Razer Copperhead

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:
  • 7.103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:49
zwarte classic icemat, cursor trackt de meest idiote bewegingen hier.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Broodjebram
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-12 08:16
Nou me pa heeft mijn Koperhoofd gesoldeerd en hij doet het als een trein op mijn Exactmatje :Y)
Maar irritant voor de mensen met een icemat :X
Daar moet ik 1 ding over zeggen: Heeft die mat veel verschillende kleuren?????
Als dat zo is dan reageert de laser inderdaad raar |:(

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:49
ik bedoel dus dat de icemat werkt met de meest snelle bewegingen die ik kan maken. de muis is gewoon nooit de weg kwijt.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Broodjebram
Ow ja zeg dat dan gelijk :/

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik kwam vandaag achter een raar probleem en ik vroeg me af of meer mensen dit hebben.
Ik heb dus een copperhead in combinatie met een Logitech diNovo Media Desktop Laser.
Ik gebruik van die set alleen de muis dus niet daarvoor heb ik de copperhead.
Nu was er geen probleem maar ik was vandaag allemaal dingen aan het doen UT2004 maps en packs aan het downloaden en installeren. Nu wou ik dus UT2004 gaan spelen en hapert de boel niet normaal meer niet alleen in de game zelf maar ook het menu het hapert als ik de muis beweeg, ook slaat de cursor stukken over, heel raar.
Dus ik dacht het ligt aan die maps, packs die ik erop gezet had. Herinstall van UT2004 dus maar hielp niets nu zat ik nog te denken wat ik tussen door had gedaan en toen dacht ik aan setpoint van logitech die had ik geupdate dus dat kon het zijn dus die heb ik er net afgegooid en ja hoor alles werkt weer normaal. Maar wat nu zo raar is UT2004 hapert als ik de copperhead beweeg anders niet maar als ik nu die logitech muis aandoe en die beweeg gebeurt het niet. Dus de update van logitech setpoint veroorzaakt problemen voor mijn copperhead hebben meer mensen dit?

• Kanarie
  • Laatst online: 23:44

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Voor mensen die gebruik maken van Linux is er een tooltje beschikbaar op http://zinx.xmms.org/razer/

Hiermee kun je de muisprofielen wijzigen met dezelfde functionaliteit als onder windows (dus complete key macro's, dpi settings en polling rates).
Ook kun je de firmware van de muis aanpassen.

Binnenkort zal er in dit programma ook een tool zitten om de power van je laser aan te passen >:)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• pimpimmers
  • Niet online
charrel schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:48:
Grrr, krijg nu wel door de muis IRQ conflicten en blauwe schermen.
Moet dus even windows opnieuw installeren. Helaas krijg ik nu als ik soms reboot of als m'n pc vastloopt dat de muis de volgende keren het niet meer doet zonder dat ik hem weer uit in inplug in de usb poort.
Vaag...... :/
Ik krijg ook blauwe schermen kan helaas niet lezen wat er staat omdat de pc direct reset maar bij mij gebeurd het alleen als ik in een game zit (tot nu toe alleen UT2004 getest) en als ik on-the-fly mijn sensitivity in stel. Heel raar dus, hebben jullie daar ook last van?

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik krijg binnenkort een Copperheadje, mijn vraag was of het verstandig is die Exactmat van Razer zelf erbij te kopen of is een standaard (wel stof, dus geen Bart Smit ding :+) voldoende als goede ondergrond?

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

• pimpimmers
  • Niet online
Equalized schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 16:09:
Ik krijg binnenkort een Copperheadje, mijn vraag was of het verstandig is die Exactmat van Razer zelf erbij te kopen of is een standaard (wel stof, dus geen Bart Smit ding :+) voldoende als goede ondergrond?
Ik heb zelf die van razer zelf hiervoor had ik ook altijd razer muis matten maar deze (exactmat) is echt geweldig vind ik.

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-11 05:28
Ineens heb ik last van het coldboot probleem... maanden zonder problemen gewerkt en nu ineens vanuit het niets moet ik de muis uit en weer in de USB port steken om hem te laten werken.

Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Ja, de laatste firmware staat erop.

Verwijderd

Beertjeman schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:38:
Ineens heb ik last van het coldboot probleem... maanden zonder problemen gewerkt en nu ineens vanuit het niets moet ik de muis uit en weer in de USB port steken om hem te laten werken.

Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Ja, de laatste firmware staat erop.
Als de laatste firmware erop staat zou de knop aan de onderkant van de muis +/- 10 sec ingedrukt houden voldoende moeten zijn om hem on the fly te ressetten.
En is het dus niet nodig om hem uit zijn USB gaatje te halen.

• B___MAN
owkee... ga ik eens proberen!

Nog steeds lastig natuurlijk.

[ Voor 37% gewijzigd door B___MAN op 31-05-2006 08:41 ]

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

/Late reactie :
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:00:
Zijn er mensen die de Razer Copperhead in combinatie met een Razer Mantis muismat gebruiken? Zoja wat zijn de ervaringen hiermee, is het zeer irritante "tracking" ofzo weg? Ik word er bij mijn Everglide titan helemaal gek van. Zijn er misschien ander muismatten (liefst van stof, dus zacht) waar de tracking weg is?
Ik heb de Mantis Speed en het werkt geweldig :)
Heb alleen wel het gevoel dat het niks uitmaakt of je nou de Controle of Speed neemt sinds Low Sens ook prima met de Mantis gaat :D

Vroeg me wel 1 ding af :
Zijn er hier mensen die zweethandjes hebben zoals ik en zo ja wat doe je eraan ??
Ik word er echt gek van... verpest mijn Razer en mijn gloednieuwe MS tobo mee (vind ik dan he !! het val topzich wel mee maar toch ... ) :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Misschien niet zozeer zweethanden maar wel regelmatig "vettige" handen door dingen beet te pakken of even aan je hoofd krabbelen enz enz...ik was gewoon heel vaak mn handen. Niets vervelenders dan een "gladde" muis op toetsen op je tobo...daarbij maak ik mn muis, joystick en tobo regelmatig schoon met van die doekjes waar je ook je monitor mee kan schoonmaken...daarna zijn ze weer lekker "stroef"

• Broodjebram
Je bent niet de enige nero, ik heb er zelf ook last van :|
Maar idd zoals Phoenix zegt: Gewoon veel je handen wassen enz ;)

Verwijderd

Mijn muis is plotseling overleden. Start wel op, en reageert op de knoppen maar geen laser die brandt!

Mediamarkt doet lastig, die wil 'm niet innemen. Razor heeft toch minimaal 1 jaar fabrieksgarantie? Wie weet waar ik 'm naar toe kan sturen?!

Ik haat optical muizen :P

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 18:47:
Mijn muis is plotseling overleden. Start wel op, en reageert op de knoppen maar geen laser die brandt!

Mediamarkt doet lastig, die wil 'm niet innemen. Razor heeft toch minimaal 1 jaar fabrieksgarantie? Wie weet waar ik 'm naar toe kan sturen?!

Mediamarkt moet em innemen en repareren/vervangen.

Je weet dat de laser onzichtbaar is? :P

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• nero355

nero355

Als je het bonnetje nog hebt moeten ze hem gewoon aannemen en anders flink klagen bij de locatie manager ofzo ;)
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:54:
Misschien niet zozeer zweethanden maar wel regelmatig "vettige" handen door dingen beet te pakken of even aan je hoofd krabbelen enz enz...ik was gewoon heel vaak mn handen. Niets vervelenders dan een "gladde" muis op toetsen op je tobo...daarbij maak ik mn muis, joystick en tobo regelmatig schoon met van die doekjes waar je ook je monitor mee kan schoonmaken...daarna zijn ze weer lekker "stroef"
Mja het is dus echt gewoon puur zweethanden doordat ik dus "iets" vasthoud voor een langere periode :/

En het meest ideale wat ik ben tegengekomen is een of ander soort poeder dat ze bij zo'n douchegordijn "gooien" zodat je hem nog uit elkaar kan halen, maar dat spul is nergens apart te koop ... wil het namelijk best wel een kans geven !!
Voor zover ik heb gemerkt laat het namelijk geen sporen achter en mijn handen waren heel de dag droog zowat totdat het etenstijd werd en ik mijn handen moest wassen :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 19:01
Chiron schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:10:
Hm heb nu een paar maandjes een Copperhead, alleen waar ik nu tegenaan loop is dat ie ongewenst dubbelklik :{

Echt rete irritant, heb voorzover ik weet nieuwste drivers en firmware, iemand enig idee waar dit door kan worden veroorzaakt, en zijn er meer mensen met hetzelfde probleem?
Heb sinds kort hetzelfde probleem, al opengemaakt en de clickers schoongemaakt..
Heeft helaas niet geholpen, valt me zwaar tegen voor zo'n duur apparaat..

Systeem Specs

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 10:25

Keida

dr.

Maar je kunt toch gewoon je dubbelclick snelheid aanpassen ?

IJsdikte op de Elfstedentocht

• Occy74
Keida schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:15:
Maar je kunt toch gewoon je dubbelclick snelheid aanpassen ?
Dat lost het probleem niet op, het probleem zit hem hardwarematig in de muis zelf door inferieure onderdelen..

Systeem Specs

• Broodjebram

Ik herken hier een probleem :)
Mijn Copperhead komt ook van de Mediamarkt...
En ik had hetzelfde probleem tot ik besloot de muis uit elkaar te schroeven.
Wat bleek nou: Het draadje naar de laser was afgebroken :X
Ik denk dat het bij die van jou ook zo is.
Ik heb het draadje gesoldeerd en voila :Y)

Ik heb niet eens de moeite gedaan om 'm terug te brengen want ze zeuren toch alleen maar :O

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:00:
Zijn er mensen die de Razer Copperhead in combinatie met een Razer Mantis muismat gebruiken? Zoja wat zijn de ervaringen hiermee, is het zeer irritante "tracking" ofzo weg? Ik word er bij mijn Everglide titan helemaal gek van. Zijn er misschien ander muismatten (liefst van stof, dus zacht) waar de tracking weg is?
Misschien een beetje late reactie maar ik reageer toch even. Ik heb de combinatie Copperhead Green met een Mantis Speedmat en het is echt een super combinatie. Het tracking waar jij het over hebt is zeker weg, sterker nog het is er nooit geweest :p Ik had hiervoor een mX510 met een el cheapo matje en dan nu ineens die copperhead met zo'n mega grote en gladde muismat van Razer. Ten eerste oogt het super stoer, dat groene licht met die groen/zwarte mat is echt bruut, ten tweede glijdt het gewoon heerlijk en het is uiterst precies in call of duty 2 (mijn game). In mijn ogen is dit gewoon de perfecte combinatie :)

Als je nog vragen oid hebt dan hoor ik het wel. Ik kan je eventueel foto's sturen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 11:18 ]

Verwijderd

Flapmo schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:04:
//edit
iemand ook ervaring met die muismatten van hun? Die mantis control. En hoeveel verschil is er met de mantis speeD? Er is die dubbeloptie maar die is toch net ff duur..
Ja ik heb er nu 3 weken ervaring mee. Heerlijk grote mat die er ook nog eens erg stoer uitziet. Ik heb ook getwijfeld tussen de control en de speed maar uiteindelijk toch voor de speed gekozen omdat ik in games een voordeel wil hebben.
Ik merk in call of duty 2 dat je veel preciezer om de hoeken kan aimen, soms is het echt millimeter werk om iemand net achter een muurtje te raken en dat lukte met mijn mx510 gewoon niet zo goed. Daar had ik echt het gevoel of sloeg de muis een paar pixels over waardoor je soms heen en weer schommelt met de muis en dan ben je te laat en heb je een headshot :p

Ik kan je de combinatie echt aanraden. Het is een behoorlijke smak geld, vooral de muismat voor 22,- maar ik had zoiets van f*ck it hoor...schumacher wint tenslotte ook niet in een minardi ;)

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:16:
Ik heb de combinatie Copperhead Green met een Mantis Speedmat en het is echt een super combinatie.
Ik ook :D

Echter heb ik ondertussen een fijne vlek erop door mijn o zo fijne zweethandjes net als het stickertje rondom de sensor onderaan mijn Razer een beetje euh ... vaag geworden is als je er recht tegenaan kijkt zeg maar :/

Iemand tips hoe ik dit oplos ??

Verwijderd

nero355 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:36:
[...]

Echter heb ik ondertussen een fijne vlek erop door mijn o zo fijne zweethandjes net als het stickertje rondom de sensor onderaan mijn Razer een beetje euh ... vaag geworden is als je er recht tegenaan kijkt zeg maar :/

Iemand tips hoe ik dit oplos ??
hmm ja vooral als het straks tegen de 30 graden buiten is zal je daar wel meer last van hebben met zo'n stoffen mat. Ik heb er tot nu toe nog niet echt last van gehad maar dat komt vast nog wel. Ik zou niet weten hoe je zoiets op moet lossen. Maar is het hinderlijk dan? Of merk je dat het problemen oplevert?

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 11:51:
hmm ja vooral als het straks tegen de 30 graden buiten is zal je daar wel meer last van hebben met zo'n stoffen mat. Ik heb er tot nu toe nog niet echt last van gehad maar dat komt vast nog wel. Ik zou niet weten hoe je zoiets op moet lossen. Maar is het hinderlijk dan? Of merk je dat het problemen oplevert?
Eerst was er een vlek dat de mat ietsjes donkerder maakte : Geen ramp.
Dit kwam dus puur door mijn hand op de mat.

Maar toen ...

Op de plek waar ik mijn muis vooral beweeg is er een soort zwarte laag over mijn mat heen gekomen en deze vlek heeft dus ook de onderkant van mijn muis een beetje versleten zeg maar rondom de sensor en daardoor is dus dat stickertje nu half vaag, maar als je de muis een beetje draait zie je het logo nog perfect :?

Een beetje krabben met mijn nagels helpt opzich wel om de vlek te verwijderen, maar eigenlijk zou ik willen weten of ik mijn matje niet gewoon in de wasmachine kan dumpen en dat die dan weer lekker nieuw oogt/schoon is ??

Misschien dat ik Razer erover mail of nog even kijk of het ergens beschreven is hoe en wat kwa "wassen" :)

Leuk man als je zoals ik gehecht ben aan je spullen en ze vervolgens zelf sloopt op een manier die je niet tegen kan houden ... Beter dan dat iemand anders het doet I guess ?!?!

Verwijderd

nero355 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:03:

Een beetje krabben met mijn nagels helpt opzich wel om de vlek te verwijderen, maar eigenlijk zou ik willen weten of ik mijn matje niet gewoon in de wasmachine kan dumpen en dat die dan weer lekker nieuw oogt/schoon is ??

Misschien dat ik Razer erover mail of nog even kijk of het ergens beschreven is hoe en wat kwa "wassen" :)

Leuk man als je zoals ik gehecht ben aan je spullen en ze vervolgens zelf sloopt op een manier die je niet tegen kan houden ... Beter dan dat iemand anders het doet I guess ?!?!
hehe lol die laatste zin ;)

Ik heb de mat nog maar net dus hij is nog niet vies maar ik ben wel nieuwsgierig als je meer weet over het wassen van de mat. Ik denk eigenlijk niet dat hij zo in de wasmachine kan omdat ik denk dat dan de bovenste laag loslaat van het rubber. Maar misschien is er een soort spray waar je de mat mee kan inspuiten en hem vervolgens afnemen met een schone doek?!?!
Ik denk voorlopig maar zo: de mat is zo groot, als de ene helft vies is dan draai ik de mat om en gebruik ik de andere helft :P

• nero355

nero355

Tja... :)
Ik heb de mat nog maar net dus hij is nog niet vies maar ik ben wel nieuwsgierig als je meer weet over het wassen van de mat. Ik denk eigenlijk niet dat hij zo in de wasmachine kan omdat ik denk dat dan de bovenste laag loslaat van het rubber. Maar misschien is er een soort spray waar je de mat mee kan inspuiten en hem vervolgens afnemen met een schone doek?!?!
Mja dat moet ik dus nog maar even uitzoeken... ik post het dan wel hier zodra ik meer weet.
Met zo'n ding schoonmaken lijkt me ook wel een optie :
Afbeeldingslocatie: http://www.ahrenddirect.nl/pictures/jpg178x134/4/AHRL0564.JPG
Bij mijn oude muismatten gebruikte ik het ook alleen die hadden een soort plastic laag en waren gratis verkregen dus het risico was 0 ...
Ik denk voorlopig maar zo: de mat is zo groot, als de ene helft vies is dan draai ik de mat om en gebruik ik de andere helft :P
Alleen lees je dan Razer ondersteboven en achterstevoren :+

[ Voor 14% gewijzigd door nero355 op 07-06-2006 12:56 ]

Verwijderd

nero355 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 12:54:
Mja dat moet ik dus nog maar even uitzoeken... ik post het dan wel hier zodra ik meer weet.
Met zo'n ding schoonmaken lijkt me ook wel een optie :
[afbeelding]
Bij mijn oude muismatten gebruikte ik het ook alleen die hadden een soort plastic laag en waren gratis verkregen dus het risico was 0 ...
Hmm dat is een schuursponsje. Lijkt mij wel een risico om de mat te beschadigen omdat zo'n sponsje meestal voor hardnekkig vuil is. Probeer jij eerst maar dan doe ik het daarna wel 8)7
Alleen lees je dan Razer ondersteboven en achterstevoren :+
klopt maar ik lees die mat niet tijdens het gamen :P

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik heb zelf een Corepad Eyepad:
Afbeeldingslocatie: http://www.progamingshop.sk/images/eypadXL.jpg

Na een aantal maanden gebruik zag ik een donkergrijs vlak op de plek waar mijn pols altijd op rust, dit komt gewoon door transpireren en het loslaten van dode huidcelletjes.

Ik heb het eerst proberen schoon te maken met een kledingborstel:
Afbeeldingslocatie: http://www.sportenwerk.nl/media/2826_6.jpg

Door het wrijven met de kledingborstel, werd het "vieze" oppervlakte lichtgrijs, ik poetste er wel vuil uit, maar er bleef minstens evenveel vuil achter.

Vervolgens heb ik een badstoffen handdoek vochtig tot nat gemaakt onder de warme kraan, en ben het matje flink gaan poetsen. Daarna een droge badstoffen handdoek gepakt, en het matje zo droog mogelijk gewreven, resultaat: Weer een zo goed als nieuwe muismat!

[ Voor 4% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 08-06-2006 03:52 ]

Verwijderd

hallo gamers,

ik heb een probleem,

ik heb vandaag een copperhead binnengekregen(tot zo ver dik in orde)
ik sluit hem aan in mijn pc (ook dit is perfect)

maar.... ik kan hem niet gebruiken.. windows herkende hem niet dus ben ik naar een vriend gegaan die precied de zelfde heeft

die is vervolgens naar mij toe gekomen om zijn muis bij mij te proberen en voila succes!
dus sluiten we mijn muis erbij aan om te kijken of hij het nu wel doet en ja hoor succes.

om er zeker van te zijn dat het nu goed gaat ook als zijn muis er niet in zit halen we die van hem eruit (mijn muis werkt nog steeds) en reebooten we.

en dat is het punt waar ik een vraag over heb.... hoe komt het dat (nu ook weer) als zin muis er in zit mijn muis het doet maar zodra zijn muis er uit is en we reebooten mijn muis niets meer doet?

dit vind ik erg vervelend want ik kan moeilijk iederekeer dat ik mijn pc opstart zijn muis erbij insteken!

wie kan mij helpen

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 15:06:
hallo gamers,

ik heb een probleem,

ik heb vandaag een copperhead binnengekregen(tot zo ver dik in orde)
ik sluit hem aan in mijn pc (ook dit is perfect)

maar.... ik kan hem niet gebruiken.. windows herkende hem niet dus ben ik naar een vriend gegaan die precied de zelfde heeft

die is vervolgens naar mij toe gekomen om zijn muis bij mij te proberen en voila succes!
dus sluiten we mijn muis erbij aan om te kijken of hij het nu wel doet en ja hoor succes.

om er zeker van te zijn dat het nu goed gaat ook als zijn muis er niet in zit halen we die van hem eruit (mijn muis werkt nog steeds) en reebooten we.

en dat is het punt waar ik een vraag over heb.... hoe komt het dat (nu ook weer) als zin muis er in zit mijn muis het doet maar zodra zijn muis er uit is en we reebooten mijn muis niets meer doet?

dit vind ik erg vervelend want ik kan moeilijk iederekeer dat ik mijn pc opstart zijn muis erbij insteken!

wie kan mij helpen
Hallo,

Ik denk dat het probleem zit bij de firmware en drivers. Er zijn problemen bekend van 'cold boot problems'. Misschien heeft de muis van je vriend al de nieuwste firmware (uit m'n blote hoofd 6.17) en jouw muis niet. Je kan hier de nieuwste driver downloaden + firmware:
http://www.razersupport.c...ownload&downloaditemid=31

Over hoe je firmware flasht is ook een apart gedeelte op die site maar die kan ik zo ff niet vinden. Was hier volgens mij ook ergens gepost op Got (ff zoeken). Heb je trouwens de bijbehorende cd gebruikt of eerst naar de site en daar de nieuwste driver gedownload? Als je de startpost van dit topic gelezen had wist je dat ;)

Heb je toevallig één van deze moederborden? Dit staat op de Razer site:

Release log:

1. DPI switching bug resolved.
2. Cold boot issue resolved on these motherboards:

-nForce 3 K8N
-nForce 4 K8NF-9
-nForce4 A8NSLI
-Intel 82801 BA/CA
-Intel 82801 DB/DBM
-Intel 82801 EB

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2006 15:45 ]

Verwijderd

bedankt voor de tip maar ik heb niet een van deze mobo's,

ik hoop dat ik hier nu verder mee kom

Verwijderd

ok, laat maar even weten als het opgelost is.

• VeeGee
  • Laatst online: 22:43
Ik ben misschien ok van plan om de copperhead te kopen. Is het dan nog steeds van toepassing dat ik de drivers,firmware op de CD niet kan gebruiken?
Thnx

VeeGee

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

VeeGee schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:00:
Ik ben misschien ok van plan om de copperhead te kopen. Is het dan nog steeds van toepassing dat ik de drivers,firmware op de CD niet kan gebruiken?
Thnx

VeeGee
Download voor de zekerheid gewoon de drivers/firmware van www.razerzone.com

Verwijderd

THW Arie schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:48:
[...]

Download voor de zekerheid gewoon de drivers/firmware van www.razerzone.com
Klopt op cd staat nog steeds een oudere versie via deze link van CYes.nl de nieuwe drivers/firmware voor razer copperhead.

De firmware update staat dan na installatie in die prog dir van razer!!

Verder de coldboot problemen met bepaaalde chipsets let op systemboard update bios. ( dit is wel altijd op eigen risico) daar er vaak nog meer problemen met die boarden zijn.
Zo ook de usb instellingen in de bios setup op usb 2.0 zetten en herkennen booten usb keyboard enz.

En ook met nieuwe firmware kan het bij lasermuizen zoals ook de Logitech g5 en g7 evenals dus de razer copperhead zo zijn dat bepaalde mousepads soms bij specifieke instellingen of gebruik niet 100% goed werken. ( bekend is o.a. de icemat ) maar ook daar zijn er wel gebruikers waar dit weer wel werkt. ( bij de meeste lasermouse gebruikers werkt echter de icemat niet gezien de klachten die wij hierover ontvangen) een goed alternatief voor de glazen muismat is dan weer de corepad magna!

Verwijderd

Stoffen muismatten zijn in ieder geval te wassen met spons/doek warm water.
Absoluut niet iets schurends!!!
Verder ook indien nodig inclusief sopje!
Glazen van bijvoorbeeld Corepad met door fabrikant geleverde vloeistof.
En andere harde / semi harde met warm water sopje en daarna bijv de siliconen spray en wax van diverse merken indien je de pad extra glad wilt zien.

Echt harde pads zoals de steelpad 4d en S&S slijten natuurlijk en worden glad, na een aantal keer schoonmaken kan iets opruwen met de schuurspons helpen, maar in weze zijn ze dan wel zo goed als op!

De tussenoplosing van zacht kunstof als de func's en corepad victory slijten minder snel ;)
F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 03:51:
Ik heb zelf een Corepad Eyepad:
[afbeelding]

Na een aantal maanden gebruik zag ik een donkergrijs vlak op de plek waar mijn pols altijd op rust, dit komt gewoon door transpireren en het loslaten van dode huidcelletjes.

Ik heb het eerst proberen schoon te maken met een kledingborstel:
[afbeelding]

Door het wrijven met de kledingborstel, werd het "vieze" oppervlakte lichtgrijs, ik poetste er wel vuil uit, maar er bleef minstens evenveel vuil achter.

Vervolgens heb ik een badstoffen handdoek vochtig tot nat gemaakt onder de warme kraan, en ben het matje flink gaan poetsen. Daarna een droge badstoffen handdoek gepakt, en het matje zo droog mogelijk gewreven, resultaat: Weer een zo goed als nieuwe muismat!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:40

Zenix

BOE!

mijn copperhead is na 3 weken gebruik harstikke dood. Usb blijft connecten/disconnecten. Dacht dat ik eindelijk goeie muis had gevonden die niet zo snel dood ging. Helaas, en deze muis had mijn broer gekocht voor mij en zoals je al raad heeft ie niks meer van de mediamarkt waar die hem gekocht heeft.
Weet iemand of razer nog wel iets kan doen? met serial oid etc.

• F4T4L_3RR0R
@Zenix:

Je kan altijd een poging doen om Razer een mailtje te sturen, de adressen vind je hier: http://www.razerzone.com/contact-razer/

Zet in dat mailtje dat je hem als cadeautje heb gekregen, en daardoor geen bon hebt. (in het Engels natuurlijk)

Mijn ervaring is dat Razer altijd wel een reactie stuurt en erg behulpzaam is.

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11 13:41
Zenix schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:12:
mijn copperhead is na 3 weken gebruik harstikke dood. Usb blijft connecten/disconnecten. Dacht dat ik eindelijk goeie muis had gevonden die niet zo snel dood ging. Helaas, en deze muis had mijn broer gekocht voor mij en zoals je al raad heeft ie niks meer van de mediamarkt waar die hem gekocht heeft.
Je hebt de ''slaapstand'' van je usb-poorten wel uitgezet neem ik aan?

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:40

Zenix

BOE!

MelvinB schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 21:30:
[...]

Je hebt de ''slaapstand'' van je usb-poorten wel uitgezet neem ik aan?
ja, dat maakt niks uit. Op razer site staat het ook bij faq dat je muis dan dood is. Maar, ik moet een bewijs meesturen dat ik hem heb gekocht en dat is nogal moelijk. Maarja ik zal het proberen met het cado verhaal. Bedankt.

[ Voor 11% gewijzigd door Zenix op 22-07-2006 23:00 ]

Verwijderd

Ligt de copperhead beter in de hand dan de diamondback?
Ik heb nu een diamondback en deze ligt super in de hand maar ik heb het gevoel dat het nog beter kan.

En de copperhead heeft een lichtjes andere vorm niet? Beetje hoger? Kan iemand dit bevestigen?

• Occy74
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 06:43:
Ligt de copperhead beter in de hand dan de diamondback?
Ik heb nu een diamondback en deze ligt super in de hand maar ik heb het gevoel dat het nog beter kan.

En de copperhead heeft een lichtjes andere vorm niet? Beetje hoger? Kan iemand dit bevestigen?
ja, ja, ja en ja.. :)
Heb hiervoor ook n diamondback gehad...

Systeem Specs

• Broodjebram
Zenix schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 15:12:
Aha nog een afgezet iemand door een Mediamarkt Copperhead :Y)

Ik ben dus niet de enige :o Die van mij is na een aantal maanden doodgegaan en ik was 'm ook zat al dat gedonder met die drivers, coldboot problemen...

Ik heb nu een G5 8) Geen problemen, geen coldboot problemen helemaal NIKS :)

Alleen ik moet wel zeggen dat ik mijn ouwe Copperhead mooier vind

• nero355

nero355

/Requesting more info about MediaMarkt en Razer verhaal ** over **

Ik had de mijne namelijk net niet bij de MM gekocht omdat het lekker onderweg was :X
Je mag toch altijd producten bij hun ruilen zonder pardon of dat ook al niet meer ?!

• Broodjebram
Ok komt het:

Ik dacht leuk muisje, gewoon alles geinstalleerd vanaf de site uiteindelijk na met drivercleaner alles handmatig te hebben verwijderd van de oude driver ging allemaal goed en toen begonnen de coldboot problemen, Dus ik opnieuw alles installeren, weer coldbootproblemen, toen op een andere computer geprobeerd, daar viel hij gewoon uit soms :|
Toen ben ik teruggegaan: Nee hoor er is niks mis mee...Neem 'm maar gewoon weer mee :X :? Ehh toen werd ik echt pissig...
Dus ik heb 'm opengeschroefd en wat bleek: draadje van de laser afgebroken(wat nou niks mis mee B) )
Mijn vader heeft 'm toen vastgesoldeerd en toen deed de muis het een tijdje en nu waren er weer plotselinge uitvallen dus ik was het zat en ben gelijk naar Dynabyte gereden op de scoot en een G5 gehaald en tot nu toe GEEN problemen helemaal NIKS!

In een notendop het verhaal :Y)

• nero355

nero355

Dus omdat de MediaMarkt een complete bagger serie heeft ontvangen koop jij toch maar de muis waarvoor je in eerste instantie niet koos ?? Makes sense 8)7

• F4T4L_3RR0R
Niet alleen de Media Markt heeft een baggerserie.

Ik heb ook Copperheads die na korte tijd kapot gingen van diverse webshops (3 stuks) en op een stand op de HCC beurt (Gamexpo) gekocht.

Telkens schakelaartjes die verrot gingen, scrollknoppen die loszaten of knarsten, bootproblemen enz.

Bij de Media Markt zijn de schakelaartjes bij thuiskomst al vaak niet meer goed, omdat ze een spanbandje over de doos heen trekken, superstrak over de linker of rechter muisknop heen.

Zoiets verwacht je van een Sweex muis van 4 euro... Maar met de Copperhead verwacht je toch kwaliteit voor de 70 euro die je ervoor betaald.

Zijn er eigenlijk wel goede Copperheads gemaakt?

[ Voor 5% gewijzigd door F4T4L_3RR0R op 24-07-2006 14:07 ]

• nero355

nero355

F4T4L_3RR0R schreef op maandag 24 juli 2006 @ 14:07:
Mja ik heb een groene bij Alternate vandaan en hij is al een half jaar heel ** klopt af ** :)

• Broodjebram
F4T4L_3RR0R schreef op maandag 24 juli 2006 @ 14:07:
Niet alleen de Media Markt heeft een baggerserie.

Ik heb ook Copperheads die na korte tijd kapot gingen van diverse webshops (3 stuks) en op een stand op de HCC beurt (Gamexpo) gekocht.

Telkens schakelaartjes die verrot gingen, scrollknoppen die loszaten of knarsten, bootproblemen enz.

Bij de Media Markt zijn de schakelaartjes bij thuiskomst al vaak niet meer goed, omdat ze een spanbandje over de doos heen trekken, superstrak over de linker of rechter muisknop heen.

Zoiets verwacht je van een Sweex muis van 4 euro... Maar met de Copperhead verwacht je toch kwaliteit voor de 70 euro die je ervoor betaald.

Ik koop dus nooit meer iets hardwarematigs bij de MM :+

En tja er zijn goeie gemaakt denk ik, maar wij hebben gewoon pech denk ik :X
nero355 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 13:18:
Dus omdat de MediaMarkt een complete bagger serie heeft ontvangen koop jij toch maar de muis waarvoor je in eerste instantie niet koos ?? Makes sense 8)7
Ehm, Ik wou toendertijd mijn Diamondback vervangen omdat ik nogal RSI kreeg van dat ding :|
En ik zag dat er een nieuwe Razer muis was, Even reviews bekeken enzo... Allemaal prima dus ik ging een Copperhead halen en bij de MM waren ze net een tikkie goedkoper(en dus ook slechter)
En zo kwam het verhaal op gang :Y)

[ Voor 25% gewijzigd door Broodjebram op 24-07-2006 19:54 ]

Verwijderd

Ik heb een Copperhead in combinatie met een Razer mantis speedmat. Sinds een week vertoont de muis wat gekke kuren. Hij verspringt als het ware tijdens het gebruik. Ik moet de muis dan een paar keer heen en weer schudden om het goed te krijgen. Na een tijdje gebeurt het echter weer, net of verspringt de laser ofzo.

Iemand ook dit probleem gehad? En zoja ook een oplossing gevonden?

• F4T4L_3RR0R
@peter77:

Stof(je) voor de lens van de laser? Probeer eens te blazen...

Verwijderd

ja zat ik ook al aan te denken, ik zal eens ff wat harder blazen :p

Het lijkt nu even goed maar ik zal ff wat games proberen.

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:11

_Ernst_

Mark It Zero!

Ik heb ook een Copperhead sinds een aantal weken. Wat een muis! :9 Werkt echt heel erg fijn :) Hier doet ie het prima, nog geen problemen mee gehad, hoop ook niet dat dat nog komt als ik dat hier zo lees. Verder ziet ie er natuurlijk ook erg mooi uit (blauw :9), en gamed ie goed, top muisje, wil voorlopig niks anders meer :)

Last.fm

Verwijderd

Na ff flink geblaast te hebben is het weer goed. Er zal toch iets van vuiligheid in gezeten moeten hebben :) lol zo simpel

• Orangeman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-08 12:49
Wat een onzin over bagger-serie bij MM... Ik heb de mijne ook bij MM vandaan, heb hem al een hele tijd en alleen af en toe problemen met herkennen van de muis door het systeem. Ff USB kabeltje eruit en erin en klaar.

Ik heb onder de muis een Icemat liggen en dat gaat perfect. Je moet gewoon niet als een mogool met je muis omgaan, hoewel ik mijne ook wel eens een klap geef als het niet gaat zoals het moet...

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:51

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Orangeman schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 23:06:
Wat een onzin over bagger-serie bij MM... Ik heb de mijne ook bij MM vandaan, heb hem al een hele tijd en alleen af en toe problemen met herkennen van de muis door het systeem. Ff USB kabeltje eruit en erin en klaar.
Omdat jij geen problemen hebt met jouw muis die bij de MM weg komt zijn er geen problemen met een
"bagger-seris" bij de MM :? Overigens geef je zelf al aan ook problemen te hebben lees ik. Problemen met herkennen verwacht ik persoonlijk niet bij een muis van deze prijsklasse en vind ik dan ook niet acceptabel.

[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 14-08-2006 23:11 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik ben nu al een tijdje de gelukkige bezitter van de Razer Copperhead en heb er tot nu toe geen enkel probleem mee gehad, de prestaties zijn echt geweldig.

Een aantal vrienden en familie leden die even gebruik hebben gemaakt van de muis hebben er nu ook 1 dit zijn er totaal 12 :)

Hij heeft nogsteeds de firmware die standaard vanaf de fabriek kwam en doet het perfect.

In games en gewoon gebruik is het echt een openbaring, het is de eerste muis die werkelijk doet wat ik doe, heb hem altijd op maximale gevoeligheid staan, dit is echt subliem. Die hem dan voor het eerst gebruiken krijgen hem niet eens op de juiste plek :)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

prutser001 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 23:19:
Ik ben nu al een tijdje de gelukkige bezitter van de Razer Copperhead en heb er tot nu toe geen enkel probleem mee gehad, de prestaties zijn echt geweldig.

Een aantal vrienden en familie leden die even gebruik hebben gemaakt van de muis hebben er nu ook 1 dit zijn er totaal 12 :)

Hij heeft nogsteeds de firmware die standaard vanaf de fabriek kwam en doet het perfect.

In games en gewoon gebruik is het echt een openbaring, het is de eerste muis die werkelijk doet wat ik doe, heb hem altijd op maximale gevoeligheid staan, dit is echt subliem. Die hem dan voor het eerst gebruiken krijgen hem niet eens op de juiste plek :)
De huidige muizen worden met nieuwe firmware uitgeleverd, dus dat lost al een groot aantal problemen op die mensen in het begin hadden.
Wat overblijft is een vrij dure muis met een te lage bouwkwaliteit gezien de prijs.
Zelf heb ik 2 van deze muizen en heb er tot nu toe geen problemen mee gehad.
De kwetsbare punten blijven de USB kabel, die dun en breekbaar is en de interne componenten die niet goed genoeg vast zitten.
De sterke punten blijven voor mij de vorm en lichte en grote knoppen met veel grip.

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:43

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

oi,
Ik heb 3 weken geleden mijn razer copperhead gekregen en hij beviel meteen goed.
Drivers geinstalled , nieuwste firmware erin eh WHOPPPAA gamen.
Maar nu begin ik te merken dat als ik in een Fps game eens flink naar rechts zwiep ( om bijv. snel achterom te kijken) Dan flipt de muis gewoon vaak gaat hij dan naar onderen aimen |:(

Ik gebruik de muis icm:
Een Qpad Lowsense mouse pad.
Hyperglides.
driver 6.09
firmware : 6.17

Wie weet ligt het aan de lens ofzo dat ik die moet schoonmaken weet iemand hier meer over hoe ik dit verantwoord kan doen :O

Hartelijk bedankt!

dream

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

dreameater schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 11:06:
oi,
Ik heb 3 weken geleden mijn razer copperhead gekregen en hij beviel meteen goed.
Drivers geinstalled , nieuwste firmware erin eh WHOPPPAA gamen.
Maar nu begin ik te merken dat als ik in een Fps game eens flink naar rechts zwiep ( om bijv. snel achterom te kijken) Dan flipt de muis gewoon vaak gaat hij dan naar onderen aimen |:(

Ik gebruik de muis icm:
Een Qpad Lowsense mouse pad.
Hyperglides.
driver 6.09
firmware : 6.17

Wie weet ligt het aan de lens ofzo dat ik die moet schoonmaken weet iemand hier meer over hoe ik dit verantwoord kan doen :O

Hartelijk bedankt!

dream
De maximale snelheid van lasermuizen zoals de G5 en de Copperhead ligt lager dan die van hun voorgangers, zoals de MX518 en de Razer Diamondback.
Blijkbaar gebruik jij een dusdanig lage sensitivity dat je tegen deze grens aankomt waardoor de muis je niet meer bijhoudt.

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Kan dit niet aan mijn muismat liggen?
IK heb de Qpad Lowsense yellow en daar zit wel veel zwart in ...
Afbeeldingslocatie: http://www.boekensoft.com/afbeeldingen/big/127/127305.jpg

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-11 00:20
dreameater schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:03:
Kan dit niet aan mijn muismat liggen?
IK heb de Qpad Lowsense yellow en daar zit wel veel zwart in ...
[afbeelding]
Ligt aan de Qpad, met een G5/Copperhead slaat hij over en met een MS3.0 niet. Poeh wat zijn ze opgeschoten met de techniek he! ;)

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

en als ik nou die nieuwe Qpad zou aanschaffen?
LIKE THIS ONE :9

Afbeeldingslocatie: http://www.xtrem-micro.com/images/xt_lowsenseCT_01.jpg

of ligt het gewoon aan de stof?
laat het me even weten!

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• blix
dreameater schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 13:58:
en als ik nou die nieuwe Qpad zou aanschaffen?
LIKE THIS ONE :9

[afbeelding]

of ligt het gewoon aan de stof?
laat het me even weten!
Geen idee, moet je ze even voor contacten ;). Ik haal lekker een http://hardware.gotfrag.com/portal/story/34122/ als hij uit is. Beter dan zo'n RSI verwekkend ding met 3miljoen DPI (who cares, seriously).

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

haha ik kreeg juist last van mijn handen van een mx518 omdat ik die te krampachtig vastpakte.
Deze razer hou ik heel relax vast en je vingertjes liggen heel netjes op de knop en je hoeft bijna niet te ''klikken''. 8)7

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• blix
dreameater schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:02:
haha ik kreeg juist last van mijn handen van een mx518 omdat ik die te krampachtig vastpakte.
Deze razer hou ik heel relax vast en je vingertjes liggen heel netjes op de knop en je hoeft bijna niet te ''klikken''. 8)7
Naja iedereen zijn eigen smaak, ik kon me pink nergens kwijt en als ik langer dan een half uurtje ermee bezig was kreeg ik gewoon kramp. Ik zal wel te grote handen hebben :p

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Razer zegt dat de copperhead het beste werkt op hun mousepads namelijkde mantis en de exactmat.
Toch vind ik deze niet zo mooi... :+

Nu vraag ik copperhead gebruikers welke muismatten jullie mij aanraden.
Ik speel zelf met een lage sens en ik had dus voorheen een Qpad dus het liefst wil ik weer iets in de trend van een zachte stoffen mat.
Maar als jullie goede ervaringen hebben met groote plastic/glazen/weetikveel wat pads ... POST _/-\o_

bedankt voor de hulp

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Verwijderd

dreameater schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:58:
Razer zegt dat de copperhead het beste werkt op hun mousepads namelijkde mantis en de exactmat.
Toch vind ik deze niet zo mooi... :+

Nu vraag ik copperhead gebruikers welke muismatten jullie mij aanraden.
Ik speel zelf met een lage sens en ik had dus voorheen een Qpad dus het liefst wil ik weer iets in de trend van een zachte stoffen mat.
Maar als jullie goede ervaringen hebben met groote plastic/glazen/weetikveel wat pads ... POST _/-\o_

bedankt voor de hulp
Qck Steel heb ik nu...ik had hiervoor de exactmat maar daar slijten én je voetjes heel hard van én de mat zelf beschadigd snel. En hij maakt herrie..ik heb gekozen voor een lekkere grote, dunne, stoffe mat...

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Of natuurlijk de Everglide Titan. Dit is extact dezelfde mat als de Razer Mantis met het verschil dat dez monochroom is. :).

Zelf trouwens ook een Copperhead bij de MM gekocht met nog 2 andere clan maten en wij spelen er al maanden met plezier mee.

http://raptr.com/Doppert/about

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

ik heb de mantis speed besteld , nu hopen dat het beestje het beest in zich los kan laten :9

Screw you guys im never gonna buy a qpad again 8)7

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Verwijderd

ik heb al tijden een copperhead met exact mat, gaat als een trein, komt van de MM

ik heb wel ontdekt dat je echt de laatste driver + firmware moet hebben, goeie usb support op je mobo en het is handig om elke keer de razer in hetzelfde usb gat te proppen.
Prop je em in een andere dan flipt de software en moet je opnieuw instaleren (als je pech hebt).

Ik kan met de razer dingen die ik met m'n mx510 niet kan en die helemaal niet lukken met een logitec optical muis (in bf2 dan)

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

@ catskit

Ik gebruik de 6.09 en de firmware 6.17 dat zijn toch heden de nieuwste?
en ik gebruik hem altijd in hetzelfde usb gat idd ;) :X

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:34

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik heb net een Razer copperhead + Exactmat (incl rest) aangeschaft. Vanmiddag eens kijken of ik nu betere prestaties heb in cod2 en bf2 dan met mijn steelpad 4d + logitech mx510.
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:19:
Ik kan met de razer dingen die ik met m'n mx510 niet kan en die helemaal niet lukken met een logitec optical muis (in bf2 dan)
Zoals precisie mikken op hoofden? Dat lukt mij ook vaak niet met de door jouw genoemde combinatie.

[ Voor 49% gewijzigd door Vuurvoske op 05-09-2006 12:09 ]

Beroeps brabander

• Equalized
  • Laatst online: 20-03-2021
Welke muismatten raden jullie eigenlijk aan icm een Copperhead? Ik heb nu nog gewoon een el-cheapio muismatje, maar als ik zo'n goede muis heb, wil ik natuurlijk ook een goede muismat.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:28

charrel

Cortisol4life..

Equalized schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:07:
Welke muismatten raden jullie eigenlijk aan icm een Copperhead? Ik heb nu nog gewoon een el-cheapio muismatje, maar als ik zo'n goede muis heb, wil ik natuurlijk ook een goede muismat.
Ik heb een tijd een fUnc1039 gebruikt, beviel perfect alleen de razer is nogal hard met z'n voetjes dus die kreeg snel slijtplekken. Gebruik nu de razer exactmat erbij, werkt ook prima en die slijt tot nu toe nog niet zichtbaar.

• nero355

nero355

Equalized schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 23:07:
Je mag wel mijn Mantis Speed testen binnenkort als je wil ;)

/EDIT :
Mwa puur behulpzaamheid ;)
Ik heb gister die razer copphead icm razer exactmat & rest geprobeerd en het bevalt uitstekend. Het is wel even wennen, maar als je eraan gewend bent is het geweldig. Ik vond de overstap qua vorm van logitech mx510 naar razer copperhead ook helemaal niet zo groot / moeilijk.
Die wil ik dan wel effe testen als je het niet erg vindt ??

[ Voor 42% gewijzigd door nero355 op 06-09-2006 12:14 ]

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:34

Vuurvoske

Nunquam cede!

lol hut chat @ got :p

Ik heb gister die razer copphead icm razer exactmat & rest geprobeerd en het bevalt uitstekend. Het is wel even wennen, maar als je eraan gewend bent is het geweldig. Ik vond de overstap qua vorm van logitech mx510 naar razer copperhead ook helemaal niet zo groot / moeilijk.

Beroeps brabander

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

klopt de vorm vind ik ook fijner van de copperhead.
Je vingers liggen er niet zo krampachtig op ;)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Verwijderd

Vuurvoske schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:35:
lol hut chat @ got :p

K vind de armrest te dik....muis is verder perfect alhoewel de rechter zijknoppen wat moeilijker te bereiken zijn...vooal de achterste

Maar ik zweer bij dit muisje...

• B___MAN
Hmmm... ik loop nu ook tegen het ongewenste dubbelklik probleem. :'(

Iemand daar al een oplossing voor gevonden?

[ Voor 27% gewijzigd door B___MAN op 10-09-2006 10:22 ]

• Het Fantoom
  • Laatst online: 30-11 19:30
Hoe werkt de on-fly-sensivity?
Ik heb hem nu op de knop linksonder ingesteld, maar als ik klik gebeurd er niets...

Verwijderd

Het Fantoom schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:17:
Hoe werkt de on-fly-sensivity?
Ik heb hem nu op de knop linksonder ingesteld, maar als ik klik gebeurd er niets...
Knop ingedrukt houden en dan aan het muiswieltje draaien. Als het goed is krijg je een balk in beeld waarop de sens staat aangegeven. Gaat in stapjes van 0.5

Werkt ideaal in BF2. Ik Schroef altijd mn sens terug als ik ga TV guiden/gunnen

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11 01:52

Iavak

no savegame

Indrukken en dan scrollen.

edit: te laat

[ Voor 26% gewijzigd door Iavak op 11-09-2006 15:29 ]

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Is het mogelijk met een tooltje om het ritme van de hartslag-LED te veranderen? Voor een snelle gamers-muis is dit wel een abnormaal trage hartslag hoor. Haast om bij in slaap te vallen of gehypnotiseerd te geraken :+

edit: Ik lees net dat dat een "slow, reptilian heartbeat" moet voorstellen. Zou anders wel leuk zijn indien al die ledjes aan de zijkant en de hartslag zouden meepulseren met de gamemuziek 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door ambi op 11-09-2006 16:11 ]

Steam/uPlay: EvulKlowne

• Het Fantoom
Thanx Phoenix en lavak :)

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

ambi schreef op maandag 11 september 2006 @ 16:05:
Is het mogelijk met een tooltje om het ritme van de hartslag-LED te veranderen? Voor een snelle gamers-muis is dit wel een abnormaal trage hartslag hoor. Haast om bij in slaap te vallen of gehypnotiseerd te geraken :+

edit: Ik lees net dat dat een "slow, reptilian heartbeat" moet voorstellen. Zou anders wel leuk zijn indien al die ledjes aan de zijkant en de hartslag zouden meepulseren met de gamemuziek 8)7
Nee, het knipperen van de muis is niet te beinvloeden :P Je kan hem hooguit uitzetten door em open te maken en het draadje los te maken.

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-11 11:34
Beertjeman schreef op zondag 10 september 2006 @ 10:21:
Hmmm... ik loop nu ook tegen het ongewenste dubbelklik probleem. :'(

Iemand daar al een oplossing voor gevonden?
Dit probleem had ik een maand geleden ook :o
Ben gewoon doorgegaan met deze muis en een paar keer hard tegen mijn bureau geslagen enz :P
Heeft een week irritant gedaan totdat ik op een dag de computer aanzette en nergens meer last van had 8)7

In november heb ik deze muis nou een jaar.

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Dubbeklik ipv enkelklik is een probleem met de mechanische klikker in de muis. Je kunt de muis openmaken en even wat lucht er doorheenblazen, dat lost het meestal op.

• Het Fantoom
Wat is eigenlijk het verschil tussen het veranderen van de DPI waarde en het veranderen van de sensivity (met on-fly sensivity)? Beiden zorgen er toch voor dat de muis langzamer/sneller wordt, of zit er nog verschil in?

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Het Fantoom schreef op maandag 11 september 2006 @ 20:00:
Wat is eigenlijk het verschil tussen het veranderen van de DPI waarde en het veranderen van de sensivity (met on-fly sensivity)? Beiden zorgen er toch voor dat de muis langzamer/sneller wordt, of zit er nog verschil in?
Ik neem aan vooral precisie en de DPI is hardwarematig en sensitivity software matig wat misschien wel te merken is.

Zelf zou ik misschien upgraden naar een copperhead, ik heb nu een mx510 dus vraag ik me toch af of het verschil echt merkbaar is tussen beiden?

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Is er hier iemand die de copperhead icm een KVM-switch (USB weliswaar) gebruikt? Zo ja, welke switch gebruik je?

Steam/uPlay: EvulKlowne

• blix
Renegade! schreef op maandag 11 september 2006 @ 20:12:
[...]

Ik neem aan vooral precisie en de DPI is hardwarematig en sensitivity software matig wat misschien wel te merken is.

Zelf zou ik misschien upgraden naar een copperhead, ik heb nu een mx510 dus vraag ik me toch af of het verschil echt merkbaar is tussen beiden?
Nee.

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Renegade! schreef op maandag 11 september 2006 @ 20:12:
[...]

Ja.

Je kan de muis 2,5x zo snel bewegen bij gelijke nauwkeurigheid, of je hebt 2,5x zoveel nauwkeurigeheid bij gelijke snelheid.
Dit geldt alleen voor games trouwens, in Windows heb je alleen profijt van hoge DPI als je de hogere snelheid kunt waarderen (maar je kan op de desktop natuurlijk de DPI gewoon omlaag zetten).

Verwijderd

ambi schreef op donderdag 14 september 2006 @ 13:47:
Is er hier iemand die de copperhead icm een KVM-switch (USB weliswaar) gebruikt? Zo ja, welke switch gebruik je?
ik heb 2 kvm switches geprobeerd, een belkin en een aten en beide konden niet met de copperhead overweg. ben weer terug bij m'n ps2 kvm switch en heb de copperhead rechtstreeks op m'n game pc.
Ik heb m'n copperhead nu een hele tijd, laatst een tijdje met een dell optical muis moeten werken, bf2 kreeg ik geen deuk meer in een pakje boter geschoten en ik was altijd te traag.
copperhead is fantastisch, alleen bij mij worden de doorzichtige zijkanten een beetje gelig en ze vertonen slijtsporen.
misschien maar es een nieuwe aanschaffen, een rode!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-12 09:00
Heb vandaag ook mijn MX510 vervangen voor een copperheadje, bevalt me tot nu toe goed! Weet alleen nooit zo goed qua sensitivity in windows enzo wat nou de beste instellingen zijn. Ik weet dat dit persoonlijk is, maar vraag het me toch af wat iedereen zo'n beetje hiermee doet.

Moet je 'm nou gewoon standaard (in windows) op 125hz en 400 dpi ofzo zetten en als je gaat gamen vol open en dan in het spel je sensitivity goedzetten zoals je het wel. Of kun je het beste in windows de boel ook gewoon vol open zetten...

iemand wat goede suggesties?

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Frenkovic schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:42:
Heb vandaag ook mijn MX510 vervangen voor een copperheadje, bevalt me tot nu toe goed! Weet alleen nooit zo goed qua sensitivity in windows enzo wat nou de beste instellingen zijn. Ik weet dat dit persoonlijk is, maar vraag het me toch af wat iedereen zo'n beetje hiermee doet.

Moet je 'm nou gewoon standaard (in windows) op 125hz en 400 dpi ofzo zetten en als je gaat gamen vol open en dan in het spel je sensitivity goedzetten zoals je het wel. Of kun je het beste in windows de boel ook gewoon vol open zetten...

iemand wat goede suggesties?
Wat je zelf prettig vindt.

Het is wel aan te raden je windows mouse sensitivity in het midden te houden. Wanneer je deze lager zet gooit Windows muis updates weg, waardoor je effectief DPI verliest.
Dit geld overigens alleen in games die geen gebruik maken van DirectInput (Counter-Strike 1.6 bijv.)

Desktop: Windows sensitivity in het midden, DPI op wat je fijn vindt.
Game: Windows sensitivity in het midden, DPI op maximaal, in-game sensitivity op wat je fijn vindt.

Verwijderd

Er is er weer nieuwe firmware :)
6.18 en deze is hier te downloaden :
http://www.razersupport.com/
release is van 19 september

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2006 10:12 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste