Het Grote Age of Empires 3 Topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.454 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 16:03

mindcre8r

Tradepedia

We Are Borg schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:27:
[...]

Wood gaat idd ook traag vind ik persoonlijk. Heeft er volgens mij ook mee te maken dat een hoop upgraden veel hout kosten + dingen als torens geen steen kosten (zoals bij AOE2), maar ook hout. Priesters kunnen helen, al moet je ze wel zelf aan het werk zetten. Ik zet er een paar bij zodat wanneer er flink gevochten wordt aan mijn poort, dat dan de priester er voor zorgt dat de canons weer een volle HP bar krijgen :)
8)7 Howly Fcuk! weet ik dat ook weer!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Aight! schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:40:
Wat een makkelijk spel, speelde op medium ben er zo doorheen gelopen, alleen een missie moeten restarten, het einde vond ik ook niet echt 'je van het' en die missie was ook te simpel.

Wel vond ik die tijdlijn leuk, eerst met de opa, daarna de vader en dan de dochter, of hoe dat ook zat.
Eensch, vond het ook ontzettend makkelijk. Vaak was je al klaar als er bijvoorbeeld versterking gearriveerd was. Je zou dan verwachten dat je dan de opdracht krijgt op de vijand af te maken met veel grote veldslagen. Maar nee, paar simpele opdrachtjes, nauwelijks gevechten en je hebt het gehaald :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over welke super kanonnen hebben jullie t telkens? Gwn de falconets ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal-Tweety
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 22:41
Bij mij werkte al het gedoe met het maken van nieuwe accounts niet bij hamachi, maar op de volgende manier kreeg ik wel het hamachi ip in aoe:

1 - Start hamachi op, log in etc.
2 - Selecteer bij netwerkverbindingen Hamachi en de LAN verbinding samen
3 - Maak hier een netwerkbrug (r-muisknop)
4 - Selecteer de netwerkbrug en vink hamachi uit

Als het goed is staat nu alleen hamachi nog bij de "lan en snelle internet-verbindingen"

Hierdoor pikte aoe3 mijn hamachi ip als ik een game host bij LAN.
Hoop dat het bij anderen net zo goed werkt.

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
super kanonnen zijn great bombard cannon van ottomanen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We Are Borg schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:27:
[...]

Wood gaat idd ook traag vind ik persoonlijk. Heeft er volgens mij ook mee te maken dat een hoop upgraden veel hout kosten + dingen als torens geen steen kosten (zoals bij AOE2), maar ook hout. Priesters kunnen helen, al moet je ze wel zelf aan het werk zetten. Ik zet er een paar bij zodat wanneer er flink gevochten wordt aan mijn poort, dat dan de priester er voor zorgt dat de canons weer een volle HP bar krijgen :)
Ik speel helemaal niet met houthakkers..!......
Wat ik doe is minstens 2 mills maken en het maximale aantal villagers hier aan het werk zetten....daarna een markt bouwen en van hieruit hout kopen. Dit gaat veel en veel sneller en je houthakkers lopen niet het risico om aangevallen te worden of dat ze uit hun neus lopen te vreten als er geen bomen meer zijn... ;)
Zorg wel eerst dat je minimaal 400 wood hebt, anders kun je geen eens een mill bouwen..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-10 12:59
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:02:
[...]
Ik speel helemaal niet met houthakkers..!......
Wat ik doe is minstens 2 mills maken en het maximale aantal villagers hier aan het werk zetten....daarna een markt bouwen en van hieruit hout kopen. Dit gaat veel en veel sneller en je houthakkers lopen niet het risico om aangevallen te worden of dat ze uit hun neus lopen te vreten als er geen bomen meer zijn... ;)
Zorg wel eerst dat je minimaal 400 wood hebt, anders kun je geen eens een mill bouwen..!
Maar je exchange rate wordt toch steeds slechter? Dus dan ga je op een gegeven moment zo extreem veel uitgeven voor een beetje hout... :? Wat je ook kan proberen is een handelsroute opzetten en daar hout kiezen. Of een fabriek van uit je home city sturen en die hout laten produceren.

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:40

Aight!

'A toy robot...'

Yofresh_750 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:44:
Even over de demo:

Hebben jullie ook de grootst mogelijke moeite met het killen van je eigen units? Gebouwen zijn niet kapot te krijgen en mannetjes slechts 1 voor 1...

Is hier een oplossing voor?
delete?

Maar nog vind ik het spel te makkelijk. Jammer, skirmisch vind ik niet zo geweldig, als is met die nederlanders het wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 20:06
Roet schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 19:35:
Vanavond weer een game:

Network: aoegot
Password: GoT

8 uur, OK? :D
Vanavond weer! :) zelfde tijd, zelfde plek 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel werkt voor mij erg verslavend... Het is jammer dat ik af en toe moet eten, drinken, slapen, naar school gaan, uitgaan en sociale contacten in stand houden.. maar verder zit ik alleen maar AOE3 te spelen :P.

Verder vond ik AOE2 op een of andere manier toch leuker.. Ik weet het niet goed uit te leggen wat het nou precies was.. AOE3 mist voor mij blijkbaar iets..
AOE in het algemeen staat bij mij op nummer 1 in de lijst met favoriete spellen ooit. Daarna Max Payne (alle 2 de delen), en dan GTA (vice city en san andreas) denk ik.

Al vind ik het grafisch echt super, bijvoorbeeld de optie dat als je een gebouw aanvalt het per stukje afbrokkelt.
Campaign uitgespeeld in 3 dagen, het was btw overgrootvader, grootvader, en toen zijzelf. Speel nu skirmish eigenlijk alleen nog maar met de Dutch. Voel me een verrader als ik met een ander volk speel :P ;) .
Wel irritant dat je maar iets van 2 kaarten krijgt per potje (van meestal een paar uur) voor je homecity.. Beetje weinig.
Volgende potje ga ik maar eens de computer op Hard zetten, moderate wordt voor mij nu te makkelijk. Kijken hoe het verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Ben het met je eens, AOE II, en de uitbreiding, staan met stip bovenaan, ik vond AOM helemaal niets. En deze versie is goed en erg leuk, maar het haalt het ook voor mij niet bij AOE II.
Wat ik ook jammer vind is dat je zelf geen kastelen meer kunt bouwen, want je kunt wel een fort bouwen.
Ik moet overigens zeggen dat het niveau me tegen valt. In het vorige deel was hard indd hard. Mijn derde spelletje was hard en na wat grote fouten, zoals m'n villie's op de verkeerde resources zetten zodat ik te weinig food had en dus geen skirmishers kon bouwen, toch nog relatief makkelijk gewonnen. Dat kon in AOE II echt niet, dan werd je al na 10 min. overlopen.

Leuke game, zal ik me zeker een paar weken mee vermaken, maar zoals hierboven, het mist iets... Stukje feeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banjy schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:42:
[...]Maar je exchange rate wordt toch steeds slechter? Dus dan ga je op een gegeven moment zo extreem veel uitgeven voor een beetje hout... :?
In combinatie met upgrades via je Hometown valt dit wel mee,.......kies wel de goeie....
Voordat je het in de gaten hebt is je food alweer razendsnel bijgevuld. Hoe meer mills hoe sneller uiteraard..en als je docks kan bouwen dan heb je ook visboten die voor lekkerbekkies kunnen zorgen. :*)
Wat je ook kan proberen is een handelsroute opzetten en daar hout kiezen.
Nee joh,....nadeel van die Trading gevallen is dat ze als eerste aangevallen worden.
Of een fabriek van uit je home city sturen en die hout laten produceren.
Jaaaaah,.!!!!.....zo'n factory is uiteraard ideaal...!.....en als je genoeg van alles hebt, kun je er ook voor kiezen om om de zoveel tijd een big canon te produceren..!!....perfect...!
Tjah,...ik ben meer een bouwer dan een aanvaller,......maar ja, áls ik aanval dan val ik ook ècht aan.
Zo speelt iedereen weer anders,..ja toch..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de bedoeling van dat "customizen" eigenlijk..??.......iemand enig idee..?
Is het nuttig of is het onzin..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:20

Eijkb

Zo.

BigFast schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 22:24:
Ik moet overigens zeggen dat het niveau me tegen valt. In het vorige deel was hard indd hard. Mijn derde spelletje was hard en na wat grote fouten, zoals m'n villie's op de verkeerde resources zetten zodat ik te weinig food had en dus geen skirmishers kon bouwen, toch nog relatief makkelijk gewonnen. Dat kon in AOE II echt niet, dan werd je al na 10 min. overlopen.
Jaja... Ik neem aan dat je skirmish op hard speelt? En het wat te makkelijk vind? Onzin. Speel maar eens een map zonder water op hard tegen de PC. Zelfs samen met me vriendin (we spelen allebei regelmatig RTS games en AOE vanaf versie 1) willen we nog wel eens verliezen van 1 hard PC tegenstander.

Of we doen iets gruwelijk verkeerd, en dat is mogelijk, maar dan nog: te makkelijk???

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-10 17:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Dan speel je toch tegen een Expert tegenstander. Ik ben nog niemand tegengekomen die op expert van de computer heeft gewonnen zonder een water-zee-map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:27

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Erkandude schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:26:
Dan speel je toch tegen een Expert tegenstander. Ik ben nog niemand tegengekomen die op expert van de computer heeft gewonnen zonder een water-zee-map.
Ik speel al redelijk wat jaartjes, ondertussen al een decennia lang RTS maar vind Moderate nog wel moeilijk, ben nog niet aan hard toe. Ik ben wel druk aan het uitvogelen hoe het kan dat er tussen AI spelers zoveel verschil zit, volgens mij is het puur je locatie want sommige volken zoals de Duitsers heb ik nog nooit verder dan age 2 zien komen omdat ze dan door of de Turken of de Fransen wonder de voet worden gelopen terwijl die Duitsers best wel sterke units hebben waar je verder mee zou moeten komen dan wat er nu steeds gebeurt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Eijkb schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:23:
[...]

Jaja... Ik neem aan dat je skirmish op hard speelt? En het wat te makkelijk vind? Onzin. Speel maar eens een map zonder water op hard tegen de PC. Zelfs samen met me vriendin (we spelen allebei regelmatig RTS games en AOE vanaf versie 1) willen we nog wel eens verliezen van 1 hard PC tegenstander.

Of we doen iets gruwelijk verkeerd, en dat is mogelijk, maar dan nog: te makkelijk???
Dat is wel zeker te makkelijk. Zelfs in een land level van een expert gewonnen vanochtend. Zal eens een demo voor jullie maken. Welke map spelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Eijkb schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:23:
[...]

Jup skirmish, en met of zonder water het maakt niet uit. Ik moet wel zeggen dat ik het nog niet gemasterd heb op hard, dus hardest lukt me nog niet, maar ik vind het echt te makkelijk vooralsnog. Als je niet snel bent wordt je indd onder de voet gelopen.
Maar weet je zeker dat je niet op hardest speelt, want dat kan ik me wel herinneren van AOE II dat je op hardest zelden kon winnen van een AI. Maar hard is vooralsnog cookie, misschien dat het met 2 AI's moeilijker wordt, maar dat heb ik nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speelde met AOE2 eigenlijk alleen maar op de map Black Forest... Dan kon je snel muren bouwen tussen de bossen in, kon je jezelf makkelijk afsluiten. Als je dat eenmaal had gedaan kon ik redelijk makkelijk winnen op hardest tegen de computers...
Wat wel een vereiste was, was dat je zorgde dat je snel genoeg die muren had gebouwd zodat er ook niet een explorer al bij je kamp had gespiekt... Want om een of andere reden valde de pc dan een stuk sneller aan, en was ik verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Hehe... ja dan is het te doen, maar buiten BF is het nauwelijks, althans voor mij, te doen om de AI buiten te houden. Iemand al een vergelijkbare map als BF gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm hard is inderdaad nog wel te spelen (speel standaard met 4 tot 8 AI-tjes) Maar expert lukt of alleen met een watermap of met een resourcebonus.

Bij hard word je met 8 AI tjes overigens ook constant onder de voeten gelopen... Dan is het voor mij al snel inmuren en resources sparen en dan met een hoop kannonnen en wat infantery al die mensen kapotknallen. Maar dan ben ik toch wel blij met ballonnen en met spies (in capitol)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een vraag.

Ik snap nog niet helemaal hoe het werkt met die cards...
Ik heb er inmiddels 26 geloof ik, zit nu op level 12.
Maar je kan er maar 20 gebruiken is het niet? Er staat namelijk cards in deck 20/20.. ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Jup 20 stuks, het is de bedoeling dat je kaarten uitzoekt die bij jou strategie passen, ieder zal weer andere kaarten kiezen, de ene speeld liever voor units, de ander voor extra resources en weer een ander van alles wat. Je kunt oneindig veel combineren.

Ik heb zelf voor Age 1 veel grondstof kaarten, goud en voedsel is heel belangrijk, ook de kaarten voor de market kortingen zijn heel handig want je moet snel kunnen farmen zodat je in korte tijd veel kunt verzamelen, in age 3 en 4 krijg ik het altijd vrij moeilijk, age 5 heb ik vaak de overhand en dan ruim ik en rap tempo de anderen op voordat zij ook in de 5e age zijn en ik mijn sterkere positie kwijt raak omdat ze hun units ook weer kunnen upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ja dat klopt. Dit moedigd je aan meerdere decks te maken en dan aan de hand van de map/tegenstand/situatie (alhoewel de eerste kaart al vrij voeg gespeeld moet worden) een deck te kiezen. Ingame kun je namelijk een deck kiezen waarmee je gaat spelen.

Ikzelf heb meerdere decks nu. Alle decks hebben kaarten voor als er dieren zijn, voor als er geen dieren zijn, voor als er veel hout is, voor als er veel goud is, voor als er een zee is enz enz. Dat is het idee erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ok!

Zo'n vermoeden had ik al.

Bedankt voor jullie antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:21:
ah ok!

Zo'n vermoeden had ik al.

Bedankt voor jullie antwoord!
Als je trouwens nog zin hebt om te AoE3'en met andere gotters, er zitten op dit moment 2 man op het hamachi netwerk :) Dus als iemand nog zin in een potje heeft...

wel ff een message sturen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Ik ga wel ff een legale halen maandag, kut BS jammer dat ze de enige zijn die nu verkopen, hopelijk niet uitverkocht maandag anders ga ik nog voor niks ook :/

In de vakantie kan ik wel ff Multiplayeren maar dit weekeind geen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:02

pietje63

RTFM

Ik doe tegenwoordig vaak 2 tegen 2 op hard, maar mijn medespeler gaat vaak al vrij vroeg in de game dood. Is dit mijn fout, want ik bouw mezelf meestal wel redelijk in met watch towers (of hoe heten die dingen?) en muren, en hou de computer redelijk tegen.

En ik stuur meestal aardig wat legertjes op mijn medespeler af om hem te helpen, maar erg hard schiet dat ook niet op, want hij raakt vaak toch aardig wat villagers kwijt wardoor zijn economie dus kapot gaat.

Maar de vraag dus: in hoeverre ligt het aan mijn manier van spelen dat mijn mede computer kapot gaat.

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stijg telkens levels met mijn volk, maar dat zie ik alleen ingame en als ik dan naar het home city scherm ga staat ie telkens weer op mijn beginlevel (3). Ik had het eerst dus niet (anders kon ik niet bij lvl 3 komen) maar nu ineens wel. Dit is met de Ottomans.
wie weet een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:01:
Ik stijg telkens levels met mijn volk, maar dat zie ik alleen ingame en als ik dan naar het home city scherm ga staat ie telkens weer op mijn beginlevel (3). Ik had het eerst dus niet (anders kon ik niet bij lvl 3 komen) maar nu ineens wel. Dit is met de Ottomans.
wie weet een oplossing?
Ik heb ook een keer zoiets gehad, dat ik opeens weer helemaal terug was.. Volgens mij had het toen te maken met dat ik tijdens een spel op F9 drukte.. Weet niet precies wat die knop doet, maar je krijgt dan een random spel halverwege ofzo. Weet ook niet zeker of het daar mee te maken heeft.

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pietje63 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:03:
[...]

Ik heb ook een keer zoiets gehad, dat ik opeens weer helemaal terug was.. Volgens mij had het toen te maken met dat ik tijdens een spel op F9 drukte.. Weet niet precies wat die knop doet, maar je krijgt dan een random spel halverwege ofzo. Weet ook niet zeker of het daar mee te maken heeft.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Bedoel je nou dat je het ook had, en dat f9 daar iets mee te maken heeft? Ik heb in het boekje gekeken er er staat bij f9 'Quick load' wat dat ook moge betekenen. Ik heb het wel over online ;). Ik ga nu even aoe3 opstarten om te kijken of het al verholpen is, ik vrees van niet.

edit: nee niet verholpen. Maar ik heb dan ook alleen maar gekeken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:09

Polycom

Poes van goud

Wat trouwens wel leuk is om te doen in de eerste campain van act III in de single player mode, is gewoon niet aanvallen en niet je de objectives doen. Bouw een muur en daar achter een fort en een hoop van die torens. Zet achter de muren wat rockets en andere heavy bombers (of hoe die dingen ook heten). De a.i komt je steeds weer aanvallen met units die heel veel xp waard zijn. Na een 1,5 spelen ging ik toch maar eens de map halen en aan het einde van de map mocht ik 17 nieuwe cards uitzoeken. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk er naar uit om online met jullie te spelen, maar daarvoor moet ik eerst hamachi ff downloaden, en de instructies opvolgen die hier in staan.

Daarna laat ik weer van me horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuDy schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:52:
Wat trouwens wel leuk is om te doen in de eerste campain van act III in de single player mode, is gewoon niet aanvallen en niet je de objectives doen. Bouw een muur en daar achter een fort en een hoop van die torens. Zet achter de muren wat rockets en andere heavy bombers (of hoe die dingen ook heten). De a.i komt je steeds weer aanvallen met units die heel veel xp waard zijn. Na een 1,5 spelen ging ik toch maar eens de map halen en aan het einde van de map mocht ik 17 nieuwe cards uitzoeken. :Y)
En ik maar pielen omdat de kaarten ondanks alles niet omhoog gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
online zijn er problemen waardoor je XP niet wordt opgeslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:00:
online zijn er problemen waardoor je XP niet wordt opgeslagen
Bron?
Trouwens, furby-killer, ik heb met jou gespeeld. Mijn online naam is jimmy_of_orange.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
herinner je naam wel ja, welke map was dat ook alweer?

als je bron wil: http://aoe3.heavengames.c...display.cgi?action=t&fn=1
daar staat ergens een topic erover en er was vanmiddag ook een chat room op eso over. En tijdens het spelen merk je het ook, hij zegt datje lvl hoger bent maar daarna kan je geen nieuwe kaarten kiezen

[ Voor 29% gewijzigd door Sissors op 22-10-2005 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:34:
herinner je naam wel ja, welke map was dat ook alweer?

als je bron wil: http://aoe3.heavengames.c...display.cgi?action=t&fn=1
daar staat ergens een topic erover en er was vanmiddag ook een chat room op eso over. En tijdens het spelen merk je het ook, hij zegt datje lvl hoger bent maar daarna kan je geen nieuwe kaarten kiezen
Volgens mij Amazone ofzoiets. En wij maar Engels tegen elkaar praten :P.
Ze zijn dat probleem toch dacht ik nu aan het oplossen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt het een super dope game en de graphics zijn ook vet beter, maar de vorige vondt ik persoonlijk toch moeilijker... en idd een 'hard' computer tegenstander in skirmish wooped mn ass binnen een kleine 20 minuten, das gewoon te moeilijk voor mij :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
oh ja was wel leuke game.

ze denken dat het verbonden is met het probleem waardoor spellen in de gamelist blijven staan (soms zie je een rijtje die uren oud zijn), dat gaan ze oplossen en ze hopen dat dan de XP ook weer werkt, en anders gaan ze dat apart aanpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Wordt je homecity online opgeslagen bij Ensemble Online of op je eigen PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
ES Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
hmm aan het plaatje te zien ga ik nog mee tot 4 daarna lijkt het me niks meer, al die toekoms shit erbij lijkt me niks, WW1 en WW2 zou nog leuk kunnen zijn mits goed uitgewerkt al twijfel ik sterk aan dingen zoals vliegtuigen want dan is het echt geen AoE meer.

Maar goed laat ze eerst maar eens met een Patch komen voor formaties en Stand Ground want ik baal er stevig van dat dit er niet in zit en pas als dit spel is wat het hoord te zijn gaan we denken aan een uitbreiding en pas daarna tijd besteden aan een nieuwe game hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-10 13:24
Ik heb al gezocht in dit topic maar kon het niet vinden, hoe zet je de priesters (of imams whatever :p) aan tot healen? Als ik op de heal abbility klik krijg ik een cirkeltje + een bliksemicon te zien, ik selecteer de omgeving waar mijn infantry bevindt die hp hebben verloren en klik op de linkermuisknop maar er gebeurt niets...Heb het met verscheidene imams geprobeerd, ook met 5'en tegelijk maar het wil niet lukken...Na 5-6x proberen lijkt t net alsof het heeft gewerkt omdat de abbility timer begint te lopen maar als ik de gewonde infantry selecteer blijkt ie niet gehealed te zijn. Kan iemand mij vertellen hoe het precies moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 18:33
Kan iemand mij vertellen waar de saved games staan? Ik heb een nieuwe pc gekocht maar het is mij niet duidelijk wat ik moet kopieren om weer verder te kunnen gaan waar ik geeindigd ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
je plaatst het cirkeltje over gewonde units en je klikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dionysos1605
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:02
@ JP-Tjuh
C:\Documents and Settings\....\Mijn documenten\My Games\Age of Empires 3\Savegame

[ Voor 10% gewijzigd door dionysos1605 op 24-10-2005 09:11 ]

Never underestimate the predictability of stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
furby-killer schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:07:
je plaatst het cirkeltje over gewonde units en je klikt
doet dus niets bij mij...is het zo dat er een maximum aantal units binnen het cirkeltje mogen zitten ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Hi-Sintar schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:17:
[...]

doet dus niets bij mij...is het zo dat er een maximum aantal units binnen het cirkeltje mogen zitten ofzo??
Als er veel units in de cirkel staan healt hij ze allemaal maar een beetje dacht ik. Hij mag een bepaald aantal hitpoint aanvullen, tenminste zo lijkt het bij mij. Dus als er veel gewonde eenheden staan dan worden deze allemaal een heel klein stukje beter.

Probeer eens 1 gewond iemand te healen en kijk dan naar zijn levensbalk die neemt dan even toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:44

OMD

Ik vind het spel echt geweldig. Ik heb hem niet echt gekocht zeg maar, maar ik weet 100% zeker dat ik deze 4 november uit de schappen ga trekken. Puur voor het Lannen en online gamen. Dit spel is het gewoon waard die paar tientjes. :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Morgen maar ff Leeuwarden rondneuzen, vandaag is het me te slecht weer, als ie er ligt neem ik um mee. Dan kan ik ook ff Multrplayeren, geloof dat hier elke avond wel mensen bezig zijn toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:51

Rival24

I'll Be Back

Een replay voor de liefhebbers van en Erkandude.

Tips welkom ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Rival24 op 24-10-2005 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 16:03

mindcre8r

Tradepedia

zo heb de game maar gekocht,zit gewoon zo goed inelkaar :) nu al uren speelplezier van..en online is t ook gewoon erg lachen.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• explorer007
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-12-2024
Rival24 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:42:
Een replay voor de liefhebbers van en Erkandude.

Tips welkom ;)
Netjes gespeeld jij.
Hele goede tacktiek met bijvoorbeel het leger wat je opsplitste tijdens de eerste aanval.
ook netjes van het verdedigen van je trading post wat je met verplaatsbare units doet.
mischien is een waypoint oprecourses zetten ipv. gewone grond een idee daarmee voorkom je dat settlers niks staan te doen als je ze gebouwd hebt. (is me niet opgevallen dat het gebeurd is ofzo)
maar strategie is toppie verder.

En voor erkan:

orgineel om een towncenter en een tower bij je trading post te zetten. alleen een falconet heeft een verder bereik dus dat is een makkelijke prooi voor een falconet.
en als je je fort neerzet zou k dat net iets dichter bij die trading post doen.. net zo makkelijk.
verder zie je dat de tegenstander veel cavalerie heeft. beter is dat om te zorgen te meer heavy infanterie traint. ik ken de eenheden van de ottomanen niet uit mijn hoofd maar volgens mij had je niet de meest optimale units in gebruik.
eerder naar age 4 gaan: gebouwen hebben dan een grotere LOS. en unit volgens mij ook.
niet zomaar aanvallen met een stel paarden. zonder kanon kost het je veel te veel units
settlers ver van je basis is gevaarlijk...

en voor beide:
altijd op de map letten en op je legen: vb. erkan rent zo met een aantal paarden door het leger van leger van rival24 richting rival24's basis. al je opgelet had. had je hem van te voren al f kunnen knallen.
allebij fair gespeelt.
allebij je molen tegen je towncenter aanbouwen is een idee. als je de bel luid zitten je settlers gelijk binnen.

(dit alles is mijn bescheiden mening, op basis van hoe ik het even snel heb kunnen bekijken)
  • edit: vraagje welk level homecity hebben jullie
  • vraag2: hoe krijg ik die muren die the circle ook heeft (uit de campaign). die vind ik nl gruwelijk mooi. neem als voorbeeld dat fort dat je moet vernietigen als je de laatste inca tempel moet vededigen. die zou ik echt graag willen.
verder heb je de hele campaign uitgespeeld op hard. dit vond ik op zich wel te doen. enkele pittige level waarin je je danig kan verslikken in een strategie van de enemy, maar over het algemeen vindt ik de ai niet alles. net zoals enemy's die eerst je hele muur af gaan breken enzo...

[ Voor 16% gewijzigd door explorer007 op 24-10-2005 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

@explorer007, bedankt voor de kritiek :)

Ik heb overigens een level 103 homecity :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Thnx indeed, ik ga ook maar eens een andere strategie uitvogelen want economie van de ottomanen is behoorlijk zwak.
En de gratis villagers waar ik eerst zo blij mee was is nu toch best wel een nadeel. Je krijgt ze erg langzaam aan, en de upgrade om ze sneller te kweken kost je ook veel resources.
Verder heb je ook geen schijn van kans als je setlers afgemaakt zijn, je kan immers zelf geen setlers maken. Maar binnenkort weer een rematch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eej

Kan iemand mij vertellen hoe je een fort kan bouwen?? Ik kan dit namelijk nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Je kunt een fort niet maken als een gebouw, je moet hem eerst unlocken bij je Home City (choose cards en build a deck). Als je dan in-game een experience point vrij hebt ga je in-game naar je HC en klik je op de fort kaart (je moet dan wel in age 4 zitten ofzo) en je krijgt na een tijdje je fort bij je towncenter.

Volgens mij heeft iedereen standaard z'n fort al ge-unlocked :X
Dus dan moet je in-game gewoon naar je Home City gaan en op de fort kaart klikken (wel in de juiste age zitten en een experience point hebben)

[ Voor 35% gewijzigd door PhoenixT op 24-10-2005 18:48 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:28

DaOverclocker

Overclocker for life...

Ik heb aan aantal topics zitten doorlezen,maar:
Ik wil een save game herladen. Als ik die load, dan kom in de game, maar hij wil dan niet van pauze af. in de campaign drukte ik dan op objectives en dan ging het spel vanzelf weer lopen. maar in de skirmisch kan dat niet.
de esc knop oid werkt gewoon niet:s
Ik zie dus de hele tijd Game paused is het beeld.

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

prtsc knop.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 18:33
Dionysos1605 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:08:
@ JP-Tjuh
C:\Documents and Settings\....\Mijn documenten\My Games\Age of Empires 3\Savegame
Thanks! Heb me rotgezocht! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
DaOverclocker schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 19:21:
Ik heb aan aantal topics zitten doorlezen,maar:
Ik wil een save game herladen. Als ik die load, dan kom in de game, maar hij wil dan niet van pauze af. in de campaign drukte ik dan op objectives en dan ging het spel vanzelf weer lopen. maar in de skirmisch kan dat niet.
de esc knop oid werkt gewoon niet:s
Ik zie dus de hele tijd Game paused is het beeld.
pause/break toets op je toetsenbord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
als je met janisarias strelets tegen komt doe ze dan in melee, ff later is er alleen nog een hoopje dooie strelets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

Heeft iemand al geprobeerd om de xml bestanden in die save dit aan te passen? Kleine quote uit dit niet gecodeerde bestand:
<level>16</level>
<xp>278770</xp>
<skillpoints>0</skillpoints>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ja, dat kan :D. Je hoeft je XP trouwens niet aan te passen, enkel je level en je skillpoints (skillpoints kun je bijvoorbeeld op 100 zetten zodat je alle kaarten kan krijgen)

Als je je homecity wilt upgrade met die waardeloze shit moet je die propsunlocksearned omhoog doen, dus iets van 20 invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Ik zal mijn vraag nog eens posten: Is het mogelijk om gebouwen te draaien? Aangezien het wel een 3d engine is lijkt mij het mogelijk. Maar iemand die dus weet hoe dat zou moeten? Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Roet schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:03:
Ja, dat kan :D. Je hoeft je XP trouwens niet aan te passen, enkel je level en je skillpoints (skillpoints kun je bijvoorbeeld op 100 zetten zodat je alle kaarten kan krijgen)

Als je je homecity wilt upgrade met die waardeloze shit moet je die propsunlocksearned omhoog doen, dus iets van 20 invullen.
:P Omg das triest, dan neem je het enige leuke in de game op het spelen zelf na weg, ik vind het juist prachtig om na 2 uur spelen 2 kaarten te mogen uitzoeken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ik denk dat je in de war bent...

Het is de gewoon de "pause"/break knop.

[ Voor 5% gewijzigd door Darth Malak op 25-10-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:56
Gasten is deze game nou al gewoon te koop in de winkels, want ik wil hem halen voor online gameplay!!!!

Zoja, welke zaken hebben jullie hem gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu wil inloggen bij ESO lukt het laden van de Home Cities niet, hebben jullie dat ook? Wordt de bug gefixd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt allemaal leuk enzo, maar het spel is gewoon kut.
Als ik mijn shader quality op very high zet, kapt ie er na 2 minuten al mee, terwijl het toch gewoon moet kunnen. Verder is het geluid enorm gaar. Wanneer ik naar het menu ga waar je je kaarten kan spelen (nadat je op de vlag klikt) en ik keer dan terug naar het spel, heb ik geen geluid meer. Ik heb gelezen dat je dan de hardwareacceleratie uit moet zetten, maar dan loopt mijn geluid een aantal seconden achter.
Verder loopt het spel nog steeds vast, als mijn shader quality op bijvoorbeeld medium staat. Ik kon een tijdje spelen, maar na het bereiken van age 2 liep het spel weer vast.

Jammer dat dit spel zo enorm kut is, ik keek er erg naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Jammer dat je computer zo kut is, helaas pindakaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Steffy schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:30:
[...]

:P Omg das triest, dan neem je het enige leuke in de game op het spelen zelf na weg, ik vind het juist prachtig om na 2 uur spelen 2 kaarten te mogen uitzoeken :Y)
Je bedoelt dat het verneuking van tijd is om tot level 30 te spelen zodat je een kans maakt tegen een andere level 30 speler. Fijn als je met een nieuw ras begint tijdens het lannen, mag je eerst ff 25 uur spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:49:
Het lijkt allemaal leuk enzo, maar het spel is gewoon kut.
Als ik mijn shader quality op very high zet, kapt ie er na 2 minuten al mee, terwijl het toch gewoon moet kunnen. Verder is het geluid enorm gaar. Wanneer ik naar het menu ga waar je je kaarten kan spelen (nadat je op de vlag klikt) en ik keer dan terug naar het spel, heb ik geen geluid meer. Ik heb gelezen dat je dan de hardwareacceleratie uit moet zetten, maar dan loopt mijn geluid een aantal seconden achter.
Verder loopt het spel nog steeds vast, als mijn shader quality op bijvoorbeeld medium staat. Ik kon een tijdje spelen, maar na het bereiken van age 2 liep het spel weer vast.

Jammer dat dit spel zo enorm kut is, ik keek er erg naar uit.
Zo je hebt ook echt de moeite genomen om het probleem uit zoeken, het spel is niet kut, dat ben jij wel je lekker goed onderbouwde mening :Z

Met die kaarten zijn trouwens leuke extras te unlocken, je bent bij je kerk ook een extra kaart krijgen waar je 5 paardjes en 30 infanterie kunt krijgen, die zijn echt geweldig sterk en zijn volgens mij hun kost prijs wel waard.

Edit: Wel als Nederlanders, het zal bij andere volken neit zitten of het is wat anders.

[ Voor 15% gewijzigd door Steffy op 25-10-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie online inloggen? Ik kan dat nu ineens niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-10 09:16

jjwa

CZ3 tentmuis

Leuk spel, heb me zeker vermaakt met de Campaign, maar ik kan nou niet zeggen dat die erg lang of moeilijk was!
Maar eens gaan kijken of multiplayer leuk is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erkandude schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:53:
Jammer dat je computer zo kut is, helaas pindakaas.
Ik vraag me af of het aan mn pc ligt. Ik heb trouwens al gezocht in de faq en op de website, maar geen van de oplossingen die daar staan werkt. En het probleem komt bij meer mensen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:40:
[...]

Ik vraag me af of het aan mn pc ligt. Ik heb trouwens al gezocht in de faq en op de website, maar geen van de oplossingen die daar staan werkt. En het probleem komt bij meer mensen voor.
Heb je de patch er al overheen gegooid? Probeer anders ff de nieuwe ffdshow te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
_/-\o_ Je stad Customizen is echt geweldig zeg, het voegt echt helemaal niks toe maar vind het prachtig als ik aan het eind van een veldslag weer 2 dingen mag uitzoeken, dat zo iets stoms en zinloos zo leuk kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 19:25
Steffy schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:59:
Zo je hebt ook echt de moeite genomen om het probleem uit zoeken, het spel is niet kut, dat ben jij wel je lekker goed onderbouwde mening :Z
Het spel lijd anders duidelijk aan 'grafisicatie'. Leuke graphics, maar gameplay, ho maar. Echt, als je de vorige ES-games heb gespeeld weet je gewoon dat na AoM het alleen maar bergaf is gegaan. AoEII is duidelijk een beter game, zie topic en review maar voor argumenten.

Als fanatiek AoE'er vind ik het gewoon een teleurstelling...

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook homecitys downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Breepee schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:30:
[...]

Het spel lijd anders duidelijk aan 'grafisicatie'. Leuke graphics, maar gameplay, ho maar. Echt, als je de vorige ES-games heb gespeeld weet je gewoon dat na AoM het alleen maar bergaf is gegaan. AoEII is duidelijk een beter game, zie topic en review maar voor argumenten.

Ik heb ze allemaal gespeeld en misschien is deze game niet helemaal wat het had kunnen zijn het is best wel een goed spel, gelijk zeggen dat het helemaal niks is makkelijk zat, dan is het je spel gewoon niet.

En een review is heus geen feit ofzo, een review zegt voor 100% helemaal niks over gameplay, de gene die het test is vaak iemand die dat soort games liever speeld dan welke anders games ook en is dus al niet eens objectief. Daarbij komt kijken dan reviews vaak meedoen in de hype. HL2 gespeeld, werd het niet afgeschilderd als het beste spel ooit, het was voor mij het slechtste spel wat ik ooit gespeeld heb, een waardeloze kut shooter van niks terwijl ik vroeger uren en uren shooters gespeeld heb in de tijd van Doom en Wolf dus het is niet zo dat het mijn soort game niet is. Review is BS en zo slecht als je het afschilderd is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roet schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:09:
[...]

Heb je de patch er al overheen gegooid? Probeer anders ff de nieuwe ffdshow te installeren.
Mjah, de patch heb ik al geinstalleerd, maar hielp ook niet heel veel. Ik zal wel even ffdshow installeren, kijken of dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:15

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
[...]

Het spel lijd anders duidelijk aan 'grafisicatie'. Leuke graphics, maar gameplay, ho maar.
Mwah, dat is jouw mening. Ik vind de gameplay super.
Echt, als je de vorige ES-games heb gespeeld weet je gewoon dat na AoM het alleen maar bergaf is gegaan.
AoM hoort helemaal niet in de AoE reeks thuis, dus waarom je die er bij haalt is mij een compleet raadsel :)
AoEII is duidelijk een beter game, zie topic en review maar voor argumenten.
Weer een mening, al ben ik wel met je eens dat ik persoonlijk AoE2 met meer plezier heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]We Are Borg schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:43:
[...]

[...]
AoM hoort helemaal niet in de AoE reeks thuis, dus waarom je die er bij haalt is mij een compleet raadsel :)

Hij heeft het over de ES-games, niet de AOE-reeks, dus dat lost jou raadsel dan op ;)

Verder vind ik AOE3 een erg leuk spel, zal me er ook een lange tijd mee vermaken. Maar AOE2 vind ik leuker. En ja, dat is een mening, die hebben wij mensen wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hondindegoot...

Ik denk dat jij niet de goede versie van AOE3 hebt... gehaald (laat ik het zo maar noemen...)
Misschien een bèta-versie ofzo...

Maar inderdaad, omdat het spel bij jou niet goed werkt, het spel meteen kut te noemen, is niet eerlijk vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 14:35
Uhm als ik over het netwerk wil spelen functioneert het niet en geeft hij een error...waarom? hebben meer mensen dit?

Error is overigens iets van type mismatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

Aakab schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:34:
Uhm als ik over het netwerk wil spelen functioneert het niet en geeft hij een error...waarom? hebben meer mensen dit?

Error is overigens iets van type mismatch
Bedoel je niet wrong serial? Bij de Bart Smit verkopen ze hier een crack voor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
pietje63 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:39:
[...]

Bedoel je niet wrong serial? Bij de Bart Smit verkopen ze hier een crack voor :-)
_/-\o_ hehe

Uitverkocht vanmiddag :( online shops die ook al verkopen of wordt het wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
  • Laatst online: 13:12
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:40:
[...]

Ben blij dat je het spel afrekent op problemen die nix met gameplay en spelervaring te maken hebben. M`n auto heeft een lekke band, steevast beland ik in de vangrail en daarom is het een kutauto, jammer want ik had het zo`n leuke auto kunnen vinden.

Goed bezig :)

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ik snap niet waarom mensen niet in age V kunnen komen. Ik geraak er met elk volk in :)

Kost 4000 food en 4000 goud en je kan dan een kapitool bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Yofresh_750 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:52:
[...]

Ben blij dat je het spel afrekent op problemen die nix met gameplay en spelervaring te maken hebben. M`n auto heeft een lekke band, steevast beland ik in de vangrail en daarom is het een kutauto, jammer want ik had het zo`n leuke auto kunnen vinden.

Goed bezig :)
Nouja, je mag de softwaremakers best verantwoordelijk stellen voor hun software. Ik kan slecht beoordelen wie hier nu de 'schuldige' is, maar je mag verwachten dat het spel op een normaal systeem normaal loopt. Daarbij is het aantal 'issues' in ieder geval meer dan met vorige ES-spellen.
Steffy schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:46:
[...]

Ik heb ze allemaal gespeeld en misschien is deze game niet helemaal wat het had kunnen zijn het is best wel een goed spel, gelijk zeggen dat het helemaal niks is makkelijk zat, dan is het je spel gewoon niet.
Mij hoor je niet zeggen dat het helemaal niks is, maar het had zoveel meer kunnen zijn en daarom vind ik het een gemiste kans (en dat vind ik jammer)
En een review is heus geen feit ofzo
Dat beweerd toch ook helemaal niemand?
een review zegt voor 100% helemaal niks over gameplay
Menig review heeft toch een kopje gameplay. Hoewel het aan de lezer is te bepalen hoe geloofwaardig de schrijver is, vind ik het tekenend dat bijna iedere review dit onderdeel gematigd tot negatief beoordeelt. Objectiviteit kun je niet krijgen, intersubjectiviteit komt er echtet aardig in de buurt.

Om het af te ronden, ik wilde even wat tegenwicht bieden tegen het ge- _/-\o_. AoE3 is op zijn best een middenmoter, en dat vind ik jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
@aakab je krijgt zeker crc mismatch, patch downloaden

euh ik geloof dat je ff de reviews nog een keer moet bekijken, geen één noemt gameplay negatief, hooguit middelmatig, en sommige reviews zijn ook heel positief. maar als het een WC3 fan is zal je nooit goede review krijgen

[ Voor 74% gewijzigd door Sissors op 25-10-2005 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Breepee schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:21:

Nouja, je mag de softwaremakers best verantwoordelijk stellen voor hun software. Ik kan slecht beoordelen wie hier nu de 'schuldige' is, maar je mag verwachten dat het spel op een normaal systeem normaal loopt. Daarbij is het aantal 'issues' in ieder geval meer dan met vorige ES-spellen.

Ok, mee eens, maar veel mensen, waaronder Hondindegoot vermoed ik, sorry als ik het mis heb, hebben dit spel niet op een legale manier gekregen. Ik vind niet dat je het dan erg kan gaan klagen dat het spel zuigt omdat je het op een illegale manier hebt gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Breepee schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:21:
[...]

[...]
Dat beweerd toch ook helemaal niemand?
Haal dat dan niet aan als reden om het spel af te branden(klinkt wat overdreven maar we snappen het wel, hoop ik), ik snap het wel dat je dezelfde mening deelt met die mensen en dat kan maar er zijn ook mensen die alleen de review lezen en het spel zelf geen eens proberen en het geen enkele kans geven.
Menig review heeft toch een kopje gameplay. Hoewel het aan de lezer is te bepalen hoe geloofwaardig de schrijver is, vind ik het tekenend dat bijna iedere review dit onderdeel gematigd tot negatief beoordeelt. Objectiviteit kun je niet krijgen, intersubjectiviteit komt er echtet aardig in de buurt.
Gameplay is voor ieder een andere beleving, de een vind FEAR op dit moment BV super spannend terwijl ik het maar een slap spel vind bv, dan heeft de zogenaamde gameplay ineens een onvoldoende terwijl iemand die zegt dat het spanningsgehald van de gameplay juist een dikke 9 hoord te krijgen.

Er zijn ook mensen die niet naar de gameplay kijken maar naar hun eigen beeld wat ze geschetst hebben van het spel voor dat het uit was en vergelijkt dat, dat is ook verkeerd, je moet kijken naar wat het is en oordeel daar dan over, AoE3 had meer kunnen zijn en daar heb je 100% gelijk in maar wat het nu is is misschien net niet wat deel 2 was maar het spel is best goed en gekeken naar andere RTS van de laatste jaren is het spel erg goed.

[ Voor 53% gewijzigd door Steffy op 25-10-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik heb net de demo uit de startpost gedownload (de laatste demo-versie)
en geinstalled. Naja werkt perfect en start goed op, maar ik heb 'm gelijk ff op 1280 x 1024 gezet
(dat is namelijk de native-resolutie van m'n scherm) Er stond ook nog 'n mogelijkheid; V-sync bij,
wat is dit precies en moet dit aan of uit staan?

Uhh naja ik natuurlijk gelijk ff kijken hoe 't eruit zag, crashte 't spel
mja ik was ook wel veel met andere dingen bezig (msn, downloaden, photoshop)
dus dat sluit ik zometeen wel ff allemaal af en dan probeer ik 't wel opnieuw!??

Heeft dit nut volgens jullie of is die demo gewoon corrupt? Er stond wel in de TS dat die 't niet bij iedereen doet ofzo, maar hij startte wel gewoon goed op, dus daar was ik alvast blij om?

Waarmee kan ik de instellingen iets ' verslechteren' alleen door m'n beeldresolutie aan te passen of zijn er nog 'n paar instellingen die de game iets lichter maken? Ik weet dat ik 'n aardige computer heb staan, maar wat zouden jullie nemen als instellingen met deze specs:

Soc939 AMD64 3200+ (2,0G) 512 kb Box VENICE
Gigabyte K8NF-9, NF4, D-DDR, PCI-E, Soc 939
2 x 512mb DDR400 PC3200 Brand/3rd geheugen
Club3D GF 6600 GT 128mb PCI-Express D/T
Maxtor 160 GB SATA 7200rpm 8mb p/n 6L160M0
Software Microsoft Windows XP Home NL oem

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 25-10-2005 18:50 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
De oude demo was idd erg brak maar de 1.1 Demo moet goed werken, als ie crashed laat dan ff zien wat windows voor melding geeft als ie dat doet tenminste, misschien dat er hier mensen met dezelfde problemen zijn en een oplossing weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Steffy schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:37:en gekeken naar andere RTS van de laatste jaren is het spel erg goed.
Daar ben ik het niet mee eens. Sinds AoE2 zijn er heel wat (betere) RTS'en uitgekomen, Rise of Nations en Empires: Dawn of the Modern World om er een paar te noemen. AoE3 haalt het gewoon niet bij die games, qua gameplay.

Overigens kan ik iedereen (sowieso) aanraden de demo (verbeterde versie) eerst te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Laatst online: 09-09 03:36
[...]

Helemaal mee eens, maar de gameplay is wel verslavend, maar de game zelf is idd wel minder leuker dan AOEII. En idd ik vind het wel een teleurstelling dat AOE III wel wat tegen valt.

[ Voor 8% gewijzigd door Robin4 op 25-10-2005 19:00 ]

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.