Het Grote Age of Empires 3 Topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 7.444 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Ik heb een ATI 9600XT en ik moet bij de graphics heel wat op medium of low zetten, om lekker te kunnen spelen. :( :9~
Ik denk dat ik op zoek ga naar een betere graka :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-09 11:36

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
We Are Borg schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:03:
[...]

Nog nooit gebruikt, om de redenen die jij al aangeeft. Knal liever een farm neer dan dat ik van die beestjes moet gaan kweken. Heb ook nog nooit meegemaakt in een online game dat iemand er gebruik van maakt :)
Misschien dat het handig was geweest als het automatisch ging en een voordeel had ofzo of dat het taktiek afhankelijk is ofzo maar het is nu idd vrij zinloos, heb het in de demo gebruikt om uit te vogelen wat het alle was maar verder nog nooit gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het lastig dat schapen (of koeien) eerst ook 100 food kosten om ze te produceren.. dan moet je een tijd wachten en zijn ze 500 food... Aan het begin gebruik ik die 100 food veel liever voor andere dingen dan een schaap om vervolgens een paar minuten later er pas profijt van te hebben...
Ik gebruik hem dus ook niet... Ja of soms op het laatst als er niks meer te upgraden is, om m'n percentage upgrades iets te verhogen... scheelt weer in experience points etc, al is het minimaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:01:
Ik vind het lastig dat schapen (of koeien) eerst ook 100 food kosten om ze te produceren.. dan moet je een tijd wachten en zijn ze 500 food... Aan het begin gebruik ik die 100 food veel liever voor andere dingen dan een schaap om vervolgens een paar minuten later er pas profijt van te hebben...
Ik gebruik hem dus ook niet... Ja of soms op het laatst als er niks meer te upgraden is, om m'n percentage upgrades iets te verhogen... scheelt weer in experience points etc, al is het minimaal...
Het is wel leuk om een leger schapen te hebben :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

pietje63

RTFM

We Are Borg schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:03:
[...]

Nog nooit gebruikt, om de redenen die jij al aangeeft. Knal liever een farm neer dan dat ik van die beestjes moet gaan kweken. Heb ook nog nooit meegemaakt in een online game dat iemand er gebruik van maakt :)
Voor hout gebruik ik als ik wat verder in een game ben mijn overgebleven cards en trade posts, vooral die laatste schiet wel op.

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:07:
[...]

Het is wel leuk om een leger schapen te hebben :+
ja ok dat is wel droog... alleen kan je er niks mee... ja of ze allemaal vlak achter elkaar slachten.. geeft een grappig koor van kreunende schapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 20:38:
[...]

ja ok dat is wel droog... alleen kan je er niks mee... ja of ze allemaal vlak achter elkaar slachten.. geeft een grappig koor van kreunende schapen :P
"BAaaaaAAAAaaaaAAaaaa"

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 09:19
Ik wordt echt doodmoe van ESO!
Het ligt er tegenwoordig echt meer uit dan dat het wel goed werkt.
En wanneer het werkt ligt het er 80% van de gevallen uit als ik weer terug wil keren, en dus de punten kwijt raak.

Hopelijk vinden ze er snel een oplossing voor.
Wordt er echt moe van! :( :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
ik wilde zonet een potje doen met een vriend van me .. we hebben hem samen gekocht , ,hebben vroegr samen altijd aoe2 gespeelt ,hij was ook 2de van de wereld in michi ,... dus we waren er helemaal klaar voor , wat was het probleem ..

willen we samen een game joinen , ziet hij mijn naam niet in de game , en andersom zag ik zijn naam niet in de game , terwel we er wel bijde inzitten ... en later zij die dat de game werdt gecanceled , ,paar keer opnieuw ingelogged alles , tig games gejoined , telkens zelfde probleem .. grrr frustrerend ! en dan als klap op de vuurpijl , worden we van ESO afgeflikkert , en tot heden ken ik niet meer inloggen :S:S ..

ik hoop echt dat ze snel een update vrij geven , want dit schiet echt niet op!

lijkt me veel relaxer als het weer gewoon via zone gaat , lekker voor rating en geen gezeik :P

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Nieuwe patch komt eraan, als je het zo leest zitten zijn ze ook bezig met Stand/Hold Ground en formatie sjit enzo, 5 grotere versies van reeds bestaanden mappen zijn ook welkom natuurlijk, hier kun je verder lezen wat er in komt.

http://forum.agecommunity.com/ibb/posts.aspx?postID=46438

https://forum.agecommunit...ID=46128&viewreplies=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Ik wil DirectIP doen met een vriend van mij, maar als ik wil connecten, komt de volgende melding:
Afbeeldingslocatie: http://upload.talk2.nl/files/668898AoE%203%20error.jpg

Vervolgens allebei bij "About" gekeken welke versie we hadden, bij beiden stond "Age of Empires III (R) version 1.01".
Vervolgens allebei "Update" gedaan en allebei te lezen gekregen dat wij al de nieuwste versie van het spel hadden.

Hoe kunnen we dan een version mismatch krijgen? :?

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Ik kom bij de eerste campaing geeneens verder :(
Je moet dan je 'kasteel' verdedigen gloof ik, maar ik er blijven maar vijanden komen.... Hoe hebben jullie dat aangepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Bij mij gaat alles perfect, in het begin met de gedownloade versie crash bug wat later opgelost was maar nu heb ik nergens last van (legale versie dus), dat er zoveel bugs zijn dat wist ik niet eens want ik merk er helemaal niks van, ja eso ligt er wel eens uit maar verder niks, spel draait perfect, geen problemen met geluid, helemaal niks.

Dus gewoon halen die missie meer kan ik er niet van maken, misschien ff wachten op de volgende patch die moet redelijk wat gaan fixen :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Steffy op 15-11-2005 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:16

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
theovds schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:18:
Ik kom bij de eerste campaing geeneens verder :(
Je moet dan je 'kasteel' verdedigen gloof ik, maar ik er blijven maar vijanden komen.... Hoe hebben jullie dat aangepakt?
Je moet wel een paar villagers het houten laten oprapen en vervolgens in de fik laten zetten. Wanneer die bombards komen, krijg je te horen dat je villagers naar een bepaald stuk moet sturen. Stuur 5 villagers, haal het hout binnen en je krijgt versterking. Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Xurk schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:16:
Ik wil DirectIP doen met een vriend van mij, maar als ik wil connecten, komt de volgende melding:
[afbeelding]

Vervolgens allebei bij "About" gekeken welke versie we hadden, bij beiden stond "Age of Empires III (R) version 1.01".
Vervolgens allebei "Update" gedaan en allebei te lezen gekregen dat wij al de nieuwste versie van het spel hadden.

Reageer dan niet ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Crash op 16-11-2005 08:44 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

[spam of tip...]
Ik heb net de Collecters Edition gekocht bij de MediaMarkt in Groningen voor nog geen 50 euro...misschien zijn er meer liefhebbers.
[/spam of tip...]

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Modbreak:Checked uwer mail ;)

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 16-11-2005 08:43 ]

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
sjolmers schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:41:
[spam of tip...]
Ik heb net de Collecters Edition gekocht bij de MediaMarkt in Groningen voor nog geen 50 euro...misschien zijn er meer liefhebbers.
[/spam of tip...]
:'( had dat eerder gezegd dan was ik naar groningen gegaan in plaats van naar leeuwarden, naja ben nu blij met wat ik heb :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond er weinig aan. :/
Ik heb het spel dus maar weer verwijderd.
Alleen de graphics waren goed.
In vergelijking met AOE 2 is de gameplay hectischer en minder overzichtelijk geworden.
Helemaal niks vernieuwend (wie zit er te wachten op dat homecity gedoe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:33:
In vergelijking met AOE 2 is de gameplay hectischer en minder overzichtelijk geworden.
Ieder zo zijn mening, maar ik vind de Homecity wel een vernieuwing. Keuze van kaarten waardoor je je strategie weer kunt aanpassen. Het idee van een Homecity vermindert de snelheid waarmee de sleur in het spel komt denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:33:
Ik ;) Homecity is echt geweldig en voegt een extra strategische dimensie toe. Zal ik 10 soldaten oproepen, of ga ik liever voor villagers zodat mijn economie een boost krijgt :)

Wat ik trouwens ook geweldig vind is het feit dat je altijd wel canons achter je aan moet slepen. Een leger zonder artiliry is geen leger, maar als je alleen met 20 canons op pad gaat wordt je ook compleet afgemaakt. In AOE2 was vaak een groot leger zonder artiliry ook prima :)

[ Voor 21% gewijzigd door We Are Borg op 16-11-2005 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Misschien gewoon de versie die in de winkel ligt kopen??
Xurk schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:16:
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

We Are Borg schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:56:
[...]

Ik ;) Homecity is echt geweldig en voegt een extra strategische dimensie toe. Zal ik 10 soldaten oproepen, of ga ik liever voor villagers zodat mijn economie een boost krijgt :)

Wat ik trouwens ook geweldig vind is het feit dat je altijd wel canons achter je aan moet slepen. Een leger zonder artiliry is geen leger, maar als je alleen met 20 canons op pad gaat wordt je ook compleet afgemaakt. In AOE2 was vaak een groot leger zonder artiliry ook prima :)
Dat is ook niet zo, ik val in Skirmish altijd aan met 25 cannons :Y) Niemand die ook maar in de buurt komt van je cannons :D

Meestal maak ik voor de lol ook nog wat paarden er bij, maar die vergeet ik altijd te gebruiken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Al mensen die direct-ip zonder Hamachi aan de gang hebben?

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 16:02
Angeloonie schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:17:
[...]

Dat is ook niet zo, ik val in Skirmish altijd aan met 25 cannons :Y) Niemand die ook maar in de buurt komt van je cannons :D

Meestal maak ik voor de lol ook nog wat paarden er bij, maar die vergeet ik altijd te gebruiken 8)7
mm reken maar dat je online niet eens bijna een kans hebt met enkel kanonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
We Are Borg schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:56:
[...]

Dat ligt meer aan het feit dat ie die tijd kanonnen in opkomst waren op het slagveld, ze proberen de nadruk op het combineren van troepen om zo de werkelijkheid wat meer te benaderen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Wel jammer trouwens dat bij de missie waarbij je de fontijn moet vernietigen genadeloos door de computer wordt gecheat.

Op hard alles doorlopen en dan wil ik de laatste missie ook doen, maar de secondary objective "vernietig de basis van the circle" is niet te doen omdat het "te goed verdedigd wordt". Idd, prima, maar ga dan niet cheaten als AI zijnde om de speler buiten te houden. Knal met een paar canons zijn homecity aan flarden: komt er een leger van dik 200 man uit die home city zetten. Alles volledig geupgrade en veterans....tsja, kom je daar aan met ja halve legertje die je niet eens behoorlijk kunt upgraden. En binnen 2 min staat heel de basis weer nadat je de helft met de grond hebt weten gelijk te maken.....erg nep en jammer.

Vernietig ik de havens en al zijn boten, zodat ik met mijn schepen kan helpen dat leger in de pan in te hakken, komen er gewoon uit het niets 4 schepen van de vijand....Dat en het leger wat steeds wordt aagevuld van de vijand zonder in het bezit te zijn van een homecity/barrack.

En dan houdt het op omdat het goud/hout op is en je met food alleen niet je legers kan voeden (market is leuk voor even om food te verkopen, maar met een rate van 18 schiet het niet op)

[ Voor 28% gewijzigd door We Are Borg op 16-11-2005 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
We Are Borg schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:18:
Wel jammer trouwens dat bij de missie waarbij je de fontijn moet vernietigen genadeloos door de computer wordt gecheat.

Op hard alles doorlopen en dan wil ik de laatste missie ook doen, maar de secondary objective "vernietig de basis van the circle" is niet te doen omdat het "te goed verdedigd wordt".

[...]
Volgens mij komen die schepen van de overkant van het meer dan waar je begint, en niet van de basis die je hier in het begin moet vernietigen (weet het niet exact meer). Maar als je die gasten op het begineiland uit de weg ruimt heb je daar geen last meer van. Ik weet niet hoe ver je bent gekomen, maar...

spoiler:
je kunt de overkant gewoon via het land bereiken door op de map naar 'rechts' te lopen. Dan kom je om het meer heen bij de andere basis. Dat volk kun je ook deels afmaken, net zolang totdat die fontijn aan gort is door dat kanon.

Maar ik vond het ook een behoorlijk irritante missie. :)

[ Voor 40% gewijzigd door SanderTje! op 16-11-2005 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Niet online
Hoeveel kost AOE3 bij de Mediamarkt in Eindhoven?
Volgens mij had ik ergens in dit topic 3 tientjes gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 09:19
Klaas Jong schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:43:
Afgelopen vrijdag hadden ze hem hier nog niet...
Ze wisten ook geen prijs

Die 3 tientjes was in Zoetermeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klaas Jong schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:43:
als je dat zeker wil weten, moet je even teruglezen ;)

Verwijderd

Duh..!!......1 telefoontje en je weet het, of zie ik dat verkeerd...? :)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 08:34
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 00:34:
Duh..!!......1 telefoontje en je weet het, of zie ik dat verkeerd...? :)
dat zie je verkeerd. MM geeft telefonisch geen informatie over prijzen...

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Kan iemand me zeggen hoe je eig mercenaries en holy roman army kan inhuren/kopen enz behalve via kaarten? of kan je enkel via kaarten die soldaten krijgen...

Bears and Bulls

Verwijderd

mindcre8r schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:46:
Kan iemand me zeggen hoe je eig mercenaries en holy roman army kan inhuren/kopen enz behalve via kaarten? of kan je enkel via kaarten die soldaten krijgen...
Alleen kaarten...

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

suckt best wel want ik kan ze enkel in de imperial age krijgen met de dutch :(

Bears and Bulls

• traaymakers
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 16:02
lijkt me niet? aangezien je alle kaarten al in de industrial age kan krijgen toch?

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Het is jammer dat het alleen met kaarten kan, had liever iets gezien bij je haven ofzo en zoveel per tijdseenheid ofzo maar er zitten ook weinig echt goeie units tussen, ze zien er mooi uit maar hebben weinig waarde naar mijn mening maar goed iemand die met een andere strategie dan een berg kanonnen werkt kan er wel weer een heleboel aan hebben

Verwijderd

Zo kan ik het ook jammer dat je die Mameluks niet gewoon zonder kaart kan bouwen.

Als het wel had gekunt was het echt een scheef spel!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Steffy schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:08:
Het is jammer dat het alleen met kaarten kan, had liever iets gezien bij je haven ofzo en zoveel per tijdseenheid ofzo maar er zitten ook weinig echt goeie units tussen, ze zien er mooi uit maar hebben weinig waarde naar mijn mening maar goed iemand die met een andere strategie dan een berg kanonnen werkt kan er wel weer een heleboel aan hebben
geen echt goede units?
mameluke meer dan 1000 HP
Hackapelle, meer dan 100 aanval

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Nou dan heeft het volk dat die kaarten heeft geluk, als nederlanders zit er niet echt iets goeds bij vind ik, de upgrades die je bij de kerk kunt krijgen als nederlanders zijn wel weer erg goed, die ruiters en infanterie is erg goed.

Online als nederlanders is best nog wel lastig, je bent lang bezig je villagers te trainen en die kosten gold wat amper voor handen is in het begin, lastig lastig, had afgelopen weekend dus 1 gast voor me die dus wel erg goed was een een goeie taktiek had en die was zomaar klaar met mij, had geen enkele kans terwijl ik toch een redelijke RTS speler, alles behalve echt heel goed maar dit ging mij wel erg snel 8)7

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:51:
Zo kan ik het ook jammer dat je die Mameluks niet gewoon zonder kaart kan bouwen.

Als het wel had gekunt was het echt een scheef spel!
wat is een mameluk?

Bears and Bulls

• Sissors
  • Niet online
mameluke is cavalery

hackapells kunnen dutch krijgen
black riders zijn handig als tegenstand cav maakt
heb een keer 13 swiss pikemen genomen toen 2 tegenstanders alleen cavalery hadden. ze hadden 2,5 keer zoveel units ik ben er geen een kwijtgeraakt.

enige probleem is dat ze bijna allemaal anti cavalery zijn

Verwijderd

xxxMaverick schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:39:
[...]

dat zie je verkeerd. MM geeft telefonisch geen informatie over prijzen...
O,...mijn excuses.....was misschien te impulsief..! :X
Bij de MM in mijn woonplaats doen ze er nl. niet zo moeilijk over.... :+

• Guus Leeuwis
  • Niet online
Ik was bij de Media Markt in Eindhoven gaan kijken, hier kost AOE3 € 39,95. Toen was ik naar Zoetermeer gegaan (ik heb een OV studentenkaart) en daar kost de game ook € 39,95 euro... maar er lag ook nog een Collecters Edition voor € 60,- euro!
Nu koop ik zelf dus nooit spellen (mijn laatste game was Red Alert 1) dus dit was nogal een aankoop. Toch moet ik óók toegeven: het is me mijn geld wel waard! Dat artwork-boek is 2cm dik met allerlei vette fullcolor illustraties, er zit een soundtrack CD bij, een "making of" DVD, een dikke poster, en nog meer! Een losse verkoopprijs van het artwork-boek schat ik op 15 tot 20 euro en de soundtrack CD zou los rond de 5 à 10 euro kosten.

Hierbij quote ik een stukje uit de players guide:
Holland in 1500 was a small European nation, but was also extremely energetic, practical, and progressive, with a strong emphasis on trade. Particularly in the northern provinces, the Dutch embraced Protestand Christianity during the sixteenth century, supplanting Catholicism. They were aggressive and dynamic traders, well-positioned to transport goods to and from the Baltic and North Atlantic, and into the interior of Europe up the Rhine River. They built efficient ships that carried large cargoes with small crews. Very limited in land, they developed an intense agriculture and began reclaiming lowlands from the sea.

Okay let the game begin :> >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
ik heb er wel een hoop naar zoetermeer laten komen he , voor aoe3 :P

toen ik vertelde dat de collectors edition hier 55 euro kost ( inmiddels 60 euro )

ga geld vragen aan mediamarkt :D

men men men , wat wordt ik geowned man , ik dacht dat ik er inmiddels wel wat van kon , maar nee .

ik zit nu in homecity level 19 , en ik host meestal een game , waar alleen tussen level 15 en 25 kan inkomen ,, dan hou je de spanning er een beetje in , en je hebt geen smurfers ( mensen die onwijs goed zijn maar op een nieuw account spelen , dus je niet kan zien wat ze in huis hebben , ideaal dat level system van aoe3) nu doe ik altijd random teams , vindt ik wel zo eerlijk , en dan heb ik meestal het ongeluk dat ik bij de slechtere spelers terecht kom , opzich is dat niet zo erg , maar aangezien ik meestal de meeste punten heb vergeleken met men teamleden .. vallen ze altijd als eerst mij aan met ze alle :P , ik weer plat :D , naja .. leer je weer van :)

[ Voor 68% gewijzigd door ikbengoofy op 18-11-2005 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
je kan maar 1 account hebben dus smurfen is onmogelijk

houd gewoon je muis op account tegenstander dan zie je winstpercentage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Bij de MM in Groningen is de Collectors Edition nogsteeds 50 euro....

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
furby-killer schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 09:40:
je kan maar 1 account hebben dus smurfen is onmogelijk

houd gewoon je muis op account tegenstander dan zie je winstpercentage
das wel relax , wist ik nog niet , maar met winspercentage wist ik al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
sjolmers schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:44:
Bij de MM in Groningen is de Collectors Edition nogsteeds 50 euro....
Inkopen en voor meer weer verkopen met de bon erbij, kun je vast wel wat aan verdienen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:34

Rival24

I'll Be Back

Jezus wat is het niveau bedroevend laag op ESO :D, nog geen enkel potje verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Rival24 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:49:
Jezus wat is het niveau bedroevend laag op ESO :D, nog geen enkel potje verloren.
Vertel is wat over je tactieken dan waarom je zo makkelijk wint? :)

[ Voor 6% gewijzigd door SanderTje! op 18-11-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

SanderTje! schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 19:47:
[...]

Vertel is wat over je tactieken dan waarom je zo makkelijk wint? :)
Nou uhm, geen enkele muur of toren, gewoon beetje zijn economy vern**ken in het begin en dan een legertje bouwen en aanvallen. Durf eigenlijk nog niet te spreken van een taktiek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
moet je ook niet alleen n00b only games joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuurlijk wel... je wil toch winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Nou, hier heb je een bewijsje van hoe het er nu aan toe gaat KLIK!!. Doet me denken aan een ander strategiespel wat ik een paar jaar terug heel intensief speelde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
furby-killer schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 20:50:
moet je ook niet alleen n00b only games joinen
Nee jij bent vast goed :Z , noob is zo dom om te zeggen. Natuurlijk zit er verschil in spelers de een heeft nu meer gevoel voor taktiek dan de ander. Mijn eerste game werd ik toch gelijk gepakt door een speler die kennelijk een goeie taktiek had tijdens de eerste age. Ik was best onder de indruk en ik speel toch als sinds deel 1 wel online.

Ben trouwens benieuwd wanneer de nieuwe update komt, daar zitten weer 5 nieuwe mappen in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Steffy schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 10:41:
Ben trouwens benieuwd wanneer de nieuwe update komt, daar zitten weer 5 nieuwe mappen in :9
En de bug fixes. Komt vaak genoeg voor dat je in de lobby van een game 1 speler niet ziet. Jij ziet gewoon een open slot, terwijl er gewoon iemand gejoined is op die plek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Ja idd bug fixes zijn ook heel erg nodig al heb ik zelf nergens last van behalve onzichtbare tradeposts en towers na het laden van een game maar dat ligt misschien aan de stervende Radeon 9700 Pro die nu 3 jaar oud is straks, die heeft grare strepen in de schaduwen enzo, volgens mij is de bezig aan zijn laatste levensjaar. Of de drivers dat kan ook nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guus Leeuwis
  • Niet online
Ik ben nu eerst bezig met het "gewone" spel voordat ik op internet wil spelen: in de verhaallijn ben ik nu in Florida bij die jeugdfontein, die met vuurschepen vernietigd moet worden.

Ik moet zeggen dat het spel al behoorlijk verslavend op me werkt. Elke dag 1 of 2 scenario's kost me toch al gauw een aantal uur! ...en je speelt het zonder dat je door hebt dat de tijd vlíegt. Echt een geweldige game. Het enige is, ik begrijp het concept van de Hometown niet: die upgradekaarten zijn wel fijn tijdens het gewone spel, maar heeft het "upgraden van gebouwen" in mijn hometown ook nog enig nut?? :?

Vooral het roteren van de camera vind ik relaxed. Ik heb een AMD 2500+, een ATi radeon 9800 en 1GB aan intern geheugen en nóg kan ik de grafische instellingen maar halverwege zetten. Het artwork-book van de Collectors Edition heeft ook enkele in-game animaties, dus als de game grafisch voluit draait ziet het er echt vet uit!! (denk ik)
Hieronder heb ik een paar foto's gemaakt uit het artwork-book. Best vet. Ik heb de poster achter mijn monitor opgehangen, dus ik zit hier thuis helemaal "in" het spel. Lekker sfeertje _/-\o_

* de foto's zijn klikbaar voor een groter formaat

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/guusleeuwis/xP1010050.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/guusleeuwis/xP1010052.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/guusleeuwis/xP1010053.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/guusleeuwis/xP1010054.jpg * Zeegevecht bij nacht had scherper gekund, maar ach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaaf hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie vind Rise of Nations leuker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
:Z Ik niet, te grootschalig, vond het net EE wat mij teveel werd, veel units meer ook heel onoverzichtelijker.

[ Voor 25% gewijzigd door Steffy op 19-11-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Net een match Dutch vs Portugese gedaan.
Ik maakte Ruyters en Skirmishers, en ik ben totaal in de pan gehakt :P omdat m'n tegenstander alleen musketeers maakte. Weet er iemand de perfecte Nederlandse unit tegen musketeers?
Is er misschien ook een unit van de kerk die goed is tegen musketeers? Want die advanced church kaart heb ik gekozen na het gevecht, dus de units heb ik niet kunnen testen.

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
skirmishers zijn goed tegen musketeers, ruyther tegen cavalery, dus als tegenstander alleen musketeers heeft niet maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 10:09

Polycom

Poes van goud

Ik speel eigenlijk alleen maar met de Portugezen. Ik vind ze erg sterk:

Positief:

- Zo'n snel schieten de atteliry
- 2 factory wagons
- Goede kerk upgrades (22 archers en 12 black knights)

Negatief:

- Geen super musketeers

Het enige land die mij het lastig maakt zijn de turken.. die hebben best goede units en vallen mij vaak meteen aan. (CPU)

[ Voor 52% gewijzigd door Polycom op 19-11-2005 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
PuDy schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 18:56:

Positief:

- 2 factory wagons

Negatief:

- Geen super musketeers

Het enige land die mij het lastig maakt zijn de turken.. die hebben best goede units en vallen mij vaak meteen aan. (CPU)
Truken zijn idd lastig, die zijn met de fransen vaak de gene die overblijven.

Nederlanders hebben trouwens ook 2 Factory wagons en ook zeer goeie kerk upgrades, zou je een uit moeten proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 10:09

Polycom

Poes van goud

Fransen inderdaad.. hebben van die lastige paarden. Maar ik zet achter mijn muren (zet mijn kamp altijd helemaal af met muren) Met van die snel schieten de artillerie meestal een stuk of 10, dat houdt ze bijna altijd tegen, mn fort en 8 torens doen de rest wel. Ik speel trouwens op Hard.

Nederlanders heb ik al eens geprobeerd, eigenlijk vind ik het niets. Ik werd eigenlijk altijd in de pad gehakt op moderate, met de Portugezen geen last van. Turken ga ik binnenkort eens aan beginnen. :)

Mijn taktiek is als volgt:

-Zo snel mogenlijk naar de volgende age en al barracks units upgraden.. snel veel van alles wat maken.
-Dan laat ik een fort wagon komen, en zet ik neer op de plaats waar ik word aangevallen (als de aanval over is)
- Als het rustig is, bouw ik snel muren om mijn kamp en bouw van die torens.
- Omdat ik dan zoveel heb gebouwd ligt mn economie op zn gat en kan ik niet zoveel meer, dan zorg ik met 2 factory's dat ze de rescources maken die ik het minst heb.
- Als mijn economie weer goed draait, zorg ik ervoor dat ik alle belangrijke upgrades krijg en 2 molens en 2 plangtages.
- Dan zet ik de factory op het maken van heavy cannons en laat ik die verder met rust.
- Dan verdedig ik allen maar.
- Na een tijdje heb ik ongeveer 15 heavy cannons, en daar ga ik dan met nog wat andere units op pad om de vijand af te slachten. Ik doe dit altijd na een grote aanval, zodat hun verdediging op hun gat ligt, zo win ik altijd op hard.

Als ik homecity level 25 heb ga ik maar eens expert proberen. B)

[ Voor 52% gewijzigd door Polycom op 19-11-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turken 0Wnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
skirmishers ownen turken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar niet alle civs kunnen al skirmishers maken in age II ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 18:22

Eijkb

Zo.

PuDy schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 18:56:

Positief:

- 2 factory wagons

Negatief:

- Geen super musketeers

Net een potje tegen een vriend gespeeld die portugees was. Ik ben over het algemeen tot op heden Dutch. Had wat culverins gemaakt en zijn "snelschietende" artillerie was binnen de kortste keren van de kaart geveegd.

In het begin zijn we (de vriendengroep) geneigd legers te maken van bv. alleen paardjes en hij dus alleen van die artillerie. Als je daarop niet anticipeerd ben je weg. Dat is het leuke, dat je naarmate je vaker speelt wel diversere legers moet gaan maken.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Niet online
Verdorie zeg... Gaat het een keer goed na een aantal keer verslagen te zijn, verbreekt de verbinding met ESO... De gekregen levels pleite, punten pleite... Hrg.... Is er ook nog iets tegen te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Lexus! schreef op zondag 20 november 2005 @ 01:58:
Verdorie zeg... Gaat het een keer goed na een aantal keer verslagen te zijn, verbreekt de verbinding met ESO... De gekregen levels pleite, punten pleite... Hrg.... Is er ook nog iets tegen te doen?
Wachten zult gij, tot de nieuwe patch uit is! Je kunt er meer over lezen op www.agecommunity.com, maar je kunt er verder niets aan doen, je score is bij het verbreken van de verbinding gewoon foetsie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:29

Ad Hox

N/A

Ik ben bij Age V gekomen, maar hoe kom je naar de Post ages (dus verder dan V)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Ad Hox schreef op zondag 20 november 2005 @ 10:47:
Verder dan 5 kan pas met Age of Empires 4, ff een jaartje of 2 a 3 wachten denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

niet, er is geen age na age V in AOE 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Niet online
SanderTje! schreef op zondag 20 november 2005 @ 02:06:
[...]

Wachten zult gij, tot de nieuwe patch uit is! Je kunt er meer over lezen op www.agecommunity.com, maar je kunt er verder niets aan doen, je score is bij het verbreken van de verbinding gewoon foetsie.
I see.. Net toen ik aan het spelen was is de server herstart oid. Blijft jammer, maar er zijn ergere dingen.. Nu gewoon maar weer opnieuw beginnen.. Goede reden om nog een uurtje extra door te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Laatst online: 15-08 18:51
Post-Imperial betekent gewoon Age 5 met alle researches.

Maar uit wat ik hierboven kan opmaken zijn skirmishers dus goed tegen musketeers?
Als dat is, dan is dat relaxed, want skirmishers zijn goedkoop. :9

[ Voor 34% gewijzigd door PhoenixT op 20-11-2005 13:15 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Cold_Phoenix schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:13:
[...]

Post-Imperial betekent gewoon Age 5 met alle researches.

Maar uit wat ik hierboven kan opmaken zijn skirmishers dus goed tegen musketeers?
Als dat is, dan is dat relaxed, want skirmishers zijn goedkoop. :9
Komt omdat ze een grotere range hebben, zijn iets zwakker maar dat maken ze goed door een grotere range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

niet dat ik het ooit heb getest, maar dat verschil wordt volgens mij snel teniet gedaan wanneer je dichtbij bent. Zeker met de british en imperial redcoats heb ik weinig last van skimirshers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister In Rockies, ik tegen 3 AI's op moderate met alleen 80 Janisseries en 10 paarden helemaal afgemaakt.

Natuurlijk had ik alles tot laatste level upgegrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

de AI op hard is zelfs niet leuk :P Op expert een stuk beter, maar zodra je je verdediging op orde hebt zakt het spel weer in. Daarom speel ik alleen nog online: daar word ik gewoon vaak ingemaakt wat het spel leuker maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:29

Ad Hox

N/A

We Are Borg schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:37:
niet, er is geen age na age V in AOE 3 :)
Jammer!

Hoe krijg je van die super mooie muren uit de 1e missie? En welk land kan van die kruisboogschutters maken? Nederlands niet geloof ik...dat is tenminste nog niet gelukt.

[ Voor 31% gewijzigd door Ad Hox op 20-11-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Ad Hox schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:56:
[...]

Jammer!

Hoe krijg je van die super mooie muren uit de 1e missie? En welk land kan van die kruisboogschutters maken? Nederlands niet geloof ik...dat is tenminste nog niet gelukt.
Die fort muren helaas niet, dat is jammer, dat zou wel leuk geweest zijn als je die zou kunnen krijgen, misschien komen ze ooit met een mod ofzo dat zou erg vet zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captein
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-08 17:49
Steffy schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:09:
[...]

Die fort muren helaas niet, dat is jammer, dat zou wel leuk geweest zijn als je die zou kunnen krijgen, misschien komen ze ooit met een mod ofzo dat zou erg vet zijn :9
Bij AoE 2 had je ook al zulke dingen bijv. de zee gates en dat soort dingen dus dat zal wel altijd blijven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
lol had het niet eens door maar dit deel zit al bijna zo goed als vol. Ik zal ff kijken of ik binnen nu en 2 weken wat tijd heb om het nieuwe topic van een mooie nieuwe TS te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Niet online
Een nieuwe TS nog wel :D, we wachten af...!

Ah, net weer even een game gedaan, gewonnen, en nu bleef ESO gewoon lekker zijn werk doen. Een vervelend iets vind ik wel dat het niet opschiet met je vilagers... Voordat je inkomsten lekker op gang komen duurt te lang eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
hey

even een vraagje ..
ik ga deze week naar men vriendin toe , en nu wil ik aoe3 meenemen, zodat ik hem daar kan spelen .. maar nu ben ik bang omdat ik met de zelfde versie , wel op het zelfde account, via 2 ip,s speel .. heb ik dan een kans dat ik geblokkeerd wordt?? . weet iemand dat??

Greetz goofy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Lexus! schreef op zondag 20 november 2005 @ 18:19:
Een nieuwe TS nog wel :D, we wachten af...!

Ah, net weer even een game gedaan, gewonnen, en nu bleef ESO gewoon lekker zijn werk doen. Een vervelend iets vind ik wel dat het niet opschiet met je vilagers... Voordat je inkomsten lekker op gang komen duurt te lang eigenlijk.
Als het zo door gaat zit deze vanavond nog vol dus ik gebruik eerst de oude nog maar zodra ik wat tijd over heb haal ik photoshop uit de kast en zal ik eens kijken of ik er nog wat anders leuks van kan maken.

Edit gooi hier maar een slotje op toch, kan er een nieuwe open.

[ Voor 6% gewijzigd door Steffy op 20-11-2005 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

ikbengoofy schreef op zondag 20 november 2005 @ 18:22:
hey

even een vraagje ..
ik ga deze week naar men vriendin toe , en nu wil ik aoe3 meenemen, zodat ik hem daar kan spelen .. maar nu ben ik bang omdat ik met de zelfde versie , wel op het zelfde account, via 2 ip,s speel .. heb ik dan een kans dat ik geblokkeerd wordt?? . weet iemand dat??

Greetz goofy
Nee, dat maakt niet uit. Het spel is namelijk ook geschikt voor 56k inbelverbindingen, en die mensen hebben elke keer dat ze inbellen een ander IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Age of Empires 3 deeltje 3 Hier kunnen we verder :Y)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.