Het Grote Age of Empires 3 Topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.428 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 03:36
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:37:
Breepee schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:21:

Ok, mee eens, maar veel mensen, waaronder Hondindegoot vermoed ik, sorry als ik het mis heb, hebben dit spel niet op een legale manier gekregen. Ik vind niet dat je het dan erg kan gaan klagen dat het spel zuigt omdat je het op een illegale manier hebt gekregen...
Dat vind ik onzin. Ik heb het spel ook niet op een legale manier. Maar als het spel wel vet was dan had ik hem zeker zo in de winkel gehaald. Toen ik AOE 2 Speelde merkte ik dat het gewoon een perfect super spel is. Als ik AOE3 speel heb ik een gevoel dat er dingen ontbreken en het lijkt net of Esemble studios het spel gewoon te snel wilde afhebben. Ik heb het spel eerst gedown om te zien of het wat zou zijn. Ik had hem ook eerst kunnen kopen en achteraf kunnen ondekken dat het gewoon veel minder is dan AOE2 was. En ik heb geen geldboom in de tuin. Dus heb dan meteen liever een spel wat mij aanspreek en er dus langer plezier van kan hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door Robin4 op 25-10-2005 19:09 ]

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Update'je: Ik had 't er net over dat de demo crashte naja nu alles uitgezet (Orb, bluetooth enzovoort)
alleen MSN-Messenger stond nog aan. Ik weer die demo starten, alles start vlekkeloos op.

Krijg 'n scherm te zien met: This game blabla Pentium 4 en krijg 'n muisicoontje te zien.

Naja kies 'n optie (learn blabla) dus ik alles starten. Zie ik 'n poppetje en de narrator verteld dus dat dat m'n poppetje is die aan land is gekomen en ik die moet selecteren. Terwijl k dat hoor merk ik al dat m'n muis 't niet meer doet en opeens bats boem computer start opnieuw op.

Ik krijg dus werkelijk geen foutmelding te zien, zoals hier net gevraagd was!!??

Nu heb ik 'm al 3x opgestart en telkens 'n andere speelmodus geselecteerd maar hij blijft crashen?

Is meerdere mensen dit overkomen en hebben zij hier 'n oplossing voor!?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
oververhitte comp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Nou dat lijkt me niet!? 't Is gewoon 'n normale comp met 'n normale config

Soc939 AMD64 3200+ (2,0G) 512 kb Box VENICE
Gigabyte K8NF-9, NF4, D-DDR, PCI-E, Soc 939
2 x 512mb DDR400 PC3200 Brand/3rd geheugen
Club3D GF 6600 GT 128mb PCI-Express D/T
Maxtor 160 GB SATA 7200rpm 8mb p/n 6L160M0
Software Microsoft Windows XP Home NL oem

Niks overgeclocked en zoals ik al zei stonden ook al m'n andere programma's uit dus :'(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 03:36
Alle nieuwste drivers al geprobeerd van geluidskaart, moederbord, videokaart

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Coolmaster schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:27:
Alle nieuwste drivers al geprobeerd van geluidskaart, moederbord, videokaart
Uh videokaart heb ik 2 weken geleden ge-update, geluidskaart heb ik niet (is integrated)
en drivers voor m'n mobo hmm even kijken :? Waar kan k vinden welke drivers ik heb daarvan?

Drivers van m'n mobo is dat makkelijk te installeren voor 'n leek
en niet dat ik straks geen comp meer heb omdat die niet meer wil opstarten :|

Progjes als: Motherboard Monitor, Speedfan en MBprobe enzo werken trouwens niet bij mij :?

Ik vraag het ook hier aan 'n vriend van me en die zegt dat 't bijna geen driver kan zijn, omdat ik net 'n nieuwe computer heb met alle nieuwe drivers die daarbij hoorden!? Hij gaf ook 'n andere link om 'm te downen dus ik wilde eerst even deze trial eraf gooien, maar tot m'n verbazing neemt deze trial meer dan 1 gb ruimte in (terwijl ik 430 mb gedownload had ofzo) Is dat altijd, dat me de install hij meer ruimte inneemt, omdat dat gedownloade helemaal gecomprimeerd is ofzo?

[ Voor 54% gewijzigd door CLB op 25-10-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:25
CLB schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:10:
Update'je: Ik had 't er net over dat de demo crashte naja nu alles uitgezet (Orb, bluetooth enzovoort)
alleen MSN-Messenger stond nog aan. Ik weer die demo starten, alles start vlekkeloos op.

Krijg 'n scherm te zien met: This game blabla Pentium 4 en krijg 'n muisicoontje te zien.

Naja kies 'n optie (learn blabla) dus ik alles starten. Zie ik 'n poppetje en de narrator verteld dus dat dat m'n poppetje is die aan land is gekomen en ik die moet selecteren. Terwijl k dat hoor merk ik al dat m'n muis 't niet meer doet en opeens bats boem computer start opnieuw op.
Dat ligt dus aan het geluid. Probeer eens de diagnostic mode Video only te starten, en kijk wat er dan gebeurd. Staat in het window start menu, gewoon bij het AoE submenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Roet schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:45:
[...]

Dat ligt dus aan het geluid. Probeer eens de diagnostic mode Video only te starten, en kijk wat er dan gebeurd. Staat in het window start menu, gewoon bij het AoE submenu.
Die zie ik nergens tussenstaan: start- programma's- Microsoft games- AoE III trial en dan:
-Age of Empires III on the web (weblinkje)
-Age of Empires III survey (weblinkje)
-Age of Empires III trial (snelkoppeling naar spel)
-Ensemble studios on the web (weblinkje)
-Microsoft game studios- Age of Empires III on the web (weblinkje)
-Read me (word document)
-Uninstall Age of Empires III trial (linkje om te uninstallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
CLB schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:53:
[...]

Die zie ik nergens tussenstaan: start- programma's- Microsoft games- AoE III trial en dan:
-Age of Empires III on the web (weblinkje)
-Age of Empires III survey (weblinkje)
-Age of Empires III trial (snelkoppeling naar spel)
-Ensemble studios on the web (weblinkje)
-Microsoft game studios- Age of Empires III on the web (weblinkje)
-Read me (word document)
-Uninstall Age of Empires III trial (linkje om te uninstallen)
Aahhh sorry, ik dacht dat je de volledige versie had. Die heeft namelijk een patch die het probleem met het geluid oplost. De demo heeft dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Roet schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:08:
[...]

Aahhh sorry, ik dacht dat je de volledige versie had. Die heeft namelijk een patch die het probleem met het geluid oplost. De demo heeft dat niet.
Doesn't matter! Maar als iemand anders denkt te weten wat het is?
En was/is de demo (laatste versie) bij jullie ook meer dan 1 gb met ruimte innemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:59
Je hebt een beetje verkeerd zitten kwooten ofzo, want wat daar staat heb ik nietzegd, maar iemand anders hoor ;)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Als ik het ACE Mega Codec Pack ga installeren, zou dit dat nut hebben en hij niet meer crashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

CLB schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:20:
Als ik het ACE Mega Codec Pack ga installeren, zou dit dat nut hebben en hij niet meer crashen?
Alles in de map music verplaatsen ;-) Dat was tenminste een workaround voor de FULL.

[ Voor 9% gewijzigd door KillerAce_NL op 25-10-2005 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

KillerAce_NL schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:27:
[...]

Alles in de map music verplaatsen ;-) Dat was tenminste een workaround voor de FULL.
Huh wat bedoel je nu? De map music van AoE, daar moet ik alles WEGhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roet schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:09:
[...]

Heb je de patch er al overheen gegooid? Probeer anders ff de nieuwe ffdshow te installeren.
Ffdshow installeren schijnt te hebben gewerkt. _/-\o_ . Ik heb net ongeveer 2 uur achter elkaar gespeeld, zonder dat het één keer is vastgelopen :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb de DEMO heh nog maar even tussendoor!

En daarin staan 'n paar mappen: battle, interface & standard

moet ik die mappen gewoon helemaal weghalen of alleen de .mp3 bestanden die in die mappen staan?

(en met de map 'music' bedoel jij die onder 'sounds' neem ik aan?)

Of moet ik de gehele map 'music' verplaatsen?

Moet hij nog specifiek ergens naartoe worden verplaatst?

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 25-10-2005 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je vraag gaat over dat probleem met muziekbestanden? Dat het geluid soms uitvalt, of kraakt ofzo?

Ik las dat je dan alleen het bestand LeisurelyBrows.mp3 uit de map /music/standard/ moet verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
voor iedereen die ook even probeerd om met een simpele "xml-edit" XP/level van zn home city te verhogen;

zorg ervoor dat <xp> * <xppercentage> = <level>, anders trapt AOE er niet in.... hij herkend de aangepaste files niet meer tot dit weer klopt..

[ Voor 54% gewijzigd door IceOnFire op 26-10-2005 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 07:30
IceOnFire schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 00:45:
ik heb ook even geprobeerd om met een simpele "xml-edit" de XP en level van mn home city te verhogen, maar bij mij trapt ie er niet in.... sterker nog, hij herkent eenmaal aangepaste files niet meer, zelfs na het terugzetten van de originele waarden. daar ging mn level 20 homecity, grmbl... kan misschien iemand een nederlandse home city online zetten (het xml bestandje in de savegame-map) met level 20 of hoger? begin liever niet weer helemaal overnieuw.....
als je het met kladblok of wordpad ofzo hebt verandert herkent ie 't achteraf inderdaad niet meer, ik heb dit gehad bij een spel van EA Sports...daar werd mij aangeraden om een geavanceerder edit progje te gebruiken...weet niet of dit ook het geval is bij AoE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
net te laat dus met de edit :)

gaat dus wel goed op t moment dat je xppercentage, xp en level op elkaar afstemt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• explorer007
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-12-2024
Hi-Sintar schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 01:14:
[...]

als je het met kladblok of wordpad ofzo hebt verandert herkent ie 't achteraf inderdaad niet meer, ik heb dit gehad bij een spel van EA Sports...daar werd mij aangeraden om een geavanceerder edit progje te gebruiken...weet niet of dit ook het geval is bij AoE.
gewoon word werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UDuckling5
  • Laatst online: 22-12-2021

UDuckling5

Nachteend

IceOnFire schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 00:45:
zorg ervoor dat <xp> * <xppercentage> = <level>, anders trapt AOE er niet in.... hij herkend de aangepaste files niet meer tot dit weer klopt..
Maakt niet uit hoor :X

Flap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:57:
Je vraag gaat over dat probleem met muziekbestanden? Dat het geluid soms uitvalt, of kraakt ofzo?

Ik las dat je dan alleen het bestand LeisurelyBrows.mp3 uit de map /music/standard/ moet verplaatsen.
Ik heb de demo, en daarbij staat dat muziekbestand niet in die map :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De HC's worden weer geupdated :D. Nu ga ik eindelijk eens flink wat levels omhoog. Wat is jullie favoriete volk en minst favoriete volk? Ik heb nog niet echt een mening kunnen vormen. Wel vind ik de Ottomanen goed, alleen ze zijn slecht in het counteren van de counters van de Janissary's. De Dutch vind ik nogal moeilijk spelen.

Verwachten jullie trouwens een expansie? Ik wel, omdat Aoe2 een expansie kreeg, evenals AoM. Niet dat AoM de opvolger van Aoe2 was maar toch, zelfde developer etc.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:21:
De HC's worden weer geupdated :D. Nu ga ik eindelijk eens flink wat levels omhoog. Wat is jullie favoriete volk en minst favoriete volk? Ik heb nog niet echt een mening kunnen vormen. Wel vind ik de Ottomanen goed, alleen ze zijn slecht in het counteren van de counters van de Janissary's. De Dutch vind ik nogal moeilijk spelen.

Verwachten jullie trouwens een expansie? Ik wel, omdat Aoe2 een expansie kreeg, evenals AoM. Niet dat AoM de opvolger van Aoe2 was maar toch, zelfde developer etc.
AoE keer The Rise of Rome en AoE2 kreeg The Conquerors, AoM heb ik nooit gespeeld het was bij lange na niet zo goed als AoE2 en het is zeker slechter dan 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:28
is die nou al te koop in mediamarkt etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
PacinoAllstars schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 12:30:
is die nou al te koop in mediamarkt etc?
Rond 2 - 4 november dacht ik dat het hier gereleased zou worden...

* SanderTje! gaat het dan kopen met 4 mensen tegelijkertijd, kijken of we groepskorting kunnen krijgen :P

[ Voor 21% gewijzigd door SanderTje! op 26-10-2005 12:55 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
AoM heb ik nooit gespeeld het was bij lange na niet zo goed als AoE2 en het is zeker slechter dan 3.
weet je, je zou paranormaal genezer kunnen worden ofzo, aangezien je blijkbaar helderziend bent. als je een spel nooi serieus heb gespeeld, hoe weet je dan dat het slechter is. (btw aom heeft jaren in top 10 sales lijsten gestaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Dit spel ziet er echt vet uit! ik wil dit! Ik speelde ook de eerste age of empires spellen, dus dit moet ook wel leuk zijn.

Ik heb alleen een probleem.. Ik wil natuurlijk eerst de demo uitproberen voordat ik het spel koop :P
Ik had de demo geïnstalleerd maar tot me verbazing is me grote scherm gewoon helemaal zwart :?
Ik zie wel al de menu's en als ik het spel laad zie ik wel de onderste balk met links onderin het kleine mapje. Maar de gewone grote hoofd map is helemaal zwart.. Ik zie net dat er een nieuwe demo uit is. weten jullie of ze daar zulke problemen mee verholpen hebben?

greatz, Kappe^

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 21:37

FlyEragon

Alien Monkeys

Hmm, een computerrijbewijs zou een goed idee zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

Superspel!! :D ik had alleen 2 vraagjes:

1. kan je nog verder uitzoomen dan very far met een modje ofzo? (in config bestand kan je wel getalletje hoger zetten maar dat helpt niet)

2. kan je vrij rondkijken door je homecity? sommige screenshots hebben posities die ik echt niet voor elkaar krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:03:
[...]

weet je, je zou paranormaal genezer kunnen worden ofzo, aangezien je blijkbaar helderziend bent. als je een spel nooi serieus heb gespeeld, hoe weet je dan dat het slechter is. (btw aom heeft jaren in top 10 sales lijsten gestaan)
Ben ik het mee eens.. Ik denk gewoon dat sommige mensen meer moeten leren praten met "Ik vind" dan met "het is"... het gaat hier namelijk om meningen, niet om feiten... maargoed,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Iemand nog enige suggestie waarom m'n demo na +/- 30 seconden uitvalt?

In alle spelmodus die ik opstart, hoor ik de narrator wat vertellen, kan 10 seconden rondbanjeren

en dan reboot m'n systeem zonder enige waarschuwing of foutmelding O-)

EDIT: Naja net heb ik de eerste hele tutorial gewoon uitgelopen en gespeeld
(van 'learn the basics' en toen was er niks aan de hand) Daarvoor had ik bijna alle instellingen
op 't hoogste gezet dus ik begrijp er nu werkelijk geen ene *piep* meer van zeg

[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 26-10-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Dus niemand hier heeft de legale versie waarmee je op eso online kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
furby-killer schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:03:
[...]

Begrijpend lezen is ook een vak 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
PacinoAllstars schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:15:
Dus niemand hier heeft de legale versie waarmee je op eso online kan?
ik heb hem

en steffy, dan moet jij eerst een duidelijkere post maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:01

BioHazard

*\o/*

Is het btw mogelijk in AoE3 om gewoon op grond te vuren, dus dat je een doel aanwijst, voor mijn part grond ofzo en dat ie daarop begint te schieten oid? :) Ik meen me te herrineren dat het in AoE2 wel mogelijk was? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verdomme alle zaken afgeweest, maar nergens hebben ze hem.

Ik wil op eso :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
BioHazard schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:18:
Is het btw mogelijk in AoE3 om gewoon op grond te vuren, dus dat je een doel aanwijst, voor mijn part grond ofzo en dat ie daarop begint te schieten oid? :) Ik meen me te herrineren dat het in AoE2 wel mogelijk was? :?
Nope daar zat ik ook al om te zoeken ivm het bos rond mijn stad, dat wil ik altijd zo snel mogelijk kwijt of soms moet je ff een pad banen door het bos ofzo.
PacinoAllstars schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:31:
Verdomme alle zaken afgeweest, maar nergens hebben ze hem.

Ik wil op eso :@
Ik weet het, in leeuwarden ook niks kunnen vinden gister :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
^^
Vind je het gek als AOE3 officieel in Nederland nog niet uit is? :P
Ik wilde trouwens AOE3 updaten,maar hij blijft hangen op het bestand art\art1.bar, kan iemand me helpen?

edit: al opgelost, door de updater gewoon heeel lang te laten draaien, wel raar dat het zo lang duurt voor een update van 6 mb ofzo.

[ Voor 28% gewijzigd door PhoenixT op 26-10-2005 23:57 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:39
Ik heb het spel sinds vorige week, alleen valt me de performance een beetje tegen. Nu heb ik geen supersysteem (zie hieronder) maar ik had toch echt wel wat meer verwacht, ik vond AOMythology er toch echt stukken beter uitzien. Waar ligt dat aan?

specs: AMD Athlon 1800+, Ti4200, 512 Mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
geen supersysteem? mischien geeft de oud ijzerhandel er nog wat voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 23:31:
Om Aristotes daar dan zo op af te kraken vind ik ook zo lullig... Hij zegt zelf toch al dat hij geen supersysteem heeft? Om het hem nog extra in te peperen vind ik onnodig.

I.p.v. dat jij gewoon blij bent met je AMD Athlon 5000+ met 10 Terrabyte DDR geheugen of weet ik veel wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:23:
setup /a (schijnt, is ergens in deel I gepost).

Kan me nog herinneren dat een vergelijkbaar iets met Doom 3 aan de hand was, dat niet draaide op 2003.
[...]
Wat je met setup/ a alleen kunt bereiken is een "server image" maken van de installatiebestanden. Kopiert dus alleen de installatiebestanden naar een locatie en installeert het spel niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aristos schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:54:
Ik heb het spel sinds vorige week, alleen valt me de performance een beetje tegen. Nu heb ik geen supersysteem (zie hieronder) maar ik had toch echt wel wat meer verwacht, ik vond AOMythology er toch echt stukken beter uitzien. Waar ligt dat aan?

Hey, ik heb ook een (2de)systeempje met vergelijkbare specs. (1900+ Ti4400 512mb)

En waarom het er niet zo mooi uit kan zien komt door de videokaart
Omdat er veel graphics niet worden en gewoon niet kunnen geladen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 23:31:
ga met je furby spelen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 23:40:
[...]

I.p.v. dat jij gewoon blij bent met je AMD Athlon 5000+ met 10 Terrabyte DDR geheugen of weet ik veel wat...
Is dat wel n dual-core processor :) Mja je hebt idd gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 21:37

FlyEragon

Alien Monkeys

Aristos schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:54:

De shaders en schaduwen zou ik op minimaal zetten, dan moet het wel aardig lukken. Op mn laptop met een 2400+ en een mobile Radeon9000 werkt het aardig. Jou cpu is minder maar je videokaart is weer beter, dus het moet wel lukken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkandude schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 01:28:
[...]

De shaders en schaduwen zou ik op minimaal zetten, dan moet het wel aardig lukken. Op mn laptop met een 2400+ en een mobile Radeon9000 werkt het aardig. Jou cpu is minder maar je videokaart is weer beter, dus het moet wel lukken denk ik.
Tuurlijk lukt het..
Maar beeldkwaliteit en details zijn niet te vergelijken met de gf 6 series.
De water is bijv niet helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:47

OMD

ik heb nagegenoeg nergens last van alleen inderdaad bij water dan wil die nog wel is poep draaien... ik begin toch echt te geloven dat mijn processortje zijn beste tijd heeft gehad ;(

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Whoehoe die 1.1 demo kan ik wel spelen :D Alleen nog te lui geweest om het spel te laden :P
Maja de 3D achtergrond van het begin menu zag er wel mooi uit hahaha straks na me werk ff spelen

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
oké ik was niet zo aardig, (en ik heb zelf geen super comp), maar het is voor mij toch echt geen verassing dat het bij hem er niet goed uitziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
mja tis idd best wel logisch.. met mijn geforce ti4600 (die een stuk sneller is) moest ik zulke nieuwe spellen al bijna op het laagste zetten.. Als je bedroeft bent over de graphics kom dan niet zeuren dat een ouder spel mooier is.. Koop gewoon een nieuwe 3D kaart voor 130€ en je kan weer super mooi spelen..

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn dat je er op terug komt Furby :).. vind ik dan...

130 euro is voor sommigen een muggenscheet, voor de anderen een olifantendrol...
Vreemde vergelijking ja, maar het punt lijkt me duidelijk...

Vandaar denk ik zijn vraag wat jullie (degeen die er wat verstand van hebben) aanraden hoe hij het het best zou kunnen draaien...

Misschien kunnen jullie mij ook verder helpen? Ik heb voor deze tijd een redelijk kutsysteem, maar hoe kan ik het spel het beste draaien?

Mijn specs:

AMD Athlon 2400+
512 DDR 400
GeForce FX 5200 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:19:

130 euro is voor sommigen een muggenscheet, voor de anderen een olifantendrol...

Vandaar denk ik zijn vraag wat jullie (degeen die er wat verstand van hebben) aanraden hoe hij het het best zou kunnen draaien...

Misschien kunnen jullie mij ook verder helpen? Ik heb voor deze tijd een redelijk kutsysteem, maar hoe kan ik het spel het beste draaien?

Mijn specs:

AMD Athlon 2400+
512 DDR 400
GeForce FX 5200 Ultra
Handig dat je ook een budget geeft..

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
KappeNou schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:41:
[...]

Handig dat je ook een budget geeft..
Denk niet dat hij een nieuwe PC wil, maar eerder de instellingen die hij het beste kan nemen. Ik speel het zelf in 800*600 met alles uit en alles wat niet uit kan op low :). Draait goed. Beter soepel draaien dan dat het er goed uit ziet. Dit doe/deed ik op een XP 2000+ / 9700 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Roet schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:52:
[...]

Denk niet dat hij een nieuwe PC wil, maar eerder de instellingen die hij het beste kan nemen. Ik speel het zelf in 800*600 met alles uit en alles wat niet uit kan op low :). Draait goed. Beter soepel draaien dan dat het er goed uit ziet. Dit doe/deed ik op een XP 2000+ / 9700 pro.
mja idd :D aan de telefoon en lezen werkt ook niet echt.. maja denk ook gewoon alles op low.. en dan proberen niet te zware dingen iets hoger te zetten. ( dus niet water effecten en schaduwen etc omhoog zetten)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Ach zeur niet hierboven, ik draai AOE3 op een Pentium 3 800 mhz, een geforce 4 MX en 384 mb geheugen... :'( Gewoon alle effecten uitzetten, maar ik draai wel in 1024*768 :)

Maarja, binnenkort krijg ik een pc'tje met een AMD 64 3200+, 1 GB geheugen en een X800 XT (of beter) hehe. >:)

[ Voor 22% gewijzigd door PhoenixT op 27-10-2005 18:41 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 00:04:
[...]

Wat je met setup/ a alleen kunt bereiken is een "server image" maken van de installatiebestanden. Kopiert dus alleen de installatiebestanden naar een locatie en installeert het spel niet !
Iemand hier nog enig zicht op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Bij de e-plaza ligt ie al zeker sinds vorige week zaterdag op de planken! :P
Cold_Phoenix schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:21:
^^
Vind je het gek als AOE3 officieel in Nederland nog niet uit is? :P
Ik wilde trouwens AOE3 updaten,maar hij blijft hangen op het bestand art\art1.bar, kan iemand me helpen?

edit: al opgelost, door de updater gewoon heeel lang te laten draaien, wel raar dat het zo lang duurt voor een update van 6 mb ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:34:
[...]

Iemand hier nog enig zicht op?
ik heb gelezen dat dat niks uitmaakt zolang je niet update, dat wil je natuurlijk wel, eb daarom moest je 1 register-key toevoegen
http://aoe3.heavengames.c...?action=ct&f=1,25277,,all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

BioHazard schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:18:
Dat is idd erg vervelend, je kan gewoon je units niet dwingen om iets aan te vallen, zoals bomen, de grond, of eigen gebouwen en units...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowaar gewonnen op Hard, ik met The Dutch, tegen The Russians op Amazonia.
Die map is een stuk makkelijker, zodra ik het op een map probeer waar niks geen water tussen zit ofzo, ben ik dood vlees na een half uurtje ofzo...

Wat mij wel een leuke optie lijkt, is als je tijdens het spel de moeilijkheidsgraad van de computer kan veranderen...
Bijvoorbeeld eerst op medium een sterke basis opbouwen, vervolgens als je alles zo'n beetje klaar hebt staan, op Hard of Expert zetten, en kijken hoe ver je kan komen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:33:
Die map is een stuk makkelijker, zodra ik het op een map probeer waar niks geen water tussen zit ofzo, ben ik dood vlees na een half uurtje ofzo...

Wat mij wel een leuke optie lijkt, is als je tijdens het spel de moeilijkheidsgraad van de computer kan veranderen...
Bijvoorbeeld eerst op medium een sterke basis opbouwen, vervolgens als je alles zo'n beetje klaar hebt staan, op Hard of Expert zetten, en kijken hoe ver je kan komen :).
mja die optie zou idd voor n00bs B) ingebouwd moeten zijn 8)7
:D

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.. ja misschien ook wel... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:33:

Probeer het volgende dan eens met de Dutch. concentreer je op coin, zodat je precies voldoende hebt om villies te blijven maken, en als je dat hebt, 6 villies om precies te zijn, moet je de rest en de nieuwe villies food laten gatheren en dan zo snel mogelijk agen, en dan kies je natuurlijk die figuur met 500 wood zodat je dat ook weer even hebt. Probeer het zo eens. En altijd villies blijven bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

KappeNou schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:36:
[...]

mja die optie zou idd voor n00bs B) ingebouwd moeten zijn 8)7
:D
Mwah waarom? Je kan zeggen wat je wil maar het komt wel in het pc-spel King Kong!

'n citaatje:
Interessanter is dat het spel een dynamical difficuly setting kent. Wat dat inhoudt? "Het spel maakt zichzelf makkelijk als je er slecht in bent," "Lukt het maar niet om je drie dinosaurussen van het lijf te houden en moet je dat stuk level steeds opnieuw spelen, dan worden het er op een gegeven moment twee. Of ze vallen je op een minder tactische manier aan." Dat werkt trouwens ook de andere kant op. Doe je het goed, dan wordt het spel vanzelf moeilijker. :*)

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 28-10-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:29:
[...]

ik heb gelezen dat dat niks uitmaakt zolang je niet update, dat wil je natuurlijk wel, eb daarom moest je 1 register-key toevoegen
http://aoe3.heavengames.c...?action=ct&f=1,25277,,all
Yep dat klopt, maar verandert niets aan de situatie. Blijft namelijk stilzwijgen (gebeurt nix) zonder een foutmelding of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:19:

Mijn specs:

AMD Athlon 2400+
512 DDR 400
GeForce FX 5200 Ultra
Je kunt gewoon op 1024x768 instelling spelen met bovenste helft op medium en de onderste op low.

Waarom probeer je het zelf niet uit?
Kan je het ons ook meteen vertellen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ook last van zomaar uitvallende spel tijdens het multiplayen op je eigen lan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie een tip voor een kaart bij level 10? Ik heb al hot air balloons maar ik mag er nog een uitkiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:45:
Heeft iemand hier ook last van zomaar uitvallende spel tijdens het multiplayen op je eigen lan?
Heb je misschien een brakke LAN verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:51:
Hebben jullie een tip voor een kaart bij level 10? Ik heb al hot air balloons maar ik mag er nog een uitkiezen.
Ik weet zo niet bij welk level het is maar je kunt als Nederlanders Religious Freedom, of hoe je het maar mag schrijven kiezen, dat geeft je een aantal interessante nieuwe mogelijkheden, vooral de nieuwe extra units mogen er zeker zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, het gaat om de Portugezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:13

pietje63

RTFM

Ik vind de canon achtige dingen altijd wel fijn, als je die dingen wat eerder heb dan normaal helpen ze je super relaxed verdedigen tegen grote legers van de compu.

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
pietje63 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:28:
Ik vind de canon achtige dingen altijd wel fijn, als je die dingen wat eerder heb dan normaal helpen ze je super relaxed verdedigen tegen grote legers van de compu.
Inderdaad, ik bouw altijd een muur, en daar zet ik altijd rijen van die kanonnen achter. Komt niemand doorheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

Is er al een werkende manier van Hamachi en AoE III ? Ik heb alle genoemde manieren geprobeerd, maar geen een die werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Rodyman schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:01:
Is er al een werkende manier van Hamachi en AoE III ? Ik heb alle genoemde manieren geprobeerd, maar geen een die werkt.
Als je géén hamachi IP krijgt in age of empires doe je zelf iets fout met de guides, als je wel een hamachi ip krijgt, maar je kunt niet connecten, dan ligt het aan je router of netwerk en daar valt verder niet veel aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik de collector's edition het goedkoopst kan pre-orderen? Ik heb het spel al een tijdje maar wil binnenkort toch echt wel online willen spelen...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:53:
[...]

Heb je misschien een brakke LAN verbinding?
niet dat ik weet..
Bij de pc waarop de game gehost word gaat het gewoon door
De 2de pc keert naar desktop met een foutmelding met de code 00000 ofzo

Dus het kan best aan mijn verbinding liggen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman

Rodyman

chillend

Rival24 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:27:
[...]

Als je géén hamachi IP krijgt in age of empires doe je zelf iets fout met de guides, als je wel een hamachi ip krijgt, maar je kunt niet connecten, dan ligt het aan je router of netwerk en daar valt verder niet veel aan te doen.
Is het niet mogelijk om gewoon ff een paar poorten open te zetten in de router en via de knop "direct ip" te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Rodyman schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 10:29:
[...]

Is het niet mogelijk om gewoon ff een paar poorten open te zetten in de router en via de knop "direct ip" te spelen?
Nee, waarom denk je dat we anders via hamachi spelen :+ :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:13
Rodyman schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 10:29:
[...]

Heb ik ook geprobeerd met een vriend. De officiele poorten open gezet die het spel denkt nodig te hebben. We hebben beide dezelfde routers maar geen resultaat. Hij kan de host niet vinden.

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Rival24 schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:27:
[...]

Welke guide heb jij gevolgd dan? En heb jij ook je verbinding in een bridge gezet?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
  • Laatst online: 11-09 16:41
ehm iemand al geprobeerd scenario te maken? ik wou een keer een mapje maken waar iedereen onbeperkt resources heeft en ik dan kijken of ik van 3 expert AI's kon winnen :) maar ik krijg alleen niet de AI aan de praat weet iemand hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

SanderTje! schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 12:04:
[...]

Welke guide heb jij gevolgd dan? En heb jij ook je verbinding in een bridge gezet?
1. hamachi starten
2. lan verbinding verbreken
3. aoe opstarten
4. aoe afsluiten
5. lan verbinding aanzetten
6. aoe starten
7. spelen

Geen netwerk bridge en andere rare oplossingen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Steffy schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:17:
[...]

Ik weet zo niet bij welk level het is maar je kunt als Nederlanders Religious Freedom, of hoe je het maar mag schrijven kiezen, dat geeft je een aantal interessante nieuwe mogelijkheden, vooral de nieuwe extra units mogen er zeker zijn _/-\o_
Dat is zeker een relaxte shipment card :D.
Geeft eerst een mooie 2 extra banken die je mag bouwen, en die Waardgelders, die speciale cavalry die je kan huren daaro zijn ook erg goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman

Rodyman

chillend

Rival24 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 12:38:
[...]

1. hamachi starten
2. lan verbinding verbreken
3. aoe opstarten
4. aoe afsluiten
5. lan verbinding aanzetten
6. aoe starten
7. spelen

Hmm nja dat heb ik dus al echt 10x geprobeerd, maar werkt niet hier :(

Ik neem aan dat jij gewoon je hamachi ip ziet als je een game host nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Rival24 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 12:38:
[...]
0. nieuwe windows account maken
1. hamachi starten
2. lan/internet verbinding verbreken
3. aoe opstarten
3.5 naar het multiplayer scherm gaan
4. aoe afsluiten
5. lan/internet verbinding aanzetten
6. aoe starten
7. spelen

Eventjes aangepast, want anders wil het bij mij niet werken :/ En ja, wij zien ons hamachi IP als we hosten. Dat moet wel, anders kun je niet spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Roet op 30-10-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman

Rodyman

chillend

Roet schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 13:37:
[...]

Eventjes aangepast, want anders wil het bij mij niet werken :/ En ja, wij zien ons hamachi IP als we hosten. Dat moet wel, anders kun je niet spelen.
Hmm werkt ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Laatst online: 28-03 13:37
Jammer, straks moet je nog de legale versie kopen...

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiken jullie Himachi om gewoon over de lan tegenlkaar te spelen?

Of om online te gaan multiplayen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:35:
Gebruiken jullie Himachi om gewoon over de lan tegenlkaar te spelen?

Of om online te gaan multiplayen?
Om via lan tegen elkaar te spelen. Multiplayen kan ik pas als ik mijn AoE binnenheb, van de pre-order. Beetje schraal dat hij al wordt verkocht. Aub dus ook niet zo'n gezeur over dat ik de legale versie moet kopen, die heb ik dus al gekocht. Alleen ik heb hem gewoon nog niet thuis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kunnen jullie niet zonder Hamachi over lan spelen?
Ik kan het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 00:03:
Waarom kunnen jullie niet zonder Hamachi over lan spelen?
Ik kan het wel..
Over lan wel :z langame over internet dus niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
damned, via hamachi aan de praat krijgen lukt me gewoon echt niet. Hele forum doorgelezen, stappenplan gedaan, maar elke keer doet ie het of maar ff (ip houden dus) of neit.

wat doe ik fout? Zelfs op het hamachi forum komt niemand er echt uit. (ja bridge is een optie, maar werkt ook niet super, omdat je elke keer alles moet instellen enzo).

Ik snap niet hoe het komt dat 16 gasten op got het wel gelukt is. graag een uitleg. Ik heb al zitten kijken of het misschien komt door naam adapter of andere dingen, maar niks lukt damned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tennisbal schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:37:
damned, via hamachi aan de praat krijgen lukt me gewoon echt niet. Hele forum doorgelezen, stappenplan gedaan, maar elke keer doet ie het of maar ff (ip houden dus) of neit.

wat doe ik fout? Zelfs op het hamachi forum komt niemand er echt uit. (ja bridge is een optie, maar werkt ook niet super, omdat je elke keer alles moet instellen enzo).

Ik snap niet hoe het komt dat 16 gasten op got het wel gelukt is. graag een uitleg. Ik heb al zitten kijken of het misschien komt door naam adapter of andere dingen, maar niks lukt damned
Als het een troost mag zijn, bij mij werkt het ook niet :| Heb ook alles (meerdere keren) geprobeerd
Wanneer het internet uitstaat neemt AoE3 het hamachi-ip wel en na hersart niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman

Rodyman

chillend

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:44:
[...]

Als het een troost mag zijn, bij mij werkt het ook niet :| Heb ook alles (meerdere keren) geprobeerd
Wanneer het internet uitstaat neemt AoE3 het hamachi-ip wel en na hersart niet.
Dat gebeurd er bij mij dus ook... Dat bridgen werkte trouwens hier ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Rodyman schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:54:
[...]

Dat gebeurd er bij mij dus ook... Dat bridgen werkte trouwens hier ook niet.
Heb je dan ook geprobeerd een nieuwe windows account te maken?
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.