Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik ben nu met het 3de level bezig, ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden (als je meer wilt weten zie m'n zwarte blok hierboven ;) maar als ik de introfilm moet geloven gaat er nog heel wat gebeuren in de game. Net als in SC:CT kom je juist later in de game in prachtige levels terecht (terwijl de afhakers al vroeg in de game afhaken: erg zonde vind ik want dan wordt het pas echt tof) ik denk dat het met Double Agent ook het geval is.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-09 14:45
Voor de mensen die bij de 3e JBA HQ missie zijn:
spoiler:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-09 22:22
spoiler:
leuk dat ze er wat in te puzzelen hebben gestopt... een echte spy moet z'n weg ook wel eens vrij ''hacken'' door de beveiliging; zit wel wat realistisch in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splinter cell is dus regio vrij _/-\o_
Voor 38 euro (incl verzendkosten) hier te koop:
http://www.play-asia.com/...w-49-en-84-j-70-1bfu.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel gaaf trouwens dat je afhankelijk van de keuzes die je maakt andere wapens en wapenugrades krijgt. Beetje slijmen bij NSA levert High-Tech shizzle op neem ik aan, slijmen bij die terro's levert wat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Ik heb zelf een X800XT PE die dit spel makkelijk moet aankunnen (gezien ik Oblivion soepel op ultra high kan spelen
Ja dikke neus doei en dag he.
Nog niet misschien dat dat 3derangs flutkaartje van je Oblivion met alles op ultra high trekt.
In ieder geval niet in een fatsoenlijke resolutie (1600 bij 1200 ofzo).

Okay, jouw kaart heeft geen ondersteuning voor SM3.0, maar ik geloof er geen bal van dat jij hem met alle details vol open (en dat is dus inclusief AA en AF óók vol open en in je CCC ook alles op max detail) soepel kan draaien.

Mijn X1900XTX die toch royaal sneller is dan jouw 800 kan het zelfs maar trekken op alles vol open op een resolutie van 1280 bij 1024 als ik nog speelbaar wil spelen :)

Anyway, niet bedoeld als flame ofzo, meer als opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
vosss schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:10:
[...]

Nog niet misschien dat dat 3derangs flutkaartje van je Oblivion met alles op ultra high trekt.

Okay, jouw kaart heeft geen ondersteuning voor SM3.0, maar ik geloof er geen bal van dat jij hem met alle details vol open (en dat is dus inclusief AA en AF óók vol open en in je CCC ook alles op max detail) soepel kan draaien.

Mijn X1900XTX die toch royaal sneller is dan jouw 800 kan het zelfs maar trekken op alles vol open op een resolutie van 1280 bij 1024 als ik nog speelbaar wil spelen :)

Misschien moet je het even iets rustiger brengen dan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:03
vosss schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:10:
[...]

Relax. ;)

offtopic:
X800XT PE is allesbehalve een flutkaartje. Trekt de games van nu uitstekend op medium / high. ;) SM 3.0 ondersteunt mijn kaart inderdaad niet maar dat is ook niet nodig. SM3.0 is ook niet nodig voor nVidia 6xxx series aangezien SM3.0 effecten te zwaar zijn voor die kaart. nVidia had dit gedaan om zo een marketingpunt te pakken maar ATi focuste op snellere prestaties waardoor de X850XT PE de 6800Ultra in de meeste games versloeg.
Ik kan Oblivion wel op ultra high spelen, AA 2x maar mijn viewdistance staat niet op zijn hoogst wat veel sfeer wegneemt maar zelf vind ik niet al te erg dat ik zoveel honderd meter verderop een fort als een pop-up tevoorschijn komt. Daarom kan ik gerust een paar andere visuele instellingen omhoog gooien. Ik heb geen HDR maar bloom verlichting en dat scheelt ook in prestatie. Mijn resolutie is trouwens 1152*864 en heb een framerate van 20 tot 40 in buitenlocaties en in binnenlocaties varieert 'ie van 20 tot 50 maar dat ligt eraan hoeveel vijanden in beeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Er is op de site van Gammo een coverstory over SCDA. Voor de geinteresseerden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah, ik moet hier toch ook even m'n zegje doen. Ik begin bij de single player- dies heerlijk, weer een tandje hoger dan bij de vorige delen, grafisch, en kwa uitdagingen. Speelt heerlijk weg, en fan als ik ben heb ik daar eigenlijk weinig kritiek op. Smilies all around.

Maar toen begon mijn nachtmerrie. Ik heb aardig wat uurtjes (1000?) op Xbox Live gezeten, met vooral Pandora, en daarna Chaos. (de vorige delen). Wat is er gebeurt met Sam? Serieus. Op m'n eigen forum heb ik hier al een aardige discussie over lopen-

Vroagah, toen Pandora net uit was, heb ik heel braaf nacht na nacht lopen defusen, etc etc. Stilletjes, en swift. Uiteraard niet te beroerd om een nek om te draaien mocht ik niet wegkunnen. Logischerwijs gaat dat vervelen, en zoek je meer uitdaging. Dus zoek je die hansworsten op, en sla je ze de kamer rond. :Y) In Chaos werden we gezegend met een leuke co-op game mode- ook erg onderhoudend.

En nu? co-op is een lullige template voor multiplayer, waarbij je freaking terminals mag leegzuigen. Als merc heb ik de grootste lol- want je hebt zo ongeveer alles, en elke spion licht op als een kerstboom. Maar zelfs als ik me in de spirit van deel een als spion stil en bescheiden opstel is het niet leuk meer. Dat ik moet sluipen- en totaal niet meer kan deathmatchen (Sam slaat niet graag meer om een of andere reden), vind ik al erg genoeg. Komt bij het gemis van echte co-op missies. (echte missies, dus niet 'jat dit, en lurk deze terminal in deze multiplayer map')- ook vervelend. Maar om elke spion als een kerstboom te verlichten, elke merc uit te rusten met een arsenaal aan zut waar James Bond nog jaloers op zou zijn... vind ik echt zonde. Waarom heeft een merc een ROV met een bom, terwijl Sam alleen maar gasvorming in zn direct omgeving kan veroorzaken? Bye bye afleiding. Natuurlijk is het te doen, en zit er een uitdaging in. Maar de miltyplayer is zo marginaal geworden...

En waarom moet ik dingen unlocken? Wat als ik puur multiplayer wil doen, met alle maps tot m'n beschikking? Ik respecteer de fanatiekelingen die net zo lang doorspelen tot alles open is oprecht, maar daar heb ik het geduld niet voor. In PGR3 is dat kwartje bij de makers gevallen- waarom doet SC dan juist een stap terug?

Goed, dat was m'n ei :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de MP demo gespeeld op de Xbox360 en ik moet zeggen dat ik best teleurgesteld ben.. Je kan je als spion nog geeneens verdedigen en wanneer je elke keer op je schermpje kijkt kan elke merc zien waar je zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 16:12

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:16:
Ik heb ook de MP demo gespeeld op de Xbox360 en ik moet zeggen dat ik best teleurgesteld ben.. Je kan je als spion nog geeneens verdedigen en wanneer je elke keer op je schermpje kijkt kan elke merc zien waar je zit :P
De bedoeling is ook als Spy stealthy te zijn, niet frontaal de aanval in te gaan. Spy heeft wel zeker verdedigings manieren, waaronder Flash en Smoke grenade. Met een beetje skill kan je zo achter een Merc komen en zn nek breken, of gewoon onopgemerkt wegkomen. Als merc is het zeker lastig om een goed verstopte Spy te vinden, zeker doordat de Spy's ook op plaatsen kunnen komen die ontoegankelijk zijn voor de Merc.
Het is gewoon veel oefening aan beide kanten, voordat je pas echt je goed raad weet in de MP van dit spel.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat iets te kort door de bocht. Dat verhaal ging op in de vorige delen, maar hie ben je wel erg kwetsbaar. Natuurlijk ga je als spy niet frontaal in de aanval, maar je hoort jezelf toch wel te kunnen verdedigen? Ik vraag niet om een wapenarsenaal, maar om evenwicht. Los van de in mijn ogen verstoorde machtsverhoudingen is er dan nog de kwestie van de erg eenzijdige online modus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 17:14:
Ik vind dat iets te kort door de bocht. Dat verhaal ging op in de vorige delen, maar hie ben je wel erg kwetsbaar. Natuurlijk ga je als spy niet frontaal in de aanval, maar je hoort jezelf toch wel te kunnen verdedigen? Ik vraag niet om een wapenarsenaal, maar om evenwicht. Los van de in mijn ogen verstoorde machtsverhoudingen is er dan nog de kwestie van de erg eenzijdige online modus...
Mwa misschien ligt dat gewoon aan jouw skills, want als ik of ranked of normal matches speel, ben ik altijd in staat mij te verdedigen en met toch niet al teveel moeite merc's van mij af te schudden of gewoon uit te schakelen.
Mijn tips.. gebruik flash, beweeg veel, verstop je veel, maak gebruik van je hogere snelheid en acrobatische capaciteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, imho is't makkelijk om het aan iemand z'n skills te wijten. Juist omdat ik al tig uurtjes heb volgemaakt zit daar het probleem niet. Het is ook allesbehalve onmogenlijk, maar de verhoudingen zijn drastisch veranderd. imho dan. Maargoed, we gaan ons dapper aanpassen. En dan maar hopen dat er een echte co-op komt :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2006 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 19:52:
Mjah, imho is't makkelijk om het aan iemand z'n skills te wijten. Juist omdat ik al tig uurtjes heb volgemaakt zit daar het probleem niet. Het is ook allesbehalve onmogenlijk, maar de verhoudingen zijn drastisch veranderd. imho dan. Maargoed, we gaan ons dapper aanpassen. En dan maar hopen dat er een echte co-op komt :Y)
Ja deze Co-op is in vergelijk met CT echt beroerd gewoon. Er is niks co-ops aan, geen speciale moves niks... Ook zou er een Spy vs Spy modus komen, maar die is er ook niet... Soms heb ik t gevoel dat deze game op het eind een beetje gerusht is, met beloftes die niet zijn nagekomen.
Toch blijft het een vermakelijke game, niet zoals de voorgaande delen, maar het blijft in ieder geval leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Hoe kom je in de 1e missie (na de terrorist training) op het dak om die antenne te plaatsen en waar staat die server om die trojan erin te douwen? Als ik de ladder naar boven neem, is het gelijk mission failed :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Oh ik zwéér dat de mensen met een PS2 gelukkig worden, morgen ligt de PS2-versie van SC:DA namelijk in de winkel :)

En het ziet er helemáál niet lelijk uit, komt nog best wat leuks uit de ouwe doos van tante Sony :)

Edit: voor de PC-versie dien je nog drie nachtjes door te ronken, als het goed is 27e in de winkel :9

[ Voor 19% gewijzigd door Jejking op 23-10-2006 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:34
Jejking schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:25:
Oh ik zwéér dat de mensen met een PS2 gelukkig worden, morgen ligt de PS2-versie van SC:DA namelijk in de winkel :)

En het ziet er helemáál niet lelijk uit, komt nog best wat leuks uit de ouwe doos van tante Sony :)

Edit: voor de PC-versie dien je nog drie nachtjes door te ronken, als het goed is 27e in de winkel :9
hopelijk leaked de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vast wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06 10:26
Jejking schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:25:

En de Xbox versie ? Ik zit nu uit verveling maar Scarface te spelen .. :'(

[edit]

Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent
Platform: Xbox
Release Date: 10/24/2006

woei vandaag *O*

[ Voor 10% gewijzigd door XSNL op 24-10-2006 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 20:12
Ik ben ook redelijk teleurgesteld in de multiplayer eigenlijk. De vorige SC game die ik gespeeld heb was het eerste deel op de PS2, dus ik heb nooit de multiplayer van PT en CT gespeeld, maar deze vind ik toch wel tegenvallen. Er zijn nou niet echt veel levels en het enige wat je kan doen is 4 terminals hacken.... Dat gaat vind ik toch wel erg snel vervelen eigenlijk. Bovendien snap ik het nut niet van die ranked matches eigenlijk. Als je voor ranked matches kiest zou het mij logisch lijken als je wordt ingedeeld in een room met mensen die ongeveer van jouw level zijn, maar in plaats daarvan komen mensen die het spel voor het eerst spelen bij mensen die alles al geunlocked hebben.... Op die manier verlies je als beginner dus eigenlijk altijd en gaat de lol er ook wel snel vanaf.
Het grootste probleem vind ik nog wel die sensor. Die sensor zorgt er toch voor dat alle stealth uit de multiplayer verdwijnt? Als ik ergens in een luchtshcat boven het hoofd van een Merc zit en niet beweeg of zit te hacken ofzo hoort die Merc me gewoon niet te zien. In plaats daarvan gaat dat stomme ding bliepen en zeker de mensen die veel multiplayer spelen weten dan precies waar ik zit. Natuurlijk kan ik dan wel keihard weg gaan rennen en mijn skills als Spy gebruiken, maar op deze manier kan je gewoon niet meer stealthy zijn.
Wat ik ook erg irritant vind is dat vooral wanneer je een ranked match speelt (je speelt dan 2 games, 1 als Spy en 1 als Merc) en je in de eerste game achterstaat er vaak al 1 of 2 teammaten stoppen.... Op die manier ben ik al zo vaak in mijn eentje Spy geweest tegen 3 Mercs, dat is gewoon niet leuk meer. Als zoiets gebeurt heb je dus eigenlijk gegarandeerd verloren en ben je ook je ranking weer kwijt....

Singleplayer vind ik erg leuk, maar multiplayer toch redelijk waardeloos eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nah jongens... 2 nachtjes kan toch wel? * Jejking vindt toch eigenlijk van niet maar houdt de moed erin :P

@XSNL: ik heb nog niks gezien dus je kan nog wel een paar daagjes wachten, ik gok op een tegelijk-release van de pc-versie en de rest van de consoles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Kan iemand me eigenlijk vertellen hoe je nou bij multiplayer je Statistics (en dus je Abilities) omhoog krijgt? Dan heb ik het dus over Athlete, Stealth, Gadgets (Spy & Merc), Direct Action en Recon/Track.
Recon/Track heb ik op 100% staan dus dat zit wel goed, maar de rest krijg ik eigenlijk niet omhoog. Ik heb net een online match gedaan waarbij ikzelf 1 file heb gestolen en iemand anders ook 1 (match gewonnen dus) en ik ben niet één keer gezien, maar toch blijft Stealth steken op 60%. Kan iemand me verder uitleggen hoe dat dan precies werkt?
Als iemand trouwens nog een keer zin heeft in multiplayer, voeg me maar toe. Ik denk dat MP een stuk leuker is met mensen die je 'kent'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Donderdag heb ik hem(pc-versie)!!(tenminste als ze hem dan hebben). Heb gelezen dat ie op 26 uitkomt.

Maarreh jullie spelen al? Op x360 ofzo? Daar is ie al wel op uit. Speelt hij een beetje mooi en kan hij er net zo uit zien als op de x360?

[ Voor 11% gewijzigd door CR35 op 25-10-2006 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk kan de pc-versie er net zo goed uitzien als de x360. Zelfs wel beter, moet je alleen wel een goede pc voor hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
Jejking schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:16:
Nah jongens... 2 nachtjes kan toch wel? * Jejking vindt toch eigenlijk van niet maar houdt de moed erin :P

@XSNL: ik heb nog niks gezien dus je kan nog wel een paar daagjes wachten, ik gok op een tegelijk-release van de pc-versie en de rest van de consoles?
Blijkbaar.. ik heb nog niks in www.nforce.. eh de winkel gevonden O-) Ondertussen maar ff Dark Messiah spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MORGEN ALLEMAAL NAAR DE WINKEL RENNEN HE JONGENS _/-\o_

of Down********** _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 18:51:

of Down********** _O-
Ga niet het forum lopen verzieken plz ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik weet niet wat ik over het hoofd heb gezien maar om één of andere reden staat nu weer de eerste lading in Nederland op binnenkomst op 6 november :S

Kennelijk is er iets veranderd of heb ik niet goed op zitten letten, in beide gevallen m'n excuus, ook ik moet nu nog tig nachten extra slapen om te kijken of m'n pc dit trekt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 15:23
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 18:51:
Zekers!!
Jejking schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:29:
Ik weet niet wat ik over het hoofd heb gezien maar om één of andere reden staat nu weer de eerste lading in Nederland op binnenkomst op 6 november :S
Ik heb op de site van Free Record Shop gekeken en van Bol.com en er staat nog steeds 26-10-2006 :*)

[ Voor 50% gewijzigd door SlideR NL op 25-10-2006 22:29 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zou @ launch (Laten we hopen morgen :9 ) toch ook een pc demo komen? Heb ik eigenlijk weinig meer over gehoord...

Iemand die dit kan bevestigen? Op de Splinter cell website is hier bv. schrikbarend weinig over te vinden. Google levert ook niet echt veel op :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
Gisteren eerste level uitgespeeld op mijn oude trouwe xboxje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 00:16

Redwood

The Truth Is In Here

en..... iemand die double agent al op de pc heeft??
Knakker bij FRS zei gistern dat ie inderdaad pas in november voor de pc kwam.
Wat is het nu?
Moeten we nog zo lang wachten, of kan iemand ons al verblijden door te zeggen dat ie hem vanochtend vroeg al gehaald heeft?

ARGH!!! SAM! schiet es op man!

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik de moed opgeef :(
Ik vrees dat hij pas in november komt voor pc
;(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

zucht... 9 november volgende de lokale frs.

Moet ik mij eerst maar bezig houden met de xbox versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
9 november dat duurt nog 2 weken :( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

andere mensen die de xbox versie lastig speelbaar vinden???
misschien gewenning maar toch speel ik liever op de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
Redwood schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:14:
andere mensen die de xbox versie lastig speelbaar vinden???
misschien gewenning maar toch speel ik liever op de pc
Heb juist precies andersom, misschien wel omdat ik splinter cell nooit op een ander platform gespeelt heb :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Op de 360 vind ik hem in ieder geval prima speelbaar. Sowieso vind ik een gamepad veel makkelijker dan toetsenbord bij een spel als dit. Af en toe heb ik wel wat problemen met de controls omdat ik dan iets te snel wil ofzo, bijvoorbeeld wanneer je op een ladder afspringt dan grijpt hij er soms helemaal niet eens naar maar val je gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Kreeg vandaag een mailtje, even de video opgeslagen in WMP10 en dit is het resultaat:

Splinter Cell Double Agent Trailer via Google Video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg ook een mailtje. Er stond in dat de x360 versie nu beschikbaar was, evenals de demo (oud nieuws). Maar er stond ook dat ook voor de pc-versie een demo zou uitkomen en dat PC-versie mid-november in de winkels komt te liggen :(. Dat wordt dus nog ff w88....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Jejking schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 20:02:
Kreeg vandaag een mailtje, even de video opgeslagen in WMP10 en dit is het resultaat:

Splinter Cell Double Agent Trailer via Google Video
Of kijk even op Gametrailers.com. Net ff wat beter kwaliteit. ;)

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Gisteravond hem maar eens voor de eerste keer uitgespeeld, wat een briljant spel zeg!
Kocht hem in eerste instantie alleen al voor de multiplayer aangezien deze mij erg beviel maar deze heb ik sinds ik het volledige spel heb eigenlijk niet meer aangeraakt omdat de singleplayer nog zo veel boeiender is! Zeker een aanrader dit spel!

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

Hey wat raar.
Nu had ik gisteren een vriend op visite, die hem op de ps2 heeft gekocht.
Maar daar is ie vanaf missie 1 al anders.

Begin ik op de x360 vanuit het osprey vliegtuig, in het water en hups naar de fabriek, begint hij ergens boven op een berg.

Zijn er meer verschillen tussen de versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk wel. In 't verleden (pandora tomorrow en chaos theory) waren de XBoX en PC-versies gelijk aan elkaar, qua levels etc. En de PS2 en GameCube versies gelijk aan elkaar. Dus tussen XBoX/PC versie en PS2/GameCube versie zat altijd een verschil in levelopbouw etc. Waarschijnlijk als gevolg van capaciteit (grafisch en geheugen) van de console.

Ik weet alleen niet of dit ook het geval is bij de Double Agent, maar waarschijnlijk wel. Alleen de PC-versie en de XboX360 versie hebben een nieuwe engine gekregen. Op de Xbox, PS2 en de GameCube wordt gebruikt gemaakt van de Chaos Theory engine. Dus waarschijnlijk heeft de PC/XBoX360 versie een andere levelopbouw dan de andere platformen.

Ben benieuwd wat ze voor de Wii versie in petto hebben. Wii is als het goed is, qua performance beter dan PS2 en GameCube en XboX en heeft ook nog de nieuwe besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
Redwood schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 08:57:
Hey wat raar.
Nu had ik gisteren een vriend op visite, die hem op de ps2 heeft gekocht.
Maar daar is ie vanaf missie 1 al anders.

Begin ik op de x360 vanuit het osprey vliegtuig, in het water en hups naar de fabriek, begint hij ergens boven op een berg.

Zijn er meer verschillen tussen de versies?
Bij de Xbox versie begin ik ook op een ijsberg ja, fabriek is (denk ik) het 2e level..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

ehm.... that's weird.... aangezien mijn eerste level GEEN ijsberg is... maar echt de fabriek.
Heb het ff geprobeerd, maar new game, en ik krijg de fabriek level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
Redwood schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:42:
ehm.... that's weird.... aangezien mijn eerste level GEEN ijsberg is... maar echt de fabriek.
Heb het ff geprobeerd, maar new game, en ik krijg de fabriek level
Ik bedoel de oude zwarte xbox hé :Y)

[edit]

Voor de duidelijkheid, het level begint met dit filmpje

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/346/926929_20051213_screen007.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door XSNL op 27-10-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Helaas voor mij en alle pc gebruikers :-( Quote van de off sc:da site....

Thursday 10.26.06 - General
Splinter Cell Double Agent goes gold on PC
Today, we'd like to announce that Splinter Cell Double Agent for PC has gone gold! It'll be on store shelves from Friday November 10th. Here are some screens to whet your appetite.

We zullen dus nog even moeten wachten... 8)7 :X :(

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
Donnie schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:48:
Helaas voor mij en alle pc gebruikers :-( Quote van de off sc:da site....

Thursday 10.26.06 - General
Splinter Cell Double Agent goes gold on PC
Today, we'd like to announce that Splinter Cell Double Agent for PC has gone gold! It'll be on store shelves from Friday November 10th. Here are some screens to whet your appetite.

We zullen dus nog even moeten wachten... 8)7 :X :(
En dat is nou juist het probleem.. Ik kan niet meer wachten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik erger me nu al kapot aan al die foutjes in de verhaallijn.

spoiler: title
  • In de fabriek hangt sam op nog geen 2 meter hoogte boven zijn leerling terwijl deze wordt doodgeschoten. Maar het valt de bewaker die van een afstandje kijkt totaal niet op.
  • Tijdens het transporteren naar de gevangenis draagt onze held geen enkele uitrusting. In de gevangenis draagt hij echter weer zijn halve uitrusting. Het valt ook niemand op dat hij een computerscherm op zijn arm draagt en 2 rode lampen op z'n uitrusting draagt. Enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:05:
Waarschijnlijk wel. In 't verleden (pandora tomorrow en chaos theory) waren de XBoX en PC-versies gelijk aan elkaar, qua levels etc. En de PS2 en GameCube versies gelijk aan elkaar. Dus tussen XBoX/PC versie en PS2/GameCube versie zat altijd een verschil in levelopbouw etc. Waarschijnlijk als gevolg van capaciteit (grafisch en geheugen) van de console.

Ik weet alleen niet of dit ook het geval is bij de Double Agent, maar waarschijnlijk wel. Alleen de PC-versie en de XboX360 versie hebben een nieuwe engine gekregen. Op de Xbox, PS2 en de GameCube wordt gebruikt gemaakt van de Chaos Theory engine. Dus waarschijnlijk heeft de PC/XBoX360 versie een andere levelopbouw dan de andere platformen.

Ben benieuwd wat ze voor de Wii versie in petto hebben. Wii is als het goed is, qua performance beter dan PS2 en GameCube en XboX en heeft ook nog de nieuwe besturing.
De Xbox (en PS2 ook denk ik) versie schijnt veel 'beter' te zijn dan de Xbox360 versie. In bepaalde levels heb je extra opdrachten die het verhaal duidelijker maken en de multiplayer is uitgebreider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Wekko306 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:56:
[...]

De Xbox (en PS2 ook denk ik) versie schijnt veel 'beter' te zijn dan de Xbox360 versie. In bepaalde levels heb je extra opdrachten die het verhaal duidelijker maken en de multiplayer is uitgebreider.
Haal je ze niet door elkaar? De Xbox 360 versie is juist degene die alle levels van de andere versie heeft en er zelfs twee heeft die niet in de PS2/Xbox/Gamecube versie zitten.

EDIT: Ik lees zelf net ook dat de PS2/Xbox/Gamecube versie compleet andere levels dan de 360/PC versie heeft. Ubisoft had volgens mij zelf aangegeven dat er maar twee levels anders zouden zijn tussen beide versies.

[ Voor 17% gewijzigd door MetroidPrime op 27-10-2006 14:20 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ben zelf met vrolijk met de Xbox (1) versie bezig en had geen idee dat er zulke verschillen met de X360 waren. Ben inmiddels de volgende impressies tegengekomen van mensen die beide versies hebben gespeeld:
• The story in single player is pretty much the same but much better told on original xbox so far.
• The first level is entirely different and has much more to do with the overall story. It leads into the cinematic (same as 360 one) much better. Lambert even tells you near the end of the mission why he is pulling you out. Pretty large level too, more than 360's first.
• The annoying disrespectful sidekick splinter cell in 360? Still have a sidekick on xbox version but this guy is pretty cool.
• So far there has been a lot of reference to the other splinter cells (co-op I would assume) such as when you are being pulled out of iceland. Also mentioned in prison level.
• You can have a partner you can give commands to and use to get up ledges etc. Such as the splinter cell partner in first mission and Jamie in prison level.
The xbox version has sound, light, and health meter (medkits).
• The prison level (as far as I played so far) opens differently. You have to complete some objectives before trying to escape. Also lambert visits you at prison.
• The beginning cinema on xbox isnt seen on 360 at all. It actually takes place after the game talking about the games events. Seeing this cinema tells you right away that you are getting a better telling of the story on the xbox. It helps you know what situation Sam is in after the escape from the boat at the end of game.
• The training level on 360 isnt on xbox version. Xbox version has training videos.
• Computer hacking mini game is different. In xbox version. There are waves you have to move around and adjust to match each other.
The first map on xbox takes you through ice caves and into a factory were you are hunting for a weapon being developed there. There are like six optional objectives including planting four bombs on different consoles, finding weapon plans, chocking and killing certain guards. The level is also about twice as long as the 360 version and there is NOT a single moment that is the same.

The online vs is really different as well. There are multiple modes, but i think they just like any other thirdperson shooter online experience. Both sides play as spys and you both carry machine guns. The maps are pretty generic, also. The matches I played were pretty much just a slower paced SOCOM :(. There is NO spy vs merc mode.

Also the xbox version has STORY coop. Now i have not have time to check this out, but i head a rumor there is 15 levels. This seems a little large, so I'm not counting on that, however, I'll enjoy even two story coop levels.
For those intrested, I picked up the XBox version, I am currently on the first mission, while it is also set in Icelant, it's COMPLETALY different, and WAY longer so far, the 360 one is very short by comparison.

So far, all the complaints I listed as having about the 360 version arent a problem here.

Nightvision, looks right, same as Chaos Theory, EEV, it's back, thank god, using computers doesnt need to load for 4 seconds, and doesnt take you out of the game, so like in CT, you gotta be quick when at a PC when gaurds are patroling.

The game has a HUD, though I cant sat I like the look of it, it's completaly different than CT's and by that, actualy different from all SC games, but it's still functional, and I'll get used to it. At least it has one.

Graphicly, i dont know, it's not BAD, but I think CT looked better actualy. I dont remember noticing alaising issues really at all on CT, but there all over in this. I read that Montreal worked to optomize DA for the PS2, so I in a scence, it's probably just like how PT didnt look overall as good as SC, because Shanghai did the same this in that game if I am not mistaken.
Xbox > X360 lijkt de consensus te zijn onder degenen die beiden hebben gespeeld. Dat de Xbox versie wel coop heeft zoals SCCT itt de X360 lijkt me het grootste verschil.

Btw:
Xbox/PS2/GC/Wii single player = Ubisoft Montreal (SC1, SCCT)
X360/PC single player = Ubisoft Shanghai (SCPT)

Verklaart een hoop ;)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 19:01
D³ schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:45:
Ben zelf met vrolijk met de Xbox (1) versie bezig en had geen idee dat er zulke verschillen met de X360 waren. Ben inmiddels de volgende impressies tegengekomen van mensen die beide versies hebben gespeeld:

[...]

Xbox > X360 lijkt de consensus te zijn onder degenen die beiden hebben gespeeld. Dat de Xbox versie wel coop heeft zoals SCCT itt de X360 lijkt me het grootste verschil.
Jup ik had het ook gelezen, mooi ruk dus. Ben bang dat ik voor originele xbox dan maar eens koop als hij in budgetbak ligt. Ik vermaak me ondertussen iig heel goed met de 360 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Dan ga ik ook maar mooi voor de Xbox versie. Ik zou graag willen weten wat er aan de hand is bij Ubisoft dat er zulke verschillen er zijn. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51

Btw:

Verklaart een hoop ;)
ha ik vond deel 1 uber, echt 3 keer uitgespeeld. Deel 2 vond ik echt zwaar minder. Deel 3 vond ik weer tof. Ik laat hem dus nu officieel liggen voor de PC, misschien budget bak. Moet ubisoft het maar in montreal laten ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Btw:

Verklaart een hoop ;)
Woei, ben ik blij dat ik niet met een console zit hier, dat zou dus een vette uitgebreide game betekenen! Mag ik overigens melden dat ik in die trailers de graphics bijzónder strak vond? Echt té kwijl gewoon ik hoop dat m'n pc dit bij gaat houden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Als je nog steeds die X800XL hebt kan je het wel vergeten... je MOET een SM3-videokaart hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik hoop dat er nog wel een demo komt binnenkort. Kunnen mensen iig zien of het een beetje draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Gamespot heeft de Xbox 360 en Xbox versie van Double Agent apart gereviewed en het is inderdaad zo dat de singleplayer campaign van de Xbox beter is afgewerkt dan die van de Xbox 360. :/
=> http://www.gamespot.com/x...splintercell4/review.html

- The story is told differently and in a much better way, not a one of the gameplay changes in the Xbox 360 version are in here, and the multiplayer modes are unique to these versions of the game.

- On the Xbox 360, Splinter Cell Double Agent's story has an interesting hook but leaves much to be desired in terms of plot and character development. On the Xbox and PS2, it's still not the greatest story ever told or anything, but there's substantially more and better dialogue, stronger characters, and a better ending--yet the same basic plot and main characters. Plot holes from the Xbox 360 version are plugged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Dus even samenvatten?

Als ik het goed begrijp

Xbox = PS2 = GC = Wii is beter

360 = PC is "slechter"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Ja lekker he. Ben blij dat ik maar 36 euro heb betaalt voor mijn 360 versie. :D
Ik ga sowieso ook de gewone xbox versie eens spelen.

Wel een lekkere puzzel die
spoiler:
e-mail decrypten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 22:19

nFo

Heb hem voor de xbox 360 gehaald.
Is een erg leuk en mooi spel geworden.
Was tot: 06.00 vandaag nog bezig. 8)7

Wel raar dat het verhaal op de: Xbox 360 en PC versie wat minder is dan. :S
Wordt in Ubisoft Shanghai gemaakt, maar dan nog kunnen ze het verhaal toch wel hetzelfde maken ?
Ik haal de xbox versie dan ook maar even op.

Maar ach, het blijft een mooi spel vooral in dubbel agent missies.
Zit je voor de NSA bij de JBA een beetje sneaky rond te neuzen. :D

Boot missie inmiddels gedaan, dat ijs/sneeuw is erg mooi gedaan net echt.
spoiler:
Ik had nog een vraagje over die: eerst JBA missie, waar je eerst een test track moet lopen om die kluis te kraken. Je kan ook daar eerst gaan rond kijken voor info.

Maar ik kon die achtergrond info niet vinden van de mensen bij: JBA.
Weet iemand waar dat is ?
Wel die medische info, bij het bureau van Enrica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
nFo schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:54:
Boot missie inmiddels gedaan, dat ijs/sneeuw is erg mooi gedaan net echt.
spoiler:
Ik had nog een vraagje over die: eerst JBA missie, waar je eerst een test track moet lopen om die kluis te kraken. Je kan ook daar eerst gaan rond kijken voor info.

Maar ik kon die achtergrond info niet vinden van de mensen bij: JBA.
Weet iemand waar dat is ?
Wel die medische info, bij het bureau van Enrica.
Je kan even hier kijken, dat is een walkthrough voor de Xbox360 (en PC) versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jorn1986 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:01:
Als je nog steeds die X800XL hebt kan je het wel vergeten... je MOET een SM3-videokaart hebben.
Ja ik had het gelezen bij de specs... 2 dingen:

A: ik zit nu tot 11 november 2006 te duimen en te bidden of de demo/ full game gaat werken
B: ergens heb ik tóch het flauwe vermoeden dat dit mee gaat vallen en er een patch voor ATi-kaarten gaat komen rond de tijd van de release (dus voor ATi Radeon 9x00 en de X300/X600/X700/X8x0, andere full SM2.0-compatible kaarten zijn er niet ) :)

[ Voor 12% gewijzigd door Jejking op 28-10-2006 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oude Xbox word atm aangelsloten. En dan gaan met die hap. Grmppfpfft @ ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar wat uit die verhalen dus opgemaakt kan worden is dat de 360 alleen op het multiplayer vlak beter is wegens de merc vs spy mode, die de xbox versie mist. Of eigenlijk ook weer niet helemaal want de 360 heeft een slechter uitgewerkte coop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht ergens gelezen/gehoord te hebben dat de Spy vs Spy mode multiplay voor de 360 en PC versies werden geimplementeerd d.m.v. een patch?

Iemand anders hierover iets gehoord/gelezen?

Wel jammer dat een echte mission CO-OP mode op de PC/360 ontbreekt. Ik vond dat best gaaf. (afgezien van de vele laad-punten, zowat na iedere straat :S, op de GameCube). Kan iemand verifieren dat die modus er wél is op de XboX/PS2/GameCube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb de review op gamespot gelezen. De XboX/PS2 versie heeft echt wel veel verschillen t.o.v. de X360/PC versie. Als echt fan moet ik ze allebei wel spelen :). COOP missies zitten idd bij de Xbox/PS2 versie, wel 4 keer zo veel als in SC:CT!

Zoals ik het opmaak uit de review is het verhaal en zijn de mogelijkheden op de oude consoles beter (meer vergelijkbaar met SC:CT). Daar staat tegenover dat de graphics op de X360 en PC versie beter zijn.

Ik ga iig voor de PC-versie. Verder nog ff afwachten wat de Wii versie gaat brengen. Misschien wel zelfde gameplay (beter verhaal, COOP) als op de Xbox en PS2, maar met betere graphics en unieke besturing :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:*spam :{

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 31-10-2006 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Maak dan een topicreport aan ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 31-10-2006 13:22 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Dat bepalen wij nog altijd ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 31-10-2006 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Net de review op Gamer.nl gelezen, en ik moet zeggen dat ik er nu eigenlijk niet zo'n zin meer in heb. :9 Ik was van plan de PC versie te nemen maar ik wacht nu wel eerst op een demo of de kans om hem bij iemand anders te spelen.

Jammer dat nu blijkbaar alle missies bij daglicht plaatsvinden, voor mij lag de charme van het spel in het ongezien door het level te komen, liefst zonder een tegenstander te raken. En dan zijn de missies ook nog eens kort en valt het verhaal tegen.
Misschien toch de PS2 versie overwegen, de missies schijnen dus ook langer te zijn op de current-gen consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik vind het wel lekker afwisselend om t eens in t dag te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Zamorano schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:53:
Net de review op Gamer.nl gelezen, en ik moet zeggen dat ik er nu eigenlijk niet zo'n zin meer in heb. :9 Ik was van plan de PC versie te nemen maar ik wacht nu wel eerst op een demo of de kans om hem bij iemand anders te spelen.

Jammer dat nu blijkbaar alle missies bij daglicht plaatsvinden, voor mij lag de charme van het spel in het ongezien door het level te komen, liefst zonder een tegenstander te raken.
Dat kan nog altijd hoor. :) Je moet alleen nog beter op gaan letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:32

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

wanneer is hij nou verkrijgbaar op PC ? ik dacht 2 november?

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat gepland 10 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:09
Op internet is ie verkrijgbaar.. Maar hij is wel gewoon even 8.62 gigabyte, dubbel layer dus.. Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

thecompany schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 10:03:
Op internet is ie verkrijgbaar.. Maar hij is wel gewoon even 8.62 gigabyte, dubbel layer dus.. Ben benieuwd..
Wel belangrijk dat je ons dit meedeelt! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
thecompany schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 10:03:
Tegen de tijd dat je hem binnen hebt is het spel al uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik lees net dat de game SM3.0 vereist, klopt dit?

Belachelijk als ik dit niet kan spelen met m'n X800 :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Xrenity schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 11:52:
Ik lees net dat de game SM3.0 vereist, klopt dit?

Belachelijk als ik dit niet kan spelen met m'n X800 :{
Ik heb een voorgevoel dat er een patch gaat uitkomen en dit is echt een gevoél, dus het is niet zeker maar het gaat Ubisoft téveel geld kosten om alle SM2.0-eigenaren te negeren, ga maar eens op het Valve plattegrondje kijken van die vragenlijst, 98% van alle échte SM2.0-kaarten is van ATi dus... grote markt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 23:43

Angeloonie

Cheeseburger Addict

spoiler:
Weet iemand hoe je in de 3e JBA HQ missie die code moet kraken? Snap er geen fuck van. Zo kan ik bijvoorbeeld niet bij de vlakken aan de zijkant van de kubus komen :?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Ik heb geen geluid bij het spel.

Heb een onboard geval een realtek alc850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 22:14
Ik heb een 9800xt, das toch niet de minste kaart dacht ik. Maar helaas, geen SM3.0 ondersteuning. Hij craste met een error net.

Ik hoop toch echt dat er een patch voor ati kaarten komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
eth0 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 19:21:
Ik heb een 9800xt, das toch niet de minste kaart dacht ik. Maar helaas, geen SM3.0 ondersteuning. Hij craste met een error net.

Ik hoop toch echt dat er een patch voor ati kaarten komt.
Een 9800xt niet de minste?? Waar ben jij de laatste geweest? Een 9800 is toch al weer behoorlijk verouderd hoor.. Heeft iemand het spel al gespeeld? Ik hoorde dat missies nu in het daglicht worden gespeeld... Betekend dit minder stealth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dit ruikt naar een illegale versie... zo niet, overtuig ons dan maar dat je een échte hebt.

[ Voor 30% gewijzigd door Jejking op 04-11-2006 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
thecompany schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 20:50:
[...]

Een 9800xt niet de minste?? Waar ben jij de laatste geweest? Een 9800 is toch al weer behoorlijk verouderd hoor.. Heeft iemand het spel al gespeeld? Ik hoorde dat missies nu in het daglicht worden gespeeld... Betekend dit minder stealth?
Maar een 9800XT is een stuk sneller dan een Geforce 6200 die het spel wel kan opstarten (zelfs sneller dan een normale 6600)! Misschien moet ik m'n X800PRO dan ook maar 'upgraden' naar een Geforce 6200 of 7300 :P.

Wat betreft een patch: die zou er best ooit eens kunnen komen (hoop ik), want dat is ook gebeurd bij Splintercell 3. Eerst had je alleen de keuze uit pixelshader 1.1 en 3.0, maar na een patch kon je ook kiezen voor 2.0. Ach... we zullen wel zien. Eerst nog maar eens Splintercell 2 en 3 uitspelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 05:24
Hij staat nu te installeren, duurt wel even eer je 9,98 GB op je harde schijf heb staan.

Ben benieuwd, ik dacht nl. eerst altijd dat deze game console only zou worden. ;) ;)

Nu blijkt wel weer hoe snel de hardware ontwikkelingen gaan : een 7800GTX was vorig jaar de top, nu is het een minimun eis om een spel te kunnen spelen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
@hierboven: don't worry! jouw systeem gaat het prima trekken. Mijn systeem (X2 4800+, 2 gb. RAM, MSI 7900GTO, X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Pro) trekt hem super. De Unreal engine ziet er echt geweldig uit en hij draait ook super.

Over de inhoud: het is gelukkig niet te makkelijk gemaakt, je moet in dit deel weer écht moeite doen om er doorheen te komen (net als bij de delen ''1'', pandora tomorrow en chaos theory). Vind het wel een interessant verhaal er in. Ubisoft: ga zo door :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05:45
Ik heb hem gisteren ook even gespeeld maar ik kom er niet goed uit. Die gast praat tegen mij dat iik verschillende dingen moet doen maar ik kan dit nergens terug lezen wat hij nou precies wil. Op een gegeven moment moet ik hem dus over een hekje heen helpen. Daarna slide ik over een kabeltje naar de andere kant. Hij slide dan weer door een stukje verder maar ik sta daar maar en weet niet hoe ik nu verder moet. Iemand tips wat ik daar moet doen en waar ik mijn log kan zien waar alles staat. Ik heb in de objectives gekeken maar daar staat volgens mij alleen globaal in wat er moet gebeuren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Bart; je ''maatje'' gaat proberen de electriciteit tijdelijk uit te schakelen zodat het ventilatiesysteem niet werkt. Jij moet proberen naar de ventilatie-gaten aan de buitenkant te gaan (sneaken of rambo-style, moet jij weten ;)) en dan dus binnen te komen...

EDIT: je objectives kan je vinden door tijdens het spelen op ''F1'' te drukken en dan naar je objectives te gaan. een quick opsat kan je doen door op ''Z'' te drukken (maar je ziet dan alleen maar een kaartje).

[ Voor 29% gewijzigd door Jorn1986 op 05-11-2006 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
verdomme weer een spel die loopt te klungelen en beweert dat aa en hdr niet samen kunnen, hebben oblivion en dark messiah en de rest nog niet bewezen dat dit wel heel goed mogelijk is? ZOnder aa ziet er er simpel weg niet uit op me 19 inch lcd

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Bij mij crasht ie naardat ik in het water sprong vanuit het vliegtuig.. Hopelijk komt er nog een patch ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Als ik in de opties HDR uit zet, waar kan ik dan AA aan zetten? Nergens de optie gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

What the..de game is toch nog niet gereleased voor de pc? :/

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Ik zal mn probleem er iets uitgebreider neerzetten.

Ik krijg geen geluid in het spel. Ik heb een onboardchip een realtek ALC850. Ik heb geluid bij de intro van het ubisoft icoontje. Begin van een missie heb ik geluid (dat is dan ook een filmpje), maar zodra ik kan spelen heb ik geen geluid. Waar ligt het aan. Heb de newste drivers geinstalleerd en heb de accelleratie al wat lager gezet. Weet echt niet waar het probleem verder ligt. Of zal die de Realtek ALC850 niet ondersteunen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Xadeon schreef op zondag 05 november 2006 @ 12:36:
What the..de game is toch nog niet gereleased voor de pc? :/
staat al een aantal dagen op me pc.. :) zonder aa ga ik echter niet aan beginnen

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoelt voor discussies en ervaringen.
Technische problemen horen hier niet thuis!