uhhm moet zeggen dat ik wel eens wat download...maar ben een eerlijke ahum downloader zodra het me bevalt ga ik ook kopen als het niet bevalt zoek ik de unstillar.. en kopen op pc blijft voor als nog goedkoper en dat 10tje per spel scheelt me dan inderdaad ja!Anoniem: 142179 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:49:
[...]
Uhm, de spelletjes voor je PC kosten ook de nodige Euri, je zult er op doelen dat je makkelijker een kopietje kunt spelen. Dat mag natuurlijk nietEr zijn ook altijd wat chipjes die wonderen doen natuurlijk voor een console, waardoor je die 60/70 euri per keer niet hoeft uit te geven
Zag 't nieuws over de GPU vandaag komen, was geinig tov de specs van de GTO2.
waarom download je dan niet gewoon de demo ? als je toch van plan bent om even te kijken als je het leuk vind. Daar zijn die demoNSTRATIE's voor heRSD1982 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 04:34:
[...]
uhhm moet zeggen dat ik wel eens wat download...maar ben een eerlijke ahum downloader zodra het me bevalt ga ik ook kopen als het niet bevalt zoek ik de unstillar.. en kopen op pc blijft voor als nog goedkoper en dat 10tje per spel scheelt me dan inderdaad ja!
< dit stukje webruimte is te huur >
Toch typisch dat Empc de enige leverancier van deze kaart in Nederland is en steeds nieuwe zendingen binnenkrijgt. Dan moet het andere winkels toch ook lukken om deze kaarte te verkopen?Leviathan2 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:52:
Ik heb de GTO2 nu ook eindelijk maar eens opgehaald (lag al een week op de plank te wachten bij Empc).
Nu mijn nieuwe cpu en geheugen (500mhz DDR) nog binnen en kan eindelijk gaan assembleren en testen.
Bij empc zeiden ze dat ze nu 1 lading van 30 stuks al binnen een paar dagen verkocht hadden en dat er volgende week weer een zending van 30 stuks binnenkomt......dus wie nog een GTO2 wil.....limited edition
Sapphire GTO2 @ Radeon X850XT PE Speeds (540/590)

Omega 5,9 Catalyst
3000+ @ 2.4GHz
1GB DDR

Omega 5,9 Catalyst
3000+ @ 2.4GHz
1GB DDR
[ Voor 18% gewijzigd door STIMPPYYY op 15-10-2005 12:23 ]
Met stock fan inderdaad, ik weet niet hoe warm hij wordt. In ieder geval niet warm genoeg want de fan die draait nog steeds geen full speed bij 3dmark03. Als hij op 100% draait wordt de tempratuur het hoogst.

X800GTO2 @ X850 XT PE 560/600

GTO2 @ 575/615
PCB wordt niet eens warm, kan hem gewoon aanraken tijdens het benchen, dit is wel erg ziek zeg.

X800GTO2 @ X850 XT PE 560/600

GTO2 @ 575/615
PCB wordt niet eens warm, kan hem gewoon aanraken tijdens het benchen, dit is wel erg ziek zeg.
[ Voor 23% gewijzigd door STIMPPYYY op 15-10-2005 12:41 ]
Anoniem: 128052
Lol echt nice 
Kan niet wachten tot ik de rest van me spullen binnen heb, en kan testen
Kan niet wachten tot ik de rest van me spullen binnen heb, en kan testen
Het houdt maar niet op

590/630
Dit is met Stock fan, kaart wordt niet eens warm. Ik zit bijna aan het einde van ATI Tray tools overclocking
Ik kan nog maar 10MHz op de core gooien, verder gaat hij niet en ik ben ervan overtuigd dat dit ook geen probleem moet zijn.
Misschien leuke vergelijking met de 7800GTX
Wel een wat oudere build.
In windwows wordt deze kaart niet warmer Dan 38/40 graden.

590/630
Dit is met Stock fan, kaart wordt niet eens warm. Ik zit bijna aan het einde van ATI Tray tools overclocking

[ Voor 48% gewijzigd door STIMPPYYY op 15-10-2005 12:59 ]

Wow!
590/640 en still going

Dit is toch echt te ziek voor woorden.
Je gooit 190MHz meer op de core en 150 op mem en kaart wordt niet eens warm damn
[ Voor 83% gewijzigd door STIMPPYYY op 15-10-2005 13:22 ]
Is dit mogelijk anders stop ik er nu mee... ik vind de standaard speeds ook goed genoeg, game zelf niet meer zoveel namelijk
Als je een spel gaat spelen gaat hij veel warmer worden ja.
Op techforums zeggen ze dat 540/590 nog het veiligst is.
Op techforums zeggen ze dat 540/590 nog het veiligst is.
Oke
thnx.
Hier tot nu toe mijn hoogste score met een GTO2. Stop nu even.
3dMark linkje.
590/640 3dmark05
http://service.futuremark...ectdetails&projectType=12
595/645 3dmark03
http://service.futuremark...ectdetails&projectType=10
De kaart werd onder het testen niet warmer dan 60 Graden.
/edit
Vreemd ja dat ze niet werken... dan maar zo
3dmark03

3dmark05
3dMark linkje.
590/640 3dmark05
595/645 3dmark03
/edit
Vreemd ja dat ze niet werken... dan maar zo
3dmark03

3dmark05

[ Voor 101% gewijzigd door STIMPPYYY op 15-10-2005 14:09 ]
Anoniem: 109887
Gebruik ATi Tool Die gaat hoger dan 600MHz.STIMPPYYY schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:50:
Het houdt maar niet op![]()
[afbeelding]
590/630
Dit is met Stock fan, kaart wordt niet eens warm. Ik zit bijna aan het einde van ATI Tray tools overclockingIk kan nog maar 10MHz op de core gooien, verder gaat hij niet en ik ben ervan overtuigd dat dit ook geen probleem moet zijn.
[afbeelding]
Indrukwekkende score's, maar uw compare url's kloppen niet. Ze verwijzen naar de eigen projecten.STIMPPYYY schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:26:
Okethnx.
3dMark linkje.
590/640 3dmark05
595/645 3dmark03
Anoniem: 59888
Ik was ook nog op zoek naar een nieuwe kaart, en deze ziet er wel goed uit, een X850XT voor 220 euro.
De voorraadstatus gaf aan dat hij nog op voorraad was. Bellen kan helaas niet op zaterdag dus hopelijk hebben ze 'm nog. Ik heb al een factuur dus dat ziet er goed uit.
Inderdaad, zou dit net ook even vermeldenAnoniem: 109887 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:26:
[...]
Gebruik ATi Tool Die gaat hoger dan 600MHz.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
ATI Tool had het over Temporal AA, een of andere vorm van Anti analising waarmee hij fouten zou geven als ik het aanhad en ging scannen naar overclock.
Ik kan het nergens vinden in het ATI menu tevens niet in Ati Tray tools. Ik heb de search al gebruikt kwam niet echt verder. Hoe zet je dit uit?
Ik kan het nergens vinden in het ATI menu tevens niet in Ati Tray tools. Ik heb de search al gebruikt kwam niet echt verder. Hoe zet je dit uit?
Anoniem: 142179
Damn hoeveel spellekes mag je dan wel niet kopen als je het verschil van 10 Euro per game gaat vergelijken op een videokaart van 220 Euro, dan wel een compleet systeem van een factor x maal dit bedrag... Gemiddeld systeem kost toch ruim 1.500 EUro als je een optimaal gamesysteem hebt tegen (ha geweldig ben benieuwd hoeveel opmerkingen er weer gaan komen) een optimaal gamesysteem van 299 Euro.RSD1982 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 04:34:
[...]
uhhm moet zeggen dat ik wel eens wat download...maar ben een eerlijke ahum downloader zodra het me bevalt ga ik ook kopen als het niet bevalt zoek ik de unstillar.. en kopen op pc blijft voor als nog goedkoper en dat 10tje per spel scheelt me dan inderdaad ja!
Gezien die enorme belangstelling voor deze kaart, je zou eigenlijk de hele voorraad van Empc moeten opkopen, even vasthouden en dan ter verkoop aanbieden gezien de beperkte aantallen en de grote vraag moet de prijs omhoog kunnen
Haha ben benieuwd wanneer je oprot van deze topic en stopt met janken.
Als je het niks vind zo een videokaart ga dan lekker in de xbox topic janken, en komt niet hier zeiken.
Als je het niks vind zo een videokaart ga dan lekker in de xbox topic janken, en komt niet hier zeiken.
[ Voor 32% gewijzigd door dion_b op 16-10-2005 21:34 ]
Anoniem: 142179
Kijk beste kerel, ik reageer op iemand z'n post die het heeft over een specifieke opmerking.Anoniem: 128052 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:48:
Haha ben benieuwd wanneer je oprot van deze topic en stopt met janken.
Ben tenminste niet zo'n janker als jij, die eerst de verkeerde kaart koopt zonder de 2 achter de GTO, vervolgens besteld bij een partij, terwijl alle tekens in de richting van Empc wijzen waar je de kaarten zeker te weten kunt krijgen en vervolgens tot 3 x toe vooruit betaald heeft. Uiteindelijk dan de kaart krijgen, gefeliciteerd! haha
Geef verder aan dat het uit commercieel oogpunt wellicht interessant kan zijn alle kaarten op te kopen, niets voor jou gezien je graag veel Euri investeert in kaarten?
[ Voor 21% gewijzigd door dion_b op 16-10-2005 21:18 ]
Die GTO had ik besteld, omdat ze hem eerst bij EMPC nog niet hadden. Toen EMPC hem had en ik eindelijk me geld terug had, was hij al weer uit vooraad bij EMPC, en stond hij nog op vooraad bij 4Launch.... Wat dus niet zo was.
Anoniem: 122319
@ STIMPY
Hele nette scores man! Echt ongelooflijk!
Nu vraag ik me af, zijn deze overclocks alleen mogelijk bij het exemplaar dat stimpy heeft, of staan deze kaartreeks erom bekend zulke hoge overclocks te halen?
Want de scores van 3mark zijn echt te gek voor woorden..
Hele nette scores man! Echt ongelooflijk!
Nu vraag ik me af, zijn deze overclocks alleen mogelijk bij het exemplaar dat stimpy heeft, of staan deze kaartreeks erom bekend zulke hoge overclocks te halen?
Want de scores van 3mark zijn echt te gek voor woorden..
Wat ik mij afvraag is in hoe verre deze kaart opgewassen is tegen de aankomende budget kaarten. Neem bijvoorbeeld de 7600 die uitkomt. Zal deze ongeveer hetzelfde gaan presteren. Ik wil dit graag weten aangezien ik natuurlijk ook over een tijdje nog de nieuwste games wil spelen en ik geen miskoop wil doen. En ja natuurlijk weet ik dat geen 1 kaart echt toekomst proof is, maar toch mist ATI's X-serie de shader model 3.0 welke toch heeft bewezen een verbetering voor de eyecandy te zijn.
Ik wil graag jullie mening hierover.
Voor de rest lijkt dit mij een perfect kaartje voor een schapelijke prijs.
voor de duidelijkheid: het gaat mij om de performance na de unlock
Ik wil graag jullie mening hierover.
Voor de rest lijkt dit mij een perfect kaartje voor een schapelijke prijs.
voor de duidelijkheid: het gaat mij om de performance na de unlock
Jongens, dadelijk gaat dit topic nog op slot door jullie kinderachtige ge-emmer tegenover elkaar, hoe oud zijn jullie nou? Oud genoeg om op eigen kracht een graka te halen, dus ik vind eigenlijk dat dit soort discussie én buiten GoT gevoerd moeten worden, én op niveau mag, want dit slaat imho nergens op...Cubewood en Thamart schreven op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:48:
Blabla, flame, troll, nog meer geflame, e.d.

Voor de rest: STIMPY, mocht je nog verder willen OC'-en, dan is RadLinker een goede aanrader. Waarom? Daar kan je je GPU opvoeren tot 20.000 MHz ofzo, en ik ben eigenlijk bang dat zelfs jouw kaart dat niet gaat redden, haha
* Jejking krijgt ineens zin om binnenkort de telefoon te pakken en een GTO2 te bestellen
* Jejking heeft er héél veel spijt van dat hij een X800XL heeft gekocht voor €320
Maar ja, dit soort monsteraanbiedingen kan zelfs mijn glazen bol niet aan zien komen, defectje
@ HackJedi, ik denk zelfs dat dit monster over de 7200/7600-reeks heen gaat walsen (mits unlocked)
[ Voor 7% gewijzigd door Jejking op 15-10-2005 18:38 ]
Ik had hem afgelopen Woensdag al binnen, zie vorige posts in dit draadje, en ik ga hem
morgen naar alle waarschijnlijkheid eindelijk inbouwen
[offtopic] De LAN party was TOP [/offtopic]
morgen naar alle waarschijnlijkheid eindelijk inbouwen
[offtopic] De LAN party was TOP [/offtopic]
wordt het niet tijd voor een mooi GTO 2 topicje (wat ik al eerder zei). Zodat alles een beetje overzichtelijker wordt. Deze was fftjes leuk om te delen waar je het kon kopen, en hoe deze kaart in elkaar stak etc, maar voorderest sluit ik me wel enigsinds bij dion_b (mod) aan, het wordt zo wel een beetje een zooitje.
Helaas heb ik mijn kaart nog nie kunnen testen, dus het beginnen van een nieuw topic van mij is een beetje onzinnig. Iemand anders die zich geroepen voelt ?
Helaas heb ik mijn kaart nog nie kunnen testen, dus het beginnen van een nieuw topic van mij is een beetje onzinnig. Iemand anders die zich geroepen voelt ?
Ik voel mij geroepen! Zal wel eerste 'echte' topic worden... ik zal hem ook bij [DOC] plaatsen, aangezien het toch over modificeren en garatie verspelen gaat...
Vandaag is hij namelijk binnen gekomen uit Duitsland! (zie plaatje rechts!)

edit: wel even wachten op mijn tagan 480-u22 voeding... ik denk niet dat een 300 watt ding mijn nieuwe systeem trekt
Waterkoeling moet ook nog uit duitsland komen...
Vandaag is hij namelijk binnen gekomen uit Duitsland! (zie plaatje rechts!)

edit: wel even wachten op mijn tagan 480-u22 voeding... ik denk niet dat een 300 watt ding mijn nieuwe systeem trekt
[ Voor 25% gewijzigd door MeMoRy op 17-10-2005 13:29 ]
U vraagt, wij antwoorden.
empc zou hem toch deze week binnen krijgen?
ik kan hem nergens meer terug vinden? net nu ik um wilde bestellen
Ik heb hem al vorige week besteld en meteen betaald maar heb nog niets van mail ontvangen van empc.
Raar, ik wacht nog af
Raar, ik wacht nog af

Anoniem: 156072
lol kiddie doos van moederbord vergeleken met al die andere dozen:P
EDIT:
maar gaat erom wat er in zit
EDIT:
maar gaat erom wat er in zit
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 156072 op 17-10-2005 15:36 ]
Hier staat ie nog wel bij.hackjedi schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:15:
empc zou hem toch deze week binnen krijgen?
Ik heb hem zaterdag besteld, hij stond het hele weekend nog op:

Maar vanochtend werd dit meteen veranderd naar:

Ik ben dus bang dat ik buiten de boot gevallen ben en dat ze in het weekend de voorraadindicatie niet veranderen
[ Voor 26% gewijzigd door HIDMAN-X op 17-10-2005 16:46 ]
best wel lame van empc...
eerst zeggen ze ja we krijgen er 30 binnen in week 42 en nu hebben ze die hele kaart uit het assortiment gehaald
eerst zeggen ze ja we krijgen er 30 binnen in week 42 en nu hebben ze die hele kaart uit het assortiment gehaald

Ik krijg allemaal enge popups als ik deze pagina (pagina 13 van deze topic) probeer te laden... iemand anders hier last van? Ik heb geen zin in spyware...
Zo ja: kan een moderator hier iets aan doen?
edit: iets met "plesk"?
Zo ja: kan een moderator hier iets aan doen?
edit: iets met "plesk"?
[ Voor 7% gewijzigd door MeMoRy op 17-10-2005 16:44 ]
Hij staat nu weer op de frontpage van empc
Heb hem gewoon maar besteld. Nu hopen dat ik hem nog krijg. Was al een tijd op zoek naar dit kaartje en voor zo weinig laat ik hem niet liggen.
Was namelijk van een x800 agp naar pci-e 6600gt gestapt en dat merk je behoorlijk...
Was namelijk van een x800 agp naar pci-e 6600gt gestapt en dat merk je behoorlijk...
ZEURPIETAnoniem: 156072 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:35:
zo beter dan?

Anoniem: 156072 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:35:
offtopic:
Moet je es naar de non UT lanparty versie kijken
http://om3ga.net/gallery2/v/photos/dfimotherboard/
*owned*
Moet je es naar de non UT lanparty versie kijken
http://om3ga.net/gallery2/v/photos/dfimotherboard/
*owned*
Hehe ik was ook al eerder buiten de boot gevallen zie een paar pagina's terug...ik moet alleen nog een track en trace nummer ontvangen...maar er komt er 1 kmijn kant op
je ken altijd mailen...mocht er iemand nie betalen dan kan je mss nog mazzel hebben
offtopic:
Niet het enige topic dat ze volgen, ben een keer benaderd door een EMPC medewerker die notabene op vakantie was, die een post van mij tegenkwam over de RMA afhandeling van een kapotte Sapphire kaart die bij hun vandaan kwam...
Niet het enige topic dat ze volgen, ben een keer benaderd door een EMPC medewerker die notabene op vakantie was, die een post van mij tegenkwam over de RMA afhandeling van een kapotte Sapphire kaart die bij hun vandaan kwam...
[ Voor 3% gewijzigd door Mesh op 17-10-2005 20:35 ]
Signature?
wat is atm betrer? zon x800 of 7800 gt(r)?
7800GT natuurlijk, kaart van mij (GTO2) haalt ongeveer het niveau qua 7800GT stock als deze in mijn pc zou zitten qua 3dmarks dan. Het is ook een generatie later dus betere opties.sander815 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:41:
wat is atm betrer? zon x800 of 7800 gt(r)?
Ik kan werkelijk elk spel op 1920x1200 spelen op alle hoge detail settings met mijn GTO2 dit op het niveau van een X850 XT PE, 7800GT niveau is alleen om te benchen dus weet ook niet wat de performance is ten opzichte van een echte 7800GT. Dus een 7800GT is zeker een mooie kaart daarnaast kan je deze ook mooi overclocken. Wel heb ik het gevoel bij ATI dat het beeld wat "smoother" en minder hakkelig overkomt. Dat is een persoonlijke mening. Ik vind ATI beeld er net wat beter uitzien, ik heb genoeg Nvidia kaartjes in mijn systeem gehad
Ik ben wel erg blij met deze kaart, overclocken goed en scheelt me toch weer zon 160 euro.
[ Voor 42% gewijzigd door STIMPPYYY op 17-10-2005 20:56 ]
Anoniem: 135673
Jij hebt vast F.E.A.R. nog niet gespeeld op die resolutieSTIMPPYYY schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:52:
[...]
Ik kan werkelijk elk spel op 1920x1200 spelen op alle hoge detail settings met mijn GTO2 dit op het niveau van een X850 XT PE,
Nah ben niet zo'n gamer meer. Ik hoorde dat die game nog niet eens was te spelen meteen 7800GTX, het ligt er ook maar net aan of de engine gewoon soepel loopt. Als je kijkt naar DOOM 3 en Half life 2 merk je gewoon dat de enige goed in elkaar zit en je lekker kan gamen.
Ik speel op dit moment : Age of Empires 3, Half life 2, GTA San Andreas, Doom 3, CS - Source en nog wat oudere games.
Daarnaast is F.E.A.R toch nog niet uit, behalve de Demo.
Ik speel op dit moment : Age of Empires 3, Half life 2, GTA San Andreas, Doom 3, CS - Source en nog wat oudere games.
Daarnaast is F.E.A.R toch nog niet uit, behalve de Demo.
[ Voor 9% gewijzigd door STIMPPYYY op 17-10-2005 21:21 ]
STIMPPYYY schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:20:
Nah ben niet zo'n gamer meer....
[...]

Ben nog in afwachting op m'n amd64 3500+ venice, GTO2 en overige toebehoren, kan daarom nu alleen Starcraft en Red Alert 2 op me laptop spelen, aangezien me videokaart ook kaduuk is.
Signature?
hehe vanaf morgen ligt F.E.A.R. in de winkels...;)
Ben benieuwd sinds mn 6600gt is overleden zit ik al weer een tijdje vast aan een X300se tja je moet wat, het verschil zal weer lekker te merken zijn mag ik hopen...
Nog ff wachten tot ie binnenkomt:)
Ben benieuwd sinds mn 6600gt is overleden zit ik al weer een tijdje vast aan een X300se tja je moet wat, het verschil zal weer lekker te merken zijn mag ik hopen...
Nog ff wachten tot ie binnenkomt:)
[ Voor 3% gewijzigd door RSD1982 op 17-10-2005 21:42 ]
Osdorp-Dude schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:38:
[...]
![]()
Ben nog in afwachting op m'n amd64 3500+ venice, GTO2 en overige toebehoren, kan daarom nu alleen Starcraft en Red Alert 2 op me laptop spelen, aangezien me videokaart ook kaduuk is.
AOE 3 is trail versie, Doom 3 speel ik niet maar ik weet gewoon dattie goed draait op een GTO2
Kon het hier nie echt vinden maar is dit ding nu crossfire-ready of nie?
Dacht het niet.RSD1982 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 22:00:
Kon het hier nie echt vinden maar is dit ding nu crossfire-ready of nie?
...
Waar blijft dat nieuwe topic?
Signature?
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
is wel lite-versie en in belgie. ik weet niet hoeveel de verzendkosten zijn. dus uiteindelijk ze overal ongeveer even duur.
Ik zag ze net bij PC Zaak ook op voorraad verschijnen nog stuk goedkoper dan alternate ook
klik
Net bij zercom besteld, en ook ff gebeld hoe het zat. Hij is besteld en was bij de leverancier gewoon op voorraad.
Het is idd wel gek dat hij opeens bij zoveel shops te krijgen is, enfin ik heb hem net ook besteld bij 4launch voor mijn nieuwe systeem ipv x800gt.
If good's on the left, then I'm sticking to the right.
hoe groot is de kans eigenlijk dat de 16 pipeline unlock lukt? kunnen we niet een polletje houden? of gaat er nog een topic over?
100% voor zover ik weet... zie verder hier
aaah thanks! that does it, ik moet m hebben!
Er staat gewoon een GTO² nu alweer op marktplaats
( Nee niet van mij )
Als iets zo snel al op marktplaats staat, moet er iets niet goed mee zijn...
Wacht even... de adverteerder komt uit nijmegen...komt STIMPPYYY niet ook uit nijmegen?
Wacht even... de adverteerder komt uit nijmegen...komt STIMPPYYY niet ook uit nijmegen?
marktplaats.nl --> Computer hardware --> Videokaarten --> zoek op ; GTO2

BUSTED!!!MeMoRy schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 10:07:
Als iets zo snel al op marktplaats staat, moet er iets niet goed mee zijn...
Anoniem: 98506
Waarom staat de GTO2 nog niet in de Pricewatch? Beetje onoverzichtelijk om dit hele topic door te moeten bladeren om prijzen te vinden
Klopt het dat hij (Sapphire) op het moment het goedkoopst is bij PC Zaak voor 217 euro?
iComputers is nog goedkoperAnoniem: 98506 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 14:03:
Waarom staat de GTO2 nog niet in de Pricewatch? Beetje onoverzichtelijk om dit hele topic door te moeten bladeren om prijzen te vindenKlopt het dat hij (Sapphire) op het moment het goedkoopst is bij PC Zaak voor 217 euro?
En 4launch is nog goedkoper: 214,-
Ik krijg hem trouwens morgen binnen.
Ik krijg hem trouwens morgen binnen.
If good's on the left, then I'm sticking to the right.
Max active in tilburg heeft deze kaart te koop
www.maxactive.nl
Sapphire ATI X800GTO2 Square GDDR3,PCI-E,/TVO/DVI-I,256MB
voor 201 euro volgens mij goedkoopste tot nu toe
www.maxactive.nl
Sapphire ATI X800GTO2 Square GDDR3,PCI-E,/TVO/DVI-I,256MB
voor 201 euro volgens mij goedkoopste tot nu toe
[ Voor 48% gewijzigd door sarlo op 31-10-2005 19:36 ]
ik lees 238 euro...
max02464 Sapphire ATI X800GTO 256MB GDDR3,PCI-E,/TVO/DVI-I 201.99 vga kaart
max02465 Sapphire ATI X800GTO Fireblade GDDR3,PCI-E,/TVO/DVI-I,256MB 227.50 vga kaart
max02466 Sapphire ATI X800GTO2 Square GDDR3,PCI-E,/TVO/DVI-I,256MB 238.28 vga kaart .
het is dus de gewone GTo die 201 euro is
max02465 Sapphire ATI X800GTO Fireblade GDDR3,PCI-E,/TVO/DVI-I,256MB 227.50 vga kaart
max02466 Sapphire ATI X800GTO2 Square GDDR3,PCI-E,/TVO/DVI-I,256MB 238.28 vga kaart .
het is dus de gewone GTo die 201 euro is
Waarom blijft iedereen die fout maken
... is de topictitel niet duidelijk?
Zeg dan niets...

Zeg dan niets...

Dat heet marketingSpacejam schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:01:
ik vraag me eigenlijk af wat er zo limited is aan deze kaart?

Signature?
Dat heet: Hij is wel enigzins limited omdat er niet zoveel r4x0 chips meer zijn, maar er zijn toch eigenlijk wel veel chips, omdat de vraag naar gto's onverwacht groot is.
[ Voor 13% gewijzigd door Brainless-NL op 31-10-2005 22:33 ]
Nee, ik verwacht wel een soort op=op...
Hij staat bijvoorbeeld ook nog steeds niet op de sapphire pagina...
Ik heb hem op 8 Okt. besteld voor maar € 214,22 ( empc.nl ) en ik had hem 12 Okt. in mijn handen.Spacejam schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:01:
ik vraag me eigenlijk af wat er zo limited is aan deze kaart?
Limited --> Nou dat hij gegarandeerd draait als een X850XT(PE) en dat doet hij ook
kans zou wel groot zijn ja dat hij bijv maar een maand misschien 2 leverbaar is. maar als je empc dan moet geloven: nu halen nog maar een paar beschikbaar valt dat op het moment ook wel mee.
offtopic:
mijn kaart komt morgen binnen
<== of toch niet 1 dag vertraagd. 
mijn kaart komt morgen binnen
[ Voor 8% gewijzigd door Avvd op 01-11-2005 10:16 ]
Dat kan volgens mij niet omdat de GTO maar 12 Pixel Pipelines heeft in tegenstelling tot de X850XT die er 16 heeft. Ik neem aan dat je het alleen over de kloksnelheden hebt? Of unlock je pipelines door een bios te flashen?WiLLoW_TieN schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:48:
[...]
Ik heb hem op 8 Okt. besteld voor maar € 214,22 ( empc.nl ) en ik had hem 12 Okt. in mijn handen.
Limited --> Nou dat hij gegarandeerd draait als een X850XT(PE) en dat doet hij ook
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
zzzzzzzzz slim van je dat is al niet 100 keer gezegt ofzo, check dit topic voor resultaten:Bor de Wollef schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 07:56:
[...]
Dat kan volgens mij niet omdat de GTO maar 12 Pixel Pipelines heeft in tegenstelling tot de X850XT die er 16 heeft. Ik neem aan dat je het alleen over de kloksnelheden hebt? Of unlock je pipelines door een bios te flashen?
[rml][ OC] Sapphire X800 GTO² --> x850xt PE topic[/rml]
ik verwacht niet dat de prijzen van de GTO2 nog gaan dalen.MeMoRy schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 22:42:
Nee, ik verwacht wel een soort op=op...
Stijgen denk ik eerder wegens de schaarste van de kaart.
Ik heb hem overigens nog niet geflashed omdat ik nog eff wil testen. ivm met garantie
En???? hoe werkt hij standaard?zzz16 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:04:
[...]
ik verwacht niet dat de prijzen van de GTO2 nog gaan dalen.
Stijgen denk ik eerder wegens de schaarste van de kaart.
Ik heb hem overigens nog niet geflashed omdat ik nog eff wil testen. ivm met garantie
Ik heb hem ook zojuist besteld bij icomputers. Was nog gewoon op voorraad
Kan niet wachten totdat hij binnenkomt.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Had hem vanochtend bij 4launch besteld en betaald, maar krijg net een mailtje dat de kaart END OF LIFE is.. Erg vaag aangezien hij bij hun OP VOORRAAD staat! Laatste keer 4launch dus voor mij!
sucked dat had iemand anders hier ook, cube d8 ik want die had een paar tegenslagenAnoniem: 98506 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:38:
Had hem vanochtend bij 4launch besteld en betaald, maar krijg net een mailtje dat de kaart END OF LIFE is.. Erg vaag aangezien hij bij hun OP VOORRAAD staat! Laatste keer 4launch dus voor mij!
Ik houd mijn vingers gekruisd. In de bevestigingsmail stond dat mijn kaart klaar stond voor verzending.....
Ik heb zonet icomputers gemailt.. had binnen 5min reactie terug, (ja om half 10 idd)....in 1 woord.. service
ze hebben nog 2 kaarten liggen, ik heb zo snel als ik kon er een besteld en een DFI NF4 SLi-DR meteen meebesteld, dus degene die HEEEL snel is, zou er ook nog eentje kunnen bemachtigen
kan me 9800PRO@XT eindelijk de deur uit, net zoals mn MSI K8N Neo2 Platinum
ze hebben nog 2 kaarten liggen, ik heb zo snel als ik kon er een besteld en een DFI NF4 SLi-DR meteen meebesteld, dus degene die HEEEL snel is, zou er ook nog eentje kunnen bemachtigen
kan me 9800PRO@XT eindelijk de deur uit, net zoals mn MSI K8N Neo2 Platinum
[ Voor 17% gewijzigd door CyberSpeedy op 01-11-2005 21:37 ]
Dan had ik waarschijnlijk de 2voorlaatste
Anoniem: 38841
Ik heb samen met een vriend en een collega vanmorgen een poging gedaan de kaart bij pczaak te bestellen, krijg ik door de telefoon te horen dat ik er geen 3 mag afnemen, ze willen er maar 1 per persoon verkopen, dus ik tegen die verkoper zeggen dat ik er 3 in 1 keer bestel omdat ik met 2 andere personen de kaarten koop.
Maar goed als je niets wilt verkopen dan maar niet, ik heb hem nu bij EMPC gekocht, morgen heb ik ze binnen.....
Ik kan niet wachten om het een en ander uit te proberen. ik heb nu een 6600GT van Gigabyte dus het is wel een vooruitgang, niet dat de 6600 het niet goed meer doet, maar jah....
Maar goed als je niets wilt verkopen dan maar niet, ik heb hem nu bij EMPC gekocht, morgen heb ik ze binnen.....
Ik kan niet wachten om het een en ander uit te proberen. ik heb nu een 6600GT van Gigabyte dus het is wel een vooruitgang, niet dat de 6600 het niet goed meer doet, maar jah....
Vandaag weer icomputers even gemaild. had natuurlijk erg snel reactie terug.. ze konde mij vertellen dat mijn bestelling op gestuurd is
Ik verwacht morgen dus mijn DFI en mn X800GTO2 natuurlijk.. ook vertelde ze mij dat het dit echt de laatste waren.. maar er nog steeds volop vraag is (mag duidelijk zijn
)..
Shao.. van jou ook al opgestuurd??
Shao.. van jou ook al opgestuurd??
Na de END OF LIFE bij 4launch heb ik vanochtend ook maar de GTO2 bij iComputers besteld.. Direct een mailtje gehad met de order, geld overgemaakt en vanavond al een berichtje dat de kaart vandaag is verzonden.. Kijk, zo kan het dus ook!
Waarom haalt niemand dat ding bij pczaak dat zijn toch de goeie? En nog leverbaar ook.
Heb hem helaas voor een vriend van me besteld en zit nog steeds te twijfelen of ik hem wel zal halen. Heb nu een X800xl en weet niet of het de upgrade waard is.
Heb hem helaas voor een vriend van me besteld en zit nog steeds te twijfelen of ik hem wel zal halen. Heb nu een X800xl en weet niet of het de upgrade waard is.
Omdat de levertijd op onbekend staat?Jilvoos schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:45:
Waarom haalt niemand dat ding bij pczaak dat zijn toch de goeie? En nog leverbaar ook.
nee, denk het niet teminste is mijn meningJilvoos schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:45:
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Dit is ondertussen echt een uit de hand gelopen opsomtopic geworden met slowchat. Van de laatste 20 posts zijn er zeker 10 die uit een enkele regel bestaan. Verder is de informatie die hier gegeven wordt bijna per definitie nutteloos nadat het al gepost is. Over een week is het voor niemand interessant om te weten waar een week geleden iets te koop was.
Voor dit soort discussies is een geweldig medium uitgevonden: IRC.
Zie daarvoor: [rml][ IRC] Kanalen en Servers[/rml]
Dit is ondertussen echt een uit de hand gelopen opsomtopic geworden met slowchat. Van de laatste 20 posts zijn er zeker 10 die uit een enkele regel bestaan. Verder is de informatie die hier gegeven wordt bijna per definitie nutteloos nadat het al gepost is. Over een week is het voor niemand interessant om te weten waar een week geleden iets te koop was.
Voor dit soort discussies is een geweldig medium uitgevonden: IRC.
Zie daarvoor: [rml][ IRC] Kanalen en Servers[/rml]
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.