Het Grote Age of Empires 3 Topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.444 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je een Lan-game kan saven?? kan het nergens vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 14:13

HeepH

Dope Rapper

@ fnf, ik vrees dat we met 5en bezig zijn een oplossing te vinden,maar tot nu toe is die er nog niet...

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

HeefStan schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 20:39:
@ fnf, ik vrees dat we met 5en bezig zijn een oplossing te vinden,maar tot nu toe is die er nog niet...
Inmiddels waren er ook wat andere servers online, zoals die van Jessaius, maar ook die werkte hier helaas niet :'( Maar iig, die van Rival24 en die van Jessaius kon ik niet op connecten, de hele tijd dezelfde error kreeg ik, hij vind de server wel mooi, en probeert ook wel te joinen, maar dan blijft ie even Connecten, en dan krijg ik de error... Heb hier zelf de vuurwal al uitgeschakeld, dus geen idee waar het dan aan zou moeten liggen...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

ga even met mij praten op hamachi,ik heet daar heephstan.

zouden de ''hamachi-mensen'' waar het eerst niet werkte en nu ''ineens'' wel werkt kunnen posten wat zij hebben gedaan, dit tbv de mensen waar het nog niet werkt

voor de hamachi mensen, let wel, vanuit hamachi kan je ook op elkaars gedeelde schijven komen, evt privedocumenten en pr0n dus even verplaatsen of juist openbaren ;), ongevraagd van iemand leechen is natuurlijk not done

[ Voor 101% gewijzigd door HeepH op 16-10-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

HeefStan schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 20:48:
ga even met mij praten op hamachi,ik heet daar heephstan.
Oke, zo'n idee had ik al :)

BTW Steffy, eigenlijk mis ik in de SP nog een verwijzing naar Rise Of Nations, dat heeft ook wel veel weg van Age of Empires, en is IMHO nog steeds een van de beste van ES ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
Weet niet precies of het al gevraagd is, maar is er een optie om met 4 player een skirmish te spelen, maar dan alle 4 apart :? Kan alleen kiezen ui, team 1, team 2 of ?

:?

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

er is een knopje free for all rechtsonder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 07-07 09:41
Thnx :) gaan we ff tjekken :)

----Ohh ja, lekker nagedacht 8-)

[ Voor 41% gewijzigd door neggix op 16-10-2005 20:58 ]

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

dan nog maar ff een vraagje van mij, het spel draait opzich goed, ook geen problemen met geluid, alleen heb ik wel het probleem dat ik bij units af en toe een soort streep vanaf de unit naar een hoek of zijkant van het scherm gaat, dit gebeurt heel kort, dus ik kan er ook geen screenshot van maken..

nog wat extra info; amd 64 3500+, 512 mb ram, ati radeon 9600 met directx 9c en de laatste omega drivers

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 20:31:
Weet iemand hoe je een Lan-game kan saven?? kan het nergens vinden..
Denk niet dat dat kan. Je kan toch niet iets opslaan waar ook iemand anders mee bezig is?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 23:34

Rival24

I'll Be Back

Hacku schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 22:53:
[...]

Denk niet dat dat kan. Je kan toch niet iets opslaan waar ook iemand anders mee bezig is?
Kan niet in Aoe3, maar er zijn wel strategie spellen waarin het wel kan. Dan moet je gewoon in plaats van een map te kiezen de savegame kiezen in de gamelobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

laatste post in bold maar dit is belangrijk :

voor de mensen die met hamachi spelen het netwerkprobleem is opgelost
1 : maak een nieuw windows account (admin)
2 : pak dat account, start hamachi en login
3 : disable je internetconnectie
4 : start aoe3, host een game , start die game, en leave (of speel ;))
5 : zet aoe3 UIT. gooi internetverbinding weer aan, start aoe3, en voila
6 : speel een game via lan via hamachi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

HeefStan schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 23:35:

Als je eerst AoEIII sluit, dan is de game toch ook weer verbroken, of moet eerst iemand anders snel joinen? Verder zou nu iedereen een game hosten, volgens mij zijn er maar een aantal genoeg, zodat de rest kan joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:30

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
:9~ Wat een verslavend spel, het is jammer dat er wat functies qua unit control missen, of ik doe iets verkeerd maar stand ground, etc etc gewoon dezelfde functies uit Deel 2 missen gewoon wat jammer is maar verder super zeg. Hele weekeind kunnen spelen, had eindelijk een weekeind geen werk te doen maar echt non stop. Wat me wel opvalt is dat je redelijk tot zeer lang moet spelen wil je homecity uitgroeien tot wat groots, zit nu pas op level 8.

De AI is heel opvallend, het ligt of aan mij of het spel maar op maps met minder grondstoffen spelen ze volgens mij veel aanvallender dan wanneer er meer grondstoffen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024

Deze oplossing is inderdaad geweldig! Eerst had ik ook altijd problemen maar door deze (simpele) oplossing was het probleem verholpen. _/-\o_
Lukt het niet in 1 keer, probeer dan nog een nieuw Windows XP-account aan te maken en dan ook weer een nieuw Hamachi-account natuurlijk. ;)
Werkt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:23
Steffy schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 08:42:
:9~ Wat een verslavend spel, het is jammer dat er wat functies qua unit control missen, of ik doe iets verkeerd maar stand ground, etc etc gewoon dezelfde functies uit Deel 2 missen gewoon wat jammer is maar verder super zeg. Hele weekeind kunnen spelen, had eindelijk een weekeind geen werk te doen maar echt non stop. Wat me wel opvalt is dat je redelijk tot zeer lang moet spelen wil je homecity uitgroeien tot wat groots, zit nu pas op level 8.

De AI is heel opvallend, het ligt of aan mij of het spel maar op maps met minder grondstoffen spelen ze volgens mij veel aanvallender dan wanneer er meer grondstoffen zijn.
Stand ground heeft nu defend. Daarnaast heb je ook nog gewoon de andere acties. Paarden kunnen ook iets spintachtigs doen, hoe het heet weet ik niet. Het ligt aan de unit die je selecteerd, wat voor unit-opties je krijgt. Groepen maken van groepen dezelfde units is dus wel aangeraden. Artillerie bijvoorbeeld, staat standaard op stand ground en heeft die functie dus niet. (een kanon rijdt nog weg van zijn positie)

niet vergeten de advanced opties in options aan te vinken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 19:14
Na het al redelijk vaak spelen van Age of Empire's 3 heb ik een tweetal vragen. Misschien dat er iemand een antwoord weet :)

1) Spelen via Hamachi gaat gepaard met een hoop ergenis. Nou draai ik ook een Win2K3 VPN server. Zijn er spelers die ervaring hebben met het spelen over een normale inbel VPN. Ik ga dit woensdag met een aantal vrienden testen en zal dan ook mijn bevindingen hier plaatsen.

2) Als ik (of met een groep vrienden) speel tegen de computer (skrimish) komt het regelmatig voor dat de computer helemaal weggevaagd is van de kaart en dat alleen het explorer ventje nog ergens ligt te liggen. Dit ventje kunnen we niet vernielen. Hoe zorgen we ervoor dat we uiteindelijk winnen (ipv de surrender die de computer wel eens voorstelt).

Voor de rest is het een heerlijk speelbaar spel.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal-Tweety
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:58
Hamachi werkt bij mij ook prima als je alt-tabed uit je hosted game en dan het internet weer aanzet en terug alt-tabbed. Verder heb ik ook de firewall uitgezet en moet je het hosten een beetje afwisselen, als een vriend mij niet kan zien dan kan ik meestal wel bij hem joinen. Werkt verder perfect!

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

furby-killer schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:46:
bij de bart smit is ie te koop, maar waarschijnlijk maandag niet meer (ms is er niet zo blij mee)
bij de e-plaza hebben ze hem anders nog steeds :)
heb hem net gehaald namelijk :P

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Roet schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:10:
[...]

Stand ground heeft nu defend. Daarnaast heb je ook nog gewoon de andere acties. Paarden kunnen ook iets spintachtigs doen, hoe het heet weet ik niet. Het ligt aan de unit die je selecteerd, wat voor unit-opties je krijgt. Groepen maken van groepen dezelfde units is dus wel aangeraden. Artillerie bijvoorbeeld, staat standaard op stand ground en heeft die functie dus niet. (een kanon rijdt nog weg van zijn positie)

niet vergeten de advanced opties in options aan te vinken
Defend is zeker niet Stand Ground, dat is echt niet het zelfde, ik erger me aan het feit dat ik mijn linies niet kan laten staan iets wat in die juist heel belangrijk was in gevechten, ook mis ik formaties, is het nu zoveel moeite om er een aantal formaties in te proppen, juist dit soort legers gebruikten formaties om hun eenheden te beschermen, als dit er in zat was het voor mij perfect, de game heeft veel extra opties die het spel interessant maken, de indianen dorpen, handelsroutes, hometown ik kan me bij alles wel wat voorstellen en het past perfect bij de setting maar verdomme die unitr controls, waarom mist eingelijk alles wat AoE2 zo lekker maakte om te spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkes
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Voor de mensen waarbij het geluid steeds na ca. 20 minuten uitvalt. Verwijder de mp3's in de map Sound\music\standard. Bij mij werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed heb hoor ik haast niemand over de online optie??? Zijn er al veel mensen die dat spelen? bij mij werkt die niet namelijk :( Mijn tip: KOPEN!

[ Voor 27% gewijzigd door Fuelke op 17-10-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Waar is ie een beetje betaalbaar, Media Markt hanteerd altijd wel redelijke prijzen, 4 tientjes vind ik nooit duur voor een game maar volgens mij kun je ze nog wel goedkoper vinden, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:41

Polycom

Poes van goud

Steffy schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:53:
Waar is ie een beetje betaalbaar, Media Markt hanteerd altijd wel redelijke prijzen, 4 tientjes vind ik nooit duur voor een game maar volgens mij kun je ze nog wel goedkoper vinden, iemand een idee?
Goedkoper dan 40 euro kan je hem niet krijgen, haal gewoon die game piraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik weet niet of dit al voorbij is gekomen...

Ik ben de campaign aan het spelen. Vierde missie, waarin je een aantal schatten/kaarten moet vinden d.m.v. met schepen wat eilanden aan te vallen.
Prima gelukt, alleen blijft bij de schat links boven een wit kruisje zichtbaar terwijl ik hem al heb!

Bug? Er is een patch beschikbaar voor het spel maar deze wil niet installen. (Weet wel waarom natuurlijk... ;) )

Patch info:
http://www.clanbase.com/n...hp?nid=190088&mid=0&lid=0

Iemand een idee hoe dit kan worden opgelost voor ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
Hacku schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:38:
Verslavend game. Toch mis ik wat uit de vorige AoE reeks, zoals de villagers die om en weer lopen bij bv bomen omhakken (er was veel meer beweging over de map), meer units en meer beschavingen. Dat laatste zal wel zijn omdat er meer aandacht nodig was voor de graphics. Ook jammer dat je maar 200 units kan bouwen. Voor de rest niks op aan te merken. Zeegevechten zijn super, vooral de schade modellen van de schepen zijn _o_

Nog wat screens:

aoe3
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
welke map is dat?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:13
Amazone geloof ik.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m nu ook :). Wil graag online spelen tegen GoT-ers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Steffy schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:53:
Ja zie hieronder.
Goedkoper dan 40 euro kan je hem niet krijgen, haal gewoon die game piraat.
Nou nou...
http://www4.cd-wow.nl/det...duct_code=20766&subcat=pc
37.99 (gratis verzend)

Best weinig, voor een nieuwe game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik vind de missies vaak wat kort, je krijgt weinig opdrachten. Zo bijvoorbeeld een missie dat je 4 trade posts moet bouwen. Dat heb je zo gedaan, en dan heb je het level ook alweer bijna gehaald. Of dat je je leger 15 minuten moet verdedigen tot er versterking komt, waarna je meteen gewonnen hebt. Ik had er graag nog wat achteraan gezien, dat je bijvoorbeeld de vijandelijke basis moet vernietigen, en dat zij dan ook versterking krijgen oid. In ieder geval niet zo kort als veel missies nu zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook even gespeeld :) ben niet zo'n RTS fan (kost teveel tijd, ik wil meteen beginnen met knokken meestal) maar dit ziet er wel grappig uit. Vooral omdat het ook zo mooi is. Heb ik tijdens al dat wachten toch nog wat om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Op de een of andere manier kom ik nooit voorbij Imperial age...weet iemand waarom? Er zijn dan gewoon geen upgrades meer... (skirmisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Roet schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:35:
[...]

Ja zie hieronder.

[...]

Nou nou...
37.99 (gratis verzend)

Release/Despatch Date: Friday 4 Nov

dus als je hem daar besteld moet je nog ff wachten.
en anders kan je hem nu ook al kopen ;)

en

No. Discs: 4

terwijl het maar 3 discs zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broertje heeft em gekocht, ik m dus installeren en je kan maar per serial code 1 online account aanmaken :(. Ik moet online dus op die van me broertje :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
chucky666 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:52:
[...]

Release/Despatch Date: Friday 4 Nov

dus als je hem daar besteld moet je nog ff wachten.
en anders kan je hem nu ook al kopen ;)

en

No. Discs: 4

terwijl het maar 3 discs zijn :?
Het was meer om toch te laten zien dat het goedkoper te krijgen was. Daarnaast houd deze shop zich aan de regels. Bij de winkels die hem al verkochten is gewoon iets fout gegaan. Ik betwijfel of hij nu nog te koop is, kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:03
Mensen ik heb nog niet de legale versie, want die moet ik nog kopen.

Heb alleen één vraagje. Als je online gaat spelen. Heb je dan ook die home city met die cards enzo of is dat alleen in singel player?

(kan niet wachten om hem op eso te spelen :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:13
[...]

Alle voorgaande Age of games konden het, evenals elke andere RTS ik speel. Beetje erg super dom dat er niet in te zetten.

Op technisch gebied voelt het wel aan als back to the early nineties zeg.... Hoop kan niet, mag niet, is er niet...

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Roet schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:01:
[...]

Het was meer om toch te laten zien dat het goedkoper te krijgen was. Daarnaast houd deze shop zich aan de regels. Bij de winkels die hem al verkochten is gewoon iets fout gegaan. Ik betwijfel of hij nu nog te koop is, kan iemand dit bevestigen?
ik heb hem zelf vanmiddag gekocht, dus ik denk dat ie eigenlijk nog steeds te koop is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
chucky666 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:14:
[...]

ik heb hem zelf vanmiddag gekocht, dus ik denk dat ie eigenlijk nog steeds te koop is ;)
Waar is ie te koop dan want ik volg het allemaal niet meer, hij zou pas begin november uitkomen hier want dan haal ik spel wel, wil in mijn vakantie ff lekker online kunnen spelen, en in wat voor box zit ie, toch niet in z'n ellendig DVD geval toch, zo ja das jammer :'( Die grote kartonnen dozen zijn altijd zo mooi, doet me denken aan vroeger :Y) Toen alle games nog goed en uitdagend waren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

zit gewoon in een dvd box.
de speciaal edition weet ik niet, maar microsoft kennende zit die wel in een doos.
te koop bij bart smit en e-plaza ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Dat eerste is ie te duur en dat 2e kennen we niet in Leeuwarden, dan morgen maar naar de mediamarkt in de middag pauze :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Steffy schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:22:
Dat eerste is ie te duur en dat 2e kennen we niet in Leeuwarden, dan morgen maar naar de mediamarkt in de middag pauze :/
daar hebben ze hem nog niet, pas in november >:)
vandaag hadden ze hem in ieder geval nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
:( Waarom zit het mij nooit eens mee, naja dan maar naar de BS, nog langer wachten is ook te erg, als ie er trouwens meer dan €45 kost sterven ze maar en stikken ze hopelijk in die DVD das ver boven de advies prijs >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Steffy schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:25:
:( Waarom zit het mij nooit eens mee, naja dan maar naar de BS, nog langer wachten is ook te erg, als ie er trouwens meer dan €45 kost sterven ze maar en stikken ze hopelijk in die DVD das ver boven de advies prijs >:)
pssttt het zijn 3 cd's in een dvd box en geen DVD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Roet schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 18:35:
[...]

Ja zie hieronder.

[...]

Nou nou...
37.99 (gratis verzend)

Ga even mierenneuken om 2 euro beste tweaker. Heerlijk gevoel hé, dat gelijk hebben op internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er morgen weer een GoT- game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 euro is toch 2 euro he! als echte Nederlander mierenneuk je daar wel over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
PuDy schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:27:
[...]

Ga even mierenneuken om 2 euro beste tweaker. Heerlijk gevoel hé, dat gelijk hebben op internet?
Heerlijk! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En heeft iemand de 1.01 patch al uitgeprobeerd?
Bij lost het bar weinig problemen op, hij crasht alsnog na een tijdje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:18:
En heeft iemand de 1.01 patch al uitgeprobeerd?
Bij lost het bar weinig problemen op, hij crasht alsnog na een tijdje..
ik heb hem gekocht toen geinstalleert en gelijk die patch erover gedaan.
tenminste : automatische update ;)
en hij draait hier anders vrij goed.
geen problemen mee.
mischien ligt het niet aan het spel dat ie bij jouw crasht mischien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

offtopic:
Bij mij crasht ie ook.... zonder de 1.01 update... Soms pas na een uur, soms na 5 minuten. Dacht eerst dat het aan de 8x.xx forceware drivers lag maar hij crashte bij 78.05 ook een keer.

Maar niet alleen de game crasht, de PC zelf is muurvast.

edit>>> sorry foutje... in het verkeerde topic gepost (had het FEAR topic moeten zijn, deze crasht regelmatig)...

[ Voor 22% gewijzigd door Darth Malak op 18-10-2005 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-09 16:31
Ik heb niet gespeeld zonder patch, maar die direct na install eroverheen gegooid. Eerste 8 levels ofzo gehad nu, nog geen crash gezien (en toch al heel veel gekloot met graphic settings, windowed, mode, etc)

6600GT + Forceware 77.77 (WHQL)

Zie dat er nieuwe zijn van Nvidia, 78.01. Zal die er zo eens opzetten. (Ik doe niet aan beta-crap)

[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 18-10-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen crash meegemaakt, zit tegen het eind van Act 2 zo'n beetje.

7800GTX 81.84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Heb sinds kort AoE3, maar het speelt naar mijn gevoel wel heel anders als AoE2. Graphics zijn wel vet natuurlijk. Maar gameplay lijkt wat veranderd/anders te zijn dan oudere AoE games. Maarja zal wel weer aan mij liggen :+

Heb patch 1.(0)1(?) er meteen opgezet en heb nergens problemen mee.

edit: zit trouwus met un 6600 @ driver 81.84 (XG) met AA uit en al ut andere op high. Very high is zwaarder? maar zie niet echt veel verschil :O

[ Voor 21% gewijzigd door blmp op 18-10-2005 12:33 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Correctie op mijn voorgaande post... Was voor F.E.A.R. bedoeld... Bij AOE3 nog geen enkel probleem tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Iemand Level 2 van Act 2 al gehaald? Echt onmogelijk om die britten te verslaan en mijn eigen settlers terug te krijgen. Tips?

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 18:22

Eijkb

Zo.

Ben net begonnen met ACT III, nog geen crashes meegemaakt. Gewoon patch 1.01 geinstalleerd (na het terugzetten van de originele age3.exe uit CD1 /age of empiresIII mapje. Via lan spelen ook nog geen problemen (kan zelfs op 1 key) tegen gekomen. Goed hoor! Uiteraard ga ik het spel nog kopen zodra de uitgebreide versie te verkrijgen is. Heb hier nog de uitgebreide box staan van Age of Mythologie en als spelmakers zoveel moeite doen voor de extra's is dat het geld zeker waard!

De missies zijn niet al te lastig. Ik speel met diverse moeilijkheidsgraden, eentje heb ik op easy moeten doen (het vernietigen van het fort geloof ik) omdat ik het anders niet haalde binnen de 18 minuten.

Met mijn vriendinnetje tegen computer HARD is overigens nog niet gelukt, moet toch eens wat beter de units kiezen, daar het computerleger mij keer op keer platwalst, ondanks dat we ong. evenveel units hebben.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je wilt dat je probleemloos kunt patchen, dan zul je het spel toch moeten kopen. Heb je dat al wel gedaan, dan hebben we het alsnog liever niet over cracks hier omdat iedereen mee kan lezen
Via lan spelen ook nog geen problemen (kan zelfs op 1 key) tegen gekomen. Goed hoor! Uiteraard ga ik het spel nog kopen zodra de uitgebreide versie te verkrijgen is. Heb hier nog de uitgebreide box staan van Age of Mythologie en als spelmakers zoveel moeite doen voor de extra's is dat het geld zeker waard!

De missies zijn niet al te lastig. Ik speel met diverse moeilijkheidsgraden, eentje heb ik op easy moeten doen (het vernietigen van het fort geloof ik) omdat ik het anders niet haalde binnen de 18 minuten.

Met mijn vriendinnetje tegen computer HARD is overigens nog niet gelukt, moet toch eens wat beter de units kiezen, daar het computerleger mij keer op keer platwalst, ondanks dat we ong. evenveel units hebben.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik vraag me af of dat soort vragen hier toegestaan zijn... maar in het algemeen geldt altijd: ja, natuurlijk!

[ Voor 33% gewijzigd door Darth Malak op 18-10-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 00:03
Hoe doen jullie die missie dat je die 3 tempels van de aztec meot beschermen?

Ik word al aangevallen voor ik de tijd heb om te bouwen.

Stink Spanjaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:56

Upke dupke

Oompa Loompa

Heh, GC shop blijft de 4 november release aanhouden, terwijl deze toch echt op 18 oktober staat hmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Darth Malak schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:47:
Ik vraag me af of dat soort vragen hier toegestaan zijn... maar in het algemeen geldt altijd: ja, natuurlijk!
Aan de ene kant kun je niet weten of ie de legale hebt, als je de cd zelf hebt mag je gerust een crack gebruiken toch, anders waren bepaalde websites ook al lang offline gehaald, de games die ik heb crack ik eigenlijk altijd omdat ik het gewoon vervelend vind die kut cd/dvd de hele tijd hoor opspinnen, plus dat er gewoon krassen op komen of in het ergste gevel ja cd in stukken er weer uit komt wat ik al een keer heb gehad, dat was 100 gulden naar de klote :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Offtopic, maar in de FAQ staat dit:
Warez, cracks en registratie-/licentiecodes en NO-CD patches:
Elke manier om een programma dat niet vrijelijk te gebruiken is middels bijvoorbeeld key-generators, crack's, NO-CD patches en dergelijke toch aan de praat te krijgen is iets wat je buiten Gathering of Tweakers zult moeten doen. Het vragen naar of het aanbieden van dergelijke zaken; software of de licenties, op welke manier dan ook, is niet toegestaan op het forum.

[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 18-10-2005 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
PacinoAllstars schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:54:
Hoe doen jullie die missie dat je die 3 tempels van de aztec meot beschermen?

Ik word al aangevallen voor ik de tijd heb om te bouwen.

Stink Spanjaarden.
Je wordt idd gelijk aangevallen, maar heb je het dan over een aanval op je basis of op je canons die je heel naar je basis moet krijgen? Vergeet dat laatste, want die torens en forts knallen al je units in het begin van het spel gelijk naar de eeuwige jachtvelden.

Ik bouwde gelijk een kerk, upgrade voor betere muren en de villagers gelijk hout laten halen. 4 torens aan de kant waar de rode basis aanvalt neer zetten en torens upgraden. Vervolgens is het vrij makkelijk. De tempel buiten mijn muren heb ik moeten opgeven, omdat de rode vijand er naast een fort bouwde waar ik toen niks tegen kon doen. De 2 overige tempels staan in je basis, dus die zijn makkelijk te verdedigen.

Daarna heb ik eerst heel de oranje basis in fijne stukjes gehakt, om zo alle units die gestuurd worden heel binnen te krijgen.

Als je trouwens een paar behoorlijke kaarten hebt, hoef je die units niet eens te escorten naar je basis. Ik heb alle artillery units (8 nodig volgens mij) gewoon met kaarten uit mijn home city getoverd :)

Net laatste missie van act III uitgespeeld. Afgelopen dus :)
-roberth- schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:36:
Iemand Level 2 van Act 2 al gehaald? Echt onmogelijk om die britten te verslaan en mijn eigen settlers terug te krijgen. Tips?
Is dat de missie waarbij je af en toe wat settlers krijgt en als die in je basis komt, dat je ze dan soldaten worden? Speel je op medium of hard? Want zelfs op hard hoef je er niet veel in aan te doen: er zijn altijd wel een paar units die het halen :).

[ Voor 29% gewijzigd door We Are Borg op 18-10-2005 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

We Are Borg schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:28:
[...]

Je wordt idd gelijk aangevallen, maar heb je het dan over een aanval op je basis of op je canons die je heel naar je basis moet krijgen? Vergeet dat laatste, want die torens en forts knallen al je units in het begin van het spel gelijk naar de eeuwige jachtvelden.

Ik bouwde gelijk een kerk, upgrade voor betere muren en de villagers gelijk hout laten halen. 4 torens aan de kant waar de rode basis aanvalt neer zetten en torens upgraden. Vervolgens is het vrij makkelijk. De tempel buiten mijn muren heb ik moeten opgeven, omdat de rode vijand er naast een fort bouwde waar ik toen niks tegen kon doen. De 2 overige tempels staan in je basis, dus die zijn makkelijk te verdedigen.

Daarna heb ik eerst heel de oranje basis in fijne stukjes gehakt, om zo alle units die gestuurd worden heel binnen te krijgen.

Als je trouwens een paar behoorlijke kaarten hebt, hoef je die units niet eens te escorten naar je basis. Ik heb alle artillery units (8 nodig volgens mij) gewoon met kaarten uit mijn home city getoverd :)

Net laatste missie van act III uitgespeeld. Afgelopen dus :)

[...]

Is dat de missie waarbij je af en toe wat settlers krijgt en als die in je basis komt, dat je ze dan soldaten worden? Speel je op medium of hard? Want zelfs op hard hoef je er niet veel in aan te doen: er zijn altijd wel een paar units die het halen :).
Uuuh hij heeft het over een hele andere missie. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

vanavond trouwens weer gamen over hamachi jongens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
HeefStan schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:49:
vanavond trouwens weer gamen over hamachi jongens?
Count me in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09 18:22

Eijkb

Zo.

Eigenlijk is dit gewoon hulp bij warez, en daar doen we hier niet aan.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 16:57 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

Heb het spel nu ook, maar het blijft crashen. Ook na het installen van verse drivers blijft de pc zogauw je een game start crashen (bijv. skirmish). Ook die update helpt niks. Windows maakt een of ander foutenrapport aan wat verwijst naar age3.log, maar daar wordt ik ook niet wijzer van. Heeft iemand tips?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
===============================================================
File 'Age3Log.txt' opened at Tue Oct 18 16:59:06 2005

===============================================================

PreGame  5476:  nvCPL reports 0 GPU(s).
PreGame  5477:  Unable to get SLI mode!
PreGame  6644:  ------------------------------------------------------------------------
PreGame  6644:  Render using: NVIDIA GeForce 6800 GT
PreGame  6645:     Driver: nv4_disp.dll -- version 6.14.10.7801
PreGame  6645:     VendorID = 0x10de
PreGame  6645:     DeviceID = 0x45
PreGame  6646:     SubSysID = 0x2996107d
PreGame  6646:     Revision = 0xa1
PreGame  6646:     DeviceIdentifier: {D7B71E3E-4305-11CF-B46D-9C0900C2CB35}
PreGame  6672:     XML render config -- found vendor 0x10DE as 'NVIDIA'
PreGame  6672:     XML render config -- found device ID 0x45 as 'Geforce FX 6800'
PreGame  6672:     XML render config -- default device configuration file 'Geforce FX 6800'
PreGame  16841:  Game startup complete (16.83 sec)!
PreGame  16841:  ------------------------------------------------------------

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:35

Christiano007

Ich bin der champion

Bij mij was hij nog geen 1 keer gecrashed voor de update. En ik speelde toch wel 2á3 uur achter elkaar. Na de update ook nog steeds geen problemen ondervonden.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Waarom kon het in aoe2 wel dan... ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:48:
[...]

Waarom kon het in aoe2 wel dan... ? :/
Idd, was echt super. Gamen, daarna saven, en vervolgens andere keer verder gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
FireFoz schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:48:
Op de een of andere manier kom ik nooit voorbij Imperial age...weet iemand waarom? Er zijn dan gewoon geen upgrades meer... (skirmisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b..RAM
  • Laatst online: 23-09 21:30
Er is geen volgende age na het Imperial age.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis niet zo uitgebreidt als ik dacht idd.. imperial age is laatste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:47:
Excuses voor mijn vraag, hoor....maar tenx anyway voor je antwoord..! ;)
Ik ben óók braaf aan het wachten tot het spel in de winkel ligt.....uhum,....hoest, hoest..!! >:)

Wel top dat de Dutchies ook daadwerkelijk Nederlands praten,.....ècht humor....vind je ook niet..?
"Ja..", "Hallo..", "Boeren...", "Houthakken..." ècht oudHollandsch..!! hahahahaha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:56

Upke dupke

Oompa Loompa

Nou het is geen oud Hollands, maar het is wel leuk hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upke dupke schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:29:
Nou het is geen oud Hollands, maar het is wel leuk hehe.
Noooouuuu,.........het klinkt oud. Laat ik het daar maar op houden. :)

offtopic:
enne......Ajax wint vanavond met 2-0...!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pj
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

pj

... Hoe kan het dat iedereen hier het spel al speeld terwijl het nog niet te koop is? ...

speeld :X ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
pj schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:51:
... Hoe kan het dat iedereen hier het spel al speeld terwijl het nog niet te koop is? ...

speeld :X ????
;) FAQ lezen in de SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

hoeft niet.
hij is in sommige winkels gewoon te koop, tenminste gisteren nog wel.
maar dat staat al een paar x in dit topic vermeld waar precies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
chucky666 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:17:
[...]

hoeft niet.
hij is in sommige winkels gewoon te koop, tenminste gisteren nog wel.
maar dat staat al een paar x in dit topic vermeld waar precies ;)
>:) Waar ie veel te duur is zeker, of op plaatsen die je niet over hebt zoals hier in het noorden, ja dat ken ik, vanmiddag in Leeuwarden niks kunnen vinden, of hij was al uitverkocht of ze wilde het ding gewoon nog niet verkopen :/

[ Voor 4% gewijzigd door Steffy op 18-10-2005 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Steffy schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:18:
[...]

>:) Waar ie veel te duur is zeker, of op plaatsen die je niet over hebt zoals hier in het noorden, ja dat ken ik, vanmiddag in Leeuwarden niks kunnen vinden, of hij was al uitverkocht of ze wilde het ding gewoon nog niet verkopen :/
kom kom jullie zullen vast ook wel een bart smit kennen in het noorden :?
in franeker in ieder geval wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
chucky666 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:20:
[...]

kom kom jullie zullen vast ook wel een bart smit kennen in het noorden :?
in franeker in ieder geval wel ;)
:P Te duur, man ik wil het spel voor 4 tientjes hebben of niet, kom op zeg meer is veel te duur, bij de bart kost ie minsten €55 zoals alle spellen, het gaat mij niet om die 15 euro maar om het princiepe, in LW zit er ook wel 1tje maar voor die 15 kan ik nog wel een keer Chinees halen, doe ik dat liever ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Err... Uren,dagen, weken, maanden plezier aan AOE3 of chinees halen en het binnen een kartier naar binnen stouwen.... Ik ben de draad in ieder geval kwijt... :?

Ik zou het wel weten. Of gewoon allebei doen! :) Chinees eten tijden het spelen van AOE3!!! :9

[ Voor 27% gewijzigd door Darth Malak op 18-10-2005 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Nu online
[...]

Is dat de missie waarbij je af en toe wat settlers krijgt en als die in je basis komt, dat je ze dan soldaten worden? Speel je op medium of hard? Want zelfs op hard hoef je er niet veel in aan te doen: er zijn altijd wel een paar units die het halen :).[/quote]

Nee dit is de missie dat je de Britten moet aanvallen. Ze hebben villagers van mij gevangengenomen en die moet je dan bevrijden. Het moeilijke is dat als je een legertje hebt opgebouwd je niet de kans krijgt om aan te vallen. Ze komen zelf wel even met een leger langs. :| Klasgenoot van me komt er ook niet uit.

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

-roberth- schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:53:
[...]

Nee dit is de missie dat je de Britten moet aanvallen. Ze hebben villagers van mij gevangengenomen en die moet je dan bevrijden. Het moeilijke is dat als je een legertje hebt opgebouwd je niet de kans krijgt om aan te vallen. Ze komen zelf wel even met een leger langs. :| Klasgenoot van me komt er ook niet uit.
Op welke difficulty heb je em eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Nu online
Op welke difficulty heb je em eigenlijk?
Easy :'(

[ Voor 11% gewijzigd door Haas op 18-10-2005 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Laatst online: 09-09 03:36
Jongens ik vind Age of Empires 3 echt tegen vallen. Nou dat ik al een paar skirmisch maps gespeeld heb begint het me steeds meer te vervelen.

Grafische engine is goed tot perfect
Pyshx vind ik zeer goed.
Ik stoor me aan te weinig maps. ( Of krijg je er nog meer naar het spel zelf spelen)
Ik stoor me aan de zelfde plaatsing op een skirmisch map. (dan weet je al meteen waar de vijand zit.)
Ik stoor me aan dat er geen Stone meer is
Ik stoor me aan de slechte grafische kwalteit van het spel
Ik stoor me aan dat als ze hout verzamelen dat de boom niet meteen omvalt (Dit was wel in de vorige deel/ delen)
Ik stoor me aan dat je maar 7 guard towers kan bouwen
Die schatten vind ik bepaald niet intressant. (vooral zo`n indiaan redden)
Ik stoor me aan het idee dat ik nou al een paar kaarten heb in me deck, maar nog geen advanced mill zie, of een advanced market. Geen lumber mill.
Het leuke is de verslaving van het spel.
De schepen in aktie.
De canonnen.
Het gejuig.

Ik vind dat het spel veelste gehyped is. Ik dacht eerst in het begin ook wow vet spel. Ben blij dat ik de hele versie heb voordat ik het zou kopen, kan ik gelijk zien of het spel me wel bevalt.

[ Voor 10% gewijzigd door Robin4 op 18-10-2005 21:58 ]

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
De grafische engine vind je goed tot perfect maar je stoort je aan de slechte grafische kwalteit van het spel :?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Coolmaster schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:56:

Grafische engine is goed tot perfect

Ik stoor me aan de slechte grafische kwalteit van het spel

tegenstrijdig :?

Ik stoor me aan dat als ze hout verzamelen dat de boom niet meteen omvalt (Dit was wel in de vorige deel/ delen)
dat is realistischer.
als houthakkers aan een boom beginnen moeten ze hem toch ook omkappen.
die valt dan ook niet gelijk om maar dat duurt even ;)
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Laatst online: 09-09 03:36
Hacku schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:59:
De grafische engine vind je goed tot perfect maar je stoort je aan de slechte grafische kwalteit van het spel :?
Ik bedoel ermee te zeggen dat de omgevingen mooi zijn uitgewerkt.
Alleen vind ik het beeld kwaliteit niet mooi. :>

@chucky666.

Het kan misschien aan mij liggen hoor. Maar als je hout gaat verzamelen dan zal je de boom toch eerst moeten omhakken voordat je er pas hout van kan halen of er wat van wilt maken.

[ Voor 23% gewijzigd door Robin4 op 18-10-2005 22:04 ]

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
-roberth- schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:53:
[...]

Nee dit is de missie dat je de Britten moet aanvallen. Ze hebben villagers van mij gevangengenomen en die moet je dan bevrijden. Het moeilijke is dat als je een legertje hebt opgebouwd je niet de kans krijgt om aan te vallen. Ze komen zelf wel even met een leger langs. :| Klasgenoot van me komt er ook niet uit.[/quote]

:P Sparen, net zo lang sparen tot alles op is, deed ik met AoE2 ook vaak, alles resources binnen halen en net zo lang door vechten tot de vijand geen gold meer heeft en het is voor bij, dan kun je ze inmaken, dit was wel het moeilijkste trouwens, het werkte perfect >:)

[ Voor 115% gewijzigd door Steffy op 18-10-2005 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Nu online
AOE III zit nu in een beter jasje. Het is meer van hetzelfde maar lijkt me wel weer heel leuk om te multiplayeren. Heb wel het idee dat ik AOE II nog veel zal blijven spelen op lanparty's. Alleen al omdat het zo lekker draait op elk systeem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
Ik stoor me eraan dat sommige mensen zich zo verwendt storen aan zulke miezerige minpuntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Steffy schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:02:
[...]

:P Sparen, net zo lang sparen tot alles op is, deed ik met AoE2 ook vaak, alles resources binnen halen en net zo lang door vechten tot de vijand geen gold meer heeft en het is voor bij, dan kun je ze inmaken, dit was wel het moeilijkste trouwens, het werkte perfect >:)
Niet helemaal waar. Als jij een goede verdediging om je basis heen hebt, dan kan je het daarbinnen echt wel uit houden hoor. Je hebt gewoon infinte resources van food en coins. Hout koop je via je market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

:/
Dat snap ik niet, op easy moet je het eigenlijk heel makkelijk kunnen halen, vooral in het begin zou je geen problemen moeten hebben. Ik heb het spel binnen 3 dagen uitgespeeld op easy, echt te simpel voor woorden. Waarschijnlijk doe je iets verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Ik weet dat het al 1000x is langsgekomen hoe je AOE3 via hamachi moet spelen, maar hier werkt't gewoon echt niet. Alle mogelijke oplossingen geprobeerd. Zelf Windows VPN opgezet, nieuwe admin accounts tot in den treure geproduceerd, netwerkverbindingen gedisabled en vervolgens weer ge-enabled en nog geen goede manier gevonden om het in 1x aan de praat te krijgen. Soms als een geschenk uit de hemel doet ie't zomaar een potje, maar zodra we dan AOE afsluiten en een paar uurtjes later weer opstarten begint het feest weer van voren af aan.
Net wederom een uur gespendeerd om te connecten tussen een pc die direct aan het internet hangt en een pc achter een NAT (die in een DMZ staat en waarnaar de benodigde poorten zijn geforward). Resultaat: Niets |:( . Om gek van te worden.
Ook al het hamachi forum afgezocht naar oplossingen, maar daar slecht elkaar tegensprekende oplossingen en resultaten.

Wie kent de gouden oplossing?

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

dit zou hem echt moeten doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrr
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 21:39

hrr

Have a nice Day

Darth Malak schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:55:
Die pauze knop is in de 1.01 update 'gefixed'... dan is het gewoon <esc> als ik me niet vergis.
ik probeer het steeds maar hier werkt het niet , krijg hem maar niet van de pauze af (wou game loaden .. maar dan zegt ie : game paused )

ideetje ? :S
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.