Razer Copperhead

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste
Acties:
  • 7.103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Broodjebram
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-12 08:16
THW Arie schreef op maandag 02 januari 2006 @ 22:52:
[...]

Lees de instructies eens wat beter :) Gewoon muizen, firmware update openen, en wanneer je gaat bevestigen dat je gaat upgraden dan plug je de muis in met de profile knop ingedrukt. Dan kun je met de ENTER toets de flash uitvoeren.
probleem is heb nog nooit firmware uitgevoerd dus krijg dat windows schermpje en daar kan ik niet selecteren in welke map hij moet zoeken zonder de muiste gebruiken :(

Verwijderd

Ben echt aan een nieuwe muis toe, m'n huidige muis ( IntelliMouse Explorer ) kan geen snelle bewegingen aan, en sinds toenet begint me linker muisknop slechter te werken.
Ik teste dit door in CS met een pistool in me hand de linker muisknop ingedrukt te houden. Normaal zou die dan 1 kogel moeten afvuren en pas weer schieten nadat je nogmaals de knop indrukt. Bij mij schiet ie wanneer ik de knop ingedruk heb af en toe opeens een kogel. Ik neem aan dat dat aan m'n muis ligt.

Maar OT, mijn oog is gevallen op de copperhead, heeft deze muis nog bepaalde systeem eisen. Ik las hier wel eens dat met bepaalde instellingen de muis veel proccessor verbruik genereerd. Ik heb een AthlonXP 2600+@3400+, kan ik de muis ten volste benutten?
Op las ik dat de muis het beste werkt op een lichtgekleurde ondergrond, maar eigenlijk wil ik er een steelpad bijhalen, die is donker. Maakt dat veel uit?

b.v.d.

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 00:36:
Ben echt aan een nieuwe muis toe, m'n huidige muis ( IntelliMouse Explorer ) kan geen snelle bewegingen aan, en sinds toenet begint me linker muisknop slechter te werken.
Ik teste dit door in CS met een pistool in me hand de linker muisknop ingedrukt te houden. Normaal zou die dan 1 kogel moeten afvuren en pas weer schieten nadat je nogmaals de knop indrukt. Bij mij schiet ie wanneer ik de knop ingedruk heb af en toe opeens een kogel. Ik neem aan dat dat aan m'n muis ligt.
Had je niet toevallig een Glock in CS? Dan heb je misschien eerst de rechtermuisknop ingedrukt, dan schakelt 'ie over op burst-fire en vuurt ie achter elkaar 3 kogels per keer af.

Verwijderd

F4T4L_3RR0R schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 02:42:
[...]

Had je niet toevallig een Glock in CS? Dan heb je misschien eerst de rechtermuisknop ingedrukt, dan schakelt 'ie over op burst-fire en vuurt ie achter elkaar 3 kogels per keer af.
Was met USP.

Speel al paar jaartjes CS, dus dat wist ik wel ;) Maar bedankt voor de moeite.

Maar ik merk het ook wel met andere wapens en in windows ook wel eens ( tijdens het slepen van dingen ), maar het viel het meeste op met dat pistool in CS, daarom gaf ik dat als voorbeeld.

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Heb ik ook met een versleten Logitech Pilot muis. Als je de linkerknop in het midden indrukt hoor je wel een klik maar gebeurt er niets. Je moet echt op het linkerpuntje van de knop drukken om hem te laten werken. Rijp voor de vuilnisbak dus eigenlijk...

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:49

krouwen

Hardware Enthusiast

Op hoeveel Hz gebruiken jullie de muis vooral, ik heb hem op 500, omdat het een middenweg is.

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-11 10:08
Ik heb em eigenlijk altijd op 2000 staan. Misschien omdat ik op 1280x1024 werk. Daarbij staat de aanwijzer snelheid dan op uiterst traag. In spellen zelf heb ik overigens niets aan de snelheid veranderd, en gebruik ik ook 2000.

[ Voor 25% gewijzigd door Pkunk op 03-01-2006 21:46 ]

Hallo met Tim

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:48

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
2000? dat is de dpi :?

Hier gewoon 1000hz en 2000dpi.. daar is het ding voor bedoeld tenslotte

in Cod 2 speel ik met de sensitivity op 9.29

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

Ja Hz idd, bij mij staat die op 2000 DPI @ 500Hz.

Hebben jullie niet dat de muis in windows veel sneller gaat als een normale muis, ik heb in windows en in de razor settings de mousespeed naar beneden gezet en in CoD2 staat die dan nog zo snel dat ik hem daar ook naar 4,14 zet. Zo speelt die tenminste als een beetje normale muis.

Ik heb toch niet voor niks een muis gekocht die ligt is en soepel beweegt en daarbij een extra grote muismat gekocht. Als je alles zo snel hebt ruil je alleen maar je accuracy in voor snelheid en die snelheid kan je ook bereiken door gewoon wat verder te bewegen. Het is toch niet fijn dat als je 1 cm beweegt je 4 360's maakt in een spel.

Laatst was ik bij iemand die ook dezelfde muis had en die had verder nooit iets ingesteld en heeft zichzelf aangewend om zijn pink te laten staan naast zijn muis voor stabiliteit omdat hij ze mousespeed zo hoog had. Volgens mij kunje het dan gewoon beter vanaf het begin goed doen en alles relaxt instellen zodat je goed gebruik kan maken van de ruimte die je hebt.

Verwijderd

Op de site van deze webshop wordt verteld dat de Steelpad S&S niet super werkt met een Copperhead muis. Iemand een idee waarom?

http://shop.cyes.nl/produ...ath/46_30/products_id/260

• Aham brahmasmi
Misschien tijd voor een lijstje in de startpost van muismatten die wel/niet/slecht werken met de Copperhead? Hij werkte erg slecht op mijn Qpad (Gate01 versie) maar goed op m'n mTw pad. Helaas geen kans gehad om hem op m'n S&S te testen (muis al teruggebracht naar de winkel :P).

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 07:06:
Op de site van deze webshop wordt verteld dat de Steelpad S&S niet super werkt met een Copperhead muis. Iemand een idee waarom?

http://shop.cyes.nl/produ...ath/46_30/products_id/260
Nou ik gebruik de Copperhead i.c.m. de Steelpad S&S en het werkt perfect. De precisie is gewoon heel goed daarbij vind ik het heel fijn dat de muis extreem makkelijk glijd over het oppervlak.

(EDIT: Misschien nieuwste drivers installeren op je Copperhead?)

[ Voor 7% gewijzigd door krouwen op 04-01-2006 12:25 ]

Verwijderd

ik heb nu last van mn copperhead: het pijltje gaat heel langzaam van links naar rechts zonder dat ik mijn muis beweeg. Ik heb m al gereset maar dat helpt niet. iemand een oplossing?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 13:34:
ik heb nu last van mn copperhead: het pijltje gaat heel langzaam van links naar rechts zonder dat ik mijn muis beweeg. Ik heb m al gereset maar dat helpt niet. iemand een oplossing?
Je computer tafel waterpas zetten :+

• Broodjebram
Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 13:34:
andere muismat? muis schoonmaken?

Verwijderd

krouwen schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:25:
[...]

Nou ik gebruik de Copperhead i.c.m. de Steelpad S&S en het werkt perfect. De precisie is gewoon heel goed daarbij vind ik het heel fijn dat de muis extreem makkelijk glijd over het oppervlak.

(EDIT: Misschien nieuwste drivers installeren op je Copperhead?)
Ik heb nog geen Copperhead, wilde beide producten gaan bestellen, en toen zag ik dat stukje tekst en ik ging ik twijfelen :P

• Pkunk
Chiron schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 21:48:
2000? dat is de dpi :?

Hier gewoon 1000hz en 2000dpi.. daar is het ding voor bedoeld tenslotte

in Cod 2 speel ik met de sensitivity op 9.29
Ja idd. Nie goed geleest :P Hier ook 1000Hz en 2000dpi met hetzelfde argument ;)

Met blije exactmat overigens. \o/

Hallo met Tim

Verwijderd

Opgelost, gewoon ff in en uitpluggen en het apparaat werkt weer :-)

Verwijderd

Hm ,

Kheb de muis nu enkele dagen , maar deze bevalt me toch niet zoals ik verwacht had , ok over gewenning enzo wil ik nog wat tijd aan de muis geven , maar hij werkt echt bagger op mijn teflon muismatje, waar mijn logitech mx510 totaal geen problemen mee had :s Wat kan je daaraan doen ? En kan iemand met die poling dinges uitleggen op hoeveel dat da moe staan ?125mhz ? 500 ? 1000 ?

Alvast merci

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

Die Hz moet je eigenlijk zelf instellen, voor optimale muis prestaties 1000Hz, alleen eet wat meer van je CPU af. Daarom heb ik hem op 500Hz.

DPI gewoon 2000 en dan zelf je mouse speed goed zetten, toch mensen?

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:44

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:00:
Hm ,

Kheb de muis nu enkele dagen , maar deze bevalt me toch niet zoals ik verwacht had , ok over gewenning enzo wil ik nog wat tijd aan de muis geven , maar hij werkt echt bagger op mijn teflon muismatje, waar mijn logitech mx510 totaal geen problemen mee had :s Wat kan je daaraan doen ? En kan iemand met die poling dinges uitleggen op hoeveel dat da moe staan ?125mhz ? 500 ? 1000 ?

Alvast merci
Firmware flashen

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

welke versie ik heb nu v6.13... Welke is safe ? want kwil mijn muis niet verkloten door zo een upgrade e

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 21:37:
welke versie ik heb nu v6.13... Welke is safe ? want kwil mijn muis niet verkloten door zo een upgrade e
6.17 die bij de nieuwste driver zit (6.09) voldoet prima

6.17i is de nieuwste, heet officieel beta maar werkt perfect.

Volg de instructies voor flashen op de Razer website EXACT :)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Verwijderd

Dank je wel , kga het dadelijk proberen , verlies ik daar de garantie niet mee ?

Verwijderd

Mijn bureau is in vernist hout , beschadigt dat de onderkant van de muis ? krassen ofzo ? Anders gooi ik mijn irritante muismatje weg, maar het mag de muis hoe dan ook niet beschadigen

• Aham brahmasmi
De voetjes kunnen hooguit verslijten, tenzij je bureau echt heel ruw zou zijn. De voetjes kun je iig vervangen door hyperglides.

• Broodjebram
Gisteren bij Mediamarkt een Razer Exactmat + Exactrest gekocht :)
Erg fijne mat.
Gamed heerlijk(BF2) die 2 kanten die erop zitten zijn erg handig ;)
En hij is ook nog is erg mooi :9~

Verwijderd

Prijs van die mat ?

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:41

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Copperhead + Steelpad 4S werkt hier perfect !
Gebruikt eerst een MX310 op bureaublad maar die is gaan verslijten enz.

Nu dus erg wennen omdat het erg makkelijk glijd :D

• HeepH
  • Laatst online: 29-11 15:31

HeepH

Dope Rapper

Floris-K schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:19:
Copperhead + Steelpad 4S werkt hier perfect !
Gebruikt eerst een MX310 op bureaublad maar die is gaan verslijten enz.

Nu dus erg wennen omdat het erg makkelijk glijd :D
gebruik je glidez? en heb je idd maar heel weinig weerstand? want ik wil ook een lageweerstands mat en heb een hele mooie 4s gezien :D

http://specs.tweak.to/16495

• Broodjebram
Mat plus Exactrest(gel dingetje voor je pols) 35 euro :)

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Broodjebram schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 07:22:
Gisteren bij Mediamarkt een Razer Exactmat + Exactrest gekocht :)
Erg fijne mat.
Gamed heerlijk(BF2) die 2 kanten die erop zitten zijn erg handig ;)
En hij is ook nog is erg mooi :9~
Volgens mij is dit ook de beste combinatie. Een Copperhead in samenwerking met de Exactmat. Iemand die nog betere combinatie ervaring (Copperhead + mat) weet?

• Aham brahmasmi
Radical1980 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 17:16:
[...]
Volgens mij is dit ook de beste combinatie. Een Copperhead in samenwerking met de Exactmat. Iemand die nog betere combinatie ervaring (Copperhead + mat) weet?
Hangt er vanaf wat voor soort mat je wilt hebben (metaal/plastic/textiel). Bijv. de Razer Mantis werkt ook goed met de Copperhead.

• Pkunk
Radical1980 schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 17:16:
Ik heb er nog glidez bij, dat vind ik nog net even wat prettiger :)

Hallo met Tim

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:48

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Ik heb een copperhead in combinatie met een Corepad (gehard gecoat glas) glijdt ook supersoepel :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Sander H
  • Laatst online: 21:33
Sinds een paar dagen heb ik een probleempje met mn copperhead:

Afbeeldingslocatie: http://img32.imageshack.us/img32/8237/razer8ta.th.jpg

Het lukt me wel om firmware te updaten, maar zodra ik weer terugkom in de razer config krijg ik weer hetzelfde te zien. Best wel onhandig, elke keer als ik me computer opstart moet ik de dpi weer terugdraaien naar 800, omdat ie standaard op 1600 staat |:(

Iemand een oplossing? _/-\o_

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Sander H schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:20:

[afbeelding]

Het lukt me wel om firmware te updaten, maar zodra ik weer terugkom in de razer config krijg ik weer hetzelfde te zien. Best wel onhandig, elke keer als ik me computer opstart moet ik de dpi weer terugdraaien naar 800, omdat ie standaard op 1600 staat |:(

Welke driver?

DPI kun je trouwens beter instellen op de profiles IN de muis zelf. Die werken onafhankelijk van de driver en besturingssysteem.

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:28

charrel

Cortisol4life..

Sander H schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:20:

[afbeelding]

Drivers opnieuw installeren, deze melding krijg ik alleen als ik hem in de verkeerde/andere usb poort plug. Dan moet je de drivers ook weer installeren, dat als is geprobeerd?

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem. Maar na 3x de firmware opnieuw geinstalleerd te hebben en wat gekloot te hebben met de usb porten, was het probleem verholpen >:) . Ik ben erg blij met de muis. Helaas heb ik soms wel een probleem als ik mijn pc opstart, dat de muis helemaal niets doet. Als ik de muis uit de usb haal en er weer in doe werkt alles weer. Zijn er meer mensen met dit probleem?

@ THW Arie, zou je mij kunne uitleggen hoe dit werkt 8)7 , want ik krijg het maar niet voor elkaar...

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 10:25

Keida

dr.

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:59:
Ik had hetzelfde probleem. Maar na 3x de firmware opnieuw geinstalleerd te hebben en wat gekloot te hebben met de usb porten, was het probleem verholpen >:) . Ik ben erg blij met de muis. Helaas heb ik soms wel een probleem als ik mijn pc opstart, dat de muis helemaal niets doet. Als ik de muis uit de usb haal en er weer in doe werkt alles weer. Zijn er meer mensen met dit probleem?

@ THW Arie, zou je mij kunne uitleggen hoe dit werkt 8)7 , want ik krijg het maar niet voor elkaar...
Heb precies hetzelfde, maar heb geen idee waardoor. Komt overigens wel iets minder vaak voor de laatste tijd.

IJsdikte op de Elfstedentocht

• F4T4L_3RR0R
Op het moment dat ik de spanning van mijn PC heb gehaald (door de schakelaar op de voeding uit te zetten, of door de stekker uit de wandcontactdoos te trekken nadat de PC is afgesloten), en ik schakel de spanning weer in op de voeding, en ik boot de PC door daarna op de powertoets te drukken, dan hoor ik continu een reeks piepjes. (hele korte piepjes met een continu ritme). 8)7 (Ter info: Ik heb een Gigabyte mobo)

De PC start dan ook niet verder op, maar wanneer ik de Copperhead uit de USB poort haal, gaat de computer verder met booten..

Dit probleem doet zich niet voor wanneer ik de PC niet spanningsloos maak door de voeding uit te zetten.

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Keida schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:14:
[...]

Heb precies hetzelfde, maar heb geen idee waardoor. Komt overigens wel iets minder vaak voor de laatste tijd.
F4T4L_3RR0R schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:26:
[...]

Op het moment dat ik de spanning van mijn PC heb gehaald (door de schakelaar op de voeding uit te zetten, of door de stekker uit de wandcontactdoos te trekken nadat de PC is afgesloten), en ik schakel de spanning weer in op de voeding, en ik boot de PC door daarna op de powertoets te drukken, dan hoor ik continu een reeks piepjes. (hele korte piepjes met een continu ritme). 8)7 (Ter info: Ik heb een Gigabyte mobo)

De PC start dan ook niet verder op, maar wanneer ik de Copperhead uit de USB poort haal, gaat de computer verder met booten..

Dit probleem doet zich niet voor wanneer ik de PC niet spanningsloos maak door de voeding uit te zetten.
Ga naar www.razerblueprints.net en haal de 6.17i firmware uit de Downloads, Copperhead, Firmware, Beta afdeling.
Flash deze op je muis met driver 6.08 of 6.09.

Deze firmware lost voor een heleboel mensen de 'cold boot' problemen op.

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-11 05:28
Hier geen "coldboot" problemen na de firmware update & flash.

• Broodjebram
Hallo,
ik zit diep in de problemen met mijn Koperhoofdje, ben zo dom geweest om de drivers van de cd te installeren |:( toen kreeg ik die cold boot problemen enzovoort(de driver versie van de cd was 6.07 en bij firmware stond not available :? )
Ik kom erachter dat ik een andere driver en firmware moet downloaden dus ik doe dat...
Nadat alles geinstalleerd was stond er nog steeds bij Driver 6.07 en bij firmware 6.13(en nog steeds cold boot problemen)
Ik dacht dan moet ik de firmware nog flashen ofzo dus dat gedaan geen verandering :(
Dus toen dacht ik vandaag ik doe het anders: ik haal alles van Razer van me pc af en probeer het opnieuw maar dit keer met gedownloade driver en firmware...
Weer hetzelfde gezever: Driver 6.07 en Firmware 6.13 :(
dus weer alles eraf gegooid en de muis is bij me moeder op haar pc geinstalleerd
Daar doet alles het prima en kan ik mooi alles naar mijn pc versturen via gedeelde bestanden
Dus ik hier alles geregeld en ik open de configurator en daar staat: Driver 6.09 en bij Firmware N/A
En mijn Koperhoofd muist niet meer :| :?
Weet iemand raad met dit verhaal?????

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Broodjebram schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 21:00:
Hallo,
ik zit diep in de problemen met mijn Koperhoofdje, ben zo dom geweest om de drivers van de cd te installeren |:( toen kreeg ik die cold boot problemen enzovoort(de driver versie van de cd was 6.07 en bij firmware stond not available :? )
Ik kom erachter dat ik een andere driver en firmware moet downloaden dus ik doe dat...
Nadat alles geinstalleerd was stond er nog steeds bij Driver 6.07 en bij firmware 6.13(en nog steeds cold boot problemen)
Ik dacht dan moet ik de firmware nog flashen ofzo dus dat gedaan geen verandering :(
Dus toen dacht ik vandaag ik doe het anders: ik haal alles van Razer van me pc af en probeer het opnieuw maar dit keer met gedownloade driver en firmware...
Weer hetzelfde gezever: Driver 6.07 en Firmware 6.13 :(
dus weer alles eraf gegooid en de muis is bij me moeder op haar pc geinstalleerd
Daar doet alles het prima en kan ik mooi alles naar mijn pc versturen via gedeelde bestanden
Dus ik hier alles geregeld en ik open de configurator en daar staat: Driver 6.09 en bij Firmware N/A
En mijn Koperhoofd muist niet meer :| :?
Weet iemand raad met dit verhaal?????
Zolang je de muis niet geflashed hebt met de drivers van de CD is er niets aan de hand. Download de 6.17i driver en flash deze in de muis met de instructies van de Razerzone website.
Als je wel geflashed hebt met de driver van de CD moet je je muis laten vervangen.
Het is immers niet onredelijk om de drivers van de CD te gebruiken en dit is dus een fout van Razer.

• Broodjebram
Ik heb niet geflashed met de drivers van de cd maar wel met die van de site in combinatie met Driver 6.07
Heb net de nieuwe Firmware gedownload en geflashed en dan zegt de configurator: Update Firmware Failed :|

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Broodjebram schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 21:27:
Ik heb niet geflashed met de drivers van de cd maar wel met die van de site in combinatie met Driver 6.07
Heb net de nieuwe Firmware gedownload en geflashed en dan zegt de configurator: Update Firmware Failed :|
Zorg dat je de instructies goed volgt.

Als het dan nog niet lukt, probeer dan eens het volgende:
Ga naar het updaten van firmware, maar voordat je op de "OK" voor het flashen drukt unplug je de muis.
Hierna houd je de knop op de onderkant van de muis ingedrukt en terwijl je de knop vasthoudt plug je de muis weer in, maar nu in een andere USB port, die je normaal niet voor je Copperhead gebruikt.
Na het inpluggen gaat Windows de drivers voor de Copperhead-in-flash-modus (Freescale USB device of iets dergelijks) zoeken en installeren.

Volg voor de rest de instructies van de Razerzone site.
http://razerzone.com/copperhead/help/firmware.htm

Verwijderd

Ik heb hem nu 2 x de firmware geupdate (denk ik.)
Ik krijg echter alleen maar firmware .17 te zien en niet .17i.
Zien jullie wel het i er bij staan? als je bij Razor configurator kijkt.

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 10:53:
Ik heb hem nu 2 x de firmware geupdate (denk ik.)
Ik krijg echter alleen maar firmware .17 te zien en niet .17i.
Zien jullie wel het i er bij staan? als je bij Razor configurator kijkt.
Nee, dat klopt. Je ziet de letter niet.

• F4T4L_3RR0R
THW Arie schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 22:15:
[...]

Zorg dat je de instructies goed volgt.

Als het dan nog niet lukt, probeer dan eens het volgende:
Ga naar het updaten van firmware, maar voordat je op de "OK" voor het flashen drukt unplug je de muis.
Hierna houd je de knop op de onderkant van de muis ingedrukt en terwijl je de knop vasthoudt plug je de muis weer in, maar nu in een andere USB port, die je normaal niet voor je Copperhead gebruikt.
Na het inpluggen gaat Windows de drivers voor de Copperhead-in-flash-modus (Freescale USB device of iets dergelijks) zoeken en installeren.

Volg voor de rest de instructies van de Razerzone site.
http://razerzone.com/copperhead/help/firmware.htm
Toen ik de firmware van mijn Copperhead ging upgraden, hoefde ik op verzoek van de updater alleen de muis uit te pluggen, knopje aan de onderkant in te houden, muis inpluggen, knopje loslaten, en de update was succesvol volgens de updater.

Bij mij was helemaal geen "Copperhead-in-flash-modus (Freescale USB device of iets dergelijks)" zichtbaar, terwijl ik dat bij een ander exemplaar wel heb gezien...

Verwijderd

Maar zou iemand mij willen / kunnen uitleggen hoe ik de settings op het geheugen van mijn muis in kan stellen?

En nog een vraagje, is het al bekend wanneer de Pro tools verschijnt? Lijkt me wel grappig nml :P

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2006 10:16 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 10:10:
Maar zou iemand mij willen / kunnen uitleggen hoe ik de settings op het geheugen van mijn muis in kan stellen?
Via het razer proggie?
Het is me niet helemaal duidelijk wat je nu precies wilt.

Voor de mensen die regelmatig het probleem hebben dat de muis niet door het razer proggie gezien wordt, probeer eens een ander usb gat.
Ik heb een nforce pro moederbord met 2x2 usb gaten achterop (onder de rj45 aansluitingen).
Als ik de muis in de onderste stop doet ie het nooit.
Als ik em in de bovenste stop doet ie het alleen in het gat het dichtst bij het moederbord.
ALs ik er een usb schijf bijsteek dan heb ik weer problemen.
Vreet die muis stroom of zo?
Maar de muis doet het altijd, enkel het proggie ziet hem niet (dus je kunt je instellingen niet wijzigen).
Heel soms blijft de muis uit bij booten, dan moet ik em even opnieuw inpluggen.

Verwijderd

THW Arie zei dit:

DPI kun je trouwens beter instellen op de profiles IN de muis zelf. Die werken onafhankelijk van de driver en besturingssysteem.

Ik stel het nu in het config menu van de driver in, maar het lijkt me handiger om het dan in de muis in te stellen. Maar ik weet niet hoe dit werkt. 8)7

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 10:17:

...

Maar de muis doet het altijd, enkel het proggie ziet hem niet (dus je kunt je instellingen niet wijzigen).
Heel soms blijft de muis uit bij booten, dan moet ik em even opnieuw inpluggen.
Als het progje de muis soms niet herkent is de driver niet juist geinstalleerd. De problemen met het booten kun je grotendeels verhelpen door firmware 6.17i te installeren van www.razerblueprints.net
Dit probleem wordt veroorzaakt doordat de Copperhead zich aan je computer voorstelt als een muis EN een toetsenbord (voor advanced keybindingen zonder drivers :) ). Sommige BIOS-en snappen dit niet goed, waardoor je muis niet werkt.
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 10:20:
THW Arie zei dit:

Ik stel het nu in het config menu van de driver in, maar het lijkt me handiger om het dan in de muis in te stellen. Maar ik weet niet hoe dit werkt. 8)7
Je kan via de driver de profiles in het geheugen van de muis aanpassen. Dit zijn de "1" t/m "5" knop in het Razer driver programmma.
Je klikt een nummer aan, verandert de settings die je wilt en ze zullen worden opgeslagen in de muis.
Wanneer je de muis nu aansluit op een andere computer zal deze gebruik maken van de instellingen die je op de andere computer er op gezet hebt (ook zonder drivers, met uitzondering van functies waar drivers voor nodig zijn, zoals "on the fly sensitivity", maar je knopinstellingen, DPI en refreshrate worden overgenomen).

[ Voor 84% gewijzigd door Kanarie op 22-01-2006 10:54 ]

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
Nog even over de Razer Copperhead en muismatten he...

Ik heb zelf ook een razercopperhead, en als muismat heb ik een glazen snijplank uit de keuken :+ Ik vind het zo toch ideaal werken, de 'mat' was redelijk goedkoop (heeft me eigenlijks gekost... M'n moeder had er 4 gekregen met sinterklaas, dus heb ik er ff snel eentje gepakt), hij is heel glad, en hij verschuift niet, omdat hij 4 rubberen (?) voetjes heeft :) Dus als je nog een nieuwe muismat nodig hebt, dan zou ik maar snel naar de Blokker oid gaan :P

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-11 05:28
Ik de glazen snijplank (uit het kerstpakket van mijn vriendin) uit de keuken gehaald.
Hup onder mijn Razer... en hij doet helemaal niets op dat glazen plaatje. :o

Is dat ding van mjou misschien van mat glas?
Dat ding van mij is echt transparant.

[ Voor 22% gewijzigd door B___MAN op 22-01-2006 23:47 ]

• F4T4L_3RR0R
Beertjeman schreef op zondag 22 januari 2006 @ 23:45:
Ik de glazen snijplank (uit het kerstpakket van mijn vriendin) uit de keuken gehaald.
Hup onder mijn Razer... en hij doet helemaal niets op dat glazen plaatje. :o

Is dat ding van mjou misschien van mat glas?
Dat ding van mij is echt transparant.
Wat je kan doen is een A4 stickervel kopen, de rubberen voetjes onder de snijplank vandaan halen, stickervel onder de snijplank plakken en dan de rubberen voetjes teruglijmen...

Misschien gaat het dan beter ivm. reflecties ed.

• Xylon
Die van mij is inderdaad een beetje aan de matte kant :/ Als je hem voor het eerst ziet, ziet hij er ook wat ruw uit, maar dat is helemaal niet het geval. Ik heb net wat pics gemaakt, ga ze nu nog ff verkleine, dan zet ik ze wel zo in deze post. :)

Pic nr. 1:
*klik*

Pic nr. 2:
*klik*

Pic nr. 3:
*klik*

De eerste twee zijn gewoon van de muis op de 'muismat'. De laatste is van een hoekje van de 'muismat', wel een beetje onscherp, maja :P

[ Voor 55% gewijzigd door Xylon op 24-01-2006 13:34 ]

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:16
Geweldige tip. Ik heb hier ook een Razer (weliswaar ter review, verschijnt binnenkort online) en wist dat er beneden nog ergens een dergelijke snijplank moest zijn die nooit gebruikt werd... Helaas zaten de rubberen voetjes op de gladde kant, maar dat was snel verholpen en nu muis ik lekker op de gladde kant :)

En dat glijdt idd hartstikke lekker.

Verwijderd

Ik zit te twijfelen dus een Logitech en een Copperhead. Maar als ik dit zo lees, zijn er best wel veel problemen met de Copperhead. En als ik iets 'leuks' koop, verwacht ik natuurlijk wel dat hij het gelijk doet.

Dus, zijn er veel problemen met software en firmware, of komt dat omdat mensen zelf een het kloten zijn?

• Xylon
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 09:56:
Ik zit te twijfelen dus een Logitech en een Copperhead. Maar als ik dit zo lees, zijn er best wel veel problemen met de Copperhead. En als ik iets 'leuks' koop, verwacht ik natuurlijk wel dat hij het gelijk doet.

Dus, zijn er veel problemen met software en firmware, of komt dat omdat mensen zelf een het kloten zijn?
Ik heb hier zelf eigenlijk helemaal geen problemen met de m'n Razer :) Mijn computer start altijd gewoon op, dus geen cold boot (of hoe dat ook mag heten) en de software van Razer, dus de drivers, herkennen de muis ook altijd. Ik heb mijn muis nu dus ongeveer 3 maanden, en nog nooit een probleem gehad.
Alleen zit de linker muisknop een beetje losser dan de rechter, maar ik ben gewoon te lui om 80km te gaan rijden om die in te wisselen. :)

Verwijderd

ik raad je aan een stoffenmuismat te gebruiken. Die harde vreten je teflonvoetjes op.

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 09:56:

Beide lasermuizen hebben problemen. Zowel de Copperhead als de Logitech G5 hebben een firmware update nodig voor ze naar behoren werken.

• Xylon
THW Arie schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 10:24:
[...]

Beide lasermuizen hebben problemen. Zowel de Copperhead als de Logitech G5 hebben een firmware update nodig voor ze naar behoren werken.
Is het niet zo dat men de firwmare van de Copperhead wel kan updaten, en de firmware van de G5 niet?

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Xylon schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:33:
[...]

Is het niet zo dat men de firwmare van de Copperhead wel kan updaten, en de firmware van de G5 niet?
Dat was de bewering van Razer inderdaad, maar Logitech heeft toch een manier gevonden om een firmware update uit te brengen.

Het gaat hier om firmware update 1.1 voor de Logitech G5, dit is een .exe die je kan downloaden van Logitech, uitvoeren, en klaar.

Razer brengt vrij vaak firmware updates uit, dit zijn .s19 bestanden, die je zelf via de driver in de muis moet flashen.

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Dat dacht men idd altijd, maar Logitech heeft ineens, out of the blue, toch een firmware update uitgegeven. Was best wel een schok...

In elk geval: I O+ mijn Razer koperhoofd

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• Xylon
Jammer, weer een argument minder als ik mensen moet overhalen een Copperhead te kopen ipv een G5 :'(

Verwijderd

Sja, ik vind een copperhead er mooier uitzien. En toch heb ik tegen de vorm van de logitech muis..

Maar is het ingewikkeld om de problemen te verhelpen, en wat zijn de negatieve kanten van het 'geneuzel'?

• Aham brahmasmi
Xylon schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:00:
Jammer, weer een argument minder als ik mensen moet overhalen een Copperhead te kopen ipv een G5 :'(
Waarom zou je dat willen? De voordelen van de Copperhead (betere knoppen, scrollwiel, lichter, dunner snoer) zijn duidelijk, maar de meeste mensen die een Logitech MX-muis gewend zijn hebben er geen oog voor. Ik heb ook erg getwijfeld om van de MX500 naar de Diamondback over te stappen en zelfs nog overwogen om hem terug te brengen in de eerste twee weken dat ik hem had (gelukkig niet gedaan ;)).

Verwijderd

THW Arie schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 10:54:
[...]

Nee, dat klopt. Je ziet de letter niet.
Dank u voor de info.
Ik moet zeggen dat hij nu weer een stuk stabieler is.
Géén cold boot shit meer.
En wanneer het voor mocht komen dan hoef ik blijkbaar alleen maar het knopje onderop 15 sec in te houden.

Verwijderd

Geen problemen met mijn Copperhead. Heb hem net een paar uur, en ben verliefd.... _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jnieboer1/DSCF3613.JPG

Verwijderd

als ik de beta firmware 6.17i wil instaleren met m'n xp64 install dan gaat windows vragen om drivers. Geen idee welke ie wil hebben maar niet de xp64 drivers beschikbaar op de razerzone site.
Ik krijg dan ook altijd een failed firmware upgrade.

Is er hier iemand die xp64 draait met een razer copperhead met de laatste beta firmware?
ik kan namelijk xp32 booten om de firmware te upgraden maar wil graag weten of ik daarna de copperhead nog kan gebruiken in xp64...

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2006 21:57 ]

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:55:
als ik de beta firmware 6.17i wil instaleren met m'n xp64 install dan gaat windows vragen om drivers. Geen idee welke ie wil hebben maar niet de xp64 drivers beschikbaar op de razerzone site.
Ik krijg dan ook altijd een failed firmware upgrade.

Is er hier iemand die xp64 draait met een razer copperhead met de laatste beta firmware?
ik kan namelijk xp32 booten om de firmware te upgraden maar wil graag weten of ik daarna de copperhead nog kan gebruiken in xp64...
Firmware flashen gaat nog niet op XP64. Doe dit dus in XP32, de muis zal hierna zonder problemen onder XP64 werken.

• krouwen

krouwen

Hardware Enthusiast

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:38:
Geen problemen met mijn Copperhead. Heb hem net een paar uur, en ben verliefd.... _/-\o_

[afbeelding]
Zag ik jouw plaatje niet ook in het andere topic (g15), heb dezelfde combinatie, inderdaad echt genieten. Kan het niet vaak genoeg aanraden aan mensen om deze combinatie aan te gaan. Allebei ander merk, maar het lijkt alsof ze voro elkaar geschapen zijn. Precies zelfde kleur leds, zelfde gebruikt van sweather materiaal (hoe schrijf je dat? leerachtig materiaal). Prachtig!

Verwijderd

Razer Copperhead™ Driver V6.09 and Firmware V6.17b

Zijn die gewoon save? Als ik die download spacte me copperhead niet?

• Broodjebram
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:36:
Razer Copperhead™ Driver V6.09 and Firmware V6.17b

Zijn die gewoon save? Als ik die download spacte me copperhead niet?
Ik heb volgens mij de mijne ook ver****** met de nieuwe drivers en Firmware me comp ziet de driver niet meer
en de Firmware heeft me muis gesloopt volgens mij want soms als ik aan het gamen ben kan ik niet meer muizen en moet ik de profile knop indrukken en dan doet ie het weer :?
En on the fly doet het nog wel :?
Nooit gedacht dat muizen zo moeilijk waren :P

Verwijderd

dus die nieuwe software is ook niet veilig? omfg...

• Broodjebram
mijn pc met mobo: Asus A8N-SLI is niet blij met de Drivers en Firmware van Razer :?
en me muis word er ook niet blijer van :|

• F4T4L_3RR0R
@Broodjebram:

Krijgt je muis wel genoeg power? Probeer eens een USB hub met eigen voeding.

• Broodjebram
F4T4L_3RR0R schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 04:24:
@Broodjebram:

Krijgt je muis wel genoeg power? Probeer eens een USB hub met eigen voeding.
hmm....dat heb ik nog niet geprobeerd :)
zijn die dingetjes een beetje betaalbaar?

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:49
Zou ik niet aan beginnen. Razer heeft USB hubs al sinds de originele Boomslang afgeraden.
Heb je nog meer USB devices op je mobo?

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• F4T4L_3RR0R
P5ycho schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 20:10:
Zou ik niet aan beginnen. Razer heeft USB hubs al sinds de originele Boomslang afgeraden.
Bij mijn oude Razer Diamondback zat een papiertje met de aanbeveling om een powered usb hub te gebruiken in het geval de muis niet goed functioneerde/opstartte..

Of dat papiertje ook bij de Copperhead zit weet ik niet, heb het zakje met de drivers disc enz nog niet geopend.

• Broodjebram
hmm ben nog geen stap verder gekomen er staan bij software 2 bestandjes van Razer die ik niet weg krijg :(
baal er wel van koop je een muis van 70 euro... :|

Verwijderd

Broodjebram schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 23:47:
hmm ben nog geen stap verder gekomen er staan bij software 2 bestandjes van Razer die ik niet weg krijg :(
baal er wel van koop je een muis van 70 euro... :|
Wat is nou het probleem?
Welke driver en welke firmware draai je?
Begin eens met de nieuwste van de razer site.

Dat soms je muis uitvalt is niet goed.
Je hebt verder wel een goeie voeding en er wordt niks te warm enzo?
Ik draai behoorlijk exotische hardware maar de razor copperhead doet het prima.

Lees anders alle replies van THW Arie in dit topic nog eens door, chronolisch wel te verstaan, dan moet je eruit kunnen komen. Ik heb al heel wat mensen aan een copperhead geholpen en met bheulp van deze thread werkt het nog bij iedereen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2006 09:03 ]

• Broodjebram
Ok ik zal alles zo goed mogelijk op een rijtje proberen te zetten:
Toen ik mijn Koperhoofd kocht maakte ik al gelijk mijn eerste fout: de drivers van de cd installeren
Ik heb een Asus A8N-SLI mobo dus kreeg ik de coldboot problemen.
Vond het erg raar dat de muis dat deed...dus ik ging op de Razer site kijken en daar stond de laatste driver.
Ik download de driver en firmware en ik denk: nou goed dan moet dat opgelost zijn.
Maar nee de driver wil zichzelf niet installeren op de C: partitie dus ik probeer het op de D: partitie
zelfde verhaal hij wil de drivers niet installeren want als ik de driver setup krijg staat er:
This Driver is the same as te current driver do you wish to remove it? (de driver versie was 6.07, ik wil 6.09 erop zetten en hij zegt dat hij Razer Boomslang 2100 mystify wil installeren :? ). ik klik op ok en dan zegt hij: do you want to restart your pc? ik reboot
maar nee hoor de driver staat er niet op :(
heb een paar dagen geleden alles van Razer eraf gegooid
weer hetzelfde verhaal: This Driver is the same as te current driver do you wish to remove it? :(
Heb daarna alle USB poorten geprobeerd allemaal zelfde verhaal.
Ik heb weer geporbeerd de drivers van de cd te installeren dat lukte(eindelijk iets wat wel goed ging)
dus ik dacht nou dan flash ik de Firmware er maar in(die van de Razer site)
De muis deed daarna niks meer :|
Toen kwam ik op het idee om de 6.09 driver op de andere pc hier te zetten en die driver dan gewoon in de gedeelde map te zetten zodat ik de driver hier op de pc kon zetten, had ik nooit moeten doen...
heb de driver gestart gekregen er stond bij driver: 6.09 en bij Firmware N/A en de muis deed niks meer.
Heb alles er weer afgegooid en nu doet de muis het half(zonder drivers zonder iets van Razer)
On The Fly Sensitivity werkt wel :?
en er staan bij Software in het Configuratie scherm 2 kleine programma's die ik niet weg krijg
Krijg ik weer te zien: This Driver is the same as te current driver do you wish to remove it?
dan moet ik de pc weer rebooten maar nee hoor de programma's staan er nog :?
Dit is zo'n beetje het hele verhaal...

• P5ycho
omg je hebt lekker zitten kloten.
Als je nieuwe drivers installeert wel de oude eerst deinstalleren natuurlijk!

Nu heb je: 6.07 geinstalleerd, 6.09 geinstalleerd (waarbij je nog een waarschuwing kreeg dat het niet kon op dezelfde locatie, hint hint!)

Wat je nu gaat doen is het volgende:
Hang een ander usb muisje aan je pc als je die nog hebt liggen. (Geen software ervan installeren!)
Trek copperhead er uit als je dat nog niet gedaan had.
Je deinstalleert alle razer software. (en alle andere muissoftware van andere merken)
Je gooit al je gedownloade drivers en firmware weg en begint opnieuw:
Je verwijdert na deinstallatie met de hand de mappen op zowel C (C:\Program Files\Razer\Copperhead\) als op de D locatie.
download driver 6.09
download firmware 6.17i
start opnieuw op.
druk copperhead er in (in windows). Onthoud even wat de pc doet als de muis gedetecteerd wordt.
start driveristallatie.
reboot.
ga naar device manager.
Kijk onder Human Interface Devices, doe voor de copperhead 'update driver', dont search, have disk, verwijs naar C:\Program Files\Razer\Copperhead\Driver. Installeer deze zodat je zeker weet dat je de goeie hebt.
Reboot.
Probeer nu de firmware te flashen (in razer software: save/load config, update firmware, volg instructies, verwijs naar uitgepakte 6.17i firmware)
Reboot
Laat ons weten hoe ver je komt, wat je gedaan hebt, vermeld elk detail.

[ Voor 10% gewijzigd door P5ycho op 27-01-2006 14:40 ]

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Heeft iemand toevallig z'n Copperhead wel eens gebruikt met een Everglide Ray mousepad (met 6 coole blauwe ledjes)? Zit te denken aan een copperhead+ray maar weet niet of dat werkt/stoort. Zit nu met Logitech 510 blauw en zwarte Clanbase Icemat, en dat kan in 2006 haast niet meer he ;)

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

• Broodjebram
P5ycho schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 14:33:
omg je hebt lekker zitten kloten.
Als je nieuwe drivers installeert wel de oude eerst deinstalleren natuurlijk!

Nu heb je: 6.07 geinstalleerd, 6.09 geinstalleerd (waarbij je nog een waarschuwing kreeg dat het niet kon op dezelfde locatie, hint hint!)

Wat je nu gaat doen is het volgende:
Hang een ander usb muisje aan je pc als je die nog hebt liggen. (Geen software ervan installeren!)
Trek copperhead er uit als je dat nog niet gedaan had.
Je deinstalleert alle razer software. (en alle andere muissoftware van andere merken)
Je gooit al je gedownloade drivers en firmware weg en begint opnieuw:
Je verwijdert na deinstallatie met de hand de mappen op zowel C (C:\Program Files\Razer\Copperhead\) als op de D locatie.
download driver 6.09
download firmware 6.17i
start opnieuw op.
druk copperhead er in (in windows). Onthoud even wat de pc doet als de muis gedetecteerd wordt.
start driveristallatie.
reboot.
ga naar device manager.
Kijk onder Human Interface Devices, doe voor de copperhead 'update driver', dont search, have disk, verwijs naar C:\Program Files\Razer\Copperhead\Driver. Installeer deze zodat je zeker weet dat je de goeie hebt.
Reboot.
Probeer nu de firmware te flashen (in razer software: save/load config, update firmware, volg instructies, verwijs naar uitgepakte 6.17i firmware)
Reboot
Laat ons weten hoe ver je komt, wat je gedaan hebt, vermeld elk detail.
Ok
Ik heb geen ander USB muisje maar wel een PS/2 muis, die erin gestopt drivers gedownload firmware gedownload(heb deze downloads naar C:\Program Files\Razer\Copperhead verwezen moest deze map overigens wel zelf aanmaken)
reboot gedaan
stop de muis erin hoor ik een dingdong geluid
Ik wil de driver gaan installeren: The driver is the same as the current driver do you wish to remove it? :( |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Broodjebram op 27-01-2006 15:32 ]

• P5ycho
drivers gedownload firmware gedownload(heb deze downloads naar C:\Program Files\Razer\Copperhead verwezen moest deze map overigens wel zelf aanmaken)
Zeg, waarom draai je niet gewoon de setup? deze installeert naar C:\Program Files\Razer\Copperhead en de rest zou vanzelf moeten gaan?

Als je nu slim bent houd je je downloads weg van je installatiemappen, dus niet downloaden naar program files en niet installeren naar andere mappen dan program files!

dus maak op een handige plek een download map: D:\Downloads ofzo, mik daar de gedownloade driver en firmware in, extract ze beiden naar een eigen map, en draai dan gewoon de exe!
daarna later bij de firmware even verwijzen naar de firmware in d:\Downloads\razer617i\firmware.s19 of mik deze firmware in C:\Program Files\Razer\Copperhead\firmware. Je moet het jezelf makkelijk maken...ordenen zodat je niet in de war komt.
Ik wil de driver gaan installeren: The driver is the same as the current driver do you wish to remove it?
Is dat tijdens start van de setup.exe, of als de daadwerkelijke driver wordt geinstalleerd? Heb je van te voren -alle- razer prut eerst gedeinstalleerd via 'add/remove programs' en daarna met de hand weggegooid wat er over bleef?

[ Voor 17% gewijzigd door P5ycho op 27-01-2006 15:44 ]

• Broodjebram
alle gedownloade dingen er weer afgehaald
en opnieuw gedownload in C:\Documents And Settings\Downloads
setup.exe gestart: The Driver is the same as the current driver do you wish to remove it :(

Heb all Razer prut eraf gehaald via add/remove maar daar staan die 2 programma's die als ik die opstart: The Driver is the same as the current driver do you wish to remove it? zeggen :(
EDIT: het is trouwens tijdens de start van setup.exe

[ Voor 41% gewijzigd door Broodjebram op 27-01-2006 16:00 ]

• P5ycho
gewoon doorgaan dan. installeert ie t vers. daarna bovenstaande guide volgen.

• Broodjebram
ok gedaan dan krijg ik:

The InstallShield Wizard has successfully installed Mystify Razer Boomslang 2100
Before you can use the program you must restart your pc
Na de Reboot: geen driver te bekennen hij start geen trayicon niks
|:(

Verwijderd

Broodjebram schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 16:28:
ok gedaan dan krijg ik:

The InstallShield Wizard has successfully installed Mystify Razer Boomslang 2100
Before you can use the program you must restart your pc
Na de Reboot: geen driver te bekennen hij start geen trayicon niks
|:(
Mystify Razer Boomslang 2100?????
Voor een copperhead?
volgens mij heb je het verkeerde bestandje van de site geplukt

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2006 17:05 ]

• P5ycho
weet je zeker dat je bovenstaande driver gedownload hebt en ook gebruikt? Heb je wel een copperhead :+
Lijkt me echt sterk dat je mijn download links gebruikt hebt namelijk.
nogmaals: deze driver!

[ Voor 50% gewijzigd door P5ycho op 27-01-2006 17:07 ]

Verwijderd

Ik had begrepen dat als je je muis flashed met de driver die op de cd staat dat ie dood is. Dus waarschijnlijk heb je m al verziekt. Ik zou maar lekker ff met Razor mailen om je verhaal te doen. Waarschijnlijk krijg je dan wel een nieuwe.

• P5ycho
Als je idd de Firmware7.26.s19 firmware die op de cd staat gebruikt hebt dan kun je het wel schudden. Maar, eerst even duidelijk wezen wat je nu allemaal nog gedaan hebt en of je wel mijn links gebruikt hebt.

• Broodjebram
heb al je links gebruikt P5ycho ik ga geen Boomslang driver downloaden voor mijn Koperkop :+
En ik heb de Firmware van de site gebruikt met de driver van de cd :X

[ Voor 29% gewijzigd door Broodjebram op 27-01-2006 18:47 ]

• P5ycho
Heb je mijn guide nu helemaal gevolgd?
ga naar device manager.
Reboot.
denk dat je daar gebleven bent.
als je een boomslang ziet ipv een copperhead in de device manager, gewoon driver forceren.

Ik snap niet hoe je de firmware van de site gehaald hebt, zonder de bijbehorende drivers te installeren. ze worden namelijk als pakket aangeboden, je moet de driver installeren voordat je de firmware kunt flashen...

Wat je ook kunt proberen is de razer software met de hand starten (C:\Program Files\Razer\Copperhead\razercfg.exe) en dan proberen te flashen met de 6.17i firmware.

[ Voor 33% gewijzigd door P5ycho op 27-01-2006 18:56 ]

• Broodjebram
ok ik ben verder :+ maar nu nog wat leuks hij zoekt een bestandje genaamd copperhd.sys
maar in mijn zoektocht naar zooi van Razer heb ik die verwijderd :+
weer gevonden....in een backup file(ik hou van Windows O+ )

[ Voor 18% gewijzigd door Broodjebram op 27-01-2006 19:08 ]

• Broodjebram
de muis word herkend :)
maar de driver wil hij niet installeren :+ zegt nog steeds dat The driver is the same enz..... en dat het een Boomslang mystify driver is :+
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste