Het Nintendo DS Topic Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.157 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duupjuh schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:38:
want dat is iets wat je bij moet houden anders word dat gedrocht zielig en alleen en gaatie nog net niet dood.
Dat valt reuze mee. Ik speel het spel bijna nooit, en als ik het af en toe er weer eens instop na 2 weken ofzo heeft die hond alleen heel erge dorst en honger. Als hij eenmaal gegeten en gedronken heeft is ie gelijk weer vrolijk en hij weet ook gewoon al z'n commando's nog en dergelijke.

Maar verder geef ik je groot gelijk dat je hem wilt ruilen hoor. ;) Wat een rotspel.
mjah maar das ook zonde net polarium besteld koop k nu al weer een vervanging....
Mee eens! Zeker als je polarium leuk vindt. :) Meteos moet je zeker wel kopen, maar nu nog niet. Pas als je polarium zat begint te worden. Je gaat toch niet in dezelfde periode 2 puzzelspellen afwisselend spelen. Je kiest er eentje uit om heel goed in te worden.

Another Code zou ik echt niet doen.
moeite waard ookal is het een beetje kort
Het is niet "een beetje kort". :p Het is, eerlijk gezegd, belachelijk kort. Het zou een leuke introductie zijn voor een goed avonturenspel. Maar als volledig spel is er echt veel te weinig te beleven.

Advance Wars is uiteraard briljant. Zelfs als je nog nooit een strategy-game hebt gespeeld. De introductielevels/tutorial-dingen zijn hartstikke leuk om te spelen. Langzaam wordt de moeilijkheidsgraad steeds verder opgevoerd... en opeens zit je allerlei strategiën te verzinnen alsof je nooit anders gedaan hebt. :)

Castlevania is ook een aanrader maar ja... succes met vinden. Echt een goeie platform/adventure game, maar bijna geen enkele winkel heeft hem op voorraad. Als hij er perongeluk toch in het rek staat kun je die wel blind meenemen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm... mensen die mario kart al hebben (lucky bastards! ;)) kunnen op dit moment geen verbinding maken.
Iedereen wil nu natuurlijk ook wel tegelijkertijd inloggen. ;) Al die ongeduldige nieuwe spelers. Misschien ook wel begrijpelijk. Als dit maar niet de hele tijd gaat gebeuren. Maar dat zal wel niet. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 00:43:
Hm... mensen die mario kart al hebben (lucky bastards! ;)) kunnen op dit moment geen verbinding maken.

[...]

Iedereen wil nu natuurlijk ook wel tegelijkertijd inloggen. ;) Al die ongeduldige nieuwe spelers. Misschien ook wel begrijpelijk. Als dit maar niet de hele tijd gaat gebeuren. Maar dat zal wel niet. Toch?
hmmz waar doet me dit ook alweer aandenken oja aan hl2 toen die uitkwam al die servers gingen crashen enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
nevermind :P

[ Voor 90% gewijzigd door Max|Burn op 16-11-2005 10:19 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met Animal Crossing die 5 december, volgens nintendowifi.com (12 december heeft play-asia 'em) in de states uitkomt?
Iemand al een pre-order staan?
Ik wil in de 2e week van december eigenlijk ook wel over dit juweeltje beschikken :9~
Iemand tips voor een snelle importeur die nog pre-orders aanneemt?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:07:
[...]

hmmz waar doet me dit ook alweer aandenken oja aan hl2 toen die uitkwam al die servers gingen crashen enzo
Ik kan me ook gezeik herinneren toen de EU WoW hier werd gelaunched..
Zelfde geldt voor BF2 toen ik ’m net had gekocht en online wilde spelen.

Komt allemaal goed dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:44

S2S

Ja maar als het Nintendo overkomt dan is het einde van de wereld nabij ;)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:34:
Hoe zit het eigenlijk met Animal Crossing die 5 december, volgens nintendowifi.com (12 december heeft play-asia 'em) in de states uitkomt?
Iemand al een pre-order staan?
Ik wil in de 2e week van december eigenlijk ook wel over dit juweeltje beschikken :9~
Iemand tips voor een snelle importeur die nog pre-orders aanneemt?
ik kan ook niet wachten op animal crossing lijkt me echt zo cool he een eigen stad en naar een andere stad gaan en brieven naar elkaar schrijven enzo, wil graag ook weten of iemand dat weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duupjuh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-10-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:53:
Of gewoon tot volgende week vrijdag wachten en mario kart halen :D
Die was voor duupje :P

Btw ik heb ook nintendogs gekocht, de eerste paar dagen was hij wel leuk, maar daarna vond ik het niet veel mneer aan.
Dus ik naar de mediamarkt, want er staat overal dat je software binnen 2 weken mag omruilen, maar toen ik hem wou omruilen vertelden ze dat je het produkt moet laten sealen bij de kassa, en als de seal er nog opzit kan je hem omruilen :?
Dan maar verkocht op marktplaats met 6 euro verlies :P
nah ik heb nintendogs omgeruild voor Advance wars :Y) ....dus ff wachten tot k uit school ben ( 4 uur :O ) en daarna maar even begin maken... Meteos komt idd nog wel. ben morgen jarig dus aan geld zal het eventjes niet liggen :*) , maar Mario Kart Of Kirby word mn volgende.... bedankt voor de reacties iig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Hehe..de tijd dat ik voor 70% afhankelijk was van me verjaardagsinkomsten kan ik me nog goed herinneren :P (Wel meer dan 10 jaar geleden, maar toch..)

Verschillende nostalgie zinnetjes :D ->

- Elke dag (wekenlang) tot vervelens aan toe naar de gameshops om te vragen of game XX er al is, etc :D
- S'ochtends vroeg uit bed om meteen weer verder te gaan met SMW....oooe :)
- Als een van de eerste 1500 mensen in NL een N64 gereserveerd hebben en ook echt op openingstijd ophalen. De verkrijgbaarheid in het begin was met de N64 niet echt best Beetje dreamcast achtig, er stond een max van 5 of 10 per vestiging maar gelukkig had een "kennis" bij de lokale intertoys via een loophole meer dan 50 N64's geregeld :D. Je was in het begin echt vrij uniek met zo'n ding destijds :)
- Vroegah: Op me verjaardag met me oom TMNTIV:TIT: (Turtles in Time ja..niet Tieten) uitgespeeld
- Nog vroegerderder: Kung Fu op de NES spelen bij me oom :D
- SMB1 spelen bij vrienden(of erm..vriendjes)
- Nog vroegerderderder: De (houten frontje enz :D) atari 2600 lenen van een neef en helemaal los gaan op de meest simpele games :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duupjuh
MaxBurn schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:53:
Hehe..de tijd dat ik voor 70% afhankelijk was van me verjaardagsinkomsten kan ik me nog goed herinneren :P (Wel meer dan 10 jaar geleden, maar toch..)

Verschillende nostalgie zinnetjes :D ->

- Elke dag (wekenlang) tot vervelens aan toe naar de gameshops om te vragen of game XX er al is, etc :D
- S'ochtends vroeg uit bed om meteen weer verder te gaan met SMW....oooe :)
- Als een van de eerste 1500 mensen in NL een N64 gereserveerd hebben en ook echt op openingstijd ophalen. De verkrijgbaarheid in het begin was met de N64 niet echt best Beetje dreamcast achtig, er stond een max van 5 of 10 per vestiging maar gelukkig had een "kennis" bij de lokale intertoys via een loophole meer dan 50 N64's geregeld :D. Je was in het begin echt vrij uniek met zo'n ding destijds :)
- Vroegah: Op me verjaardag met me oom TMNTIV:TIT: (Turtles in Time ja..niet Tieten) uitgespeeld
- Nog vroegerderder: Kung Fu op de NES spelen bij me oom :D
- SMB1 spelen bij vrienden(of erm..vriendjes)
- Nog vroegerderderder: De (houten frontje enz :D) atari 2600 lenen van een neef en helemaal los gaan op de meest simpele games :D
lekker he 8) dat gevoel dat je altijd bezig bent met je spelletje, dat je er helemaal ingezogen bent en er altijd alles voor overhebt om de nieuwste spellen in handen te krijgen.

begonnen met de NES.... verder gegaan met de Gameboy en SNES. Later de cube en GBA en nu een PS2 en DS.... volgens mij houdt het bij mij nooit meer op. k zal over een paar jaar wel minder tijd hebben voor spelletjes maar k denk wel dat k zal blijven gamen. :D

Ik speelde trouwens ook KUNG FU bij mijn oom op de nes B) ik was altijd beter dan hem. en Duck hunt vond k ook altijd lache :Y)

ik leende altijd de Sega megadrive 2 van mn neef... losgaan op Sonic en Fifa 94,95,96 en 97.... vraag me niet waarom maar k speelde ze altijd door elkaar 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Duupjuh op 16-11-2005 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met de US versie van mariokart eigelijk ook over LAN/Inet spelen hier in NL tegen mensen met een EU versie? want bij replay hebben ze mariokart US al dacht ik (reed er lang met de bus maar had geen tijd om goed te kijken omdat ik de volgende bus moest halen maar ik zag de, wat leek op orginele hoesjes, wel staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 17:37:
Kan je met de US versie van mariokart eigelijk ook over LAN/Inet spelen hier in NL tegen mensen met een EU versie? want bij replay hebben ze mariokart US al dacht ik (reed er lang met de bus maar had geen tijd om goed te kijken omdat ik de volgende bus moest halen maar ik zag de, wat leek op orginele hoesjes, wel staan).
Ik weet wel dat je online tegen elkaar kunt spelen. Daarom verwacht ik eigenlijk dat voor LAN-play hetzelfde geldt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Replay ?? Waar zit dat ?
Dan ga ik er morgen gelijk even langs :D

EDIT: Laat maar.. heb hun site al gevonden.

[ Voor 29% gewijzigd door Ken. op 16-11-2005 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

.KeN. schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:05:
Replay ?? Waar zit dat ?
Dan ga ik er morgen gelijk even langs :D
Je had best even de URL mogen gokken hoor ;) Hier is ie dan

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ha, ik was zelf lekker eerder :P

Nee, maar ik had verwacht bij het kledingmerk uit te komen bij die URL.
Guess I thought wrong ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op hun site staat mariokart nog niet maar ik ga morgen wel even kijken voor de zekerheid. Als ze hem hebben haal ik hem wel denk ik. Neem aan dat je over lan toch wel met een EU en US versie kan spelen, zeker omdat de DS toch regiovrij is neem ik aan dat er geen verschil in de games zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Heb net een redelijk risico genomen. Heb mijn pre-order voor MKDS bij de FRS geannuleerd en hem net bij DVDBO besteld. Heb laatste tijd wat problemen met de FRS en bij DVDBO wassie 30 euro...
Grote gevaar is alleen dat ie daar dik uitverkocht is en ik dus lang op mijn game mag wachten.
Aan de andere kant als hij komende Woensdag nog niet is verzonden annuleer ik hem gewoon en haal hem alsnog in de stad...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Yay :) Gister Castlevania: DoS _/-\o_ gekocht bij de mediamarkt... eindelijk weer eens een vet platform spel :)

[ Voor 4% gewijzigd door seamus21 op 16-11-2005 19:43 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

MKDS is 100% region and religion free ;)
Deddiekoel schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:27:
Heb net een redelijk risico genomen. Heb mijn pre-order voor MKDS bij de FRS geannuleerd en hem net bij DVDBO besteld. Heb laatste tijd wat problemen met de FRS en bij DVDBO wassie 30 euro...
Grote gevaar is alleen dat ie daar dik uitverkocht is en ik dus lang op mijn game mag wachten.
Aan de andere kant als hij komende Woensdag nog niet is verzonden annuleer ik hem gewoon en haal hem alsnog in de stad...
36 euro (CAD49,95) De currency converter op de site is wat optimistisch :X

Mocht je gaan annuleren: succes. Heb al een paar keer gehad dat ik vele dagen later pas een reply op mijn annulering kreeg, 'toevallig' net nadat mn order al was verstuurd en dat ze er niks meer aan konden doen. Goh :z

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag net dat sims 2 ook uit is op de DS maar net even zitten kijken naar screenshots en ingame filmpjes.. .

ziet er wel ok uit maar het lijkt er op dat het heeel anders is de de pc versie.. volgens mij kan je ook niet eens je eigen huis bouwen.. iemand deze game al uit geprobeert en kan mij vertellen of het wel wat is..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik zou zeggen lees eens wat The Sims 2 Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duupjuh
mjap, jullie hadden gelijk, advance wars is helemaal toppie... ik zit nog wel af en toe te kijken van waar hebben ze het over maar het word telkens beter. eerste keer dat k dit spel speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seamus21 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 19:43:
Yay :) Gister Castlevania: DoS _/-\o_ gekocht bij de mediamarkt... eindelijk weer eens een vet platform spel :)
binnenkort ga ik ook een DS aanschaffen en eigenlijk is castlevania dan het eerste wat ik wil spelen :)

weet iemand of deze game beter is dan SOTN? Dat vond ik namelijk een geweldig spel!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

D³ schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:03:
MKDS is 100% region and religion free ;)

[...]
36 euro (CAD49,95) De currency converter op de site is wat optimistisch :X
Mocht je gaan annuleren: succes. Heb al een paar keer gehad dat ik vele dagen later pas een reply op mijn annulering kreeg, 'toevallig' net nadat mn order al was verstuurd en dat ze er niks meer aan konden doen. Goh :z
36 is nog steeds genoeg goedkoper voor me. Maar als het te lang duurt heb ik er wel minder moeite mee om te cancellen!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Deddiekoel schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:02:
[...]

36 is nog steeds genoeg goedkoper voor me. Maar als het te lang duurt heb ik er wel minder moeite mee om te cancellen!
£ 24,99 (~€ 37) bij www.cdwow.com (Europese versie).

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Deddiekoel schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:02:
[...]
Behoorlijk wat NL/UK shops hebben hem voor 35-38 hoor :)

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:54:
[...]

binnenkort ga ik ook een DS aanschaffen en eigenlijk is castlevania dan het eerste wat ik wil spelen :)

weet iemand of deze game beter is dan SOTN? Dat vond ik namelijk een geweldig spel!
Het komt niet eens in de buurt van de sfeer die SotN had imho, maar dan noem je ook een spel.
Maar als je die goed vond zul je meer dan genoeg plezier aan DoS beleven :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Verwijderd

Animal Crossing inmiddels gereserveerd bij m'n lokale gameshop.
Hij verwacht 'em in de week van 5 december al binnen te krijgen!
Damn dit word een dure winter ofzo :+

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nou.. de US-versie van Mario Kart is nog best lastig te vinden in NL gameshops :X
Heb er net een paar afgebeld, maar niemand heeft ’m.
Kreeg ook te horen van de dame bij Replay dat Nintendo import uit alle macht probeert tegen te houden en met rechtszaken aan het smijten is ?
Lekker dan ;(

Verwijderd

Getver replay heeft hem dus ook niet? nouja dan maar hopen dat ie of morgen bij bart smit is of anders maar tot vrijdag wachten...

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

morgen bij bart smit???? volgens mij als er een winkel is die NIET aan import is zal 't wel bart smit zijn.. of zikker naast? :)

• S2S

S2S

Ik wil hem ook snel, helemaal nadat ik hem uren heb gespeeld op de TMF game awards. Maarja importen heeft niet veel zin want hij is al snel in de EU uit. Als het een beetje meezit, volgende week Woensdag/Donderdag in de gameshops

• Icelus
  • Niet online

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ferme Meuh Meuh :+

Hoop dat dat 50cc is, want het ziet er enorm traag uit.

f.k.a D³

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Kan ook door de manier van opnemen komen btw :) (Bijvoorbeeld --> 50hz)

[ Voor 21% gewijzigd door Max|Burn op 17-11-2005 17:59 ]

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

MaxBurn schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:58:
Kan ook door de manier van opnemen komen btw :) (Bijvoorbeeld --> 50hz)
Dat maakt niks uit, de snelheid vd kart tov de omgeving is gewoon erg laag.

f.k.a D³

• spockster
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:06
Was net de TS aan het lezen, en merkte dat er nog geen link instaat naar het vorige deeltje, nml deel 9. Misschien wat laat, maar kan je het bij het volgende deel er direct bijzetten.

Verwijderd

D³ schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:02:
[...]

Dat maakt niks uit, de snelheid vd kart tov de omgeving is gewoon erg laag.
Maar in de hogere klasses is dat hopelijk toch wel anders? wil wel dat er een beetje snelheid inzit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:56:
Maar in de hogere klasses is dat hopelijk toch wel anders? wil wel dat er een beetje snelheid inzit.
Als het echt een probleem was geweest had één van die superlovende reviews het vast ook nog wel gemeld. :D Ik denk dat het wel goed komt. Die video's zien er inderdaad wel uit als 50cc... maar wie zal het zeggen?

Delfino Plaza ziet er echt grauw uit in dit spel zeg! Valt me elke keer weer op. Zelfs de bomen en het gras zijn er bruin. Weinig tropische sfeer meer te bekennen. Buiten dat ziet het er wel uit als een leuke baan... én lekker kort! :9

Verwijderd

Zoals jullie weten is vandaag Tony Hawks American Sk8land uitgekomen.
Ook spelen velen dit spel al online.
Doen ze dit dan via hun eigen wifi access point?
Want die Wifi USB Stick komt toch tegelijk met Mario Kart (25 nov) uit?

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:40:
Zoals jullie weten is vandaag Tony Hawks American Sk8land uitgekomen.
Ook spelen velen dit spel al online.
Doen ze dit dan via hun eigen wifi access point?
Want die Wifi USB Stick komt toch tegelijk met Mario Kart (25 nov) uit?
Router en een ander merk Stick! Dat werkt gewoon hoor ;)

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
S2S bedoelt router OF een andere wifi usb stick :) (even om te voorkomen dat mensen nu ineens beiden gaan kopen :D)

• S2S

S2S

MaxBurn schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:52:
S2S bedoelt router OF een andere wifi usb stick :) (even om te voorkomen dat mensen nu ineens beiden gaan kopen :D)
danku idd....er zitten noobs tussen.

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 19:56:
Zal sneller zijn, maar echt snel is de game blijkbaar niet:
oh, and the game has a pretty weak sensation of speed.
yea dd owned it in speed
all i know is, that the 150cc on this, is about the same as 100cc in the others. that's disapointing as fuck, but i think i already got used to it.

f.k.a D³

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:34:
Delfino Plaza ziet er echt grauw uit in dit spel zeg! Valt me elke keer weer op. Zelfs de bomen en het gras zijn er bruin. Weinig tropische sfeer meer te bekennen.
Misschien is Mario nog niet langs geweest...

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Als ik morgen nog geen bericht van vezending heb dan gaat de bestelling bij DVDBO ook geannuleerd worden...

Verwijderd

Nou, geweldig 8)7

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

eh.. ja geweldig :?

Ik heb net 2x Mario Kart besteld bij een shop in Hong Kong via eBay á $25.73 /stuk B)
Snelste shipping method voor 10 dollar erbij en dan is ’ie binnen 3 dagen hier.

Kan niet wach_ten... ! :D

Verwijderd

Waar zal ik Animal Crossing bestellen? Ik wil dat spel echt zo snel mogelijk hebben. :) Met de verzending heb ik qua snelheid de beste ervaringen met Lik-Sang... maar ik denk dat Videogamesplus hem misschien een paar dagen eerder op voorraad zal hebben omdat een amerikaans spel dan natuurlijk ook eerst nog naar het kantoor van Lik-Sang verstuurd moet worden. Hm...
all i know is, that the 150cc on this, is about the same as 100cc in the others. that's disapointing as fuck, but i think i already got used to it.
Dat is wel jammer. Maar zoals hij al zegt... je went er natuurlijk snel genoeg aan. Het valt je pas op als je vlak daarvoor een andere mariokart hebt zitten spelen.

Tsjonge wat heb ik er veel zin in. :D Ik ben bang dat ik de tweede helft van volgende week elke dag alle speelgoedwinkels, dixon's en free record shops ga aflopen en zeuren of ze mariokart al binnen hebben. Voor de zekerheid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
maar ik denk dat Videogamesplus hem misschien een paar dagen eerder op voorraad zal hebben omdat een amerikaans spel dan natuurlijk ook eerst nog naar het kantoor van Lik-Sang verstuurd moet worden. Hm...
Denk je niet dat die amerikaanse versies gewoon in azie worden gefabriceerd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal zo ff bij de Bart Smit gaan kijken , in het krantje van hun staat vanaf 18nov.
Maar dat zal wel een leugen zijn.

En anders nog maar een weekje wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 09:25:
Ik zal zo ff bij de Bart Smit gaan kijken , in het krantje van hun staat vanaf 18nov.
Maar dat zal wel een leugen zijn.

En anders nog maar een weekje wachten
Die 18 nov. hadden ze bovenop een andere titel geplakt (weet niet meer welke), op Mariokart stond niets, dus dat zal wel gewoon 23 nov. zijn.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ist nou 23 of 25 nov? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

25 ;)......maar de meeste gameshops (gameshops, geen bartsmits etc..) krijgen de games 1 a 2 dagen eerder. Ik heb dus ook vaak mijn games 1 of 2 dagen eerder, soms 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Deddiekoel schreef op donderdag 17 november 2005 @ 22:32:
Als ik morgen nog geen bericht van vezending heb dan gaat de bestelling bij DVDBO ook geannuleerd worden...
Ze hebben die van mij afgelopen maandag verstuurd (in augustus besteld). Kan me voorstellen dat er een gigantische vraag naar is...
Denk dat je de Europese versie sneller in huis hebt.
MaxBurn schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 06:17:
[...]
Denk je niet dat die amerikaanse versies gewoon in azie worden gefabriceerd? :P
De spellen worden in Japan gemaakt, maar in Amerika verpakt. Ze worden meestal 5 à 10 werkdagen van te voren naar de winkels verstuurt dus het zal weinig uitmaken waar (Canada, VS, Hong Kong) je 'm bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Het is natuurlijk gewoon 25 november (uitgesloten winkels die 'm eerder binnen hebben en al in het schap leggen). Ik heb 'm zelf online besteld met uitlevertijd 11-11-2005, maar uiteraard heb ik daar geen rukbaarheid aan gegeven, ik wacht gewoon lekker tot de 25e, misschien iets eerder. Iets eerder zou wel leuk zijn, dan neem ik 'm mee naar de HCC en dan kijken of ik kan lan-gamen tegen een andere DS-owner. Eerste HCC dag is 25 november, dus ik denk dat nintendo wel iets regelt met nifi-hotspots waar je een demo van MKDS kunt downen ofzo met je DS.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 09:38:
[...]

Die 18 nov. hadden ze bovenop een andere titel geplakt (weet niet meer welke), op Mariokart stond niets, dus dat zal wel gewoon 23 nov. zijn.
Ze hadden hem idd nog niet nog maar een weekje wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ik ga wel ff inspelen op zo'n dik mannetje hier op de gameshop zodat ik'm de 23e heb gheheh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Damn.. Net Nedgame gebeld en die hadden hem dus gisteren al binnen.
Ja, je raad het al... dik uitverkocht gelijk.

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

KeN als je 'm nog ergens voor de 25e kan regelen kan je er voor mij ook een kopen? Je woont toch om de hoek van me =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo
  • Laatst online: 10-09 19:00

RTBravo

Verkopen jullie ook jojn?

Ik zie het nut er niet echt van in om hem persee voor de 25ste in huis te hebben? De enige reden waarom ik em wil hebben is om online te spelen, singleplay ken ik t nu wel :P Maar zolang www.nintendowifi.nl niet up is zie ik geen mogelijkheid online te spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

RTBravo schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:07:
Ik zie het nut er niet echt van in om hem persee voor de 25ste in huis te hebben? De enige reden waarom ik em wil hebben is om online te spelen, singleplay ken ik t nu wel :P Maar zolang www.nintendowifi.nl niet up is zie ik geen mogelijkheid online te spelen :(
Oo nee ;) dat wifi is gewoon wereldwijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Zucht... sommige mensen kunnen beter gaan punniken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

Waar sloeg die laatste reactie op? Je wilt toch wel dat je games die je speelt aan je account gekoppeld zijn? Dan moet je er wel eerst een kunnen aanmaken! Wat maken die 2 dagen nou uit man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Het gaat mij eigenlijk vooral om dat lelijke doosje van de EU-versie ;)

En apNia.. is goed.
Ik ben inmiddels wel verhuisd btw, maar de HvA is er natuurlijk gewoon nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

wel ff hier op GoT melden.. anders lopen we straks langs elkaar =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hehe will do ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Had ik bijna de nieuwe Tony Hakw voor de DS gekocht, maar die was 49,99 euro bij de Intertoys. Mario Kart DS was daar nog niet binnen, volgende week zou die daar binnenkomen. Volgens mij kunnen we dan nog een week wachten. Ik had gehoopt dat de Nederlandse Wi-Fi-site al gelanceerd zou zijn, maar daar is nog niks van waar. Gelukkig heb ik die Tony Hawk dan niet gekocht; vijftig euro vond ik teveel van het goeie en de Wi-Fi-mogelijkheden van het spel zouden hier nog gebruikt kunnen worden, alleen maar bij de Amerikaanse site.

Dan maar nog een week wachten :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me Mario Kart vandaag NIET BINNEN!!! :( ........

hoop dat die mrogen binnen is.. wil SPELEN :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Robin schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:07:
Had ik bijna de nieuwe Tony Hakw voor de DS gekocht, maar die was 49,99 euro bij de Intertoys. Mario Kart DS was daar nog niet binnen, volgende week zou die daar binnenkomen. Volgens mij kunnen we dan nog een week wachten. Ik had gehoopt dat de Nederlandse Wi-Fi-site al gelanceerd zou zijn, maar daar is nog niks van waar. Gelukkig heb ik die Tony Hawk dan niet gekocht; vijftig euro vond ik teveel van het goeie en de Wi-Fi-mogelijkheden van het spel zouden hier nog gebruikt kunnen worden, alleen maar bij de Amerikaanse site.

Dan maar nog een week wachten :{.
Ik heb hem net gekocht bij de bartsmit voor 40 euro.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy55 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 16:45:
[...]

Ik heb hem net gekocht bij de bartsmit voor 40 euro.
Mariokart?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik denk dat hij TH bedoeld, omdat die bij Intertoys een tientje duurder is.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er import Mkarts' zijn bij Nedgame Enschede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 18:23:
Bellen gaat sneller :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 18:23:
En zijn ook al op ;) maar ik ben blij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Heb de (in aanbouw zijnde) MKDS site vast online gezet:

Zegt het voort!

Als jullie nog leuke ideetjes hebben hoor ik het graag.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTBravo

RTBravo

Hij doet een beetje pijn aan mn ogen op een LCD scherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Laatst online: 07-09 02:49
Dear Milenco Mulder,

we are glad to inform you that your recent order has been shipped out.
Wordt tijd Lik-Sang. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D³ schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 19:50:
Als jullie nog leuke ideetjes hebben hoor ik het graag.
Als je een keer tijd hebt zou je eigenlijk al die icoontjes even gelijk moeten trekken. Het koopa-schild is gerendered, het leaf is een oorspronkelijke sprite en het bliksem-dingetje heb je zelf getekend? 't zijn maar details, maar viel me toch direct op.

Inhoudelijk heb ik er verder niks op aan te merken. :) Zodra ik het spel heb ben ik zeker van de partij!
Het is trouwens wel hartverwarmend om die snes-controller daar te zien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik heb mariokart DS, vet gaaf man...en met mn sweex stick ;) gaat perfect online. Ik heb al heel wat potjes gedaan tegen USA gastjes, zonder LAG. Ik sta ook tussen de lijst, maar nintendowifi.com is buggy....

[ Voor 52% gewijzigd door S2S op 19-11-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
D3: Waarom draai je geen eigen shoutbox maar heb je dat extern ? (althans dat was zo) Komt nogal eens wat reclame troep op.. Of heb je het inmiddels wel in eigen beheer" ? Dat GLOBAL is trouwens best irritant..haal dat er gewoon uit..nu gaat het straks voor 80% over GT4 :P

edit: nevermind zie net je post waarin je zeg dat myshoutbox irritant is en je er een zelf gemaakt hebt :D
Gelukkig heb je nu wel unieke users :)

- Het is trouwens de bedoeling dat je doorlinkt naar nintendowifi.nl neem ik aan :)
- Bij het aanmelden moet je even een wachtwoord en e-mail verificatie toevoegen...beetje error gevoelig nu. Op zich is wat meer optionele informatie niet zo verkeerd..kan je zien waar je tegen rijd. Mocht men dat willen dan kan je members browsable maken. (member directory) Gewoon een optie "Publish your member information to the member directory?" Y/N (zonder e-mailadres uiteraard)
- Global weghalen (irritant..zou alleen voor jou moeten werken voor notices) 90% global is nu MKDD ..gooi gewoon daarheen ? :P
)

[ Voor 124% gewijzigd door Max|Burn op 19-11-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 02:04:
Als je een keer tijd hebt zou je eigenlijk al die icoontjes even gelijk moeten trekken. Het koopa-schild is gerendered, het leaf is een oorspronkelijke sprite en het bliksem-dingetje heb je zelf getekend? 't zijn maar details, maar viel me toch direct op.
Nee, niet zelf getekend, heb ze her en der vandaan geplukt. Heb je misschien een source waar ik ze allemaal in dezelfde stijl kan vinden?
Inhoudelijk heb ik er verder niks op aan te merken. :) Zodra ik het spel heb ben ik zeker van de partij!
Het is trouwens wel hartverwarmend om die snes-controller daar te zien. :D
SMK > * he? ;)
MaxBurn schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 10:01:
Dat GLOBAL is trouwens best irritant..haal dat er gewoon uit..nu gaat het straks voor 80% over GT4 :P
Als je nu de MKDS pagina laadt staan er veel (oude) GLOBAL messages omdat er nog vrijwel geen MKDS messages zijn. Dit lost zich dus vanzelf op. Je komt op de MKDS hub straks geen GT4 berichten tegen tenzij je a) deze wil zien b) GT4 users spontaan alles in GLOBAL zetten :P Dus dat komt wel goed.
- Het is trouwens de bedoeling dat je doorlinkt naar nintendowifi.nl neem ik aan :)
Bijv. ja, links worden nog aangevuld dus heb je tips laat he me weten.
- Bij het aanmelden moet je even een wachtwoord en e-mail verificatie toevoegen...beetje error gevoelig nu. Op zich is wat meer optionele informatie niet zo verkeerd..kan je zien waar je tegen rijd. Mocht men dat willen dan kan je members browsable maken. (member directory) Gewoon een optie "Publish your member information to the member directory?" Y/N (zonder e-mailadres uiteraard)
)
Maar ik moet de privacy van de kleine kinderen die meedoen beschermen <-- Nintendo policy ;) Zal kijken wat ik er aan kan verbouwen, login is niet van mij dus is wat lastiger.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

064484174272 <- Mijn friendcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijven de friendcodes???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
je hebt tony hawk of mario kart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, niet zelf getekend, heb ze her en der vandaan geplukt. Heb je misschien een source waar ik ze allemaal in dezelfde stijl kan vinden?
Super Mario Kart Sprites
voor: mushroom, ster, koopa-schild, banaan, bliksem
Super Mario World Sprites
voor: flower, vraagtekenblok

Ik kan de sprite voor het super leaf alleen nergens vinden. Zo te zien staat nu op je site de NES versie. Het allermooiste zou zijn als je daar de sprite uit de Mario All-Stars versie van het spel voor kon gebruiken. Maar die kom ik dus nergens tegen.
SMK > * he? ;)
:D Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.

@S2S... meer info please!!
Ik (we) willen ALLES weten. :p

Of wat specifieker, hoe zijn de retro-banen? In Super Circuit zaten ook alle SNES-banen, maar die waren af en toe wat makkelijker gemaakt. Zijn dit exacte kopiën? Hoeveel hoogteverschillen zijn er aangebracht in de SNES-banen? Toch hopelijk niet ineens hele heuvels en ravijnen he? ;) Hoe zijn de controls? Hoe is de snelheid van het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Code-X
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-08 03:18
Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik precies nodig heb om Mario Kart DS online te spelen?
Ik heb de laatste 5 pagina's van dit topic al doorgelezen en google geraadpleegd, maar ik vind niks.
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
- draadloze router (zelf instellen)
of
- usb wifi stick (zelf instellen)
of
- Nintendo wifi dongle (duurder maar simpel op te zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:47
Dat... En op de Nintendo Wifi site word het allemaal heel erg duidelijk uitgeled... Mooi shockwave filmpje hebben ze d'r omheen gebakken :)

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds niemand die Mariokart wil spelen?

CODE: 064484 174272

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 23:52:

Moet iemand toch eerst de game hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 00:17:
[...]

Moet iemand toch eerst de game hebben...
Inderdaad, vandaag Amsterdam afgelopen, overal bordjes "Out now!" maar de game lag nergens. Dus maar Tony Hawk American Sk8land gehaald, heerlijk spel trouwens, veel online opties (koppelen aan de site, content downloaden, custum decks van andere users downloaden heerlijk)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 23:52:
Dat wordt moeilijk als bijna niemand de game heeft. De officiele releasedatum is 25 November. Het heeft dus weinig zin hier tot viermaal toe te roepen om friendcodes..

[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 20-11-2005 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the fact that the classic SNES courses are very different from what they were on the SNES. Granted, they are rendered in 3D now instead of mode 7 but they feel really different. The courses seem to be larger or maybe the drivers smaller, I am un sure, but this is especially noticeable on Mario Circuit 1.
Jammer! :'( Wel te verwachten eigenlijk, maar toch jammer.

Komt uit één van de amateur-reviews op gamefaqs trouwens. Vond ik sowieso wel erg interessant om te lezen want de auteur is helemaal verslaafd aan Super Mario Kart. :p De andere MarioKarts kent hij niet echt, en de hele bespreking van het spel is constant in vergelijking met SMK. ("I will be writing this review from a subjective viewpoint of a classic gamer and I will make many comparisons to that of Super Mario Kart on the Super Nintendo Entertainment System.") Dus ik denk dat zijn mening aardig overeenkomt met wat ik straks van het spel zal vinden. Een 9! Dat geeft een mens hoop :9

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 10:22:
[...]

Jammer! :'( Wel te verwachten eigenlijk, maar toch jammer.

Komt uit één van de amateur-reviews op gamefaqs trouwens. Vond ik sowieso wel erg interessant om te lezen want de auteur is helemaal verslaafd aan Super Mario Kart. :p De andere MarioKarts kent hij niet echt, en de hele bespreking van het spel is constant in vergelijking met SMK. ("I will be writing this review from a subjective viewpoint of a classic gamer and I will make many comparisons to that of Super Mario Kart on the Super Nintendo Entertainment System.") Dus ik denk dat zijn mening aardig overeenkomt met wat ik straks van het spel zal vinden. Een 9! Dat geeft een mens hoop :9
Ik heb er geen last van, voelt gewoon als snes.

Mijn friendcode MK DS: 296412 380349, dus als je zin hebt om me te adden BMH ga je gang. Ik heb jouw er al in staan.

[ Voor 8% gewijzigd door S2S op 20-11-2005 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duupjuh
JEUJ..... k heb mn DS binnen..... sorry GBA ik heb een nieuwe liefde.. Wat een apparaat is dat zeg. gelijk 4 spellen erbij, super mario 64 DS, Yoshi touch and go, Polarium en Advance Wars. Nintendo bewijst maar weer is, je hoeft geen gelikte graphics te hebben om een leuk spel te maken. Simpelheid kan ook leuk zijn :D . over een tijdje Mario Kart, online nog wel. Castelvania enz enz. k ga hier heel veel lol aan beleven _/-\o_ . nou lijkt mij een super smash bros. DS ook niet echt een verkeerd idee maar daar heb ik nog niets over gehoord eigenlijk... :/ trouwens.... wie van de mensen hier gebruikt dat Polsbandje dat je erbij krijgt... het is misschien handig maar niet noodzakelijk lijkt me, je kunt ook je vingers gebruiken.....toch? :?

[ Voor 15% gewijzigd door Duupjuh op 20-11-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Duupjuh schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:22:
JEUJ..... k heb mn DS binnen..... sorry GBA ik heb een nieuwe liefde.. Wat een apparaat is dat zeg. gelijk 4 spellen erbij, super mario 64 DS, Yoshi touch and go, Polarium en Advance Wars. Nintendo bewijst maar weer is, je hoeft geen gelikte graphics te hebben om een leuk spel te maken. Simpelheid kan ook leuk zijn :D . over een tijdje Mario Kart, online nog wel. Castelvania enz enz. k ga hier heel veel lol aan beleven _/-\o_ . nou lijkt mij een super smash bros. DS ook niet echt een verkeerd idee maar daar heb ik nog niets over gehoord eigenlijk... :/ trouwens.... wie van de mensen hier gebruikt dat Polsbandje dat je erbij krijgt... het is misschien handig maar niet noodzakelijk lijkt me, je kunt ook je vingers gebruiken.....toch? :?
Je kan je vingers ook gebruiken ja, maar voor spellen als advance wars, touch & go en polarium (uhm eigenlijk alles dus) is het niet zo handig.
Natuurlijk is die thumb strap veel precieser. Ook bekras je je scherm sneller met je vinger (vuil enzo)

Maargoed het enige spel waarvoor de thumb-strap tot nu toe goed is is de metroid demo en mario DS. Voor alle anderen is natuurlijk de stylus.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Weet iemand toevallig welke puntentelling MKDS gebruikt in de Grand Prix mode?
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 20:00:
Super Mario Kart Sprites
voor: mushroom, ster, koopa-schild, banaan, bliksem
Super Mario World Sprites
voor: flower, vraagtekenblok
Dankjewel. Kijken of ik er wat van kan maken want ze zijn nogal klein. Vraagtekenblok voor de Special Cup had ik zomaar gekozen, wist namelijk niet wat ik daar voor moest gebruiken.
Ik kan de sprite voor het super leaf alleen nergens vinden. Zo te zien staat nu op je site de NES versie. Het allermooiste zou zijn als je daar de sprite uit de Mario All-Stars versie van het spel voor kon gebruiken. Maar die kom ik dus nergens tegen.
Ik kon idd ook niet echt een geschikte versie vinden vandaar. Leaf is ook niet een item dat we zijn tegengekomen in MK toch?

f.k.a D³

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wees je ervan bewust dat er een trojan is opgedoken die de Nintendo DS kan aantasten. Je kan er meer over lezen op http://gaming.engadget.com/entry/1234000810062518 . De bestanden hiervan zijn gehost op een Nederlandse server, en hebben de vermoedelijke naam taihen.zip en r0mloader.zip Let dus even op als je deze tegenkomt.