Ik heb een ATI 9600XT en ik moet bij de graphics heel wat op medium of low zetten, om lekker te kunnen spelen.
Ik denk dat ik op zoek ga naar een betere graka
Ik denk dat ik op zoek ga naar een betere graka
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Misschien dat het handig was geweest als het automatisch ging en een voordeel had ofzo of dat het taktiek afhankelijk is ofzo maar het is nu idd vrij zinloos, heb het in de demo gebruikt om uit te vogelen wat het alle was maar verder nog nooit gebruiktWe Are Borg schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:03:
[...]
Nog nooit gebruikt, om de redenen die jij al aangeeft. Knal liever een farm neer dan dat ik van die beestjes moet gaan kweken. Heb ook nog nooit meegemaakt in een online game dat iemand er gebruik van maakt
Verwijderd
Het is wel leuk om een leger schapen te hebbenVerwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:01:
Ik vind het lastig dat schapen (of koeien) eerst ook 100 food kosten om ze te produceren.. dan moet je een tijd wachten en zijn ze 500 food... Aan het begin gebruik ik die 100 food veel liever voor andere dingen dan een schaap om vervolgens een paar minuten later er pas profijt van te hebben...
Ik gebruik hem dus ook niet... Ja of soms op het laatst als er niks meer te upgraden is, om m'n percentage upgrades iets te verhogen... scheelt weer in experience points etc, al is het minimaal...
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Voor hout gebruik ik als ik wat verder in een game ben mijn overgebleven cards en trade posts, vooral die laatste schiet wel op.We Are Borg schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:03:
[...]
Nog nooit gebruikt, om de redenen die jij al aangeeft. Knal liever een farm neer dan dat ik van die beestjes moet gaan kweken. Heb ook nog nooit meegemaakt in een online game dat iemand er gebruik van maakt
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Verwijderd
ja ok dat is wel droog... alleen kan je er niks mee... ja of ze allemaal vlak achter elkaar slachten.. geeft een grappig koor van kreunende schapenAngeloonie schreef op maandag 14 november 2005 @ 17:07:
[...]
Het is wel leuk om een leger schapen te hebben
"BAaaaaAAAAaaaaAAaaaa"Verwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 20:38:
[...]
ja ok dat is wel droog... alleen kan je er niks mee... ja of ze allemaal vlak achter elkaar slachten.. geeft een grappig koor van kreunende schapen
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X
[ Voor 3% gewijzigd door Steffy op 15-11-2005 17:47 ]
Je moet wel een paar villagers het houten laten oprapen en vervolgens in de fik laten zetten. Wanneer die bombards komen, krijg je te horen dat je villagers naar een bepaald stuk moet sturen. Stuur 5 villagers, haal het hout binnen en je krijgt versterking. Succestheovds schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:18:
Ik kom bij de eerste campaing geeneens verder
Je moet dan je 'kasteel' verdedigen gloof ik, maar ik er blijven maar vijanden komen.... Hoe hebben jullie dat aangepakt?
Reageer dan nietXurk schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:16:
Ik wil DirectIP doen met een vriend van mij, maar als ik wil connecten, komt de volgende melding:
[afbeelding]
Vervolgens allebei bij "About" gekeken welke versie we hadden, bij beiden stond "Age of Empires III (R) version 1.01".
Vervolgens allebei "Update" gedaan en allebei te lezen gekregen dat wij al de nieuwste versie van het spel hadden.
Hoe kunnen we dan een version mismatch krijgen?
[ Voor 14% gewijzigd door Crash op 16-11-2005 08:44 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
adr opleidingen en meer adr opleidingen
[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 16-11-2005 08:43 ]
Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X
sjolmers schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:41:
[spam of tip...]
Ik heb net de Collecters Edition gekocht bij de MediaMarkt in Groningen voor nog geen 50 euro...misschien zijn er meer liefhebbers.
[/spam of tip...]
Verwijderd
Ieder zo zijn mening, maar ik vind de Homecity wel een vernieuwing. Keuze van kaarten waardoor je je strategie weer kunt aanpassen. Het idee van een Homecity vermindert de snelheid waarmee de sleur in het spel komt denk ik.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:33:
Ik vond er weinig aan.![]()
Ik heb het spel dus maar weer verwijderd.
Alleen de graphics waren goed.
In vergelijking met AOE 2 is de gameplay hectischer en minder overzichtelijk geworden.
Helemaal niks vernieuwend (wie zit er te wachten op dat homecity gedoe)
IkVerwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:33:
Ik vond er weinig aan.![]()
Ik heb het spel dus maar weer verwijderd.
Alleen de graphics waren goed.
In vergelijking met AOE 2 is de gameplay hectischer en minder overzichtelijk geworden.
Helemaal niks vernieuwend (wie zit er te wachten op dat homecity gedoe)
[ Voor 21% gewijzigd door We Are Borg op 16-11-2005 10:58 ]
Xurk schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:16:
Ik wil DirectIP doen met een vriend van mij, maar als ik wil connecten, komt de volgende melding:
[afbeelding]
Vervolgens allebei bij "About" gekeken welke versie we hadden, bij beiden stond "Age of Empires III (R) version 1.01".
Vervolgens allebei "Update" gedaan en allebei te lezen gekregen dat wij al de nieuwste versie van het spel hadden.
Hoe kunnen we dan een version mismatch krijgen?
Dat is ook niet zo, ik val in Skirmish altijd aan met 25 cannonsWe Are Borg schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:56:
[...]
IkHomecity is echt geweldig en voegt een extra strategische dimensie toe. Zal ik 10 soldaten oproepen, of ga ik liever voor villagers zodat mijn economie een boost krijgt
Wat ik trouwens ook geweldig vind is het feit dat je altijd wel canons achter je aan moet slepen. Een leger zonder artiliry is geen leger, maar als je alleen met 20 canons op pad gaat wordt je ook compleet afgemaakt. In AOE2 was vaak een groot leger zonder artiliry ook prima
404 error: File not found | PSN: The_Bash
mm reken maar dat je online niet eens bijna een kans hebt met enkel kanonnenAngeloonie schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:17:
[...]
Dat is ook niet zo, ik val in Skirmish altijd aan met 25 cannonsNiemand die ook maar in de buurt komt van je cannons
Meestal maak ik voor de lol ook nog wat paarden er bij, maar die vergeet ik altijd te gebruiken
Dat ligt meer aan het feit dat ie die tijd kanonnen in opkomst waren op het slagveld, ze proberen de nadruk op het combineren van troepen om zo de werkelijkheid wat meer te benaderen denk ik.We Are Borg schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:56:
[...]
IkHomecity is echt geweldig en voegt een extra strategische dimensie toe. Zal ik 10 soldaten oproepen, of ga ik liever voor villagers zodat mijn economie een boost krijgt
Wat ik trouwens ook geweldig vind is het feit dat je altijd wel canons achter je aan moet slepen. Een leger zonder artiliry is geen leger, maar als je alleen met 20 canons op pad gaat wordt je ook compleet afgemaakt. In AOE2 was vaak een groot leger zonder artiliry ook prima
[ Voor 28% gewijzigd door We Are Borg op 16-11-2005 16:22 ]
Volgens mij komen die schepen van de overkant van het meer dan waar je begint, en niet van de basis die je hier in het begin moet vernietigen (weet het niet exact meer). Maar als je die gasten op het begineiland uit de weg ruimt heb je daar geen last meer van. Ik weet niet hoe ver je bent gekomen, maar...We Are Borg schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:18:
Wel jammer trouwens dat bij de missie waarbij je de fontijn moet vernietigen genadeloos door de computer wordt gecheat.
Op hard alles doorlopen en dan wil ik de laatste missie ook doen, maar de secondary objective "vernietig de basis van the circle" is niet te doen omdat het "te goed verdedigd wordt".
[...]
[ Voor 40% gewijzigd door SanderTje! op 16-11-2005 17:09 ]
Afgelopen vrijdag hadden ze hem hier nog niet...Klaas Jong schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:43:
Hoeveel kost AOE3 bij de Mediamarkt in Eindhoven?
Volgens mij had ik ergens in dit topic 3 tientjes gelezen?
Verwijderd
als je dat zeker wil weten, moet je even teruglezenKlaas Jong schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:43:
Hoeveel kost AOE3 bij de Mediamarkt in Eindhoven?
Volgens mij had ik ergens in dit topic 3 tientjes gelezen?
dat zie je verkeerd. MM geeft telefonisch geen informatie over prijzen...Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 00:34:
Duh..!!......1 telefoontje en je weet het, of zie ik dat verkeerd...?
Bears and Bulls
Verwijderd
Alleen kaarten...mindcre8r schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:46:
Kan iemand me zeggen hoe je eig mercenaries en holy roman army kan inhuren/kopen enz behalve via kaarten? of kan je enkel via kaarten die soldaten krijgen...
suckt best wel want ik kan ze enkel in de imperial age krijgen met de dutch
Bears and Bulls
Verwijderd
geen echt goede units?Steffy schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:08:
Het is jammer dat het alleen met kaarten kan, had liever iets gezien bij je haven ofzo en zoveel per tijdseenheid ofzo maar er zitten ook weinig echt goeie units tussen, ze zien er mooi uit maar hebben weinig waarde naar mijn mening maar goed iemand die met een andere strategie dan een berg kanonnen werkt kan er wel weer een heleboel aan hebben
wat is een mameluk?Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:51:
Zo kan ik het ook jammer dat je die Mameluks niet gewoon zonder kaart kan bouwen.
Als het wel had gekunt was het echt een scheef spel!
Bears and Bulls
Verwijderd
O,...mijn excuses.....was misschien te impulsief..!xxxMaverick schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:39:
[...]
dat zie je verkeerd. MM geeft telefonisch geen informatie over prijzen...
[ Voor 68% gewijzigd door ikbengoofy op 18-11-2005 01:03 ]
adr opleidingen en meer adr opleidingen
das wel relax , wist ik nog niet , maar met winspercentage wist ik alfurby-killer schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 09:40:
je kan maar 1 account hebben dus smurfen is onmogelijk
houd gewoon je muis op account tegenstander dan zie je winstpercentage
Inkopen en voor meer weer verkopen met de bon erbij, kun je vast wel wat aan verdienensjolmers schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:44:
Bij de MM in Groningen is de Collectors Edition nogsteeds 50 euro....
Vertel is wat over je tactieken dan waarom je zo makkelijk wint?Rival24 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:49:
Jezus wat is het niveau bedroevend laag op ESO, nog geen enkel potje verloren.
[ Voor 6% gewijzigd door SanderTje! op 18-11-2005 19:47 ]
Nou uhm, geen enkele muur of toren, gewoon beetje zijn economy vern**ken in het begin en dan een legertje bouwen en aanvallen. Durf eigenlijk nog niet te spreken van een taktiekSanderTje! schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 19:47:
[...]
Vertel is wat over je tactieken dan waarom je zo makkelijk wint?
Nee jij bent vast goedfurby-killer schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 20:50:
moet je ook niet alleen n00b only games joinen
En de bug fixes. Komt vaak genoeg voor dat je in de lobby van een game 1 speler niet ziet. Jij ziet gewoon een open slot, terwijl er gewoon iemand gejoined is op die plekSteffy schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 10:41:
Ben trouwens benieuwd wanneer de nieuwe update komt, daar zitten weer 5 nieuwe mappen in
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 16:56:
Wie vind Rise of Nations leuker?
[ Voor 25% gewijzigd door Steffy op 19-11-2005 17:04 ]
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
[ Voor 52% gewijzigd door Polycom op 19-11-2005 18:58 ]
Truken zijn idd lastig, die zijn met de fransen vaak de gene die overblijven.PuDy schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 18:56:
Ik speel eigenlijk alleen maar met de Portugezen. Ik vind ze erg sterk:
Positief:
- Zo'n snel schieten de atteliry
- 2 factory wagons
- Goede kerk upgrades (22 archers en 12 black knights)
Negatief:
- Geen super musketeers
Het enige land die mij het lastig maakt zijn de turken.. die hebben best goede units en vallen mij vaak meteen aan. (CPU)
[ Voor 52% gewijzigd door Polycom op 19-11-2005 19:26 ]
Verwijderd
Klopt, maar niet alle civs kunnen al skirmishers maken in age II ...furby-killer schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 20:17:
skirmishers ownen turken
Net een potje tegen een vriend gespeeld die portugees was. Ik ben over het algemeen tot op heden Dutch. Had wat culverins gemaakt en zijn "snelschietende" artillerie was binnen de kortste keren van de kaart geveegd.PuDy schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 18:56:
Ik speel eigenlijk alleen maar met de Portugezen. Ik vind ze erg sterk:
Positief:
- Zo'n snel schieten de atteliry
- 2 factory wagons
- Goede kerk upgrades (22 archers en 12 black knights)
Negatief:
- Geen super musketeers
Het enige land die mij het lastig maakt zijn de turken.. die hebben best goede units en vallen mij vaak meteen aan. (CPU)
.
Wachten zult gij, tot de nieuwe patch uit is! Je kunt er meer over lezen op www.agecommunity.com, maar je kunt er verder niets aan doen, je score is bij het verbreken van de verbinding gewoon foetsie.Lexus! schreef op zondag 20 november 2005 @ 01:58:
Verdorie zeg... Gaat het een keer goed na een aantal keer verslagen te zijn, verbreekt de verbinding met ESO... De gekregen levels pleite, punten pleite... Hrg.... Is er ook nog iets tegen te doen?
Verder dan 5 kan pas met Age of Empires 4, ff een jaartje of 2 a 3 wachten denk ikAd Hox schreef op zondag 20 november 2005 @ 10:47:
Ik ben bij Age V gekomen, maar hoe kom je naar de Post ages (dus verder dan V)?
I see.. Net toen ik aan het spelen was is de server herstart oid. Blijft jammer, maar er zijn ergere dingen.. Nu gewoon maar weer opnieuw beginnen.. Goede reden om nog een uurtje extra door te gaanSanderTje! schreef op zondag 20 november 2005 @ 02:06:
[...]
Wachten zult gij, tot de nieuwe patch uit is! Je kunt er meer over lezen op www.agecommunity.com, maar je kunt er verder niets aan doen, je score is bij het verbreken van de verbinding gewoon foetsie.
Post-Imperial betekent gewoon Age 5 met alle researches.Ik ben bij Age V gekomen, maar hoe kom je naar de Post ages (dus verder dan V)?
[ Voor 34% gewijzigd door PhoenixT op 20-11-2005 13:15 ]
With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!
Komt omdat ze een grotere range hebben, zijn iets zwakker maar dat maken ze goed door een grotere range.Cold_Phoenix schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:13:
[...]
Post-Imperial betekent gewoon Age 5 met alle researches.
Maar uit wat ik hierboven kan opmaken zijn skirmishers dus goed tegen musketeers?
Als dat is, dan is dat relaxed, want skirmishers zijn goedkoop.
Verwijderd
Jammer!
[ Voor 31% gewijzigd door Ad Hox op 20-11-2005 14:57 ]
Die fort muren helaas niet, dat is jammer, dat zou wel leuk geweest zijn als je die zou kunnen krijgen, misschien komen ze ooit met een mod ofzo dat zou erg vet zijnAd Hox schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:56:
[...]
Jammer!
Hoe krijg je van die super mooie muren uit de 1e missie? En welk land kan van die kruisboogschutters maken? Nederlands niet geloof ik...dat is tenminste nog niet gelukt.
Bij AoE 2 had je ook al zulke dingen bijv. de zee gates en dat soort dingen dus dat zal wel altijd blijvenSteffy schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:09:
[...]
Die fort muren helaas niet, dat is jammer, dat zou wel leuk geweest zijn als je die zou kunnen krijgen, misschien komen ze ooit met een mod ofzo dat zou erg vet zijn
Als het zo door gaat zit deze vanavond nog vol dus ik gebruik eerst de oude nog maar zodra ik wat tijd over heb haal ik photoshop uit de kast en zal ik eens kijken of ik er nog wat anders leuks van kan maken.Lexus! schreef op zondag 20 november 2005 @ 18:19:
Een nieuwe TS nog wel, we wachten af...!
Ah, net weer even een game gedaan, gewonnen, en nu bleef ESO gewoon lekker zijn werk doen. Een vervelend iets vind ik wel dat het niet opschiet met je vilagers... Voordat je inkomsten lekker op gang komen duurt te lang eigenlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Steffy op 20-11-2005 19:27 ]
Nee, dat maakt niet uit. Het spel is namelijk ook geschikt voor 56k inbelverbindingen, en die mensen hebben elke keer dat ze inbellen een ander IP.ikbengoofy schreef op zondag 20 november 2005 @ 18:22:
hey
even een vraagje ..
ik ga deze week naar men vriendin toe , en nu wil ik aoe3 meenemen, zodat ik hem daar kan spelen .. maar nu ben ik bang omdat ik met de zelfde versie , wel op het zelfde account, via 2 ip,s speel .. heb ik dan een kans dat ik geblokkeerd wordt?? . weet iemand dat??
Greetz goofy
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq