[Sapphire X800 GTO²] Waar te krijgen?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.528 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
mooi, allemaal, maar euhm
Zullen we dan dadelijk een wat overzichtelijker topic maken over dit dingetje :P want het is idd wat gve zegt een beetje een klein puinhoopje aan et worden :P

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:35:
you made me very happy with the pics :)
Graag gedaan ;)
B_FORCE schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:04:
mooi, allemaal, maar euhm
Zullen we dan dadelijk een wat overzichtelijker topic maken over dit dingetje :P want het is idd wat gve zegt een beetje een klein puinhoopje aan et worden :P
Goed idee een topic over alleen de Sapphire X800GTO² _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
sowieso heb ik deze topic alleen geopend om erachter te komen waar ik hem kon kopen... mijn vraag is met de tweede reply al beantwoord en ik verwacht die kaart dan ook volgende week in de bus :P te krijgen...

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 20:52
Bij mij heb ik eindelijk ook een mail gehad dat mijn order is klaargezet.

Als ze hem wegsturen (heb zelf onder rembours gedaan) betekend dat dan dat hij diezelfde dag nog binnen komt? of dat hij op de post is gedaan bij de TPG en die dag erop dus wordt afgeleverd, wat dus betekend dat dat maandag is.

Ik hoop natuurlijk morgen, maandag zou wel erg matig zijn. Het is binnen de levertijd maar bij een normale shop waar ze iets duidelijk op voorraad hebben heb je het binnen 48 uur in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-09 20:26
Op zaterdag werkt de TPG ook ;)

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij bezorgen ze niet op Zaterdag met Rembours hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Rembours doen ze inderdaad niet op zaterdag.

Bij empc is de kaart trouwens van de site verdwenen, ik neem aan dat hij nu echt uitverkocht is. Laten we dus idd maar een nieuw topic maken, want nu klopt deze titel (Waar te krijgen?) niet echt meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Ik heb voor afhalen gekozen aangezien ze vlak bij Lelystad zitten en ik in Almere op school zit. Dus middagje na school ophalen is voor mij geen probleem.

Maar ik heb behalve m'n bevestiging nog geen ander mailtje gehad en heb em gisteravond besteld... :X

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
STIMPPYYY schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:52:
Bij mij heb ik eindelijk ook een mail gehad dat mijn order is klaargezet.

Als ze hem wegsturen (heb zelf onder rembours gedaan) betekend dat dan dat hij diezelfde dag nog binnen komt? of dat hij op de post is gedaan bij de TPG en die dag erop dus wordt afgeleverd, wat dus betekend dat dat maandag is.

Ik hoop natuurlijk morgen, maandag zou wel erg matig zijn. Het is binnen de levertijd maar bij een normale shop waar ze iets duidelijk op voorraad hebben heb je het binnen 48 uur in huis.
Als het goed is krijg je hem morgen.

Nog een tip trouwens: zorg dat je je zending gepast kunt betalen. Laatst kreeg ik een rembourszending en de postbode kon niet wisselen... dus nam hij mooi het pakket weer mee. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B_FORCE schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:09:
[...]

ik wacht al 3 dagen op mijn kaart :(, en ze mialen nu ook niet terug :(
Bel ze dan, je hebt toch vast en zeker een telefoon. Zij ook nl. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Osdorp-Dude schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 18:08:
Maar ik heb behalve m'n bevestiging nog geen ander mailtje gehad en heb em gisteravond besteld... :X
Geen paniek, ik vermoed dat ze gewoon aan het eind van iedere werkdag de bestelling van die dag doorgeven aan hun leverancier. Zelf heb ik gistermiddag besteld, dus die bestelling kon vandaag klaargezet worden. Omdat jij 's avonds besteld heb kon het wel eens zijn dat jij bij de bestellingen van donderdag zit. Dus dan wordt hij morgen verstuurd en heb je hem zaterdag, als je vooruit betaald hebt. Anders dinsdag (rembours).

Maar zolang je een bevestiging hebt zit je goed, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 18:42:
[...]

Bel ze dan, je hebt toch vast en zeker een telefoon. Zij ook nl. ;)
als je nou eens goed leest heb je al gezien dat ik dat al gedaan heb.... *zucht* lezen blijft moeilijk....

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_italia
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-11-2024
Ze zijn er toch niet meer?
Weet iemand of ze er nog komen?

Anders moet ik maar voor een nvidia geforce 7800 gtx top gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Peter_italia schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 19:22:
Ze zijn er toch niet meer?
Weet iemand of ze er nog komen?

Anders moet ik maar voor een nvidia geforce 7800 gtx top gaan.
Of er eentje uit Duitsland halen... daar schijnen ze nog te zijn.
http://preisvergleich.wirtschaftsblatt.at/eu/a168167.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Goeie zaak T&T numemr binnen, hij is dus verstuurd dus ik krijg hem morgen. Ik laat zo snel mogelijk weten of het Flashen is gelukt. Ik moet wel tot 5 uur naar stage.

[ Voor 8% gewijzigd door STIMPPYYY op 13-10-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Laatst online: 17-07 16:33
Gister besteld en betaald maar via postbank overgemaakt dan zal het er pas morgen bij hun opstaan of anders maandag we zien wel heb een ordernummer dus zit wel goed :)

great! :( :( :(
Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben zojuist de Sapphire Radeon X800 GTO2 Square 256MB GDDR3 PCI-E TV-OUT DVI binnen gekregen, en hierbij vernomen dat dit een éénmalig actie is vanuit Sapphire. Dit houdt helaas in dat wij de GTO2 niet meer aan u kunnen leveren, op het moment dat er een klant niet betaald, kan ik deze kaart alsnog aan u leveren.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Waarschijnlijk ben ik net de 1e die achter het net vist van, wel besteld maar toch nie leverbaar...lucky me
nu maar hopen dat één van jullie niet gaat betalen :'(

[ Voor 70% gewijzigd door RSD1982 op 13-10-2005 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw dat is echt balen..

Gelukkig heb ik al een Track & Trace nummer binnen, dus weet ik wel zeker dat ik hem krijg.

Nou veel geluk met wachten dat iemand niet betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeuj heb me track en trace nr ook:D ze hadden hem vandaag nog op de post gedaan stond er:D

en btw wie maakt er nieuw topic aan:D,
zal ik maar doen omdat ik de grootste spammer ben die 70% offtopic is:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 17:02

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
beschuit schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 21:37:
Heb ook een Track & Trace van EMPC
Wat zijn je overige specs dan? Want die HW in je spec link wil niet erg samenwerken denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.zercom.nl alleen ze zijn daar niet op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DualDevil
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 13:39

DualDevil

Venice 3000+ @ 9x324=2916Mhz

Ik snap niet welke versie de beste oc'bare is. De X800GTO Fireblade Editie toch?

| AMD S939 3000+ @9x324 Mhz=2916 Mhz| Asus A8N-E | PCI-E Sapphire X800 GTO2@X850(XT PE nog niet) | Twinmos 1024x2 CL 2.5 PC3200 | Antec TX 1050B (+500 watt modulaire PSU) | Thermaltake Big Typhoon | Logitech G-15 | Logitech MX-510 Gaming mouse|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unlocken + overclocken bedoel je? DE GTO²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DualDevil

DualDevil

is dat deze http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=JAXS25& (hoop dat deze link mag. Of moet ik echt perse ergens een 2 tegenkomen achter GTO want die vind ik nergens

| AMD S939 3000+ @9x324 Mhz=2916 Mhz| Asus A8N-E | PCI-E Sapphire X800 GTO2@X850(XT PE nog niet) | Twinmos 1024x2 CL 2.5 PC3200 | Antec TX 1050B (+500 watt modulaire PSU) | Thermaltake Big Typhoon | Logitech G-15 | Logitech MX-510 Gaming mouse|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Je moet echt de gto2 hebben met een 2 erachter anders kun je het shaken...net als ik btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DualDevil

DualDevil

Ik doe het wel zonder, ik ben niet zo moeilijk. OC die 800 Fireblade wel gewoon, vindik ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DualDevil schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 23:02:
is dat deze http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=JAXS25& (hoop dat deze link mag. Of moet ik echt perse ergens een 2 tegenkomen achter GTO want die vind ik nergens
GTO² kan je alleen nog bij www.alternate.de kopen voor de rest nergens.

En met die fireblade kan je niet die extra pipelines openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Geachte heer/mevrouw Meijer,

Uw bestelling met ordernr xxxxxxxxx ligt klaar en kan worden opgehaald
_/-\o_

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 17:02

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Vandread schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:22:
[...]

Wat zijn je overige specs dan? Want die HW in je spec link wil niet erg samenwerken denk ik ;)
Ja, dat is mijn 'oude' computer. Ik heb een Dell 5100 gekocht, 1GB RAM, 3Ghz PIV en een PCI-Express slot, niet onbelangrijk. Hoop dat het modden goed gaat, anders had ik liever een stille Sapphire X800 GTO Ultimate gekocht. We zullen zien, kan helaas pas over anderhalve week er mee aan de slag, ben een week weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 23:25:
GTO² kan je alleen nog bij www.alternate.de kopen voor de rest nergens.
Nou, nergens... hier zijn ze ook nog op voorraad:
www.overclockers.de
www.mad-moxx.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn pakketje is er bijna........... hij zit in de distributieroute:D:D alleen ben 4 uur pas klaar. :(, als ik thuisben zal ik wel ff nog wat posten over de resultaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een ieder die met de GTO2 achter het net vist, toch maar een XBOX 360 kopen dan voor een paar Euri meer? Als ik de specificaties van die GPU zie...

"ATi heeft nieuwe documentatie vrijgegeven over de Xenos, de videoprocessor die ontwikkeld werd voor de Xbox 360. De chip is geklokt op 500 MHz en beschikt over 48 shader pipelines, waarmee dit meteen de eerste commerciële grafische chip is die een 'unified shader architecture' heeft. Dit betekent dat er niet langer gewerkt wordt met een afzonderlijke vertex shader en pixel shader, maar dat één onderdeel beide shaders verzorgt.

De twee cores zijn samen goed voor 232 miljoen transistors op de 'parent die' en nog eens 100 miljoen op de dochter-die die onder andere als frame buffer dient. Deze kleinere die wordt overigens geproduceerd door NEC Electronics en wordt op 90nm gebakken. Voor de communicatie met deze dochter-die beschikt de gpu over een 32GBps-kanaal, terwijl de communicatie met de processor via twee lijnen die elk goed zijn voor 10,8GB per seconde loopt. Om het GDDR3-geheugen aan te spreken beschikt de gpu over een verbinding die 128 bits breed is en op 700MHz geklokt is, zodat een doorvoer van 22,4GBps mogelijk is.

Een processor die op z'n vroegst in soortgelijke vorm over een jaar op de PC markt zal komen... en dat voor 299 pleuro, paar maandjes wachten en je zit op 250 Euri ;) Kan die GTO2 geflashed en wel niet tegen op lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Ik heb ehm zojuist binnengekregen, helaas kan ik niks posten of testen, aangezien ik geen digicam heb en ook nog geen pc waar hij in kan :P

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een processor die op z'n vroegst in soortgelijke vorm over een jaar op de PC markt zal komen... en dat voor 299 pleuro, paar maandjes wachten en je zit op 250 Euri ;) Kan die GTO2 geflashed en wel niet tegen op lijkt me
Denk nou is na. Microsoft draait echt geen winst met het verkopen van een Xbox360 hoor. Hun moeten het hebben van het verkopen van games.

En aangezien videokaart makers, geen games verkopen, moeten ze dus alle winst halen uit hun kaarten etc. Hun kunnen niet hun spullen onder de prijs verkopen, omdat ze het toch wel weer terug verdienen met games.

Logisch dat de 360 redelijk goedkoop is als je naar de binnenkant kijkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maaaaaaaaaaaar, ik wil geen console ik wil een pc dusja keuze snel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cube heb je hem al binne?

EDIT:
oja geen 2 berichten meer posten:S srry

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik heb hem nog niet, de post komt hier meestal pas om een uur of 5.

Maar op EMPC is hij weer trouwens:

Jaja, er komt nog een zending van 30 stuks, midden week 42! Deze special edition wordt in een beperkt aantal uitgebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Ja goed nieuws mensen,

Geachte heer/mevrouw,

Zojuist krijgen wij van onze leverancier door dat er toch nog 180 kaarten naar onze leverancier toe komen. De exacte leverdatum is niet bekend, de verwachting is midden volgende week. Uiteraard hebben wij er weer een aantal besteld, hier zit er dan natuurlijk 1 voor u bij. U gaf al aan dat uw betaling onderweg was, hierdoor kunnen wij de kaart direct voor u reserveren zodra de kaarten weer binnen zijn, omdat u nu de eerste bent in de pré- orderlijst. _/-\o_ :)
@ cubewood, een gto2 special edition?

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, en verneem graag uw reactie.

en @ Thamart

Ik koop geen xbox net zoals de anderen ik wil op een pc me spelletjes spelen, en niet elke keer 60 tot 70 euro betalen voor een spelletje

[ Voor 18% gewijzigd door RSD1982 op 14-10-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-08 17:44
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:42:
Voor een ieder die met de GTO2 achter het net vist, toch maar een XBOX 360 kopen dan voor een paar Euri meer? Als ik de specificaties van die GPU zie...
Donder nou eens op met je xbox360, mensen die in dit topic kijken zijn gewoon geintresseerd in de mogelijkheden van het flashen/van de kaart. En het grootste gedeelte van de GOT'ers wil er wel 220 euro voor geven of soms zelfs meer (SLI anyone?) omdat het een hobby is. En als jouw hobby gamen is (op een xbox360) koop dan lekker z'n xbox en ga lekker gamen en val mensen hier (zoals mij) niet lastig met je gezeik!

Zo dat moest er even uit, nu weer ontopic mensen? :)

Mijn Sapphire X800 GTO² is ook vandaag opgestuurd (vanuit Duitsland, Mad-Moxx), hopen dan het DFI SLI-DR Expert moederboord volgende week dinsdag komt. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Gaming247 op 14-10-2005 13:11 ]

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Gaming247 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:09:
[...]

Donder nou eens op met je xbox360, mensen die in dit topic kijken zijn gewoon geintresseerd in de mogelijkheden van het flashen/van de kaart. En het grootste gedeelte van de GOT'ers wil er wel 220 euro voor geven of soms zelfs meer (SLI anyone?) omdat het een hobby is. En als jouw hobby gamen is (op een xbox360) koop dan lekker z'n xbox en ga lekker gamen en val mensen hier (zoals mij) niet lastig met je gezeik!

Mijn Sapphire X800 GTO² is ook vandaag opgestuurd (vanuit Duitsland, Mad-Moxx), hopen dan het DFI SLI-DR Expert moederboord volgende week dinsdag komt. :)
Ik neem aan dat je dus ook nog een keer overstapt op Nvidia? omdat je een SLI bord heb aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
Tja misschien ooit, maar dat ligt nu nog niet in de planning in iedergeval, ben meer tot mijn keuze gekomen door:
- Goede overclocker (=DFI en nForce4 )
- Geen SIS of VIA chipset (slechte ervaringen)
- Veel extra's (= SLI-DR Expert)

En omdat ik nog niet echt overtuigd ben van ATI´s chipset kwa overclockbaarheid. Maar zowel SLI of CrossFire passen (nog) niet in mijn budget. En als ik genoeg geld zou hebben, dan staat een Mach2 of iets dergelijks hoger op het lijstje. :)

Maar dit gaat wel weer erg off-topic, sorry mensen :>

[ Voor 7% gewijzigd door Gaming247 op 14-10-2005 13:24 ]

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSD1982 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:13:
[...]

Ik neem aan dat je dus ook nog een keer overstapt op Nvidia? omdat je een SLI bord heb aangeschaft?
lol, ja:P, kan een x800 GTO2 in crossfire opstelling? weet iemand dat mischien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Tja hier t zelfde heb een mobo van vorig jaar echt een super klokker de AG8 van Abit
Wilde eerst een 7800GT gaan halen maar ja net als iedereen kan je wachten tot het goedkoper wordt en dit is een leuk alternatief...Mss volgend jaar overstappen op een nieuw mobo we zien wel ben tevreden als ik deze kaart erin heb zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb pas een asrock duel sata2 939 gekocht, ben er ook heel erg tevreden mee. maar ik ben niet zon overclocker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 23:42

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:42:

** Microsofts Box from Hell propaganda**
Gast! Op welk freaking forum zit jij, denk je???

Ik ga mezelf niet herhalen verder... Waste of energy

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb hem nu ook binnen hoor :)

Nu wachten op de rest van me comp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
@ B_FORCE & Cubewood, zit bij jullie ook de stiCker op de GPU cooler zo scheef ?

[ Voor 12% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 14-10-2005 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sticker bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSD1982 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:54:
Ja goed nieuws mensen,

Geachte heer/mevrouw,

Zojuist krijgen wij van onze leverancier door dat er toch nog 180 kaarten naar onze leverancier toe komen. De exacte leverdatum is niet bekend, de verwachting is midden volgende week. Uiteraard hebben wij er weer een aantal besteld, hier zit er dan natuurlijk 1 voor u bij. U gaf al aan dat uw betaling onderweg was, hierdoor kunnen wij de kaart direct voor u reserveren zodra de kaarten weer binnen zijn, omdat u nu de eerste bent in de pré- orderlijst. _/-\o_ :)

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, en verneem graag uw reactie.

en @ Thamart

Ik koop geen xbox net zoals de anderen ik wil op een pc me spelletjes spelen, en niet elke keer 60 tot 70 euro betalen voor een spelletje
ah sorry sorry,,, heb ik wat gemist?? bij welke shop is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:51:
@ B_FORCE & Cubewood, zit bij jullie ook de stivker op de GPU cooler zo scheef ?
Nee zit er gewoon recht op bij me :)

Afbeeldingslocatie: http://cubewood.hatemail.nl//pics/telefoon/x800gto2.JPG

Weet iemand of de Artic ATI Silencer 4 erop past?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.empc.nl dacht ik, ik heb hem daar wel van

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:47:
Nee ik heb hem nog niet, de post komt hier meestal pas om een uur of 5.

Maar op EMPC is hij weer trouwens:

Jaja, er komt nog een zending van 30 stuks, midden week 42! Deze special edition wordt in een beperkt aantal uitgebracht
Heb ze even gebeld hierover, over de "special edition", maar gaat gewoon om de GTO2 versie.

Planning was eigenlijk 1 zending GTO2 kaarten, maar zoals al eerder vermeld is bleek er dus nog een 2de zending mogelijk die begin volgende week binnenkomt. Exacte aantal wist ze me niet te vertellen.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Ik heb hem nu in mijn systeem zitten. Mooi kaartje. Niet al te groot, single slot cooler en met het geluid valt het reuze mee ten opzichte van een 6600GT of 6800ULTRA. Ik ga hem zo flashen, so far so good :)

/edit

Succes mensen eindelijk!!!

Afbeeldingslocatie: http://img342.imageshack.us/img342/8376/succes9cb.jpg

Je moet niet meteen als je in windows komt naar ATI TOOL gaan maar eerst even de videoapater opnieuw laten detecteren daarna herkent hij de extra pipes.

Ik ga zo proberen over te clocken.

Use deze command als je gaat flashen MET FLASHROM!
(modifided zie link hieronder voor uitleg etc..)
http://www.techpowerup.co...verclocking/vidcard/127/2

Flashrom -f -p 0 filenamebios.bin

Ben ik nou de eerste ? :z ben iig happy dat hij het goed doet :)

Zit er trouwens geen temp meter op dit kaartje?

Hij draait hier al zowiezo op X850XT Speeds (520/540) Straks even PE speeds proberen. Maar dit ding wordt wel heet heb ik het idee. Als ik het ijzer(?) aanraak waar het mem onder zit kan ik het net 4 sec mijn vingers erop houden anders wordt het echt te warm... normaal? Dit is trouwens bij stressed bij normaal windows werkt wordt hij niet warm kan je normaal je vingers erop leggen :)

[ Voor 86% gewijzigd door STIMPPYYY op 14-10-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:51:
@ B_FORCE & Cubewood, zit bij jullie ook de stiCker op de GPU cooler zo scheef ?
Welke sticker? ;) Nee, bij mij zat hij keurig recht, maar dat ding heb ik er meteen afgetrokken. Ik denk dat zoveel mogelijk blank metaal de warmte beter kwijt kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
STIMPPYYY schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:34:
Hij draait hier al zowiezo op X850XT Speeds (520/540) Straks even PE speeds proberen. Maar dit ding wordt wel heet heb ik het idee. Als ik het ijzer(?) aanraak waar het mem onder zit kan ik het net 4 sec mijn vingers erop houden anders wordt het echt te warm... normaal? Dit is trouwens bij stressed bij normaal windows werkt wordt hij niet warm kan je normaal je vingers erop leggen :)
Dat schijnt redelijk normaal te zijn, ja. Je kunt er altijd nog wat extra koelvingers op plakken als je het niet vertrouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Zolang hij geen artifacts geeft zal het wel oke zijn :) anders merk ik het vanzelf wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
Hmm... alle chips slijten sneller van warmte :/ Ik bestel sowieso vinnetjes erbij... of nog beter: ik snij een oud pentium-koellichaam in 4en... heb je teminste iets wat ook werkeluijk luchtstroom vangt...
the package is now on the way to you.
Trans-O-Flex needs about 1 to 2 days to deliver in the Netherlands.
You must get it at the beginning of next week at the latest.
Yeey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Da_Bink schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:18:
Dan mag je me uitleggen waarom het niet hebben van een extra voedingsaansluiting een minpunt is?
het pci-e slot kan toch maximaal zo'n 100 watt leveren dacht ik? genoeg ruimte lijkt me zo... pluspunt ervan is het niet hoeven prutsen met zo'n "zwevende" kabel en je hebt ook geen hele nieuwe voeding nodig :)
Het zal wel ergens nodig voor zijn... Als je (net als ik zojuist) die kabel vergeet, dan start ie niet eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Ik draai momenteel op XT PE speeds.

Dus van 400/490 naar 540/590 dit kaartje vind het allemaal best _/-\o_ meesterlijke aankoop dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij zag die hem standaard al als een x850 pro:D zeker meestelijke aankoop god bless sapphire.:D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan2
  • Laatst online: 06-07 22:43
Ik heb de GTO2 nu ook eindelijk maar eens opgehaald (lag al een week op de plank te wachten bij Empc).
Nu mijn nieuwe cpu en geheugen (500mhz DDR) nog binnen en kan eindelijk gaan assembleren en testen.

Bij empc zeiden ze dat ze nu 1 lading van 30 stuks al binnen een paar dagen verkocht hadden en dat er volgende week weer een zending van 30 stuks binnenkomt......dus wie nog een GTO2 wil.....limited edition _/-\o_

just me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaming247 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:09:
[...]

Poeh, ik wist niet dat je van het zo lang wachten op je kaart zo oververhit zou raken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSD1982 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:54:
Ja goed nieuws mensen,

Geachte heer/mevrouw,

en @ Thamart

Uhm, de spelletjes voor je PC kosten ook de nodige Euri, je zult er op doelen dat je makkelijker een kopietje kunt spelen. Dat mag natuurlijk niet ;) Er zijn ook altijd wat chipjes die wonderen doen natuurlijk voor een console, waardoor je die 60/70 euri per keer niet hoeft uit te geven :)

Zag 't nieuws over de GPU vandaag komen, was geinig tov de specs van de GTO2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:49:
[...]

Uhm, de spelletjes voor je PC kosten ook de nodige Euri, je zult er op doelen dat je makkelijker een kopietje kunt spelen. Dat mag natuurlijk niet ;) Er zijn ook altijd wat chipjes die wonderen doen natuurlijk voor een console, waardoor je die 60/70 euri per keer niet hoeft uit te geven :)

weetje dat je onuitstaanbaar nu bent? en dat ik mezelf nu verdere moeite bespaar...

verder ziet het er tot nu toe erg goet uit met de GTO2, ik ben ook benieuwd hoe hard hij met een andere koeler wil, dit kaartje heeft wel een geweldige prijs/prestatie verhouding :) erg veel waar voor je geld net als de 6800LE (AGP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
De mijne gaat direct onder de voltmod en waterkoeling... (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaming247
Welke voltmod gebruik je? Ik heb er nog geen kunnen vinden voor de GTO2, maar ik denk dat de x850xt voltmod ook werkt (door de R480 core?)

[Updated spec's]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
yep.... is natuurlijk eigenlijk een x850xt kaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loopt wel lekker de kaart en ik vind dat die ook niet veel herrie maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Gaming247 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:15:
Welke voltmod gebruik je? Ik heb er nog geen kunnen vinden voor de GTO2, maar ik denk dat de x850xt voltmod ook werkt (door de R480 core?)
Wat is een voltmod? Ik gok maar even snel dat het extra spanning betekent voor nog betere prestaties? Hoe doe ik dat precies?

//thx vandread

[ Voor 3% gewijzigd door grun93 op 15-10-2005 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainless-NL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-06 13:45

Brainless-NL

lolkipo

dat doe je met een soldeerbout, een hele hoop knowhow, wat draadjes en weerstandjes en een goede guide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Brainless-NL schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:58:
dat doe je met een soldeerbout, een hele hoop knowhow, wat draadjes en weerstandjes en een goede guide :)
[rml][ OC][ MOD]X850 Pro > XT + V-Mods[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:49:
[...]

uhhm moet zeggen dat ik wel eens wat download...maar ben een eerlijke ahum downloader zodra het me bevalt ga ik ook kopen als het niet bevalt zoek ik de unstillar.. en kopen op pc blijft voor als nog goedkoper en dat 10tje per spel scheelt me dan inderdaad ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:00

aex351

I am the one

RSD1982 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 04:34:
[...]

uhhm moet zeggen dat ik wel eens wat download...maar ben een eerlijke ahum downloader zodra het me bevalt ga ik ook kopen als het niet bevalt zoek ik de unstillar.. en kopen op pc blijft voor als nog goedkoper en dat 10tje per spel scheelt me dan inderdaad ja!
waarom download je dan niet gewoon de demo ? als je toch van plan bent om even te kijken als je het leuk vind. Daar zijn die demoNSTRATIE's voor he

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Leviathan2 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:52:
Ik heb de GTO2 nu ook eindelijk maar eens opgehaald (lag al een week op de plank te wachten bij Empc).
Nu mijn nieuwe cpu en geheugen (500mhz DDR) nog binnen en kan eindelijk gaan assembleren en testen.

Bij empc zeiden ze dat ze nu 1 lading van 30 stuks al binnen een paar dagen verkocht hadden en dat er volgende week weer een zending van 30 stuks binnenkomt......dus wie nog een GTO2 wil.....limited edition _/-\o_
Toch typisch dat Empc de enige leverancier van deze kaart in Nederland is en steeds nieuwe zendingen binnenkrijgt. Dan moet het andere winkels toch ook lukken om deze kaarte te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Sapphire GTO2 @ Radeon X850XT PE Speeds (540/590)

Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/4042/3dmark035zn.jpg

Omega 5,9 Catalyst
3000+ @ 2.4GHz
1GB DDR

[ Voor 18% gewijzigd door STIMPPYYY op 15-10-2005 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice met Stock Fan?

En hoe warm is je gto² :O?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Met stock fan inderdaad, ik weet niet hoe warm hij wordt. In ieder geval niet warm genoeg want de fan die draait nog steeds geen full speed bij 3dmark03. Als hij op 100% draait wordt de tempratuur het hoogst.

Afbeeldingslocatie: http://img423.imageshack.us/img423/3419/33dmark033gt.jpg

X800GTO2 @ X850 XT PE 560/600

Afbeeldingslocatie: http://img447.imageshack.us/img447/263/333dmark030ge.jpg

GTO2 @ 575/615

PCB wordt niet eens warm, kan hem gewoon aanraken tijdens het benchen, dit is wel erg ziek zeg.

[ Voor 23% gewijzigd door STIMPPYYY op 15-10-2005 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol echt nice :D

Kan niet wachten tot ik de rest van me spullen binnen heb, en kan testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Het houdt maar niet op 8)7

Afbeeldingslocatie: http://img415.imageshack.us/img415/1564/3333dmark039rh.png

590/630

Dit is met Stock fan, kaart wordt niet eens warm. Ik zit bijna aan het einde van ATI Tray tools overclocking 8)7 Ik kan nog maar 10MHz op de core gooien, verder gaat hij niet en ik ben ervan overtuigd dat dit ook geen probleem moet zijn.

Misschien leuke vergelijking met de 7800GTX

Afbeeldingslocatie: http://reviews.designtechnica.com/images/reviews/msi/7800_gtx/graph1.jpg

Wel een wat oudere build.

In windwows wordt deze kaart niet warmer Dan 38/40 graden.

[ Voor 48% gewijzigd door STIMPPYYY op 15-10-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow my god, die 3mark scores zijn echt ziek!!!
Meer mensen met zulke scores?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Afbeeldingslocatie: http://img449.imageshack.us/img449/3720/055ef.jpg

Wow! :9~

590/640 en still going 8)7 _/-\o_

Dit is toch echt te ziek voor woorden.

Je gooit 190MHz meer op de core en 150 op mem en kaart wordt niet eens warm damn :9~ en dan nog geen eens Voltmods of extra fans gebruikt :9

[ Voor 83% gewijzigd door STIMPPYYY op 15-10-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pas maar op dat hij niet verbrand als je een spel gaat spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Is dit mogelijk anders stop ik er nu mee... ik vind de standaard speeds ook goed genoeg, game zelf niet meer zoveel namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een spel gaat spelen gaat hij veel warmer worden ja.

Op techforums zeggen ze dat 540/590 nog het veiligst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Oke :) thnx.

Hier tot nu toe mijn hoogste score met een GTO2. Stop nu even.

3dMark linkje.

590/640 3dmark05

http://service.futuremark...ectdetails&projectType=12

595/645 3dmark03

http://service.futuremark...ectdetails&projectType=10

De kaart werd onder het testen niet warmer dan 60 Graden.

/edit

Vreemd ja dat ze niet werken... dan maar zo :)

3dmark03

Afbeeldingslocatie: http://img300.imageshack.us/img300/8128/03032ua.png

3dmark05

Afbeeldingslocatie: http://img300.imageshack.us/img300/9103/05053hn.jpg

[ Voor 101% gewijzigd door STIMPPYYY op 15-10-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

STIMPPYYY schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:50:
Het houdt maar niet op 8)7

[afbeelding]

590/630

Dit is met Stock fan, kaart wordt niet eens warm. Ik zit bijna aan het einde van ATI Tray tools overclocking 8)7 Ik kan nog maar 10MHz op de core gooien, verder gaat hij niet en ik ben ervan overtuigd dat dit ook geen probleem moet zijn.

Misschien leuke vergelijking met de 7800GTX

[afbeelding]

Wel een wat oudere build.

In windwows wordt deze kaart niet warmer Dan 38/40 graden.
Gebruik ATi Tool Die gaat hoger dan 600MHz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-04 21:42
STIMPPYYY schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:26:
Oke :) thnx.

Hier tot nu toe mijn hoogste score met een GTO2. Stop nu even.

3dMark linkje.

590/640 3dmark05

http://service.futuremark...ectdetails&projectType=12

595/645 3dmark03

http://service.futuremark...ectdetails&projectType=10

De kaart werd onder het testen niet warmer dan 60 Graden.
Indrukwekkende score's, maar uw compare url's kloppen niet. Ze verwijzen naar de eigen projecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was ook nog op zoek naar een nieuwe kaart, en deze ziet er wel goed uit, een X850XT voor 220 euro. :9~ De voorraadstatus gaf aan dat hij nog op voorraad was. Bellen kan helaas niet op zaterdag dus hopelijk hebben ze 'm nog. Ik heb al een factuur dus dat ziet er goed uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:26:
[...]

Gebruik ATi Tool Die gaat hoger dan 600MHz.
Inderdaad, zou dit net ook even vermelden ;) En met ATT kan je de waarden aanpassen, je kan die hoger laten gaan, moet je even in de opties zien :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
ATI Tool had het over Temporal AA, een of andere vorm van Anti analising waarmee hij fouten zou geven als ik het aanhad en ging scannen naar overclock.

Ik kan het nergens vinden in het ATI menu tevens niet in Ati Tray tools. Ik heb de search al gebruikt kwam niet echt verder. Hoe zet je dit uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSD1982 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 04:34:
[...]

Damn hoeveel spellekes mag je dan wel niet kopen als je het verschil van 10 Euro per game gaat vergelijken op een videokaart van 220 Euro, dan wel een compleet systeem van een factor x maal dit bedrag... Gemiddeld systeem kost toch ruim 1.500 EUro als je een optimaal gamesysteem hebt tegen (ha geweldig ben benieuwd hoeveel opmerkingen er weer gaan komen) een optimaal gamesysteem van 299 Euro.

Gezien die enorme belangstelling voor deze kaart, je zou eigenlijk de hele voorraad van Empc moeten opkopen, even vasthouden en dan ter verkoop aanbieden gezien de beperkte aantallen en de grote vraag moet de prijs omhoog kunnen ;) Laat ik nu vlakbij Dronten/Empc wonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ben benieuwd wanneer je oprot van deze topic en stopt met janken.
Als je het niks vind zo een videokaart ga dan lekker in de xbox topic janken, en komt niet hier zeiken.
Modbreak:Nokken met geflame en wel nu. Ik deel niet graag officiele waarschuwingen uit, maar nog een zo'n post en je kunt er eentje verwachten :/

[ Voor 32% gewijzigd door dion_b op 16-10-2005 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:48:
Haha ben benieuwd wanneer je oprot van deze topic en stopt met janken.
Als je het niks vind zo een videokaart ga dan lekker in de xbox topic janken, en komt niet hier zeiken.
Kijk beste kerel, ik reageer op iemand z'n post die het heeft over een specifieke opmerking.
Ben tenminste niet zo'n janker als jij, die eerst de verkeerde kaart koopt zonder de 2 achter de GTO, vervolgens besteld bij een partij, terwijl alle tekens in de richting van Empc wijzen waar je de kaarten zeker te weten kunt krijgen en vervolgens tot 3 x toe vooruit betaald heeft. Uiteindelijk dan de kaart krijgen, gefeliciteerd! haha

Geef verder aan dat het uit commercieel oogpunt wellicht interessant kan zijn alle kaarten op te kopen, niets voor jou gezien je graag veel Euri investeert in kaarten? ;)
Modbreak:OK genoeg is genoeg. Nokken met dit soort kinderachtige geflame en wel nu. Nog zo'n post (of eentje over consoles in een topic die er totaal niet over gaat) en je kunt een OW verwachten.

De regels van GoT kun je simpel samenvatten:
- post on-topic
- post zaken die zinnig toevoegen aan discussie
- post te allen tijde hoffelijk tegenover andere

Alledrie treed je nu al een tijdje met voeten. Kappen ermee :o

[ Voor 21% gewijzigd door dion_b op 16-10-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die GTO had ik besteld, omdat ze hem eerst bij EMPC nog niet hadden. Toen EMPC hem had en ik eindelijk me geld terug had, was hij al weer uit vooraad bij EMPC, en stond hij nog op vooraad bij 4Launch.... Wat dus niet zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ STIMPY

Hele nette scores man! Echt ongelooflijk!

Nu vraag ik me af, zijn deze overclocks alleen mogelijk bij het exemplaar dat stimpy heeft, of staan deze kaartreeks erom bekend zulke hoge overclocks te halen?

Want de scores van 3mark zijn echt te gek voor woorden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hackjedi
  • Laatst online: 20-07 22:35
Wat ik mij afvraag is in hoe verre deze kaart opgewassen is tegen de aankomende budget kaarten. Neem bijvoorbeeld de 7600 die uitkomt. Zal deze ongeveer hetzelfde gaan presteren. Ik wil dit graag weten aangezien ik natuurlijk ook over een tijdje nog de nieuwste games wil spelen en ik geen miskoop wil doen. En ja natuurlijk weet ik dat geen 1 kaart echt toekomst proof is, maar toch mist ATI's X-serie de shader model 3.0 welke toch heeft bewezen een verbetering voor de eyecandy te zijn.
Ik wil graag jullie mening hierover.

Voor de rest lijkt dit mij een perfect kaartje voor een schapelijke prijs. _/-\o_

voor de duidelijkheid: het gaat mij om de performance na de unlock :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Cubewood en Thamart schreven op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:48:
Blabla, flame, troll, nog meer geflame, e.d.
Jongens, dadelijk gaat dit topic nog op slot door jullie kinderachtige ge-emmer tegenover elkaar, hoe oud zijn jullie nou? Oud genoeg om op eigen kracht een graka te halen, dus ik vind eigenlijk dat dit soort discussie én buiten GoT gevoerd moeten worden, én op niveau mag, want dit slaat imho nergens op... :/

Voor de rest: STIMPY, mocht je nog verder willen OC'-en, dan is RadLinker een goede aanrader. Waarom? Daar kan je je GPU opvoeren tot 20.000 MHz ofzo, en ik ben eigenlijk bang dat zelfs jouw kaart dat niet gaat redden, haha ;) Wát een monsterscores gewoon voor een midrange-kaartje! >:)

* Jejking krijgt ineens zin om binnenkort de telefoon te pakken en een GTO2 te bestellen :9~
* Jejking heeft er héél veel spijt van dat hij een X800XL heeft gekocht voor €320 :'( .
Maar ja, dit soort monsteraanbiedingen kan zelfs mijn glazen bol niet aan zien komen, defectje :+

@ HackJedi, ik denk zelfs dat dit monster over de 7200/7600-reeks heen gaat walsen (mits unlocked)

[ Voor 7% gewijzigd door Jejking op 15-10-2005 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Nu online
Ik had hem afgelopen Woensdag al binnen, zie vorige posts in dit draadje, en ik ga hem
morgen naar alle waarschijnlijkheid eindelijk inbouwen :9

[offtopic] De LAN party was TOP [/offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
wordt het niet tijd voor een mooi GTO 2 topicje (wat ik al eerder zei). Zodat alles een beetje overzichtelijker wordt. Deze was fftjes leuk om te delen waar je het kon kopen, en hoe deze kaart in elkaar stak etc, maar voorderest sluit ik me wel enigsinds bij dion_b (mod) aan, het wordt zo wel een beetje een zooitje.

Helaas heb ik mijn kaart nog nie kunnen testen, dus het beginnen van een nieuw topic van mij is een beetje onzinnig. Iemand anders die zich geroepen voelt ?

One World Concepts

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.