heeft iemand kaart al binnen?
Anoniem: 7346
Bij http://www.4launch.nl/4la....php¢er=shop/home.php hebben ze hem zo te zien niet. (meer)
Klopt, dat was ook al bekend. (Staat op vorige pagina volgens mij).
Ik heb deze kaart maandag besteld bij empc, daar hadden ze hem nog volop was mij verteld door de klantenservice. Ik kan niet wachten op de eerste reviews
Ik heb deze kaart maandag besteld bij empc, daar hadden ze hem nog volop was mij verteld door de klantenservice. Ik kan niet wachten op de eerste reviews
Anoniem: 128052
En ik heb alweer pech...
In uw order heeft u 1 of meerdere oem processor(en) besteld van AMD. Deze oem processoren zijn momenteel zeer slecht leverbaar.
Graag horen we of u op de processor wilt wachten of dat u een box versie wil aanschaffen. Deze zijn namelijk wel goed te leveren.

Nou nu maar hopen dat het met die GTO² bij EMPC wel goed gaat....
In uw order heeft u 1 of meerdere oem processor(en) besteld van AMD. Deze oem processoren zijn momenteel zeer slecht leverbaar.
Graag horen we of u op de processor wilt wachten of dat u een box versie wil aanschaffen. Deze zijn namelijk wel goed te leveren.
Nou nu maar hopen dat het met die GTO² bij EMPC wel goed gaat....
Anoniem: 156072
koop dan een boxed, zijn hele goede koelers. komt niet obcen de 35 graden uit bij mij. 3500+
Ja nou ik heb al een Zalman CNPS7700-Cu gekocht, en dan is het bij elkaar nog goedkoper als boxed.
Maarja ik heb even een mailtje gestuurd hoe lang het dan gaat duren...
Ik heb precies het zelfde probleem als jou. Ook een 3500+ bij azerty besteld, en ook mailtje gehad dat hij moeilijk leverbaar is. Ook heb ik die zalman 7700 besteld, maar dan bij een andere webshop. Echt balenAnoniem: 128052 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:26:
Ja nou ik heb al een Zalman CNPS7700-Cu gekocht, en dan is het bij elkaar nog goedkoper als boxed.

Ik hoop dat het wel goed gaat met die GTO², aangezien er al best veel bij empc zijn besteld als ik het zo lees
Ja ik denk dat ik gewoon maar ga wachten, aangezien ik niet 40 euro extra voor een boxed versie wil betalen, waar ik de fan toch niet gebruik van maak...
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 128052 op 12-10-2005 14:19 ]
Joehoe!! ik heb de GTO2 net binnen gekregen! ik had hem besteld bij empc.
Helaas voor jullie en vooral voor mij
is m'n processor er nog niet dus kan ik hem niet uitproberen....
en nu ben ik straks ook nog een paar dagen weg dus het wordt pas zondag of maandag dat ik hem in gebruik kan nemen
Helaas voor jullie en vooral voor mij
en nu ben ik straks ook nog een paar dagen weg dus het wordt pas zondag of maandag dat ik hem in gebruik kan nemen
ik had 6 oktober de gewone gto besteld en toen ik vrijdag zag dat ze de gto2 ook hadden heb ik de bestelling omgezet naar gto2.Anoniem: 156072 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 14:47:
wanneer had je de kaart besteld? dan kan ik schatte hoelan het duurt ongeveer:D
Ik had vooruitbetaald en maandag was het geld bij ze binnen gekomen.
ik nog wachtten op mijn duurdere GTO2 uit duitsland
... blijkt maar weer dat het klopt dat geduld wordt beloond...
U vraagt, wij antwoorden.
chill dan krijg ik hem voor einde van de week:D ik kan niet meer wachten, voor jou is wel kut ja memory
deze kaart is gewoon uber vet man
zijn er al meer berichten over het unlocken? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het in alle gevallen werkt. Dit is gewoon te mooi voor woorden
Ik kan het gewoon niet laten om in dit topic te melden dat er op "een zekere website" een actie wordt gehouden waar de per stuk prijs staat op 177 euro]
zijn er al meer berichten over het unlocken? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het in alle gevallen werkt. Dit is gewoon te mooi voor woorden
Ik kan het gewoon niet laten om in dit topic te melden dat er op "een zekere website" een actie wordt gehouden waar de per stuk prijs staat op 177 euro]
En waar is dat dan als je zo vriendelijk wilt zijn
?
Als het niet hier wilt geven, mail het me dan even naar cubewood@gmail.com plz
Als het niet hier wilt geven, mail het me dan even naar cubewood@gmail.com plz
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 128052 op 12-10-2005 17:29 ]
Jullie raden NOOIT wat ik hiero in mijn handen heb en het komt bij EMPC.nl weg.....
Nu het mobo nog....
Live PICS volgen nog

Nu het mobo nog....
Live PICS volgen nog
[ Voor 47% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 12-10-2005 22:26 ]
Een inkoopactie? Jongens, dat werkt toch niet, er zijn er altijd wel een paar die de centen niet bij elkaar kunnen krijgen en de boel ophouden... als je deze kaart wilt moet je hem zo snel mogelijk bestellen, liever vandaag dan morgen. Tegen de tijd dat de IA eindelijk rond is zijn ze allang weg, en ze worden niet meer bijgemaakt.hackjedi schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 16:50:
Yep

[ Voor 190% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 12-10-2005 22:21 ]
Inkoopactie kan zeker wel werken; je bestelling staat pas als je betaald hebt.grun schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:36:
[...]
Een inkoopactie? Jongens, dat werkt toch niet, er zijn er altijd wel een paar die de centen niet bij elkaar kunnen krijgen en de boel ophouden... als je deze kaart wilt moet je hem zo snel mogelijk bestellen, liever vandaag dan morgen. Tegen de tijd dat de IA eindelijk rond is zijn ze allang weg, en ze worden niet meer bijgemaakt.
Maaruh op ia.net zie ik hem niet staan, help eens een handje!
//thx grun
Kijk bij Forum (bovenaan), dan Computeronderdelen. Hij is nog niet eens open...Anoniem: 7346 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:44:
Inkoopactie kan zeker wel werken; je bestelling staat pas als je betaald hebt.
Maaruh op ia.net zie ik hem niet staan, help eens een handje!
Wat maakt die 35 euro nou weer uit. Je hebt hem van een goede winkel je kan altijd garantie claimen geen gezeik, geen gestress. Men wil altijd alles voor niets, dat gaat gewoon niet koop deze kaart gewoon voor een goede prijs (die ik niet duur vind overigens) en je hebt um ook nog eens sneller
Dat klopt, dat is juist de reden dat het niet werkt bij artikelen die razendsnel uitverkocht zijn. De organisator van de IA moet immers wachten op de laatste betaler voordat hij de order kan plaatsen, of verwacht je dat hij het even voorschiet?Anoniem: 7346 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:44:
Inkoopactie kan zeker wel werken; je bestelling staat pas als je betaald hebt.
mjah ik heb liever een kaart die 35 euro goedkoper is, garantie kan je toch altijd wel regelen enzo, tis maar hoe je je piroriteiten stelt...STIMPPYYY schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:48:
Wat maakt die 35 euro nou weer uit. Je hebt hem van een goede winkel je kan altijd garantie claimen geen gezeik, geen gestress. Men wil altijd alles voor niets, dat gaat gewoon niet koop deze kaart gewoon voor een goede prijs (die ik niet duur vind overigens) en je hebt um ook nog eens sneller
Mijn kaart is nog in behandeling, ben beniwud, ik heb ehm toch redelijk 'vroeg'besteld... en betaalt
[ Voor 9% gewijzigd door B_FORCE op 12-10-2005 18:45 ]
Wie heeft em hier al werkend en overclocked?
Edit:
My bad, btw werd er niet bijgeteld als je inlogt...
Edit:
My bad, btw werd er niet bijgeteld als je inlogt...

[ Voor 111% gewijzigd door Mesh op 12-10-2005 19:38 ]
Signature?
En dat maakt mijn opmerking ook weer overbodig...
er lijkt iets mis met de webstore te zijn, als ik inlog en producten bekijk dan zie ik ook veel lagere prijzen
er lijkt iets mis met de webstore te zijn, als ik inlog en producten bekijk dan zie ik ook veel lagere prijzen
[ Voor 91% gewijzigd door Da_Bink op 12-10-2005 19:48 ]
Edit: Doet er niet meer toe
[ Voor 77% gewijzigd door Marne op 12-10-2005 19:45 ]
Hoe zit het met de warmte als je het kaartje mod?
Of is de volgende koeler wel handig?
http://www.zalman.co.kr/e...view.asp?idx=173&code=013
Of is de volgende koeler wel handig?
http://www.zalman.co.kr/e...view.asp?idx=173&code=013
[ Voor 52% gewijzigd door Peter_italia op 12-10-2005 20:01 ]
Zal toch wel loslopen je hebt hem een dag na mij besteld en ik heb hem nu.B_FORCE schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:43:
[...]
mjah ik heb liever een kaart die 35 euro goedkoper is, garantie kan je toch altijd wel regelen enzo, tis maar hoe je je piroriteiten stelt...
Mijn kaart is nog in behandeling, ben beniwud, ik heb ehm toch redelijk 'vroeg'besteld... en betaalt
Dan heb jij hem waarschijnlijk morgen.
Voorkant van de doos.

Achterkant van de doos.

[ Voor 100% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 12-10-2005 22:25 ]
Ik vind EMPC trouwens niet echt snel, gisteravond besteld en vandaag nog geen eens een mail gehad dat ze hem op de post hebben gedaan. Vind dat maar irritant die voorraad levering van leveranciers. Normaal moet dit toch binnen 2 dagen kunnen.
@WiLLoW_TieN
Je hebt de plaatjes verkeerd gelinkt, als je er nu opklikt kom je op http://www.imageshack.us/ terecht, zou je ook foto's kunnen nemen met de kaart uit de doos?
Je hebt de plaatjes verkeerd gelinkt, als je er nu opklikt kom je op http://www.imageshack.us/ terecht, zou je ook foto's kunnen nemen met de kaart uit de doos?
Morgen meer PICS van de kaart out of the box.Gaming247 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:28:
@WiLLoW_TieN
[LOL] Je doet het er maar mee...
Een houding die wat meer volwassenheid(/respect) toont zou ook geen kwaad kunnen.
Ik sta op het punt de "bevestig"knop in te drukken...
Is ie nou echt makkelijk te flashen zodat 16Pipes beschikbaar worden?
Bevestigd
en nog een edit
waar the hell is de info te vinden van deze kaart op sapphire site...nix lijkt erop of is dit de ultimate edition
Bevestigd
en nog een edit
waar the hell is de info te vinden van deze kaart op sapphire site...nix lijkt erop of is dit de ultimate edition
[ Voor 48% gewijzigd door RSD1982 op 12-10-2005 23:35 ]
Tot nu toe is het slagings percentage 100%.
Ja, een kind kan de was doen, hier bijvoorbeeld:RSD1982 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:16:
Ik sta op het punt de "bevestig"knop in te drukken...
http://www.techpowerup.com/printarticle.php?id=127
Sapphire zelf zal wel wat terughoudend met info zijn omdat ze anders hun eigen glazen ingooien. Zij verkopen vast liever een X850 voor een hogere prijs.
Vandaag staat op de site van Empc dat de voorraad begint te slinken, dus enige haast is wel geboden. Ook blijkt hij 2 euro duurder dan gisteren... blij dat ik hem dus gisteren al besteld heb.
Een vraagje trouwens: dit wordt mijn eerste ATI kaart. Hoe doen jullie dat met de drivers? Gewoon de bijgeleverde CD draaien en alles gaat vanzelf? Ik begreep dat ikzelf moet kiezen of ik een Control Center of een Control Panel wil, wat is het verschil? Ik las ook iets over Omega drivers, zijn die beter?
// thx, Peter-Italia
Een vraagje trouwens: dit wordt mijn eerste ATI kaart. Hoe doen jullie dat met de drivers? Gewoon de bijgeleverde CD draaien en alles gaat vanzelf? Ik begreep dat ikzelf moet kiezen of ik een Control Center of een Control Panel wil, wat is het verschil? Ik las ook iets over Omega drivers, zijn die beter?
// thx, Peter-Italia
[ Voor 3% gewijzigd door grun93 op 13-10-2005 09:45 ]
ik heb tot nu toe alleen nog dna drivers gebruikt:D heb ook ooit van omega drivers gehoord maar nooit egt naar gekeken ofzo
Anoniem: 142179
Damn, niet duur voor een videokaart? Voor dat geld koop je in december met nog een paar Euri erbij een complete XBOX 360... Mijn vorige kaart (een 9500 pro opgekrikt naar 9700 pro) kostte al 130 Pleuri en dat is voldoende lijkt me...B_FORCE schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 00:39:
zo heb ehm toch maar gekocht, 215 euro is niet duur voor zo'n kaart.
Gaat deze goedwerken met een Asus a8n-e ?
Niet normaal meer die prijzen, de nieuwste kaarten kosten vroeger een fractie van deze prijzen. Kan de techniek wel vooruit zijn gegaan, maar dit is simpelweg niet normaal meer
Oeh, wel 2 Euro op bijna 220 Euro... Da's wel bijna 1%, dan wel een biertje, dan wel nog geen zak met snoep, een italiaans ijsje of een paar minuten gamen in een speelhal... Laten we nog eens rekenen in guldens, dit kaartje wat simpel en alleen videobeeld moet laten zien kost dus ff bijna 500 ouderwetse guldens, totale gektegrun schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 08:07:
Vandaag staat op de site van Empc dat de voorraad begint te slinken, dus enige haast is wel geboden. Ook blijkt hij 2 euro duurder dan gisteren... blij dat ik hem dus gisteren al besteld heb.![]()
Omega drivers zijn namaak drivers zelf vind ik ze niet zo fijn. En het control panel kun je gewoon bij geavenceerd zien want dan heb je meer tabbladen. En bij het Control center heb je ook Microsoft .NET Framework nodig en het is meer een appart programma. Zelf gebruik ik het Control center.Een vraagje trouwens: dit wordt mijn eerste ATI kaart. Hoe doen jullie dat met de drivers? Gewoon de bijgeleverde CD draaien en alles gaat vanzelf? Ik begreep dat ikzelf moet kiezen of ik een Control Center of een Control Panel wil, wat is het verschil? Ik las ook iets over Omega drivers, zijn die beter?
Heeft iemand enig idee of deze kaart ook voor AGP uitkomt? zou namelijk wel heel mooi zijn (A)
Nee, deze GTO2 versie is alleen PCI-E. De gewone GTO is verkrijgbaar in PCI-E en AGP.bakvis schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:28:
Heeft iemand enig idee of deze kaart ook voor AGP uitkomt? zou namelijk wel heel mooi zijn (A)
Hmm.... das nie leukgrun schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:35:
[...]
Nee, deze GTO2 versie is alleen PCI-E. De gewone GTO is verkrijgbaar in PCI-E en AGP.
Anoniem: 98506
Even twee korte vraagjes..
- Hebben alle Sapphire GTO2 kaartjes een rode PCB?
- Past de Zalman VF700-CU koeler op deze kaart? Zoals ik op onderstaande foto (Hexus.net) kan zien, zitten er nogal wat 'gaten' in de kaart, maar of die ook dusdanig geplaatst zijn dat er Zalman VF700-Cu koeler op past is mij niet duidelijk.
Wel grappig, iedereen rent al achter zo'n kaart aan, maar ik heb nog van niemand hier een reactie gelezen dat de mod die ze ZELF hebben uitgevoerd ook gelukt is, dus een GTO2 met 16 pipelines en een verhoogde Mhz tot de X850, incl. de nodige benchmarktests.
Voor die 220 Euro zou ik persoonlijk toch iets meer ervaringen willen lezen
Voor die 220 Euro zou ik persoonlijk toch iets meer ervaringen willen lezen
Uhm, anders pak je even de telefoon en bel je even. Kwestie van een paar minuten, scheelt je veel frustratie en onzekerheidAnoniem: 156072 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:57:
dat ik maar eens een maitlje krijg dat die is opgestuurd, damn!!!
Ik denk dat nog veel mensen op hun levering wachten net als ik gister avond @23.20 besteld dus zal denk mik pas maandag of disndag binnenkomen. Maar ik zal je zeker de resultaten geven a;ls iemand anders het nog nie heeft gedaan...
ik heb dinsdag rond 5 uur besteld, en meteen mailtje gekregen van dat de order was geaccepteerd ofziets. Maar nog geen mailtje dat die verzonden is terwijl hij wel op voorrad ligt:(
Droom lekker verder, een gf2gts heb ik ooit nog gekocht voor 500 guldenAnoniem: 142179 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 08:27:
[...]Niet normaal meer die prijzen, de nieuwste kaarten kosten vroeger een fractie van deze prijzen. Kan de techniek wel vooruit zijn gegaan, maar dit is simpelweg niet normaal meer

Tot nu toe heb ik NERGENS iemand zien klagen dat zijn x800gto2 niet te modden was.
Waar heb je besteld dan?Anoniem: 156072 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:54:
ik heb dinsdag rond 5 uur besteld, en meteen mailtje gekregen van dat de order was geaccepteerd ofziets. Maar nog geen mailtje dat die verzonden is terwijl hij wel op voorrad ligt:(
offtopic
@vandread mee eens
Trouwens:
http://xtremesystems.org/...php?p=1082050#post1082050
http://xtremesystems.org/...php?p=1081986#post1081986
Connect3D X800 GTO's (niet GTO2 dus) schijnen ook versies van in omloop te zijn die eigenlijk gewoon je standaard BBA X800XT's zijn
Misschien nog leuker voor het budget 
Goeie tijden altijd wanneer fabrikanten van hun kaartjes af moeten ^^
http://xtremesystems.org/...php?p=1082050#post1082050
http://xtremesystems.org/...php?p=1081986#post1081986
Connect3D X800 GTO's (niet GTO2 dus) schijnen ook versies van in omloop te zijn die eigenlijk gewoon je standaard BBA X800XT's zijn
Goeie tijden altijd wanneer fabrikanten van hun kaartjes af moeten ^^
offtopic:
@RSD1982 : Wij '82-ers zijn nou eenmaal van een goed jaar he
@RSD1982 : Wij '82-ers zijn nou eenmaal van een goed jaar he
[ Voor 26% gewijzigd door Vandread op 13-10-2005 11:08 ]
Mobo van Alternate.nl de MSI K8N Neo4-FI is ook binnen dus na de LAN-party
van dit weekend gaan we mijn PC verbouwen
van dit weekend gaan we mijn PC verbouwen
Vermoedelijk bij empc, dat is voor zover ik weet de enige shop in Nederland die ze (nog) heeft.RSD1982 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:01:
Waar heb je besteld dan?
ga nu verbouwen:P ik wel weten hoe goed die loopt en mak nog wat foto's van de kaart zelf en wat er allemaal bijzat:) pls:$:P
Ok ik zit er dus aan te denken om Saphire x800gto2 te gaan halen. Ik heb nu dus het volgende systeem:
AMD Athlon 64 3800+ Winchester (240 x 10)
Zalman CNPS 7700-cu
Asus A8N SLI
Zalman ZMNB47-J
2 x 512 MB Kingmax Hardcore @ 240 Mhz.
2 x XFX Geforce 6600GT
2 x Zalman VF700-cu
2 x Maxtor Diamondmax10 200 GB s-ata RAID 0
Coolermaster Realpower 450 Watt
De kaarten werken verder prima en snel maar ze trekken bijna 150 Watt en mede daardoor denk ik maakt m'n voeding een behoorlijke herrie. De rest van de fans is het probleem niet want die staan op een vast ingesteld laag rpm.
Vraag is dus: wat zouden jullie doen?
Voordelen die ik zie:
- Sneller (mits gemod naar x850 XT)
- Minder stroomverbruik (dus stillere voeding
)
- Minder hitte bij de mobo-chipset.
Nadelen:
- Geen SM3.0 (wordt noch niet echt gebruikt dacht ik)
- Minder pimp factor
Eventueel wil ik mijn voeding nog vervangen door een Tagan TG420-U2i-Xeye.
Edit: De grotere snelheid tov m'n oude config is dus ook een factor. Niet alleen het verhaal met de voeding.
Zalman CNPS 7700-cu
Asus A8N SLI
Zalman ZMNB47-J
2 x XFX Geforce 6600GT
2 x Zalman VF700-cu
De kaarten werken verder prima en snel maar ze trekken bijna 150 Watt en mede daardoor denk ik maakt m'n voeding een behoorlijke herrie. De rest van de fans is het probleem niet want die staan op een vast ingesteld laag rpm.
Voordelen die ik zie:
- Minder stroomverbruik (dus stillere voeding
Nadelen:
- Minder pimp factor
Edit: De grotere snelheid tov m'n oude config is dus ook een factor. Niet alleen het verhaal met de voeding.
[ Voor 6% gewijzigd door The_nv40_man op 13-10-2005 12:23 ]
probeer dan eerst een nieuwe voeding uit voordat je een nieuwe videokaart koopt:P mischien is die dan al stiller.
Nou ik heb eindelijk me geld terug gehad van 4Launch, nu alleen van Azerty nog.
Heb nu meteen EMPC betaald, en nu is het wachten op al me onderdelen van me nieuwe pc
[Edit] ik zie net dat hij nu 184,- kost op empc. Terwijl ik hem voor 220,- heb gekocht....
Naja ik vergeef het ze maar
Heb nu meteen EMPC betaald, en nu is het wachten op al me onderdelen van me nieuwe pc
[Edit] ik zie net dat hij nu 184,- kost op empc. Terwijl ik hem voor 220,- heb gekocht....
Naja ik vergeef het ze maar
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 128052 op 13-10-2005 12:19 ]
Dat is de ex BTW prijs... hij kost vandaag 219,77 inclusief.Anoniem: 128052 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:17:
ik zie net dat hij nu 184,- kost op empc. Terwijl ik hem voor 220,- heb gekocht...
toen ik bestelde was di 214 euro:s ze gooien de prijs binnen 2 dagen omhoog met 5 euro
Dat ben ik totaal met je eens, maar ik bedoelde meer, je geeft 215 euro uit aan een kaart die presteerd als een kaart die bijna 2 keer zo duur is. Dat is niet duur natuurlijkAnoniem: 142179 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 08:27:
[...]
Damn, niet duur voor een videokaart?.....
Niet normaal meer die prijzen, de nieuwste kaarten kosten vroeger een fractie van deze prijzen. Kan de techniek wel vooruit zijn gegaan, maar dit is simpelweg niet normaal meer
Maar vroeger betaalde voor een goeie grafische kaart (en dan had je de top) net 200 gulden ofzo, mjah ach wat doe je eraan..
[ Voor 22% gewijzigd door B_FORCE op 13-10-2005 13:15 ]
ik word ongeduldig:P i want my card:P (word wel heel erg nu:S:P) ja sucked door euro zijn alle prijzen omhoog gegaan, behalve het loon. dat blijft hetzelfde:P
SM3.0 word veel gebruikt!The_nv40_man schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:58:
Ok ik zit er dus aan te denken om Saphire x800gto2 te gaan halen. Ik heb nu dus het volgende systeem:
Zalman CNPS 7700-cu
Asus A8N SLI
Zalman ZMNB47-J
2 x XFX Geforce 6600GT
2 x Zalman VF700-cu
Voordelen die ik zie:
- Minder stroomverbruik (dus stillere voeding)
Nadelen:
- Minder pimp factor![]()
Dikki Dik heeft een hele goede post geplaatst, toendertijd in discussie met mij;
klikkerd
Bij vergelijken van screenshots tussen een 6800 en een X800 in Age of Empires 3, je ziet het wel degelijk.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Het is geen zeiken, maar puur eens vragen naar de realistische kijk op dit alles. Het blijft gewoon veel geld, hoe je het ook wend of keert. Ik vraag me af of iedereen dat wel inziet, of alleen maar achter elkaar aan blijft hollen omdat er zo nodig een nieuwe kaart in de comp. moet.Vandread schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:55:
[...]
Droom lekker verder, een gf2gts heb ik ooit nog gekocht voor 500 guldenen dat was toen niet de duurste. Tot nu toe loop je alleen maar te zeiken in je posts dus ga je nog wat nuttigs toe voegen of blijf je mutsen over een xbox, dat de kaart zo duur is.
Tot nu toe heb ik NERGENS iemand zien klagen dat zijn x800gto2 niet te modden was.
Mutsen over de 360 is het niet, voor 299 Euro krijg je een hele lading hardware, tov een GTO2 kaart.
Nee, ik heb niemand zien klagen dat de evt. kaart niet te modden was, maar ik heb in tegenstelling tot dat ook nog niemand horen en zien posten dat de kaart gemod was en werkte, wat de resultaten zijn, enkel dat men de kaart in huis heeft.
Dat geeft nog niet echt veel zekerheid, wel? Ik hoorde dit grapje destijds ook bij de 9500 pro naar 9700 truuk, in de winkel bleek echter dat een groot deel van de kaarten gewoon ook kapotte pipelines had en veel mensen bedrogen uitkwamen. Vandaar. Lijkt me dus niet raar om hier naar te vragen voor een ieder die erover zit te denken deze GTO2 kaart aan te schaffen
http://xtremesystems.org/....php?t=75544&page=1&pp=25Anoniem: 142179 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:55:
[...]Het is geen zeiken, maar puur eens vragen naar de realistische kijk op dit alles. Het blijft gewoon veel geld, hoe je het ook wend of keert. Ik vraag me af of iedereen dat wel inziet, of alleen maar achter elkaar aan blijft hollen omdat er zo nodig een nieuwe kaart in de comp. moet.
Mutsen over de 360 is het niet, voor 299 Euro krijg je een hele lading hardware, tov een GTO2 kaart.
Geen een negatief bericht en zo zijn er nog legio fora waar dit te zien is.
Ik snap je achter elkaar aan hollen want ik moet een nieuwe kaart motivatie niet helemaal.... *kuch* je zit hier op tweakers niet op beginnersweb.nl en tevens mag ik aannemen dat we allemaal wijs genoeg zijn op up te graden en leuke hardware te kopen
Wat is mijn onrealistische kijk dan? Ja die kaart kost 200+ euro... so what?
De xbox360 een marketing product welke met extreem lage marge word verkocht en men het geld verdient op de overige HW en games
Nog steeds snap ik je zwartkijk actie hier niet, je lijkt wel zo'n heilig boontje op een auto forum die gilt dat je ook met een Ferrari niet harder mag dan 120

Als je je echt zorgen maakt, zoek ook eens wat info op
[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 13-10-2005 14:30 ]
Inderdaad, je kan ook 800 bananen kopen voor 200 euro. Of 170 tubes tandpasta. Allebei hardstikke nuttige producten. Waarom zou je dan een Xbox 360 halen, laat staan een GTO?Vandread schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:21:
[...]
http://xtremesystems.org/....php?t=75544&page=1&pp=25
Ik snap je achter elkaar aan hollen want ik moet een nieuwe kaart motivatie niet helemaal.... *kuch* je zit hier op tweakers niet op beginnersweb.nl en tevens mag ik aannemen dat we allemaal wijs genoeg zijn op up te graden en leuke hardware te kopen
De xbox360 een marketing product welke met extreem lage marge word verkocht en men het geld verdient op de overige HW en games![]()
Nog steeds snap ik je zwart actie hier niet, je lijkt wel zo'n heilig boontje op een auto forum die gilt dat je ook met een Ferrari niet harder mag dan 120(Sorry
)
Dit is niet de plaats om moeilijk te gaan doen over de prijs van de kaart. Sommige hebben het ervoor over, sommige niet.
Deze thread is gemaakt voor mensen die het er voor over hebben, simple as that.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Jij verwoord het veel beter dan ik, huldeXanderDrake schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:33:
[...]Deze thread is gemaakt voor mensen die het er voor over hebben, simple as that.
XBOX 360 is ook zwaar gesubsidieerd. Blijft echter een feit dat 't veel geld is voor enkel het op je scherm toveren van wat graphics. Je kunt voor 200 Euro heel wat andere zaken kopen, dat klopt.Vandread schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:21:
[...]
http://xtremesystems.org/....php?t=75544&page=1&pp=25
De xbox360 een marketing product welke met extreem lage marge word verkocht en men het geld verdient op de overige HW en games![]()
Nog steeds snap ik je zwartkijk actie hier niet, je lijkt wel zo'n heilig boontje op een auto forum die gilt dat je ook met een Ferrari niet harder mag dan 120(Sorry
)
Als je je echt zorgen maakt, zoek ook eens wat info op
Wat jij wil, gaan we met z'n allen enkel halleluja roepen akkoord?
Mag ik dan nu iemand horen die het ding in huis heeft (zag sommigen er melding van maken) en ook daadwerkelijk met succes geflashed hebben? Daarop nog geen antwoord gelezen, dan wel een vermelding van gezien, laat staan meerdere
Als je nou even hier kijkt: http://www.techpowerup.co...verclocking/vidcard/127/2 en dan op Discuss this article in our forums klikt zal je zien dat er al een heleboel mensen zijn die het hebben geprobeert, en het tot nu toe 100% zeker is dat de pipelines allemaal geunlocked kunnen worden. En stop nu met zeuren, als je het teveel geld vind koop je het niet. Alles is nou eenmaal duur, en je kan er niks tegen doen.
Ik heb trouwens net een mailtje binnen gehad, dat EMPC me geld heeft binnengekregen (vanochtend gestort) dus ik vind ze best snel
Ik heb trouwens net een mailtje binnen gehad, dat EMPC me geld heeft binnengekregen (vanochtend gestort) dus ik vind ze best snel
lame ik bestel eerder en jij krijgt eerder mail:(. maybe omdat ik rembours heb gedaan?
ik wacht al 3 dagen op mijn kaartAnoniem: 128052 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:24:
Als je nou even hier kijkt: http://www.techpowerup.co...verclocking/vidcard/127/2 en dan op Discuss this article in our forums klikt zal je zien dat er al een heleboel mensen zijn die het hebben geprobeert, en het tot nu toe 100% zeker is dat de pipelines allemaal geunlocked kunnen worden. En stop nu met zeuren, als je het teveel geld vind koop je het niet. Alles is nou eenmaal duur, en je kan er niks tegen doen.
ook rembours zeker? mij mailen ze ook niet trugB_FORCE schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:09:
[...]
ik wacht al 3 dagen op mijn kaart, en ze mialen nu ook niet terug
Rustig nou, komt allemaal vast wel goed.Anoniem: 156072 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:10:
ook rembours zeker? mij mailen ze ook niet trug
Troost je, ik heb ook rembours.
Rembours duurt altijd wel lang als gewoon overmaken. Helemaal als je een goede snelle Inetbankieren heb van ABN-Amro of Rabobank
ok, tis duidelijk, lol
Net fftjes EMPC gebeld,
de vrachtwagen die onze lieve kaartje gaat brengen heeft pech (lekke vering) vandaar dat ze wat later zijn. We hebben ze morgen of over morgen binnen.
Wat misschien nog veel boeiender nieuws is. Dit zijn de allerlaatste kaarten. hierna zijn ze simpel weg niet meer leverbaar. Het was dus een eenmalig actie van sapphire.
Lucky me
Net fftjes EMPC gebeld,
de vrachtwagen die onze lieve kaartje gaat brengen heeft pech (lekke vering) vandaar dat ze wat later zijn. We hebben ze morgen of over morgen binnen.
Wat misschien nog veel boeiender nieuws is. Dit zijn de allerlaatste kaarten. hierna zijn ze simpel weg niet meer leverbaar. Het was dus een eenmalig actie van sapphire.
Lucky me
offtopic:
nee ik heb geen rembours, doe ik nooit
nee ik heb geen rembours, doe ik nooit
[ Voor 9% gewijzigd door B_FORCE op 13-10-2005 16:26 ]
Las ergens anders dat Sapphire maar 200 stuks naar europa verzonden heeft?
Zou echt supermazzel zijn dan
Zou echt supermazzel zijn dan
Signature?
de bestellingen die zegmaar voor vandaag zijn gedaan hebben 100% zeker die kaart, de rest waarschijnlijk niet....
Ik heb gister besteld, en vandaag betaald. Als ik weer te laat ben dan wordt ik gek van die videokaarten
Je hebt toch een bevestiging en een ordernummer gekregen? Als je die hebt zit je goed. Ik heb gisteren besteld trouwens.Anoniem: 156072 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:32:
ik heb dinsdag besteld dus hopefully lucky me:D
ik heb zaterdag besteld, maandag betaaldAnoniem: 156072 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:32:
b_force wanneer heb jij besteld?
offtopic:
@loz en Cubewood: het is absoluut not done om te chatten op dit forum! Zet een emailadres in je profiel zodat jullie elkaar op kunnen zoeken.
@loz: Ook kan je een bestaande post editen ipv 2 onder elkaar te posten.
@loz en Cubewood: het is absoluut not done om te chatten op dit forum! Zet een emailadres in je profiel zodat jullie elkaar op kunnen zoeken.
@loz: Ook kan je een bestaande post editen ipv 2 onder elkaar te posten.
Krijg net weer een mailtje:
Uw zending met ordernr ******* is voor u klaargezet. Indien van toepassing zal de zending worden verstuurd met TPG Post. U ontvangt dan binnen enkele uren het track&trace nummer voor deze bestelling.
Ze zijn echt snel
Vandaag betaald!
Uw zending met ordernr ******* is voor u klaargezet. Indien van toepassing zal de zending worden verstuurd met TPG Post. U ontvangt dan binnen enkele uren het track&trace nummer voor deze bestelling.
Ze zijn echt snel
Dit topic is gesloten.