Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Al eerder gingen geruchten dat de opvolgende Splinter Cell geen Sam Fisher zou bevatten. Na het zien van deze trailer weet ik helemaal niet meer wat ik er allemaal van moet gaan verwachtten.
Het gaat in dit geval over de XBOX 360 versie, maar zoals aan het einde van de trailer te lezen valt staat er: 'Next Gen'.
Ik neem dan dus ook aan dat deze op alle Next Gen consules zal verschijnen en zoals in het verleden ook gebeurde op de PC. De game zal volgens de Trailer in 2006 verschijnen.

En om deze post voorlopig dan maar te eindigen net zoals de trailer eindigt.

You have no idea what's coming.

Trailer

Update:
Hier de link waar je in November de 'zoektocht' naar Sam Fisher starten

Klik

Update 2-11-05
Er is weer nieuwe informatie opgedoken rondom Splinter cell 4 op de Site

Uit het filmpje denk ik op te maken dat
spoiler:
Sam Fisher op Non-active is gesteld, en dat hij wraak wil nemen op de dood van zijn dochter

Afbeeldingslocatie: http://img248.imageshack.us/img248/3497/gezich4sn.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img248.imageshack.us/img248/1200/raam4vd.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img248.imageshack.us/img248/9480/steen8pi.th.jpg

Update: 11-01-06

oke hier is een update die ik ga verwerken in een spoiler, het is al een tijdje bekend maar ik had verder nog geen tijd om het te verwerken.

Het verhaal:
spoiler:
Na het overlijden van Sam zn dochter in een auto ongeluk stort sam in. Nee het is geen wraakactie oid, het meisje was gewoon op verkeerde plek, om de verkeerde tijd. Na enige tijd wilt Sam toch weer aan het wrek voor de overheid, sam word NOC '' Non-Official Cover'' Dat wil zeggen dat Sam Fisher niet langer meer bestaat, al zn persoonlijke realaties worden verbroken, zijn bestaan gewist.

Sam zn taak is om te infiltreren in een terroristengroep. Om dit te bereiken word Sam opgesloten in een cell, en is het jou doel om te ontsnappen met de crimineel Jamie.

Dit ontsnappen zal niet gaan zoals je gewend bent, geen coole gadgets, geen andere vision, nee alleen jezelf en je skills.

Nadat Sam eenmaal deel uitmaakt van de terroristengroep zal je niet alleen maar moeten werken voor de overheid, nee je zult dubbele taken moeten doen. Namelijk voor zowel de terroristengroep, als de overheid.

In de game zul je op de basis van de terroristen vrij kunnen rondlopen, en vertrouwen zien te winnen van de mensen daar. Ook zul je in de game keuze's moeten maken zoals het nemen van een leven voor het blijven bestaan van vele andere

Ik kijk uit naar deze game en ben benieuwd wat Ubisoft ervan gemaakt heeft, eens wat anders dan de gadgets die ik al 3 delen lang zag, eens wat anders dan je doel voor 1 partij behalen. Ik ben benieuwd.

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:51:
Al eerder gingen geruchten dat de opvolgende Splinter Cell geen Sam Fisher zou bevatten. Na het zien van deze trailer weet ik helemaal niet meer wat ik er allemaal van moet gaan verwachtten.
Het gaat in dit geval over de XBOX 360 versie, maar zoals aan het einde van de trailer te lezen valt staat er: 'Next Gen'.
Ik neem dan dus ook aan dat deze op alle Next Gen consules zal verschijnen en zoals in het verleden ook gebeurde op de PC. De game zal volgens de Trailer in 2006 verschijnen.

En om deze post voorlopig dan maar te eindigen net zoals de trialer eindigt.

You have no idea what comming.

Trailer
het zal wel 'coming' zijn en het is 'trailer' maar dat terzijde!

Ziet er meesterlijk uit zeg, ben benieuwd...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-05 13:01

elTigro

Es un Gringo!

Nou, dat filmpje ziet er goed uit.
Ik vind het alleen altijd zo jammer dat je nooit zo zult spelen als het in de promofilmpjes eruit ziet :)

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-09 11:55

Thandor

SilverStreak

Dat ziet er goed uit. Toen ik het zag moest ik meteen aan de Ageia PhysX PPU denken ;).

De demo filmpjes die m.b.v. die kaart gerenderd zijn hebben veel weg van de vallende waterdruppel uit het Splinter Cell 4 filmpje :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:33
Ik ben weer erg benieuwd hoor. Splinter Cell heeft me tot nu toe nooit verveeld.
Kreeg van ubisoft een geheimzinnig mailtje ;) Deze verwees naar de inmiddels bekende (denk ik) site:

LINK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

In dat openingsvenster van BewareSamFisher.com, is het jullie ook al opgevallen dat op het moment dat je het lampje aanzet, er rechtsboven (vlak naast de schaduw) staat:
It's only the beginning
Maar op dat formulier in het midden zelf staat dan weer niets.

Spannend! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik ga hem maar weer eens schoppen, editen helpt toch weinig :P

Kreeg ik vandaag in mijn mailbox, ik zal hem even quoten.
Van: Ubisoft
Antwoorden aan: "Ubisoft"
Verzonden: woensdag 2 november 2005 14:08:52
Aan: Jejking
Onderwerp: Zorg dat je alles te weten komt over deze man
Afbeeldingslocatie: http://pub.ubi.com/newsletters/_EMEA/SplinterCell_021105/images/uk_index03.jpg

Dan word je doorverwezen naar de Splinter Cell 4 | BEWARE SAM FISHER -site, en wat denk je? Compléét vernieuwd! :*) En die geruchten maar opstoken, op deze manier is alles wel aan elkaar te redeneren (wat natuurlijk wel leuk is, zie TheInquirer, die proberen het ook al jaren ;) ).

Dus niets is zeker... behalve...
spoiler:
1. Dat Sam Fisher's 23-jarige dochter op geheimzinnige wijze om het leven is gekomen.
2. Dat Samuel Fisher officieel Discharged is, geen idee wat het betekend in deze context, maar het is wel lekker geheimzinnig! :9

[ Voor 5% gewijzigd door Jejking op 02-11-2005 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jejking schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:29:
Ik ga hem maar weer eens schoppen, editen helpt toch weinig :P

Kreeg ik vandaag in mijn mailbox, ik zal hem even quoten.
[...]

[afbeelding]

Dan word je doorverwezen naar de Splinter Cell 4 | BEWARE SAM FISHER -site, en wat denk je? Compléét vernieuwd! :*) En die geruchten maar opstoken, op deze manier is alles wel aan elkaar te redeneren (wat natuurlijk wel leuk is, zie TheInquirer, die proberen het ook al jaren ;) ).

Dus niets is zeker... behalve...
spoiler:
1. Dat Sam Fisher's 23-jarige dochter op geheimzinnige wijze om het leven is gekomen.
2. Dat Samuel Fisher officieel Discharged is, geen idee wat het betekend in deze context, maar het is wel lekker geheimzinnig! :9
Heel gaaf, discharged houd volgens mij in dat ie op non active is gesteld, ik ga gauw naar de site en zal later de ts aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij was er geen plan voor een vierde spel, maar wordt hij toch gemaakt omdat er ook een film wordt gemaakt van Splinter Cell en deze worden dan gelijk gereleased.

Link naar info film: http://www.imdb.com/title/tt0439829/

Acteur op dit moment nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En daar ben ik dan weer... Deze keer heeft ome Jejking een pakje screenies meegenomen voor jullie, oh I'm just so sweet >:)

Vijf nieuwe screenshots van Splinter Cell 4 zijn gisteren verschenen op Gamershell.

Afbeeldingslocatie: http://cerberus.gamershell.com/screenshots/9030/194442_full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cerberus.gamershell.com/screenshots/9030/194443_full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cerberus.gamershell.com/screenshots/9030/194444_full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cerberus.gamershell.com/screenshots/9030/194445_full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cerberus.gamershell.com/screenshots/9030/194446_full.jpg

Ik moet zeggen... de verhaallijn wordt me ineens een stúk duidelijker, ik denk namelijk het volgende:
spoiler:
Nadat ome Sam Fisher zijn missies had afgerond voor de o zo bekende geheime organisatie (wat een tegenstelling by the way }:O ) hij bedankt werd voor bewezen diensten en overbodig was. Dus borgen ze hem op om ervoor te zorgen dat er niets zal lekken over zijn ex-job. Complotideetje: misschien is het wel de bedoeling van Lambert & Co om Fisher om te brengen in de gevangenis, als zijnde 'ongeluk'?

Het geheel heeft een wel erg duister en sneaky sfeertje, maar ik moet zeggen: ik word steeds nieuwsgieriger. Wat jullie? :Y) Overigens lijkt het idee imo wel een beetje op Hitman, die naar zijn identiteit zoekt. Geen idee hoe ik er bij kom :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Sodenel..dat belooft veel goeds zeg! Ben net bezig om SC3 nog een keertje te spelen, met zoveel mogelijk gesneak. Ik heb door deze screens al megazin in SC4, die gaat toegevoegd worden aan mijn gamescollectie :9 Lekker duister, graphics worden zo te zien ook lekker, geef mij eens gauw een releasedate, neem ik 2 weken vrij tegen die tijd :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm wel jammer dat het niet meer good ol' Sam Fisher is in z'n zwarte pakkie die lekker geheime missies doet.. Beetje verneukerij van de hele reeks imho :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:26:
mmm wel jammer dat het niet meer good ol' Sam Fisher is in z'n zwarte pakkie die lekker geheime missies doet.. Beetje verneukerij van de hele reeks imho :'(
Dat lijkt me een nogal voorbarige uitspraak. Wellicht is alleen het eerste level in de gevangenis, je vult niet een heel spel met een jailbreak denk ik.
Het lijkt mij iig onwaarschijnlijk dat er geen "traditionele" gameplay in zit. Zo'n tried en tested formule zet je niet zomaar opzij.

We wachten dus rustig af, de screenshots zien er alvast erg goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

ZAMoRANo schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:48:
Wellicht is alleen het eerste level in de gevangenis, je vult niet een heel spel met een jailbreak denk ik.
offtopic:
Zegt The Great Escape je misschien iets? :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 22:16

JohnD

Bernd

Heeft iemand het boek van Splinter Cell gelezen? Daarin gaat Sarah er bijna aan.

Identiteit van Sam en van Sarah is dus bekend bij terroristen.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sam fisher zit in de gvangenis en gaat poppen maken van papier en haren erop en dan gaat ie door een gat in de muur gemaakt met een lepel ervandoor..

echt waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Jejking schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:12:
[...]

offtopic:
Ok, let me rephrase. ;)
Gezien de diversiteit in levels bij de vorige delen van Splinter Cell, lijkt het me hoogst onwaarschijnlijk dat het hele spel zich in de gevangenis gaat afspelen.

Ik bedoelde niet dat je niet een heel spel om een ontsnapping uit de gevangenis kunt bouwen. Het zal niet vaak voorkomen, maar het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 23:06

Karel V

Een simpele ziel

Jejking schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:12:
[...]

offtopic:
Ja, een boek over de ontsnapping van krijgsgevangen in Stalag Luft, ten tijde van de tweede wereldoorlog. Zo rond de 65 man ontsnapten door een tunnel uit het gevangenkamp.
Hitler brieste van woede toen hij dit hoorde en geheel Duitsland werd doorgeharkt door eenheden van de Hitler Jugend, SD, SS'ers en meer van dat soort.
Het resultaat was, dat geen mens over de grens wist te ontsnappen, dat er rond de 50 vluchtelingen werden doodgeschoten, en dat de meer fortuinlijken weer werden opgesloten.
Jaja, daar kun je wel een spel mee vullen....
Maar een ding snap ik niet, hoe komt Sam Fisher daar? :+

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik heb de film wel gezien overigens (The Great Escape , that is). Met Steve McQueen en nog een paar andere bekende acteurs uit die tijd als ik me niet vergis.

Maar is daar dan ook een spel van gemaakt of neem je dat gewoon als voorbeeld van een ontsnapping waar je wel een heel spel omheen kunt bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En toen kreeg ik een mailtje met de officiële naam van deze nieuwe game in handen...

------------------------------------------------------------------
Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent
------------------------------------------------------------------

Ik vind hem wel goed klinken, ben benieuwd wat voor lekkers we deze keer voorgeschoteld krijgen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 31-08 22:47

Bosmonster

*zucht*

Jejking schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 16:43:

Nadat ome Sam Fisher zijn missies had afgerond voor de o zo bekende geheime organisatie (wat een tegenstelling by the way }:O ) hij bedankt werd voor bewezen diensten en overbodig was. Dus borgen ze hem op om ervoor te zorgen dat er niets zal lekken over zijn ex-job. Complotideetje: misschien is het wel de bedoeling van Lambert & Co om Fisher om te brengen in de gevangenis, als zijnde 'ongeluk'
Hmm.. als ik kijk op de site zie ik een grafsteen met sarah fisher en een homicide report. Ik neem aan dat hij geframed wordt voor de dood op zijn vrouw en in de gevangenis belandt. En daar weer uit moet zien te komen yada yada...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 22:16

JohnD

Bernd

Bosmonster schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:06:
[...]

Hmm.. als ik kijk op de site zie ik een grafsteen met sarah fisher en een homicide report. Ik neem aan dat hij geframed wordt voor de dood op zijn vrouw en in de gevangenis belandt. En daar weer uit moet zien te komen yada yada...
Sarah is zijn dochter. Z'n vrouw is overleden aan kanker geloof ik.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:53

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Bosmonster schreef op woensdag 14 december 2005 @ 14:06:
[...]

Het verhaal is inmiddels al bekend:

spoiler:
Na de dood van zijn dochter wordt Sam ontslagen door Third Echelon. Sam berooft dan een aantal banken en beland uiteindelijk in de gevangenis. Daar komt hij in contact met leden van John Brown's Army, een terroristennetwerk. Fisher ontsnapt en sluit zich bij deze groep aan en moet tijdens het spel deelnemen aan criminele activiteiten.

Nog grotere spoiler:

Sam Fisher werkt echter nog steeds voor Third Echelon. Het voorgaande blijkt allemaal een plan te zijn van Lambert om Fisher de JBA te laten infiltreren. Het spel krijgt dus een beetje een 24-achtig verhaal.

Bron

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

ah :(

erg aannemelijk allemaal.... not..

had dan gewoon een nieuwe hoofdpersoon genomen

[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 14-12-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-09 12:07
Wouw dit ziet er zekker wel gruwelijk uit. Zelf heb ik Splinter Cell: Pandorra Tommorow en Splinter Cell: Chaos Theory. Allebei met plezier uitgespeeld. Deze ga ik zeker ook halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

1UP heeft wat nieuwe info + nieuwe trailer (al is die trailer nogal waardeloos).

Afbeeldingslocatie: http://www.1up.com/media?id=2560796&type=lg

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Op play.com staat dat de release op 1 maart 2006 is.Op de site van Splinter Cell staat dat het spel in de lente uitkomt. Nog een paar maandjes wachten dus :(

• iro
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

:)

SlideR NL schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:35:
Wouw dit ziet er zekker wel gruwelijk uit. Zelf heb ik Splinter Cell: Pandorra Tommorow en Splinter Cell: Chaos Theory. Allebei met plezier uitgespeeld. Deze ga ik zeker ook halen :)
Chaos Theory nog even installen.. en dan snel uitspelen.. ik kan niet wachten op deze game! _/-\o_

[ Voor 1% gewijzigd door iro op 15-12-2005 00:31 . Reden: Wordt laat dus spelfouten ontbreken niet :z ]

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-08 20:48

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Quote, Ubisoft site:

"Veteran agent Sam Fisher is back. But he's never faced an enemy like this before. To stop a devastating attack, he must infiltrate a vicious terrorist group and destroy it from within. For the first time ever, experience the relentless tension and gut-wrenching dilemmas of life as a double agent. As you infiltrate a terrorist organization in its American headquarters, you must carefully weigh the consequences of your actions. Kill too many criminals and you'll blow your cover. Hesitate too long and millions will die. Do whatever it takes to complete your mission, but get out alive.

Game Features:
Dual objectives to fulfill: NSA government agents and terrorists will each want you to accomplish opposing tasks at the same time.

Discover the tension of being a double agent: Use actual tactics employed by today's real-life double agents to sabotage the terrorists' plans.

Explore a branching storyline with multiple endings: Your choices have an impact on how the story and gameplay unfold.

A world of international espionage: Missions from all over the world, from Asia to Africa to the heart of the U.S.

Experience extreme situations: underwater or in a sandstorm, hiding behind the dust or smoke - and even skydiving.

New authentic gadgets: Master the latest weapons and gadgets used by NSA government agents in addition to black-market terrorist weapons.

Xbox 360 extras: Two additional alternate single-player missions, nine all-new merged versus and co-op maps, and new underwater and sandstorm combat."

http://store.ubi.com/item.jsp?item=52294

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik hoop dat ze nu eindelijk ook met laservizieren gaan werken, dus zo'n rood puntje waarmee je alles kan laten oplichten. Dat lijkt me gewoon té vet voor woorden :Y)

Voor de rest, ziet er wel vet uit... ben benieuwd of hier ook een verbeterde co-op inzit, dus dingen als de andere ploeg uitschakelen als een soort Deathmatch. Ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ah! Hopen dat de multiplayer weer cool is :) Dan komt ie zeker op mijn 360!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

IronGiant schreef op donderdag 15 december 2005 @ 00:20:
[...]

Chaos Theory nog even installen.. en dan snel uitspelen.. ik kan niet wachten op deze game! _/-\o_
Snel uitspelen is niet zo'n probleem.. dat was juist een van de minpunten van de SC spellen imho..

In 2 a 3 goeie avonden was je er doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
SlideR NL schreef op woensdag 14 december 2005 @ 18:35:
Na de 1e 3 levels vond ik het spel eigenlijk een beetje te makkelijk en had je alles eigenlijk al gezien.
het zou leuk zijn als je in elk level een nieuw aantal opties kreeg om het spel een beetje interesanter te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TwyLight schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 17:38:
[...]

Na de 1e 3 levels vond ik het spel eigenlijk een beetje te makkelijk en had je alles eigenlijk al gezien.
het zou leuk zijn als je in elk level een nieuw aantal opties kreeg om het spel een beetje interesanter te maken
lees de topic start ff, miss geeft dat je een andere indruk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaaah toppie toppie

spoiler:
Het wordt dus een grote infiltratie operatie a la 24 style. Ge-wel-dig.
Kan niet wachten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Laatst online: 31-08 20:48

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Nog meer vet nieuws :)

"In het 'PlayStation Magazine' is meer info over de games Splinter Cell: Double Agent voor de PC, Xbox 360, Xbox, PlayStation 2 en Gamecube en Splinter Cell: Essentials voor de PSP bekendgemaakt. Het betreft hier zeer interressante details, die we hieronder allemaal voor je op een rijtje hebben gezet.

Er zijn twee eindfilmpjes. Gebaseerd op welke keuzes een speler maakt tijdens de game, zal het spel op twee verschillende manieren eindigen. Eén beslissing zal zich afspelen in de gevangenis. Om het vertrouwen van een medegevangene te winnen moet Sam een kopstuk van Third Echelon, de geheime organisatie waar Sam voor werkt, vermoorden. Als hij dat doet, zal hij makkelijk binnen de organisatie waartoe de gevangene behoort kunnen binnendringen, wanneer hij de moord verhindert, zal dat een stuk moeilijker zijn.

Het 'James Brown Army' is de voornaamste terroristenorganisatie waarin Sam moet infiltreren. Het hoofdkwartier, waarin zich 5 missies afspelen, is vrij begaanbaar en omdat de terroristen denken dat Sam aan hun kant staat, zul je er ongestoord doorheen kunnen lopen. Aan de hand van welke keuzes je hebt gemaakt, gaan er meerdere gebieden van het hoofdkwartier open. In het hoofdkwartier is een friendly zone, waarin je ongestoord rond kunt lopen en met mensen kunt praten. Hier haal je ook opdrachten van Emile op, om hogerop in de organisatie te komen. Er is ook een hostile zone, waarin Sam kan sneaken, stealthen en sluipen om belangrijke informatie te weten te komen.
In een missie in het hoofdkwartier moet je data van een laptop van de terroristen downloaden en die doorspelen aan je werkgever. Hij is echter niet alleen en zal secuur te werk moeten gaan.

Een nieuwe gadget van Sam is onder andere een soort afstandsbediening die op alle electronica werkt. Zo kun je bijvoorbeeld bij een tv-kijkende bewaker de televisie van kanaal veranderen, zodat zijn aandacht even ergens anders bij is.

Wanneer Sam opgepakt wordt, is de game, in tegenstelling tot de vorige delen, niet meteen over. Door een knoppencombinatie snel en juist in te drukken, kan Sam zijn bewakers omleggen en vluchten.

Splinter Cell: Essentials

Splinter Cell: Essentials speelt zich af vóór de eerste Splinter Cell en eindigt vlak voordat Splinter Cell: Double Agent begint. Het is dus een proloog op die game.

De game draait op een aangepaste Splinter Cell: Pandora Tomorrow engine.

Misschien kun je missies uit Splinter Cell: Pandora Tomorrow unlockenn.

Het einde van Splinter Cell: Essentials zal een voorproefje van Splinter Cell 5 bevatten."

-------------------------
Splinter Cell 5 :D. En die feature dat je toch nog kunt ontsnappen uit de handen van de vijand, met een snelle letter combinatie, lijkt me ook vet :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
:D, ik kan hier alleen niet uit opmaken of er door die beslissing waardoor het eindfilmpje verandert ook meer in het spel verandert behalve dat het een stuk moeilijker is te infiltreren in die groep dus. want anders is het ook leuk om het spel dus 2 keer uit te spelen, met beide opties dus.

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 18:14:
Aaaaah toppie toppie

spoiler:
Het wordt dus een grote infiltratie operatie a la 24 style. Ge-wel-dig.
Kan niet wachten! :D
Ja dat d8 ik dus ook, als ik aan sam fisher denk dan denk ik vaak ook aan Jack Bauwer ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Op Eurogamer staat een preview, wel van de Xbox360 versie, maargoed dat maakt ook niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar waarom ze nu weer teruggaan naar een aangepaste Pandora Tomorrow engine? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Misschien omdat het team dat PT deze game maakt? (CT is gemaakt door het team van deel 1)
Er zijn 2 teams, met beide eigen engines denk ik?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Laatst online: 20:56
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 09:59:
Maar waarom ze nu weer teruggaan naar een aangepaste Pandora Tomorrow engine? :?
Volgens mij draait SC: Essentials op de oude engine... En niet SC4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

*sigh* :/

Splinter Cell: Double Agent Delay
[January 26, 2006, 12:34 pm ET] - 7 Comments
Ubisoft Entertainment reports third quarter revenue and updates 2005-2006 fiscal year outlook has the company's latest financials, revealing along the way that Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent will be delayed until September 2006 after being planned for a spring release:
In addition, the rescheduling to September 2006 of the launch of Tom Clancy’s Splinter Cell Double Agent™ is meant to release the title on all platforms simultaneously, including the Microsoft Xbox® 360 that should have a much larger installed base by that time. This will also enable to maintain the highest quality for which Tom Clancy’s Splinter Cell® is recognized. This rescheduling will ensure the best return from the coming release as well as from future sequels of this brand over time.
Bron: Blue's News Frontpage

* Jejking wordt hier niet vrolijk van en heeft absoluut géén geduld om te wachten! :( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

hier kan je zien dat (volgens mij) Lambert word ontvoerd!!!

Klik op het boven-rechtste scherm van de vier tv-tjes

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

September?

Als in, nog 8 fokking maanden wachten? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The N Man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:26
Ik kwan deze trailer tegen: ftp://ftp.futurenet.com/p.../Double_Agent_trailer.mov

Ziet er wel :9 uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En weer een vette bump... preview van SC:DA gelekt! :9
Preview 'Splinter Cell: Double Agent'
Geplaatst op: 2006-03-10

Laat je niet misleiden door deze vette graphics van ‘Splinter Cell: Double Agent’, want ze zijn eigenlijk vooral interessant voor Xbox 360-eigenaren. Voor die groep ligt deze game tenslotte binnen handbereik.

Het kan echter ook een andere reactie teweegbrengen, want door het zien van deze screenshots gaat men wellicht over tot aanschaf van de next-gen console. Uiteraard is niets gaver dan opnieuw met Sam Fisher op pad te mogen gaan.

Dit keer speelt hij zelfs een dubbelrol; je werkt zowel voor de ESA, als undercover bij een terroristische organisatie. En dat is niet altijd even gemakkelijk uiteraard. Zijn nieuwe (kale) look is overigens makkelijk te verklaren, want dit hoort bij Fisher’s nieuwe job.
‘Double Agent’ bevat verder de bekende eigenschappen, zoals vette Artificial Intelligence, een sterke verhaallijn en prachtige animaties. Tevens speelt het verhaal zich af in diverse situaties, zoals onder water of in een zandstorm. Daarnaast varieert de omgeving, dus Sam moet aan de bak in Amerika, maar ook in Afrika of Azië. ‘Splinter Cell’, we love it!
Afbeeldingslocatie: http://www.slamfm.nl/uppedfiles/images/extraimagesnieuwsitems/games/splintercelldoubleagent4.jpg

Bron: SlamFM.nl (7(8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Is er nog nieuws omtrent deze game? Er is echt niéts meer over gelekt dat ik weet, maar ik kan achter lopen. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 20:39:
September?

Als in, nog 8 fokking maanden wachten? :'(
8 maanden later...

Waar blijft mijn spel? :P

Opvallend is wel, dat je in dit spel dus keuzes moet maken die vrij veel je verdere gameplay zal beinvloeden. Als je bijvoorbeeld een doelwit op een oog hebt en net je geweertje pakt om hem een kogel door zijn kop te jagen, waarna je een bevel krijgt van je terroristische vrienden om te schieten maar tegelijkertijd good 'ol Lambert gaat zeuren om hem niet te vermoorden omdat de NSA hem nog nodig heeft voor latere missies.

Oftewel, aan welke kant sta je nu eigelijk?

Dit wordt echt een goed spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is bijna uit!

19 september voor de kruisdoos 360 bezitters en week later voor PC, PS2, GC en nog wat.
Volgens mij krijgt de Wii ook nog zijn eigen versie :) waarschijnlijk bij de launch van de Wii.

Khoop niet dat ie al te zwaar gaat worden voor je pc, moet natuurlijk wel kunnen blijven genieten van de graphics. Vooral nu alles niet alleen maar in de nacht afspeelt maar ook overdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Je bedoeld 19 oktober denk ik???

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Laatst online: 21:00
Volgens mij komt hij pas op 24 oktober uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Bart1983 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 13:04:
Volgens mij komt hij pas op 24 oktober uit!
Dat staat er ook: 19 oktober Xbox 360 en 26 oktober de rest(behalve Wii).

EDIT: Het is toch redelijk duidelijk dat hij oktober bedoelde?

[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 12-10-2006 13:26 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:52:
Hij is bijna uit!

19 september voor de kruisdoos 360 bezitters en week later voor PC, PS2, GC en nog wat.
Volgens mij krijgt de Wii ook nog zijn eigen versie :) waarschijnlijk bij de launch van de Wii.

Khoop niet dat ie al te zwaar gaat worden voor je pc, moet natuurlijk wel kunnen blijven genieten van de graphics. Vooral nu alles niet alleen maar in de nacht afspeelt maar ook overdag.
O ja? Dan kun jij ook niet lezen zeker haha :z ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aargh, uuh ja ik bedoelde oktober, dom dom dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:08
In order for this game to run properly, your PC MUST meet or exceed these minimum system requirements:

Supported OS: Windows XP (only)

Processor: 3 Ghz Pentium 4 or AMD Athlon 3000 (3.5 Ghz Pentium 4
or Athlon 3500 recommended) - Game optimized for dual-processor-enabled
computers.

RAM: 1 GB (1.5 GB recommended)

Video Card: DirectX 9.0c-compliant, Shader 3.0-enabled 128 MB video card (256 MB recommended) (see supported list*)

Sound Card: DirectX 9.0c-compatible (EAX recommended) – PC audio solution containing Dolby Digital Live required for Dolby Digital audio.

DirectX Version: 9.0c or higher (9.0c included on disc)

CD-ROM: 24x CD-ROM or faster

Hard Drive Space: 8 GB

Peripherals Supported: Mouse, keyboard
Multiplay: Broadband connection with 128 kbps upstream or faster

*Supported Video Cards at Time of Release
Single Player:
ATI X1300 / X1600 / X1800 / X1900
NVIDIA 6200 / 6600 / 6800 / 7300 / 7600 / 7800 / 7900

Multiplayer:
ATI X1600 / X1800 / X1900
NVIDIA 6600 / 6800 / 7300 / 7600 / 7800 / 7900
SICK!

Ik ga denk ik nog snel even m'n X850XT verkopen en een 7600GT of 7800GS scoren.

De demo komt pas bij de release van Double Agent; bron :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Jorn1986 op 14-10-2006 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Voor de 360 is MP demo er lekker al, downloading now O-) En SP komt er ook al aan _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
8GB HD space.....yikes! :+

Sowieso wel pittige minimum system requirements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:07
sjaakhaar schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 11:53:
[...]

SICK!

Ik ga denk ik nog snel even m'n X850XT verkopen en een 7600GT of 7800GS scoren.

De demo komt pas bij de release van Double Agent; bron :'(
Wat belachelijk van Ubisoft. Een 6600 kan het spel wel draaien maar een veel krachtigere X800XT bijvoorbeeld weer niet. Ik heb zelf een X800XT PE die dit spel makkelijk moet aankunnen (gezien ik Oblivion soepel op ultra high kan spelen en HL2 constant op minimaal 60fps op maximale visuele instellingen). Kwestie van er goed voor zitten betreft programmeren of denk ik te gemakkelijk? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wtf.. Die videokaarten zijn nog hartstikke nieuw 8)7 Belachelijk dat die kaarten het spel niet kunnen draaien. Zo kun je dus om het halve jaar wel een nieuwe videokaart kopen. Dat deugt gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D. Ninjai schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:10:
[...]

Wat belachelijk van Ubisoft. Een 6600 kan het spel wel draaien maar een veel krachtigere X800XT bijvoorbeeld weer niet. Ik heb zelf een X800XT PE die dit spel makkelijk moet aankunnen (gezien ik Oblivion soepel op ultra high kan spelen en HL2 constant op minimaal 60fps op maximale visuele instellingen). Kwestie van er goed voor zitten betreft programmeren of denk ik te gemakkelijk? :?
Dealtje met Nvidia, dat zie je erg vaak de laatste tijd.
Ati kaarten worden gewoon minder ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:33:
[...]

Dealtje met Nvidia, dat zie je erg vaak de laatste tijd.
Ati kaarten worden gewoon minder ondersteund.
Mag dat zomaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Waarom niet?

Maar vervelend is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Gewoon ziek dat iemand met een Geforce 6200 het spel kan draaien en ik met m'n X800PRO niet :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel vaak zie je bij het opstarten van een spel Nvidia voorbijkomen en soms word ook gezegd dat het gewoon beter draait op Nvidia kaarten.
Bij Ati zie ik dat bijna nooit.

Het werkt wel want mijn volgende kaart wordt een Nvidia, heb veel problemen met mijn huidige Ati kaart(x800xt).

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Ja klopt; NVidia stopt dus meer geld in promotie.

Iemand die zijn AGP 7600GT of 7800GS wilt verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:22:
Heel vaak zie je bij het opstarten van een spel Nvidia voorbijkomen en soms word ook gezegd dat het gewoon beter draait op Nvidia kaarten.
Bij Ati zie ik dat bijna nooit.

Het werkt wel want mijn volgende kaart wordt een Nvidia, heb veel problemen met mijn huidige Ati kaart(x800xt).
Maar het is wel onzin dat bij een spel met een nVidia logo op het hoesje beter draait dan ATi videokaarten. Bijvoorbeeld Far Cry, Tomb Raider: Legend en Call of Juarez claimen beter te draaien op nVidia kaarten terwijl het integendeel is. Het is gewoon geld aan elkaar overmaken (tussen nVidia en de ontwikkelaar) en meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Er stond me iets bij dat de X300 / X700 / X800 gewoon ondersteund worden door de Unreal3 Engine, omdat ze PS2.0B-compatible zijn. Vraag ik me dan af, waarom ondersteunt SC:DA het dan niet? Ik begin dus nu zo langzamerhand te vermoeden dat de cashflow van nVidia bepalend is want uiteindelijk zijn er zát Xx00-users die dan overstappen op iets van nVidia omdat dat op het moment zéér sterke SM3.0-producten levert voor een betaalbare prijs. Verdienen ze het zo weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zamorano schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:42:
[...]

Waarom niet?

Maar vervelend is het wel.
Oneerlijke concurrentie?
Hoe dan ook belachelijk, en het lijkt me dat ze zichzelf er ook mee in de vingers snijden. Heel veel mensen kunnen nu deze game niet spelen terwijl ze em anders wellicht gekocht hadden. Maargoed, ik weet ook niet voor hoeveel Nvidia de makers heeft omgekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Ik ben een enorme fan van deze serie maar dit deeltje gaat niet gekocht worden door mij.

Health Regeneration :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Dracul schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 19:02:
Ik ben een enorme fan van deze serie maar dit deeltje gaat niet gekocht worden door mij.

Health Regeneration :r
Als het net zo goed uitpakt zoals in Halo 2 en Call of Duty 2 dan vind ik het niet erg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Als jij denkt dat het niks wordt dan raad ik je aan even op de site van Gammo te kijken om daar het filmpje van Splinter Cell Double Agent te bekijken. Het wordt zeker geen on-interessant deel.

(voor als je het filmpje niet kan vinden: even bij ''video's'' onderaan kijken en dan ''doorzoek archief''.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Het punt is niet dat het geen goed spel wordt maar dat ik principieel geen spellen speel met
"Health Regeneration".

Call of Duty 2 was verschrikkelijk. Een spel dat als voorbeeld Band of Brothers, Saving Private Ryan en Stalingrad heeft dat geen bloed en gore heeft en dan vervolgens ook nogeens de feature toevoegt dat je tijdens een intens vuurgevecht 5 seconden achter een muurtje kunt gaan zitten en je vervolgens geneest. Hoe zielig kun je het maken. Typisch voorbeeld van zieltjes(lees newbies) winnen.

The Elder Scrolls serie nog zo'n voorbeeld. Om zieltjes te winnen maar Fast Travel en een Compass toegevoegd. :r

En dan nu Splinter Cell. Jezus man, dit is een Stealth-game. Het is noodzaak om onopgemerkt te blijven omdat je anders kwetsbaar bent en je taak in gevaar brengt. Zie bijvoorbeeld de Thief serie.
En dan verzint iemand dit. Waarom? Uiteraard weer voor de zieltjes.

Verkoopcijfers zijn belangrijker dan de Roots.

Ik pleit persoonlijk voor meer realisme in een spel. Ben je gewond dan kun je je minder snel voortbewegen en ben je minder nauwkeurig in je handelen. Ben je echt zwaargewond dan wordt het dus alleen maar kruipen en zwaar trillend schieten. Hier zit het gros waarschijnlijk niet op te wachten en dat is ook prima want het is slechts mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het even afwachten qua systeemeisen, heren :)
ATI X1300 / X1600 / X1800 / X1900
NVIDIA 6200 / 6600 / 6800 / 7300 / 7600 / 7800 / 7900
Slaat natuurlijk nergens op. Elke DX9 kaart wordt gewoon ondersteund, maar Ubisoft heeft gewoon een dealtje gemaakt met nVidia om zo een beetje te adverteren. Als een 6200 dit spel aan kan, dan kan mijn X850 XT het echt ook wel.

Wat ik ga doen, is nog even doorsparen en strakjes een 8800 GT kopen. En dan maar kijken of dat DX10 echt zo snel is in DX9 spellen als ze zeggen (zo ja.. dan wordt dit een mooie tijd 8)).

@Dracul: Je kan ook gewoon de moeilijkheidsgraad omhoog schroeven en jezelf voornemen om _niet_ geraakt te worden. Als het spel het niet moeilijk voor je maakt, doe je dat toch lekker voor jezelf?

Hetzelfde geldt voor TES4: Je hoeft niet Fast Travel te gebruiken, of wel?

Niet iedereen is zo geweldig in games als jij, dus het is niet een kwestie van "zieltjes", het is meer een kwestie van niveau. Call of Duty 2 is echt niet zo leuk als je constant dood gaat omdat het realisme niveau te hoog is, dus vandaar dat ze een health regeneration systeem hebben geimplementeerd om het spel voor iedereen leuk te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Lichtelijk offtopic, maar dan opteer ik voor een systeem waarbij je met verschillende moeilijkheidsniveaus aan de slag kan... Oftewel:

Easy: health regeneration, veel healthpacks, easy enemies
Medium: standard health (oftewel: geen regeneration), veel healthpacks, easy enemies
Hard: standard health, minder healthpacks, medium enemies
Turbo: standard health, veel minder healthpacks, hard enemies.

Veel simpeler toch en dan is iedereen blij :)

Of iets met select-vakjes, dus dat je kan kiezen: health-regeneration / standard health, en daarnaast een tabel enemies: easy / medium / hard. Nog een tabelletje realism erbij: bij kogels vangen kruipen en trillen enzovoorts. Easy as pie, toch?

[ Voor 21% gewijzigd door Jejking op 15-10-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 12:12:

@Dracul: Je kan ook gewoon de moeilijkheidsgraad omhoog schroeven en jezelf voornemen om _niet_ geraakt te worden. Als het spel het niet moeilijk voor je maakt, doe je dat toch lekker voor jezelf?

Hetzelfde geldt voor TES4: Je hoeft niet Fast Travel te gebruiken, of wel?

Niet iedereen is zo geweldig in games als jij, dus het is niet een kwestie van "zieltjes", het is meer een kwestie van niveau. Call of Duty 2 is echt niet zo leuk als je constant dood gaat omdat het realisme niveau te hoog is, dus vandaar dat ze een health regeneration systeem hebben geimplementeerd om het spel voor iedereen leuk te houden :)
Een leercurve lijkt me heel gezond voor een spel maar men kiest er blijkbaar voor om slechte gamers ook slecht te houden en dat is dus gewoon een kwestie van zieltjes winnen en geld verdienen.

Verder ben ik het helemaal met Jejking eens. Zonder zulke opties heb je geen volwassen spel in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Dracul schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 11:26:En dan nu Splinter Cell. Jezus man, dit is een Stealth-game. Het is noodzaak om onopgemerkt te blijven omdat je anders kwetsbaar bent en je taak in gevaar brengt. Zie bijvoorbeeld de Thief serie.

Ik pleit persoonlijk voor meer realisme in een spel. Ben je gewond dan kun je je minder snel voortbewegen en ben je minder nauwkeurig in je handelen. Ben je echt zwaargewond dan wordt het dus alleen maar kruipen en zwaar trillend schieten. Hier zit het gros waarschijnlijk niet op te wachten en dat is ook prima want het is slechts mijn mening.
Nee leef je eens in die titel in: je krijgt opdrachten van je baas (Lambert) te horen, maar je moet jezelf ondertussen ook weten te bewijzen voor het goed infiltreren van de terroristen/huurmoordenaars/whatever. Je zult dus moeilijke KEUZES moeten maken in de game: je zal dus (was een filmpje van) onschuldige mensen dood moeten maken om jezelf te bewijzen, maar je baas verteld je dat je het niet moet doen. Doe je het toch dan zal je Lambert waarschijnlijk horen vloeken. Dubbel-personage is echt niet makkelijk hoor. Hoe ga je er bijvoorbeeld weer uit? Hoe kan jij de hele bende oprollen? Hoe kan je plannen blokkeren (en zo mensenlevens redden)? Ik raad je aan de demo te spelen zodra hij er is en niet te vroeg te oordelen a.u.b..

Wat filmpjes: KLIK

Over het laatste ben ik het met je eens: meer realisme is leuk. Maar infiltreren gebeurd écht, zit heus wel een kern van waarheid in.

Overigens een 7900GT besteld, ga zeker deze titel spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Dit is een interview met een 'echte' Splinter Cell die uitlegt hoe dicht de game bij de realiteit zit! :)

Interview part #1
Interview part #2
Interview part #3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Als hij zegt dat hij dat werk écht heeft gedaan in zijn leven wat Sam Fisher meemaakt, waarom wordt zijn naam dan bekend gemaakt en z'n hoofd niet afgeschemerd in de filmpjes? Ik kan me voorstellen dat er niet alleen goedwillende gamers naar kijken en dat hij nog wel wat vijanden heeft in zijn leven dankzij zijn werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

sjaakhaar schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 20:18:
Als hij zegt dat hij dat werk écht heeft gedaan in zijn leven wat Sam Fisher meemaakt, waarom wordt zijn naam dan bekend gemaakt en z'n hoofd niet afgeschemerd in de filmpjes? Ik kan me voorstellen dat er niet alleen goedwillende gamers naar kijken en dat hij nog wel wat vijanden heeft in zijn leven dankzij zijn werk...
Als hij zijn werk goed heeft gedaan, weten zijn vijanden niet dat hij het is geweest. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Ja maar er is toch wel wat te traceren? Er hoeft maar 1 dingetje uit te lekken en hij hangt (en weten z'n vijanden alles). Het is toch niet slim om er open voor uit te komen dat jij een special agent was?

[ Voor 25% gewijzigd door Jorn1986 op 15-10-2006 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Als hij het echt goed heeft gedaan heeft ie geen vijanden meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

sjaakhaar schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 20:46:
Ja maar er is toch wel wat te traceren? Er hoeft maar 1 dingetje uit te lekken en hij hangt (en weten z'n vijanden alles). Het is toch niet slim om er open voor uit te komen dat jij een special agent was?
Stel dat ze er achter komen, wat dan? Hij is ook alleen maar iemand die zijn orders opvolgde en een eventuele vijand heeft er waarschijnlijk niets aan om te weten wie hij is. Schakelen ze hem uit, dan zijn er nog honderden die het over kunnen nemen. Aan de persoon die de opdrachten geeft heb je veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ennuh, was ie niet gestopt met dat werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn trouwens idd wel pittige systeemeisen. Ik kan nog net voldoen aan de aanbevolen systeemeisen met een pc van een jaar oud :S. Wordt over een half jaar tijd om te upgraden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dracul schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 11:26:
Eh, ja?

Dat lijkt me logisch, jammer maar helaas. Als er meer mensen op deze manier van het spel genieten, is het de juiste keuze.

Verkoopcijfers is waar het om draait. Vasthouden aan je roots, en je kan op een gegeven moment je spullen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Voor de XDoos360-owners onder ons...

spoiler:
De eerste shipments van Splinter Cell: Double Agent zijn er! En trust me als ik zeg dat ze in grote aantallen richting de winkels vliegen. Met een beetje geluk kan je de XBox360-versie over een paar dagen gaan halen bij de grote muziek- en gamestores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 16:17
Heb m vandaag even kunnen spelen (nog geen tijd voor gemaakt eigenlijk) en het ziet er echt prachtig uit. Hij draait ERG soepel op de Xbox 360. De overgang van filmpjes naar in-game zie je eigenlijk niet eens, zo stond ik met mijn mannetje gelijk in het begin al een minuut te wachten tot er wat gebeurde.. toen had ik pas door dat ik uit een vliegtuig moest springen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Wat een super vette game, gisteren tot laat zitten spelen (XB360), maar het neemt me echt weer helemaal mee die game!!!! Mooie GFX, goed verhaal, vette moves, gave complotten. Het is gewoon chaos theory maar dan in de overdrive!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:02:
Voor de XDoos360-owners onder ons...

spoiler:
De eerste shipments van Splinter Cell: Double Agent zijn er! En trust me als ik zeg dat ze in grote aantallen richting de winkels vliegen. Met een beetje geluk kan je de XBox360-versie over een paar dagen gaan halen bij de grote muziek- en gamestores.
Kan je me ook vertellen WELKE stores :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusJennis
  • Laatst online: 25-08 13:43
Is het een gelijktijdige X360 en PC release of moeten mensen die deze game voor de pc gaan halen langer wachten ?

[ Voor 98% gewijzigd door GeniusJennis op 17-10-2006 15:31 ]

Specs: http://specs.tweak.to/14067

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Dracul schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 11:26:
Het punt is niet dat het geen goed spel wordt maar dat ik principieel geen spellen speel met
"Health Regeneration".

Call of Duty 2 was verschrikkelijk. Een spel dat als voorbeeld Band of Brothers, Saving Private Ryan en Stalingrad heeft dat geen bloed en gore heeft en dan vervolgens ook nogeens de feature toevoegt dat je tijdens een intens vuurgevecht 5 seconden achter een muurtje kunt gaan zitten en je vervolgens geneest. Hoe zielig kun je het maken. Typisch voorbeeld van zieltjes(lees newbies) winnen.
Denk jij serieus dat CoD2 op veteran uit te spelen was zonder dit systeem. Ik vind het juist veel beter werken, dan dat je een healthpack gebruikt, wat eigenlijk net zo onrealistisch is. Speel Splinter Cell op de moeilijkste stand, dan ben je echt wel dood als een guard je eerder ziet dan jij hem. Niet zeuren.
The Elder Scrolls serie nog zo'n voorbeeld. Om zieltjes te winnen maar Fast Travel en een Compass toegevoegd. :r
Is Fast Travel voor newbies? Volgens mij is niet moelijk om een padje door de bossen te volgen waar je hoogstens een bandit of beertje tegen komt die moeilijk zijn te verslaan. Het spel zou daardoor eerder saai worden, weet je hoelang ik er mee bezig ben geweest, met Fast Travel te gebruiken? 180 uur. En daarnaast hoef je het niet te gebruiken.
En dan nu Splinter Cell. Jezus man, dit is een Stealth-game. Het is noodzaak om onopgemerkt te blijven omdat je anders kwetsbaar bent en je taak in gevaar brengt. Zie bijvoorbeeld de Thief serie.
Je kan nog steeds onopgemerkt blijven spelen, wat voor leuk wordt op de moeilijkste stand (zie boven). Voor de wat minder serieuze gamers is het nog steeds mogelijk om delen gewoon knallend de doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:24:
[...]

Kan je me ook vertellen WELKE stores :D
Ik heb em net gekocht bij de MM in Utrecht :)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:06
Heeft er iemand de fully loaded pack met S.C. al gezine en zo ja, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Muthas schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:41:
[...]

Denk jij serieus dat CoD2 op veteran uit te spelen was zonder dit systeem. Ik vind het juist veel beter werken, dan dat je een healthpack gebruikt, wat eigenlijk net zo onrealistisch is. Speel Splinter Cell op de moeilijkste stand, dan ben je echt wel dood als een guard je eerder ziet dan jij hem. Niet zeuren.

[...]

Is Fast Travel voor newbies? Volgens mij is niet moelijk om een padje door de bossen te volgen waar je hoogstens een bandit of beertje tegen komt die moeilijk zijn te verslaan. Het spel zou daardoor eerder saai worden, weet je hoelang ik er mee bezig ben geweest, met Fast Travel te gebruiken? 180 uur. En daarnaast hoef je het niet te gebruiken.

[...]

Je kan nog steeds onopgemerkt blijven spelen, wat voor leuk wordt op de moeilijkste stand (zie boven). Voor de wat minder serieuze gamers is het nog steeds mogelijk om delen gewoon knallend de doorlopen.

[...]
Ik heb het over realisme dus wie heeft het over healthpacks? Als ik gewond raak is het mijn probleem hoe ik het level uitspeel en niet het probleem van de ontwikkelaar.

Fast Travel, het compas en de questmarkers zijn voor newbies ja. Een wereld doorzoeken hoort bij een RPG. Vind je dat saai dan moet je een FPS gaan spelen. Nu gebeurt het tegenovergestelde.
De ontwikkelaar past zijn serie aan aan liefhebbers van andere genres.

Splinter Cell is een Stealth-game en dat draagt de ontwikkelaar ook uit in zijn video's.
Waarom dan de mogelijkheid om met domme actie het spel te kunnen spelen. Noem het dan geen
Splinter Cell.

Moraal van dit verhaal is dat ontwikkelaars eens spellen moet durven maken zoals zij dat willen en niet rekening gaan houden met het nog grotere publiek terwijl je al een enorme community hebt die al je voorgaande werk goed vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Laatst online: 21:05

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

sorted.bits schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 23:10:
zo stond ik met mijn mannetje gelijk in het begin al een minuut te wachten tot er wat gebeurde.. toen had ik pas door dat ik uit een vliegtuig moest springen :D
Hahaha, had ik ook. Sta ik in dat vliegtuig en dacht, JA!? en nu?!!

Het ziet er idd erg mooi uit allemaal. Verhaal wordt mooi gebracht.
Eerste 2 levels gedaan op de 360.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

GeniusJennis schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 15:30:
Is het een gelijktijdige X360 en PC release of moeten mensen die deze game voor de pc gaan halen langer wachten ?
Als ze tegelijk waren gereleased had ik het wel gemeld, helaas moet ik toegeven dat ook ik nog geen pc-versie in handen heb gehad, dus zet het voor deze week maar uit je hoofd ;)
Dracul schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:53:
Splinter Cell is een Stealth-game en dat draagt de ontwikkelaar ook uit in zijn video's.
Waarom dan de mogelijkheid om met domme actie het spel te kunnen spelen. Noem het dan geen
Splinter Cell.
Mja túúrlijk had je het dan geen Splinter Cell moeten noemen. Als er mensen zijn die F1-games spelen om met 350 km/u over andere auto's heen te walsen, waarom renamen we het dan maar niet meteen naar Crashcar Challenge 2006? ;) Er zijn altijd wel mensen die de game op een andere manier spelen dan normaal, ik ben daar niet één van al is de verleiding in een melige bui wel héél moeilijk te weerstaan met Splinter Cell: Chaos Theory om jezelf een tijdlimit op te leggen en binnen die tijd alles op Rambo-stijl uitgemoord te hebben met je mes 8)
Roppedop schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:56:
[...]

Hahaha, had ik ook. Sta ik in dat vliegtuig en dacht, JA!? en nu?!!

Het ziet er idd erg mooi uit allemaal. Verhaal wordt mooi gebracht.
Eerste 2 levels gedaan op de 360.
Jongens ff 2 dingetjes, als je het over het spel hebt realiseer je dan dat SC:DA voor de XDoos360 gelijk is aan die van de PC, dus gooi er dan even een spoilertag omheen, ok? Dan blijft het voor de rest ook spannend om te gissen wat je allemaal moet doen :)

Thingy 2: Zou iemand eens een camera kunnen pakken en wat screens van het spel maken in volle actie en wat ''sfeerplaatjes''? Ik ben zó benieuwd hoe het er uitziet!

O ja, dit had ik nog ergens gelezen...
spoiler:
Het is dus niét zo dat Uncle Sam uit de organisatie is gegooid en vervolgens wraak probeert te nemen of iets dergelijks naar aanleiding van de dood van zijn dochter (of hoe was dat verhaal ook alweer in eerste instantie?), het schijnt te zijn dat Uncle Sam ''zogenaamd'' weg is gewerkt en hierdoor moet infiltreren in een terroristische organisatie. Je moet dus zélf bepalen op welk moment je de terro's verraadt en je ware identiteit laat zien, als je het in het begin doet dan heeft dat gevolgen voor de rest van het spel... hoe verzínnen ze het! Kwijlmoment ;)

Deze info komt trouwens van de doos van de XDoos360-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ben bezig met het tweede level:

spoiler:
Ik was ook benieuwd hoe dat in z'n werk ging, maar toen ik teveel politie/bewakers neerstak was de game over, met een message dat ik teveel casualties maakte haha. (er zijn dus 2 balken van trust level. 1 voor NSA en 1 voor Terrorist. Als er 1 daarvan helemaal leegloopt is de gameover. Dus je kan niet extreem goed of slecht spelen volgens mij, ik ga weer verder

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Laatst online: 21:05

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Jejking schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 20:08:
[...]

Jongens ff 2 dingetjes, als je het over het spel hebt realiseer je dan dat SC:DA voor de XDoos360 gelijk is aan die van de PC, dus gooi er dan even een spoilertag omheen, ok? Dan blijft het voor de rest ook spannend om te gissen wat je allemaal moet doen :)
:$ Stom, sorry.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Dracul schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:53:
Splinter Cell.
Voor de 2e keer: verdiep je eens in het verhaal! Je kan straks kiezen welke richting je op wilt: wil je de special agent uithangen dan kan dat nog steeds (maar je blijft natuurlijk voor een deel terrorist).

Het is juist leuk dat men een keer een andere kant van Sam laat zien; ze doen een keer een deel anders. Je kan niet altijd Sam Fisher maar blijven ''upgraden'' met nieuwe snufjes in nieuwe delen; dat gaat op den duur echt wel vervelen. En waarom het nog steeds Splinter Cell heet: het is een verhalen-reeks, ook 4 (double agent) moet je zien als een verhaal-game.

Natuurlijk kan Ubisoft niet iedereen te vriend houden, dat hoort er nou eenmaal bij als je een nieuwe richting in slaat. Idem als de Battlefield-franchise: je kan BF2 leuk vinden, maar 2142 weer helemaal niet.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoelt voor discussies en ervaringen.
Technische problemen horen hier niet thuis!