Het Grote Age of Empires 3 Topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.427 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

Rival24 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 23:26:
[...]

Heb je dan ook geprobeerd een nieuwe windows account te maken?
Jup zelfde probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik snap dus niet dat een anatal mensen het wel gelukt is. Het schijnt dat zij geluk hebben (las ik op diverse forums). Heb ze wel in mijn lijst van hamachi gezet, mochten ze online komen vraag ik het meteen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
whoeii eindelijk is AoE3 gespeeld :D echt mooi spel @ 1280x1024 en verder alles op het hoogst :P Verder nog wel fftjes wennen aan de extra opties in het spel. Verder zker wel een leuk spel

[ Voor 5% gewijzigd door KappeNou op 01-11-2005 13:23 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo eens gespeeld en vind het een leuk spel. Alleen vind ik de trading posts een beetje raar. Geven die geen ongelijke balans in het spel?

Tegen een computer speler is het leuk, je claimt ze en zet er flink wat bewaking bij en je resources blijven wel stromen. Nu moet ik toegeven dat ik niet met meer dan één AI heb gespeeld (demo) dus het zou kunnen dat met meerdere AI's dat een stuk lastiger kan worden.

Verder ziet het er cool uit en het heeft mooie geluidseffecten. Alleen de skirmish mappen in de demo vind ik wat minder. Ik heb verder nog niet kunnen opmaken of er ook een map generator in het echte spel zit voor skimish mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
  • Laatst online: 11-09 16:41
neuh geeft op zich geen oneerlijke balans. het is gewoon een gevecht voor de trading posts. maar bij mij bouwt de AI ook trading posts. gister tegen expert gespeeld. AI had 3 trading posts, ik 1 :( maar wel gewonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Laatst online: 25-07 13:07
In skirimish heb ik alleen ff 1 map gespeeld. En ik kwam er vervolgens achter dat ik een limit had aan van die balast tower achtige dingen. In princiepe wel goed imo :) vroeger bouwde ik altijd muren van die dingen whahaha :P

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

traaymakers schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 13:47:
neuh geeft op zich geen oneerlijke balans. het is gewoon een gevecht voor de trading posts. maar bij mij bouwt de AI ook trading posts. gister tegen expert gespeeld. AI had 3 trading posts, ik 1 :( maar wel gewonnen :D
Hoelang heeft de match bij je geduurd?
Tegen expert word ik pas sterker na age 4 daarvoor ramt ie mij een paar keer inelkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KappeNou schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 13:52:
In skirimish heb ik alleen ff 1 map gespeeld. En ik kwam er vervolgens achter dat ik een limit had aan van die balast tower achtige dingen. In princiepe wel goed imo :) vroeger bouwde ik altijd muren van die dingen whahaha :P
aaah goede oude tijden, gellukkig heb je een kaart om meer te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 14:01:
[...]

Hoelang heeft de match bij je geduurd?
Tegen expert word ik pas sterker na age 4 daarvoor ramt ie mij een paar keer inelkaar :)
ik speelde post imperial age :D. had geen zin om te upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Wat ik me trouwens afvraag. Maakt de computer ai ook gebruik van de homecity? En wanneer je een lvl 10 homecity hebt heeft de computer ai waar tegen je speelt dan ook een lvl 10 homecity? Als dat niet zo is worden potjes wel heel makkelijk lijkt me wanneer je met een max lvl home city tegen een computer zonder er 1 speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Mr_Knight schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 18:51:
Wat ik me trouwens afvraag. Maakt de computer ai ook gebruik van de homecity? En wanneer je een lvl 10 homecity hebt heeft de computer ai waar tegen je speelt dan ook een lvl 10 homecity? Als dat niet zo is worden potjes wel heel makkelijk lijkt me wanneer je met een max lvl home city tegen een computer zonder er 1 speelt.
Ja dat doet ie, in het menu tijdens het spelen kun je ook opzoeken welke tegenstanders je hebt en daar staat ook welk level homecity ze hebben, je kunt ook terug vinden hoeveel punten je tegenstander heeft verdiend door achteraf alle match info na te lezen dus ja die hometown gebruiken ze echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:37

pietje63

RTFM

Anders was de kaart in je capitol om shipments te blokken ook beetje nutteloos :-)

Wat ik trouwens gemerkt heb: een stukje campaign spelen helpt je ook in skirmish qua taktiek enzo

[ Voor 39% gewijzigd door pietje63 op 01-11-2005 22:33 ]

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
zijn er overigens al cheats bekend? ik vind het altijd wel leuk om door het land te lopen met een of andere futuristische unit :) en ik hoop ook nog dat er een hack wordt gemaakt dat je met 400 population ofzo kan rondlopen ipv 200, want dat schiet echt niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
traaymakers schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:05:
zijn er overigens al cheats bekend? ik vind het altijd wel leuk om door het land te lopen met een of andere futuristische unit :) en ik hoop ook nog dat er een hack wordt gemaakt dat je met 400 population ofzo kan rondlopen ipv 200, want dat schiet echt niet op
_/-\o_ Met AoE had je die auto weet ik nog wel, geweldig was dat daarmee vernielde je hele kampen in een paar minuten, goeie ouwe tijd O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond die auto voor 1 keer grappig om te gebruiken... wel origineel...

Maar cheats heb ik niet nodig, althans, ik probeer het liever op een eerlijke manier..
AI op Hard lukt me nu bijna... 2vs2 dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 10:39
traaymakers schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 12:34:
ehm iemand al geprobeerd scenario te maken? ik wou een keer een mapje maken waar iedereen onbeperkt resources heeft en ik dan kijken of ik van 3 expert AI's kon winnen :) maar ik krijg alleen niet de AI aan de praat weet iemand hoe dat moet?
Ja wel geprobeert, niet gelukt. De AI willen niks doen, beetje jammer. Vet veel tijd ingestoken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien weet iemand antwoord op mijn vraag..:

Kan je nu bij AOE3 op supremacy ook op een andere manier winnen dan alleen de tegenstander uit te schakelen?

b.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:39
press enter en dan: tuck tuck tuck ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ok, duidelijk

dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hit the ENTER key and key in the code

Give me liberty or give me coin Gives 10,000 coin
Medium Rare Please Gives 10,000 food
<censored> Gives 10,000 wood
Nova & Orion Gives 10,000 XP
tuck tuck tuck Gives you a big red monster truck that can run over anything.
X marks the spot Reveals map (fog of war still there)
Ya gotta make do with what ya got Spawns the Mediocre Bombard at your Home City gather point
Sooo Good Turn on “Musketeer’ed!” when you get killed by Musketeers
Speed always wins Turns on 100x gather/build rates
this is too hard Win in singleplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 21:37

FlyEragon

Alien Monkeys

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~karab067/ages.jpg
http://home.planet.nl/~karab067/age.jpg

>:) >:) >:)

[ Voor 73% gewijzigd door FlyEragon op 02-11-2005 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
ow rlx die cheats ff testen hoor :D tegen 3 experts spelen dan maar :D

LOL! :D free for all met supersnel resources gathering en ik word echt totaal genegeerd:D

edit 2: het lijkt me overigens onmogelijk om een expert te verslaan met resources gathering 100x. dan ben ik zelfs onverslaanbaar :P de units blijven maar spawnen. ik kreeg ze uiteindelijk alle drie verslagen dmv mijn monstertruck maar anders was het een schier onmogelijke taak geweest

[ Voor 88% gewijzigd door traaymakers op 03-11-2005 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
traaymakers schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:58:
ow rlx die cheats ff testen hoor :D tegen 3 experts spelen dan maar :D

LOL! :D free for all met supersnel resources gathering en ik word echt totaal genegeerd:D

edit 2: het lijkt me overigens onmogelijk om een expert te verslaan met resources gathering 100x. dan ben ik zelfs onverslaanbaar :P de units blijven maar spawnen. ik kreeg ze uiteindelijk alle drie verslagen dmv mijn monstertruck maar anders was het een schier onmogelijke taak geweest
Ik vraag me dan af, als je zoiets doet, is het daarna nog wel leuk om een gewoon spel te spelen? Ik vind er na dit soort dingen als ik dat zelf gedaan heb geen lol meer aan vaak.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
vroeger zo vaak gendaan, die auto is leuk, dezelfde humor als in deel 1, zat er trouwens ook zoiets in deel 2, ik heb toen nog nooit cheats gebruikt :X

Btw zag bij de V&D afgelopen weekend de Gold Edition van deel 1 liggen, gelijk maar meegenomen voor €5, heb de speciale box met beide gold edities wel maar dit mooie opvulling voor de verzameling :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een drama dit spel! Heb het gister binnen gekregen maar heb nog geen 10 minuten kunnen spelen... Het zaakje crasht continu naar de desktop... :( Het schijnt een "common thing" bij dit spel te zijn gezien het forum: http://forum.agecommunity.com/ibb/topics.aspx?forumID=7

Ben benieuwd wanneer ze gaan reply'en met een fix... Wat een hel! Anders maar eens kijken of ik m'n geld terug kan krijgen...

Oh bij de weg: mijn bijdrage aan het topic "crash to desktop" op het officiele age of Empires 3 forum: http://forum.agecommunity...rue&postRepeater1-p=3#end (Parasite)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Jaaa, ik vindt hem erg geslaagd, gister eventjes opgehaald. Ik had de demo al heel lang gespeelt en die was heel goed. Orgineel is nog beter!
Vanavond weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 21:53
Is er al een manier gevonden om hem aan de praat te krijgen op windows 2000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Laatst online: 13-07 19:27
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 15:28:
Wat een drama dit spel! Heb het gister binnen gekregen maar heb nog geen 10 minuten kunnen spelen... Het zaakje crasht continu naar de desktop... :( Het schijnt een "common thing" bij dit spel te zijn gezien het forum: http://forum.agecommunity.com/ibb/topics.aspx?forumID=7

Ben benieuwd wanneer ze gaan reply'en met een fix... Wat een hel! Anders maar eens kijken of ik m'n geld terug kan krijgen...

Oh bij de weg: mijn bijdrage aan het topic "crash to desktop" op het officiele age of Empires 3 forum: http://forum.agecommunity...rue&postRepeater1-p=3#end (Parasite)
Je hebt de patch wel geïnstalleerd?
m00n schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 10:35:
Ik neem aan dat jullie weten dat er een update is?

Hieronder wat gegevens:

CLIENT FIXES 1.01

* Fixed a bug in the command manager that caused slow performance when CPAIs were in the game
* Fixed a bug that caused sound effects (and sometimes music) to stop playing
* Fixed a problem where unplayed dialogue lines made the Campaign scenarios stop working
* Fixed a bug on the Postgame screen that allowed players' names to be edited
* Fixed a bug where all players would hear the selection sound for HC cards played
* Fixed a bug that kept the ESO connection problem dialog box from closing
* Fixed a bug in the Portuguese tech TEAM Early Dragoons that kept some civilizations from training their anti-cavalry units until the Industrial age
* Fixed a bug that made abundant resources available in the single-player Campaign
* Fixed a bug that did not let the host launch the game once the number of players was reduced below the number that had clicked ready
* Tweaked movement code to improve the responsiveness of units
* Changed formations so that unit types keep their setting even when grouped with different types

NETWORK AND ESO FIXES 1.01

* Fixed a bug in the Unresponsive Player dialog box so that it closes once consensus is reached

Download hier !

[P.S. zet de orginele .exe terug voor update]

[ Voor 52% gewijzigd door Jozz op 03-11-2005 16:51 ]

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Waarschijnlijk staan er nog een wereld codecs op zijn pc, alles eraf halen want dat geeft heel veel problemen bij dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
SanderTje! schreef op donderdag 03 november 2005 @ 01:02:
[...]

Ik vraag me dan af, als je zoiets doet, is het daarna nog wel leuk om een gewoon spel te spelen? Ik vind er na dit soort dingen als ik dat zelf gedaan heb geen lol meer aan vaak.
jawel hoor, speelde bij vorige versies soms met cheats als ik gewoon ff zin had in een snelle game maar speel meestal zonder anders is de uitdaging natuurlijk weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

true... true...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op donderdag 03 november 2005 @ 16:51:
Waarschijnlijk staan er nog een wereld codecs op zijn pc, alles eraf halen want dat geeft heel veel problemen bij dit spel.
Dat zou het kunnen zijn ja. Al zijn het er zeker niet veel... Het is het Klite codec pack... Oh en die van www.divx.com :)

Anyway, hoe verwijder ik die meuk een beetje goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
:P Tsja dat weet ik niet, ben niet z'n software mens dus misschien dat iemand anders hier meer van weet, het is alleen al vaker naar voren gekomen dat codecs problemen geven dus vandaar dat ik het maar ff meld, hoe je het eraf krijgt geen idee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:53:
[...]
Erh.. via Configuratiescherm, Software? of gewoon de uninstall runnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 14:13

HeepH

Dope Rapper

DyStiC schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 11:58:
[...]Erh.. via Configuratiescherm, Software? of gewoon de uninstall runnen :/
hey niet dat smiley want vaak is die ''meuk'' heel wat moeilijker _echt_ te verwijderen als via config -> software...maar ik zou zeggen probeer het eens ;)

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:01
Vandaag is ie toch officieel uitgekomen? Heeft iemand hem al gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Laatst online: 25-08 20:54

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

heb zojuist naar huis gebeld, en de collectors edition is in een "grote" doos gebracht, gelukkig blijft hij dus niet het weekend over op het postkantoor :)

Vanavond foto's (van de doos, dus geen screenshots :P ) van de CE 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Ik heb um 2 dagen geleden officieel gekocht in de officiele DynaBijt. Geen collectors edition helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Bizzarro schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:41:
heb zojuist naar huis gebeld, en de collectors edition is in een "grote" doos gebracht, gelukkig blijft hij dus niet het weekend over op het postkantoor :)

Vanavond foto's (van de doos, dus geen screenshots :P ) van de CE 8)
:9~ Vertel wat zit er nu in de CE, en wat kost ie en verkopen ze die bij de media markt, vraagjes voor de gene die het toevallig weten hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

pics van de CE:

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/aoe3/aoe3-1.JPG
Check de liniaal die er naast staat, de doos is echt groot.

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/aoe3/aoe3-2.JPG
Achterkant

Meer foto's (ook van inhoud) komt nog, moet m nog uitpakken verder :P

Hij kostte me €57.50 bij gcshop.nl, die heeft hem nu alleen niet meer (blijkbaar is dit echt een limited edition :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
:( Bah wat jammer, ziet er net zo goed uit, iemand nog een idee waar ie nog meer te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:53:
[...]

Dat zou het kunnen zijn ja. Al zijn het er zeker niet veel... Het is het Klite codec pack... Oh en die van www.divx.com :)

Daar zijn bepaalde programma'tjes voor. Weet zo uit mn hoofd welke dat zijn, maar zoek er ns op zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Zoals ik ook al eerder poste, heb ik de Collectors Edition gekocht (2 maanden geleden al gepre-ordered :P )

Vandaag heb ik hem binnengekregen, en het is veel beter als ik verwacht had, de kwaliteit is gewoon prachtig, het boek (208 pagina's!!) is een kunstwerkje op zich, waarvan ik de winkelwaarde zomaar op 20 euro zou schatten als ze die los verkopen.

Genoeg geluld, foto's willen we zien!

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/aoe3/aoe3-1.JPG
De voorkant van de doos. Check de liniaal die er naast staat, de doos is echt groot.

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/aoe3/aoe3-2.JPG
De achterkant van de doos.

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/aoe3/aoe3-3.JPG
Het 208 pagina tellende art book! Echt een geweldig mooi boek, alles full color, en supermooie kwaliteit.

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/aoe3/aoe3-4.JPG
Een foto uit het boek

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/aoe3/aoe3-5.JPG
De kwaliteit van de platen is verbluffend.

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/aoe3/aoe3-6.JPG
Alle objecten in het spel worden beschreven. Van age of Empires 1 en 2 zijn er ook pagina's in het boek, maar Age of Empires 3 beslaat het grootste deel van het boek.

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/aoe3/aoe3-7.JPG
Alle delen van de wereld worden behandeld.

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/aoe3/aoe3-8.JPG
Een enorme poster, ik heb een cd onder de poster gelegd wat een beetje de grote van de poster illustreert.

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/aoe3/aoe3-9.JPG
De boekjes die er bij zitten. Van links naar rechts:
De handleiding: 137 pagina's zwart wit beschrijving van de werking van Age of Empires 3.
De players guide: Een tactisch boekwerkje (51 pagina's) waarin verschillend eigenschappen van ieder land staan, en hoe je het beste kan "booming", "rushing" en "turtling" kan toepassen.
Quick reference guid: uitvouwbare kaart, waar alle tactische gegevens op staan, met verschillende statistieken mbt range van alle soorten wapens/infanterie.

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/aoe3/aoe3-10.JPG
Een voorbeeld van de pagina lay-out in de tactische gids, beetje jammer van de Nederlandse vlag.

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/aoe3/aoe3-11.JPG
Op de laatste pagina's van de players guide staan alle gebieden. De laatste pagina is gevuld met 3 landen die er nu nog niet inzitten, en dus met een patch er in zullen komen (?).

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/aoe3/aoe3-12.JPG
Alle cd's/dvd's die er bij zitten, van boven naar beneden en van links naar rechts:
Demo disk om aan vrienden te geven.
Age of Empires 3: The making off DVD, met filmpjes over het maken van de game.
Age of Empires 3: Het spel zelf :P
De soundtrack van Age of Empires 3 met 27 (!!) tracks. (ik hou wel van dit soort muziek, het is echt geweldig).

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/aoe3/aoe3-13.JPG
De afwerking van deze box is fantastisch, in de houders van de cd's/dvd's/boeken zit het logo van de game en ensemble studios geprint. Het lijkt wat brak op de foto, maar dat komt door ietsje overbelichting denk ik.

Afbeeldingslocatie: http://www.bizzarro.nl/aoe3/aoe3-14.JPG
Het hele zooitje bij elkaar :)

Dit is echt de mooiste/compleetste/kwalitatief beste/prijs-kwaliteit is geweldig Collectors Edition die ik ooit heb aangeschaft (en dat zijn er aardig wat). Ik durf niet te zeggen dat dit de beste ooit is, want ik weet niet van alle CE's het bestaan af. Maar met deze CE heb je absoluut geen miskoop. Dit is eindelijk weer eens een échte Collectors Edition, en niet eentje waar maar 1 pietluttig extra dvd-tje bijzit ofzo. Petje af voor de heren en dames die deze CE hebben gemaakt, want er is echt veel werk in gestopt. Voor dit soort CE's koop je games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
:o omg wat mooi zeg, echt prachtig ja, ziet er heel erg goed uit, ik zal wel weer achter het net vissen natuurlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Niet online
Heb net de versie gekocht, alleen valt me een ding erg tegen. Had erg gehoopt dat er een tabel zou zijn met units sterke en zwakke kanten. Nergens kan ik vinden (behalve per unit in de stats tab) hoe sterk deze unit is. In AOE2 kon je dat in een helpschermpje zien waar een unit goed of slecht in was. Iemand een idee waar ik dat kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34
Jeetje, wat baal ik dat hij niet meer te koop is bij gcshop.nl!

Ik had een tijdje terug het geluk de normale versie bij Bart Smit te scoren, lang voor de officiele releasedatum, en wanneer mijn bankrekening het een beetje zou trekken wilde ik deze ook aanschaffen!

Maar helaas...
Ik ga niet nog eens bijna 80 euro betalen bij diezelfde winkel voor de extra's, ookal zijn die supermooi! :)
De prijs bij gcshop overweegde ik dus wel.

Komt hij hier ook niet meer terug?
Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Mooie Collectors Edition zeg :). Goed bezig die makers, beter dan die geld-uit-je-zak-kloppen stijl van speciale edities :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo
Ik heb Age of Empires nog maar een paar daagjes.
Maar ik wil nou weten hoe ik die camera kan draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b..RAM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:09
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 09:51:
Yo
Ik heb Age of Empires nog maar een paar daagjes.
Maar ik wil nou weten hoe ik die camera kan draaien!
Staat in de SP, nota bene eerste van de FAQ :) maar iig ctrl+pijltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkJack
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-12-2022
heeft er hier iemand ook problemen met het installeren van de patch? :? Als ik probeer stopt hij ermee als hij die art2 wil patchen, zegt iets van old file found ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdvlist2
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik vind het echt een geweldige game en ga 'm binnenkort zeker kopen. Twijfel alleen tussen de gewone en CE versie. Indien de GC SHop de CE weer krijgt weet ik het wel. Maar om bij de normale zaken ff 70 euro te lappen vind ik weer wat gortig. Met AoM was bij de Dixons de CE even duur als de gewone. Waarom nu niet? :-(

Ik heb ook de patch geïnstaleerd en me pc was er best lang mee bezig moet ik zeggen. dacht eerst dat ie bleef hangen, maar na 5 minuten was ie toch klaar. Met name de art2 file duurde erg lang. Maar heb nog steeds geluids problemen met 1.01 :S. Soms moet ik ff het geluid disablen en meteen weer enablen voordat ie het doet. (Azalia-geluidskaart). Gelukkig starten de campains nu wel.

Ik heb trouwens GC Shop ff gemaild of ze de CE nog een keer krijgen. Ik vermeld het wel indien er goed nieuws of minder goed nieuws is.

[ Voor 18% gewijzigd door svdvlist2 op 05-11-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
svdvlist2 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 12:08:
Ik vind het echt een geweldige game en ga 'm binnenkort zeker kopen. Twijfel alleen tussen de gewone en CE versie. Indien de GC SHop de CE weer krijgt weet ik het wel. Maar om bij de normale zaken ff 70 euro te lappen vind ik weer wat gortig. Met AoM was bij de Dixons de CE even duur als de gewone. Waarom nu niet :-(.

Ik heb ook de patch geïnstaleerd en me pc was er best lang mee bezig moet ik zeggen. dacht eerst dat ie bleef hangen, maar na 5 minuten was ie toch klaar. Met name de art2 file duurde erg lang. Maar heb nog steeds geluids problemen met 1.01 :S. Soms moet ik ff het geluid disablen en meteen weer enablen voordat ie het doet. (Azalia-geluidskaart). Gelukkig starten de campains nu wel.
€70 valt nog mee vind ik, als ik bestellen moet met verzendkosten ben 80 kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

DarkJack schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 10:29:
heeft er hier iemand ook problemen met het installeren van de patch? :? Als ik probeer stopt hij ermee als hij die art2 wil patchen, zegt iets van old file found ofzo.
Ja dat had ik ook, ga de patch installeren en ga daarna koffie-zetten wacht tot de koffie klaar is. Drink het op. Eet een boterham en loop dan naar je PC.
Voor die paar mb duurt het echt godsgruwelijk lang. Gewoon wachten dus! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkJack
jrutjes schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 15:40:
[...]

Ja dat had ik ook, ga de patch installeren en ga daarna koffie-zetten wacht tot de koffie klaar is. Drink het op. Eet een boterham en loop dan naar je PC.
Voor die paar mb duurt het echt godsgruwelijk lang. Gewoon wachten dus! ;)
het probleem is niet dat het lang duurt, hij patch gewoon niet verder na die foutmelding, enorm raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mausz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 10:39
Al mensen ervaring met de scenario editor? Hoe je de computer tegenstanders werkend krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Mausz schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 17:28:
Al mensen ervaring met de scenario editor? Hoe je de computer tegenstanders werkend krijgt?
http://aoe3.heavengames.c...action=ct&f=12,25138,0,10
Hier eens kijken, daar hebben ze het over de AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Dat probleem heb je even met een iets Ali illig. versie ;) ... Ff kwestie van de juiste stappen nemen dus bij patchen...
DarkJack schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 16:40:
[...]

het probleem is niet dat het lang duurt, hij patch gewoon niet verder na die foutmelding, enorm raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzarro echt te chille foto's!!! Echt heel gaaf! Leuk gedaan!

> Me Jealous < :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Asprine schreef op donderdag 03 november 2005 @ 16:31:
Is er al een manier gevonden om hem aan de praat te krijgen op windows 2000?
Via de commandline een flag aan de setup meegeven:

code:
1
F:\setup.exe /a

Uiteraard even de F door de letter van jouw drive vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkJack
The_Cook schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 19:36:
Dat probleem heb je even met een iets Ali illig. versie ;) ... Ff kwestie van de juiste stappen nemen dus bij patchen...

[...]
wel hij is allesbehalve illegaal :P heb hem maar pas gekocht bij Game Mania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Ff clean install? Misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Steffy schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 12:09:
[...]

€70 valt nog mee vind ik, als ik bestellen moet met verzendkosten ben 80 kwijt :(
bij PC media kost het maar 2,50 voor verzending (automatische incasso) en de collectors edition kost daar 66,95

www.pcmedia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
hoe kun je de camera draaien? of zit het niet in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:32

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
WSaeNoTSoCK: lees de TS please eens door (of lees max 30 berichten terug)

Edit: Aangezien je tip erg goed is voor de CE edition ;) :
Nou, das simpel. Ga naar de opties en zet het aan. Daarna kun met CTRL + de pijltjes draaien.
Uit de TS :)

[ Voor 54% gewijzigd door We Are Borg op 06-11-2005 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ja ik zag het ook ineens staan , maar bij de demo kon het niet dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:16:
ja ik zag het ook ineens staan , maar bij de demo kon het niet dus vandaar.
Staat er ook niks bij settings? Wie weet kan het niet: heb het nooit getest. My bad dan :)

Heb de CE net besteld. Voor net geen 70 euro aan de deur bezorgd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( echt jammer dat je niet de map size kan kiezen .. ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2005 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Laatst online: 24-08 22:50
ik heb de gehele uitgebreide versie met poster , boek , muziek cd , the making of dvd , de manuel , en nog wat dingen in 1 doos , voor 55 euro bij de mediamarkt :D

ff voor de verandering , hebben meer mensen problemen met het inloggen de het online gaming gebeuren , hij zegt van bij mij als ik probeer die die failed is ... snap er niets van

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
de special version van aoe3 , is wel een aanrader trouwens ! , ik vindt het echt helemaal geweldig toen ik die doos open maakte .. zit echt bomvol informatie .. mooie doos , alles mooi afgewerkt ..

stond er echt van te kijken . das weer wat anders als dat je gewoon een cdtje meekrijgt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

idd, en als ik zo de reacties over de CE lees dan is het het geld wel waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
€ 55,- bij de Media Markt?
Mooi :)

achja, 110 euro voor een spel uitgeven, moet kunnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
ikbengoofy schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:36:
ik heb de gehele uitgebreide versie met poster , boek , muziek cd , the making of dvd , de manuel , en nog wat dingen in 1 doos , voor 55 euro bij de mediamarkt :D

ff voor de verandering , hebben meer mensen problemen met het inloggen de het online gaming gebeuren , hij zegt van bij mij als ik probeer die die failed is ... snap er niets van
:9~ Morgen naar Leeuwarden dus, die haal ik echt gelijk op, die kans laat ik echt niet liggen want dat is een koopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 03:36
Jongens ik heb eigenlijk alleen skirmisch gespeeld. Ik vroeg me af of je nog meer maps kan krijgen voor skirmisch? Kan je die los krijgen of moet je dan eerst de campains spelen.?

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:30:
:( echt jammer dat je niet de map size kan kiezen .. ;(
Ja dat vind ik ook erg jammer ook het aantal units kan je niet meer instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdvlist2
  • Niet online
Johnvh schreef op zondag 06 november 2005 @ 19:21:
€ 55,- bij de Media Markt?
Mooi :)

achja, 110 euro voor een spel uitgeven, moet kunnen :9
Jammer dat iedere mediamarkt een andere bv is en dat het heel goed kan zijn dat de prijzen bij een andere mm anders zijn. 55 euro is net zo duur als de gewone versie bij bijv dixons. Ik ga morgen ook eens ff langs na school. Is btw 121 gulden ipv 110 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
svdvlist2 schreef op zondag 06 november 2005 @ 19:41:
[...]

Jammer dat iedere mediamarkt een andere bv is en dat het heel goed kan zijn dat de prijzen bij een andere mm anders zijn. 55 euro is net zo duur als de gewone versie bij bijv dixons. Ik ga morgen ook eens ff langs na school. Is btw 121 gulden ipv 110 euro.
Maar ik was zo koppig om direct toen Bart Smit de normale versie van AoEIII in de schappen gooide erheen te fietsen en 55 euro armer thuis te komen met een 55 euro waardig spel ;)

Wanneer ik nu dus die CE ook nog aanschaf, dan gaf ik 110 euro uit :)

Maar over welke Media Markt hebben we het hier?
* Johnvh hoopt Eindhoven :P

edit; nog een vraagje..
Wat betekend spyglass ofzo :P
Ik zie het constant gebruikt worden in MP games, enkel bij het andere team trouwens. Ik weet niet meer precies hoe het heet, maar wat is het?

[ Voor 13% gewijzigd door Johnvh op 06-11-2005 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
de portugeze explorer kan zo een klein stukje van de map revealen. kan eens per 2 minuten ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Johnvh schreef op zondag 06 november 2005 @ 20:39:
[...]

Maar ik was zo koppig om direct toen Bart Smit de normale versie van AoEIII in de schappen gooide erheen te fietsen en 55 euro armer thuis te komen met een 55 euro waardig spel ;)

Wanneer ik nu dus die CE ook nog aanschaf, dan gaf ik 110 euro uit :)

Maar over welke Media Markt hebben we het hier?
* Johnvh hoopt Eindhoven :P

edit; nog een vraagje..
Wat betekend spyglass ofzo :P
Ik zie het constant gebruikt worden in MP games, enkel bij het andere team trouwens. Ik weet niet meer precies hoe het heet, maar wat is het?
:P Als ze er daar niet eens 1 hebben dan is het wel erg triest hoor, zelfs in Friesland hebben we z'n ding, was volgens mij de 1e of 2e die er in Nederland open ging weet ik nog wel, iedereen er als een gek naar toe :X

Maar ik ga zeker kijken, ligt nog wat verjaardag geld en weet niet wat ik er momenteel mee moet, het is te weinig voor een andere videokaart dus dan maar de CE halen, videokaart kan over een half jaar ook nog wel want er komt toch niks meer uit wat meer dan een Radeon 9700 pro vraagt (geen games die ik speel wel te verstaan ;) )

[ Voor 17% gewijzigd door Steffy op 06-11-2005 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Jongens ik heb eigenlijk alleen skirmisch gespeeld. Ik vroeg me af of je nog meer maps kan krijgen voor skirmisch? Kan je die los krijgen of moet je dan eerst de campains spelen.?

Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het inloggen op ESO? Ik krijg met de legale editie en valid key de melding: "ESO does not support your game version." :'(

Ik heb de laatste update (1.01), en nog... krijg ik dat?

Edit:
Inmiddels is het overgaan in "You have lost your connection to ESO."

Edit 2:
Ik vond dit zojuist op agecommunity.com:
ESO Server Issues Nov 06
The ESO login servers are continuing to have an issue that periodically prevents users from logging in. We apologize for the continued inconvience and are still investigating the issue. The servers may need to be brought down for short periods today.
matty

[ Voor 63% gewijzigd door SanderTje! op 06-11-2005 22:53 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
ik heb hem gehaald bij de mediamarkt in zoetermeer .. de normale versie van daar trouwens 39.99 ...

ik en een vriend van me stonden echt stom tekijken toen we de prijs zagen , aangezien de schatting al rond de 70 euro lag .. maar alsnog , de CE is echt waar voor je geld .. je begint compleet te stralen als je de doos open maakt .. als je een aoe fan bent natuurlijk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
Ik was net, na een potje online, ook niet meer verbonden. Ik vrees dus ook dat mijn geweldige score niet opgenomen is :(

Balen!

Edit; nee, niks opgeslagen :(

[ Voor 12% gewijzigd door Johnvh op 06-11-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
over eso , heb ik ook gezeur mee.

wat ik heb gelezen ergens . is dat de server waar eso op draait , gaat vastlopen als er meer dan 1500 man opzit , en dan ze dan ook de server moeten herstarten .. een paar maal daags , beetje cut dus ., want er zitten nu al zo,n 2500 man op .. schiet niet echt op dus..

hoop dat dat probleem snel verholpen is .. best irritant ..

en wat ik ook hoop dat ze gaan verhelpen , is bij de login .. hij onthoud je naam en wachtwoord niet ... best irritant om telkens alles opnieuw intevullen iederekeer als je wilt gaan spelen..

mijn naam op ESO is trouwens Goofisch . mss leuk als mensen mij toevoegen , geef ik andere namen door , en kunnen we ene potje doen =))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
ik precies het zelfde john , kom ook net uit een potje 3v3 , lekker gewonnen .. ging ff roken , kom terug .. was de verbinding verbroken ... en kwam erniet meer op ook .. grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 19:19
Steffy schreef op zondag 06 november 2005 @ 21:22:
[...]

:P Als ze er daar niet eens 1 hebben dan is het wel erg triest hoor, zelfs in Friesland hebben we z'n ding, was volgens mij de 1e of 2e die er in Nederland open ging weet ik nog wel, iedereen er als een gek naar toe :X

Maar ik ga zeker kijken, ligt nog wat verjaardag geld en weet niet wat ik er momenteel mee moet, het is te weinig voor een andere videokaart dus dan maar de CE halen, videokaart kan over een half jaar ook nog wel want er komt toch niks meer uit wat meer dan een Radeon 9700 pro vraagt (geen games die ik speel wel te verstaan ;) )
De grootste van Europa zit in Eindhoven :P. Wat ie kost weet ik zo niet, maar weet wel dat ze met Games niet duur zijn: PES 5 ps2 was 49,99, zit toch al snel goeie 10 euro onder de prijs van een andere winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Niet online
Ik stel gewoon nogmaals de vraag, wellicht dat er gewoon overheen gelezen is :P

is er een manual of lijst beschikbaar van de voor en nadelen per unit, de sterkte, dat soort info? Tot mijn grote verbazing en teleurstelling zat dat niet bij het originele spel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 07:21

Polycom

Poes van goud

Lexus! schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:25:

is er een manual of lijst beschikbaar van de voor en nadelen per unit, de sterkte, dat soort info? Tot mijn grote verbazing en teleurstelling zat dat niet bij het originele spel :(
Heb je ook al in de game, als je met je muis boven het maak unit knopje gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Lexus! schreef op maandag 07 november 2005 @ 10:25:

De collector's edition heeft dat wel :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Niet online
Angeloonie schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:20:
[...]

De collector's edition heeft dat wel :)
Damn, dan nog een reden om te balen dat ik gelijk naar Bart Smit gereden ben om de gewone versie te halen... Zou dit ook ergens los te verkrijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama
  • Laatst online: 11-02-2023

Il Ljama

Spits ya in the face!

Leuk hoor die CE, maar je gaat IMHO toch geen 70 of 80 euro voor een spel betalen. Koop je twee spellen voor en die posters en andere meuk bekijk je een keer en dan gaat het de kast in...

Nou ja, ieder z'n ding ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Il Ljama op 07-11-2005 13:40 ]

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 19:59
Il Ljama schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:31:
Leuk hoor die CE, maar je gaat IMHO toch geen 70 of 80 euro voor een spel betalen. Koop je twee spellen voor en die posters en andere meuk bekijk je een keer en dan gaat het de kast in...

Nou ja, ieder z'n ding ;)
Dat boek over de art in Age of Empires en de making of vind ik een mooie wannahave. Dat zouden ze vaker met games moeten doen. 70 of 80 euro vind ik ook wat aan de hoge kant voor wat boekjes, een gevouwde poster en twee dvd's.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

ach, geld is relatief. Nee, ik heb het niet in bakken en nee ik heb geen geldboom in de tuin, maar zo nu en dan is het best prima om wat geld uit te geven...Iedereen zijn ding. Zo zijn er weer mensen die 1000+ euro voor een digi cam uitgeven: zou ik weer nooit doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdvlist2
  • Niet online
Heb vandaag de CE editie bij MM (alexandrium) gehaald voor 59.99. Ze hebben er nog zeker 20 staan en de doos is een stuk groter dan destijds bij AoM en een heel stukje zwaarder. Het pakket is best zwaar vind ik. De gewone versie is 49,99 in deze vestiging en denk dat 10 euro extra niet super veel isvoor hetgeen je krijgt.

PS: had een mailtje terug gehad van GCShop.nl, zij krijgen de CE editie NIET meer binnen.

EDIT: zie net dat AoE 3 geen Geforce2 32mb kaarten ondersteunt. Toevallig heb ik er thuis eentje draaien MET AoE 3 en draait op zich wel aardig.

[ Voor 17% gewijzigd door svdvlist2 op 07-11-2005 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

GC shop :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
:'( €70 in leeuwarden voor de CE bij de MM, naja heb de gewone voor €48 maar meegenomen dat werd me toch net ff iets te gek hoor. €20 meer voor dat spul, voor 55 was het wel leuk maar ik denk dat er mensen het niet eens waren met zoveel geld meer dus dat moet je dan maar laten,

Zal dit weekeind eindelijk maar eens online :)

[ Voor 3% gewijzigd door Steffy op 07-11-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer is dat er geen tree of ages in de spel zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
We Are Borg schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:32:
ach, geld is relatief. Nee, ik heb het niet in bakken en nee ik heb geen geldboom in de tuin, maar zo nu en dan is het best prima om wat geld uit te geven...Iedereen zijn ding. Zo zijn er weer mensen die 1000+ euro voor een digi cam uitgeven: zou ik weer nooit doen :)
juist, wel een systeem hebben staan van 2000 euro maar te beroerd om een game te kopen |:(
ik heb laatst ook gewoon AOE3 en COD2 besteld hoppa 100 euro minder maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D Mijn vriendin speelt het op dit precieze moment op mijn ex-pc..
Die staat namelijk recht achter mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
WSaeNoTSoCK schreef op maandag 07 november 2005 @ 21:04:
[...]

juist, wel een systeem hebben staan van 2000 euro maar te beroerd om een game te kopen |:(
ik heb laatst ook gewoon AOE3 en COD2 besteld hoppa 100 euro minder maargoed.
Dat eerste kan ik nog 1 komen maar CoD2 :X

Maar tevreden met de gewone versie, erg leuk om weer eens een game te kopen, 2e pc game dit jaar, Guild Wars was de vorige in maart, ik koop echt alleen wat echt de moeite waard is, budget games reken ik trouwens niet mee want voor €5 laat je natuurlijk de Gold Editie van AoE 1 niet liggen ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Steffy op 07-11-2005 22:15 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.