EDIT!! aangepast omdat het te veel op reclame leek.
De slogan "Topsnelheid voor nog minder! " is hier wel op zijn plaats denk ik.
Ik was zo aan het rondkijken voor een ADSL aansluiting en mijn criteria waren vooral: snelle verbinding / lage prijs, en dat heb ik gevonden bij 12move.
12Move ADSL fast
Bij dit ADSL-abonnement
2048/320 Kbit/s snelheid
€ 13,95 /maand
Geen datalimiet (F.U.P.)
Gratis Ethernetmodem t.w.v. € 69,- *
Geen aansluitkosten t.w.v. € 74,95 *
Monteur voor slechts € 29,95 of gratis doe het zelf paket
De gratis ethernet modem is niet ADSL2 geschikt. Je kan een andere modem bestellen, maar dit kost je dan wel € 30,- eenmalig.
Zo'n lage prijs voor een 2Mb ben ik in ieder geval nog nergens anders tegen gekomen, en de aanvraag is vandaag dus ook de deur uit gegaan.
Iemand al ervaring opgedaan met de diensten van 12move? Ze maken gebruik van het netwerk van Tiscali, dus had het idee dat het wel een betrouwbaar netwerk is of niet? En hoe zit het met de helpdesk? Wordt je een beetje snel en deskundig geholpen mocht het nodig zijn?
Cosine
De slogan "Topsnelheid voor nog minder! " is hier wel op zijn plaats denk ik.
Ik was zo aan het rondkijken voor een ADSL aansluiting en mijn criteria waren vooral: snelle verbinding / lage prijs, en dat heb ik gevonden bij 12move.
12Move ADSL fast
Bij dit ADSL-abonnement
2048/320 Kbit/s snelheid
€ 13,95 /maand
Geen datalimiet (F.U.P.)
Gratis Ethernetmodem t.w.v. € 69,- *
Geen aansluitkosten t.w.v. € 74,95 *
Monteur voor slechts € 29,95 of gratis doe het zelf paket
De gratis ethernet modem is niet ADSL2 geschikt. Je kan een andere modem bestellen, maar dit kost je dan wel € 30,- eenmalig.
Zo'n lage prijs voor een 2Mb ben ik in ieder geval nog nergens anders tegen gekomen, en de aanvraag is vandaag dus ook de deur uit gegaan.
Iemand al ervaring opgedaan met de diensten van 12move? Ze maken gebruik van het netwerk van Tiscali, dus had het idee dat het wel een betrouwbaar netwerk is of niet? En hoe zit het met de helpdesk? Wordt je een beetje snel en deskundig geholpen mocht het nodig zijn?
Cosine
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 156659 op 05-10-2005 00:28 ]