Het is mijn eerste keer dat ik splinter cell speel en ik heb nog niet echt moeilijkheden gehad in missies. Nu heb ik echter een probleem bij het decoderen van een bericht van emile( hoofdkwartier deel 2). Het is een soort puzzel maar ik heb altijd het probleem bij de laatste zijde van de kubus. Dus als iemand mij een manier kan uitleggen voor de puzel...
Zelfs de instellingen op zijn laagst helpt niet met levels laden...kom gewoon doodleuk dus niet verder dan level 1!
Daarna blijft het spel gewoon in een eeuwige laadcyclus hangen (zelfs een hele nacht laten laden!)
Zelfs met savegames werkt het niet...windows was al weer een keer schoon geinstalleerd
Waar ligt dit aan?
Daarna blijft het spel gewoon in een eeuwige laadcyclus hangen (zelfs een hele nacht laten laden!)
Zelfs met savegames werkt het niet...windows was al weer een keer schoon geinstalleerd

Waar ligt dit aan?
It's a plane, its a bird..no it's super tweaker
Verwijderd
geen iedeMaxPayne schreef op zondag 18 februari 2007 @ 23:36:
Zelfs de instellingen op zijn laagst helpt niet met levels laden...kom gewoon doodleuk dus niet verder dan level 1!
Zelfs met savegames werkt het niet...windows was al weer een keer schoon geinstalleerd![]()
Waar ligt dit aan?
Hoe wijzig je de video settings voor multiplay? en kan je ook de controls voor multiplay instellen?
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Zijn er geen online games meer...is chaos theory meer popi online?
aahh durka durka durka
Zijn er nog meer mensen, die last hebben van de scoop modus van de SC20K? Bijvoorbeeld in het Afrika level, heb je geen nachtkijker bij je. Deze hoort dan op je SC20 scoop te zitten:
http://image.com.com/game...34_20060922_screen023.jpg
Bij de equipment in mijn Opstat, staat gewoon dat ik heb dat. Heb alle unlockables al geunlocked en het spel uitgespeeld.
Het spel is al gepatched naar 1.02
Heel vreemd...
http://image.com.com/game...34_20060922_screen023.jpg
Bij de equipment in mijn Opstat, staat gewoon dat ik heb dat. Heb alle unlockables al geunlocked en het spel uitgespeeld.
Het spel is al gepatched naar 1.02
Heel vreemd...
Is er niet gewoon een update uit, en staan je filters/network settings wel goed? Heb je ook gewoon een legale key?DJ Chicken schreef op zondag 10 juni 2007 @ 16:53:
Zijn er geen online games meer...is chaos theory meer popi online?
Let op:
Dit topic is bedoelt voor discussies en ervaringen.
Technische problemen horen hier niet thuis!
Technische problemen horen hier niet thuis!