Heb hem uitgespeeld (behalve het bonus level), goede en slechte kanten:
+geweldig verhaal
+geweldige graphics
+geweldige nieuwe tools
+originele levels (afwisselend met ijs, boten, HQ missies, steden...)
+niet te makkelijk, genoeg uitdaging
-tijdens schietgevechten last gehad van framedrops, schieten werd op sommige stukjes erg lastig, en dan te bedenken dat mijn systeem zeker niet 1 van de slechtsten is (zie profiel).
-last gehad van bugs, ook na het installeren van de 1.01 patch nog. Was erg vervelend om zomaar terug naar Windows geslingerd te worden midden in een missie. Enige oplossing was regelmatig opslaan van het spel.
-last gehad van foutieve save-games. Kon m'n savegames soms niet meer terugladen, waardoor ik sommige stukjes opnieuw moest doen (en dat is niet leuk als je net blij was dat je iets gelukt was).
Als je wel van sluipen houdt in games, is dit zeker een aanrader! Iemand die voorgaande delen niet heeft gespeeld raadt ik wel aan eens SC: Chaos Theory te spelen om wat van Sam Fisher's achtergrond te weten te komen. Ikzelf heb dus deel 1, 2, 3 en nu dus ook 4 uitgespeeld, maar ik ben dan dus ook een fan van het SP-spel
Wat ik nou tot nu toe het beste deel vind: toch wel deze nieuwste (deel 4); veel meer spetterende actie en op sommige stukjes een behoorlijke portie adrenaline dat door je lijf stroomt. dubbelspion spelen is toch wel leuker dan ongezien binnensluipen, doen wat je moet doen en weer ongezien wegsluipen (zoals in eerdere SC delen).
[
Voor 14% gewijzigd door
Jorn1986 op 15-11-2006 21:03
]