Razer Copperhead

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 7.103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Change in Default profile.

- 1st profile is changed from 2000dpi 500hz to 1600dpi 125hz.
Is dat alles?

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:44

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Jep, geen verbeteringen. De enige reden dat deze firmware via de website is uitgebracht is omdat een oplettende razergebruiker merkte dat zijn nieuwe Copperhead firmware 6.18 had.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

THW Arie schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:13:
Jep, geen verbeteringen. De enige reden dat deze firmware via de website is uitgebracht is omdat een oplettende razergebruiker merkte dat zijn nieuwe Copperhead firmware 6.18 had.
Je bedoelt Software/Drivers denk ik ??

Sowieso beetje nutteloze update imho ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

nero355 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 13:18:
[...]

Je bedoelt Software/Drivers denk ik ??

Sowieso beetje nutteloze update imho ...
Nee? Ik bedoel precies wat ik zeg :)

Nieuwe Copperheads worden uitgeleverd met firmware 6.18.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-12 09:00
THW Arie schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:44:
[...]

Desktop: Windows sensitivity in het midden, DPI op wat je fijn vindt.
Game: Windows sensitivity in het midden, DPI op maximaal, in-game sensitivity op wat je fijn vindt.
ok, en Hrz ... daar nog iets over? Ik had gehoord over hoge cpu-loads, of is dat alleen als je een ouwe bak hebt staan?

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Frenkovic schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:38:
[...]

ok, en Hrz ... daar nog iets over? Ik had gehoord over hoge cpu-loads, of is dat alleen als je een ouwe bak hebt staan?
Ligt er een beetje aan 1000Hz wordt vrij naar in InternetExplorer/Firefox omdat bij elke muisupdate de browser kijkt of je niet over een link hovert e.d.

Maar op zich heb nergens last van op 500Hz.

Verwijderd

Bij het booten van mijn pc wordt deze Razer Copperhead muis niet meer herkend. Ik moet telkens nu de usb connector eraf halen en weer erin pluggen...

Nu wil ik de firmware vanaf de site downloaden, maar ik moet een password invoeren..
Hoe zie ik precies wat mijn firmware versie is? Op de site van razer staat trouwens een password voor de firmware download...

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2006 09:52 ]

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 09:44:
Bij het booten van mijn pc wordt deze Razer Copperhead muis niet meer herkend. Ik moet telkens nu de usb connector eraf halen en weer erin pluggen...

Nu wil ik de firmware vanaf de site downloaden, maar ik moet een password invoeren..
Hoe zie ik precies wat mijn firmware versie is? Op de site van razer staat trouwens een password voor de firmware download...
Firmware 6.18
http://www.razersupport.c...ownload&downloaditemid=33

Je kunt je huidige firmware versie zien in de Razer Configurator driver tool.

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:17
Vandaag mijn Razer Copperhead binnen gekregen. Ik gebruik deze muis nu naast de Logitech MX518.

Meteen even de drivers gedownload 6.07. Deze geinstaleerd en het werkte.

Toen de firmware updaten......Alles gaat goed, update de firmware [6.18] en hij geeft aan dat alles goed is gegaan. Vervolgens haal ik de muis eruit en weer erin. Sluit config af en start deze opnieuw op met de melding: no mouse detected, settings...blablabla.
Ik dacht okee, fair enough dan start ik de PC even opnieuw op. Zo gezegd zo gedaan, weer de melding dat geen mouse detected is.

Ik de muis op een andere USB poort aangesloten en nogmaals hetzelfde verhaal.

Ik weet niet wat ik fout doe, zou iemand me advies kunnen geven?

PS. ik ga de CH gebruiken icm Steelpad Qck :)

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Card Nox schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 19:00:
Vandaag mijn Razer Copperhead binnen gekregen. Ik gebruik deze muis nu naast de Logitech MX518.

Meteen even de drivers gedownload 6.07. Deze geinstaleerd en het werkte.

Toen de firmware updaten......Alles gaat goed, update de firmware [6.18] en hij geeft aan dat alles goed is gegaan. Vervolgens haal ik de muis eruit en weer erin. Sluit config af en start deze opnieuw op met de melding: no mouse detected, settings...blablabla.
Ik dacht okee, fair enough dan start ik de PC even opnieuw op. Zo gezegd zo gedaan, weer de melding dat geen mouse detected is.

Ik de muis op een andere USB poort aangesloten en nogmaals hetzelfde verhaal.

Ik weet niet wat ik fout doe, zou iemand me advies kunnen geven?

PS. ik ga de CH gebruiken icm Steelpad Qck :)
Dat betekent dat de driver voor de muis niet goed geinstalleerd is. Je kunt handmatig de driver updaten via de windows 'device manager' of 'apparaatbeheer'. Selecteer dan het "Human Input Device" dat hoort bij je Copperhead en selecteer handmatig de driver in je ProgramFiles\Razer\Driver directory.

• Card Nox
Okee zal het eens gaan proberen.
Overigens wel vreemd want bij de driver instal geeft hij aan dat alles goed is gegaan.
Ook bij het Razer config scherm wordt de juiste driver weergegeven V6.09

I'll keep in touch.

EDIT: Het werkt helaas niet, ik kom bij het scherm waar ik de directory kan kiezen. Hier kies ik dus c:pf/razer/CH/driver en druk kan op ok. Vervolgens krijg ik dan de melding dat hij de driver niet kan instaleren.

Overigens heb ik ook die windows driver [freescale] geinstaleerd.

Wellicht een ander idee of suggestie?

ps. de muis werkt wel gewoon, enkel de firmware update wil niet lukken.

[ Voor 51% gewijzigd door Card Nox op 29-09-2006 19:16 ]

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Card Nox schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 19:11:
Okee zal het eens gaan proberen.
Overigens wel vreemd want bij de driver instal geeft hij aan dat alles goed is gegaan.
Ook bij het Razer config scherm wordt de juiste driver weergegeven V6.09

I'll keep in touch.

EDIT: Het werkt helaas niet, ik kom bij het scherm waar ik de directory kan kiezen. Hier kies ik dus c:pf/razer/CH/driver en druk kan op ok. Vervolgens krijg ik dan de melding dat hij de driver niet kan instaleren.

Overigens heb ik ook die windows driver [freescale] geinstaleerd.

Wellicht een ander idee of suggestie?

ps. de muis werkt wel gewoon, enkel de firmware update wil niet lukken.
De driver executables zijn wel goed geinstalleerd, maar de driver van de muis zijn niet veranderd. Je zult handmatig de driver voor de Copperhead moeten updaten.

• Card Nox
Hoe doe ik dat *schame* ?

Voor de duidelijkheid, de driver wordt wel erkend in de Razer Advanced Driver Control.

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 19:01
Card Nox schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 19:25:
Hoe doe ik dat *schame* ?

Voor de duidelijkheid, de driver wordt wel erkend in de Razer Advanced Driver Control.
Waarschijnlijk heb je bij je vorige poging om de driver handmatig te installeren het verkeerde apparaat gekozen nml die onder Muizen en andere aanwijsapparaten in apparaatbeheer.

Die moet je nu net niet hebben..

Je moet 1 van de usb-hid's hebben onder Human Interface Devices (zie screenshot)

Afbeeldingslocatie: http://img17.imagevenue.com/loc585/th_57399_copperhead_122_585lo.jpg

Om uit te zoeken welke de juiste is dubbelklik je op elk van de apparaten onder Human Interface Devices en kijk je wat er bij locatie 0 staat (zie screenshot groen omlijnd)

zodra je hem gevonden hebt daarvan de driver updaten en handmatig naar je drivermap verwijzen..

Systeem Specs

• Card Nox
Ik zat wel bij HID maar had niet op de locatie gelet thnx.

Nu heb ik het gedaan zoals hieronder maar het lukt niet:

Afbeeldingslocatie: http://img145.imagevenue.com/loc327/th_74071_RCH_122_327lo.JPG

Ik heb de driver [.rar] file in de map 'driver' gezet en heb deze daar ook uitgepakt.

ps. alvast bedankt voor de aangeboden hulp ;)
ps2. ben al redelijk aan de muis gewend. Vanavond/vannacht FEAR Combat gedaan, is even wennen maar dat komt allemaal goed :) Ga nu snel & hard slapen :P

EDIT: Heb vanmorgen mijn muis even in de achterste poort gedaan in de PC [had hem voor erin omdat ik constant die firmware moest updaten en het dan niet handig is wanneer je telkens achter de PC moet kruipen]. Nu start ik het Control Panel en zie ik:

Afbeeldingslocatie: http://img155.imagevenue.com/loc501/th_13506_RCH_1_122_501lo.JPG

Neem aan dat het nu allemaal goed is? Krijg ook geen melding meer dat de muis niet herkend wordt dus.

[ Voor 59% gewijzigd door Card Nox op 30-09-2006 12:53 ]

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 19:01
Je moet ook niet kiezen voor Op de onderstaande locaties.....blabla maar voor Niet zoeken..blabla.. op het 4e scherm in jouw screenshot en dan bladeren naar de drivermap...

Als de driver correct is geinstalleerd kun je zien aan het gebruik van copperhd.sys bij driverdetails
Afbeeldingslocatie: http://img141.imagevenue.com/loc371/th_23388_Capture20_11_2004_20.27.1230_9_2006_15.39.32_122_371lo.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door Occy74 op 30-09-2006 15:37 ]

Systeem Specs

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Card Nox schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 01:53:

...

EDIT: Heb vanmorgen mijn muis even in de achterste poort gedaan in de PC [had hem voor erin omdat ik constant die firmware moest updaten en het dan niet handig is wanneer je telkens achter de PC moet kruipen]. Nu start ik het Control Panel en zie ik:

[afbeelding]

Neem aan dat het nu allemaal goed is? Krijg ook geen melding meer dat de muis niet herkend wordt dus.
Perfect zo. Nieuwste firmware er op, driver goed geinstalleerd en gekoppeld aan de muis ;)

• Card Nox
Alles werkt naar behoren dus ik laat het zo als het is.
Zou het weer mis gaan dan weet ik wel wat ik moet doen.

Alle bedankt voor jullie hulp, was me anders niet gelukt!!

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Mijn koperhoofd is inmiddels 8 maanden oud, samen met mijn exactmat.

1 maandje geleden de Razer Armadillo en Pro-Tools gekocht, maar de Armadillo stelt echt helemaaal nix voor. Een plakbandje doet hetzelfde :X

• Card Nox
Haha, lol. En hoe bevalt Pro Tools?

• Frenkovic
Ik heb 'm nu een weekje of 3 en tijdens het gebruik maakt hij af en toe een soort tikkend geluidje (haha, nee, het is niet iedere keer als ik een knopje induw). Ik kan niet precies plaatsen wanneer het gebeurd, maar wel tijdens het bewegen iig.

Zou het de laser kunnen zijn? Dat ie toevallig niet helemaal genoeg stroom krijgt. Ik zeg ook maar wat, heb er geen verstand van, kan ook dat het normaal is. Het komt volgens mij wel van binnen uit de muis, als ik er mee rammel ofzo hoor ik het geluidje niet. Ik gebruik 'm icm een FUNC 1030 Archetype MBA, en het werkt als een spreekwoordelijke tiet!

Maarre, iemand enig idee wat het zou kunnen zijn en of ik 'm terug moet sturen naar de winkel?

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:06

Flapmo

and back is gigi!

Hoe hebben jullie je instellingen staan? Ben ik wel benieuwd naar :).

Dus:
In Razor manager: sens + accelarate on?
In standaard windows mouse manager: waar staat je sens ong, en precisie verbeteren aan?

Ikzelf:
razor: 3,5 / accelerate uit
ong midden / vinkje uit.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Ik heb deze muis nu net iets meer dan een maand, maar al heel vlug kreeg ik last van het dubbelklik probleem :( Toen ik op internet merkte dat behoorlijk wat Copperheads hier last van hebben en daarvoor zelfs geRMAed werden, kreeg ik het danig op mijn heupen. Ik merkte dat hier iemand aanraadde om de muis eens open te maken en er lucht door te blazen. Dat leek me een heel zinnig voorstel omdat ik reeds gemerkt had dat deze muis idd een echte stofvreter is. Er blijft snel stof aan de voetjes hangen, aan het bodemplaatje met de barcode en vooral in de ledopening. Ook loopt er rond de muisknoppen een spleet waardoor eveneens de nodige vuiligheid binnenkan. Kortom, deze muis baat elke gelegenheid om stof te verzamelen gretig uit 7(8)7
Mijn vorige muis was een MX 510, met een solider design dan de Razer vind ik en geeft ook minder kans aan stof. Ook vind ik de Razer eigenlijk iets te laag, de rug van de Mx 510 is hoger en ligt daardoor beter in de hand.
Nuja, het echte probleem was dus die vervelende dubbelklik. Ik weet niet hoe je de Razer volledig kan openmaken (weet iemand dat?). Het enige waar ik in geslaagd ben zonder de boel te willen forceren, is om de muisknoppen omhoog te kantelen (dat gaat met een klik) en dan heb ik er wat lucht door geblazen en inderdaad vandaag de ganse dag van die vervelende dubbelklik gespaard gebleven *O*
Nuja, ik hoop maar dat ik die oefening niet elke maand moet herhalen, want dan verkopen ze beter deze muis icm een busje perslucht >:)
Moest ik nog eens een nieuwe muis kiezen, dan denk ik dat de Logitech toch weer een grote kans maakt... .

Steam/uPlay: EvulKlowne

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Razer gebruikt dezelfde clickers als Logitech voor de muisknoppen. De G5 wordt ook vrij vaak omgeruild vanwege dit dubbelklik probleem.
Via de 'speelt' tussen de knop en de muis kan stof net zomaar bij de knoppen komen, er is namelijk alleen in het midden een gat naar de knop toe.

Je kunt de muis openmaken door de schroef onder de onderste teflon-pad los te draaien. Vervolgens druk je met je (rechter) wijs en ringvinger op de bovenkant van de 2 knoppen terwijl je met je linkerhand de onderkant van de muis loshaalt. Dan gaat de muis open.

• ambi

ambi

Wel, het dubbelklik probleem is reeds terug. Heb ze ondertussen ook al eens helemaal opengehad, inderdaad niet vuil vanbinnen. Ben ondertussen dit 'ongedierte' behoorlijk beu :( :( :(

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-11 19:30
ambi schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:46:
Wel, het dubbelklik probleem is reeds terug. Heb ze ondertussen ook al eens helemaal opengehad, inderdaad niet vuil vanbinnen. Ben ondertussen dit 'ongedierte' behoorlijk beu :( :( :(
Valt dat niet onder garantie?

• ambi

ambi

Het Fantoom schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:25:
[...]
Valt dat niet onder garantie?
Mogelijk, maar dan moet ik eens kijken of dat kwa verzendkosten nog de moeite waard is en gezien de recentheid van mijn copperhead en het aantal meldingen op internet heb ik geen reden om te geloven dat een nieuwe muis het beter zou doen. Ik heb ondertussen een mailtje naar razer gestuurd om te horen of ze daadwerkelijk dit probleem reeds hebben opgelost of dat je gewoon 'geluk' moet hebben dat je een goede krijgt.

• ambi

ambi

THW Arie schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 21:50:
[...]
Razer gebruikt dezelfde clickers als Logitech voor de muisknoppen. De G5 wordt ook vrij vaak omgeruild vanwege dit dubbelklik probleem.
Als het nou een louter mechanisch probleem met de klikker zou zijn, en indien Logitech inderdaad dezelfde klikkers gebruikt (ook in de Mx510?) dan kan ik misschien de klikker uit mijn Logitech MX 510 lossolderen en in de Razer plaatsen... .

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
Ik heb m'n Razor nu +/- 1 jaar naast wat problemen met instaleren destijds geen enkel probleem meer gehad. Ik zou niets anders meer willen. Dus het is niet allemaal kommer en kwel ook een clanmate van me heeft dit knaagdier en ook hij heeft geen probleem dus je krijgt al snel een gekleurt beeld als alleen de mensen met problemen hier posten.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:41

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb zelf helemaal geen problemen met de Copperhead gelukkig..
Enige minpuntje vind ik is dat de voetjes na een half jaar helemaal versleten waren waardoor die grote in een V het schroefgat inknikt. Het gevolg is dat de muis op minder punten contact maakt met de muismaat(alleen de puntjes van die grote skate en de 2 voor) en de muis veel en veel te snel.
Heb ergens gelezen dat mensen in de VS gratis setjes thuis kregen gestuurd van Razer, terwijl ik werd verwezen naar 3rd party sites om een setje te kopen. Zo gezegd zo gedaan en heb via consoleshop.nl voor 12.50 nieuwe gekocht.. is niet veel geld maar toch jammer als dit elk half jaar moet gebeuren

• ambi

ambi

12.50 voor nieuwe voetjes?? Dat vind ik wel veel, hoor. Dat is een kwart van de aankoopprijs van mijn copperhead 8)7 Bij mijn muis plakt er een extra setje voetjes in de ronde handleiding die erbij zat.

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-12 13:19

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Teflon tape doet ook wonderen, en die koop je gewoon bij de betere bouwmarkten..

• Frenkovic
Ik weet nu wat dat irritante klikgeluidje maakt waar ik het een paar posts geleden over had.

De muis maakt een soort van klik/kraak geluid als ik mijn vingers op de knoppen laat rusten maar niks indruk. Als je zeg maar de muis IETS steviger vastpakt; iets wat iedereen tijdens het gamen vaker doet.

Hebben meer mensen last van dit of kan ik 'm beter even ruilen?

• Het Fantoom
Frenkovic schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:48:
Ik weet nu wat dat irritante klikgeluidje maakt waar ik het een paar posts geleden over had.

De muis maakt een soort van klik/kraak geluid als ik mijn vingers op de knoppen laat rusten maar niks indruk. Als je zeg maar de muis IETS steviger vastpakt; iets wat iedereen tijdens het gamen vaker doet.

Hebben meer mensen last van dit of kan ik 'm beter even ruilen?
Ik kan de knoppen echt niet laten kraken. Alleen bij het klikken hoor ik een klik, verder geen gekraak.
Ik zou hem dus proberen om te ruilen.

• ambi

ambi

Wel, ik heb mijn beklag gedaan bij Razer over dat dubbelklik probleem dat mijn copperhead teistert.
Nu stellen ze voor mij een andere op te sturen, maar ik heb hen gevraagd of ze daadwerkelijk de root cause kennen en het probleem opgelost hebben, want anders is er geen zekerheid dat de andere muis niet hetzelfde probleem gaat hebben. In ieder geval wel netjes van hen :*)

• OfferedPoet
ambi schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 08:50:
[...]
12.50 voor nieuwe voetjes?? Dat vind ik wel veel, hoor. Dat is een kwart van de aankoopprijs van mijn copperhead 8)7 Bij mijn muis plakt er een extra setje voetjes in de ronde handleiding die erbij zat.
Hmmz, koop dan de Pro-Tools, daar zitten oa. nieuwe teflon voetjes bij (Veel dingen en toch redelijk goedkoop)

• wortel1
Weet iemand waar je de goedkoopste en beste skates voor het koperhoofdje koopt.?

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Verwijderd

Floris-K schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 07:11:
Heb zelf helemaal geen problemen met de Copperhead gelukkig..
Enige minpuntje vind ik is dat de voetjes na een half jaar helemaal versleten waren waardoor die grote in een V het schroefgat inknikt. Het gevolg is dat de muis op minder punten contact maakt met de muismaat(alleen de puntjes van die grote skate en de 2 voor) en de muis veel en veel te snel.
Heb ergens gelezen dat mensen in de VS gratis setjes thuis kregen gestuurd van Razer, terwijl ik werd verwezen naar 3rd party sites om een setje te kopen. Zo gezegd zo gedaan en heb via consoleshop.nl voor 12.50 nieuwe gekocht.. is niet veel geld maar toch jammer als dit elk half jaar moet gebeuren
Om die reden gebruik ik nu toch weer een stoffen muismat, want de steelpads zorgen ervoor dat de muis te snel slijt!

• nero355

nero355

wortel1 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:51:
Weet iemand waar je de goedkoopste en beste skates voor het koperhoofdje koopt.?
Plak je reserve setje voetjes eronder en koop een Razer Mantis Control/Speed Muismat en dan ben je weer helemaal happy ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:34

Vuurvoske

Nunquam cede!

Hallo,

Ik merk dat mijn razer soms van profiel wisselt. Bijvoorbeeld tijdens het vliegen dat de muis ineens trager reageert. als ik dan de knop aan de onderkant indruk gaat ie weer op zijn snelle stand. Dit is wel super irritant ingame. Soms is de muis zelfs zo traag dat mijn gun supertraag van links naar rechts / boven naar beneden gaat.

Weet iemand misschien hoe ik dit op kan lossen?!?

Heb al windows opnieuw geinstalleerd
Firmware geupgrade
met en zonder drivers gespeeld.

[ Voor 10% gewijzigd door Vuurvoske op 07-11-2006 15:40 ]

Beroeps brabander

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Vuurvoske schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 15:35:
Hallo,

Ik merk dat mijn razer soms van profiel wisselt. Bijvoorbeeld tijdens het vliegen dat de muis ineens trager reageert. als ik dan de knop aan de onderkant indruk gaat ie weer op zijn snelle stand. Dit is wel super irritant ingame. Soms is de muis zelfs zo traag dat mijn gun supertraag van links naar rechts / boven naar beneden gaat.

Weet iemand misschien hoe ik dit op kan lossen?!?

Heb al windows opnieuw geinstalleerd
Firmware geupgrade
met en zonder drivers gespeeld.
Druk je niet perongeluk de zijknoppen in waarmee je on the fly de DPI aanpast?

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
wortel1 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:51:
Hyperglides zijn echt het beste. Op een goede stoffen mat gaan ze zeker meer dan een jaar mee. Op een mat van plastic/ander hard materiaal ong. een half jaar als je veel gamet.

• Het Fantoom
Aham brahmasmi schreef op woensdag 08 november 2006 @ 11:03:
[...]
Hyperglides zijn echt het beste. Op een goede stoffen mat gaan ze zeker meer dan een jaar mee. Op een mat van plastic/ander hard materiaal ong. een half jaar als je veel gamet.
Hoe zijn ze qua levensduur in vergelijking met de standaard copperhead-voetjes? Gaan ze merkbaar langer mee?

• Het Fantoom
Ik heb er nu teflontape onder zitten, werkt ook prima, wel wat vaker verversen maar is goedkoper dan die dure voetjes. Wat me opvalt is dat de linkermuisknop bij het klikken een veel harder geluid geeft dan de rechterknop, is dat normaal?

• Aham brahmasmi
Het Fantoom schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 23:16:
Ik heb er nu teflontape onder zitten, werkt ook prima, wel wat vaker verversen maar is goedkoper dan die dure voetjes. Wat me opvalt is dat de linkermuisknop bij het klikken een veel harder geluid geeft dan de rechterknop, is dat normaal?
Is gewoon niet waar. Teflontape verslijt erg snel als je veel gamed en het is een rotkarwijtje als je het moet doen net voordat je wilt beginnen met gamen (clanwar bijv.). Hyperglides hoef je hoogstens eens in de zes maanden te verwisselen (misschien iets vaker op een ruwe muismat, als je echt uren per dag gamed), wat gewoon ongelooflijk comfortabel is. Hyperglides zijn ook gladder dan alle soorten teflontape die ik geprobeerd heb (3 soorten teflontape van Steelpad).

De teflonpads onder de Diamondback/Copperhead zijn behoorlijk goed, maar toch niet zo fijn als Hyperglides heb ik gemerkt. Ik heb eerst een paar maanden met de originele pads gespeeld maar na ze uiteindelijk toch omgewisseld te hebben met HG's had ik zeker geen spijt.

Mijn rechtermuisknop maakt trouwens ook een wat ander geluid dan de linker. :)

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-11 18:43
Ik heb op de hcc dagen ook de Copperhead gekocht i.c.m. de Razer eXactMat en ben er wel tevreden over. Op mijn andere PC heb ik de Diamondback i.c.m. met Hyperglides en ik moet wel toegeven dat die muis met die pads zelfs nog ietsje soepeler loopt op de eXactMat dan de Copperhead met de standaard pads. Enige probleem met de Copperhead is dat die last heeft van het coldboot-probleem m.a.w. ik moet soms de muis eruit trekken na het opstarten omdat de muis niet reageert, dat probleem had de Diamondback ook al. En 15 secs op het knopje onder de muis indrukken werkt ook niet helaas. Ik gebruik trouwens de Razer Copperhead Driver V6.09 and Firmware V6.17i als driver/firmware.

π MW finishers

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

MaTr1x schreef op donderdag 07 december 2006 @ 01:35:
Ik heb op de hcc dagen ook de Copperhead gekocht i.c.m. de Razer eXactMat en ben er wel tevreden over. Op mijn andere PC heb ik de Diamondback i.c.m. met Hyperglides en ik moet wel toegeven dat die muis met die pads zelfs nog ietsje soepeler loopt op de eXactMat dan de Copperhead met de standaard pads. Enige probleem met de Copperhead is dat die last heeft van het coldboot-probleem m.a.w. ik moet soms de muis eruit trekken na het opstarten omdat de muis niet reageert, dat probleem had de Diamondback ook al. En 15 secs op het knopje onder de muis indrukken werkt ook niet helaas. Ik gebruik trouwens de Razer Copperhead Driver V6.09 and Firmware V6.17i als driver/firmware.
Heb je dan ook echt zelf de 'firmware' geupgrade? Dat is een aparte procedure die je uit moet voeren na het installeren van de driver.

• MaTr1x
Vreemd, want ik heb de f/w niet zelf geüpdate, maar als ik het Razer config scherm open staat er toch echt:
Driver version: V6.09
Firmware version: V6.17
Zal vanavond eens kijken of er ook echt 6.17i staat, anders toch eens zelf updaten zoals hier beschreven staat.

π MW finishers

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

MaTr1x schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:47:
Vreemd, want ik heb de f/w niet zelf geüpdate, maar als ik het Razer config scherm open staat er toch echt:
Driver version: V6.09
Firmware version: V6.17
Zal vanavond eens kijken of er ook echt 6.17i staat, anders toch eens zelf updaten zoals hier beschreven staat.
Nieuwere muizen worden met nieuwere firmwares geleverd.

Het driver menu geeft echter niet de 'letter' aan van de firmware, dus misschien draai jij wel 6.17a, waar het cold boot probleem nog inzit, en niet 6.17i waar het opgelost zou moeten zijn.

• MaTr1x
nvm 8)7

Iemand hier die toevallig deze drivers gebruikt en tevens een X-Fi geluidskaart heeft?

[ Voor 67% gewijzigd door MaTr1x op 12-12-2006 16:10 ]

π MW finishers

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:28

charrel

Cortisol4life..

MaTr1x schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:09:
nvm 8)7

Iemand hier die toevallig deze drivers gebruikt en tevens een X-Fi geluidskaart heeft?
Yup, me me me.

Verwijderd

ik ook...

• Frank1973

Frank1973

ik ook..

• MaTr1x
Ah oke, maar geen problemen dan dat je Razer muis niet wordt herkend tijdens booten en vervolgens ook niet door de drivers wordt herkend na het opnieuw inpluggen? Want dat heb ik wel en wordt veroorzaakt door ctxfispi.exe, als ik die verwijder uit system32 gaat alles perfect.

hey PhoeniXProjects, speel je nog BF2 dan? Leuke tijd gehad vorig jaar op de djmantri server toendertijd :)

π MW finishers

• Frank1973

Frank1973

nee nooit gehad..

• wortel1
Géén probleem met deze combinatie. verder kijken ?

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-12 08:17

henri8096

BIM is not a software!

De opvolger van de copperhead is uit: de DeathAdder.

Afbeeldingslocatie: http://www.razerzone.com/images/deathadder/deathadder_09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.razerzone.com/images/deathadder/deathadder_03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.razerzone.com/images/deathadder/deathadder_17.jpg

De gelijkenis met de MS Habu is treffend! :)

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
henri8096 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 08:13:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Lijkt me wel een fijn muisje. Alleen jammer dat hij right hand only is i.t.t. de vorige knaagdieren van Razer. Verder is de polling rate 1000Hz en de sensor 1800dpi. De bovenzijde is gecoat in een soort rubber.

• nero355

nero355

Afgaande op de 2 posts boven mij : Doe mij maar een Koperhoofdje :Y)

• Frank1973

Frank1973

nero355 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:45:
Afgaande op de 2 posts boven mij : Doe mij maar een Koperhoofdje :Y)
precies... :9

• henri8096

henri8096

BIM is not a software!

volgens de website is het een infraroodsensor die geen last meer heeft van
"optil"-lag.
Bovendien is er eindelijk een rechtshandige. Met een flinke bobbel.

Ik ga em denk ik wel halen als ie verkrijgbaar is. _/-\o_

• Het Fantoom
Ik heb sindskort ook last van dat dubbelklik probleem. :(
Ik klik 1 keer, je hoort hem ook maar 1 keer klikken maar ondertussen voer je wel een dubbelklik uit.
Het lijkt steeds vaker voor te komen, nu al zo'n 1 op de 3 klikken dat het mis gaat. Is hier iets tegen te doen?

• ambi

ambi

Het Fantoom schreef op woensdag 20 december 2006 @ 17:48:
Ik heb sindskort ook last van dat dubbelklik probleem. :(
Ik klik 1 keer, je hoort hem ook maar 1 keer klikken maar ondertussen voer je wel een dubbelklik uit.
Het lijkt steeds vaker voor te komen, nu al zo'n 1 op de 3 klikken dat het mis gaat. Is hier iets tegen te doen?
Ik had ook dat probleem. Uit frustratie heb ik mijn muis dan enkele rake klappen gegeven en vanaf toen ging het nagenoeg foutloos :P Heel af en toe gebeurd het nog wel eens, maar bijlange zo vaak niet meer als in het begin.
Anderzijds kan je misschien via je winkel een RMA regelen? Zoniet, stuur dan een email naar techsupport@razersupport.com en leg je probleem uit. Zij regelen dan een RMA. Je moet je oude muis dan wel naar Duitsland sturen vooraleer je een nieuwe ontvangt.

• Het Fantoom
Ik zou een RMA kunnen regelen, maar ik ben bang dat alle Copperheads dit probleem hebben en ik dus zometeen weer met hetzelfde probleem zit...
Ik ga hem eerst eens proberen uit te blazen, een afmarteling gun ik hem (nog) niet. :P

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-11 20:40
Vandaag mail ontvangen van Razer, dat de Deathadder onderweg is.
Ze hadden op de site vermeld dat de release in januari zou zijn.

Ben benieuwd hoe hij presteert.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• ambi

ambi

Het Fantoom schreef op woensdag 20 december 2006 @ 18:26:
Ik zou een RMA kunnen regelen, maar ik ben bang dat alle Copperheads dit probleem hebben en ik dus zometeen weer met hetzelfde probleem zit...
Ik ga hem eerst eens proberen uit te blazen, een afmarteling gun ik hem (nog) niet. :P
Het is daarom dat ik ook niet voor de RMA gegaan ben, want op mijn vraag of dit probleem ook daadwerkelijk opgelost is, bleef het stil.

@DNS666: Ik ben ook benieuwd naar die DeathAdder.

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Ik heb deze Copperhead muis ondertussen ook, ben een FPS gamer en dit is wel een fijnere muis dan de MX518 die ik eerst had (heb de hele reeks al een aantal jaar gehad) maar dit ligt voor mij persoonlijk beter in de hand.

Op de site van razer zie ik de Microsoft Habu driver staan, is het raadzaam deze ook te installeren?

Hier de link

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Verwijderd

/me is sinds vandaag ook de trotse eigenaar van een Copperhead en Mantis Speed matje. Muist erg fijn allemaal. Ik heb alleen wel af en toe dat het config programma een minuut (of zoiets) vastloopt als ik op 'Apply' klik, en dan zijn de instellingen nog steeds niet toegepast. Heb inmiddels uitgevonden dat dit op te lossen is door de config app te sluiten en de muis te resetten (dmv het knopje onderop). Iemand hier ook last van?
En wat voor profiles/configs gebruiken jullie? Ik heb nu 2 profiles, eentje met 1600 en eentje met 2000dpi, maar ik merk nu al dat ik te lui ben om te switchen iedere keer, en dat muizen in windows met 2000dpi ook wel prima gaat. Nouja. Het blijft toch leet, dat switchen tussen profiles :+

Verwijderd

R3dn3ck schreef op woensdag 27 december 2006 @ 13:14:
Ik heb deze Copperhead muis ondertussen ook, ben een FPS gamer en dit is wel een fijnere muis dan de MX518 die ik eerst had (heb de hele reeks al een aantal jaar gehad) maar dit ligt voor mij persoonlijk beter in de hand.

Op de site van razer zie ik de Microsoft Habu driver staan, is het raadzaam deze ook te installeren?

Hier de link
Waarom zou je die ook installeren dan? Je gaat toch ook niet de driver voor een logitech muis ofzo installeren. Dit is gewoon een andere muis.

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Na herinstallatie van XP ineens het probleempje dat *soms* na een willekeurige tijd mijn muis het niet meer doet of uitschakelt, wanneer deze ingeprikt is op de USB-hub van mijn Dell-TFT'tje. Was voorheen probleemloos werkend, en heb dit alleen met de Copperhead.

De drivers/software heb ik niet geinstalleerd (zou volgens manual ook niet nodig zijn, hoogstens om ingebakken settings aan te passen). Klinkt dit iemand bekend? Als ik de muis direct op de USB-poort in m'n PC prik is het probleem verholpen. Maar aangezien 't me zonde leek om hele dagen de LED te laten branden (of gaat ie erg lang mee?) tijdens dagen l33ch3n, heeft dat niet de voorkeur.

Ja, geen groot probleem, I know, maar wel categorie 'Vaag'. :/

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

• Aham brahmasmi
tweaktubbie schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:55:
Maar aangezien 't me zonde leek om hele dagen de LED te laten branden (of gaat ie erg lang mee?)
Je kunt er vanuit gaan dat je Copperhead allang versleten is op het moment dat de LED ervan kapot gaat (veel LED's hebben een levensduur van 50.000 uur of meer).

Dat je muis aanblijft als hij direct op de pc is aangesloten kan liggen aan een instelling (jumpertje of mssn BIOS-instelling) van de USB-standby spanning.

• Het Fantoom
ambi schreef op woensdag 27 december 2006 @ 11:50:
[...]

Het is daarom dat ik ook niet voor de RMA gegaan ben, want op mijn vraag of dit probleem ook daadwerkelijk opgelost is, bleef het stil.

@DNS666: Ik ben ook benieuwd naar die DeathAdder.
Het dubbelklikken is bij mij ook weer verdwenen, afgelopen tijd geen last meer van gehad. :)
Nu maar hopen dat het niet meer terugkomt...

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 17:45:
[...]

Waarom zou je die ook installeren dan? Je gaat toch ook niet de driver voor een logitech muis ofzo installeren. Dit is gewoon een andere muis.
Aha, nee dat wist ik dus niet. Het leek een beetje verwarrend omdat dit tussen de muisdrivers stond van Razer zelf. En daarbij stond dat er een pollingrate fix was.

Is het verstandig om een Razer muismat te kopen voor deze muis? Of is een andere muismat veel beter voor de Razer muizen? (Fatpad? Steelpad? Icemat? enz??)
Op me bureau zelf kan ik niet zo goed spelen met die muis, dan lijkt het net asfalt waar je over heen gaat.

Graag hoor ik meningen en adviezen!

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:38
Ik heb altijd met mijn steelpad S&S gespeeld. Dit ging reuze bij mij.
Gebruik nu nog altijd deze muismat zelfs voor gewoon desktop werk.
Maar met gamen is dit echt een leuke belevenis vind ik persoonlijk. :+

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Ik gebruik gewoon de bijbehorende mat van razer, was en ben nog steeds verslaafd aan m'n fUnc mat. Maar de copperhead vreet zich een weg door die mat heen. De mat van razer gebruik ik nu sinds de muis uit was en nog steeds geen zichtbare slijtage.

• ambi

ambi

Ik gebruik de Razer eXactMat met eXactRest. Bevalt me goed.

• henri8096

henri8096

BIM is not a software!

Ik ben toch overgestapt op de copperhead . . .'t ding ligt stukken beter in de hand dan verwacht ....
die knoppen aan de zijkant zijn jammergenoeg het enige minpuntje . . .die zijn niet zo handig geplaatst.
k heb em bij de MM gekocht . . . vorige week . . . en da meest recente firmware (6.18) stond er al op.
Helaas niet de laatste drivers op de cd . . . (6.08 op cd . . .6.09 is al uit)

Ik gebruik de eXactmat erbij en dat is een goede combo . . .'t glijd als een @#@ in een @#@ met glijmiddel . . . .
(ik pas zelf maar vast de censuur toe :P )

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Bedankt voor de reacties, zo te horen is de eigen Razer mat toch een voorkeur voor velen.
charrel schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 00:11:
Ik gebruik gewoon de bijbehorende mat van razer, was en ben nog steeds verslaafd aan m'n fUnc mat. Maar de copperhead vreet zich een weg door die mat heen. De mat van razer gebruik ik nu sinds de muis uit was en nog steeds geen zichtbare slijtage.
Over welke mat gaat het? De eXactMat of de Mantis?

Wat is trouwens het verschil tussen deze twee muismatten precies? Aangezien die Mantis verschillende versies heeft (Control, Speed, Control + Speed). Heeft iemand beide muismatten vergeleken.

• charrel

charrel

Cortisol4life..

De exactmat, maar die heeft ook een control kant die wat ruwer is en een speedkant.

• nero355

nero355

charrel schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 12:21:
De exactmat, maar die heeft ook een control kant die wat ruwer is en een speedkant.
Die verpest je muis vind ik :/

Mantis Speed of Control maakt niet veel uit en je kan ook naar zo'n EyePad XL ofzo kijken die is ongeveer net zo goed en lekker cheap !!

Zelf heb ik de Speed trouwens.

• mezstah
  • Laatst online: 27-11 20:51
henri8096 schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 08:13:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Er is nu wel een review van deze op esreality.com. Daar staat hij bovenaan als beste muis. Maar dat is pas 1 review. Heb zelf een koperhoofd. Maar stap wel over naar deze.

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:43

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Kvind die deathadder niet zo veel bijzonders , toen ik de copperhead voor het eerst zag dacht ik WOW die moet ik hebben .
Nou dat gebeurd bij deze nou niet echt .... Is hij trouwens weer optisch? O-)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Rudi Vader
  • Laatst online: 26-11 14:08
del pls

[ Voor 95% gewijzigd door Rudi Vader op 14-01-2007 07:58 ]

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
even een vraagje.

ik gebruik al jaren logitech muizen heb nu een g5.

maar word dat scroll wieltje nu beetje zat omdat het ook naar link/rechts kan klikken.

heeft de copperhead dat ook??
werkt de copperhard goed op een steelpad 4s??
die nieuwe muis blackadder is maar 1800 dpi is die dan niet ouder kwa techniek dan de copperhead??

• charrel

charrel

Cortisol4life..

jorisw86 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 08:00:
even een vraagje.

ik gebruik al jaren logitech muizen heb nu een g5.

maar word dat scroll wieltje nu beetje zat omdat het ook naar link/rechts kan klikken.

heeft de copperhead dat ook??
werkt de copperhard goed op een steelpad 4s??
die nieuwe muis blackadder is maar 1800 dpi is die dan niet ouder kwa techniek dan de copperhead??
Techniek is gewoon anders, deathadder schijnt ook minder last te hebben van optil-lag. Dus qua precisie zat het niet veel anders zijn. Scrolwieltje kan alleen de kanten op waarvoor die gemaakt is, en dat is dus naar beneden en naar boven scrollen. Niks opzij :+

Verwijderd

Ik heb sinds 2 dagen nu ook een copperhead. Ik moet zeggen dat hij erg fijn muist, echter zijn de knoppen aan de zijkant voor mij erg slecht geplaatst (ik heb nogal grote handen en dito vingers). Nu zie ik dat het rubberen randje (over de blauwe leds heen) erg in de weg zitten. Heeft iemand ervaringen in het verwijderen van die rand en is het dan beter?

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
zou ik dan een copperhead aanschaffen of een blackadder twijfelen hoor.

• ambi

ambi

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 11:57:
Ik heb sinds 2 dagen nu ook een copperhead. Ik moet zeggen dat hij erg fijn muist, echter zijn de knoppen aan de zijkant voor mij erg slecht geplaatst (ik heb nogal grote handen en dito vingers). Nu zie ik dat het rubberen randje (over de blauwe leds heen) erg in de weg zitten. Heeft iemand ervaringen in het verwijderen van die rand en is het dan beter?
Die knoppen aan de rechterzijde staan voor iedereen op een onmogelijke plaats. Ik denk dat het verwijderen van de rand daar weinig verandering in gaat brengen. De knoppen aan de linkerzijde bedien ik redelijk eenvoudig met de duim.

Verwijderd

Ik vergeet nog even te melden dat ik met mijn linkerhand game, steeds als ik de knoppen aan de rechterkant met mijn duim bedien gaat de muis een stukje omhoog en dat bevordert mijn aim niet.

Verwijderd

_/-\o_ [ DeathAdder ] ik vind de Copperhead mooier !! _/-\o_

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Iemand enig idee hoe lang er garantie op de copperhead zit? Ding houd net opeens op met werken, alleen de muisknoppen doen het nog. Laser doet absoluut niks meer. :X

• OfferedPoet
Ik dacht dat het 24 maanden was

24 maanden

edit: staat in de master guide (handleiding):

What you'll get:
  • 2 years limited manufacturer's warranty
  • Free Online support

[ Voor 76% gewijzigd door OfferedPoet op 22-01-2007 18:46 ]

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:48

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Ik heb net mn Razer pro tools kitje binnengekregen, meer mensen die dit pakketje hebben aangeschaft voor hun copperhead?

Enige jammere eraan vind ik dat die cover geen pulserend ledje meer bevat, maar misschien valt daar nog wel een mouw aan te passen :p

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• iwantje
  • Laatst online: 06-10 16:11
Ik vind die copperhead een klereding... Dat lichtgevende randje doet meer dienst als hoerenkast dan als handigheidje. Als ze hem nou plat gemaakt hadden...
Die rand zit bij mij (kleine handjes) vreselijk in de weg en gaat na 10 minuten al zeer doen.

De muis op zich vind ik verder te smal en de rechterknoppen die negeren we maar gewoon.
Als iemand nog een copperhead zoekt... ik heb hem vorige week gekocht en wil hem dus gewoon kwijt. Hijs dus nieuw in doos en bon. (hijs rood en moet rond de 40€ kosten)

Ik heb nu een deathadder en die bevalt een stuk beter. Veel beter grip de linker zijtoetsen zijn beter bereikbaar en deze muis heeft het gewoon!

1 minpuntje... je moet hem zo'n 0,8 mm van de tafel optillen om geen response meer te krijgen. Maar ach....de copperhead moet je verder tillen.

[ Voor 99% gewijzigd door iwantje op 24-01-2007 22:31 ]

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:48

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Ik denk dat je dan de copperhead op de verkeerde manier vasthoudt :)
Zeker als ie pijn (!) gaat doen hou je hem te krampachtig vast.
Het is (net als de Boomslang) een muis waar je je hand wat meer achter de muis laat liggen, en je bedient hem met je vingers.
Een muis als de deathadder en ook logitech G5/7 etc. zijn muizen waarbij je je hand meer OP de muis legt. Het is maar net wat je gewend bent :) Al kan ik me voorstellen als je wat kleinere handen hebt dit een muis is die je niet echt aan zou raden.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Het Fantoom
iwantje schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 22:25:
1 minpuntje... je moet hem zo'n 0,8 mm van de tafel optillen om geen response meer te krijgen.
Hoezo een minpunt, dat is toch weinig?

Verwijderd

Kan mij wel voor stellen dat niet iedereen die rubberren rand echt lekker vindt van de chopperhead,
met name de knopjes zitten wel wat ver onderderand mee eens ,heb er zelf geen last van de grip is
weer door die rand lekker maarja met wat kleine handen zit wel wat in ?? en met name de knopjes
aan rechter kant vind ik niet makelijk te vinden [rechthandig] hij is wel toppie mooi maar blijf wel eerlijk plus en minpunten.

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:34

Vuurvoske

Nunquam cede!

ik stoor me niet zo aan die rubberen rand om eerlijk te zijn. Vind het wel vet dat stroeve.

Over Deathadder:
Ik blijf voorlopig nog bij mijn copperhead. Hij bevalt me uitstekend en ik deed met mijn mx510 ook een jaartje of 2 / 3.

[ Voor 43% gewijzigd door Vuurvoske op 25-01-2007 00:17 ]

Beroeps brabander

• iwantje
  • Laatst online: 06-10 16:11
Het Fantoom schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 23:34:
[...]

Hoezo een minpunt, dat is toch weinig?
Als ik nu mijn superstandaard dell optical muisje erbij pak.. die pak ik op en ik gok dat het nog geen eens 0,4mm tussen tafel en muis is, voordat hij er al mee stopt.

Maar goed, ik ben blij met de deathadder en dat is al wat telt :-)

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Ik hou hem dus zelfs met mijn vingers aan die stroeve rand vast, zit nu al een paar dagen weer met m'n oude mx700 te werken. Wat is dat toch een knakending, ding gaat zelfs op z'n hardst te traag. In windows en zeker ingame. Absoluut niet precies en het ding houdt echt voor geen meter vast sinds ik die copperhead gewent ben. Hopelijk is is snel terug van de RMA.....
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste