[Sapphire X800 GTO²] Waar te krijgen?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.473 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-05 16:05
Ik wil upgraden en aangezien ik wel van wat getweak houd, leek het mij leuk om gebruik te maken van de bios mod die op de Sapphire X800 GTO² mogelijk is. Nieuwslink op Tweakers
Nu heb ik sinds kort de pricewatch link naar de Sapphire X800 GTO gevonden. Hier staat echter GTO en niet GTO2.
Verder, als ik op de sapphire site zoek, vind ik hier dat de GTO2 helemaal niet in de lijst staat!
Op verschillende plekken op het net vind ik wel reviews en discussies, waardoor blijkt dat de GTO2 werkelijk bestaat.

Weet iemand hier meer over?
- Waarom hij niet eens op de sapphire site staat?
- Waarom hij niet in nederland verkrijgbaar is? hier staat hij bijvoorbeeld wel...

[ Voor 2% gewijzigd door MeMoRy op 06-10-2005 11:39 . Reden: link klopte niet ]

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156072

ja ik wil die kaart ook, maar kan hem ook niet vinden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainless-NL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-05 16:27

Brainless-NL

lolkipo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hackjedi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-05 19:32
Hij staat wel degelijk op de sapphire website:

http://www.sapphiretech.com/en/productfiles/119image1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-02 23:46
In Frankrijk zijn ze te vinden en in Duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meestersleutel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:03
http://www.empc.nl/index.php?page=55&sub=&Cat=174

Bij deze winkel hebben ze 2 versies, de normale en de fireblade editie (snellere met 1,6ns). De normale versie staat btw ook al minimaal 8 dagen in de pricewatch: http://tweakers.net/pricewatch/125588

[ Voor 8% gewijzigd door Meestersleutel op 06-10-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Sapphire Radeon X800 GTO FireBlade 256MB heb ik gekocht vandaag, aangezien die GTO² niet te krijgen is in nederland (ik kan hem niet vinden teminste)

Die GTO² kanje wel softmodden naar een X850XL :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
Heb hem dus vanmiddag besteld bij alternate in duitsland :D
Vielen dank, Brainless-NL!

edit: bij empc hebben ze de GTO, niet de GTO2....dat is het kritieke verschil...GTO2=gaaf, de GTO heeft niet eens een extra voedingsaansluiting :/

[ Voor 55% gewijzigd door MeMoRy op 06-10-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Versturen die gasten ook naar Nederland dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
via een omweg.... JA! :*)

edit: hier bedoel ik mee, dat ze het volgens mij via alternate nederland doen, ik weet het niet precies. Je kan selecteren dat je het naar nederland wilt laten sturen. Dan sturen ze je een persoonlijke offerte die je moet bevestigen...
Ik weet alleen nog niet of ik vooruit moet betalen, of dat ik aan de deur kan betalen...

[ Voor 87% gewijzigd door MeMoRy op 06-10-2005 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
ik zou hem nu echt niet bestellen je ziet al dat de nieuwe serie gelanceerd is.

Wacht 1 of misschien 2 maanden en je hebt een veel betere kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:20
Of dat wat boeit, je kan overal wel op gaan wachten. De techniek en de nieuwste snufjes staan nooit stil. Toch is die kaart wel boeiend. Ik zou hem zeker wel kopen als de mod lukt.

Punt 1 ik heb dan een pci-e videokaart
Punt 2 hij is een stuk sneller dan me asus v9999GE @ ultra deluxe. Als ik deze kaart verkoop kan ik er best nog iets voor vragen.

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
komplett.nl heeft ze meende ik...

never mind

edit;

Bedoel je niet gewoon de x800GTO ultimate? Ik zelf kan niks vinden over GTo2 op de sapphire site...die ultimate heb ik gister wel degelijk ergens op een nedelrandse site voorbij zien komen...

[ Voor 95% gewijzigd door RSD1982 op 06-10-2005 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Bink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-05-2022
MeMoRy schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 20:40:
Heb hem dus vanmiddag besteld bij alternate in duitsland :D
Vielen dank, Brainless-NL!

edit: bij empc hebben ze de GTO, niet de GTO2....dat is het kritieke verschil...GTO2=gaaf, de GTO heeft niet eens een extra voedingsaansluiting :/
Dan mag je me uitleggen waarom het niet hebben van een extra voedingsaansluiting een minpunt is?
het pci-e slot kan toch maximaal zo'n 100 watt leveren dacht ik? genoeg ruimte lijkt me zo... pluspunt ervan is het niet hoeven prutsen met zo'n "zwevende" kabel en je hebt ook geen hele nieuwe voeding nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is wel heel leuk natuurlijk, maar omdat ik hem niet kon vinden ( die GTO²) heb ik maar die GTO fireblade ofzo besteld. Ik heb vandaag me nieuwe PC besteld bij Azerty, dus ik doe nog maar een jaartje met deze kaart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je de fireblade al binne dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 17:53
RSD1982 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:09:
komplett.nl heeft ze meende ik...

never mind

edit;

Bedoel je niet gewoon de x800GTO ultimate? Ik zelf kan niks vinden over GTo2 op de sapphire site...die ultimate heb ik gister wel degelijk ergens op een nedelrandse site voorbij zien komen...
Nee het is niet de ultimate want op techpowerup bij het overclocken staat namelijk:
The GTO² is a special product from Sapphire only. Neither the regular GTO, nor the GTO Ultimate use the unlockable chips.
Maar is het ook zeker dat het bij elke Sapphire GTO² kaart goed gaat, want als er 4 pipes locked zijn en één van die 4 pipes is naar zn grootje en je unlockt ze, heb je dan geen kans op een beschadigde graka of andere vervelende dingen?

Erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Is er nog een verschil tussen de GT en de GTO, want ik zie overal de x800 GT van .sapphire. Maar op hun site komt alleen de gto voor, wazige boel allemaal....

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
B_FORCE schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:02:
Is er nog een verschil tussen de GT en de GTO, want ik zie overal de x800 GT van .sapphire. Maar op hun site komt alleen de gto voor, wazige boel allemaal....
De kloksnelheid van de GTO ligt geloof ik wat lager maar heeft wel 4 pipelines meer. De GT is al End Of Life, wordt niet meer gemaakt en daarom staat die denk ik niet meer @ Sapphire.

Erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
jah ik had et net gevonden, mooi testje trouwens

http://www.hardwarezone.c...es/view.php?cid=1&id=1711

en nog een :P
http://www.tweaktown.com/...pe=review&dId=810&dPage=7

Is het niet verstandig trouwens o0m eventjes te wachten totdat de nieuwe serie uitkomt ?
Aangezien die volgens mij ook alternatieven heeft (voor die rpijs) maar beter presteren ?

[ Voor 63% gewijzigd door B_FORCE op 07-10-2005 11:35 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scarfish schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:21:
[...]

De kloksnelheid van de GTO ligt geloof ik wat lager maar heeft wel 4 pipelines meer. De GT is al End Of Life, wordt niet meer gemaakt en daarom staat die denk ik niet meer @ Sapphire.
volgens mij zit je er helemaal langs. :| De kloksnelheid ligt volgens mij hoger, en de gt is een pas nieuwe kaart dus kijk nog maar eens goed rond, die gaan ze prolly niet na 3 maanden niet meer maken (maar ik kan er ook langszitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Anoniem: 156072 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:38:
[...]

volgens mij zit je er helemaal langs. :| De kloksnelheid ligt volgens mij hoger, en de gt is een pas nieuwe kaart dus kijk nog maar eens goed rond, die gaan ze prolly niet na 3 maanden niet meer maken (maar ik kan er ook langszitten)
de kloksnelheid is lager, zeker weten, kijk ook maar in die reviews die ik gepost heb.

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oja mybad :P

EDIT: heeft er ook nog iemand wat informatie over de sapphire x800GTO Fireblade Edition ofzo. Want ik kan er echt niks over vinden. foto van de kaart is ook goed:P en benchmarks

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 156072 op 07-10-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Anoniem: 156072 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:07:
oja mybad :P

EDIT: heeft er ook nog iemand wat informatie over de sapphire x800GTO Fireblade Edition ofzo. Want ik kan er echt niks over vinden. foto van de kaart is ook goed:P en benchmarks
et verschil is volgens mij sneller geheugen en hoger geclocked, meer niet, maar et kan ook meer/anders zijn :P

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
Anoniem: 156072 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:38:
[...]

De kloksnelheid ligt dus lager, maar omdat de GTO meer pipelines heeft presteert deze beter. De GT serie is in gebruik genomen door ATi om af te komen van een aantal cores. Zie ook CJ in [Algemeen] ATi Nieuws & Discussie Topic - Deel 21

Erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
Voor andere mensen die geinterresseerd zijn... ik heb nu de bestelling bevestigd, hij kost 249 euro, daar komen 25 euro verzendkosten en 7 euro geld aan huis kosten bij.

Klinkt als veel, maar ik heb gelijk mijn hele nieuwe systeem erbij besteld, dus daarom zullen die verzendkosten wel zo hoog liggen... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik had ook gelezen dat de x800GTO fe (fireblade edition) 2 sloten in beslag nam, maar dat heb ik nog nergens gezien omdat er geen plaatjes van de kaart zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die Fireblade heb ik samen met mijn hele systeem, bij Azerty.nl gekocht.

Heb het nog niet binnen, maar zodra ik hem heb zal ik er wat over zeggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de fireblade zie ik er bij azerty niet bijstaan. wel de gwone gto en als ik die aanklik dan zie ik op het plaatje de doos van de fireblade edition staan, beetje weird:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja daarom neem ik aan dat het de Fireblade is. Want die link die ze geven naar Saphirre page is ook de Fireblade.

Naja ik zie nog wel wat ik krijg :)

(Edit) Ik heb Azerty even een email gestuurd met de vraag of het de Fireblade versie is, dus we horen het zo :)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 128052 op 07-10-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aan de prijs te zien is het de gewone GTO want de fireblade is ook op icomputers.nl te koop en die kost daar 209 euro en dat is nogal een prijsverschil met die op azrety. en de fireblade kost op alternate.nl 219 euro dus ik denk dat je de GTO krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
Jullie kunnen echt beter wachten op de GTO2... de GTO2 bevat namelijk gewoon een R480 chip, en is (zeggen ze) zonder veel moeite te unlocken tot een x850xt... De GTO en GTO fireblade hebben dit allebij niet...
Kijk ook eens hier voor een verglijking...
Let ook op de geheugensnelheid... het is 256 mb 1.6 ns Samsung geheugen! theoretische snelheid van 1,25 Ghz (ddr, dus 625 Mhz) haalbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja maar ik wil echt me pc nu hebben, en heb dus die GTO gekocht.

Over tijdje koop ik wel weer een andere vidkarat.

En het is trouwens niet de Fireblade op azerty :(

Goedemiddag,

Wij verkopen helaas niet de FireBlade edition niet.

Wij verkopen de normale versie.

Met vriendelijke groet,

R. Klink
Azerty Hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-03 19:05
even bij de weg hoor, maar hij is ondertussen te koop in NL namelijk hier. Jaja een echte GTO2

Snel snel snel, anders zijn ze op :o :+ (aha niet eens op voorraad pfffffff 8)7 )

-----------
of is het een zij?

[ Voor 21% gewijzigd door Morbid2002 op 07-10-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm nu vind ik het opeens best wel kut dat ik die GTo al op azerty hebt besteld en betaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
  • Laatst online: 23-03 19:05
Gooi er een strik omheen, geef cadeau aan je neefie, hoef je die de eerstvolgende eeuw geen cadeau meer te geven O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb Azerty even een mailtje gestuurd of ze aan die GTO² kunnen komen... Zou wel mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan2
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:56
Ik heb net de Saphire X800 GTO2 besteld bij:

http://www.empc.nl/index....roduktinformatie&Id=13496

Ga hem afhalen in Dronten en daar kost hij nu 217 euro.
Nu de rest van mijn upgrade nog bestellen en monteren en hopen dat de kaart dan goed is te modden naar een X850 XT PE en dan nog stabiel wil lopen. Als ik de reviews moet geloven moet dat niet al te moeilijk zijn....
Hou jullie op de hoogte

just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
d'oh! dat is wel goedkoper.... gelukkig zijn de andere componenten die in bij alternate heb gekocht wel goedkoper.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:20
Ik denk dat ik hem ook zo snel mogelijk die GTO 2 ga bestellen. Ik heb nou een Asus v9999GE@ ULTRA DELUXE. Het aantal 3dmarks zie je onderaan me post. De scores liggen ietsie lager dan wat eronder staat. Ga ik er op voorruit als ik de GTO2 en dan kan unlocken tot x850XT?
Want dan kan ik meteen me Gamers edition verkopen en kan ik ook meteen gelijk een nieuw pci-e moederbord gaan bestellen. En ben ik gelijk van alle AGP gezeik af.

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan2
Je hebt nu ook al goede 3dmarks zo te zien. Met de X800 GTO2 gemod naar XT PE zul je er wel iets op vooruit gaan. Je moet alleen voor jezelf bepalen of dat de extra investering (moederbord + X800) waard is.
Ik ga nu zelf van 9800XT en XP2000 naar GTO2 en AMD64 3200, aardige stap voorwaarts iig. :)

Voor 3dmarks zie bv.:

http://www.techpowerup.co...verclocking/vidcard/127/3

just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:13
Volgens mij is hij te koop voor € 214,22 bij empc.nl en als ik deze [url=rhttp://www.hexus.net/content/item.php?item=1636&page=9]review[/url] moet geloven dan wordt dit mijn nieuwe kaart maybe....

Lijkt wel of ATI een eigen tweak-card heeft uitgebracht net zoals Nvidia de 6800LE heeft :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan2
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 23:08:
Lijkt wel of ATI een eigen tweak-card heeft uitgebracht net zoals Nvidia de 6800LE heeft :9
Inderdaad, alleen ligt tot nu bekend het percentage succesvolle mods (X800 GTO2 > X850 XT PE) nog steeds op 100%. Waarschijnlijk komt dit ook doordat de GTO2 dezelfde core gebruikt als de X850XT.
Dit in tegenstelling tot de 6800LE, waar altijd een risico was dat het niet werkte.

just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop echt dat Azerty die GTO² kan krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Anoniem: 128052 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 00:00:
Ik hoop echt dat Azerty die GTO² kan krijgen :(
Bij empc.nl zijn ze alweer van de site gehaald helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik zag het... Weet iemand waarom?
Mischien mogen ze ze nog niet verkopen in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
zeer mooi kaartje :D, hoeveel meer energie verbuikt dat ding meer dan de normale GTO ? Aangezien ik niet zeker ben of ik dit beestje kan aansturen..

Tis wel een leuk kaartje die GTO(2), die lust de 6600GT wel rauw :P

offtopic:
gloof dat et eigenlijk niet meer mag hier, dit vragen, maar euhm inkoopactietje doen anders ????

[ Voor 13% gewijzigd door B_FORCE op 08-10-2005 09:57 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Laatst online: 05-05 18:26
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 08:46:
Bij empc.nl zijn ze alweer van de site gehaald helaas :'(
En weer terug. :) Heb hem ook besteld, nu alleen nog wachten op mijn moederboord (duurt lang :Z )

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Gaming247 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 15:42:
[...]

En weer terug. :) Heb hem ook besteld, nu alleen nog wachten op mijn moederboord (duurt lang :Z )
Heb hem besteld :P Welk mobo heb jij besteld. Ik moet namelijk ook nog wat score.
Zou dit wat zijn ? --> DFI nF4 SLI Infinity, nForce4 SLI (PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394) ?

[ Voor 34% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 08-10-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
d'oh... ik heb nu twee weken levertijd... jullie waarschijnlijk minder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben jaloers op jullie hoor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
hij staat er toch nog gewoon bij (bij mij wel iig :P )

ik zit alleen in dubio, of ik hem zou kopen, ik hem nmlk alleen nog geen systeem waar hij in kan :P

[ Voor 49% gewijzigd door B_FORCE op 08-10-2005 17:26 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
Ligt eraan wat je ermee wil doen, als je wil gaan overclocken kan je beter de lanparty serie nemen, anders is het een mooi boordje denk ik.
MeMoRy schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 16:48:d'oh... ik heb nu twee weken levertijd... jullie waarschijnlijk minder :(
Bij EMPC?

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Heb net maar de MSI K8N Neo4-FI besteld bij Alternate voor bij de Sapphire PCI-e X800GTO² :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
zo heb ehm toch maar gekocht, 215 euro is niet duur voor zo'n kaart.
Gaat deze goedwerken met een Asus a8n-e ?

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Zou diegene die hem al hebben een kleine review kunnen plaatsen met o.a bevindingen en evt. temp's. En scores uit 3Dmark2005 @ stock en unlockt met kleine OC.
Wat zat er b.v allemaal bij in de doos ?

[ Voor 3% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 09-10-2005 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
Duurt nog wel twee weken... :'(

Maar goed, als je zelf een beetje zoekt, dan kan je vanaf mijn beginpost al bij die info komen:
Afbeeldingslocatie: http://www.techpowerup.com/articles/127/images/3dmark05.gif

Verder
B_FORCE schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 00:39:
zo heb ehm toch maar gekocht, 215 euro is niet duur voor zo'n kaart.
Gaat deze goedwerken met een Asus a8n-e ?
Ik zou niet weten waarom niet... maar als je specs in je onderschrift kloppen denk ik dat je celeron 666 de bottleneck zal zijn :D

[ Voor 21% gewijzigd door MeMoRy op 09-10-2005 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
MeMoRy schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:41:
Duurt nog wel twee weken... :'(

[...]

Ik zou niet weten waarom niet... maar als je specs in je onderschrift kloppen denk ik dat je celeron 666 de bottleneck zal zijn :D
:P ik ga ook iets nieuws kopen slimmerik :P, heb ehm al besteld, hier met dat ding, je betaald iets meer dan een normale gto of 6600gt, en presteerd als een 300-350 euro kaart, mooi :D

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
Hier staat de GTO² ook:
http://www.mad-moxx.de/

Want bij EMPC is hij weer weg geloof ik. :?

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Gaming247 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 13:36:
Hier staat de GTO² ook:
http://www.mad-moxx.de/

Want bij EMPC is hij weer weg geloof ik. :?
net op tijd toegeslagen dus :P }) 8)

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
B_FORCE schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:35:
[...]

net op tijd toegeslagen dus :P }) 8)
Vooral deze pagina is wel grappig v.w.b de tekst en agresieve verkoop technieken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goedenavond,

Wij verkopen de normale GTO versie, wij kunnen helaas niet de GTO2 versie leveren.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

R. Klink
Azerty Hardware

Ik ga huilen :(

Morgen vragen of mischien me order van de vidkarat gecanceld kan worden, en ik me geld daarvan terug kan krijgen. Als die andere webshop de GTO² dan weer heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 15:40:
[...]

Vooral deze pagina is wel grappig v.w.b de tekst en agresieve verkoop technieken ;)
hoe bedoel je aggresief ?

(mijn duits is sowieso niet al te best :P )

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
B_FORCE schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 22:54:
[...]

hoe bedoel je aggresief ?

(mijn duits is sowieso niet al te best :P )
Nur in limitierter Stückzahl erhältlich: Die mit Spannung erwartete Sapphire Radeon X800 GTO² 256MB PCI-E, der extrem gute Overclocking-Eigenschaften nachgesagt werden.

Die GTO² von Sapphire verfügt wie die X800 GTO über 12 Pixel-Pipelines, einen Chiptakt von 400 MHz und einen Speichertakt von 490 MHz.

Angeblich sind bei diesem Modell Restbestände an High-End-Chips verbaut worden, die normalerweise auf der X850 XT verwendet werden.

Einziger Nachteil: Sapphire bringt nur eine begrenzte Stückzahl der X800 GTO² auf den Markt, Interessenten sollten daher schnell zugreifen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 22:58:
[...]

Nur in limitierter Stückzahl erhältlich: Die mit Spannung erwartete Sapphire Radeon X800 GTO² 256MB PCI-E, der extrem gute Overclocking-Eigenschaften nachgesagt werden.

Die GTO² von Sapphire verfügt wie die X800 GTO über 12 Pixel-Pipelines, einen Chiptakt von 400 MHz und einen Speichertakt von 490 MHz.

Angeblich sind bei diesem Modell Restbestände an High-End-Chips verbaut worden, die normalerweise auf der X850 XT verwendet werden.

Einziger Nachteil: Sapphire bringt nur eine begrenzte Stückzahl der X800 GTO² auf den Markt, Interessenten sollten daher schnell zugreifen!
zoiets dat je snel moet reageren ofzo ?

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingskawn
  • Laatst online: 27-02 23:46
En in België is er geen enkele leverancier die de guts heeft om zo'n kaarten te bestellen...bende klojo's...ga ik maar direct naar Duitsland verhuizen.
Wij lopen altijd achter iedereen aan

[ Voor 15% gewijzigd door Kingskawn op 09-10-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
WiLLoW_TieN schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 22:58:
Ik wou het zelf vertalen, totdat babelfish me opeens tehulp schoot :P :

Only disadvantage: Sapphire brings only a limited number of items of the X800 GTO² on the market, to prospective customers should therefore fast access!

Behalve het laatste gedeelte dan, daar staat iets van geintresseerden moeten daarom snel hun handen op deze kaart leggen.

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
hij is weer bij EMPC beschikbaar :), en ik krijg ehm waarschijnlijk donderdag binnen :P
en ik kan helaas geen review geven :P

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
B_FORCE schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 14:23:
hij is weer bij EMPC beschikbaar :), en ik krijg ehm waarschijnlijk donderdag binnen :P
en ik kan helaas geen review geven :P
Ben zeer benieuwd ik heb hem namelijk al afgelopen Zaterdag dus een dag eerder besteld .

Denk dat deze Sapphire ATI X800 GTO² kaart net zo beroemd gaat worden als de 6800LE van Nvidia })

[ Voor 7% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 10-10-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
een kaart die al beroemd is voordat hji geklanceerd is... en die 100% slagingskans heeft.... ik denk beroemder op dat gebied... jammer dat ze maar beperkt gemaakt zullen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainless-NL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-05 16:27

Brainless-NL

lolkipo

WiLLoW_TieN schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 14:34:
[...]

Ben zeer benieuwd ik heb hem namelijk al afgelopen Zaterdag dus een dag eerder besteld .

Denk dat deze Sapphire ATI X800 GTO² kaart net zo beroemd gaat worden als de 6800LE van Nvidia })
Uh nee. De enige reden dat ze deze kaart uitbrengen is om van de r480 stock af te komen om plaats te maken voor r520. Hij zal dus niet lang verkrijgbaarzijn, net zoals de x800gt en gto. De 6800le zal ie dus niet evenaren (8>

[ Voor 5% gewijzigd door Brainless-NL op 10-10-2005 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
vind je et logisch dat deze kaart nu al zo gewild is, je betaald 220 euro voor een kaartje dat presteert als een kaart die twee keer zo duur is..

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb me geld terug gehad van azerty, en de GTO² op 4launch besteld :D!
Echt top service van azerty, ben echt blij dat ik nu de GTO² krijg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat is wel geluk ja cubewood, ik zit nog te twijfelen als ik hem bij empc haal of 4launch. iemand nog opmerkingen over de webshops:P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet alleen dat 4Launch een goeie winkel is, en ze hem op vooraad hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan ga ik hem zo ook bestellen:D is hier maar 10 km vandaan dus kan hem maybe nog op gaan halen ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

U heeft bij ons een bestelling staan voor een Sapphire X800GTO2. Ik krijg zojuist van mijn leverancier door dat dit product End Of Life is. Dit betekent dat het niet meer geproduceerd wordt door en niet meer op voorraad is bij de fabrikant. Ik kan u dit product dus niet meer leveren. Wilt u switchen naar een ander product? Excuses voor het ongemak.

Omfg ik wordt gek nu....

Nu krijg ik dus van Azerty 180,- van 4launch 225,- en ik heb nu bij empc besteld dus moet ik daar ook betalen... Maar dat geld heb ik nu weer niet....

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 128052 op 11-10-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 06:48
Ik heb deze kaart net ook maar besteld. Ik ben al weer een paar weken opzoek naar een nieuwe kaart en ik heb nu toch echt binnen 2 minuten de knoop doorgehakt om deze kaart te kopen. Grote kans om te flashen naar een X850XT PE, goedkoop en hij kan snel geleverd worden volgens EMPC.

Nou maar hopen dat hij geflashed kan worden, zo niet pech gehad toch een mooie kaart voor een prikkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Geachte heer/mevrouw **********,

Hierbij sturen we U het track&trace nummer voor uw order 10104208.

Track & Trace barcode: 3SUQQE000946201

Met dit nummer kunt U het pakket volgen en uitgebreide statusinformatie via de TPG Post inzien. Het is mogelijk dat het tracknummer niet direct bekend is op de site van TPG na het sturen van deze communicatie. Indien de trace code na 12 uur nog niet beschikbaar is, vernemen wij dit graag van u.

Via http://www.empc.nl of http://www.tracktrace.nl kunt U een link vinden naar deze service.

Wij wensen u veel plezier met uw order.

Met vriendelijke groet,
Mahmoud Ismail Ali

Empc Solutions
De Amstel 64b
8253 PC Dronten
Telefoon: 0321-843402
Fax: 0321-843403
E-mail: info@empc.nl
Website: http://www.empc.nl
Yeah de Sapphire ATI X800GTO² is onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb em ook besteld bij empc:D omdat ik zag/hoorde dat die niet meer leverbaar was bij 4lauch:D hopen dat die nu maar snel komt(als die komt):P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:59:
[...]

Yeah de Sapphire ATI X800GTO² is onderweg :)
mijne is ook onder weg :D,
Waarschijnlijk morgen of overmorgen binnen :D, hopen dat er iemand thuis is hier :P

Bij empc staat hij zelfs als aanbeiding op de voorste pagina.

[ Voor 11% gewijzigd door B_FORCE op 11-10-2005 18:17 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb rembours gedaan jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vooruit betaling :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Uiteraard vooruitbetaling :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Rembours, die 5 euro boeit me ook niet, zoweet ik meteen ALS de kaart niet geleverd kan worden dat ik niet moeilijk hoef te doen om mijn geld daar te besteden of terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan2
mijn Gto2 ligt klaar om af te halen....... :*)
nu de rest van mijn systeem nog en kan assembleren, testen en dan kan het overclocken beginnen.....

AMD64 3200 Venice (mp 10x)
Geil Ultra-x 3200 (BH-5)
Asus A8n-e
Zalman 7000B-Cu + AS5

just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Laat het ons weten of het lukt met die mods mannen :D !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Leviathan2 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:05:
mijn Gto2 ligt klaar om af te halen....... :*)
nu de rest van mijn systeem nog en kan assembleren, testen en dan kan het overclocken beginnen.....

AMD64 3200 Venice (mp 10x)
Geil Ultra-x 3200 (BH-5)
Asus A8n-e
Zalman 7000B-Cu + AS5
laat me weten hoe dit systeem loopt, ik wil exact etzelfde :P :)

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan2
ik hoop van het weekend alles binnen te hebben..... })

ik ben alleen benieuwd hoe het Geil geheugen presteert met max. 3,0V van het Asus mb.
Anders misschien toch beter TCCP geheugen kunnen halen....

Maar goed, eerst maar eens testen, kan nog best hard gaan O-)

just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal vast wel heel geil zijn he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ook al heb ik mijn Sapphire ATI X800GTO² morgen ik moet toch wachten op mijn mobo wat bij Alternate vandaan moet komen. En heb van het weekend ook nog een kleine LAN-party.
Zal dus na het weekend worden de verbouwing :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Op 3,0V ? BH-5 heeft toch meestal van 3,2 tot 3,8V nodig om lekker strakke timings te draaien op hoge snelheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan2
klopt...

maarja, de A8N kan niet hoger dan 3V
misschien maar wat minder strakke timings

just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Je hebt zon extra power "äpparaat" van Geil die DDR een vcore van max 4V ofzoiets kan geven. Koop die er gewoon bij. Geen flauw idee hoe dat heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
ocz DDr booster heet zo'n ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rembours, zeker heb ik ook:P anders moet ik dadelijk weer w88 op me geld net zoals cube die krijgt nog 180 van azerty en 220 van 4launch:P en nu kan die hem niet bestelle bij empc:P sucked voor hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kweet niet als ik hem ga overclocke:P mijn systeem is een 3500+ asrock duel sata2 en 512 mb ram van kinsgton cl 2.5 ( wat dat cl 2.5 inhoud weet ik eerlijk gezegt niet eens:P) als die al fatsoenlijk loopt dan laat ik hem standaard:D want kheb niet zoveel verstand van al dat overclocke en dergelijke:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156072 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:58:
rembours, zeker heb ik ook:P anders moet ik dadelijk weer w88 op me geld net zoals cube die krijgt nog 180 van azerty en 220 van 4launch:P en nu kan die hem niet bestelle bij empc:P sucked voor hem
Heb hem wel al besteld, maar betaal morgen pas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
STIMPPYYY schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:13:
Je hebt zon extra power "äpparaat" van Geil die DDR een vcore van max 4V ofzoiets kan geven. Koop die er gewoon bij. Geen flauw idee hoe dat heet.
Dat apparaat is van OCZ en heet de DDR booster, maar die werkt niet op de AN8-SLI van Asus.

Dus je zou beter een ander moederboord kunnen nemen of ander geheugen, want zo kan je niet echt het maximale eruit halen.

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Lijkt me inderdaad verstandig dan.

Neem dan TCCD.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.