[Simyo] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 27 Laatste
Acties:
  • 335.188 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Geen matches
inquestos schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 17:17:
Klinkt leuk om uit te proberen, maar hoe gratis is gratis? Zitten er nog haken en ogen aan, of kan je echt tot 19 november 200mb verbruiken? (en op 19 november als het niet bevalt, niet vergeten uit te zetten). Ik kan vrij weinig informatie vinden over deze actie...
Lijkt erop dat dat gratis, toch echt gratis is. Bovendien krijg ik nu te zien 197 MB gratis internet, dus 't wordt geüpdate, het staat zelfs net als telefoongesprekken en SMS in het overzicht (in KB), maar wordt gefactureerd als €0.00. Helemaal goed dus...

Blijft mijn vraag of dit niet een halve tariefsverhoging is, óf dat je wel automatisch naar een dagbundel gaat bij >1000kb.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janneke2233
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-11-2009
Matched: hi
Voor een telefoongesprek van 1 minuut rekende Simyo op 30.10.09 ruim 3,42 uur (ongeveer 33 euro). Omdat ik daardoor meer dan 20 euro in de min kwam, werd mij simkaart geblokeerd. Zie de faktuur
30.10.09 om 11,06 gesprek naar 034242xxxx 3 uur 42 min euro 33,48
30.10.09 om 12,23 gesprek naar 034245xxxx 8 min euro 1,44
Simyo zegt over "hangende verbinding" en is aan het uitzoeken. Mischien heeft iemand nog een goed advies hoe deze figuren zijn aan te pakken, behalve Geschillencommisie?

[ Voor 11% gewijzigd door Janneke2233 op 02-11-2009 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janneke2233 schreef op maandag 02 november 2009 @ 16:51:
Voor een telefoongesprek van 1 minuut rekende Simyo op 30.10.09 ruim 3,42 uur (ongeveer 33 euro). Omdat ik daardoor meer dan 20 euro in de min kwam, werd mij simkaart geblokeerd. Zie de faktuur
Simyo zegt over "hangende verbinding" en is aan het uitzoeken. Mischien heeft iemand nog een goed advies hoe deze figuren zijn aan te pakken, behalve Geschillencommisie?
Waarom zo ongeduldig? Waarom niet even dat onderzoekje van Simyo afwachten? Waarom zouden wij jou moeten helpen met een idee om Simyo aan te pakken, terwijl de meesten van ons tevreden over Simyo zijn?

Veel succes! Meer kan en wil ik voor een ongeduldig iemand als jij niet doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 19:38
Zou inderdaad eerst even wachten van Simyo doet. Ze zijn het aan het uitzoeken, en als de fout misschien bij hun ligt krijg je het bedrag terug. ;) Die €20,- in de min heb je ws. al niet betaalt.

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Gratis is echt gratis. Kortom, 200 MB vrij te besteden tot en met 19-11. Via Mijn Simyo kun je bovendien zien hoeveel MB je nog over hebt.

Wanneer je geen bundel activeert, betaal je het standaardtarief - we activeren dus niet automatisch een bundel.
inquestos schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 17:17:
[...]

edit:
overigens, die verandering van tarief lijkt me ook niet altijd even voordelig uit te pakken. Als je vanaf 19 november gewoon gaat internetten betaal je 10ct per 100kb, dus bij 1000kb €1, en daarna betaal je ook gewoon door (wat eerst tot 10 mb €1 was). Of wordt zo'n bundel automatisch geactiveerd als je meer dan 1000kb verbruikt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LowCall heeft een kleine groep klanten met simkaart maar zonder enig verbruik inderdaad een beëindigingsbrief gestuurd. Simyo staat hier volledig buiten. Ik kan dan ook geen antwoord geven op deze vraag - wel weet ik dat Simyo hiervan in elk geval niets terugziet. Bel anders 0900-LOWCALL voor meer informatie.
Jan-E schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 02:23:
[...]

Elke LowCall klant? Niet dus. Ik kreeg gewoon een brief, dat mijn abonnement wordt beeindigd. Niets over toezending van een Simyo simkaart, niets over terugstorten van het tegoed (moet meer dan 10 euro zijn), niets over een welkomstgeschenk van Simyo. Klik nu maar eens op die link hierboven.

Wat zijn dat voor praktijken? Wie pikt dat geld in? Simyo of Debitel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uw vraag ligt reeds bij KPN, daar wordt het uitgezocht. Zodra we antwoord hebben, lichten wij u persoonlijk in. In het verleden is het voorgekomen dat het een 'hangende verbinding' betreft, hoe sporadisch dit ook is. Echter, we kunnen er niet op vooruit lopen en vragen dan ook om geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 08:36
Jan-E schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 02:23:
[...]

Elke LowCall klant? Niet dus. Ik kreeg gewoon een brief, dat mijn abonnement wordt beeindigd. Niets over toezending van een Simyo simkaart, niets over terugstorten van het tegoed (moet meer dan 10 euro zijn), niets over een welkomstgeschenk van Simyo. Klik nu maar eens op die link hierboven.

Wat zijn dat voor praktijken? Wie pikt dat geld in? Simyo of Debitel?
Ik kreeg gisteren een nieuwe factuur van Lowcall en blijk dus nog 10,22 euro saldo te hebben. In de FAQ is elke vermelding over terugstorting van dat saldo verdwenen. Die stond er eerder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
De FAQ op de site van LowCall is aangepast omdat de beëindiging van LowCall zo goed als afgerond is, echter het terugstorten van openstaande tegoeden zal gewoon plaatsvinden. Dit is gegarandeerd.
Jan-E schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 14:36:
[...]
Ik kreeg gisteren een nieuwe factuur van Lowcall en blijk dus nog 10,22 euro saldo te hebben. In de FAQ is elke vermelding over terugstorting van dat saldo verdwenen. Die stond er eerder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indien Simyo klanten op 28-10 rond 15:00 uur een smsbericht hebben ontvangen met de tekst "Thanks for the switch. Fight on!", dan is hiervoor onterecht beltegoed afgeschreven door de verzender.

De partij van wie het bericht afkomstig is, heeft aangegeven de kosten te zullen vergoeden. Mail in dat geval naar: helpdesk@hetgoededoelsms.nl zodat er restitutie kan plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Wij hebben bericht ontvangen van KPN. Het betreft inderdaad een 'hangende verbinding' welke aan u wordt gerestitueerd. Dit zal vandaag of morgen gebeuren - het bedrag wordt toegevoegd aan uw beltegoed.
Voor een telefoongesprek van 1 minuut rekende Simyo op 30.10.09 ruim 3,42 uur (ongeveer 33 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Geen matches
Vandaag een heel vreemd probleem, mijn nummer is vandaag geporteerd van Lowcall, naar Simyo (de overname van de Debitel klanten door KPN dus) maar beide simkaarten zijn nu tegelijkertijd met hetzelfde nummer in de lucht.

Op de lowcall simkaart kan ik geen gesprekken meer ontvangen, maar nog wel (met mijn eigen nummer) voeren, en SMS berichten die naar mijn nummer worden gestuurd komen nog op deze oude kaart aan, en niet op de Simyo simkaart. Berichten versturen gaat niet meer.

Op de simyo kaart kan ik gesprekken (voor mijn eigen nummer) wel ontvangen (kwam daar net eigenlijk pas achter, was erg rustig vandaag...) en ook voeren. (met als afzender mijn nummer, kan nu dus met 2 simkaarten tegelijkertijd bellen _/-\o_ wie betaald de rekening.... )
Maar kan geen SMS ontvangen (die komen nog op de lowcall sim aan)
Kan wel SMS versturen.

Ben nu dus met twee toestellen op stap, vindt het erg vreemd, ben vaak genoeg naar een aanbieder gegaan, en dit ging altijd goed (op soms enkele uren wat problemen met de bereikbaarheid na)

Meer problemen met porteren naar KPN netwerk vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Geen matches
ReBr schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:29:
Vandaag een heel vreemd probleem, mijn nummer is vandaag geporteerd van Lowcall, naar Simyo (de overname van de Debitel klanten door KPN dus) maar beide simkaarten zijn nu tegelijkertijd met hetzelfde nummer in de lucht.
Da's eigenlijk een goede vraag: kan je ook twee simkaarten krijgen met hetzelfde nummer? Mijn moeder heeft 2 telefoons namelijk. :P

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
Als ik een notebook koop met een 3G/HSDPA simcard slot kan ik mijn simyo simcard hierin stoppen en dan internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

jordi.c schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 23:45:
Als ik een notebook koop met een 3G/HSDPA simcard slot kan ik mijn simyo simcard hierin stoppen en dan internetten?
Als dat gewoon een slot voor standaard SIM-kaarten is dan zal dat wel werken, maar de snelheid van 3G bij Simyo is beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telfort kampt momenteel met grote vertraging mbt het porteren (overzetten) van mobiele nummers. Dit betekent dat het porteerproces aan de kant van KPN (Simyo) is afgerond, maar dat Telfort de aansluiting aan hun kant nog niet heeft beëindigd. Hierdoor doet zich de unieke situatie voor dat u gesprekken ontvangt op sim 1 en gesprekken voert vanaf sim 2.

Telfort is aan het werk om de vertraging in te lopen maar kan geen inschatting geven wanneer dit is opgelost. Dit zou toch wel binnen 36 uur moeten zijn. Dit geldt overigens voor veel porteringen vanaf afgelopen vrijdag!
ReBr schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:29:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Technisch gezien wel, maar Simyo biedt geen duokaarten aan..
W3ird_N3rd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 23:26:
[...]

Da's eigenlijk een goede vraag: kan je ook twee simkaarten krijgen met hetzelfde nummer? Mijn moeder heeft 2 telefoons namelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Niet online
Bedankt voor deze status update,
Is wel vreemd, om zo ongewenst met 'duo sim' rond te lopen, de nieuwe Simyo simkaart werkt verder prima, alleen de SMS berichten komen nog op de oude lowcall kaart aan.

Zodoende dus ook maar handmatig de MMS, en internet instellingen ingevoerd, deze twee werken verder wel (alleen ontvangst wil niet)
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2009 @ 12:20:
Telfort kampt momenteel met grote vertraging mbt het porteren (overzetten) van mobiele nummers. Dit betekent dat het porteerproces aan de kant van KPN (Simyo) is afgerond, maar dat Telfort de aansluiting aan hun kant nog niet heeft beëindigd. Hierdoor doet zich de unieke situatie voor dat u gesprekken ontvangt op sim 1 en gesprekken voert vanaf sim 2.

Telfort is aan het werk om de vertraging in te lopen maar kan geen inschatting geven wanneer dit is opgelost. Dit zou toch wel binnen 36 uur moeten zijn. Dit geldt overigens voor veel porteringen vanaf afgelopen vrijdag!

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Geen matches
Sinds ik afgelopen woensdag mijn Telfort nummer naar Simyo heb laten overzetten kan ik geen SMS meer ontvangen. Gebeld worden gaat prima.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Ook als ik vanaf de Simyo site een SMS laat sturen komt deze niet aan.

Nummer bericht centrale staat goed volgens mij: +31653131313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even Simyo bellen. Het overzetten is niet helemaal goed gegaan.

Waarschijnlijk zal Simyo Webcare reageren.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2009 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heeft zeer waarschijnlijk te maken met de vertraging aan de kant van (het netwerk van) Telfort. Hierdoor zijn een aantal porteringen nog niet geheel voltooid waardoor zich o.a. onderstaand probleem voor kan doen. Excuses hiervoor. Telfort hoopt het volgende week opgelost te hebben.

Mailt u voor de zekerheid uw nummer naar webcare @ simyo.nl - we kijken het dan maandag voor u na.
Philflow schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 21:08:
Sinds ik afgelopen woensdag mijn Telfort nummer naar Simyo heb laten overzetten kan ik geen SMS meer ontvangen. Gebeld worden gaat prima.

Iemand een idee wat dit kan zijn?
Ook als ik vanaf de Simyo site een SMS laat sturen komt deze niet aan.
Nummer bericht centrale staat goed volgens mij: +31653131313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 02:44:
Dit heeft zeer waarschijnlijk te maken met de vertraging aan de kant van (het netwerk van) Telfort. Hierdoor zijn een aantal porteringen nog niet geheel voltooid waardoor zich o.a. onderstaand probleem voor kan doen. Excuses hiervoor. Telfort hoopt het volgende week opgelost te hebben.

Mailt u voor de zekerheid uw nummer naar webcare @ simyo.nl - we kijken het dan maandag voor u na.
Inmiddels lijkt het probleem opgelost.

Grote klasse trouwens, zo'n snelle response, zelfs in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen probleem, we doen het graag! :) En mooi dat het probleem is opgelost.
Philflow schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 13:16:
[...]
Inmiddels lijkt het probleem opgelost.
Grote klasse trouwens, zo'n snelle response, zelfs in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:04:
Geen probleem, we doen het graag! :) En mooi dat het probleem is opgelost.
[...]
Ik heb iets te vroeg gejuichd. Het schijnt dat sommige mensen mij niet kunnen sms-en. Ik heb inmiddels gemails naar webcare @ simyo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Geen matches
Vindt het nu wel heel irritant worden hoor, heb 2 weken een bestelling geplaatst. Daarna een normaal emailtje gestuurd dat ik niets heb ontvangen, maar daar nog steeds geen reactie van ontvangen.

Maar ze hebben we wel met de nieuwsbrief aangemeld ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Wie kan mij verder helpen met Internetinstellingen van een Simyo prepaid simkaart op een "Postbank" Siemens MC60 telefoon.

Het toestel maakt wel verbinding met internet via de oorspronkelijk simkaart van Telfort.
Ik wil nu het toestel met een Simyo prepaid kaart gebruiken om incidenteel gebruik te maken van Internet.
Het automatisch toesturen van de 4 emails is niet gebeurd en een SMS met JA naar 1300 krijg ik ook geen reactie.
Het toestel zal dan met hand moeten worden ingesteld.

Het volgende heb ik gedaan:
instellingen>verbinding>HTTP-profiel>Accountinstlellingen:
Provider:Mobiel Internet
Afbeektijd:300
Proxy de-actief=ja (want proxy mag niet actief zijn)
Proxyserver= niets ingevuld
Proxy-poort=0
Username Proxy=niets ingevuld
Password Proxy=niets ingevuld

instellingen>verbinding> Data services>HTTP>Mobiel Internet>GPRS data
APN=basicinternet
Logon naam=niets ingevuld
Wachtwoord=niets ingevuld
DNS1=000.000.000 (is standaard)
DNS2=000.000.000 (is standaard)

instellingen>verbinding> Data services>MMS,Wap>Mobiel Internet>GPRS data
APN=basicinternet
Login-naam=niets ingevuld

instellingen>verbinding> Data services>HTTP>Mobiel Internet>CSD-instell.
Inbelnummer=*99****1# (*99# ook al eens geprobeerd)
Verbinding. type=ISDN (andere optie=analoog)
Log in-naam=niets
Wachtwoord=niets
DSN1 en DSN 2=000.000.000.000 (is standaard)

Vervolgens start ik Internet op en kies onder profielen voor Mobiel Internet
De instellingen daarvan zijn:
Profielnaam=Mobiel Internet
IP-adres=000.000.000.000 (is standaard)
IP poort=0
Homepage=http://mobiel.simyo.nl
GPS verbreektijd=0 minuten
CSD-verbreektijd=30 seconden
Verbin.profiel=Mobiel Internet

Dan kies ik voor "Homepage", waardoor de GPRS verbinding opgestart moet worden en dan krijg ik de melding "Internet Service is niet geconfigureerd "

Wat doe ik verkeerd of wat ben ik vergeten??

Groeten,
Jacques

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2009 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 09:14

musicer

Press any key to continue....

Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 22:32:
Wie kan mij verder helpen met Internetinstellingen van een Simyo prepaid simkaart op een "Postbank" Siemens MC60 telefoon.

Het toestel maakt wel verbinding met internet via de oorspronkelijk simkaart van Telfort.
Ik wil nu het toestel met een Simyo prepaid kaart gebruiken om incidenteel gebruik te maken van Internet.
Het automatisch toesturen van de 4 emails is niet gebeurd en een SMS met JA naar 1300 krijg ik ook geen reactie.
Het toestel zal dan met hand moeten worden ingesteld.

Het volgende heb ik gedaan:
instellingen>verbinding>HTTP-profiel>Accountinstlellingen:
Provider:Mobiel Internet
Afbeektijd:300
Proxy de-actief=ja (want proxy mag niet actief zijn)
Proxyserver= niets ingevuld
Proxy-poort=0
Username Proxy=niets ingevuld
Password Proxy=niets ingevuld

instellingen>verbinding> Data services>HTTP>Mobiel Internet>GPRS data
APN=basicinternet
Logon naam=niets ingevuld
DNS1=000.000.000 (is standaard)
DNS2=000.000.000 (is standaard)

instellingen>verbinding> Data services>MMS,Wap>Mobiel Internet>GPRS data
APN=basicinternet
Login-naam=niets ingevuld

instellingen>verbinding> Data services>HTTP>Mobiel Internet>CSD-instell.
Inbelnummer=*99****1# (*99# ook al eens geprobeerd)
Verbinding. type=ISDN (andere optie=analoog)
Log in-naam=niets
Wachtwoord=niets
DSN1 en DSN 2=000.000.000.000 (is standaard)

Vervolgens start ik Internet op en kies onder profielen voor Mobiel Internet
De instellingen daarvan zijn:
Profielnaam=Mobiel Internet
IP-adres=000.000.000.000 (is standaard)
IP poort=0
Homepage=http://mobiel.simyo.nl
GPS verbreektijd=0 minuten
CSD-verbreektijd=30 seconden
Verbin.profiel=Mobiel Internet

Dan kies ik voor "Homepage", waardoor de GPRS verbinding opgestart moet worden en dan krijg ik de melding "Internet Service is niet geconfigureerd "

Wat doe ik verkeerd of wat ben ik vergeten??

Groeten,
Jacques
Heb je wel je internet aan staan op de simyo site? En ook het zojuist aangemaakte profiel als standaard profiel ingesteld?
(ik moet hier ook nog een mc60 in de kast hebben liggen. Dus als ik me mogen verveel ofzo zal ik het ook wel eens proberen;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Op "Mijn Simyo" staat "inetrnet op je mobiel"=aan.
En bij het opstarten van internet op de Siemens MC60l wordt gekozen voor dit aangemaakt profiel..

Als ik kies voor het andere profiel van Telfort dan komt dat "bolletje"met die pijltjes en GPRS.en wordt gezocht naar de verbinding.Uiteraard komt daarna de melding "Fout:de server antwoordt niet" omdat het sim kaartje van Telfort er niet in zit, maar dat van Simyo.
Kies ik voor het aangemaakt profiel van Simyo dan start het zoeken naar de verbinding niet eens en krijg ik de melding "de internetservice is niet geconfigureerd.

Grtz,
Jacques

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 13:07:
Helaas, deze actie geldt voor de prepaid gebruikers van Simyo. Overstappers van LowCall hebben een abonnement (weliswaar nul-euro) en zijn ook niet ingelicht over de gewijzigde tarieven van Simyo prepaid.

[...]
Krijgen nieuwe klanten dit ook? Ik heb de 19e een sim aangevraagd via de website, maar moet deze nog krijgen. Ik heb al wel een mail teruggehad met een telefoonnummer en een testafschrijving van 1 ct.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Mailt u aub het mob. nummer naar webcare @ simyo.nl dan heeft u morgen antwoord. Bij voorbaat dank.
lasharor schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:18:
Vindt het nu wel heel irritant worden hoor, heb 2 weken een bestelling geplaatst. Daarna een normaal emailtje gestuurd dat ik niets heb ontvangen, maar daar nog steeds geen reactie van ontvangen.

Maar ze hebben we wel met de nieuwsbrief aangemeld ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft met de routering te maken. Morgen pakken we het direct op!
Philflow schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:15:
[...]

Ik heb iets te vroeg gejuichd. Het schijnt dat sommige mensen mij niet kunnen sms-en. Ik heb inmiddels gemails naar webcare @ simyo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het handig dat we de instellingen morgen even met u nalopen. Mailt u aub een nummer waarop u bereikbaar bent (eventueel met gewenst tijdstip) en zorg ervoor dat u het toestel dan bij de hand hebt. U kunt mailen naar webcare @ simyo.nl. Dank alvast!
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 10:47:
Op "Mijn Simyo" staat "inetrnet op je mobiel"=aan.
En bij het opstarten van internet op de Siemens MC60l wordt gekozen voor dit aangemaakt profiel..

Grtz,
Jacques

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De afschrijving van 1 cent is eigenlijk een bijschrijving van 1 cent. Ik de omschrijving van onze storting vindt u een activatiecode. Wanneer u inlogt met uw nummer en zelfgekozen wachtwoord, dient u eenmalig deze code in te vullen zodat we zeker weten dat het uw bankrekening nummer is. Hierna ontvangt u de simkaart.

Voor u gelden de nieuwe tarieven en databundels overigens wel, want u heeft een prepaid kaart van Simyo.
Marzman schreef op zondag 22 november 2009 @ 14:05:
[...]

Krijgen nieuwe klanten dit ook? Ik heb de 19e een sim aangevraagd via de website, maar moet deze nog krijgen. Ik heb al wel een mail teruggehad met een telefoonnummer en een testafschrijving van 1 ct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 17:51:
Misschien is het handig dat we de instellingen morgen even met u nalopen. Mailt u aub een nummer waarop u bereikbaar bent (eventueel met gewenst tijdstip) en zorg ervoor dat u het toestel dan bij de hand hebt. U kunt mailen naar webcare @ simyo.nl. Dank alvast!
[...]
Bedankt!

Mail is al gestuurd.

Grtz,
Jacques

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2009 @ 17:38:
Mailt u aub het mob. nummer naar webcare @ simyo.nl dan heeft u morgen antwoord. Bij voorbaat dank.

[...]
Welk mobiele nummer?

Probleem is nu dat ik niet weet of ik mijn simkaart krijg, en dus nog moet wachten. Of dat ik een nieuwe bestelling moet plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Geen matches
lasharor schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:29:
[...]

Welk mobiele nummer?

Probleem is nu dat ik niet weet of ik mijn simkaart krijg, en dus nog moet wachten. Of dat ik een nieuwe bestelling moet plaatsen.
In je bevestigingsmail staat een mobiel nummer. Als je die niet gehad hebt en ook die 1 ct bijschrijving niet dan is er iets mis (die bevestigingsmail had ik volgens mij dezelfde dag)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Geen matches
Hmm, zal dus wel mislukt zijn bij de bestelling.

Wil nu een nieuwe bestelling plaatsen alleen ik kan niet naar stap 2, de knop is grijs en niet klikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Bij ons werkt het prima. Vult u alle gegevens wel in en vinkt u het akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden wel aan? Eventueel kunt u ook bestellen via 0800 0232300.
lasharor schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:49:
Hmm, zal dus wel mislukt zijn bij de bestelling.

Wil nu een nieuwe bestelling plaatsen alleen ik kan niet naar stap 2, de knop is grijs en niet klikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik ben net overgestapt van LowCall naar Simyo en zou een welkomstgeschenk van Simyo krijgen van 5 euro gratis beltegoed. Heb net Simyo simkaart ontvangen en alles werkt, behalve:
Ik kan mijn beltegoed niet opvragen op de site bij My Simyo en ook nergens Mobiel opwaarderen aanvinken (wel belverbruik en bellimiet, maar dat is wat anders, toch ?)
Anderen ervaringen hiermee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Niet online
Dit klopt idd (hier ook een overstapper van Lowcall naar Simyo)

Je gaat in principe verder zoals het ook bij Lowcall ging, dus geen beltegoed, maar het verbruik achteraf afrekenen.

Je krijgt dus ook weer een rekening (welke je kan bekijken - downloaden) waar straks die 5Euro in mindering wordt gebracht.

En het verbruik zie je straks staan op intro pagina, als je ingelogd ben.
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 15:23:
Hallo,
Ik ben net overgestapt van LowCall naar Simyo en zou een welkomstgeschenk van Simyo krijgen van 5 euro gratis beltegoed. Heb net Simyo simkaart ontvangen en alles werkt, behalve:
Ik kan mijn beltegoed niet opvragen op de site bij My Simyo en ook nergens Mobiel opwaarderen aanvinken (wel belverbruik en bellimiet, maar dat is wat anders, toch ?)
Anderen ervaringen hiermee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ah, ik snap 'm. Dank voor je antwoord, ReBr.

Nu heb ik weer een vraag. Volgens mij is Simyo goedkoper dan Lowcall (10 cent t.o.v. 14 cent/minuut). En waarom krijgen wij dan niet die voordeligere tarieven van Simyo, nu wij daar klant van zijn geworden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 19:03:
Ah, ik snap 'm. Dank voor je antwoord, ReBr.

Nu heb ik weer een vraag. Volgens mij is Simyo goedkoper dan Lowcall (10 cent t.o.v. 14 cent/minuut). En waarom krijgen wij dan niet die voordeligere tarieven van Simyo, nu wij daar klant van zijn geworden ?
Omdat het nou juist het idee is dat je gewoon verder gaat met je oude abonnement. Net alsof er niets is gebeurt. Anders kun je altijd alsnog een nieuwe simyo simkaart aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor

lasharor

7 december 2004

Geen matches
@Simyo Zijn er plannen voor een internet bundel per MB, dus je koopt 20 mb en kan die vervolgens op maken maakt niet uit hoe lang dat duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Klopt helemaal. Niets aan toe te voegen!
musicer schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 20:36:
[...]

Omdat het nou juist het idee is dat je gewoon verder gaat met je oude abonnement. Net alsof er niets is gebeurt. Anders kun je altijd alsnog een nieuwe simyo simkaart aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nee, voorlopig blijft het bij het huidige pay-as-you-go tarief van 10 cent per 100 kb, een dagbundel van 20 MB voor 1 euro of een maandbundel van 200 MB voor 10 euro.
lasharor schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 20:45:
@Simyo Zijn er plannen voor een internet bundel per MB, dus je koopt 20 mb en kan die vervolgens op maken maakt niet uit hoe lang dat duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik de voice mail van Simyo definitief uitschakel?
Heb nu al verschillende keren 12339 gebeld en krijg dan te horen "uw voicemail is uitgeschakeld" maar wordt er vervolgens weer naar mijn nummer gebeld dan staat dat ding dus helemaal niet uit.

Groeten, Pim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:00:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik de voice mail van Simyo definitief uitschakel?
Heb nu al verschillende keren 12339 gebeld en krijg dan te horen "uw voicemail is uitgeschakeld" maar wordt er vervolgens weer naar mijn nummer gebeld dan staat dat ding dus helemaal niet uit.

Groeten, Pim
op simyo.nl inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat heb ik al gedaan natuurlijk, maar daar staat alleen maar Voicemail: klik hier.
Als ik dan daar klik dan staat er:
Voicemail
Je kunt je voicemail aanzetten door te bellen met 12331.
Je kunt je voicemail uitzetten door te bellen met 12339.

Dus dat heb ik al gedaan.

Voor de goede orde: Ben van Lowcall overgezet naar Simyo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dat willen we graag uitzoeken. Kunt u het mobiele nummer emailen naar webcare @ simyo.nl?
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:26:
[...]

Voor de goede orde: Ben van Lowcall overgezet naar Simyo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Niet online
Is het mogelijk om als voormalige Lowcall gebruiker, over te stappen naar het Simyo Prepaid tariefplan?
(dus 10cent per min / sms, en 10cent starttarief)
Dit ivm de maandbundel voor internet.
Of kan dit alleen door tijdelijk te porteren naar een andere prepaid aanbieder, en vervolgens een nieuwe bestelling met nummerbehoud bij Simyo te plaatsen?

Misschien nog even handig om te vermelden, dat voor de voormalige Lowcall gebruikers, nog steeds het oude Simyo internet tarief van toepassing is. (is op de site van Simyo onduidelijk)
1Euro per MB, vanaf deze eerste MB, tot 10 MB gratis, vervolgens vanaf 10MB en meer, weer 1Euro per MB (dus eigenlijk een dagbundel van 10MB, voor 1Euro, welke je Niet hoeft te activeren, is eigenlijk ook best gemakkelijk)

Dan nog een kleine vraag, ik had al een Simyo aansluiting (dus niet eentje welke Lowcall is geweest) waarmee ik op locaties kon faxen (dus GSM als Faxmodem) maar dit werkt nu niet meer, wordt Fax en Data (GSM inbellen) niet meer ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Geen matches
[edit]ik lees niet goed.

[ Voor 95% gewijzigd door Marzman op 08-12-2009 18:09 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 12:20
Geen matches
Bah, ik moet over op vodafone met hun 30ct/minuut...

Waarom heeft simyo geen goed internet abbo als vodafoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Wat betaal je bij Vodafone dan?
ApexAlpha schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 19:22:
Bah, ik moet over op vodafone met hun 30ct/minuut...

Waarom heeft simyo geen goed internet abbo als vodafoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Momenteel is dat de enige optie - uit- en weer inporteren. Het is niet anders, porteren op hetzelfde netwerk kan niet.

Mbt vraag 2: als het eerst kon, moet het nog steeds kunnen. Morgen zal ik eens informeren (het is geen Simyo dienst o.i.d. maar er is niets gewijzigd dus is het raar dat het ineens niet meer mogelijk zou zijn). Komen we op terug!
ReBr schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:06:
Of kan dit alleen door tijdelijk te porteren naar een andere prepaid aanbieder, en vervolgens een nieuwe bestelling met nummerbehoud bij Simyo te plaatsen?

Dan nog een kleine vraag, ik had al een Simyo aansluiting (dus niet eentje welke Lowcall is geweest) waarmee ik op locaties kon faxen (dus GSM als Faxmodem) maar dit werkt nu niet meer, wordt Fax en Data (GSM inbellen) niet meer ondersteund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Niet online
Denk dat hij Vodafone Z11 gaat gebruiken (bellen 29cent, sms 9) inc met de Zorgeloos Internet Blox (met een FUP (250MB))

wbt de antwoorden op mijn vragen, bedankt alvast,

Met in, en uitporteren zou het dus mogelijk zijn, prima, dan is dat misschien iets voor de toekomst (kan redelijk uit de voeten met het huidige internet tarief, nog niet heel erg noodzakelijk)

Het faxen was idd geen Simyo dienst, maar werkte wel (werd door het KPN netwerk ondersteund, de simyo kaartjes hadden volgens mij dezelfde (GSM, FAX, DATA) mogelijkheden, als KPN Abonnee simkaarten)

(edit)

Heb even een oude, maar vertrouwde telefoon uit de kast opgezocht, een Sony Ericsson T610, (welke in het verleden heel wat uurtjes, heeft ingebeld (data) en gefaxt) en met mn Simyo kaart erin (welke van Lowcall is overgezet, mn primaire nummer)
En alles werkt weer als vanouds, kan weer Faxen, en Inbellen (lekker vlot met 9k6) :+ maar voor sommige toepassingen die ik gebruik de enigste mogelijkheid.

Ligt dus aan de mogelijkheden van het GSM Modem.

Ben iig weer tevreden :)
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 20:19:
Wat betaal je bij Vodafone dan?

[...]

[ Voor 25% gewijzigd door ReBr op 08-12-2009 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 13:17:
Ook een Simyo kaart werkt in een track 'n trace systeem, hoewel er wel verbruik moet zijn (minimaal 1 x per zes maanden). Data werkt niet in het buitenland, houdt u daar wel rekening mee.
[...]
Wanneer gaat het wel in het buitenland werken, Simyo is nl perfect verder voor wat we ermee willen.
Maar dat buitenland is wel belangrijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 08:36
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:54:
Het is toch niet raar dat providers die hun dienstverlening alleen online aanbieden - zoals LowCall en Simyo - ook belangrijke informatie delen met klanten via hun website? De klant heeft toch ook bewust gekozen voor een online provider.
Jan-E schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:34:
Nee, de klant heeft bewust gekozen voor een provider waar je niets betaalt als je ook niets verbruikt. En waar niet ineens de aansluiting zo maar automatisch wordt beeindigd. Dat het een online provider was was voor haar een ondergeschikte bijzaak.
Het vervolg: Simyo vraagt vandaag per mail aan mijn moeder: "We willen graag weten waarom je nog niet hebt gebeld zodat wij onze dienstverlenging kunnen verbeteren." (typo dienstverlenging door Simyo zelf)

Antwoord: ze gaat ook niet bellen de eerstkomende paar jaar, hoop ik van ganser harte. Het is een noodtelefoon. Als ze belt is er iets grondig mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 16:52:
Dat willen we graag uitzoeken. Kunt u het mobiele nummer emailen naar webcare @ simyo.nl?

[...]
Na het sturen van het mobiele nummer kreeg ik een mail dat het uitgezocht zou worden.
Daar is het bij gebleven. Simyo zegt dat ze wat gaat uitzoeken en vervolgens hoor je niets meer.
Een provider die niet eens de moeite neemt om zijn klanten goed te informeren daar wil ik niet bij horen.
Omdat ik van Lowcall gedwongen was overgezet naar Simyo heb ik dus niet bewust gekozen voor deze provider.
Simyo neemt zijn klanten blijkbaar niet serieus.
Ik stap over naar een andere provider!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Wanneer wordt GPRS in het buiteland beschikbaar? Wel erg handig als je navigeert via GPRS in het buitenland! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Henkie-Jan schreef op maandag 21 december 2009 @ 17:45:
Wanneer wordt GPRS in het buiteland beschikbaar? Wel erg handig als je navigeert via GPRS in het buitenland! :)
He naam genoot (ex-zon?)
Voorlopig niet volgens Simyo webcare :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:22
Geen matches
Kan je een internet bundel ook per sms aanvragen? Vind het maar omslachtig via de website. Lekker handig ook op je mobiel.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Geen matches
hjs schreef op maandag 21 december 2009 @ 20:43:
[...]

He naam genoot (ex-zon?)
Voorlopig niet volgens Simyo webcare :'(
Hey naamgenoot! :D Ja, dat ben ik. Ex-zon idd. Zit heeeel sporadisch eens op Zonnigforum. Maar idd, erg jammer. Want zo kan ik dus niet navigeren in Duitsland bijvoorbeeld. Maar goed, eerst werd er gezegd dat er ook geen GPRS zou komen, omdat ze Simyo basic wouden houden. Maar nu is er ook GPRS. Dus ik houd stiekem hoop. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Geen matches
Je gaat toch niet online navigeren in het buitenland? Weet je wat je daarvoor betaald bij andere telecomproviders?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Hij laad in 1x de data in van het navigeren. Dat is een paar KB. Dat heb ik er wel voor over. Alleen als ie moet herberekenen laadt ie weer data in. Ik heb zaterdag 2 of 3 x (meende 2x) genavigeerd, en dat kostte me 29kB aan data. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Helaas heb ik niks ontvangen in de webcare @ simyo.nl inbox. Wellicht is er iets fout gegaan (kan ook aan Simyo kant zijn, dat laat ik maar even in het midden). In elk geval excuses.

EDIT: Email is inderdaad ontvangen maar niet doorgezet. Alsnog gedaan - vandaag krijgt u antwoord!

Simyo neemt haar klanten wel degelijk serieus: zie onze aanwezigheid op o.a. dit forum. Overigens had u natuurlijk ook telefonisch of per email contact kunnen zoeken met onze reguliere Klantenservice. Zij hadden u graag verder geholpen.

Uw vraag ging over voicemail, lees ik terug in de thread. Wanneer het niet lukt via 12339 om de voicemail uit te schakelen, dan kunnen wij dit desnoods voor u doen. Indien alsnog gewenst, stuurt u het mob. nummer aub naar webcare @ simyo.nl.
Verwijderd schreef op woensdag 16 december 2009 @ 09:33:
[...]

Na het sturen van het mobiele nummer kreeg ik een mail dat het uitgezocht zou worden.
Daar is het bij gebleven.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2009 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
We zouden het graag aanbieden, maar het zit er (voorlopig) niet in. Maar inderdaad.. Simyo ontwikkelt zich snel:). Mochten er concrete plannen zijn voor data roaming, dan laten we dat direct - via dit forum - weten.
Henkie-Jan schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:10:
[...]

Hey naamgenoot! :D Ja, dat ben ik. Ex-zon idd. Zit heeeel sporadisch eens op Zonnigforum. Maar idd, erg jammer. Want zo kan ik dus niet navigeren in Duitsland bijvoorbeeld. Maar goed, eerst werd er gezegd dat er ook geen GPRS zou komen, omdat ze Simyo basic wouden houden. Maar nu is er ook GPRS. Dus ik houd stiekem hoop. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 09:50:
Helaas heb ik niks ontvangen in de webcare @ simyo.nl inbox. Wellicht is er iets fout gegaan (kan ook aan Simyo kant zijn, dat laat ik maar even in het midden). In elk geval excuses.

EDIT: Email is inderdaad ontvangen maar niet doorgezet. Alsnog gedaan - vandaag krijgt u antwoord!

Simyo neemt haar klanten wel degelijk serieus: zie onze aanwezigheid op o.a. dit forum. Overigens had u natuurlijk ook telefonisch of per email contact kunnen zoeken met onze reguliere Klantenservice. Zij hadden u graag verder geholpen.

[...]
Helaas heb ik ook met de reguliere klantenservice slechte ervaringen. (Het tot 2 keer toe niet beantwoorden van mail en dan met het excuus komen dat er een storing zou zijn geweest overigens met een andere vraag)
Maar eerlijk is eerlijk, ben vandaag door de klantenservice gebeld! Wel te laat want er is inmiddels nummerbehoud aangevraagd en goedgekeurd.

Verwijderd

Geen matches
Helaas, excuses. Voor het tweede nummer is het geloof ik wél opgelost. Dus dat is dan toch positief.
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2009 @ 16:34:
[...]
Maar eerlijk is eerlijk, ben vandaag door de klantenservice gebeld! Wel te laat want er is inmiddels nummerbehoud aangevraagd en goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ben zeer tevreden over simyo maar waarom hebben ze alleen maar akties voor nieuwe klanten en niet voor bestaande

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:46:
ben zeer tevreden over simyo maar waarom hebben ze alleen maar akties voor nieuwe klanten en niet voor bestaande
Juli 2009 kregen we bij aanschaf van beltegoed € 5,- extra beltegoed ter ere van het zoveeljarig bestaan van Simyo.
Oktober/november 2009 hebben we enkele weken, ter introductie van de internetbundels, GRATIS mogen internetten!

Dus klagen dat Simyo niks voor bestaande klanten doet, is onterecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 16:23

nimm2

.

Geen matches
ik ben simyo klant en probeer via de website een databundel aan te vragen, maar krijg de foutmelding 'the campaign could not be found'. Er staat wel een knopje 'aanvragen' maar als ik daar op klik krijg ik een internal server error 500.

Hebben er meer mensen last van dit probleem? Toevallig iemand van Simyo op dit forum die mij kan helpen met het aanvragen van een databundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Is het trouwens niet mogelijk om een databundel per sms aan te vragen? Vind het een beetje raar dat je bijvoorbeeld voor een dagbundel het online moet aanvragen. Ik gebruik laatste tijd wel regelmatig inet op me mobiel om even te msnen, vaak kost dit me rond de € 0,30 per dag. Maar heb wel 1 x meegemaakt dat ik boven de €1,- kwam. Jammer dat simyo voor zulke momenten niet gewoon de dagbundel rekent, want je zult denk ik niet vaak van te voren weten hoeveel data je die dag gaat gebruiken. Dus ik neem aan dat die dagbundels bijna nooit verkocht worden (ook beetje omslachtig, omdat het via internet moet). Een maandbundel is hierbij wel wat voordeliger als je vaak gebruik gaat maken van inet, maar momenteel heb ik nog niet zo vaak gebruik van gemaakt en blijft het voor mij zonder bundel nog goedkoper.

Het valt me trouwens op dat er op dit forum geen gebruik meer wordt gemaakt van de Tip een vriend actie. Dus even weer onder aandacht brengen voor eventuele nieuwe klanten :)
Afbeeldingslocatie: https://www.simyo.nl/selfcare_new/img/tip_een_vriend_banner-wide.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 16:23

nimm2

.

Geen matches
nimm2 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 13:22:
ik ben simyo klant en probeer via de website een databundel aan te vragen, maar krijg de foutmelding 'the campaign could not be found'. Er staat wel een knopje 'aanvragen' maar als ik daar op klik krijg ik een internal server error 500.

Hebben er meer mensen last van dit probleem? Toevallig iemand van Simyo op dit forum die mij kan helpen met het aanvragen van een databundel?
ah, het is al duidelijk - als voormalig lowcall klant mag ik geen gebruik maken van deze dienst... foutmelding op de website is gewoon niet erg duidelijk. Ik stap dan maar over naar een andere provider, want intern overstappen icm nummerbehoud kan niet ivm technische beperkingen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Geen matches
Weet iemand hoe ik via SMS een Internet dagbundel aanzet (en ook eventueel Internet zelf)? Kan wel via www, maar hoe via SMS als ik nog geen Internettoegang heb?

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Geen matches
tHe_BiNk schreef op zondag 04 april 2010 @ 11:54:
Weet iemand hoe ik via SMS een Internet dagbundel aanzet (en ook eventueel Internet zelf)? Kan wel via www, maar hoe via SMS als ik nog geen Internettoegang heb?
Je hebt wel internettoegang maar het kost je 30 ct ofzo aan dataverkeer omdat je nog geen bundel hebt. Dus als je telefoon de pagina kan weergeven (bij mij werkt dat niet lekker) dan kun je het ook op je mobiel aanzetten. Eigenlijk zouden ze gewoon een low-tech pagina daarvoor moeten maken dan kost het nouwelijks dataverkeer en kunnen de meeste telefoons het wel weergeven.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
tHe_BiNk schreef op zondag 04 april 2010 @ 11:54:
Hoe kom jij aan de wijsheid, dat bij Simyo internet per SMS is aan te zetten? Tenzij dit de laatste dagen is verandert, kan dit bij Simyo niet!

Ik moet eerlijk zeggen, dat ook ik Simyo internet ergens "in het veld" wil aanzetten en niet alleen thuis via internet op mijn desktop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Okay Internet via SMS aanzetten kan dus gewoon niet. Maar zo te zien wil wel Iedereen het.

Een dagbundel dataverkeer die alleen via Internet is aan te zetten, is wel erg vreemd. Waarschijnlijk willen ze gewoon weinig dataverkeer hebben.

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Of ze willen zo weinig mogelijk in Simyo investeren en willen ze dat we naar een duurder KPN-broertje overstappen, die deze mogelijkheid wel heeft en waar meer aan te verdienen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Geen matches
Idd. Ik zit al te kijken naar andere providers, simyo wordt nu te duur voor mij. Wat ik nu maandelijks betaal, kan ik net zo goed een abo nemen met een mobiel erbij, ben ik nog goedkoper uit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bundels zijn geïntroduceerd om het dataverkeer te bevorderen. Wij proberen de kosten zo laag mogelijk te houden, als gevolg hiervan kunnen wij niet alle extra diensten bieden.
tHe_BiNk schreef op woensdag 07 april 2010 @ 07:53:
Okay Internet via SMS aanzetten kan dus gewoon niet. Maar zo te zien wil wel Iedereen het.

Een dagbundel dataverkeer die alleen via Internet is aan te zetten, is wel erg vreemd. Waarschijnlijk willen ze gewoon weinig dataverkeer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Wat ik ondertussen heb gemerkt is dat Simyo eigenlijk alleen voordelig is voor mensen die niet zo vaak bellen, enz...

Afgelopen paar maanden heb ik voor mezelf eens goed bijgehouden wat ik verbruikte en heb dat deze week vergeleken met de prijzen van een abo, wat ervoor heeft gezorgd dat Simyo nu weer m'n extra nummer wordt ipv m'n hoofdnummer, want minstens 30,- per maand kwijt zijn aan een totaalpakket met gebruikmaking van bellen (minder dan 100 minuten per maand), sms en data is toch wel een beetje erg duur als je kijkt naar wat je voor dat bedrag kan krijgen bij een echt abonnement.

Voor mij geldt dat ik bij Simyo de helft had van wat ik nu ga kunnen verbellen/smsen met m'n abonnement, plus dat ik nu "onbeperkt" kan internetten, het dubbele kan verbruiken aan belminuten en een mooie nieuwe smartphone erbij "cadeau" krijg.

Voor de incidentele beller, smser en internetter is Simyo imho nog steeds absoluut geweldig (zeker wbt de website en de ondersteuning hier op het forum), maar het is zeker wel verstandig om goed je verbruik in de gaten te houden en actie te ondernemen zodra je een "grootverbruiker" wordt :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Stukfruit schreef op donderdag 08 april 2010 @ 12:22:
Wat ik ondertussen heb gemerkt is dat Simyo eigenlijk alleen voordelig is voor mensen die niet zo vaak bellen, enz...

Afgelopen paar maanden heb ik voor mezelf eens goed bijgehouden wat ik verbruikte en heb dat deze week vergeleken met de prijzen van een abo, wat ervoor heeft gezorgd dat Simyo nu weer m'n extra nummer wordt ipv m'n hoofdnummer, want minstens 30,- per maand kwijt zijn aan een totaalpakket met gebruikmaking van bellen (minder dan 100 minuten per maand), sms en data is toch wel een beetje erg duur als je kijkt naar wat je voor dat bedrag kan krijgen bij een echt abonnement.

Voor mij geldt dat ik bij Simyo de helft had van wat ik nu ga kunnen verbellen/smsen met m'n abonnement, plus dat ik nu "onbeperkt" kan internetten, het dubbele kan verbruiken aan belminuten en een mooie nieuwe smartphone erbij "cadeau" krijg.

Voor de incidentele beller, smser en internetter is Simyo imho nog steeds absoluut geweldig (zeker wbt de website en de ondersteuning hier op het forum), maar het is zeker wel verstandig om goed je verbruik in de gaten te houden en actie te ondernemen zodra je een "grootverbruiker" wordt :)
Dan is het inderdaad duur. Ik heb zelf sinds een aantal dagen Ben en dan krijg je voor 7 euro per maand 250 belminuten en 100 smsjes. Dat zou bij Simyo 25+10=35 euro kosten. Voor 7 euro kun je net 70 minuten bellen of 70 smsjes sturen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Laatste paar maanden heb ik ook mijn belgedrag in de gaten gehouden en kom steeds rond de 50 euro p/m uit. Dus Simyo is idd niet meer voordelig voor mij. Ik ga waarschijnlijk overstappen naar Tringg 29,95 p/m 1250 belminuten/smsjes + 1000 MB voor internet. Wil wel graag me nummer behouden, maar dat zal denk ik geen problemen opleveren hoop ik. En het resterende beltegoed, verdwijnt gewoon neem ik aan? Dus eerst me beltegoed even opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

xileS schreef op zondag 11 april 2010 @ 19:46:
Laatste paar maanden heb ik ook mijn belgedrag in de gaten gehouden en kom steeds rond de 50 euro p/m uit. Dus Simyo is idd niet meer voordelig voor mij. Ik ga waarschijnlijk overstappen naar Tringg 29,95 p/m 1250 belminuten/smsjes + 1000 MB voor internet. Wil wel graag me nummer behouden, maar dat zal denk ik geen problemen opleveren hoop ik. En het resterende beltegoed, verdwijnt gewoon neem ik aan? Dus eerst me beltegoed even opmaken.
Beltegoed dat overblijft verdwijnt inderdaad bij een portering. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb ook zo'n kaartje in m'n HTC Advantage geplaats. Verbinden gaat. Maar ik heb nergens toegang tot:
"je hebt geen toegang tot deze pagina"

Instellingen:

Ik heb de instellingen van de HTC Diamond genomen omdat die van de HTC Advantage (x7500, WM6) er niet bij staan. Echter de opties zijn hetzelfde. Niettemin zal ik ergens een foutje hebben gemaakt.Ik kan er echter geen vinden.
Ik zie overigens staan "3G" maar Simyo ondersteund alleen maar GPRS. Dus er zou "G" moeten staan?
http://qelp.kpn.com/HTC/P...ernet/handmatig-instellen

Provider: KPN (dit netwerk heeft verbinding met het Internet)
Naam verbinding:Mobiel Internet > GPRS, 3G

Modem:Mobiel Internet

Toegangspunt: portalmmm.nl

Gebruikersnaam, wachtwoord en domain leeg

en Voltooid

edit:inmiddels gevonden portalmmm.nl is niet meer goed. Het moet zijn mobileportal.nl mogen ze weleens aanpassen in die handleidingen.
Overigens heb ik Zaterdag de sim ontvangen. Vandaag geinstalleerd en die Internetbundel loopt vanaf 9 Mei t/m 9 Juni?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2010 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M66B
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:46:
Ik heb ook zo'n kaartje in m'n HTC Advantage geplaats. Verbinden gaat. Maar ik heb nergens toegang tot:
"je hebt geen toegang tot deze pagina"
Is dit probleem nog opgelost geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Niet online
Geen matches
Voor bovenstaande post:

Toegangspunt is: basicinternet

Dan werkt alles zoals het hoort ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Geen ervaring, wel een nieuwtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
Geen matches
Ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Geen matches
Meer informatie over de mobiel internetdongel op: https://145.7.218.116/selfcare/servlet/WebtoGo?uid=614
Volgens mij is dit een interne (test?) website ofzo, maar wel leuk om eens te zien. Je kunt zelfs al bestellen :P

Edit: Nu alweer offline gehaald:(

Details:
€4,50 per dag
10x 1 dag voor €25,-
introductie pakket: €35,- =dongel+ 4 dagen mobiel internet
simkaart: €2,50

Edit2: het werkt weer

[ Voor 18% gewijzigd door musicer op 20-06-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
Geen matches
musicer schreef op zondag 20 juni 2010 @ 15:00:
[...]

Meer informatie over de mobiel internetdongel op: https://145.7.218.116/selfcare/servlet/WebtoGo?uid=614
Volgens mij is dit een interne (test?) website ofzo, maar wel leuk om eens te zien. Je kunt zelfs al bestellen :P

Edit: Nu alweer offline gehaald:(

Details:
€4,50 per dag
10x 1 dag voor €25,-
introductie pakket: €35,- =dongel+ 4 dagen mobiel internet
simkaart: €2,50

Edit2: het werkt weer
Vind het wel erg duur, al zeg ik het zelf.

T-mobile prepaid kost 4,50 per dag (simyo 4,-). Maar dat gaat in blokken van 0,30 per mb, met een max van 4,50 euro. En je snelheid gaat niet omlaag na 50 mb (zover als ik weet).

[ Voor 13% gewijzigd door mhr-zip op 20-06-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is ook een draad over mobiel internet voor de laptop/computer gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 20:54:
Hier is ook een draad over mobiel internet voor de laptop/computer gestart.
Haha, My own brother :P Ik had hem idd ook die website gegeven, niet gezien dat hij ook wat had gepost.
Het wordt waarschijnlijk de komende weken ergens geïntroduceerd.

[ Voor 8% gewijzigd door musicer op 21-06-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
En vanaf vandaag te bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Geen matches
Over de tip-een-vriend actie: je krijgt allebei €5 beltegoed erbij na het eerste telefoontje/SMSje.

Moet dat eerste SMSje/telefoontje binnen een bepaalde periode gedaan worden voor de actie of maakt dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Jij meldt jouw vriend bij Simyo aan. Simyo stuurt dan een e-mail naar jouw vriend. Deze e-mail is 30 dagen geldig. Binnen die 30 dagen moet jouw vriend een simkaart hebben besteld. Simyo heeft dan de centjes binnen en zal verder geen eisen stellen. Je vriend moet dan wel binnen een half jaar gebeld hebben of een smsje verstuurd hebben. Maar aan deze eis moeten alle Simyo-klanten voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 19:57:
Jij meldt jouw vriend bij Simyo aan. Simyo stuurt dan een e-mail naar jouw vriend. Deze e-mail is 30 dagen geldig. Binnen die 30 dagen moet jouw vriend een simkaart hebben besteld.
Ja dat snap ik. :)
Simyo heeft dan de centjes binnen en zal verder geen eisen stellen. Je vriend moet dan wel binnen een half jaar gebeld hebben of een smsje verstuurd hebben. Maar aan deze eis moeten alle Simyo-klanten voldoen.
Ok, ik dacht misschien zit hier ook een 14-dagen limiet aan ofzo. Kon ik nergens vinden.

Maar de €5 staat er aan beide kanten al bij, terwijl er nog helemaal niet is gebeld met de nieuwe simkaart! Hij ìs wel gebeld (maar toen is de telefoon niet eens opgenomen, was even om te testen), misschien is dat ook al genoeg.

[ Voor 4% gewijzigd door Mentalist op 06-07-2010 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Geen matches
Kan het kloppen dat je eerst een keer in Nederland moet bellen met een nieuwe simkaart voor je in het buitenland kan bellen?

NIeuwe simkaart, bellen in het buitenland staat aan, maar eenmaal in het buitenland geen verbinding. België ligt om de hoek ja

[ Voor 7% gewijzigd door Mentalist op 10-07-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 23:53:
[...]
Maar de €5 staat er aan beide kanten al bij, terwijl er nog helemaal niet is gebeld met de nieuwe simkaart! Hij ìs wel gebeld (maar toen is de telefoon niet eens opgenomen, was even om te testen), misschien is dat ook al genoeg.
Jij hebt/jullie hebben netjes aan de financiële verplichtingen voldaan, waardoor er geen "schuld" bij Simyo is. Bovendien zijn de adresgegevens bij Simyo bekend, omdat de simkaart, die naar het opgegeven adres is gestuurd, in gebruik is genomen (Het adres bestaat dus!!!). Waarschijnlijk is dat voor Simyo allemaal inderdaad voldoende zekerheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Geen matches
Weet iemand iets of we binnenkort een betere internet verbinding kunnen verwachten? 200MB aan dataverkeer is erg weinig en de snelheid is erg laag 128kb down 64 kb up. Zeker in vergelijking met de concurrentie.

Gelukkig haalde ik deze snelheid wel (Rotterdam Centrum), 13.9KB down, 5.8KB up. Maar het is allemaal zo langzaam op mijn Samsung Galaxy S i9000.

Pagina: 1 ... 5 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor storingen: https://allestoringen.nl/storing/simyo