Het Grote Age of Empires 3 Topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 7.425 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:12

Angeloonie

Cheeseburger Addict

svdvlist2 schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:41:PS: had een mailtje terug gehad van GCShop.nl, zij krijgen de CE editie NIET meer binnen.
Die hebben ze al naar mij verzonden :+

Heb hem gister eindelijk gehad, die eikels van TPG hadden hem bij de buren afgeleverd, terwijl er op de doos nadrukkelijk "alleen huisadres" was gezet.

Super blij met het pakket, beter dan ik verwacht had, en zeker waar voor m'n geld.

Voor de gene die niet weten wat er in zit:

- Art Of Empires (book met 200 pagina's full-colour artwork van alle AoE games)
- Poster (16 A4 ongeveer)
- Player's Guide met tactieken per volk
- Making Of DVD
- The Game ( 8)7 )
- Soundtrack (alsof je dat na het spelen gaat luisteren, ik kan die muziek wel dromen :Y) )
- Demo CD (kan je weggeven)
- Quick Reference card met tech-tree erop
- Collector's Edition Manual (handleiding van 140 pagina's met uitgebreide uitleg en details van alle units in het spel.

Ik ben erg tevreden, beste collector's edition ooit! _/-\o_

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
ik wil dat ding oohoook ;(

* We Are Borg heeft voor de zekerheid maar even een email gestuurd naar pcmedia of ze dat ding op voorraad hebben. Anders annuleren en bij bol bestellen :)

Edit: onderweg, morgen binnen als het goed is _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door We Are Borg op 08-11-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
iemand al een manier gevonden om direct ip te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 18:51
Jezus, lees het topic door zeg, lui persoon.
www.hamachi.cc

Vandaag trouwens postitieve/negatieve ervaring gehad op AOE3.
Ik, een vriend van me en 4 klasgenoten van hem gingen een 3vs3 doen, de map was Rockies.
Ik werd ingedeeld bij 2 noobs die het spel pas net speelden en een lvl 4 homecity hadden ofzo.
Onze vijanden waren 2 AOE veteranen en een gast met een lvl 48 homecity. Wij dachten dat we dus in de pan gehakt gingen worden. Maar toch gewoon tegen alle kansen in wisten we ze ter verslaan, door pure teamwork _/-\o_ _/-\o_ :D 8)
Begint na het potje 1 van die gastjes via de chat op ons te schelden :(
Gewoon zo'n stomme lozer die niet tegen z'n verlies kan, bah, wat kan ik daar slecht tegen zeg, 'k heb meteen de pc uitgezet en ben iets anders gaan doen. Mooi potje, écht mooi, slecht einde helaas :(

[ Voor 87% gewijzigd door PhoenixT op 08-11-2005 17:48 ]

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 03:36
Jongens ik heb eigenlijk alleen skirmisch gespeeld. Ik vroeg me af of je nog meer maps kan krijgen voor skirmisch? Kan je die los krijgen of moet je dan eerst de campains spelen.?

Iemand die dit weet?

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
nee, maar je kan ze wel downloaden zodra er nieuwe gemaakt worden door fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cold_Phoenix schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 17:44:
www.hamachi.cc
Hamachi is toch niet hetzelfde als hamachi? Hamachi is gewoon een "nep"-lan. Waarom werkt direct-ip eigenlijk niet? Willen ze je gewoon verplichten via ESO te gaan?
Ik, een vriend van me en 4 klasgenoten van hem gingen een 3vs3 doen, de map was Rockies.
Ik werd ingedeeld bij 2 noobs die het spel pas net speelden en een lvl 4 homecity hadden ofzo.
Onze vijanden waren 2 AOE veteranen en een gast met een lvl 48 homecity. Wij dachten dat we dus in de pan gehakt gingen worden. Maar toch gewoon tegen alle kansen in wisten we ze ter verslaan, door pure teamwork _/-\o_ _/-\o_ :D 8)
Gewoon zo'n stomme lozer die niet tegen z'n verlies kan, bah, wat kan ik daar slecht tegen zeg, 'k heb meteen de pc uitgezet en ben iets anders gaan doen. Mooi potje, écht mooi, slecht einde helaas :(
Een kleine opmerking, het is toch niet omdat iemand level 4 homecity heeft dat hij perse een noob is? Kan toch ook gewoon met een nieuwe city begonnen zijn ofzo?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:41
nee, klopt maar het feit dat ze het spel net speelden wil vaak wel wat zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

werkt zo'n level homecity nu voor zowel online als network? Dus als je veel skirmisch speelt tegen PC's en daarna online/network op gaat, dat je dan een goed stel kaarten in je bezit hebt :) ? Vraag het me af en kan het niet testen.

illegale versie verwijderd en mijn legale versie komt morgen

[ Voor 26% gewijzigd door We Are Borg op 08-11-2005 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34
We Are Borg schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:27:
werkt zo'n level homecity nu voor zowel online als network? Dus als je veel skirmisch speelt tegen PC's en daarna online/network op gaat, dat je dan een goed stel kaarten in je bezit hebt :) ? Vraag het me af en kan het niet testen.

illegale versie verwijderd en mijn legale versie komt morgen
Nee, helaas niet...
Je hebt via ESO eigen kaarten, die ook op de ESO server(s) worden opgeslagen.

Als je via LAN doet heb je wel gewoon Skirmisch kaarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolmaster schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 17:56:
Jongens ik heb eigenlijk alleen skirmisch gespeeld. Ik vroeg me af of je nog meer maps kan krijgen voor skirmisch? Kan je die los krijgen of moet je dan eerst de campains spelen.?

Iemand die dit weet?
idd wel een gebrek, vrij weinig skirmisch maps......

Ik raak meestal vrij snel uitgekeken op een map, dus wat meer had wel welkom geweest :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Hoeveel maps maakt mij niet zo uit, het zou al mooi zijn als je random zou beginnen in plaats van op een vaste positie, dat vind ik jammer en natuurlijk de kaart grote. Maar heb wel vertrouwen, komt vast een patch voor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
de mappen zijn al random, al merk je er minder van door de traderoutes, maar ze zijn nog steeds random.

er zullen nieuwe mappen gemaakt worden

in MP join je soms ook als derde of vierde in 2v2 dus begin je aan andere kant, en in random weet je het helemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
www.hamachi.cc

Het topic doorlezen had voor tennisbal niet superveel zin. Niemand heeft hier nog zijn oplossing gepost om wél met Hamachi te spelen, dus tja...?

Wel mooi potje trouwens :) Jammer inderdaad dat zulke mensen dan weer zo onsociaal moeten doen aan het eind. Duidelijk gevalletje van niet tegen je verlies kunnen...

En op het moment ligt ESO weer is plat... Verdorie, net nu ik online wilde :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

SanderTje! schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:56:
Het topic doorlezen had voor tennisbal niet superveel zin. Niemand heeft hier nog zijn oplossing gepost om wél met Hamachi te spelen, dus tja...?
Inderdaad niemand op 5 man na ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Rival24 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:58:
[...]

Inderdaad niemand op 5 man na ofzo ;)
Hmm, ik wil het ook weten :) Maar ja, goed... ik ben al weer veel te lief geweest voor de leverancier en heb veel van m'n vrienden AOE III legaal 'laten' aanschaffen. Einde ellende, tenzij ESO er weer is uitligt... (Inmiddels doet hij het overigens weer hier) :)

[ Voor 9% gewijzigd door SanderTje! op 08-11-2005 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Is het ook mogelijk een maps zelf te maken voor skirmisch?
Ik zie alleen een scenario editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
En net lag ESO er weer uit, beetje jammer...
Weer punten misgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Johnvh schreef op woensdag 09 november 2005 @ 00:22:
En net lag ESO er weer uit, beetje jammer...
Weer punten misgelopen
Je bent niet de enige, had net een 2 VS 2 gewonnen... Kom je terug: "You have lost your connection to ESO"...

*zucht* :)

[ Voor 6% gewijzigd door SanderTje! op 09-11-2005 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
www.hamachi.cc

Je moest eens weten hoe vaak ik dit topic in de gaten houd en hoe ik de topics op hamachi in de gaten houd (en ja dus ook daar, met die oplossing die zogenaamd zou werken, maar helaas dus niet). Als jij de moeite genomen zou hebben het volledige topic gelezen te hebben zou je gezien hebben dat ik al enkele malen gereplyed heb hier. Het blijkt dus dat alleen enkele geluk hebben, de rest heeft pech.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2005 12:01 . Reden: Even wat 'genormaliseerd'. De volgende keer mag je je frustratie buiten GoT uiten. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
ik vind de AI op expert ook maar slecht spelen :( als ik eenmaal de kans krijg om een basisje te stichten me goede inkomsten, maak ik ze zo af. het domme van hun spel is dat ze aanvallen met alles wat ze hebben en geen verdediging achterlaten. en net op dat moment als ze mij aanvallen val ik hun basis binnen:) ik heb nl. wel voldoende verdediging én aanval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 21:58

pietje63

RTFM

traaymakers schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:23:
ik vind de AI op expert ook maar slecht spelen :( als ik eenmaal de kans krijg om een basisje te stichten me goede inkomsten, maak ik ze zo af. het domme van hun spel is dat ze aanvallen met alles wat ze hebben en geen verdediging achterlaten. en net op dat moment als ze mij aanvallen val ik hun basis binnen:) ik heb nl. wel voldoende verdediging én aanval
Is mij inderdaad ook al opgevallen. Maar ben je er wel van op de hoogte dat het afslachten van onschuldige burgers een oorlogsmisdaad is?

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
Je moest eens weten hoe vaak ik dit topic in de gaten houd en hoe ik de topics op hamachi in de gaten houd (en ja dus ook daar, met die oplossing die zogenaamd zou werken, maar helaas dus niet). Als jij de moeite genomen zou hebben het volledige topic gelezen te hebben zou je gezien hebben dat ik al enkele malen gereplyed heb hier. Het blijkt dus dat alleen enkele geluk hebben, de rest heeft pech.
Sorry dan, maar je had tenminste in je reply kunnen zetten wat je al geprobeerd had, want ik ga ook niet de namen onthouden van iedereen op GoT. Maar nu weer ontopic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb steeds ' unresonsive players dialoge box' bij de wat langere potjes. Vandaag 2 leuke potjes die spannend waren maar wel aan het winnen was, zijn zo beeindigd :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Wil je dit verder nog uitpraten, doe dat dan buiten GoT om

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2005 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
wat ik eigenlijk heel raar vind aan multiplayer is dat je ervaring meespeelt. Dus dat je een beter deck hebt als je vaker speelt. Dit lijkt me eigenlijk helemaal niet eerlijk? Of valt dit in de praktijk mee? en is er ook een optie om bv allebei 20 kaarten aan het begin te laten kiezen en dus ervaring niet mee laten spelen (lijkt me wel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
pietje63 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:59:
[...]

Is mij inderdaad ook al opgevallen. Maar ben je er wel van op de hoogte dat het afslachten van onschuldige burgers een oorlogsmisdaad is?
ik neem ze gevangen ;) net overigens voor de gein maar weer eens aoeII gespeeld om de AI op hard te vergelijken. misschien was ik namelijk wel super goed geworden 8)7 maar dat viel dus tegen werd redelijk snel met de grond gelijk gemaakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
wat ik eigenlijk heel raar vind aan multiplayer is dat je ervaring meespeelt. Dus dat je een beter deck hebt als je vaker speelt. Dit lijkt me eigenlijk helemaal niet eerlijk? Of valt dit in de praktijk mee? en is er ook een optie om bv allebei 20 kaarten aan het begin te laten kiezen en dus ervaring niet mee laten spelen (lijkt me wel?)
Zie m'n ervaring hierboven ergens, we versloegen een level 48 homecity met gemak.
It's not the size mate, it's the way you use it. :P
Je kunt trouwens maar max 20 kaarten in je deck hebben, behalve in de campaign.

[ Voor 10% gewijzigd door PhoenixT op 09-11-2005 23:19 ]

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Collega van mij had de bekende geluidsproblemen. De aangedragen oplossing:

Verwijder de mp3's in de map Sound\music\standard.

Werkte inderdaad uitstekend. Alleen geen achtergrondmuziek meer, kan je hier je eigen mp3tjes inzetten?

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:54
jrutjes schreef op donderdag 10 november 2005 @ 08:06:
Collega van mij had de bekende geluidsproblemen. De aangedragen oplossing:

Verwijder de mp3's in de map Sound\music\standard.

Werkte inderdaad uitstekend. Alleen geen achtergrondmuziek meer, kan je hier je eigen mp3tjes inzetten?
Valt te proberen, ik zou ze echter wel dezelfde naam geven als de oude, meer kans dat het werkt denk ik.

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

Mooi spel. Maar zonde dat de Expert-AI zo enorm cheat. Hoe kan het dat als je 2vs2 speelt in Amazonia (met die rivier in het midden) dat na een uur spelen, aan mijn kant (waar ik met mijn broertje speelde) ALLE resources op waren, terwijl je aan de andere kant nog steeds bos en zilvermijnen kon vinden. En mijn broertje en ik speelden met de Nederlanders, bouwden allebei 6 banken met maximale upgrades erover, en toch hadden wij samen minder coin verzameld dan 1 Expert-AI. Er waren nota bene nog 4 zilver mijnen over aan de kant van de AI's.
En dat terwijl ik meende gehoord te hebben tijdens de ontwikkeling van het spel, dat ze de AI niet zouden laten cheaten. Beetje jammer...

Ik ga overigens mee met de eerdere berichten boven. Expert is een eitje om te verslaan, zolang je maar de tijd hebt om een beetje basis te bouwen. Kwestie van de raids overleven die er zijn in het begin.

I used to be an atheist, until I realised I was god.

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Mellon schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:09:

Ik ga overigens mee met de eerdere berichten boven. Expert is een eitje om te verslaan, zolang je maar de tijd hebt om een beetje basis te bouwen. Kwestie van de raids overleven die er zijn in het begin.
Daarom: speel online :) Net eerste potje gedaan en werd genadeloos afgemaakt. Ally's kamp werd aangevallen, kwam helpen, maar hij had niks qua attack units. Kortom, ik kon hem niet voldoende helpen en hij verhuist naar mijn kamp. Tsja, toen was het natuurlijk wachten totdat de 2 vijanden mij kwamen aanvallen. Wel leuk online, tenminste geen standaard AI waar je met een hoop muren en torens het zooitje wel kan afhouden :)

• Sissors
  • Niet online
Expert ai verzamelt alles 50% sneller, dus alles ik ook 50% eerder op. Verder cwordt er niet gecheat. hij maakt gewoon meer plantations

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Waar worden je screenshots opgeslagen? Ik had een hele grappige bootnaam :D Ik kan ze in de map niet vinden :/

• Sissors
  • Niet online
in mijn documenten>mygames

• SanderTje!
  • Niet online
GoT Clan

Een paar dagen geleden heb ik de clan 'GoT' - Gathering Of Tweakers geregistreerd op ESO. Als je bij een clan bent aangesloten, krijgt je spelersnaam in het spel online automatisch de prefix [GoT].

Het nadeel van het aanmaken van een clan is dat je alleen niet zomaar kunt joinen volgens mij, volgens mij kan dat alleen als er een 'Clan leader' online is? Anyway, het leek me wel leuk wat GoTters te verzamelen in de GoT clan en zo wat New Worlds te gaan stichten...

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

@Sandertje, ook voor noobs? Ik heb nog geen ervaring met online spelen maar het lijkt me wel leuk!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Doh, natuurlijk, het is microsoft games 8)7

Thanks

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

jrutjes schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:26:
@Sandertje, ook voor noobs? Ik heb nog geen ervaring met online spelen maar het lijkt me wel leuk!
Zelfde geld voor mij :)

Edit: shit had moeten editen, stom!

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 10-11-2005 13:43 ]

• SanderTje!
  • Niet online
jrutjes schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:26:
Wat mij betreft wel.. gaat toch ook om de gezelligheid? :)

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Zal pas Zaterdag worden dat ik er een kijkje ga nemen, maar zal het eens gaan proberen, gezelligheid is altijd leuk!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

SanderTje! schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:43:
[...]

Wat mij betreft wel.. gaat toch ook om de gezelligheid? :)
Count Me In :)

Ik ben vanmiddag online :D

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Als we het dan toch over gezellig gamen hebben.....Vanavond een potje GoT only :) ? Heb pas 2 potjes online gespeeld, maar wie weet zijn er wat betere gamers die het een evenwichtig spel kunnen maken. Iemand tijd vanavond?

• PhoenixT
Ach, ik heb altijd tijd ;)

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

GoT Game vanavond om 20:00
Game name: GoT AOE3
Password: tweakers

Nu hoort hier eigenlijk ook de host verantwoordelijkheid bij, maar ik speel op laptop met niet veel power. Draait allemaal top op alles low (lag nooit), maar voor het hosten lijkt mij een betere pc geschikter. Iemand die zich wil opofferen :P ?

Ik ben er i.i.g. om 8 uur :)

[ Voor 7% gewijzigd door We Are Borg op 10-11-2005 18:42 ]

• traaymakers
he he eindelijk aan de praat gekregen via hamachi :D gister zag ik pas het artikel over een netwerkbrug bouwen, werkt perfect bij mij :D

• SanderTje!
  • Niet online
traaymakers schreef op donderdag 10 november 2005 @ 19:04:
he he eindelijk aan de praat gekregen via hamachi :D gister zag ik pas het artikel over een netwerkbrug bouwen, werkt perfect bij mij :D
Waar heb je die gezien...? Hier?

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

klik voor verhaaltje
Ja hier :P

[ Voor 42% gewijzigd door We Are Borg op 10-11-2005 19:29 ]

• SanderTje!
  • Niet online
We Are Borg schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:42:
GoT Game vanavond om 20:00
Game name: GoT AOE3
Password: tweakers

Nu hoort hier eigenlijk ook de host verantwoordelijkheid bij, maar ik speel op laptop met niet veel power. Draait allemaal top op alles low (lag nooit), maar voor het hosten lijkt mij een betere pc geschikter. Iemand die zich wil opofferen :P ?

Ik ben er i.i.g. om 8 uur :)
Ik offer mij wel op :) Gamenaam wordt GoT. De eerder voorgestelde naam mag niet.
Iedereen die mee wil doen is natuurlijk van harte welkom! Tot zo...
Mijn nickname is daar 'SanderTje', dus zonder het uitroepteken.

Gamestatus: Finished!

We Are Borg heeft gewonnen, hij zei dat hij dacht dat ie niet zo goed was, maar hij speelde goed. Nice game. :)

[ Voor 56% gewijzigd door SanderTje! op 10-11-2005 20:53 ]

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Idd nice game :P Dacht nooit te redden. 1 keer dik verloren, andere keer gewonnen omdat 1 van de enemy's op gaf :)

Wellicht volgende keer wat meer mensen. 2 vs 2 bijv :)

Net weer dik ingemaakt. Wat heb ik toch met ally's die in mijn kamp moeten bouwen omdat het orginele kamp in duizend stukjes ligt. Ik help steeds, maar na een tijdje heb red ik het niet alleen....tsja, en daarna met zijn tweeen op een klein stukje: "we're dead" 8)7

[ Voor 46% gewijzigd door We Are Borg op 10-11-2005 23:01 ]

Verwijderd

Ik heb gister de Collectors Edition gehaald, ben begonnen met de campaign. Leuk spel wel, alleen vind ik het veel lijken op AoM.

• Robin4
Is het ook mogelijk een maps zelf te maken voor skirmisch?
Ik zie alleen een scenario editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
SanderTje! schreef op donderdag 10 november 2005 @ 19:05:
[...]

Waar heb je die gezien...? Hier?
jep zag het idd hier, maar dit is wat uitgebreider uitgelegd met het veranderen van instellingen etc. zo werkt het bij iig perfect :)
http://forums.hamachi.cc/...0&highlight=aoeiii+bridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 21:16:
Ik heb gister de Collectors Edition gehaald, ben begonnen met de campaign. Leuk spel wel, alleen vind ik het veel lijken op AoM.
?

Ik totaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Nee totaal geen AoM sfeer en overeenkomsten behalve de engine, gelukkig niet zeg dan speelde ik het spel niet eens :P

Vanavond weer een server? laat maar horen wie er wil hosten, ik zelf beschik over een niet hele stabiele pc dus wil het jullie besparen dat ie uitvalt ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Steffy op 11-11-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Ik zit net ff de demo te spelen, ben ik nouw gek, of kan je een skirmisch helemaal niet saven?

Edit:
Ik zet net ff te zoeken, en kom tot de ontdekking dat je een skirmisch helemaal niet kan saven |:( |:(

[ Voor 40% gewijzigd door TheovdS op 11-11-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Ik doe graag mee Steffy, maar aangezien ik geen monster pc heb zou ik het hosten ook graag aan iemand anders overlaten :)

Valt me trouwens op dat in online games ik nooit Age 5 haal. 4000 food & gold...dat heb ik nooit 'over'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:55
Heb een heel vaag probleem met de Ottoman...op een gegeven moment stop mn hoofdgebouw met villagers spawnen ondanks dat er nog wel genoeg huizen staan om meer villagers toe te staan...

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen want t is zeeeer irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

En hoeveel villagers heb je dan :) ? Steeds ander aantal? Hoeveel :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
theovds schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 16:40:
Ik zit net ff de demo te spelen, ben ik nouw gek, of kan je een skirmisch helemaal niet saven?

Edit:
Ik zet net ff te zoeken, en kom tot de ontdekking dat je een skirmisch helemaal niet kan saven |:( |:(
kan wel saven in full version

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

Stoffa schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 17:20:
Heb een heel vaag probleem met de Ottoman...op een gegeven moment stop mn hoofdgebouw met villagers spawnen ondanks dat er nog wel genoeg huizen staan om meer villagers toe te staan...

Weet iemand hoe ik dit op kan lossen want t is zeeeer irritant
Volgens mij kan je standaard maar 25 villagers hebben, als je dan de Church bouwt en daar een upgrade koopt, kun je 45 villagers hebben. Staat notabene bij de specialiteiten als je dat land kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu al een tijd met eigenlijk alleen maar de nederlanders... Supremacy...
Zit nu op level 28 met m'n hometown...
Vind het wel een vervelende beperking dat je op een gegeven moment geen villagers kan maken... Ok, je kan er best veel maken, maar ik vind het net niet genoeg eigenlijk... Die 2 banks extra helpen natuurlijk ook wel een beetje, en andere upgrades waardoor je sneller hout kan kappen etc. Maar dan nog...

Ben daarom ook net begonnen met the brittish, zit nu op level 7... Erg fijn, als je een huis bouwt, heb je er gelijk 1 bij, gaat snel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke poorten heb je nodig om online te spelen? Ik kan wel spelen maar na het 'quitten' van een potje kan die niet meer connecten naar eso (Failed to connect to eso), en ik heb gehoord dat het aan mijn router ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Niet online
Eens even kijken hoe laat ik thuis ben en jullie beginnen, mocht ik op tijd zijn join ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
ik moet ook maar gaan trainen op resource gatheren :P. mijn kracht is dat ik binnen 10minuten een leger van 200man kan optrommelen door middel van o.a. kaartjes (speel met russen :Y) ). maar ik bouw dan geen settlers bij omdat ik anders niet genoeg units kan bouwen :). paar dagen geleden aangevallen met 223/200 population + 16natives. maar jammer genoeg overleefde de vijand het en daardoor verloor ik omdat hij wel 50settlers had :( maar blitzkrieg is verder wel een goeie tactiek, win er vaak mee binnen 10min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
Wheee :)
'k heb de CE ook!

3 vrienden zonder verplichtingen zijn vandaag heel het land afgereisd, op zoek naar de CE, maar dan zo goedkoop mogelijk :)
Uiteindelijk zijn ze in Zoetermeer uitgekomen (helemaal vanuit Weert :P), om hem daar bij de Media Markt te kopen.
Voor € 59,95 ben ik nu dus de trotse bezitter van dit prachtige pakket!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
lol had je dan niet beter een paar uurkes kunnen gaan werken :P
neem natuurlijk wel aan dat je een ov-kaart hebt, anders ben je helemaal veul kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
Ik moest helaas om 2 uur vanmiddag lessen, na een stukje Eindhoven ben ik weer terug naar huis gegaan helaas :P
Maar inderdaad OV :9

Maargoed, om niet teveel offtopic te gaan;
Wordt er nog een GoT ESO game gespeeld vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Kan helaas niet meedoen vanavond! Andere keer weer..

Ik kan dus ook niet hosten, zeg het vast even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
Bah!

Om de een of andere reden kun je de normale versie van het spel niet installeren met een key van de Collector's edition.

Ik heb dus mijn normale versie verkocht aan een goede vriend van me, maar hij kan met mijn oude code geen ESO account creëren, die was al gebruikt. Oke logisch.

Maar nu wil hij de normale versie installeren met mijn Collectors Edition key, omdat ik de key die ik eerst had (en dus verkocht heb) nog steeds gebruik om te spelen.
Blijkt dit niet te gaan, hij accepteerd de key van de CE gewoon niet.

Vrij vervelend, nu moet ik mijn cd's ruilen met die van hem...
Lastig!

[ Voor 8% gewijzigd door Johnvh op 12-11-2005 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54
mijn pa heeft het spel ook. Vette shit, ik vind het ook cool omdat ik AoE ook fucking veel heb gespeeld. Alleen nu het volgende: Soms hangt het spel ineens in pauze. Hij komt ook niet meer uit die status en je game is dan dus gewoon over. Zijn er mensen die dit ook hebben? MS reageert een beetje laconiek via de mail en geeft geen oplossing. Het is de 'winkel' versie.

btw, uit de sp
Hoe kan het dat iedereen hier het spel al speeld terwijl het nog niet te koop is?

fix het even :)

[ Voor 16% gewijzigd door 418O2 op 12-11-2005 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 08:21:
mijn pa heeft het spel ook. Vette shit, ik vind het ook cool omdat ik AoE ook fucking veel heb gespeeld. Alleen nu het volgende: Soms hangt het spel ineens in pauze. Hij komt ook niet meer uit die status en je game is dan dus gewoon over. Zijn er mensen die dit ook hebben? MS reageert een beetje laconiek via de mail en geeft geen oplossing. Het is de 'winkel' versie.

btw, uit de sp
Hoe kan het dat iedereen hier het spel al speeld terwijl het nog niet te koop is?

fix het even :)
Altijd diezelfde vragen... vermoeiend... :/
Als je spel op pauze staat, druk je op de pause knop op je keyboard, dan kan je weer vrolijk verder spelen...
Als je nog een vraag hebt, kijk eerst even op de FAQ voordat je het hier vraagt... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Vandaag de gewone versie gekocht bij de MM in Zwolle.
De CE was daar €69,99 en de gewone €39,99. Ik vind €30 euro verschil iets teveel om voor de CE te gaan. Naar Zoetermeer reizen zit er voor mij ook niet in ;)

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Let op de naam van deze boot :+

Afbeeldingslocatie: http://img289.imageshack.us/img289/9465/screen14be.jpg

volgens mijn had iemand geen inspiratie meer :D

[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 12-11-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha inderdaad...

is er ook 1 met jkl; ?

lol..

Je hebt duidelijk de graphics wat hoger kunnen zetten dan bij mij... phuuuu...
denk dat ik maar wat extra dingetjes ga kopen voor m'n computer... zo ist nog veel mooier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 15:57:
haha inderdaad...

is er ook 1 met jkl; ?

lol..

Je hebt duidelijk de graphics wat hoger kunnen zetten dan bij mij... phuuuu...
denk dat ik maar wat extra dingetjes ga kopen voor m'n computer... zo ist nog veel mooier!
Ik heb alles zelfs op max staan :o Had ik niet verwacht met m'n 9800 Pro

Overigens heb ik wel last van enige slowdown met watergevechten in een skirmish met 8 spelers, maar dat neem ik voor lief :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54
Ik heb liever klotegraphics en dat het soepel loopt dan the other way around. Zwaar klote als je in een combat loopt te stotteren

Ik had laatst dat mijn settlers ineens niets meer wouden harvesten. Ze liepen nog wel, maar wouden niets bouwen of oogsten

[ Voor 35% gewijzigd door 418O2 op 12-11-2005 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
aha...
ESO zegt me net dat mijn Game versie niet ondersteund wordt...
Ligt het er weer uit? Ik kom er niet op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 21:58

pietje63

RTFM

Mellon schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:09:
Mooi spel. Maar zonde dat de Expert-AI zo enorm cheat. Hoe kan het dat als je 2vs2 speelt in Amazonia (met die rivier in het midden) dat na een uur spelen, aan mijn kant (waar ik met mijn broertje speelde) ALLE resources op waren, terwijl je aan de andere kant nog steeds bos en zilvermijnen kon vinden. En mijn broertje en ik speelden met de Nederlanders, bouwden allebei 6 banken met maximale upgrades erover, en toch hadden wij samen minder coin verzameld dan 1 Expert-AI. Er waren nota bene nog 4 zilver mijnen over aan de kant van de AI's.
En dat terwijl ik meende gehoord te hebben tijdens de ontwikkeling van het spel, dat ze de AI niet zouden laten cheaten. Beetje jammer...

Dat kan ook zonder cheaten hoor.. andere volkeren dan de Nederlanders kunnen volgens mij meer arbeiders (of hoe heten die dingen) aan (tenminste, ik zie vaak 60-70 population in de post game dinges) en als je dan een paar plantations + upgrades hebt kun je ook heel wat goud (zilver, wat jij wil) binnen krijgen. Zeggen dat de computer cheat vind ik een beetje kort door de bocht.

Heb die neiging ook snel hoor, als de computer mij al aanvalt terwijl ik nog bezig ben met update naar 2e level, maar merk ook dat ik hier nu sneller kom dan bij mijn eerste potjes (aandacht beetje verdelen, niet TE veel op goud zetten om maar zoveel mogelijk population te krijgen, wat sneller ook voor food gaan, goed gebruik maken van de market qua upgrades want dat scheelt veel).

-----------------

Verder een ander vraagje. Sommige cards lijken erg veel op upgrades die je ook in gebouwen kan doen. Heeft het zin om beide te doen (dus worden je poppetjes bijvoorbeeld nog sterker/sneller) of is dit zonde van je card (of zonde van je resources in het geval je het in een gebouw doet).

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhanssen
  • Laatst online: 10-09 20:18

nhanssen

QVL is non-tweakers

Wil je ook snel een hoge lvl home city hebben? :*)

start gewoon een singleplayer skirmish op extreme, vervolgens druk je op enter. Vul in:

"Nova & Orion" (enter)(zonder haakjes)

doe dit nog 2x en dan resign->quit.

Weer het verhaaltje opnieuw.

Nu al lvl 54 homecity ofzo. >:)

edit:
Ik weet niet hoe dit forum precies tegenover staat met betrekking tot "cheats". Indien dit niet gewenst is mijn excusses. _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door nhanssen op 13-11-2005 01:55 ]

Spec's PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
nhanssen schreef op zondag 13 november 2005 @ 01:54:

[...]

edit:
Ik weet niet hoe dit forum precies tegenover staat met betrekking tot "cheats". Indien dit niet gewenst is mijn excusses. _/-\o_
Je had hier at least een spoiler van kunnen maken... Denk niet dat iedereen hier om te springen staat. :) Ik ga het in ieder geval niet gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

pietje63 schreef op zondag 13 november 2005 @ 01:34:
[...]
Zeggen dat de computer cheat vind ik een beetje kort door de bocht.
Ze cheaten wel degelijk, de gather rate is namelijk hoger.

Als zij 10 hout hebben gehakt, hebben ze er ongeveer het dubbele voor gekregen. Je kan dit zelf ook instellen in Skirmish bij Handicap. Je krijgt dan gewoon meer resources voor de zelfde hoeveelheid die je verzamelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
dat gebeurd alleen op expert. exper is gewoon hard met 50% handicap. maar dat betekent ook dat grondstoffen 50% sneller op zijn. Ze krijgen niet het dubbele maar 50% meer. Bij elk strategie spel cheat de comp op hoogste niveau

[ Voor 29% gewijzigd door Sissors op 13-11-2005 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Dit is wel matig zeg. Zo haal je het complete levelen van je home city onderuit. Snap niet dat de makers dit erin hebben gebouwd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
We Are Borg schreef op zondag 13 november 2005 @ 12:37:
[...]

Dit is wel matig zeg. Zo haal je het complete levelen van je home city onderuit. Snap niet dat de makers dit erin hebben gebouwd :/
Tsja cheaten kan altijd, snap niet dat mensen de lol uit een spel halen, maar goed als je het daarvoor gekocht hebt moet je dat toch fijn zelf weten, dat soort mensen klagen na 2 weken dat ze er niks meer aan vinden, eigen schuld en je hebt dan ook geen enkel recht om te klagen over iets.

Ik zelf vind het levelen geweldig, elke keer nieuwe kaarten uitzoeken en je strategie veranderen of verbeteren, de Hometown is voor mij 1 van de beste nieuwe dingen sinds jaren binnen het RTS genre _/-\o_volgens mij ook het enige wat er veranderd is :P

[ Voor 5% gewijzigd door Steffy op 13-11-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 00:07

Rival24

I'll Be Back

Steffy schreef op zondag 13 november 2005 @ 12:39:
[...]

Tsja cheaten kan altijd, snap niet dat mensen de lol uit een spel halen, maar goed als je het daarvoor gekocht hebt moet je dat toch fijn zelf weten, dat soort mensen klagen na 2 weken dat ze er niks meer aan vinden, eigen schuld en je hebt dan ook geen enkel recht om te klagen over iets.

Ik zelf vind het levelen geweldig, elke keer nieuwe kaarten uitzoeken en je strategie veranderen of verbeteren, de Hometown is voor mij 1 van de beste nieuwe dingen sinds jaren binnen het RTS genre _/-\o_volgens mij ook het enige wat er veranderd is :P
Zoals jij het zegt doet het me een beetje denken aan een MMORPG, het spelen zelf is geen reet aan, maar de beloning die je krijgt is dan weer even 5 minuten leuk. Ik haal mijn plezier toch echt uit het spelen van het spel zelf, ik voel er weinig voor om 20 uur voor J.L spelen zodat ik eindeljik m'n gang kan gaan op het slagveld. Maargoed, ieder z'n eigen manier van spelen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Ik vind de Homecity echt een leuke extra aan het spel. Ik peins er niet over om te cheaten. Dan gaat het spel heel snel vervelen vind ik.
Lekker rustig aan level voor level de hele map exploren alle treasures vinden en proberen de Campaign missies op een andere manier te spelen dan dat ze zijn ontwikkeld. Er zijn toch een aantal maps waar je als je ze goed bekijkt kan zien hoe de makers willen dat je het spel speelt. Toch zijn er leuke alternatieven.

spoiler:
Die missie in act 1 waarbij je dat eilandje met die waterval moet vernielen. Ik heb het kleinde eilandje wat er naast ligt helemaal volgezet met van die artillerie. Binnen no time was het eiland weg. Who needs fire ships

[ Voor 22% gewijzigd door EgoPro op 13-11-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 09:14
Hmmz, ik heb zojuist de missie "Hold the fort" gespeeld (in Act 3) maar ondanks dat ik alle objectives gehaald heb (ze zijn ook al afgevinkt) en volledig alles van de tegenstander vernietigd heb, zegt hij niet dat ik de missie uitgespeeld heb (victorious).

Bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de Hometown juist crap..!
Meeste upgrades zijn het hetzelfde maar verschijnen in een andere age en je hebt er eigenlijk niks aan.
Je kan er nl. maar 20 van gebruiken, wat dus betekent dat je eerdere upgrades moet opofferen. :(
En dan heb ik het nog niet eens over het "customize"-gedeelte........ik kan het ook verkeerd hebben, hoor.....maar volgens mij is dat pure onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
20 upgrades/unit shipments ja, kan je precies zeggen wat er onzin aan is? Welke eerdere upgrades wil je precies opofferen? en customizen is gewoon leuk. je weet wel plezier hebben

[ Voor 16% gewijzigd door Sissors op 13-11-2005 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:09:
Ik vind de Hometown juist crap..!
Meeste upgrades zijn het hetzelfde maar verschijnen in een andere age en je hebt er eigenlijk niks aan.
Je kan er nl. maar 20 van gebruiken, wat dus betekent dat je eerdere upgrades moet opofferen. :(
En dan heb ik het nog niet eens over het "customize"-gedeelte........ik kan het ook verkeerd hebben, hoor.....maar volgens mij is dat pure onzin.
Er zijn upgrades die je niet zomaar krijgt en echt puur alleen van je hometown komen, die zijn heel erg handig, units zijn voor mij niet nodig kunnen maar 1 keer en geven geen enkele extra maar genoeg kaarten zijn heel erg handig, vooral sneller recourses binnen halen is erg handig in het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een ellende, bij mij freezed het hele systeem al na een paar minuten spelen. Zo te zien op agecommunity hebben een enorme hoeveelheid mensen dit probleem ook en wordt er nog gewerkt aan een patch zonder een verwachte releasedatum. Echt, hoe hebben ze dit produkt getest denk je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:23:
[...]
Er zijn upgrades die je niet zomaar krijgt en echt puur alleen van je hometown komen, die zijn heel erg handig, units zijn voor mij niet nodig kunnen maar 1 keer en geven geen enkele extra maar genoeg kaarten zijn heel erg handig, vooral sneller recourses binnen halen is erg handig in het begin
Ja, dat vond ik in het begin ook, maar naarmate je vordert dan merk je gewoon dat het eigenlijk behelpen is. Je moet echt keuzes maken welke je wèl en welke niet neemt......jammer genoeg. :'(
Al met al vind ik het wel een tof spel,....op het upgradesysteem na dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
SPELEN OVER DIRECT-IP KAN WEL IN AOE3!!! (sorry voor de caps)

Er is nogal wal onduidelijkheid over Direct-IP! Die optie zit dus wel in AOE3.
Je gaat naar multiplayer>LAN en dan staat er onderaan gewoon een invulvakje om een IP-adres in te voeren. Bovenaan staat ook LAN/Direct-IP. Goed tot zover duidelijkheid over direct-IP.

Volgende vraag is... welke poorten moeten dan open. Microsoft support page geeft antwoord:

• Port forwarding must be enabled on the TCP port 80.
• Port forwarding must be enabled on the TCP port 2300.
• Port forwarding must be enabled on the UDP ports that are in the range of 2300 to 2310 from your router to the computer that is hosting the game.

En voor mensen die het liever zelf lezen is hier de link.

Ik hoop dat ik een aantal mensen blij heb gemaakt met dit bericht!

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
the_bash schreef op zondag 13 november 2005 @ 22:32:
Er is nogal wal onduidelijkheid over Direct-IP! Die optie zit dus wel in AOE3.
Je gaat naar multiplayer>LAN en dan staat er onderaan gewoon een invulvakje om een IP-adres in te voeren. Bovenaan staat ook LAN/Direct-IP. Goed tot zover duidelijkheid over direct-IP.

[...]

Ik hoop dat ik een aantal mensen blij heb gemaakt met dit bericht!
Ik snap niet dat iemand eerder met dit bericht is gekomen, ook niet op de Hamachi forums? Bovendien zit ik in de DMZ, dus het eerste internetverkeer komt langs mij, maar niemand kan joinen... Dus ik blijf eerst nog een beetje sceptisch totdat iemand het in de praktijk voor elkaar heeft.

In Age of Mythology kon je ook geen Direct IP doen, je moest je eerst een keer aangemeld hebben bij ESO. Dan stond in het LAN/Direct IP Hostscherm van AOM ook je External IP, eerder niet. Alleen als dit IP stond, kon iemand van buitenaf joinen.

[ Voor 23% gewijzigd door SanderTje! op 13-11-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
bij mij werkt het uiteraard niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 22:21:
[...]
Ja, dat vond ik in het begin ook, maar naarmate je vordert dan merk je gewoon dat het eigenlijk behelpen is. Je moet echt keuzes maken welke je wèl en welke niet neemt......jammer genoeg. :'(
Al met al vind ik het wel een tof spel,....op het upgradesysteem na dan...
Dat is juist leuk, anders kan je alle upgrades doen. Nu moet je ze aanpassen aan je stijl, ga je voor economie upgrades, infantrie, calvalerie, marine of een combinatie van alles?

Ik vind het goed bedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dionysos1605
  • Laatst online: 18:16
Maken jullie trouwens veel gebruik van de livestock pen? Ik kwam er pas achter dat ik er helemaal geen gebruik van gemaakt heb. Ik vind het een beetje omslachtige manier om voedsel te krijgen. Eerst een livestock pen bouwen, vervolgens schapen erop zetten, wachten tot ze zijn vetgemest en daarna slachten. Als jullie er gebruik van maken is dat dan ook aan het begin van het spel of als je al verder bent?

Never underestimate the predictability of stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dionysos1605 schreef op maandag 14 november 2005 @ 12:18:
Maken jullie trouwens veel gebruik van de livestock pen? Ik kwam er pas achter dat ik er helemaal geen gebruik van gemaakt heb. Ik vind het een beetje omslachtige manier om voedsel te krijgen. Eerst een livestock pen bouwen, vervolgens schapen erop zetten, wachten tot ze zijn vetgemest en daarna slachten. Als jullie er gebruik van maken is dat dan ook aan het begin van het spel of als je al verder bent?
Gebruik het nooit, heb meestal 2 volledig geupgrade mills, en verder niets op food, is ook niet nodig, de enige resource waar ik meestal tekort van heb ik wood, omdat je dat echt voor alles nodig hebt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Dionysos1605 schreef op maandag 14 november 2005 @ 12:18:
Nog nooit gebruikt, om de redenen die jij al aangeeft. Knal liever een farm neer dan dat ik van die beestjes moet gaan kweken. Heb ook nog nooit meegemaakt in een online game dat iemand er gebruik van maakt :)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.