Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dollyking
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:31

dollyking

duck tape

Ok duidelijk!

Dan resten er nog twee vragen: Welke SIP gateway/provider moet je kiezen en hoe kunnen vaste nummers een SIP/VoIP "nummer" bellen?[/quote]

vaste nummers kunnen (nog)geen Sip/VoIP nrs bellen, of zoeits als Skypin.

Verder denk ik dat de keus van providers beperkt is. we wachten af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Ik zie net op tv een commercial van Vodafone langskomen met de E60 in de hoofdrol, zou ie dan leverbaar zijn nu?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartvb schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:51:
Weer wat nieuws over de release van de E serie producten. E60 is schijnbaar al op de markt, E61 komt er aan en E70 later in mei.
Interessant. Vraag ik me wel af waar de E60 al te koop is. Maar goed, de E61's rollen nu dus de Nokia fabrieken uit begrijp ik.

Ik heb al aardig wat geduld gehad maar ik hoop dat ze nu toch echt snel komen. Verschillende webshops vertelden week 16-18. Betekend dus volgende week, maar dat zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09 17:09
Ach, zolang de E60 deze maand maar verkrijgbaar wordt ;)

Volgens iemand in dit topic op TelecomVergelijker.nl zou de Primafoon deze maand veel korting geven op de telefoons... Als dan het abo ook nog 2 maanden later in kan gaan ben ik helemaal blij :Y) En anders betaal ik die twee maanden wel dubbel (gratis abo; grote cashback gehad aan het begin van de looptijd)

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-08-2023
ErikH schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:50:
Ik zie net op tv een commercial van Vodafone langskomen met de E60 in de hoofdrol, zou ie dan leverbaar zijn nu?
Staat nog niets over op de website van Vodafone?

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Power
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
k0ewl schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 19:43:
[...]

Staat nog niets over op de website van Vodafone?
Op de pagina over de push e-mail noemen ze de E60 en E61 al wel.

irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
  • Laatst online: 18:55
nieuws: Nokia start levering 'Blackberry-concurrent' E61

Mmf... Hoe kan dat nou? Dan zouden dus de E60 al beschikbaar moeten zijn en de E61 deze week?

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Dat de levering is gestart hoeft niet per se te betekenen dat ze ook in nederland al beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het FD van vandaag staat dat Nokia gister bekend heeft gemaakt dat het begonnen is met het verschepen van de E61 zakentelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 14:15:
In het FD van vandaag staat dat Nokia gister bekend heeft gemaakt dat het begonnen is met het verschepen van de E61 zakentelefoon.
was vorige week vrijdag al bekend (nieuwemobiel.nl). Betreft wel de engelse versie. Wij dus nog een maand of zo wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk netwerk ondersteund de E61 nu precies? Zo meldt GSMTrack.nl quadband, maar NieuweMobiel.nl zegt weer tri-band. Ik ga ervan uit dat het quadband is. Zo staat op Nokia.nl:
EGSM 900/1800/1900- en WCDMA 2100-netwerken (3GPP Release 99) in Europa, Afrika, Azië-Pacific, Noord-Amerika en Zuid-Amerika waar deze netwerken ondersteund worden
Quadband lijkt mij ook het meest voor de hand liggend als business telefoon.

Er bestaan in iedergeval nog wel veel misvattingen op de verschillende online gsm aanbieders. I.i.g zitten er der een paar fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Deze 'vier' netwerkbanden, te vinden in het citaat, zijn verspreid over 2 verschillende netwerken; GSM & UMTS. De hierboven genoemde term Quad-Band zal in het geval van Nokia wel refereren naar de opgetelde beschikking over Tri-Band (in de zin van het GSM netwerk) & UMTS.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:49
Volgens mijn leverancier zou ik uiterlijk deze maand mijn stapeltje E61's moeten ontvangen. Hoop dat ie het ook kan waarmaken, mijn oude telefoon begint toch langzamerhand wel erg hard af te sterven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 15:29
arnoman schreef op maandag 08 mei 2006 @ 17:39:
Volgens mijn leverancier zou ik uiterlijk deze maand mijn stapeltje E61's moeten ontvangen. Hoop dat ie het ook kan waarmaken, mijn oude telefoon begint toch langzamerhand wel erg hard af te sterven :(
ik heb net een mailtje gehad van gsmtrack hij was direct leverbaar de E-60 , dus goed nieuws. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reintjuhh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 11:46
arnoman schreef op maandag 08 mei 2006 @ 17:39:
Hier komt het pallet er ook aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

L1800 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:15:
[...]

ik heb net een mailtje gehad van gsmtrack hij was direct leverbaar de E-60 , dus goed nieuws. :)
Zijn dat dan ook geimporteerde apparaten of de officiele nederlandse nokia release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige hebben deze foto's wellicht al gezien, maar ik ben ze net tegen gekomen. Hij (E61) ziet er op deze foto's veel beter uit vergeleken met die pers foto's zeg maar. Het toetsenbord komt er echt veel beter uit. Damn. Alles ziet er eigenlijk veel beter uit :9

Link: http://www.gsmarena.com/nokia_e61-pictures-1322.php (even naar beneden scrollen)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
ErikH schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 12:02:
[...]

Zijn dat dan ook geimporteerde apparaten of de officiele nederlandse nokia release?
Zeer waarschijnlijk de engelse E60, daarom zijn ze iets eerder met het op voorraad hebben.
Maakt op zich niet uit, alleen geen nederlandse handleiding en eventueel wat minder of andere proggies voor geinstalleerd.

De E60 is gisteren vrijgegeven door de providers hier in nl en nog ff niet leverbaar in de benelux versie, hoop op volgende week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wat is tot nu toe de laagste prijs waarvoor de E60 geleverd kan worden? Heb al wat rondgekeken, maar rond de 399 lijkt de standaard prijs?

[ Voor 33% gewijzigd door Helsie op 09-05-2006 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Als iemand de E60 binnen heeft geef dan effe een gil, en laat even weten hoe die bevalt. Ik koop hem over 1 maand als mijn abbo afloopt.

Volgens mij is de goedkoopste algebeld.nl 381 euro. Maar die toko ken ik niet, betaal ik liever 2 tientjes meer bij een wat meer bekende zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
algebeld is inderdaad met 376,- euro het voordeligst en ik heb er goede ervaringen mee, dus heb 'm daar besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Ik heb 'm ook besteld bij Algebeld, eerst even met ze gebeld voor wat inlichtingen en ik durf te zeggen dat ze gewoon 100% te vertrouwen zijn.

Ik verleng m'n t-mobile abbo, 1 jaar flex 30 en moest iets van 38 euro bijbetalen.

Prima dus, zit nu alleen met smart te wachten.
(wie opende nou dat E60 topic eigenlijk? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Net ff bij TforTelecom langs geweest en hij had em nog niet eens in het systeem staan, kon dus nog helemaal niks zeggen over hoe wat en wanneer :X

Ach, ik kan nog wel een maandje wachten... :P

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2021
Vodafone winkel vertelde dat hij voor juni stond gepland (de e61, that is), begin of eind juni is niet duidelijk. Ik keek mee op het scherm, waarna de verkoper vertelde dat het een schatting was, hij moet eerst getest worden met hun netwerk...

Leuke E61 review @ http://my-symbian.com/s60v3/review_e61.php (ook E60 en E70 info)
Leuk E61 filmpje @ http://www.dlmag.com/vide...wser&width=480&height=270

[ Voor 31% gewijzigd door fb_slim op 09-05-2006 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fb_slim schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:27:
Vodafone winkel vertelde dat hij voor juni stond gepland (de e61, that is), begin of eind juni is niet duidelijk. Ik keek mee op het scherm, waarna de verkoper vertelde dat het een schatting was, hij moet eerst getest worden met hun netwerk...

Leuke E61 review @ http://my-symbian.com/s60v3/review_e61.php (ook E60 en E70 info)
Leuk E61 filmpje @ http://www.dlmag.com/vide...wser&width=480&height=270
Gracias. Ik zie trouwens dat ze het today screen veranderd hebben ten opzichte van de eerste release zeg maar. Veel beter nu. Foto's in de review op niewemobiel.nl laten een ander today screen zien.

Het zou echt klote zijn als ze pas in juni komen. Ik hoop toch echt in mei. Misschien komen simlock-vrije wat sneller op de markt omdat ze die niet hoeven te branden. Of is dit een verkeerde gedachte?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:49
Je moet er ook rekening mee houden dat er nogal een verschil qua prioriteit in de levering bij zakelijke klanten tov consumenten zit ;)
Met andere woorden, hopelijk heb ik hem lekker eerder dan jullie *lekker puh*

Het bedrijf waar ik werk doet van alles en nog wat met VoIP e.d. en we zitten er aan te denken als deze telefoons (die ik dus moet gaan testen) bevallen, die uit te gaan rollen bij al onze klanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
arnoman schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 21:07:
Je moet er ook rekening mee houden dat er nogal een verschil qua prioriteit in de levering bij zakelijke klanten tov consumenten zit ;)
Met andere woorden, hopelijk heb ik hem lekker eerder dan jullie *lekker puh*

Het bedrijf waar ik werk doet van alles en nog wat met VoIP e.d. en we zitten er aan te denken als deze telefoons (die ik dus moet gaan testen) bevallen, die uit te gaan rollen bij al onze klanten
Dank je voor deze nuttige post over de E61... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Net nog even gebeld naar Vodafone Citypoint in Den Bosch. De E60 staat nog niet op de expected lijst (t/m juli). Erg wazig. De N80 komt daar wel in juni.

En Belcompany zegt dat de E60 pas in juli (!!!) komt.

Weet iemand waar ik nu al mijn Vodafone abo kan verlengen naar Bel & Multimedia (dus niet Bel & SMS) inclusief een E60 ?

[ Voor 11% gewijzigd door BoXie op 10-05-2006 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Het schijnt dat de E60 weer vertraagt is, ik heb op dit moment 1 toestel liggen van Nokia.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dollyking
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:31

dollyking

duck tape

Raimon schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 10:47:
Het schijnt dat de E60 weer vertraagt is, ik heb op dit moment 1 toestel liggen van Nokia.
wat moet die ene opbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Helaas is deze niet voor verkoop. >:)

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Ik vind het toch wel belachelijk hoe Nokia tegenwoordig de markt benadert. Een jaar vantevoren telefoons aankondigen .. en daarna uitstellen tot in de eeuwigheid.

Teken van zwakte vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Ja de laatste tijd gaat het niet zo makkelijk meer met uitbrengen. Ze komen toch nog veel fouten tegen voordat ze op de markt komen... Op zich wel weer goed natuurlijk... :P

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Ach ja, beter een toestel met weinig bugs wat later op de markt dan een enorm buggy toestel meteen op de markt gooien natuurlijk. Maar toch vind ik het nu wel erg lang duren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 13:56

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Ik heb hem vandaag besteld bij een verlenging van mijn Orange 32,50 abo. Toestel is op voorraad en ijs en weder dienende heb ik hem nog voor het weekend in huis.

Heb heb niet via Orange overigens, deze hebben hem nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

i2Paq schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 13:08:
Ik heb hem vandaag besteld bij een verlenging van mijn Orange 32,50 abo. Toestel is op voorraad en ijs en weder dienende heb ik hem nog voor het weekend in huis.
Heb heb niet via Orange overigens, deze hebben hem nog niet.
Waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Volgens Mobical wordt de E60 volgend week uitgeleverd en de E61 over een week of twee

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:52:
Ik denk dat de donker grijze nooit geleverd zal worden. Dit is een computer gegenereerd model. Verder vraag ik mij af waarom er geen sd cards in de E60 kan? Maar weer zo'n mmc kaartje. Ben daar persoonlijk wat minder fan van. TRouwen ik heb genoeg van die SD kaartjes liggen voor mijn digitale camera, maar geen enkele MMC kaart (zou dat de reden zijn :/ ).

voor een review van de E60 check http://www.newmobile.nl/eur/nl/Review.php?review_id=a80172

ps: iemand nog een idee voor een beter zakelijk toestel dan bovenstaande?
De Nokia E60 maakt gebruik van MMC Dual Voltage. Deze is kleiner van formaat dan het traditionele MCC formaat. De kaartjes zouden sneller zijn. Zie voor meer info de site van Nokia (http://www.nokia.nl/nl/te...llen/toebehoren/mu_9.html) en Tweakers voor de prijzen (http://tweakers.net/price...ry=dv&Action=&Landfilter=)

P.S. "MMC DV" of "MMC RS DV" zijn hetzelfde...opletten met het kopen van een geheugenkaartje!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
  • Laatst online: 10-02-2024
Ik wil deze telefoon eigenlijk zo snel mogelijk bestellen, maar ik ben er alleen nog niet uit waar en met welk abbonoment. Ik heb nu het idee dat alleen vodafone UMTS heeft aangezien bij geen enkele andere provider er over UMTS gesproken word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zirus schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 00:19:
Ik wil deze telefoon eigenlijk zo snel mogelijk bestellen, maar ik ben er alleen nog niet uit waar en met welk abbonoment. Ik heb nu het idee dat alleen vodafone UMTS heeft aangezien bij geen enkele andere provider er over UMTS gesproken word.
T-Mobile (zelfs HSDPA, nog sneller dan UMTS) en KPN ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Bram schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 18:26:
[...]

Waar heb je hem besteld?
gsmtrack.nl, heb ik goede ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Dan krijg je de engelse versie dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel met NL software gaf gsmtrack aan... Ik wacht ook nog met bestellen, bij gsmtrack is het wat duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:38:
Wel met NL software gaf gsmtrack aan... Ik wacht ook nog met bestellen, bij gsmtrack is het wat duurder
Ach, ik heb mijn 32,50 van Orange gewoon nodig en hij was bij een 24maanden contract gratis, voldoet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of hij bij gsmtrack bij alle abbonementen duurder is... alleen bij het telfort abbo die ik wil wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 15:29
i2Paq schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 14:11:
[...]

gsmtrack.nl, heb ik goede ervaringen mee.
En heb je em al binnen? ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

weet iemand eigenlijk wat de maximale geheugen uitbreiding is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Power
  • Niet online
hendrikjan schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 13:09:
weet iemand eigenlijk wat de maximale geheugen uitbreiding is?
Volgens deze blog werkt 2 GB miniSD op de E61.

irc.tweakers.net #php - Het channel voor de echte PHP-ers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

hmmm ik vraag me af of dat ook zo is voor de e60...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

L1800 schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 08:57:
[...]

En heb je em al binnen? ik ben benieuwd :)
Yep, kwam vrijdag binnen en moet zeggen een prachtig toestel!

Wel wat op/aanmerkingen:

1. Duitstalige handleiding, er is alleen een Engelse te downloaden.
2. De cd bevat niet de laatste versie PC-Suite, ook nokia.nl niet, deze moet je op de .com site downloaden ivm de E-60 drivers.

Nadat ik mijn sim erin deed koos hij automatisch voor de Nederlandse taal.

Daarnaast paste hij niet in het tasje wat ik reeds had (was te verwachten) maar kan nog geen tasje vinden die ik goed genoeg vind (maar dat komt volgende week wel).

Daarnaast 2 kortingsbonnen van 25,- van gsmtrack als je een nieuw abo in combi met een toestel/cadeau afsluit, helaas mag je er maar 1 per keer grbuiken....

[ Voor 6% gewijzigd door i2Paq op 14-05-2006 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Goed om te horen dat je er tevreden mee bent, ga je WIFI ook nog testen?

Kun je kijken of Tom Tom een beetje werkt op de E60?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
i2Paq schreef op zondag 14 mei 2006 @ 10:11:
[...]

Yep, kwam vrijdag binnen en moet zeggen een prachtig toestel!

Wel wat op/aanmerkingen:

1. Duitstalige handleiding, er is alleen een Engelse te downloaden.
2. De cd bevat niet de laatste versie PC-Suite, ook nokia.nl niet, deze moet je op de .com site downloaden ivm de E-60 drivers.

Nadat ik mijn sim erin deed koos hij automatisch voor de Nederlandse taal.

Daarnaast paste hij niet in het tasje wat ik reeds had (was te verwachten) maar kan nog geen tasje vinden die ik goed genoeg vind (maar dat komt volgende week wel).

Daarnaast 2 kortingsbonnen van 25,- van gsmtrack als je een nieuw abo in combi met een toestel/cadeau afsluit, helaas mag je er maar 1 per keer grbuiken....
Hoe is de snelheid van het toestel? En ik ben idd ook geinteresseerd in de wifi-prestaties. Kost het erg veel energie, en hoe is het bereik ivm een laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Spits schreef op zondag 14 mei 2006 @ 12:32:
[...]

Hoe is de snelheid van het toestel? En ik ben idd ook geinteresseerd in de wifi-prestaties. Kost het erg veel energie, en hoe is het bereik ivm een laptop?
Bram schreef op zondag 14 mei 2006 @ 11:08:
Goed om te horen dat je er tevreden mee bent, ga je WIFI ook nog testen?

Kun je kijken of Tom Tom een beetje werkt op de E60?
Wifi ga ik van de week testen, vandaag is het moederdag en ik heb ook nog wat programeerwerk voor mijn webshop liggen ;)

Helaas heb ik geen Tom Tom (wel autoradio annex Navi-systeem).

De snelheid is goed, alhoewel het menu nagenoeg hetzelfde werkt is het even wennen. Zeker als je probeerd in de instellingen te komen en blijkt dat dit niet via dezelfde weg gaat als alle andere mij bekende Nokia's maar dmv een eigen menu-knop. Voor de rest lijkt het menu grafisch erg op mijn Nokia 6230i's.

Het opstarten (aan-zetten) duur wat lang, nu heeft dit toestel ook een off-line functie waardoor hij geen telefoon meer is, dus als je ergens bent hoeft het toestel niet (meer) uit en heb je geen echt last van het ietwat trage opstarten.

Het geluid is echt super! Vooral de midi files klinken fantastisch en er zitten heerlijk pre-installed tunes bij.

Het overzetten van de contact van mijn oude Nokia had wat voeten in de aarde maar dat bleek mede te komen door de verkeerde versie PC-suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je laten weten hoelang je batterij meegaat aub ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Is het menu ook in kleur? op de screens van verschillende reviews was het menu vooral blauw.

ja dat van die batterij wil ik ook wel weten. 2 dagen vind ik echt ruk als dat waar zou zijn. Moeten ze niet met een standby tijd van 9 dagen aankomen in de specs.

[ Voor 48% gewijzigd door REDFISH op 14-05-2006 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze telefoon sinds vanochtend binnen, meteen mee getest uiteraard, als eerste WIFI en dat werkt echt perfect, je kunt gewoon zoeken naar een access point, in dit geval mijn lokale draadloze netwerk, wep key invullen en browsen maar..

Verder is het menu gewoon in kleur en niet erg blauwig ofzo, ik heb de blauwige foto's gezien die je bedoeld maar het menu is gewoon volledig in kleur.

Ook erg tevreden over het scherm, erg duidelijk en mooie weergave, heb de laatste tijd aardig wat mensen gehoord over de langzaamheid van hun nieuwe telefoons, deze werkt echt snel, alleen opstarten duurt even.

Mijn Vodafone AU (woon in australie) instellingen voor GPRS werden automatisch gedetecteerd.

Sip kom ik nog niet helemaal uit maar dat ga ik binnenkort even uitzoeken.

Heb als test een aantal word/excel documenten naar de telefoon gekopieerd via de (bijgeleverde) usb-datakabel, kon zonder problemen de bestanden openen en editen.

Dat is het voor nu, heb het een beetje druk maar ik laat later wel meer weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Laatst online: 12-09 20:27
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 08:05:
Heb deze telefoon sinds vanochtend binnen, meteen mee getest uiteraard, als eerste WIFI en dat werkt echt perfect, je kunt gewoon zoeken naar een access point, in dit geval mijn lokale draadloze netwerk, wep key invullen en browsen maar..

Verder is het menu gewoon in kleur en niet erg blauwig ofzo, ik heb de blauwige foto's gezien die je bedoeld maar het menu is gewoon volledig in kleur.

Ook erg tevreden over het scherm, erg duidelijk en mooie weergave, heb de laatste tijd aardig wat mensen gehoord over de langzaamheid van hun nieuwe telefoons, deze werkt echt snel, alleen opstarten duurt even.

Mijn Vodafone AU (woon in australie) instellingen voor GPRS werden automatisch gedetecteerd.

Sip kom ik nog niet helemaal uit maar dat ga ik binnenkort even uitzoeken.

Heb als test een aantal word/excel documenten naar de telefoon gekopieerd via de (bijgeleverde) usb-datakabel, kon zonder problemen de bestanden openen en editen.

Dat is het voor nu, heb het een beetje druk maar ik laat later wel meer weten.
Heb je het nu over de E60, E61 of de E70, ik hoop de E70 want daar heb ik zelf wel interesse in ... ;)

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Voor zover ik het kan volgen de E60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op maandag 15 mei 2006 @ 21:29:
Voor zover ik het kan volgen de E60.
Sorry, ik ben zo vol van die telefoon dat ik vergeet dat t topic over meer dan 1 telefoon gaat ;)

Ik heb het idd over de E60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Algebeld meldt me dat ze me de E60 waarschijnlijk vandaag gaan opsturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Wat denken jullie zal de E60 gewoon werken in combinatie met Tom Tom 5.21. Of zal er net als voor de N70 een update moeten komen van Tom Tom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een E70 al ergens in het wild gezien....
Kheb deze besteld, alleen krijg ik te horen "ergens eind mei". Vraag me af of dit bij meer van jullie is of dattie al te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 12:58:
Iemand al een E70 al ergens in het wild gezien....
Kheb deze besteld, alleen krijg ik te horen "ergens eind mei". Vraag me af of dit bij meer van jullie is of dattie al te krijgen is.
ik ben ook wel benieuwd. Wil hem ook zsm bestellen en hebben. Waar heb je besteld?
Ik heb van nieuwemobiel.nl ook nog geen melding ontvangen dat hij al uit is.

[ Voor 8% gewijzigd door MeIsTwisted op 16-05-2006 14:18 ]

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Volgens mij was het zo dat de E60 eerst uitgebracht ging worden, daarna de E61 (die shipped inmiddels, zal dus binnenkort verkrijgbaar moeten zijn lijkt me) en als laatste pas de E70... Daar hoor je ook vrij weinig van dus ik denk dat die nog wel een tijdje op zich laat wachten, denk niet dat die deze maand verkrijgbaar gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeIsTwisted schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 14:17:
[...]

ik ben ook wel benieuwd. Wil hem ook zsm bestellen en hebben. Waar heb je besteld?
Ik heb van nieuwemobiel.nl ook nog geen melding ontvangen dat hij al uit is.
Ik heb hem laten bestellen bij een van de distributeurs in Nederland (zit bij ons in de holding, dus ik kan direct daar inkopen).
kheb net gebeld men verwacht de e70 te gaan uitleveren in week 22 (kortom ook zij krijgen geen zekerheid). En als de distri niet kan leveren krijgen de winkels en andere dealers ook nix.......
Ik zit redelijk vooraan in de distributie-keten. Zodra ik meer weet zal ik het hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:38:
[...]

Ik heb hem laten bestellen bij een van de distributeurs in Nederland (zit bij ons in de holding, dus ik kan direct daar inkopen).
kheb net gebeld men verwacht de e70 te gaan uitleveren in week 22 (kortom ook zij krijgen geen zekerheid). En als de distri niet kan leveren krijgen de winkels en andere dealers ook nix.......
Ik zit redelijk vooraan in de distributie-keten. Zodra ik meer weet zal ik het hier posten.
Frankln, heb je mss ook info over de E61? Wanneer deze ongeveer in de winkel ligt. Ik heb een stille op hoop volgende week.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2006 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:54:
[...]

Frankln, heb je mss ook info over de E61? Wanneer deze ongeveer in de winkel ligt. Ik heb een stille op hoop volgende week.
Volgens de data die ik nu heb zouden de eerste leveringen gaan lopen in wk21. MAAR er is een enorme backlog (== tekort) waardoor niet iedere winkel/shop/leverancier kan worden beleverd. Eerste naleveringen en vooralsnog vrije voorraad gaan pas komen EIND wk 23. Let op! dit zijn verwachte data en Nokia is een ster in het niet halen van dit soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy crap. Wordt dus eind juni/begin juli. Enig alternatief wat in mijn smaak valt is de N73, maar voordat die komt zijn we weer een half jaar verder. Fock, ik had nog enige hoop op volgende week hehe. Niet dus. Bedankt voor je rappe antwoord trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg net het bericht dat de Nokia E60 naar mij verstuurt is. Ik heb hem dus morgen of overmorgen binnen.

ander vraagje : kan elke GPS-ontvanger erop? ook in combinatie met Tom Tom en route 66?

of loop ik nu al erg hard van stapel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In eindhoven (PHC Telecom) is ie ook al leverbaar en op voorraad. Alleen snap niet waarom er zo'n groot prijsverschil zit tussen verlenging met vodafone en een andere aanbieder. Vodafone moet ik €190 bijbetalen en bij bijvoorbeeld T-Mobile maar €90. Kan iemand mij dat uitleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E60 is idd gewoon leverbaar (genoeg op voorraad). Voor zover ik weet zijn hier geen leverproblemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fb_slim
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:58:
In eindhoven (PHC Telecom) is ie ook al leverbaar en op voorraad. Alleen snap niet waarom er zo'n groot prijsverschil zit tussen verlenging met vodafone en een andere aanbieder. Vodafone moet ik €190 bijbetalen en bij bijvoorbeeld T-Mobile maar €90. Kan iemand mij dat uitleggen
Waarom neem je niet gewoon een goedkoop abo online met 60% korting via http://onlinewinkel.vodafone.nl/vodafone/RAPRL/831.html en koop je de E60 los? Je moet even uitrekenen hoeveel het dan allemaal kost. Goedkoopste prijs voor de E61 kan je via http://www.pricewatch.info vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fb_slim schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 17:48:
[...]

Waarom neem je niet gewoon een goedkoop abo online met 60% korting via http://onlinewinkel.vodafone.nl/vodafone/RAPRL/831.html en koop je de E60 los? Je moet even uitrekenen hoeveel het dan allemaal kost. Goedkoopste prijs voor de E61 kan je via http://www.pricewatch.info vinden...
Dat scheelt niet zoveel. Denk aan €30 op jaarbasis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Bovendien is SIM-only alleen voor Bel & SMS tegoed abonnementen. Lijkt me dat je met een E60 liever een Bel & Multimedia abo'tje hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Zie dat je deze maand gratis Vodafone Live! krijgt (en evt. Internet voordeel voor €3 ipv €10/maand)... Maar kan je daarmee ook gratis van Vodafone Messenger gebruik maken (zag een demo dat je met de Vodafone Messenger gewoon met mensen kan MSN'nen die achter een PC zitten)... Dat zou wel interessant zijn dan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Das een goeie ... ! Maar ik denk dat dat niet kan .. je treedt via msn immers buiten het Vodafone netwerk. Maar ik weet het niet zeker.

[ Voor 76% gewijzigd door BoXie op 16-05-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeIsTwisted
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07-2023

MeIsTwisted

not a Twisted mind

met T-Mobile + PIT + msn client kan het ook en dan altijd :)

Multimonitor is relax :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Kan iemand vertellen of VOIP / SIP al werkt op de E60 ? Ik las net nl. op een site dat dat nog helemaal niet werkt met de firmware die ze daar vermeldden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
Nasty Nate schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:42:
Algebeld meldt me dat ze me de E60 waarschijnlijk vandaag gaan opsturen!
Ik heb ook mail met bevestiging van verzending Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Gefeliciteerd! We willen wel foto's en een review he! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoXie schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 22:35:
Kan iemand vertellen of VOIP / SIP al werkt op de E60 ? Ik las net nl. op een site dat dat nog helemaal niet werkt met de firmware die ze daar vermeldden.
Ik heb VOIP/SIP getest, even bezig geweest met zoeken op internet voordat ik het voor elkaar kreeg, maar het werkt goed.

Eerst Voipstunt geprobeerd, die geven op hun site onder "SIP calls" wat instellingen die je nodig hebt om te kunnen internetbellen. Dat kreeg ik niet voor elkaar, alle instellingen ingevoerd, maar ze geven weinig info, er zit heel wat gokwerk in het instellen, wel/geen security, wel/geen compression, who knows :? Misschien als je ze mailt dat ze wel wat meer info geven. Ik kreeg het iig niet voor elkaar. Op een gegeven moment moet je de sip instellingen als default profiel instellen in de telefoon, dan gaat ie proberen te registreren, en hij bleef met de melding komen "registration failed". Misschien ligt t ook wel aan de codec die ze gebruiken, op Voipstunt hebben ze een lijstje met codecs, en in me telefoon heb ik maar 2 opties die misschien de codec zijn? IETF en Nokia 3GPP. Is dat 3GPP geen audio/video formaat van Nokia? dan kan het dus best zo zijn dat dat een codec is en dat ze het geluid in dat formaat versturen (of IETF).

Als iemand t met Voipstunt voor elkaar krijgt laat t me weten, gratis bellen naar vaste nummers in Nederland vanuit Australie zie ik wel zitten >:) Ik heb ze gemaild voor meer info maar nog geen reactie.

Maar goed, probeer gewoon ff een andere. www.sipphone.com, dat is Gizmo project. Geregistreerd, die geven ook geen info over wel/geen security enzo, maar na wat gokwerk/zoekwerk heb ik het voor elkaar.

Voor de geinterreseerden.

Instellingen:
Profile name: Sipphone
Service profile: IETF
Default access point: internet access point/local wifi router
Public username: sip:sipnumber@proxy01.sipphone.com
Use compression: No
Registration mode: When needed of Always on
Use Security negotiation: No
Proxy Server:
Proxy address: sip:proxy01.sipphone.com
Realm: proxy01.sipphone.com
Username: sipnumber
Password: password
Loose routing: Yes
Transport protocol: TCP
Port: 5060
Registrar server:
Registrar address: sip:proxy01.sipphone.com
Realm: proxy01.sipphone.com
Username: sipnumber
Password: password
Transport protocol: TCP
Port: 5060

*Italic woorden vervangen door eigen accesspoint/account info

Tijdens de zoektocht ook nog gestuit op www.pbxes.org, dat is volgensmij een soort tussengateway, iig een erg onduidelijke website. Ik heb het voor elkaar gekregen om een account te maken en via sip mijn telefoon bij hun geregistreerd te krijgen, maar dan moet je nog op hun website invullen welke sip provider je wilt gebruiken. Dat kreeg ik niet voor elkaar en zodoende kreeg ik meldingen op mijn telefoon als "service not available".

Maar om even terug te komen op de quote, het is dus wel mogelijk om te bellen via SIP op de Nokia E60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Ok bedankt voor deze uitleg.
De meest gebruikte SIP codecs (en gratis codecs) zijn overigens G.711 (u-law en a-law). Een veel gebruikte commerciele codec is G.729.

Waarschijnlijk valt G.711 onder IETF en dus moet je IETF instellen dan op je telefoon voor de meeste SIP-providers.

[ Voor 28% gewijzigd door BoXie op 17-05-2006 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
Binnenkort maar eens een Voipbuster account maken... Lijkt me erg leuk om eens mee te experimenteren :)

Bedankt voor de uitleg idd, Mattace Fleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
Ben wel benieuwd wat dat WiFi aan energie vreet. Want als je de hele dag wifi aanhebt om via SIP bereikbaar te zijn is je accu zo op (paar uur ?).
Dus lijkt dat VOIP me alleen geschikt om mee te bellen (aanzetten wanneer nodig) ipv om mee gebeld te worden.
Nou is dat laatste toch altijd gratis .. en wil je ook bereikbaar zijn op je 06-nr ipv SIP-nr. Dus eigenlijk is het prima dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf IPB(internetplusbellen) en daar zit ook een sip account bij met een zgn. persoonlijk nummer. Kan ik thuis en op school(wifi) lekker goedkoop bellen en hoef ik niet steeds mijn handset te zoeken. Je kunt de sip gegevens bekijken op mijnKPN (telefoniebeheer -> Beveiliging telefonie).

username = je telefoonnummer(084 etc)
password = mag je zelf instellen bij mij kpn
server = staat ook bij mijn kpn. In mijn geval (213.75.12.216:5075)

mijn e60 komt deze week binnen, dan kan ik ook mijn bevindingen posten ;-)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
BoXie schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:48:
Ben wel benieuwd wat dat WiFi aan energie vreet. Want als je de hele dag wifi aanhebt om via SIP bereikbaar te zijn is je accu zo op (paar uur ?).
Dus lijkt dat VOIP me alleen geschikt om mee te bellen (aanzetten wanneer nodig) ipv om mee gebeld te worden.
Nou is dat laatste toch altijd gratis .. en wil je ook bereikbaar zijn op je 06-nr ipv SIP-nr. Dus eigenlijk is het prima dan.
Behalve tijdens roaming. En daar is die SIP functionaliteit nou net perfect voor. Terwijl je voor gsm bellen nog hele euro's per minuut moet neerleggen kun je nu even een open netwerkje zoeken en voor niks of heel weinig bellen.

Zou iemand willen testen of het ook met Parlino werkt?

Ook maar dat ik dat weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt benieuwd naar de batterij duur van de e60.... aangezien er op dit moment mensen zijn die 'm al hebben kunnen die a.u.b. hierover iets posten??

Thankz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik heel benieuwd naar ben is de snelheid van het openen van sms berichten. Ik dit moment heb ik een N70 en daarbij duurt het 2 a 3 seconden voordat een nieuw ontvangen bericht geopend is.

Verder: de personen die de telefoon bij algebeld.nl hebben besteld, hoe lang duurde deze levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Whieeeeehhiew :) Mijn E60 is zojuist binnengekomen. Hij ligt hier nu naast me aan de lader, te wachten totdat ik er mee kan experimenteren. Ik wil ook eens kijken of ik dat VOIP aan de gang kan krijgen. Wat een enorm mooi toestel om te zien ook. Geen gekke, rare vormen en bling bling, maar een mooi, zakelijk uiterlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoXie schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 09:49:
Ok bedankt voor deze uitleg.
De meest gebruikte SIP codecs (en gratis codecs) zijn overigens G.711 (u-law en a-law). Een veel gebruikte commerciele codec is G.729.

Waarschijnlijk valt G.711 onder IETF en dus moet je IETF instellen dan op je telefoon voor de meeste SIP-providers.
En jij ook bedankt voor je uitleg, ik kwam er eerlijk gezegd niet uit wat nou welke codec was, maar voor de volledigheid, de G codecs zijn dus de codecs die op Voipstunt worden aangegeven als door voipstunt gebruikte codecs. Als die onder IETF vallen zou Voipstunt dus niet vanwege de codec niet werken.
BoXie schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:48:
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:58:
Ik ben echt benieuwd naar de batterij duur van de e60.... aangezien er op dit moment mensen zijn die 'm al hebben kunnen die a.u.b. hierover iets posten??
Eigenlijk is het een goed teken dat ik nog weinig over de accuduur kan vertellen na 3 dagen -dag en nacht- wifi connectie ;) Er is continu een tekentje in mijn hoofdscherm die laat zien dat ik connectie heb met me router, Me batterij indicator staat op dit moment halfleeg/halfvol, uiteraard niet continu gebruik van de connectie, maar toch al aardig wat op internet gesurft gewoon voor de experience...

Ik weet niet of er een verschil is tussen het "continu via sip geregistreerd staan" bij je sip provider en het "continu een connectie hebben met je router", ten opzichte van de batterijduur..

Die "paar uur?" veronderstelling kan ik in ieder geval tenietdoen, ik zit nu op zo'n 14 uur continu geregistreerd bij mijn SIP provider.
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:58:
Waar ik heel benieuwd naar ben is de snelheid van het openen van sms berichten. Ik dit moment heb ik een N70 en daarbij duurt het 2 a 3 seconden voordat een nieuw ontvangen bericht geopend is.
Dat duurt ong 1 seconde bij mij, het is zeg maar een noticeable delay, maar echt niet meer dan 1 seconde...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Heb de E60 inmiddels ook binnen van algebeld.nl

Alles prima, mooi toestel waarmee ik alles kan doen wat ik wil.
Zit alleen geen geheugenkaartje in het pakket, een belletje naar Algebeld leerde me dat ze niet meegeleverd worden? (volgens de verkoper daar althans..hij opende een E60 pakket naast hem en daar ontbrak het kaartje ook...

Iemand hier een E60 met een rs-mmc dv kaartje van 64 MB ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nasty Nate schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:36:
Iemand hier een E60 met een rs-mmc dv kaartje van 64 MB ontvangen?
Mijne werd idd zonder kaartje geleverd, volgens mij heeft ie wel 64 MB phone memory en is dat wat er bedoeld word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
Ook mijn toestel via algebeld is binnen *) Ikheb 'm nu aan de oplader liggen om er vanavond uitgebreid mee te spelen. Ohjah, dat geheugenkaartje zit er inderdaad niet standaard bij :{

mooi toestel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Mocht er nog iemand zijn die in de gelegenheid is om te testen of tom tom werkt op de E60, dan hoor ik daar graag de resultaten van.

Ik ga het toestel begin juni aanschaffen, volg dit topic dan ook op de voet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem net binnen gekregen maar wat een mooi en sjiek toestel. Chroom afgewerkt :9~

ligt nu ook in de lader en vanavond begint het speel uurtje. Er zat ook hier geen geheugenkaartje bij.

heb eral 1 besteld van 1 Gig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hier ook geen geheugenkaartje, dus die moet er nog bijkomen... Ik heb me overigens al een aantal aardige toepassingen bedacht, waaronder inderdaad TomTom Mobile. Eens kijken of ik aan zo'n pakketje kan komen. Tmoet vast werken, omdat de E60 ook gewoon Symbian heeft.

Daarnaast wil ik me ook eens bezig gaan houden met het VOIP verhaal en zou ik graag wat films afspelen. Standaard zou Nokia er wel geen divx of xvid ondersteunen. Is er toevallig ook een losse divx/xvid player beschikbaar voor dit soort telefoons?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
iemand al geprobeerd wat plaatjes naar de phone te sturen en die als achtergrond te zetten?
ik wel namelijk maar ik krijg de plaatjes alleen in een rechthoekig raster in het midden van de display....de plaatjes zijn groot genoeg om vullend te zijn dus ik begin me zorgen te maken dat de achtergrondplaatjes niet schermvullend kunnen....dat zou ik dus echt ontzettend jammer vinden!

edit:
en hij lijkt het nieuwe achtergrondje over de standaard blauwe van Nokia zelf heen te zetten...bugje?

[ Voor 14% gewijzigd door Nasty Nate op 17-05-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:46

Nobby

Nuts!

Ik ben zelf op zoek naar een nieuwe mobiel met WLAN en nu twijfel ik tussen de E60 en de Qtek 8310. Mijn is mijn vraag of iemand hier gebruikt maak van een WLAN icm SecureW2. Ik kan nergens vinden of dit draait op Symbian. Op de UT is dit een vereiste en wanneer ik op de UT geen gebruik kan maken van WLAN zou dat natuurlijk erg jammer zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Nobby op 17-05-2006 17:00 ]

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07-2015
Wil zakelijk abbonement verlengen met enkele nieuwe E60's bij Vodafone, zij hebben hem echter nog niet in hun assortiment ;( Gelukkig nog een maandje voordat het afloopt, dus hopen dat ze hem tzt wel hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of de functie ""automatische toetsenbord blokkering"" erop zit? zo ja waar want ik kan hem niet vinden :/
Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste