[Simyo] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 27 Laatste
Acties:
  • 335.194 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
tHe_BiNk schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:11:
Weet iemand iets of we binnenkort een betere internet verbinding kunnen verwachten? 200MB aan dataverkeer is erg weinig en de snelheid is erg laag 128kb down 64 kb up. Zeker in vergelijking met de concurrentie.

Gelukkig haalde ik deze snelheid wel (Rotterdam Centrum), 13.9KB down, 5.8KB up. Maar het is allemaal zo langzaam op mijn Samsung Galaxy S i9000.
Simyo is een lowbudget-onderdeel van KPN. KPN hoopt alleen maar dat jij naar KPN overstapt als je niet tevreden bent over Simyo. Anders gezegd: Wil je kwalitiet, zul je moeten dokken...!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
jullie vergeten allemaal dat je voor die 5 euro extra moet opwaarderen: minimaal 10 euro dus ben je 12,50 kwijt voor 20 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:12:
jullie vergeten allemaal dat je voor die 5 euro extra moet opwaarderen: minimaal 10 euro dus ben je 12,50 kwijt voor 20 euro!
Tijdens de bestelprocedure wordt dit duidelijk aangegeven. Gewoon een kwestie van goed lezen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
tHe_BiNk schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:11:
Weet iemand iets of we binnenkort een betere internet verbinding kunnen verwachten? 200MB aan dataverkeer is erg weinig en de snelheid is erg laag 128kb down 64 kb up. Zeker in vergelijking met de concurrentie.

Gelukkig haalde ik deze snelheid wel (Rotterdam Centrum), 13.9KB down, 5.8KB up. Maar het is allemaal zo langzaam op mijn Samsung Galaxy S i9000.
Ik wil mijn simyo tegoed nog even opmaken met een dagbundel. Ik krijg helaas geen internetverbinding.
Hoe heb jij je Galaxy ingesteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Geen matches
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is, maar ik heb sinds kort ook KPN en zie zojuist dat internetten buiten de EU maarliefst 19 euro per mb is !!! wtf? dat is toch niet normaal, als ik dat had geweten had ik nooit KPN genomen. Echt absurd gewoon. Dat het duur was wist ik wel maar ik dacht mss 5 euro per mb ofzo.

http://www.kpn.com/prive/mobiel/tarieven/buitenland.htm

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:51
Geen matches
Dat automatisch opwaarderen is hartstikke handig, en ook makkelijk aan te zetten. Maar is het ook al iemand gelukt om het weer uit te zetten?

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Laatst online: 21:07
Geen matches
FireFoz schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:32:
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is, maar ik heb sinds kort ook KPN en zie zojuist dat internetten buiten de EU maarliefst 19 euro per mb is !!! wtf? dat is toch niet normaal, als ik dat had geweten had ik nooit KPN genomen. Echt absurd gewoon. Dat het duur was wist ik wel maar ik dacht mss 5 euro per mb ofzo.

http://www.kpn.com/prive/mobiel/tarieven/buitenland.htm
Dat had je natuurlijk ook kunnen opzoeken voor je een abo afsloot, ipv achteraf er verontwaardigd over gaan doen. Waarom post je dit trouwens in dit topic, bij Simyo kun je niet eens internetten op je mobiel in het buitenland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:29
Matched: hi
mhr-zip schreef op maandag 06 september 2010 @ 12:34:
Dat automatisch opwaarderen is hartstikke handig, en ook makkelijk aan te zetten. Maar is het ook al iemand gelukt om het weer uit te zetten?
Ik probeerde het even en dat ging zo makkelijk (maar wel een beetje onduidelijk aangegeven) dat voordat ik het wist mijn automatisch opwaarderen uit stond :+ .

Als je inlogt, zie je onder instellingen "Automatisch opwaarderen" staan. Je had waarschijnlijk al op 'aan' geklikt en toen gedacht die knop "annuleren" annuleert waarschijnlijk de eventueel net door mij gemaakte wijzigingen. Daar ging ik namelijk vanuit, maar die knop annuleert dus het automatisch opwaarderen.

Dus gewoon op 'aan' achter automatisch opwaarderen klikken en dan op de knop annuleren. Waarschuwing, hij geeft geen melding met de vraag of je het zeker weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Weet iemand of je ook een berichtje krijgt als je dag- of maandbundel op is? Of begin je gewoon als een gek te dokken (€ 1,- per mb) zonder dat je er zelf erg in hebt?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 22:11
Geen matches
je krijgt bericht:) heb hem eerder gebruikt en dat werkte prima

• Jan-E
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 08:36
Geen matches
Simyo is jarig en trakteert ons op een website die plat ligt.

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 09:14

musicer

Press any key to continue....

Geen matches
Tja komen ze nu mee. Ben net mij internet bundel aan het uitzitten en dan ga ik naar aldi talk.

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Geen matches
Jan-E schreef op donderdag 30 september 2010 @ 10:41:
Simyo is jarig en trakteert ons op een website die plat ligt.
En ze hadden ook nog een loterij waar je voor moest opwaarderen. Ik hou niet van loterijen.

[ Voor 5% gewijzigd door Mentalist op 30-09-2010 12:15 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• --Niels--
Hmm, na bijna een dag er uit gelegen te hebben doet de website het nu weer. Alleen kun je nog steeds geen kans maken op een verjaardagscadeautje:
Verjaardagsactie niet beschikbaar!

Door technische problemen met de prijsuitreiking van de verjaardagsactie kun je op dit moment helaas niet aan het verjaardagsrad draaien. Je kunt wel gewoon opwaarderen. Als je deel wilt nemen aan de actie, adviseren we je om later op de dag nog een keer terug te komen. Onze excuses voor dit ongemak we werken hard om dit probleem op te lossen.

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 05:39
Geen matches
Moest toch opwaarderen voor 't weekend en had vanmorgen de 'actiemail' dus tientje opgewaardeerd en aan 't rad gedraaid, en dat begon te draaien, en te draaien, en te draaien, etc. stopte dus gewoon niet. In andere tab wat verder gaan internetten en na zo'n 10 minuutjes nog eens gekeken wat nou mijn prijs was geworden, had ik blijkbaar een draaiend rad gewonnen.... page reload gedaan en toen was 't over met de pret, u heeft al opgewaardeerd melding.
Wel vandaag dit mailtje gekregen :
Beste Wobcat,

We hebben problemen met de website door de verjaardagsactie waardoor veel klanten niet aan het verjaardagsrad hebben kunnen draaien.

Als je wel aan het rad hebt gedraaid en je hebt een prijs gewonnen, kun je deze mail als niet verzonden beschouwen.

Via deze e-mail willen we je informeren dat we je opwaardering hebben ontvangen. We zijn hard op zoek naar een oplossing waarbij je alsnog voor een prijs in aanmerking komt.

Onze excuses voor dit ongemak. We houden je op de hoogte.

Met vriendelijke groet,

Het Simyo team
Dus ik wacht nog maar even af wat 't (echt) gaat worden.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:38
Geen matches
Ja, dat wordt een goedkope verjaardag voor ze... website is wel weer op orde als de actie is afgelopen morgen 1 oktober :P

Van de zomer was het ook al zo irritant toen net die mailtjes over de nieuwe tarieven waren verstuurd. Probeerde ook iedereen tegelijk in te loggen. Ik wilde juist nietsvermoedend mijn beltegoed checken en kwam er maar niet bij, zie ik later dat mailtje...

Nou deze stunt weer. Maar goed, de telefoon werkt en daar heb ik uiteindelijk Simyo voor dus vooruit maar weer.

Ze hebben toch ook wel voordelen: heb sinds een maand een abo bij TMobile, en dan zie ik dat daar de belgegevens soms pas na 1 of 2 dagen up to date zijn, dat doet Simyo beter. En een SMS versturen met datum in de toekomst kan TMobile ook al niet... dus hup Simyo, voortaan niet meer van die domme acties verzinnen want verder doen jullie je werk wel goed.

• Jan-E
Geen matches
musicer schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:14:
Tja komen ze nu mee. Ben net mij internet bundel aan het uitzitten en dan ga ik naar aldi talk.
Ik heb zelf alleen maar een mailtje gekregen dat ik mijn mailbox in de gaten moest houden. Mijn moeder kreeg wel het mailtje dat Simyo in oktober internet op haar mobiel zou betalen (Nokia 3310...).

Kunnen jullie ergens online zien of de actie ook voor jullie geldt? Want daar ben ik nu dus niet zeker van.

• dcl!
Geen matches
Vreemd dat je geen mail hebt gehad. Ik heb 3 nummers in beheer, allemaal geregistreerd onder hetzelfde email adres. Over het algemeen krijgt 1 van de 3 maar een mailtje, russische roulette wie... maar dit keer was er voor alle 3 de verjaardagsmail in de bus 8)

In elk geval hebben ze dat rad maar opgegeven en werkt de site (daardoor) weer vlot. Je kan nu gewoon opwaarderen zonder aan het rad te draaien en je komt toch in aanmerking voor een prijs (zeggen ze).

• --Niels--
Jan-E schreef op donderdag 30 september 2010 @ 17:32:
[...]
Ik heb zelf alleen maar een mailtje gekregen dat ik mijn mailbox in de gaten moest houden. Mijn moeder kreeg wel het mailtje dat Simyo in oktober internet op haar mobiel zou betalen (Nokia 3310...).

Kunnen jullie ergens online zien of de actie ook voor jullie geldt? Want daar ben ik nu dus niet zeker van.
Ik heb bij twee nummers opgewaardeerd. Bij nummer 1 was het rad volgens de site werkend. Het opwaarderen ging goed, alleen ik heb nooit een rad gezien (heb hierover een mail gestuurd, maar vermoed dat ze nu even wat andere dingen aan hun hooft hebben). Nummer 2 heb ik daarom later opgewaardeerd (toen er op de site stond dat je wel kans maakt op 1 van de prijzen, maar dat je niet aan het rad kunt draaien.) Van beide heb ik geen mail gekregen dat ik mijn mailbox in de gaten moest houden, wat ik gewonnen had, of wat dan ook.

• dcl!
Geen matches
Ik heb ook geen mail gehad meer daarna, ik denk niet dat ze dat ook nog gauw hebben kunnen regelen in alle commotie.

• Nielson
Geen matches
--Niels-- schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:10:
Hmm, na bijna een dag er uit gelegen te hebben doet de website het nu weer. Alleen kun je nog steeds geen kans maken op een verjaardagscadeautje:

[...]
Ow, was er een verjaardagsactie? Geen enkele mail of bericht over gehad :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Internet op je mobiel zou gratis moeten zijn in de maand oktober.

Maar ik zie het internet gebruik wel terug in m'n verbruik.

Voor de zekerheid maar weer standaard uitgezet op m'n mobiel.

Die is de laatste maand bij Simyo ik heb volgende maand vast internet bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 13:55:

Maar ik zie het internet gebruik wel terug in m'n verbruik.

Voor de zekerheid maar weer standaard uitgezet op m'n mobiel.

Die is de laatste maand bij Simyo ik heb volgende maand vast internet bij KPN.
Dat is altijd, maar dan staat er meestal wel €0,00 bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musicer schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 16:08:
[...]

Dat is altijd, maar dan staat er meestal wel €0,00 bij
Staan gewoon bedragen bij het internet gebruik.

Het is maar een euro dat overleef ik wel.

Ik kom van Lowcall af misschien is dat het verschil.

Niet blij dat de portering van mijn nummer naar KPN mis is gegaan, moet ik waarschijnlijk nog een maand bij Simyo blijven, stelletje boeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 17:27:
Staan gewoon bedragen bij het internet gebruik.
Het is maar een euro dat overleef ik wel.
Ik kom van Lowcall af misschien is dat het verschil.
Mijn moeder kwam ook van Lowcall af en die kreeg wel het mailtje met de bezwering dat het in de maand oktober gratis zou zijn.

Ik kreeg alleen maar een vooraankondiging van een cadeautje.

Het probleem: mijn moeder wil/kan het niet gebruiken, ik juist wel. Maar ik heb dus juist geen mailtje om op terug te vallen.

Heeft iemand Simyo webcare hier nog wel eens gezien de laatste tijd? Want duidelijkheid is nu erg ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:27
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 13:55:
? "zou gratis moeten zijn" Voor wie? Is dat jouw prijs? Ik zie verder niks op de website staan (vorig jaar november kreeg iedereen een maand gratis 10 mb vanwege de introductie)

Ik heb zelf een "Onderling Bellen Bundel" gewonnen (100 minuten gratis bellen naar andere simyo-nummers), maar ik ken welgeteld 0 andere simyo-gebruikers (althans voor zover ik weet). Wie van jullie mag ik stalken ;)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Geen matches
inquestos schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 20:33:
[...]
? "zou gratis moeten zijn" Voor wie?
Uit het mailtje aan mijn moeder:
Simyo is jarig en trakteert!

Beste ----------,

Simyo bestaat 5 jaar en dat moet gevierd worden.
En wie jarig is, deelt natuurlijk uit!

Daarom betaalt Simyo tijdens de maand oktober de kosten voor internet op je mobiel en kun jij al die tijd gratis internetten op je mobiel!

Met vriendelijke groet,
Het Simyo team

Op dit bericht kun je niet reageren.
Als je nog vragen hebt, ga dan naar www.simyo.nl/klantenservice
Maar op de website is inderdaad niets te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:27
Geen matches
Is bij mij ook niet het geval zo te zien:

01-10-2010 : 127.0 kB € -0.12
02-10-2010 : 47.0 kB € -0.05

Dit lijkt me dus gewoon óf een prijs, of alleen aan bepaalde klanten gericht (overstappers oid?). Simyo heeft de laatste tijd wat aan helderheid verloren lijkt het wel.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Geen matches
inquestos schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 00:57:
Simyo heeft de laatste tijd wat aan helderheid verloren lijkt het wel.
Leeft Gerry nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
inquestos schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 00:57:
Is bij mij ook niet het geval zo te zien:

01-10-2010 : 127.0 kB € -0.12
02-10-2010 : 47.0 kB € -0.05

Dit lijkt me dus gewoon óf een prijs, of alleen aan bepaalde klanten gericht (overstappers oid?). Simyo heeft de laatste tijd wat aan helderheid verloren lijkt het wel.
Ik internet altijd wel als ik onderweg bent.

Maar sinds ik een Andiod toestel hebt, liepen de data kosten op.
Daarom heb ik een abonnement bij KPN genomen met mobiel internet voor 4.95

Ik hou me normale verbruik maar aan in deze maand, alleen de Twitter berichten updaten was al 1 mb aan verbruik, dat zal ik onderweg maar niet meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
Geen matches
Jan-E schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 20:44:
[...]

Uit het mailtje aan mijn moeder:

[...]

Maar op de website is inderdaad niets te vinden.
Mailtje had ik ook gehad maar ik zag dat er toch geld bij mijn verbruik komt ivm internetten. Vrijdag een mailtje gestuurd naar Simyo van hoe 't nu zit. Tot nu toe nog geen antwoord gehad.
Ondertussen internet weer uit gezet ;)

[ Voor 4% gewijzigd door luckyjan op 04-10-2010 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 05:39
Geen matches
En wat heb ik gewonnen......
Gefeliciteerd met je prijs!

Beste Wobcat,

Nu is het onze beurt om jou te feliciteren! Je hebt meegedaan aan onze verjaardagsactie en daarmee
€ 5,- extra beltegoed gewonnen!

Van harte gefeliciteerd en veel belplezier!

Leuk dat je onze verjaardag meegevierd hebt!

Met vriendelijke groet,
Het Simyo team
Toch leuk, wat gratis belminuten. :)

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas ook hier de aanbieding ontvangen.
Site met aanbieding werkte niet. Wel internet aangezet en helaas geen sms-en ontvangen, maar internet deed het wel.
Na enkele dagen al enkele tientjes lichter.....
Dus er klopt geen snars van! Opvallend is ook te ontdekken dat de uitleg voor dagbundel en maandbundel internet op hun site niet te vinden is; met losse kB's verkopen verdienen ze natuurlijk meer....
Ik ben bang dat ze ook een flinke hap geld verdienen met onduidelijk doen en klanten een stuk om de tuin leiden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 17-09 12:49
Geen matches
M.b.t. het gratis internet in oktober heb ik een mailtje van Simyo ontvangen met daarin de opmerking dat het inderdaad bij het bel totaal komt. Na het einde van de maand zou het weer terugbetaald worden door Simyo........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
luckyjan schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:19:
M.b.t. het gratis internet in oktober heb ik een mailtje van Simyo ontvangen met daarin de opmerking dat het inderdaad bij het bel totaal komt. Na het einde van de maand zou het weer terugbetaald worden door Simyo.......
Dat klinkt alsof je niet meer kunt bellen/internetten als je tegoed door het internetten onder de 0 euro zakt. Simyo trakteert op een sigaar, die je zelf moet voorschieten. Fraai is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jan-E schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 15:28:
[...]
Dat klinkt alsof je niet meer kunt bellen/internetten als je tegoed door het internetten onder de 0 euro zakt. Simyo trakteert op een sigaar, die je zelf moet voorschieten. Fraai is anders.
Geen last van, ik heb nog een oud Lowcall contract waar ik achteraf gewoon afreken met een limiet van 50 euro in de maand wie ik ingesteld heb.

Ik ben binnen een maand weg bij Simyo, er is kans dat ik nog een keer terug komt, met dat ik weer met de tegoeden moet werken ben ik niet blij mee, maar er zijn ook weinig alternatieven voor Simyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb een prepaid kaartje van Simyo liggen hiero. Nou is mijn vraag: kan ik hiervoor een sms bundel aanvragen net zoals de Blox van Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 23:00:
Hoi,

Ik heb een prepaid kaartje van Simyo liggen hiero. Nou is mijn vraag: kan ik hiervoor een sms bundel aanvragen net zoals de Blox van Vodafone?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanleen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 13:49
Geen matches
Ik zat altijd bij Simyo, maar heb nu een smartphone en wil wel wat sneller internetten dan de 128 kbps die Simyo biedt. Bij Vodafone was mijn tegoed na een uurtje weg omdat je daar (prepaid) betaalt per minuut ipv per megabyte... nooit meer Vodafone voor mij.

Ben nu aan het kijken naar Aldi Talk, 384 kbps, toch 3x zo snel als Simyo, en een goedkopere maand-databundel. Nadeel is wel dat je iedere keer bij de Aldi in de rij moet gaan staan voor je opwaardeerbonnen en er geen online controle van je tegoed is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 19:21:
[...]

Geen last van, ik heb nog een oud Lowcall contract waar ik achteraf gewoon afreken met een limiet van 50 euro in de maand wie ik ingesteld heb.

Ik ben binnen een maand weg bij Simyo, er is kans dat ik nog een keer terug komt, met dat ik weer met de tegoeden moet werken ben ik niet blij mee, maar er zijn ook weinig alternatieven voor Simyo.
Volgens mij kun je altijd wel automatisch opwaarderen toch? Het is al weer even geleden dat ik Simyo had maar volgens mij kan dat. Zelfs goedkope telecomaanbieders als Voipbuster bieden het aan (logisch want ze verdienen alleen maar meer als je makkelijker kan opwaarderen)

Misschien dat ik ook weer terug ga naar prepaid. Ik bel tegenwoordig veel met voipbuster. Een dataabo zou ik wel weer willen, volgens mij zij die bij Hi het goedkoopste momenteel.

[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 04-12-2010 12:52 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicer

musicer

Geen matches
Hermanleen schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:36:
Ik zat altijd bij Simyo, maar heb nu een smartphone en wil wel wat sneller internetten dan de 128 kbps die Simyo biedt. Bij Vodafone was mijn tegoed na een uurtje weg omdat je daar (prepaid) betaalt per minuut ipv per megabyte... nooit meer Vodafone voor mij.

Ben nu aan het kijken naar Aldi Talk, 384 kbps, toch 3x zo snel als Simyo, en een goedkopere maand-databundel. Nadeel is wel dat je iedere keer bij de Aldi in de rij moet gaan staan voor je opwaardeerbonnen en er geen online controle van je tegoed is.....
Ik zat inderdaad met het zelfde dilemma, want nu heb ik duur en traag internet, maar ik hoef er niets voor te doen. Dat is eigenlijk ook de enige reden dat ik nu nog even bij simyo zit. Als simyo nou de snelheid eens zou verhogen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Mijn vader heeft de laatste tijd problemen met Simyo. In Gorinchem (industrieterrein) en tussen Etten-Leur en Prinsenbeek (in het Liesbos). De telefoon gaat over, hij neemt op, maar hoort niets. Dan doet hij een poging dat nummer terug te bellen en krijgt de melding op het display "niet geaccepteerd" of "niet toegestaan" oid.

Op die manier is een mobiele telefoon natuurlijk niet erg nuttig. Ik hoop dat Gerry hier nog rondhangt of iemand anders weet hoe dit is op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Op Mijn Simyo kun je een contactformulier invullen. Dan heb je binnen een dag of twee een reactie.

Ik gebruik Simyo veel in Breda en Tilburg e.o., maar ik heb geen problemen gehad. Als ik jouw vader was, zou ik eens een andere telefoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 21:05:
Op Mijn Simyo kun je een contactformulier invullen. Dan heb je binnen een dag of twee een reactie.
Ik had al een mailtje naar het webcare mailadres gezonden met een link naar mijn post, dus zal eerst nog eventjes afwachten of we nu niet plots Gerry terugzien.
Ik gebruik Simyo veel in Breda en Tilburg e.o., maar ik heb geen problemen gehad. Als ik jouw vader was, zou ik eens een andere telefoon proberen.
Ik dacht er ook al aan, maar "niet toegestaan".. Dat is toch raar, dat doet een kapotte telefoon toch niet? Misschien de telefoon eens resetten.

Andere opties: kapotte SIM-kaart, geen KPN-netwerk bereik (al zou hij dan ook niet over moeten gaan toch?), KPN-netwerk onderhoud/storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Zelf bevind ik me dagelijks (voornamelijk in de nachtdienst) op industrie terrein Avelingen Gorinchem, en zelf ondervind ik geen hinder met Simyo, bij het gebuik op het UMTS net (KPN) maar op GSM wil het af en toe wel eens niet lukken om een gesprek op te zetten, verder niet heel erg hinderlijk. (tussen Gouda en schoonhoven meer last van gemiste oproepen, tijdens vol GSM bereik)

Wat voor telefoon gebruik je vader? eventueel een iets gedateerde GSM only misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

ReBr schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 23:33:
Zelf bevind ik me dagelijks (voornamelijk in de nachtdienst) op industrie terrein Avelingen Gorinchem, en zelf ondervind ik geen hinder met Simyo, bij het gebuik op het UMTS net (KPN) maar op GSM wil het af en toe wel eens niet lukken om een gesprek op te zetten, verder niet heel erg hinderlijk. (tussen Gouda en schoonhoven meer last van gemiste oproepen, tijdens vol GSM bereik)

Wat voor telefoon gebruik je vader? eventueel een iets gedateerde GSM only misschien?
Als het meer dan een jaar oud is heet het tegenwoordig al "gedateerd". Maar hij wil helemaal geen internet, zelfs SMS'en doet hij niet aan. Hij wil gewoon kunnen bellen, dus zijn telefoon zonder 3G volstaat nog perfect.

Hij gaat ook echt geen telefoon met 3G kopen als KPN te belazerd is om de GSM-mast in Gorinchem te fixen. Mocht het probleem inderdaad bij KPN liggen dan moeten ze het maar oplossen. Een 3G-telefoon is een lapmiddel in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Niet online
Mijn toestellen (2stuks momenteel) zijn dus ook al gedateerd, (nokia 6233, en BB Bold 9000) maar hebben wel ondersteuning voor UMTS aan boord, is ook nuttig voor alleen maar bellen ;)

Er waren afgelopen tijd meer klachten in Gorinchem, en deze zijn ook bekend bij de gemeente:

http://www.gorinchem.nl/i...7&stukid=7463&mediumid=12

Blijkbaar nog niet helemaal opgelost, maar Simyo zal hier weinig aan kunnen veranderen, mag KPN opknappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Geen matches
ReBr schreef op zondag 16 januari 2011 @ 01:44:
Mijn toestellen (2stuks momenteel) zijn dus ook al gedateerd, (nokia 6233, en BB Bold 9000) maar hebben wel ondersteuning voor UMTS aan boord, is ook nuttig voor alleen maar bellen ;)
Niet echt, als je alleen maar wil bellen volstaat GSM normaal prima. Tenzij KPN natuurlijk de GSM-mast verknoeit en de 3G-mast toevallig nog wel werkt. Maar dat zou helemaal niet mogen gebeuren. :/

Maar iig bedankt voor de info, dat is een verklaring voor Gorinchem.

Mijn vader heeft trouwens een Nokia 2610, gekocht in november 2007. Iets meer dan 3 jaar oud dus. Maar jonger (qua introductiedatum iig) dan jouw 6233.

Als je nu een telefoon koopt om alleen maar te bellen zit er trouwens nog steeds geen 3G op (budgettoestellen). Zolang de GSM-masten het doen heb je op zich ook niks aan 3G (om te bellen).

[ Voor 22% gewijzigd door Mentalist op 16-01-2011 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Geen matches
W3ird_N3rd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 02:17:
[...]

Niet echt, als je alleen maar wil bellen volstaat GSM normaal prima. Tenzij KPN natuurlijk de GSM-mast verknoeit en de 3G-mast toevallig nog wel werkt. Maar dat zou helemaal niet mogen gebeuren. :/

Maar iig bedankt voor de info, dat is een verklaring voor Gorinchem.

Mijn vader heeft trouwens een Nokia 2610, gekocht in november 2007. Iets meer dan 3 jaar oud dus. Maar jonger (qua introductiedatum iig) dan jouw 6233.

Als je nu een telefoon koopt om alleen maar te bellen zit er trouwens nog steeds geen 3G op (budgettoestellen). Zolang de GSM-masten het doen heb je op zich ook niks aan 3G (om te bellen).
GSM kun je afluisteren, 3G niet of veel moeilijker ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Geen matches
MensionXL schreef op maandag 17 januari 2011 @ 15:52:
[...]

GSM kun je afluisteren, 3G niet of veel moeilijker ;)
Ohja, da's ook zo. Maar ik heb niet de illusie dat mijn gesprekken of die van mijn vader voor iemand interessant zouden zijn. :P Het is wel een punt maar niet voldoende reden om €50 extra uit te geven aan een telefoon. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W3ird_N3rd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 12:50:
Mijn vader heeft de laatste tijd problemen met Simyo. In Gorinchem (industrieterrein) en tussen Etten-Leur en Prinsenbeek (in het Liesbos). De telefoon gaat over, hij neemt op, maar hoort niets. Dan doet hij een poging dat nummer terug te bellen en krijgt de melding op het display "niet geaccepteerd" of "niet toegestaan" oid.

Op die manier is een mobiele telefoon natuurlijk niet erg nuttig. Ik hoop dat Gerry hier nog rondhangt of iemand anders weet hoe dit is op te lossen.
Excuses voor de late reactie! :$
Stuur aub het 06nummer en eventueel de postcode van het gebied waar uw vader problemen ondervindt naar webcare@simyo.nl.

mvg, Simyo Webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:18:
[...]

Excuses voor de late reactie! :$
Stuur aub het 06nummer en eventueel de postcode van het gebied waar uw vader problemen ondervindt naar webcare@simyo.nl.

mvg, Simyo Webcare
Gerry is terug! :D

We zijn ondertussen al verder, op een gegeven moment kon mijn vader helemaal niet meer bellen, ook thuis niet meer. Toen hebben we de SIM-kaart verwisseld met een andere telefoon. Toen bleek dat zijn telefoon nog steeds niet kon bellen (geen geluid). Geen Simyo probleem dus.

Door op een bepaalde knop te drukken ging het volume opeens weer wel aan, maar dan meteen voluit. Op een normaal volume bellen lijkt even niet meer mogelijk te zijn. Betreft overigens een Nokia 2610 en we hebben op het blauwe-streep knopje rechtsboven gedrukt, waarmee blijkbaar is te wisselen tussen helemaal geen geluid of heel luid. We moeten de gebruiksaanwijzing maar eens lezen, hij zal wel per ongeluk een instelling aangepast hebben ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kon eigenlijk alleen nog maar aan de telefoon liggen. Als iedereen in de omgeving geen problemen heeft, maar jij ondervindt op verschillende plaatsen wel problemen, blijft alleen de telefoon of de sim over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 10:54:
Het kon eigenlijk alleen nog maar aan de telefoon liggen. Als iedereen in de omgeving geen problemen heeft, maar jij ondervindt op verschillende plaatsen wel problemen, blijft alleen de telefoon of de sim over.
Het is bekend dat er wel problemen zijn in Gorinchem, maar het was blijkbaar toeval dat zijn telefoon het net daar een keertje niet deed in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk zonde dat er zo weinig mensen zijn die Simyo gebruiken. Het is de beste provider die ik ooit heb gehad:
- Altijd bereik (KPN netwerk)
- Zonder twijfel de goedkoopste
- Ontzettend duidelijke site
- Simpel :)

Het enige nadeel wat ik aan Simyo zie, is dat het nog niet erg geschikt is voor smartphones. Maar daar lijkt verandering in te komen! Simyo biedt sinds kort Sim Only aan, en dat is, natuurlijk, spotgoedkoop. Ook het maandelijks opzeggen maakt het fantastisch. Nog beter: je kan er ook internet bijnemen! Voor 10 euro (5 euro bij duurdere Sim Only abonnementen) heb je 1Mbit/s download. Dit is nog net iets te laag voor smartphones naar mijn mening. Ik zie liever 3,6Mbit/s, zoals Vodafone, of zelfs 7,2Mbit/s (dat trouwens wel bij de iPhone wordt aangeboden, maar niet bij andere telefoons die wel degelijk in staat zijn dezelfde snelheden te halen, belachelijk...). Ik weet dat je die snelheid in de praktijk nooit haalt, maar de meeste mensen halen ongeveer 1/3 van de beloofde snelheid, of ietsje meer. Dat betekent dus 1,2Mbit/s of hoger bij Vodafone, maar ongeveer 330 Kbit/s bij Simyo.

Met een beetje geduld zal de snelheid bij Simyo vanzelf verhoogd worden. Datalimiet is in ieder geval prima: 1GB. Meer heb ik niet nodig.

Het is denk ik maar goed ook dat weinig mensen van Simyo afweten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Ik ben na 2 jaar overgestapt van Simyo naar Blyk, een dochterbedrijf van Vodafone.
Bij Blyk krijg je als je 1 keer opwaardeert om de 3 maanden élke maand 1000 smsjes naar elk netwerk, én 1000 minuten op het Blyk-netwerk (Blyk-lid naar Blyk-lid, niet Blyk naar Vodafone helaas).
Daarnaast kan je de internetblox van Vodafone afsluiten, dus 3,6Mb/s of 7,2Mb/s internet voor 9,50 euro per maand.

Het enige nadeel is dat je dan op het Vodafone-netwerk zit wat voor sommigen wat minder goed is (iets bij de grens bij Duitsland zit je soms op het Duitse netwerk, maar gewoon roaming uitzetten en je hebt geen problemen, ligt ook aan de antenne van je telefoon). Daarnaast is het zo goedkoop omdat je wat reclame krijgt, 1 of 2 smsjes per dag zeggen ze, maar in de laatste 2 weken heb ik er denk ik 5 gehad, het enige wat je hoeft te doen is A/B/C/D terugsturen (gratis), en dat was het. De reclame is ook nog eens ingesteld op jouw persoonlijke voorkeuren, dus echte spam is het ook niet.

Daarnaast heb ik ook eindelijk weer het beltegoed opvragen via je telefoon, toch best wel handig.

Nu begrijp ik dat ik in het Simyo-topic zit, maar we zitten hier om geld te besparen natuurlijk, en als Blyk een beetje bekend wordt kan iedereen geld besparen door de gratis Blyk-naar-Blyk-minuten ;)

Je hebt ook een referer-iets, bij 3 mensen die je aanmeldt via je eigen code krijg je 1 maand gratis internet, als je me zou willen helpen hiermee als bedankje zou ik daar blij mee zijn, maar daar gaat het me niet om (serieus ;) )

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

MacorgaZ schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:44:
Nu begrijp ik dat ik in het Simyo-topic zit, maar we zitten hier om geld te besparen natuurlijk, en als Blyk een beetje bekend wordt kan iedereen geld besparen door de gratis Blyk-naar-Blyk-minuten ;)
Dat is ook maar een lokkertje. Vroeger kon je volgens mij ook goedkoop (of zelfs gratis? weetnietmeer) van Simyo naar Simyo bellen, maar nu niet meer. Wel jammer, anders zou je gewoon 1 provider nemen met je hele vriendenclub en gratis naar elkaar bellen. Daar bel je tenslotte toch het meeste mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
Geen matches
Dat Simyo het verandert betekent niet dat Blyk dat gaat doen.
En daarnaast is Blyk alsnog goedkoper door de totaal 3000 smsjes voor 10 euro, en die 10 euro houd je gewoon dus kan je daarvoor bellen (anders dan de normale Vodafone-1000 smsjes-blox dus)

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Geen matches
MacorgaZ schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 20:16:
Dat Simyo het verandert betekent niet dat Blyk dat gaat doen.
Tuurlijk wel. Zodra ze genoeg klanten hebben stoppen ze daarmee. Als ze teveel klanten krijgen al helemaal. :P
En daarnaast is Blyk alsnog goedkoper door de totaal 3000 smsjes voor 10 euro, en die 10 euro houd je gewoon dus kan je daarvoor bellen (anders dan de normale Vodafone-1000 smsjes-blox dus)
Ik verstuur toch nooit 3000 smsjes, maar dat hangt ook van je gebruik af.

Als je naar alternatieven gaat kijken kan Aldi Talk ook interessant zijn, bellen kost welliswaar 13 cent ipv. 10 cent bij Simyo, maar andere Aldi talk klanten bel je voor 4 cent (al zal dat ook wel weer stoppen al ze genoeg klanten hebben) en SMS voor 4 cent wat bij Simyo nog steeds een haast schandalige 10 cent kost. Vooral interessant als je veel SMSt dus.

Overigens kan je het Simyo startpakket nu voor €1 bestellen inclusief €5 beltegoed, dat is ook wel weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
Zo kan je alles wel lekker afschrijven, het enige wat jij tot nu toe hebt aangewezen is dat Simyo hun beloften niet nakomen en hun kenmerken opeens veranderen :'). En zelfs al zouden ze het naar 500, 200 of 100 minuten doen, dan nog is het iets wat Simyo niet heeft (naast snel internet voor een lage prijs, en erg lage prijzen...)
Maar joh, doe wat je wil, misschien dat anderen er hun voordeel mee kunnen doen.

Zelf verstuur ik ook geen 1000 smsjes per maand, maar ik ben nu wel eerder geneigd om snel een smsje terug te sturen in plaats van "oh, over een half uurtje ben ik toch op MSN", en hoef ik mijn berichten niet meer in te korten om in 1 smsje te passen omdat het anders weer 10 cent extra kost.
Het enige voordeel van Aldi Talk en Simyo lijkt me het standaard goedkoop bellen want dat is bij Blyk 35 cent per minuut, maar om eerlijk te zijn denk ik dat de meerderheid van de jeugd meer incidenteel belt dan dat het normaal is.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Geen matches
Die Simyo Sim only lijkt me wel wat als mijn Telfort is afgelopen, het lijkt op de abo's van Ben die ik een maandje geprobeerd heb maar ik ben toen meteen weer overgestapt naar Telfort omdat het T-Mobile netwerk het vaker niet dan wel deed (ik woon vlakbij een treinstation, het zal wel te druk zijn op hun netwerk). Kun je die Simyo Sim only's ook per maand wijzigen? Dus als je een keer internet wilt dat je dan ook maar een duurdere bundel neemt omdat internet dan ook maar de helft kost?

Of heb je die kortingen op bundels en internet alleen als nieuwe klant en niet als je van bundel veranderd?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TtKJRLcikWLgSB2MaWr4oimK/full.png

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

MacorgaZ schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:52:
Zo kan je alles wel lekker afschrijven, het enige wat jij tot nu toe hebt aangewezen is dat Simyo hun beloften niet nakomen en hun kenmerken opeens veranderen :'). En zelfs al zouden ze het naar 500, 200 of 100 minuten doen, dan nog is het iets wat Simyo niet heeft (naast snel internet voor een lage prijs, en erg lage prijzen...)
Maar joh, doe wat je wil, misschien dat anderen er hun voordeel mee kunnen doen.
Het is gewoon een typisch lokkertje. Mocht een provider echt groot worden dan blijven ze dat echt niet aanhouden, stel je voor dat heel Nederland naar Blyk gaat en iedereen lekker gratis met elkaar bellen.

Zolang ze klein blijven kan dat wel zo blijven, maar ik zie van jou ook geen enkele reden waarom Blyk dit aan zou blijven bieden. Uiteindelijk zijn alle telecomproviders onbetrouwbaar wat dit betreft, tarieven/voorwaarden in negatieve zin aanpassen zijn ze allemaal goed in. Zoals pas bij Kassa met dat "minuten naar boven afronden" gezeik waardoor je opeens gemiddeld 68% duurder uit was..
Het enige voordeel van Aldi Talk en Simyo lijkt me het standaard goedkoop bellen want dat is bij Blyk 35 cent per minuut, maar om eerlijk te zijn denk ik dat de meerderheid van de jeugd meer incidenteel belt dan dat het normaal is.
Ik zou het niet weten eigenlijk. Volgens mij belt de jeugd ook meer dan genoeg, en dan gaat het erg hard met 35 cent/minuut.

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:51
Geen matches
Als iemand anders een simyo abonnement heeft, en ik bel daarna toe met mijn oude simyo prepaid. Krijg ik dan toch de korting van 7 cent voor een minuut bellen (en 2 cent voor een sms).

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
mhr-zip schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 19:10:
Als iemand anders een simyo abonnement heeft, en ik bel daarna toe met mijn oude simyo prepaid. Krijg ik dan toch de korting van 7 cent voor een minuut bellen (en 2 cent voor een sms).
Ja, als jouw kaart van voor 1 juli 2008 is en je niet bent overgestapt naar het nieuwe tarief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 19:38
Geen matches
Ook ik heb Simyo abbo bestelt. Kon bij mij makkelijk uit. :) Ben erg benieuwd, internet is sneller en je hebt een hogere datalimiet. Dus ideaal!

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben toch benieuwd naar de snelheid van simyo. Is hij wel geschikt voor een smartphone enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 10:44

JT

VETAK y0

Geen matches
Kan je bij Simyo eigenlijk je actuele data tegoed bekijken op inet en/of dmv een sms?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 15:28:
ben toch benieuwd naar de snelheid van simyo. Is hij wel geschikt voor een smartphone enzo.
Bedoel je bij prepaid of bij abo? Zit nog wel verschil in, de eerste is 128/64Kbps, de andere 1Mbps/384Kbps. Gebruik de eerste zo af en toe, en om even snel wat op te zoeken is het best te doen.

[ Voor 185% gewijzigd door Nielson op 13-02-2011 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nielson schreef op zondag 13 februari 2011 @ 21:24:
[...]
Bedoel je bij prepaid of bij abo? Zit nog wel verschil in, de eerste is 128/64Kbps, de andere 1Mbps/384Kbps. Gebruik de eerste zo af en toe, en om even snel wat op te zoeken is het best te doen.
Ik bedoel bij een sim only abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op zondag 13 februari 2011 @ 20:44:
Kan je bij Simyo eigenlijk je actuele data tegoed bekijken op inet en/of dmv een sms?
ja dat kan:
"Wanneer je inlogt op op je persoonlijke pagina kun je via het tabblad ‘Verbruik’ een periode selecteren. Al je verbruik van de geselecteerde periode verschijnt dan op je persoonlijke pagina.

Let op! SMS-berichten vanuit het buitenland herken je aan het nummer van de SMS berichten centrale: 0653131313. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Geen matches
Ja dat had ik gezien, maar hebben ze het daar over je belminuten of over internet? ;)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik denk beide, maar je kan het navragen via twitter. Simyonl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
Geen matches
Volgens deze en deze oudere posts kun je het dataverbruik ook zien in 'mijnsimyo'.

[ Voor 26% gewijzigd door Nielson op 13-02-2011 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 23:21:
ik denk beide, maar je kan het navragen via twitter. Simyonl.
Heb geen twitter account. Wel gemaild maar na meerdere dagen nog geen antwoord.
Nielson schreef op zondag 13 februari 2011 @ 23:34:
Volgens deze en deze post kun je het dataverbruik zijn in 'mijnsimyo'.
Ah thanks!

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
hoeveel procent van de maximum download snelheid wordt meestal gehaald? ik weet niet echt of 1 mb wel snel genoeg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:59

anc

Geen matches
JT schreef op zondag 13 februari 2011 @ 23:36:
Heb geen twitter account. Wel gemaild maar na meerdere dagen nog geen antwoord.
Ja mail is erg traag, maar twitter is antwoord binnen een paar uur.
Twitter accountje aanmaken is zo gedaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Niet online
Even ter info

Als voormalig Lowcall gebruiker, zag ik dat de tarieven zijn veranderd.

Hier te downloaden als PDF : http://www.simyo.nl/tarieven/tarieven_lowcall.pdf

Snel doorgelezen, en het is slechter geworden, vanaf nu een afronding per minuut ( a 14 cent) berekening ipv alleen de eerste minuut volledig, daarna per seconde.

Verbetering: Klantenservice is gratis geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:31
ReBr schreef op zondag 20 februari 2011 @ 04:37:
Even ter info

Als voormalig Lowcall gebruiker, zag ik dat de tarieven zijn veranderd.

Hier te downloaden als PDF : http://www.simyo.nl/tarieven/tarieven_lowcall.pdf

Snel doorgelezen, en het is slechter geworden, vanaf nu een afronding per minuut ( a 14 cent) berekening ipv alleen de eerste minuut volledig, daarna per seconde.

Verbetering: Klantenservice is gratis geworden.
Ik heb even de tarieven bekeken, maar daar valt mij het volgende op; sms-en en bellen van uit Zone 1 naar Zone 1 is goedkoper dan vanuit NL naar Zone 1. Apart ;)

Dus het blijkt tegenwoordig al goedkoper om vanuit het buitenland te bellen dan in Nederland. Moet niet gekker worden!

Verder heb ik zelf een Simyo abonnement aangeschaft, gaat per 1 Maart 2011 in, dus nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 21:30
Geen matches
Mijn abbo bij t-mobile loopt gelukkig in April af en ik was eigenlijk opzoek naar een nieuwe telefoon + abbo. Echter in april komen allemaal nieuwe telefoons uit en wil daarom wachten op dump prijzen.

Kortom, heb voor simyo gekozen. Gezien de positieve reacties.

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
hoi , ik heb ook een simyo abonement.maar nu wil ik sms bundel aanvragen.. nu staat er op de site dat ik dan naar 1200 moet bellen, maar dan krijg je een optie menu en daar komt geen simyo in voor.
hoe kan ik dat dan doen ?

bvd
maikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 17:17:
hoi , ik heb ook een simyo abonement.maar nu wil ik sms bundel aanvragen.. nu staat er op de site dat ik dan naar 1200 moet bellen, maar dan krijg je een optie menu en daar komt geen simyo in voor.
hoe kan ik dat dan doen ?

bvd
maikel
Dan kies je gewoon een andere optie. Je legt de situatie uit en dan verbinden zij jou wel door, als ze jou niet kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aalekss
  • Registratie: November 2007
Geen matches
Kun je bij een Simyo abonnement nou je belstatus zien, zoals bij T-Mobile of bij Ben. Ik belde net met de klantenservice en ze zeiden van wel, maar ik zie het nergens op de site staan. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 20:56
Geen matches
Ook ik ben van plan om over te gaan op Simyo

Nu gewoon nog een prepaid kaartje,

Ben van plan een Regelmatig abbo met internet af te sluiten..
maar het is dus ook mogelijk om deze internetbundel per maand uit te zetten?
maar dat je bel/sms bundel wel gewoon doorloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
Geen matches
Downstar2 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:51:
maar het is dus ook mogelijk om deze internetbundel per maand uit te zetten?
Staat er toch gewoon?
De internetbundel kun je per maand opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
Geen matches
ah daar niet gekeken..

keek via het bestel process en meer informatie over internet bundel..
Dan staat er alleen:

Internetbundel

Met de internetbundel kun je zorgeloos internetten tot 1 Gb voor € 9,95 per maand. Je download snelheid is 1 Mbit, de upload snelheid is 386 Kbps. Als je in een maand meer dan 1 Gb verbruikt betaal je het buiten bundel tarief van € 0,05 per Mb.

Dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb nu Simyo prepaid en als ik een ontvangstbevestiging wil van een sms moet ik het sms'je beginnen met *0#. Weet iemand of dit met de abonnementen net zo is?

Lees trouwens net dat dit geldt voor zowat het hele KPN netwerk dus het zal ook wel voor de abonnement zo zijn. Vrij omslachtig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik zit te kijken naar een sim only abo, alleen de snelheid van mobiel inet (1Mbit/s) houdt me nog tegen. Ik zit nu nog bij Tringg, maar ik bel lang niet meer zoveel, dus dat is niet meer voordelig voor mij. Heeft iemand hier al ervaringen met de snelheid van mobiel internet i.c.m. met een smartphone? Ik zelf heb een Android smartphone. 1Mbit/s lijkt me nog een beetje te laag, maar misschien kunnen jullie me overtuigen dat dit voldoende is. Thuis en op werk enzo heb ik wel gewoon WiFi, dus daar zal ik voornamelijk de grotere bestanden binnen halen. Wel wil ik buitenhuis op normale snelheid kunnen surfen, mail binnenhalen en WhatsAppen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Geen matches
ik heb sinds kort ook simyo, maar ik vroeg mij af krijg je een melding vlak voordat je over je bundel heen belt? Dus dat als je aan het bellen bent en je gaat dan over je bundel heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Geen matches
brilsmurfffje schreef op zondag 20 maart 2011 @ 13:14:
ik heb sinds kort ook simyo, maar ik vroeg mij af krijg je een melding vlak voordat je over je bundel heen belt? Dus dat als je aan het bellen bent en je gaat dan over je bundel heen.
Je mag je gesprek sowieso afmaken dacht ik bij Simyo als je opeens door je bundel bent dus om die reden hoef je er niet bang voor te zijn. Alleen daarna moet je wel opwaarderen natuurlijk om weer te kunnen bellen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Laatst online: 19:59
xileS schreef op maandag 14 maart 2011 @ 18:07:
Ik zit te kijken naar een sim only abo, alleen de snelheid van mobiel inet (1Mbit/s) houdt me nog tegen. Ik zit nu nog bij Tringg, maar ik bel lang niet meer zoveel, dus dat is niet meer voordelig voor mij. Heeft iemand hier al ervaringen met de snelheid van mobiel internet i.c.m. met een smartphone? Ik zelf heb een Android smartphone. 1Mbit/s lijkt me nog een beetje te laag, maar misschien kunnen jullie me overtuigen dat dit voldoende is. Thuis en op werk enzo heb ik wel gewoon WiFi, dus daar zal ik voornamelijk de grotere bestanden binnen halen. Wel wil ik buitenhuis op normale snelheid kunnen surfen, mail binnenhalen en WhatsAppen e.d.
Ik zat bij T-mobile met een web en walk plus abbo. Maximaal zou ik 3.6mb/s kunnen gebruiken maar in de praktijk kwam ik nooit over de 0.96 Mb/s. Dit was voldoende voor snel internet.
Zit nu sinds een kleine week bij Simyo en ik heb nu al uitschieters meegemaakt rond de 1.9Mb/s.
Moet hier wel bij zeggen dat de verbinding van Simyo meer "klappert" dan van T-mobile. Ik deed net een test en kwam niet boven de 0.6 Mb/s uit. Locatie speelt natuurlijk een grote rol, maar de drukte op het netwerk lijkt ook van belang (etenstijd, iedereen thuis, meer data verbruik). Daar had ik bij T-mob dan weer geen last van, die verbinding was vrij stabiel.

Voor mij is dit prima, voor een beetje twitteren en af en toe wat opzoeken heb ik ook niet zo'n snelle verbinding nodig. En het toont ook maar weer aan dat als je voor snel internet betaald, het ook niet altijd gegarandeerd is dat je het haalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:42
Ik heb nog een oud HI abonnement, dus 385Kb. Voor mij is dit meer dan prima, (al overweeg ik al n tijdje een nieuw abonnement af te sluiten met 1Mb.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Kijk ook eens hier: https://directsales.vodafone.nl/veronica/orderform/177 (ik zie alleen ook niks staan over de snelheid, maar ik dacht dat je wel meer had als 1 mbps)

Ik zou dan wel voor de 190 gaan ook al bel je minder dan heb je namelijk 1GB data ip 256 MB.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Geen matches
Marzman schreef op zondag 20 maart 2011 @ 13:22:
[...]

Je mag je gesprek sowieso afmaken dacht ik bij Simyo als je opeens door je bundel bent dus om die reden hoef je er niet bang voor te zijn. Alleen daarna moet je wel opwaarderen natuurlijk om weer te kunnen bellen.
Ik heb een abbonement, dus daar hoef je niks voor op te warderen, ik doelde meer op hoor je een soort toon als je je bundel overschrijdt, dit omdat buiten de bundel bellen heel duur is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Marzman schreef op zondag 20 maart 2011 @ 20:05:
[...]

Kijk ook eens hier: https://directsales.vodafone.nl/veronica/orderform/177 (ik zie alleen ook niks staan over de snelheid, maar ik dacht dat je wel meer had als 1 mbps)

Ik zou dan wel voor de 190 gaan ook al bel je minder dan heb je namelijk 1GB data ip 256 MB.
Thanks, ik dacht dat het bijna niet meer goedkoper kon dan Simyo, dan zie ik opeens dit xD. Nadeel is wel dat het een 2-jarig abo is. Ik neem aan dat die bedrag wel gewoon voor 2 jaar geld, aangezien ik nergens zie staan dat het bv alleen voor het 1e jaar is. Voorlopig zit ik tot juli vast aan Tringg en betaal ik 35 euro per maand. Ik denk dat ik aan een abo van 400 min/sms al ruim genoeg heb. Ik had er even aan gedacht om de simyo veel abo te nemen. Kon van contract af komen, omdat Tringg is overgenomen door KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
*spam*

[ Voor 255% gewijzigd door pven op 28-03-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
Mensen wie legt mij dit even uit:

ik wil graag kijken wat simyo nou precies is, oftwel ik wil het ervaren.
nu zie ik dat er een leuke actie is dat je ipv €9.99 betaald, €6,99 betaald
en ook nog eens 50 % korting op een internet bundel.

nu weet ik dat deze actie 12 maanden geld, maar is het zo dat als ik gebruik maak van de korting ik ook 12 maanden aan simyo vast zit? of is het met korting nog steeds permaand op zeg baar?

tevens zie ik in de voorwaarden het volgende:

De eerste maand wordt de korting naar rato berekend. De daarop volgende 11 maanden wordt de korting volledig berekend. De laatste maand (maand 13) wordt de korting naar rato berekend.

wat word hiermee bedoel? ( geen idee wat rato is) wil dat zeggen dat ik geen korting krijg? of maar een deel? en zoja, waar word dit deel dan op gebasseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Geen matches
Dat als je de 15e lid wordt je maar de helft betaald dus 5 ipv `10 euro, maar dat je ook de helft van de korting krijgt dus 1,50 ipv 3 euro in de eerste en laatste maand omdat ze het per maand factureren.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
Geen matches
Marzman schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 04:59:
Dat als je de 15e lid wordt je maar de helft betaald dus 5 ipv `10 euro, maar dat je ook de helft van de korting krijgt dus 1,50 ipv 3 euro in de eerste en laatste maand omdat ze het per maand factureren.
Ah op die manier, had geen idee dat ze per maand factureerden :)

Dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Websurfer01
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-03-2021
Veiligheidslek bij "Mijn Simyo":
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=25&t=94886
Veiligheidslek bij Simyo!!!! - 25 maart 2011 17:46
Als je bij Simyo je wachtwoord vergeten bent, dan kun je dit per SMS opgestuurd krijgen. Dit betekent dan het volgende als je telefoon vermist is:
- Een misbruiker typt bij wachtwoord vergeten het mobiele nummer in
- Hij krijgt een SMS met het wachtwoord.
- Hij kan inloggen met het mobiele nummer en het zojuist gekregen wachtwoord. en vanaf dat moment alles doen wat hij wil. (automatische incasso ophogen en twee uur met het buitenland bellen is geen probleem)

Vanaf dat moment weet hij ook al je persoonlijke gegevens, inclusief telefoon en bankrekeningnummer, adres, etc.... Al je accountgegevens dus.

Simyo geeft als reactie dat zij het als service ziet.??????

[ Voor 80% gewijzigd door Websurfer01 op 29-03-2011 12:51 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor storingen: https://allestoringen.nl/storing/simyo