Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al streaming radio al werkend?

Wat betreft hotmail dat lukt het me ook nog niet.

- Wat scheelt in accuverbuik is umts uitzetten (als je het niet gebruikt..).
Ben wel blij met de E60 doet het prima en ziet er strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinwerts
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-08 09:37
waar kan ik UMTS uitzetten?

die handleiding die erbij zit is echt bagger zeg... damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja daar zeg je wat die handleiding is ronduit waardeloos.

menu>>instrumenten>>instellingen>>Netwerk (instellingen)>>Netwerkmodus
Daar selecteer je GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Hoe is browsen met deze toestellen? Is dat te doen, of ga je je dan enorm irriteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rabobank: Ik heb geen speling in mijn toetsenbord.....

REDFISH: Ik heb geen ervaring met browsen op andere toestellen, maar vind dat het browsen zeker te doen is. Heb me tot nu toe nog niet geirriteerd en het gaat aardig snel :D

Ik hoop trouwens dat iemand mij kan helpen met die .sis bestanden!!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Hier ook totaal geen speling in toetsenbord.

Browsen vind ik ook super gaan moet ik zeggen!
Snelheid is goed te doen en de pagina's met foto's erop zien er gewoon erg strak uit.
Beetje tweaken met de instellingen en je surft erg prettig heen en weer.

Alleen sommige pagina's wil hij helaas niet goed laden, ik wilde bijvoorbeeld kijken of ik de live beelden op thisisgolf.tv kon bekijken..
Maar als ik www.thisisgolf.tv laad dan gaat het eerst prima alleen als ik bovenaan naar 'tv' wil gaan dan wordt elk blokje waar ik overheen ga met de pointer zwart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ben het jammer genoeg vergeten. Wordt morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die site www.thisisgolf.tv is bij mij ook drama. Maar het is te verwachten dat niet alle sites het (goed) doen.

Maar nog steeds niemand die .SIS applicaties heeft geprobeerd te installeren?! Of is dit gewoon niet mogelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 14:13:
Ja die site www.thisisgolf.tv is bij mij ook drama. Maar het is te verwachten dat niet alle sites het (goed) doen.

Maar nog steeds niemand die .SIS applicaties heeft geprobeerd te installeren?! Of is dit gewoon niet mogelijk :(
oude symbian software gaat niet werken op de nieuwe versie. Je zou wat bestanden kunnen proberen die op de Nokia supportpages van de nieuwe S60 V3 toestellen staan ( zoals E60, N91, 3250, E61, E71 en N80 ). Die zouden wel moeten werken .... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow nee he dat meen je niet. Niet echt veel software voor beschikbaar neem ik aan :(

Jammer(/slecht?) dat het niet backwards compatible is!

Zit bij jullie trouwens dat golf spel er wel bij?? Ik wil wel wat spelletjes hebben voor als ik ergens moet wachten, maar die zullen er wel vast nog niet veel zijn... zo maar ff de nokia site afzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dat oude software niet werkt, had ik ook al ondervonden. Ik vind het voorlopig nog niet zo'n probleem. Ik hoop wel dat dat allemaal nog gaat komen. K zou graag nog een paar programma's op mn E60 willen, o.a. voor Divx/Xvid kijken, MSN messenger en natuurlijk TomTom.

@ rabobank - Hier is het toetsenbord ook solid as a rock en niks geen speling
@ redfish - Ik vind het browsen op de E60 super. Tuurlijk is het schermpje wat kleiner, maar door de hoge resolutie werkt het best prettig. Daarnaast vind ik dat er redelijk over de browser nagedacht is. Als je door een langere pagina scrollt, dan krijg je in beeld een overzicht van de totale pagina en de plek waar je je op dat moment bevindt. Ook het navigeren naar de vorige pagina's werkt erg mooi.

K moet zeggen dat het toestel me perfect bevalt en dat over alles goed is nagedacht. Alles waarvan ik bij vorige toestellen dacht: Dat kan beter! is nu ook een stuk beter. Heb m ook nog niet echt overstuur kunnen maken, hoewel de browser er al wel twee keer uitgeklapt is bij vage, rare pagina's met gekke scriptjes en toestanden. Ook pagina's met enorme foto's vindt ie niet lekker. Overigens zien foto's er enorm goed uit op het schermpje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Ik heb zojuist mijn E60 bestelling (Vodafone verlenging) geannuleerd. Helaas kunnen webshops geen Bel & Multimedia abonnementen verlengen .. en dat abonnement wil ik ivm de ruime internetminuten.

Volgende week komt Vodafone met een eigen E60. Mits hij niet teveel 'gebrand' is ... koop ik die wel.
EN anders toch maar zo'n lousy Bel & SMS.

Nou zegt Vodafone dat hun UMTS / Live toestanden niet werken op 'niet-Vodafone' telefoons ..is dit waar ? Lijkt me dat je toch gewoon de juiste servers kan instellen. Of moet je dan bepaalde codes weten ?

[ Voor 26% gewijzigd door BoXie op 22-05-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Ik heb zojuist de E60 i.c.m. een KPN-mobile abo besteld bij gsmshop.nl... hopen maar dat het snel geleverd wordt want de leveringsvoorwaarden kan ik nergens vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door Gitarist op 22-05-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 14:33:
Weet iemand trouwens wat de standaard blokkeringscode is? Ik kon hem niet vinden in het boekje!
12345

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi thanks, ik kon die code echt niet vinden :|

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2006 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daan3128
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-04 20:16
Heeft er iemand al een een E60 gekocht bij Typhone? Zijn daar goede ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Zoals ik al zei komt volgende week als het goed is de Vodafone E60.
Nu ben ik benieuwd, en misschien kan iemand het zeggen uit eerdere ervaringen :

Vodafone zal waarschijnlijk de software aanpassen (rode kleuren enzo) .. maar zouden ze ook functionaliteit blokkeren ? Zoals POP3/ IMAP mailclient ... SIP (VOIP) ? Toch niet hoop ik ?!

Want de abonnementen zijn dan vaak wél erg aantrekkelijk. Maar ik ben benieuwd of ze VOIP blokkeren.

[ Voor 6% gewijzigd door BoXie op 23-05-2006 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levertijd update:

E-70 planning Week 23
E-61 planning Week 23

Vooralsnog geen voorraad aanwezig in het dealerkanaal.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2006 @ 18:17:
Mooi thanks, ik kon die code echt niet vinden :|
staat er toch echt in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 09:40:
Levertijd update:

E-70 planning Week 23
E-61 planning Week 23

Vooralsnog geen voorraad aanwezig in het dealerkanaal.......
Ik weet dat het de verkeerde topic is maar ik weet niet of je de N80-topic volgt. Dus dan maar een keer niet de brave jongen zijn en hier de vraag stellen O-) . Weet je de geplande leverdatum van de NL-versie van N80 ? :)

[ Voor 4% gewijzigd door dcell op 23-05-2006 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

john-hendriks: ik heb de (engelse) handleiding doorgezocht op 12345 maar vindt niets, welke pagina dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:16
Op www.nieuwemobiel.nl staat bij mike's verwachtingen enige info over de E70.
Blijft het nog steeds een moeilijke keuze tussen de E70 _/-\o_ en N80 :9~

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:39

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Oke jongens, ik heb hulp nodig :)......heb gister de E60 voor het eerst in het echt gezien en dacht: JEEEMPIE....Dat is ècht wel een maatje te groot voor kleine ik :P. (ik ben 1.86m, dus kan je nagaan ;))
Heb nu de SE W800 en die vind ik prima qua formaat. De N80 is ook prima, de dikte stoor ik me niet aan. Ik wou ook heel lang de N80, maar die is te duur, dus nu zoek ik een smart-phone die wat kleiner is dan de E60. Is de qtek 8310 iets?
E70 vind ik niet mooi, zou niet zo'n uitklapbaar toetsenbord willen.
Hebben jullie nog een telefoon in het hoofd waarvan jullie zeggen: dat is wel iets voor die jongen :)
Moet volgende week nieuwe telefoon uitzoeken :S......dus ideën iemand?

thnx alot, nomad

[ Voor 4% gewijzigd door Nomad op 23-05-2006 20:34 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

niet goed gekeken....

[ Voor 111% gewijzigd door Ginz op 23-05-2006 20:40 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
DaannO schreef op maandag 22 mei 2006 @ 11:55:
[...]

Ben het jammer genoeg vergeten. Wordt morgen :)
Bij deze alsnog:

De nokia E60

Afbeeldingslocatie: http://img369.imageshack.us/img369/3933/dsc002489vd.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img369.imageshack.us/img369/2830/dsc002497lp.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img369.imageshack.us/img369/900/dsc002514oy.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img369.imageshack.us/img369/972/dsc002502cm.th.jpg

Niet de beste foto`s, maar beter dan niks :P

[ Voor 77% gewijzigd door DaannO op 23-05-2006 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de Nokia E60 ontvangen na een bestelling bij Belstore, ontvangst binnen 2 dagen dus super netjes. Mooi toestel en makkelijk in gebruik tot nu toe.

Zijn er mensen die een houder voor in de auto gebruiken, en welke carkit wordt gebruikt? Ik heb nu een CARK-126 voor de 6100, beide telefoons maken gebruik van de pop port connector.

Weet iemand of dit zou moeten werken en welke houder te gebruiken is?
en zo niet, wat dan wel een goed eoplossing met deze combi is.

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Niet om te zeuren ofzo maar die foto's doen het toestel absoluut geen recht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 13:47
Stoer :) Ze gebruiken WebKit voor de web browers in de S60 telefoons. Deze code is sinds vandaag ook opensource (of ja, het Nokia deel). WebKit komt van Konqueror af en wordt al tijden gebruikt in Safari (op de Mac).

Zie:
http://webkit.opendarwin.org/

Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de E60 nu een week, fijn toestel, alleen zat er geen mmc kaartje bij, dus we moeten op een nieuwe tomtom versie wachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers.

De E70 is nog niet te verkrijgen, maar de manual is al wel op internet (Draft versie).
https://gullfoss2.fcc.gov...=611038&native_or_pdf=pdf

Hebben we alvast wat te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm,

in de handleiding staat dat de E70 UMTS kan ondersteunen. in allerlei specs kan ik dit niet vinden. Wel WCDMA of is dit gelijk an UMTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Ik lees hier :
http://www.s60.com/busine...ftwareversions/3rdedition

Over Feature Pack 1 bij S60 3rd Edition . Zit deze 'update' ook al in de E60 ? Of is dit wat anders ?

En weet iemand of Vodafone iets gaat blokkeren in hun versie van de E60 (SIP/VOIP bijv. ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
  • Laatst online: 10-02-2024
Ik heb mijn E60 sinds gister binnen. Het is even wennen aan het menu na 2 jaar met een 6230 gebelt te hebben. Ik heb nog niet zo veel ermee gebleld, sinds gister middag, misschien een kwartier in totaal. Ik heb wel al minstens een uur geinternet en nog een tijd met bluetooth dingen overgezet, dus meer dan normaal gebruik gemaakt van de extra dingen en de batterij staat nog steeds op 7 streepjes terwijl als ik op mijn 6230 zo lang had gebluetooth hij al ruim over de helft zou zitten dus daar ben ik ruim tevreden over.

Verder is het vervelend dat bijna alle symbian software het niet doet, ook sommige die speciaal voor de 3de versie zijn gemaakt. Hier krijg ik een foutmelding over een certificate. Na wat google kwam ik er achter dat je deze zelf moet maken, helaas is deze software alleen voor windows en niks wat op een mac werkt, dus hopelijk word er iets hier op gevonden.

Het syncen met iSync werkt trouwens ook goed na de "hack". Alleen jammer dat er een headset met maar 1 oortje word geleverd. Dus voor muziek luisteren moet ik mijn oude headset van de 6230 gebruiken maar dat is dus voor mij geen probleem.

Ik zal vandaag proberen wat foto's te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E70 update:

Toestellen zijn nog niet te verkrijgen omdat de telco's ze nog moeten goedkeuren............
Levertijd eerste batch 6 juni, maar dit gaat vrijwel zeker nog een week worden opgeschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
Afbeeldingslocatie: http://menkovic.nl/E60.jpg
click voor groot

zal er in de loop van de week wat meer en betere maken, mensen nog request voor standjes en schermpjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 17:09
:9

Ik heb em eergisteren besteld en contract etc. op de bus gedaan, en vandaag is het toestel + Parrot CK-3200 opgestuurd... Normaal verwacht ik em dan de volgende dag maar dat zal nu wel niet lukken :P

Zal vrijdag wel non-telefoon pics maken voor de twijfelaars onder ons ;) (ik moest echt bestellen anders kon ik nummerportering denk ik wel vergeten).

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
Chimera schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 17:43:

Ik heb em eergisteren besteld en contract etc. op de bus gedaan, en vandaag is het toestel + Parrot CK-3200 opgestuurd... Normaal verwacht ik em dan de volgende dag maar dat zal nu wel niet lukken :P

Zal vrijdag wel non-telefoon pics maken voor de twijfelaars onder ons ;) (ik moest echt bestellen anders kon ik nummerportering denk ik wel vergeten).
Ik heb beide vorige week ook besteld, en maandag hadden ze het verstuurd en gistermiddag stonden ze al aan de deur met een gigantisch pakket met heeel veel schuimzooi erin en de telefoon plus carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07-2015
Chimera schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 17:43:

Can't resist! :X

Afbeeldingslocatie: http://hometown.aol.com/mrjmtchr/myhomepage/parrot%20pic.jpg

Ben benieuwd naar de foto's O-) mogelijk enkele verhoudingfoto's zou ook toch nog eens leuk zijn om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Nasty Nate schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 10:07:
Niet om te zeuren ofzo maar die foto's doen het toestel absoluut geen recht. :)
Haha dat zeg ik ook niet. Maar hij wou er live foto`s van, en als je echt goede foto`s wilt kan je net zo goed even googelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Ik ben zelf ook nog aan het twijfelen tussen de E70 en de E60. Erg lastig :(

Ik kwam wel net de supportsite van de E70 tegen:
http://www.europe.nokia.com/nokia/0,,86964,00.html
Volgens mij staat die er nog niet zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer zal de E50 uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Misschien een stomme vraag, maar wordt zoiets aan de deur afgeleverd of kan het door de brievenbus..?

Ik heb hem maandag besteld bij GSMshop dus hoop hem morgen of zaterdag binnen te krijgen... Het probleem is dat ik dan niet thuis ben en dus de kans loop de koerier mis te lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitarist:

Het pas nooit door je brievenbus :)

Als je er niet bent leveren ze hem bij het postkantoor af.... Dan kan je hem daar ophalen dag erna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan niet door de brievenbus. De postbode zal dan een briefje achterlaten en het meestal een dag later weer proberen. Mocht je dan nog niet thuis zijn dan kun je het pakketje ophalen bij het postkantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
De Nokia doosjes kennende: nee, dat gaat niet door de brievenbus.

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:50

amphora

Websites & Fotografie

Gisteren mijn E60 gehaald bij Belcompany.
1e indruk: TOP!
Na wat meer spelen een paar nadelen:
- Geen auto keylock, had we http://fuse.stc.cx/autolock/ gezien maar daar staat: Note that AutoLock is not yet compatible with S60 3rd edition phones
- WiFi bereik is matig. In m'n slaapkamer haal ik met m'n laptop en m'n eigen access point prima bereik, met telefoon vrijwel nooit. Af en toe vind ie em wel maar valt steeds weg.
- Mail versturen lukt me niet met m'n eigen smtp server (eigen colocatie server in datacentrum). Zou dat door vodafone komen die de server blokkeerd misschien?
- Datastekkertje moet ik beetje duwen wil hij verbinding maken. Slecht stekkertje?
- Misschien iets aan de grote kant. Mijn SE K750i was toch een iets prettiger formaat, maar hier kan ik prima mee leven hoor.

En zo kom ik vast nog wel meer tegen en zal mijn bevindingen delen. Maar ondanks die paar nadelen ben ik echt wel blij.

En zijn er al sites waar je themes kan downloaden? En sites met software die echt compatible is met de E serie?

[ Voor 10% gewijzigd door amphora op 25-05-2006 14:02 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Kun je ook niet je SMTP gebruiken als je over WiFi gaat ipv via Vodafone (UMTS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Symbian OS S60 3rd Edition Section: FAQ & Tips:

How to check the MAC address of S60 phone's WLAN adapter?
To check MAC address of your S60 phone's WLAN adapter simply type the following code on the standby screen:

*#62209526#

Afbeeldingslocatie: http://my-symbian.com/s60v3/grafika/wlan.png
Can I copy & paste text on S60?
Yes. Simply press and hold the ABC / Pen key and select your text using joystick / 5-way button. Left function key will change to "Copy". Press it to copy the selected text to clipboard.

You can paste the clipboard contents the same way: press and hold ABC/Pen. "Paste" will appear above the right function key.
Starting the phone in Safe mode
If you experience problems with booting the phone (e.g. it restarts during startup or right after the system finishes loading) and you can't or don't want to format the internal memory you can try to start your device in so called "safe mode". In this mode only the neccessary system task are being run and all autostarting 3rd party applications are being skipped.

To start your phone in the safe mode press and hold the "ABC" or (depending on phone model) the "Pen" key, turn on the phone and hold the ABC / Pen key pressed until the system finishes loading.
Built-in simple task manager
Press and hold the Menu button. You will be presented with a list of all applications currently running in your system.
Afbeeldingslocatie: http://my-symbian.com/7650/grafika/appswitcher.gif

Now you can quickly switch to any of the running tasks by selecting it and pressing joystick. You can also close task by selecting it and pressing "C".

Afbeeldingslocatie: http://my-symbian.com/7650/grafika/appswitcher2.gif
How to reformat S60 smartphone if it cannot boot the system?
To format a phone at power on (useful for phones which are unable to boot the system) turn phone off, press and hold the green (talk) key on the left + number 3 on the keypad + the * key and then turn the phone back on.

Warning: formatting the internal drive results in ALL DATA being removed. Use this only when you experience serious problems with your device. Do not touch anything during the process! It is recommended to only do it with fully charged battery and your phone connected to a charger to ensure that your battery doesn't run out of juice in the middle of formatting.
How to reformat S60 phones using a code?
If you want to restore your S60 phone back to factory state, i.e. remove all applications, settings, user files and set all options to default, enter the following code:

*#7370#

on the standby screen. This will completely format your smartphone. The device will reboot and it will be in a state you bought it.
Afbeeldingslocatie: http://my-symbian.com/7650/grafika3/reformat.jpg

Formatting storage memory takes some time. Do not touch anything during the process! It is recommended to only do it with fully charged battery and your phone connected to a charger to ensure that your battery doesn't run out of power in the middle of formatting.
Checking Bluetooth device address
Bluetooth hardware address can be sometimes useful for configuring services on desktop PC. You can easily check your S60 device's Bluetooth address by typing

*#2820#

on main Phone screen.
Afbeeldingslocatie: http://my-symbian.com/7650/grafika3/btaddress.jpg
What is IMEI and how to check it?
IMEI is a serial number of your device. IMEI consists of 15 digits. It describes the manufacturer, phone model and is unique to every single device.

You will need your IMEI number when requesting technical support from the manufacturer and also when purchasing software from My-Symbian Online Shop as most registration keys are IMEI-based.

To check your phone's IMEI number, simply type

*#06#

on your phone's standby screen.
Afbeeldingslocatie: http://my-symbian.com/7650/grafika3/imei.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

BoXie schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:34:
Kun je ook niet je SMTP gebruiken als je over WiFi gaat ipv via Vodafone (UMTS)
Via WiFi gaat het wel goed ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Ik heb overigens nog een probleem. De telefoon als modem (voor laptop) gebruiken lukt me niet via Bluetooth. Via de USB kabel werkt het prima maar via bluetooth zie ik dat hij probeert te connecten. Onder het 3G verschijnt zo'n icoontje dat hij connect maar daarna wordt de verbinding verbroken. Met exact dezelfde instellingen (alleen ander modem keuze natuurlijk) werkt het met USB wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand al gelukt om zijn kalendar te sync-en? Maakt me niet uit met wat :P Ik krijg het niet voor elkaar met bijv. outlook via PC suite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Amphora schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 14:45:
[...]

Via WiFi gaat het wel goed ja.
Hmm wel apart dan ... Vodafone zal toch niet poort 25 dichtzetten op hun gateway ? Lijkt me redelijk aso.

Beetje lastig dat dit soort dingen niet op te vragen zijn ... de klantenservice heeft er toch geen verstand van en op internet lopen ze ook niet te koop met zaken die geblokkeerd worden.

Ik ben vooral benieuwd of in de Nokia E60 van Vodafone dat VOIP over WiFi geblocked wordt.

[ Voor 37% gewijzigd door BoXie op 25-05-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuiop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07 14:20
Ik heb nu al een paar keer gehad dat mijn E60 (bijna) crashed (begin van een lichte ergernis). De telefoon uit en aanzetten is de oplossing. Ben ik de enige? Ook voice-dailing werkt niet lekker. Regelmatig reageert deze niet. Als ik een naam heb ingesproken gebeurd er niets en kan ik niet nogmaals voice-dailing gebruiken. Dan moet ik eerst naar het menu dan afsluiten en vervolgens kan ik voice-dailing weer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Amphora schreef op donderdag 25 mei 2006 @ 15:48:
Ik heb overigens nog een probleem. De telefoon als modem (voor laptop) gebruiken lukt me niet via Bluetooth. Via de USB kabel werkt het prima maar via bluetooth zie ik dat hij probeert te connecten. Onder het 3G verschijnt zo'n icoontje dat hij connect maar daarna wordt de verbinding verbroken. Met exact dezelfde instellingen (alleen ander modem keuze natuurlijk) werkt het met USB wel.
Dit heb ik inmiddels al opgelost. Onder de bluetooth instellingen moest ik 'Externe SIM-modus' op Aan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSM Arena heeft haar review online staan (met goede foto's :)).

http://www.gsmarena.com/nokia_e60-review-86.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Mijn foto's zullen morgen pas komen :(

De zending bevindt zich in het sorteerproces van TPG Post: dit betreft één van de TPG Post sorteercentra. De zending zal eerst gesorteerd moeten worden, waarna de aflevering van de zending de volgende dag zal plaatsvinden. Deze melding is niet zichtbaar als de zending niet over de sorteerband van het tweede centrum gaat. In sommige gevallen is het proces zo ingericht en dit heeft geen gevolgen voor de overkomstduur :(

edit:

Mooie review zeg! Iig niks waarvan ik denk: "Had ik em wel zo snel moeten bestellen".

[ Voor 11% gewijzigd door Chimera op 26-05-2006 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello,

Iemand enig idee hoelang een bestel procedure loopt?? Woensdag besteld,maar nog niks gehoord. AAAHHHH....duurt te lang! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hem op een dinsdag besteld, woensdag hadden ze mijn contract binnen, donderdag had ik hem binnen :D (www.algebeld.nl)

Jij zit alleen met de hemelvaart....

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Heb hem net gehaald bij Belcompany. Overigens erg interessante prijs: 159 euro i.c.m. een Vodafone 35 verlenging van 1 jr.

Wat een prachtig scherm joh. De rest zie ik later wel (opladen nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestelling ging te lang duren. Zou volgende week dinsdag pas binnen zijn. (afgelopen woensdag besteld!) Heb de bestelling geanuleerd. Eentje tweede hands gekocht voor 300 euro, met de aankoopbon van 19-05-2006 erbij....stukke beter zo! Straks ff ophalen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoXie schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 16:13:
Heb hem net gehaald bij Belcompany. Overigens erg interessante prijs: 159 euro i.c.m. een Vodafone 35 verlenging van 1 jr.

Wat een prachtig scherm joh. De rest zie ik later wel (opladen nu).
Hmm ik was vorige week bij BC in Eindhoven. Daar vertelden ze me dat bij Vodafone verlenging 1 jaar de gsm op 240 kwam met verlenging van 27,50 en bij 35 een bedrag van 199 ofzo. Even bellen dan maar.

-
Ik heb effe gebeld en je hebt idd gelijk. Is dus €30 goedkoper als algebeld.nl :).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2006 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Ik vind het een geweldig apparaat. Jammer alleen dat de mediaplayer maar een beperkt aantal formaten afspeelt.

Weet iemand nog goede sites om in de gaten te houden voor GRATIS downloads voor Symbian 3rd Ed. ?

Verder krijg ik de phone niet zover dat hij mijn gmail.com logins onthoudt (via browser) ... iemand idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Nasty Nate schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:55:
...

Die hoogfrequente piep die ik hoor als ik bel is niet de 1 minuut waarschuwingstoon nee, hij komt opzetten als degene waarmee ik bel wat harder in de microfoon praat...alsof het té hard overkomt op de luidspreker van de E60 terwijl het zeker niet hard klinkt in m'n oor zeg maar.

Het is niet altijd aanwezig, net had ik wat vaste nummers waarbij ik het niet had...meer bij mobiel naar mobiel dus schijnbaar.
De piep is niet keihard trouwens hoor maar hij is gewoon lichtelijk storend aanwezig in de achtergrond.
Ik hoor deze piep ook ... het is een hele hoge zachte pieptoon die je hoort als je aan het bellen bent.
Hebben alle eigenaren van de E60 hier dat ? Erg irritant.

[ Voor 16% gewijzigd door BoXie op 27-05-2006 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag is hier al eerder neergelegd, maar... is het al iemand gelukt om zijn mail over te halen middels wifi?
Gprs/edge is geen probleem, maar dit vind ik redelijk zonde als ik toch groot gedeelte van de dag binnen het bereik van wifi ben.
Ik heb ook al een groep (netwerken) aangemaakt, maar dat werkt niet omdat hij namelijk wel verbinding met het netwerk kan maken en dus daar niet detecteert dat het fout gaat.

Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb (gelukkig) helemaal geen last van een piepje....

joor.us: Ik heb mijn mail wel overgehaald via pop3 (middels wlan)... bedoel je dat?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2006 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ndydias:
ja dat bedoel ik!!

Ik heb als connection type een User Group aangemaakt. hierin staat mijn wlan bovenaan.
Daarna de instellingen van Telfort gprs

Als ik nu deze group selecteer dan krijg ik direct een foutmelding: "unable to connect to email server"
Als ik mijn Wlan selecteer doet hij het prima, zo ook als ik Gprs selecteer.
De group functie schijnt dus niet te werken.

Enig idee hoe ik het probleem kan verhelpen?

Joris

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joor.us:

Het werkt wel via de andere verbindingsmogelijkheden dus.. is jou wireless modem misschien beveiligd, zijn er een paar poorten dichtgezet (zal wel niet want op je pc kan je vast en zeker wel je mail binnenhalen?)? Ik ben nog niet zo bekend met hoe alles werkt, misschien hebben anderen nog een goede tip :)

Valt me trouwens op dat bij mij vaak de verbinding eruit vliegt, en dan moet ik opnieuw connecten en vindt hij vaak mijn toegangspunt niet, tot ik het een paar x geprobeerd heb of even wacht. :(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Hoe kun je zien welke firmware er in de E60 zit? En waar kun je zien wat de nieuwste firmware is ? Ik hoop dat we straks netjes zaakjes zelf kunnen updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoXie:

Vraag 1: Volgens mij *#0000# (of is dit een ander nr :P?)
Vraag 2: ???, ben ik ook wel benieuwd naar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep:
*#0000# voor firmware en *#06# voor imei.

Voor mijn 6230i hield ik altijd de site:
www.gsmrevolutions.com in de gaten. En dan via Services > Download area > search the site > (vul hier type toestel in)
Daar stonden i.i.g. voor mijn 6230i altijd up to date de nieuwste firmwares. De E60 staat er nog niet tussen, maar ja, dat ding is ook pas een week of wat op de markt.

of je belt natuurlijk wekelijks het Nokia Service Punt.... >:)

wordt het trouwens geen tijd voor een eigen E60 thread op dit forum?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2006 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Thanx !

Trouwens .. eerder werd er gevreesd dat Vodafone poort 25 dicht zou hebben staan, zodat je geen eigen SMTP server kan gebruiken om mail te verzenden. Dit is blijkbaar NIET waar. Ik kan prima mail verzenden via mijn eigen smtp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Ok welke firmware hebben jullie in de E60 ?

Ik:

1.0610.02.15
12-04-06
RM-49
Nokia E60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Trouwens als je een gesprek wilt opnemen via de Dictafoon functie ... dan horen beiden bellers om de 5 of 10 seconden een piepje. Kun je dat niet uitzetten ? Niet zo handig misschien in sommige gevallen .. als de tegenpartij hoort dat je het opneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
BoXie schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:30:
Trouwens als je een gesprek wilt opnemen via de Dictafoon functie ... dan horen beiden bellers om de 5 of 10 seconden een piepje. Kun je dat niet uitzetten ? Niet zo handig misschien in sommige gevallen .. als de tegenpartij hoort dat je het opneemt.
Daar is het vast juist voor gedaan... Gesprekken opnemen zonder medeweten van de andere partij is niet toegestaan, dus dan is zo'n piepje wel handig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 13:14
Helsie schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:35:
[...]

Daar is het vast juist voor gedaan... Gesprekken opnemen zonder medeweten van de andere partij is niet toegestaan, dus dan is zo'n piepje wel handig. :)
Ik meen dat het juist wel was toegestaan om gesprekken op te nemen, waaarvan je zelf deelnemer bent. Er is een maar dat als je de intensie hebt derden toegang tot de opname te geven moet je dit vooraf melden.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoXie:
Ik heb dezelfde firmware als jij hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb de E60 besteld en ben alvast aan het kijken hoe dat voip nou precies werkt.
Nu heb ik een account bij pbxes.com en bij sipphone.com. sommige hebben het al werkend met de E60, maar mijn vraag is een beetje wat de instellingen moeten zijn op de site van pbxes.com, lastige site is dat maar las ik ook dat het alleen met sipphone.com kan door mattaca fleet geprobeerd.
Maar hoe moet je nou tel nummers bellen? Is dat met voip precies hetzelfde als normaal, landcode+netnummer+abonneenummer???
ik hoor het graag

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2006 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Zo, gisteren mijn E60 vlak voordat ik moest werken ontvangen... Vannacht de batterij (had 3 streepjes toen ik em kreeg) leeg geprutst :p en toen even 12 uren aan de lader gehad (weet niet waarom, sliep toch).

Heb even wat screenshots van de browser gemaakt, echt gaaf hoe ze dat met die minimap gedaan hebben... En de implementatie van de back/forward toetsen natuurlijk _O_
Screenshots: http://www.chimera-dev.com/images/E60/browser/

Verder maak ik straks nog even wat foto's van het toestel zelf, nog gewenste standjes? :+

Ik ben er in ieder geval erg blij mee, en het formaat stoort me inderdaad niet _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmotje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 17:50
het is toch wel gewoon mogelijk om de E60 als mp3 speler te gebruiken

iemand ook enig idee hoelang hij dan meegaat, met mijn 6230 is dat drama, dan kan ik hem na 2,5 uur weer opladen,

kan iemand nog een foto maken in vergelijking met laptop of zoiets.. zodat ik wat meer idee krijg hoe groot hij is, kan hem namelijk nog nergens vinden in winkels...

0wja, Nu zijn die RS-MMC kaartjes tot 1 gig beschikbaar toch? is er nog uitzicht naar 2 gb en meer ?

[ Voor 13% gewijzigd door Marmotje op 27-05-2006 20:38 ]

apt-get moo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Onder de '0' toets ('i' toets) .. zit een browser , maar dit is niet de famous S60 browser. Kun je de browser die gekoppeld is aan deze toets ergens veranderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog goede sites om in de gaten te houden voor GRATIS downloads voor Symbian 3rd Ed. ?
Hier ben ik ook benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Heeft hier iemand nog meer Vodafone ?
Het blijkt dat ik Vodafone Live alleen kan benaderen via de 'Mobile Browser' die onder de '0' toets zit .. en niet via de S60 browser (zegt dat inhoudsformaat niet wordt ondersteund of iets dergelijks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels mijn E60 ook binnen, echt een fantastisch degelijk apparaat. Ik snap niet zo goed dat mensen zeuren over de grootte, want het valt echt reuze mee. Ik hoop wel dat TomTom snel een fix uitbrengt want op mijn oude N70 maakte ik er regelmatig gebruik van.

Heeft iemand de mp3 speler al uitgebreid getest? ik vind dat er een blikkerig geluid uitkomt, iemand een idee om het geluid op te schroeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

BoXie schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:09:
Heeft hier iemand nog meer Vodafone ?
Het blijkt dat ik Vodafone Live alleen kan benaderen via de 'Mobile Browser' die onder de '0' toets zit .. en niet via de S60 browser (zegt dat inhoudsformaat niet wordt ondersteund of iets dergelijks).
Ja ik. Maar sinds ik de E60 heb gebruik vodafone live nooit meer. Waarom zou ik --) gebruikte het alleen maar voor teletekst eigenlijk en browse nu lekker op de pda versie van de teletekst site met de (top) S60 browser.

Ik heb overigens wel een theme site gevonden: http://gallery.mobile9.com/c/nokia-e60-themes/1/
Nog niet heel veel maar goed. Iemand meer themes gevonden? Of nog liever een tool om ze zelf mee te kunnen maken?

Edit: Nokia Theme Editor: http://www.forum.nokia.com/main/0,,034-301,00.html

[ Voor 25% gewijzigd door amphora op 29-05-2006 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Amphora schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:19:
[...]

Ja ik. Maar sinds ik de E60 heb gebruik vodafone live nooit meer. Waarom zou ik --) gebruikte het alleen maar voor teletekst eigenlijk en browse nu lekker op de pda versie van de teletekst site met de (top) S60 browser.

.....
Nou ik GA het gebruiken .. omdat het nl. gratis is .. onbeperkt surfen binnen die saaie portal.

Daarbuiten betaal je 1000 euro per GB. (Oftewel .. 10 euro voor 10 MB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Ik wil Tetris :) .... Anyone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

BoXie schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:01:
[...]

Nou ik GA het gebruiken .. omdat het nl. gratis is .. onbeperkt surfen binnen die saaie portal.

Daarbuiten betaal je 1000 euro per GB. (Oftewel .. 10 euro voor 10 MB ;)
Het surfen zelf kost niets maar je moet wel voor bijna iedere dienst 1 à 2 euro per maand betalen (1e maand gratis en je kan maandelijk opzeggen en weer aanmelden dus eigenlijk kost het niets maar ik ben lui en vergat iedere keer af te melden :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Ik heb daarom ook zo'n 10 euro extra pakket genomen ... 10 MB / uur 'gratis' surfen op het net.
Ben benieuwd of dit niet te weinig is. Tis in ieder geval belachelijk duur ... zeker als je denkt dat het omgerekend 1000 euro per Gig is haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Verder : zou er nog een accessoire komen waarbij je een kabeltje hebt .. aan de ene kant in je telefoon .. en andere kant een 'mini-jack' ? Die kun je dan mooi in je autoradio of pc stoppen !

Edit: Dat zou hier wel mee moeten kunnen denk ik : http://www.expansys.nl/product.asp?code=123913

[ Voor 24% gewijzigd door BoXie op 29-05-2006 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

BoXie schreef op maandag 29 mei 2006 @ 14:25:
Verder : zou er nog een accessoire komen waarbij je een kabeltje hebt .. aan de ene kant in je telefoon .. en andere kant een 'mini-jack' ? Die kun je dan mooi in je autoradio of pc stoppen !

Edit: Dat zou hier wel mee moeten kunnen denk ik : http://www.expansys.nl/product.asp?code=123913
Heb ik net origineel van Nokia bij The Phonehouse gekocht voor 14,95 :). Precies deze ook.

Had eerst die Nokia Fashion Headset (HS-3 ??) maar die dopjes zitten echt k*t. Dus heb ik deze adapter maar gekocht en Sennheiser dopjes besteld. Gaat natuurlijk veel beter klinken alleen geen handsfree functie omdat er natuurlijk geen mic in die dopjes zitten.

[ Voor 27% gewijzigd door amphora op 29-05-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The phone house is echt wel aan het overdrijven in prijs lijkt het me:

http://www.phonehouse.be/...Provider_Id=4381f172db1b5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levertijd update Nokia E-70

Planning van hedenmorgen:
Waarschijnlijk zullen de distributeurs rond week 25-26 kunnen worden voorzien van de eerste modellen.

JOEPIE dus weer 3 weken vertraging. Lang Leve Nokia :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
Ik kreeg net een mailtje van een webshop dat ze de E70 vrijdag verwachten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke webshop?

Gimme a name!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07-2015
Amphora schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:02:
[...]

Heb ik net origineel van Nokia bij The Phonehouse gekocht voor 14,95 :). Precies deze ook.

Had eerst die Nokia Fashion Headset (HS-3 ??) maar die dopjes zitten echt k*t. Dus heb ik deze adapter maar gekocht en Sennheiser dopjes besteld. Gaat natuurlijk veel beter klinken alleen geen handsfree functie omdat er natuurlijk geen mic in die dopjes zitten.
Ik zou zelf erg graag deze headset kopen! Nokia HS-20

http://www.symplification.com/node/332

Maar nog geen winkel gevonden die deze reedsch kan leveren, m'n E60 laat nog even op zich wachten dus zo'n ramp is dat echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Mickos schreef op maandag 29 mei 2006 @ 17:00:
[...]
Ik zou zelf erg graag deze headset kopen! Nokia HS-20
Die had ik ook op de nokia site zien staan ja, maar levertijd onbekend dus dat kan nog zo een paar maanden duren en daar had ik geen zin in.

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/phones/phone_models/enhancements/popups/hs-20_pop.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door amphora op 29-05-2006 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:26
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:35:
The phone house is echt wel aan het overdrijven in prijs lijkt het me:

http://www.phonehouse.be/...Provider_Id=4381f172db1b5
Idd zeg 8)7, hij is toch al rond de 400 Euro te krijgen ... 1000 is wel erg veel van het goede >:).

Ben zelf ook aan het kijken naar de E60, vanmiddag even wat winkels bezocht. Ben er wel erg over te spreken eigenijk, had 'm alleen liever ietsjes kleiner gezien ... al is hij zeker niet lomp groot. Ik hoop wel dat TomTom gauw een werkende versie op de markt brengt voor dit Symbian-OS :| maar vermoedelijk is dat slechts een kwestie van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:47:
Levertijd update Nokia E-70

Planning van hedenmorgen:
Waarschijnlijk zullen de distributeurs rond week 25-26 kunnen worden voorzien van de eerste modellen.

JOEPIE dus weer 3 weken vertraging. Lang Leve Nokia :(
Op GSMArena wordt de E61 nu vermeld als leverbaar. Ik weet niet of de site van Nederlandse origine is, maar ik neem aan dat deze dus volgende week in NL te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
www.gsm.tv over de Nokia E70:
Geachte Dhr./Mevr.

Dit toestel zal ongeveer over 5 werkdagen bij ons binnen komen.

Met vriendelijke groet,

GSM.TV
Afdeling Verkoop

[ Voor 4% gewijzigd door Spits op 29-05-2006 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb GSMtv een tijd geleden een gelijke vraag gesteld over de E61.
Sent: Saturday, April 01, 2006 1:17 AM
Subject: Bericht van website

naam: Giancarlo
email: -------------------------------
bericht: Geachte Heer/Mevrouw,

Weet u wanneer u de Nokia E61 kunt leveren?

Alvast bedankt.

Groeten,

Giancarlo
Submit: Versturen
Kreeg het volgende antwoord:
Geachte Dhr./Mevr.

Dit toestel kunnen wij leveren rond week 16/18

Met vriendelijke groet,

GSM.TV
Afdeling Verkoop
Tel. ------------------
Ze kunnen er dus naast zitten.