtje wachten ongeveer. Kwaliteit is gewoon goed, alsof je een gewoon telefoontje pleegt, maar als je je eigen huisnummer belt kom je erachter dat je gsm eerst 3 keer faked dat de telefoon thuis overgaat voordat ie echt overgaat, en er zit een iets grotere delay tussen wat je tegen je gsm zegt en wat je vervolgens door de huistelefoon hoort (max 1sec).
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 21:33:
[...]

Ik heb alle instellingen gebruikt zoals aangegeven en als ik dan wil bellen via internet zegt ie " geen WLAN bereik voor het plaatsen van internetoproepen, Mobiele oproep plaatsen?" hoewel ik wel WLAN bereik heb en zelfs kan internetten op dat moment. Moet ik ergens nog iets instellen of wat?
Zou iemand mij hier antwoord op kunnen geven? Alvast bedankt
<quotelink> persoon boven heb je onderstaande gedaan? dat moet namelijk wel voordat het werkt en jouw symptomen wijzen erop dat je onderstaande niet gedaan hebt.</quotelink>
MeIsTwisted schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:03:
[...]

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste