tijd voor driver cleaner of een verse install.
Je hebt op een of andere manier de zaak aardig verziekt.
Je hebt op een of andere manier de zaak aardig verziekt.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door B___MAN op 27-01-2006 20:51 ]
ik heb al eerder gequote hoe je dat oplost in device manager... krijg je het niet opgelost dan doe je of iets gruwelijk verkeerd, je volgt de instructies niet, of je windows is gewoon f*cked.Broodjebram schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 19:14:
de muis word herkend![]()
maar de driver wil hij niet installerenzegt nog steeds dat The driver is the same enz..... en dat het een Boomslang mystify driver is
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Jep...gelijk die CD wegknikkeren als je je muis uitpakt..kan je nooit meer de fout in gaan. Ik heb toen ook gewoon de laatste drivers van de razor site gehaald. Met de firmware die daarbij zat had ik problemen met de duimknoppen in BF2. Nadat ik Razor had gemaild voor beta firmware en ik 6.17i (was de laatste toch?) had gekregen en geinstalleerd waren alle problemen voorbij.Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 20:22:
Kan iemand van wie de Copperhead het gewoon doet voor mij even bevestigen dat ik gewoon veilig deze software kan installeren:
Razer Copperhead™ Driver V6.09 and Firmware V6.17b
Ik begrijp dat ik niks van de CD moet doen
ik heb het in de device manager opgelost(de muis word nu herkend als Razer Copperhead) maar hij wil de driver niet installerenP5ycho schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 21:04:
[...]
ik heb al eerder gequote hoe je dat oplost in device manager... krijg je het niet opgelost dan doe je of iets gruwelijk verkeerd, je volgt de instructies niet, of je windows is gewoon f*cked.
Het is niet moeilijk als je de instructies tot op de letter volgt.
Heb je ooit een boomslang gehad?
Soms krijg je echt het idee dat mensen gewoon niet serieus hun probleem willen oplossen...
[ Voor 6% gewijzigd door Broodjebram op 28-01-2006 00:23 ]
ik heb een registry key gevonden van Razer die weggehaald en nu zegt hij als hij de setup opstart:P5ycho schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 10:09:
Ik denk dat er even een registry key weggegooid moet worden, maar ik zit nu niet achter mn eigen pc dus kan ik niet voor je kijken welke. Je kunt kijken in het register in HKLM\Software en HKCU\Software naar een Razer sleutel (map) en deze verwijderen. Anders zou ik even Razer support mailen als ik jou was, even gedetailleerd alle stappen die je hebt doorlopen uittypen.
Ik denk dat de setup van de copperhead bovenop de setup van de boomslang gebouwd is en die message daar een restant van is wat ze vast over t hoofd gezien hebben.
ja was ik misschien al van plan maar ik wacht liever tot P5ycho thuis isAham brahmasmi schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 12:13:
@Broodjebram: misschien moet je maar eens naar de Razer support mailen. Je probleem lijkt nogal exotisch.
Verwijderd
Oh noes.. No more TreinTijden :(
dat wordt maandag pas.Broodjebram schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 12:15:
[...]
ja was ik misschien al van plan maar ik wacht liever tot P5ycho thuis is
zeg dat nou nietP5ycho schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 12:48:
[...]
dat wordt maandag pas.
ik zou toch maar even de support mailen, mijn ideeen raken ook op vrees ik.
Versies graag...Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 12:26:
Ik heb de nieuwste drivers en firmware, maar als mijn pc vastloopt... en dus opnieuw opstart.. Is mijn muis dood. Dit verhelp ik door m uit en wee rin de usb poort te stoppen. Maar toch is het vervelend.
Iemand een oplossing?
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Wat was de oplossing dan?Broodjebram schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 17:23:
Mijn problemen zijn opgelost![]()
![]()
mede dankzij de hulp van Tweakers in dit topic bij deze: HEEL ERG BEDANKT![]()
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 19:23 ]
Nee? Je hebt nochtans instellingen voor zowel de horizontale als de verticale sens.Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 19:07:
Veranderingen in dpi settings/sensitivity etc hebben geen invloed op dit probleem.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
welke kant gebruik jij? want op deze lijst zie ik staan dat ie op de control kant ook kan blijven steken bij een snelle bewegingBroodjebram schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:27:
Ik heb een Razer Exactmat en ik moet zeggen dat ik het in combinatie met mijn koperhoofd erg fijn muist
De fUnc matjes kreeg ik een paar pagina's terug ook als tip voor mijn koperhoofd
Mja daar heb ik dus ook last van de linker knop rammelt een klein beetje de rechter totaal niet. Hebben meer mensen dit anders stuur ik um straks voor niks terug.Xylon schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:10:
[...]
.
Alleen zit de linker muisknop een beetje losser dan de rechter, maar ik ben gewoon te lui om 80km te gaan rijden om die in te wisselen.
Is idd een nadeel van de Copperhead dat hij niet met alle matten werkt. Dat hij blijft tracken bij optillen vond ik het grootste bezwaar en daarom heb ik 'm ook teruggebracht naar de winkel. Als je wilt dat je muisvoetjes lang mee gaan kun je het beste een goeie stoffen mat kopen. Plastic kan ook, maar slijt iets harder. Bij glas en metaal gaat het nog weer ietsjes harder en moet je dus iets sneller nieuwe Hyperglides kopen dus. Als je naar een andere mat op zoek gaat kun je dit topic even bekijken: klik.Floris-K schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:51:
Heb dus ook een steelpad 4s maar ook met optillen dat ie gewoon doorgaat.
Af en toe met gamen richt de gun ineens naar de grond tijdens het lopen etc etc.
Maar lees hier ook dat die voetjes dan harder slijten? Zonde van je muis dus...
Weer nieuwe pad halen dan :-/
Verwijderd
Verwijderd

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 19:01 ]
Verwijderd
Hahaha ja, dat is de IHS van mn X2Aham brahmasmi schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 19:18:
Zie ik daar een IHS van een A64 liggen op de eerste foto?
[ Voor 16% gewijzigd door OfferedPoet op 10-02-2006 21:36 . Reden: typo's + Xtra info ]
Verwijderd
Toen ik mijn Logitech Set nog had, werkte beide muizen gewoonChuckiej schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 21:27:
Ik ben van plan een Razer Copperhead aan te schaffen, maar ik heb nog 1 vraagje:
Ik heb op dit ogenblik een Logitech MX Desktop, ik wil de toetsenbord nog gebruiken, de MX700 muis en de aankomende Razer Copperhead, mijn vraag is dus: kan dit?
dus dat ik mijn Razer´s usb in een usb poort stop en mijn logitech MX700 in de lader
en als ik de Razer uit de usb haal dat ik dan alleen de MX700 kan gebruiken
MX700 is USB 2.0
Thx Allstar,Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 22:47:
[...]
Toen ik mijn Logitech Set nog had, werkte beide muizen gewoonDat was toen met een Razer Diamondback icm de Logitech Desktop MX.
Zal dus geen probleem zijn, je hoeft dus je Razer niet uit de USB poort te halen om je MX700 te gebruiken
[ Voor 16% gewijzigd door OfferedPoet op 11-02-2006 20:20 ]
Ik heb het van links naar rechtsF4T4L_3RR0R schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:32:
Het lijkt wel of mijn scrollwieltje een beetje los zit.
Als ik de rechterkant van het scrollwieltje naar links beweegt, zit er veel speling op. Dit is beter te testen door de muis ondersteboven te houden, en dan het scrollwieltje indrukken. (veel speling voordat 'ie inklikt)
Hebben meer Copperhead bezitters dit?
"Valt" jouw scrollwieltje ook zo'n 2 mm naar beneden wanneer je de muis omdraait?
hmmm, mss net 1 mm, maar zeker geen 2 mmF4T4L_3RR0R schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:35:
[...]
"Valt" jouw scrollwieltje ook zo'n 2 mm naar beneden wanneer je de muis omdraait?
[ Voor 20% gewijzigd door DR161 op 12-02-2006 21:59 ]
pssst geld kopen?
Op de Razer Blueprints forums kun je hier wel wat over vinden denk ik. Sommige Diamondbacks hadden hetzelfde probleem met de muisknoppen. Het schijnt op te lossen te zijn door een klein plastic randje aan de onderkant van de knop (wat eigenlijk weggesneden had moeten worden in de fabriek) weg te snijden/vijlen. Hiervoor moet je muis wel open natuurlijk.Wazzup! schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:28:
[...]
Mja daar heb ik dus ook last van de linker knop rammelt een klein beetje de rechter totaal niet. Hebben meer mensen dit anders stuur ik um straks voor niks terug.
In de eerste plaats moet je kiezen tussen de G5 en de Copperhead op basis van voorkeur voor de vorm van de muis. Persoonlijk vind ik de Razer muizen degelijker aanvoelen (veel fijnere knoppen en scrollwiel). Gewichtjes zouden ook bij de Copperhead beschikbaar moeten zijn in het Razer Pro Tools kitje, maar dat is nog steeds niet te koop geloof ik. Ik zie het voordeel er ook niet echt van in.dark rule161 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:55:
ik heb een paar vraag kan je bij copperhead ook gewichten erin en uit doen en waarom zou ik een copperhead nemen als de G5 even duur zou zijn
[ Voor 35% gewijzigd door Aham brahmasmi op 13-02-2006 00:23 ]
[ Voor 17% gewijzigd door OfferedPoet op 15-02-2006 21:28 ]
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 21:58 ]
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem, na de installatie van de firmware en drivers nog steeds niet verholpen.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 21:57:
Is het cold-boot probleem al opgelost?
na het vast lopen van een game of reboot (de normale crahes) moet ik mijn usb er uit en er weer in stoppen.
:edit:
Ja, nieuwste firmware en software
[ Voor 32% gewijzigd door AndereKoekoek op 28-02-2006 14:54 ]
Verwijderd
Ik heb een Tagan 530W voeding, lijkt me toch wel voldoendeAham brahmasmi schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:28:
@Bizz: welke/wat voor voeding hebt je? Het moet namelijk een probleem met de stroomvoorziening zijn.
En als je slechte tracking hebt ben ik bang dat het aan de combinatie muis+muismat ligt. Sommige mensen met een Copperhead hebben problemen met bepaalde matten en andere weer niet. Als je problemen hebt moet je een andere mat zoeken. Razer Mantis zou sowieso goed moeten zijn, maar die gebruikt hetzelfde Fibretek materiaal als je Everglide Titan.
Verwijderd
Verwijderd
Mij lukte het ook niet, maar ik had een 2e ps2 muis aangesloten. Na het inpluggen doet de muis idd nix, met de tweede muis kon ik zo op ok klikken en begon de update zeg maar. Na een herstart en de muis in een ander usb port gedaan te hebben werkte die.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:49:
ik ben sinds een paar maand ook een trotse eigenaar van de Razer Copperhead maar ik heb de cold boot problemen. Als ik mn pc opnieuw opstart moet ik mn muis eerst unpluggen en daarna weer inpluggen om te kunnen muizen. Ik ben hier wel zat van na bijna 2 maand. Ik wilde de firmware upgraden maar dat lukt niet goedIk doe wat er gevraagd wordt in de volgende stappen:
-muis unpluggen, met de knop aan de onderkant ingedrukt!
-muis weer inpluggen en dan doet hij nix meer, ik moet dan eerst weer unpluggen en inpluggen om weer verder te kunnen. Kan iemand mij helpen?
ik gebruik in combinatie met
-AMD 3500+ Venice
-Asus A8N SLI
-Asus X1800XT 512MB
-OCZ 2gb Platinum
Verwijderd
http://www.ascully.com/mo...ws&rop=showcontent&id=226Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 01:13:
bij welke mousepads is die tracking afstand eigenlijk laag in verhouding met andere pads?
ik heb hier wel ergens gelezen dat het bij de icemat maar 2mm is en bij de steelpad S&S 3mm, maar hoe zit het eigenlijk met de exactmat bijvoorbeeld?
[ Voor 14% gewijzigd door Aham brahmasmi op 28-02-2006 19:35 ]
Je muis moet bij het inpluggen ook uitblijven, dan doorloop je dat windows usb instal schermpje, dan ga je hem flashen door met behulp van je tobo op flash te drukken. Het handigste is om van te voren je muis erop te zetten. Dan uitpluggen en met knopje ingedrukt weer aansluiten. Dan even wachten, dan op enter drukken op flash, wachten tot ie geflasht is. Dan weer opnieuw in en uit pluggen als de software erom vraagt.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:49:
ik ben sinds een paar maand ook een trotse eigenaar van de Razer Copperhead maar ik heb de cold boot problemen. Als ik mn pc opnieuw opstart moet ik mn muis eerst unpluggen en daarna weer inpluggen om te kunnen muizen. Ik ben hier wel zat van na bijna 2 maand. Ik wilde de firmware upgraden maar dat lukt niet goedIk doe wat er gevraagd wordt in de volgende stappen:
-muis unpluggen, met de knop aan de onderkant ingedrukt!
-muis weer inpluggen en dan doet hij nix meer, ik moet dan eerst weer unpluggen en inpluggen om weer verder te kunnen. Kan iemand mij helpen?
ik gebruik in combinatie met
-AMD 3500+ Venice
-Asus A8N SLI
-Asus X1800XT 512MB
-OCZ 2gb Platinum
Bij mij lukte het pas als het knopje net zo lang ingedrukt hield totdat hij geflasht was. Is het proberen waard.charrel schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 07:10:
[...]
Dan uitpluggen en met knopje ingedrukt weer aansluiten. Dan even wachten, dan op enter drukken op flash, wachten tot ie geflasht is.
Verwijderd
Je moet toch gewoon op flashdrukken, dat lukt je ook met enter. Dus voor het eruit pluggen er even voor zorgen dat je cursor op flash staat en deze dus groen is > dan op enter drukken.Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:44:
Heel erg bedankt voor de tips allemaal![]()
Ik ga dit zo proberen, maar hoe kun je de LMB op je toetsenbord uitvoeren?
Verwijderd
Thx voor de tip, had ik niet eens aan gedachtcharrel schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:55:
[...]
Je moet toch gewoon op flashdrukken, dat lukt je ook met enter. Dus voor het eruit pluggen er even voor zorgen dat je cursor op flash staat en deze dus groen is > dan op enter drukken.
[ Voor 10% gewijzigd door hackjedi op 01-03-2006 22:31 ]
ja, als ik dat razer programma mag geloven wel jaP5ycho schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 00:34:
Weet je zeker dat je je firmware geflashed hebt?
Verwijderd
Heb je deze ? http://razerblueprints.ne...download&gid=52&Itemid=46hackjedi schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:22:
[...]
ja, als ik dat razer programma mag geloven wel ja
jaVerwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 17:45:
[...]
Heb je deze ? http://razerblueprints.ne...download&gid=52&Itemid=46
De laatste dus.
Verwijderd
Ad Astra Per Aspera
Verwijderd
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
De letters zie je niet en het is dus niet te achterhalen of je nu 17i of 17a hebt.RFVR schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 13:58:
Ook hier flashproblemen; als ik tooltje zie geeft ie na volgens mij goeie flashactie (balkje liep vol, moest eruit en er weer in) na reboot aan Version: 17 net als toen ik 'm voor het eerst aansloot. Zie je daadwerkelijk 17i of iets anders staan, want met 17 weet ik nog niets...
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Niet met die wrist rest, maaar wel de muismat. Die is gewoon prima. Een knoerharde onverwoestbare muismat. Ohja.. en hij glijd ook primaKojak2001 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:42:
Vandaag ook maar een Copperhead gekocht na lang twijvelen tussen een G5 en Razer. Toch maar voor de Razer gekocht omdat ie wat lichter is en wellicht nog sneller reageert
Als je de file "Copperhead™ Driver V6.09 and Firmware V 6.17i" gedownload heb en installed http://support.razerzone....ownload&downloaditemid=15
dan hoef je niet meer apart die Firmware nog es installen? Configurator zegt dat ik Firmware V6.17 heb...
Gelukkig heb ik geen cold boot problemen met mijn MSI Neo4 bord.
Ik wil morgen nog even een Razer ExactMat met wrist rest erbij kopen, die was helaas op bij Computerland in Nijmegen. Ervaringen hiermee?
Hallo met Tim
Verwijderd
Ik had hiervan ook last, maar ik merkte dat de copperhead na een week niet meer kon missen. Of dat nu in een spelletje of in een visual studio was.Kojak2001 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 22:33:
pff ik heb er nu flink mee gegeemd, lekkere muis , power! alleen die zij-toetsjes zijn wel ff aanleren zeg. ook vind het geen fijne muis om mee te werken in windows/ photoshop nog... dus misschien toch nog een 2e muis voor werk
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Het type clickers dat wordt gebruikt onder de knoppen kan hier wel eens last van hebben.Chiron schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:10:
Hm heb nu een paar maandjes een Copperhead, alleen waar ik nu tegenaan loop is dat ie ongewenst dubbelklik
Echt rete irritant, heb voorzover ik weet nieuwste drivers en firmware, iemand enig idee waar dit door kan worden veroorzaakt, en zijn er meer mensen met hetzelfde probleem?
[ Voor 45% gewijzigd door Flapmo op 21-04-2006 19:13 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
[ Voor 11% gewijzigd door Zillion01 op 23-04-2006 10:02 ]
Ik heb 2 Diamondback plasma muizen en beide doen dit, echt onwijs irritant. Blazen helpt bij mij niet, maar als je ergens anders op de toets stevig drukt, dan helpt het maar tijdelijk. Voor mij geen Razer meer totdat dit is verholpen. Een muis van 50 euro met el cheapo (in ieder geval gare) schakelaars slaat toch nergens op. En nee ik ga ze niet inleveren ter garantie omdat ik ze heb gekocht ten tijde dat ze alleen nog maar via de razershop in duitsland leverbaar warenChiron schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 11:10:
Hm heb nu een paar maandjes een Copperhead, alleen waar ik nu tegenaan loop is dat ie ongewenst dubbelklik
Echt rete irritant, heb voorzover ik weet nieuwste drivers en firmware, iemand enig idee waar dit door kan worden veroorzaakt, en zijn er meer mensen met hetzelfde probleem?
[ Voor 36% gewijzigd door Tentacle1 op 23-04-2006 11:16 ]
Verwijderd
Uitkijken daarmee! ik heb een laserpen gemaakt van een laserwaterpas, en de eerste is waarschijnlijk mislukt omdat de laser te heet is geworden. Dan kan je denk ik beter gewoon de garantie vragen (netjes dichtschroeven, beetje lijmBroodjebram schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 09:49:
Ik heb vandaag mijn Koperhoofdje opengeschroefd om te kijken waarom hij steeds even muist en dan stilstaat![]()
Wat bleek nou het draadje van de laser is afgebroken en moet gesoldeerd worden![]()
Dus vanmiddag even met de soldeerbout aan de gang
Verwijderd
Te laat....nou ja we zien wel als de muis afbrandt breng ik hem terugVerwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 18:00:
[...]
Uitkijken daarmee! ik heb een laserpen gemaakt van een laserwaterpas, en de eerste is waarschijnlijk mislukt omdat de laser te heet is geworden. Dan kan je denk ik beter gewoon de garantie vragen (netjes dichtschroeven, beetje lijm)
Ja is inderdaad een blunder.gabiballetje schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:03:
Spot dit draadje nu pas, maar firmware installeren en je muis is dood is toch vrij slecht, sorry, maar dan ben je echt een prust bedrijf, goed getest man....
tsssss......
Omschrijf je probleem eens wat beter. Als je 'tracking' weg is dan beweegt je muiscursor namelijk niet, dus denk niet dat je dat wiltVerwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:00:
Zijn er mensen die de Razer Copperhead in combinatie met een Razer Mantis muismat gebruiken? Zoja wat zijn de ervaringen hiermee, is het zeer irritante "tracking" ofzo weg? Ik word er bij mijn Everglide titan helemaal gek van. Zijn er misschien ander muismatten (liefst van stof, dus zacht) waar de tracking weg is?
Installeer de laatste firmware (6.17i), dit moet wel onder windows.Kojak2001 schreef op zondag 23 april 2006 @ 10:01:
Ik heb de Razer ExactMat X control (en als je hem omdraait speed). Ik gebruik voornamelijk de control zijde die wat ruwer is, alhowel ik nog es met gamen die speed zijde moet proberen. De speed zijde is glad en de muis glijdt als een gek er over heen. Het is een harde plaat, goed formaat, prijzig maar werkt erg lekker. Ik had ook de bijbehorende pols steun erbij, maar daar kreeg ik juist klachten van ipv relief
Als iemand nog een tip heeft voor mijn bovengenoemde cold boot probleem in Linux dan hoor ik dat heeeel graag
[ Voor 68% gewijzigd door Kanarie op 25-04-2006 14:54 ]
Bedoel je dat de muiscursor blijft bewegen als je de muis optilt om hem te verleggen? Hoofdzakelijk om die reden heb ik m'n Copperhead terug naar de winkel gebracht.Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:00:
Zijn er mensen die de Razer Copperhead in combinatie met een Razer Mantis muismat gebruiken? Zoja wat zijn de ervaringen hiermee, is het zeer irritante "tracking" ofzo weg? Ik word er bij mijn Everglide titan helemaal gek van. Zijn er misschien ander muismatten (liefst van stof, dus zacht) waar de tracking weg is?
Verwijderd
Is de Everglide Titan een stoffen muismat van Fibertek? Zo ja, dan heeft het geen zin om naar de Mantis te switchen aangezien die ook van Fibertek is (ingekocht door Razer bij Everglide).Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:25:
Hehe neeh THW:Arie, het probleem is dat de muis regelmatig ineens weg schiet in game. Meestal gebeurt dit als ik ineens een snelle beweging maak, ik til de muis dan soms op. Met mijn oude muis, de mx510 had ik hier geen problemen mee. Als het
zo blijft ben ik van plan een andere muis te kopen en never meer een Razer product te kopen, van zo'n dure muis kan je toch wel verwachten dat die lekker speelt!
[ Voor 16% gewijzigd door Kanarie op 25-04-2006 16:47 ]
Verwijderd
Plug de muis in een andere USB poort en laat windows de drivers opnieuw installeren._AcS_ schreef op zondag 30 april 2006 @ 19:53:
Heb nu ook deze muis binnen gekregen, maar bij configurator zegt hij steeds dat hij de muis niet vindt.
Heeft een van jullie hier ook last van gehad.
Heb de nieuwste driver 6.09 erop staan en al 1 keer geflasht. 6.17i
Hij geeft de firmware ook niet aan in de configurator.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq