This space is occupied
Niemand heeft de game dus hoe gaan we dat antwoorden? Het zal wel exact gelijk zijn. Of bij degene met de cartridge heb je nog muziek en de ander niet ofzo.Richard schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:50:
Wat zijn de extra features bij MKDS wanneer je 2 cartridges gebruikt in 2 DS-en i.p.v 1 cartridge in 2 DS-en d.m.v. Nifi downloadplay?
Ik denk zelf dat dat 'use only XXX' (corresponderend met het nummer op de adapter) er niet voor niets op staat, en ik liever even check voordat ik mijn mijn DS sloop
Ok, thanksIcelus schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:52:
[...]
Als de uitgangs voltage en ampèrage gelijk zijn zie ik geen problemen.
Ik laad m'n (Amerikaanse) DS op met een universele (niet-Nintendo) adapter en dat werkt prima.
Ik ga het maar proberen dan.. *crosses fingers
Ik dacht gelezen te hebben dat het niet uit maakt of je één of meerdere cartridges hebt. Het is in ieder geval het eerste spel waarbij je meerdere spelers met cartridges en één of meer spelers zonder cartridge tegen elkaar kunnen laten spelen.Richard schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:50:
Ik heb het al eerder gevraagd echter geen reply gehad.
Wat zijn de extra features bij MKDS wanneer je 2 cartridges gebruikt in 2 DS-en i.p.v 1 cartridge in 2 DS-en d.m.v. Nifi downloadplay?
Dit i.v.m. de aanschaf van 1 of 2 cartridges welke ik nodig heb op met mijn meisje tegen elkaar te gamen.
Voor sommige spellen heb je namelijk 2 carts nodig en voor sommige maar 1.
Ik las overigens dat als iemand in je buddylist online wil spelen in Friends-mode, het signaalsterkte balkje blauw wordt om dat aan te geven als je online bent. Het is niet veel, maar je kunt in ieder geval zien dat een van je vrienden online is.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 11-11-2005 13:13 ]
Sterker nog, ik vroeg me af of ik hem wel GING kopen
(En dat terwijl er meerderen staan aan te dringen op wel kopen
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ga je schamen surrounded, als je een beetje fan van CV bent dan moet je toch minstens Sympony of the Night hebben gespeeld. (waar je dus geen zweep hebt) Ik ben em nu weer aan het spelen, en het is echt een geweldig spel. Mede daarom zit ik er ook over te denken om een DS te halen. Ik wil de nieuwe CV spelen.Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 20:10:
Ik heb Castlevania nu ook... goh, ze verwachten wel van je dat je helemaal thuis bent in die castlevania-saga zeg. Gelijk al aan het begin van het spel allemaal verwijzingen naar andere avonturen. Je komt ook constant allerlei figuren tegen waarop wordt gereageerd met een "What are you doing here?" En ik dacht alleen maar: wat gebeurt er allemaal?Het laatste castlevania-spel dat ik gespeeld heb was IV op de snes. (ik was dan ook verbaasd dat je niet eens een zweep hebt in dit spel! De zweep! Dat is (was?) toch dé trademark van de serie? Met powerups hem steeds langer maken, lekker over ravijnen heen slingeren aan die zweep... wat heb ik daarvan genoten in Castlevania IV.)
Maargoed, ik zie wel.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
BronRare doet zijn boekje open... bijna
Door Stefan Popa - 2005-11-11 - Nieuws
Nintendo en Rareware hebben nog steeds een goede relatie, desondanks dat de twee bedrijven nu al een tijdje uit elkaar zijn. Wat gaat Rare voor de DS brouwen?
We meldden een flinke poos terug dat Rareware ons nodig heeft voor een paar leuke ideetjes voor hun toekomstige Nintendo DS spellen. Allemaal leuk en aardig, maar wat zijn de resultaten van het "onderzoek"?
Rareware heeft een groot aantal reacties van fans geplaatst op de site. Soms staat er commentaar bij van Mr. Pants zelf! Erg leuk om te lezen, maar wat gaan we nu zien in de toekomst met het gouden logo op de boxart? Helaas weten we dat nog niet. Overigens zal het wachten op aankondigingen niet lang meer op zich laten wachten, volgens Rareware.
Conclusie van RareWare: And there it is. DKC4, JFG DS, DKR Redux, Banjo-Twinnie, PD Wi-Fi... which will it be? Any of them? Man oh man - you could cut the suspense with an octopus! We'll have some news for you soon. Maybe. Eventually. Probably. P'raps.
Wat ik heb gelezen is:Richard schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:50:
Ik heb het al eerder gevraagd echter geen reply gehad.
Dit i.v.m. de aanschaf van 1 of 2 cartridges welke ik nodig heb op met mijn meisje tegen elkaar te gamen.
Voor sommige spellen heb je namelijk 2 carts nodig en voor sommige maar 1.
- Als je 1 spel hebt, kan je met zijn 2en spelen dmv download play, maar degene die download moet altijd Shyguy zijn (en kan verder niets aanpassen, alleen racen, voor zover ik weet)
- Je kan maar met 1 tegelijk op Nintendo WiFi Connection
LOL Wat een opmerking. Moet je toch minstens SOTN kennenVanitas schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 14:48:
[...]
Ga je schamen surrounded, als je een beetje fan van CV bent dan moet je toch minstens Sympony of the Night hebben gespeeld. (waar je dus geen zweep hebt) Ik ben em nu weer aan het spelen, en het is echt een geweldig spel. Mede daarom zit ik er ook over te denken om een DS te halen. Ik wil de nieuwe CV spelen.
Maargoed, ik zie wel.
Desalniettemin (hmz...), ik heb ook een DS en ga ook de nieuwe CV halen als hij hier is te vinden...
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
ik heb hem zelf bij de replay in breda gehaald.
ik heb nog nooit ( * Peentje shamed) een castlevania gespeeld maar hij ruleert echt, super gewoon wat een spel.
[ Voor 4% gewijzigd door Peentje op 11-11-2005 17:21 . Reden: [ME] ]
Verwijderd
Ook had ook iemand het slimme idee je ID in je avatar te plaatsen.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Nee, want jij moet ze ook toevoegen
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Dat weet ik niet zeker, volgens mij neem je je vrienden mee...MaxBurn schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 19:25:
Euh..maar toch... Die ID's zijn uniek per game toch ? (friend list per game) ?
Verwijderd
Tsja, dat zit er dik in.MaxBurn schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:47:
Bubba en Surrounded: We gaan wel tegen elkaar karten eind deze maand he
Dat is wel een gewaagde uitspraak.Die heb je uiteraard in de pre-order staan omdat deze mariokart een leuke mix is van n64/mkds maar veel belangrijker, qua gameplay(ervaring) aardig richting SMK ligt
En waar heb jij hem dan gepre-ordered? Heb je hem dan ook niet pas een paar dagen na de release in huis? Ik was van plan om hem gewoon in de winkel te gaan halen eigenlijk.
Ja ja, ik weet. Zodra ik een betaalbaar exemplaar weet te vinden die nog niet onder de krassen zit haal ik die ook wel in huis. Ik hoor er alleen maar goede dingen over dus...Ga je schamen surrounded, als je een beetje fan van CV bent dan moet je toch minstens Sympony of the Night hebben gespeeld. (waar je dus geen zweep hebt)
Ik ga binnenkort ook de snes-versie weer eens spelen.
Ik heb hem wat(1-2 dagen) later ja maar ik heb geen tijd om naar de winkel te gaan. 38,50 was ik kwijt denk ik. GCShop bv.Ik was van plan om hem gewoon in de winkel te gaan halen eigenlijk.
[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 11-11-2005 20:31 ]
Verwijderd
Ik verheug me teveel op dit spel om nog een dag langer te wachten. Dan maar 5 euro meer betalen. Heb ik ook mooi 2 dagen de tijd om alvast aan de nieuwe banen en controls te wennen.MaxBurn schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:30:
[...]
Ik heb hem wat(1-2 dagen) later ja maar ik heb geen tijd om naar de winkel te gaan. 38,50 was ik kwijt denk ik. GCShop bv.
[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 11-11-2005 20:59 ]
Verwijderd
Hahaha! Waarschijnlijk wel ja. Zeker als al die boost trucjes (op de rechte stukken) ook weer werken in deze versie. Daar kan ik helemaal niet mee overweg, en jij doet niet anders volgens mij. Ik hoop echt dat ze dat aangepast hebben, maar ik vrees het ergste.MaxBurn schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:59:
Ik weet toch al dat ik ongelooflijk je aars ga kicken
BMH en ik zijn iets in elkaar aan het creatieven.Milenco schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 03:08:
Ik weet niet of het idee al was geopperd, maar kunnen we hier geen friendslist maken van elkaars ID?
Klein probleempje tot nu toe is dat de lijst van online firguren achter een sessie verstopt zit, en ik moet nog even uitvogelen hoe ik een PHP-script dan alsnog dat op kan laten halen..
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Ook leuk de hardware sales in de UK van de laatste weken:
22-29 October:
NDS: 30,000
GBA SP: 15,500
PSP: 12,900
14-21 October:
DS: 23,035
GBA SP: 10,034
PSP: 8,000
6-13 October:
NDS: 24,492
PSP: 18,723
GBA SP: 8,799
Ziet er goed uit! Heb de cijfers van revo-europe die het weer van Jeuxfrance hebben.
[ Voor 62% gewijzigd door Deddiekoel op 12-11-2005 09:16 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ik weet het zo net nog niet..lijkt me echt heel brak gaan zonder analoge besturing. Wat mij betreft hoeft het er ook niet in. Ik heb op zich ook liever basic gameplay (ook al is de gameplay van MKDD heel verfijnd..)Zeker als al die boost trucjes (op de rechte stukken) ook weer werken in deze versie
[ Voor 27% gewijzigd door Max|Burn op 12-11-2005 10:23 ]
Yeah.. ik heb net de SNES-versie nog even zitten spelen (altijd leuk, zo'n verzameling Nintendo's naast je PC), en dat stuurt toch een stukje lastiger dan de GC-versie. Wat me vooral opviel was dat ik totaal geen gevoel meer had van hoe het bochtenwerk ook alweer moest..MaxBurn schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 09:45:
[...]
Ik weet het zo net nog niet..lijkt me echt heel brak gaan zonder analoge besturing. Wat mij betreft hoeft het er ook niet in. Ik heb op zich ook liever basic gameplay (ook al is de gameplay van MKDD heel verfijnd..)
Die van de GBA kan ik dan nog weer iets beter, maar ik ben toch groot fan van een beetje gedoseerd sturen.. ben benieuwd hoe dat op de DS gaat lopen.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
http://ds.ign.com/articles/666/666262p1.html
Echt vet goed
http://ds.ign.com/articles/666/666139p2.html
Sonic Rush review..volgens mij heb ik echt 30 DS games binnen een jaar
[ Voor 58% gewijzigd door Max|Burn op 12-11-2005 13:24 ]
Harry Potter?MaxBurn schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 12:31:
MKDS reclame:
http://cube.ign.com/articles/666/666175p2.html
Echt vet goed
De Europese MK DS site. Kun je de commercial ook zien
De commercial op de eu site is trouwens een ander..ook tof
Ik heb even naar de track muziek geluisterd.. SNES TUNES! Mario Circuit 1 !!!
De klassieke SMK / SMW ghost tune zou ook tof zijn
[ Voor 113% gewijzigd door Max|Burn op 12-11-2005 13:36 ]
[ Voor 6% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 12-11-2005 15:14 ]
Ps4/switch gamer
f.k.a D³
NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 15:13:
Mario Kart heeft een 7,2 van IGN http://ds.ign.com/articles/666/666125p1.html
[ Voor 4% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 12-11-2005 16:22 ]
Ik heb trouwens een ideetje
[ Voor 62% gewijzigd door Max|Burn op 12-11-2005 17:48 ]
Verwijderd
Ohhh... als je dan eventjes doorzet komt het allemaal weer bij je terug, echt waar.Tarin schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 12:26:
Wat me vooral opviel was dat ik totaal geen gevoel meer had van hoe het bochtenwerk ook alweer moest..
Haha, dat is inderdaad één van de beste. Vooral in de laatste ronde als hij versneld wordt kan dat riedeltje je zo heerlijk op de zenuwen werkenDe klassieke SMK / SMW ghost tune zou ook tof zijn
Een hele mooie review van IGN ook (10 voor gameplay!). Als hij echt gelijk heeft, en het heeft alle beste onderdelen van alle voorgaande delen uit de serie... dan ga ik dit spelletje héél vaak spelen.
Die review van sonic rush heb ik ook met veel belangstelling gelezen. Vooral dat stukje dat je je nu kan wapenen tegen die vijanden die verdekt opgesteld staan zodat de flow van het spel niet meer constant onderbroken wordt... echt één van mijn grootste ergernissen bij sonic-spellen. Bovendien zag ik hem in één van de filmpjes onderwater rennen. Ja, rennen. Het spel gaat dus blijkbaar niet langer in slowmotion als je onder water komt, en je wordt ook niet lastig gevallen (althans in dat filmpje) met een leeglopende zuurstofmeter en dat je dan luchtbellen moet happen en pfff... kortom, zo te horen hebben ze aan alles lopen schaven wat ik niet leuk vond aan 2D Sonic. Klinkt ook wel erg leuk dan.
Ik kijk echt uit naar Sonic Rush. Want het ziet er echt goed uit, nu maar hopen dat het ook voldoet aan mn verwachtingen qua game-play.
* Vanitas wil toch wel heel graag een DS
Enkel is het zo jammer dat als ik er nu een koop, er misschien over een maand of 6 alweer een nieuw model uitkomt die kleiner is, er mooier uitzien, en wat nog meer. Net als bij de GBA --> GBA SP.
[ Voor 16% gewijzigd door Vanitas op 12-11-2005 22:23 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Hm. Ik kan me voorstellen dat je door veel oefenen inderdaad leert waar die vijanden zitten zodat je er op kunt anticiperen. Maar die slome onderwaterlevels vind ik echt onvergeeflijk. Als je er vanuit gaat (ik wel) dat die spellen gemaakt worden om zo snel mogelijk doorheen te racen. Voor mijn gevoel heb ik een level in sonic altijd pas succesvol doorlopen als ik geeneen keer heb hoeven stil te staan.Vanitas schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 22:21:
Dat heeft te maken met oefenen surrounded. Ik speel al vanaf het begin alle Sonic games op de megadrive, en dan kan je het vanzelf wel goed genoeg om door de levels heen te knallen. Ze moeten het ook niet te makkelijk maken imo. Dat vind ik echt jammer van veel games. Je knalt er zo doorheen,
Daar ben ik het verder wel mee eens. Game over bestaat tegenwoordig ook niet meer. Als een moeilijk stukje in een spel niet lukt dan mag je het gewoon nog een keer proberen. En nog een keer. En nog een keer... net zolang totdat het wel lukt. Ik weet nog dat ik vroeger soms met het zweet in m'n handen zat te spelen omdat ik weer tegen de eindbaas van level 7 moest vechten en ik had nog maar 1 leven. Dat maakte het spannend. Als het mislukte moest je het hele spel overnieuw doen (op de nes) of het hele level 7 (op de snes). Tegenwoordig wordt je anderhalve meter in het level teruggezet en mag je nog een keer proberen. Ik kom best af en toe nog wel moeilijke dingen tegen, maar echt spannend is het niet.je hoeft geeneens na te denken bij de zogenaamde puzzels, of/en de eindbazen zijn zo makkelijk dat zelf mn neeftje van 7 ze nog zo kan verslaan. En dat gaat dan altijd onder het mom van "de main-stream gamer aanspreken".
Maar een makkelijke Sonic-game, ja dat zou ik best eens willen spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 12-11-2005 23:36 ]
Ik las dat je wel kan verzuipen hoormet een leeglopende zuurstofmeter en dat je dan luchtbellen moet happen en pfff
Sonic Rush DS review
En jawel een 9,0 met als startende zin:
"We're looking at what could possibly be the finest Sonic game yet."
De snelheid zit er weer ernstig in als je de filmpjes bekijkt.
[ Voor 4% gewijzigd door schnumi op 13-11-2005 12:42 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
toch lees ik overal (walkthroughs) dat er veel meer is ik heb ook een map gedownload, waarop ik kan zien dat ik inderdaad nog niet overal geweest ben.
oa, kan ik verschillende kamers niet in, ik heb echt alles geprobeerd.
wat ik nog het raarste vind (ik ben level 37) en ik vecht met een masumea (ofzo) en een buhij (axe) ik heb best veel souls, maar als ik lees hoever je wapens kunt "upgraden" ben ik lang nog niet zo ver.
ik heb echt het gevoel dat ik iets totaal verkeerd doe, ik kan ook midden de map geen bossfight doen, omdat ik geen magic seal heb ofzo.
ik heb veel moeite gehad met de bosses, maar uiteindelijk kreeg ik ze toch kapot.
dus nu na bijna 10 uren gespeeld te hebben, (en ik loop dus nu klem) vind ik het "einde" zo karig.
ben volledig nieuw in de Castlevania reeks, maar ik vind het fantastisch om te spelen. maar ik wil zo graag andere wapens maken, ik doe het al zolang met dezelfde, maar ik heb klaarblijkelijk niet genoeg souls, terwijl ik vaak een "rondje" heb gedaan om puur monsters te killen (daarom zit ik ook op level 37) wat ik hoog vind.
de meeste fora gaat hierover niet op in.
[ Voor 6% gewijzigd door Peentje op 13-11-2005 13:26 ]
Fora gaan er wel op in
Maar anyway:
Nu dus weer naar Dario om vervolgens in de spiegel waar hij voor staat te stappen en het monster erachter te verslaan.
succes
In het begin vond ik hem echt gruwelijk, maar dat is nu toch wel wat aan het minderen.
Heb hem nu uitgespeeld en ben op 30% maar moet zeggen dat ik er niet zon zin meer in heb.
Hebben jullie hem uitgespeeld tot de 100%?
ik vind het spel er wel leuk uitzien, maar de gameplay begint na een tijdje toch wel te vervelen imo.
Ik heb nu ook AW DS(us versie)
ik heb kort hiervoor AW2 op de gba gespeeld, heb alleen geen zin meer om die af te maken nu ik deze heb
Hijs wel beter dan de vorige versie, maar ik vind het jammer dat je alles nu van schuin boven ziet, het zijn nl nog steeds sprites dus ze zien er soms erg pixelig uit.
Ik heb al multiplayer (download) combat gespeeld en moet zeggen dat het erg vet is. Het werkt gewoon zo makkelijk en speelt er lekker weg. Vooral door de multiplayer is dit zeker een topper.
heb nu ook touch game party, die van 10$ op play-asia.
het is wel een erg minimaal spel, er zijn volgensmij maar iets van 11 minigames, en multiplayer moet je multiple game cards voor hebben. ik ga deze per direct ook maar verkopen denk ik, misschien iemand interesse die hem ook al heeft en dan voor multi-jouer?
Ook ff nintendogs gespeeld, moet zeggen dat het me erg saai lijkt, kan niet begrijpen dat het zo hoog heeft gescoord.
Ik was eerst wat minder positief over de DS, maar ik ken een kereltje van 10 die ook een ds heeft gekocht en een vriendje van hem ook, en nu ik multiplayer gespeeld heb ben ik toch weer zeer positief. Jammer dat de potjes niet echt spannend zijn (ben zelf 17
Xrenity schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:49:
[...]
Fora gaan er wel op in
Maar anyway:
spoiler:Ergens links is een gang met 3 pilaren die je weg blokkeren. Op elk staat een vijand afgebeeld. Gebruik de soul van die vijand om die pilaar weg te halen. Nu kom je bij een eindbaas -- paranoia. Versla hem en je kunt door spiegels heen stappen.
Nu dus weer naar Dario om vervolgens in de spiegel waar hij voor staat te stappen en het monster erachter te verslaan.
succes
Peentje schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:15:
spoiler:die 3 pilaren weet ik de eerste kan ik ook wegkrijgen, en de derde soul heb ik ook, alleen die van die clown niet, komt het er dan op neer dat ik gewoon heel veel clowns af moet maken? (heb ik namelijk al n tijdje gedaan, en ik krijg er geen soul van!)
Je kunt 300k sparen voor de soul eater ring, dan gaat het sneller. Je kunt iig al je dingen die luck vergroten inzetten
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Wat is dat nu weer voor iets raars? Sorry, ik heb zo'n trage verbinding dat ik het plaatje niet kan opvragen.
Btw: Dit is het DS topic
Nog 2 dagen tot Mario Kart. Hier in Australie tenminste
[ Voor 7% gewijzigd door GZ op 14-11-2005 05:57 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Jammer dat je zo'n baggerverbinding hebtNog 2 dagen tot Mario Kart. Hier in Australie tenminste
[ Voor 63% gewijzigd door Max|Burn op 14-11-2005 05:59 ]
Verwijderd
Dat zal je weer flink wat geld gekost hebben. In een nummer van N-Gamer stond dat die dingen soms al voor 100 dollar verhandeld werden op eBay. Wel leuk om te hebben.
Daar hoeft niet perse een
Zou slecht nieuws zijn (voor mij dan). Het hangt misschien af van welk personage je gebruikt. In het filmpje dat ik zag speelde niet sonic zelf maar één van die andere figuren.
Hier moest ik wel om lachen, uit een gamefaqs-forum "best mario kart moments topic":
Dan weet je echt zeker dat je teveel MK gespeeld hebt.I was driving my car today after a weekend of skimboarding and Mario Kart, and I was doing about 35 MPH. I see a small pothole, and my first thought is... Oh, I'll just hop over it. Realizing this, I'm frantically searching for the R button in my car, and I end up hitting the pothole.
Volgende week is het al zover! MK:DS. Officieel pas vrijdag, maar grote titels zijn vaak ook al wel een paar dagen eerder te vinden. Hopelijk mariokart ook weer.
[ Voor 11% gewijzigd door Captain N op 14-11-2005 12:06 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Denk dat je dan even langs wat shops moet gaan. T kan best dat er shops zijn die al de US versie hebben en misschien zelfs al de EU versie. Ik neem aan de het grootste deel daarvan toch al bij de winkels ligt en omdat er ook al mariokart reclames zijn (die 2 meisjes op het eind daarvan zijn liefapNia schreef op maandag 14 november 2005 @ 13:35:
Iemand enig idee of shops in A'dam MK:DS een week eerder verkopen? (morgen US release toch)
must have mk ds
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
edit:
Mario Circuit 1 (SNES) - aarskick
Moo Moo Farm (N64) - blegh
Peach Circuit (GBA) - geen idee nooit sc gespeeld.
Luigi Circuit (GCN) - redelijk
Donut Plains 1 (SNES) - domweg vergeten
Frappe Snowland (N64) - matig..vind ik
Bowser Castle 2 (GBA) - geen idee nooit sc gespeeld.
Baby Park (GCN) - vlotte snelle baan maar niet bijzonder
Koopa Beach 2 (SNES) - mwoah
Choco Mountain 2 (N64) - wel aardig dacht ik
Luigi Circuit (GBA) - geen idee nooit sc gespeeld.
Mushroom Bridge (GCN) - best ok
Choco Island 2 (SNES) - vergeten...
Banshee Boardwalk (N64) - vergeten (ik suck in namen) Volgens mij wel goed
Sky Garden (GBA) - geen idee nooit sc gespeeld.
Yoshi Circuit (GCN) - wreed goed -> aarskick
Persoonlijk hadden er van mij wel betere banen in gemogen. Het zal vooral een technische oorzaak hebben denk ik. Wario Colosseum is bv. briljant goed op de GCN. Ik mis nog wel een van de ghostttracks van de snes en een snes bowsers castle.
[ Voor 103% gewijzigd door Max|Burn op 14-11-2005 16:30 ]
Ik denk dat Savegames in Noord een goeie optie is.apNia schreef op maandag 14 november 2005 @ 13:35:
Iemand enig idee of shops in A'dam MK:DS een week eerder verkopen? (morgen US release toch)
Ik ga er van de week zeker even kijken iig.
EDIT EDIT.. damn.. net gebeld:
"Die is er nog niet, 25 november"
Crap..
[ Voor 65% gewijzigd door Ken. op 14-11-2005 16:16 ]
Dan zijn we het eens!
Hopelijk "bewaren" ze de echt goede banen voor een MK voor de Revolution
[ Voor 8% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 14-11-2005 17:16 ]
Ik had dat ten tijde van SMK. We waren aan het rijden op de snelweg en op een gegeven moment kwamen er van die mist markerings dingen op het asfalt, zie je de volgende markering niet -> dan afremmen oid. Afijn de markering die ze gebruiken heeft dezelfde vorm als de speed boost in SMK. Ik zit in de auto en op het moment dat we zo'n markering naderen zet ik me al helemaal schrap voor de 'speed boost' en hoor ik het bijbehorende 'woosh' geluidje al in mn hoofd afspelenVerwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:38:
Dan weet je echt zeker dat je teveel MK gespeeld hebt.
BB is een beetje een SMK Ghost level in 3D, dus zit er toch nog wat ghost-achtigs in. Ben het verder met je eens, mis een aantal retro favo's.MaxBurn schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:08:
een van de review sites meld de hele lijst. Ik mis toch wat SNES banenIk wou sowieso een van de ghost levels erin
Banshee Boardwalk (N64) - vergeten (ik suck in namen) Volgens mij wel goed
f.k.a D³
Ja daarom was ie wel goed dacht ik. Ik herinner me de baan sowieso alweer. Groot huis, groot gat in de grondBB is een beetje een SMK Ghost level in 3D
Verwijderd
Die is fantastisch! In ieder geval met de controls van de SNES versie. In het begin lijkt het een vervelende baan, maar na een tijdje kom je er achter dat je bijna de hele baan aan één stuk door (vanaf het bruggetje tot de finishlijn) kunt powersliden. Alle bochten volgen elkaar echt zeldzaam perfect op. Na elke slide sta je in precies de goede positie om de volgende bocht weer aan te snijden. Zalig! Maar dan moeten ze natuurlijk niet teveel aan de controls gesleuteld hebben, anders zou het weleens een hele vervelende baan kunnen worden.MaxBurn schreef op maandag 14 november 2005 @ 16:08:
Donut Plains 1 (SNES) - domweg vergetenVoglens mij wel nice
Ik mis er ook heel veel. Maar sowieso als ik de selectie had mogen maken had ik denk ik iets meer banen uit SMK erin gestopt ten koste van de banen uit andere spellen.
Dat is ook een hele goeie trouwens!Sky Garden (GBA) - geen idee nooit sc gespeeld.
Lol.ik me al helemaal schrap voor de 'speed boost' en hoor ik het bijbehorende 'woosh' geluidje al in mn hoofd afspelen
En in dat huis die irritante horde vleermuizen. Ik hoop dat de DS dat niet aan kan.Groot huis, groot gat in de grond . Lekker dunne stukjes op de baan, jumpjes, enz.
75 munten ongeveer.RTBravo schreef op maandag 14 november 2005 @ 12:28:
* RTBravo is benieuwd hoeveel je daarvoor neer hebt gelegd
Mijn foto's op Flickr.
http://www.gamerankings.c...eview.asp?reviewid=641539
En hier word de reviewer afgevlamt door enkele mensen
http://forums.cheatcc.com/forums/71327/ShowPost.aspx
Moet toch kunnen? Als je kijkt hoeveel games er vaak een absurd goed cijfer krijgen en kijkt naar hoeveel games ik als casual gamer leuk vind dan is er een grote discrepantie. Vind het dus wel goed dat er zelfs naar MK kritisch gekeken wordt. (weet natuurlijk niet of ik het er zelf mee eens ben)MaxBurn schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:49:
omg..MKDS krijgt een 6 in deze review:
http://www.gamerankings.c...eview.asp?reviewid=641539
Wat een flutopmerking? Halo 2 is ook bagger dan..weer schieten. Hij vind PGR2 (lekkere vergelijking met MKDS..) bv. supergoed...PGR2 is alweer racen...weer hetzelfde.
Ik vind kritisch best maar dit was gewoon een bash-review van een 14 jarige ofzo
EGM (nog altijd door mij en velen zeer goed gewaardeerd blad) is vaak erg zuinig met goede cijfers maar geeft ook een 8,8.
[ Voor 41% gewijzigd door Max|Burn op 15-11-2005 14:09 ]
Ik had de review inmiddels al vluchtig doorgelezen. Hij zit kennelijk meer te wachten op games die er niet kiddy uitzien (is kennelijk belangrijk voor hem) op games die dichter bij de werkelijkheid staan dan MK (leuke van een computer is juist dat je je niet hoeft laten beperken door de werkelijkheid) en die er grafisch indrukwekkender uitzien (dan moet je niet een handheld kopen, want ook een PSP kan natuurlijk niet meekomen met next-gen geweld).MaxBurn schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:06:
Lees dan de review eens.... Opmerkingen als ja het is hetzelfde als altijd..rijden, schieten, proberen te winnen.
Wat een flutopmerking? Halo 2 is ook bagger dan..weer schieten. Hij vind PGR2 (lekkere vergelijking met MKDS..) bv. supergoed...PGR2 is alweer racen...weer hetzelfde.
Maargoed als er iets gezegd word waar de menigte het mee oneens is moeten ze met zn allen bashen hé. Een andere mening mag natuurlijk niet kunnen
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Crash Nitro Kart Racing tussen de 6,2 en 6,7 gemiddeld (GC, PS2, XB)..
Dan ben je dus een hele slechte reviewerAls ik een review erover zou maken zou ik ook een vrij laag cijfer geven gewoon omdat het niet mijn spel is
Stel ik ben een reviewer en. Fifa 2008 (ik noem even wat) is ongelofelijk mooi, heeft een orgastische gameplay (
[ Voor 53% gewijzigd door Max|Burn op 15-11-2005 14:21 ]
[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 15-11-2005 16:08 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Als ik ooit achter zijn ip-adres/account/mailadres kom wat hij gebruikt op T.net, dan zorg ik wel dat -ie hier nooit aan de bak komt
[ Voor 4% gewijzigd door Robin op 15-11-2005 16:12 ]
En het cijfer is nu 4.5 uit 5. Ehhm, juist. *scratches head*Please note: Darwin's original review was removed due to what we consider to be trolling and erroneous information. He was a new recruit who has submitted what we consider quality reviews in the past. A full review will be posted later today. We apologize for the inconvenience.
f.k.a D³
Je zit met die opmerking erg dichtbij de waarheid. Die Darwin heeft, volgens Google, in totaal 2 reviews geschreven voor die site, één voor Fable: The Lost Chapters(Xbox/PC) en één voor Soul Calibur III(PS2). Die site kan zich dus niet beroepen op het argument dat hij in het verleden altijd zulke goede reviews heeft geschreven.MaxBurn schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:55:
Misschien schreef ie alleen reviews voor xb of psx
In ieder geval was zijn carriere als reviewer, zoals ik al voorspelde, erg kort.
Verwijderd
Ik had hem bestald en hij was op voorraad, maar ik moest nog even het geld overmaken, en dat duurt lang met de post.
Dus voordat hun het geld binnen hadden, hadden ze de laatste al verstuurd
ik hoop maar dat ik mariokart optijd binnenkrijg...
Verwijderd
I know the feelingapNia schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:31:
Op de SomethingAwful.com forums zijn ze al druk buddy ID's aan het exchangen.. dammit ik ben zo jaloers

Er moet hier toch wel een shop / iemand zijn die een voorraadje heeft geïmporteerd of wat ?

This space is occupied
Ik hou het wel bij het kleine pennetje
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
mjah, advance wars. nog nooit gespeeld, ik weet ook totaal niet of het me aan gaat spreken, iig meer dan nintendogs want dat is iets wat je bij moet houden anders word dat gedrocht zielig en alleen en gaatie nog net niet dood. k wil gewoon een spel kunnen spelen op het moment dat ik er zin in heb, niet omdat k zo'n beest moet ondehouden.TheEvilCuber schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:35:
Another Code is nou niet echt iets waar je de volle prijs voor betaalt. Kijk dan naar Advance Wars of en andere leuke nieuwe game.
advance wars is wel een spel waar je lang mee bezig bent en leuk is om te doen?
Verwijderd
Advance wars houd je wel even bezig ja. En als je de campaign door bent, heb je nog een heleboel skirmish-maps die je kunt spelen.Duupjuh schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:38:
[...]
mjah, advance wars. nog nooit gespeeld, ik weet ook totaal niet of het me aan gaat spreken, iig meer dan nintendogs want dat is iets wat je bij moet houden anders word dat gedrocht zielig en alleen en gaatie nog net niet dood. k wil gewoon een spel kunnen spelen op het moment dat ik er zin in heb, niet omdat k zo'n beest moet ondehouden.
advance wars is wel een spel waar je lang mee bezig bent en leuk is om te doen?
Andere aanrader is Meteos, erg hectisch, maar ideaal voor een piotje tussendoor ( maar ook voor langer )
jah maar is het wel een slimme zet om Meteos te kopen als je al bezitter bent van polarium? k begrijp dat meteos leuker is maar het principe is hetzelfde, polarium is misschien ietsje minder aangekleed.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:56:
[...]
Advance wars houd je wel even bezig ja. En als je de campaign door bent, heb je nog een heleboel skirmish-maps die je kunt spelen.
Andere aanrader is Meteos, erg hectisch, maar ideaal voor een piotje tussendoor ( maar ook voor langer )
mjah maar das ook zondeTarin schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:07:
Meteos is flink anders (en IMO een stuk leuker) dan Polarium. Ik heb beiden, en Polarium speel ik de laatste tijd eigenlijk nauwelijks meer, vooral Meteos en Mario Kart: Super Circuit om er alvast een beetje in te komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Duupjuh op 15-11-2005 22:11 ]
je moet het niet zo snel opgeven met die hondjesDuupjuh schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:10:
[...]
mjah maar das ook zondenet polarium besteld koop k nu al weer een vervanging.... pffff hoe heb ik vanmiddag #$%#@% Nintendogs kunnen kopen.... bah!... Twijfel tussen advance wars, meteos, enz enz
![]()
mijn vriendin heeft ook nintendogs en ze luisteren nu toch wel redelijk
misschien moet ik zelf ook maar een DS aanschaffen....maar dan met mario kart natuurlijk
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Verwijderd
Die was voor duupje
Btw ik heb ook nintendogs gekocht, de eerste paar dagen was hij wel leuk, maar daarna vond ik het niet veel mneer aan.
Dus ik naar de mediamarkt, want er staat overal dat je software binnen 2 weken mag omruilen, maar toen ik hem wou omruilen vertelden ze dat je het produkt moet laten sealen bij de kassa, en als de seal er nog opzit kan je hem omruilen
Dan maar verkocht op marktplaats met 6 euro verlies
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 23:56 ]
Dit topic is gesloten.
Wees je ervan bewust dat er een trojan is opgedoken die de Nintendo DS kan aantasten. Je kan er meer over lezen op http://gaming.engadget.com/entry/1234000810062518 . De bestanden hiervan zijn gehost op een Nederlandse server, en hebben de vermoedelijke naam taihen.zip en r0mloader.zip Let dus even op als je deze tegenkomt.