Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Jorn1986 schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:26:
ik zit nu in de missie Kinshasa (Congo); kan iemand een indicatie geven van hoe ver het nog is tot het einde van het spel? heb er al aardig wat uurtjes op zitten en vraag af hoe lang het nog duurt voordat je het kan ''afronden''.
spoiler:
Dit is je laatste lange missie , hierna komt nog 1x HQ en 1 bonus missie als t slechtse of t beste einde hebt gekozen.

[ Voor 55% gewijzigd door Dutch_Razor op 12-11-2006 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ DJ CHICKEN:

Kijk nog eens naar deze post:
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 14:33:
voor de mensen die splinter cel double agent hebben en slowmotion/framedrops hebben en een dual core. dit moet je doen, scda starten, ctrl+alt+del ga naar taakbeheer rechterklik op splinter cell 4, kies affiniteit instellen en deselecteer 1 cpu. dan loopt hij perfect!
Vind het eigenlijk nog wel jammer dat ook de geluidsmeter met de stealthmeter de deur uit is gegaan, weet nu niet hoe zacht ik moet lopen, zodat ze mij niet opmerken.

Vind trouwens dat schuilen onder zo'n tafeltje niet erg realistisch. Op sommige plaatsen (gevangenis level in de grote toren) zit je eigenlijk nog helemaal 'in the open', maar kunnen ze je zogenaamd niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:52

Copyman

Dode muis

Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:41:
Vind het eigenlijk nog wel jammer dat ook de geluidsmeter met de stealthmeter de deur uit is gegaan, weet nu niet hoe zacht ik moet lopen, zodat ze mij niet opmerken.
Links onder in je scherm staat een groen "lampje", naarmate je meer in het licht komt of meer lawaai maakt, zal deze verkleuren naar oranje of rood. ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is toch precies hetzelfde als dat lampje op je linkerschouder? Dacht dat die alleen bedoeld was voor het licht. Groen: ze zien je niet, geel: je kunt gezien worden, rood: je bent gezien, alarm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf wat moeite doen kan ook geen kwaad hoor :X

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 13-11-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:10

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:25:
Dat is toch precies hetzelfde als dat lampje op je linkerschouder? Dacht dat die alleen bedoeld was voor het licht. Groen: ze zien je niet, geel: je kunt gezien worden, rood: je bent gezien, alarm.
Dat is hetzelfde ja, veel geluid = rood, in het licht = oranje.

Dus ook: groen je maakt geen geluid, en je kan niet gezien worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 13-11-2006 14:45 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die splinter cel double agent hebben en slowmotion/framedrops hebben en een dual core. dit moet je doen, scda starten, ctrl+alt+del ga naar taakbeheer rechterklik op splinter cell 4, kies affiniteit instellen en deselecteer 1 cpu. dan loopt hij perfect!
god bless you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:45
Bij mij is het probleem opgelost door te updaten naar de nieuwste Geforce drivers (93.02 dacht ik zo uit me hoofd) en de Windows Hotfix voor dual core cpu's te installeren.
Jouw oplossing had ik ook geprobeerd maar dan had ik om de zoveel minuten dat ie een aantal seconden bleef hangen alvorens het spel weer verder ging. Wel had ik dan geen last meer van slowmotion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook mensen die de offline co-op voor de PS2 gespeeld hebben? Ik ben daarmee bezig met een vriend van me. We zitten vast in een level waarbij we langs allerlei stoom-blazende pijpen moeten, in een of andere foundry. Ik zal even uitleggen wat precies het probleem is.

We gooien elkaar over de lage stoom met die speciale move (hoe heet deze move eigenlijk?), draaien de valve, zodat de ander erlangs kan. Dan kruipen we door de crawlspace, bukken bij het verlaten hiervan meteen (soms lukt dat niet en ben je zo dood) en draaien de 2e valve.

Dan crouchen we onder de hoge stoom door, geven elkaar een pootje en gaan via de buis over de stoom heen, alwaar we de 3e valve dichtdraaien. Maar dan... is daar een grote muur van dodelijk stoom waar we niet doorheen komen. Zit hier ergens een valve voor die we over het hoofd hebben gezien, of moeten we er onderdoor, overheen, erlangs, er dóórheen? :? Ik heb geen idee. Als iemand het weet, hoor ik het supergraag! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 09:16

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Zit nu voor de derde keer in JBA HQ en op zoek naar fingerprints. Al wel gelezen waar ze zouden moeten zitten, maar op de een of andere manier krijg ik geen optie om ze te scannen... wat doe ik fout?

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 19:22
Heb je bij de pc versie eigenlijk ook zo'n ding waaraan je kan zien hoe (on)zichtbaar je bent in het donker en hoeveel geluid je maakt? Want bij de ps2 versie heb ik dat wel maar met de pc versie nu niet. Of krijg je die pas later?
En ik kan helemaal niks aan de grafische quality opties veranderen. Als ik hem op standaard zet en ik apply en save hem en ik ga weer terug naar het menu dan staat die weer op next generation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:34

Wildfire

Joy to the world!

-DG- schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:36:
Heb je bij de pc versie eigenlijk ook zo'n ding waaraan je kan zien hoe (on)zichtbaar je bent in het donker en hoeveel geluid je maakt? Want bij de ps2 versie heb ik dat wel maar met de pc versie nu niet. Of krijg je die pas later?
Heb je de trainingsmissie wel gedaan? :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

DJ Chicken schreef op zondag 12 november 2006 @ 20:38:
[mbr]Lees de topicwarning nog eens goed ;)[/]
hmm ok.

[ Voor 3% gewijzigd door DJ Chicken op 13-11-2006 20:03 ]

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Wildfire schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:58:
[...]

Heb je de trainingsmissie wel gedaan? :)
Misschien wel een goed idee inderdaad. ;) Besturing van de pc is toch anders dan de ps2.
Zal het gaan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door -DG- op 13-11-2006 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 21-09 22:22
Ik vraag me af:

in hoeverre hebben systemen met SLI profijt in deze game? is een SLI-systeem veel sneller in deze game of is het gelijkwaardig aan 1 enkele kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Mwah een SLI config heeft gewoon iets meer te bieden dan een enkele kaart, maar niet zo gruwelijk veel. Als ik op dit moment een nieuwe kaart zou kopen, is dat geen extra kaart voor naast de huidige, maar gewoon een nieuwe net onder de huidige top.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaastosti schreef op maandag 13 november 2006 @ 18:17:
Zit nu voor de derde keer in JBA HQ en op zoek naar fingerprints. Al wel gelezen waar ze zouden moeten zitten, maar op de een of andere manier krijg ik geen optie om ze te scannen... wat doe ik fout?
Bedoel je dat je bij de 3e JBA HQ missie zit (daar lijkt het wel op), of bedoel je dat je de JBA HQ missie nu voor de 3e keer doet? Ik heb alleen nog de 1e gedaan; ben net klaar met de treinmissie. Ik heb dus alleen prints gescand van Enrica en van Emile, op hun computers. Ik speel op PS2, overigens.

Maar om fingerprints te scannen moet je dat scanapparaat als wapen selecteren en richten op waar je denkt dat de prints zouden moeten zitten. Je ziet dan een soort witte rondjes, dat zijn dus die vingerafdrukken. Je krijgt dan als het goed is een interaction optie 'scan prints' o.i.d. Maar als dat niet het geval is, dan zijn de prints wellicht onvolledig...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06 10:26
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:38:
Zijn er ook mensen die de offline co-op voor de PS2 gespeeld hebben? Ik ben daarmee bezig met een vriend van me. We zitten vast in een level waarbij we langs allerlei stoom-blazende pijpen moeten, in een of andere foundry. Ik zal even uitleggen wat precies het probleem is.

We gooien elkaar over de lage stoom met die speciale move (hoe heet deze move eigenlijk?), draaien de valve, zodat de ander erlangs kan. Dan kruipen we door de crawlspace, bukken bij het verlaten hiervan meteen (soms lukt dat niet en ben je zo dood) en draaien de 2e valve.

Dan crouchen we onder de hoge stoom door, geven elkaar een pootje en gaan via de buis over de stoom heen, alwaar we de 3e valve dichtdraaien. Maar dan... is daar een grote muur van dodelijk stoom waar we niet doorheen komen. Zit hier ergens een valve voor die we over het hoofd hebben gezien, of moeten we er onderdoor, overheen, erlangs, er dóórheen? :? Ik heb geen idee. Als iemand het weet, hoor ik het supergraag! :/
Volgens heb ik (Xbox versie), eerst mijn kamaraad er door gegooit, en daarna (met veel health) er door heen gerolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Op de PC moet je gewoon je scanapparaat selecteren en dan op zoek naar witte handjes (soort talkpoederachtig uitziend) en dan als je een groene lijn heen en weer ziet bewegen wachten tot ie klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vindt echt stom dat ubisoft een spel heeft gemaakt wat maar voor 3 ati videokaarten op gespeeld kan worden :( |:( !! de x1600, x1800 en de x1900 als ik het goed heb.
ik hoop dat er snel een patch uit komt.

PS: als iemand iets meer weet over die patch daarvoor zou die mij dan alsjeblieft ff op de hoogte stellen ;) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Op de PC moet je gewoon je scanapparaat selecteren en dan op zoek naar witte handjes (soort talkpoederachtig uitziend) en dan als je een groene lijn heen en weer ziet bewegen wachten tot ie klaar is.
Daar was ik al bang voor.. heb heb dat scanapparaat dus niet. Als ik op 'Z' druk (op PC) krijg ik links onder die kaders te zien waar normaliter je wapen/item in staat, die zijn leeg. Als opties bij de PC met de mail encryptie krijg ik geen andere opties dan 'Use computer'.

Ergens is er dus kennelijk iets mis gegaan bij het selecteren van wapens/items, maar voor zover ik weet heb ik daar geen invloed op.

Ik heb nu zoveel mogelijk gedaan wat ik kon, en die fingerprints laten zitten. Kost wat standing, maar dat overleven we ook wel weer. Dat mines maken is ook een baggerklus zeg :X Heeft ie een hele machine om die dingen in elkaar te schroeven... laat ie het meest kritieke onderdeel over aan mensenhanden, slaat toch ook nergens op :?

[ Voor 21% gewijzigd door Kaastosti op 14-11-2006 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Te kritiek voor een computer wss.

Maar probeeer control eens en dan wapen wisselen?

Ik heb trouwens voor de 2e keer na JBA 2 es gespeeld ,Enrica laten leven, maar (spoilers voor t einde)

spoiler:
Wat een lafaard zeg, ze komt ten eerste al bij de JBA om uit handen van de politie te blijven, komt ze daarna nog met een doorgeladen SC-20k vragen of jij eventjes alles op kan lossen omdat ze niet dood wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

JBA HQ 4... hele basis in rep en roer. En deze kan ik volgens mij niet uitspelen omdat ik 0 fingerprints heb en dus die deuren niet open kan maken. Die prints zijn nu ook niet meer te vinden... damned, mag ik zeker weer overnieuw beginnen ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:01

WoutF

Hoofdredacteur
Heeft iemand deze game al werkend onder Vista? Kreeg eerst een direct3d error. Heb toen maar aan het eind van de install Ja geklikt toen ie directx9 wilde installen. De game start nu wel op, maar 't is net een slideshow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Vista werkte het bij mij in ieder geval niet goed.. had ik bij meerdere games, dat was de reden dat ik terug ben gegaan naar XP. Binnenkort eens een multiboot bouwen, want het blijft natuurlijk leuk spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 12:51
Kaastosti schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:04:
[...]

Daar was ik al bang voor.. heb heb dat scanapparaat dus niet. Als ik op 'Z' druk (op PC) krijg ik links onder die kaders te zien waar normaliter je wapen/item in staat, die zijn leeg. Als opties bij de PC met de mail encryptie krijg ik geen andere opties dan 'Use computer'.

Ergens is er dus kennelijk iets mis gegaan bij het selecteren van wapens/items, maar voor zover ik weet heb ik daar geen invloed op.
[effe vanuit default keyboard config]
alle info kun je zo zie nog halen in elke ander HQ missie

die vingerscan apparaat is net als een gun, je moet hem dus via ctrl selecteren (net zoals je in een gewone level je wapen kan kiezen)
en dan via de equip key (E) kun je hem gebruiken. en dit is omdat je niet mag gezien worden met NSA spullen terwijl je undercover bent bij JBA

nadat je deze dan actief hebt krijg je een mooie blauwe waas , en dan maar witte handen vinden
daarvoor moet je dicth op het object staan om ze uberhaubt te zien
en de beste plekken (misschien niet veilig) is boven op hun lade waar je professional/personal data hebt gehaald

spoiler:
als je lambert in level laat zou ik tot HQ4 wachten met alle personele info
aangezien je dan alle terroristen kan neer kallen / of tijdelijk uitschakelen,
en dus vrij makkelijk bij alle spullen kan komen.
weet niet of dat ook kan als je lambert neer knalt, maar dat zul je zelf moeten uitzoeken.

[ Voor 34% gewijzigd door Teunis op 14-11-2006 20:18 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoutF schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:29:
Heeft iemand deze game al werkend onder Vista? Kreeg eerst een direct3d error. Heb toen maar aan het eind van de install Ja geklikt toen ie directx9 wilde installen. De game start nu wel op, maar 't is net een slideshow
tip: wat ik altijd deed bij scct was na elke actie/ moeilijk stukje of iets anders de game saven.
did doe je ook voor dat je ergens aan begint zoals in dit geval deuren openmaken en je vinger prints gebruiken. 't is maar en tip. ;)

en dit is mijn request: weet iemand al wat over een patch voor de pc dat je hem zonder shader 3.0 ook kan spelen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps srry woutf verkeerde quote ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-09 16:24
Is er een mogelijkheid om dit spel in breedbeeld, 1680x1050 te spelen? :*)
Ziet er nogal brak uit op 1280x1024.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
De waardes staan in de onder aan gegeven plekken,
zelf niet uitgeprobeert of het ook werkt. (heb het zelf geen widescreen :P)

Voor online staan ze in SCDA-Online\System\Default.ini
Voor offline staan ze in SCDA-Offline\System\SplinterCell4.ini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 22:43
Thijster schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 10:35:
[...]

Same problem here, ik speel spel op 1280*1024 met vrijwel alles aan, maar als ik b.v. shadow quality wil bijstellen, onthoudt ie mijn custom instellingen niet. Misschien eerst spel opnieuw opstarten voordat veranderingen worden aangebracht?

Meer personen last van dit euvel?

PS: ik hoop dat Ubisoft gauw een patch beschikbaar stelt die de performance aanpakt. Mijn X1900XT trekt dit spel nauwelijks (al dan niet met high quality graphics)!! Of is dit echt een spel voor de 8800GTX van Nvidia?
Ik heb dit probleem ook steeds, hij onthoudt niet mijn custom grafische instellingen.. Hoe kan ik dit oplossen... _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door _VooDooMen_ op 15-11-2006 19:26 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Heb hem uitgespeeld (behalve het bonus level), goede en slechte kanten:
+geweldig verhaal
+geweldige graphics
+geweldige nieuwe tools
+originele levels (afwisselend met ijs, boten, HQ missies, steden...)
+niet te makkelijk, genoeg uitdaging

-tijdens schietgevechten last gehad van framedrops, schieten werd op sommige stukjes erg lastig, en dan te bedenken dat mijn systeem zeker niet 1 van de slechtsten is (zie profiel).
-last gehad van bugs, ook na het installeren van de 1.01 patch nog. Was erg vervelend om zomaar terug naar Windows geslingerd te worden midden in een missie. Enige oplossing was regelmatig opslaan van het spel.
-last gehad van foutieve save-games. Kon m'n savegames soms niet meer terugladen, waardoor ik sommige stukjes opnieuw moest doen (en dat is niet leuk als je net blij was dat je iets gelukt was).

Als je wel van sluipen houdt in games, is dit zeker een aanrader! Iemand die voorgaande delen niet heeft gespeeld raadt ik wel aan eens SC: Chaos Theory te spelen om wat van Sam Fisher's achtergrond te weten te komen. Ikzelf heb dus deel 1, 2, 3 en nu dus ook 4 uitgespeeld, maar ik ben dan dus ook een fan van het SP-spel ;) :)

Wat ik nou tot nu toe het beste deel vind: toch wel deze nieuwste (deel 4); veel meer spetterende actie en op sommige stukjes een behoorlijke portie adrenaline dat door je lijf stroomt. dubbelspion spelen is toch wel leuker dan ongezien binnensluipen, doen wat je moet doen en weer ongezien wegsluipen (zoals in eerdere SC delen).

[ Voor 14% gewijzigd door Jorn1986 op 15-11-2006 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn1986 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 20:43:
...Verhaal...
-last gehad van foutieve save-games. Kon m'n savegames soms niet meer terugladen, waardoor ik sommige stukjes opnieuw moest doen (en dat is niet leuk als je net blij was dat je iets gelukt was).
...Verhaal...
Heb ik inderdaad ook veel last van gehad. Op een bepaalde moment laadde ik een missie en kwam hij aanzetten met een oude quicksave uit het vorige level 8)7

Op zich vind ik het ook een erg toffe game. Toffe levels, gave gameplay etc. Ik heb alleen SC 1 gespeeld (de andere 2 gebruikten starforce :( ) en wat ik erg tof vind is dat je hier toch meer vrijheid hebt om je eigen 'ding' te doen. Je hebt eigenlijk constant de keuze om iedereen z.s.m. af te maken, langs te sneaken of 'knock-out' te slaan. Ik vind het daarom ook zo jammer van hoeveelheid bugs en de dramatische optimalisatie voor de pc. Voor mij doet dat toch echt af aan de game en ontneemt op sommige momenten toch voor een gedeelte het speelplezier.
Ik had bijvoorbeeld in het 'Shanghai-level' (die in het hotel) dat ik zomaar door muren e.d. heen kon lopen. Een soort van onbedoelde 'no-clipping'. Men zeurt altijd wel over buggy games van EA, maar Ubisoft kan er naar mijn mening tegenwoordig ook wat van hoor. Eerst Ghost Recon Advanced Warfighter en nu deze weer... Ee beetje jammer allemaal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
gezien ik SC leuk vind denk ik dat ik GRAW dan ook maar eens ga bekijken. Hoop dat er wat diepgang en ''tactiek'' in zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Thijster schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 10:35:
[...]

Same problem here, ik speel spel op 1280*1024 met vrijwel alles aan, maar als ik b.v. shadow quality wil bijstellen, onthoudt ie mijn custom instellingen niet. Misschien eerst spel opnieuw opstarten voordat veranderingen worden aangebracht?

Meer personen last van dit euvel?

PS: ik hoop dat Ubisoft gauw een patch beschikbaar stelt die de performance aanpakt. Mijn X1900XT trekt dit spel nauwelijks (al dan niet met high quality graphics)!! Of is dit echt een spel voor de 8800GTX van Nvidia?
Wazig, mijn X1900XT draait alles op hoogste op 1024, en ik heb geen enkele last gehad van framedrops (behalve in het laatste boot level 1x in een kamer van 3 bij 3 :S)

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Jorn1986 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:31:
gezien ik SC leuk vind denk ik dat ik GRAW dan ook maar eens ga bekijken. Hoop dat er wat diepgang en ''tactiek'' in zit :)
GRAW is echt totaal niet te vergelijken met Splinter Cell. GRAW is amper tot niet sluipen gewoon een FPS met 3 teamleden waar je tegen kan zeggen waar ze moeten staan (of niet).
Ik ben echt een hele grote fan van alle Splinter Cell spellen, maar GRAW vond ik niet echt geweldig. Wel leuk om je een dagje mee te vermaken maar meer ook niet.
imo :)
Dutch_Razor schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:46:
[...]

Wazig, mijn X1900XT draait alles op hoogste op 1024, en ik heb geen enkele last gehad van framedrops (behalve in het laatste boot level 1x in een kamer van 3 bij 3 :S)
Ik speel met X1900XTX op 1280x1024 en alle settings high en ik heb ook nog nergens framedrops gehad.

[ Voor 25% gewijzigd door Dark Lord op 16-11-2006 16:26 ]

10100111001

Verwijderd

iemand enig idee wat ik moet doen bij "Prevent Missile Launch" ?
zit nu al uren door dat level heen te dwalen en ga telkens maar dood of die missile word gelanceerd
Ik kan een code in typen maar wat? Of is dit gewoon om mijn aandacht af te leiden?

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:45
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 17:34:
iemand enig idee wat ik moet doen bij "Prevent Missile Launch" ?
zit nu al uren door dat level heen te dwalen en ga telkens maar dood of die missile word gelanceerd
Ik kan een code in typen maar wat? Of is dit gewoon om mijn aandacht af te leiden?
Als je de code invoert zie je dat 1 getal in de 4 rijen stilstaat. Dat getal selecteer je en dan gaat er een volgende stilstaan. Enz.

Verwijderd

dank u :)

• Jorn1986
Dark Lord schreef op donderdag 16 november 2006 @ 16:24:
[...]

GRAW is echt totaal niet te vergelijken met Splinter Cell. GRAW is amper tot niet sluipen gewoon een FPS met 3 teamleden waar je tegen kan zeggen waar ze moeten staan (of niet).
Ik ben echt een hele grote fan van alle Splinter Cell spellen, maar GRAW vond ik niet echt geweldig. Wel leuk om je een dagje mee te vermaken maar meer ook niet.
imo :)
als GRAW volgens jou niks is, is de aankomende GR Vegas dan wat?

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Jorn1986 schreef op donderdag 16 november 2006 @ 21:34:
[...]

als GRAW volgens jou niks is, is de aankomende GR Vegas dan wat?
Ik wil niet teveel offtopic gaan hier, maar bedoel je niet Rainbow Six Vegas?
Rainbow Six 1 en 2 waren echt geweldig :D
Wat is er tot nu toe van gezien hebt lijkt die me wel leuk ja, maar die heb ik nog niet gespeeld. GRAW en alle SC delen wel :)

10100111001

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:19

Pubbert

random gestoord

Ik zit nu in zo'n missie bij JBA, ik moet uiteindelijk de kluis van Emile openmaken om daar blueprints te scannen, maar ik kan de kluis niet kraken? Het wiel wil niet draaien. (Heb in eerdere missies al kluisen open gemaakt, maar deze reageerd simpelweg niet?)

Edit: Het lijkt een bug, ik heb de save opnieuw geladen, en kan nu de kluis wel kraken :)

[ Voor 15% gewijzigd door Pubbert op 16-11-2006 23:00 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Dutch_Razor
Muiswieltje draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
idd. had ook bug tijdens het afluisteren van JBA om wat voor reden dan ook gingen ze niet meer weg (deur zat dicht),
oude save game geladen ff wachten en daarna gingen ze wel weg (nu bleef ook de deur open :S)

raar. heb ook ontdekt dat je bij het sloten kranen (die gewone) kun je gewoon de de toets inhouden om de bijhorende pin vast te zetten, dat is echt vele malen sneller (wel handig aangezien de automitsce picklock niet mee komt in de pc versie :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat misschien de automatische picklock functie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
ja, helaas krijg je dat item niet mee op de pc versie (dat is nog een bug die nog niet opgelost is)
en das het zelfde als met de code kraken, waar je later in het spel maar 14 sec voor krijgt, maar omdat je dus ook hier niet de betere versie mee krijgt is dit een kriem om zonder alarm af te laten gaan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Grr, zit nu in Shanghai, bijna klaar met die missie, moet een kluis kraaken. Heb ik gevonden, maar wanneer ik hem met de "directional keys" wil cracken. Dan doet ie niets, kan rammen op het tobo maar er gebeurt niets.

Weer een poort die slecht uitgevoerd is, vol Bugs. heb de 1.01 versie van de game. Maar nog steeds allerhande problemen. Weet iemand een oplossing voor die bug met de kluis?

EDIT: zie nu pas de reactie van Thund3r, maar het laden van een save game werkt hier dus juist niet :(

[ Voor 11% gewijzigd door Ibidem op 17-11-2006 12:42 ]

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Tekn0z schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:40:
Grr, zit nu in Shanghai, bijna klaar met die missie, moet een kluis kraaken. Heb ik gevonden, maar wanneer ik hem met de "directional keys" wil cracken. Dan doet ie niets, kan rammen op het tobo maar er gebeurt niets.

Weer een poort die slecht uitgevoerd is, vol Bugs. heb de 1.01 versie van de game. Maar nog steeds allerhande problemen. Weet iemand een oplossing voor die bug met de kluis?

EDIT: zie nu pas de reactie van Thund3r, maar het laden van een save game werkt hier dus juist niet :(
Dat was mijn tip 8)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Heb ik idd ergens vandaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo te horen zitten er tog nog wel veel bugs in het level. maar dat boeit mij geen ene moer.
wat mij wel boeit is dat ik geen shader model 3.0 heb!! :(
heeft nou echt iedereen hier een ati x1600 x1800 x1900 of een van de NVidia kaarten???
ik wil graag tips welke videokaart ik moet kopen...... ik heb ook geen PCI aansluiting dus ik heb ook een nieuw moederboard nodig. kan iemand mij ff helpen en mij tips geven welke ik moet kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Tekn0z schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 12:40:

ik moest ook een keer mijn pijl naar beneden vast houden om te kunnen draaien :S
ook wil het soms helpen om weg te gaan (posture - key C) en opnieuw naar de kluis te gaan

succes, want om wat voor reden dan ook wil die soms gewoon niet draaien ;)
gewoon veel geduld |:( en verschillende opties proberen

[ Voor 4% gewijzigd door Teunis op 17-11-2006 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-09 13:07

Technicality

Vliegt rechtsom...

Volgens mij moet je gewoon schuin-omhoog mikken, een overblijfsel van het poorten, want op de xbox heb je natuurlijk veel meer richtingen (analoge stick)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
wow. heb er gisteren 1GB bij geplaats, dat maakt toch een aardig verschil bij SP:DA
had 512 mb, moest soms 10-20 min wachten op een level, nu misschien 2 minuten en das voor mij acceptable.
kan ik mooi ook hard ook uitspelen \o/ zonder 20 sudokos in de tussen tijd op te lossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Het spel draait hier perfect, resolutie... hmz weet ik zo niet maar het is zowiezo 1024x768 en redelijk hoge graphics..

Mijn specs :
Athlon 64 3500+
6600GT
2048mb DDR

Ik vind vooral dat cameratje leuk! Die luitjes worden helemaal gek :D

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe heette die dame ookalweer waar SAM verliefd op word in Double Agent ? Ben de naam kwijt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:00:
Hoe heette die dame ookalweer waar SAM verliefd op word in Double Agent ? Ben de naam kwijt :|
Jij hebt GameKings gekeken en jij wilt die bril winnen _O-

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:47:
zo te horen zitten er tog nog wel veel bugs in het level. maar dat boeit mij geen ene moer.
heeft nou echt iedereen hier een ati x1600 x1800 x1900 of een van de NVidia kaarten???
ik wil graag tips welke videokaart ik moet kopen...... ik heb ook geen PCI aansluiting dus ik heb ook een nieuw moederboard nodig. kan iemand mij ff helpen en mij tips geven welke ik moet kopen ;)
Volgens mij geef je jezelf al antwoord op je vraag. Je moet dus blijkbaar een x1600, x1800, 1900 of een nvidia kaart kopen in AGP. Genoeg te vinden in de pricewatch lijkt mij als je maar even moeite doet. Wij kunnen namelijk niet je budget raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Thunder- schreef op zondag 19 november 2006 @ 14:17:
[...]

Jij hebt GameKings gekeken en jij wilt die bril winnen _O-
hehe, ja, maar ik ben de naam ook kwijt.. Zat steeds met Jamie in me hoofd, maar of hij moet homo geworden zijn is dat niet het goede antwoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Enrica, is haar naam :D

Maar onlogische dat bij sommige levels het gewoon tegenstrijdig is om 100% stealth te halen, en je missie voltooien

zoals je die ver komen van executie , terwijl als je ze neer slaat je dat stealth punten kost :S
volgens mij zijn voor enkele levels die 100% gewoon onhaalbaar.
ik weet dat je het niet hoeft te doen, maar het blijft raar. doe je alle missie punten wordt je vervolgens gestraft bij de stealth score :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SymenGT schreef op woensdag 15 november 2006 @ 17:24:
Is er een mogelijkheid om dit spel in breedbeeld, 1680x1050 te spelen? :*)
Ziet er nogal brak uit op 1280x1024.
breedbeeld 1280x960 kan je selecteren in de opties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:52

Bezulba

Formerly known as Eendje

Teunis schreef op zondag 19 november 2006 @ 17:49:
Enrica, is haar naam :D

Maar onlogische dat bij sommige levels het gewoon tegenstrijdig is om 100% stealth te halen, en je missie voltooien

zoals je die ver komen van executie , terwijl als je ze neer slaat je dat stealth punten kost :S
volgens mij zijn voor enkele levels die 100% gewoon onhaalbaar.
ik weet dat je het niet hoeft te doen, maar het blijft raar. doe je alle missie punten wordt je vervolgens gestraft bij de stealth score :S.
in sommige delen zou het ook logischer zijn om iemand neer te knallen dan om em levend te laten.. in dat afrika lvl valt het niemand op als er weer een dode is.. maar als er iemand neergehoekt is, dan zal dat toch zeer vreemd zijn.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:48:
[...]

breedbeeld 1280x960 kan je selecteren in de opties ;)
Die resoluties van Splinter Cell slaan dus werkelijk nergens op.
1280x960 is namelijk gewoon 4:3 net als 1024x768 en 1600x1200
Verder heeft 1280x1024 een verhouding van 5:4.

Misschien is het mogelijk om de resolutie ergens in een .ini bestandje te veranderen.
Kijk eens op widescreengamingforum.com, misschien staat daar iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
-DG- schreef op zondag 19 november 2006 @ 22:59:
[...]

Die resoluties van Splinter Cell slaan dus werkelijk nergens op.
1280x960 is namelijk gewoon 4:3 net als 1024x768 en 1600x1200
Verder heeft 1280x1024 een verhouding van 5:4.

Misschien is het mogelijk om de resolutie ergens in een .ini bestandje te veranderen.
Kijk eens op widescreengamingforum.com, misschien staat daar iets.
Teunis schreef op woensdag 15 november 2006 @ 18:41:
De waardes staan in de onder aan gegeven plekken,
zelf niet uitgeprobeert of het ook werkt. (heb het zelf geen widescreen :P)

Voor online staan ze in SCDA-Online\System\Default.ini
Voor offline staan ze in SCDA-Offline\System\SplinterCell4.ini
over het hoofd gezien ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds ik ati catalyst 6.11 driver installed hebt doet de AA het niet meer :? iemand anders met hetzelfde probleem en/of een oplossing? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ik ben het toch maar gaan spelen, na een tijdje gehoopt te hebben op een AA patch voor 19xx kaarten ben ik bang dat deze nog wel even op zich kan laten wachten :(

Geweldig spel verder, sm 3.0 levert erg mooie effecten op. Alleen AA was echt de finishing though geweest

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Laatst online: 08-10-2024
eendje schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:19:
[...]

hier niet hoor, kheb die nieuwe hacker, electronische lockpick en weet ik veel wat meer, maar ik krijg ze niet mee (pc versie wel)
Hoe krijg je ze dan mee met de pc versie?

de tijden worden steeds krapper dus een automatische zou wel wat makkelijker zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Niet , dat is nu juist de bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
fijn is dat, hoe kan hier dan nog geen patch voor zijn?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
misschien is niet eens bekend :D.

maar any way alleen voor de hack zou het fijn zijn, maar gewoon quick save er voor en net zo lang proberen tot dat het lukt. het is binnen 14 sec te doen, het gaat alleen wat vaker fout. de rest van de gades klinken leuk, maar heb ze niet echt gemist tijdens het spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
op het officiele scda forum zijn er heel veel mensen die bugs hebben. Ik vind het echt een slechte zaak van Ubisoft dat ze dit niet van te voren hebben opgelost (moet toch niet zo moeilijk zijn om dit te constateren na een keer gespeeld te hebben :/ ).
ze zeggen wel eens dat Bf2 veel bug heeft (had) maar zij brengen wel contant patches uit om het spel af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, EA heeft de naam maar ondertussen...
Ik ben hierdoor toch een beetje aan het vrezen voor Rainbow Six Vegas. Het lijkt me geweldige game... als ze hem maar wel fatsoenlijk overzetten voor de pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Nou met patch 1.3 was echt iedereen tevreden ...

De servers vielen om de ronde/halve ronde uit en er was niks aan te doen, zo heeft BF2 3 maanden lang gespeeld moeten worden, dan was ik liever af met stock BF2 die deed het tenminste nog.

Verwijderd

Voor de duidelijkheid; is het spel te spelen met SM 2.0? Ik krijg elke keer een runtime error bij het laden. Verandert een patch hier wat aan?

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:29

flessuh

Set sail for fail!

nope, het spel is (nog) niet te spelen met SM2.0

https://www.dutchsolarboat.com

Verwijderd

Voor de mensen met dat shanghai probleem met die kluis, ik probeerde ook van alles, echter niets hielp behalve het volgende: Scrollen!
Als een gek scrollen met je muiswiel, en derna kan je het weer met de keyb. overnemen..

• Tr!gger
  • Laatst online: 23-09 20:19
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 16:54:
Voor de mensen met dat shanghai probleem met die kluis, ik probeerde ook van alles, echter niets hielp behalve het volgende: Scrollen!
Als een gek scrollen met je muiswiel, en derna kan je het weer met de keyb. overnemen..
Ik moest bij die kluis op 2 richtingen tegelijk duwen (boven links, onder rechts ofzo) en dat werkte op alle kluizen die niet werkte prima.

[ Voor 14% gewijzigd door Tr!gger op 23-11-2006 18:57 ]

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:06:
Voor de duidelijkheid; is het spel te spelen met SM 2.0? Ik krijg elke keer een runtime error bij het laden. Verandert een patch hier wat aan?
nee ;)

Verwijderd

Banzaibunny schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:12:
nope, het spel is (nog) niet te spelen met SM2.0
dan wil ik heeeeeeeeel graag van jouw een uitleg waarom je er ''nog'' hebt bij gezet
kheb nou een kaart te leen, maar die gaat bijna weg en ik wil 't spel heel snel zelf spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het gisteren voor het eerst even gespeeld. Ziet er geweldig mooi uit, ik heb alleen wat moeite met de controls (vooral het instellen van vooruitlopen op rechtermuis) Dit bleek niet te gaan vanuit de game zelf.

Gelukkig is het de oude vertrouwde UT engine met ini's en daar kon ik het wel aanpassen. Ik ben net uit de gevangenis :D

Spel op zich draait perfect op 1280 alles maxxed op:

c2d E6600
2 gig pc6400
gf 7950

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat een verneukt save systeem zeg :S, gisteravond tijdje gespeeld en steeds doet ie een auto save, ik denk ach hoef niet op te slaan die auto save slaat alles op. Is er helemaal geen save game aangemaakt 8)7

Het geluid klopt ook niet bij mij, ik liep net in de 1e level rond, daar met die rakket. Praat er iemand tegen mij door mijn oortje (:P) en dan hoor ik dat met een verschrikkelijke echo, hetzelfde gebeurt als sam wat zegt.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.loepie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 09:30

mr.loepie

Canon Eos R5II + wat glas ;-)

ik zit vast .loop al paar uur te dwalen door de level.
miss kunnen jullie me iets veklappen.
ik heb die vingerafdruk gescanned en nu moet ik
"obtain sivual proof of bomb" ik heb geen idee waar ik moet zijn ..
wie kan me helpen

Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:41

Bjk

Is er al een fix voor de 8800? (Of moet dat van nvidia zelf komen) Want ik krijg een mixed up Sam in beeld ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Heel even tussendoor, wat betreft patches heb ik eigenlijk al geen zin meer om te wachten dus ik zit eraan te denken om een midrange SM3.0-kaartje te halen. Heeft iemand toevallig een idee of een ATi Radeon X1650XT en een nVidia GeForce 7600GT het spel @ 1280x1024@max trekken?

Benchmarks zijn nergens te vinden op het net zo ongeveer, dus vandaar dat ik het hier vraag.
evilpin0 schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:41:
ik ben het toch maar gaan spelen, na een tijdje gehoopt te hebben op een AA patch voor 19xx kaarten ben ik bang dat deze nog wel even op zich kan laten wachten :(

Geweldig spel verder, sm 3.0 levert erg mooie effecten op. Alleen AA was echt de finishing though geweest
1.01 Patch?
SOLO
Anti-aliasing has been activated
Edit zoveel, toch maar even een mailtje naar Ubisoft gestuurd wat betreft de SM2.0-kwestie...
Dear Ubisoft,

As we speak you have already produced lots of Splinter Cell-games, which we (me and lots of other Splinter Cell-fans) really appreciate because of the good gameplay and a good atmosphere..

With the introduction of Splinter Cell Double Agent lots of people have been left outside alone, because of the one-and-only-support for Shader Model 3.0-cards, like the ATi Radeon X1x00-series and nVidia's GeForce 6x00, 7x00, and 8x00-productlines. The problem is that cards like the ATi 9x00 (SM2.0) and X300/X600/X700/X8x0 (SM2.0B) won't run the game at all, because they are not supported by Ubisoft.

When we look in the past, we saw with Chaos Theory that these older cards could only run SM1.0 and SM1.1-modes, and after a month you brought out a patch which enabled SM2.0 with (almost) the same possibilities as the SM3.0-cards. I'd like to thank you for that because personally I love thingies like HDR and Tone Mapping and stuff, because it has made the gameplay even more immersive!

With this on my mind, I would like to stress the point that a real big share of the market has real SM2.0(B)-cards. And if you know that in a big number of countries people just have no money to buy a new videocard, I think it is not totally rubbish to emphasise the point that Ubisoft is about to miss a real big piece of the money-pie. And that would be a shame because I find you one of the better game-developerstudios nowadays, simple as that.

Finally, with all these information read and considered, I have two questions for you, which are the following:

1. Has Ubisoft plans to release a patch for SC: Double Agent in order to support older videocards like mentioned above?

2. If the answer to question 1 is Yes, can you say anything about the releasedate of this patch?

With kind regards,

Jejking
Member of GoT (gathering.tweakers.net)

[ Voor 93% gewijzigd door Jejking op 25-11-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Jejking schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 14:04:
Heel even tussendoor, wat betreft patches heb ik eigenlijk al geen zin meer om te wachten dus ik zit eraan te denken om een midrange SM3.0-kaartje te halen. Heeft iemand toevallig een idee of een ATi Radeon X1650XT en een nVidia GeForce 7600GT het spel @ 1280x1024@max trekken?

Benchmarks zijn nergens te vinden op het net zo ongeveer, dus vandaar dat ik het hier vraag.
Ikzelf heb het gespeeld op een 7900GTO, en ik kan je vertellen dat je het met een mindere kaart op 1280x1024 alles max kan vergeten. ik had met schieten of ''drukke stukjes'' met veel guards en bewegende dingen al behoorlijke framedrops, laat staan hoe onspeelbaar het wordt met een mindere PC.

Koop ook een MSI 7900GTO ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
mr.loepie schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 13:59:
"obtain sivual proof of bomb" ik heb geen idee waar ik moet zijn ..
tip: kijk eens vaker op een pc

spoiler: En betere uitleg
Bij Enrica slaapkamer (mocht je die ook niet weten check dan je 3d map maar eens),
zie je aan het eind zo'n scan apparaat.
die moet je gebruiken., daar door heen (zag ik moss praten) die loopt naar de server kamer.
daar moet jij ook heen. op 1 van de pc in de serverroom kun je naar de bom kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 09:42
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:47:
tja met een 5 jaar oude videokaart red je het niet in de zeer dynamische gameindustrie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaapstobbe schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 16:46:
[...]

tja met een 5 jaar oude videokaart red je het niet in de zeer dynamische gameindustrie ;)
typ foutje ;) kheb natuurlijk wel pci aansluiting, maar geen pci-E.
verder heb ik een ati 9800 pro, en chaos theory speel ik op allerhoogste en geen enkel probleem gehad. dus ik hoop dat er een patch uit komt waarmee je het spel zonder sm.3.0 kunt spelen.
en dan hoop ik dat scda het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 14:04:
Edit zoveel, toch maar even een mailtje naar Ubisoft gestuurd wat betreft de SM2.0-kwestie...

[...]
Netjes geschreven, keep us posted! :)

Ikzelf begin de moed al op te geven.. Misschien toch maar kijken waar ik een goedkope X360 versie kan krijgen van dit spel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Kan iemand me ff helpen met die e-mail dit je moet kraken? Ik snap d'r geen ruk van :$

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb eindelijk de demo aan het werk gekregen na het proberen van diverse drivers en grafische instellingen (6800GT).

Maar tjonge wat valt dit spel tegen zeg, ik vind de gameplay echt verschrikkelijk vergeleken met CT, er is echt geen bal aan IMO. Slechte interface ook. En zo mooi zijn de graphics nu ook weer niet, wat mooie effectjes overal opplakken maakt het nog niet sfeervol.

Dat wordt weer wachten op de volgende Splinter Cell die door het devteam van deel 1 en 3 gemaakt is. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Zamorano schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:52:
Ik heb eindelijk de demo aan het werk gekregen na het proberen van diverse drivers en grafische instellingen (6800GT).

.......... En zo mooi zijn de graphics nu ook weer niet, wat mooie effectjes overal opplakken maakt het nog niet sfeervol.
goh... moet jij nodig zeggen met een 6800GT... je moet het eens vol-uit zien, of op een X360!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Laatst online: 12:42
Zamorano schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:52:
Dat wordt weer wachten op de volgende Splinter Cell die door het devteam van deel 1 en 3 gemaakt is. :|
Diezelfde team is verantwoordelijk voor de PS2, Xbox, GC en de Wii versie en daar heb je die PC en Xbox 360 gameplay gebreken niet. Zie hier bijvoorbeeld de interface die je niet (om te zien hoe veel geluid je maakt en hoe zichtbaar je bent zoals we die kennen uit de vorige delen) ziet in de PC en Xbox 360 versie.

[ Voor 5% gewijzigd door D. Ninjai op 26-11-2006 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ah nee he..overnieuw begonnen, krijg ik weer bij t begin van Shangrai dat de helft van het geluid maar hoorbaar is (in die heli) en ik niets kan doen behalve mooi in de regen staan verzuipen :P
Echt, Ubisoft mag zijn testafdeling wel eens gaan uitbreiden, het is werkelijk bedroevend :X
De vorige keer hielp het installeren van de patch, maar ik word er zo moe van dat ik eerst wel even een oudere savegame pak en t level opnieuw start.

ARG! :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

UgotHeinzzd schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:25:
Kan iemand me ff helpen met die e-mail dit je moet kraken? Ik snap d'r geen ruk van :$
H E L P :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
UgotHeinzzd schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:25:
Kan iemand me ff helpen met die e-mail dit je moet kraken?
tip: denk sudoko 3d

spoiler: 1 van de mogelijkheden
xxx xxx 000 110 xxx xxx
xxx xxx 001 111 xxx xxx
100 110 010 000 011 001
111 101 011 001 000 010
xxx xxx 100 010 xxx xxx
xxx xxx 101 011 xxx xxx
xxx xxx 110 100 xxx xxx
xxx xxx 111 101 xxx xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

@ Teunis

Vriend!! ga het zo ff proberen.
Sudoko 3D is nou typisch iets wat ik nooit speel -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Wildfire schreef op zondag 12 november 2006 @ 12:38:
[...]

Bij mij hielp het om m'n monitor driver (nou ja, driver... INF-bestand) te switchen naar een plug & play monitor driver... dit nav een tip op het Ubisoft forum.

(als je al een plug & play driver hebt, zoek dan de specifieke driver voor jouw monitor)
Hoe doe je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het spel beginnen spelen met een 8800GTX
Draait geweldig enkel heb ik een fucked up sam.
Maar dat kan ik verhelpen door op Heat vision mode te spelen.
Maar er is een probleem.. ik kan het spel niet opslaan zonder dat het spel zegt dat de savegame corrupt is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst mijn pc weer eens geformatteerd maar ben daarbij vergeten mijn savegames van Double Agent op te slaan.
Ik was net bij de missie waarbij je allemaal 1-en en 0-en op een kubus zo moet zetten dat er in geen 1 rij dezelfde staat. (6e of 7missie?)
Maar nu ben ik deze dus kwijt en heb ik geprobeert of er trainers waren waardoor ik alle savegames weer krijg en terug bij die missie kan beginnen maar die heb ik nog niet gevonden.
Ook heb ik de savegame geprobeert te laden die in deze topic staat maar dat lukte niet... (geplakt in \Application Data\Ubisoft\SplinterCell4\Save\Offline\SAMFISHER)
Iemand een oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
gebruik je alleen quicksave, of heb je ook de normale geprobeerd ?

heb het ook met quick save (sinds 1.01 dacht ik maaar quicksave werkt minder ieder geval) , maar pause en dan save werkt wel.

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoelt voor discussies en ervaringen.
Technische problemen horen hier niet thuis!