Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 16:50:
MENSEN IK HEB EEN PROBLEEM!!!!!
ik heb de pc demo gedownload en geinstalleerd van scda.
maar als ik hm op start dan komt er gelijk een foutmelding met'' runtime error ''
ik heb geen flauw idee wat 't is. mn computer is goed genoeg en ik baal wel
want stel dat mijn computer het niet aan kan....
... ik heb de game al besteld
kan iemand mij pls helpen. ty
gr RRAF / Ruud
Reg. datum: 02 augustus 2006
--------------------------------------------------------------------------------
WTF!! krl dat is een marteling!!!
KAN ECHT NIEMAND ONS HELPEN!!???????????
PLS>>PLS>>>PLSSS>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb ook een probleem... moet poepen maar ik heb geen papier... OH wacht... ik druk jouw posts af, en voila! instant poeppapier!!!
*zucht* neit zo zeuren.. we helpen je wel
Wat voor runtime error
Wat voor pc
Wat voor OS
Wat heb je geprobeerd
Heb je wel een een processor in je pc!
Hoe dan ook handig te weten voor ons om jouw te helpen!
Reg. datum: 03 juli 2005
--------------------------------------------------------------------------------
Ik snap niks van het hacken in dit spel. Ik heb de demo gedownload en ik moet iets opblazen. In het 'hackmenu' kan ik alleen wat nummers die heel snel wisselen selecteren en als ik de verkeerde kies gaat het alarm af. Wat moet ik in godsnaam doen?
in 1 van de rijen (of meer) staat een nummer die NIET verwisseld, die click je aan, en dan verschijnt in een andere rij WEER een stilstaand nummer.
Zo ga je door totdat je ze alle 4 hebt!
(vond het CT hack systeem leuker)
Felicitaties aan de programmeurs van Ubisoft Dit is de eerste keer dat het me zelfs niet eens lukt om een demo te laden vanwege de bugs die erin zitten. En mijn PC is toch echt up-to-date.
Toch zijn er nog steeds mensen zoals mijzelf, waar zowel de game, als de demo zonder enig merkbaar probleem of bug speelbaar zijn.
Het zou ook aan je mobo fabrikant kunnen liggen, omdat deze een instabiele bios maakt
of zoiets!
[
Voor 49% gewijzigd door
Redwood op 10-11-2006 17:49
]