Nou ik heb vandaag mijn freezer 64 PRO binnen gekregen en d8 installeer hem meteen maar ff

.
Nou daar begin de pijn al... Ik heb een MSI K8 NEO 2 Platinum bordje.. (agp slot, socket 939).
Ik d8 handleiding derbij en hoppa installeren die hap. Allereerst zat het metalen onderstel (waar je hem mee vastklikt verkeerd, dus moest hem ff 90 graden draaien.. Na een paar x gvd lukte dat... Nu dat ding erop drukken dacht ik.
Blijkt dat het in mijn kast wel HEEL krap is... aan de ene kant van de metalen bracket zitten meteen mijn aansluitingen voor de ide cables.. aan de andere kant van die uhm.. hoe noem je die... "bolletjes" op je mobo (condensatoren?? ofzo ??

) Naja het komt erop neer dat ik aan beide kanten erg weinig ruimte had om die handle over te halen om hem vast te zetten

.
Hoe heb ik hem er uiteindelijk op gekregen.. die hendel heb ik aan de kant van de ventilator geplaatst (dmv bracket omdraaien) en toen heb ik de cooler eraf gehaald. (het gedeelte met de vinnen). Toen de cooler vast geklikt (op de één of andere manier zit ie wel strak vast. maar die handle zit niet 100% recht om het zo maar te zeggen. maar ik heb geen speling
Nadat ie vast zat. met veel gepriegel weer het gedeelte met de vinnen weer erop geplaats. Hij zit!! Echter komt het bovenste gedeelte zelfs al tegen mijn 1e ram bankje aan...
sjesis zeg wat een K**werk.
Nou hij zit!! aan sluiten en opstarten die hap
Speedfan opgestart.. en wat blijkt... hij is nu 42 graden idle
WTF..
Ik had toch wel gehoopt dat ie wat koeler zou worden (stock cooling was ie 46graden)
mijn specs:
MSI k8 NEO 2 Platinum
AMD Athlon 3000+ (stock speed)
4 x 256 mb ram (geen merk) <-- ja ik weet het matig
Gforce 6600GT agp
Zalman ZM400B 400 Watt voeding
Doe ik iets verkeerd?? of is 42 graden redelijk ok te noemen??
Alvast bedankt

.. btw als er screens nodig zijn dan zal ik die gaan maken..