Dat valt reuze mee. Ik speel het spel bijna nooit, en als ik het af en toe er weer eens instop na 2 weken ofzo heeft die hond alleen heel erge dorst en honger. Als hij eenmaal gegeten en gedronken heeft is ie gelijk weer vrolijk en hij weet ook gewoon al z'n commando's nog en dergelijke.Duupjuh schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:38:
want dat is iets wat je bij moet houden anders word dat gedrocht zielig en alleen en gaatie nog net niet dood.
Maar verder geef ik je groot gelijk dat je hem wilt ruilen hoor.
Mee eens! Zeker als je polarium leuk vindt.mjah maar das ook zonde net polarium besteld koop k nu al weer een vervanging....
Another Code zou ik echt niet doen.
Het is niet "een beetje kort".moeite waard ookal is het een beetje kort
Advance Wars is uiteraard briljant. Zelfs als je nog nooit een strategy-game hebt gespeeld. De introductielevels/tutorial-dingen zijn hartstikke leuk om te spelen. Langzaam wordt de moeilijkheidsgraad steeds verder opgevoerd... en opeens zit je allerlei strategiën te verzinnen alsof je nooit anders gedaan hebt.
Castlevania is ook een aanrader maar ja... succes met vinden. Echt een goeie platform/adventure game, maar bijna geen enkele winkel heeft hem op voorraad. Als hij er perongeluk toch in het rek staat kun je die wel blind meenemen denk ik.