Al eerder gingen geruchten dat de opvolgende Splinter Cell geen Sam Fisher zou bevatten. Na het zien van deze trailer weet ik helemaal niet meer wat ik er allemaal van moet gaan verwachtten.
Het gaat in dit geval over de XBOX 360 versie, maar zoals aan het einde van de trailer te lezen valt staat er: 'Next Gen'.
Ik neem dan dus ook aan dat deze op alle Next Gen consules zal verschijnen en zoals in het verleden ook gebeurde op de PC. De game zal volgens de Trailer in 2006 verschijnen.
En om deze post voorlopig dan maar te eindigen net zoals de trailer eindigt.
You have no idea what's coming.
Trailer
Update:
Hier de link waar je in November de 'zoektocht' naar Sam Fisher starten
Klik
Update 2-11-05
Er is weer nieuwe informatie opgedoken rondom Splinter cell 4 op de Site
Uit het filmpje denk ik op te maken dat

Update: 11-01-06
oke hier is een update die ik ga verwerken in een spoiler, het is al een tijdje bekend maar ik had verder nog geen tijd om het te verwerken.
Het verhaal:
Ik kijk uit naar deze game en ben benieuwd wat Ubisoft ervan gemaakt heeft, eens wat anders dan de gadgets die ik al 3 delen lang zag, eens wat anders dan je doel voor 1 partij behalen. Ik ben benieuwd.
Het gaat in dit geval over de XBOX 360 versie, maar zoals aan het einde van de trailer te lezen valt staat er: 'Next Gen'.
Ik neem dan dus ook aan dat deze op alle Next Gen consules zal verschijnen en zoals in het verleden ook gebeurde op de PC. De game zal volgens de Trailer in 2006 verschijnen.
En om deze post voorlopig dan maar te eindigen net zoals de trailer eindigt.
You have no idea what's coming.
Trailer
Update:
Hier de link waar je in November de 'zoektocht' naar Sam Fisher starten
Klik
Update 2-11-05
Er is weer nieuwe informatie opgedoken rondom Splinter cell 4 op de Site
Uit het filmpje denk ik op te maken dat
spoiler:
Sam Fisher op Non-active is gesteld, en dat hij wraak wil nemen op de dood van zijn dochter

Update: 11-01-06
oke hier is een update die ik ga verwerken in een spoiler, het is al een tijdje bekend maar ik had verder nog geen tijd om het te verwerken.
Het verhaal:
spoiler:
Na het overlijden van Sam zn dochter in een auto ongeluk stort sam in. Nee het is geen wraakactie oid, het meisje was gewoon op verkeerde plek, om de verkeerde tijd. Na enige tijd wilt Sam toch weer aan het wrek voor de overheid, sam word NOC '' Non-Official Cover'' Dat wil zeggen dat Sam Fisher niet langer meer bestaat, al zn persoonlijke realaties worden verbroken, zijn bestaan gewist.
Sam zn taak is om te infiltreren in een terroristengroep. Om dit te bereiken word Sam opgesloten in een cell, en is het jou doel om te ontsnappen met de crimineel Jamie.
Dit ontsnappen zal niet gaan zoals je gewend bent, geen coole gadgets, geen andere vision, nee alleen jezelf en je skills.
Nadat Sam eenmaal deel uitmaakt van de terroristengroep zal je niet alleen maar moeten werken voor de overheid, nee je zult dubbele taken moeten doen. Namelijk voor zowel de terroristengroep, als de overheid.
In de game zul je op de basis van de terroristen vrij kunnen rondlopen, en vertrouwen zien te winnen van de mensen daar. Ook zul je in de game keuze's moeten maken zoals het nemen van een leven voor het blijven bestaan van vele andere
Sam zn taak is om te infiltreren in een terroristengroep. Om dit te bereiken word Sam opgesloten in een cell, en is het jou doel om te ontsnappen met de crimineel Jamie.
Dit ontsnappen zal niet gaan zoals je gewend bent, geen coole gadgets, geen andere vision, nee alleen jezelf en je skills.
Nadat Sam eenmaal deel uitmaakt van de terroristengroep zal je niet alleen maar moeten werken voor de overheid, nee je zult dubbele taken moeten doen. Namelijk voor zowel de terroristengroep, als de overheid.
In de game zul je op de basis van de terroristen vrij kunnen rondlopen, en vertrouwen zien te winnen van de mensen daar. Ook zul je in de game keuze's moeten maken zoals het nemen van een leven voor het blijven bestaan van vele andere
Ik kijk uit naar deze game en ben benieuwd wat Ubisoft ervan gemaakt heeft, eens wat anders dan de gadgets die ik al 3 delen lang zag, eens wat anders dan je doel voor 1 partij behalen. Ik ben benieuwd.
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 16:28 ]